Uz ko tēmējam un šaujam pēc 16.marta?

135

Komentāri (135)

gliters 21.03.2013. 10.43

Ēlerte, Dombrovskis, Čigāne smenu sdaļi, Āboltiņa prjinjala…. Šodien Solvitas foto visos portālos komplektā ar žēlabām par “dīvaino koalīcijas partneri”. Aizvien šķebinošāk paliek.

+6
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > gliters 21.03.2013. 21.50

    …..uzgāzētie Vienotības zaķi…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lindukjis 21.03.2013. 10.43

Pēc cien. Čigānes uzskatiem, iznāk ka Latvijas valdība, ieskaitot IeM, nav atbildīga ne par ko. Liels atklājums ir fakts ka pašvaldību autonomija ir sasniegusi “neatkarību” tadā mērā ka pilnībā var kontrolēt arī Valsts Policijas rīcību. Nenoņemot atbildību no NA, kura izvēlējusies būt par valdošās koalīcijas sastāvdaļu, jautājums ir sekojošs: Vai Latvijas Republikas valdība ir “leļļu valdība”, kura var tikai un vienīgi noskatīties uz valstij naidīgu spēku kontrolētas pašvaldības funkcionāru izraisītajām provokācijām?

+7
-1
Atbildēt

0

inesite15 21.03.2013. 10.22

– A varbūt izčikot, kuri klauni to VISNOTAĻ STRĪDĪGO DATUMU ( kad mūsu pajolīši KRIEVIJAS TERITORIJĀ, ādolfa vācu armijas jumtoti, ko nu tur – savā burkā – sadarīja ) …..

– KURI KRUSTINJSONI TO DATUMU priekš CILVĒKU RĪDĪŠANAS ieviesa ?
Un kas tiem pajoļiem to pasūtīja, un kurš, uz šodienu no skatuves nosvīdis, krustinjsons ko par to dabūja ?

0
-2
Atbildēt

0

Elina 21.03.2013. 07.45

Deputāti jau paši izraisīja ķīviņu, cik to varēja redzēt TV. Tagad meklē vainīgos… Būtu aizbraukuši uz Lesteni un godinājuši aizgājējus 2. pasaules karā un nekas tāds nebūtu noticis…

+2
-7
Atbildēt

3

    gliters > Elina 21.03.2013. 10.45

    Ja leģionāri pārceltos uz Lesteni, arī “antifašisti” dotos viņiem līdzi – Krievijas vēstniecība nofinansētu šo “brīvdabas izbraukumu”.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Elina 21.03.2013. 12.11

    almailga
    Ne tu, blusainā fašistu sune, norādīsi, kur, kad un kā latviešiem pieminēt savus varoņus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elina 21.03.2013. 21.49

    almailga. Būtu aizbraukuši uz Lesteni
    _____________________
    zinait dear malmailaga- aizbrauciet uz…… “”hūtoru””- taurentiņus tvarstīt…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.03.2013. 06.55

IR ,deputātes Čigānes,”” RP moskovītu tanka apkalpes šariku” un citu Vienotības uzgāzēto zaķu devīze:

If you’ve heard this story before, don’t stop me, because I’d like to hear it again.”

Groucho Marx

+5
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 20.03.2013. 23.13

Ne no vienas nācijas nevar prasīt kolektīvo atbildību
________________
Protams.

dzersis49 atkal pārrijies savus vecā durkas sanitāra uzkrājumus-sajaucis “‘ripuļu”‘markas- gribēs vēl kolektīvo atbildību no visu to slimnīcu vadītājiem no kurējām nesis “kaļosus” laukā.

+3
-3
Atbildēt

0

Sandris Maziks 20.03.2013. 21.40

lno
“Pret jūdiem sliktāks, latviešiem labāks:)”

Ja Berija nebūtu nožmiedzis smirdošo krievu izdzimteni ar nokaltušo roku un saaugušiem kāju pirkstiem, Sraļinu, vēl 1953. gadā būtu sācies tāds holokausts, kādu mītu sacerētāji pat nosapņot nevarētu. Krievijas pamattautu, žīdus, būtu piemeklējis latviešu liktenis, 1937-38 gados.

0
-5
Atbildēt

0

Sandris Maziks 20.03.2013. 21.28

dzeris49
“Ja komunistu režīms bija slikts, tas nenozīmē, ka nacistu režīms bija labs vai pat labāks.”

Ja nacistu režīmā nebija viss ideāli, vēl nenozīmē, ka komunistu režīma atbalstītājam ir kaut mazākās tiesības maitāt mūsu brīnišķīgās planētas gaisu.

0
-5
Atbildēt

0

Sandris Maziks 20.03.2013. 21.24

dzeris49
“Pec tāda teksta jebkurš politiķis ES būtu marginālis, kuram neviens pat roku nedotu.”

Nekas, pēc neilga laiciņa tev līdzīgi domājošie politiķi būs izbeigti, bet viņu vīriešu kārtas pēcnācēji, varēs kalpot par einuhiem Marakešas un Karači harēmos.

0
-4
Atbildēt

0

Andris 20.03.2013. 21.23

>aivarsk: “Vai Latvijas Republikā tika nošauts kaut viens žīds?
Kara priekšvakarā mazā Latvija uzņēma apm. 5 000 jūdu, kuri bēga no nacisma (pretstatā “demokrātiskajām valstīm”, arī Amerikai), vienu no tiem – Ļubaviču rabīnu Šnērsonu (būtiska reliģiskā autoritāte) pat pa divi lāgi, otrreiz – pat izmantojot diplomātiskās imunitātes aizsegu.

“Kādu kolektīvo atbildību var prasīt no okupētas nācijas?”
Ne no vienas nācijas nevar prasīt kolektīvo atbildību.

“žīdu organizācijas ir parūpējušās, lai vainīgie tiktu nožmiegri, starp tiem varbūt arī daži nevainīgie.”
Sāksim varbūt ar to, ka vairums nevainīgi sodīto ir PSRS “taisnīgās tiesas” veikums. Taču nevar noliegt arī Mossada aktivitātes.

Kādas problēmas/pretrunas Jūs, aivark, saskatāt?

+3
-1
Atbildēt

0

Sandris Maziks 20.03.2013. 21.19

rinķī apkārt
“Iedomājieties – ja Jūs pamostos realitātē, kad svešs režīms ar atšķirīgu un Jums nepieņemamu kultūru būtu pakļāvis Latviju, kur latviešiem un latviešu valodai ir ierādīta otrās šķiras vieta, sarkanbaltsarkanais karogs”

Tas nekādi netraucēs 0 nīst latviešus, nodoties sodomijai un sūkāt savu krievu draudziņu sūdainos daiktus.

0
-6
Atbildēt

0

ligakalnina 20.03.2013. 20.59

Parasta demagoģija, Aivarsk, ja no okupētas nācijas nevar prasīt ne par ko atbildību, pat par to, ka tās nācijas iedzīvotāji piedalijās masu slepkavībās, tad arī cildināt “okupētās nācijas” leģionu nevar, jo tādas valsts Latvijas taču it kā nebija, un viņi bija vienkārša vācu lielgabala gaļa, bērnišķīga attieksme.

+3
-5
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 20.03.2013. 20.00

Interesanti, ja jau policisti tik tupi, ka nevar saprast, kas traucē , kas ne – vai tādā gadījumā nepietiek, ka viena pasākuma dalībnieki vienkārši pasaka ka TAS MUMS TRAUCĒ. Ar to nepietika ?
———————–
šis nu ir kaut kas pavisam odiozi, tīri dombravas stilā….. jūs jau veči kļūstat kā bābas, kas pēdējās dienas neko citu kā ar vaimanoloģiju nenodarbojaties ….te jau vairāk izskatās, ka kārtējo reizi balamutīgie un bravurīgie nacionālo interešu aizstāvji pie pat sīkām problēmām neko atrisināt nespēj, bet bļauj pēc palīdzības no malas…..sak, mēs ne no velna nebaidāmies, iesim kopā ar vecajiem varoņiem un neļausim tiem darīt pāri….bet tikko kāds ar skaļruni pabaidīja, dūša papēžos un bļāviens pēc apsardzes…..jo vairāk jūs te spirinieties, jo nožēlojamāki kļūstat….

+5
-9
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > Līna Kārkliņa 21.03.2013. 00.26

    ——–meeerin : “(..)
    …..jo vairāk jūs te spirinieties, jo nožēlojamāki kļūstat….”
    ============================================================================
    Ja salīdzina aizvadīto 16. marta pasākumu, kuru piedalijās 3 000 ar tiem, kuros pirms 20 gadiem piedalījās 3 000 00, tad tā jokaini kļūst ap dūšu….
    It kā mērķējām uz komunismu, pat LPSR jau 1988.g. “nogalināja” (B.Pugo pēc M.Vulfsona uzstāšanās) – tagad, kas izrādās – trāpījām Latvijai?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Līna Kārkliņa 21.03.2013. 09.44

    meerin … bet tikko kāds ar skaļruni pabaidīja, dūša papēžos un bļāviens pēc apsardzes…..
    ——————————————————————

    Ko tu ar to konkrēti biji domājis, memļak ? Ka tu pats būdams turpat uz vietas būtu sadevis pa muti specvienības večiem ?
    Manuprāt tev zarna daudz par tievu, lai tajā gājienā vispār piedalītos.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > Līna Kārkliņa 21.03.2013. 10.25

    nē godātais, nu kaut vai drusku pakustināt smadzenes un paplānot savu rīcību, ja jau esat uzņēmušies leģionāru aizstāvju lomu….nu kaut vai atstājuši būtu dažus spēcīgus čalīšus otrpus nožogojumam, kas varētu likvidēt strāvas padevi, tikko šī provokācija sākās….nu nebija tā ģeneratora apsardze tāda, lai to nevarētu bojāt neatgriezeniski….pēcāk būtu sametušies uzliktajam sodam un ar cieņu izgājuši no situācijas…..es jums varu piespēlēt ideju kādā virzienā gatavoties nākamgad – ir dzirdēts ka provokatori pie pieminekļa liks milzīgu 2 metrīgu vainagu ar sēru lentām, ko noraut nebūs iespējams’un aizklāt ar ziediem arī nē…..tad nu jau laicīgi domājat kā šo defektu padarīt par efektu, lai nav atkal jālej gaužas asaras…. leģionāriem jūsu regulārās izgāšanās var apnikt un viņi ņems un pasūtīs šādus viņu aizstāvjus uz poda…..kas attiecas uz mani personīgi es nepiedalos leģionāru atceres pasākumos nekur, kur nu vēl tādos ko organizē tā odiozā deputātu trijotne…..tāds nu es esmu nepatriots….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Līna Kārkliņa 21.03.2013. 14.09

    meerin … OK, skan smuki – un es atvainojos. Bet tādā gadījumā, pie šādām zināšanām – sēdēšana mājās IR VĪRA NECIENĪGA. Un tam nav nekāda sakara ar kaut kādu “odiozu trijotni” . VIŅI ŠO PASĀKUMU NEORGANIZĒ, viņi tajā tikai piedalās. Kurš Tev ir iestāstījis pretējo ?
    Nudien, ja jau tu šādi skaties uz to lietu, tad jāsecina, ka krievu propagandas mašīna strādā izcili , diemžēl …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Cilvēcības vergs. 20.03.2013. 19.13

Dāmas un kungi, piedodiet par rupjību, bet Jūs esat aizmuldējušies. Pieļauju, tas Jūsu trūcīgo zināšanu dēļ par tā laika notikumiem. Atsvaidziniet atmiņu vai iegūstiet jaunas zināšanas un noklausieties šodienas LR1 raidījuma atkārtojumu pl. 14:05 “Šīs dienas acīm” ar vēsturnieka Marģera Vestermana piedalīšanos. Turpinājums sarunai par Latvijas ebrejiem, viņu pienesumu un likteņiem. http://www.latvijasradio.lv/program/1/2013/03/20130320.htm

+3
-6
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 20.03.2013. 19.01

Zirneklienei šelobai gribu pielikt +, bet nesanāk.

+4
-2
Atbildēt

0

dro 20.03.2013. 17.43

Piemēram, likuma “Par sapulcēm, gājieniem un piketiem” 3. panta 3. punkts nosaka, ka valstij ir pienākums nodrošināt, lai pulcēšanās notiktu netraucēti. Turklāt “antifašisti” uzmanības pievēršanai skandinājuši trauksmes sirēnas, ko saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem drīkstot darīt tikai attiecīgie dienesti. /LA/

+9
-2
Atbildēt

0

janis17 20.03.2013. 17.29

Jūs te gandrīz visi esat aizmuldējušies bišķīt auzās!
Vai Latvijas Republikā tika nošauts kaut viens žīds? Kādu kolektīvo atbildību var prasīt no okupētas nācijas? Prasīt var individuālu atbildību un, ticiet man, žīdu organizācijas ir parūpējušās, lai vainīgie tiktu nožmiegri, starp tiem varbūt arī daži nevainīgie.
Tāpēc jums te tagad TIESĀT galīgi nav nekādu tiesību!!!

+6
-7
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 20.03.2013. 17.09

Vienkārši tas, kas notika – NEVARĒJA notikt , ja policisti to iepriekš nebūtu zinājuši. Viņi tam bija gatavi.
—————————–
kā saka zoldat dolžen bitj tupoj i ispolniteljnij – nekas policistam no savas galvas nav jāizdomā un jāpakļaujas kāda no malas izteiktām komandām….ja viņi ir saņēmuši uzdevumu nodrošināt kārtību abu pārklājušos pasākumu laikā, kur visu iesaistīto darbības ir atrunātas, tad dod dies policistam uz savu galvu sākt interpretēt kas ir kādam aizskaroši vai zaimojoši….par to lai domā politiķi un tie kuru varā ir pasākumu atļaušana….

+3
-6
Atbildēt

3

    peerku > Līna Kārkliņa 20.03.2013. 17.17

    Tā ir aksioma, brīnums, ka tas vispār var būt diskusiju objekts.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Līna Kārkliņa 20.03.2013. 17.27

    meerin … kur visu iesaistīto darbības ir atrunātas, tad dod dies policistam uz savu galvu sākt interpretēt kas ir kādam aizskaroši vai zaimojoši
    ——————————————————————

    Pirmoreiz redzu jefiņu, kurš nopietni uzskata, ka leģionāri zināja, ka nacisti palaidīs sirēnas. Kas nākamais, varbūt RD saskaņos šaušanu ar lielgabaliem un policisti arī liks mīksto ?

    Interesanti, ja jau policisti tik tupi, ka nevar saprast, kas traucē , kas ne – vai tādā gadījumā nepietiek, ka viena pasākuma dalībnieki vienkārši pasaka ka TAS MUMS TRAUCĒ. Ar to nepietika ?

    Turklāt DP, kas IR policijas sastāvdaļa – tā JAU PIRMS 16.marta bija definējusi, ka nacisti TRAUCĒS. Viena policija bija to pateikusi otrai policijai. Ar to NEPIETIEK ?

    Kuru jūs , džeki, te uzskatāt par muļķi ?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Līna Kārkliņa 20.03.2013. 17.29

    DD1. Policijai neko nepārmet. Policija pilda pavēles. Pārmetumi adresēti Iekšlietu ministram.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 20.03.2013. 17.06

Kozlovskis atkāpjas pats! Un visi glābti. Radzēviču saukt pie atbildības! Nekā škietami sarežģīta: nedaudz godprātības un vīrišķibas un mazliet juristu.

+7
-4
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 20.03.2013. 16.46

Tiešām nesaprotu, KĀ cienījamā Lolita var nesaskatīt atšķirību starp ministra demisiju un koalīcijas izjukšanu ? Varbūt nav kārtīgi izlasīts KO konkrēti NA prasa ?

P.S. Nemaz nepieminēsim, ka laikam Lolitu absolūti nemulsina pašas Vienotības virzīto amatpersonu nonākšana krēslos tieši pateicoties SC balsīm

+12
-4
Atbildēt

0

peerku 20.03.2013. 16.36

Nav saprotams, kāpēc parasti tik loģiski strukturētā Dzintara domāšana nav nostrādājusi, resp., kāpēc NA nevēršas pret Rīgas domi, bet gan pret koalīcijas partneriem. Pareizāk sakot, izskaidrojums NA nostāda ļoti nesimpātiskā gaismā. Ja kādam vēlētājam tas vēl līdz šim nebija skaidrs, vajadzētu saprast tagad. Ļoti žēl, ka tā, jo kaut vai Einārs Cilinskis ir Latvijas Zelta fonds un nekādas partijas biedru kalkulācijas viņu nesasmērēs.

+3
-8
Atbildēt

9

    dro > peerku 20.03.2013. 16.48

    DD1. Atbilde jau sniegta Tavam domubiedram:
    ARTs Nomale, Tava kļūda ir tā, ka Tu jauc PROVOKATORUS (resp. konkrētos izpildītājus) ar PLĀNOTĀJIEM. Plānotāji sež Rīgas Domē, vai pat ticamāk – Alberta ielā, savukārt konkrēti provokatori – nu tur gan ir liela telpa fantāzijai, jo ne nacisti, ne policisti nav bez vainas. Tādā nozīmē NA vēršas konkrēti pret galveno vainīgo, kurš neapturēja provokatorus. Bet varēja.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 20.03.2013. 16.50

    Baidos, Ino, ka mums ir katram sava loģika.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > peerku 20.03.2013. 16.51

    Atbilde ir vienkārša. NA nav reālu iespēju ietekmēt Rīgas Domi. NAV – un ar to ir jāsamierinās.

    Taču otra provokācijas dalībnieka – IeM saukšana pie atbildības ir reāla lieta. Tieši tā – jo jebkuram naivulim ir skaidrs, ka RD un policijas rīcība bija iepriekš saskaņota. Vienkārši tas, kas notika – NEVARĒJA notikt , ja policisti to iepriekš nebūtu zinājuši. Viņi tam bija gatavi.
    Lūk te arī viens no daudziem labiem izskaidrojumiem kādēļ : http://www.ir.lv/blogi/personigie-blogi/nerunasim-par-krievu-provokatoriem-slanisim-nacionalo-apvienibu-un-saliedesimies-ar-5-kolonu

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 20.03.2013. 16.55

    Vai Iekšlietu ministram bija lielas iespējas ietekmēt RD lēmumu. Baidos, ka nē, no tā arī konsekvences.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > peerku 20.03.2013. 17.04

    DD1. Piedod, bet es Tavā komentārā loģiku neatrodu. Vēršanās tikai pret RD ir tāda pati muļķība kā Dombrava uzbrauciens ierindas policistam. Plāns tiek gatavots vēsttniecībā un nodots RD izpildīšanai. SC ir Jeģinaja Rossija filiāle, kuru ne tik sen Vienotība gribēja uzaicināt valdībā!!! Tevi nemaz nesatrauc, ka iekšlietu ministrs pilda RD un tās dancinātāju rīkojumus?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 20.03.2013. 17.06

    DD1. Tu tāpat Kozlovskis neproti izraut dakšu no rozetes?:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 20.03.2013. 17.11

    Par laimi mums ir ministrs, kas vispirms domā un tad dara.

    P.S. Ja kas,- man dažreiz ar to ir problēmas, tādēļ zinu, ko runāju. :)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > peerku 20.03.2013. 17.20

    DD1 … Saskaņā ar likumu, viens pasākums nedrīkst traucēt otru. Ja tā notiek , tad policijai viens no pasākumiem NEKAVĒJOTIES JĀAPTUR. SASKAŅĀ AR TO PAŠU LIKUMU. Nemaz nerunājot par pašas policijas likumu.

    Nacistu pasākums objektīvi traucēja leģionāru gājienam. Neesmu redzējis NEVIENU PRETĒJU APGALVOJUMU. Nu tad kāds ir tavs loģiskais skaidrojums – kādēļ policija neapturēja nacistus ? Vai arī tu nopietni gribi apgalvot, ka nacistu pasākums netraucēja leģionāriem ?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > peerku 20.03.2013. 21.51

    DD1
    “Baidos, Ino, ka mums ir katram sava loģika.”

    Krieviem ir suverēna demokrātija, izpratne par pārtikas higiēnas prasībām un loģika.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 20.03.2013. 16.05

Kādēļ Čigānes kundze nav spējusi izspiest nevienu vārdiņu par Jākobsona kunga vajāšanu? Tā taču arī saistīta ar RD interesēm un Iekšlietu ministriju? Sliktais tonis?:)

+11
-4
Atbildēt

0

gliters 20.03.2013. 16.03

Aha… Vārdu sakot liekulība liekulības galā no “uzvarētāju”, “atbrīvotāju”, “antifašistu” un visu citu pasugu “pareizo” moralizētāju puses.

+10
-3
Atbildēt

0

kristrun 20.03.2013. 16.02

Mīļā Ringla! Niluškam jau līdz šim nav bijusi neviena iespēja iespaidot Latvijas likumdošanu. Protams, tēlojot izcilu atbildību, RD varēja šos gājienus neatļaut, līdz pirmajai jebkuras instances tiesai. Bet, lai saprastu, kurām vēlēšanām par godu šis bardaks bija vajadzīgs, un, kurš, visticamāk, par to samaksāja, nemaz nav īpaši jākustina mazās pelēkās šūniņas. Vispār, nestādos priekšā, kā Ušaks izkulsies caur to 9.maiju. Ja nemācēs, tad gan viņam spīd beigta ēzeļa ausis.

+8
-1
Atbildēt

0

buchamona 20.03.2013. 15.57

Un ne jau tikai pie Polijas robežas. Kad Latvijas žīdi centās glābties no nacistiem 1941. gadā un bēgt uz Krieviju, tad PSRS vara viņus pie Zilupes atgrieza atpakaļ – tā iegrūžot tos nacistiem tieši rokās. Visvaldis Lācis – Latviešu zemes un tautas vēsture.

+10
-4
Atbildēt

0

Egitazz 20.03.2013. 15.27

pagaišgad RD aizliedza visus pasākumus un tas bija tik kritizēts solis, ka nedrīkst kavēt cilvēku tiesības izteikties.

Šogad RD to kritiku ievēroja un atļāva visiem, kas gribēja. Atkal slikti.

Un pašiem leģionāriem nemaz nav ienācis prātā, ka lai pieminētu kritušos karavīrus, kas pie tam karoja visai apšaubāmos apstākļos, pietiek ar klusu piemiņas brīdi ne jau pie Brīvības pieminekļa, ar kuru viņiem nav nekāda sakara – jo viņi taču bija piespiedu kārtā iesaukti, vai nē?

vai tomēr nebija, spriežot uz uzrakstiem un vainagiem, ka viņi (brīvprātīgi) gāja karot?
Nu tad ko viņi atvainojās par tādu reakciju? Un brīvprātīgi iestājušiem neattiecas Nirnbergas tiesas tribunāla atruna.

+6
-12
Atbildēt

2

    buchamona > Egitazz 20.03.2013. 16.37

    kolpants, to pašu jau arī var teikt par sarkanās, vai padomju, armijas karavīriem, ka viņi karoja diezgan apšaubāmā situācijā, piemēram, Polijā, vai arī bez kaujas iebruka Baltijas valstīs un nodrošināja tur vietējo iedzīvotāju slepkavošanu, vai deportēšanu.

    Tev un Taviem domu biedriem 9. maijā vajadzētu atcerēties, ka padomju armija Latviju atbrīvoja vienīgi no tās pamatiedzīvotājiem un nodrošināja situāciju, lai nogalināto un represēto LR pilsoņu vietā okupētajā Latvijā mierīgi varētu iepludināt migrantus no PSRS teritorijas.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Egitazz 20.03.2013. 18.35

    Kolpant, leģionā īstos brivprātīgos bija viegli saskaitit, — pārak daudz, lai gruti skaitit, viņu nebija. Tāēl baltiešu SS waffen/ieroču SS baltiešu vienibas neviens nekur par noziedzniekiem nav pasludinājis, jo — nav bijis par ko. Padimperisko šovinistu stutes par legionu Latvijā runa tikai tādēl, lai nebutu jāruna par sarkanar mijas kara noziegumiem un pavilktu ilgāk pasakas par “atbrīvosanu”. Un, ja vēl kādu panaivaku politikas tanti atrod Izraēlā, teorētiskās ceriba vēl lielākas… Viena neraža, atrastā tante par agru nomira, un nu jau tas ir LV arlietu ministrijas darbs, — painformēt Izraēlas sabiedribu par Latvijas “anķifašistu” patieso saturu, — lai vairak te neviens lētticīgais neatbrauktu, — Latvijas nacionaļiem nav iebildumu, lai viesi dzīvi brauktu atpakaļ. :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

piziks 20.03.2013. 15.06

Koalīcijas stiprākā varas partija aizstāv kaiminpartijas ministru, kurš atļāvās, lai to apspēlē brūnsarkanie margināļi?

(Iekšlietu minbistrijas pārstāvji, kuri bija klāt RD pasākumu norises saskaņošanā nav attapušies, ko nozīme apskaņojuma apratūra un nav pamanijuši, ka leģionāru gajiens nosaukts par piemiņas pasākumu? Vai Iekšlietu ministrija ar terminiem latviešu valoda nu jau visiem grūtības — ministrijas un speciālistu augsgalā?)

Stiprākās varas partija, kam reitings nobrucis kā antikvāras bumbierenes.

Vienotibai vajadzētu/derētu Kozlovska demisiju atbalstīt, — tad pašu reitings paceltos un nebūtu jāpārdzivo, ka NA darbojas populistiski.

+13
-4
Atbildēt

5

    dro > piziks 20.03.2013. 15.16

    Optiskais Tēmeklis. Vienotība kā partija pazaudējusi pašsaglabāšanās instinktu. Saprotu, ka tas vienaldzīgi Zaķim, kuram tā kā tā vairs nespīd atkārtota ievēlēšana un vēl dažiem, bet pārējiem?
    Lai kaut cik saglabātu seju Vienotībai vajadzētu noteikt brīvo balsojumu. Kaut kā neticu, ka Rībena balsos pret Kozlovska demisiju.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > piziks 20.03.2013. 15.19

    OT: Vienotibai vajadzētu/derētu Kozlovska demisiju atbalstīt
    ————–
    Piekrītu.
    Bet daudz interesantāk būtu uzzināt, kas (kurš) viņiem to neļauj darīt un liek dzīt šo šķērmo demagoģiju, kam paši, var just, nemaz īsti netic.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > piziks 20.03.2013. 15.22

    > fretka

    Motīvus var saprast arī bez teikšanas, taču uz balsojuma rezultātiem gan būs interesanti palūkoties (un neaizmirst).

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 20.03.2013. 15.25

    fretka. Atgādina mana kursa biedra jautājumu partijas vēstures lekcijās:
    Sakiet, cik cilvēku nogalināja Staļina personības kulta laikā?
    Vai to man grūti precīzi pateikt…
    Nu aptuveni, tā ar precizitāti +,- i miljons?
    Nezinu, nezinu, bet droši varu teikt – tas nekad neatkārtosies…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > piziks 20.03.2013. 16.28

    Kurmītis >> O.T.
    +++Vienotibai vajadzētu/derētu Kozlovska demisiju atbalstīt,+++ !??
    Interesanta doma.
    Kā tev šķiet, kas notiks pēc tam?

    A notiks šis te: Reformisti aiziet no valdības.
    Patiesībā viņiem jau nav ko zaudēt – reitingi ir tik zemi, kā nekad. Viņi no šī pasākuma var tikai un vienīgi vinnēt. Kas arī notiks. Zaudētāji pārsvarā būs tikai valdības ministri, no kuriem Pavļuts un Ķīlis nav partijas biedri (re, kur brīdis, kad tas viņiem beidzot atspēlēsies) un Sprūdžs arī tikko kā parādīja savai partijai vidējo pirkstu, izejot no valdes …
    Ja reformisti aiziet – kurš veidos jauno valdību? … jenoti, Olšteina prostitūtas, teletūbiji, zemnieki, vai ne? …. krimināls veidojums, pateicoties kuram katra no šīm kompānijām neizbēgami zaudēs reitingus līdz nākamajām Saeimas vēlēšanām un varbūt arī jau pat uz tuvākajām – pašvaldībās.
    Patiesībā Kozlovska atlaišana un reformistu iziešana no koalīcijas ir šīs partijas Lielā Iespēja Restartam. Kuru viņi, ja galīgi nav prātiņu izkūkojuši, izmantos. Zatleram padodas klusi, klusi, mierīgi čunčināt un tad reizi 5 gados sarīkot Pastardienu … varbūt atkla tāda reize pienākusi?

    P.S. un vēl jau ir einīša faktors. Kurš it kā vairs nav jenotība … un vēl nav cita parttija … et tajā pašā laikā Saeimā sēž Olšteina prostitūtas – kuru suteners jaunpupiņš ir takš einīša Labā Roka !?? … rīt einītis izveidos savu parteju un pēkšņi izrādīsies, ka tā JAU ir Saeimā pārstāvēta … un „sovsem ne slabo”, tāpēc, ka pie viņa tūlīt pārmuks daļa no jenotības deputātiem, daļa no reformistiem un arī kāds teletūbijs var pānemt kājas pār plecviem … ka tik beigās nesanāk viena no lielākajām frakcijām, bez kuram jano valdību nemazs i izveidot vairs nevar … :)
    savukārt einīša finansiālais balsts – Berķis kopā ar pārējiem Ventspils opozicionāriem savā alā tka minēti arī kā Zatlera arttijas atbalstītāji .. !?? ….. uhhhhhh, kāds interesants kokteilis veidojas ! …. :))))

    P.P.S. bet pie jebkura varianta, jebkura scenārija vinnētāji pilnīgi noteikti būs arī saskaņieši … :)))

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

dro 20.03.2013. 15.04

ciniits. Zinu, tāpat žīdus dzenāja boļševiki un nacisti pāri robežai pēc Polijas ieņemšanas.

+8
-3
Atbildēt

0

Andris 20.03.2013. 14.58

> Ino: “Tie jūdi, kuri sadarbojās ar boļševikiem, karam sākoties devās līdzi sarkanarmijai.”

Tikai Jūs nepateicāt, cik no promgājējiem tika pāri frontei – uz austrumiem: daudzus jūdus sarkanarmija laipni pagrieza atpakaļ – krugom marš! Un rezultātu Jūs pats zināt.

+6
-4
Atbildēt

0

guna 20.03.2013. 14.57

Kozlovskis sava amata ir politiķis. Ķuzis ir valsts policijas priekšnieks, un ministrijas valsts sekretāte Godmane, ir tā persona, kas uzrauga visu administratīvo darbu. Tālāk. Ministrs bija, kā politiska persona atradās pie Brīvības pieminekļa un visu novēroja. Teikšu pat vairāk viņš konsultējas ar “antifašistu” līderi Korenu. Par ko viņi runāja, es nezinu, bet saruna bija ļoti lietišķa, kā draugiem. Kozlovskim kā politiķim bija tiesības un vajadzēja pieprasīt valsts policijas priekšniekam Ķuzim, apturēt šo apsmekošo, pazemojošo legionāru veco vīru akciju. Vainas policijā uz ielas nebija, tie darīja kas viņiem bija jādara, lai nepāraugtu sadursmē. Kā politiķis- ministrs Kozlovskis neko neizdarīja, tikai klusēja un sēdējā savā tumši zilajā busiņā, kopā ar Godmani un Ķuzi, kad tika pārkāptas elementārās cilvēka tiesības, pietāte pret cilvēkiem kas piedalījās mierīga, neagresīvā organizētā gājienā un tā drošību. Tas kas notika pie pieminekļa bija sava veida psiholoģiskais uzbrukums, karš pret latviešiem Latvijā, ar mūsu pašu politiķu diezgan atklātu atbalstu. Jāsaka paldies NA deputātiem, kad viņi iejaucās, un nedaudz sapurināja situāciju. Draudēt ierindas policistam nejadzēja, jo viņš darīja ko viņam lika Ķuzis un politiķis ministrs Kozlovkis. Es varu saprast, ka situācija bija nokaitēta , un pietrūka savaldības vārdos. NA rīcība bija pareiza. Ļoti liela daļa atbildības jāuzņemas arī Ušakova vadītajai Rīgas domei.

+17
-5
Atbildēt

1

    Andris > guna 20.03.2013. 15.19

    > Reksis
    Pieskaitiet, lūdzu, sev arī manu plusiņu, kas neparādās.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

dro 20.03.2013. 14.56

dzeris49. Ja komunistu režīms bija slikts, tas nenozīmē, ka nacistu režīms bija labs vai pat labāks.
_______________
Pret jūdiem sliktāks, latviešiem labāks:)

+8
-4
Atbildēt

0

gliters 20.03.2013. 14.56

lno, aizspriedumu man nav… Vnk latvieši, būdami ierauti starp 2 dzirnakmeņiem, pieslējās tai varai, no kuras juta sev un savai tautai kopumā mazāku apdraudējumu, tāpēc pārmetumi no moskovītu un liberastu apvienotā bloka puses, ka leģionāri neizvirzija III Reiha attieksmi pret žīdiem par izvēles kritēriju Nr.1, ir liekulīgi un netaisnīgi.
Vai tie nagu maucēji bija vietējie, vai no Maskavas, viņu izdarības neveicināja pozitīvu attieksmi pret tautu kopumā, tāpēc arī nebija tās solidaritātes, kas REiropas nacistu okupētajās zemēs. To arī vēlējos teikt, nevis attaisnot latviešu līdzdalību represijās.

+8
-6
Atbildēt

0

piziks 20.03.2013. 14.53

Latvietis latvietim nelatvietis.
Kas tur jauns?

+5
-3
Atbildēt

0

Mārtiņš Ozoliņš 20.03.2013. 14.50

Nu ļoti prātīgs raksts Čigānei. Es pat teiktu, valstisks! ;)

+6
-8
Atbildēt

0

ligakalnina 20.03.2013. 14.48

1940 gadā “loma” bija arī latviešiem, tāpēc, ka bija tādi atsevišķi latvieši, tev visu latviešu liktenis arī rūpētu mazāk, un tu to uzskati par normālu?

+6
-7
Atbildēt

0

dro 20.03.2013. 14.44

zirnekliene Šeloba….Baigo gadu, kura notikumos turklāt zināmajai minoritātei bija visai divdomīga loma. Ja viņiem būtu šāda pieredze, ļoti apšaubu, ka viņi tikpat draudzīgi un vienoti nesadarbotos ar vācu okupantiem un slēptu žīdus
_________________
Interesanti, kā būtu rīkojušies latvieši, ja tiem draudētu iznīcināšana? Pie tam boļševiku režimu atbalstīja tikai jūdu kreisās organizācijas, pārsvarā jaunieši. Ne jau vietējie žīdi mauca nagus čekā, bet no Krievijas iesūtītie. Tie jūdi, kuri sadarbojās ar boļševikiem, karam sākoties devās līdzi sarkanarmijai. Manas mātes draudzene izlēma palikt Latvijā – neticot, ka tik kulturāla tauta kā vācieši varot nodarīt ko ļaunu. Gan viņu, gan viņas tuviniekus nošāva…Pie reizes derētu atcerēties latviešu čekistu varoņdarbus, ja jau tik lieli aizspriedumi pret vienu tautu.

+7
-5
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 20.03.2013. 14.43

Čigānei
Nacionālā apvienība ne mirkli nešaubās savas pašu valdības iekšlietu ministra likteni ielikt Saskaņas centra rokās”

Tas izklausās pagalam ciniski. Kad bija jāievēl Satiksmes ministrs, tad Čigāne SC nesmādēja un pie savām nacionālajām jūtām, godaprātu neapelēja. Kāpēc tāda divkosība?

+13
-6
Atbildēt

1

    dro > My Paradise, My Rules 20.03.2013. 14.47

    con brio. Vienotības politiķi ir taisnīgi un nemaldīgi:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

gliters 20.03.2013. 14.43

Jā, kā tad “dzirdēja”… visās vietās un sinhroni… Neviena vara šādas izdarības speciāli neafišē.
Un otrs – zināmās minoritātes loma 1940. notikumos (to neviens nevar noliegt), protams, neattaisno Arāju un Co, bet tomēr loģiski izskaidro, kāpēc latviešiem, atšķirībā no beļģiem vai holandiešiem, zināmās tautības līdzpilsoņu liktenis rūpēja krietni mazāk.

+6
-11
Atbildēt

0

buchamona 20.03.2013. 14.41

Dzeris. dzeri. Dombrava tikai izmanto šo paņemienu, lai izteiktu savu attieksmi pret nacistisko režīmu… +++ kādēļ Tu par to esi tik ļoti pārliecināts? :) Kad runāju par šo mūsu valsts un tautas neseno vēsturi, es arī cenšos paskatīties uz šiem notikumiem no to cilvēku skata punkta, kuru acu priekšā tika iznīcināta mūsu valsts. Tikai tā var mēģināt objektīvi spriest par tā laika notikumiem.

Labāk jau nu lasi to, kas ir uzrakstīts, bet nemeklē kaut ko starp rindām, tā būs godīgāk. Bet, ja runa vēl ir par NA :)) – tad tiešām, trīs reiz dziļi ieelpo un tikai tad sāc kaut ko rakstīt, citādi – pēdējā laikā sāc pārāk aizrauties :)

+8
-8
Atbildēt

0

kristaps_drone 20.03.2013. 14.40

>0 Tu izliecies par mūļķi? Pie jums tur SC ir pieņemts izlikties, ka nesaprotat pašsaprotamas lietas.
“Dombravs nez kāpēc “aizmirsa” pieminēt ka režīms ne tikai ieviesa dīvainas uzšuves, bet arī šāva nost to mazākumtautību tā ka visa pilsēta skan.” – tas patiešām ir šausmīgi, bet latviešiem ir ļoti būtiski atcerēties arī to, kā krievu okupanti, arī tie, kas vēl ir dzīvi un dzīvo Latvijā, sarīkoja Baigo gadu un pēc tam vēl daudzas izsūtīšanas.

+10
-7
Atbildēt

0

gliters 20.03.2013. 14.26

Neredzu loģiku – kāpēc Dombravam jāmēģina attēlot leģionāru domu gājiens balstoties uz to, ko šodien zinam mēs?

+10
-8
Atbildēt

0

ligakalnina 20.03.2013. 14.23

Dombrava tikai izmanto šo paņemienu, lai izteiktu savu attieksmi pret nacistisko režīmu, neviens šeit leģionārus par nacistiem neuzskata, un VL lapā jau ne tik, tad kam viņš to raksta, un kam ko grib pierādīt?
Jebkurā gadījumā, viss jāvērtē no tā, ko mēs zinām šodien, un rakstīt tādus tekstus, kas attaisno nacistu režīmu no jebkura viedokļa, ir nepieņemami, tas ir absolūtais ļaunums.

+7
-11
Atbildēt

0

gliters 20.03.2013. 14.22

“Protams, tie, kuri cenšas izvairīties no darba, saņem arestu vai kādu citu sodu, bet Jūs tas īpaši nesatrauc, jo esat gatavs apzinīgi piedalīties ierakumu izveidē, ja tas būs nepieciešams”.”

Un kāpēc gan Baigo gadu pārdzīvojušajiem būtu iebildumi piedalīties nocietinājumu veidošanā, lai aizstāvētos pret tiem, kuri Baigo gadu realizēja? Vai tad briti un jeņķi bija gaidāmi atbrīvotāju lomā?
Eiropa var paklusēt – ne Holande, ne Beļģija, ne Norvēģija nepiedzīvoja pirms nacistu okupācijas PSRS okupantu sarīkoto Baigo gadu, kura notikumos turklāt zināmajai minoritātei bija visai divdomīga loma. Ja viņiem būtu šāda pieredze, ļoti apšaubu, ka viņi tikpat draudzīgi un vienoti nesadarbotos ar vācu okupantiem un slēptu žīdus.

+12
-7
Atbildēt

0

mēbeļu izgatavošana 20.03.2013. 14.21

Vēl: “Neprovocē un neļaujies provocēties” nebūtu jābūt absolūtiem, tāpat kā vairumam tiesību un brīvību.

http://de.nachrichten.yahoo.com/video/stra-enk-nstler-haut-nervigem-145200869.html

Svarīgi ir samērīgums, nodoms un citi apsvērumi. Tā māca tiesībzinātne, Eiropas Savienība un diženais Soross :)

+3
-2
Atbildēt

0

buchamona 20.03.2013. 14.17

dzeri. Dombrova rakstu ir uzrakstījis balstoties nevis uz šīs dienas skata punktu, bet gan balstoties uz to skata punktu no kura situāciju vērtēja Latvijas Republikas okupācijas acu liecinieki.
Latviešu leģions nav vērtējams vienā kontekstā ar nacismu, šīs divas lietas nav savienojamas. Kur pretī staļinisms un nacisms – tās abas ir savienojamas lietas, tas ir viens un tas pats. Ar to atšķirību, ka nacisms ir sakauts, bet staļinisms vēl joprojām dzīvs Latvijas Republikā un jūtas šeit pietiekami ērti, jūtas kā mājās :)

+14
-7
Atbildēt

0

putekliic 20.03.2013. 14.03

Provokācija bija nepieciešama Ušakovam un SC un tā arī tika īstenota. Pērn tas bija attiecīgi “samontēts” video, kur pie Brīvības pieminekļa kāds it kā izteica aiskarošu piezīmi ēbrejiem. Šogad, lūk, skaļruņi. Kas būs nākamgad? Gribētu redzēt, kā RD izsniedz atļauju, piemēram, kaut kādiem Pērkoņkrutiešiem piketēt 9.maijā tiešā tā karnevāla tuvumā! Ja IeM zināja (un pieļauju, ka zināja), kāda satura atļauju izdeva Redzēvičs, tad tai bija jāiejaucas vēl pirms pasākuma, lai nepieļautu 2 naidīgu pušu atrašanos tik tuvu viena otrai. Tā ir Kozlovska atbildība. Galu galā par drošību valstī kopumā atbild IeM.

+23
-5
Atbildēt

1

ligakalnina 20.03.2013. 14.01

R.A> – neizliecies, ka nesaproti, par ko es runāju, un neidintificē leģionārus ar VL un Dombravu.
Leģionārus es nenosodu, viņi daudz ko nezināja, un cīnījās par Latviju, bet, Dombravam gan būtu jāsaprot, ko viņš raksta, zinot visu par nacistu “varoņdarbiem”, kā tu,vispār, ko tādu spēj attaisnot?
Bet, paldies viņam, šo tekstu es nokopēju, lai man neaizmirstas, ko VL domā par nacistisko režīmu.
Ja komunistu režīms bija slikts, tas nenozīmē, ka nacistu režīms bija labs vai pat labāks.

+8
-13
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 20.03.2013. 13.59

Visi nezin kādēļ uzskata, ka 16. martā Josifs Korens pēc provokācijas gāja pie Kozlovska busiņa atskaitīties…
Bet varbūt patiesībā viņš gāja pie Kozlovska pieņemt ziņojumu par policijas darbību un uzslavēt paklausīgo ministru?

+11
-8
Atbildēt

0

buchamona 20.03.2013. 13.57

dzeri, nulle – …Sarkanarmijas politpārvaldes komisārs atzīst, ka latviešu leģionāri nav uzskatāmi par brīvprātīgajiem SS karakalpiem, savukārt vācu armijas pavēlniecība viņus dēvē par Trešajam reiham bīstamiem vīriem, bet antihitleriskās koalīcijas valstu (ASV un Lielbritānijas) militārās amatpersonas teic, ka leģionāri nav nododami kara tribunālam. Visbeidzot – ANO izmeklēšanas komisija nolēmusi, ka latviešu leģionāri nav saistāmi ar burtu salikumu „SS”. … http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/18245/latviesu-legionarus-reabiliteja-jau-pirms-63-gadiem

Es saprastu, ka man par šīm lietām būtu ” jādiskutē” ar ušakoviešiem, kuri ir mūsu valsts nīstamākie ienaidnieki, kā to parādīja pēdējie notikumi pie Brīvības pieminekļa 16. martā. Nesaprotu, kur tas ” āķis”, ka man par šīm lietām ir jārunā ar jums abiem – uzticamiem mūsu atjaunotās LR patriotiem :)

+17
-8
Atbildēt

0

Kristīne 20.03.2013. 13.51

Policijai pie pirmajām trauksmes signāla skaņām viekārši neiralizēt strāvas avotu (kaut vai noraujot augstsprieguma jeb sveces vadu).Kozlovska izteikumi par pieļaujamā troškņa noteikšanas neiespējamību liecina vai nu par šī pilsoņa nodevību vai debilitāti.

+12
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 20.03.2013. 13.49

” Jaunatnākušais, svešais režīms nebūt nav ideāls. Tas steidz visu atbildību uzvelt vienai mazākumtautībai un ievieš dīvainas uzšuves uz viņu apģērbiem, bet šīs propagandas īpatnības Jums nešķiet tik būtiskas, jo, kamēr visā Eiropā plosās karš, tikmēr Latvijā ir relatīvs miers, un svešie karavīri ir draudzīgi, kulturāli un laipni. Šis režīms acīmredzami nevēršas pret latviešiem, vien iesaista atsevišķos būvdarbos. Protams, tie, kuri cenšas izvairīties no darba, saņem arestu vai kādu citu sodu, bet Jūs tas īpaši nesatrauc, jo esat gatavs apzinīgi piedalīties ierakumu izveidē, ja tas būs nepieciešams”.
—————————————————-
Šaubu nav, Dombrava ne tikai raktu ierakumus, bet, ar lielu prieku palīdzētu tikt vaļā arī no “mazākumtautībām”, un aizsūtītu uz Salaspili, Maidaneku, vai jebkur citur, visus, kas “izvairās no darbiem “( Arbeit masht frei),tā izriet no viņa teksta.
Tas “acīmredzami nevēršas pret latviešiem” arī ir “labi”.
Tā ir vistīrākā nacistiskā režīma slavināšana un tā pastrādāto noziegumu attaisnošana, ja leģionāri nesaprata, kas tas ir par režīmu, tad Dombravam it kā būtu jāsaprot, tādus perpelējumus lasīt vienkārši pretīgi, un VL man kļuvusi vēl pretīgāka.
Un Dombrava ir vai nu nacists, vai nu idiots, iespējams, abi kopā.
Pec tāda teksta jebkurš politiķis ES būtu marginālis, kuram neviens pat roku nedotu.

+8
-16
Atbildēt

0

buchamona 20.03.2013. 13.36

nulle. Citāts no Dombrovas raksta, uz kuru Tu atsaucies.”…Bieži vien pagātnes notikumi šķiet sveši un tāli, bet atliek vien iztēloties, lai redzētu un izprastu šos notikumus ar šī laika biedru acīm.

Iedomājieties – ja Jūs pamostos realitātē, kad svešs režīms ar atšķirīgu un Jums nepieņemamu kultūru būtu pakļāvis Latviju, kur latviešiem un latviešu valodai ir ierādīta otrās šķiras vieta, sarkanbaltsarkanais karogs, Latvijas himna līdzīgi kā daudzas grāmatas un dziesmas ir aizliegtas; Jūsu draugus svešie ienācēji ir deportējuši, attālāki ģimenes locekļi ir bez vēsts pazuduši, bet Jums ir aizdomas, ka viņi ir noslepkavoti..”

Un, tagad pasaki man – ko viņš raksta nepareizi? Gluži otrādi – Dombrova ļoti precīzi norāda uz skata punktu no kura LR pilsonim, kurš sevi identificē ar 18. novembra LR, būtu jāvērtē situācija, kas radīja latviešu leģionu.

+16
-6
Atbildēt

0

mēbeļu izgatavošana 20.03.2013. 13.34

Valsts policijai nebija “rupji vai subjektīvi” jāizdzenā piketētāji, bet gan pieklājīgi toties uzstājīgi jāpalūdz tiem ievērot likuma normas – proti, netraucēt cita pasākuma norisi, kundze… Piedodiet, bet vairums nesaprašanos un nevajadzīgu nekārtību izceļas tieši KĀRTĪBAS sargiem neesot savu uzdevumu augstumos; Rīgas dome neizsniedz licences pārkāpt likumus, skaļruņi paši par sevi protams (cerams) nav pretlikumīgi; kā cilvēki tos izmanto – var būt!

Slinkums meklēt, bet es noteikti politika.lv atrastu kaut ko pretēju par dažādu pasākumu dalībnieku turēšanu krietnu distanci vienus no otriem – kad Satversmes tiesa pēdejoreiz izrevidēja attiecīgās likuma normas.

Pat pieņemot, ka NA un atbalstītājiem ir jāizmirst viss, ko V darīja un runāja par un ar SC pirms un pēc pēdējām vēlešanām, tā tik un tā paliks V “prerogatīva” – darīt kaut ko ar SC balsīm. Jūs, kundze, esiet noteicēji ŠAI koalīcijā – no jums lielāka atbildība, vai visi vēl tai jūtas komfortabli.

+12
-5
Atbildēt

1

    ——-
    Katrs savā vietā – visi……visi nevar būt priekšnieki, jābūt arī “peramajiem zēniem” koalīcijā. Kas cits, ja ne gados jaunākajiem jāuzņemas regulāri ar dr. bērziņu, demokrātijas indeksa noturēšanai, apciemot? Galu galā veiksmīgākai EURO ieviešanai vajag opozīciju ar kaut ko nodarbināt – , lai plūcās ar jaunekļiem par nebūtiskām lietām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 20.03.2013. 13.27

Kādēļ jāšauj tikai uz RD? Ja jau, tad jau bliežam pa Krievijas vēstniecību – tur taču atrodas SC smadzeņu centrs. Slabo? Nu tad tiešām neatliek nekas cits kā šaut uz NA:) Pierastā Čigānes tukšmuldēšana.

+15
-9
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dro 20.03.2013. 13.33

    ——-
    Runas ir garas, bet darbi – konkrēti. Redz, kā mūsu ‘draugiem’ kāds ieriebis:
    “YouTube заблокировал антифашистский фильм”
    По лживым обвинениям в нарушении авторских прав. (..)
    Короче, мы немедленно продублировали фильм на другом ресурсе. Смотрите, пока не поздно: …. http://maksim-kot.livejournal.com/

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 20.03.2013. 13.26

Šoreiz Čigāne ir pārspējusi gan pati sevi, gan spožākos vienotības likulības meistarus. Vienkārši izcili nekaunīgas demagoģijas un liekulības paraugi: “Nacionālo apvienību nebūt nemulsina, ka atbalstu iekšlietu ministra Riharda Kozlovska demisijai solījusi Zaļo un zemnieku savienība” un “Nacionālā apvienība ne mirkli nešaubās savas pašu valdības iekšlietu ministra likteni ielikt Saskaņas centra rokās”. Un nedz vienotību, nedz Čigāni pavisam nemulsina, ka tieši ar ZZS un SC atbalstu, pretēji koalīcijas līgumam un koalīcijas partneru vēlmēm, vienotība satiksmes ministra krēslā iedabūja savu kandidātu. Šis Čigānes raksts kārtējo reizi pierāda, cik vienotība ir liekulīga un tuvina šo partiju vēstures mēslainei.

+13
-9
Atbildēt

0

andrejs_murnieks 20.03.2013. 13.23

Es domāju ka šī 16. marta pret nostatīšana bija jau laicīgi RD saplānota un arī tika veiksmīgi realizēta. Visiem ir zināms ka NA ir visprognozējamākā partija un Radzēvičš, ar savu bandu, ļoti cerēja tā radīt fizisku sadursmi starp šiem mūžīgajiem pretiniekiem. Viņiem tas daļēji arī izdevās. Šūpot šo valdību, tas ir izdevīgi gan SC, gan ZZS, jo jebkuram no viņiem tiekot pie teikšanas valdībā, netiktu aizmirsts arī otrs. Lembergs prastu SC labi “samaksāt” par palīdzību, lai viņš atkal varētu atklāti valdīt Latvijā. Tāpat SC, par katru cenu, centīsies saglabāt varu RD un Rīgas Brīvostā, jo tā ir zelta ādere, to mēs labi zinām. Bet katra nesaskaņa valdībā ir viņiem kā “veiksmes stāsts” šo plānu realizēšanai.

+9
-4
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 20.03.2013. 12.59

Somu mantra vēl joprojām ir: “Neprovocē un neļaujies provocēties!” Ja somi šādu mantru būtu skaitījuši tad , kad krievi nāca viņu zemi iekarot, tad laikam Somija arī būtu drauzdīgo padrepubliku saimē nokļuvusi.

+11
-3
Atbildēt

2

    ———
    Somija jau tāda arī IR!!! Tāpēc jau sen spēja uzbūvēt ātrvilciena līnīju Helsinki – Pēterburga, lai krieviņi pēc desām brauktu pie somiem:

    “New Rail Line Connects Helsinki with St. Petersburg”

    On December 12th 2010, a new passenger rail service began connecting Helsinki Finland with St. Petersburg Russia, more than 10 years after the idea was conceived.

    http://www.travelstart.co.za/blog/new-rail-line-connects-helsinki-with-st-petersburg/
    ============================================================================

    Tāds varēja izskatīties Rīgas RRR ātrvilciens, kas kursētu Rīga – Pēterburga. Krievijai draudzīgās valsts iedzīvotāji pelna, jo domā par nākotni – ne-draudzīgie dusmojas par pagātnē notikušo?

    http://www.youtube.com/watch?v=lfD7jHEMPVs

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 20.03.2013. 17.08

    Pareizi. Labāk būvēt ātrvilcienu Rīga – Pēterburga nekā dzīvot 50 gadus zem krievu puszābaka un klausīties par brīnišķo uzvarētāju brīnišķajiem varoņdarbiem. Mēs joprojām , arī 9.maijā to klausāmies, bet somiem tas nav jāklausās.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 20.03.2013. 12.52

riņķī apkārt. Pats galvenais, ko šobrīd vajadzētu izdarīt šajā sakarā – līdz 9. maijam ir jāsakārto likums, kurš regulē piemiņas pasākumu norisi.
________________
Kas vainas esošajiem likumiem? Ja ir vēlēšanās sargāt kartību, tie ir pilnīgi pietiekoši, būtu tikai vēlēšanās http://www.apollo.lv/zinas/1….

+16
-5
Atbildēt

5

    buchamona > dro 20.03.2013. 13.01

    Ino. Tevis iedotā saite ir dzēsta :), taču izlasi Benfeldes rakstu Delfos. Bet, ja vēlreiz par 16. martu, tad man arī šobrīd liekas dīvaini, ka Rīgas domei , kuras izpilddirektors saplānoja 16. marta pasākumus,NA liek svētu mieru. Tas kaut kā man neiet kopā – ļaunuma cēloni liek mierā, neizdarīgu ” ugunsdzēsēju”, kurš ne tā reaģēja uz ļaunuma radītām sekām – ņem un pakar pie lielā zvana.

    Nevaru es tikt vaļā no aizdomām, ka šī ņemšanās ap Kazlovski ir tikai turpinājums savstarpēju rēķinu kārošanai valdošajā koalīcijā, kurai ar 16. marta notikumiem ir maz sakara

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.03.2013. 13.07

    riņķī apkārt. Man Bēnfelde nav autoritāte. Neesmu aizmirsis kā viņa jūsmoja par LC, Šķēli kā vīpsnāja par JL. RD var tikai iepūst, neko vairāk, bet Kozlovskis atbalstīja provokāciju. Kurš pagalam lētticīgs, lai gaida likumu uzlabošanu:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 20.03.2013. 13.44

    Ino. Man arī viņa nav diez kāda autoritāte, taču šoreiz Benfelde precīzi norāda uz caurumu likumā, kurš it kā liedz Latvijas Republikā lietot PSRS simboliku. Aizlāpīt šo caurumu – izņemt saskaņiešiem no rokām viņu kaujas karogu – ja runājam par ideoloģisko fronti, tas manprāt ir daudz svarīgāk,par tām ” cīņām”, kuras noris šobrīd valdošajā koalīcijā. Tas, vai gadu pirms Saeimas vēlēšanām Iekšlietu ministrijā tiks nomainīts ministrs, jeb arī, vai līdz šīs Saeimas beigām NA būs divi, jeb trīs ministri – šīs lietas – kā tās tiks risinātas, Latvijas valstī kopumā neko nemainīs.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.03.2013. 14.19

    riņķī apkārt…šoreiz Benfelde precīzi norāda uz caurumu likumā, kurš it kā liedz Latvijas Republikā lietot PSRS simboliku. Aizlāpīt šo caurumu – izņemt saskaņiešiem no rokām viņu kaujas karogu…
    __________
    To vajag darīt, tikai nesaprotu, kāds tam sakars ar 16. marta notikumiem, kad provokatoru ierocis nebija PSRS karogs, bet sirēnas?:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 20.03.2013. 21.13

    rinķī apkārt
    Pirms ierij slieku, aptausti vai tai nav dzelzs iekšā!!!
    Kad NA vērsīsies pret RD, fašistu – staļinistu līdzskrējēji kliegs, kāpēc Kozlodojevam liek mieru.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 20.03.2013. 12.50

Nu bet visi taču apmierināti-
-SC provokācija izdevusies, viņi smīn un berzē rokas, tagad no viņu balsojuma atkarīgs ļoti daudz
-NA pacēlusi savu reitingu
-no V atkarīgs Kozlovska, un, arī koalīcijas liktenis
-Lembergam ar ZZS un NA palīdzību izdevies sašūpot valdību, tagad var tikt izvirzītas kādas prasības, dabiski, šantāžai izmantojot SC balsojumu, ar ko ZZS kā cimds ar roku, NA un ZZS paliks tīras un baltas
Ja kas nav apmierināts, tad tikai tie, kas tiešām gribēja pieminēt leģionārus, kaut, īstenībā, tai cirkā tur katru gadu piedalās nevis tie, kas grib pieminēt, bet gan tie, kas grib sevi izrādīt, tie, kas grib pieminēt, tie to dara citur un citādi.
Un kādi secinājumi – NA, apzināti vai neapzināti, reāli palīdzējusi ZZS un SC, vai arī, ar šo provokāciju NA vienkārši izmantoja, zinot tās iespējamās reakcijas.

+12
-16
Atbildēt

5

    Līna Kārkliņa > ligakalnina 20.03.2013. 12.55

    nav jau vairs atkāpšanās ceļu – ja ies pieminēt citur, kapitulēs atbrīvotāju priekšā – tie varēs vēl vienu uzvaru 9.maijā svinēt…..tā kā šī nasta vien jāvelk tālāk….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2013. 13.01

    Nu un notiks tas cirks katru gadu, var jau pieņemt, kādus likumus gribi, “antifašisti” tur stāvēs vienmēr, pamēģini tikai viņus aiztikt, tas ir tas, ko viņi grib vairāk par visu.
    Cita lieta, ka pret to trokšņošanu gan būtu jāvēršas un pret to padomju simboliku, un, arī 9 maijā, bet, bailes jau, ka tos likumus neievēros, tāpat ies ar tiem karogiem, un ko tad darīt, arestēt visus, tas atkal būs milzīgs troksnis, kas izdevīgs tikai Latvijas ienaidnioekiem, īsts strupceļš.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > ligakalnina 20.03.2013. 13.08

    man pret to nekas pretī nav, lai soļo un lai protestē – sava veida gada notikums…..vienmēr un visur šādos pasākumos būs gan pro gan contras….visdrīzāk, kamēr vēl nebūs apglabāts pēdējais to laiku notikumu dalībnieks ko aizvest uz šiem abiem pretējiem pasākumiem, miera šeit nebūs….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2013. 13.41

    Miers būs tikai tad, kad būs pazudis pēdējais politiķis, kam tas viss izdevīgi.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    enjoy > ligakalnina 20.03.2013. 15.34

    Dzeri, Tu vēl aizmirsi pieminēt žurnālistu gūto labumu, kas ir ļoti nozīmīgs spēlētājs trokšņa celšanā. Nu beidzot mūsu pīļu dīķī kas noticis, ko var muļļāt no visām pusēm. Visādi eksperti un politologi arī var iznesties ar analīzēm un ekspertīzēm. Iedomājies, cik gan garlaicīgi būtu, ja vieni glīti noliktu puķīti, bet otri padefilētu tradicionālajās strīpainajās ūziņās un topiņos.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 20.03.2013. 12.46

Pats galvenais, ko šobrīd vajadzētu izdarīt šajā sakarā – līdz 9. maijam ir jāsakārto likums, kurš regulē piemiņas pasākumu norisi. Piemēram:

“… ja pasākuma organizatori piesaka 9. maija svinības kā piemiņas pasākumu, tad uz to nekādi simbolikas ierobežojumi neattiecas un sarkanos karogus, Ļeņina un Staļina ģīmetnes un citus priekšmetus ar okupācijas laika simboliku var nēsāt un vicināt no rīta līdz vakaram, kamēr pasākums notiek…”

Sallija Benfelde: Gaidīsim 9. maiju? http://www.delfi.lv/news/comment/comment/sallija-benfelde-gaidisim-9-maiju.d?id=43156820

Ir jāpieņem konkrēts likums par Brīvības pieminekli utt. Uzstādīt par galveno mērķi nomest Kazlovski – tas tāds stipri divdomīgs pasākums, kuru var viegli pārprast :), bet sausais atlikums no šāda soļa – nulle, ja ņem vērā to, cik maz laika atlicis līdz Saeimas vēlēšanām.
Izanalizēt Iekšlietu ministrijas, policijas vadības rīcību 16. marta notikumos, tikt skaidrībā no juridiskā viedokļa – bija, vai nebija iespējams rīkoties citādi – tā būtu laba mācības stunda priekšdienām visiem. Atspēkot Rīgas Domes paziņojumu par to, ka viņiem nebija iemesla nepieļaut šādu tiešu konfrontāciju 16. marta piemiņas brīža laikā – tāds būtu valdošās koalīcijas, tai skaitā NA deputātu pienākums.

+9
-5
Atbildēt

1

    Andris > buchamona 20.03.2013. 17.27

    > riņķī apkārt

    Ja Jums vienkāršāk orientēties žurnālista viedoklī nevis Latvijas likumos:

    3.pants. (1) Ikvienam atbilstoši šim likumam ir tiesības organizēt miermīlīgas sapulces, gājienus un piketus, kā arī piedalīties tajos.
    (2) Šo tiesību izmantošanu nedrīkst pakļaut nekādiem ierobežojumiem, izņemot tos, kas ir noteikti ar likumu un ir nepieciešami demokrātiskā sabiedrībā, lai aizstāvētu valsts un sabiedrības drošības intereses, nepieļautu nekārtības vai noziedzīgus nodarījumus, aizsargātu sabiedrības veselību un tikumību, kā arī citu cilvēku tiesības un brīvības.

    , tad viss kārtībā. Jautājumu nav.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

ekmanis 20.03.2013. 12.40

Dome ta Dome, bet nacionāļiem pašiem vajadzētu pamācīties no saviem pretiniekiem kā jātaisa politisks cirks ar skaļu trādirīdi uz nevainīgu upuru kauliem.

+9
-4
Atbildēt

1

    jmaklakovs > ekmanis 20.03.2013. 12.58

    Tā teikt: afašistiem izdevās parādīt, ka viņu intelekts ir grīdlīstes līmenī. Dajoš vēl zemāk!:)
    Izskatās, ka sacensības tomēr neuzsāks. Paldies par to pašu!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

dro 20.03.2013. 12.37

Nožēlojama taisnošanās. Nevar 100% izslēgt, lai gan maz ticams, ka SC tiešām nobalsos par Kozlovska demisiju, bet kas traucē tādā gadījumā V pašai atbalstīt Kozlovska demisiju?:)

+12
-11
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > dro 20.03.2013. 17.00

    V atbalstīt Kozlovska demisiju nozīmētu atzīt, Latvijas vēsturi – faktu, ka leģionāri karoja par Latviju. Un Sarkanā armija bija iekarotāju un slepkavu armija. Bet ir tik “grūti” un neērti skaidrot to ko Kremlis un Zurofa veidīgie negrib saprast. V nav partija, kas cīnās. Par to liecina arī nespēja Briselei skaidrot ekonomiskos jautājumus iekš ES. Lācītim patīk midziņā košļāt ķepu. Tā arī ir lielā LV atšķirība no Igaunijas.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 20.03.2013. 21.09

    lno
    “bet kas traucē tādā gadījumā V pašai atbalstīt Kozlovska demisiju?:)”

    Rādās, ka ne jau viena paša Dombrovska olas ieliktas čekas lombardā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 20.03.2013. 12.27

šorīt redzot ušakova reitingus rīgā, nav ne mazāko šaubu, ka vērsies pret rd vai nē – ir un būs krietna daļa tautiešu, kam šāda veida provokācijas ir pie vienas vietas, ka tikai būtu kāds labais tēvs, kas kopējo naudas maciņu pārdalītu par labu atsevišķām grupiņām…..tāpat tas būtu arī visas valsts mērogā – ne aci nepamirkšķinot ies un balsos par tiem kas sagādās daudz naudiņas, bez īpaši afišētiem nosacījumiem…..

+7
-4
Atbildēt

0

Ieva 20.03.2013. 12.19

Likumā par publiskiem pasākumiem ir teikts: “jānodrošina netraucēta pasākuma norise”.
Ja uzskatam, ka pasākumi noritēja netraucēti, aicinu tādā pašā veidā “netraucēt” 9. maija mītiņu. Pastiprinātājus atradīsim.

Savukārt, ja likums nav izpildīts, un tas nav, tad atbildīgajām personām ir jāatbild. Gan tiem, kas to pieļāva (Rīgas domei), gan tiem, kas to uz vietas nenodrošināja – Policijai.
Nav svarīgi, vai tie bija leģionāri vai krievu nacionālšovinisti, tikpat labi tie varēja būt Persil un Bonux fanu mītiņi. Likums ir viens un nav atkarīgs no politiskām nostādnēm, un tas ir jāizpilda. Nesodot vainīgos dabūsim “netraucēšanu” 9. maijā, kā atbildi dabūsim “netraucēšanu” Dziesmu svētkos utt

+32
-5
Atbildēt

2

    inta_s > Ieva 20.03.2013. 12.57

    Tieši tā – un IeM ministrs bija uz vietas, redzēja ka likums tiek pārkāpts, bet apzināti nerīkojās lai šo pārkāpumu pārtrauktu. Viņam bija jāsazinās ar VP šefu un jānorāda ka pašreiz tiek pārkāpts likums par piketu un ir tūlītēji jānovērš šis likuma pārkāpums neitralizējot sirēnas un tos skaļruņus – taču viņš to nedarīja. Viņš nedarīja un par to viņam jāuzņemas atbildība un jāpamet amats.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Ieva 20.03.2013. 13.04

    Te nu gan būtu vietā tā somu mantra par neļaušanos provokācijām. 9. maija večuki un šņabjdeguni nav pelnījuši NEKĀDU latviešu uzmanību.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 20.03.2013. 12.17

Problēmu vajag atrisināt, nevis paslaucīt zem tepiķa un dzīvot ПО ПОНЯТИЯМ, kā mudina Saeimas deputāte.

+16
-4
Atbildēt

0

Dina 20.03.2013. 12.15

Kurmītis
Ahhhhha … čigānīte saož sviluma smaku ! … :)
Marsietim vakar mugurā joprojām bija tas pats strīpainais cietumnieka uzvalciņš. Kas pirms 10 gadiem … :)
Šī kundziņa politisko ožu var tikai apbrīnot. Tik savlaicīgi parādīties uz politiskās skatuves ar savu atgriešanās benefici … to vajag mācēt !
„Kritiskais brīdis” var pienākt tūlīt. Un tas saucas – „balsojums pa Kozlovski”.
NA ir pateikuši, ka taisās gāzt no amata Kozlovski. Viņus atbalstīs zemnieki. Un – domāju, ka arī saskaņieši – sporta pēc. Reformisti aiziet, valdība krīt.

Jenotiem jāstāda jauna valdība pāris mēnešus pirms vēlēšanām un, ja reformisti atsakās iet kopā tajā ne tikai ar oligarhiem, bet arī teletūbiju cūkām (cūkas arī ir pēc šitāda soļa), tad vienīgais variants, kā jenoti var sastiķēt Siles valdību, ir taisīt to kopā ar NA, Olšteina prostitūtām un Lemberga blici (visai nestabils vairākums – tikai 53 balsis, bet ir) … kāda jauka kompānija sanāk !! … „занавес” – kā šitādos gadījumos teiktu krievi.
Tas kardināli maina politisko gaisotni valstī un sola mums daudzus jo daudzus pārsteigumus gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās.

Un sākas cirks … un bardaks … kurā repšiņš tad zvejos lielas un mazas zifteles … : )

+3
-22
Atbildēt

0

Rolands Puhovs 20.03.2013. 12.13

Baidos, ka leģionāri apgalvojumam “ka ar tādām pamatbrīvībām kā pulcēšanās un vārda brīvība mums viss ir kārtībā.” nevarēs piekrist.
Ja būtu bijusi vēlēšanās, tad policija noteikti būtu varējusi atrast likumīgu veidu, kā novērst krievu ālēšanos.

+24
-10
Atbildēt

2

    efeja60 > Rolands Puhovs 20.03.2013. 12.27

    Policijai nav jānodarbojas ar ekvilibristiku. Ja Radzevičs gribēja provokāciju, tad viņam par to arī ir jāatbild. Policisti nepieļāva fizisku kontaktu un masu nekārtības, kas viņiem arī bija jādara. Radzēviča rīcībā ir jāmeklē smagas sekas un jāmēģina saukt pie kriminālatbildības. Par tādu cūcību ir jāatbild.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Rolands Puhovs 20.03.2013. 13.31

    Policijai noteikti BIJA iespējas, pie tam vēl pilnīgi LIKUMĪGAS. Tikai policija un tās vadība strādā SC un kremlinu labā.

    http://www.apollo.lv/zinas/16-marta-notikumu-juridiska-analize/559016

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

efeja60 20.03.2013. 12.09

Neatkarības gados nav bijis neviens tik labs iekšlietu ministrs, kā Kozlovskis. Ja arī bija kļūda, tad ne jau tāda, lai prasītu demisiju. Radzeviču gan vajadzētu pa tiesām pavazāt un Korenu par pasākuma traucēšanu.

+13
-11
Atbildēt

13

    Anita Gozīte > efeja60 20.03.2013. 12.47

    par ministru šaubos,bet policisti protams nav vainīgi.
    Iesaku bijušai k.ministrei un esošai k.ministrei vienoties un uzstādīt Esplanādē Gintera Krumholca skulptūru,,Rozes vārdā”- no specvienības policistiem veidotu ziedu-bumbu .Ļoti interesants un aktuāls darbs.Monumentāls. Rīgas dome ,pirms pieciem mēnešiem darbu aizliedza uzstādīt tēlniecības kvadrināles ,,Integrācijas anatomija” ietvaros ,aizbidinoties,ka tas traucēs Gaismas festivālam.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > efeja60 20.03.2013. 14.05

    > Andris
    Ja ministrs, būdams ministru kabinetā, nezina paša MK izdotos noteikumus par sabiedrisko kārtību, kuros skaidri un gaiši ir norādīts, ka trokšņu līmenis (tātad arī sirēnu gaudošana) nedrīkst pārsniegt zināmus decibelus, tad viņš vai nu a)neprot lasīt vai arī b) busiņā sēžot, bija ausis pamatīgi aizbarikādējis ar visu iespējamo (un tikai Koena atskaites brīdī šos prapjus izņēma). Es nemaz nerunāju par likuma pantiņiem, ko viņš paslaucīja zem sava busiņa.
    Tieši tas pats attiecas uz specvienību, lai gan viņus var saprast – kaskas traucē saklausīt to, kas ārpus kaskām.
    Par RD un Radzeviču nav divu domu – tiesas darbi durvju priekšā. Taču iekšlietu ministram un viņu atbalstošajiem deputātiem 25. martā (diezgan zīmīgā datumā!)nāksies nedaudz pasvīst – 10.00 sāksies ārkārtas sēde.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    enjoy > efeja60 20.03.2013. 16.34

    Man Kozlovskis liekas ne šāds-ne tāds. Vismaz labs runātājs viņš nav. Bet no profesionāļiem esmu dzirdējusi par viņu ļoti glaimojošas atsauksmes vairākkārt.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 20.03.2013. 21.05

    saule_laime
    Tikai tev, autoostas profesionālei, padumjie miļicioņieri, kas nodrošina jumtu, liekas “profi”

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 20.03.2013. 21.10

    Pirmais ministrs 20 gadu laikā, kurš zin drēbi.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > efeja60 20.03.2013. 23.07

    Andris par ministru šaubos,bet policisti protams nav vainīgi.
    ________________
    miliči IR.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > efeja60 21.03.2013. 08.06

    Aivarsk, kolektīvo atbildību nevar prasīt ne no latviešu nācijas kopumā, ne no Latvijas valsts, kura II PK laikā nepastāvēja – tas juridiski. Taču reālajā dzīvē tomēr strādā nostādne “ne tikai no sevis, bet no savas tautas tu nāc” ar visām sekām, kas no tā izriet.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > efeja60 21.03.2013. 08.36

    Taču “sausais atlikums” Dombravas uzsātajai leģionāru “psihoanalīzei” varētu būt apmēram šāds:
    1941. gadā vācieši (lai kādi viņi nebūtu un kādus noziegumus pirms un pēc tam nebūtu pastrādājuši) ieradās pie latviešiem kā glābēji no PSRS sarīkotā Baigā gada un kā tajos apstākļos vienīgais garants, ka šis Baigais gads neatkārtosies.
    Salīdzinoši pozitīvu attieksmi pret jauno varu veicināja arī tas, ka vāciešiem nepiemita ne smakas no krieviem raksturīgā kriminālā bezpjedela un tipiski krieviskās īpašības, ko viņi paši dēvē par “hamstvo” un līdz ar to III Reiha nīstajām minoritātēm nepiederošais sabiedrības vairākums varēja rēķināties, ka ikdienas dzīvē varbūtība saskarties ar kriminālas dabas aktivitātēm vai tīšuprāt pazemojošu attieksmi no jaunās varas pārstāvju puses ir minimāla. Pēc gadu ilgās dzīves PSRS okupācijas režīmā tas nebūt nebija maz. Un tāpēc man liekas neloģiski pārmetumi latviešiem, ka viņi veidoja savu attieksmi pret vācu okupācijas varu, balstoties uz iepriekšteikto, nevis kā galveno kritēriju izvirzot tās attieksmi pret vienu konkrētu minoritāti.
    Kas attiecas tieši uz leģionāriem, tad vairākums no viņiem tika iesaukti un ko kara apstākļos nozīmē nepakļaušanās mobilizācijai, ir zināms visiem. Taču nedomāju, ka viņiem bija iekšējā psiholoģiskā pretestība pret karošanu tieši vācu pusē. To apliecina arī viņu militārie panākumi, kas bez augstas morāles un labas motivācijas nebūtu iespējami. Visticamāk viņi pieņēma šo piespiedu mobilizāciju un piespiedu sabiedrotos kā iespēju karot pret absolūto ļaunumu savā izpratnē un visiem spēkiem šo iespēju izmantoja.
    Lūk tas arī ir patiesais iemesls t.s. “antifašistu” akcijām pie brīvības pieminekļa 16. Martā. Šķiet ka beidzot arī Zuroffam tas kļuvis skaidrs, kā arī tas, ka viņa šejienes tautiešu vairākums faktiski ir krievu imperiālisma adepti.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 21.03.2013. 12.01

    zirnekliene Šeloba
    Pati izdomāji, vai norakstīji, anyway, man būtu liels gods parakstīties zem katra vārda.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > efeja60 21.03.2013. 12.04

    Es nemēdzu “norakstīt” bez atsauces uz autoru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > efeja60 21.03.2013. 12.12

    man būtu ļoti interesanti uzzināt,kāpēc miličus un policistus visos laikos ir iespējams izmantot kā IEROCI politiskām spēlēm.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 21.03.2013. 23.39

    zirnekliene Šeloba
    Vienkārši pieņem kā uzslavu. Pat kāds cits to būtu teicis, svarīgi, lai pareizas domas sasniedz maksimāli daudz cilvēku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > efeja60 23.03.2013. 15.36

    zirnekliene Šeloba ..Taču nedomāju, ka viņiem bija iekšējā psiholoģiskā pretestība pret karošanu tieši vācu pusē. To apliecina arī viņu militārie panākumi, kas bez augstas morāles un labas motivācijas nebūtu iespējami. ..
    ============
    Piezīmēšu, ka sarkanos motivējošie “zagradotrjadi” ievērojami palīdzēja leģionāriem panākt augstu “loss exchange ratio”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam