Pieci darbi Rīgas pašvaldības uzņēmumos

73

Komentāri (73)

Egitazz 30.04.2013. 11.43

Ceturtkārt, jānovērš pašvaldības uzņēmumu un padomju politizācija. Deputātiem nav jāstrādā kapitālsabiedrību valdēs. Pašlaik tas ir ienākumu avots lielākajai daļai vadošo Saskaņas centra un Amerika bloka deputātu. Viens no risinājumiem situācijas uzlabošanai ir vienota, caurskatāma uzņēmumu valdes locekļu atlase, savukārt darba līgumi jāslēdz ar valdes locekļiem, tajos nosakot konkrētu rezultātu sasniegšanu.
======
cik labi teikts!
Tad jābalso beidzot par Vienotību, padomāju es. Un nolēmu papētīt V kandidātu sarakstu. Un ieraudzīju – M. Greste. Paga, paga! nevar būt, ka tas ir tas pats M.Greste, kuru par lietu ar Mercedes noņēma no vienas valdes vienā uzņēmumā! un ielika citā…Bet paga, ko man tad piedāvā Ēlerte? tad jau piedāvā to pašu, tikai ar latviskuma piegaršu – M. Greste taču ir latvietis un tāpēc var serfot no uzņēmuma uz uzņēmumu bez jebkādām problēmām.
Hm, tad varbūt tomēr nebalsot?

+1
-4
Atbildēt

0

Ieva 30.04.2013. 08.50

Man krasākais piemērs ir salīdzinājums, ka Amerika pārvaldītajā iestādē iztērē pusotru miljonu, un par to nekas, pat otrādi, pieņem par grāmatvedi atpakaļ, a Ceļu pārvaldes Zauls par to, ka viņa darbinieki ceļa bedrītes pielīdzina ar kāju, ne lāpstu, kā paredzēts, tiek atlaists.
Bet “gods kalpot” vinnēs vienalga… Nu kā izvairīties no secinājuma par tautas stulbumu?

+2
0
Atbildēt

4

    austrisv > Ieva 30.04.2013. 09.25

    Ne jau visa tauta ir stulba, bet krievvalodīgiem svarīgākais ir tas, ka savējie pie varas un pārējais viņiem neinteresē! lai zog savējie un viss.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 30.04.2013. 11.44

    Bet kāpēc viena partija var mīklaini iepirkt lietotu TV busu par jauna cenu, bet citai nevar ko citu tik pat “labi” nopirkt?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 30.04.2013. 13.43

    kolpant, nezinu par kādu lietotu busu Tu runā, bet tad man jautājums tev: Vai tie SC un sociķu laikos iepirktie Daimler tipa trolejbusi ir to miljonu vērti, jo to ir daudz vairāk nekā viens vecs buss! Bez tam kā tur notika tā trolejbusu vai autobusu pārdošana Rēzeknei iepriekšējā rudenī!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 30.04.2013. 18.33

    …Kolpant….lūdzu, precizē – kura partija iepirka lietotu TV busu?….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 30.04.2013. 08.45

Ēlerte visu saka pareizi. Un viņa misija uz vēlēšanām ir Ušakovam atņemt balsis. Gan jau ka drusku šo klinti padrupinās. Tik nez vai atņemtie punkti aizies Ēlertei un Vienotībai. Cilvēki nebalso pēc loģikas, cilvēki balso pēc sajūtām un par cilvēkiem. Partiju piederība ir svarīga politiķiem, ne vēlētājiem. Un Ēlerte vai Pulks nav tie, par ko gribētos balsot. Arī par ušakoviem, amerikiem nē. Tad par ko?

+2
-1
Atbildēt

0

marmed 29.04.2013. 21.33

īstenībā Ēlerte kā mēra kandidāte ir kā dāvana konkurentiem. Tā kā es pilnībā atbalstu ĒLerti V vadībā :)
uz priekšu Dombrovska komanda!!!!

+1
0
Atbildēt

2

    Līna Kārkliņa > marmed 29.04.2013. 22.08

    ēlertes uzdevums nav par katru cenu uzvarēt rīgā, bet gan drupināt sc un amerika mūri….lai jau konkurentiem tiek dāvanas no ēlertes, galvenais lai sc un ameriks saņemtu pietiekoši daudz pliķu un vieni paši nespētu nodrošināt vairākumu, arī tas jau būtu labs rezultāts….gan jau sarmītes talantus mēs vēl redzēsim diskusijās mēneša garumā, un savu uzdevumu viņa veiks spīdoši….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > marmed 29.04.2013. 22.32

    Jā, Ēlertei kabatā pēc sakāmā nav jālien, ātri prot orientēties situācijā, tāpēc ir neparocīga konkurente publiskajās diskusijās. Bet Ušakova elektorāts to neredzēs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

efeja60 29.04.2013. 18.22

Rīgas pašvaldības uzņēmumi grēko arī šai ziņā. Piemēram, “Rīgas ūdens” jau tā piesātinātajā dzeramā ūdens tirgū intensīvi strādā pie fasētā ūdens ražošanas,
====================
Kur tad ir tas pārsātinātais tirgus, ja Vācijā dzeramais ūdens veikalā maksā uz pusi lētāk, nekā Latvijā?

+5
-2
Atbildēt

3

    Inese Birzniece > efeja60 29.04.2013. 18.58

    Latvijā pārsātinātais tirgus ir ar maziem rukšiem, kuri cenšas nokļūt pie siles. Cīņā par saviem ideāliem (treknāka kumosa)tie nerēķinās ne ar ko, spēkā tikai cūciskās vērtības.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 29.04.2013. 19.54

    sirtaki Latvijā pārsātinātais tirgus ir ar maziem rukšiem, kuri cenšas nokļūt pie siles
    ———
    tāpēc pašvaldības uzņēmuma ienākšana tirgū var pabojāt rukšu garīgo stāvokli…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > efeja60 29.04.2013. 22.27

    Vai kāds Vienotības sponsors nenodarbojas ar ūdens tirgošanu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 29.04.2013. 16.37

Kurmītis
Vai, jēlerte atkal izvēmusies … :)
Ja runājam par „sabiedrības uzticību”, tad mani savukārt neizbrīna tas, cik zema tā šobrīd pašai jenotībai … pretstatā Saskaņai. Vēl vairāk – NEVIENS jenotu „līderis” nav spējīgs sacensties ar Ušakovu popularitātes rādītājos, nedz katrs atsevišķi, nedz visi kopā un tas attiecas ne tikai uz Rīgas Domi, kurš Nila oponenti rādītāji ir vienkārkši absolūtā katastrofa, bet arī uz valsti kopumā.
Kas atliek tad, ja tu esi tautas nemīlēts, pat nīsts, nepopulārs, infantīls tukšmuldētājs, kurš kaut ko panākt var tikai slepus, pa kluso sarunājot, ar intrigu un satriecošas nekaunības palīdzību ? Taisīt melnā piāra konkurentus nomelnojušus viģikus, rakstīt kļauziskus un apmelojošus raksteļus dzeltenās preses žurnāliņā IR un parakstīt tos „Rīgas vēlēšanu saraksta līdere” … :)))

P.S. Pie tiem 5 darbiem vispār nav jēgas pat uz mikli apstāties.
Pirmkārt tāpēc, ka kārtējo reizi, rādot ar pirkstu uz citiem jēlerte ir palaidusi garām lielisko iespēju paklusēt – visas uzskaitītās problēmas lielākā vai mazākā mērā ir raksturīgas arī Kultūras ministrijai un tās iestādēm, kur tanta ir bijusi par Ministri un tagad ir padomniece. Neatceros, ka kaut ko no uzskaitītā viņa tur būtu realizējusi. Viss, ko es atceros no viņas darbības ministres amatā, ir nepārtrauktā diršanās un kašķēšanās ar RD … tas pats, kas tagad …

Otrkārt – tante pārstāv partiju, kura pēdējos gados ir Latvijai nozagusi vairākus SIMTUS miljonus latu, padzinusi svešumā simtus tūkstošus latviešu, nopolitizējusi visu, ko var nopolitizēt, pat Porokuratūru un Tiesu un salikusi savus šoferu un dzejnieku dēlus tur, kur saskaņiešiem pat sapņos nav rādījies … Pēc visa tā vērt vaļā savu muti un brēkt uz citiem var tikai galīgi atsaldēts morāls kroplis …. kas jēlerte un viņas partija patiesībā arī ir … : )))

+3
-13
Atbildēt

4

    grislits > Dina 29.04.2013. 16.59

    Kurmītis:
    “…jēlerte … izvēmusies … jenotībai … jenotu „līderis” … infantīls tukšmuldētājs … jēlerte … tanta … diršanās … jēlerte …”
    _________________________

    Cik atceros, šādā veidā un līdzīgi apsaukājas pamatā bērni pamatskolā. Kuru klasīti šogad beigsiet, Kurmīša kungs?

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dina 29.04.2013. 18.45

    …Roberts…redz’, agrāk Kurmja kungs apzinājās sevi par padomdevēju esam, bet tagad – pat vēlēšanu klīsteri neuztic vārīt!….aiz to tā žults gāžas pa visām atverēm laukā…..:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 29.04.2013. 22.09

    roberts_j
    Maldies, čabulīt. Tu esi īpatnēji selektīvi aizmāršīgs .. bet tas jau ir tipiski sorozīdiem un jenotiem, vai ne? :
    1. „piemirsi” pievienot vēl vienu mīļvārdiņu sarakstam – morālos kropļus;
    2. „piemirsi”, ka šāda terminoloģija ir jenotības ĒTIKAS KOMITEJAS VIENBALSĪGI oficiāli atzīta un akceptēta lietošanai diskusijās ar oponentiem. „Dievturis” Jānis Egliņš neļaus man samelot (http://www.pietiek.com/raksti/_vienotibas__biedru_etikas_uzraugs__kadam_par_melosanu_aug_karpa_uz_sejas!_ ) … Tas par kropļiem ir faktiski citāts no Egliņa „diskusijas”, ja nesaprati … : )))

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > Dina 30.04.2013. 09.29

    Kurmīt,

    1) ja kāds cits ir idiots vai neētiski uzvedas, tad jūs skrienat līdz un vēlaties idiotismā tos citus idiotus pārspēt?

    2) neesmu es sorosoīds un jenots, un par Vienotību es nebalsoju 11. Saeimas vēlēšanās un nebalsošu arī tagad pašvaldību vēlēšanās (gan ne Rīgā); Jā, 10. Saeimas vēlēšanās nobalsoju par Vienotību, bet tikai Dombrovska dēļ, lai viņš paliktu premjers, jo tad vēl bija nepieciešams krīzes menedžeris, kas turpinātu izvilkt Latviju no purva, kurā to ieveda jūsu draugi no TP, un Vienotības listē svītroju lielāko daļu SCP cilvēku un daļu Jaunā laika cilvēku, pamatā atstājot pilsoniskās savienības cilvēkus, jo man nacionālās nostādnes vienmēr bijušas svarīgas;

    3) un, atšķirībā no jums, man tuvāki ir latvieši, kas balso par sorosoīdiem, jo tie ir latvieši un tos es varu mēģināt pārliecināt nebūt tik liberāliem, nevis krievu okupantu pēcteči kolonisti no SC , kā tas ir tādam nodevējam kā jums. Kaut arī atsevišķos uzskatos tie kolonisti ir konservatīvi, tas nenozīmē, ka es ar viņiem metīšos uz vienu roku, un tas nenozīmē, ka SC uzreiz kļūst mans draugs, kā to te piemēram dzeris un vēl daži mēģina iztēlot, ka NA ir vienoti uzskati ar SC un kremli, jo tādi dzeri tādu jēdzienu kā “nacionāls” vispār nesaprot. Dažiem NA biedriem gan liekas, ka konservatīvie uzskati jāliek pirmajā vietā pār nacionālajiem uzskatiem, bet tas ir tikai dažiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

maija_ancite 29.04.2013. 15.31

Bet kāpēc arī neviens no nākošajiem ievēlamajiem RD nerunā par tiem drausmīgajiem nabadzīgo iedzīvotāju getto, kuros tie ir spiesti dzīvot. Dzērāji un narkomāni ir tikai maza daļiņa šo getto iedzīvotāju, pārējie tāpat iet uz darbu un nāk no tā, daudzi ir invalīdi, daudzas ir vairāku bērnu māmiņas, kuras dzīvo drausmīgā saspiestībā, bet tajā pat laikā ir spiestas audzināt savus bērnus narkomānu un dzērāju sabiedrībā. Daudzi no viņiem ir Godmaņa sertifikātu politikas upuri, kuri aiz nabadzības pārdeva savus sertifikātus un vēlāk dzīvokļus privatizēt vairs nevarēja, tos privatizēja kāds cits. Toties Namu pārvaldnieka darboņi mierīgi izlaupa šo apakš uzņēmumu, bet jaunos sociālos dzīvokļus tur tukšus, varbūt lai tos par kukuļiem vēlāk pārdotu, bet varbūt tos taupa čomiem un izredzētajiem. Paskatieties Ēlertes k-dze kas notiek mājā Ziepju ielā 11. Es domāju ka Jums pāries jebkura vēlēšanās kandidēt uz mēra amatu. Jau no pašiem atmodas pirmsākumiem visi mēri šo problēmu ir izlikušies neredzam, arī jūs tā pat.

+7
-2
Atbildēt

2

    lebronj2356 > maija_ancite 29.04.2013. 16.32

    Lai nu kas, bet samērība Rīgas NĪ ir trūkusi vienmēr : denacionalizācija, privatizācija, sociālās mājas, dalītie īpašumi utt. Rezultātā mums tagad ir puscentrs ar graustiem – gan pašvaldības, gan privātajiem – reti kurā eiropas valstī vēsturiskais centrs ir šādā situācijā, mikrorajonos dzīvokļi vieniem, zeme citiem + loģiskas sekas, ka Rīga paliek tukšāka….Protams, ka neviens nealkst ķerties iekšā sfērā, kur tik ilgi neks nav darīts :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > maija_ancite 29.04.2013. 19.08

    Tur jau tas ārprāts ar “Rīgas pilsētbūvnieka” projektiem. Ar kuru galu ir jādomā, lai savā pilsētā celtu vienu otram līdzās vairākus lielus sociālos namus? Tie taču ir apzināti veidoti geto.
    Normāli taču sociālos dzīvokļus būtu jāpērk pa vienam, “izsējot” tos dažādās vietās, nevis jākoncentrē vienkopus.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 29.04.2013. 14.03

Vienkārši pārdomām – bija saruna ar iepriekšējās domes Aksenoka vadītās koalīcijas vienu no biedriem. Saruna bija kā saka čomam ar čomu . Tad nu par būtību – neviens Domē nav ieinteresets sēdēt par deputāta algu , tapēc arī deputātiem paraleli ir valdes, padomes , kur viņi reāli saņem algu, ne Domē . Piemēra pēc vienīgais no JL , kas nebija dabūjis paralēlo darbu bija Dr. Kalns . Nu nav man ticības tiem labajiem solījumiem ne no viena mutes….

+10
-5
Atbildēt

27

    Una Grinberga > garausiitis 29.04.2013. 14.46

    @klusais
    Ja nav solījumu, nav pēc tam uz ko atsaukties. Protams, ka tie ir skaļi paziņojumi par pilnīgi visu pašvaldības uzņēmumu auditēšanu, bet virziens ir pareizs. Var jau protams fokusēties uz to, kas ir darīts pagātnē, un pilnībā ignorēt ieceres. Ušariks skandina par bezmaksas biļetēm utt., bet tā arī līdz šim neesmu dzirdējis “un ko kungi plāno darīt nākamajos 4 gados?”
    Nevajag aizmirst, ka visi vairākumi pārsvarā sastāv no vairāk partijām ar dažādām interesēm un parasti kompromisa variants neļauj īstenot nevienu programmu pilnībā. Tas arī ir iemesls īpaši pārspīlētai retorikai, jo vienmēr var atsaukties uz politisko kompromisu.
    P.S. JL un V gan ideoloģiski, gan pēc politiskās retorikas ir atšķirīgi, tādēļ mūžīgi atsaukties uz JL ir tāpat kā diskutēt par šaursliežu dzelzceļa priekšrocībām Latvijā.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > garausiitis 29.04.2013. 15.52

    Politiķiem ir jāsola, dabiski, tie solījumi arī jāuztver ar kritiku, tāpat, kā pati V, bet, arī tie solījumi tai, tomēr, atšķiras no NA vai SC solījumiem, un nav klaji populistiski.
    Ja par V var daudz runāt, var to kritizēt, vai slavēt, tad par pārējām partijām, izņemot RP, pat runāt nav nozīmes, par tām jau tāpat viss skaidrs, ar to jau tā V atšķiras.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 29.04.2013. 15.54

    Klusais,Tev , kā zinošam un ar domes čomiem čomojoties ”
    1)man tomēr jājautā, vai tad Rīgas satiksme arī JL vadīšanas laikā strādāja ar tik milzīgām piešpricēm no domes budžeta?
    2) Vai RD ir uzkrājusi finanšu līdzekļus, kurus tagad savām piešpricēm izmanto Ušakova vadītā dome.
    3) Vai RD budžets ir palielinājies sakarā ar nekustāmā īpāšuma nodokļa ieviešanu mājām un dzīvokļiem un vai Ušakova rīcībā ir vai nav palielināts Rīgas domes budžets?Bez tam taču arī par zemi nodokļi katru gadu ir pieauguiši regulāri par 25%!
    Tātad, kur paliek tā Rīgas nauda?????
    Es tā sapratu, ka Aksēnokam tolaik vajadzēja piešpricēt naudu pie SC un sociķu izlolotā Zelta tilta būves, kuru nu nekādi negrib vai nevar pabeigt pats SC līderis Nils.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 29.04.2013. 20.02

    NaSp – nu ideoloģiski dažādas vai nē , bet tādi vārdi kā Pulks, Strēlis, Brigmane, Zvirbulis , Škapars atmiņā tā kā no JL laikiem :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 29.04.2013. 20.14

    Bet – par RS piešpricēm runājot – neesmu pētijis pēdējo gadu RS bilances , to var mājas lapā apskatīt . Tas ko atceros, tad tajos laikos bija tendence izveidot RS kā tādu – apvienojot autobusu parkus, pievienojot TTP un tur kaklu varēja nolauzt , lai kaut ko saprastu. Bez subsīdijām jāņem vērā , ka autostāvvietas ar ir pakļautas RS.
    Par RD budžeta stāvokli jau viss izrunāts , skaidrs , ka Ušakovs to tagad lieliski tīra.
    Par Zelta tiltu un Aksenoku – neatceros nianses, bet cipars mistiski auga,auga un izauga līdz zelta tiltam. Katrā gadījumā ar kontroles mehanismiem laikam viss nebija ok …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 29.04.2013. 21.22

    ….Klusais…. runājot par Zelta tiltu, Tu bieži piemini Aksenoku….es to dienu notikumus atceros nedaudz citādus:

    …jau līguma pirmsākumos tajā bija iestrādāta atsauce uz inflācijas procentu – ja tas pārsniedz 2%, tad izmaksas pieaug un nosacījumi jāpārskata….pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētājs Edmunds Krastiņš(TP) centās panākt (vienojoties ar būvniekiem, resp. Rāvi), ka no 2005. gada būvniecības līguma summai kā inflācijas piemaksas koeficients tiks piemērots būvniecības izmaksu indekss transporta objektiem….toreiz tā bija 16,6% likme….Aksenoks tam iebilda, kas saasināja attiecības RD un izpelnījās pat Krastiņa pārmetumus, ka Aksenoks jautājumu cenšas novilcināt….diemžēl, vienošanās tika panākta, jo Rāvis draudēja pārtraukt būvniecības darbus….

    …bet….interesanti palūktoties, kā pieauga inflācija un no kurienes radās nesamērīgais sadārdzinājums, par ko iebilda Aksenoks:

    – inflācijas procentuālo pieaugumu transporta būvju celtniecībā sākot ar 2004. gada mēs varam raksturot kā ļoti, ļoti augstu – tā 2004. gadā, salīdzinot ar 2003. gadu, inflācijas procents bija 6,2%, 2005. gadā tas jau sasniedza 16,6%, 2006.gadā – 20,2% un 2007. gadā – 24%, bet 2008.gadā pārlēca jau 25% robežu…..

    …un vēl….varbūt, nepelnīti nepiemirsīsim arī Kreitusu…kungs varētu abižoties, ka sabiedrība viņa vārdu tik ātri piemirsusi…. :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > garausiitis 29.04.2013. 21.28

    Džeri – es intereses pēc palasīju Vienotības, SC un NA īsās programmas iekš CVK – es teikšu, ka Vienotības programma ir acīmredzami vispopulistiskākā:
    1) gan sasolītie izdevumi ir nereāli (vārākkāršots izglītības budžets, virkne jaunu kultūras ēku būvniecība utml)
    2) politiski solījumi, kādiem Vienotība aktīvi pretojas valdības līmenī – speciālie fondi, ierēdņu prēmēšana, priekšrocības vietējiem ražotājiem;
    Vispār programma stipri pa gaisu un ar milzu vērienu. Un no dažiem punktiem man radās bažas, ka tas ož pēc jaunas prihvatizācijas.

    SC vienkārši – sola turpināt to, ko dara patreiz. Diemžēl, nekādu norāžu, kā neiebraukt budžeta deficītā.

    NA bija līdzīgi kā SC – arī samērā detalizēti, un man bija slinkums līdz galam izlasīt – bet nu var manīt, ka domājuši detaļās.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 29.04.2013. 21.34

    zane – grūti iebilst , atmiņā daudz kas aizmirsies … Bet nu kaut ko no 27 milj. ko atrada Sudraba , Aksenoks jau varēja atrast arī pats :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 29.04.2013. 22.02

    ….Klusais….no Sudrabas atrastā – viena pozīcija:

    – “Iespaidīga ir būvniecības buma pašā plaukumā 2007.gada vidū parakstītajā līgumā iestrādātā inflācijas prognoze četriem gadiem — kopumā 29% no tāmē norādītās būvniecības cenas ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Tas cenu no 131,8 miljoniem latu paceļ līdz 170,3 miljoniem.”

    ….nemaz nerunājot par materiāliem – vairākiem tilta konstrukcijā būtiskiem materiāliem Satiksmes departamenta (SD) apstiprinātajā tāmē cenas bija 1,5—2 reizes augstākas….
    …kā Tev šķiet, kāda bija I.Zarumbas un A.Požarnova loma lēmumu pieņemšanā?…. :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 29.04.2013. 22.12

    zane – nezinu … , bet valdīšanas beigās Aksenoks bija gatavs pārdoties jebkuram ,lai paliktu apritē :) :) :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 29.04.2013. 23.10

    ….Klusais….iespējams!….taču pats arī saproti, kā tika/tiek pieņemti lēmumi…..vai neatceries, kāds bija iemesls, kāpēc TB piekrita pārdot Jauno laiku?….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 08.04

    Zane – pagaisuši to dienu notikumi … Atmiņā palicis tas ,ka Aksenoks karoja par Rīgas budžeta pieņemšanu un lai to panāktu atrada dīvainajam VEF strādniekam ( aizmirsu kā sauca – tāds ar brillēm un vienmēr nemazgātiem matiem ) no opozīcijas vietu viena uzņēmuma padomē. Man kaut kā atmiņā ,ka Aksenoks bija galīgi garām , TP cēla savu varenību un tas viss rezumējās ,ka Rīgā pārbēgot 6 JL cilvēkiem uz TB/LNNK tika formāli atdoti vadības groži Birka rokās, kaut gan stingrā TP kontrolē. Pie kam atmiņā , ka kreisie tika pie dažādiem labumiem arīdzan par ko es ik pa laikam pavilku uz zoba vienu čomu ,kas tur sēdēja zem “margināļu” birkas .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 30.04.2013. 08.44

    klusais. Aksenoks nebija izstājies no kompartijas līdz 1991. gada 13. janvārim, tātad nedrīkstēja kandidēt uz saeimu. JL par to smagi samaksāja.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 08.51

    lno – vai es ko jaucu – “Aksenoks 2010.gadā no apvienības “Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (TB/LNNK) (tagad – VL-TB/LNNK) kandidēja Saeimas vēlēšanās, tomēr netika ievēlēts, tāpat viņš no šīs partijas saraksta 2009.gadā netika ievēlēts Rīgas domē.” ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 30.04.2013. 08.55

    klusais. Ļoti iespējams, bet es diemžēl neesmu vairs sekojis līdz viņa karjerai. Cik atceros, tad vismaz vienreiz viņš kandidēja.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 08.58

    lno – es pat teiktu , ka viņu kā mēbeli ielika Motormuzejā un manuprāt viņš joprojām ir TB-LNNK biedrs :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 30.04.2013. 09.01

    klusais. Toties dāmām viņš patika. Dienas portālā beta – manuprāt gudra sieviete uzskatīja viņu par visu laiku labāko pilsētas galvu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 09.12

    lno – betai patika Aksenoks ? Vo humors… Viņai jau arī Repše bija favorīts, tagad cik dzirdēts fano par Dzintaru :)
    Aksenoks bija labs CSDD šefs, bet Rīgu nevilka . To atzina jau pēc neilga laika arī partijas kolēģi. Tomēr stulbākais bija tas ,ka lai paliktu pie RD siles pārmeta ādu .

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 30.04.2013. 09.20

    klusais. …tagad cik dzirdēts fano par Dzintaru
    ______________________
    Es vairāk pārmestu Vienotībai, ne betai – ja viens pieviļ, jāmeklē cits. Diemžēl piedāvājums ir tāds, kāds ir. Cik atceros, tad Citā dienā bijāt domubiedri?
    Man patīk viņas sievišķīgās kaprīzes – nepatīk IR formāts, tādēļ nepiedalīsies un vārdu tura:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 30.04.2013. 09.20

    Pārmest Aksēnokam Zelta tilta būves izmaksu augšanu, ir vairāk nekā stulbi, ja mēs visi kaut cik necik esam spējīgi atcerēties, cik meistarīgi Rāvis un viņa sponsorpartijas ir iemanījušās slēgt šada veida līgumus, noslaucot valsti! Vai tad nu par velti SVF un pasaules banka to jau bija savulaik konstatējušas.
    Aksēnoks bija tiešām labākais Rīga domes mērs. Viņam zaglīgā TP un LPP un tēvzemieši vienmēr pārmeta, ka Aksēnoks rūpīgi pārbaudījis katru dokumentu, kas bija parakstāms. Vēl tagad to atceros, jo Aksēnoks sekoja izdevumiem līdzi pats personiski, lai viņam nevarētu tie TP zagļi ar Krastiņu priekšgalā, iedot parakstīšanai svarīgus finanšu dokumentus.
    patiesību sakot, es brīnos, ka Klusajam ir tik īsa atmiņa par to, kas notika toreiz 2004. gadā RD, jo zagļi juta, ka nespēj vairs izzagt domes budžetu, tāpēc arī notika tas apvērsums gan Latvijas valsts saeimā, kur toreiz saimniekoja Jl un RD, kur katru dokumentu kontrolēja Aksēnoks.
    Pārmes Aksēnokam sociķu un Sc noslēgto līgumu, ar Rāvi, ir galīgs bulšics, jo atceros, ka Aksēnoks nezināja tieši ko darīt turpmāk ar šo Zelta tiltu un tā būvei parakstīto līgumu!
    It kā nu jūs visi nezinātu, kā valsts nozadzēji prata un prot slēgt līgumus , piemēram, ar Rāvi, kurš būvē brāķus un tāds būs arī Gaismas pils projekts- sačakarēts un ar pilošu jumtu! Pieminiet manus vārdus, kad tas viss notiks! Rāvis ir lielākā Latvijas nelaime būvniecībā un vecā kliķe vienmēr ir piegādājusi viņam projektus. Kaut vai Inčukalna gudrona dīķus! Absurds no Vējoņa vadītās Vides ministrijas. Ek, ko tur runāt, jo veco TP neliešu laiki vēl jāstreb un jāstreb citām valdībām un latviešu tautai, kura tieši tāpēc mūk prom..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 09.45

    Bet – man nu gan nav īsa atmiņa … Es te kādu brīdi atpakaļ aprakstīju kā zaudēju derības pēc sarunas ar Aksenoku … Man pat uz 3 lapām atmiņai ir uzrakstīts hronoloģisks pastāsts kā centos RS pierādīt , kur un cik tiek pārmaksāts . Vēlāk tā kopiju uzdāvināju Rākinam un Škaparam . Vēl nesen pārcilāju Aksenoka čoma Deniņa kompānijas BDO novērtējumu vienam objektam ,kuru centos atrunāt pirkt Rīgas Domi – starp citu tas notika tieši Aksenoka laikā . Novērtējumā bija zelta kalni sazīmēti , nesen pārlasīju un pasmējos. RS finālā to nopirka par 2 mio Ls , ieguldīja vēl kādu pusmiljonu un beigās pirms kāda pusotra gada dabūja pārdot manuprāt par 1,5 vai 2 mio EUR . Es toreiz gan Škaparam, gan Rākinam viņš savukārt Aksenokam , gan Bemhenam personīgi teicu,ka tas nesīs zaudējumus. Par mani atcerējās pēc pāris gadiem , kad prese bija uzodusi par to objektu un viss bija tā kā es brīdināju …
    Aksenoks bija mīksts savā darbībā un tā bija galvenā problēma .

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 09.46

    lno – ir viena vietne, kur viņa reizēm uzzīmējas :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 30.04.2013. 18.01

    …Klusais….lno to vietni ļoti labi zina…. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 30.04.2013. 18.26

    ….eh!…man tā Zelta tilta tēma sevišķi mīļa…. :)

    …ja atceraties – bija tāds žurnāls “Nedēļa”….un tajā ļoooti interesanta intervija ar Kreitusa kungu….tāpēc atļaušos citēt:

    – “2005.gadā visa zemeslode apbrīnoja Francijā uzbūvēto Mijo tiltu, kas tagad ir visaugstākais pasaulē (augstākais balsts — 245 metri, tilta maksimālais augstums (ar piloniem) — 343 metri, un tas ir 20 metrus augstāk nekā Eifeļa tornis Parīzē). Galvenie celtniecības materiāli — betons, kas atbilst visaugstākajām mūsdienu prasībām (no tā izgatavoti balsti) un tērauds (no tā veidots tilta segums). Tilta celtnieki un inženieri galvo par pilnīgu tilta drošību visekstrēmākajos seismiskajos un laika apstākļos. Būvei dota 120 gadu garantija. Kopumā slavenais Mijo tilts, kas gandrīz 2,5 km garumā šķērso Tarnas ieleju Francijas dienvidos un uzskatāms par vienu no XXI gs. celtniecības meistardarbiem gan arhitektoniskā, gan inženiertehniskā risinājuma ziņā, izmaksāja 400 miljonus eiro.

    Dienvidu tilta grandiozitāti un visai nozīmīgo priekšrocību salīdzinājumā ar Mijo tiltu labi prot skaidrot projekta “bīdītājs” — vicemērs A. Kreituss: “Francijas tilts bija viens taisns ceļa gabals, protams, uz ļoti augstiem betona balstiem. Tur iztērēja ļoti daudz betona. Tas iet pāri kādai GRAVAI (ak, nelaimīgā Tarnas ieleja, ko ieskauj Alpu kalni un kas tiek raksturota kā lielisks viduslaiku ainavas paraugs. — red.), bet tur nav, piemēram, tādu trīs līmeņu krustojumu kā mums. Dienvidu tilts būs ja ne pasaules, tad Eiropas mēroga gan. Tas būs otrais Šprenglera tipa tilts — pirmais šāda veida tilts ir uzbūvēts Šveicē . Jāpiebilst, ka Mijo tilts ir ar piloniem un trosēm, bet tas nav iekārts. Mūsu tilts būs iekārts trosēs. Tiltu “pārbīdīs” pāri visai Daugavai un iekārs trosēs, kas balstīsies uz sešiem piloniem. Daļa slodzes gulsies uz šiem piloniem, un līdz ar to būs vajadzīgi nevis desmit, bet gan seši balsti. Runa ir ne tikai par pašu tiltu, bet arī par divu līmeņu krustojumu Bauskas ielas rajonā pie Piena kombināta un trīs līmeņu krustojumu pie Krasta ielas. Pirmoreiz galvaspilsētā tiks uzcelts trīs līmeņu krustojums. Pārbūvēs arī Slāvu tiltu, kam būs astoņas joslas. Dienvidu tilts nebūs ne ar ko sliktāks par pasaulē augstāko tiltu Francijā.”

    ….ja uzmanīgi lasījāt, tad pamanījāt, ka Mijo tiltam dota 120 gadu garantija….cik tad mūsējam?….būvnieki sola, ka Dienvidu tilts bez nopietna kapitālā remonta stāvēs 100 gadu, bet līgumos vairāk par trīs gadu garantiju Rīgas dome (RD) no firmām nav spējusi panākt. Šādu garantiju ražotāji dod sulu spiedei, matu fēnam vai, piemēram, datoram, kuri maksā no desmit līdz dažiem simtiem latu….

    ….N.C…..:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 30.04.2013. 19.10

    klusais. Ko tā Zane atkal izgudro? Vai tas Jelgavas kuģītis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 30.04.2013. 19.28

    lno – domu lidojums :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 01.05.2013. 12.40

    Bravo , Zane!
    Super labs komentārs veco šeptmaņu valsts nozagšanas trakākais piemērs un pat ārzemēs par to šausminās.
    Un vēl taisās par tādiem zagļiem balsot.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 29.04.2013. 13.42

Tātad cik saprotu , tad Vienotība nepārmanto nekādā veidā Jaunā laika tikumus un netikumus . Ja gadījumā pārmanto , tad jautajumi par pieciem darbiem :
a) Vai Aksenoka kungs un patreiz kandidējošie Pulka k-gs, Strēļa k-gs , Brigmanes k-dze, Škapara k-gs ( pat eksizpilddirektors ) u.c. desmit gadus atpakaļ neiedomajās , ka vajadzīgs visaptverošs audits pašvaldības tādos uzņemumos kā Rīgas Satiksme piemēram . Vai tie tika veikti un ko atklāja ?
b) Tas pats attiecība par biznesa plāniem :)
c) Vai ir bijusi kāda ideja piemēram par tādu uzņemumu kā Rīgas Pilsētbūvnieks likvidāciju laika posmā no 2003-2005. gadam ,kad JL bija RD koalīcijā ?
d) Vai JL esot RD koalīcijā sekoja idejai nepolitizēt uzņēmumu valdes un padomes ? Ko piemēram RS darīja Rākins, Zvirbulis , Jaunups seniors .
e) Sasmīdināja … varbūt piemēra pēc palūgsim Statoil, lai izņem publisku info kā jāgatavo konkursa noteikumi , lai vinnētu Statoil ? Vai Rubese nav draugu pulciņā , viņa varetu palīdzēt :) – http://www.statoil.lv/lv_LV/pg1334072742585/Uz%C5%86%C4%93mumiem/Uz%C5%86%C4%93mumu-kartes/Valsts-iest%C4%81d%C4%93m.html

+15
-5
Atbildēt

0

inta_s 29.04.2013. 13.24

Kāpēc Vienotībā esošais Jaunais Laiks to nedarīja kad bija pie varas Rīgas Domē?

+12
-6
Atbildēt

3

    efeja60 > inta_s 29.04.2013. 18.29

    Kāpēc Jaunais laiks nepatrieca Bemhenu?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > inta_s 30.04.2013. 11.48

    Papildināšu – jau 2008.gadā bija zināma tāda iesauka -misters 20%… nez kāpēc V un TB tikai tagad saprata, bet līdz 2008.gadam atmiņu tā kā nogrieza…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 30.04.2013. 13.39

    kolpant!Tāpēc, ka tādas V nemaz toreiz vēl nebija!

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 29.04.2013. 13.24

Raksts jau varens, bet ieskatoties dziļāk :

1) Vai autore ir padomājusi cik izmaksās tāds apjomīgs audits ? Kā novērtēs vai rezultāti ir patiesi(ņemot vērā LM pieredzi) ?!

3) Kas tiek saprasts ar “tirgus kropļošanu” ? Ja pašvaldības uzņēmums nevar konkurēt, to slēdz ciet – vienkārši pēc tirgus principiem. Ja, privātie nespēj konkurēt, tad tiem ir jāizvērtē sava darbība, nevis jākviec par negodīgu konkurenci(ar ko nesen “izcēlās” Endziņš). Ir dažas neelastīgas pakalpojumu grupas, kur privātos vispār nevajag laist – apkure, ūdensapgāde, kanalizācija, utt. – jo tas nozīmētu tūlītēju cenu kāpumu patērētājiem, bez jebkāda kvalitātes pieauguma.

4) Lai nu tā būtu – pieturēsim pie vārda :), bet man ir ļoti pamatotas šaubas vai tā tiešām notiks pēc varas maiņas….

Par tiem trīsgades plāniem, atļautos mazliet pavīpsnāt…

Interesanti kā Ēlerte plāno risināt nenormālo situāciju ar dalīto īpašumu Rīgā ?
Vai ir plānots risināt abusrdo situāciju ar stāvvietām Rīgā un to nonākšanu privātu slaucēju(Euro park) rokās ?

+13
-9
Atbildēt

9

    Andis > lebronj2356 29.04.2013. 15.53

    Neesmu Vienotības pārstāvis, taču ar pašvaldību specifiku savā darbā saskaros. Šur tur jums nepiekrītu:
    1) Ārējais audits jebkurā uzņēmumā ir pilnīgi normāls pasākums, taču, protams, ir jāprot pasūtīt kārtīgu auditu. Auditors ar savu slēdzienu arī uzņemas atbildību un šī atbildība IR jāpiedzen, ja vēlāk izrādās, ka kaut kas ar auditu nav kārtībā.
    3) Pašvaldības uzņēmumiem PRINCIPĀ nav jānodarbojas ar uzņēmējdarbību, kuru tajā pašā tirgū sniedz arī privātie uzņēmēji. Pretējā gadījumā tā ir tirgus kropļošana, no kuras bezjēdzīgi cieš gan nodokļu maksātāji, gan pašvaldības uzņēmēju konkurenti (kas arī sastāv no tādiem pašiem cilvēkiem kā mēs un kas arī maksā nodokļus). Tā nav godīga konkurence, ja privātajam uzņēmējam pretī stājas pašvaldības stutēts uzņēmums. P.S. Cik viņu pazīstu, Endziņa balss tembram nav raksturīgas kviecieniem līdzīgas skaņas. Tāpēc šī frāze, manuprāt, uzskatāma par cilvēka, kura viedoklim nepiekrītat, pazemošanas mēģinājumu.
    – – –
    Trīsgadu plānošana ir normāls attīstības plānošanas rīks un nav normāli, ja tas netiek darīts. Var būt četri vai septiņi vai pieci gadi, bet sava attīstība vidējā termiņā IR jāplāno. Vēl jo vairāk tas jādara publiskiem uzņēmumiem, kur iejauktas sabiedrības intereses. Viņu plāniem ir jābūt pēc iespējas publiskiem.

    Par par dalītajiem īpašumiem un EuroPark – 100% piekrītu, ka tās ir lietas, kas jārisina.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 29.04.2013. 16.25

    3) Par tiem “privātajiem” – piemēram, viens izdomā sniegt apkures pakalpojumus par teiksim 75 Ls/Mwh – pēc Jūsu loģikas sanāk, ka RS jāpiekāpjas un jāpardodas, lai šādam komersantam netraucētu un “nekropļotu” tirgu ?! Es nekad neesmu bijis piekritējs 90to gadu trieciensauklim – valsts īpašums slikti, privātais labi – un pēdējā laika pieredze ar zaglīgiem īpašniekiem pilnībā apgāž šo tēzi…Pašvaldībām ir jānodrošina zināmi pakalpojumi, kas iedzīvotāju ērtības labad nekad nedrīkst nonākt privātās rokās. Jo privātam ir viens dzinulis – pelnīt par jebkādu cenu ! Par Rīgas ūdens projektu varētu strīdēties….
    1) Ja gribēs auditu, kur vēl kādu atbildību pēc kāda laika piedzīt, aptuvenās izmaksas varētu būt tādas, ka ir vērts tāda audita ieguvumu – zaudējumu analīzi veikt…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > lebronj2356 29.04.2013. 17.32

    Pretējā gadījumā tā ir tirgus kropļošana, no kuras bezjēdzīgi cieš gan nodokļu maksātāji
    ———–
    par ūdeni – tikko biju Spānijā – minerālūdens 2 litru pudelē 0,27 eiro (19 santīmi), citas firmas minerālis par 1,5 litru plastmasas pudeli – 0,29 eiro (21 Ls)…
    Cik pie mums? Tikai 2 reizes dārgāk? Kā man patīk tirgus Latvijā!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 29.04.2013. 18.01

    …Krix….nu, ja rīdzinieki gatavi apmaksāt Ušmerika ūdeni pudelēs – lai jau pilda, vai ne?….
    ….tikai – kāpēc mums jāapmaksā kādu Ušakovam pietuvinātu personu biznesa intereses?…..vai rīdziniekiem regulāri netiek celta maksa par ūdeni?….mūžīgie un mistiskie ūdens zudumi?…bet izrādās, ka izveidojies ūdens pārpalikums, kuru var pildīt pudelēs un tirgot, tirgot, tirgot…kur Tu šeit redzi loģisku biznesa attīstību?…uz kā rēķina?…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > lebronj2356 29.04.2013. 18.28

    zanE, uz tā rēķina, ka Latvijā ūdens veikalos ir vismaz 2x dārgāks kā Vācijā, vai tuksnesīgajā Spānijā.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Andis > lebronj2356 29.04.2013. 19.03

    Siltumapgāde ir viena no pašvaldības autonomajām funkcijām, kā likums to paredz – līdz ar to nesaprotu, kāpēc tā vispār tiek “ievilkta” šajā diskusijā.
    Pašvaldībai nav jākonkurē ar privātajiem uzņēmumiem, piemēram, tirdzniecībā, dzīvojamo māju būvniecībā un arī fasēta ūdens tirgošanā.

    Par auditu – nesaprotu arī, kāpēc tas tiek apšaubīts. Vai tiešām jums ir šaubas par to, ka vajadzētu veikt auditu “Rīgas satiksmē” jeb vai “Centrāltirgū”? Jums šķiet, kas tas ir nesamērīgi dārgi salīdzinājumā ar pašvaldības ikgadējo ieguldījumu un ka to neviens pasaulē nespēj godīgi paveikt? Ja uzskatiet, ka “parasti” auditoriem nav nekādas atbildības par savu darbu – sarūgtināšu. Tāda ir paredzēta visos līgumos, vismaz tajos, ko līdz šim esmu redzējis. Ja nav – tas ir pavisam jocīgi. Katrā līgumā katrai pusei ir savas saistības, arī auditori ir atbildīgi par to, ko viņi (ne)atrod.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > lebronj2356 29.04.2013. 19.51

    zane, kāpēc nabadzīgajā Latvijā ūdens ir 2reiz dārgāks nekā Spānijā?
    p.s. man tāds “tirgus” nepatīk….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > lebronj2356 29.04.2013. 21.13

    Es gan t5eiktu, ka dabīgajos monopolos (kur pircējam nav iespejas izvelēties apkuri, ūdensapgadi, utml ) privātos nav jalaiž tuvumā.

    Tas Rīgas Ūdens gadījums un 2x lielākā cena … tas tikai vēlreiz spoži izceļ cilvēku stulbumu, kas masveidā pērk ūdeni veikalā.
    Bet – ja Rīgas Ūdens nodalītu šo komercpasākumu grāmatvediski – kāda gan problēma?
    Bet tad jautājums Ēlertei – bet kādas tad domas par to, ka RS monopolizē maršruta taksometrus (busiņus)? Protams, ka var diskutēt par privāto taksistu drošības pasākumu neievērošanu, bet vispār teorētiski situācija neatšķiras no pieminētā SIA Rīgas Serviss gadījuma.

    Vispār jau priecājos, ka man nav par Rīgas kašķiem jābalso. Manā pašvaldībā deputāti strādā daudzmaz draudzīgi – bez lielpolitikas kašķiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > lebronj2356 29.04.2013. 23.59

    Principā (ja neņemam vērā Rīgas specifiku) ir OK, ka maršruta takši tiek iekļauti Rīgas Satiksmē. Privātiem maršruta takšiem pašvaldībā, kur ir pašvaldības sab.trans. uzņēmums, nevajadzētu būt. Arī sabiedriskais transports ir viena no pašvaldības autonomajām funkcijām un nav prātīgi tur laist iekšā privātos.
    Diemžēl tas, ka Rīgas maršruta takšus norij “Rīgas satiksme”, gan dzīvē nav tik jauki. Tas tikai nozīmē, ka mums nav alternatīvas un caur sabiedriskā transporta biļetēm ir vien jābalsta politbizness.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Laura 29.04.2013. 13.20

Lai veicas Jums Ēlertes kundze ar runāšanu und rakstīšanu :) Neesmu noteikti SC fanotājs und noteikti nebūšu, bet vienozīmīgi NEKAD nebūšu Vienotības balsotājs. Un neiesaku saprātīgiem cilvēkiem balsot par Vienotības sarakstu. Lai arī cik skaisti runātu und rakstītu jaukā Ēlertes kundze. Atgriezieties ja ir iespēja Dienas laikrakstā, jo tur jūs tiešām bijāt savā vietā, jo tajā laikā Diena bija vislabākais und profesionālaikais laikraksts.

+7
-18
Atbildēt

3

    ligakalnina > Laura 29.04.2013. 14.11

    Un par ko jābalso “saprātīgiem cilvēkiem”, kuri tad tur ir tie ideālie bez trūkumiem, un kāpēc taisn V ir tā vissliktākā?

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Laura 29.04.2013. 18.23

    Neviens darba ņēmējs pie pilna saprāta nedrīkst balsot par miljonāru un banku interešu partiju – Vienotību.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Laura 29.04.2013. 22.14

    Dzeri, kā lai balso par partiju, kura nepārstāv lielākās daļas latviešu intereses? Ja jau mums ir partiju sistēma, tad jābalso par savas sociālās grupas pārstāvjiem. Kādu sociālo grupu pārstāv Vienotība? Kuru vēlētāju interes viņi pārstāv? Darba ņēmēju? Ārstu? Muzikantu? Geju? Kosmonautu?Jauno māmiņu? Man gan viņi šķiet populisti, kas saka – krievi nāk, tāpēc uzticiet man savu maciņu! Par maz argumentu, lai es viņiem uzticētu maciņu. Ak tad krieviem būs maciņš? Lai ir, bet šantāžai nepadošos, vismaz sirmgalvji brauks par velti, ko Vienotība no laba prāta, nekad , nekādā gadījumā nepieļautu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam