ASV: Latvijā galvenā cilvēktiesību problēma ir korupcija

48

Komentāri (48)

dzerkaleliva 21.04.2013. 23.46

Bet šis ļoti lielu spēku,
Izmanību rādīja,
Kamēr Lāčplēsim uz reizi
Vienu ausi nocirta.
Lāčplēs’s, par to dusmīgs ticis,
Deva tādu cirtienu,
Ka tam visas bruņas pušu
Pārcirta ar zobenu.
Asins sāka tecēt laukā,
Bet ar zobens salūza.
Bruņenieks, to ievērojis,
Cirta otru cirtienu
Un tam atkal otru ausi
Trāpīdams tas nocirta.
Nu vairs dusmām nebij gala,
Lāčplēs’s vinu sagrāba,
Sāka tie nu abi lauzties,
Tā ka zeme līgojās.
Trīs reiz Lāčplēs’s cēla augšām
Bruņenieku smagajo,
Trīs reiz pats tas streipuļoja,
Bruņeniekam speroties.
Klātbūdamie kara viri
Nobāluši skatījās, –
No šī skata viņu kājas
Bij kā zemē iemietas.
Lauzdamies tie tuvu bija
Stāvam krastam nākuši;
Lāčplēs’s beidzot bruņenieku
Gāza dziļā nolejā,
Bet šis krizdams smagām bruņām
Norāva to līdz ar sev’ –
Ūdens blākšķiens norībēja,
Viļņi augstu šļakstēja,
Un šie abi karotāji
Pazuda tur dziļumā!
Gaudu kliedziens ieskanējās
Mūra pilī šausmīgi –
Laimdota tai pašā brīdī
Beidza savu dzīvību.
Saules stari rietēdami
Bāli grima Daugavā,
Bieza migla izplatījās,
Birdama kā asaras;
Sēri krāca ūdens viļņi
Putodamā Daugavā, –
Viņi savā klēpi ņēma
Latvju tautas varoni
Un ap viņa guļas vietu
Cietu salu uzcēla.
Citi latvju karotāji,
Radi, draugi, tautieši,
Drīzi viens pēc otra krita,
Cīnoties pret pārspēku.
Svešinieki zemē nāca,
Bargi kungi valdīja, –
Tauta, viņu mīlā tauta,
Simtiem gadu vergoja,
Tomēr vēl pēc simtiem gadu
Atminējās Lāčplēša;
Tas priekš tautas nebij miris –
Zelta pili gulēja
Daugavā tur apakš salas,
Tuvu klāt pie Lielvārdes.
Laik’ no laika laivinieki,
Braukdami pa Daugavu,
Pusnaktī redz divus vīrus
Stāvā krastā cīkstoties;
Pa to laiku piles drupās
Atspīd it kā uguntiņš.
Divi vīri cīnīdamies
Pienāk pašā krastmalā,
Kamēr beidzot tie no krasta
Ūdens dzelmē iegāžas;
Gaudu kliedziens atskan pilī,
Nodziest uguns gaismiņa.
Tas ir Lāčplēs’s, kas te cīkstas
Vēl ar svešo naidnieku,
Laimdota tur pili skatās,
Gaida, kamēr uzvarēs.
Un ar reizi nāks tas brīdis,
Kad viņš savu naidnieku,
Vienu pašu lejā grūdis,
Noslīcinās atvarā, –
Tad zels tautai jauni laiki,
Tad būs viņa svabada!

0
-2
Atbildēt

0

dzerkaleliva 21.04.2013. 23.35

Atkārtošanās – mehānisms, kas, pēc G.Lebona uzskatiem, ideju-jēdzienu pārvērš darbībā. Atkārtošanās var īstenoties tikai tad, ja izpildīta virkne nosacījumu. Visas teorijas, programmas, doktrīnas jāizklāsta īsā, saprotamā, tēlainā veidā, bet ne kā loģiska, stingra spriedumu virkne. Pūlim nav laika un iespējas izzināt visus argumentus, ciparus, izvērtēt ikvienu «par» un «pret». Un, kā likums, vadonis ar pūli tiekas laukumos, ielās, stadionos vai citur – vietās, kur nevienam pūļa loceklim nav iespēju loģiskai, intelektuālai darbībai. Tādēļ ziņām, kas sniegtas pūlim, jābūt elementāri uzskatāmā veidā, bieži un ilgi atkārtojamām. Pūlim pieņemamāki ir lozungi, aicinājumi un citas īsas izteikšanās formas. G. Lebons uzsvēra, ka idejas, kas iedvešamas pūlim, var kļūt iedarbīgas, ja tās ietērpj vienkāršā formā un daudzkārtīgi tēlu veidā iesakņo apziņā.
Apmēram tā.
———————–
EURO – ģeopolitiskā drošība, lielākas algas un visādi labumi
Vienotība – tā ir cīņa pret korupciju un pret Krievijas interesēm,
—————————
korupcija un Krievija tie ir divi lielākie latvieša ienaidnieki, uzvarot šos divus ienaidniekus latvietis iegūs paradīzi zemes virsū, bet tā kā paradīze zemes virsū nav iespējama, tad loģiski, ka šos divus darbus latvietis nekad nepaveiks un cīņa būs mūžīga, kā Lāčplēsim ar melno bruņinieku

0
-1
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dzerkaleliva 22.04.2013. 10.05

    baltiem kaput
    “korupcija un Krievija tie ir divi lielākie latvieša ienaidnieki, uzvarot šos divus ienaidniekus latvietis iegūs paradīzi zemes virsū.”

    Redzēsi pats, ka pasaule bez krievijas un krieviem būs daudz taisnīgāka un laimīgāka. Varbūt kādam galējam izdzimtenim, cilvēces nīdējam, tā būs traģēdija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 21.04.2013. 23.18

Šo vārdu izvēlē, pēc G.Lebona domām, jāņem vērā, lai to nozīmē būtu asociācijas, kas saista tagadni ar pagātni, vecās attieksmes ar jaunām situācijām, un lai rezonētu vēsturiskā emocionālā atmiņa. Tā, piemēram, publisko uzstāšanos reizēs daudzkārtēja tādu īsu tēlu ka «Franciju – francūžiem» vai «Visu zemju proletārieši, savienojieties!» lietošana pūli ietekmēs spēcīgāk nekā vēsturiski saturiskā, loģiskā analīze par francūžu dzīvošanu Francijas teritorijā vai proletariāta dzīves grūtībām. Bez šaubām šīs idejas — tēli būs iedarbīgas tikai tad, kad pats pūlis neapzināti noslieksies uz tām. Pēc G. Lebona domām, pilnībā manipulēt ar pūli nevar: pūli nevajag mudināt nosliekties uz ideju, ja tas pats uz to netiecas, nav ar to hipnotizēts.
Lebona Gustava pūļa psiholoģijas teorija
http://gramataselektroniski.blog.com/2010/05/27/gustavs-lebons-pula-psihologija/
Grāmata par masu vadību, ieteicama katram kurš vēlas izprast masu vadības un manipulācijas pamatprincipus.
———————————————–
Latvijas iedzīvotāji ir hipnotizēti ar divām idejām. Tās prasmīgi pielietojot ar viņiem iespējams manipulēt, bet tiem, kuri manipulē, paši nedrīkst ilgstoši diskreditēt šīs idejas. Tā diemžēl notiek ar visām mūsu partijām. Šīs idejas ir.
1.Cīņa pret korupciju, mūžam dzīva un nekad nemirs.
2.Cīņa latviešiem pret krieviem un krieviem pret latviešiem arī mūžam dzīva un nekad nemirs.
——————————
Patiesībā viss ir otrādi. Latvieši mierīgi sadzīvo ar krieviem un krievi ar latviešiem, tāpat kā visi gaužām mierīgi sadzīvo ar korupciju. Nav labsirdīgākas, mierīgākas un nekādas cīņas nealkstošas tautas par latviešiem (protams, katrai tautai ir savi izdzimteņi). Tad jautājums, kāpēc medijos, partiju programmās un komentāros ir šī cīņa? Vai ne tāpēc, lai valdošie izdzimteņi manipulētu ar pūli, ar tautu?

0
-1
Atbildēt

0

janazakovica 21.04.2013. 14.29

latvijaa galvenaa korupcija ir cilvek tiesibas un ASV spekulacijas ap to

+2
0
Atbildēt

1

    oktaavs > janazakovica 21.04.2013. 19.52

    Nē, tiesu sistēma ir galvenā problēma. Nevis kaut kāda, bet neatkarīga. Tas ir viens no demokrātijas pamata balstiem. Korupcija ir otrajā vietā.Tai būs smagi, ja būs pirmais.
    ASV, katrā sevis cienošā pilsētā, tiesas ēka ir gandrīz vai pati galvenā celtne. Tā nav iesprausta kaut kur nomalē.
    Mums pašā centrā arī kādreiz bija paredzēta un būvēta, bet tur vēsturiski ieperinājusies valdība -“politiķi”. Zīmīgi, vai ne, no prioritāšu viedokļa ?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 21.04.2013. 06.40

Amerikovs, usakovs, loginovs

+5
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 20.04.2013. 17.34

Pat ASV pamana, ka lielākā Latvijas problēma ir amatpersonu nesodamības atmosfēra, kas te radīta.
Tikai “tiesiskuma koalīcija” to nepamana, un nevēlas sakārtot likumdošanu un ierobežot tiesnešu patvaļu un korupciju tiesās.
Tāpat gan, kā policijas patvaļu, Jākobsona, Naglas un Gulbja gadījumi nevienā tiesiskā valstī nebūtu iespējami, un, ja notiktu, vainīgie saņemtu sodus.
Latvijā, vispār, CTB tiek uzskatītas par kaut ko neobligātu un, gandrīz vai, tādu muļķību.
Dabiski, CTB jēdziens Rietumos ir, zināmā mērā, degradēts, ar dažādu dīvaino, vai pat, iespējams, teroristu angažēto, kreiso pseidoliberāļu un šo ideoloģiju pārstāvošo organizāciju pūlēm( pēc terorakta Bostonā viens no kreisajiem Kanādas parlamenta liberāļiem pavēstīja ģeniālu domu, ka, vainīgi nevis teroristi, bet gan “sabiedrība”, kura “izstumjot” šos cilvēkus, un terorakts esot “protests” pret sabiedrību), bet, Latvijā līdz tam vēl stipri tālu.

+7
-3
Atbildēt

11

    Egitazz > ligakalnina 20.04.2013. 18.08

    viens no kreisajiem Kanādas parlamenta liberāļiem pavēstīja ģeniālu domu, ka, vainīgi nevis teroristi, bet gan “sabiedrība”, kura “izstumjot” šos cilvēkus, un terorakts esot “protests” pret sabiedrību), bet, Latvijā līdz tam vēl stipri tālu.
    ======
    nemaz tik tālu nav. Beslaņas skolas ieņēmējus arī daudzi jo daudzi latvieši arī nesauca par teroristiem, bet brīvības cīnītājiem, kas vienkārši spiesti karot tādā veidā, tāpēc viņi jau nav tik vainīgi.
    Tikai nez kāpēc kad viņus pašus kaut kas aizskar, tad viņi ātri aizmirst gan par cilvēktiesībām, gan par kārtību cietumos utt. Piemēram, ASV uzlikušas “mīksto” un neatzīst starptautisko tribunālu -lai ko darītu viņu kareivi, viņi soda (vai nesoda) paši.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.04.2013. 18.35

    …”Bostonā viens no kreisajiem Kanādas parlamenta liberāļiem pavēstīja ģeniālu domu, ka, vainīgi nevis teroristi, bet gan “sabiedrība”, kura “izstumjot” šos cilvēkus, un terorakts esot “protests” pret sabiedrību), bet, Latvijā līdz tam vēl stipri tālu.”
    ——————–

    …nesaki viss!…-“Latvijā līdz tam vēl stipri tālu” – tad vispirms jānoskaidro, ko mēs saprotam ar vārdu “terors”, vai jēdzienu “terorisms”….ne vienmēr teroru pret sabiedrību var klasificēt tikai kā vardarbību un nogalināšanu…..manuprāt, mēs jau 20 gadus diendienā saskaramies ar teroru pret pamatnāciju – dažādu organizāciju un partiju apzinātu darbību, kuru mērķis ir iegūt politisku varu, izraisīt iekšpolitisku vai starptautisku nestabilitāti….referendumi, parakstu vākšanas, īpašu privilēģiju pieprasīšana, kūdīšana, autonomijas apgabalu pieprasīšana…
    …varam būt toleranti un visu pabāzt zem demokrātijas karoga, tā radot ilūziju par visatļautību, bet piesegt to visu ar vārda brīvību….kurš un kad novilks šo robežu?….
    …mums arī vainīga sabiedrība vai valdība, jo nav spējusi integrēt daļu sabiedrības, “izstūmusi” – nepaņemot valdībā?….esam taču to dzirdējuši…tāpēc neņemtos apgalvot, ka “Latvijā līdz tam vēl stipri tālu”….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.04.2013. 18.59

    zanE – terorisms ir vardarbība un nogalināšana, un nejauc to ar legālu politisko darbību, jādomā, pati saproti atšķirību, tikai, nezin kāpēc, izliecies, ka nesaproti.
    Ja V mītiņus, politiskās prasības, utt., uzskata par terorismu, un likuma pārkāpumu, kas liedz koalīcijai to aizliegt?
    Visa tava šūmēšanās izskatās pēc kārtējās uzsildītās un ieskābušā “krievi nāk” pirmsvēlēšanu zupas, citam nekam fantāzijas nepietiek, NA tāpat populismā nepārspēsiet, nekļūstiet smieklīgi.

    Kolpants – teroristus neviens neattaisno ne Beslanā, ne Nord Ostā, bet, kad šauj ar tankiem, raķetēm, un ugunsmetējiem pa skolu, kas pilna ar bērniem, vai ielaiž indīgu gāzi ēkā, kur ķīlnieku 100reiz vairāk, kā teroristu, un, tā vietā, lai teroristus apcietinātu, kaut, tie ir bezsamanā, tos visus nogalina, lai tie nepastāsta, kas tad, īsti, tos teroraktus organizējis, nu, dabiski,simtiem nogalinātu bērnu vai Nordosta ķīļnieku Krievijai ir sīka vienīb, cilvēka dzīvībai tur vienmēr bija nulles vērtība, tad, kurš tad ir galvenasis terorists?
    Visā pasulē galvenais ir izglābt ķīlniekus, Izraela viena sava ķīlnieka dēļ atbrīvoja no cietuma ap 1000 teroristu, Krievijā savu iedzīvotāju dzīvība neintersē, galvenais – iznīcināt teroristus.
    Un, ctb tiek pārkāptas, zināmā mērā, visur, bet, tas mērs atšķiras, salīdzināt Krieviju un ASV vispār smieklīgi, ASV ir nopietna valsts, Krievija ir parodija uz valsti bez normālas valsts atribūtikas – vēlēšanām, parlamenta, tiesām, ārpolitikas, izņemot “visi mūs apbižo” un “darīsim par spīti pindosiem – amerikāņiem”, utt, ar absolūti korumpētu, degradētu un amorālu “eliti”, bet, tai ir energoresursi un raķetes, tāpēc ar to vēl rēķinās, un, ar visu to, Krievijas ekonomika ir nedaudz virs 2% no pasaules ekonomikas, un, civilizētās valstīs, atzīstot Krievijas vēsturi, kultūru, utt., patreizējo režimu vienkārši piecieš, un izturas pret to ar arvien lielāku pretīgumu, kā arī tikai var izturēties pret šo režīmu jebkurš cilvēks, kam ir kaut neliela izpratne par morāli, ētiku, taisnīgumu, un līdzīgām lietām.
    Ar to negribu teikt, ka slikta ir krievu tauta, bet, krievu “elite” ir atbaidoša.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.04.2013. 19.47

    ….kāpēc – izlikšanās?….vai mums netika solīta Biškeka?…vai netiek draudēts ar DDD?…tas nav psiholoģisks terors?…Tev tā ir demokrātija…vārda brīvība…kā – kuram….

    -“Terorisms (no lat. terror – šausmas) – iebiedēšana vai vardarbības pielietošana, lai panāktu apdraudētās puses piekāpšanos politiskos, juridiskos vai ekonomiskos jautājumos.

    Terorisms visbiežāk ir saistīts ar politiku jo, veicot terora aktus, tiek izvirzīti ideoloģiski vai politiski mērķi. Ir grūti noformulēt visaptverošu terorisma definīciju, taču visbiežāk terorisms tiek definēts kā politiskās noziedzības veids, kas akcentē vardarbību (slepkavības, izpostīšanu, cilvēku izkropļošanu vai vardarbības draudus, tādējādi terorizējot individuālas personas, grupas, savienības vai valdības) kā mehānismu, kas radītu vai veicinātu pārmaiņas (ja tas nav iespējams likumīgā ceļā).”

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Terorisms

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.04.2013. 20.00

    Krievijā par teroristiem pasludināja dažus jauniešus, kas iebruka kāda augsta ranga ierēdņa kabinetā, un izvirzīja politiskās prasības, pie kam neviens cilvēks necieta.
    Visus ietupināja uz ilgu laiku.
    Par “masu nekārtību” organizētājiem pasludināja gaišus cilvēkus, kas meta OMoNAm, kurš tos dauzīja, tukšas plastmasas pudeles, un apgāza pāris pārvietojamās tualetes.
    Tev vajag tādu Latviju, policejisku valsti pēc Krievijas parauga?
    Man tādu Latviju nevajag, kaut, uz to pusi jau iet, referendumus “tiesiskuma koalīcija”, faktiski, aizliedza, slepenības arvien vairāk, manuprāt, gan tie, kas uzskata, ka vajadzīga DDD, gan tie, kas uzskata, ka vajadzīgs pilsonības nulles variants, ir tiesīgi par to runāt un mēģināt to panākt ar legālām politiskām metodēm, bet, bez vardarbības.
    Nevajag šo demagoģiju par terminoloģiju, ne par to šeit iet runa, ar terorismu šeit saprot vardarbību ar nolūku nogalināt un iebiedēt pēc iespējas vairāk cilvēku.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.04.2013. 20.01

    zanE….vai netiek draudēts ar DDD?…
    ______________________
    Bezgalīgas šausmas:):):)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > ligakalnina 20.04.2013. 20.58

    zanE, gribēju likt jums mīnusu par komentu no 20.aprīlis 2013 18:35, bet biju baigi izbrīnīts, jau saredzot divus mīnusus pie tā. Parasti es šajā portālā lieku mīnusus tur, kur visi pārējie lasītāji liek plusus, un otrādi, bet te pēkšņi tāds pārsteigums, ka “Ir” mainstream sācis atbalstīt manas domas. Tāpēc apsveicu “Ir” lasītājus ar nākšanu pie prāta. Arvien vairāk jūsējo kļūst par mūsējiem.

    Un tas IR pareizi.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.04.2013. 21.05

    …Dzeri….Tev, nu gan, vajadzētu zināt, kas ir psiholoģiskais terors….:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.04.2013. 21.25

    Psiholoģiskais terors un terorisms, tomēr, ir atšķirīgi jēdzieni.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 20.04.2013. 23.40

    ——
    Gluži kā premjera “veiksmes stāsts” un tiesībsarga “veiksmes stāsta apraksts”:

    Dati liecina, ka ekonomiskā spriedze mājsaimniecībās nemazinās, gluži pretēji – turpina pieaugt. Nabadzības riskam un sociālajai atstumtībai tiek pakļauti 40 % Latvijas iedzīvotāju, tostarp 43 % bērnu un 33 % pensionāru.”

    Ar mirdzumu acīs. Tiesībsarga atskaite pārsteidz pat liberāļus

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/8249-ar-mirdzumu-acis-tiesibsarga-atskaite-parsteidz-pat-liberalus

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 21.04.2013. 21.12

    kolpants
    “Beslaņas skolas ieņēmējus arī daudzi jo daudzi latvieši arī nesauca par teroristiem”

    Vai tās Beslanas skolas, kuras audzēkņus pavēlēja sadedzināt dzīvus absolūtais krievs, paranoidālais un atriebīgais kodolterorists un pedofīls, Putins?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 20.04.2013. 15.03

Nezinu, nezinu, bet manuprāt ASV pašai viss savā valstī neiet tik gludi! Piemērs ar mekšiem ,(un arī citiem nelegāliem iebraucējiem) kuri tur dzīvo puslegāli un ir lēts darbaspēks, bet uzturēšanās atļauju lielai daļai tā arī nedod, kur nu vēl pilsonību, un valodu taču arī neprot! Tātad , ko runāt par mūsu valsts nepilsoņiem, kuri tāpat nav iebraukuši legāli un tāpat neprot valsts valodu! Tad kāda runa ,un kā tos nepilsoņus lai integrē? Lai turpina dzīvot tie paši nepilsoņi kā vēlas, jo nekādas soc garantijas viņiem nav mazāk, bet, ja vēlas piedalīties valsts politiskajā dzīvē- tad , lai iemācas valsts valodu un būs pilsoņi, kā citur pasaulē.
Vai tad ASV pilsonību dod kādam kas neprot valsts valodu?

+7
-5
Atbildēt

12

    Līga Lētiņa > austrisv 20.04.2013. 16.17

    amerikā nav valsts valodas federālā līmenī. nav .

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Marta Zariņa > austrisv 20.04.2013. 23.18

    Pirmkārt – ir diezgan zems līmenis uz kritiku atbildēt ar – “a Tu pats kāds”
    Otrkārt 3 atšķirības starp ASV un LV situācijām:
    1) ASV nav īsti nepilsoņu, ir nelegālie imigranti, kuri tiek deportēti, ja tiek konstatēti;
    2) LV nepilsoņu proporcija ir visai liela, pat tik liela, lai tā veidotu minoritāti;
    3) LV nepilsoņiem īsti nav citas mītnes zemes, nav arī viņiem citas valsts pilsonības;

    Ar šo es negribu teikt, ka visiem nepilsoņiem jāpiešķir pilsonība. Es gribu teikt, ka nevajag salīdzināt divas dažādas situācijas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 21.04.2013. 09.33

    Toms B.
    Es varu izteikt savas domas itin labi, jo man daži radinieki ir ASV!
    Bez tam , tu taču arī norāj mani par maniem uzskatiem, kuri it kā neesot korekti salīdzināt, bet pirms kritizē citus, paskaties pats uz sevi!
    Protams, ka Latvijā bija cita situācija, kad manu valsti okupēja krievu karaspēks un valstī nelegāli tika iepludināts citas valsts iedzīvotāji, kaut starpvalstu parakstītās konvencijas to aizliedz! Var jau to izlikties neredzam.
    Tas, ka ASV pati zina par savā valstī miljoniem sanākušo imigrantu, jau liecina, ka viņi ļoti labi apzinās to, ko nozīmē, ka valstī ir miljoniem spāniski runājošu migrantu!!! Līdzība ar Latviju ir pat ļoti liela. Identisks nav neviens gadījums pasaulē, bet līdzība sir lielas.
    Vai tad bībelē nav teikts, pirms met akmeni uz citiem- padomā vai pats esi bez vainas! Te es domāju globālā mērogā. Lielajiem brāļiem vai tautām ir milzu vēlme pamācīt mazas tautas, kuras pie tam ir cietušas no šo lielo brāļu pasaules pārdalīšanas ambīcijām. Rūzvelts un pārējie taču atdeva Baltijas valstis Staļinam, ko tad tagad brīnās par savas rīcība ssekām: viss kā padomijā: gan korupcija, gan cilvēku pārdošana utt

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 21.04.2013. 12.27

    Toms Bergmanis. 1) ASV nav īsti nepilsoņu, ir nelegālie imigranti, kuri tiek deportēti, ja tiek konstatēti;
    _________________
    Deportē? Vai tad Bušs jaunākais neatstāja vairāk par 5 miljoniem nelegāli robežu šķēršojušo meksikāņu ASV?

    LV nepilsoņiem īsti nav citas mītnes zemes, nav arī viņiem citas valsts pilsonības;
    _________________
    Un viņi nevar šeit atstāt senču kapus:):):)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 21.04.2013. 13.27

    Tas, ka nepilsoņiem neesot savas zemes- tas gan ir jaunatklājums, jo tie paši nepilsoņi lielā skaitā taču ir pārvērtušies par Krievijas pilsoņiem, un liela daļa no nepilsoņiem taču ar milzu sajūsmu svin 9. maiju? Jocīgi, ka viņiem nav senču zemes, bet valoda un tikumi gan ir Krievijas- tātad ir senču!
    Manuprāt, ASV dzīvojošajiem latviešiem gan nav problēmas ar savu senču zemi, un, tie var atgriezties tajā bez problēmām, ja to vēlas.
    Vispār smieklīgi, ka iznāk tā pēc tā Toma teikta, ka galvenais nav līdzīgu problēmu, bet, gan kā šo problēmu nosauc. Piemēram sūds nav sūds, ja to nosauc par pārstrādātu pīrādziņu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Marta Zariņa > austrisv 21.04.2013. 22.53

    Beta,
    “Es varu izteikt savas domas itin labi, jo man daži radinieki ir ASV!
    Bez tam , tu taču arī norāj mani par maniem uzskatiem, kuri it kā neesot korekti salīdzināt, bet pirms kritizē citus, paskaties pats uz sevi!”

    Es pāris minūtes centos saskatīt koherentu domu Jūsu teiktajā – neizdevās, tādēļ varu pārfrāzēt sevis iepriekš pausto tā, lai Jūs saprastu manu “Pirmkārt – ir diezgan zems līmenis uz kritiku atbildēt ar – “a Tu pats kāds””

    Tas kā Jūs būvējat savu argumentu saucas argumentum ad hominem – Jūs norādiet uz to, ka ASV nav kompetenta komentēt Latvijas problēmas, jo tai pašai ir problēmas. Šī ir argumentācijas kļūda. Tik pat labi Jūs varētu teikt, ka Daira Āboliņa nevar kritizēt kino, jo viņa pati nav uzņēmusi nevienu labu filmu, vai arī, ka slikts gleznotājs nevar būt labs mākslas kritiķis. Tas ir absurdi. Konkrētajā gadījumā Jūs nevis atspēkojat to kādēļ Latvijā nav problēmu ar nepilsoņiem, bet gan sakat, ka ASV pašiem ir problēmas ar nepilsoņiem, kam nav nekāda sakara ar izteikumu par Latvijas problēmām.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 22.04.2013. 08.57

    Toms Bergmanis Pirmkārt – ir diezgan zems līmenis uz kritiku atbildēt ar – “a Tu pats kāds”
    ————
    Tas kā Jūs būvējat savu argumentu saucas argumentum ad hominem…
    ————
    Paraugam. Bez komentāriem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 22.04.2013. 09.23

    Toms Bergmanis
    Ir tāds pavisam nejuridisks jēdziens morālās tiesības. Tad nu lūk, lielvarām nav morālu tiesību aizrādīt savu interešu un lēmumu upuriem, kā dzīvot. Ja Jūs šādu viedokli varat nosaukt par “argumentum ad hominem”, tad jūsējais viedoklis apzīmējams ar “Stoholmas sindroms”. Lai neizskatītos pēc 1. birkas varu arī argumentēt. Tie gan jau ir bijuši, bet nekas, atkārtošana – zināšanu māte.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 22.04.2013. 09.25

    1.arguments – nedaudz senāka pagātne
    ——–
    No Teherānas konferences materiāliem.
    Nr.63 J.Staļina u F.Rūzvelta sarunu ieraksts
    1943.gada 1.decembris. plkst. 15:20

    Rūzvelts Savienotajās valstīs var uzdot jautājumu par Baltijas republiku iekļaušanu Padomju Savienībā, un, es domāju, starptautiskās sabiedrības viedoklis būs, lai kaut kad nākotnē kaut kādā veidā tiktu paustas tautas domas šajā jautājumā. Tāpēc ceru, ka maršals Staļins ņems vērā šo vēlmi. Man personīgi nav nekādu šaubu, ka šo valstu tautas balsos par pievienošanos Padomju Savienībai tikpat draudzīgi, kāviņi to darīja 1940.gadā.
    Staļins Lietuva, Igaunija un Latvija līdz revolūcijai Krievijā nebija autonomas. Toreiz cars atradās savienībā ar Savienotajām Valstīm un Angliju, un neviens neizvirzīja jautājumu par šo valstu izslēgšanu no Krievijas sastāva. Kāpēc šis jautājums tiek uzdots tagad?
    Rūzvelts Lieta tāda, ka sabiedriskā doma nezin vēsturi. Es gribētu runāt ar maršalu Staļinu par Savienoto Valstu iekšpolitisko stāvokli. Nākamajā gadā Savienotajās Valstīs notiks vēlēšanas. Es nevēlos virzīt savu kandidatūru, bet, ja karš turpināsies, iespējams, būšu spiests to darīt. Amerikā ir seši – septiņi miljoni poļu izcelsmes pilsoņu, tāpēc, būdams praktisks cilvēks es negribētu zaudēt viņu balsis. Piekrītu maršalam Staļinam, ka mums jāatjauno poļu valsts, un personīgi man nav iebildumu, ka Polijas robežas tiks pavirzītas no austrumiem uz rietumiem – līdz pat Oderai, bet politisku apsvērumu dēļ es patlaban nevaru piedalīties šajā jautājuma risināšanā. Es piekrītu maršala Staļina idejām, ceru, viņš sapratīs, kāpēc es nevaru publiski piedalīties šā jautājuma risināšanā šeit, Teherānā, vai pat nākamā gada pavasarī.
    Staļins Pēc Rūzvelta skaidrojuma es to saprotu.
    Rūzvelts Savienotajās Valstīs ir arī zināms skaits lietuviešu, latviešu un igauņu (..) sabiedriskā doma var prasīt tur rīkot plebiscītu.
    Staļins Kas attiecas uz Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tautu vēlmju izpausmēm, mums būs ne mazums iespēju šo republiku tautām ļaut paust savu gribu.
    Rūzvelts Tas būtu mums noderīgi.
    Staļins Protams, tas nenozīmē, ka plebiscītam šajās republikās jānotiek kaut kādā starptautiskas kontroles formā.
    Rūzvelts Protams, nē. Būtu lietderīgi piemērotā brīdī paziņot, ka vēlēšanas notiks…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 22.04.2013. 09.27

    2.arguments, ne tik sena pagātne-
    ———————-
    Peters …Formāli sarunājās divas valstis, trešās piedalījās aizkulišu sarunās, un tie bija Rietumi. Galvenais rietumnieku tonis: jums jābūt reālistiem, Krievija jūsu labā daudz darījusi, jums jāsaprot lielās pasaules konteksts – apmēram tāds bija noskaņojums aizkulisēs, kur es apgrozījos. „Jums jāsaprot, ka Rietumi jūsu dēļ nez kādas globālas katastrofas izraisīt nemēģinās un neies pret jauno Krieviju”, kuru viņi toreiz vērtēja ļoti augstu.
    Mille ASV diktēja?
    Peters Nediktēja jau. ASV vienmēr izsaka viedokli… Mēs varējām neņemt vērā, ar varu nepavēlēja, bet kur spruksi…
    No lielo valstu savstarpējām attiecībām veidojas mazo valstu liktenis. ASV un Krievijas attiecības noteica arī mūsu sarunu galveno virzienu, parametrus, to, ka mums nedrīkst būt ilūziju, – izvest no Latvijas visas pensionētās militārpersonas.
    Mille Kādēļ?
    Peters Tas nebija pasaules interesēs.
    Mille Bet kādēļ?
    Peters Lai neapgrūtinātu Krieviju.
    Mille Krieviju apgrūtināja jau Baltijas valstu brīvlaišana. Vai tiešām situācija bija tik bezcerīga?…
    Peters …Bet par militārpersonām – Tā bija apzināta lielo rietumvalstu politika, lai nebūtu jāmeklē papildus dzīvokļi un tamlīdzīgi. Rietumi negribēja arī par to maksāt.
    Mille Tur bija cik, es aizmirsu to skaitli, – cik palika?
    Peters Kādi 50 tūkstoši jau palika.
    Mille Ieskaitot ģimenes locekļus?
    Peters Tas jāpārbauda, man tagad galva dulla. Tās ir pensionētās militārpersonas. Jāizbrauc bija tikai regulārā armijā dienošām, ar ģimenēm un mazgadīgiem bērniem, bet , ja bērni pilngadīgi, tad ne.
    Esmu absolūts reālists, es skaidri un gaiši zināju, ka mums nav nekādu citu iespēju to izdarīt, – neteikšu, ka uz vēstnieku tika izdarīts spiediens, bet… Lai pieslēptu lielākās, runāt nāca mazāku valstu vēstnieki. Pat no citiem kontinentiem.
    Mille No Āfrikas vai?
    Peters No Āzijas gan.
    Mille Fantastiski!
    Peters Es pilnīgi absolūti sapratu, ka izvest pēc Otrā pasaules kara iebraukušos no šejienes būs pilnīgi neiespējami. Krievija pārāk daudz deva Rietumiem.
    Mille Deva – ko?
    Peters Teiksim, spožāko pērli padomju vainagā, Vācijas Demokrātisko Republiku. Bez ne viena šāviena. Ar padomju piekrišanu un pretojoties VDR vadītājiem …
    Mille Atgriežoties pie „uzdāvinātajām” militārpersonām,- Igaunijas un Lietuvas vēstniekiem noteikti bija vieglāk šo līgumu norīt.
    Peters Ar Igaunīju runāja daudz stingrāk nekā ar mums. Pazemojošāk, bet tās ir baumas, ko nedrīkstu klāstīt.
    Peters Nekas uz priekšu nevirzījās, bet Rietumiem šausmīgi gribējās, lai virzās, lai mēs neiecērtamies, jo tad Rietumiem droši vien atkal sāktu sāpēt… kauli, nervi. Rietumi bija uzņēmušies kādas saistības ar Krieviju. Jo – es vēlreiz saku – mēs nezinām visu, kas Rietumiem tika pārdots. Klātesot redzēju, cik fantastiskā veidā cilvēki Rietumos kļuva trīsreiz bagātāki uz Padomju Savienības sabrukšanas rēķina, par ko viņi arī pateicās ar solījumu daudzmaz izdevīgi sakārtot Krievijas lietas bijušās republikās, pirmkārt, jau Baltijā.
    Mille Jūs gribat teikt, ka Rietumu politiķi uzvārījās pakta sakarā?
    Peters Politiķi, uzņēmēji, tresti, kompānijas.
    Mille Toreiz pie mums valdīja vispārējs naivums: kāds mūs grib atbrīvot! Krievija ir laba! Rietumi ir vēl labāki!
    Rietumu valstis nemaz nav tik ieinteresētas mūsu augšupejā. Runājot par Krievijas tirgu, Rietumi ir pat ieinteresēti uzturēt Latvija-Krievijas sliktās attiecības. Jums taču bija piemēri vai intuīcija: kāds vēstnieks ar Krieviju runā vienu, bet ar mums –pie kafijas un komplimentiem – citu?
    Peters Tā ir nenovēršama lieta diplomātijā, kur vismazāk pasaka ar vārdiem..
    Mille Nuja, bet ka tik lieli maitas…
    Mille Procesi, procesi… rezultāts nav tāds, kā gribētos.
    Peters Tas bija rezultāts, nolemts lielvarās.

    /Astra Mille , Te un citadelē Jānis Peters Tumšsarkanā/
    http://www.atena.lv/index.php?zoomid=315

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 22.04.2013. 10.01

    Toms Bergmanis
    ASV nav tiesīga pārmest Latvijai krievu problēmu, jo tieši ASV ir vainīgas WWII netaisnīgā iznākumā, kā rezultā krievi ne tikai joprojām ir, bet arī vēl uzkundzējušies civilizētām tautām. Labs piemērs ir Horvātija, kas lieliski atrisinājusi savu, sasāpējušo krievu problēmu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Marta Zariņa > austrisv 22.04.2013. 14.14

    mūsu alus Toms Bergmanis Pirmkārt – ir diezgan zems līmenis uz kritiku atbildēt ar – “a Tu pats kāds”
    ————
    Tas kā Jūs būvējat savu argumentu saucas argumentum ad hominem…
    ————
    Paraugam. Bez komentāriem.

    Paskaidrot to ko jūs nesaprotat laikam būs grūtāk kā jebkad būtu domājis…
    Ad hominem ir arguments pret cilvēku nevis pret argumentu. Ar “zems līmenis” līmenis es nevis teicu, ka Betija ir vista un tādēļ viņas komentārs ir slikts, bet gan norādīju, ka viņas komentārs pēc būtības ir ad hominem un tādēļ nav diezko prātīgs. Ja Jūs neredzat atšķirību, tad man nav ko teikt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

maija_ancite 20.04.2013. 13.41

Šī korupcija sakropļo gan tiesu sistēmu, gan ir par iemeslu valsts sistemātiskai izlaupīšanai. Pie varas esošie bijušie komunisti un viņu skolnieki lieliski zina kam iedot un kā iedot, ar kuru ir jādalās, bet kuram bez ziepēm “jāielien”. Tipisks piemērs ir Rīgas brīvosta, kura čum no šitādiem “darboņiem”. Bez šādām shēmām un “attiecīgās izglītības” nemaz nevarēja notikt visa tā valsts “prihvatizācija” un “izhvatizācija”. Pie mums notiek viena afēra pēc otras, bet par tām notiesāts nav gandrīz neviens, un ja arī ir, tad tikai simboliski. Cik es atceros Latviju pēc “atmodas”, tad vēl viena afēra nebija beigusies, kad jau tika izvērsta nākošā. Tās visas nodokļu maksātājiem ir bijis “jānosedz” un vēl jānodrošina afēristiem nesamērīgas algas par “labi padarītu darbu”, lai šie “profesionāļi”, it kā, nepārietu strādāt uz privātajām struktūrām. Pateicoties Repšes bezatbildīgajai devībai, savulaik, tagad briest atkal jauna afēra ar Liepājas metalurgu, kad tā saimnieku izlaupītā uzņēmuma parādus atkal būs jāsamaksā mums, nodokļu maksātājiem. Bet vēl jau nav beigusies “Vilcienu iepirkuma” afēra, vēl tajā notiek izmeklēšana.Par tādam sīkām afērām kā “Zelta tilta” afēra, vai Kupravas keramzīta ražotne, nemaz nav ko runāt. Tās kraujas viena uz “otras” un veido nepārskatāmu blāķi. KNAB tikai “ražo” attaisnojošus secinājumus, bet blēži kļūst arvien nekaunīgāki. Tā šeit izkūp mūsu nodokļi, tā šeit “lielās mokās” dzimst arvien jauni miljonāri un pat miljardieri. Neviens jau nezin cik īsti ostās izzagtās naudas, vai Ventspilī “nopelnītās”, šodien ir paslēptas “ovšoru” bankās. Bet kuri zina, tie klusē, jo par klusēšanu viņiem labi samaksā. Tad visas, ar šīm afērām saistītās, amatpersonas pēkšņi kļūst par nevarīgiem muļķīšiem, kuri ir “bērna prātiņā” un neko nesaprot, neko nezina. Viņiem tikai ir jāzin viens, kurā bankā atrodas par šo “pakalpojumu” samaksātā nauda, bet citādi jātēlo galīgi muļķīši, kaut pirms tam viņus rekomendēja kā neaizvietojamus attiecīgās nozares speciālistus. Un nekas nemainās. Mainās tikai darba spējīgo iedzīvotāju skaits valstī. Nav jau vairs ilgi jāgaida kad šeit krieviem piederošos uzņēmumos strādās ķīnieši un citi aziāti un Latvijas himnu izpildīs svešā mēlē. Tāds ir šo bijušo komunistu mērķis un tas tiek veiksmīgi sasniegts, pateicoties “letiņu impotencei” pret valsts ienaidniekiem un pie varas nonākušo zaglīgumam. Un ja kādu “amatnieku” nevar nopirkt, tad ir likums par “valsts noslēpumu”, kas lieliski pasargā visus šos zagļus un viņu sazagto. Tieši pēc šī likuma valstī tiek nozagts visvairāk. Un ir skaidrs ka ja nebūs vairs neviena cita likuma, tad šis būs un sargās zagļus kamēr vien tie dzīvos.

+5
-2
Atbildēt

0

janazakovica 20.04.2013. 12.21

kad ASV muus beigs pamacit

+2
-10
Atbildēt

7

    simpsons > janazakovica 20.04.2013. 13.35

    Ziņojums ir tikai sausi fakti un ļoti īss ‘executive summary’.
    Kurā vietā redzi pamācīšanu?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 20.04.2013. 14.04

    pamacibaa ir iekodetais augstpratigais tonis un pec garsa..fakti kuri.? par antisemitismu var but..vai perejiem badiem..kurs devis tiesibas ASV mus analizet koriget ietekmeet..lai nedara to ko pasi negribetu lai pret viniem dara..

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    simpsons > janazakovica 20.04.2013. 17.39

    1. Pat ja Tev ir šifrs, lai atkodētu gaidīto, pamācībās noslēpto, augstprātīgo toni, tik un tā paliksi bešā, jo pamācību nav.

    2. Jā, arī par antisemītismu ir 4 faktu rindkopas . Ieskaitot par notiesāto krievu nacistu apgānīto ebreju kapsētu.

    3. ‘kurš devis tiesības ASV mūs analizēt’. Vēl bērnišķīgāk nevarēji?

    4. 20. gadsimtā ASV trīs reizes bija jāglābj Eiropa no eiropiešiem un no komunistiem; kā kaut kas notiek, tā visi gaida palīdzību no amerikāņiem, tāpēc arī ASV valdībai interesē, kas notiek pasaulē.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 20.04.2013. 18.43

    ASV 20 gadsimta karoja stalina..un komunisma pusee esot sabiedrotie ar PSRS

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    simpsons > janazakovica 20.04.2013. 19.41

    Ak tad Tava problēma ar ASV ir, ka viņi sakāva nacistus? Nu ja, tad arī ziņojums, kurā uzrakstīts par krievu nacistu (Tavi domubiedri?) izdarībām ebreju kapos ir kaut kas nosodāms.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janazakovica 21.04.2013. 20.39

    KRUSTTEVS
    “kad ASV muus beigs pamacit”

    Vai tad kāds var pamācīt tos, kuri jau klausa smirdīgus sātana sūtņus, alkašus, pederastus un sadistus?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janazakovica 21.04.2013. 20.55

    aivars15
    “4. 20. gadsimtā ASV trīs reizes bija jāglābj Eiropa no eiropiešiem un no komunistiem”

    Paši pūta paši dega.
    Ja ASV nebūtu iejaukušies WWI, Vācija būtu izbeigusi absolūto ļaunumu un neviens vairs nebūtu jāglābj. Par t.s. “antisemītismu”, patiesībā anticionismu, Vācijā pēc Hitlera nākšanas pie varas ir sava loģika, ja ņem vērā to, ka ASV cionisti fiziskā un garīgā kropļa Rūzvelta vadībā 1932. gadā bija uzsākuši fašistu krievijas industrializāciju(kara gatavošanu), bez kuras WWII tā nebūtu varējusi izraisīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ineta_rr 20.04.2013. 12.19

Vai jums vienkārši nederdzas šis kremļa aģents, kas kā savu attēlu izmanto Latvijas Republikas ģerboni? Vai jums nav noriebies redzēt auto ar Latvijas numura zīmēm un Krievijas Federācijas vai PSRS karogiem, ģerboņiem? Vai jums nav noriebies vārda tiešā nozīmē redzēt okupantus* ar Latvijai naidīgu valstu simboliku bāžam to Jums un visai nācijai sejā? Es parasti esmu pret visādiem aizliegumiem, bet, acīm redzot, ir nepieciešams likums, kas noteiktu valstu, gan Latvijas, gan citu, oficiālās atribūtikas lietojumu Latvijā. Tai skaitā arī to, kā tiek iznīcināti, teiksim, nolietotie karogi, lai ir skaidrs, kurā brīdī karoga sadedzināšana pārtop par karoga zaimošanu. Cik atceros, tad pirms pāris gadiem jau bija šūmēšanās, ka pat daļa valsts iestāžu nezina, ka uz dokumentiem drīkst būt tikai vai nu iestādes, vai LV atribūtika, bet ne abas kopā.

* Kā citādāk nosaukt cilvēkus, kas sevi identificē ar režīmiem, kas Latvijai ir klaji nedraudzīgi vai mūs pat okupējuši, un nekad par to nav atvainojušies? Man nav pretenziju pret cilvēkiem, kas saprot, ka dzīvo neatkarīgā Latvijā, kurā jāievēro Latvijas paražas un tikumi, un ka viņi ir tādi paši Latvijas Republikas pilsoņi kā citi. Vai tiešām tas ir par daudz prasīts?

+9
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ineta_rr 20.04.2013. 13.01

    ——–ex-diena-lasitaji: “(..)
    Es parasti esmu pret visādiem aizliegumiem, bet, acīm redzot, ir nepieciešams likums,…….”
    ============================================================================
    Man arī patīk demokrātija, taču es tagad saprotu – amerikāņu, angļu, vāciešu, francūžu u.c. rietumnieku variants Latvijā nestrādā (neiet) un nestrādās. Vajag vietējās nacionālās īpatnības (mentalitāti) apjēgt:

    “Дуракам закон не писан” – закон может быть вменен только дееспособным лицам ( pīĀr-istu radītajiem “dzīvnieciņiem” likumu neuzrakstīsi)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 20.04.2013. 11.01

Latvija pati par sevi ir problēma.

Vardarbība pret sievietēm, korupcija, vārdu sakot, mežonīga valsts. Un nevajag te rādīt uz Krieviju, jo jūs neesat Krievija un nekad par tādu valsti nekļūsiet. Krievija jau šobrīd ir vairāk piedzimst, nekā mirst, bet jūs izmirstat. Starp citu, Krievijā pozitīvais pieaugums, prirost, arī starp krieviem, ne tikai starp musulmaņiem. Tā ka Latviju var norakstīt. Kā sacīja Latvijas prezidents Bērziņš, Latvija eksistēs tikai līdz 2050.gadam. Jau mēs ieraudzīsim, kā Latvija pazudīs!

Acīmredzami, Latviju pieņems sevī un iesūknēs Lietuva, varbūt kādas daļiņas paņems Igaunija, Krievija un Baltkrievija. Ar to arī izbeigsies šis muļķīgais nacionālisms.

0
-12
Atbildēt

2

    Marta Zariņa > dace_roze_lmt_lv 20.04.2013. 13.36

    Troll harder faggot.

    BTW – whats you agenda? Kas Tev par sāpi, kurš pāri nodarījis?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 21.04.2013. 20.35

    super_e-y-e
    Ja vien tavu sugu, bidlas, nenospiestu visdrausmīgo noziegumu nasta un jūs nebūtu tik ļauni izdzimteņi, es jūs dēļ nespējas dzīvot cilvēku sabiedrībā, mīļi sauktu par Maugļiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam