Deputāts Stalts izstāsies no VL-TB/LNNK frakcijas

104

Komentāri (104)

garausiitis 17.04.2013. 12.48

lno – kad man nav bijušas savas domas ? :)

+1
-3
Atbildēt

0

dro 17.04.2013. 12.43

Ja ierindas cilvēkam klusajam savu domu nav, tad jāgriežas pēc palīdzības pie autoritātes.

+4
-2
Atbildēt

0

garausiitis 17.04.2013. 12.11

lno – A.Bels – ierindas cilvēks :)
P.S. Pašam domu nav ? :)

+2
-4
Atbildēt

0

gliters 17.04.2013. 11.46

Nu bet tak lasies reiz!

+5
-5
Atbildēt

0

Sandris Maziks 17.04.2013. 11.36

dzeris49
“Manējā oža jūtīga uz blēžiem, liekuļiem un aprobežotiem populistiem, un nav jūtīga uz tukšu retoriku.”

Ne jau velti bijušais “durkas” sanitārs, medikamentu čiepējs, dzēris nekļūdīgi atpazīst savējos neliešus SC un ZP rindās.

“kas attiecas uz RP – strādāt koalīcijā ar SS”

“SS” vai tas jāsaprot kā КПСС-НКВД, ko pārstāv SC?

+3
-3
Atbildēt

0

dro 17.04.2013. 09.47

articulus100. Skarbi, bet iespējams patiesi:)

+6
-6
Atbildēt

0

dro 17.04.2013. 09.22

klusais. Kādu paranoju vari pārmest citiem ja pats nesaproti vai vienkārši ignorē ierindas cilvēkam pašsaprotamas lietas?
A. Bels: Kādam brīnumam jānotiek, lai prezidents un premjers reiz Vecgada vakarā atļautos vienkāršo, saprotamo uzrunu: godājamā latviešu tauta, godātās minoritātes, godātie cittautieši… Minoritātes mums tikai divas – lībieši un romi. Pārējie – šeit dzīvojošās cittautiešu kopienas. Bet pie mums jau latviešus sāk saukt par kopienu. Un tad nez kādās bailēs pārspīlētās rūpes par valsts ārējo tēlu un nepilsoņiem. Cik briesmīgi viņi te jūtas, lūk, jārīko valodu referendums! Brīnos, ka mūsu eksperti akustisko uzbrukumu 16. martā leģionāru gājienam nekvalificēja kā huligānisma, pat terorisma paveidu. Un, re, cik savādi – kaunināja nevis akustiskā ieroča lietotājus, bet ar skaņu dēli pa galvu sitienu dabūjušos deputātus. Pret mums vērš milzu dezinformācijas vilni. Kaut vai ar melīgo apgalvojumu par it kā visā pasaulē 7. janvārī svinētajiem pareizticīgo Ziemassvētkiem. Taču tepat līdzās Somijā patriarhijai nepakļautā pareizticīgo baznīca tos svin kopā ar luterāņiem, ar pārējo kristīgo Eiropu, tāpat kā Latvijā līdz 1944. gadam. Pareizticīgo Ziemassvētki ir tikai instruments, kā saglabāt kaut iluzoru atgriešanos impērijas ideoloģijas telpā. Un ja mums aizsardzības nolūkos vajadzētu kādus bruņojuma elementus novietot drošā vietā Vidzemes augstienē? Vairs nav ar ko aizvest. Latvijas neatkarības gadu simbols – stratēģiski nozīmīgais dzelzceļš Rīga–Ērgļi ir nojaukts. Vai tas nav vistipiskākais valsts demontāžas piemērs? Un kā gan citādi var nosaukt novadu reformu, pēc kuras Latvija izskatās kā lupatu deķis? Reformai iztērēja miljonus, kad krīze jau klauvēja pie durvīm, sarāva saites, sataisīja pamatīgu jūkli. Brīvvalsts laikā pietika ar 20 apriņķiem. /LA/.

+7
-5
Atbildēt

0

garausiitis 17.04.2013. 09.21

articulus – labrīt ! :)

+4
-4
Atbildēt

0

Sandris Maziks 17.04.2013. 09.20

lno
Klusam nav paranoja, tā ir normāla watchdog reakcija, kad tam liekas, ka tiek apdraudēts saimnieks, kura pusdienu atliekas tas dabūn.

+5
-8
Atbildēt

0

garausiitis 17.04.2013. 09.14

lno – paskaidro par ko ir runa … :)

+5
-5
Atbildēt

0

dro 17.04.2013. 09.11

klusais. Paranoja nav lipīga, bet vai tik Tev pašam tā nav piemetusies no Zanes?:)

+5
-6
Atbildēt

0

garausiitis 17.04.2013. 09.07

te augšējā bildītē redzamā tēla šodienas šedevriņš –
“Nacionālās apvienības ģenerālsekretārs, jurists Aigars Lūsis uzskata, ka NA par saviem konkurentiem uzskata gan “Saskaņas centrs” (SC), gan premjera pārstāvētā partija “Vienotība”, turklāt “Vienotība” pat plānojot kādu nomelnošanas kampaņu pret NA pirms gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām, intervijā “Latvijas Avīzei” apgalvojis Lūsis. ”
Džekam paranaoja :) :) :) , manuprāt tā tomēr ir tendence :) :) :)

+7
-5
Atbildēt

0

janis17 17.04.2013. 08.22

Nulle, savu bildīti atsūti, lai var redzēt tavu viepli :)

+6
-2
Atbildēt

0

garausiitis 16.04.2013. 23.16

Haris – Tev vienmēr taisnība :) :) :)
P.S. Lembergs arī nav notiesāts :) :) :)

+11
-5
Atbildēt

0

garausiitis 16.04.2013. 23.14

articulus – ko Tev izsaka Aldis Masteiko Lūša sakarā ? :) :) :)

+6
-4
Atbildēt

0

Sandris Maziks 16.04.2013. 22.58

Haris
“Quod licet bovi, non licet iovi”
Ja Zatļeru pieķertu ar asiņojošu zīdainīti zobos, tad mums klārētu, ka tas nav tas, ko mēs domājam.

+4
-6
Atbildēt

0

Zane Degro 16.04.2013. 22.38

Pareizi darīja Stalts. Cik var izturēt būšanu shēmotāju pulciņā?

+9
-9
Atbildēt

53

    janis17 > Zane Degro 17.04.2013. 08.25

    Berta, stalts taču nebija vienotībā, kāpēc tad raksti “shēmotāju” . Kampars, zaķis u. c. var apvainoties…

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 09.09

    Lūsis un Straume nav shēmotāji?
    Pārsmieties var no tavas ticības un totālas nevēlēšanās redzēt, kādi cilvēki tai tavā partijā bīda lietas, kaut, te, drīzāk, jāraud par tādu apmātību un nekritiskumu, tādus jau šie blēži arī izmanto.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 09.13

    dzeris49. Steaume tagad ir jūsējais. Vai tad tev nepietiek, ka viņš atvainojās par okupāciju?:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 09.35

    Ļoti raksturīga uzvedība bijušajiem “nacionāļiem”, Požarnovs, šķietr, ir SC iekšā, tā ka tie ir tavējie, nevis manējie, kam vispār nav nekādi principi, tikai tīrais bizness caur tev un aivarsk līdzīgu “lohu” ( tā viņi paši sauc savu lētticīgo elektorātu) izmantošanu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 09.45

    dzeris49. O! Cik tu tolerants:) Nezinu kam būtu jānotiek, lai lohs lno pēc 16. marta nebalsotu par NA. Neba nu ožu zaudējušie štirlici mani mācīs par ko balsot:)
    Vai principi būtu Pabrikam, Štokenbergam, Āboltiņai, Zaķim? Kādi principi tev pašam? Buiķa dēlu te aplej ar samazgām jau vairākas dienas…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Zane Degro 17.04.2013. 10.06

    aivarsk
    “Berta, stalts taču nebija vienotībā, kāpēc tad raksti “shēmotāju”

    Neaplauz Bertai izkārnīšanās labsajūtu!!!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 10.07

    “Lohi” par NA noteikti balsos, lai kas arī nenotiktu, tāpēc jau viņi ir lohi, kuri nespēj retoriku, kas domāta balsu zvejošanai, atšķirt no realitātes.
    Tāpat, kā viņi, ilgu laiku, balsoja par TBLNNK, kamēr, tomēr, pieleca, un tās reitigs nokrita līdz 2%.
    Un tad vecie blēži paņēma savā paspārnē klaunus no VL, un notika “vēsturiska apvienošanās”, kur visu tāpat nosaka vecie blēži un tie, kas aiz viņiem stāv.
    Nē, nu nepaies ne 20 gadi, ka NA elektorātam tas, beidzot, pieleks, un šo partiju gaida TBLNNK liktenis, bet, tā ka “lohu” lielums ir konstants, parādīsies vēl kādi nacionalpajoliņi, un viss notikasies, pagaidām NA var izmantot savu elektorātu pilnā mērā.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 10.19

    dzeris49. Lohs ir dzeris, vairāk ticami, protams, ka viņš ir blēdis. Gadiem sludinājis kā latviešu partijās atšķirībā no godīgajiem saskaņiešiem ir tikai zagļi un tādēļ koalīcijā jābūt SC. Vēlāk pārmeties uz Krievijas trojas zirgu – RP. Kā teica ukrainis, tādiem Latvijā tikmēr nebūs labi, kamēr šeit dzīvos latvieši. Taisnības cīnītājs atradies:):):)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 10.22

    Un dzerim dikti sāp, ka “lohu” nebūt nebūs maz… Būtu Dombrovskim kaut ēna no tās drosmes un vēlmes rīkoties, ko parādīja Dzintars un Dombrava 16. Martā, piemēram, LM situācijā, tad jau vēl varētu sākt cerēt, ka krievžīdu žuļiku “veiksmes stāstu krājums” uz nodokļu maksātāju rēķina iet uz beigām, bet diemžēl…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 10.25

    zirnekliene Šeloba. Pareizi jautājums_4 noraksturojis dzeri – iedomājies sevi par sabiedriskās domas veidotāju:):):)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Zane Degro 17.04.2013. 10.31

    malači, ka mobilizējāties, Lūša kungs noteikti ar jums lepojas! :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 10.37

    Jā, sabiedriskā doma acīmredzami negrib veidoties dzerim vēlamā virzienā – RP šobrīd pat nespīd tikt Saeimā un arī NA atbalstītāju mazāk nekļūst, jo lai arī, objektīvi raugoties, miglains un duļķains maksātnespējas bizness nav tas, kas ceļ reitingus, bet ja vienīgā alternatīva ir krievžīdu žuļiku bankas kredītu galvotāju, nerezidentu naudas pielūdzēju, uzturēšanās atļauju dalītāju, “uzgāzētā Zaķa”, kā arī “karlīnes grāmatiņu” sabiedriskās izplatītājas, pensionāru nīdējas un ekonomiskās trimdas reklamētājas Viņķeles parija, tad tā jau nemaz nav alternatīva.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Zane Degro 17.04.2013. 10.42

    Aigars Lūsis šodien „LA” : Liberālisma ritenis ir labi ieeļļots… Idejiski tuvākā šobrīd ir Zaļo un zemnieku savienība”
    Vēl kādam šaubas vai jautājumi?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lindapastare > Zane Degro 17.04.2013. 10.50

    zirneklien, ja jau atzīsti, ka maksātnespējas bizness ir miglains un duļķains, tad kādēļ neprasi, lai NA tiek no tāda biznesa un it īpaši tā pārstāvjiem vaļā? Bet nē – liek augstos amatos un viss ir ļoti OK, jo tas taču ir NA.
    Tāpat kā SC vēlētāji – vienalga, ka ušaks zog un izsaimnieko, bet tomēr savējie – tātad pēc definīcijas labāki par “tiem tur”.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 10.51

    Arī tai NA taču, vairākums, saprot, kas ir Lūsis.
    Bet, naudas avotu ta vajag, un nauda, kā zināms, nesmird, vismaz, tā domā NA spice.
    Un naudas trūkums, acīmredzot, katastrofāls, ja partijas vadībā liek tik smirdīgas personas.
    Darījums, dabiski, abpusēji izdevīgs – Lūsis “shēmo” un maksā, NA palīdz Lūsim shēmot, ar likumdošanas ( ne)sakārtošanu, “izcilās” tiesu sistēmas iekonservēšanu utt.
    Jābūt stipri dīvainam, lai nesaprastu, kāpēc Lūsis kļuvis par VL ģenerālsekretāru, un kādi “principi” ir šai partijai.
    Bet, “lohiem” tas neintersē, galvenais, lai nodzied ko patriotisku, un vairāk neko nevajag, kaut tas būtu lielākais blēdis.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 10.53

    “Liberālisma ritenis” ir tik labi ieeļļots, ka Putina vizītes laikā Eiropā viņu vairs uzrunā tikai geji un pusplikas feministes. Pārējie kļuvuši tik politkorekti, ka viņiem nav ko teikt ne par Krievijas impēriskajām ambīcijām, ne nekrievu tautu apspiešanu, ne ieslodzīto spīdzināšanu Krievijas cietumos, ne par jauniesaukto slepkavošanu un kropļošanu Krievijas armijā, ne par šīs valsts korupciju, kur bez kukuļa nenotiek vispār nekas, ne par varas patvaļu… Nē, eiropietis lieberālisma vārdā ir gatavs ļaut uzbūvēt minaretu kaut uz savas personiskās galvas un saskata kā “lielāko ģeopolitisko traģēdiju” praidu aizliegumu Krievijā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Zane Degro 17.04.2013. 10.58

    Kāds sakars Lūsim ar praidu aizliegumiem krievijā?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 10.59

    “Tāpat kā SC vēlētāji – vienalga, ka ušaks zog un izsaimnieko, bet tomēr savējie – tātad pēc definīcijas labāki par “tiem tur”.”

    Un par V vēlētājiem šo pašu nevar teikt? Kā ar Kamparu, Zaķi, Lindas A. M. radaru līgumiem? Ja reiz zog un izsaimnieko pilnīgi visi bez izņēmuma (turklāt NA nebūt nav līderi šajā ziņā), tad es balsoju par partiju, kas vismaz kaut minimāli cenšas, lai Latvija nepārvērstos par caurstaigājamo sētu visas pasaules vazaņķiem, kur “aborigēniem” tiek ierādīta otrās šķiras cilvēku loma visādiem blēžiem “investoriem” un šī brīža mainstrīma ideoloģijas adeptiem par prieku.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.00

    Te daži pārmet Lūsim liberālisma noliegšanu – tāds sakars.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.02

    dzeri, nosauc partiju BEZ “smirdīgām personām”.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Zane Degro 17.04.2013. 11.06

    kam sakars, kam bezsakars…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 11.07

    Nav jau pirmā reize, kad NA nodemonstrē “principus”, savulaik Bērziņa, Lemberga “”sestjorkas” uzspiešana par TM, pretēji Dombrovska gribai, un, faktiski, šantāžas veidā, tā ka “princips” tur ir viens – kalpot naudas devējiem, nu un, skata pēc, var ko pamuldēt par “dzimstību”, “nacionālajiem jautājumiem”, tas tam VL galam ir atļauts.
    Zirnekliene – tik smirdīgas un netīras, kā NA, citur nav – Bērziņš, Lemberga “šestjorka”, Rasnačs, Muižnieces pakalpiņš, kas, kopā ar viņu, TP uzdevumā viltojis dokumentus, nu un Lūsis, par to jau sen visiem viss zināms.
    Kur vēl NA vēlme virzīt Lūsi par TM, un Iesalnieku vecāko, Lemberga kolēģi, bijušo Ventspils komjaunatnes sekretāru, par SM, tie ir tikai tie redzamākie.
    Nu un par Parādnieka, Iesalnieka, Dombrabas, Dzintara absolūto nekompetenci, tas tā maigi sakot, jau teicu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.09

    Par “bezsakaru” – visi pārmetumi Biotopam, jo ne jau es te sāku runāt par liberālismu, kas ir ārpus tēmas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.12

    “princips” tur ir viens – kalpot naudas devējiem,”

    Vai tas tikpat labi neattiecas uz RP, V, ZZS, SC?

    “skata pēc, var ko pamuldēt par “dzimstību”, “nacionālajiem jautājumiem”, tas tam VL galam ir atļauts.”
    Jā, atļauts tikai pamuldēt, jo likumdošanas iniciatīvas šajā jomā V un RP tīšuprāt bremzē, kalpojot SAVĒJIEM naudas devējiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Zane Degro 17.04.2013. 11.13

    Biotopa komentārā bija uzsvars uz VL ģenerālsekretāra Lūša teikto: “Idejiski tuvākā šobrīd ir Zaļo un zemnieku savienība”

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.16

    galantais, raksts ir par D. Stalta aiziešanu no NA (it kā) saistībā ar maksātnespējas lietām, nevis “idejisko platformu”.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.20

    Kāda nu kuram tā oža, dzeri… Es saprotu, ka tavējo ietekmē mīlestība uz tankiem un “dzeguzēm”…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 11.27

    Manējā oža jūtīga uz blēžiem, liekuļiem un aprobežotiem populistiem, un nav jūtīga uz tukšu retoriku.
    NA un V kompetenci un atbildības līmeni pat salīdzināt nevar, kas attiecas uz RP – strādāt koalīcijā ar SS, iespējams, nemaz nebija tā stulbākā doma, ja kādu nevari uzvarēt, tas ir jāpieradina, un, vispār, SC ir legāla politiska partija, par kuru balso 30% valsts pilsoņu, divreiz vairāk, kā par NA, kāds noziegums ar to strādāt?
    Tas, ka tev tie pilsoņi nepatīk, nav arguments.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Zane Degro 17.04.2013. 11.36

    Zirneklien, nākas atkārtot – te kāds pārmet Lūsim arī to, ka viņa partijai „Idejiski tuvākā šobrīd ir Zaļo un zemnieku savienība”. Jums arī? Tad atvainojiet.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 11.37

    Manējā oža jūtīga uz blēžiem, liekuļiem un aprobežotiem populistiem, un nav jūtīga uz tukšu retoriku.
    _________________
    Nu gan aizmuldējies:):):)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.41

    V nav tūva ZZS “idejiskā platforma”, toties nav problēmu vienoties, ja “sile sauc”.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 11.44

    “NA un V kompetenci un atbildības līmeni pat salīdzināt nevar, kas attiecas uz RP – strādāt koalīcijā ar SS, iespējams, nemaz nebija tā stulbākā doma, ja kādu nevari uzvarēt, tas ir jāpieradina, un, vispār, SC ir legāla politiska partija, par kuru balso 30% valsts pilsoņu, divreiz vairāk, kā par NA, kāds noziegums ar to strādāt?
    Tas, ka tev tie pilsoņi nepatīk, nav arguments.”

    Kas nu kuram tukša retorika – man šāda, jo “dzegužu līdztiesības” principu neatzīstu.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 11.46

    J. Biotops. Vienkārši traģiska atziņa, bet vai Latvijai bīstamāka par Āboltiņas pārliecību, ka SC jābūt koalīcijā? Šis Lūša paziņojums ir īsts lāča pakalpojums NA. Interesanti, vai sekos kāda izlocīšanās, ka nav tā saprasts… Vai Jūs, Biotopa kungs, arī uzskatat, ka 16. martā policija nodrošināja pilsoņu drošību un tiesības, un ka Vienotība ir nacionālas valsts garants?:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Zane Degro 17.04.2013. 11.55

    Žēl tos naivos puikas un meitenes, kuri pielipuši naudas maisiņam, ko tur Lūsis, Lembergs un viņiem līdzīgie. Piesegušies ar skaistiem patriotiskiem saukļiem, tie izlaupa paši savu valsti.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 12.02

    Bla, bla, bla…

    “…tie izlaupa paši savu valsti”.
    Un vēlreiz – KURI TO NEDARA? (ar vai bez kādiem saukļiem).

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 17.04.2013. 12.05

    Nez vai tie “naivie”, kas tur sēž tai Saeimā, ir tik naivi.
    Naivi ir tie, kas par viņiem balso.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 12.07

    “Nez vai tie (visu partiju frakciju – z.Š) “naivie”, kas tur sēž tai Saeimā, ir tik naivi.
    Naivi ir tie, kas par viņiem balso.”

    Ko darīt? Nebalsot vispār?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Zane Degro 17.04.2013. 12.18

    zirnekliene – domā, domā :) :) :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 12.47

    dzeris49. Tie naivie atšķirībā no tevis nav apsveikuši Krievijas iebrukumu Grūzijā, nav aģitējuši par SC. Cik tad tie drausmīgie gruzīnu okupanti galu galā nogalēja cvīliedzīvotājus?:):):)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Zane Degro 17.04.2013. 12.49

    >lno
    bezsakars Nr.2.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Zane Degro 17.04.2013. 12.56

    galantais – bezsakars Nr.2. – galvenais ,ka ne paranoja :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 13.00

    zirnekliene šeloba. Nav vērts domāt, ja mums iespēja paprasīt padomu klusajam – viņam pieejama slepena informācija un pašam gaišreģa spējas.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Zane Degro 17.04.2013. 13.05

    lno – tieši tā – esmu Zilā Kalna Martas krustdēls :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Zane Degro 17.04.2013. 13.18

    Ino – no tā, ko un kā darīja policija 16. martā nemainās mans uzskats par NA un pat neredzu tam sakaru ar šejienes tēmu. Ja kāds kādā brīdī ir pat lielāks cūka par mani, tas ne drusku neattaisno manas cūcības. Nekādu traģisku „lāča pakalpojumu” arī nesaskatu, partijas vadons godīgi pauž partijas uzskatus, locīties nāksies nekritiskiem līdzjutējiem un tas jau iet vaļā.
    Pilnīgi piekrītu Jūsu domai, kas plikvēderu idejiskā kopība ar dolārzaļiem dīvānzemniekiem ir Latvijai bīstama ne mazāk, kā Aboltiņas viedokļi par SC.
    Ja par “garantiem”, tad varu tikai piebilst, ka NA un SC saspēle ir drošs “nacionālās valsts” iznīcības garants. Viena rumpja divas kājas nevar iet pretējos virzienos.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 13.38

    “Pilnīgi piekrītu Jūsu domai, kas plikvēderu idejiskā kopība ar dolārzaļiem dīvānzemniekiem ir Latvijai bīstama ne mazāk, kā Aboltiņas viedokļi par SC.”

    Jāsaka tā – ja starp “dolārzaļajiem” un Kremļa finasēto SC bīstamības ziņā tiek likta vienādības zīme, tad tiešām vairs nav par ko diskutēt.
    Kas attiecas uz liberālismu, bija laiks, kad arī es uzskatīju, ka šī ideoloģija ir OK, taču vērojot, kā zem liberālisma karoga Eiropa virzās pretī šariata likumiem, bet Latvija straujiem soļiem iet rusifikācijas un nacionālās identitātes zaudēšanas virzienā, esmu savu nostāju mainījusi. Ja ZZS uzskata tāpat, tas nenozīmē, ka man būtu jātaisnojas un jāpierāda, ka neesmu Lembes stipendiāte. 2X2=4, neatkarīgi no tā, kurš to ir teicis.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 13.56

    P.S. “Ja kāds kādā brīdī ir pat lielāks cūka par mani, tas ne drusku neattaisno manas cūcības.”

    Nav runa par “attaisnošanu”, bet izvēles kritērijiem situācijā, kad “cūkas” ir pilnīgi visi, kas izslēdz iespēju balsot par ko atšķirīgu no “cūkām”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Zane Degro 17.04.2013. 14.14

    Zirneklien, ar termina „liberālisms”polāri atšķirīgiem tulkojumiem tiešām ir ķeza, tikai par to ne te runāt, bet lasītpratējiem varētu ieteikt Haijeka priekšvārdu „Ceļa uz verdzību” amerikāņu izdevumam – pārsteidza, ka jau pirms 60 gadiem tas pamanīts. Te tik piebildīšu, ka eiropistu ļepošana uz šariatu ir tieši tā paša ceļa uz verdzību modifikācija, kam ar liberālismu maz kopīga.
    Bet par nopietno – sagadījies, ka padriodu dažādās metastāzes nācies vērot jau gadus 25, bieži no tuva attāluma, tāpēc redzētais, ka tie ir tikpat sena Kremļa projekta sastāvdaļa, nevar tikt ne aizmirsts, ne atspēkots ar tukšiem vārdiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 17.04.2013. 14.46

    “Te tik piebildīšu, ka eiropistu ļepošana uz šariatu ir tieši tā paša ceļa uz verdzību modifikācija, kam ar liberālismu maz kopīga.”

    Ar īsto liberālismu ir tāpat kā ar patieso komunismu… Bet jebkurā gadījumā indivīda tiesību un demokrātijas absolutizēšana noved pie tā, ka agri vai vēlu atrodas spēks, kas šīs nostādnes izmanto varas uzurpēšanai un kad mērķis ir sasniegts, atsakās gan no demokrātijas, gan indivīda tiesību principiem, lai šo varu paturētu.
    “Kremļa aģentu” klātbūtne kādā politiskajā partijā vēl nepadara pašu partiju par Kremļa projektu, cita lieta, ja politisko spēku finansē Kremlis, tā līderis atskaitās par saviem darbiem Krievijas vēstniecībai un Krievijas vēstnieks izsaka pārmetumus par to, ka šis politiskais spēks nav ņemts valdībā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 17.04.2013. 17.15

    ….zirneklien, redz’, ko Tavs favorīts publicējis!….Tu jau viņam tici uz vārda – tad jau, laikam, taisnību būs rakstījis:

    – “Tiesībsargājošo iestāžu ziņojumi, kas, pēc Valsts prezidenta Andra Bērziņa vārdiem, saturējuši “neglaimojošu informāciju” par atsevišķu ministru kandidātiem, ietver šāda veida ziņas par trim personām – tieslietu ministra kandidātu Gaidi Bērziņu (Nacionālā apvienība), vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministra kandidātu Edmundu Sprūdžu (ZRP) un iekšlietu ministra kandidātu Rihardu Kozlovski (ZRP). To Pietiek.com apstiprinājuši par klasificēto ziņojumu saturu informēti avoti.

    Visnopietnākās bažas esot raisījusi informācija par tieslietu ministra kandidātu no Nacionālās apvienības Gaidi Bērziņu. No drošiem avotiem zināms, ka ziņojumos bijušas norādes par Bērziņa vārdu Ģenerālprokuratūras izmeklētajā tā dēvētajā Ventspils amatpersonu lietā, kuras ietvaros izmeklē arī tā sauktos “Lemberga stipendiātus”. Šai sakarā kāds informēts avots neoficiāli minēja apzīmējumu – “Lemberga pastnieks”.

    Pats tieslietu ministra kandidāts Bērziņš Pietiek norādīja, ka neesot informēts par klasificēto ziņojumu saturu, bet nominētais premjera kandidāts Dombrovskis jau pēc tikšanās ar prezidentu viņam īsā telefonsarunā esot atkārtoti apstiprinājis, ka aicina strādāt savā nākamajā valdībā. No atbildes uz jautājumu, vai ticis saukts uz Ģenerālprokuratūru tā dēvētajā “Lemberga stipendiātu” lietā, Bērziņš izvairījās.”

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Degro 17.04.2013. 17.48

    zirnekliene Šeloba. Turpini, publika uzvelkas – tiek aizskārta viņu vienīgā patiesība:):):)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 18.04.2013. 08.58

    http://www.ir.lv/2013/4/17/asociacija-tris-gados-nerezidenti-latvija-investejusi-pari-par-300-miljoniem

    Toties Vienotība aktīvi atbalsta totālu Latvijas izpārdošanu ārzemniekiem, t.sk. krieviem un uz tā fona Gaida Bērziņa (kurš turklāt pat vairs nav ministrs) darbības aizkulises ir tīrais sīkums, turklāt tā ir pagātne, atšķirībā no V Latvijas izpārdošanas un apzinātas latviešu trimdā sūtīšanas politikas, kas ir ŠODIENA. V savā cinismā, varaskārē, kalpošanā ārvalstu biznesa interesēm un mantrausībā pārspēj gan LC, gan TP, gan ZZS, gan LPP visus kopā.
    G. Bērziņa stipendiāta gaitas ir nesamērojamas ar Viņķeles netiešo paziņojumu, ka latvieši Latvijā nav vēlami. Vispirms ir jādzēš ugunsgrēks, ar pilošu krānu tiks galā vēlāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Zane Degro 18.04.2013. 09.07

    lno, atkārtošos:

    “15 radikālu deputātu Saeimā dod pamatu bažām. […] No mūsu biznesa viedokļa nacionāļu nākšana pie varas ar iespējamo koalīciju nav apsveicama,” norādīja E.Šīns, dzeris, galantais, zanE, tonijs, klusais un pārējie IRšu liberālās inteliģences pārstāvji, paužot savu “politisko uzskatu” kvintesenci.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Zane Degro 18.04.2013. 14.33

    zirnklien – smagas pohas vai vēl pālis ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.04.2013. 22.21

klusais, galantais –

Toties “Vienotības” un zatleristu politiķi/uzņēmēji gan raujas šķīstos un dzidros bezshēmu vaiga sviedros vien, tāpēc man sirds par Māti Latviju ir mierīga, un pat drusku iesilst, kā arī atmaigst.

P.S.
Nez vai Lūsi arī NOTIESĀJA? Nu, ne taču – “Vēlāk šajā kriminālprocesā Lūsim tika piemērots liecinieka statuss, taču pēc gada – 2006.gada martā – VID kriminālprocesu izbeidza.” http://www.db.lv/finanses/toposais-krajbankas-administrators-lusis-bijis-apcietinajuma-249032
Bet, kā zina stāstīt zatl… nē, zīgeristelektorāta vidējā tante iz Bauskas, dūmu bez uguns jau nemēdzot būt. Turklāt, dūmi vai konkurentu palaista smaciņa – tantes notrulinātajiem maņu orgāniem vissviens.

+9
-7
Atbildēt

0

Sandris Maziks 16.04.2013. 21.55

klusais
Tāds, kurš dzīviem ādas novilcis Magonim, Žīguram un Loginovam protams būs kompetents arī Lūša kungu pakritizēt.

+3
-11
Atbildēt

0

Janka, Janic 16.04.2013. 21.09

mani šis incidents liidz šim neintereseeja , bet šovakar redzeetais panoraamaa liek domaat ka muusu partiju sisteema no saviem iipašniekiem totaali degradeeta , nesot tikai valstii postu , pseidonacionaaļi te visvairaak pielikuši savu roku , par lembes geišaam nerunaasim…

+13
-6
Atbildēt

4

garausiitis 16.04.2013. 20.49

agrunte – tas tak Lūsis , normāls uzmetējs , TM ex-kandidāts :)
P.S. Kā no Jelgavas siltumtīkliem izvilkās ….

+14
-6
Atbildēt

0

Uldis Babris 16.04.2013. 20.38

tas ir maksātnespējas administrators Aigars Lūsis, kurš no shēmošanas brīvajā laikā piestrādā arī par NA ģenerālsekretāru :)

http://www.db.lv/finanses/toposais-krajbankas-administrators-lusis-bijis-apcietinajuma-249032

+18
-5
Atbildēt

0

Andris 16.04.2013. 20.28

Nulle, kas tas ir pirmajā bildē? Es neskatos TV, tāpēc nepazīstu cilvēkus pēc sejām.

+4
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 16.04.2013. 20.13

Leģendāri cilvēki, kompetenti “speciālisti”, zināmās aprindās labi pazīstami valsts nozagšanas teorētiķi un praktiķi.

+15
-8
Atbildēt

0

Uldis Babris 16.04.2013. 18.46

+16
-4
Atbildēt

0

nefratete 16.04.2013. 17.42

Kā cilvēks kurš balsoja par NA ļoti ceru ka Stalts noliks mandātu.

+13
-13
Atbildēt

0

dro 16.04.2013. 16.11

Demokrātiskie patrioti tikpat amizanta kompānija kā kādreizējie Gulbja jaunie demokrāti. Neder viņiem ne PS, ne NA:)

+15
-12
Atbildēt

0

ligakalnina 16.04.2013. 15.48

Tad jau Stalts izzīdis nopirksta, ka Dzintars un Bērziņš bija pret, nez, kam viņam to vajag?
Vai arī, NA deputāti pēkšņi mainīja savu lēmumu, kā tas viņiem ierasts, kad viņi noprot, ka tas lēmums būs viņiem elektorāli neizdevīgs, vai atnāk rīkojums no saimniekiem?

+16
-13
Atbildēt

0

Aija Neļķe 16.04.2013. 15.39

Ķemeru sanatorijas izmeklēšanas komisijas izveidi atbalstīja 11 NA Saeimas deputāti – proporcionāli vairāk nekā no jebkuras citas Saeimas frakcijas. Tāpēc deputāta Dāvja Stalta pārmetumi NA par komisijas izveides bremzēšanu ir nepamatoti. Tas liek izdarīt minējumus par patiesajiem viņa rīcības motīviem…

+18
-15
Atbildēt

2

    andris902 > Aija Neļķe 16.04.2013. 17.29

    ….Iesalniek,Tava augstprātīgā ķengāšanās Twitterī neko labu neliecina par Tevi pašu…jābrīnās, ka D.Stalts to tik ilgi ir izturējis….

    …un vēl….melot nav labi!…drīz var būt pirmais pērkons!….un tagad skrien pie Lapsas pasūdzēties, kā to izdarīja Dzintars – par izteiktiem draudiem….

    +15
    -13
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aija Neļķe 16.04.2013. 17.38

    zanE ….
    “…un vēl….melot nav labi!…drīz var būt pirmais pērkons!….”

    Ka pašai mēle pie sliedes nepiesalst un tā nav jāvazā visur līdzi. Kur vienā sūdainā organismā, nodzīvotā ķjotkā, tik daudz nemotivēta dzīvnieciska naida???

    +11
    -18
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 16.04.2013. 15.06

Ar tādu staltu aiziešanu NA frakcija kļūst tīrāka, viengabalaināka un efektīvāka. Vēl arī samierinātājs Latkovskis varētu pāriet pie ideoloģiski savējiem – zatlera tankistiem, tad NA frakcija būtu vēl labāka.

+15
-21
Atbildēt

2

    Uldis Babris > kristaps_drone 16.04.2013. 15.09

    Drīz būs pavisam tīra kā d imanta oliņa :)

    +18
    -17
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kristaps_drone 16.04.2013. 15.15

    “Viengabalaināka un efektīvāka” kā armatūras gabals kāda trakā rokās.

    +21
    -16
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.04.2013. 14.52

Šo tipu vēlēšanās svītroju. Tāpat kā Ilmāru Latkovski. Gluži vienkārši tāpēc, ka nepatika tādi pēdējā brīdī “pielīmējušies”.

+17
-17
Atbildēt

5

    ligakalnina > Sanšains 16.04.2013. 15.01

    Jādomā, ja viņš gribētu “pielīmēties”, būtu uzvedies, kā visi pārējie tai NA, un darījis, ko liek, nevis protestējis.
    Acīmredzot, katram ir sava robeža, līdz kurai viņš var iet pašlabuma dēļ, atmetot visus principus, un ignorējot pats savu sirdsapziņu, un NA “spicei”, atšķirībā no Stalta, un arī daudziem ierindas biedriem, tā robeža ir tik augsta, ka reāli nav sasniedzama, un tiecas uz bezgalību.

    +20
    -14
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.04.2013. 16.53

    Atcerējos – vēl man nepatika, ka Staltam praktiski bija pašam sava priekšvēlēšanu kampaņa: viņa ģīmis daudzviet rēgojās uz milzu plakātiem. Par šādu ārišķību vien pilsoni nācās sodīt.:)
    Man tik neizdevās viņu pietiekami trekni izsvītrot – iekļuva tomēr Saeimā.:)

    Kuram vēl bija tāda atsevišķa kampaņa? Nāk prātā Grigule no ZZS.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 16.04.2013. 17.18

    ….Tev piemirsies vislatviešu aicinājums/norādījums – no vēlēšanu listes svītrot visus, kuri nav VL! biedri, bet īstlatviešiem neaizmirst pievilkt plusiņu….šitie norādījumi cirkulēja pa visiem portāliem kā sektantu ķēdes vēstules….

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.04.2013. 18.54

    Stāstiet mums par sektantismu politikā, Zane, jel pastāstiet vēl!:)

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 16.04.2013. 20.21

    Haris. Kuram vēl bija tāda atsevišķa kampaņa?
    __________________
    Vienotībai. Kristovskis kā apvienības priekšsēdētjas aicināja uz toleranci pret citiem apvienības biedriem:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 16.04.2013. 14.50

Tad nu gan brīnums – Dzintars un Bērziņš, kopā ar visu NA, ir pret maksātnespējas procesu izmeklēšanu!
Un kas tad patreiz ir šīs partijas ģenerelāsekretārs, ja ne maksātnespējas biznesa viens no “izcilākajiem” pārstāvjiem, kas izvairijās no soda vienīgi mūsu “izcilās” tiesu sistēmas dēļ ( kura arī ilgu laiku atrodas NA kontrolē, acīmredzot, taisni tāpēc novesta līdz kliņķim)?
Ja gribi kādu sfēru pilnībā degradēt – uztici to NA!
Ja tev ir slikts garastāvoklis, un gribi pasmieties – paklausies Dzintara, Parādnieka, Dombravas vai Iesalnieka prātuļojumus!
Ja gribi redzēt liekulības un politbiznesa teātri nacionalā mērcē pašdarbnieku izpildījumā – apmeklē NA teātri!

+28
-18
Atbildēt

3

    kristaps_drone > ligakalnina 16.04.2013. 15.04

    Ja tev ir slikts garastāvoklis, un gribi pasmieties – palasi demagoga dzera prātuļojumus, it sevišķi par NA!

    +17
    -26
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 16.04.2013. 15.10

    dzeris49
    “Ja tev ir slikts garastāvoklis, un gribi pasmieties – paklausies Dzintara, Parādnieka, Dombravas vai Iesalnieka prātuļojumus!”

    Kad ar “prātuļojumiem” nav gana var izmantot vecu, dzēris pārbaudītu metodi, biksies no smiekliem pielaidīsiet.
    Tas, protams, attiecas tikai uz dzēris49 intelekta brāļiem.
    http://us.123rf.com/400wm/400/400/loskutnikov/loskutnikov1003/loskutnikov100300943/6711012-arm.jpg

    +8
    -20
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 16.04.2013. 15.31

    Atvainojos par rādītājpirkstu, nu bet vidējo pirkstu, ko pieraduši rādīt mazas nesekmīgas meitenes, smēķētājas un ZP atbalstošie pediņi, uzskatu par nepiedienīgu.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam