Viņķele: Pārmetumi NVA par darbu ārzemēs ir “superpopulistiski”

162

Komentāri (162)

andris902 11.04.2013. 20.37

….spridzīgi!….dzirdēju šorīt Viņķeles interviju un nopriecājos – tūlīt tiks pasludināta īstlatviešu mobilizācija vadoņa aizstāvībai….

…klau, zirnekliene Šeloba!….kā Tu vērtē šodien savu darba ražīgumu un darba devējam radīto pievienoto vērtību, ja darba laikā dirni netā un raksti muļķību pēc muļķības?…..algas pielikums Tev noteikti nedraud!…. :)

…starp citu, vai kāds īstlatviešu meiteņu un zēnu karsējpulciņa dalībnieks, vispār, šo brošūru pats savām acīm redzējis, rokā turējis, lasījis?….nu, gluži, kā ar grāmatiņām… :)

+6
-4
Atbildēt

4

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > andris902 11.04.2013. 21.10

    Pie Bolderajas bodes stāv sirma sieva vientulīga…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 11.04.2013. 22.17

    …pirozkov, papiņš Tevi šopavasar uz Izraēlu nevedīs – veselības uzlabošanai?….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 11.04.2013. 22.55

    Panesās laipnības :) :) :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > andris902 12.04.2013. 08.13

    “…klau, zirnekliene Šeloba!….kā Tu vērtē šodien savu darba ražīgumu un darba devējam radīto pievienoto vērtību, ja darba laikā dirni netā un raksti muļķību pēc muļķības?…..algas pielikums Tev noteikti nedraud!…. :)”

    Ak, mea cupla, mea maxima cupla… Bet Viņķele arī vainīga… Viņķelei – algas pielikumu!!!!!! Ar nosacījumu, ka viņa nedarīs neko un turēs muti ciet, lai netracinātu cilvēkus, novēršot uzmanību no “pievienotās vērtības” radīšanas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 11.04.2013. 15.55

Jā, jā – es ar’ negribu, ka Iesalniek’ Jānis ar šaujamo stāvēs pie bāra un liks, lai atdodu piena kokteili, un vēl pateiks, ka nekāda seksuālā audzināšana man nepienākas.

Ja Iesalnieks saka, ka latviešiem būtu jāceļ Latvijas labklājība un nākotne, tas nozīmē tikai to, ka viņš taisās dzert mūsu piena kokteiļus! Tikai dalība ES attur viņu no tā, un mums ir jāceļas piena un citu kokteiļu dzeršanas brīvības aizstāvībai!

+3
-3
Atbildēt

0

lismanis 11.04.2013. 14.07

kopš kura laika “Ir” ir pārvērties par NA ruporu?

+6
-4
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > lismanis 11.04.2013. 14.49

    ——-
    Pēc maniem novērojumiem – kopš brīža, kad tika atklāti paziņots par “veiksmes stāsta” satriecošajiem sasniegumiem, un paziņotājam vēl balva pasniegta:

    “Pēdējo desmit gadu laikā no Latvijas emigrējuši vismaz 200 000 cilvēku, kas šodienas cenās Latvijai radīja zaudējumus ap 100 miljardu latu apmērā, atklāj 2011. gada Spīdolas balvas ekonomikā ieguvējs profesors Mihails Hazans.” 2011.gada 10.novembris, BNN

    http://bnn.lv/emigrejusi-200-000-cilveku-zaudejumi-latvijai-%e2%80%93-100-miljardi-latu-45933

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > lismanis 11.04.2013. 15.00

    200 000 rada 100 000 000 000 zaudējumus , jeb katrs aizbraucējs rada valstij 500 000 latu zaudējumus . Parādiet man to aizbraucēju !

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > lismanis 12.04.2013. 00.20

    klusais
    Vaškevičs :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 11.04.2013. 13.48

nulle – es vakar pētiju viena jauna partnera aprakstu par savu uzņēmumu . Uzņēmums šuj teltis un eksportē . 2007 gadā ( tad uzņēmumu dibināja ) uzņēmuma apgrozījums bija 350 000 USD , 2012 gadā apgrozījums jau bija 8.000.000 USD un to paveica 50 cilvēku kolektīvs , t.i. katrs cilvēciņš saražoja produkciju par 160 000 USD . Ņemot vērā rūpnīcas ģeogrāfisko atrašānās vietu , ja preci ražotu Latvijā , tad realizācijas cena varētu būt vismaz 50% augstāka . Jautājums – vai Latvijā kāds ir gatavs pacelt tādu ražotni un kapēc nē ? Man nez kapēc aizdomas ,ka viens no atbildē skanošajiem variantiem būtu – mūsu darbaspēks ir par slinku :( un menedžments par lēnu :(

+9
-2
Atbildēt

0

Sandris Maziks 11.04.2013. 13.43

nulle
“es, piemēram, negribu ka man kāds VL biedrs ar šaujamo pie robežas liks iet atpakaļ”

Nesatraucies, tu, kā kaku nenoturošs zarnu infekciju perēklis, būsi izņēmums un “naciķi” tevi aiz dzelzs priekškara neturēs.

+2
-7
Atbildēt

0

gliters 11.04.2013. 13.36

Nulle, izbeidz demagoģiju – neviens nevienam nekur neliedz braukt, bet ja VALSTS reklamē prombraukšanas iespējas, tas nozīmē, ka valsts varai traucē iedzīvotāji un šāda valsts vara ir neleģitīma.

+10
-6
Atbildēt

0

ligakalnina 11.04.2013. 12.34

Nu un kas tad V. būtu jādara – jāaicina nekur nebraukt, darbu ārzemēs nemeklēt, un dzīvot Latvijā uz soc. pabalstiem?
Vēlams bez histērijām un frāzēm tipa “jārada jaunas darbavietas”, “jārūpējas par tautu”, un citiem NA līmeņa “argumentiem”.
Viņķele nevar radīt darbavietas un “rūpēties” par tautu, viņa var tikai palīdzēt “tautai” pašai par sevi parūpēties.

+4
-10
Atbildēt

22

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 12.52

    Kā tad, lai tik turpina piesaistīt nerezidentu naudu, neapliekot šos depozītus ar paaugstinātu nodokli, lai tik turpna tirgot NĪ atļaujas pret nekustāmo īpašumu, kropļojot NĪ tirgu un ceļot debesīs NĪN, lai tik turpina nodokļu politiku, kas N. Jezdakovas vārdiem raksturojas kā “mums jāpaspēj iekasēt visi nodokļi, pirms uzņēmums bankrotē, jo savādāk budžetam zaudējumi”, lai tik garantē bankas aizdevumus visādiem krievžīdu blēžiem no LM, lai tik turpina saņemt algās nodokļu maksātāju naudu par aicinājumu nodokļu maksātājiem “parūpēties par sevi pašiem”, dodoties uz ārzemēm.
    Tā tik uz priekšu, uz gaišo nākotni!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 13.14

    zirnekliene Šeloba – lielisks temats finansu nodarbībai – “Kā tad, lai tik turpina piesaistīt nerezidentu naudu, neapliekot šos depozītus ar paaugstinātu nodokli”
    Laikam kas jauns parādijies finansēs – visu laiku zināju ,ka par depozītiem maksā procentus , zirnekliene iesaka revolūciju – noguldi depozītu un maksā par to. Domu lidojiens jau noteikti ar to nebeidzas , es pat ieteiktu iet tālāk , teiksim ideja NA programmai – saņem kredītu un atmaksā mazāk . Jā , ko tik nevar sagaidīt no NA atbalstītājiem :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 13.26

    Vispār jau pasaulē pastāv prakse, kā ar nodokļiem padarīt neizdevīgus nerezidentu noguldījumus – vienreizējs nodoklis, vai nodokļi no procentiem par labu valstij utt. Noguldi un maksā LATVIJAS VALSTIJ par to, ka tāda vai citāda iemesla dēļ nevēlies turēt naudu Krievijas bankās.
    Bet V vajag lobēt bankas, un ja atkārtosies k&k epopeja, tad ir jau iestaigāta taciņa – tauta samaksās.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 11.04.2013. 13.26

    klusais
    “fretka- paldies par skaidrojumu , neesmu dienējis krievu armijā :)”

    Krievos neesi dienējis, bet līšanā uz vēdera pidrillu un zagļu priekšā, jūs, LPP/LC infantīlie komjaunieši, esiet lieliski iedresēti.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 13.29

    zirnekliene – vai varētu lūgt kādu piemēru ? – “Vispār jau pasaulē pastāv prakse, kā ar nodokļiem padarīt neizdevīgus nerezidentu noguldījumus – vienreizējs nodoklis, vai nodokļi no procentiem par labu valstij utt. “

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 13.33

    Paprasi kaut vai M. Zīlem, viņš kā ekonomists tev labāk paskaidros, kādi ir mehānismi (t.sk. ar nodokļu iekasēšanu saistītie) finanšu plūsmu regulācijai. Un neizliecies, ka nezini, ka tādi pastāv.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 13.57

    zirnekliene – kuram M.Zīlem ?
    – Mārtiņš Zīle : 1864.-1945. : Latvijas Universitātes rektors no 1927. līdz 1929. gadam
    – Michael Zile, M.D.
    Principal Investigator at the Gazes Cardiac Research Institute
    Professor of Medicine
    Director of the Medical Intensive Care Unit at the Ralph H. Johnson Department of Veterans Affairs Medical Center
    – Artūrs M Zīle (1885 – Nezināms)
    Dzimis Maryland, USA, 1885 Howard M Zīle un Leanah V Stemm . Artūrs M precējies Hattie E Zīle un bija 2 bērni.
    – Hovards M Zīle (1847 – 1900)Dzimis Maryland, USA, 1847 Mar ar David Zīle un Elizabeth Ann Zīle . Hovards M precējies Leanah V Stemm un bija 4 bērni. Viņš nomira 1900.

    Bet varbūt domāta bija Monika Zīle ? :) :) :)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 14.03

    Sorry, R. Zīlem – pārrakstījos…
    Taču pat man kā neekonomistei ir skaidrs, ka nerezidenti rada papildus riskus un tāpēc ir pilnīgi attaisnojums, ka viņiem ir jāmaksā kārtīgs nodoklis valstij, kurā viņi tāda vai citāda iemesla dēļ vēlas glabāt savus noguldījumus. Es saprotu, ka V lobētajām bankām šādi apsvērumi nepatīk un pat skaidrs, kāpēc…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 14.09

    Tikai nesaki, ka latviešus Godmaini un Slakteri okupanti k&k kaut kādā veidā netika iebarojuši… Tāpat nav teikts, ka abu CV nav nogūluši okupētājvalsts arhīvos, dodot iespēju tos izvilkt dienasgaismā… pēc vajadzības. Un lai kā tur nebūtu, latvieši Rimševics, Dombrovskis un Vilks ved mūs pretī nākamajiem k&k precedentiem, bet parteigenosse Viņķele organizē reklāmas kampaņu “Latvieti, tinies no valsts un netraucē mums “strādāt”!”.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 14.16

    R.Zīle var apbižoties uz savu fani :)
    Bet ja nopietni – ar ko ir slikta nerezidentu nauda ?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 14.22

    Aizbrauc uz Kipru, parunājies ar vietējiem iedzīvotājiem, apjautājies, kā viņi jūtas, kāds skats uz nākotni… varbūt sapratīsi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 14.27

    zirnekliene – nerezidentu nauda vainīga pie Kipras krīzes? Kaut kā nebiju aizdomājies , man gan likās , ka pie vainas tās naudas izvietojums par kuru viņi paši tulīt samaksās :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 15.04

    zirnekliene – iesaku izlasīt šo un pēc iespējas mēģināt saprast – “Lagarda uzskata, ka liels skaits banku eirozonas perifērajās valstīs ir nepietiekami kapitalizētas un tās noslogotas ar pārāk lielu tā dēvēto slikto kredītu apjomu.” Un ne jau depozītu naudas izcelsme ir pie vainas :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 15.21

    Vai es būtu nosapņojusi, ka SVF Latviju brīdinājis par pārāk lielo nerezidentu naudas īpasvaru bankās?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 15.31

    zirnekliene – Parex jau nenobruka dēļ tā , ka bija par daudz nerezidentu naudas … nauda ir nauda un nav lielas nozīmes kam tā pieder . Svarīgi uz kādiem noteikumiem tā noguldīta un kur tālāk investēta.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 11.04.2013. 15.41

    klusais. Šodien Tev kārtējā fleitēšanas diena?:) Nauda paliek nauda vai tā rezidentu vai nerezidentu, Bet, ja bankas tiek pie vieglas naudas, tad tai tomēr jāatrod pielietojums, un bankas vairs tik rūpīga nepārbauda kredītu ņemējus un to prezentētos projektus. Mēs taču to visu esam pieredzējuši… Latvijas un arī Kipras gadījumā nerezidentu noguldījumi pārsvarā ir nelegālas izcelsmes. Kad banku sektorā parādās nedrošība, tad nerezidentu nauda pazūd pirmā un vaiiii tam, kurš centīsies to aizkavēt. ASV un Eiropas noguldītāji manuprāt nesturmē latvijas bankas?:):):)
    P.S. Nerezidentu noguldījumi parasti ir īstermiņa.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 15.47

    lno – te atgādinājumam Lagardas teiktais pāris komentus augstāk. Vai ir kāda pretruna? Nekas jauns – Kipra jau tieši tāpat nobruka – izvietoja depozītu naudu Grieķijas vērtspapīros . Bet ne jau nerezidenti ir vainīgi , bet gan bankas , kas aktīvus tā izvietoja un arī banku uzraugi . Toties stāsts par depozītu aplikšanu ar nodokli mani patiesi uzjautrināja :) Tad ko – naudu glabāt zeķē ? :) :) :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 11.04.2013. 15.58

    “Bet ne jau nerezidenti ir vainīgi , bet gan bankas , kas aktīvus tā izvietoja un arī banku uzraugi .”

    Atbilde:
    “Bet, ja bankas tiek pie vieglas naudas, tad tai tomēr jāatrod pielietojums, un bankas vairs tik rūpīga nepārbauda kredītu ņemējus un to prezentētos projektus.”

    “Toties stāsts par depozītu aplikšanu ar nodokli mani patiesi uzjautrināja :) Tad ko – naudu glabāt zeķē ? :) :) :)”
    Smeh bez pričini – priznak duračini… Par NEREZIDENTU noguldījumiem bija runa.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 11.04.2013. 19.20

    zirnekliene – labi, nestrīdēšos ar finansu speciālistiem :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 12.04.2013. 08.07

    Tu man glaimo – nu kāda es speciāliste… Es tikai iejutos krievu žuļika (sorry, nerezidenta) ādā un sāku spriest “po ponjatijam” – gribi glabāt naudu Latvijā, lai to pasargātu no Vovana ķetnām, maksā radā Latvijas valstij par “jumta” pakalpojumiem. Negribi – turi savu piķīti “zemes bankā” senču Muhosranskas fazendā zem gurķu dobes vai arī Rubļovkā divdesmit piektās mīļākās zeķubiksēs zem gultas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 12.04.2013. 09.02

    zirnekliene – varētu padomāt ,ka pasaulē maz banku ,kur glabāt savu naudu :) pat krievu žuļikam :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 12.04.2013. 09.37

    Lauvas tiesa nerezidentu ir tieši krievu (krievvalodīgie) žuļiki. Ja Šveices bankas prot paņemt viņu naudu neapdedzinoties, lai ņem, bet kas attiecas uz Latviju, tad var citēt rumāņu robežsargu sagūstīto Ostapu Benderu – “miļļioņera iz menja ņe polučilosj, prjidjotsja perekvaļificirovatsja v upravdomi”.
    Ja kas, šobrīd dienas kārtībā kārtējo krievu žuļiku savārīto mēslu strēbšana – jāmaksā valsts (Repšes personā) galvotie LM kredīti. Vienreiz pietiek!!!!
    Ar to arī beidzu – ja vēlies pēdējo vārdu, lai tev tiek.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 11.04.2013. 12.12

Kāpēc ne tikai Vinķelei, bet jo īpaši premjeram Valdim Dombrovskim un ne mazāk finansu ministram Andrim Vilkam ir tik grūti saņemties un mierigi un skaļi atzīt, ka atlikušā darbaspēka eksports ir valdībai vajadzīgs un izdevīgs?

Kāda vella dēļ neatļaut Latvijas bankas analītiķiem publikai parādīt, kas Latvijā notika ar tiem 354 miljoniem latu, ko 2011. gada — oficiāli, ar parskaitijumiem! — iesūtija ārspus Latvijas strādājošie? Cik no tiem miljoniem aizgāja zviedru baņķieriem kā atdodamo kreditu daļa, cik miljonu — pastarpināti, ar nodokļiem un nodevām, elektro un siltuma tarifiem — nonaca līdz Valsts Kasei?

Vai eksportētā darbaspēja rentabilitāte no valdibas viedokļa ārstrādniekiem ir vai nav lielāka neka tad, ja aizbraucēji paliktu Latvijā — bez darba un vēl ar vajadzību pēc pabalstiem, ja jau nav prasmes veicināt jaunu darbvietu radīšanu?

Ja kaut kāda rentabilitāte darbaspēka eksportam ir, tad — kāda? Kuras no iekšLatvijas nozarēm ir pārākas, kuras — nav?

+4
-1
Atbildēt

0

Dina 11.04.2013. 11.49

Kurmītis
Domāju, ka mēs jau sen esam pieraduši pie tā, ka mūsu ierēdņi uzvedas un rīkojas tā, it kā saņemtu algu Briselē vai Vašingtonā nevis Rīgā. Kārtējais precendents, kad Latvijas VALSTS (izcēlums mans) institūcija nodarbojas nevis ar savas jomas vai nozares attīstīšanu vai sakārtošanu, bet gan apzināti to grauj un izpārdod ārzemniekiem. Fakts, ka to dara NVA, kuras vadību netik sen tieši jenotības viņķele nomainīja, ieliekot tur savu cilvēku, apliecina tikai to, ka tā ir mērķtiecīga un apzināti koordinēta politika. Un mēs jau kadus pāris gadiņus tiekam gatavoti tam, ka pēc gadiem 20-30 Latvijas valsts un latviešu tauta aizies nebūtībā …
Tas, ko nesaprotu – kāpēc par šūmējas tūdaliņi?? Tante taču pārstāv jenotību ! Kas, tūdaliņi tikai šorīt uzmodušies un „pēkšņi atklājuši”, ka atrodas vienā gultā kopā ar Latvijas valsts un tautas iznīcinātājiem ? Un arī paši tādi ir ??
Varētu domāt, ka Latvijas „veiksmes stāsts” jenotu izpildījumā ir tikai vakar sācies … ka tūdaliņi nav dzirdējuši Vilka pirms dažiem gadiem teikto, ka tie, kuriem Latvijā nav darba, var no šejienes vākties … varētu domāt, ka paši tūdaliņi nav bijuši koalīcijā un BALSOJUŠI gan par „iekšējo devalvāciju”, gan pensionāru un jauno māmiņu aplaupīšanu, gan nodokļu un cenu celšanu, gan par Lata – pēdējā Latvijas valsts atribūta iznīcināšanu … vēl tikko kā … pirms pāris mēnešiem !?
Tā ka retā reize, kad tiešām jāpiekrīt viņķelei – tas IR superpopulistiski ! … :)))

+2
-9
Atbildēt

1

gliters 11.04.2013. 11.18

“…arī par slazda sieru kāds samaksāja”

Protams, nopirka sieru, lai ieliktu slazdā.

+5
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > gliters 11.04.2013. 11.56

    ——–
    Ja LM pakļautībā esošā aģentūra veicina izbraukšanu, tad EM klerki gatavo liel-plānu RE-EMIGRĀCIJA.

    “Secinājums – latviešiem visvairāk skādē tas, ka viņi nemitīgi veic divas pilnīgi pretrunīgas darbības un ir pārliecināti par abām šīm darbībām”
    A.Hermanis, JRT režisors ( IR, 09.09.2010 )

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

tuba76 11.04.2013. 10.52

Nu jā – man bija doma griezties pie augstākas inteliģences radībām. Bet arī pelēm jāprot izdzīvot.

+6
-9
Atbildēt

21

    gliters > tuba76 11.04.2013. 10.59

    Var jau, protams, gatavību kļūt par nomadu saukt par “inteliģences” pazīmi…

    “Ir pilnīgi skaidrs, ka visā ES kopumā ir gana daudz pieklājīgi apmaksātu darbavietu (pie tam latviešu prasības algas ziņā ir visnotaļ konkurētspējīgas), lai emigrēt varētu pilnīgi visi latvieši.”

    Var arī nedaudz piepūlēt smadzenes, lai apjēgtu šo.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > tuba76 11.04.2013. 11.08

    @Vita
    Ja redzi virsrakstā sekojošus vārdus “NA”, “Grende”, “G. Bērziņš”, “Viņķele”, “Zatlers”, “Ķīlis”, “demogrāfija”, “maksātnespēja”, “16.maijs”, “9.maijs”, tad vari būt droša, ka šeit ar Tavu intelektu un inteliģenci nav ko darīt!

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tuba76 11.04.2013. 11.14

    NaSp – par šo tēmu nopietni diskutēt te nav jēgas , jo politiskā pārliecība nokauj loģiku .

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 11.04.2013. 11.15

    Zirneklim – siers par velti slazdā var būt tikai pelei – jebkurš cilvēks saprot, ka nekas un nekad nav par velti – arī par slazda sieru kāds samaksāja.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 11.04.2013. 11.15

    NS, ar ko tava inteliģences līmeņa cilvēkiem ir īpašs 16. maijs? :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 11.04.2013. 11.17

    Nasing spešal – Paldies par komplimentu, bet ja godīgi vismaz viens no minētajiem vārdiem liek arī manai inteliģencei svārstīties – katram sava uts…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 11.04.2013. 11.17

    Jā, “tumsoņas”, nevēlas brīvprātīgi atbrīvot šo teritoriju atbilstoši “lielo onkuļu” plāniem. Ko padarīsi – pietrūkst tās inteliģences, pietrūkst…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > tuba76 11.04.2013. 11.26

    @Vita
    Tas ir normāli, ka ir viedokļu plurālisms, bet pie manis nosauktajām tēmām ar 98% varbūtību var noprognozēt visus komentētājus un to, kas ir patiesi vislatviskākā doma. Katrā ziņā es jau zinu, ka mana vieta ir vagonā uz Maskavu… arī šajā jautājumā :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > tuba76 11.04.2013. 11.34

    Vita
    Kamēr sapuvušie zviedri plāno kā padarīt vēl bargākus sodus par maksas heteroseksuālām attiecībām un liberalizēt homoseksuālās, atļaujot tās jau no 14 gadu vecuma, somi strādā par noziedznieku iebraukšanas ierobežošanu.
    http://www.newsru.com/russia/11apr2013/putin_finn.html

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > tuba76 11.04.2013. 11.35

    Tas ir normāli, ka ir viedokļu plurālisms
    ————-
    Tad tomēr nepiekrīti Viņķelei par “absolūti nediskutējamām” tēmām?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 11.04.2013. 11.37

    NS nav gatavs diskutēt tikai par 16. maiju :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tuba76 11.04.2013. 11.39

    NaSp – mani droši vien var noprognozēt pie 3 tēmām – Grende, Zatlers, Ķīlis :) Vien gribu piebilst , ka par visām 3 tēmām uzskatus neesmu mainījis no pirmajām pastāvēšanas dienām :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > tuba76 11.04.2013. 11.47

    @andrejs
    Var diskutēt par diskutējamiem jautājumiem nevis par pilnīgāko sviestu. NVA uzdevums ir informēt cilvēkus par visām darba iespējām pēc klienta vajadzībām un interesēm. Vai bukletu izņemšana mazinās emigrāciju? Nē. Vai mazāk pieejama informācija mazinās vēlmi strādāt ārzemēs? Nē. Tātad bukleti ne veicina, ne arī to neesamība attur no emigrācijas. NA saista kopā nesaistāmas lietas un tādēļ tas ir sviests, par ko nav vērts diskutēt!

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > tuba76 11.04.2013. 11.52

    @fretka, klusais
    Esmu gatavs runāt par jebkuru tēmu, ja oponents ir gatavs pamatot savu viedokli ar argumentiem nevis mani raksturot ar epitetiem iz cilvēka fizioloģijas. Runa ir par to, ka daži vārdi ir īpaši lipīgi populistu-nacionāļu atbalstītājiem. Un tad man ir patiesi žēl tādus cilvēkus kā Vita, kas, dzīvojot ārzemēs, ir gatava padalīties ar savu pieredzi un piedāvāt skatījumu no malas, bet tiek “sūtīta uz Zviedrijas mežiem medīt troļļus”.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tuba76 11.04.2013. 11.57

    NaSp – nacionāļi vispār ir ļoti jūtīgi :) nedod Dievs kaut ko sliktu pateikt par NA , tas tiek uztverts neadekvāti asi :)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 11.04.2013. 12.03

    Paldies NS par paskaidrojumu: “Tātad bukleti ne veicina, ne arī to neesamība attur no emigrācijas.”
    Tātad kārtējo reizi nauda izdota pasākumam, kuram vismaz pēc NS domām nav un nevar būt nekādu seku.
    Bagāti esam.

    P.S. speciāli Klusajam. Krievu armijā līdz pat 1991. gadam politisko audzināšanu vadīja iestāde Glavnoje političeskoje upravlenije, kuras nosaukumu bija stingri pavēlēts saīsināt kā “GlavPur”, lai gan dabiskāks saīsinājums būtu GPU. Bet tas bija aizliegts, jo tā agrāk vienu laiku dēvēja Čeku.
    Tas man ienāca prātā, kad pamanīju saīsinājumu NaSp dabiskā NS vietā :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tuba76 11.04.2013. 12.14

    fretka- paldies par skaidrojumu , neesmu dienējis krievu armijā :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > tuba76 11.04.2013. 12.25

    Nacionāļi ir “jūtīgi”, jo iekšēji apzinās savu nekompetenci un reālo vērtību, un viss pārējais ir tikai savu kompleksu hiperkompensācija, kas, pārsvarā, izpaužas kā histēriska reakcija uz jebko.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 11.04.2013. 12.37

    Nē, lai gvelztu par “veiksmes stāstu” un vienlaikus valstiskā līmenī reklamētu darbu ārzemēs, ar “kompetenci” vien ir par maz, tur vajadzīga hipernekaunība un jebkādu “kompleksu” u.c. “apziņas himēru” trūkums.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > tuba76 11.04.2013. 12.42

    @fretka
    Patiešām tā būtu naudas izšķērdēšana, ja bukleti informācijai par darba iespējām būtu mērķēti uz emigrācijas problēmu risināšanu vai veicināšanu. Bukleti PAR DARBA IESPĒJĀM ir domāti informācijai PAR DARBA IESPĒJĀM! Es tiešām nezinu, kā vēl varētu vienkāršāk to visu formulēt!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > tuba76 11.04.2013. 12.52

    tikai piebildei un pārdomām , jo gadās , ka ļaudis lasa virsrakstus, bet saturu aizmirst izlasīt – bija manuprāt interesanta informācija par to , ka NVA dotie piedāvājumi ir legāli un pārbaudīti, atšķirībā no dažādu firmu iespējami kreisajiem piedāvājumiem .

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 11.04.2013. 10.50

NA vīzija: latvieši mācās sliktās vietējās augstskolās, pēc kurām nevar atrast konkurētspējīgu darbu un tādēļ izvēlas laukos nodarboties ar mājsaimniekošanu; gudrākie un spējīgākie strādā gaterī, zāģētavā vai zivju konservu fabrikā; latvietis apmeklē vietējā kultūras nama pasākumus, kur uzstājas “Tranzīts” vai vietējais ansamblis ar latviešu šlāgeriem. Latvietim ir plaša ģimene, jo prezervatīviem nepietiek naudas, aborti ir aizliegti un bērnu pabalstos var saņemt vairāk nekā strādājot. Latvija ir kļuvusi par maksātnespējas meku, kur visvisgudrākie strādā par tiesnešiem, maksātnespējas administratoriem un konsultantiem – tā ir nozare ar lielāko eksporta īpatsvaru.

+9
-10
Atbildēt

4

    garausiitis > Una Grinberga 11.04.2013. 11.03

    NaSp – un tā kā vīrieši ir mazākumā valstī tad ar speciālu dekrētu ir atļauts uzturēt vairākas sievas :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Una Grinberga 11.04.2013. 11.07

    Un vēl ar Dzintara, “vadoņa”, ikdienas uzstāšanos TV, kuru obligāti būtu jāskatās visiem “padotajiem”, kuri raudās un aplaudēs no sajūsmas, ja kāds gribēs smieties, tam cietums.
    Kaut, nebūs jau, kas smejas, visi adekvātie sen būs projām, kamēr izbraukšana no valsts vēl nebūs aizliegta no VL partijas, kurai būs absolūts vairākums Saeimā, taisni tāpēc, ka Latvijā paliks tikai NA atbalstītāji, un šī būs nevis “latviskā”, bet, “visulatviskā” Latvija.
    “Valsts” interses būs primāras, cilvēki bus “skrūvītes”, kuri pakļauti “valsts” intersēm.
    Prese būs tikai “valstiska”, tāpat, kā būs tikai “valsts” TV un radio.
    Robežas būs slēgtas, visus “liberāļus” sūtīs audzēt kartupeļus un ganīt govis, pāraudzināšanai darba nometnēs.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Una Grinberga 11.04.2013. 15.07

    Nekādu četru sievu nebūs, sievas būs aizliegtas ar likumu, kas pateiks vārdu “sieva”, to sūtīs mācīties toleranci ar tiesas lēmumu homoseksuālistu ģimenē. Būs partneris 1 un partneris 2, dažreiz partneris 3 un 4. Bērnus nedrīkstēs dalīt pēc dzimtes, tāpēc zēnu un meiteņu vārdi tiks likvidēti. Skolās aizliegs stāstīt, ka bērnus var radīt tikai vīrietis ar sievieti kopā. Grūtniecēm tiks aizliegts iziet no mājas, lai neizpaustu valsts noslēpumu. Svārki un krūšturi tiks aizliegti. Doma laukumā tiks nojaukta baznīca un uzcelts piemineklis Sorosam un Viņķelei. Visiem 4.jūlijā būs obligāti jādodas un antihomofobisma demonstrāciju Doma laukumā, kurš nu būs nosaukts Miķelsona vārdā. Kas neieradīsies, tiks uzskatīti par homofobiem un saņems sodu. Par vadošo partiju būs kļuvusi vienotība, 18.novembrī būs jāizkar varavīksnes karogs.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 11.04.2013. 15.32

    Normunds
    “kas pateiks vārdu “sieva”, to sūtīs mācīties toleranci ar tiesas lēmumu homoseksuālistu ģimenē.”

    Gandrīz aizrijos ar kus-kus no smiekliem. Vari taču, ja gribi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Fosterix 11.04.2013. 10.50

Tas ir tikai skumji, ka cilvēki, t.sk. varas pārstāvji, nesaprot atšķirību starp tiesību nodrošināšanu un veicināšanu.

Tiesības (darbaspēkam brīvi kustēties) nav liegtas un pārkāptas arī tad, ja darbaspēks netiek īpaši aicināts doties uz citu valsti.

Tas, ka šoreiz par valsts budžeta līdzekļiem ir tapis tāds aicinājums, liek tikai vēlreiz kārtīgi padomāt, vai tiešām nav kāds īpaši slepens plāns (šai teritorijai)…

+6
-5
Atbildēt

0

tuba76 11.04.2013. 10.39

Vairākas zviedru pašvaldības sadarbojas ar norvēģu iestādēm un palīdz zviedru bezdarbniekiem – pārsvarā jauniešiem dabūt darbu Norvēģijā un vēl finansiāli atbalsta pārcelšanos. Jo viņi uzskata, ka labāk bezdarbnieki strādā un pelna naudu, nekā nīkst pie datora uz pabalstiem un veido zudušo paaudzi.
Bet mums – tiem kas komentē – vienmēr būs iespēja izvēlēties, ko saskatīt pasniegtajā sierā – tikai caurumus vai sieru. Atkarībā no personas, kas pasniedz sieru – nepatīk šī persona – redzam tikai caurumus un otrādi.
Vēsturē ir daudz brīnišķīgu piemēru, ka ierobežot vai nodrošināt cilvēku brīvību – arī iespējams izdarīt secinājumus par rezultātiem un tos salīdzināt. Valsts ilgspējīgas pastāvēšanas un uzplaukuma vārdā.

+6
-9
Atbildēt

8

    gliters > tuba76 11.04.2013. 10.42

    “Bet mums – tiem kas komentē – vienmēr būs iespēja izvēlēties, ko saskatīt pasniegtajā sierā – tikai caurumus vai sieru.”

    Tikai peļu slazdā siers ir par brīvu.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 11.04.2013. 11.00

    Vita: Vairākas zviedru pašvaldības sadarbojas ar norvēģu iestādēm un palīdz zviedru bezdarbniekiem – pārsvarā jauniešiem dabūt darbu Norvēģijā un vēl finansiāli atbalsta pārcelšanos.
    —-
    1) Nezināju, ka Zviedrijā ir tik slikta dzīve. Nopietni.
    2) Norvēģija ir Zviedrijas kaimiņvalsts. Kur ir LM bukleti par darba iespējām kaut vai Igaunijā un Polijā? Mums taču katru dienu stāsta, ka tur tautsaimniecībā stāvoklis esot daudz labāks.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > tuba76 11.04.2013. 11.04

    @fretka
    To jums stāsta NA sanāksmēs, ka cilvēki izvēlas pārcelties tur, kur alga ir par 1Ls lielāka vai soc. nod. par 1% mazāks?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    a.celmins > tuba76 11.04.2013. 11.11

    Zviedrijā šobrīd ir zemākas algas nekā Norvēģijā. Tādēļ arī daudzi apkalpojošajā personālā strādājošie ir Zviedrijas jaunieši. Valdou līdzības dēļ.
    Cik daudzi Latvijas iedzīvotāji pietiekami labi zina poļu/igauņu/lietuviesu valodu, lai, piemēram, varētu pieņemt pasūtījumus restorānā?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 11.04.2013. 11.11

    Par sanāksmēm nemāku teikt, jo nezinu, kur tādas notiek, bet zinu cilvēkus no Latvijas, kas strādā gan Igaunijā un Polijā, gan Lietuvā, bet viņi tur darbu atrada bez gādīgās Viņķeles gādības. Vienkārši tuvāk savējiem.
    Tiesa, nevis restorānos par trauku mazgātājiem, bet gan, piemēram, celtniecībā.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 11.04.2013. 11.12

    fretka – Zviedrijā jauniešu bezdarbs ir šobrīd virs 26%. Ar Norvēģiju sadarbība balstās t.s. Ziemeļu valstu sadarbības principiem – Norvēģija nemaz nav ES sastāvā, bet tur patiešām ir liels pieprasījums pēc darba spēka un zviedri augsti kotējas darba devēju vidū.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > tuba76 11.04.2013. 11.24

    To jums stāsta NA sanāksmēs, ka cilvēki izvēlas pārcelties tur
    ————
    Lai tak cilvēki paši izvēlas, nevis valsts viņus skubina doties prom.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 11.04.2013. 11.35

    Paldies, Vita, par informāciju. Mūsu avīzēs par to klusums, jo “žurnālistiem” saimnieki pateikuši, ka Latvija ir vissliktākā, un tā tam būs būt :(

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

efeja60 11.04.2013. 10.08

Viņķele norādīja, ka šādam aicinājumam un nacionālās apvienības VL-TB/LNNK līderim Raivim Dzintaram varot veltīt “gana skarbus vārdus” un uzsvērta, ka viņš neizprotot absolūti nediskutējamas Eiropas Savienības pamatbrīvības darbaspēka, preču un kapitāla kustībā.
==============================
Ko nu atkal pļurkst. Vienkārši jenotu kliķei vajadzēja notrallināt naudu, tāpēc taisa bukletus par jebko un nepadomāja savā stulbumā, ko raksta tajos bukletos.

+10
-5
Atbildēt

12

    ligakalnina > efeja60 11.04.2013. 10.28

    Tie bukleti domāti normāliem un spriestspējīgiem cilvēkiem, nevis dzintariem un iesalniekiem ar viņu “īpatnējo” domāšanu un dezorientāciju laikā un telpā – nespēju izprast pat to, kādā pasaulē viņi dzīvo.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > efeja60 11.04.2013. 10.41

    Cilvēki pašiem ir tiesības veidot tādu pasauli, kādā vēlas dzīvot. Absolūtam vairākumam nav vajadzīga nekāda “brīvā darbaspēka kustība”, bet došanās ekonomiskajā emigrācijā piespiedu kārtā ir morāla un psiholoģiska trauma.
    “Brīvā darbaspēka kustība” ir vajadzīga vien pasaules biznesa un finansu elitei superpeļņas gūšanai, optimizējot izmaksas un resursu patēriņu.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 11.04.2013. 10.46

    Kāpēc jātērē Latvijas Republikas nodokļu maksātāju nauda tādiem bukletiem? Labākajā gadījumā zemē nomesta nauda, sliktākajā par mūsu pašu naudu radīts kaitējums mūsu valstij.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 11.04.2013. 10.46

    Vai dzeris atbalstītu Latvijas valsts finansētu bukletu nosūtīšanu visiem iebraucējiem, kuros viņi tiktu informēti par iespējām atgriezties Tēvzemē, lai laimīgi dzīvotu un strādātu Krievijā?
    Kā Tu domā, dzeri?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > efeja60 11.04.2013. 11.02

    Gaidām, kamēr 30 džeri domā :D

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 11.04.2013. 11.08

    andrejs
    “Vai dzeris atbalstītu Latvijas valsts finansētu bukletu nosūtīšanu visiem iebraucējiem”

    Nu kā tā var? Dzēris Latvijai visi cilvēki dārgi!!!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > efeja60 11.04.2013. 11.21

    Kas par ko, bet, jūs par savu DDD, nu nebrauks krievi no šejienes, sāciet dzīvot reālā pasulē, varat sūtīt, kādas bukletes gribāt.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 11.04.2013. 11.30

    dzeris49 Kas par ko, bet, jūs par savu DDD, nu nebrauks krievi no šejienes
    —————-
    Kāpēc Tu esi tāds pesimists?
    Jautājums bija – kāpēc Latvija neko nedara, lai stimulētu iebraucēju atgriešanos Krievijā. Brīvs darbaspēka tirgus, viena diža valoda….
    Dzeri, kāpēc bukleti ar ieteikumu latviešiem lasīt zemenes Īrijā ir OK, bet ieteikums “tehniskajiem” iebraucējiem doties atpakaļ uz dzimteni, lai strādātu par inženieri zavodā, nav gana labs?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > efeja60 11.04.2013. 11.40

    Kāpēc nav labs, var jau mēģināt, bet, tas rezultāts būs tuvu nullei.
    Kurš gribēja, tas jau sen projām, un kurš vēl nav projām, tas arī nekur nebrauks.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 11.04.2013. 12.02

    dzeris49
    Tas kā būs, tev, fašistu līdzskrējēj, kaku stumdītāj, pat ļaunākos murgos nav rādījies.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > efeja60 11.04.2013. 12.45

    articulus – vakar tavi komentāri bija kaut cik pieklājīgi un sakarīgi, neesi, gadījumā, aizmirsis šodienas rīta neiroleptiķa devu?
    Vai, ja lieto prolangētos, nevajadzētu aiziet uz dispanseri pēc kārtējās injekcijas?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 11.04.2013. 13.21

    dzeris49
    “articulus – vakar tavi komentāri bija kaut cik pieklājīgi un sakarīgi”

    Reakcija atkarīga no kairinājuma, nezināji. Vai tad garās naksts dežūrās nemaz nepalasīji medicīnisko literatūru? Viss laiks aizgāja tikai sazāļotu bezpalīdzīgu slimnieku seksuālā izmantošanā?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 11.04.2013. 09.57

Viņķele norādīja […] uzsvēra, ka viņš neizprotot absolūti nediskutējamas Eiropas Savienības pamatbrīvības darbaspēka, preču un kapitāla kustībā.
=========================================
“Absolūti nediskutējamās”… Fanātiski ticīga cilvēka runa.

Jā, arī es par “absolūti nediskutējamiem” uzskatītu, piemēram, priekšlikumus likvidēt Latvijas valsti, latviešu tautu vai mani.:)
Bet Viņķelei dzīves saturs un jēga, dzīves “smaguma centrs” acīmredzot atrodas kaut kur citur – vienmēr kaut kur ārpusē, vienmēr kaut kādās abstraktās idejās.

Nudien īpatnēji, kā disidenta meita un disidenta sieva spēj būt tik liberāla šā vārda sliktajā – mūsdienu – nozīmē.

+15
-7
Atbildēt

3

    gliters > Sanšains 11.04.2013. 10.02

    Šī fanātiķe atļaujas gvelzt par “brīvo kapitāla kustību” arī pēc ECB brīdinājuma nepieņemt no Kipras bēgošo naudu.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 11.04.2013. 10.15

    Super “Absolūti nediskutējamās” – mūsdienu liberāļu sapratne par vārda brīvību. Tāpat kā geju “laulības”, dzimumu maiņas(izvēles) un tamlīdzīgi
    Ir patiesības, ko mēs uzzinām no Briseles un tās ir jāievēro stingrāk kā musulmanim Korāns…

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 11.04.2013. 15.27

    Ak vai, kā es aizmirsu britu ķeceri Deividu Kemeronu, kurš apcer iespējas ierobežot Austrumeiropas darba spēka pieplūdumu, tādā veidā apšaubīdams liberālisma reliģijas vienu no pamatdogmām par “brīvu darba spēka kustību”?
    Sāku satraukties, vai tik viņš nav nonācis liberāļu inkvizīcijas pagrabos un vai Briseles centrā nav gaidāms autodafē? Un ja ir gaidāms, vai Viņķele nav brīvprātīgajā žagaru vācēju brigādē?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Ilga 11.04.2013. 09.50

Ir pilnīgi skaidrs, ka visā ES kopumā ir gana daudz pieklājīgi apmaksātu darbavietu (pie tam latviešu prasības algas ziņā ir visnotaļ konkurētspējīgas), lai emigrēt varētu pilnīgi visi latvieši. Diemžēl izskatās, ka tieši šāds arī ir Viņķeles un Vienotības mērķis – atbrīvot Latviju no latviešiem.

+15
-7
Atbildēt

1

    Ojārs > Ilga 11.04.2013. 10.11

    ES kopumā ir gana daudz pieklājīgi apmaksātu darbavietu, lai emigrēt varētu pilnīgi visi latvieši
    ——————————
    Tieši tā – labāk nepateiksi. Un tagad to vēl sāk reklamēt valstiskā līmenī….
    Raugoties no Latvijas interesēm, loģiskāk būtu, ja krievu valodā izdotu bukletus par lielisko dzīvi krievijā un stāstu, cik daudz tur darbavietu.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 11.04.2013. 09.44

NVA pienākums būtu izplatīt dāņu zemeņu lasīšanas iespēju reklāmu? Un par to pat tiek maksāts no nodokļiem? Daļu dāņu zemeņu audzētāju darbaspēka meklēšanas izdevumu apmaksā LV nodokļmaksātāji?!? Tā ir nespēja aptvert elementāras lietas nevis pienākums :)

Tad lai pārtop NVA par normālu darbā iekārtošanas SIA, kurai klienti maksā, un kura vismaz STRĀDĀ AR PEĻŅU :)

+12
-5
Atbildēt

0

garausiitis 11.04.2013. 09.33

Vinķele pameta kaulu – būs ko rieties :)

+11
-9
Atbildēt

4

    sanitai19 > garausiitis 11.04.2013. 09.50

    Šī persona vienmēr pamet kaulu. Mēle ir viņas ienaidnieks. Laikam, labāk paklusēt nekā muti vērt vaļā.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 11.04.2013. 09.51

    Te viņa līdzīga Žanetei :)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > garausiitis 11.04.2013. 09.52

    Pilna tarba ar kauliem, bet skaitās labklājības ministre :)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 11.04.2013. 10.49

    Skaistule
    “labāk paklusēt nekā muti vērt vaļā.”

    Labāk atgremot kā runāt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 11.04.2013. 09.25

Labklājības ministre (izklausās gluži kā gluži kā no Orvela “1984”!) par savu pienākumu uzskata brīvas darbaspēka kustības nodrošināšanu Eiropas Savienības robežās, bet premjerministrs un daži citi ministri sapņo par Latvijas iedzīvotāju dabūšanu atpakaļ no citām Eiropas Savienības valstīm.
Izskatās, ka dažādu valdības locekļu mērķi ir pilnīgi atšķirīgi.
Kāpēc?

+17
-6
Atbildēt

2

    elinaliepina > Kaspars Špūle 11.04.2013. 09.45

    Premjera un citu ministru verbalizētie sapņi ir un paliks tikai sapņi (vai melošana visai tautai). Nu neies taču Dombrovskis ar sabiedrotajiem graut valsts budžeta lielāko stuti – ārpus Latvijas strādājošie katru gadu valsts budžetu papildina ar vairākiem simtiem miljonu latu!
    Un Viņķele vienīgi strādā pēc labākās sirdsapziņas:)…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Kaspars Špūle 11.04.2013. 10.25

    Tāpēc, ka Viņķelei nepietiek pelēkās vielas kapacitātes, lai ieraudzītu visu laukumu, viņa tik atgremo liberastu klišejas un padodas mantkārīgo, pseidoliberālistisko padomnieku, partijas cilvēku manipulācijām. Viņu izmanto, viņa pati to nemaz nenojauš.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

uxxxxjxuxxju 11.04.2013. 09.24

Ļ. cien. Viņķeles kundze varētu ar darbiem pierādīt savus vārdus – kā tieši Latvija informē par mūsu vakancēm ārvalstīs un kas tur ir labs?

+13
-8
Atbildēt

0

gliters 11.04.2013. 09.15

Kā tad – Viņķeles uzdevums ir atbrīvot Latvijas teritoriju no “aborigēniem”, lai būtu kur izvietot imigrantus no 3. pasaules valstīm, kas Rietumeiropā sāk radīt problēmas, nu tad šī “Karlīņu grāmatiņu” popularizētāja cenšas arī šajā jomā.

+18
-9
Atbildēt

7

    Kaspars Špūle > gliters 11.04.2013. 09.19

    +1
    (citādi nevar pielikt)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gliters 11.04.2013. 09.25

    Viņķeles uzdevums ir nodrošināt cilvēkus ar darbu un iztikas līdzekļiem jebkur, ja Latvijā darba nav.
    Laikam, aimirsi, ka mēs esam ES ar brīvu darbaspēka kustību, vispār, tas ir pilnīgi normāli mūsdienu pasaulē, mati ceļas stāvus, kādi uzskati te valda NA piekritēju rindās, kurā gadsimtā jūs esat aizķērušies?
    Gribētos vairāk konkrētības – tiem cilvēkiem, kam Latvijā darbs nav, tātad, tomēr jāpaliek Latvijā, un jātukšo soc. budžets, tas būs “patriotiskāk”, nekā braukt strādāt uz ārzemēm, nodrošināt ģimeni, un, ar savu naudu, “sildīt” Latvijas ekonomiku?

    +5
    -17
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.04.2013. 09.35

    Ja Latvijā darba nav, tad kādā sakarā NVA ir jāziņo par vakancēm Latvijas darba tirgū? Sanāk, ka Latvijā tikai priekš latviešiem nav darba, jo Viņķele vēlas latviešus iztirgot kā lētu darba spēku citur?!
    Es nevēlos ne doties ekonomiskajā trimdā, ne redzēt sev apkārt imigrantu pūļus – lai Viņķele un viņas ES bosi iesprauž sev kaut kur to “brīvo darba spēka kustību”! Piegriezies!!!!

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > gliters 11.04.2013. 10.17

    Džeri, super – lai sildītu valsts ekonomiku, piedāvā aizbraukt no valsts. Ir dzirdēts par šādu brīvību – senāk, sakarā ar dzimtbūšanas atcelšanu “putna brīvība”, nesen personālizmaksu samazināšanas brīvība – “Nepatīk? Ej!”

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gliters 11.04.2013. 10.58

    Faktus sagrozīt nevajag, aizbraukšana no valsts daudziem ir vienīgā iespēja uz cilvēkiem cienīgu dzīvi, un aizbraucēji sūta naudu savām ģimenēm, un silda ekonomiku.
    Ja kāds nezina – kādreiz no Īrijas arī visu muka cprojām, un kas ir tagad?
    Tāpat notiks arī ar Latviju, tas, ka patreiz daudzi spiesti meklēt darbu citur, nav nekāda traģēdija, bet, zināms periods Latvijas vēsturē.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > gliters 11.04.2013. 11.36

    Trāģēdijas, komēdijas un farss protams aizņem laika periodu, nestrīdos. Tikai, ja nebrauc prom ar ģimeni, pastāv liels risks ģimenes pastāvēšanai. Vecmāmiņām atstātie bērni vien cik nospiedumus nākotnē neatstās. Tad nu jau aizvien vairāk “brīvo” ļaužu izvēlas saglabāt ģimeni, nevis sildīt Latvijas ekonomiku. Vienas valsts vēsture nekad nav citas valsts vēsture. Tendences var būt lipīgas tikai sakarā ar līdzīgiem procesiem kaimiņos vienā laika posmā. To var nosaukt par plašāku procesu, plānu vai kaut vai difūziju. Dažādos laika posmos, dažādās vietās, pie citiem faktoriem rezultāti nekad nesakritīs. Var sanākt daudz labāk, vai pēc Merfija likumiem – nekad nav tik sūdīgi, lai nevarētu būt vēl sūdīgāk. Katrā ziņā savādāk, un paralēles šeit neder.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gliters 11.04.2013. 12.42

    Nu un ko tu iesaki darīt tiem, kam Latvijā nav darba?
    Jā slikti, protamas, bet, situācija ir tāda, kāda tā ir, Latvija nav vienīgā valsts, no kuras emigrē.
    Var jau vainot valdību, bet, valdība nav visspēcīga, ko viņi var, to dara.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

gstrazds 11.04.2013. 09.11

Drīzāk būtu jāsaka “vienkārši stulbi” nevis “superpopulistiski”. Populisms tomēr ir apzināta lieta, taču vadonim Dzintaram, šķiet, ar zināšanām un izpratni par lietām ir pašvaki.

Absolūta pērle no Dzintara: “Tikmēr jebkādos apstākļos ikvienai valsts iestādei jāapliecina, ka tautiešu izvēle par labu dzīvei Latvijā ir Latvijas kopējā griba un aicinājums.”

+10
-17
Atbildēt

11

    ligakalnina > gstrazds 11.04.2013. 09.17

    Izskatās, Dzintars jau sevi iedomājies par K. Ulmani 2, bet, savas aprobežotības un neadekvātuma dēļ nesaprot, ka var būt tikai parodija uz jebko un var izraisīt vienīgi smieklus.
    Kaut, es nedomāju, ka viņš vispār saprata, ko gribēja pateikt, bet, pēc viņa domām, izklausās taču skaisti, un tas ir galvenais, NA elektorātam derēs.

    +9
    -17
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 11.04.2013. 09.21

    Nu, ja pat uz šito vājprātu NA elektorāts “pavilksies”, tad jau sanāk, ka Dzintaram taisnība – jo stulbāk, jo labāk, un reitingi aug. Tāds Dzintars jau galu galā ir nevis no gaisa nokritis, bet godīgi ievēlēts. Ir pieprasījums, rodas arī piedāvājums.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 11.04.2013. 09.33

    Nu šitas tiešām ir vājprāts, ja tādi uzskati te dominē, un, izskatās, viņi tiešām tā domā, tā pat nav demagoģija.
    Te pat Krievijas “patrioti” nobāl, NA tumsonībā pārspēj visu.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 11.04.2013. 10.04

    dzeris: “parodija uz jebko”, “dzīvot uz pabalstiem”.
    ————
    nabaga pārkrievotais cilvēciņš… :))))

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 11.04.2013. 10.11

    andrej, vai Jūs tiešām uzskatāt, ka Džeris ir viena persona, nevis, teiksim, 3 cilvēku brigāde? Spriežot pēc viņa komentāru daudzuma, tur var būt pat visi pieci darbinieki, turklāt ar atšķirīgu latviešu valodas prasmi :)

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 11.04.2013. 10.17

    fretka andrej, vai Jūs tiešām uzskatāt, ka Džeris ir viena persona,
    —————-
    Ar disciplīnu viņiem gan viss ir kārtībā – darbu viņi sāk pat piecos no rīta. Agrāk bija rets raksts, pie kura pirmais nebija tieši dzera komentārs.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 11.04.2013. 10.24

    Jā, neārstēta paranoja iet plašumā, to var manīt.
    Ko tik švaki – pieci, mēs te esam 25 džeri, ja ne visi 30, būs jāsaskaita kārtīgi.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 11.04.2013. 10.37

    Nu, Džeri, patiesībā tava personības dalīšanās nevienu īpaši neinteresē. Toties ir interesanti vērot latviešu valodas prasmes līmeņa svārstības ļoti plašā diapazonā “tavos” neticami daudzajos komentāros. Šķiet, ka jau esi pārspējis indrānu edžu, aiz kura tak stāv vesela partija :)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 11.04.2013. 10.40

    fretka
    “andrej, vai Jūs tiešām uzskatāt, ka Džeris ir viena persona”

    Dzēris, pensionējies “durkas” sanitārs un politinformators, viena persona, kurš nez kāpēc iedomājies, ka latvieši vainojami pie visām viņa fiziskām un psihiskām kaitēm. Tāpēc tādi nemotivēta naida izvirdumi.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 11.04.2013. 10.46

    andrejs
    “darbu viņi sāk pat piecos no rīta.”

    Kas šizofrēniskie murgi, domu rikšošana neļauj iemigt, nav no pagraba krājumiem uznests haloparidols un krutkas pudele tukša, nekas cits neatliek, kā izkārnīties komentāros.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 11.04.2013. 10.54

    Nu re, arī articulus klāt, viss NA intelektuālais potenciāls pilnā sastāvā un visā krāšņumā.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

ligakalnina 11.04.2013. 09.09

“Ir saprotams, ka ekonomiskās krīzes un to sociālo seku apstākļos daudziem tautiešiem darbs ārzemēs bija vienīgā iespēja. Tajā pašā laikā valsts iestādēm būtu jāpauž viennozīmīga attieksme – aicināt tautiešus palikt Latvijā. Pārlieku centīga darba iespēju reklāma ārvalstīs var noskaņot par labu aizbraukšanai arī tos pilsoņus, kuri par šādu lēmumu nav izšķīrušies. Diemžēl daudzi aizbraucēji tēvzemē neatgriežas, kas Latvijas iedzīvotājiem nozīmē mūsu tautsaimniecībā neieguldītu darbu un līdzekļus,” norāda parlamentārieši.
———————————————–
Lielāku murgojumu sen nav gadījies lasīt.
Kaut dzīvojiet nabadzībā, kaut, uz niecīgo sociālo pabalstu, bet, jums jābūt “patriotiem” un jāpaliek Latvijā.
ES tiešām ir atvērts darba tirgus, deputāti, vispār, saprot, kur viņi dzīvo, un kādā laikmetā?
Totāla aprobežotība un populisms, un, kā vienmēr, “patrotiskā” mērcē.
NVA uzdevums nodrošināt cilvēkus ar darbu, nevis “patriotiska” audzināšana, kā to izprot NA.

+11
-17
Atbildēt

0

sanitai19 11.04.2013. 09.05

Dzirdēju šo interviju. Būtu paklusējusi par NA. Ar šo sevi var norakstīt kā politiķi. Norakstīt arī V. Lai viņiem, kā politķiem, skuju taka.

+19
-9
Atbildēt

4

Aija Neļķe 11.04.2013. 09.04

Tātad labklājības ministre Ilze Viņķele uzskata, ka aizbraukšanas veicināšana no Latvijas pat esot “mūsu pienākums”. Cik ciniski pret Latvijas nākotni no cilvēka, kuram būtu jārāda priekšzīme rūpēm par to.

+18
-12
Atbildēt

23

    sanitai19 > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.09

    Nesaprotu. Kā var būt tik ES paklausīga. Nav jau ko atbildēt, ka aicina doties strādāt uz ārzemēm. Tādēļ kritizē NA. Tautas izpārdevēja. Pretīgi bija klausīties. Bez iekošanas otram nevarēja iztikt. Viņķelei viņas mēle ir viņas ienaidnieks.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.11

    NVA pienākums ir nodrošināt cilvēkus ar darbu, nevis atkārtot aprobežoto NA deputātiņu demagoģisku muldēšanu.

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    uxxxxjxuxxju > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.15

    Valsts iestādēm tomēr būtu jāstrādā atbilstoši valsts (nevis citu valstu) interesēm.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.18

    Aha… Iestāsti komsomolkai Viņķelei, ka jāstrādā pirmām kārtām SAVAS VALSTS interesēs. Viņķele ir Voss, Pelše, Pugo u.c. kangari vienā personā. Tieši tāda pati karjeriste – vien atšķirība ir tāda, ka Viņķele cer uz amatiem Briselē. Nekā jauna – gan VVF, gan Muižniekam, gan daudziem cietiem latviešu tauta vajadzīga tikai tāpēc, lai uzkāpjot tai uz muguras tiktu līdz nākamajam pakāpienam karjerā.

    +18
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.20

    Valsts iestādēm jāstrādā nevis “valsts”, bet, pilsoņu intersēs, un pilsoņu intersēs ir darbs jebkur, nevis nīkšana uz pabalsta Latvijā.
    Mums te, vispār, ir demokrātija, un pilsoņa interses ir primāras, t.s. “valsts” intereses ir sekundāras, un kas tās par tādām valsts intersēm, kas var būt pretrunā ar pilsoņu intersēm?
    Par tiem “kosmopolītiem” pat atkārtot negribu, Hilera – Staļina terminoloģija, nekur ES kosmopolīts neskaitās nekas nosodams.

    +11
    -17
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.21

    Latviešiem būtu jāceļ Latvijas labklājība un nākotne. Viņķele dara visu, lai aizdzītu latviešus ekonomiskā trimdā. Acīmredzot viņa atbalsta ES tapšanu par federālu valsti, kur Latvijas provinces pienākums būtu to apgādāt ar lētu darbaspēku.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.29

    Beidz reiz atkārtot tās vispārīgās – “jānodrošina visu iedz. labklājība”, utt., neesi mītiņā, cerams, tik daudz saproti, ka, ja cilvēkam Latvijā to nodrošināt nevar, viņam ir pilnīgas tiesības nodrošināt sev normālu dzīvi jebkur citur?

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.29

    Latvijas pilsoņu interesēs ir normālas darba iespējas tepat Latvijā, nevis nīkšana ekonomiskajā trimdā emigrantu lomā. Dzīve nesastāv no materiālās puses vien.
    Mūsu vara spēj iekasēt tikai nodokļus, lai tos “sazāģētu” sev pietuvināto starpā, tāpēc mūsu valstī ceļi katastrofālā stāvoklī, darba vietu nav, skolu nav, slimnīcu nav utt. Nu jau Viņķeles pakļautībā esošie NVA aprobē suteniera lomu, aicinot Latvijas iedzīvotājus “pārdoties” ārpus valsts, nolādētie darba spēka tirgoņi! Kur vēl tālāk?

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.31

    “cerams, tik daudz saproti, ka, ja cilvēkam Latvijā to nodrošināt nevar, viņam ir pilnīgas tiesības nodrošināt sev normālu dzīvi jebkur citur?”

    Tad par ko tiek maksāti nodokļi šīs pašas Viņķeles nodrošināšanai?! Lai iet ielas slaucīt vai Maximā sēdēt pa 200Ls.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilga > Aija Neļķe 11.04.2013. 09.40

    Savukārt jebkura “Maximas” kasiere būtu labāka par Viņķeli ministres amatā, jo vismaz nenodarbotos ar tiešu kaitniecību Latvijai.

    P.S. Nez – bukletiņi izdoti par valsts naudu?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.13

    Dzeri, nu formāli Tev taisnība, bet jenoti stingri turas pie Šķēles nodokļu sistēmas, tādā veidā padarot strādnieka dzīvi Latvijā nepanesamu, no otras puses mudina aizbraukt. Kā to saprast? Vai vienotība pilda kādu ļaunprātīgu plānu atbrīvot Latviju no iedzīvotājiem?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.15

    dzeris49 Beidz reiz atkārtot tās vispārīgās – “jānodrošina visu iedz. labklājība”, utt., neesi mītiņā, cerams, tik daudz saproti, ka, ja cilvēkam Latvijā to nodrošināt nevar, viņam ir pilnīgas tiesības nodrošināt sev normālu dzīvi jebkur citur?
    ============
    Tur jau tā lieta , ka var, bet negrib.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.15

    Šeloba:
    Nekā jauna – gan VVF, gan Muižniekam, gan daudziem cietiem latviešu tauta vajadzīga tikai tāpēc, lai uzkāpjot tai uz muguras tiktu līdz nākamajam pakāpienam karjerā.
    ========================================
    Par Viņķeli vēl pagaidām tik slikti domāt negribu: cenšos uzskatīt, ka viņa tikai uz laiku ir šķību ideju apsēsta – ka tas viss varbūt ar laiku pāries.
    Bet par Muižnieku un Vīķi-Freibergu pilnīgi piekrītu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.26

    Verga un vagara (elitārā verga) gēns ir latviešu lāsts, rezultāts ir tāds, ka mums nav valdnieku, mums ir tikai vietvalži, kuriem atskaites punkts ir nevis Latvija, bet Maskava, Brisele utt. Viņķele arī cenšas pēc labākās sirdsapziņas pildīt vietvaldes darbu cerībā uz paaugstinājumu karjerā. Tajā pat kategorijā ir gan Dombrovskis, gan Vilks, gan pārējā V spice.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.37

    @Jānis Iesalnieks
    Iesaku iepazīties ar NVA funkcijām: http://nva.gov.lv/index.php?cid=2&mid=1! NA savas pārvaldītās KM ietvaros varētu arī aizliegt māksliniekiem doties uz starptautiskiem konkursiem (nemaz nerunājot par dalības finansēšanu!), jo ir liela varbūtība, ka izcilākie mākslinieki atradīs darbu kādā izcilā ārzemju operas namā, orķestrī vai citā institūcijā!

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.44

    NS savā iecienītajā demagoga lomā – kuram līdz šim ir bijis AIZLIEGTS kaut kur doties?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aija Neļķe 11.04.2013. 10.59

    @zirnekliene
    Lai apturētu emigrāciju, medijos varētu aizliegt vārdu “ārzemes” un aizliegt jebkādu informāciju, ka citur ir mazāks bezdarbs, ka lielākas algas vai ka kāds ir spējis citur izsisties. Jo mazāk būs informācijas, jo vairāk latviešus varēs apkrāpt, paverdzināt vai likt nodarboties ar prostitūciju!

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > Aija Neļķe 11.04.2013. 11.00

    @NS

    Tur jau tā nelaime, ka misija ir tik tālu izplūdusi birokrātiskā parunāšanā un liekvārdībā, ka lasot tās beigas vairs neatminas, kas tad bija sākumā. Un gan jau līdzi misijai ir uzblīdusi arī pati aģentūra.

    Es ceru, ka dāņu zemeņu audzēšanas nozares apgādi ar darbaspēku no tās misijas taču vēl drīkstētu izsvītrot :) Ar to lai nodarbojas SIA, pret pienācīgu atlīdzību, no kuras daļu nodokļos saņemtu Latvijas valsts.

    Un neraizējieties par tām brīvībām un aizliegumiem – ar tiem, izņemot varbūt ES aizliegumu darboties ap “roņu produktiem” un tamlīdzīgiem “birokrātiskiem sķēršļiem” cilvēku darbīgumam, lielākoties viss ir kārtībā, un Viņķeles kundzes improvizētie pūliņi to sargāšanā ir pilnīgi lieki :) Un smieklīgi :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > Aija Neļķe 11.04.2013. 11.21

    Mans priekšlikums jaunajai NVA misijai: palīdzēt Latvijas uzņēmumiem un darbarūķiem satikties :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Aija Neļķe 11.04.2013. 11.37

    @teikums
    Ja nezini esošo situāciju, tad nevajag! Pieprasījums ir 3.5 tūkst. vakances mēnesī, piedāvājums – 145 tūkst. Lai visi bezdarbnieki aizpildītu pieejamās vakances, vajag 41 mēnesi jeb 3.5 gadus, nerēķinot dabīgo rotāciju. Savest kopā piedāvājumu ar pieprasījumu ir pilnīgākais populisms, kam nav nekāda seguma!

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Aija Neļķe 11.04.2013. 13.06

    Jānis Iesalnieks.
    …….
    Latviešiem būtu jāceļ Latvijas labklājība un nākotne.
    …….
    Kuriem latviešiem tas būtu jādara? Visiem izņemot NA, Bordānu un ko? Cel! Tas ir Tavs tiešais darba pienākums! Es Tev par to algu maksāju!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Aija Neļķe 11.04.2013. 16.39

    Iesalnienieka kungs, vēlēšanās startēsiet?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aija Neļķe 11.04.2013. 17.19

    nomale:Latviešiem būtu jāceļ Latvijas labklājība un nākotne.
    …….
    Kuriem latviešiem tas būtu jādara?
    ——————
    Pirmkārt jau Dombrovskim, vai ne?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam