Noziegums bez noilguma

68

Komentāri (68)

dawe12121 26.03.2013. 20.59

Un. Kà ar §o nacismu? Jopéts no Lenta ru.В Латвии, как известно, господствует концепция, в соответствии с которой период пребывания республики в составе СССР считается «оккупационным». На основании этого с латвийской стороны неоднократно выдвигались требования к России (как преемнице СССР) о компенсации.

0
0
Atbildēt

0

archoftriumph 25.03.2013. 19.56

“golodomor” ukrainaa ir veel baismiigaaks padomju krievijas noziegums.

ja saadi apskataas tad usakovam un amerikam buutu beegshus jaabeeg prom no latvijas, lai paglaabtos no latviesu dusmaam. bet diemzeel arii prokuratura un policija ir bijusaas padomju savieniibas, un tagadeejaas krievijas, pakalpinji, kuri aizsargaa ameriku un usakovu.

+3
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > archoftriumph 25.03.2013. 20.16

    —— R.Jansons:”Savukārt 1949.gada marta deportācijas neatzīšana par noziegumu vērtējama kā prettiesiska.” ============================================================================ Diemžēl, bet fakts – ne direktora vietnieks, ne pats direktors, kas pašlaik bij.ASV vēstniecības telpās sēž – nav sadūšojušies apsūdzības rakstu sastādīt, lai vismaz vietnē ‘Mana balss’ varētu parakstus savākt. Nav iesnieguma no cietušās valsts puses, nevar ECT tiesnesis spriedumu un rēķinu Krievijai piestādīt.

    http://www.youtube.com/watch?v=Jmu5Qml7Rso

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 25.03.2013. 13.56

Neredzu pie šī temata ne Zani, ne kluso, ne dzeri…Laikam pie šīs tēmas lamāt NA neērti?:) Piedošanu, dzeris atzīmējās, norājot aivarsk par viņaprāt pārāk šerpu izrunāšanos:)

+7
-3
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 25.03.2013. 14.19

    >lno

    …Laikam pie šīs tēmas lamāt NA neērti?:)…
    ________________
    Tu nu gan esi viens nelabojams optimists.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 25.03.2013. 13.17

“Tos kapus pieminiet, kur savus varoņus glabājiet” – to teicis jau Rainis. Labi, ka kāds šodien vēl neiedomājas piemīt ar kāju. Kapi tik vairojas. Deportācijas neaprobežojās ar tiem briesmīgajiem četrdesmitajiem, kurus tagad piemin. Bērnībā man krita uz nerviem, kad kaimiņiene katra teikuma galā neaizmirsa – pie mums lēģerī. To, ka viņai sabojāta dzīve uz visiem laikiem, apjautu tik pirms dažiem gadiem, kad atkal kļuvām kaimiņienes. Pa vidu viņas pārdzīvojumus biju izmetusi no galas. 10 gadus viņa “nopelnīja” par partizānu barošanu, stukača nostučīšanu, tēvs, invalīds, viņu mājās nesagaidīja, māte jau bija mirusi sen. Izrādās, pirms izsūtījuma viņa fantazējusi par garīgu darbu, profesijas apguves vietā smagi strādāja neesošas valsts labā, “norūdīja” savu veselību mīnuss 40 grādōs, lai tagad būtu varoša otro gadu pavadīt pēc insulta, tikai bez kustības spējām… Viņa pārdzīvojusi ne tikai briesmīgo sociālismu, bet arī godmaņlaikus, arī mazbērnu deportāciju (ekonomisko), galīgu nabadzību mūža nogalē, kad spēka nepietika papildus peļņai – govīm. Uz Sibīriju deportētos vajag pieminēt. Tikai to izsūtīto skaits jāreizina ar 3 vai 5. Bērniem arī dzīves bija sabojātas, atgriežoties dažu gadu vecumā viņi tika laisti krievu skolās, kaut mājās runāja latviski. Sava veida integrācija, kas savdabīga ir arī šodien

+5
-2
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > Baiba Eglâja 25.03.2013. 13.41

    gunta_leona
    “stukača nostučīšanu”

    Atkal kaut kāda huijņa sanāca.
    Stukača atklāšana, kas katrā ziņā bija slavējama.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 25.03.2013. 20.09

    ———gunta_leona: “(..)
    Tikai to izsūtīto skaits jāreizina ar 3 vai 5. Bērniem arī dzīves bija sabojātas, atgriežoties dažu gadu vecumā viņi tika laisti krievu skolās, kaut mājās runāja latviski. Sava veida integrācija, kas savdabīga ir arī šodien.”
    ============================================================================
    Ar 30x pareizinās, jo bijušie Kompartijas biedri jau arī šodien pie sadales un pārdales nav pēdējās rindās.

    “Vaidere: Krievijai jāizraksta rēķins par komunisma režīma nodarījumiem’

    http://www.ir.lv/2013/3/25/vaidere-krievijai-jaizraksta-rekins-par-komunisma-rezima-nodarijumiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 25.03.2013. 12.09

… Kurš nomira brīdī, kad bērnu, kas piedzima lopu vagonā, konvojs izmeta pa braucoša vilciena logu? Māte? Bērns? Vai tas konvojieris?
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=376550:vija-beinerte-mlestbas-acugaisma&catid=93:la-komentri&Itemid=440

Konvojieris.Protams,

un šitās dzīvas?:
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=343499:traks-uz-mu&Itemid=93

Vai arī- zinām,ka “‘Dead can dance”…..-esam dzirdējuši . Toties pie mums(pie mums vienīgajiem!Tikai Latvijā!!)

Dead can heal:

…A. Apsīte: “Tā nebija, ka slimniekiem uzlika diagnozi tikai tādēļ, ka viņiem bijusi ne tāda politiskā pārliecība. Man bija tāda pieredze 90. gadu sākumā, kad mainījās valsts iekārta un kad ne viena vien persona, kurai slimības vēsturē padomju laikos bija ierakstīta diagnoze šizofrēnija, nāca uz ārstu konsultatīvajām komisijām, lai pārskatītu diagnozi. To labi zina arī mani kolēģi Bensone un Rutkis.

Neviens cilvēks nebija tāds, kam šī diagnoze uzlikta nepamatoti. Visiem bija lielāki vai mazāki psihiski traucējumi. Tas ir labi saprotams, jo, ja cilvēks psihiski ir pilnīgi vesels, viņš zina, kādā sistēmā viņš dzīvo, zina, kā kurā vietā jārunā, zina, kāda ir dzīves īstenība.” ………………….
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=343499:traks-uz-mu&Itemid=93

+3
0
Atbildēt

0

lindukjis 25.03.2013. 11.35

Pamfleta autora viedoklis ir piemērs tam, cik humāna bijusi padomju politika attiecībā pret fašistiski noskaņotiem indivīdiem, jo nevar citādi izskaidrot šo nepieņemamo vēstures skaidrojumu. Laime ka ir nodibināts Nepilsoņu kongress, kurš, iespējams, spēs, reizi par visām, atrisināt situāciju Latvijas Republikā, jo, kā var secināt, tad ar notikušajām preventīvajām nacisma apkarošanas metodēm, jeb “izvešanām/deportācijām”, kā to autors vēlējies dēvēt, bijis nepietiekami, lai atbrīvotu zemi no brūnā mēra iedīgļiem.

+2
-6
Atbildēt

1

gliters 25.03.2013. 10.32

“Citās valstīs demokrātija nemaz tik bezspēcīga nav. Katiņas traģēdijas upuru tuvinieku prasības Eiropas Cilvēktiesību tiesā atbalsta gan Polijas valdība, gan nevalstiskās organizācijas, tajā skaitā Krievijas “Memoriāls” un “Amnesty International”. Pateicoties šim atbalstam, upuru tuvinieki jau ir panākuši Strasbūras tiesas atzinumu, ka PSRS NKVD īstenotais slaktiņš bija kara noziegums. Taču attiecībā uz citiem lietas aspektiem gala slēdziens vēl jāgaida līdz šā gada beigām.

Noziegumi, ko NKVD pastrādāja Latvijā, bija ne mazāk smagi, un tie aptvēra visus sabiedrības slāņus. Bet, cik zināms, Latvija joprojām starptautiski pieņemtajā formā nav saņēmusi no Krievijas nekādus dokumentus ne par Liteni, ne arī par masu deportācijām.

Vēl ir jautājums, cik uzstājīgi un vai vispār šie dokumenti no Rīgas puses tiek prasīti… Līdz Latvijai nonākušo dokumentāro liecību saturs lielākoties ir atsevišķu vēsturnieku uzņēmības rezultāts.”

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=376514:amatpersonas-25-mart-aprobeojas-ar-qobligto-minimumuq&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+10
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > gliters 25.03.2013. 11.57

    ——-zirnekliene Šeloba: “(..) Vēl ir jautājums, cik uzstājīgi un vai vispār šie dokumenti no Rīgas puses tiek prasīti… Līdz Latvijai nonākušo dokumentāro liecību saturs lielākoties ir atsevišķu vēsturnieku uzņēmības rezultāts.” ============================================================================ Vajag tikai “rakt”, tad nollendorfiešu uzvedība kļūs labāk saprotama:

    “(..) Es vienmēr esmu teikusi, mēs mīlējām un dejojām 1949.gadā, kad notika tik traģiski notikumi” Džemma Skulme, māksliniece
    ( Rīgas Laiks, 2003/nr.10 – ,72.lpp.)

    http://www.rigaslaiks.lv/Read.aspx?year=2003&month=10&page=72

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 25.03.2013. 10.32

Godināt deportēto un visu citu cilvēku piemiņu, kas cietuši padomju okupācijas laikā, neapšaubāmi vajag. Taču gļēvlatviešiem beidzot ir nepieciešams saņemties un saukt pie atbildības represiju un deportāciju īstenotājus, kas vēl ir dzīvi un vada laimīgas vecumdienas Latvijā, svinot 9. maiju un citas līdzīgas dienas. Bet vislabākā piemiņa represēto tūkstošiem un okupācijas režīma dēļ bojā gājušajiem būtu Latvijas deokupācija un dekolonizācija!

+6
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 25.03.2013. 12.06

    ——Ciniķis: “(..) Bet vislabākā piemiņa represēto tūkstošiem un okupācijas režīma dēļ bojā gājušajiem būtu Latvijas deokupācija un dekolonizācija!” ============================================================================ Process turpinās….Viens otrs, kas mazāk pļāpā, bet vairāk “deokupē un dekolonizē” – tam ir pamats lepoties ar sasniegto. Mācās, študenti, mācās no Vjetnamas kara veterāna, kā tas lietiņas jāveic praktiski:
    “Pauls Raudseps, žurnāls ‘Ir’: Latvija kļūst latviskāka”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/pauls-raudseps-zurnals-ir-latvija-klust-latviskaka.d?id=42324494

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.03.2013. 10.28

1949 gadā, uzreiz pēc manas piedzimšanas, man deportēja tēvu.
Pilnīgi dabiski, represijas, deportācijas, utt., jāatceras, aizmirst to nedrīkst.
Tai pat laikā, man nav nekāda naida ne pret krieviem ( kuri no Staļina režīma necieta mazāk), ne pret Krieviju, naids ir pret Staļina un Putina režīmu.
Vēsture ir vēsture, politika ir politika, veidot visu politiku, balstoties uz veciem pārnodarījumiem, nedrīkst.
Arī saukt tos cilvēkus, kas te iebrauca PSRS laikos, par “civilokupantiem”, manuprāt, nepareizi, bija PSRS, cilvēki brauca tur, kur, pēc viņu domām, bija labāk, par ko viņus nosodīt?
Cita lieta, ka tie, pārsvarā, bija cilvēki, kam bija iemācīts, ka vienīgā valoda, kas jāzzina PSRS, ir krievu valoda, kas bija šovinisti, un kuru inteliģences līmenis bija stuipri minimāls.
Bet, ar visu to, neesmu noskaņots vainot konkrētus cilvēkus, vainīgs ir režīms, kaut, no otras pusres, atbildību no tiem, kas arī patreiz paliek šovinisti, tas nenoņem.

+2
-9
Atbildēt

28

    janis17 > ligakalnina 25.03.2013. 10.37

    Vai tu dzeri nedomā, ka staļina/putina režīma autoriem un atbalstītājiem būtu jāsaņem taisnīgs sods? Kā ar tiem tava tēva izsūtītājiem un viņu pudeles brāļiem, kas jandalēs 9. maijā? Par ko man viņus cienīt?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 25.03.2013. 10.38

    >dzerim
    “naids ir pret Staļina un Putina režīmu” – un kā ar naidu pret šo režīmu aktīviem pārstāvjiem Latvijā, kas traucē 16. marta pasākumus un dzīro 9. maijā? Spriežot pēc taviem komentāriem, 9. maija pasākuma dalībnieki ir pelnījuši toleranci un izpratni, un saliedētību.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.03.2013. 10.43

    Jā, es nodalu tos cilvēkus, kas, drīzāk, ir apmuļķoti un nozombēti, no tiem, kas viņus apmuļķojis un nozombējis, un no cilvēkiem ar politiskiem uzskatiem, kas neatbilst manējam.
    Vispār, to 9 maiju svin ļoti dažādi cilvēki, no atklātiem šovinistiem līdz cilvēkiem, kam tai karā nacisti iznīcinājuši ģimenes, kuriem radi karojuši PA, utt., tāpēc visus vērtēt vienādi ir galīgi garām.
    Tāpēc jau man patīk buddisms, jo Budda teica – nav tāds cilvēks “vispār”, ir tikai katra konkrēta cilvēka konbkrēta apziņa, un tas, kas notiek tai apziņā”, kaut kā tā.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    putekliic > ligakalnina 25.03.2013. 10.44

    Dzeris<<< "Vēsture ir vēsture, politika ir politika, veidot visu politiku, balstoties uz veciem pārnodarījumiem, nedrīkst". Dzeris, šis ir ļoti plāns ledus uz kura Tu tagad kāp! Tas ir tas apmēram, ko saka Putina rēžīms - sākam visu no baltas lapas! Tas nestrādās! Un ne tikai nestrādās - tas ir bīstami. Kamēr Krievija neizmainīs attieksmi pirmkārt pret savu vēsturi un nespēs paskatīties patiesībai acīs - nekas nebūs! Piedošana var nākt tikai pēc patiesas (!) grēku nožēlas un tad varēs teikt, ka vēsture ir vēsture un varam sākt būvēt attiecības, kas nebūs apgrūtinātas ar vēsturi un noziedzīgās PSRS poltikas sekām.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 25.03.2013. 10.45

    “Tai pat laikā, man nav nekāda naida ne pret krieviem ( kuri no Staļina režīma necieta mazāk), ne pret Krieviju, naids ir pret Staļina un Putina režīmu.”
    Varētu domāt, ka Staļins un Putins būtu atlidojuši no Marsa un, liekot lietā daudzskaitlīgās kaujas robotu vienības, dibinājuši savas diktatūras, nevis nākuši no Krievijas iedzīvotāju vidus un pateicoties dažādu sabiedrības aprindu un slāņu atbalstam, tikuši pie varas un darījuši savus melnos darbus. Kā teica viens krievu disidents – lai jau būtu tas Staļins, bet kurš tad tos 4 mlj. ziņojumu čekai saraxtīja? Ja reiz visa vācu tauta skaitās līdzatbildīga nacistu noziegumos, tad arī krieviem jājūtas atbildīgiem par savas tautas vēsturi un noziegumiem pret citām tautām. Kamēr viņi nesāks domāt šādās kategorijās, lai negaida pozitīvu attieksmi pret sevi. Tāpat visa veida “saliedētāji” var atslābt, bet ja viņi tiešām vēlas darīt ko derīgu, tad labāk lai pievēršas PSRS okupācijas varas pastrādāto noziegumu starptautiskā juridiskā novērtējuma panākšanai – kā poļi to dara attiecībā uz Katiņu.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.03.2013. 10.50

    Vajag nodalīt Krieviju kā zemi un Krieviju kā valsti, pret Krieviju kā valsti var būt lielas pretenzijas, bet, Krievija kā zeme man patīk, tāpat, kā vairums normālu krievu cilvēku, Krievijā esmu strādājis un uzturējies zināmu laiku.

    Un par provokatoriem, kā Linermanis utt., es te nerunāju, provokators ir provokators, un ar to viss ir pateikts.
    Par to, ka represiju organizatoriem un izpildītājiem jāsaņam taisnīgs sods, manuprāt, tā ir aksioma, diemžēl, ja Jeļcina laikā tos, vismaz, neslavināja, Putina laikā tos, gandrīz vai, pataisa par varoņiem, un attaisni Staļina noziegumus, un tas ir viens no iemesliem manam naidam pret Putina režīmu.
    Jā, to atbalsta, vismaz, 50% krievu, bet, ko var gribēt no cilvēkiem, kam “skalotas smadzenes” nu jau turpat 100 gadus, un turpina to darīt arī tagad, un kuriem īslaicīgās demokrātijas pieredze arī ir visai bēdīga?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 25.03.2013. 11.02

    Es tur, savukārt, esmu izaugusi un pastāvīgi nodzīvojusi līdz vidusskolas beigšanai un arī varu apstiprināt, ka zemei un cilvēkiem visumā nav ne vainas.
    Taču viņu domāšanas un pieejas īpatnības attiecībā uz nekrievu tautām jau bērnībā paspēju piefiksēt un tāpēc man neviens saliedētājs nekad neiestāstīs savas muļķības par iespējām ar krieviem “dzīvot draudzīgi”, pašiem nekļūstot par “indiāņiem” savā zemē.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.03.2013. 11.13

    Dzeri, atdalīt krievijas zemi no valsts mēģināja Napoleons un arī Hitlers, atdalīt Latvijas zemi no valsts un tautas šodin mēģina ušakovs un kremļa režīms. Un vēl man jautājums – vai urbanovičš un ušakovs ir apmuļķotie vai apmuļķotāji?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 25.03.2013. 11.17

    dzeris49
    “1949 gadā, uzreiz pēc manas piedzimšanas, man deportēja tēvu.”

    Krievu fašistiskais izdzimtenis, Kurgiņjans, arī lepojās ar to, ka Staļins nobendējis viņa vēctēvu un viņš arī uzskata, ka tie nebija krievi, uz kuru rokām desmitiem miljonu zvēriski noslepkavoto eiropiešu asinis, tie bijuši tungusi un kalmiki.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.03.2013. 11.17

    Dzeri,bet, ko var gribēt no cilvēkiem, kam “skalotas smadzenes” nu jau turpat 100 gadus, un turpina to darīt arī tagad, un kuriem īslaicīgās demokrātijas pieredze arī ir visai bēdīga?
    ____________________________________________________________________
    Tā taču var attaisnot pilnīgi jebko!
    Tādi cilvēki taču tiek pielīdzināti bībeliskajiem lopiem, kuri nespēj atšķirt labu no ļauna, tātad nemaz nav cilvēki – un to saki tu, dzeri…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 25.03.2013. 11.21

    aivarsk
    “atdalīt krievijas zemi no valsts mēģināja Napoleons un arī Hitlers”

    Vai 25. marts ir piemērota diena, lai pieminētu šos izcilos cilvēkus?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.03.2013. 11.29

    aivarsk – tev, kā parasti, pārāk radikāli spriedumi, visa pasaule un cilvēki nav sadalīti “labajos” un “ļaunajos” atbilstoši politiskiem uzskatiem, pastāv arī daudzas citas kategorijas, pēc kā cilvēkus vērtē.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.03.2013. 11.56

    Ja vēlies, var jau personīgāk paskatīt – kas Latvijai un latviešu tautai vēl labu? Staļins? Puķins? Kremlis? Ušasķiks? 9. maija aptaurētie? Divvalodības balsotāji? Te arī iezīmēsies tumšie spēki…
    Neesmu radikāls, cenšos būt taisnīgs…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 25.03.2013. 12.24

    dzeris49
    “cilvēkiem, kam tai karā nacisti iznīcinājuši ģimenes”

    Nacisti “iznīcinājuši ģimenes”!!!
    Lai piemin Staļina upurus(visi WWII cietušie), kapiņos, bet nerīko cilvēka cieņas apkaunojošas cūciskas dzīres.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 25.03.2013. 12.27

    dzeris49
    “bet, Krievija kā zeme man patīk, tāpat, kā vairums normālu krievu cilvēku”

    Krievi normāli cilvēki, protams izņemot tos 95% galējo izdzimteņu, kas atzinuši Staļinu par izcilāko krievu, kas nobalsoja par čečenu bērnu močīšanu atejās un kuri atbalstīja karu pret Gruziju.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 25.03.2013. 13.09

    “1949 gadā, uzreiz pēc manas piedzimšanas, man deportēja tēvu” – šis teikums parāda, ka dzeris pie uzskatiem, ko viņš aktīvi pauž komentāros, ir nonācis nevis dzīves pieredzes un aplami izdarīto secinājumu rezultātā, bet smagi ciešot no Stokholmas sindroma.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.03.2013. 13.59

    Pilnīgākās muļķības, neviens te represiju organizatorus un īstenotājus neattaisno, viss ir jātceras un jāpiemin, bet, pakārtot naidam visu dzīvi ir muļķīgi un neproduktīvi, tas nozīmē represēt sevi vēlreiz, un to es darīt nevēlos.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 25.03.2013. 14.34

    dzeris49…Krievija kā zeme man patīk, tāpat, kā vairums normālu krievu cilvēku…Putina laikā tos, gandrīz vai, pataisa par varoņiem, un attaisni Staļina noziegumus, un tas ir viens no iemesliem manam naidam pret Putina režīmu.
    Jā, to atbalsta, vismaz, 50% krievu, bet, ko var gribēt no cilvēkiem, kam “skalotas smadzenes” nu jau turpat 100 gadus…
    __________________
    Njestikovočka aļi njet? Djela v kolhoze šļi ploho. Nje to, čto sovsem ploho, možno skazatj daže horošo…nooo… s každim godom vsjo huže i huže:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 25.03.2013. 14.44

    dzeris49. 1949 gadā, uzreiz pēc manas piedzimšanas, man deportēja tēvu.
    __________________
    Kak zakaļalas staļ… Tu esi no tiem, kuri sociālisma dzimtenē, pat steipuļojot uz nošaušanu, kliedza: lai dzīvo lielais Staļins:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.03.2013. 15.14

    Jā, Ino, man viņa portrets vēl tagad pie sirds, kabatas makā, un Ļenina portrets pie gultas.
    Vispār, kaut kā neatceros, ka es te kādreiz būtu slavinājis Staļinu vai staļinismu, nu bet tev kļūdīties ir piedodams, tu parasti saredzi nevis to, kas ir, bet to, ko tev gribētos redzēt, kā jau teicu, dažiem emocijas ņem virsroku vienmēr.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 25.03.2013. 15.15

    “pakārtot naidam visu dzīvi ir muļķīgi un neproduktīvi, tas nozīmē represēt sevi vēlreiz” – nekādā gadījumā nav jābūt naidam, vienkārši ir jābūt taisnības uzvarai, tas ietver sevī arī vainīgo saukšanu pie atbildības. Bet tam nav vajadzīgs naids, to var darīt bez emocijām, vismaz, bez naida emocijām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.03.2013. 17.26

    dzeris49 bet, pakārtot naidam visu dzīvi ir muļķīgi un neproduktīvi, tas nozīmē represēt sevi vēlreiz, un to es darīt nevēlos.-
    ——
    Bet kā būtu ar dzīves pakārtošanu taisnīgumam??? Padomā par to?
    Pat, ja tavs tēvs būtu bijis īsts mežabrālis, kas ar ieročiem cīnījās pret padomju varu, nevienam okupantu režīmam nebija nekādu tiesību viņu izsūtīt! Bet šodien dēls par nacionālistiem un fašistiem lamā tos, kas iestājas par taisnību, par latviešu tautas un Latvijas valsts tiesībām!
    Troikas lēmumā par tavu tēvu bija kāds no šiem variantiem – kulaks, fašistu atbalstītājs, nacionālists.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ligakalnina 25.03.2013. 19.06

    dzeris49. Par vēlu piedzimi:) Toties kā aģitēji par nevainojamo SC pret zagļiem latviešiem. Tev nebija svarīgi, ka viņiem ir līgums ar Putina partiju, nebija svarīgi, ka viņi vienmēr atbalstījuši kampējus. Čerčils bija gatavs pret Hitleru noslēgt savienību kaut ar pašu nelabo, Tev arī nav nīstamāka partija par VL:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 25.03.2013. 20.19

    pirozkovs
    “Čerčils bija gatavs pret Hitleru noslēgt savienību kaut ar pašu nelabo”

    Pār Vinstonu Čērčilu tomēr nāca apskaidrība: “We Killed The Wrong Pig”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.03.2013. 20.49

    Nu tiešām, kam es te ko skaidroju, cilvēkiem kuriem pastāv tikai divas krāsas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.03.2013. 22.53

    Dzeri, Nu pareizi – divas krāsas – SĀP, NESĀP

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.03.2013. 06.16

    Ja cilvēks koncentrējas vienīgi uz savām sāpēm, to sauc par hipohondriju.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 26.03.2013. 10.50

    Dzeri, Nu nezinu, hipohondriķi IEDOMĀJĀS, ka var saslimt, vai, ka ir slimi.
    Es būtu priecīgs, ja tas viss, kas pēdējā laikā Latvijā notiek man tikai rādītos. Varbūt es tevi arī esmu izdomājis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janis17 25.03.2013. 10.09

ušakovs un rubiks plecu pie pleca strādā savā partijā, lai grautu mūsdienu Latviju.
ušakovs un bērziņš plecu pie pleca šodien noliks ziedus pie brīvības pieminekļa…
9. maijā ušakovs rīkos dzerstiņu un ālēšanos karātavu laukumā… Vai nevajadzētu skaidri pateikt, lai viņš neapgāna upuru piemiņu ar savu klātbūtni, ja esam tik vārgi un nevaram Rīgas domē ievēlēt tādu vadību, kas nav valsts un tautas nodevēji???
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=326807:vectvu-pieminana-k-politika&catid=95:intervijas&Itemid=439

+11
-2
Atbildēt

0

Sanšains 25.03.2013. 09.27

Plašāku skatījumu un plašāku konteksta tvērumu, lūdzu!

Vienmēr – arī 25. martā – pieminēsim arī faktu, ka 9. maijā mēs redzam dižojamies tos kolonistus, kuri identificējas ar projām neaizgājušajiem “atbrīvotājiem” – ar tiem pašiem, kuri 1949. gada 25. martā tikai atsāka jau 40. gada okupācijā un 41. gada deportācijās iesākto, atbrīvojot vietu savējiem un izveidojot labvēlīgu sistēmu turpmākajai kolonizācijai.

25. marta notikumi nebija nekāda “force majeure” nelaime, par ko mums te abstrakti būtu jāpaskumst – tas bija uz konkrētas nācijas un kultūras pamata balstīta režīma realizēts noziegums.

Un vienmēr ievērosim un atminēsimies arī spēku samēru mūsu valstī, kāds joprojām katru gadu izpaužas 16. marta/9. maija pasākumos un norisēs.

+22
-1
Atbildēt

0

Juris Dzelme 25.03.2013. 09.25

izrādās ka šim noziegumam ir gan noilgums, pat LV vārdā, jo kā gan citādi bijušie eksekūciju veicēji varētu netraucēti dzīvot, pat zīmētos laikrakstos !!!

+11
0
Atbildēt

1

ilmisimo 25.03.2013. 09.01

Komunistiskā un nacionālsociālistiskā simbolika esot aizliegta(it kā..).

Laiks novākt divgalvainuos tītarus.
https://twitter.com/Space0Writer/status/313287126986915841/photo/1
…………………..

http://jpohl.blogspot.com/2009/03/fifty-years-since-operation-priboi-25.html

+6
-1
Atbildēt

2

    dzintarz > ilmisimo 25.03.2013. 09.39

    lama ..
    Laiks novākt divgalvainuos tītarus..
    ======
    Patiešām. Pēdējais laiks.
    Un nekāda pārcilvēciska piepūle, vai dzīvības riski nav jāiesaista…

    Tik vien kā pacelt pakaļiņu un demokrātiski nobalsot. Visiem.
    Vēl tas ir iespējams..
    Atcerēsimies 88.gada 25.marta gājienu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 25.03.2013. 10.21

    ——–Pelēkais Vilks (..)
    Tik vien kā pacelt pakaļiņu un demokrātiski nobalsot. Visiem.
    Vēl tas ir iespējams..
    Atcerēsimies 88.gada 25.marta gājienu!
    ============================================================================
    Saskaitīsim no 1988.g. līdz 2020.g. “paš-deportējušos” no LV uz Rietumiem, lai “feldmaršalam” Pabrikam būtu skaitlis (500 000-??), no kura 30% rēķināt:

    “Pabriks lēš, ka Latvija ietekmēt atgriezties dzimtenē varētu 30% aizbraukušo iedzīvotāju”

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/pabriks-les-ka-latvija-ietekmet-atgriezties-dzimtene-varetu-30-proc-aizbraukuso-iedzivotaju-13999983

    0
    -7
    Atbildēt

    0

buchamona 25.03.2013. 08.59

Pieminēt okupantu terora upurus – tā ir svēta lieta, tikai mēs to tā dīvaini darām. Atsevišķos datumos aizejam nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa, bet ikdienā solidarizējamies ar tiem ļaužiem, kuri sevi personificē ar šiem Kremļa slepkavām, kuru upurus mēs atsevišķos datumos pieminām.

Kā citādi var izskaidrot faktu, ka Latvijā var notikt tādi brīnumi, kā valodas referendums, kurā tika apšaubītas tiesības latvietim Latvijā runāt tikai latviski? Kā var Latvijas Republikas teritorijā organizēt nepilsoņu kongresu, kura mērķis ir likvidēt Latvijas Republiku? Kā tas var tā būt, ka Pārdaugavā legāli ik gadus pulcējas Latvijas valsts ienaidnieki, lai 9. maijā sarīkotu orģijas un līksmotu par to staļinistu upuru nāvi, kurus pieminot tagad tiek rīkots šīs piemiņas pasākums, par kuru raksta autors…utt

Vai tas, kas šobrīd notiek Latvijā ir uzskatāms par kaut kādu augstākās demokrātijas paraugdemonstrējumu pārējai pasaulei? Nē, jo demokrātija beidz eksistēt tajā brīdī, kad caur to tiek radīts ļaunums.

Vai tas, kas šobrīd notiek Latvijā ir uzskatāms piemērs kristīgai piedošanai? Nē, jo kalpošana Dievam un kalpošana ļaunumam – tās ir divas nesavienojamas lietas.

Tad, kas tad tas ir? Kā var skaidrot šo mūsu pietāti pret ļaunumu? Domāju, ka tas ir kaut kāds Stokholmas sindroma paveids, kurš ir pārņēmis lielu daļu latviešu un ar kuru pēc iespējas ātrāk būtu jātiek galā, ja gribam dzīvot brīvā, neatkarīgā Latvijā arī turpmāk

+24
-2
Atbildēt

10

    putekliic > buchamona 25.03.2013. 09.14

    Un spilgtākais piemērs šai abstulbinošajai divkosībai būs Ušakova, kurš šodien došoties pieminēt genocīda upurus (tak jau latviešu balsu zvejošanai), bet 9.maijā slavinās Latvijas otrreizējo okupāciju, kā rezultāts bija šis genocīds.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 25.03.2013. 09.18

    …..Viņš bija parakstījis papīrus par cilvēku iznīcināšanu, faktiski bija pelnījis tīru nāvi, bet mēs viņu audzinājām. Pāraudzinājām……….
    http://vip.latnet.lv/lpra/lachu_medn.htm

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 25.03.2013. 11.02

    rinķī apkārt
    “Atsevišķos datumos aizejam nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa, bet ikdienā solidarizējamies ar tiem ļaužiem”

    “Кесарю-кесарево, а слесарю-слесарево”
    Kamēr mūsu vidū atradīsies cilvēki, kas apšaubīs vāciešu lomu cilvēces vēsturē vēl nepiedzīvotā genocīda “Baigā gada” izbeigšanā un nepieļaušanu tā izplatīšanu visā Eiropā, tikmēr viena čekas padla varēs represētām sirmgalvēm parādīt savu “prezidentes žestu” un uzdzīvot 9. maijā kopā ar viņu spīdzinātājiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 25.03.2013. 11.22

    articulus100. Molotova – Ribentropa pakts radīja Baigo gadu, un vēl – ja Tu šodien Vācijā sāktu publiski visu vācu tautu saistīt ar viņu nacionālsociālistiem, visdrīzāk Tu dabūtu pa kaklu :))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 25.03.2013. 13.17

    rinķī apkārt
    “Molotova – Ribentropa pakts radīja Baigo gadu”

    Excusez-moi, vai Jums prātiņš pavisam sašķiebies?

    Мы на горе всем буржуям
    Мировой пожар раздуем
    Мировой пожар в крови
    Господи благослови
    (Aleksandrs Bloks)

    Jau otrā dienā pēc Pilsoņu kara beigām krievs sāka gatavot nākamo karu. Ja būtu izdevusies intervence Spānijā 1936. gadā, ja spāņu tauta Franko vadībā nebūtu nosargājusi savu neatkarību, nekādas vajadzības vairs Staļinam pēc Molotova-Rībentropa kara pakta nebūtu. Drausmīgākie izdzimteņi, kādus vien sātanam bija izdevies radīt, visu Eiropu būtu noslīcinājuši asinīs vēlākais 1938. gadā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 25.03.2013. 13.37

    articulus100.Nu, un kā Tu komentē Austrijas anšlusu, 1939.gadā Čehoslovākijas likvidēšanu, Polijas sadalīšanu, pēc kuras PSRS un Vācijas armijas daļas rīkoja kopīgu parādi par – godu savai kopīgajai uzvarai. Kāpēc Tu nepiemini faktu, ka trīsdesmitajos gados vācu lidotāji, tankisti utt tika apmācīti PSRS poligonos? Kā Tu komentē nacistu iebrukumu ” vecajā Eiropā”? Lai nosargātu pasauli no boļševisma, bija jāokupē Norvēģija, piemēram? :))

    PSRS karaspēks nekad nebūtu iebrucis Baltijā, ja pirms tam nebūtu panākta Vācijas piekrišana šim noziegumam. Tāds pavisam dīvains ir Tavs skatījums uz pavisam neseno vēsturi :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 25.03.2013. 14.23

    rinķī apkārt
    “PSRS karaspēks nekad nebūtu iebrucis Baltijā, ja pirms tam nebūtu panākta Vācijas piekrišana šim noziegumam.”

    Tas ir stulbs mēģinājums jebkādiem līdzekļiem rast attaisnojumu krievu fašistisko izdzimteņu zvērībām pret pasaules tautām. Ja nepietiek laika vai saprašanas izlasīt vai noklausīties Viktora Suvorova “Pēdējo republiku”, iesaku
    http://www.youtube.com/watch?v=Ckw7lrahhe4
    Kādi Austrijas anšlusi, kādas Čehoslovākijas likvidēšanas? Fašistisko izdzimteņu krievija uzsāka WWII, iebrūkot Spānijā 1936. gadā. Nepaveicās, pasaules “atbrīvošana” tika atlikta uz laiku.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 25.03.2013. 16.01

    articulus100. Tas ir stulbs mēģinājums jebkādiem līdzekļiem rast attaisnojumu krievu fašistisko izdzimteņu zvērībām pret pasaules tautām. +++ Kādā veidā šis pakts, kuru pieminu, un ar kuru PSRS un Vācija sadalīja Eiropu, kalpo par ” plāksteri” ar kuru varētu mēģināt attaisnot staļinistu pastrādātos noziegumus pret cilvēci? :) Bet ok, netieku Tavai domai līdz, tas man ir par sarežģītu – tādēļ lieku punktu šai sarunai :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 25.03.2013. 17.15

    Tas ir plāksteris, ja aizmirstam staļina plānu par “vispasaules revolūciju”, kas radās ilgi pirms 1939.g. 23. augusta. Tāpat ir zināms, ka tieši staļins gatavojās lauzt šo līgumu, tas Hitleru piespieda uzbrukt pirmajam, it kā neloģiski sākot karu 2ās frontēs. Hitleram vienkārši nebija citas iespējas.
    Staļins, atšķirībā no Hitlera,nevienu dienu neuzskatīja, ka tāds Eiropas sadalījums būs ilgstošs. staļinam vajadzēja visu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 25.03.2013. 19.16

    rinķī apkārt
    “Kādā veidā šis pakts, kuru pieminu, un ar kuru PSRS un Vācija sadalīja Eiropu”

    Šis pakts nebija vajadzīgs iebrukumam Baltijā, Polijā vai ultimātam pret Rumāniju, šī pakta mērķis nebija Eiropas sadalīšana. Tā nolūks bija pamudināt Vāciju iebrukumam Polijā un ieraut karā Franciju un Lielbritāniju, lai tiktu novārdzināts vienīgais kaut cik vērā ņemamais pretinieks, Vācija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 25.03.2013. 08.55

Katram no mums vajag aizvērt acis un iztēloties kā tas būtu ar mani un manu ģiemeni konkrēti. Tad var labāk saprast šo cilvēku traģēdiju – kad tu un tavi tuvinieki vienā mirklī labākajā gadījumā tiek brutāli padarīti lopiem, bet sliktākajā – tevi iznīcina. Un vislielākais rūgtums sirdī par par to, ka tas ir tik netaisni – šis noziegums pret tevi tiek vērsts par to, ka tu esi bijis izglītots, strādīgs savas zemes patriots – vienkārši krietns cilvēks. Un mirstošo bērnu jautājumi – mammu, kāpēc tā notiek ar mums viticamāk palika bez atbildes…. Nolieksim galvu šo cilvēku priekšā.

+14
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 25.03.2013. 07.44

vienacainais ķēms, Latvijas nīdējs, kurš te naida pilns ķengāja Latviju un latviešus ir pazudis. Gribētos ticēt, ka šo ir apciemojusi drošības policija. Ja izsviež redakcija, tad parasti tādi parādās atkal, tikai zem cita segvārda.

+10
-1
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dace_ampermane 25.03.2013. 10.45

    klejotājs
    “vienacainais ķēms, Latvijas nīdējs”

    “Vienacaino ķēmu” Latvijā ir desmitiem tūkstošu un tie atkal nolasīsies 9. maijā Karātavu laukumā, lai nesodīti slavinātu drausmīgāko ideoloģiju cilvēces vēsturē, staļinismu – rusismu, WWII, Baigo gadu un masu deportācijas. Šo konkrēto drošības iestādes varbūt pieķērušas gatavojot bumbu un ieteikušas kādu laiciņu piebremzēt internetā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam