Koalīcijā apstākļi valdības krišanai?

124

Komentāri (124)

garausiitis 25.03.2013. 11.48

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 25.03.2013. 09.32

zivi sadalot uz divi- paliek puse no dukta.

gribējas būt literāriskam ģēnijam…………

bet

“sapņoju,ka gredzens pirkstā……….. …. duktā”

+1
0
Atbildēt

0

Kaspars 25.03.2013. 00.03

es prognozēju valdības krišanu jau rudenī – gan ar atrunu, ka ja būs labi klimaktēriskie apstākļi. mazliet nokļūdījos.

0
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > Kaspars 25.03.2013. 10.06

    Zatlera partijai klimakss jau garām. Stāvoklis smags. Strauji tuvojas neizbēgamais.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 24.03.2013. 21.13

gunta_leona Kāds tikai kārtējo reizi noteiks – biezputra. Tas, ka tā putra būtu tikai manā galvā, ir sīkums. Putra taču ir visā sabiedrībā, valstī. Visās lietās galvenais – politika. Katram sava politika, ne viena. Joprojām gudri sola, nepasaka skaidri un gaiši, bet notiek pavisam citādi, nekā sola… Kaut vai ar ekonomiku – lielījās ar valsts panākumiem krīzes pārvarēšanā, teica, ka pasaule šo Austrumeiropas valsti pat rāda par piemēru citiem, tagad daži pasaules ekonomisti saka – ziepes ir lielas

Pie mums ne vienu vien māju ceļ bez pamatiem. Reāli jau tā neko nevar uzcelt. Māju ceļ, bet tie pamati vienkārši slikti. Drūp jau celtniecības laikā.

Ļoti grūti ir pareizi mērīt,
Un mums vairāk par visu rūp –
Ja nu kāds slaists dzīves sienā smērē
Tādus ķieģeļus, kas rīt jau drūp.

Šos vārdus dzejā jau pirms vairāk kā gadiem trīsdesmit izteicis Ojārs Vācietis. Bet mēs nu stāvam uz tām drupām, gribam to vai negribam. Kā citādi, lai sauc to, ka pastāv vispārējie terorisma draudi, tuvojas kaut kādas dabas katastrofas, tauta ir neizglītota un grimst arvien dziļākā nabadzībā, sociālo atstumtību nemaz nav ko pieminēt. Tikai daži ir visuvareni un ietekmīgi…

Es tikai esmu labs, citi visi tie sliktie, – tas jau būtu tāds sīkums, ja tikai tā uzskatītu kāda daļa mūsu sabiedrības locekļu. Ir vēl trakāk – ir tādi, kuriem šķiet, ka tikai viņi dara tos labos darbus, bet pārējie – sliktos. Un sliktu vien dara. Labu neko. Vismaz tādu, kuru citi arī uzskatītu par labu.

Un tā mēs stāvam uz drupām, jo iepriekšējās paaudzes sliktu cementu izmantojušas. Stāvam uz drupām, gribam to vai negribam. Bija taču tādi, kas uzskatīja, ka tikai viņi vienīgie darīja labu. Tagad viņi, ja vēl var, cīnās pret tiem, kuri mēģina cīnīties pret problēmām. Kurš no viņiem visiem cīnās par kaut ko? Lai kā, bet cīņu pret nevis cīņu par savulaik te ieskandināja godājamie tautfrontieši. Viņu vadoņi šodien saka – mēs ielikām pamatus, par tālāko, lai rūpējas jaunās paaudzes. Ja nu tie pamati ir slikti?

Bet mēs stāvam uz drupām. Tikai – ir taču tā, ka, lai radītu ko jaunu, vecais jānoārda. Drupas rodas neizbēgami.

Mēs gaidīsim, kamēr nomainās vairākas paaudzes? Varbūt pietiks ar to vienu, kura sasmērējusies iepriekšējā režīmā.

Stāvam uz drupām. Jaunu neko vēl pagaidām necelsim? Stipra cementa pietrūkst.

+3
-7
Atbildēt

1

    brigita_damme_rtk_lv > Baiba Eglâja 24.03.2013. 23.58

    …lai radītu ko jaunu, vecais jānoārda
    —————
    Tā arī lielākā kļūda, ne cements vainīgs. Doma par ko jaunu, tik veco noārdot. Nav māka tā, bet vājums. Mūžīgās drupas tad … mūžīgas…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

piziks 24.03.2013. 20.31

Ozoliņš šoreiz noliekuļojis galīgi šķērsām. Pat savu pašcieņu aizmirsis. Vai nav kaut kur nesen kopā ar Ķīli redzēts kaut vai dzimšansdienu smagi svinot, vai? :)

Viegli jau Ozoliņam kopā ar daudziem mucu bīdīt uz NA kā nestabilitātes garantu (atšķiribā no Kalvīsa kādreizējā pašvērtējuma).

Valdības nestabilitātē neviens nav tik daudz paveicis kā visstiprākā un vislabāk bruņotā partija Vienotība. Un tai vispirms vajadzētu būt premjera atbildībai, Valdiņš, reizēm kopā ar Vilku, vien aizrautīgi briselē dēl euro turp un šurp/tudī-sudī. Premjers it kā dzelžaini — un tikpat ērti sev pašam — neiejaucas. Neiejaucas, — faktiski necenšas vadīt pats savu komandu, necenšas vadīt un attīstit valsti Latvijas iekšpusē. Ja neattapsies zibenīgi, vēl ir iespējas arī netikt eurozonā. Var vienig priecāties, ja tā ir premjera ideja, laikus ar prokuratūras kustībām rikošeta pabaidīt PV asprāšus mediācijas procesā ar CAF. Toties Liepājas Metalurga lieta tiek PR-eta ka Liepājas blēžu radita problēma, nevis dižķibele, kas drīz izlīdis ari ar cietušiem citiem elektro dižpatērētājiem. Un Vienotībai diez vai vajadzētu masveidā vainot NA par šupāšanu, — gudrak būtu bijis jau pašā sākumā kaut 1 portfeli vairak iedot NA, neka gaidit, kamer NA sevī pamodinās pūķi. Vienotiba sapriecājās, ka NA dod iespēju spēlēties ar Olšteina 6-nieku pret zatleriešiem ka Āboltiņas privātnaidnieku. Vai tiesam nebija skaidrs, ka bez liekas palidzības Sprūdžs un Ķīlis izgāzīsies. Un kāda vella dēļ Vilkam Kornu vajadzēja ciest tik ilgi, Smilšu ielu izkornet vajadzēja taču agrāk, lai nerastos šaubas, kurš ir FM boss…

+8
-7
Atbildēt

0

Janka, Janic 24.03.2013. 19.57

kraameejiem man miinusus , piecietiišu , bet visi kas uzbruuk Ozoliņam u n staav un krriit par pseidonacionaaļiem , grib premjera kreeslaa redzeet smagajos noziegumos apsuudzeeto , bez paraksta tiesiibaam Ventspils mēri sarkano kabataspartiju iipašnieku lembi…..lai Jums veseliiba , neaizmirstiet 1. juunijaa .kad laadeesiet urnaas savus biļetenus pasviitrot ,ES PAR VALSTS NOZADZEEJU …

+11
-9
Atbildēt

5

    Jānis Derkusovs > Janka, Janic 24.03.2013. 20.10

    1.jūnijā? Tu domā pašvaldību vēlēšanās? Kāds tam sakars ar premjera krēslu?
    Ventspilī jau premjeru nevēl. Bet Saeimas vēlešanas ir pēc gada oktobra pirmajā vai otrajā sestdienā,man vienmēr jūk kura sestdiena.
    Bet nu argumentācija, kas par NA ,tas par Lembergu, vispār nav argumentācija. Tie ir emocionāli brēcieni.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 24.03.2013. 20.25

    šii buus speeku jebšu muskuļu paraadiišana , taa ja miiliit….

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Janka, Janic 24.03.2013. 20.29

    Ebenemezers. Nu kā tad kungs baidās vairāk no mīnusiem vai Lemberga? Man pie Ozoliņa raksta pielika 9 mīnusus, /droši vien bija stipri vairāk, bet gan jau kāds domā arī kā es/, bet redzi – esmu vēl dzīvs:)
    Ja jau tā baidies no Lemberga, kādēļ nemaz neuztraucies par krievu oligarhiem, ar kuriem salīdzinot, Lembergs tāds punduris vien ir?

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 24.03.2013. 21.15

    lembe miiliit ir biistams valstij no visaam puseem , neatkariibas taii skaitaa….arii ar krievu oligarhiem saistiibaa.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Janka, Janic 24.03.2013. 22.33

    Ebenemezers lembe miiliit ..
    ________________________
    >Ebenemezers

    Tā Tu te drīz paliksi viens- kopādduktiem, troļļiem ēžām,klopantiem…..un IR šarmantuo koļeķivu…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

lebronj2356 24.03.2013. 19.06

Kur nu Ozoliņš bez uzvemstīšanās NA ? :) Ja godīgi, tās štruntīgās skribeles jau ir apnīkstoši lasīt – tāpat jau skaidrs, kas būs iekšā….žurnālists arī štruntīgs, ja reiz tik žultains un paredzams !

+5
-10
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 24.03.2013. 18.19

Nu labi.Var jau muļķi mētāt, bet NA ir neproporcionāls vietu skaits valdībā.
Bet V , protams, izdevīgāk ir turēt ministrijās RP, kas pati ir neticami efektīva savu reitingu graušanā, un līdz ar to nav konkurente vēlēšanās, nekā stiprināt NA, kas stabili, kaut ne strauji, savus reitingus kāpina. Tāpat aŗī ZZS reitingi ir stabili pat opozīcijā
Un NA tas ir tikai pirmais saeimas cikls…Tur ir izaugsmes potenciāls, bet V ir sevi izsmēlusi. Un tad vēl Repšes atgriešanās…
Valdība visdrīzāk nostrādās līdz vēlēšanām, bet kādu sadalījumu iedos nākamās vēlēšanas zina tikai zvaigznes…Vienīgi prognozējams ir SC, tur elektorāts nemainās.

+11
-10
Atbildēt

3

gundega_heiberga 24.03.2013. 17.12

Foto lieliski ilustrē Vjačeslava Dombrovska balsojumu komisijā pret ГАЗПРОМ lobiju.

+8
0
Atbildēt

0

inesite15 24.03.2013. 16.45

> mērkaķu cirks

Dzīvi jus vēl redzējuši neesat . Īsto un skarbo .
Daudzi to i nepaspē.. pieredzēt .
Kāds tur EURO – ………..

+2
-2
Atbildēt

0

dzerkaleliva 24.03.2013. 14.57

Un, kurš tad tagad euro ieviesīs?

+2
-2
Atbildēt

0

austrisv 24.03.2013. 12.00

“Kur nu vēl tādi sīkumi kā Finanšu ministrijas parlamentārās sekretāres piepešā atbrīvošana no amata vai ne ar vienu nesaskaņots mēģinājums “aizrotēt” Ekonomikas ministrijas valsts sekretāru uz Satiksmes ministriju. Kāpēc? Ai, “grupējumu kari” un intrigas, ziniet.”

Manuprāt, Vilks gan nav nekāds intrigu perinātājs un zina kāpēc viņam jāatbrīvo valsts sekretāre. Starp citu viņš to ir arī pateicis radio.
Viņš skaidri pateica, ka valsts sekretārei ir jānodarbojas ar valsts sekretāram noteiktajām funkcijām, un nav jāmēģina līst un darīt ministra darbs! Manuprāt, pateikts ir viss ka sakāms, un netīrā veļa, ko tieši ši valsts sekretāre ir darījusi pāri savām atvēlētajām funkcijām, publiski nav jāiztirzā.
Šoreiz aizstāvēšu arī Pavļutu, kā īstu džentelmeni, lai gan viņš publiski ir noklusējis tos darbiņus, kurus it kā veicis nelikumīgi šis valsts sekretārs Pūce. Vai tad Pūce nav Jaunupa klases biedrs ar visām līdzīgām Jaunupa ambīcijām. dzirdēts aizkulisēs, ka Pūce pārsniedzis savas pilnvaras izdodot licences mazajām elektrostacijām, kas viņam bija aizliegts darīt;
Ozoliņam īsti vajadzētu papētīt, vai tā ir taisnība.
Vispār es šoreiz Ozoliņu nesaprotu, jo iznāk tā, ja ministrs neļauj savu ministriju gremdēt visādiem valsts sekretāriem, tad viņš ir slikts, bet, ja ļauj tādiem darboties, kā Šlesera Freivaldam, tad rezultāti nav tālu jāmeklē , jo vainīgs ir neviens cits kā premjers.
Tas, ka Parādnieks var sastrādāt tikai mēslus, nav nemaz jābūt sevišķi gudram, jo nav jau pirmā reize. Tīrais ārprāts būtu atdot Labklājības ministriju NA, jo tad droši vien labklājības budžets , kas tāpat ir ar mīnus zīmi , tiktu iedzīts vēl lielākos mīnusos, jo Parādnieka jājamzirdziņš ir demogrāfija, kura tomēr būtu jāfinansē no citiem budžeta līdzekļiem, jo soc nodokļa iemaksās šādi ieņēmumi no darba algām vienkārši nav paredzēti!

+12
-9
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > austrisv 24.03.2013. 12.30

    ———Bet (..)Vispār es šoreiz Ozoliņu nesaprotu,….(..) jo Parādnieka jājamzirdziņš ir demogrāfija…… ============================================================================ Kurš te vēl ko nesaprot, ja:
    “Vīrieši ir no Marsa, bet sievietes no Venēras”-??

    http://www.youtube.com/watch?v=dDVvZdZ_CLk

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 24.03.2013. 12.39

    Bet
    Paldies vismaz, ka savaldījies 16. marta sakarā un nepievienojies pārējiem latviešu nīdējiem un neapgānīji leģionāru piemiņu ar saviem izkārnījumiem!

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.03.2013. 12.42

    Es gan no Tevis gaidīju, ka uzbruksi un apmētāsi mani kārtējiem lamu vārdiem, jo aizskāru taču Parādnieku- kārtējo reizi. Kā tad tā?
    Un vēl “Paldies”

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 24.03.2013. 12.57

    Bet
    Izmet no galvas to Parādnieku, nu nedabūsi viņu. Pameklē sen onkulīti, ķipa dzēris, baujahre 49, tikai vismaz biseksuāli.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.03.2013. 13.49

    Starp citu, No Džera nav dzirdēts nekas nepieklājīgs. Viņam visu cieņu, kaut arī mums ir dažādi uzskati, bet galvenais jau ir tolerance ne rupjības.
    Un liecies mierā, jo neesmu taču reproduktivā vecumā, kā pats izsakies.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    inesite15 > austrisv 24.03.2013. 16.48

    – baaa !
    jENTALMEŅI TAGAD KĀDI SAVAIROJUŠIES :))))))))

    “aizstāvēšu arī Pavļutu, kā īstu džentelmeni, lai gan viņš publiski ir noklusējis tos darbiņus, kurus it kā veicis nelikumīgi šis valsts sekretārs Pūce. ”
    :)))))))
    ………………………………………………………………….. abet
    pAR TO dzērušo gan nepiekrist nevar ( Bet Starp citu, No Džera nav dzirdēts nekas nepieklājīgs. Viņam visu cieņu, ) … n., tā pie vienas rakstišanas

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 24.03.2013. 21.10

    Bet
    “Viņam visu cieņu, kaut arī mums ir dažādi uzskati”

    Uzskati dažādi, bet mērķis, noēst NA, lai SC un ZP vieglāk būtu piebeigt Vienotību, viens.

    “Un liecies mierā, jo neesmu taču reproduktivā vecumā, kā pats izsakies.”

    Tāpēc jau liec mieru tam puikam(Parādniekam)!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 24.03.2013. 11.40

Vajadzētu noklausītie E.Zariņa interviju ar M.Bendiku. Bendiks ir sens, uzticams Šķēles cilvēks, viens no nedaudzajiem, kurā Šķēle ieklausās. Bendiks par politiku tā pat vien nekad nerunā. Vispirms jau uzkrītoša ir acīmredzamā “glupība”, kas nāk no ļoti gudra, zinoša un informēta cilvēka – “potenciālie valdības gāzēji ( NA ) būs no koalīcijas iekšpuses”…
Visa uzmanība tiek veltīta NA, tikai viņiem ir interese gāzt valdību. Ar nolūku tiek noklusēts, ka nacionāļi tagad ir tikai ierocis Lemberga un Co rokās, ka īstie lietu bīdītāji ir ārpus koalīcijas.
Bet galvenais vēstījums ir – “šī valdība var strādāt mazākumā, Dombrovskis ir spējīgs vadīt mazākumvaldību un panākt vienmēr opozīcijas atbalstu balsojumos”.
Varbūt tiek radīta mīksta nosēšanās NA, kur valdības gāšana tiek aizstāta ar – ” mēs aizejam no valdības, bet to negāžam, valdība var strādāt mazākumā”.
Šī ir pavisam cita lieta – NA nekļūst par valdības “uzmetējiem” un saglabā savu “godīgo nacionālo seju”.
Tikai naivais var iedomāties, ka tāda mazākumvaldība varēs nostrādāt pašreizējā situācijā pilnu termiņu. Kāda jēga tad Lembergam un Co ir no visa šī teātra, kāds labums. Lembergam un pārējiem ir vajadzīga pozīcija valdībā, jo tikai tā saglabājās izredzes izbēgt no soda un atjaunot noziedzīgos darījumus ( PV iepirkums ), kurus pārtrauca rīkojums No2.
Protams, tas ir tikai viens no scenārijiem.
Pats galvenais uzdevums ir iznīcināt RP, sašķelt to un radīt priekšnoteikumus Lemberga atdzimšanai. Visi demisiju pieprasījumi, reformu diskreditācija un RP ilgstošā, mākslīgā turēšana 2% robežās kalpo vienam mērķim – spiediena izdarīšana un RP un tās biedriem, radot nedrošību un iespēju šķelt, radīt iespaidu sabiedrībā pirms pašvaldību vēlēšanām, ka RP praktiski nepastāv.
Pašvaldību vadītājiem tiek dots vēstījums, ka nav nozīmes balsot par RP, jo viņa nebūs drīz pie varas un nevarēs atbalstīt reģionus ar materiālo atbalstu.
“Ja gribiet tikt pie finansējumiem, Jums nekas cits neatliek, kā balsot par Vienotību” – tik tieši un nepārprotami savu atbalstu Āboltiņai izsaka Lembergs. Varbūt tāpēc Āboltiņa tik viltīgi smīnēja savas runas laikā kongresā, kad teica – “nesagaidīsiet….”.
Jā, ar tādu sabiedroto kā Lembergs Āboltiņa var būt gana pārliecināta.
Maldīgi ir domāt – ja nav alternatīva, tad valdība nekritīs, jo citu sastādīt vienkārši nav iespējams. Jau vienreiz minēju, ka valdības krišana un ilgstoša nespēja sastādīt citu valdību var novest pie ārkārtas vēlēšanām, kur Lembergam pie rokas būtu vēl spožā Sudrabas kārts. Kas zin, varbūt tāpēc Repše jau tagad ir uztaisījis itkā priekšlaicīgo startu, jo grib būt sagatavots šādam solim.
Mums visiem, kas negrib Lemberga un pārējo oligarhu atgriešanos valdībā, ir jāzin – no šīm pašvaldību vēlēšanām ir atkarīgs valdības liktenis un pat tālākais valsts attīstības vektors. Ja vēlēšanās Rīgā RP gūs lielu savu vēlētāju atbalstu, Lembergs un viņa sabiedrotie neuzdrošināsies gāzt valdību. RP tagad ir jauns vēlētājs, kuru nevar ietekmēt ar lētiem populistiskiem trikiem.
Protams, ka RP biedru atšķelšana turpināsies, nevajaga iedomāties, ka Lembergs un Co pie tā nestrādā. Tuvāk pie vēlēšanām pamodīsies Bites “sirdsapziņa” un varbūt, ka vēl kādam pēkšņi būs “savs viedoklis”. RP ir jāatcerās, ka visi tie, kuri palika uzticīgi partijai, kuri nepakļāvās milzīgajam oligarhu sistēmas spiedienam, ir izgājuši ugunskristības ir pelnījuši cieņu un uzticību.

+9
-14
Atbildēt

17

    ——-
    Beidz niekoties ar politisko šaha spēlīti, laiks baudīt pavasari!

    http://www.youtube.com/watch?v=dw6css_kqpo

    0
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 11.48

    susur, jūs kaut ko citu izņemot Lembergu redzat? ja arī sākumā pozitīvu sauso atlikumu RP/Zatlers panāca, tad tagad RP savā rīcībā (it īpaši atsevišķu biedru) nodara Latvijai vairāk ļaunuma nekā tāds Lembergs.

    Pie tam par Lembergu – visiem ir zināms, ka viņš ir kretīns un kādas ir viņa intereses, tātad viņš ir paredzams un viņa potenciālā rīcība ir novērtējama jau iepriekš, bet ar RP ir pilnīgā d…, jo nevar saprast, kurš biedrs kādas intereses pārstāv un kurā brīdī kā rīkosies.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 11.52

    Mani reformu sakarā piemēram interesē kuram būs tā laime savākt aiz Ķīļa reformas IzM. Patreiz izskatās, ka jo tālāk , jo dziļāk purvā.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 12.04

    Mani arī biedē tā juceklīgā Ķīļa tā saucamās reformas izglītībā, it seviški veikli mēģinot izdabūt cauri krievu valodai mācību valodas statusu augstākajā izglītībā. Cik dzirdēju, tad privātajās augstskolās, tas jau notiek, bet pilnīgi nesaprotami, kāpēc Latvijas valstij ar tās vienīgo valsts valodu- latviešu, būtu jānodrošina krievvaldīgajiem krievu valodā augstākā izglītība?
    Šie krievvalodīgie taču jau tagad var izvēlēties kādā valodā studēt- pasaule ir plaša un atvērta visiem.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    cheszz > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 14.49

    Bet teica: Mani arī biedē tā juceklīgā Ķīļa tā saucamās reformas izglītībā, it seviški veikli mēģinot izdabūt cauri krievu valodai mācību valodas statusu augstākajā izglītībā.
    ………
    Tas ir vēl viens mīts, ko pirmoreiz nopublicēja LA un par ko nacionāļi piebrēca pilnu internetu, pat nepapūloties noskaidrot patiesību. Grozījumi par krievu valodu augstskolās parādījās (nejauši?- neticu) BEZ ĶĪĻA SASKAŅOJUMA un viņš šai sakarā ir ierosinājis disciplinārlietu, skatīt te: http://reformupartija.lv/2013/03/14/roberts-kilis-ierosina-disciplinarlietu-saistiba-ar-nekvalitativi-sagatavotu-likumprojektu/

    Pilnībā piekrītu susuram par RP apzinātu nomelnošanu, ko aktīvi veic Lembergs un viņa sulaiņi: ZZS un NA, lai oligarhi atkal atgrieztos pie varas. Valstī vērojama ekonomikas izaugsme, tātad atkal būtu ko zagt.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 15.06

    Kā cilvēks/ministrs var parakstīt un iesniegt skatīšanai likumprojektu, ko pat nav uzmanīgi izlasījis? Es ceru, Kīlis prot lasīt? :D
    Tad, kas tādā gadījumā ir Ķīlis – pajoliņš, kas iesniedz kaut ko, pat nelasījis? Es tik slikti par Ķīli nedomāju, tonij :D

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    cheszz > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 16.12

    Acīmredzot pārāk uzticējās padotajiem, būs viņam rūgta mācība. Ceru, ka vainīgos ierēdņus noskaidros un sodīs.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 16.30

    … galvenais uzdevums ir iznīcināt RP..
    ______________________ kas beigts- to vēl beigtāku vairs nepataisīt.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 16.33

    tonijs …pārāk uzticējās padotajiem, būs viņam rūgta mācība.,,,vainīgos ierēdņus noskaidros un sodīs.
    ——————
    Ķīlim pazudusi pīpe?

    Un-

    kurš IR Ķīļa Lavrentijs?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 16.49

    “…pārāk uzticējās padotajiem, būs viņam rūgta mācība. ”
    Ja nemaldos, tas nav pirmo reizi. Kā nemācas, tā nemācas. Domāju, tik nenopietns personāžs atbildīgam valsts postenim NAV derīgs. Atceros jau, būdams vadītājs grupā pie prezidenta Zatlera, kura izstrādāja valsts attīstības vīziju, bija piemirsis iekļaut apskatāmo jautājumu sarakstā lauksaimniecību. Tādas nozares, kā lauksaimniecība, Latvijā pēc 20 gadiem Ķīļaprāt vienkārši nebūtu:D

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 17.15

    tonijs:
    Acīmredzot pārāk uzticējās padotajiem, būs viņam rūgta mācība. Ceru, ka vainīgos ierēdņus noskaidros un sodīs.
    ===================

    Jūsu norādītajā vietnē – kur tā disciplinārlieta – rakstīts šādi:
    “Lai arī ministram PERSONISKI NAV PRETENZIJU [izcēlums mans – Haris] pret svešvalodu, kas nav Eiropas savienības valodas, lietošanu Latvijas valsts augstskolu studiju programmās, šis jautājums nekad nav bijusi viņa prioritāte.”

    Vai tik nebūs bijis tā, ka Ķīļa ierēdņi vienkārši pārcentās, cenšoties uzost ministrijā valdošā vēja virzienu?:) Un tas – labākajā gadījumā. Sliktākajā, bet ticamākajā – Ķīlis pamēģināja, apdedzinājās, mazliet, uz laiku atkāpās.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 17.37

    Domāju, Hari, padotie pareizi pildīja ministra norādījumus, bet pēc sabiedrības protestiem ministrs nolēma novelt vainu uz padotajiem.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 18.32

    Kā tad! Ierēdņi ielika tik politisku lēmumu kā krievu valodu likumā. Jūs paši ticat tādām muļķībām?
    Un par to disciplinārlietu…Un ja nu ierēdņi iedos paskaidrojumus, kurš lika, ko lika un kā lika? Un vēl pievienos pierādījumus…Ko tad? Uzliks disciplinārlietas atzinumam ierobežotas piejamības statusu?
    p.s. IZM pirms nedēļas bija tāda paliela apspriede.Tieši ministra dzimšanas dienā. Ministrs bija ļoti atraktīvs. Kaut kā pa Vecrīgu sāka klīst izglītības ierēdņu paredzējumi…Ka spriežot pēc zvaigžņu stāvokļa, ministrs atkal slimos…Kā ūdenī skatījušies! Ekstrasensi!

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 18.39

    …Kā ūdenī skatījušies! …
    ___________
    ķīlis mārkā???!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 21.38

    bet pēc sabiedrības protestiem ministrs nolēma novelt vainu uz padotajiem.
    ______________________________________________________
    Klasika!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Māris Bārzdainis 24.03.2013. 22.21

    aivarsk

    sīla! [ķīpa mošč]

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 25.03.2013. 00.28

    ķīlis atkal pievilkās :) :) :) nu ko reformātori ? Reformas pa pāli ? :) :) :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Elina 24.03.2013. 11.39

: Manuprāt, neviena no varas partijām netaisās pašlaik neko gāzt, neko mainīt, noblēdīt, izkrāpt, apkrāt, nodot utt. Beidzot Latvijā strādā tā, kā ir jāstrādā apstākļos, kad normāls darbs nav ritējis 20 gadus, kad viss ir jaukts tīši vai netīši un joprojām tiek traucēts gan no iekšpuses, gan ārpuses: “Redzi, Es jūs sūtu kā avis vilku starpā; tāpēc esiet gudri kā čūskas un bez viltus kā baloži”(Mat 10:16). Daudziem trūkst pieredzes. Bet visvairāk mums visiem – ticības un uzticības, norišu vērtēšana notiek pēc veciem standartiem un ar aizdomām un klaju neiecietību. “Ja jūs zīmes un brīnumus neredzat, jūs neticat.” Bet jāstrādā ir tālāk un kritizētājiem teikšu: “Vai jūs vēl nemanāt, nedz noprotat? Vai jums sirds vēl ir apcietināta? Jums ir acis, bet jūs neredzat; jums ir ausis, bet jūs nedzirdat?” Nu vismaz padarīto darbu dēļ ticēsim. Saulainu Pūpolsvētdienu!

+10
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Elina 24.03.2013. 11.53

    ——
    1990.g.4.maijā sāktais bizness turpinās – pēc ES fondu izsišanas var uzelpot brīvāk, taču konkurentu darbībai jāseko – galu galā labākās vietas pie siles ir ierobežotā skaitā.
    Visi ir vienlīdzīgi, taču “veiksminieki” ir vienlīdzīgāki par visiem citiem:

    http://www.youtube.com/watch?v=fMECBv_U-U4

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 24.03.2013. 11.35

dzeris +++++ Es, gandrīz vai, priecātos, ja Repše atgrieztos, ja RP būs, tik lielā skaitā noteikti nebūs, un tad jau labāk Repše, nekā Sudraba vai ZZS.

Melleņādas meitenei
Sumpurnc patīk.
Tak vairāk
Daikirī, daikirī.

Vīlipsōnc

+5
-3
Atbildēt

0

grislits 24.03.2013. 10.46

No raksta: Pirmā šai sarakstā, kaut arī atstatus no Dombrovska valdībai tipiskajām problēmām, pašlaik ir Nacionālās apvienības nostāšanās opozīcijā valdībai, kas nu ir apstiprināta “oficiāli” – ar koalīcijas līguma laušanu, iesniedzot Saeimā iekšlietu ministra demisijas pieprasījumu.

______________________

Ozoliņa kungs, vai tad pirmie koalīcijas līgumu nelauza V kopā ar RP, ievēlot satiksmes ministru? Vai tik koalīcijas līgumā nebija kaut kas par 4/5 atbalsta nepieciešamību, ko?

+11
-15
Atbildēt

0

dro 24.03.2013. 10.11

eltae. Ne jau tikai Ozoliņš. Vai atceraties Albertes rakstu par konfliktu 16, martā, kad “krieva” iespļāva sejā represētai sirmgalvei? Sutkas.

+11
-13
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > dro 24.03.2013. 11.14

    ——-
    Ne tikai ozoliņi, bet arī LTF veterāns Snipa par Latvijas Tautas Frontes 25-ās dibināšanas gadadienas svinībām aizmirsis? Laiks ATCERĒTIES LTF u.c. “dziesmotā jampadrača” aktīvistus, viņu paveikto šodienas jaunatnei atgādināt.
    Mācās, študenti, mācās kā investīciju projektus varēja apturēt:

    http://www.youtube.com/watch?v=rllTZJCeFZk

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 24.03.2013. 11.25

    egde. Mācās, študenti, mācās kā investīciju projektus varēja apturēt..+++ kārtējos vagonus ar krievvalodīgajiem migrantiem apturēja, kurus caur metro projektu centās Latvijā no Krievijas ievilkt. :) Bet, ja Tu Atmodu par jampadraci dēvē, tad, kā nosauksi tos visāda veida kompartijas darboņus, viņu armiju utt, kuri no šāda ” jampadrača” aizbēga uz neatgriešanos? :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 24.03.2013. 13.51

    ——–rinķī apkārt egde.(..) Bet, ja Tu Atmodu par jampadraci dēvē,…… ============================================================================ “Kā es māku, tā es maunu” E.Veidenbaums
    – Bijušie “jampadrača” aktīvisti arī sāk atmosties, sāk izvērtēt savas jaunības trakulības:

    ” Atklāti sakot, man šodien ir pat nedaudz kauns par savu rīcību un aktivitātēm 80. gados.”
    Andris Pauls Pāvuls, kas savulaik aktīvi piedalījās gan Pilsoņu kongresa, gan LNNK veidošanā, kā arī apvienības Tēvzemei un Brīvībai tapšanā.

    http://nra.lv/latvija/90606-aitkopis-es-milu-gan-so-zemi-gan-valsti-bet-neieredzu-so-rezimu.htm?view=comments&view=comments&view=comments&view=comments&view=comments#comments

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > dro 24.03.2013. 15.10

    edge_indran
    dažreiz lasu Jūsu komentārus, bet visbiežāk nē, braucu pāri. Demogoģiski – vienmēr.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 24.03.2013. 16.27

    Sutkas.
    ———- dukti un ļetraki.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

Kristīne 24.03.2013. 09.51

Intresanti ko Ozoliņš teiktu ja 9 maijā kāds patraucētu PSRS okupācijas karaspēka paliekas un to līdzskējējus ar sirēnu gaudošanu.

+16
-11
Atbildēt

1

dro 24.03.2013. 09.09

Vispirms vajadzētu tikt skaidrībā, vai ministra demisija nozīmē valdības krišanu, nemaz nerunājot par šī ministra pieļauto, iespējams pat plānoto provokāciju un tad saprast, kuri ir pajoliņi – NA, ministrs vai Ozoliņš un viņa histēriskie atbalstītāji. Ko vainot valdību, saeimu, ka tās vadās tikai no merkantīlām interesēm, ja pašiem uzspļaut uz tautas vēsturi un valsts nākotni. Vai tad Atmodas mērķis un ideāls bija baltslāvu republika, tad kādēļ joprojām tāda ticība “gaišajiem spēkiem”?:)

+15
-14
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dro 24.03.2013. 21.04

    lno
    “Vai tad Atmodas mērķis un ideāls bija baltslāvu republika”

    Slāvi ir mūsu asiņu nēsātāji un dēvējami par mūsu brāļu tautām. Nevajag zvēriskus tumsonīgus bezsugas bastardus pierakstīt slāviem.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 24.03.2013. 07.43

NA nemaz tā netaisās gāzt valdību, kā redzējām no manevra ar Kozlovski :), patiesībā neviena no valdošajām partijām ļoti negrib, ka to sāks vainot Dombrovska valdības gāšanā,tas ir automātisks mīnuss reitingam. Gan jau kaut kā nomuļļās šo termiņu līdz galam, tikai, ja līdz nākošās Saeimas vēlēšanām nebūs pabeigtas skaļi izreklamētās reformas – tad šāda valdošās koalīcijas neveiksme var pārvērsties par veiksmes stāstu kārtējai latviešu ” glābējpartijai”, piemēram – ZRP vietā ar 22 mandātiem nāks Repše ar savu jauno partiju… :)

+11
-10
Atbildēt

34

    ligakalnina > buchamona 24.03.2013. 07.59

    Ja vēl Repše, tad tas nebūtu nekas traks, sliktāk būtu, ja ZZS atgrieztos iepriekšējās pozīcijās, kaut V Repše būtu daudz nevēlamāks, kā ZZS, sevišķi tam Āboltiņas – Zaķa galam.
    Es, gandrīz vai, priecātos, ja Repše atgrieztos, ja RP būs, tik lielā skaitā noteikti nebūs, un tad jau labāk Repše, nekā Sudraba vai ZZS.
    Repše, ja kas, izdarījis ļoti daudz pozitīva, man nav saprotama presē valdoša attieksme pret Repši, kaut, vispār, ir saprotams, pateicoties viņam radās JL, nav vairs Sončiks, Vaškevics, Repšes laikā korupcijas uztveres indekss samazinājās, tagad atkal strauji palielinās, un daudz ko vēl var pieminēt.
    Bez trūkumiem nav neviens, bet, politiķis jāvērtē nevis pēc tā vai viņa uzvalka, bet, pēc padarītā.
    Un, ja tā NA gāzt valdību netaisijās, kāda velna pēc visa tā ākstīšanās ar demisijas pieprasījumu, NA taču radīja situāciju, ka valdības liktenis, faktiski, bija atkarīgs no Lemberga un SC.
    Normāla partija nekad nedarītu tādas lietas, tikai, lai pazīmētos, to varētu darīt tikai galēji bezatbildīgi populisti, kas arī ir NA.

    +19
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 08.43

    Tas tā nenotiek – atnāk jauna partija, un saulīte Latvijā pa zemes virsu ripo :))

    Cik ilgs laiks pagāja, līdz JL kļuva par varas partiju?, RP sabirza, pat lāgi nesākusi strādāt. Repše daudz ir izdarījis Latvijas labā, taču – atceries, cik veikli viņu uztaisīja par marsieti, par staigājošu politisku anekdoti laikā, kad JL it kā uzvarēja vēlēšanās? Tas tādēļ, ka īstā komanda vēl nebija apkārt. Tagad Jaunups, Titavs, par Belakoņu neko daudz nezinu – tie būs tie īstie, kuri pieturēs Repšem kāpsli, kad viņš atkal leks zirgā, lai stātos kārtējās savas partijas priekšgalā? :)) Šaubos,par Jaunupu un Titavu jau nu noteikti šaubos :)

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.03.2013. 08.53

    Paskaties pats, kas notiek ar Latvijas politiku – faktiski, stagnācija, grupējumu interēšu prevalēšana, ir minstri, bet, vienotas valdības, kā tādas, praktiski nav.
    V arī pārvēršas par tādu īpatnēju stagnējošu organizāciju, kur arī prevalē grupējumu interses, vienīgi Dombrovskis ko cenšas darīt lietas labā, bet, viņu “uzmet” pašu partijas biedri.
    Un tā notiek, kad partija ilgstoši atrodas pie varas, faktiski, bez konkurences.
    Tāpēc Latvijas politikā atkal vajadzīgas svaigas asinis, tas nāktu tikai par labu, kaut, ne pirmā svaiguma, bet, kaut kā tas purvs jāizkustina ir.
    Un Reše diezin vai ir tas, kuru Jaunups vai kāds cits varēs sevišķi komandēt, Āboltiņai tas neizdevās, tāpēc viņu, faktiski, izmeta, un man nešķiet, ka R varētu gribēt nodarīt valstij kādu kaitējumu.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 09.07

    dzeris – nu kur var būt tik naivs par Repši… Repše patreiz ir nospiests uz ceļiem un tas ,ka viņš pārliecinoši runā ir vienkārši acu aizmālēšanai. Nevajag pagātnes veikumus automātiski attiecināt uz šodienu. Un par RP – ja pirms gada domāju ,ka 5% savāks Saeimā , tad tagad ļoti šaubos .
    Tas kas tagad notiek koalīcijā ir viennozīmīgi Zatlera tanku aizsāktās epopejas rezultāts . Nebūtu Zatlers ar tankiem sačakarējies, būtu mums stipri mierīgāka un produktīvāka dzīve . Nebūtu ne sešinieks kas kunkst pēc ietekmes , nebūtu NA vēlme pārdalīt varu.

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 09.17

    dzeri.Tāpēc Latvijas politikā atkal vajadzīgas svaigas asinis…+++ cik zinu – bez jēgas pārlejot asinis var panākt tikai pacienta nāvi :)

    Man tā šķiet, ka laikā pēc nākošajām Saeimas vēlēšanām, ja Latvijai paveiksies, valsts kurss un prioritātes būs līdzšinējās – rāpšanās ārā no krīzes – soli pa solim. Man šķiet, ka Latvijai ļoti paveiktos, ja arī pēc vēlēšanām premjera pienākumus pildītu tas pats Dombrovskis, jo uzdevumi tie paši vecie un viņš ar tiem tiek galā. Arī Repše vairākkārt ir apliecinājis, to, Dombrovskis ir labākais premjers LV jaunajos laikos un tas tikai nozīmē, ka pašam Repšem nekas tāds kardināli jauns nav azotē noslēpts :)

    Tas, ka tāds bardaks koalīcijā – lai kā man Tev negribētos to teikt – bet pie vainas ir Zatlera ” tanki” :) Ar savu apmātību attiecību veidošanas laikā ar SC viņš nolaida dibenā savu partiju – lielu partiju, 22 mandāti. Un tagad RP stāv koalīcijas vidū, kā tāds milzis uz māla kājām, bez elektorāta atbalsta un, protams, ka šādu “tukšu vietu” cenšas pārdalīt tie, kuriem savkārt liekas, ka vietu viņiem par maz. Tā tas vienmēr dzīvē notiek, lai gan man personīgi liekas, ka šāda ” rīvēšanās” ir tīrākā kaitniecība, ja runājam par valsts interesēm, laika ir līdz vēlēšanām palicis par maz, lai sāktu mainīt ministrus. Jāsagaida vēlēšanas un gan jau tad vēlētājs šos krēslus sadalīs :)

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 09.28

    RA – vēl ir otra RP apmātība – mistiskās reformas par jebkuru cenu :) Var man šodien kāds pastāstīt kāds ir sausais atlikums no visatraktīvākā reformista Ķīļa? Patreiz redzu tikai milzīgu kašķi pakļautajās struktūrās un man nopietnas bažās , ka Ķīļa patreizējā slimība atkal ir vecā …

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.03.2013. 09.31

    Ārkārtīgi savdabīgs domu domu gājiens – pie visa vainīgs Zatlers.
    Jādomā, ja būtu vecā Saeima, ko Zatlers atlaida, ar PLL, ZZS un SC pārsvaru, kad savēlēja gan to brīnimprezidentu, gan brīnumCTB priekšnieku, gan vēl daudzus, tad gan mums viss būtu ideāli, valsts attīstītos straujiem tempiem, valdība strādātu, kā vienots vesels, utt.
    Un ne jau RP šūpo valdību un nāk ar ukltimātiem, to dara pavisam cita partija.
    Par tiem tankiem jau simtreiz pateikts, kādā kontekstā tas Z par to teica, vispār, RP nav ideāla, bet, par Latvijas lielāko ļaunumu taisīt to ir smieklīgi.
    Kungiem ārkārtīgi īsa, selektīva un subjektīva atmiņa.
    Un Repši es vērtēju nevis pēc tā, ko viņš saka, bet, pēc tā, ko viņš darīja, pagaidām man nav sevišķa pamata viņam neuzticēties, jā, parādi, utt., bet, ja viņš būtu korumpēts politiķis, jādomā, viņš sen varēja tikt vaļā no visiem parādiem, un būt bagāts, kā daudzi citi bijušie premjeri.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 09.40

    dzeris – normāls domu gājiens – ja Zatlers nebūtu bezjēdzīgi plijies ar SC , tad būtu normāla koalīcija ar NA un nebūtu zaudēta uzticība. NA arī nebūtu dižas manevra iespējas.
    Par Repši – vecie lauri ir vecie lauri … šodienas viņa domubiedri vien ir ko vērti . Pat ar neapbruņotu aci redzams kas tur lien ārā par tipiem un interesēm . Repše ir vienīgi karogs … tiesa jau pabalējis … Repšem ir viena interesanta īpašība , ko varbūt īpaši neviens nav skaļi uztvēris, bet ja papētīsim, tad paši ievērosim – viņš ir cilvēks kas ātri aizraujas ar lietām un tik pat ātri tas viņam arī apnīk :) Patreiz viņu balsta kā iespējamu karogu , bet var gadīties ,kad tas apniks kaut tam pašam Belokoņam …

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 09.43

    dzeri Ārkārtīgi savdabīgs domu domu gājiens – pie visa vainīgs Zatlers.
    Jādomā, ja būtu vecā koalīcija ar PLL, ZZS un SC pārsvaru +++ sākt jau viņi sāka labi, tādēļ arī ieguva 22 mandātus ar kuriem aizslaucīja visādus tur, tikai nobeiguma naff…:) Pozīcijas iekarot, tas bieži vien nav tas grūtākais, grūtākais ir šīs pozīcijas noturēt un šobrīd situācija ir tāda, kāda jau nu viņa ir, cik tur 2%, vai pat vēl mazāk vēlētāju atbalsta RP

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 10.02

    RA – atceros to sākumu un smiekli nāk par daudzām epizodēm … Tas kareivīgums un lecīgums… Bet beigās smags aplauziens…

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 24.03.2013. 10.17

    Visos komentāros dominē doma, ka vainīgi Zatlera tanki pie valdības sadrumstalotības un dažām popuistiskām izpausmēm. Nebūtu tanki – būtu kāda cita blamāža, kas parādītu RP vājumu. Bet principā problēma jau ir tajā, ka neviena no valdības partijām/savienībām līdz 11. Saeimas vēlēšanām nebija loģiski izveidotas. RP partijas programmu pabeidza mēnesi pirms vēlēšanām, apkopojot dažu nozares speciālistu idejas un savācot partijas biedrus pēc principa “ja gribi, tad nāc!”. V sevi izveidoja par partiju tikai uz papīra, bet struktūra un procesi tika sasteigti, tādēļ neefektīvi un ar pretrunām. NA darbojas kā divi neatkarīgi spēki – VL ar populismu un PR aktivitātēm, bet TB/LNNK vispār īsti ne ar ko – kopīga viņiem ir tikai ideoloģija, bet viss pārējais kā diviem pilnīgi svešiem spēkiem.
    Un ko var gaidīt no šāda koalīcijas sastāva, kas paši iekšēji ir sadrumstaloti?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 10.21

    NaSp – tanki bija sabrukuma sākums . Par pārējo piekrītu – bāze ir pārāk neviendabīga .

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 24.03.2013. 10.23

    rinķī apkārt
    “ka šādu “tukšu vietu” cenšas pārdalīt tie, kuriem savkārt liekas, ka vietu viņiem par maz.”

    Iedomājušies, ka padumjā latvijā strādā aritmētikas likumi!!!! Nemaz nerunājot par intelektuālo potenciālu, pamuļķais Sprūdžs vien ko vērts.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > buchamona 24.03.2013. 11.32

    Ja Repše izietu privātās maksātnespējas procesu, atbrīvotos no parādiem, vismaz formāli izskatītos neatkarīgs. Tagad ar tādu bilanci un personāžiem, kurus viņš sev velk līdzi, iešana politikā izskatās pēc kreditoru prasību izpildes. Tomēr labi, ka partijas bīdīšana notiek tik atklātām kārtīm, jo Zatlers Saeimā iekļuva krietni viltīgāk.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 24.03.2013. 12.57

    klusais. Var man šodien kāds pastāstīt kāds ir sausais atlikums no visatraktīvākā reformista Ķīļa?
    —–
    Sausais atlikums ir 20 gadus slēpto problēmu izgaismošana, kas pats par sevi jau ir labi.
    Par Repši – nebūtu jau slikti, ka Vienotībai būtu kāds nopietns konkurents. Ja ne RP, tad B variants – Repše. Pagaidām tik uzmanīgi jāraugās, ka tik tam Repšes projektam nav āža (PLL, LPP) kāja.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 13.15

    nomale – ok , izgaismoja AI problēmas . Un tālāk ? Parunāsim ar augstskolu pasniedzējiem ( konkrēti tehnisko ) – ko viņi atzīmē ? Varu pateikt priekšā – to ,ka no vidusskolām nāk arvien sliktāk sagatavots abiturients . Vai Ķīlis rok pareizajā virzienā un kāda tam ir atdeve , ja pamati ir sapuvuši. Par kašķi ar zinātniekiem es pat neminēšu.
    Par āža kāju – bet vai tad tas nav redzams ? Kas ir Berķis, kas ir Vaitaitis , kas ir Belokoņs, kas galu galā ir Titavs un Jaunups?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 24.03.2013. 13.25

    Jā, ar to izpildi ir tā kā ir. Bet daudzas atbildes par to, kāpēc ir tā kā ir var atrast šajā pašā Ozoliņa rakstā. Protams lielākais akmens Ķīļa dārziņā. Ministram jāspēja problēmas ne tikai ieraudzīt, bet, neskatoties uz nelabvēlīgiem apstākļiem, arī risināt. Savādāk jāiet projām un jālaiž vietā cits, kas to spēj!

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 24.03.2013. 13.33

    nomale – varbūt sāksim ar galveno problēmu – sistēmiskuma trūkumu. Negribu daudz atkārtoties, bet īsumā – visa izglītības sistēma prasās pēc pārmaiņām un tikai loģiski ir sākt pārmaiņas no pamatiem nevis mētāties no viena stūra otrā :) Tas ko patreiz dara Ķīlis ir darbības imitācija bez reāla plāna kā sasniegt rezultātu. Ja man nav taisnība , tad lūdzu pierādiet pretējo :)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 24.03.2013. 13.58

    Repšes partija ir skaidri pateikusi, ka grasās valdībā iesaistīt sc!
    Tātad tiks kāpts uz tiem pašiem grābekļiem vēl un vēl!

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 24.03.2013. 14.08

    Repše starp citu nāk no kādreizējā LNNK pirmajām rindām. Kādreizējais LNNK ir apmēram tas pats, kas tagad VL. Vai tad nu tā gluži būs, ka Repše būs mainījis savu pārliecību par 180 grādiem.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 24.03.2013. 14.10

    Repšes kārtējā partija varētu būt Zīgerista elektorāta(kas bija 90% no ZRP vēlētājiem iepriekšējās vēlēšanās) kārtējais “glābiņš”.
    Domāju, ka visādi latviski nerunājoši belokoņi šo partiju atbalsta tikai tāpēc.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 14.20

    Kādreizējais LNNK ir apmēram tas pats, kas tagad VL. +++ es, kā LNNK 1. kongresa utt delegāts, atļaušos Tev nepiekrist :)

    Un vēl viena lieta – no vienas puses mēs te visi esam pārliecināti demokrāti, taču iekšā tomēr sēž tas ieaudzinātais totalitārisms :) Uz kā tad balstās mūsu politiskās dzīves pamats? Ir politisku spēku programmas un ir personības, kuras šo programmu realizē – tā droši vien. Bet tie ir divi dalīti lielumi. Ja partijas programma, piemēram, izslēdz sadarbību ar politiskiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupācijas faktu, tad kāda šīs partijas biedra, lai arī līdera, personīgajam viedoklim nav vērā ņemamas nozīmes. Programma ir programma un personiskais viedoklis ir tikai personīgais viedoklis

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > buchamona 24.03.2013. 14.30

    Klusais teica: Var man šodien kāds pastāstīt kāds ir sausais atlikums no visatraktīvākā reformista Ķīļa?
    ……..
    1) Problēmas aktualizēšana- daudzas augstākās izglītības programmas dublējas, ir vājas un tām tiek nelietderīgi tērēti valsts budžeta līdzekļi;
    2) Risinājuma piedāvāšana- šo programmu izvērtēšana, ko tagad darīs vācieši.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 24.03.2013. 15.00

    riņķī apkārt. Man, kā cilvēkam no malas iedalījums ir vienkāršāks – ja pa labi no Tēvzemei un Brīvībai, tad līdzīgas. Cita lieta, ka LNNK toreiz bija daudz nepieciešamāks spēks nekā VL tagad. Nu nav tā, ka bez VL Latvijā iestātos vakars:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 24.03.2013. 15.20

    riņķī apkārt. Cik ilgs laiks pagāja, līdz JL kļuva par varas partiju?
    __________________
    Cik ilgs laiks pagāja, kamēr tā kļuva līdzīga LC un TP?:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 16.06

    nomale. – ja pa labi no Tēvzemei un Brīvībai, tad līdzīgas.+++ Tā tad, LNNK pēc Tevis teiktā bija pozicionējusi sevi ” pa labi” no TB? :) Es saprotu – tie ir jau seni notikumi, bet tomēr, sevišķi, ja raksti – vajadzētu par to pārliecināties … :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 16.11

    lno. Pasaulē jau ar laiku viss izvirst, tāda laikam ir dzīves kārtība. :) Savā komentā es vnk gribēju pateikt, ka tas ir nereāli – gaidīt uz glābējpartiju, kura jau pirmajā gadā pēc ievēlēšanas Saeimā paņems tautu aiz rokas un ievedīs to leiputrijā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 24.03.2013. 16.43

    riņķī apkārt. Neticu, ka pasaulē ir kāda partija, kura varētu aiz rokas ievest Leiputrijā, ja nu vienīgi kā Kalvītis uz gadu, bet nu tik daudz jau nu vajadzētu spēt, kā nodrošināt iespēju tautiešiem netraucēti pieminēt savus karavīrus. Vai tad par daudz prasīts?:)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.03.2013. 16.58

    lno. Es domāju, ka nekas tāds – līdzīgs šī gada 16.martam vairs neatkārtosies, vismaz tik ilgi, kamēr SC nepārņems varu LR. Kā jau teicu iepriekš – manā uztverē – no vienas puses tas bija loģisks LR ienaidnieku uzbrukums, no otras puses – tehnisks brāķis, kura rezultātā provokācija izdevās.

    Patiesībā jau šitam ” antifašistu” cirkam sen vajadzēja pielikt punktu, sakārtojot likumu, kurš regulē šīs lietas. Nu tagad nosmirdēja pa visu Latviju šī neizdarība, tagad cerams sakārtos viņi savus ” papīrus” :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 24.03.2013. 19.52

    Ivar, iziet normālu privātbankrotu Repše nav spējīgs, — Vaņam cariste jābūvē uz brokaslaiku, nav laika ar apprecētās princeses ginekoloģiju ņemties: ņe carskoje eto ģelo!

    Gan jau pats labi apzinies, ka baltā zirga Belokoņa pavēderē Repše ir tikai skaļrunis, kurš nu jau vairs neubago naudu, bet jau idejas! Pašam tikai pasakas par Singapūru un sapnis par sevi kā stingro roku. Repšes meli un aizoderes spēles nu jau vēlētajiem pietiekami labi zināmi, un pakāsto ziedojumu miljons nemaz nav tautā aizmirsts.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 24.03.2013. 19.57

    Klusais, aizmirsi Pirktiņu-Fromani kā Jaunupa naudas piekabi no ātro kreditu saņemējiem, kurus Vilks tagad nevienu klusi nemudina piežmiegt, lai paziņas nesarūgtinātu, jo pašam sava āda mīļa kaut vai Vienotības iekšpusē, kur klusie Repšes pakalpiņi gaida pārsviešanās laikus.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 24.03.2013. 20.00

    Nomale, ja vadonibu nosaukt par Repses parliecibu, tad to gan viņš nav mainījis, bet savas vadonības dēl nav nekā cita, ko Repše nevarētu samainīt un uzmest. Lidijai Lasmanei-Doroņinai nebija no viņa bail, kad noraksturoja absolūti precīzi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 24.03.2013. 20.52

    aivarsk
    “Repšes partija ir skaidri pateikusi, ka grasās valdībā iesaistīt sc!”

    Atsauce obligāta, lai nesanāk atkal kaut kāds dzērisms

    0
    -4
    Atbildēt

    0

demo 24.03.2013. 02.27

Tas ka šī koalīcija nav rezultatīvi darbspējīga, tas jau ir skaidrs. Tik neizprotami ir tas, ka inicitors šoreiz ir pats Premjers – Dombrovska k-gs.
Ja var ticēt tam, ko raksta un atreferē mēdiji,tad nepārprotami, ne tikai
savus ministrus, bet arī sabiedrību kacina pats Premjers.
Nelabi metas, kurš ierosināja Prokuratūrai izmeklēt 1/2 miljarda vērto
vilcienu iepirkuma mafiju, nesagaidot, neizprotami, daudzkārt pagarināto
vilciena iepirkuma līguma pārskatīšanas, saskaņošanas, …. ,
un galu galā nepabeigto, tā saucamo meditācijas procedūras slēdzienu ???
Zīlē nu ziepju burbuļos vai kafijas biezumos – kas notiks ar Valdību, ar
Saeimu …… ????

+7
-13
Atbildēt

0

janis17 24.03.2013. 01.05

Ozoliņ, nav neērti tik nepatiesu un uz tik veciem spriedumiem un aizspriedumiem balstītu skricelējumu likt tik solīdā žurnāla tīmekļa versijā?

+14
-20
Atbildēt

8

    aivars_silins > janis17 24.03.2013. 06.32

    Nacinālā apvienība nav pajoliņi? Dombrovskis spējīgs diplomāts, kas māk saturēt koalīciju? Valdība spēj veikt kādas nozīmīgas reformas, izņemot gatavošanos s— eiro ieviešanai/? Nu, atvainojiet!

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 24.03.2013. 08.28

    Un kā, ja ne par pajoliņiem, sauc cilvēkus, kas vienu dienu pieprasa ministra demisiju, nododot valsts likteni SC un ZZS rokās (ne jau par velti Lembergs tā “nolaizīja” Dzintaru), otrā dienā to atsauc?
    Nepatīk “pajoliņi”, var jau saukt arī par bezatbildīgiem populistiem, kam pilnīgi viss, ieskaitot valdības likteni, ir tikai instruments sava reitinga celšanai, nekas vairāk.

    +21
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 24.03.2013. 09.11

    aivarsk. Solīds žurnāls? Tu tici reklāmām?:)

    +13
    -19
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 24.03.2013. 10.15

    Solīds žurnāls ir DDD.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    liene.dz > janis17 24.03.2013. 10.44

    Nesaprotu, kāpēc dzera piebildei par DDD salikti mīnusiņi. Tas taču ir pats godīgākais un latviskākais izdevums. Dažiem te laikam nepatīk nacionāli noskaņoti cilvēki :(

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    demo > janis17 24.03.2013. 11.39

    Aivarsk.Izaicināt ar nepārdomātiem aizrādījumiem savus ministrus, tai pašā laikā Saeimā sakot, ka viss OK un sabiedrību pārliecinot – ministriem nav jāatskaitas: – kas tas ir ? Bailes no saviem ministriem, no patiesības par stāvokli valstī ???

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.03.2013. 13.52

    Maris, nav saprotams man Jūsu teksts

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > janis17 24.03.2013. 22.28

    Daži vienkārši pazīst dzeri49 un uz provokācijām neuzķeras.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 24.03.2013. 00.32

Labi rakstīts, bezmaz Snipa stilā. Satiku krievu puišus, kas teica, ka gramafonus pie Mildas taisījusi NA apvienība, lai sevi reklamētu. Cik taisnības, cik nē, bet cilvēki sāk spriest gudrāk par poliķiem.

+16
-29
Atbildēt

7

    buchamona > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 07.29

    Arturs Snips. Protams, protams – “gramafons”, valodas referendums,tagad nepilsoņu kongres utt – tas viss saplānots un realizēts – nāk no NA :) Kā var nokaitināt brīžiem tāda pārgudra prātuļošana …:)

    +20
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 08.57

    Arturs Snips…gramafonus pie Mildas taisījusi NA apvienība, lai sevi reklamētu. Cik taisnības, cik nē, bet cilvēki sāk spriest gudrāk par poliķiem.
    __________________
    Vai esat atkarīgs no zaļā pūķa?:)

    +17
    -15
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 09.42

    lno
    “Vai esat atkarīgs no zaļā pūķa?:)”

    Vecuma plānprātība

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    Aivars Lasmanis > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 10.29

    Ja daudzina un piemin, laikam bijājas. Prasti.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 11.15

    Ej bekot, Artur Indriķovič!

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 18.36

    Vai esat atkarīgs no zaļā pūķa?:)
    _________________

    ….. eee…. ka tik nebūs šitā- iepriekšķējais gabals-reprīze-autors viegli iesnipuojis, raksta kādas šmīzes pārraudzībā- komentārs teitan te- jau tādā kārtīgā snipā- kamēr šmīze izgājse?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Aivars Lasmanis 24.03.2013. 22.18

    Arturam Kristapovičam no šmīzes viss snīpis lillā, atkal pillā

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Egita 24.03.2013. 00.14

vienalga,kas tev priekšā,
——————-ļaužu pulks ,vai zvēru bars.
——————-Galvenais lai tevī pašā
——————-uzplaukst SAPUMPUROTS zars.
—————————–M.Melgalvs.

+11
-3
Atbildēt

4

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam