“Dārznieki” eiro ieviešanas kampaņā

32

Komentāri (32)

gundega_heiberga 01.05.2013. 16.11

ZAķIS NETIEK PIE SILES? KāPēC? ATBILDIET, NELGAS! TAUTAI JāZIN!

0
-1
Atbildēt

0

efeja60 30.04.2013. 22.57

Scenārija melnrakstā, kas nonāca Ir.lv rīcībā, seminārs iecerēts kā rotaļīgi informatīvs pasākums, kurā caur tēliem un simboliem mērķauditorijai tiek gan atbildēts uz jautājumu, kāpēc Latvijai nepieciešams eiro, gan arī sniegta praktiska informācija par eiro ieviešanas procesu. Iecerēts, ka moderators – iespējams, TV un radio raidījumu vadītāji vai aktieri – iejūtas dārznieka lomā, tā radot asociācijas, ka eiro ir kā sēkla, kas, prasmīgi sēta un audzēta, nes augļus gan pašreizējām, gan nākamajām paaudzēm.
=================================
Kādu vajag izmest no valsts pārvaldes!

+2
-4
Atbildēt

0

inta_s 30.04.2013. 20.37

Normālā demokrātiskā sabiedrībā valstiski svarīgi jautājumi tiek brīvi analizēti un publiski apspriesti izsakoties abām pusēm obejktīvus argumentus PAR un PRET. Un tad organizējot referendumu kurā pilsoņi pieņem izsvērtu lēmumu par nākotni, kas skar visus pilsoņus. Taču ne Latvijā. Latvijā tiek darīts viss lai apklusinātu un diskreditētu otras puses viedokli – pat tad kad otras puses viedoklis IR vairākuma viedoklis. Jo vairākums ir PAR Latvijas Republikas Latu, PAR Latvijas Republikas monetārās neatkarības saglabāšanu un PRET EURO, PRET monetārās politikas neatkarības zaudēšanus, PRET obligātām iemaksām ESM.

Ar cilvēkiem manipulē, maldina un ignorē lai tikai par visiem spēkiem pret LR pilsoņu gribu uzspiestu šo nelaimīgo EURO kam nav nākotnes.

http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/10015593/Euro-may-only-last-five-years-says-senior-German-government-advisor.html

+2
-4
Atbildēt

0

inta_s 30.04.2013. 20.32

Ministry of Truth ( http://en.wikipedia.org/wiki/Ministry_of_Truth ) informēs LR iedzīvotājus par EURO ieviešanu – kas tiem ir jāzin. Visa pārējā informācija nav jāzin biedriem jo tā nāk no “ienaidnieka”.

+2
-4
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 30.04.2013. 17.43

Vismaz iedotu to 1 eiro man, apsolos, ka tās informatīvās kampaņas labumus neizmantošu

+3
-4
Atbildēt

0

Ieva 30.04.2013. 16.33

Informatīva kampaņa noteikti vajadzīga ir, un to nevajadzētu aizstāt ar tingeltangeļiem. Jo informācija būs precīzāka, godīgāka, bez demagoģijas un dzejas, jo labāk tā sasniegs auditoriju, jo šobrīd bailes no eiro nosaka iedomas un kazuistika, ko uzkurina Latvijas ķēkšas vai paranoiķi, kas uzskata, ka valsts un Eiropas savienības galvenais uzdevums ir visus apšmaukt un piečakarēt.
Tāpēc būtu jāstāsta viss – ne tikai labumi, bet arī riski un potenciālās problēmas- kā, piemēram, to darīja Mortens Hansens tepat IR pāris dienas atpakaļ.
Pantonīmas, aktieri, dzeja un atraitnīšu sēklas tikai radīs aizdomīgumu, vismaz man…
Pārdevēji pa telefonu visus uzskata par svārstīgiem, neinformētiem un neizglītotiem indivīdiem, kuriem var iestāstīt (pārdot) visu- eiro informatīvajai kampaņai nevajag pārņemt šādu pozīciju un uzskatīt visus par aprobežotiem, kuriem patiesību var parādīt tikai uz pirkstiem.
Drīzāk varbūt paanalizēt un uzrunāt atsevišķas auditorijas. Uzņēmējus, kas saistīti ar Eiropas savienību, pērk izejvielas, pārdod preces, eksportē, importē, aktīvus iedzīvotājus, kas brauc komandējumos vai iepirkties, šoferus, kas ved kravas, studentus, kas dodas apmaiņas programmās, kredītņēmējs, kas paņēmuši kredītus eiro vai latos, svārstīgos, kas dzirdot par lata problēmām, steidz tos mainīt uz eiro vai dolāriem, vai pensionārus, kas pensiju nekonvertē, kredītus neņem, nekur nebrauc, bērni nav ārzemēs, un iepērkas vietējā veikalā par skaistajiem latiem, un nebrauc uz Igauniju Sāmsalā atpūsties.
Tāpēc es teiktu, ka jākoncentrējas būtu uz šo, ne uz atraitnītēm.

+5
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 30.04.2013. 16.19

Pagaidām vēl nav zināms, kāda konkrēti būs pati informatīvā kampaņa, jo patlaban notiek iepirkumu process sabiedrisko attiecību un reklāmas aģentūrām par labākajām idejām kampaņas stratēģijai un tās īstenošanai. Tai paredzēts tērēt Ls 344 850, un konkursa uzvarētājs būs zināms jūnija beigās.
——————————————————
Droši, ka viss jau sen zināms.
Vispār, visa tā kampaņa un tādas naudas tērēšanas jēga stipri apšaubāma.

+2
-6
Atbildēt

1

    Ansis > ligakalnina 30.04.2013. 18.13

    Ja tāda kā Rimševica Titāniks, uz kura mēs gribot uzkāpt, tad tiešām nav vajadzīga.

    Bet ja normāli izskaidrotu, kādi ieguvumi, kādi zaudējumi un kādi riski – tad tas noteikti būtu vertīgi – citādi sabiedrība šūmējas par nebūtiskiem niekiem, bet neaptver, ka ESM mēs riskējam zaudēt vairāk naudu (bankrotejušās D-Eiropas bankās, kā Laiki bank Kiprā) nekā Pareksā ieguldījām.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam