Audita ziņojums: “Liepājas metalurgs” ir tuvu maksātnespējai

96

Komentāri (96)

ligakalnina 27.03.2013. 10.58

Drīzāk, negrib, nevis nevar.
Latvijai vajadzīgs Navalnijs!

+3
-5
Atbildēt

5

    dro > ligakalnina 27.03.2013. 11.03

    dzeris49. Ak tad Navaļnijs jau ievedis Krievijā kārtību?:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 11.20

    Krievijā pilnīgu kārtību neviens neieviesīs, bet, ieriebis viņš daudziem korupcionāriem ir, un novērsis daudzas blēdības arī ir.
    runā jau gan, ka viņam liela aizmugure vienā no Kremļa torņiem, un, dabiski, viņa labā strādā desmitiem cilvēku.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 27.03.2013. 11.45

    Dzeri, tu tak esi navļījis vairāk, kā jebkurš Navaļnijs :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 27.03.2013. 11.48

    viņam liela aizmugure vienā no Kremļa torņiem, un, dabiski, viņa labā strādā desmitiem cilvēku.
    ____________________________________________________________
    Nu redzi, tāds Robins Huds, kurš amatu apvienošanas kārtībā ir Gajs Gizborns :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 12.33

    Svarīgs rezultāts, nevis tas, kas kuram aizmugurē.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

egils_krastins 27.03.2013. 10.44

Manuprāt būtu vērtīgi interesentiem, kuri nevēlas, lai kārtējo reizi tiktu izsaimniekots valsts budžets (nodokļu masātāju nauda), dibināt biedrību ar mērķi laicīgi novērst mahinācijas.

Ja valdība kaut kādu iemeslu dēļ nespēj tikt ar šo galā, tad sabiedrībai jāorganizējas pašai, lai aizstāvētu savas tiesības.

Divaini paliek salīdzinot Latviju – 2miljoni iedzīvotāju, ar 1/4 daļu Londonas. Un nevar, un nevar ievest kārtību…

+4
0
Atbildēt

3

    dro > egils_krastins 27.03.2013. 11.02

    tarax_tara. Kā nevar ievest kārtību? Kad vajag, tad ieved, par to liecina gadījums ar Jākobsonu, bet kad jāaizstāv “demokrātiju” /afašistu “tiesības”/ kā 16. martā, tad neieved. Kārtību Latvijā nosaka SC, bet “demokrātiju” – Vienotība:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > egils_krastins 27.03.2013. 12.39

    “Varenā” V, kas nosaka visu, un nabaga NA, kas nenosaka neko, izņemot kopīgas ar SC provokācijas.
    Tad kam jums tik tizls TM, kam pat komentāri un likumdošanas iniciatīvas att. ne uz Jākobsona gadījumu, ne uz 16 martu, nav?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 27.03.2013. 13.18

    to dzeris
    Tāpēc, ka ar likumiem mums viss ir kārtībā, vispārinātas normes sevī ietver visu, kas nepieciešams, bet problēmas sākas, kad likuma normas tulko kā ienāk prātā. Kaut ko izceļ, kaut ko neredz vispār. Piem. kā policijas boss pēc 16 marta – mums jau tikai fiziskais pieskāriens ir saprotams, psiholoģiskais nē.

    Ja dzīvojam ar tādiem likuma interpretētājiem, tad vienmēr būs ziepes. Vai nu arī mums jāpāriet uz kazuistiskām likuma normām, kas būtu pilnīgs absurds.

    Atbildīgos posteņos ir jāstrādā godīgiem, labi izglītotiem cilvēkiem. Tas ir vienīgais risinājums.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 27.03.2013. 09.59

Smieklīgākais ir tas, ka arī LM gadījumā, neatkarīgi no tā, vai valsts metīsies glābt vai n ē, zaglīgie īpašnieki savus privātos miljonus un nekustamos īpašumus veikli saglabās, gluži kā PAREX gadījumā, bet glābšanu un palīdzību apmaksāsim mēs.

+4
-1
Atbildēt

0

Rudīte Krūmiņa 27.03.2013. 08.36

Valstij nav jāstutē biznesi, tas nav savienojams ar efektīvu valsts pārvaldi.

Ja uzņēmumi ir veiksmīgi, tiem palīdzība nav vajadzīga.

Ja tie ir neveiksmīgi, tad lietderības koeficients ir mazāks par 1 un valsts vairāk iegūtu izveidojot fiktīvas darba vietas un tiem 2000 darbiniekiem maksājot algas pa tiešo.

Ja no katra ieguldītā lata nāk atpakaļ pa santīmam, tad ārsti, skolotāji, policisti var rakstīt pateicības vēstuli par savu algas apmēru pa tiešo valsts stutēto uzņēmumu īpašniekiem.

+7
0
Atbildēt

2

    piziks > Rudīte Krūmiņa 27.03.2013. 09.17

    Latvijā kā pospadomju teritorijā nav ieteicams skatities uz veceiropas receptēm — Veceiropā nav problēmu ar demokrātiju ne politikā, ne ekonomikā.
    Latvijā postpadomiskais “funktieris” partijas pārvērtis par politbiznesa pulciņiem un no ekonomikas vienībam neatškiras: postpadomju vidē izšķirošās ir konkretas personibas, — tādēļ uz tam personībām visulaik militārajā optikā jāskatās: gan ekonomikā, gan politikā. Demokrātijas adeptiem šī vajadziba nav pieņemama principā — par spīti katrai jaunai dienai. Ja no ikdienas nemācās, savu uzvedību nekoriģē, tad nav pamata gaidīt, ka Karginam nesekos pāritis Zaharjinu kā okupācijas — un okupantu uzvedibas! — sekas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Rudīte Krūmiņa 27.03.2013. 09.24

    Var piekrist otrajai apgalvojuma pusei par to, ka partijas, vismaz, lielā daļā no partiju cilvēkiem, sastāv no politbiznesmeņiem, kuriem intereses prevalē virs vērtībām.
    Vispār, tas, daļēji, notiek arī ar Rietumiem, attiecībā uz Ķīnu vai Krieviju, kas ir redzamākie piemēri, kā interses prevalē virs vērtībām, dabiski, tās ir valsts, nevis, kā Latvijā, atsevišķu politbiznesmeņu interses.
    Be, par to pirmo daļu – uz kuru pusi tad Latvijai jāskatās, ja ne uz Rietumu?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

piziks 27.03.2013. 08.07

Pa to laiku vairāki citi jau sapratuši/atzinuši, ka valsts garantijas LM bijusas politiski motivētas. Tad nu tiem, kas ar valsts naudu garantēja, jālien no krūmiem ārā. Vilks jau var lepni teikt, ka tas nebūs valsts bizness, bet Zaharjins tikmēr skaita valdības pienākumus, sejā ņirdzot un lieliski apzinās, ka Vilks var teikt, ko grib, bet valstij jāsāk domāt par maksājumiem itāļu Unicredit vai kam tur vēl.
Tieši Vilks jau kuro reizi izskatās pec Šķēles labāka skolnieka, — spēlē valsts vadīšanu SIA stilā.

Ja kads iepriekš nebūtu aizmirsis par LM minu un socialajiem riskiem Liepājā, tad virs LM būtu izdomāts vismaz kads… ja ne mikroskops, tad vismaz palielināmais stikls. Kārtējo reizi atsevišķi MK locekļi, mēģina izcelties ar augstprātību, bet Zaharjini, Pķičkins & Co, utml. štuko, — ja jau Karginam izdevās, ar ko mēs sliktāki?!

+3
-3
Atbildēt

7

    andris902 > piziks 27.03.2013. 08.34

    …Optiskais Tēmekli…mani sajūsmina Tava līdzjušana nabaga akcionāriem – nu, maitas tā valdība….vajadzēja taču privātuzņēmumā nolikt valsts grāmatvedi, kontrolieri, uzraugu, policistu, KNAB darbinieku piekomandēt, valsts bankas pārstāvi nosēdināt, drošības pēc EP un FP uniformātos puišus pie durvīm….kaut ko aizmirsu vēl pieminēt?…tikai – vai LM ir privātuzņēmums, vai valsts kapitālsabiedrība?…tāpēc neputrojies par mikroskopiem un palielināmiem stikliem….līdz šim LM bija izpildījusi visas saistības pret valsti un uzraudzība notika atbilstoši likumiem….

    …savu pataloģiskā naida izvirdumu pret A.Vilku esi izpildījis un diena var sākties….lai veicas!…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.03.2013. 08.42

    ZanE, kas tur patoloģisks?! Grūti atzīt, ka Tavi politfavorīti valdibā ir nevis valstssaimniekotāji, bet PR spoži produkti — logos uz Briseles pusi?

    ZanE, ja jau viss V-politiķu izpildijumā ir allaž, Tavuprāt, tik pareizi, kāpēc būstiskākajos gadijumos piepildās štruntīgākie scenāriji?! :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 27.03.2013. 08.51

    OT. Kuri mīlējas – tie ķīvējas:) Cik Zane mālē baltu, tik Tu melnu:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.03.2013. 09.07

    lno
    Gaidu brīdi, kad VD un AV atgriezīsies pie kārtējā zviedru aplaimošanas pasākuma — LMT pārdošanas… Gan jau te kāds to, šobrīd klusuma zonā turēto, sapni mācēs attaisnot… :))

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 27.03.2013. 14.46

    Protams, ka LMT ir jāpārdod, pie tam ātri, kamēr tehnoloģija snav galīgi novecojušas un tās neviens vairs nepirks!
    Valstij nav vienmēr jāzaudē.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.03.2013. 15.59

    Bet, jā, jā!

    Noteikti jāpārdod un vislabāk — zviedriem, Dombrovska “Latvijas” mūžīgajiem labdariem un glābējiem! Kā var iedomāties zviedru draugiem nepārdot pēdējo LV uzņemumu, kas stabili un regulāri pelna?!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 27.03.2013. 16.38

    OT, negribas teikt kaut ko rupju, bet kā zināms, tad daļa no LMT akcijām taču pieder tieši zviedriem! Kā zināms, tad viņiem ir tādējādi pirmpirkuma tiesības, vai tad ne tā!
    Un vēl, tā epopeja ar Lattelecom un LMT jau sākās kalvīšlaikā, bet nezin kāpēc pajuka, jo gribēja taču samainīt tās akcijas: vienai pusei LMT , bet otrai Lattelecom.
    Lattelecom tagad ir daudz labākā ekonomiskā situācijā nekā LMT, manuprāt!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 27.03.2013. 07.46

te labi redzams kaadi darboņi atbalstiija un gaadaaja par krediitu metalurgam , protams taame nevienu pat neintereseeja , nebija jau prezidenta dziivoklis , bet privaats kantoris , bet privaatkantorii visvieglaak nozasgt valsts naudu , jo taataču valsts , tas bez šaubaam notiek visos privaatkantoros kuros nonaak valsts vai Eiropas atbalsta finanseejums , uztaisa baigo taami , bet rezultaataa piķis dažiem bankas kontaa ….http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/liepajnieki/galvojuma-izsniegsana-liepajas-metalurgam-bija-politiski-inicieta/
ja atceramies tad Kalviitis gribeeja iesmeereet arii savu Riigas Dinamo valstij , neizdevaas , bet šai gadiijumaa gan.

+4
-2
Atbildēt

2

    andris902 > Janka, Janic 27.03.2013. 08.23

    ….protams!…par to arī liecina pieprasītā galvojuma summa – Godmaņa valdība atbalstīja 112 miljonu kredītu uzņēmuma modernizācijai, bet Dombrovska valdība piešķīra 60 miljonus…un tika realizēti tie paši plāni par 2x mazāku summu….varam tikai iedomāties, kuru kabatās starpība iebirtu…..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Janka, Janic 27.03.2013. 08.38

    Ebenemezers. Pie reizes derētu atcerēties arī Āboltiņu, kura teica, ka valstij jāatbalsta Dinamo – tas vienojot sabiedrību. Sabiedrība bija vienota, izsvilpjot Āboltiņu Arēnā Rīga:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 27.03.2013. 06.31

Stipri dīvaini, ka valsts mierīgi dod naudu, bet, neko nekontrolē, tad kam mums tie tūkstoši ierēdņu, aģentūtru, un kas tur vēl, un blēži vai nu to izmanto, vai nu tie, kam tas jākontrolē, izliekas, ka neko neredz, pirmkārtr, tā ir atbildīgo ierēdņu un nesakārtotas likumdošanas, kas ļauj tādā veidā rīkoties, vaina, tātad, pie varas esošo politiķu vaina.
Nē, nu dabiski, reāli jau vainīgo jau nebūs, un arī likumdošanu neviens nesakārtos, Latvija paliek Latvija, valdības mainās, bet, gadu desmitiem nesakārtotās lietas un absolūtā ierēdņu un politiķu bezatbildība paliek.

+11
-2
Atbildēt

9

    Una Grinberga > ligakalnina 27.03.2013. 09.19

    @dzeris
    Saprotu Tavu vaimanu, bet ko Tu piedāvā? Faktus jau mēs visi protam konstatēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 27.03.2013. 09.26

    Dzeri, galvenais, lai vainigais nebutu no Vienotības:

    http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/bizness/dombrovskis-liepajas-metalurga-multimiljonari-pasi-neko-nedara/

    Paslēpjamies! (Aiz koalīcijas partnera) Viss kārtībā! … :) Ehh, ja tas Pavļuts butu mazliet resnāks. Vēl labāk, ja Pavļutam būtu plati brunči.

    Nasing, vai tad nedzirdi, ko premjers saka, — lai Pavļuts domā (par LM un Liepāju). Ja Pavļuts neizdomās, tad laikam pienāks Viņkeles un Labklajibas ministrijas kārta domāt — par pabalstiem, iztiku un sociālo avāriju Liepājā. (Liepājā, kas strauji sasniegs Brīvibas 36.) Šķietamā fragmentārisma stratēģija.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 09.39

    Tas būtu tik sarežģīti – mainīt likumdošanu, lai pastiprinātu valsts piešķirtās naudas kontroli, neļautu to pārpumpēt privātā kabatā, kā Metalurga vai Kargina gadījumā, palielinātu akcionāru un uzraugošo institūciju atbildību?
    Vaimanāšana, drīzāk, ir tas “un ko mēs tur varam darīt, mums tādi likumi”, utt., tā ir pirmā afēra, izmantojot likumdošanas nepilnības, sen jau nevajadzēja to likmdošanu mainīt, tad kurš vainīgs, ka viss turpinās?
    Un te jājautā – tas viss tiek pieļauts likumdevēju un valdības nekompetences un bezatbildības, vai ieintersētības dēļ?
    Jo, pat, ja atradīs kādus it kā vainīgos, tiesas procesam nebūs nekāda perspektīva, jo mums ir jāpierāda, ka jebkura afēra nodarīta “ar nolūku nodarīt tīšu kaitējumu”, nu un kā tad to 100% var pierādīt, ja visi gali sen ūdenī, nu, “kļūdījies” cilvēks, vai “nav zinājios”, tātad – nevainīgs.
    Taisni tāopēc arī VK var konstatēt jebkurā valsts iestādē jebko, un prokurattūra lietu neierosina, jo tai nav perspektīva tiesā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > ligakalnina 27.03.2013. 10.03

    @dzeris
    Tur jau tā problēma, ka tad ir jāizvēlas, kādu sistēmu mēs valstī vēlamies:
    1) neliekamies ne zinis par privāto sektoru;
    2) kontrolējam jebkādu valsts atbalstu privātajā sektorā un paļaujamies uz ierēdņu armijas kompetenci un atbildību.
    Pirmo post-sociālisma sabiedrība vienkārši nepieņem. Otrais nestrādā, jo talantīgi cilvēki ierēdniecībā par 300-500Ls uz rokas neiet strādāt. Ierēdņu tiesāšana neatrisinās nekompetences jautājumu. Vienīgais risinājums (sabiedrība nekad nepieņems to, ka ierēdņi ir labi algoti!) ir formulēt ļoti skaidrus algoritmus ierēdņiem, ko kādā situācijā ir jādara. Bet ir liels risks, ka katrā jaunajā situācijā ierēdņi nezinās, kas ir jādara, jo nevar noformulēt likumus tā, lai tie būtu piemērojami visām situācijām. Es neticu, ka LM Garantiju aģentūrai nenodrošināja regulāras atskaites un ka tajās meloja – vienkārši neviens ierēdnis nebija motivēts un pietiekami kompetents, lai pārbaudītu piem. LM izmaksu pamatotību un pārdošanas cenu adekvātumu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 10.32

    Manuprāt, “ierēdnis nav ieintersēts” nav attaisnojums, ja nav ieintersēts, ceļš uz privātsektoru brīvs, nevar attaisnot noziedzīgu bezdarbību ar smagām sekām ar mazu algu, nu tad, varbūt, tādos gadījumos jāpalielina kontr. tiesības vai uzņēmumājābūt valsts pārstāvjiem, kuri var ietekmēt izmaksas, dividendes, algas, utt., kas ir uzņēmumā, kuru glābj vasts par savu naudu, un maksāt tiem labu algu no paša uzņēmuma līdzekļiem, nevis tā, ka mēs naudu iedodam, un par visu pārējo mums nav nekāda daļa, kaut jūs visu naudu pārpumpējiet privātās kabātās, jums, redz, uz to pilnas tiesības, tas ir vairāk, kā absurds.
    Un priekš tam mums valdība un politiķi, lai izdomātu kādu reālu mehanismu valsts naudas kontrolei, cita lieta, ka arī viņi, izskatās, “nav ieintersēti”, ja būtu ieintersēti, izeju sen atrastu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 27.03.2013. 11.04

    Dzeri, tu jauc sekas ar cēloņiem, jo gudrie un talantīgie nenāk strādāt par Ls 300 valsts sektorā. Nomainīt to, kurš jau pusgadu strādā, pret to, kurš no ielas, nav NEKĀDA ieguvuma.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 11.17

    Pareizi, būtu gan jāpalielina ierēdņu algas un, sevišķi, soc. garantijas, kas ir galvenais pluss valsts sektorā, gan arī atbildība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 27.03.2013. 11.53

    Atbildības palielināšana protams ir vēlama, taču mehānisms ir pamatā viens – darba zaudēšana, bet tas ir pretrunā ar augstajām soc. garantijām.
    Tātad palielināt atbildību var piedāvājot lielu algu un kļūdas vai neizdarības gadījumā darba zaudēšanu ar nelielām soc. garantijām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.03.2013. 12.30

    Vai arī ar civiltiesisko atbildību noziedzigas bezdarbības gadījumā, ja bezdarbība izraisījusi smagas sekas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 26.03.2013. 23.37

Jā, jā, būtu taču feini visu uzvelt uz Zatlera, vai ne, mani liekuļi?
Faktiski tās dzīres, uz kurām bija uzlūgts Zatlers, Zaharnijam nodrošināja Vienotība un Dombroskis, kas bija noteicēji pēdējos četrus gadus Latvijas politikā.
Dombrovska iepriekšējo valdību nolaidība un neuzraudzīšana ir par iemeslu, lai Zaharnijs tik nekaunīgi, ilglaicīgi dzīrotu mūsu valstī.
Jebšu arī, tāpat kā ar PV iepirkuma afēru, Vienotība un Dombrovskis nav vainīgi LM problēmās?
Ak, tas maita Zatlers ar savu Rīkojumu No2 un RP. Visas štelles sabojāja!
Bet tik feini gāja divvaldībā ar Lembergu – ne kāds kritizēja, ne apkārt konkurentu.
Ja gadījumā kaut kas, tad visu vainu var novelt uz kompromisiem ar Lembergu.
Vienotība ērti iekārtojusies – no sākuma pie visa vainīgs Lembergs, tad kompromisi ar smagos noziegumos apsūdzēto(aiz kuriem savas štelles taisīt) un tagad Zatlers pie visa vainīgs!
PS
Jūs taču visu labi saprotat, bet esiet ietiepīgi un par gļēvu, lai atzītu savus maldus.
Jūs, Vienotības nāves ēnā tupošie uz strauji kūstošā ledus gabala!
Uzklausiet mani!
Noliekiet ieročus un klusi, zemu noliektām galvām nāciet pie susura.
Neviens netiks abižots, nevienam neko nepārmetīs!
Cīnisimies kopā pret oligarhiem.
Visiem būs darbs – ZanE varēs pie likumiem strādāt, klusais Rīgas viesus vizināt.
Vēl nav par vēlu.

+9
-9
Atbildēt

9

    andris902 > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 00.10

    …Susurs…. “Jūs, Vienotības nāves ēnā tupošie uz strauji kūstošā ledus gabala!”…

    …kāds strauji kūstošais ledus gabals!?!….vai tad neredzi, ka Vienotība atcēlusi pavasara iestāšanos un novērsusi globālās sasilšanas draudus?…:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 00.31

    Labs, susur!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 08.23

    ZanE, atšaudišanās mēģinājums jau gana asprātīgs, bet Tavējie no V-partijas pirmoreiz izceļas? Sāka jau ar sīkumiem — adatām, bet uz zirga pusi vilka pārliecinoši. Mazā Jaunupa aizoderes prasmes kombinācijā ar Olipmiskās komitejas Dižlocekli Lembergu bija tik ērtas, — vispirms 144 000, kamēr abiem līdz 450 000 uz purna no LVM “ziedojumiem”! Cik reizes pec kārtas Vienotībnieku finministrs parakstija? Un pašu lielāko parakstija tieši Vilks! Un visas reizes paši V-partijnieki palīdzēja premjeram Valdiņam nerunāt, klusēt, klusēt, klusēt ka Lukašenkas novada partizāniem un V-partijai bij a tik ērti, jo svoloči, svoloči, bet… mūsu svoloči taču!
    Un, protams, ikviens nemūsējais ir vienigi slikts! Sliktie mūsējie?! Tādu nav! Un nemūšejie, protams, pamuļķi, — ieskaitot EK, PB, IMF, kurus bija tik paštīksmīgi pasūtīt! Un atvainoties kā Slesera katoliem — tikpat ērti: atvainojiet, aizrāvāmies… mazliet ar liberālismu… kā premjers teica un maucam tālāk?!

    Kur problēmas, turpiniet maukt!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 08.38

    …Optiskais Tēmekli….piedod,Tu esi slims….

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 08.53

    zanE. Vai vari uzstādīt arī diagnozi?:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 09.08

    susurs
    “Visiem būs darbs – ZanE varēs pie likumiem strādāt, klusais Rīgas viesus vizināt.”

    Šaurs gan ZP tas rezervistu soliņš, nemaz nav jābrīnās par Sprūdža kandidatūru ministru prezidenta amatā.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 09.11

    lno
    Gan jau bus uzreiz 2 diagnozes, — ari Edgem, kurš tikko linku uz zviedru tēraudbiznesu atgādināja… :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 09.24

    ZanE, kamer es paslimošu: palasies — http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/bizness/dombrovskis-liepajas-metalurga-multimiljonari-pasi-neko-nedara/ –, lūdzu, cik veikli premjers vainīgo atradis, — nu jau EM/Pavļuts… tikai nekāds no V-partijas, jo vairak ne tas, kam laukums jāpārredz visu laiku, jau 3 valdibas un 4 gadus pēc kārtas… :))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 27.03.2013. 17.07

    …Optiskais Tēmeklis….vai pats to saitīti esi arī izlasījis?….šķiet, ka slimības murgos būsi atlaidis arī Ministru kabinetu, ja V.Dombrovskim jāpārņem EM un Pavļuta funkcijas…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 26.03.2013. 22.46

Tas Zaharjins, jeb kā viņ tur sauc, ir iepriekšējās (pirmsrīkojumnumur2) oligarhu sistēmas produkts.
Tāpēc mani ļoti izbrīna valdības vadītāja, kurš jau ilgu laiku vada mūsu valsti un ir ļoti tuvu bijis Liepājas Metalurgam gan kredīta izsniegšanā, gan garantēšanā un pēc tam “uzraudzīšanā”, skatīšanās uz Zaharniju kā uz kādu citplanētieti.
Kas tas tāds ( visi valdībā blisina acis ), no kurienes uzradies un ko grib?
Nu, runā ar mums latviski, vecīt! Ak nemāki? O johaidī, kas tad tas, no kuras valsts viņš ir?
Ak no Latvijas, nu moins? Un kas, mūsu valsts garantēja viņa 60 milj. kredītu? Nevar būt!
Pabriks vēl ironozē, ka Zaharnijs pat naudu latviski nemāk palūgt. Bet agrāk taču deva krieviski prasītos kredītus ar galvojumiem un nevienam nebija nekādu iebildumu.
Vārdu sakot, visi tie, kas palīdzēja šim blēdim čakarēt mūsu valsti, tagad tēlo nezinīšus un ir pārsteigti par visām blēdībām un valodsnezināšanām.

+7
-11
Atbildēt

3

    andris902 > Māris Bārzdainis 26.03.2013. 22.50

    ….jā, Susur!…nu, baigie duriki – es arī tāpat domāju….būtu pajautājuši Zatleram, kas ir Zaharjins – viņš taču būtu pastāstījis, vai ne?….tikpat kā ģimenes draugs….:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 26.03.2013. 22.59

    susurs – kurš tad no politiķiem bija devies viesos pie Zaharnija uz pārcelto tusiņu :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ——–zanE ……būtu pajautājuši Zatleram, kas ir Zaharjins – viņš taču būtu pastāstījis, vai ne?….
    ============================================================================
    Pajautāja kam vajadzēja, tāpēc nav brīnums, ka valdība LM biznesā nav ieinteresēta?

    “Jernkontoret – the Swedish Steel Producers’ Association”

    http://www.jernkontoret.se/english/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

inesite15 26.03.2013. 21.28

– piekāst to metalurgu .
10 000 reižu .

– bet par ko tādu … nu,kā to lai nosauc …

IR TAK IESPĒJA “UZSPĀGT UN …o! …OOO !” – čumaku.lv teritorijā … kas tai vladiibai – shirmis … va kas tur ātrumā aizgaajis ?

+2
-5
Atbildēt

0

Dace 26.03.2013. 21.14

Īpatnēji, Sesks stāsta, ka LM ir Latvenergo lielākais klients, bet vienlaikus aicina atlaist LM maksu par elektrību. Ideāls klients – tērē daudz, maksā.. nemaz.. Vispār jau nauda droši vien jādod – ja nebūs LM, kam tad būs vajadzīgs Latvenergo megaprojekts “Kurzemes loks”? To taču būvē, lai liepājniekiem ledusskapji neslēdzas ārā, kad LM savu martenkrāsni ierubī..

+12
-1
Atbildēt

0

inesite15 26.03.2013. 21.11

nu, ko ?
_ Kārtējais nekas no nekā, PARTIJDIENESTU, NOŽĒLOJAMO, NOŽĒLOJAMIE darbonīši…..

“……lomaa nonaakušajiem liepaajniekiem , teelodams to aizstaavju lomu , cer sglabaat savu troni domee, kaut gan klaji staav metalurgu akcionaaru pusee , nebriiniišos ka viņam tiek kautkas atmests bet ļaudis Liepaajaa saprotoši , un ne jau no metalurgaa straadaajošajiem sastaav visa Liepāja.
0 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT ‘

Nesastāv gan – tāpat kā Rīgā no kefīrsūnu burbuļu pūtējiem nekas jau nesastāv –
– vnk KUMĒDINJU STADIJA VĒL kak bi NAV –
– va nava bijuse … beigusies …
– nu nu nu nu…atsajēgusies, nocenotā pajolība, pamēģinājuse būtu :)))

+2
-9
Atbildēt

0

Una Grinberga 26.03.2013. 21.10

Dombrovskim un Vilkam nevajadzētu pakļauties šantāžai. Lai Zaharjins atdod akcijas par brīvu Lipmanam: nomainīs vadību, izstrādās ilgtspējīgu biznesa plānu un tad varbūt var runāt par kādām nodokļu atlaidēm uz kādu laiku, bet ja tur nav apakšā nekāda biznesa, tad jālikvidē! Ja Lipmans grib ņemt sev, tad jau bizness tur apakšā ir. Nav viņš visos jautājumos patiess un tīrs, bet biznesa lietas pārzina labi.

+16
-3
Atbildēt

0

dace_ampermane 26.03.2013. 21.04

k

valdība neatbalstīs ” Liepājas Murgu “

+9
-2
Atbildēt

1

    piziks > dace_ampermane 26.03.2013. 21.10

    Klejotāj, tieši Liepājas Murgu valdiba šobrīd pastiprina.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

Ojārs 26.03.2013. 20.58

Kādā valodā ar Zaharjinu sarunājas Latvijas valdības augstākās amatpersonas? Vai viņam ir Latvijas pilsonība?

+9
0
Atbildēt

6

    piziks > Ojārs 26.03.2013. 21.09

    Andrej, Z|aharjinam — 2 Zaharjiniem — noteikti ir noblēdītu miljonu pilsoniba.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ojārs 26.03.2013. 21.20

    ir, naturalizējies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 26.03.2013. 21.44

    Kārtējais Kravcovs? :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ojārs 27.03.2013. 09.55

    Vakar MK sēdē viņš runāja krieviski, kad viņam latviski kaut ko jautāja, Sesks tulkoja, jo pats viņš ne tikai nerunā, bet arī nesaprot latviski, un neviens ministrs, ieskaitot Dombrovski un NA ministrus, pret to neiebilda. Viņš ir naturalizējes pilsonis, tāpat kā kravcovs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars > Ojārs 27.03.2013. 21.59

    karroče, Zaharjinam ir tulks pie kājas un tas tulks ir Liepājas mēris Sesks!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 27.03.2013. 22.18

    Sesks ir šī “ārzemnieka” suns – pavadonis? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris902 26.03.2013. 20.43

….nabaga liepājnieki!…kā viņiem ar pilsētas mēru nav paveicies!….Sesks “Panorāmā” gvelž tāāādas muļķības – kauns klausīties!….Gestiņš šoreiz malacis – trāpīgi jautājumi…. :)

+14
-3
Atbildēt

11

    Janka, Janic > andris902 26.03.2013. 20.54

    Seskis ir liepaajas kauna traips , liekas ka patreiz uz ķiilnieku lomaa nonaakušajiem liepaajniekiem , teelodams to aizstaavju lomu , cer sglabaat savu troni domee, kautgan klaji staav metalurgu akcionaaru pusee , nebriiniišos ka viņam tiek kautkas atmests bet ļaudis Liepaajaa saprotoši , un nejau no metalurgaa straadaajošajiem sastaav visa Liepāja…Eiropaa buuvnieciibas kriize tad par armatuuru valstij jaamaksaa??? metalurga noliktavaa guļ milziigi kalni nerealizeetas produkcijas , seskis nesaprot kaadeeļ VEFu un citas fabrikas aizklapeeja , vienkaarši tirguu taas preces ko ražoja nebija vajadziigas , nu kaarta armatuurai , taadu kvantumu saražot jau peec modernizaacijas var , bet kur to realizeet lai valsts domaa tikai taapeec ka 2,5 tuukstoši paliek bez darba ???

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 26.03.2013. 20.56

    Liepājniekiem ir štruntīgi — bledīgi un nekaunīgi — Liepājas Metalurga īpasnieki, akcionāri, bet viņiem vismaz ir pilsētas mērs. Nabaga Latvija, kam ir tāds finministrs kā Andris Vilks, kurš vakar/aizvakar ar vieglprātigu cinismu izspļāvis, ka metalapstrāde nebūšot valdibas bizness, — faktiski tika pateikts, ka Vilkam 2000 LM darbienieki vai 3000 liepajnieki, kas ar LM saistiti, ir tikai traucēklis un pie kājas.

    Tieši pilsētas mers ir šobrīd vienigais, kam vismaz kāda ideja, — kaut vai par Latvenergo ieeju akcionāros. Un tieši mērs atgādinaja, ka arī pareja uz elektrokrāsnīm ir padarita par LM minu tieši ar OIK, kas ir valdības atbildiba. Ir meligi ar OIK saistit vienīgi LM, pat Sesks jau varēja pieminēt ari Valmieras stikla šķiedru, kuras krāsnis ir tikpat elektriskas, bet izturēt vēl VS varētu gadu droši, varbut divus.

    Ar tādu valdības attieksmi eirozona Latviju nav pelnijusi, tādai valdibai ES galvgalim nevajadzētu ticēt, — tāda saimniekošana Latvijā jau ir (kaut vai ar vienu OIK) nomineta, tādēl tās ilgtspeja ir stipri apšaubāma.

    Turklāt — Vilks ir 1 no 2 tiem viriem valdiba, kurš ar elektronodokla ieviešanu glāba savu turpmako karjeru, vacot eiropunktus — ar LE peļņas iepludinasanu budžetā, kamer strukturālas reformas tika nosargāts Vienotibas elektorāts — vēl arvien uzpūsto un uzpūtušos parvaldi ieskaitot.

    ZanE, Gestiņš bija pozitivi populistisks, — slavējams vienīgi no Tava nemaldigā v-viedokla.

    IR šoreiz ir neizprotams ar ziņas virsrakstu, — citi problemu formulē patiesāk. Vai IR soreiz mēģina uzkurināt emocijas pret valdibu? Pārējie raksta, ka risinājumu vēl nav. Varēja rakstit, ka valdiba vēl mēgina iespert pa LM vadibas nekaunīgajām haļavščiku pakaļām, bet nav neviens taču skaidri pateicis, ka uz LM un Liepājas pusi pat neskatīsies!

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > andris902 26.03.2013. 21.13

    Optiskais Tēmeklis
    Valdībai nekādā ziņā vairs nav jādod nauda krievu bandītpurnam. Lai uzņēmums nobankrotē un valsts par dotās garantijas naudu to pārņem, līdzīgi kā ar AirBaltic. Nebūs Zaharjina, kura šķīvi Zatļeram nolaizīt, nu i daikts ar viņu.
    Kas attiecas uz sesku, tam jābeidz smirdēt.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 26.03.2013. 21.19

    OT, labs komentārs. Ir divas problēmas – latvenergo uzpūstie tarifi un LM uzpūstā vadība. Nacionalizēt visu un piedzīt ķīlu nevis no metalurga, bet LM vadības.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 26.03.2013. 21.34

    ….Optiskais Tēmeklis…. pareiza pozīcija – pie privāta uzņēmuma veiksmēm un neveiksmēm vainīga valdība….droši vien, valdība izvēlējās arī elektrokrāsnis….arī pie nesamērīgi lielajām izmaksām uzņēmuma vadībai – arī valdība vainīga….un kā tur palika ar 20 miljonu valsts naudas piešķīrumu LM pirms vairākiem gadiem, lai nodrošinātu elektrības jaudas LM?….ko vēl mēs varētu samesties darbarūķiem no Liepājas metalurga?…vēl kādu piekrastes zonu piešķirt, apmaksāt īpašuma nodokli, luksuss autiņu iegādei?….
    …..nemurgo, lūdzu!….

    …kāpēc Tev tāda degsme neradās aizstāvēt putnu fabrikas “Ķekava” strādājošos?….arī taču privāts uzņēmums!…

    P.S. ….Gestiņš peļams no Tava nemaldīgā ne-v-viedokļa puses… :)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 26.03.2013. 21.49

    ZanE jau neatzisies, kuras partijas asprāši elektronodokli uzgrūda visiem, glābjot savu slinkumu.

    Nepamanīji, Ķekavas vistu toreadorus aizstāveju gan, — nekad neesmu priecajies par blēdigajiem administratoriem.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > andris902 26.03.2013. 21.59

    Piekrītu ZanEs viedoklim.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > andris902 26.03.2013. 22.05

    Optiskais Tēmeklis
    Vai tāpēc ka tur arī īpašnieki nelegālie imigranti, vai vienkārši tāpēc ka žuļiki?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 27.03.2013. 00.26

    Kāpēc tas uzņēmums vispār ir kļuvis par privātu? Kļūda jālabo.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 27.03.2013. 08.33

    Vienkārši, — tādēļ, ka sociālās lietas VD & V-partijas Ministru Kabinetam Rigā pie kājas, kamēr pensionāri nav vienīgie, ar kuru ādām valsti glābt.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > andris902 27.03.2013. 09.01

    Normunds
    Visiem uzņēmiem, vai gandrīz visiem ir jābūt privātiem, vai nu pašu izveidotiem vai nopirktiem īstā izsolē. Ne tā kā Latvijā, kur par par uzņēmējiem kļuvuši “prohoģimci”, kas santīmu nav ieguldījuši, nav naglu sienā iedzinuši.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 26.03.2013. 20.22

un kapec butu jaatbalsta karetejais zidu izzagtais parex..paskatieties uz “ipasnieku” pretigajiem zagligajiem zidu purniem..ar lipmanu prieksgalaa kurs telo nevainigu sveto-govi..visu musu ekonomiku noziedzigi gravusi un izzagusi variet minet kuras tautibas parstavji..acimredzami prasaas pec ceturtaa reiha.

+10
-8
Atbildēt

11

    inesite15 > janazakovica 26.03.2013. 20.56

    da, labi – spogulī paskatīsimies … labi labi
    Baigi būsi brīnīties ?

    – Un iečiko – kaut jel viens kaut jel kāds nožēlojams tūdaliņš ko iespējis izgrozīt ???
    ( Ne priekš sevis-pajolja, bet tā – kaut tā – priekš CILVĒKA ..nu, kaut teoretiski……) – ….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > janazakovica 26.03.2013. 20.59

    …ar lipmanu prieksgalaa kurs telo nevainigu sveto-govi..
    __________________
    Būtu valdība reaģējusi uz Lipmana ieteikumu negarantēt kredītu LM, gan brīdinājumiem par notiekošo jau pirms gada, tad situācija būtu daudz labāka. Kā vienmēr Latvijā – noziedznieku un upuri vērtēt vienādi.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janazakovica 26.03.2013. 21.06

    pirozkovs
    Ļipmans vienkārši ir abižots, ka Solncevas brigāžu pieliktais “smotrjaščijs”, sīkais baņjugans, Zaharjins, pārņēmis viņa par sviestmaizi noprihvatizēto vismaz pus miljardu vērto uzņēmumu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > janazakovica 26.03.2013. 21.14

    Jā, interesanti, kāpēc Lipmans uzdāvināja Zaharjinam akcijas? Kā tas notika? Kāds ir stāsts?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janazakovica 26.03.2013. 21.28

    Normunds
    Tā bija bandītu doļa par valstij nozagto uzņēmumu, līdzīgi kā Skoka amats VN, vai Ivanova no Merka lētāk kā par zemes cenu atpirktā arēna “Rīga”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > janazakovica 26.03.2013. 21.42

    …pirozkovs…

    …Lipmanam ir savi rēķini kārtojami ar LM otru akcionāru – vēlme atgūt, it kā Zaharjinam aizdotas 2 miljoni LM akciju….bet…jāpriecājas, ka valsts galvojusi “tikai” 60 miljonus, jo:

    Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks sadarbībā ar Liepājas deputātiem Aiju Barču, Jāni Lagzdiņu un Valēriju Agešinu iesniedzis Saeimas prezidijam un deputātiem aicinājumu atbalstīt valsts galvojuma piešķiršanu AS “Liepājas metalurgs” modernizācijas projekta turpināšanai nepieciešamajam kredītam. /2008.g. 3.novembris/

    Valdība sestdien ārkārtas sēdē atbalstīja uzņēmuma “Liepājas metalurgs” lūgumu pēc valsts galvojuma 112 miljonu latu liela aizņēmuma ņemšanai.
    /2008.g. 8.novembris/
    …par galvojuma piešķiršanu aktīvi cīnījās septiņi Saeimas deputāti : Jānis Lagzdiņš, Aija Barča, Valērijs Agešins, Uldis Ivars Grava, Pēteris Hanka, Aigars Kalvītis un Andris Bērziņš….

    MP – I.Godmanis
    EM – K.Gerhards
    FM – A.Slakteris

    …krīze un ES ieviesa savas korekcijas un E.Repše paraksta valsts galvojumu «Liepājas metalurgam» par 60 miljonu aizņēmumu 2010.gada 4.janvārī…..

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > janazakovica 26.03.2013. 22.12

    zanE. Kundze, lūdzu izlasiet visu, ne tikai to, kas Jums der.
    1. Vai Lipmans ieteica negalvot kredītu? Jā.
    2. Vai Lipmans brīdināja par notiekošo LM? Jā.
    Lipmani var uzskatīt par veiksmīgu uzņēmēju.
    Uzņēmēju vidē meklējat enģeļus? Neatradīsiet, gluži tāpat kā politikā. Nedomāju, ka Jūs stundām sēžat, pētot uzņēmuma bilanci un štukojot, kā varētu valstij samaksāt vairāk nodokļos. Valsts institūcijām jāreaģē uz signāliem īpaši uzņēmumiem, kuriem galvojusi kredītus. Audits nav atradis nozieguma pazīmes? Tas nav viņu uzdevums. Cik zinu, tad pret metallūžņu piegādātāju jau uzsākts kriminālprocess.
    Valsts aģentūras pat neseko ES naudām, attopas pēc gadiem, kad īpašnieki pazuduši.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > janazakovica 26.03.2013. 22.32

    speciāli Zanei: «Esmu gatavs palīdzēt [«Liepājas metalurgam»] bez tiem cilvēkiem [kas pašlaik vada uzņēmumu],» sacīja Lipmans.

    Aģentūra LETA vēsta,ka šodien pēc uzklausīšanas valdības sēdē Lipmans žurnālistiem norādīja – laika uzņēmuma glābšanai ir palicis ļoti maz.

    Lipmans arī kritizēja valsti, kas nav kontrolējusi izsniegto valsts galvojumu, tāpat arī apšaubīja starptautiskās auditorfirmas «Ernst&Young Baltic» veikto auditu, jo uzskata, ka trīs nedēļās tādā uzņēmumā kā «Liepājas metalurgs» auditu nav iespējams paveikt.

    «Vispār neesmu apmierināts, ka valsts galvojums uzņēmumam tika piešķirts bez aprunāšanās ar galvenajiem akcionāriem, tas liecina vai nu par korupciju, vai noziegumu. Ja valsts vēl grib zaudēt naudu, tad lai tagad piešķir vēl kādu atbalstu «Liepājas metalurgam»,» Lipmana teikto citē LETA.

    Jau ziņots, ka valdība otrdien vēl nepieņēma lēmumu par piedalīšanos grūtībās nonākušā AS «Liepājas metalurgs» glābšanā, norādot, ka vēlas lielāku uzņēmuma akcionāru aktivitāti problēmu risināšanā.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > janazakovica 26.03.2013. 22.34

    …pirozkovs…varbūt atgādini, kad Limpans ieteica negalvot kredītu…2008.gadā?…2010.gadā?….vai uzsākot tiesvedību pret Zaharjinu?….divu akcionāru nesaskaņās ieraut valsti un visas valsts iedzīvotājus – tas būtu absurdi!…

    …kā iedomājies valsts kontroli privātuzņēmumā?….līdz šim LM izpildījis visus nosacījumus, kas paredzēti izsniedzot valsts galvojumu…savstarpējo attiecību skaidrošanu atrisina tiesībsargājošās iestādes, kas jau ir iesaistījušās….

    …pirms izteikt pārmetumus, vajadzētu saprast – kas ir privātuzņēmums, kapitālsabiedrība, valsts uzņēmums….

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > janazakovica 26.03.2013. 22.38

    …lno….paldies!….es beidzot sapratu – valsts uzmācās Liepājas metalurgam bez akcionāru ziņas un lūdzās – lūdzu, nu ņemiet!…ņemiet vēl!….mēs dodam, vai tad Jūs tiešām negribiet?…lūdzu, lūdzu – paņemiet valsts galvotu kredītu!….:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > janazakovica 27.03.2013. 08.18

    zanE. Vai valstij jākontrolē privātie uzņēmumi? Pasarg’Dievs! Valstij nav jākontrolē pat valsts uzņēmumi! Ne Parex, kad valstij jau piederēja 50%, bet jāļauj aizplūst nerezidentu naudai un jāiegulda mijjards, ne Latvenergo, bet jāļauj izmantot gāzi, lai Miķelsons un co var dabūt otkātu. Vēl var minēt AirBaltic, PV līgumu…Viss kārtībā, viss kārtībā, cienītā kundze:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

andris902 26.03.2013. 19.32

…notiekošais ap LM būtu amizanti, ja ne tik traģiski – Lipmans tiesājas ar Zaharjinu, lai atgūtu LM akcijas > Zaharjins piedāvā atdot valstij savas akcijas apmaiņā pret valsts palīdzību uzņēmumam un atstājot Lipmanu ar garu degunu > Lipmans ierosina valstij pārņemt uzņēmumu un nomainīt vadību….tikai….kurš no tā visa būs ieguvējs?….kurš zaudētājs?….resnie zirnekļi!….

+9
-5
Atbildēt

4

    efeja60 > andris902 26.03.2013. 21.12

    Godmanis varētu mēģināt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > andris902 27.03.2013. 08.01

    Normund, pats taču arī varētu. Zinošiem ļaudīm tak izdodas labāk, vai ne?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > andris902 27.03.2013. 09.15

    Lipmans ierosina nomainīt vadību, bet NEaicina valdību pārņemt uzņēmumu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris902 27.03.2013. 14.29

    Šoreiz piekrītu Normundam, jo kā par laimi valdību nevada Godmanis, kurš jau milzu aizdevumu LM ir garantējis! Nu nodokļu maksātājiem būs vien jānomaksā kārtējais godmaņvaldības grēkojums no nodokļu maksātāju tukšajiem maciņiem

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Inese Birzniece 26.03.2013. 19.03

Kāpēc gan neatbalstīt? Tik daudz pozītīvas pieredzes mums jau ir. Sistēmisks uzņēmums. Saglabāsim īpašnieku miljonus. Neļausim k&k,laventiem, zaharijiem šķirties no īpašumiem, labāk apmaksāsim. Žēl vai? Ne pirmo reizi.

+17
-1
Atbildēt

0

jmaklakovs 26.03.2013. 18.52

Kaut nu būtu tā, kā rakstīts virsrakstā – “Valdība neatbalstīs “Liepājas metalurgu””.
Rakstā, un arī citos mēdijos gan ziņa tāda neitrālāka – “pagaidām nerod risinājumu”.

+17
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam