Maksātnespējas administratoru partija

196

Komentāri (196)

valdis 22.04.2013. 08.16

Pavēros portālā Diena, tur viedokļi no Leiškalna, Ždanokas, Oskina kā jau plūdu laikā pāri dambjiem un aizsprostiem gāžas.
Vai ir vēl kādas citas iespējas kā balsot par divām partijām Rīgas gadījumā? Un, vai šīm divām jāturas kopā, vai vienai otru jāplosa gabalos?
Ko saka saprāts?

+8
-2
Atbildēt

2

    grislits > valdis 22.04.2013. 09.46

    Jā, Dienas portālu šodien atverot paveras izcila aina – Leiškalns, Oskins, Ždanoka un Pliners ar bildēm un rakstiem pirmajā lapā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > valdis 22.04.2013. 10.18

    Nez, tik kādā valūtā ir samaksāts – lai tā ‘gozētos’?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 21.04.2013. 23.40

Jānis Mednis
“angažētiem žurnālistiem, kas raksta kā vajag.”

Kad trubas deg, uzrakstīs ko prasa.

+5
-4
Atbildēt

0

Zane Degro 21.04.2013. 18.30

Normundam vajadzētu uztaisīt savu privāto mājas lapu – mož kāds tomēr lasīs (vai maz Latvijā degradātu?), ja jau ir tik neremdināma izteikšanās kāre. Šeit tikai mīnusiņi vien, mīnusiņi vien, – kāda jēga?

+21
-7
Atbildēt

20

    dro > Zane Degro 21.04.2013. 19.30

    Berta. Kad man saliek mīnusus, tad zinu, ka esmu trāpījis desmitniekā:)

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Zane Degro 21.04.2013. 20.00

    Ino, joka pēc pieliku +, kaut esmu Jūsu pusē.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 21.04.2013. 20.23

    con brio. Tencinu:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Kalvis > Zane Degro 21.04.2013. 21.55

    Jā, ja kāds iestajas par latvisku Latviju un nav apsēsts ar nebūšanu “izgaismošanu” VL/TB ir apzīmējams ar vārdu “deģenerats”, tad es noteikti tāds esmu. Un lepojos ar to. Un priecājos, ka šādu “deģeneratu” skaits pieaug.
    Viens no iemesliem kāpēc varas turētaji – centristi, labējie, liberalie, superdemokrati tā “mīl” nacionaļus ir tas, ka šādam partijām patiesi nav vietas nacionali vienotā saliedētā sabiedrībā. Jo tur to pastavēšanai nav jēgas. Tā kā Latvijā tāda ir, kaut sastāvētu no vieniem žulikiem un plānprātiņiem vien, un regulāri iekļūst Saeimā, tad nopietni cilveki Eiropā sāk domāt, ka Latvija nav nekāds īpašs veiksmes stasts, bet vairāk līdzinās Krievijas protektorātam, kas tēlo neatkarīgu valsti ar saliedētu , pilsonisku sabiedrību.
    Un tāpēc Ozoliņa kungs, Dzeris un & ir tik nikni uz NA. Un tapēc ir indīgu rakstu un komentāru jūra.
    Jo, ja nevari savam ienaidniekam (NA) neko nopietnu padarīt, tad rādi to greizā spogulī. Lai, tā sacīt, ļaudis redz un bīstas. Un Putinonkulim lai Prieks – latviesi apkaro savējos ka put vien.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 21.04.2013. 22.20

    ….Jānis Mednis…. “Tā kā Latvijā tāda ir, kaut sastāvētu no vieniem žulikiem un plānprātiņiem vien, un regulāri iekļūst Saeimā, tad nopietni cilveki Eiropā sāk domāt, ka Latvija nav nekāds īpašs veiksmes stasts, bet vairāk līdzinās Krievijas protektorātam, kas tēlo neatkarīgu valsti ar saliedētu , pilsonisku sabiedrību.”
    —————————-

    …tad tāds ir Jūsu – nacionāļu mērķis?….pēc iespējas vairāk savākt zagļu un plānprātiņu vienā partijā, lai ieriebtu savai valstij?….ļoti patriotiski!….
    …tāpēc man riebjas vienas partijas uzdošanās par visu krievvalodīgo aizstāvjiem, tāpēc man riebjas vienas partijas vēlme uzspiest citiem “pareizo” patriotismu un latviešu šķirošana pareizajos un nepareizajos, par cittautiešiem pat nerunājot – tie visi ir ienaidnieki….
    …cik šīs partijas – SC un NA ir līdzīgas!….kā Siāmas dvīņi, kuri viens bez otra nespēj eksistēt…ar kropļotu apziņu – pārākuma sajūtu, par sava pareizuma nekļūdīgumu….

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 21.04.2013. 22.28

    Kaut “žuļiki un plānprātiņi” – galvenais, lai būtu “nacionāli”, tātad “savējie”, izcili, labāk noraksturot NA elektorātu nevarēja

    Un, absolūti greiza domāšana, izmantot “nacionālu” retoriku nekritiska elektorāta vairošanai nenozīmē būt “nacionālam”, tāds “nacionālis” pārdos valsti nedomādams, ja tikai tam samaksās, kā to jau darīja TBLNNK un patreiz dara NA caur visām blēdībām maksātnespējas biznesā, utt, bez tam, lēts nacionālpopulisms un nacionalisms nav viens un tas pats.

    “Saliedēta””, “pilsoniska” sabiedrība nebūt nenozīmē, ka visiem jāsaliedējas ap “žulikiem un plānprātiņiem” no NA, bez tam saliedēta sab. un pilsoniska sabiedrība ir dažādi jēdzieni.

    “Ienaidnieki” arī ir NA un Kremļa “patriotu” termonoloģija, dem. valstīs lieto “politiskie pretinieki”, tā ka Putina onkulim, pēc mentalitātes, vistuvāk ir taisni NA.

    “Žuliki un plānprātiņi” nevienam normālam cilvēkam nevar būt “savējie” nekādos apstākļos, it sevišķi, ja viņi, nezin kāpēc, iedomājušies, ka ir vienīgie “īstenie latvieši”, un visi, kas nav gatavi tiem pievienoties, ir ienaidnieki.

    Parasti Mednim sakarīgi komentāri, kaut, reti kam piekrītu, šis ir galīgi garām.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Kalvis > Zane Degro 21.04.2013. 23.16

    Jūs “Zane” un Dzeris gan domājat īpatnēji.
    Es vienkārši norādīju uz to, ka nacionali sašķeltā sabiedrībā faktiski ir iespējamas tikai nacionalas (jeb dažs runā par “etniskām”)partijas. Tādas šodien ir NA un SC. To rašanās un ilgdzīvošana ir objektīva un nav atkarīga no šo partiju veidotāju intelekta un godaprāta. Tiktāl par tiem idiotiem, ko es minēju tikai piemēra pēc, bet Jūs nez ko tur sadomājušies.
    Un tālāk – šodienas Latvijas sabiedrībā centriski labējam partijām īsti nav ko darīt. Jo, tām jabūt partijām gan priekš latviesiem, gan krieviem. Kas Latvijā nav iespejams.
    Tāpēc šīs partijas ar nacionāliem lozungiem tiek pie varas, apzogas, korumpējas un aiziet pa skuju taku starp Latviešu nāciju un krievu kopienu. LC; TP, tagad arī RP un Vienotība… Turpretī LNNK-TB-VL un kas tur otrā pusē – Saskaņa-Bites-SC ir un paliek jau no 1993.g.Vēl stabila ir īpatnējā ZS – ne centriska, ne labēja ne kreisa.
    Padomājiet par to un neākstieties pakaļ angažētiem žurnālistiem, kas raksta kā vajag.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 21.04.2013. 23.58

    …nu, nu, Jāni Medni, vai žurnālisti tos populistus sabalso?…no abām pusēm….valsts ir tas pats ģimenes modelis – kuru tu mīli vairāk – tēvu vai māti?….māti, kura pieprasa kārtību un disciplīnu, vai tēvu, kurš pa kluso iedos kabatasnaudu spēļu zāles apmeklējumam….vēlētājam pietiek ar “patriotiskiem” lozungiem, lai izslēgtu saprātu, kāpēc šodien nevar dabūt kofekti (algas pielikumu, labi apmaksātu darba vietu, vai saremontētu ceļa gabalu)….sliktais ir tas, kurš ierobežo tēriņus, liedz tērēt nenopelnītu naudu, labais – kurš to bez saprāta sola…..

    …kamēr valstī nebūs izglītots vēlētājs, uzvarēs populisti – vienalga no kuras nometnes….tāpēc nav jānošauj ziņnesis, kurš atnesis sliktu ziņu….

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 22.04.2013. 06.43

    Īsti tam, ka etniski sašķeltā sabiedrībā iespējamas tikai nacionālas partijas, gan nevar piekrist, viss atkarīgs no vēlētāja vai politiķu kvalitātes, un Igaunija ir piemērs.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Zane Degro 22.04.2013. 07.15

    ..māti, kura pieprasa kārtību un disciplīnu, vai tēvu, kurš pa kluso iedos kabatasnaudu spēļu zāles apmeklējumam…
    ———–
    Ož pēc šovinisma. Politkorektāk būtu, ja Tu samainītu māti un tēvu vietām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 22.04.2013. 09.30

    zanE, dzeris..tad tāds ir Jūsu – nacionāļu mērķis?….pēc iespējas vairāk savākt zagļu un plānprātiņu vienā partijā, lai ieriebtu savai valstij?
    ___________________
    Tikai pilnīgi plānprātiņi varēja aģitēt par SC koalīcijā:) Lasot zanes komentārus, var secināt, ka izglītība lielu “kaitējumu” nav nodarījusi. Tik fanātisku Vienotības atbalstītāju varētu apskaust ne tikai boļševiki un nacisti, bet arī visaprobežotākie muslimu fanātiķi. Labi, ka Zane nepiedzima lauku kolektivizācijas laikā – neviens zemnieks nebūtu izsprucis no etapa viņas pagastā:):):) K stjenke kulakov i buržuaznih nacionaļistov:):):)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 22.04.2013. 09.39

    ….lno…..Grendi par plānprātiņu nosauci?…oi, spēcīgi!…kurā brīdī domas mainīji? – pēc grāmatu dāvinājuma Neredzīgo biedrībai?….

    P.S. ….Tev tie komentāri lielās mokās rodas?…- uzraksti vienu teikumu, pēc brītiņa papildini, tad palabo…un raksti atkal…..nu īsts pisaks (es pareizi uztvēru Tavu tulkojumu?)…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 22.04.2013. 09.44

    zanE. Grende varētu būt Tava dvīņu māsa:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 22.04.2013. 09.47

    zanE. Nav man talanta, ko darīt…Toties pašam sava doma, ne vienotā partijas līnija, par kuru vēlāk jākaunas:) Taisnības dēļ piebildīšu, ka arī Tu papildini iepriekš rakstīto.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Zane Degro 22.04.2013. 09.48

    lno – vai tā ir tā pati Grende , kuru NA uzrunāja Prezidentes amatam ? :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 22.04.2013. 09.52

    klusais. Tu to nezini? Pajautā Zanei:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Zane Degro 22.04.2013. 09.55

    lno – abas dvīņumāsas ? :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 22.04.2013. 10.04

    ….lno…. “Taisnības dēļ piebildīšu, ka arī Tu papildini iepriekš rakstīto.”

    ….vai Tev zināma P.S. nozīme?….laikam, tomēr – nav!….Tev tā krievu valoda tuvāka…. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 22.04.2013. 10.11

    zanE. Es taču no tumsoņiem, kuri nezina pat to, ka Vienotība ir svēta:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 22.04.2013. 13.25

    Es jau sen saku, ka Grende, kas, savulaik, uzskatīja, ka SC jābūt koalīcijā, īsti pie pilnas saprašanas nav, tāpat, kā visa NA, kas to izvirzīja, un Ino tikai to apliecina.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 21.04.2013. 18.18

nu re , kaa muusu peseidonacionaaļi izgaismojaas , es šai čekas un bandiitu stuteetajai partijai nekad neesmu uzticeejies….

+18
-8
Atbildēt

2

    Ilgonis > Janka, Janic 22.04.2013. 09.24

    Nu re, laikam, visi deviņi plusiņi ir sapratuši – kas ir mūsu peseido…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Janka, Janic 22.04.2013. 09.33

    Un ja jau tikai ‘stutētāji’, tad tie, tomēr, ir mazliet labāki par pašiem čekistiem un bandītiem – kuri Latvijā čum un mudž!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 21.04.2013. 12.54

Nez kur šodien palikusi zanE – nu, tā krietnā sieva, kas vienmēr strostē NA par citu “latviešu partiju” apkarošanu… :)

+8
-14
Atbildēt

18

    garausiitis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 12.55

    fretka – aizdomas ,ka diriģē kori Dziesmu Svētku skatē :)

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Kaspars Špūle 21.04.2013. 14.11

    diriģē stringu veikalu.

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 16.51

    Normunds – man gan prieks , ka Zanes vadītais koris tiek uz svētkiem un cik zināms ir ieguvis 2 pakāpes diplomu :) Bet ja Tev domas velk uz stringu veikalu , tad to arī var saprast , pavasaris taču :)

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 17.32

    :klusais
    Normunds stringos:))) Tas būtu par liberālu ne tikai priekš viņa..

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 17.56

    morgensterns – ne jau vienīgais par stringiem sapņo :) articulus vēl nav rādijies :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 19.10

    :klusais
    articulus komenti, ja tos neņem pa pilnu, ir visai atraktīvi un ienes dzīvību monotonajā IRa domu apmaiņā. No otras puses ņemot, viņa zemjostasvietas leksika asociējas ar uzrakstiem uz pie..irstas stacijas tualetes sienas;)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Kaspars Špūle 21.04.2013. 19.25

    klusais, kas tas pa kori?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Kaspars Špūle 21.04.2013. 19.31

    Vai zanE kori ar stringiem apgādāja? Vai tie ietilpst dziesmu svētku dalībnieka uzkabē?Vispār piedāvāju alus vietā piedāvāt iespēju iegādāties stringus ar nacionālu piesitienu.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 19.47

    Sakamoto – viss ok, nekrenķējies , Tev cik noprotu topā KTV jeb karaoke :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 21.04.2013. 19.55

    …DikembeSakomoto….šķiet, Tev zilā krāsa mīļa….varu Tev piedāvāt šīsvasaras Topa modeli….varēsi Dziesmu svētku gājiena laikā stāvēt ielas malā stringos – Tevi atpazīšu un….pamāšu ar roku…. :)

    http://rus.itvnet.lv/article/wo_men/186089.jpg

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 21.04.2013. 20.22

    zanE. Jocīgas bildes Tu kolekcionē…pavasaris…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 20.24

    lno – ieskaties arī tvnet :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Kaspars Špūle 21.04.2013. 22.01

    zanE alkst mani redzēt stringos!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kaspars Špūle 21.04.2013. 22.15

    Sakamoto – ka tik pats nesapņo par to :) :) :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Kaspars Špūle 21.04.2013. 23.23

    >Normunds
    Par stringiem jautā savam čomam articulus100, viņš te galvenais eksperts. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kaspars Špūle 21.04.2013. 23.25

    Būtu Ozoliņš žurnālists bet ne nodzērusies politmauka, pievērstu uzmanību Šlesera nekompetentiem un zaglīgiem ieliktnīšiem, kas saviem pielūdzējiem, muguras mazgātājiem un krāniņu raustītājiem, pērk dārgus sodomītu aksesuārus.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kaspars Špūle 21.04.2013. 23.28

    galantais
    Arī par jums, pidrillām, latviešu nīdējiem, ko apdāvina Antonijas ielas nama saimnieks.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 22.04.2013. 09.18

    ….hmmm….kopš zināma laika Antonijas ielai tāds “tautisks piesitiens”…turpmāk vajadzētu precizēt, pret kurām pidrillām tās pretenzijas…. :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 21.04.2013. 12.25

Aprejiet vien Ozoliņu, ēdiet pliko patriotismu, ar kuru veiksmīgi baro NA.

+15
-12
Atbildēt

8

    dro > Baiba Eglâja 21.04.2013. 12.36

    gunta_leona. Mums par ēdienu nav jādomā – mēs rijam delikateses un cienam dzērienus tikai no visaugstākajiem plauktiem, ko piegādā maksātnespējas procesu apkalpotāji:):):)

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Baiba Eglâja 21.04.2013. 13.03

    lno – joks protams labs, bet ja ticēt , ka takse par saglābtajiem aktīviem ir 20-30% , tad ikru maizītes ar Moet&Chandon varētu būt ikdienas ēdienkartē :)

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Baiba Eglâja 21.04.2013. 14.11

    Tieši NA visvairāk iestājas par nabadzīgākajiem pilsoņiem, kamēr Vienotība par bagātajiem. Atveriet taču acis!

    +9
    -17
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Baiba Eglâja 21.04.2013. 14.17

    :lno
    Kā padzirdu par rīšanu TB/LNNK sakarā, uzreiz nāk prāta Mottes ķermenis:))

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Baiba Eglâja 21.04.2013. 15.47

    morgestern. Vai Motte bija TB biedrs? Viņu pieminot atceros jauku Ozoliņa komentāru:
    Vēlētāju apmuļķošanai ar parādes nacionālo pozu TB premjerministrs Krasts 1998.gadā pirms vēlēšanām uzaicināja atgriezties dzimtenē dzejnieku Andreju Eglīti, solīdams dzīvokli. “Katram ir jānotic sev un savai tautai, un jūs varētu būt tas cilvēks, kas varētu palīdzēt, dot pirmo impulsu ticībai,” Krasts sacīja, pasniegdams Eglītim atslēgas no trīsistabu dzīvokļa Tērbatas ielā, un uzsvēra, ka dzejnieka atgriešanās “ir simboliska”. Dzejnieks noticēja, taču simboliska izrādījās “dāvana” – dzīvoklis ir viens no Mottes dalītajiem, un tā piešķiršanu prokuratūra uzskata par nelikumīgu. “Ja būs jāiet laukā, es tikai nospļautos,” teic Tēvzemes apmuļķotais Dievs, Tava zeme deg! vārdu autors.

    Zīmīgi, ka Ozoliņš kā vienmēr piemin TB, aizmirsis pat R. Paulu:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Baiba Eglâja 21.04.2013. 16.35

    Nebija gan. Bet nesaraujami saistīts ar diviem TB “godavīriem”.

    Citēšu no citas autores raksta:

    kad 1998.gadā pēc premjera Guntara Krasta lūguma dzimtenē atgriezās par latviešu sirdsapziņu dēvētais rakstnieks Andrejs Eglītis, VNĪA nebija brīva dzīvokļa, ko piešķirt vecajam vīram. To nācās nopirkt un izīrēt. Kad pērn rudenī Eglīša kungu kā liecinieku Mottes lietā aicināja uz tiesu, tēvzemieši izteica nožēlu par notikušo un patlaban virza izskatīšanai likumu, kas ļautu rakstniekam dzīvokli uzdāvināt. Gādīgo tēvzemiešu vidū ir jau minētais Vents Balodis, kurš pirms diviem gadiem savu dzīvokli Teātra ielā pārdeva par vairāk nekā 100 000 latu. Pie prāvas summas ticis arī tēvzemietis Jānis Straume, savu Teātra ielas dzīvokli pērn pārdodot par gandrīz 200 000 latu.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Baiba Eglâja 21.04.2013. 19.11

    morgenstern. Vai tiešām neizbrīnīja šis teikums no Ozoliņa komentāra: “Ja būs jāiet laukā, es tikai nospļautos,” teic Tēvzemes apmuļķotais Dievs, Tava zeme deg! vārdu autors.
    Motte bija LC cilvēks, dzejnieks Eglītis un citi dzīvokli saņēma nelikumīgi, bet R. Pauls likumīgi:):):) Laiks iet, bet Ozoliņa un viņa fanu tikumi nemainās:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Baiba Eglâja 21.04.2013. 19.56

    Labu apetīti, gunta_leona, baudot “apģērbtos” kosmopolītu un šovinistu solījumus!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

Kristīne 21.04.2013. 11.29

Palasot interneta komentārus pilnīgi skaidrs ir tas, ka vēlētājs šodien ir pat stulbāks, kā bija 1993 -96 gada Saeimas vēlēšanās kad balsoja par frizūrām un banāniem.

+8
-5
Atbildēt

16

    efeja60 > Kristīne 21.04.2013. 11.33

    Nu ja, gudrs pensionārs un darba ņēmējs nekad par saviem naidniekiem – vienotību (u.c. labējiem snobiem) nebalsotu, bet Latvijā balso, jo krievi nāk.

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kristīne 21.04.2013. 11.34

    eltae: vēlētājs šodien ir pat stulbāks, kā bija 1993 -96 gada Saeimas vēlēšanās kad balsoja par frizūrām un banāniem
    —–
    Jums taisnība. Šis progress atspoguļo “vienkārši žurnālistu” profesionālo izaugsmi :)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Kristīne 21.04.2013. 11.37

    eltae. Ko pārmest vēlētājiem, kuri cīnās par izdzīvošanu un nav laika iedziļināties? Viņi jau netic PBK, bet “savējiem”, kuri vienmēr rādījuši “pareizo” ceļu. Vienmēr taču tiek uzrādīts vainīgais – 16. martā Radzēvičs, iekšlietu ministram iejaukties neļāva ministrs:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristīne 21.04.2013. 11.38

    eltae – Jūs lasijāt 1993-1996 gada interneta komentārus ? :)

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Kristīne 21.04.2013. 11.49

    :Normunds
    Atklāj Normund lielo noslēpumu: par ko gudrajam pensionāram vai darba ņēmējam būtu bijis jābalso pagājušas Saeimas vēlēšanās. Nekautrējies dot arī citiem padomus:))

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Kristīne 21.04.2013. 11.49

    ——-
    Jo mazāk aitu, jo vairāk pīĀr komentāru un bļaustīšanās. Demokrātija briesmās, nav ne smuku frizūru, ne sapuvušu banānu. Polit-bizness neiet:

    “11.Saeimas vēlēšanās aktivitāte – zemākā parlamenta izraudzīšanās vēsturē”

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/11saeimas-velesanas-aktivitate-zemaka-parlamenta-izraudzisanas-vesture.d?id=40753467

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Kristīne 21.04.2013. 11.56

    klusais. Cik cilvēkiem tad toreiz bija internets? eltae secinājums no vēlēšanu rezultātiem – tolaik pat drūmākajos sapņos nerādījās, ka Kremļa cilvēkiem būs tāds iespaids valstī.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Kristīne 21.04.2013. 12.06

    Atklāj Normund lielo noslēpumu: par ko gudrajam pensionāram vai darba ņēmējam būtu bijis jābalso pagājušas Saeimas vēlēšanās. Nekautrējies dot arī citiem padomus:))
    =========================
    Ne jau par to, kas viņam noņem pensiju, algu un apkrauj ar lielākiem nodokļiem. Ja nav par ko balsot, tad jāsēž mājās vai jābalso ar tukšu aploksni, bet nedrīkst ielikt varu rokās labējiem asinssuņiem, tikai tāpēc, ka bail no krievu lāča. Ar savējām labējām partijām , mums krievu lācis nav vajadzīgs, paši nosprāgsim.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Kristīne 21.04.2013. 12.06

    ——
    “Auseklīšiem” auseklīšu problēmas?!

    Vīķe-Freiberga: jāatmet padomiskā domāšana http://www.ir.lv/2011/7/24/vike-freiberga-jaatmet-padomiska-domasana

    Горбачев призывает к новой “перестройке” http://delo.ua/world/gorbachev-prizyvaet-k-novoj-perestrojke-201015/

    Taure skan, tarētāji aicina uz jauniem varoņdarbiem!

    Latvijas Tautas Frontei 20. Svinīgais bankets.
    http://www.youtube.com/watch?v=ci5bUvU7eas

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristīne 21.04.2013. 12.07

    lno – smaidiņu redzēji ? :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kristīne 21.04.2013. 13.22

    Normund, bet par čekistiem drīkst droši vien balsot un droši vien par tiem ar tukšu aploksni nebalso, vai tā?

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Kristīne 21.04.2013. 13.58

    :Normunds
    Kā jau sagaidāms, klusē kā partizāns;)

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Kristīne 21.04.2013. 14.08

    Bet, kā Tev patīk Zaķa sadarbība ar Gazprom čekistiem?

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Kristīne 21.04.2013. 14.08

    Neaizmirsti šovakar Nekā personīga paskatīties.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kristīne 21.04.2013. 15.08

    Paldies, par informāciju.
    Bet par sevi aizmirsi piebilst.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Kristīne 21.04.2013. 20.17

    tikai tagad ievēroju kļūdu 11:37 – iekšlietu ministram iejaukties neļāva likums…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 21.04.2013. 11.12

maksatnespejas administrator partija…bij parex darbinieku komjauniesu partija..augstskolas profesoru gramatvezu auditoru partija..macitaju-mocitaju partija..norvegu tautas skolas partija..slepeno cekas agentu partija..visiem ir intereses hobiji un aizrausanas..neviens nav tirs..tikai kads mak labak to slept..cits zurnalists labak karinat birkas..kas ari ir vina pamat uzdevums.

+6
-4
Atbildēt

0

Kristīne 21.04.2013. 11.04

Tiesu izpildītājs un maksātnepējas administrators diemžēl valstī vēl šodien ir nepopulāri , bet dažkārt vajadzīgi amati.
Padomju laikā mani izsauca uz stūra māju (čeku). Pēc pirmā uzdotā jautājuma, kurš skāra manu kolēģi, tanī laikā pēc tautības ebreju, ieraugot manu ironisko smīnu, simpatiskais izmeklētājs, it kā atvainojās ar vārdiem:”Arī šis darbs kādam ir jādara”.
Par Lūsi pat Lapsa neko kompromatējušu nav “izkasījis”, un Ozoliņš Lato Lapsam, pat ūdeni nav spējīgs pienest.

+8
-19
Atbildēt

4

    ligakalnina > Kristīne 21.04.2013. 11.10

    Ļoti labs salīdzinājums, Lapsa ir tikpat “objektīvs”, kā tas padomju laika izmeklētājs, kurš tevi pratināja.

    +20
    -6
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Kristīne 21.04.2013. 11.14

    :eltae
    Par Lūsi pat Lapsa neko kompromatējušu nav “izkasījis”
    ——————-
    O svētā vientiesība:D

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristīne 21.04.2013. 11.21

    Lapsa nu gan nav arguments :)

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kristīne 21.04.2013. 22.20

    klusais Lapsa nu gan nav arguments :)
    ______________________
    jā gan-

    -gluži tāpat kā Ločmeles redakcijas dukts,IRsības komentāru ķēķa admirālis u.c. “‘zwizduny sabesedņiki”..

    tad jau labāk izrakstiet žigolo, dāmas..

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

efeja60 21.04.2013. 10.53

Piektdien bija raidījums par aktuālāku tēmu – par eiro un LTV1 skatītāji pārliecinoši, ar vairāk kā 60% balsu, nobalsoja pret eiro.

+5
-18
Atbildēt

7

    austrisv > efeja60 21.04.2013. 12.01

    Gan jau tavējie bija saorganizēti uz tādu balsošanu. Vai arī paši nežēloja dažus Ls, lai šādi nobalsotu. Cik tad bija tie par? Vai 20 tūkstoši un vairāk? Vai arī tie paši 10 000 , vai mazāk?

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 21.04.2013. 12.22

    Par eiro bija zem 2000 tūkstošiem.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    austrisv > efeja60 21.04.2013. 13.19

    Tas jau skaidrs, ka par EUR mazāk, bet vai Pret EUR bija vismaz tie 10 000 , kuri tos parakstus iesniedza?
    Lūdzu, atbildi, jo es to raidījumu neskatījos.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 21.04.2013. 14.05

    Par eiro bija zem 2000, tātad 2000000-2000=1998000. Par eiro nebija 1,998 miljoni Latvijas iedzīvotāju.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > efeja60 21.04.2013. 15.07

    īsta demogoģija: pat zīdaiņus laikam esi ieskaitījis. bet, kāpēc ne mirušos vai izbraukušos Latvijas iedzīvotājus.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > efeja60 21.04.2013. 21.45

    Vai tik Grostiņš nemācās demagoģiju no Tevis pašas, Bet?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > efeja60 22.04.2013. 12.43

    Normund, un kāpēc Tev mīnusi par LTV raidījuma pieminēšanu? :o)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Zane Degro 21.04.2013. 10.38

Patiesībā pretīgākais jau arī ir tieši apstāklis, ka tāds Lūsis, tāds Parādnieks, tāds Lembergs, Silenieks un līdzīgi kādreiz Andris Šķēle ir spējīgi vazāt aiz deguniem milzīgu tautas masu, apčakarējot pat savu partiju biedrus ar skaistiem vārdiem par nacionālajām vērtībām, cīņu par demogrāfiskā stāvokļa uzlabošanu valstī, par izcilu saimniekošanu pilsētās (piemēram, Ventspilī), par zaļo dzīvesveidu un pret ekoloģiskajām nebūšanām, par pareizu bikšu gludināšanu un visu citu iespējamo, ko var “iesmērēt” mazāk izglītotajiem un naivajiem.
Taču patiesībā aiz tā stāv pašu “izpildītāju” un viņu kalpu – šauru personu loku privātas mantkārīgas intereses un totāla valsts izzagšana. Šim nolūkam bez mazākās kautrēšanās noder arī sadarbība (“godīga” miljonu sadalīšana) pat ar politiskajiem pretiniekiem.
Raksturīgs un kliedzošs jaunākais piemērs – “zaļo” Silenieka un Belēviča acu pievēršana uz RD un Brīvostas nedarbiem, – atvēlot teritoriju simtiem miljonu tonnu sprādzienbīstamā amonija nitrāta uzglabāšanai un pārkraušanai teju pilsētas centrā. Jo tā, lūk, kopā ar SC varēs dalīt no Krievijas nākušos korupcijas miljonus.
Ja valstij izzagto varētu dabūt atpakaļ un izlietot lietderīgi, Latvija būtu ne tikai plaukstoša, bet arī viena no bagātākajām valstīm.
Pat runcim Murim ir skaidrs, ka izzagta valsts ir ekonomiski vāja un ārpolitiski viegli ietekmējama. Bet tas jau laikam neuztrauc NA, kura pie pirmās izdevības notirgo Latviju vienalga, kam, – ka tik maksā!

+35
-13
Atbildēt

10

    dro > Zane Degro 21.04.2013. 10.58

    Berta….Andris Šķēle ir spējīgi vazāt aiz deguniem milzīgu tautas masu, apčakarējot pat savu partiju biedrus ar skaistiem vārdiem par nacionālajām vērtībām
    ___________________
    un Ozoliņš ar savu spalvu to ilgi ir atbalstījis:):):)

    +14
    -19
    Atbildēt

    0

    austrisv > Zane Degro 21.04.2013. 11.50

    Bet, Andris Šķēle taču arī savu partiju pasludināja par nacionālo interešu aizstāvju partiju!
    Taču es nekad tam neesmu ticējusi, jo darbi pierādīja pretējo. ja nu vienīgi TP toreiz pieņēma likumu, ka pie skolām un valsts iestādēm jāizkar valsts karogi katru dienu. Smieklīgi, cik lēti TP pirka savus vēlētājus. Ceru, ka tomēr daudzi NA apjūsmotāji no jūtām tomēr pacentīsies arī padomāt, kas ir kas. Lno, es Tev ļoti ļoti cienu, bet man tomēr jāatzīst, ka arī NA daudzi biedri nedomā par Latviju, bet par savu kabatu.

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Zane Degro 21.04.2013. 11.53

    Berta, tas jau vien ir rāditājs , ja Gostiņš fano par NA un redz tikai “saviem tuvajiem” lielāko ienaidnieku Vienotību.Un ne tikai viņš, jo Lapsam vai tad seko citi ne darbi…

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 21.04.2013. 12.00

    Bet… man tomēr jāatzīst, ka arī NA daudzi biedri nedomā par Latviju, bet par savu kabatu.
    ____________________
    Neapstrīdams fakts, bet vai to pašu nevar teikt par Vienotību? Tomēr pat TB/LNNK šļura nekad nav pieļāvusi domu par koalīciju ar Kremļa partiju saeimā.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Zane Degro 21.04.2013. 12.20

    TP arī aizliedza skolās pārdot cocacolu, par ko bija brēciens no ASV vēstniecības.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Zane Degro 21.04.2013. 12.22

    Bet Berta, tas jau vien ir rāditājs , ja Gostiņš fano par NA un redz tikai “saviem tuvajiem” lielāko ienaidnieku Vienotību.Un ne tikai viņš, jo Lapsam vai tad seko citi ne darbi…
    ===============
    Neesmu es komjaunietis! Pasi parādīt?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    maija_ancite > Zane Degro 21.04.2013. 16.39

    >Berta. Latvija taču ir ļoti maza valstiņa, tikai 2,2 milj. visu iedzīvotāju. Puse no tiem ir pensionāri, tad nāk visa tā milzīgā ierēdņu armija, tad vēl mājsaimnieki un mājsaimnieces, tad skolnieki un studenti un visbeidzot vesels bars slaistu, kuri nekad nav strādājuši un nestrādās, bet pabalstus tie saņem. Cik tad paliek to, kuri šeit ražo reālu produkciju un nopelna valstij reālu naudu? Es domāju ka 300 – 400 tūkstoši un pat tie nesanāks. Bet cik miljonāru jau šeit ir radies no, it kā, nekā, bet faktiski izlaupot valsti un mūsu samaksātos nodokļus. Cik afēru jau neesam pārcietuši un zaudējumus noseguši atkal ar savu nodokļu naudu. Un vēl jau nav zināms cik paprasīs “Stadlers” par lauzto līgumu un cik pamanīsies no mums “izpumpēt” “Liepājas metalurgs”? Valsts faktiski ir izlaupīta un nevar nosegt ikdienas tēriņus, ko redzam pēc artērijām, jeb sabrūkošajiem ceļiem, veselības aprūpi un izglītības problēmām, kaut mums ir vieni no augstākajiem nodokļiem, ja parēķina visus kopā, ja tiem no algas atvilktajiem vēl pieskaita visus tos PVN un pārējos uzcenojumus, kuri aiziet par labu valstij. Bet ar to visu ir daudz par maz lai sabalansētu budžetu un uzturētu valsti. Diemžēl mēs paši to atbalstām un veicinām, katru reizi ievēlot vienus un tos pašus blēžus, tikai dēļ smukām frizūrām un jaukiem smaidiņiem.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Zane Degro 21.04.2013. 18.54

    Tieši tā, nedrīkst balsot par Vienotību un oligarhu partijām.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Zane Degro 21.04.2013. 21.55

    Normunds TP arī aizliedza skolās pārdot cocacolu, par ko bija brēciens no ASV vēstniecības.
    ———-
    Jā, Madlēna Olbraita pacēla īstu vētru par necieņu pret amerikas nacionālo dzērienu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Zane Degro 22.04.2013. 12.40

    >Berta
    “Pat runcim Murim ir skaidrs, ka izzagta valsts ir ekonomiski vāja un ārpolitiski viegli ietekmējama. Bet tas jau laikam neuztrauc NA, kura pie pirmās izdevības notirgo Latviju vienalga, kam, – ka tik maksā!” – šeit jānomaina NA pret vienotību un Dobrovski, tad būs precīzi!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.04.2013. 10.13

Maksātnespējas administratoru partija
________________
un

redakcijas dukts- wunderwaffe kā susaņins

vai citiem vārdiem:

žižn za carja(un par uzgāzētiem zaķiem)..

+4
-11
Atbildēt

0

Sanšains 21.04.2013. 09.50

Ozoliņš savu “pārliecināta vīrieša” stilu nemaina. Mums visiem par prieku un paraugu acīmredzot jau sen viņš ir ticis galā ar problēmām, ko apskata, piemēram, šis “The Confident Man” projekts:) –
* Are You Frustrated With Your Life?
* Are You Suffering From Depression?
* Do You Feel Like A Failure?
* Do You Feel Like A Failure With Women?
* Use Humor That Makes Her Laugh With You, Not At You
* How to Impress Women When You Have Anxiety
http://confidentman.net/wp-content/uploads/ConfidentMan-3D.jpg

Ieskatam Ozoliņa “žurnālistikas” paraugs, kas tapis pirms apaļiem 10 gadiem. Tas ir komentārs par masu iznīcināšanas ieroču meklēšanu Irākā. Vērts izlasīt pilnībā:

“ANO ieroču inspekciju vadītājs Hanss Blikss ir pārvērtis Irākas atbruņošanos par farsu. ANO Drošības padomes (DP) rezolūcija nr.1441 prasa Sadamam Huseinam pilnībā atteikties no visiem masu iznīcināšanas ieročiem un inspektoriem uzdod uzraudzīt, vai šāda brīvprātīga atbruņošanās notiek. Tā vietā Blikss stājies kopā ar Irākas diktatoru meklēt Irākā paslēptos ieročus. Par minēto rezolūciju balsoja visas 15 DP locekles, tātad tās nešaubās, ka aizliegtie ieroči Irākai ir. Tomēr ANO iesniegtajā ieroču deklarācijā Irāka pateikusi, ka tai nav šādu ieroču, un ar to vien ir pārkāpusi ANO rezolūciju. Pagājušonedēļ pat Bliksa inspektori tomēr atrada duci tukšu kaujas lādiņu, kuri paredzēti nāvējošu ķimikāliju nogādāšanai. Nupat irākieši parādījuši viņam vēl četrus šādus lādiņus, kurus arī esot «aizmirsuši» pieminēt ANO iesniegtajā deklarācijā, un pat apņēmušies izveidot savu «speciālistu» komandu, kas «palīdzēs» inspektoriem meklēt ieročus Irākā. Nu Blikss esot «pilnīgi pārliecināts», ka Irāka pildīšot savas saistības. Diezin vai Blikss pats tam tic. Sadams labprāt palīdzēs viņam ik pa laikam atrast kādu tukšu indes blašķi, ko parādīt pasaulei kā sadarbības pierādījumu, taču noteikti ne Sibīrijas mēra, VX nervu gāzes un Scud raķešu krājumus. Atliek jautājums, vai arī pasaules sabiedrība izliksies, ka tic Bliksa un Sadama pasakām.”
2003. gada 22. janvāris
http://www.diena.lv/arhivs/persiesu-pasakas-11566767

+12
-17
Atbildēt

13

    ligakalnina > Sanšains 21.04.2013. 10.13

    Un kāds tam sakars ar tēmu?
    Latvijas lielākā problēma ir vēlētāju muļķība, un politiķi, kas šo muļķību izmanto, par to Ozoliņš arī uzrakstīja.

    +23
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.04.2013. 10.21

    Sakars ir tāds: lūdzu, ieskatieties spogulī!

    Ozoliņš “pārliecināti” nobliež un “Iras” fanu publika jūsmīgi norij.
    Dažkārt Ozoliņam ir taisnība (un pat fakti:)), dažkārt nav, dažkārt ir daļēji – bet “intelektuālo” fanu pūli tādas “nianses” nerausta, jo paradums būt veselīgi skeptiskam un domāt ar savu galvu, kā izrādās, nebūt nav atkarīgs no lasītāja “intelektuālisma”.:)

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 21.04.2013. 10.27

    Pārfrāzēsim Džeri: Latvijas lielākā problēma ir vēlētāju muļķība un “žurnālisti”, kas par attiecīgu samaksu šo muļķību kultivē.

    Tā kā par NA gandrīz neviens “žurnālists” neko labu neraksta, tad jāsecina, ka NA politiķi ir neticami skopi. Jo nevar taču būt, ka pārējās partijas “žurnālistiem” maksā vairāk :D

    P.S. https://twitter.com/NellijaL/status/325610932342489088

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.04.2013. 10.37

    fretka –

    Pagājušo ceturtdien LR1 pie Tomsona iekšpolitiku pārsprieda Odita Krenberga (“Nekā personīga”) un Ingus Bērziņš (Streipa iecienītais, savulaik TV viņa bieži aicinātais, izskatīgais:) “Delfi” redaktors).
    Runājot par gaidāmajām vēlēšanām, viņi kādu 15 minūšu laikā pamanījās pieminēt gan V, gan SC, gan RP, gan pat Belēviču, bet… NA ne.
    Nu, nav tādas partijas un ideoloģijas.
    (Un atceros vismaz vienu tādu līdzīgu raidījumu, kur NA netika pieminēta pat kādas pusstundas laikā)

    Par mirušiem “vai nu labu, vai neko”. Bet ko gan nozīmē formula “vai nu sliktu, vai neko”? Vai te mums būtu darīšana ar Voldemortu – absolūtā ļaunumu iemiesojumu “Harijā Poterā”, kuru neviens neuzdrīkstējās nosaukt vārdā?:)
    Tikai pats Harijs Poters uzdrīkstējās – un arī tad viņš, protams, neko konstruktīvu nepauda.:)

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 21.04.2013. 10.39

    ——-fretka Pārfrazēsim Džeri: Latvijas lielākā problēma ir vēlētāju muļķība un “žurnālisti”, kas par attiecīgu samaksu šo muļķību kultivē.
    ============================================================================
    Papildināsim veterāna-“auseklīša” komentāru, jo esošās SISTĒMAS/iekārtas partiju pārstāvji jau šodien savas “āža” kājas var bez liela satraukuma rādīt. Kā saka – “ko sēsi, to pļausi” – , 1990.g.4.maijā “auseklīšu” sētais tagad tādu ražu ienesis, ka nu sējēji izmisīgi meklē “malējos”, lai reformētu kaut kādu tur parlamentāro demokrātiju. No Dzeris49, lamas-ozoliņiem, īvāniem un snipiem līdz pat prez. Bērziņam u.c. godīgajiem LV pilsonīšiem iet vaļā rosīšanās, dīdīšanās un runu gatavošana svinīgajam saietam 4. maijā. Darbojās, pilsonīši, darbojās!

    http://www.youtube.com/watch?v=Sw0kJgkimvc

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 21.04.2013. 10.43

    Manuprāt, es te runāju par žurnalistiem, nevis apmaksātajiem “džinsu” rakstītajiem.
    Un viss ir daudz vienkāršāk, kā jums šķiet – par NA neviens žurnālists neraksta neko labu, jo nekas labs, ko par to varētu uzrakstīt, nekur, izņemot NA atbalstītāju naivajās galvās, vienkārši neeksistē, īsti žurnalisti vienmēr ir objektīvi.
    Par ZZS un SC taču arī neko labu neraksta, izņemot specifisko presi, tas arī tāpēc, ka viņi kādam nespēj samaksāt?

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 21.04.2013. 10.51

    Interesanti, vai Latvijas plašsaziņas līdzekļu redakcijās ir “labo politiķu” saraksts?
    Toties pilnīgi droši, ka grupai “dzeris49 латыш” ir iedots “īsto žurnālistu” saraksts :)

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 21.04.2013. 11.03

    “Īsti žurnālisti” mums nav, mums ir tikai “īstenie latvieši”.
    Ir vai nu vienkārši žurnalisti, vai apmaksāta PR rakstītāji.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sanšains 21.04.2013. 11.15

    dzeris49 Un kāds tam sakars ar tēmu?
    Latvijas lielākā problēma ir vēlētāju muļķība, un politiķi, kas šo muļķību izmanto, par to Ozoliņš arī uzrakstīja.
    ===================
    Sakars tāds, ka nevar ticēt nevienam Ozoliņa vārdam.

    +7
    -18
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sanšains 21.04.2013. 11.19

    Runājot par gaidāmajām vēlēšanām, viņi kādu 15 minūšu laikā pamanījās pieminēt gan V, gan SC, gan RP, gan pat Belēviču, bet… NA ne.
    ===================
    PR gājiens, uzņēmumu vadītājiem tiek rekomendēts nepieminēt konkurentus ne ar labu, ne sliktu vārdu, jo jebkura reklāma ir laba reklāma. Nožēlojami, ka angažētie žurnālisti ir iesaistījušies priekšvēlēšanu PR.

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 21.04.2013. 11.25

    “Vārdiem” tic tikai NA elektorāts, pārējie tic faktiem, un fakti liecina, ka Ozoliņam taisnība.

    +20
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sanšains 21.04.2013. 11.29

    Nav faktu, ir tikai patvaļīgas interpretācijas un ūdens duļķošana.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Sanšains 21.04.2013. 11.30

    Haris. 10:21 neapstrīdama patiesība.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

garausiitis 21.04.2013. 09.41

Piektdien vakarā sanāca padzert alu un parunāt ar cilvēciņu ,kas pats ir iekšā maksātnespējas procesu sakārtošanā. Viņš apskaidroja kas un kā notiek . Ar nožēlu jāatzīst ,ka Ozoliņam varētu būt taisnība :(
Jautājums uz kuru nav atbilde – vai tiešām NA ir vajadzīga šī saikne ar apšaubamo biznesu ? Saprotu vecbiedrs Bērziņš , bet virzīt Lūsi augstajos amatos?
P.S. Cik stāstīja , tad galvenie uzmetamie kreditori šajos procesos ir VID :)

+31
-12
Atbildēt

2

    ilmisimo > garausiitis 21.04.2013. 10.14

    ..sanāca padzert alu un parunāt ar cilvēciņu ..
    ________________
    u wchera pazviģel
    kaby sewoddņa pawyYbabywatsja…

    +7
    -19
    Atbildēt

    0

    efeja60 > garausiitis 21.04.2013. 11.13

    Ar nožēlu jāatzīst ,ka Ozoliņam varētu būt taisnība :(
    ===============
    Nevar būt nekādā gadījumā.

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

Sanšains 21.04.2013. 09.32

kuri tās tad atrisina, kā var MINĒT, “pareizi”.
==========
redz IESPĒJAMO kriminālnoziegumu ēnu
==========
Tieslietu ministra gatavība palīdzēt atklāt IESPĒJAMO KORUPCIJU un KRIMINĀLĀS SHĒMAS varētu nonākt konfliktā ar viņu amatam izvirzījušās Nacionālās apvienības TRADĪCIJĀM
==========

Ja tā ir žurnālistika, tad arī Māris Krautmanis ir žurnālists, bet Eiženija Aldermane – Ušakova bezmaksas autobuss.:)

+13
-14
Atbildēt

6

    garausiitis > Sanšains 21.04.2013. 11.45

    Haris – diemžēl neviens īpaši oficiāli nestāstīs kas un kā notiek , jo paši vārās un pelna tajā pasākumā . Un tad sanāk,ka abas ieinteresētās puses vienkārši ir ieinteresētas šādas sistēmas pastāvēšanā . Ne velti tika minēts ,ka maksātnespējas procesos summas , kas rakstāmas ar 10 cipariem . Kāds atceras kāda trobele bija , kad Krājbankas likvidāciju neatdeva vietējiem darboņiem ?

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.04.2013. 13.13

    klusais –

    Bet nepierādāmām/nepierādītām baumām un puspatiesībām negribas ticēt.
    Spriežu kaut vai pēc sevis – pat uzskatot sevi par caurmērā godīgu cilvēku, esmu pamanījis, ka dažkārt savu interešu dēļ neviļus kaut ko noklusēju, bet kaut ko izceļu. Ne tikai interneta komentāros.:)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 21.04.2013. 18.15

    Haris – neviens nespiež ticēt :) Bet reizēm ir svarīgi zināt arī nepārbaudītas/nepierādītas lietas lai pats ar savu galvu varētu izanalizēt kas varētu būt patiesība un kas izdomājums :)
    Ja par konkrēto gadījumu , tad kā saka – nevienam nedrīkst ticēt … izņemot mani :) :) :) Ja nopietni , tad stāsti ,ko pastāstīja ar administratoriem tieši saistīts cilvēks liek aizdomāties par situāciju vismaz mazākajā mērā. Un cik man zināms, tad NA iekšienē ar nemaz tik viennozīmīgi neuztver Lūša personību . Parasti nemēdz būt dūmu bez uguns :)

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 21.04.2013. 22.48

    klusais
    “Parasti nemēdz būt dūmu bez uguns :)”

    LPP/LC infantīlo komjauniešu – pediņu baumām gan baigā vērtība!!!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 21.04.2013. 23.00

    articulus – nu neliek Tev tie pediņi mieru … :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 21.04.2013. 23.15

    klusais
    “articulus – nu neliek Tev tie pediņi mieru … :)”

    Ko darīt, nepatīk man garā vārgo šļeseristu izkārnīšanās. Dzērim, nullei, vikmanim un galantam patīk.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 09.25

Kādam nav pa rokai otrais Lapsas pastkastīšu izdevums. Bez Vienotības tajā vēl bija pieminēti ZZS, RP, SC – par NA neatminos.

+10
-9
Atbildēt

18

    Sanšains > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 09.34

    Bija, bija – viss, ko Lapsa varēja par NA izrakt, bija tas, cik ļoti viņi esot apsmaidāmi, jo, redz, vairākkārt mēģinājuši dumpoties ar tām demisijām, bet nekas nesanākot.

    +17
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.06

    Lapsa “izrok” par tiem, par ko viņam samaksā.
    Lembergs maksā tikai par V “atmaskošanu”, NA ir ZZS tuvākais partneris un Lemberga rezerves variants, Lūsis taču pats to atklāti pavēstīja, kāpēc tad viņam būtu jāpasūta savi nākamie koalīcijas partneri?
    Tie, kas satraucas, ka patreizējā koalīcija nestrādā, un cik slikta ir RP, vēl raudās, kad mums būs koalīcija NA, ZZS, un vai nu V, vai nu SC, dabiski, V, kā vienīgajai kaut cik rietumnieciski orientētajai partijai, tur būs visai maza teikšana, visu noteiks Lembergs, kuram pakļaujas gan NA, gan ZZS, un kuram ar SC ideālas attiecības.
    Dabiski, mentāli tuvais ZZS un NA elektorāts būs ļoti apmierināts, bet, valstij tā būs katastrofa.

    +26
    -12
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.10

    :Haris
    Varbūt arī ka bija. Kā jau teicu, tad neatminos, bet pa rokai nav. Toties pietiek.com NA kritika ir pārbaudāma – tās principā nav. Te nu rodas jautājums par Lapsas sponsoru – kuram ir pietiekoši līdzekļu, lai izdotu avīzi ar miljonīgu metienu? Kā to naudiņu sponsors atgūs un kas par to maksās?

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.11

    Dzeris:
    Dabiski, mentāli tuvais ZZS un NA elektorāts būs ļoti apmierināts, bet,
    valstij tā būs katastrofa.
    =============================
    Šķiet, kādas atmiņas īpatnības Jums liedz atcerēties, ka 10. Saeimas sākumā “Vienotības” Štokenbergs un Mūrniece kopā ar “Nekā personīga” pat lika lietā MELUS, lai tikai koalīciju varētu veidot ar ZZS vien, ārpus koalīcijas atstājot NA, kaut gan pirms 10. Saeimas vēlēšanām visas šīs partijas veidoja valdību, kas jau uzsāka nepopulārās taupības reformas un solījās pēc vēlēšanām sadarbību turpināt.

    +13
    -14
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.33

    :Haris
    Skatos, ka esi informēts cilvēks. Tavas versijas par Lapsas pastkastīšu avīžu sponsoru?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.37

    Neapgalvoju, ka visi V politiķi ir ideāli, un tiem nav ko pārmest, bet, NA, sevišķi pēc odozā Lūša iecelšanas par ģenerālsekretāru, kritusi tik zemu, ka zemāk vairs nav kur, un neizskatās labāk par ZZS, tā ka, principā, vēl nav zināms, kurš ļaunums mazāks.

    +23
    -14
    Atbildēt

    0

    maija_ancite > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.47

    Galvenais Lemberga mērķis bija un ir iznīcināt RP un tas viņam padodas lieliski. RP ar savu velmi piesaistīt Saeimas koalīcijai SC pati sev izraka bedri. Lembergam, ar pārējo partiju palīdzību, atlika tikai vēl tai uzsist ar knipi un lieta ir darīta. Viņam pat to nebija jādara visiem zinot, bet kuri par to saņēma “prēmijas”, tie zina.

    +23
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.54

    morgenstern:
    Skatos, ka esi informēts cilvēks.
    ==============================
    Neesmu gan. Nepazīstu “partiju cilvēkus”, “biznesa cilvēkus”. Esmu tikai ziņkārīgs visdažādākās publiski pieejamas informācijas patērētājs.

    Jāatzīstas, par Lapsas avīžu sponsoriem man versiju nav.:(
    Būtu interesanti uzzināt.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 10.55

    dzeris49. Ko nu centies izmantot Lapsu savas “taisnības” pierādīšanai. Ne par vienu partiju Lapsa nav spējis atklāt kautko jaunu – veci, līdz pretīgumam apsūkāti fakti.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.01

    Kaut ko jauc, es taisni apgalvoju, ka Lapsa pilda pasūtījumu.

    +21
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.05

    dzeris. Lapsa “izrok” par tiem, par ko viņam samaksā.
    _____________________
    Tas nu gan skan naivi. Manuprāt Lapsam ir pastāvīgs sponsors ar neierobežotām iespējām:):):)

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.07

    Būtību tas nemaina, Lapsa nav žurnalists, bet, pasūtītā PR specialists.

    +20
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.11

    futbolists?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.16

    dzeris49. Kurš tad to būtu apstrīdējis?:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.17

    Normunds. Mēģini atcerēties, vai Lapsa nestrādāja kopā ar Jurkānu, kuru Putins uzņēma Kremlī:)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 11.23

    Putins?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 21.37

    morgenštern, pietiek publicēja Parādnieka datora meklējumu vēsturi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 22.43

    Jānis
    “Galvenais Lemberga mērķis bija un ir iznīcināt RP”

    ZP kā ar hidrofobiju slima žurka, kas bīstama gan vilkiem gan lāčiem, gan zaķiem gan citām žurkām.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

austrisv 21.04.2013. 09.21

Man kārtējo reizi jāsaka, ka Ozoliņš ir drosmīgs žurnālists, jo labi zina, kas te tagad sekos, bet nebaidās rakstīt arī par to, kas notiek daļas NA biedru interešu laukos, jo par lauciņiem tos nenosaukt.
Nacionālā ideja ir lielisks aizsegs tiem NA biedriem, kuri zem ši karoga kāš naudu no Latvijas valsts maka, un tie nav nieka 7000 Ls PVN, bet daudz lielākas summas.
Par tēvzemiešu vecbiedriem nemaz nebrīnos, nu gluži tāpat kā alkatīgajiem Lūsi vai Parādnieku, kam politika ir tikai pakāpiens uz valsts nozagšanas tālāku izvēršanu un savu kabatu piepildīšanu. Politikā ir tik labi izmantot vai nu nacionālo kārti vai ticības(mācītāju) kārti. Skumji, bet kārtējo reizi pierādās, ka vecie pabiras no Tēvzemiešiem aizvilks līdzi ar dzinatariešus, ja tie negribēs redzēt un saskatīt, ka patiesībā ir kas! Ar noliegšanu no Dzintara puses nelīdzēs , jo daudzi no NA atbalstītājiem jau ir sapratuši, ka ne viss ir tik balts kā dzintars to stāsta.
Nezin kur pazudis cienījamais komentētājs Riņķī apkārt? Manuprāt, viņš jau labu laiku atpakaļ ir pārvērtējis NA vadošo patiesos mērķus.
Kritika ir jāvar saskatīt, lai kā tā mums visiem nepatiktu, un Ozoliņš te nav vainīgs. Ir jāprasa politiķiem savas darbības skaidrojumi, jo ar aklu mīlestību nodosim savu valsti citu zagļu valsts nozagšanai.

+34
-15
Atbildēt

9

    dro > austrisv 21.04.2013. 10.48

    Man kārtējo reizi jāsaka, ka Ozoliņš ir drosmīgs žurnālists
    ______________________
    Mīļā Bet! Kur Ozoliņš bija, kad tika atdota Ķemeru sanatorija, kad Šķēle prihvatizēja pārtikas rūpniecību? Laboja savus komentārus Liepnieka uzraudzībā:) Iespējams, ka šis komentārs vismaz daļēji atbilst patiesībai, bet pie dažu cilvēku nepierādītiem noziegumiem pievilkt visu apvienību, nav labas žurnalistikas paraugs. Ozoliņš tāpat kā Stalts aizmirsis, ka par saeimas komisijas izveidošanu Ķemeru sanatorijas sāgas pētīšanai un turpmākā likteņa lemšanai balsoja 11 NA deputāti, kā ar pārējiem tiesiskuma garantiem? Rakstā minētajā Sastrēguma stundā Zīle minēja par Anglijas parlamenta lēmumu atbalstīt jauno ģimeņu mājokļu iegādi. Sākās troksnis, kurā visi, ieskaitot Šadurski – kādreizējo saeimas deputātu, aktīvu cīnītāju pret uzturēšanās atļaujām , centās mainīt tēmu…Īpaši uztraucās DB žurnāliste –
    mājokļu programma radīšot jaunu burbuli, it kā ar to nevarētu nomainīt īpašumu tirgošanu austrumniekiem:)

    +17
    -25
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 21.04.2013. 11.06

    Jā, bet Ozoliņš izvēlas selektīvi, kurus nolikt un kurus slavēt, pilnīgi neobjektīvi. Tāpēc nav vērts pat lasīt, viss ir skaidrs, izlasot virsrakstu.

    +12
    -24
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 21.04.2013. 11.35

    Normund, kuru partiju tad Ozoliņš nekritizē? Manuprāt visas un labi, jo tas ir žurnālista pienākums.

    +25
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 21.04.2013. 11.40

    Lno, Ozoliņš nepievelk visu apvienību pie vainīgajiem. Izlasi uzmanīgi rakstu. Viņš pat labi izsakās par Bordānu kā tieslietu ministru. Ozoliņš jau nu nav tas cilvēks, kas visus bāž vienā maisā. Man patīk viņa drosme, jo viņš labi zina, ka NA fani viņu “noēdīs bez sāls”, bet, vai tas viņu biedē, ja tomēr ir jāsaredz kļūdas savā izvēlētajā partijā.
    Ozoliņš aug savos uzskatos līdzi laikam, nu gluži tāpat kā mēs visi: kas agrāk šķita pieļaujami, tagad tas vairs nav pieļaujami. Vai tad mēs visi jau piedzimstam tik gudri un erudīti. Mē staču mācāmies no savām kļūdām un augam laikam līdzi. Kā tur bija bībelē par to akmens mešanu?
    Nekas, gan jau arī pirmā mājokļa jautājums izkustēs no sava nulles punkta. Acīmredzot nepieciešamas diskusijas.

    +24
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 21.04.2013. 11.48

    Bet. Ozoliņš aug savos uzskatos līdzi laikam, nu gluži tāpat kā mēs visi…
    _______________
    Tad nu gan! ja viņš vēl 2006. gadā nesaskatīja TP mērķus, tad kā viņam var uzticēties šodien? Mēģini atcerēties viņa komentārus pret JL…
    Drosme vajadzīga, lai uzstātos pret NA? Gluži pretēji – lai aizstāvētu. Visiem taču zināms, ka NA atbalstītāji ir mazizglītoti, naivi un atpalikuši tumsoņas:):):)

    +13
    -19
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 21.04.2013. 12.13

    Bet Normund, kuru partiju tad Ozoliņš nekritizē? Manuprāt visas un labi, jo tas ir žurnālista pienākums.
    =============
    Nekad neko kritisku neesmu no Ozoliņa lasījis par politiķi, Vienotības līderi Rīgas sarakstā – Sarmīti Ēlerti.

    +12
    -21
    Atbildēt

    0

    olilita37 > austrisv 21.04.2013. 20.13

    tā viš i,NA gan jau ir cilvēki,kas godīgi tic tam ko runā,bet ja partijas vadoņu darbi no runām sāk atšķirties un nav spēka to godīgi atzīt….tas pats attiecas arī uz Vienotību un viņas Zaķi un Solvitas draudzību ar mazo Aivaru utt.
    tas ir kā ar alkoholismu un tā ārstēšanu,iesākumā jābeidz melot sev pašam…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 21.04.2013. 22.31

    Bet
    Meteorisms prasa savu?
    Nejūti pati, ka esi nolaidusies līdz pēdējām padibenēm, fekāliju stumdītājiem – latviešu nīdējiem. Jobņīs zibens fašistu līdzskrējējam, dzērim, pate arī norausies.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 21.04.2013. 22.39

    Bet
    “Man kārtējo reizi jāsaka, ka Ozoliņš ir drosmīgs žurnālists, jo labi zina, kas te tagad sekos”

    Ozoliņš labi zina, ka viņa raksts atmodinās visādu kropļu, krievmīļu, koprofāgu un sadistu viszemiskākos instinktus. Vešņakovs novērtēs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

ligakalnina 21.04.2013. 08.25

Dievs, sargi Latviju no lētticīgajiem, kas tic “patriotiskiem” vārdiem, un neredz šo “patriotu” darbus, un kurus šie “patrioti” izmanto savam netīrajam politbiznesam.
Nekas nevar būt pretīgāks par cilvēku viscēlāko jūtu izmantošanu šo cilvēku apčakarēšanai, un taisni ar to nodarbojas NA politbiznesmeņi, viszemiskākā no visām partijām.

+35
-19
Atbildēt

5

    efeja60 > ligakalnina 21.04.2013. 11.01

    Jā, tiesa, bet vai tad liberasti neizmanto cēlo liberālisma ideju, lai apčakarētu lētticīgos?

    +12
    -23
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.04.2013. 11.06

    Zinu tikai liberāļus, par “liberastiem” griezies pie Putina krancīšiem vai mūsu vietējiem “patriotiem”, viņi lieto šo jēdzienu.

    +21
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 21.04.2013. 11.26

    Nu, piemēram, kas Vienotība par liberāļiem, ja aizstāv pašreizējo neliberālo nodokļu sistēmu, kur likmes noteiktas pēc ienākuma avota, nevis visiem vienādas? Kaut kādi feodālie viduslaiki. Nu tie taču liberasti, nevis liberāļi.

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.04.2013. 19.11

    Un kāds sakars nodokļu sistēmai, kas var patikt, var nepatikt, bet, ir valdības kompetence, ar to, ka kādu partiju vada viens no Latvijas lielākajiem blēžiem, kurš izspriucis no tiesas tikai pateicoties “izcilajai” Latvijas tiesu sistēmai, parko, ilgu laiku, arī atbild šīs pašas blēžu un liekuļu partijas pārstāvis?

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 21.04.2013. 22.10

    dzeris49 Dievs, sargi Latviju no lētticīgajiem,..
    _____________________
    pensionētiem durkas sanitāriem un haloperidola haskijiem….

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

maija_ancite 21.04.2013. 07.40

Man Latvijas Valsts himnu gribas sākt ar vārdiem “Dievs, sargi Latviju” vārdu “Dievs, svētī Latviju” vietā. Vai tiešām arī šī partija ir radīta tam, lai “izvazātu” to, kas no mūsu valsts varenības ir palicis pāri? Kaut gan arī agrāk Grīnblats, gan tagad Bērziņš, lieliski prot izmantot tautas patriotismu, lai veikli “bīdītu” šeftes, vai lobētu kādus grupējumus. Ja cītīgi seko valstī notiekošajam, tad tas nepaliek nepamanīts.

+25
-12
Atbildēt

3

    efeja60 > maija_ancite 21.04.2013. 11.00

    Nevajag jaukt TB/LNNK šeftmaņus ar Visu Latvijai.

    +12
    -23
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > maija_ancite 21.04.2013. 21.39

    Ja, jaukt nevajag, TB blēži ir arī kaut cik kompetenti, VL blēži ir absolūti nekompetenti un infantīli.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > maija_ancite 21.04.2013. 22.21

    >Normunds
    Kas tur ko jaukt vai nejaukt!? Abas blēžu partijas ir ievēlētas no un startē zem viena saraksta- Nacionālā apvienība. Viens no pašiem galvenajiem šeftmaņiem ir Visu Latvijai ģenerālsekretārs!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

Egita 21.04.2013. 05.05

Par shēmošanu nesapratu.Toties virsraksts izdevies spēcīgs.
morāle-vai ir lietderīgi lasīt Ozoliņa un Melnbikša rakstus par NA ,ja iepriekš zināms,ka visiem šiem rakstiem ir apakšvirsraksts,,Nost ar NA”?

+17
-23
Atbildēt

1

    Uldis Babris > Egita 21.04.2013. 22.19

    ir vērts- varbūt kādam naivulim tomēr atvērsies acis un tas paskatīsies uz NA blēžu sastrādāto bez dzintara brillēm :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 21.04.2013. 03.03

He. Ozo ļoti izplūst;) Labāk izmantot Okama asmeni. Kas ir un ko grib NA vislakoniskāk izsaka pats Lūsis. Citēju:
– Idejiski tuvākā (Nacionālajai apvienībai) šobrīd ir Zaļo un zemnieku savienība…
– ..savu personisko kampaņu pret stāšanos ES veidoju tāpēc, ka mana nostāja bija kategoriska… Visas bažas, kuras aktualizējās toreiz, 2002. gadā, diemžēl ir piepildījušās.

NA, protams, nav monolīta, tomēr Lūša nozīmēšana par apvienības ģenerālsekretāru ir simptomātiska. Tā ir starta šāviens jaunas koalīcijas veidošanai.

+22
-11
Atbildēt

8

aivarstraidass 21.04.2013. 01.44

Pirms A.Ozoliņa raksta vēlams izlasīt pirmavotus – http://nra.lv/latvija/92677-aigars-lusis-latvijas-suverenitate-ir-atdota.htm (“Latvijas suverenitāte ir atdota” – intervija NRA); http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=378529:qliberlisma-ritenis-ir-labi-ieeotsq&catid=95:intervijas&Itemid=439 (“Liberālisma ritenis ir labi ieeļļots” – intervija LA).

+19
-14
Atbildēt

0

liene.dz 21.04.2013. 00.44

Nevar būt, ka īstenu patriotu partija varētu rīkoties tik zemiski un necienīgi.

Viss noteikti ir daudz vienkāršāk: Kremlis ir uzpircis žurnālu IR, lai tas diskreditētu godīgu, nacionāli noskaņotu latviešu partiju. Bet visa šī maksātnespējas ažiotāža – vien kampaņa pret cilvēkiem, kas vienīgie uzdrošinās cīnīties pret krieviem, Putinu, Sorosu, liberālismu, Eiropu un visu citu, kas apdraud nacionālās valsts eksistenci.

+35
-22
Atbildēt

14

    efeja60 > liene.dz 21.04.2013. 10.57

    To, ka Zīle kritizēja koalīcijas liberāļus par iedzīvotu ienākumu nevienlīdzības veicināšanu, Ozoliņš aizmirsa pieminēt. Ko cepās par maksātnespējas administratoriem, drīz visa tauta aizbēgs un Latvijas republikai būs vajadzīgs maksātnespējas administrators..

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    Marta Zariņa > liene.dz 21.04.2013. 11.50

    Tu aizmirsi pieminēt galvenos “naidniekus” – ebrejus un masonu ložu.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > liene.dz 21.04.2013. 12.09

    Tom Bergmani, pie daktera sen biji? Tev masoni rādās?

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > liene.dz 21.04.2013. 12.10

    eu, artikulus pazudis, vai kremļa suņi šo būs nožmieguši?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Pauze > liene.dz 21.04.2013. 15.39

    Jā, Ozoliņa kungs, Jūs esat labi iejuties lomā! Bravo!!! Gēbelss applaudē. Jo vajag melot tā, ka nevienam neienāk prātā, ka tā var melot. Bet tās jau tikai puķītes, mīļie. Tā vietā, lai piedāvātu kaut cik labu kandidātu Rīgas mēra amatam, tagad raks nost savējos. Vinnētāji būs Saskaņas Centrs. Jo Ēlerti un Vienotību tīru neatmazgās, pat ja dubļus no savas miesas kasīs nost liekšķerēm un metīs uz VL.

    +15
    -30
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > liene.dz 21.04.2013. 19.03

    Ja kādam Lūsis un pārējie NA blēži ir “savējie”, un V ir tas lielākais ļaunums, var tikai izteikt līdzjūtību, jo ārstējams tas, acīmredzot, nav.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > liene.dz 21.04.2013. 19.24

    Ievai Nikoletai Dāboliņai

    Nezinu, kurā informatīvā telpā Jūs dzīvojat, bet laikam ne jau Latvijas.

    No latviešu ŽURNĀLISTU puses viennozīmīgi visvairāk dubļus pret valdību šļaksta Šķēles/Kota uc “Diena” (ar Toču priekšgalā) un Lemberga NRA (Krautmanis, Veidemane, Latkovskis). Acīmredzot arī SC par Ls 40.000 “nopircis” “Latvijas Avīzi”, lai tā saudzē Ušakovu (NA tā vai tā). Ozoliņš pret visiem minētiem nudien “nobāl”.

    Un Jūs tiešām neredzat, ka visvairāk latviešu POLĪTIĶU pret Vienotību & RP dubļus šļaksta tieši “Visu Latvijai” & NA? Jau kopš mēnešiem NA/VL galvenā darbība ir pašu valdības šūpošana, vispirms prasot Ķīļa demisiju. Kad šis klusāks (jo slims), tad melu un apvainojumu straume pret Kozlovski (sakarā ar 16.martu), un atkal pašu valdības šupošana ar stulbiem ultimātiem.

    Visaktīvākie naida cēlēji pret V&RP galvenokārt ir “visulatvieši” – konkrēti Dombrava (galvenā dēla palīdze bābiskā Dombrava māte…), Dzintars, Iesalnieks, kam tagad piebiedrojies Lūsis.

    Un kā nupat pāris minūtes atpakaļ lembergists & VL kandidāts uz RD E.Ratnieks gavilēja par to, ka Lemberga (!!!) NRA (!!!) aptaujā Ēlertei jau pāri -1.000 balsis, bet Ušakovam “tikai” -900. Galvenais ieriebt V, nevis SC. Tāds ir Jūsu/VL-NA kredo.

    Publiskā telpā Jūsu = VL/NA vislielākais ienaidnieks = nevis Ušakovs (SC), bet Ēlerte (V). Par to Ušakovam & Maskavai protams vislielākais prieks un gandarījums. 1.jūnija rezultāts tāds arī būs. Un likumsakarīgi.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > liene.dz 21.04.2013. 19.33

    sgma. Kaut vairāk mums būtu tādu sievu kā Ieva Nikoleta Dāboliņa!

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    garausiitis > liene.dz 21.04.2013. 19.41

    lno – no Parādnieka iespaidojies ? :) :) :)

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > liene.dz 21.04.2013. 19.49

    Ieva Nikoleta Dāboliņa, pievienojos Jūsu viedoklim, bet daudzos mīnusiņus man nepārtrumpot, tādēļ arī rakstu. Lai arī man tā īpaši nepatīk Lūsis, lai arī tēvzemieši mani savulaik pievīla, es tik un tā balsošu par “nacionāļiem”. Cita varianta nav.
    Palasīšu arī citus komentārus, varbūt atradīšu kādus, kuru viedoklim es uzticos, piemēram, Ino un Kalvis Apsītis.

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    olilita37 > liene.dz 21.04.2013. 20.02

    Mārtiņam tas jau laikam bija domāts ar ironiju:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > liene.dz 21.04.2013. 20.15

    >Mārtiņš
    Piekrītu, īstenu patriotu partija tā nerīkotos, vāju aktieru un populistu bariņš gan!

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > liene.dz 21.04.2013. 20.40

    Kāpēc nav citi varianti, var taču balsot arī par SC vai ZZS, ar ko tad NA labāka vai sliktāka?
    NA elektorāta cietpaurība, fanātisms, un absolūta nespēja adekvāti spriest nebeidz pārsteigt.
    Kaut, no otras puses, ja ir nacionālaitas, būs arī nacionālcērpēji..

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > liene.dz 21.04.2013. 22.20

    Ieva Nikoleta Dāboliņa
    “Gēbelss applaudē.”

    Tautu draudzības ordenis no Suslova rokām.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Ojārs 21.04.2013. 00.43

Vienoķība – nodokļu nemaksātāju, kontrabandistu un nodokļu “optimizētāju” parķija

+16
-22
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam