Aploksnes ar pulveri Mūkusalas birojos – mārketinga akcija
27Saistītie raksti
Viedoklis /
8. novembris
Tehnoloģiju apgūšana ir vienīgā iespēja saglabāt konkurētspēju
Viedoklis /
17. oktobris
Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks
Zīmolu tops /
6. oktobris
Mīluļu atslēga — attīstība!
Mentors /
6. oktobris
Dalos pieredzē: kā ražot bioloģisku produktu
Intervija /
6. oktobris
Atdarināt dzīvi
Komentāri (27)
archoftriumph 16.03.2013. 10.32
p.s. peec peedeejaam zinjaam aploksnee saakotneeji bijusi konfekte, kura, iespeejams, pateicoties pasta darbinieku rupjajai attieksmei pret suutiijumiem, sabirzusi. kursh par to buutu jaasoda?
0
Kristīne 15.03.2013. 22.03
“Ja reklāmas akcijā imitē reālu notikumu, vispirms jābrīdina visi dienesti, kas ar to saistīti”
===
Ne tikai reklāmas akcijā, arī filmējot u. tml. No otras puses – dienestiem tāpat ir jāpārliecinās, vai informētājs nav kaut kāds “terorists” (bez pēdiņām šis vārds tāpat vairs nav lietojams).
0
archoftriumph 15.03.2013. 20.37
paniku sabiedriibaa izraisiija policijas saceltaa aziotaaza, parastie cilveeki skjiet par pulveriisiem nesuumeejaas.
0
kristrun 15.03.2013. 18.39
Grūti mācībās – viegli kaujā. Prēmēt!
0
Kaspars Špūle 15.03.2013. 17.15
Rīgas curiki ir pasaulē gudrākie curiki. Ar augstāko izglītību :D
0