Zīle: Netaisīsim Latvijā mazo Krieviju

69

Komentāri (69)

Aivars Lasmanis 29.03.2013. 19.19

kaut kāda loģika kariņā ir. Puķins dienas trīs pirms Kipras krīzes teica, ka ofšori Krievijas ekonomikā ir jāierobežo. Lai nāk uz Latviju, pie mums nodokļus var nemaksāt. Bet nopietni, dažu jomu pilnīga ofšorizācija Latvijā tiek uzskatīta par ekonomiskās dzīves normu.

+3
0
Atbildēt

0

Zane 29.03.2013. 16.55

Lai Mūžam dzīvo Dižā Kreivija!
Kreivija ir vēl neatklāta (ārkārtas inteliģences)planēta uz Saules sistēmas starpgalaktiskā magnētiskā lauka robežas..
Planētu pārvalda divi savstarpēji mīksti saistīti organismi – pļukens un meģpļuķens – viņiem pieder čemodāns ar POGU!

Demokrātisko vēlētāju vairākumu vada visi ģerboņveidīgie pusmīkstie/kapiekpisēj organismi.

0
0
Atbildēt

0

Tonijs Strods 29.03.2013. 16.00

Ļoti daudz kur varu piekrist, atliek vienīgi piebilst, ka jābeidz lielajiem politiskajiem guru slēpties jaunajā laikmetā. Ja kautkas nepatīk, tad par to atklāti jārunā un jāuzstāj uz taisnīgumu, citādi sanāk – NA bija iespēja kļūt par ļoti progresīvu politisko spēku, bet uzvarēja destruktivitāte. Nav nopietna ārlietu analīze, izņemot Roberta Zīles, Jāņa Tomeļa. Taču šie pieredzes bagātie ārpolitiķi, kuru padomos nereti vērts ieklausīties nav pie teikšanas. Pie teikšanas ir lielākais ārpolitikas specs Jānis Dombrava, kura darbības pavisam noteikti veicina un vēl vairāk veicinās Latvijas ekonomisko interešu aizstāvēšanu EK, EP un citās ārvalstu partnerorganizācijās. Piekrītu Roberta teiktajam, ka bez politiskās erudīcijas šā brīža ļoti sarežģītajā laikā, Latvijai nav nākotnes un arvien vairāk būs jāsadarbojas tiem politiķiem, kas skatās uz lietu norisi kopumā, ne tikai no kāda šaura skatupunkta vai vadoties pēc savām personīgām interesēm, kas visbiežāk ir vai nu mantkārīgas, vai vienkārši – emocionāli atriebīgas. Nepatika Roberta viedoklis par līdzpriekšsēdētāju iecelto ģenerālsekretāru, jo bija pārāk nekāds, tāpat kā viedoklis par manu aiziešanu savu ceļu. Saprotu, ka daļā politiskās aizkulišu elites manas tālākās politiskās karjeras attīstības iespējas jau ir apzīmogotas ar vārdiem – “sistēmai nepakļāvīgs”, taču tas ir pārāk triviāli. Esmu nevis nepakļāvīgs, bet cilvēks ar savu viedokli, kuru man nevar atņemt nedz nauda, nedz slava, nedz bauda.Esmu pieradis strādāt komandā un tieši tā man NA pietrūka visvairāk. Priecājos, ka esmu palicis uzticīgs saviem ideāliem un man iespēja vadīt biedrības “Demokrātiskie patrioti” darbu. Bez pārdomātas ārpolitikas, nevaram realizēt gudru un sabalansētu iekšpolitiku. Mūsu nacionālā ekonomika ir ne tikai mūsu Ekonomikas ministrijas kompetence, bet daudzkas vairāk. Ja Ekonomikas ministram nepitīgi tiek traucēts strādāt, tad nav ko gaidīt rezultātus. Un vēl – Nacionālā ekonimika, jeb mūsu tirgus aizsardzība nozīmē arī maksātnespējas administratoru darbības disciplinēšanu un caurspīdīgumu, citādi mums veidojas nekontrolējama juristu – maksātnespējas adminu šlaka, kura rullē pāri bez jebkādas analīzes it visam, tai skaitā mūsu ārpolitikai, mūsu vēlmei radīt jaunas darbavietas, mūsu centieniem atveseļot tieslietu sistēmu.Un šādi cilvēki gūst kontroli pār nacionālo spēku? Ar kādām tiesībām? Ar kādām tiesībām? Ar kādām tiesībām kāda konkrēta partija uzdrīkstas privatizēt nacionālisma jēdzienu, to arvien straujāk degradējot?

P.S. – Ja kāds nezin, vēl joprojām esmu NA frakcijas biedrs, vismaz formāli. Ar Lūša apstiprināšanu NA ģenerālsekretāra amatam NA izvēlējās iet manu padzīšanas ceļu, jo ar šāda tipa “jaunajiem” politiķiem pie viena galda nespēju sēdēt.Ceru, ka daļa no NA spēs pacelt galvas un vismaz pastāvēt uz savu viedokli, ja tas reiz izteikts, nevis nemitīgi piekrist lietām, akli uzticoties, bet nesaņemot pietiekamu argumentāciju. Izbeidziet ļauties nemitīgai manipulēšanai ar sevi – tas nav politiskais rūdījums, bet politiskā pašsadegšana.

+15
-5
Atbildēt

6

    Sandris Maziks > Tonijs Strods 29.03.2013. 17.34

    davis_stalts
    Vai NA kļuvusi pārāk populāra, ka nepieciešams to padrupināt? NA frakcijas biedram nepiedien tāda publiska žēlošanās, par prieku fašistu izdzimteņiem – neostaļinistiem.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Tonijs Strods 29.03.2013. 17.55

    par šo nebalsojiet nekad, skaists nav, bet glups gan.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    piziks > Tonijs Strods 29.03.2013. 19.44

    Dāvi, Dāvi… :)

    Nu kā var nemēģināt prihvatizēt nacionālismu, ja uz valsts likteni “politiķi” gatavi skatities vien, kā uz marketinga nišu?!

    Vieni tirgojas ar zviedriem u.c. banksteriem, vienlaikus uz Gazprom šķielējot — atšķiribā no gāzes ar smirdinātāju patte nauda tokš nesmird.

    NA ar mieru tirgoties ar atlikušajiem latviešiem, a uzpērkas/maksā tikai tie, kas balso ar ausīm — NA saukļos klausoties, bet neskatoties, cik švaka pati komanda, kas ar grābšanu nogrābj Akantjevu, kas pat Jaunzemi-Grendi nespēj nospēlēt un pinas ierēdnei nesarežģītā latviešu valodas terminoloģijā un visnesenākajā kultūrvēsturē dēļ neprasmes izteikties.

    Visu partiju naudas grūtibas ar naudas gādāšanu partiju izdeju faktiski iznīcina, paliek vienīgi politpulciņi ar dāžādām politiskā tirgus nišām. Tad nu vienam pulciņam vēl arī Abdulmuslimovs, otram 2 Zaharjini, trešā rezerves rotai — ātro kredītu dalītāju brigadiere. Un, lai gan nesmird nauda, ar laiku sāk smirdēt vienādas izcelsmes politikas, jo strauji izgāžas visas PR kampaņas, kas iztur knapi vienu 4 gadu ciklu.

    Turklāt politika ir tik lēta, ka puslīdz prasmīgi cilvēki par Ls 1000 ar nelielu astīti nelaužas uz Saeimu. Pavalstnieki valsts politiku jau ir norakstijuši ar savu attieksmi jau tajā brīdī, kad atsakās iet politikā. Un, ja galigi nevar ciest, balso ar aviobiļetēm.

    Tādējādi NA var prihvatizēt vienigi nacionālisma šķietamību audioformā, — pirceju, kuri balso ar ausīm, skaits samazinās. NA elektrorātam kādu papildinājumu var vienigi piebaidīt, — Vienotiba ar savu pofigismu un cinimu pret cilvekiem vispār piebaidīs vienu savu bijušo daļu tāpat kā PCTVL agresīvā retorika daļu vienvalodīgu deputātu aizbaidija uz SC — turklat tik veiksmīgi, ka tie pat vairs nekaunas mācities un runāt latviski… :)

    Dāvi… Un vēl viens ļoti aktuāls nesīkums. Vienotības utml. lielummānijas pārņemtie lielās Latvijas mazā uzrāviena plānotāji, NAP sacerētāji kopa ar tikko pamukušo pārresoriķi Latvijas un latviešu amatniecību norakstīja vienlaikus gan kā kultūras būtisku daļu, gan kā nopietni attīstāmu un stimulējamu — un hipermoderni daudzveidīgu! — ražošanas nozari.

    NA bāleliņiem nebija nedz kultūrsarga, ne ekonomista, kurš šo muļķības un arpobežotibas hibrīdu valdibas nostājā pamanitu, apturētu un paceltu kājās nacionāla elektorāta nopietno un atbildīgo daļu.

    Un… Tu pats, kam nu nevar pārmest nezināšanu… turpini sapņot par latviešu valodas pretdiskriminācijas konferencēm, bet daudz nopietnāku izdevibu, — lai skaļi un publiski iestātos par nacionāli butiskam vērtībam/latviešu un Latvijas Darbu! — esi nopūdelējis lidz pat šim brīdim!

    Turpinot runāt līdzi citiem NA mazajiem skaļrunīšiem Tu taču neko jaunu nepateiksi, bet ierunaties par to, ko Tev vajadzētu zināt tiešam labi… nu, kas — attapības pietrūkst, vai? :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Tonijs Strods 30.03.2013. 12.17

    Ja man jāizvēlas starp Dombravu un Staltu, tad viennozīmīgi izvēlos godīgo Dombravu, nevis laipotāju Staltu.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Tonijs Strods 30.03.2013. 12.18

    Ja vēlēšanu sarakstā būs D.Stalts, es viņu izsvītrošu.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > Tonijs Strods 31.03.2013. 10.28

    @Normunds

    Nu un kuru tas uztrauc?
    Savukārt es iepriekšajās vēlēšanās pie uzvārda Stalts ieliku + un darīšo to arī nākamajās, ja būs tāda iespēja.

    P.S. Ja kādam sabiedrībā atpazīstamam cilvēkam būs drosme parakstīties ar savu īsto vārdu un uzvārdu, vienmēr atradīsies arī kāds, kuram negribēsies pateikt neko citu, kā “tu man riebies” :( .

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 29.03.2013. 11.39

edge_indran ——-
Vispār jau tas, ka izglītoti un talantīgi cilvēki kļūst par miljonāriem, ir dabīgi. Cita lieta, šleseri, ameriki, ušakovi, meļņiki, zaharjini, urbanoviči.

+2
-4
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 28.03.2013. 19.43

Paldies autorei. Kāpēc baidīt ar Krieviju? Kam pieder L-ja – tautai vai politikāņiem? Par pagātni visi gudri runāt, bet, kad jautā – ko pats izdarīji, atbildē skan – viņš, tas sliktais, darīja.

+2
-5
Atbildēt

1

Ansis 28.03.2013. 19.36

Roberta Zīles izteiktie viedokļi man pārsvarā patīk (ne tikai sajā intermijā).
Izņemot, viņa bailes no dzelzceļa uzlabošanas austrumu virzienā – neredzu neko sliktu, ja dzelzceļu līdz Daugavpilij elektrificētu vai robežai un ar 2 sliežu pāriem – piedevām – ja vēl tas pats par sevi atmaksasies no kravu pieauguma.
(p.s. Lasīju viena krieviņa rakstiņu, ka NATO gatavo uzbrukumu Krievijai – kā pierādījumu viņš minēja desanta ceļus Latvijas kapās un dzezceļu no Rīgas uz Maskavu, ko ļaunie NATO būvējot, lai tankus vestu caur Ādažiem :)

Bet kāpēc pilnīgi nekas no Zīles paustajām idejām nenonāk Valdības vai Saeimas darba kārtībā? Vai Zīle ar saviem partijas biedriem nerunā, vai arī partijas biedriem Zīle šķiet nenopietns? – sak – ko tur ar garlaicīgajiem ekonomikas jautājumiem krāmēties, labāk aizskriet ar lāpām kautkur pazīmēties!

+6
-8
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Ansis 28.03.2013. 20.26

    ——-edgarsav: “(..)

    Bet kāpēc pilnīgi nekas no Zīles paustajām idejām nenonāk Valdības vai Saeimas darba kārtībā? ”
    ============================================================================
    Nonāca, nonāk un nonāks – , jo šitais Robčiks ir ar “zelta rokām”, labi jūt – , kur rakt dziļāk:

    “Denacionalizācija bija viens no pirmajiem nopietnajiem jautājumiem, pie kura risināšanas jau 1990. gadā ķērās jaunievēlētā Augstākā Padome un Ivara Godmaņa valdība.(..)
    Viens no aktīvākajiem denacionalizācijas jautājumu risinātājiem tolaik bija vēlākais miljonārs un eiroparlamentārietis Roberts Zīle,….”

    http://www.pietiek.com/raksti/likumi_sev_un_saviem_tuvakajiem

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ansis 28.03.2013. 22.39

    Nonāk gan, bet Vienotība un RP visu noraida.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

andris902 28.03.2013. 19.16

…mierīga intervija….pateikt – neko nepasakot….

…Robert, Tava lielākā kļūda vienmēr bijusi – remdenums, faktiski – neizlēmība….Tu šobrīd pārmet V.Dombrovskim nespēju ātri realizēt valstiski svarīgus uzdevumus, kompromisus, laipošanu?…tā varētu runāt cilvēks, kurš nekad nav bijis valdības sastāvā, nav bijis notikumu epicentrā un uz savas ādas izbaudījis visus “kompromisu mākslas” jaukumus….vai daudz iespēji G.Krasta valdībā, kad biji finanšu ministrs?….tobrīd radās kaudze nepārdomātu lēmumu un likumu, kuriem ir ietekme uz šodien notiekošo….nespēja norobežoties no Normunda ietekmes arī patraucēja dažu labu lēmumu pieņemšanu….spēji nostāvēt pretim?…

…vai daudz spēji paveikt esot Satiksmes ministra amatā?….vai atgādināt, cik lielas grūtības sagādāja fakts, jo nāci no TB/LNNK?….Tava Ekonomiskā programma bija lieliska, taču – cik daudz no tās izdevās realizēt atrodoties valdībā?….Tevī vienmēr cīnījusies vēlme rīkoties pareizi, bet apstākļi ne vienmēr to pieļāvuši….Tu ļoti labi pārzini Latvijas politikas virtuves aizkulises un tāpēc nepārsteidz Tava doma – labāk sevi realizēt Eiroparlamentā….

…žēl, ka esi attālinājies no partijas, jo esi zaudējis iespēju ietekmēt karstgalvjus, lai gan – saprotu, G.Bērziņa visurgājēja ambīcijas Tev diez vai izdotos ierobežot…bet….vai šī partija – šādā veidolā – vairs ir tā, ar kuru būtu iespējams realizēt Tavas idejas un mērķus, tiktu sadzirdēts un uzklausīts?….

…lai veicas!….

+10
-11
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > andris902 28.03.2013. 22.36

    Tad kāda jēga iet uz vēlēšamām, zanE? Neko jau tāpat nevar ietekmēt, kā Tu saki.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

JānisLetiņš 28.03.2013. 15.13

Nepārsteigsimies ceļot kādu debesīs! Jā, Zīle ļoti labi izprot situāciju un precīzi pasaka kā jābūt. Taču teorētiski to izlikt uz papīra ir viena lieta, bet to visu realizēt dzīvē pavisam kas cits. Pamēģini kaut vienu no šīm idejām izvest caur mūsu Saeimai, beigās dabūsi tādu rezultātu, ka ilgi skatīsies un nesapratīsi, kas tas īsti ir un kāpēc tā pārvērties.
Zināšanas – kad zini, kā jābūt, gudrība – kad proti to realizēt dzīvē. Zīlem ir zināšanas. Vai viņam ir arī gudrība? Nezinu, varbūt, bet pagaidām tā īsti neredzu. Viņš pats norādīja, ka labāk jūtas ES gaiteņos.

+12
-3
Atbildēt

5

    Ieva Priedenfelde > JānisLetiņš 28.03.2013. 15.21

    Ja Zīlem nav gudrība, tad nosauc, kam ir.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > JānisLetiņš 28.03.2013. 15.23

    “Zināšanas – kad zini, kā jābūt, gudrība – kad proti to realizēt dzīvē.”

    Ar zināšanām un gudrību nepietiek, vajadzīga “kontrolpakete” Saeimā politiskajam spēkam, kam ir patiesa griba to visu izdarīt. NA koalīcijas partneriem acīmredzami nav politiskas gribas samazināt līdz minimumam Krievijas politisko ietekmi Latvijā, par ko arī stāsts.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > JānisLetiņš 28.03.2013. 15.49

    @Dikembe
    Nevaru nosaukt. Nezinu. Tāpēc jau mums tik grūti iet, ka pagaidām nav parādījies ne Čērčils, ne Linkolns. Bet starp Dombrovski un Zīli lielu atšķirību neredzu.

    @zirnekliene
    gudrība ir iegūt šo kontrolpaketi, pat tad, kad tās nav. Zināt, kur iziet uz kompromisu, kur izdarīt spiedienu un kam, tā lai likums būtu rezultātus nesošs. NA arī nav nekāda garantija, ne jau man tev atgādināt tos NA politiķus, kas pārdevās, gan krieviem, gan savam labumam.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > JānisLetiņš 28.03.2013. 22.33

    Tad kāpēc Dombrovskis rīkojas tieši pretēji Zīles sacītajam?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > JānisLetiņš 02.04.2013. 11.54

    Jā, nav garantijas, ka dabūjusi kontrolpateti NA negriezīs kažoku uz otro pusi, bet fakts paliek fakts, ka NA iesniegtos priekšlikumus par uzturēšanās atļauju tirgošanās atcelšanu V un RP noraidīja.
    Ja V. D. sievai ir 1 mlj. kredītsaistību un tās likvidēt var tikai vai nu iztirgojot reģipša būru ciematiņu pret uzturēšanās atļaujām vai “sarunājot” kaut ko ar banku sistēmu, tad nekāda “gudrība” un “kompromisu māksla” nelīdzēs panākt tādu likumu pieņemšanu, kas nav izdevīgi banku sistēmai vai atbaida NVS t.s. “investorus”.
    Mums ir interešu konflikts valsts izpildvaras augstākajā līmenī – lai cik tas nepolitkorekti skanētu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 14.15

Neko pielikt, ne atņemt. Mācās, vienotība, kā par valsti jādomā. Pēdējā laika rakstos neesmu manījis neko, kur Zīlem iebilst.

+4
-8
Atbildēt

5

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 14.37

    Ja nu vienīgi par piseniekiem nepiekrītu, pisenieki ir destruktīvākā vienotības daļa – nacionālisti kopā ar sorosītiem.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 15.07

    DikembeSakamoto
    Nevajadzēja PS nolaisties līdz Štokenbergam un Pabrikam, šodien būtu koalīcijas lielākā partija un valdība varētu produktīvi strādāt bez kozlovskiem, ķīļiem, sprūdžiem un matīsiem.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 15.19

    Jā, ar ēlertēm, viņķeļiem un citiem sorosītiem.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 15.27

    DikembeSakamoto
    Tādas sugas, “sorosīti”, Latvijā nav, tas ir Lemberga izdomājums, toties “moskovītu”, puse Saeimas un te jau prasās pēc ložmetēja.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 22.30

    Nemuldi niekus, Latvijas politika ir pilna ar Sorosa apmaksātiem dvēseļu inženieriem, mūsdienu jozefiem mengelēm.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

Sanšains 28.03.2013. 12.15

Arī man neko daudz neprasās piebilst. Vēlos apliecināt, ka izlasīju.

Ir skaidrs, ka NA (un tātad arī “lāpneši”) stingri atbalsta Zīles aizstāvētās idejas (“mazās Krievijas” nevēlamība, NĪ nozare, uzturēšanas atļaujas, nodokļi). Un, šķiet, nav nevienas citas partijas, par ko varētu teikt to pašu (“Pilsoniskā savienība” vairs nav partija), tāpēc mana izvēle vēlēšanās būs neinteresanti vienkārša – balsošu par NA, un tā turpināšu rīkoties arī “pārskatāmā nākotnē”.

Fakts, ka šāda intervija veidota un publicēta “Irā”, savukārt apliecina, ka ar šo izdevumu tomēr nav pavisam, pavisam traki. Mazu ceļa gabaliņu var paieties kopā arī ar viņiem (apmēram līdz “Pussy riot”).

+11
-10
Atbildēt

2

    Una Grinberga > Sanšains 28.03.2013. 14.31

    @Haris
    “Ir” jau nu nav tas žurnāls, kur spiežas cauri kādas konkrētas partijas lobijs. Tajā pašā laikā liekas jocīgi, ka nacionāļu atbalstītājiem “riebjas” “Ir” retorika par nacionāļiem, bet komentētāju ir ka biezs. Varbūt kāds man varētu paskaidrot, kāpēc tā?

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 28.03.2013. 15.14

    Nasing spešal!
    “Ir” jau nu nav tas žurnāls, kur spiežas cauri kādas konkrētas partijas lobijs.”

    Ja “IR” neizsmērē kā sūdu ZP, kas būtu tikai dabīgi, tad tas jau uzskatāms par lobiju. Un kā vērtēt Ozoliņa un citu politmauku vēmekļus par NA?

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

putekliic 28.03.2013. 12.14

Es Zīli nosauktu par nacionāl-liberāli, ar labām zināšanām ekonomikā un plašu skatījumu uz lietām. Viņam ir praktiski visas nepieciešamās kvalitātes, lai kļūtu par labu premjeru. Izskatās, ka viņš uz to arī mērķē pēc nākamajām vēlēšanām. Tikai problēma neliela ir tā (un to viņš arī pats būtība intervijā pasaka), ka viņš ir “nepareizajā” partijā, respektīvi, premjeram būtu jānāk no lielākās “nekrievu” partijas, lai varētu sekmīgi veidot valdību kā komandu un attiecīgi strādāt (lai gan Dombrovska gadījumā redzam, ka arī tā nav garantija). Zīle cer, ka NA izdosies nostiprināt savu ietekmi uz Vienotības rēķina, kas ir visnotaļ pamatoti, jo Vienotības kā izteikti dominējošas “varas partijas” gals ir jau skaidri saskatāms. Pēc nākamajām vēlēšanām, nostiprinoties NA, Zīlem teorētiski būtu labas izredzes vadīt valdību.

+12
-9
Atbildēt

4

    lebronj2356 > putekliic 28.03.2013. 12.44

    Lai nu tā būtu…Zīles programma, vismaz uz papīra, jau škita laba esam, tad, kad vēlēšanās vinnēja Kalvīša šaika ar visām no tā izejošām sekām. Par spīti visam nacionālisms, pat remdens nav pārāk populārs LV, cilvēki dod priekšroku mākslīgi saasinātām “oligarhu problēmām”, supersvētiem tieskuma cīnītājiem, biznesmeņu veidojumiem, utt – rezultāts nav tālu jāmeklē, nonivelēta valsts, milzīga sociālā netaisnība, simtiem tūkstošu izbraukušie, spēcīgs krievu valodas lobijs, spēcīgs banku lobijs…turpināt?! Pēdējā laikā gan izskatās, ka cilvēkiem tas ir noriebies un, ja vēl NA sāks vairāk aizstāvēt vienkāršo darba darītāju Latvijā, viņiem ir garantēti lieli panākumi nākotnē. Tas, ka Vienotības ēra iet uz beigām ir patiesība, es tikai ceru, ka neatradīsies muļķi, kas to gribēs nomainīt ar Repšes naudas maisu biedrību !

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > putekliic 28.03.2013. 14.27

    @Krix
    Lielākajai daļai NA biedru ekonomikas jautājumi ir sveša lieta – tur nebūtu īsti neviena kandidāta, kas spētu ko tādu realizēt (bez paša Zīles). Ekonomikas virzība jau tagad ir uz pareizā virziena – kāpēc kādam būtu jābalso par nedaudz citādākiem risinājumiem, bet to pašu virzienu, kas ir tagad? Kamēr sāpju bērni – veselība, izglītība un sociālie jautājumi – vispusīgi tiek piedāvāti tikai V programmā un Circene ar Viņķeli spēj salīdzinoši veiksmīgi tos virzīt. Nākamajās vēlēšanās “uzvaru” noteiks tas, cik daudz partijas spēs piedāvāt “sāpju nozaru” attīstību. NA tagad nespēj neko no tā piedāvāt.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > putekliic 28.03.2013. 14.32

    NA jākļūst nacionālsociālai partijai, tad viņi dabūs 40% balsu.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > putekliic 28.03.2013. 14.33

    nasing spešl, vilku izmelosi no finansu ministrijas!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

briezadels 28.03.2013. 12.04

Paldies, tiešām laba intervija. Jautājums tikai – kāpēc V un Dombrovskis nerīkojas. Kāpēc visnotaļ loģiskie priekšlikumi atsitas kā pret sienu? Šis un tas jau intervijā parādās – Krievijas netīrās naudas lobijs (Ronis) un Gazprom (SC), kas neļauj izdarīt acīmredzamas, loģiskas, valstij svarīgas lietas.

+13
-7
Atbildēt

0

Una Grinberga 28.03.2013. 11.53

Interesanta intervija! Dažas vērtīgas idejas, par ko Dombrovskis varētu painteresēties: NĪ tirgus, nerezidentu finanšu tirgus regulācija, eiro komunikācija… Tomēr sajūtams, ka Zīle jūtas nesaprasts NA, un tādēļ var ieturēt novērotāja lomu. Vērtīgi, ka viņš var globāli paskatīties uz Latviju no malas, bet tajā pašā laikā saprast “drēbi”.

+10
-6
Atbildēt

3

    gliters > Una Grinberga 28.03.2013. 11.55

    “NĪ tirgus, nerezidentu finanšu tirgus regulācija, eiro komunikācija…”

    Kas konkrēti liecina, ka šajos jautājumos Zīle būtu NA nesaprasts?

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Una Grinberga 28.03.2013. 14.26

    Dažas vērtīgas idejas, par ko Dombrovskis varētu painteresēties: NĪ tirgus, nerezidentu finanšu tirgus regulācija, eiro komunikācija.. ——————–
    Dombrovskis un Vilks 100 gadus to visu jau zin, bet izliekas pa muļķiem. Viņiem vnk ir savas intereses

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > Una Grinberga 30.03.2013. 19.07

    Nasin g, ko Tu iedomājies?! … Kas paliktu pāri no Vienotibas, ja atļautu Dombrovskism profesionāli kā premjeram un valsts labā interesēties par NĪ, ātro kredītu banksterismu, nerezidentu nodokļiem utt.?! Nevari iedomāties?! Iztēles trūkst vai logika nav stiprā puse? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dro 28.03.2013. 11.16

zirnekliene Šeloba “Grendes fanu” šeit nav tāpēc, ka pret Zīles pausto šajā intervijā ir grūti kaut ko iebilst
____________________
To nebūs arī pie lieliskās A. B. Rozītes intervijas ar akadēmiķi Stradiņu:)
Nezinu, kas vairāk vainīgs pie esošās situācijas – muļķība, gļēvums vai morālā degradācija…Laikam tomēr pilns komplekts:)

+12
-7
Atbildēt

4

    Ieva Priedenfelde > dro 28.03.2013. 15.15

    Merkantilās intereses.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 28.03.2013. 22.06

    Jā, vienā numurā veselas divas jēdzīgas intervijas :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 28.03.2013. 22.32

    ——-lno: “(..)
    Nezinu, kas vairāk vainīgs pie esošās situācijas – muļķība, gļēvums vai morālā degradācija…Laikam tomēr pilns komplekts:)”
    ============================================================================
    “Paši pūta, paši dega” – paši vien uz saviem pleciem nēsēja šitos “zoniņus” 1988. – 1991.gg., tagad nāksies maksāt, ilgi vēl nāksies maksāt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dro 30.03.2013. 09.42

    Ino, lieliska ir inrervija vai Rozīte? :o)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 28.03.2013. 11.14

Kādi apsvērumi lika viņu izvēlēties?

Es jums to nevaru pateikt, tā lielā mērā bija Raivja Dzintara un Gaida Bērziņa izvēle.
============
skaidri redzams, ka nav apmierināts ar Lūša izvēli, vai nu mēģina novelt uz citiem.

Žurnālistei vajadzēja pajautāt, kas tas par kompromisu un ar kuriem tieši par to izvēli.

+13
-8
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > Egitazz 28.03.2013. 15.14

    Es atkal nesaprotu, kāpēc ar Lūša izvēli nav apmierināta Anita Brauna.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

gliters 28.03.2013. 11.12

Ar Zīles sacīto ir tā, ka visi, kuru kompetencē ir realizēt viņa teikto, vārdos šīm nostādnēm piekrīt, bet rīkojas tieši pretēji. Jautājums “kāpēc?” būtu pārāk naivs.
“Grendes fanu” šeit nav tāpēc, ka pret Zīles pausto šajā intervijā ir grūti kaut ko iebilst, tāpēc nav arī iemesla kašķim.

+20
-7
Atbildēt

8

    Ieva Priedenfelde > gliters 28.03.2013. 14.23

    Precīzi!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > gliters 29.03.2013. 03.07

    Tieši tas mani biedē NA – R. Dzintars un R. Zīle prot runāt, otrajam faktiski vienmēr, kad runa nav par LV iekšpolitiku un oligarhu ietekmi tajā, var vienīgi piekrist, bet kā ir ar pārējiem biedriem? Nav pat runa par faniem, bet atceramies traģēdiju Norvēģijā – vai NA nebija biedri, kas bija priecīgi? Un tas nav tikai viens tāds gadījums – kopš NA izveides pirms katrām vēlēšanām sliecos uz viņu pusi, un par laimi (diemžēl vienreiz ne bez traģēdijas fona) esmu ticis atžilbināts ar NA biedru izteikumiem, kas nav tulkojami nekā citādi kā totalitārisma un pat nacisma vai fašisma atbalstīšana.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 29.03.2013. 09.49

    ex-diena-lasitaji
    “bet atceramies traģēdiju Norvēģijā – vai NA nebija biedri, kas bija priecīgi?”

    tu esi melis un tava māte, neatteica nevienam smirdīgam krievu praporam

    “NA biedru izteikumiem, kas nav tulkojami nekā citādi kā totalitārisma un pat nacisma vai fašisma atbalstīšana.”

    Ko tad teiksi par kuces bērnu, kurš tūlīt pēc Polijas prezidenta un poļu elites zvēriskās slepkavības devās pie viņu slepkavas, lai kopā ar to un kara noziedzniekiem: civiliedzīvotāju masu slepkavām, marodieriem, kapu un pieminekļu apgānītājiem un vecenīšu izvarotājiem un to noziegumu mantiniekiem cildinātu latviešu un citu Eiropas tautu bendi, WWII izraisītāju, visu krievu krievu, Staļinu?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > gliters 29.03.2013. 14.58

    “Norvēģijas upuri ir pilnībā uz multikulturālistu sirdsapziņas – viņu islamizācijas politika noveda pie tā, ka kādam vienkārši aizbrauca širmis,” šādu viedokli mikroblogošanas vietnē “Twitter” paudis nacionālās apvienības “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK” (VL-TB/LNNK) valdes loceklis Jānis Iesalnieks
    / http://www.delfi.lv/news/national/politics/vl-tblnnk-valdes-loceklis-iesalnieks-pauz-oslo-saveja-uzskatus-attaisnojosu-viedokli.d?id=39749993 /

    Jā, es jau domāju, par ko man tie mīnusiņi saradušies pie citiem komentāriem, bet tad atcerējos, ka laikam pateicu kaut ko nepietiekši slavinošu par NA. Nekas, es neapvainojos, drīzāk priekā smīnu par tādu reakciju.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > gliters 29.03.2013. 17.48

    Iesalnieks ir komunista dēls, ābols no zirga tālu nekrīt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 30.03.2013. 09.41

    >ex diena
    Vai ir kaut kas iebilstams pret paša ievietoto Iesalnieka citātu, tur ir kaut kas aplams? Un kurā vietā tur ir saskatāms Iesalnieka prieks par Breivika izdarīto?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 30.03.2013. 12.44

    DikembeSakamoto
    No kāda zirga, tad tāds ābols kā Zatļers, izvēlās? Tu vari piedzimt normālā ģimenē bet nosprāgt kā pēdējais krievs.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 02.04.2013. 11.39

    Kas arī bija jāpierāda – tiklīdz V un RP pārstāvjiem un elektorātam atgādina, ka abas partijas tikai vārdos iestājas par ekonomisko un finansiālo neatkarību no Krievijas, bet praksē rīkojas tieši pretēji Zīles ieteikumiem, tā sākas nepolitkorektuma utu meklēšana NA kažokā, lai aizietu no šī neērtā atzinuma. Turklāt tiek nekaunīgi melots, ka Ieslnieks “priecājās” par Breivīka sastrādāto.
    Tas jau nekas, ka Breivīks ir mākslīgi padarīts bezmaz par varoni vai vismaz zvaigzni, pasaules mēdijiem nepārtraukti sekojot viņa gaitām un atspoguļojot tās ziņu priekšplānā….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

JānisLetiņš 28.03.2013. 10.48

Prieks, ka vismaz kāds par Roni sāk runāt tieši un precīzi. Līdz šim visa tā muldēšana, ka Ronis esot bezpartejisks, neatkarīgs eksperts bija jau līdz kaklam. Zinot Roņa ciešo saistību ar TP un to, ka viņa politiskais krustēvs ir Mārtiņš Virsis, no viņa visādus brīnumus varēja sagaidīt. Kaut gan visas viņa iestrādes varbūt vēl nav atklātas….

+14
-9
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > JānisLetiņš 28.03.2013. 14.21

    Bet kāpēc runā tikai par Roni, ja visa Vienotības politika runā pati par sevi, kā ronisku. Kas stāv aiz Vienotības? Ne jau Latvijas tauta.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

valdis 28.03.2013. 10.45

Nenoliedzami, ka R.Zīles visas aizskartās tēmas ļoti aktuālas.
Piemēram mājokļu tirgus:
/Ļoti daudzus ieķīlātos dzīvokļus tur banku meitas kompānijas, kas ir otra nepareiza sistēma. Neizmantotam [mājoklim] ir jābūt dārgi uzturamam, tā ir klasika no ekonomikas teorijas. Par to arī neviens nemēģina runāt./
Vakar radio ar A.Tomsonu Krustpunktā arī par šīm tēmām runāja, un, izrādās, ka tieši Saeimas juristi lobē banku ērto situāciju, ka viņiem nav komunālie parādi jāmaksā par ieķīlātajiem dzīvokļiem.
Super! Bankas ir atjēgušās no krīzes, bet iedzīvotāji?
Cik ilgi tas turpināsies? Līdz vienā dienā sapratīsim, ka viss dzīvojamais fonds sabruks?

Tāpat par Amerikas pieredzi:
/Tur ir atrisināts jautājums, ar kuru mēs gadiem ilgi mokāmies – ko darīt, lai Jūrmalā, Pierīgā, Rīgā, kur ir augsta kadastrālā vērtība un līdz ar to liels nekustamā īpašuma nodoklis, cilvēkus nedzītu ārā no saviem ģimenes mājokļiem. Amerikā, vismaz Kalifornijā un Floridā, faktiski ir divu kategoriju nekustamā īpašuma nodoklis – tiem, kas ir tirgū, un seniem dzimtas īpašumiem./
Tieši tāpat par nerezidentu noguldījumiem Latvijā.
Paldies par vērtīgo interviju.

+18
-2
Atbildēt

2

    esmeralda_se > valdis 28.03.2013. 11.39

    >>>>>>Tāpat par Amerikas pieredzi:
    /Tur ir atrisināts jautājums, ar kuru mēs gadiem ilgi mokāmies – ko darīt, lai Jūrmalā, Pierīgā, Rīgā, kur ir augsta kadastrālā vērtība un līdz ar to liels nekustamā īpašuma nodoklis, cilvēkus nedzītu ārā no saviem ģimenes mājokļiem. Amerikā, vismaz Kalifornijā un Floridā, faktiski ir divu kategoriju nekustamā īpašuma nodoklis – tiem, kas ir tirgū, un seniem dzimtas īpašumiem./
    Tieši tāpat par nerezidentu noguldījumiem Latvijā.
    Paldies par vērtīgo interviju.
    >>>>>>>

    Diemžēl likumdošana ir izveidota tāda, kas cilvēku dažnedažādos veidos spiež atteikties, pārdot īpašumus. Pēdējos gados ir nelieli uzlabojumi, ja salīdzinām ar pagājušo desmitgadi, tomēr nelieli.
    Ko vērta bija kaut vai sistēma, ka tad, kad privātais meža īpašnieks pērdod kokus ciršanai (saglabājot savā īpašumā zemi, turpinot strādāt, audzēt jaunu mežu saviem bērniem, mazbērniem), tad no ienakuma jāmaksā IIN 25%, bet pārdodot ar visu zemi – 0%! Paldies tiem deputātiem, kas nobalsoja un atcēla šo murgaino normu.
    Cik man zināms, dažu (iespējams daudzu, bet zinu tikai par dažām) Eiropas valstu likumdošana ir orientēta uz to, ka NĪ laukos jāpieder fiziskām personām, nevis firmām. Pie mums – otrādi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > valdis 28.03.2013. 14.17

    Tāpēc, urga, pašvaldību vēlēšanās balsojam par Visu Latvijai, nevis vienotību.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

Ojārs 28.03.2013. 10.24

Precīzi, Pirozkov, dzerītis arī nerādās…. :)))

+10
-9
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 28.03.2013. 10.08

IR pļāpām šī tēma neliekas uzmanības vērta. Cita lieta Kas jauns : Grende nezin, kas ir kinofestivāls, Grende nezina, kad Dziesmusvētkiem simtgade, Grende tērē mizlzīgas summas ārzemju ceļojumiem. Kāds žurnāls, tādi lasītāji.

+12
-12
Atbildēt

0

juhans 28.03.2013. 09.20

Interesanta intervija un labas atbildes. – gandrīz katra atbilde rosina domāšanu.

+17
0
Atbildēt

0

Egita 28.03.2013. 08.56

kam pieder Rīga Latvijai vai Krievijai?

+16
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam