„Gazas sektora” ministrs Urbanovičs Baltkrievijā

158

Komentāri (158)

Līna Kārkliņa 10.03.2013. 13.47

Rakstītais pagaidām nav vērsts pret Dombrovski, neskatoties uz viņa iniciēto Matīsa iecelšanu ministra amatā
————————————-
veči, vienreiz par šo tēmu izrunājiet līdz galam un pieliekam punktu šim jautājumam…..a tā izskatās, ka kaut kāds izredzēto pulciņš ar na priekšgalā zina par “kremļa aģentu” matīsu briesmu lietas, bet mēs tie muļķīši nezinīši varam tikai stulbi smaidīt…..

+7
-8
Atbildēt

8

    ligakalnina > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 14.34

    Šim te “pulciņam” “Kremļa aģenti” ir visi, kas domā savādāk, kā viņi, un visi iedalās viņos, pareizajos, un Krewmļa aģentos, nu, vēl ir neliela daļa vienkārši muļķu, kas nedomā, kā viņi, nevis tāpēc, ka ir Kremļa aģenti, bet, aiz muļķības.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 14.42

    —–meeerin (..)
    varam tikai stulbi smaidīt…..
    ============================================================================
    Kā var nesmaidīt?! Jāsmaida – “Big American smile” atklāti jādemonstrē:

    ” Par sadarbību ar «hūti» nezinu ”

    Satiksmes ministrs Anrijs Matīss vienīgais valdībā bauda nevis pilnu koalīcijas, bet opozīcijas atbalstu. Kādi ir viņa plāni?

    http://www.ir.lv/2013/3/6/par-sadarbibu-ar-huti-nezinu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 15.19

    Dzeri, tev tak pašam kremļa aģenti visur rādās, redz vienmēr saki – NA ir kremļa aģenti…
    Tu izlem, tu esi pareizais vai aģents, vai tev tik rādās tas viss? :)))

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 15.48

    NA nav Kremļa aģenti, bet gan partija – “Kremļa aģentu” faktiski partneri, SC palīdz celt reitingus NA, un otrādi, pie kam ienaidnieki – liberāļi, seks minoritātes, utt., ir vienādi gan Kremļa partijām, gan NA.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 16.16

    Atkal sāksi par liberālismu runāt???? pats to vari definēt – savu liberālisma izpratni?
    Par reitingiem – jo varāk kremlis uzbrūk, jo augstāki aizstāvju reitingi – tur tava loģika pareizi strādā!

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 17.21

    NA ir tie “aizstāvji”?
    Kaut kā, bez tādiem aizstāvjiem būtu labāk, būtu mazāks troksnis, vairāk satura.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 17.57

    Troksnis noteikti mazāks būtu, jūsējie varētu pa kluso visas lietas ar kremli nokārtot…
    Bet velti ceri uz to…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Līna Kārkliņa 10.03.2013. 20.52

    ———
    Kā saka, – nemainās tikai “ku-kū”,(..) un NA- ?

    “Ulmaņa apvērsumam – 77; ‘Visu Latvijai’ to svinēs arī pēc iekļūšanas parlamentā

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/ulmana-apversumam-77-visu-latvijai-to-svines-ari-pec-ieklusanas-parlamenta.d?id=38520937

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 10.03.2013. 13.10

Ko Urbanovičs var mācīties no Lukašenko – Rīgā nav metro ko spridzināt.

+8
-1
Atbildēt

0

dro 10.03.2013. 11.44

Kādēļ neviens pravietis mums vēl nav paziņojis prieces vēsti par PV līgumu? Vai tad pēdējais termiņš nebija 8. marts?

+5
-6
Atbildēt

11

    Signija Aizpuriete > dro 10.03.2013. 12.16

    ——–
    Nesasteidz, lai atkal “ratus zirga priekšā nenoliktu”,- viss notiek pakāpeniski:
    “Latvijas ekonomikas izvērtējums jau ir sācies. Finanšu ministrs Andris Vilks (V) šonedēļ Eiropas Komisijas (EK) ekonomikas un monetāro lietu komisāram Oli Rēnam iesniedza vēstuli par ārpuskārtas konverģences ziņojuma pieprasīšanu, lai izvērtētu Latvijas atbilstību Māstrihtas kritērijiem un gatavību dalībai eirozonā.(..)
    Runājot par Spānijas attieksmi pret Latvijas vēlmi pievienoties, jāatdzīst, ka mēs Latvijas eiro centieniem nepievēršam lielu uzmanību.
    Šobrīd Spānija arī cieš smagu iekšpolitikas krīzi, kā rezultātā visa politiķu un mediju uzmanība ir vērsta uz tās atrisināšanu”.”

    Rietumu politikas eksperti: lielajām valstīm pietiek savu problēmu, Latvijas sapni par eiro nebremzēs http://www.delfi.lv/news/national/politics/rietumu-politikas-eksperti-lielajam-valstim-pietiek-savu-problemu-latvijas-sapni-par-eiro-nebremzes.d?id=43129210

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 10.03.2013. 13.04

    CIk es dzirdēju radio, tad laikam līgums ar to spāņu firmu nebūs. It kā naudu tērēs, vagonu remontam utt! Laikam Matīss tā izteicās neatceros vai Ir žurnālā vai radio!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 10.03.2013. 13.15

    Vilcienu iepirkuma sarunas paredzēts beigt 29.martā; CAF prognozē pozitīvu sarunu rezultātu
    http://www.ir.lv/2013/2/19/vilcienu-iepirkuma-sarunas-paredzets-beigt-29-marta

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Elina > dro 10.03.2013. 15.19

    : varu izteikt savu viedokli. 1. variants. Mediācijas procesā ar CAF ir panākta vienošanās, ka nekāda tiesvedība pret Latvijas valsti nenotiks. Un, tāpat kā radaru jautājumā, seko atteikums vilcienu iepirkumam. 12. martā notiek ES naudiņas 100 milj. novirzīšana citiem mērķiem. Vilcienus pērk pēc tam ar normāliem noteikumiem. Nekas nav zaudēts.
    2. variants (neticamākais)- CAF pēdējā brīdī ir akceptējis Latvijas valsts prasības un uzstādījumus, vilcienu iepirkumam saņemam ES naudiņu, un viss notiek, un nekas nav zaudēts.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 10.03.2013. 16.15

    elvē – principā jau rudenī tika nolemts , ka izvērtējot visus par un pret vilcienus nāksies tik un tā pirkt no CAF , tikai bija jāatrod modelis. Paralēli PV tika dota iespēja vēl saglābt līgumu ar eiropas naudām , bet neviens īpaši par to nespazmo, jo naudu tik un tā ģenerāli nezaudē , ja nu PV vadība dikti gribēja noslēgt līgumu. Cik ir skats no šodienas punkta, tad PV nav neko panācis un lai nezaudētu naudu ( precīzāk ,lai paspētu to apgūt ) tā tuvākajā laikā tiks pārdalīta citiem projektiem , bet vilcienus no CAF pirks par naudu – mainot saskaitāmos vietām summa nemainīsies :) Ekonomija būs uz apkalpošanas rēķina , nomināli zaudēto naudu atgūs caur citiem projektiem , ja nekas nav mainījies pēdējā laikā, tad 85 % dabūs dzelzceļa infrastruktūra , pārējo laikam ceļi :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 10.03.2013. 16.47

    “…tā tuvākajā laikā tiks pārdalīta citiem projektiem…, 85 % dabūs dzelzceļa infrastruktūra”
    Dzelzceļa līnijas uz Krieviju elektrifikācijai? Lai beidzot Krievijas dzelzceļa pārvadātāju kompānija var pa īstam uzsākt darbību? Bez tā tai neparocīgi bija.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 10.03.2013. 20.58

    elvē
    “Mediācijas procesā ar CAF ir panākta vienošanās, ka nekāda tiesvedība pret Latvijas valsti nenotiks.”

    Bija jāierosina krimināllieta par korupciju īpaši lielos apmēros, kur figuranti CAF, RVR(severstaļ) un konkursa rīkotāji un CAF nolektu bez kāda mediatora starpniecības.
    Tad gan Dombrovskis nevarētu Matīsu bīdīt SM vadībā un nevarētu nokārtot savas parādsaistības.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 10.03.2013. 21.14

    betijacelmale
    “Dzelzceļa līnijas uz Krieviju elektrifikācijai?”

    Tā kā vilcieni kursēs arī kad nosaukums, krievija, būs notīrīts no pasaules kartes, dzelzceļa elektrifikācija ir ļoti svarīga un arī pašreiz vajadzīga.
    Ne jau dzelzceļa modernizācija uz krieviju tik svarīga, kā sabotēt RailBaltic.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 10.03.2013. 21.57

    Varbūt, “ideoloģiski pareizi” būtu vispār slēgt dzelzceļu uz to Krieviju, galu galā, kam mums vajag to tranzītu, kam mums vajag to peļņu, mums kas, naudas trūkst?
    Lai kravas iet caur Igauniju, Lietuvu, utt., mēs, toties, būsim “taisnu muguru”, “kaut pastalās, bet, brīvi”, un betijas, Ino un aivarski būs apmierināti.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 10.03.2013. 22.27

    Dzeri, ir taču nozīme vai ar transportu un tranzītu pelna Latvijas dzelzceļš vai “zapadnaja ŽD”?
    Ja elektrificē austrumu virzienu, visus sastāvus velk krievu dzelzceļš un lokomotīves un savāc naudu. Iemaksā tik kādam matīsam, lai ieliek to ES prioritātēs un viss! Tik elementāra matemātika.
    Bet par dažiem 100 000 matīss dancos kā likts…
    Latvijai tiešām nebūs nekādas jēgas no austrumu virziena, ja visu naudu
    savāks krievi, bet ar visiem eko riskiem būs jācīnās mums…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 10.03.2013. 23.10

    dzeris49
    “Krieviju, galu galā, kam mums vajag to tranzītu, kam mums vajag to peļņu, mums kas, naudas trūkst?”

    Ko nu čīksti. Pārdosi haloperidolu no veciem krājumiem plus Zatlera Maskavā apskādētā pensija zacenei. Kurš ar krieviju kādreiz ir pelnījis? Bandītu un čekas firmas un korumpēti ierēdņi un politiķi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 10.03.2013. 11.35

0
0
Atbildēt

0

valdis 10.03.2013. 11.31

Uz ko politikāņi fokusējas? Uz kašķi. Nav politikā tādu personību kā kultūrā A.Hermanis, kā sportā S.Ozoliņš. Kā vārdā tu strādā, ja ne cēlāko mērķu vārdā!
Mani tracina sociologi, kuri saka, ka N.Ušakovam nav sāncenšu?! Un tas viss pēc divvalodības referenduma. Tik sīki. Bet, kur ir skatījums virzībai tautai?

+9
-1
Atbildēt

6

    dro > valdis 10.03.2013. 11.35

    urga. Mani tracina sociologi, kuri saka, ka N.Ušakovam nav sāncenšu?!
    ______________
    Kadēļ lai neteiktu, daudzi arī šajā portālā tam noticējuši, un diemžēl Ušakova konkurenti piepalīdz. Iespaids, ka V vispār nedomā cīnīties par RD.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > valdis 10.03.2013. 13.18

    lno, vai iepriekšējās RD vēlēšanās Vienotības ar SC un Ušakovu, Tavuprāt, nopietni cinījās? Ja cinijās, kāpēc tik švaki? Ja necīnijās, tad, — kam par labu necīnījās? :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > valdis 10.03.2013. 13.26

    OT. V cīnījās ar SC? Ja cīnījās, tad tikai ar ļoti savdabīgiem paņēmieniem – nometoties četrāpus – Jaunups taču prezentēja SC par vēlamāko partneri:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > valdis 10.03.2013. 13.37

    lno, tieši mazā Jaunupa dēļ — un viņu taču Vienotibas galvgalis listē iebīdija! — ir pamats uzskatīt, ka Vienotiba Rigas Domi SC ar Usakovu pārdevusi, jo Vienotiba nav tas pulciņš, kas kaut ko konkurentiem vai pat slēptiem čomiem atdotu par velti. Vai Tu, lno, pats tici, ka Vienotiba Rīgu uzskatija par tik sīku vienibu, lai varu Rīgā SC prasti atmestu, pašai Vienotibai cenšoties varu noturēt vienīgi Latvija kopumā?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > valdis 10.03.2013. 13.42

    OT. Vai Tu, lno, pats tici, ka Vienotiba Rīgu uzskatija par tik sīku vienibu, lai varu Rīgā SC prasti atmestu, pašai Vienotibai cenšoties varu noturēt vienīgi Latvija kopumā?
    __________________
    Manuprāt Āboltiņas kliķe gribēja varu DALĪT ar SC, pie tam ne tikai Rīgā, bet visā Latvijā, un arī vēl šodien V nav paziņojusi, ka RD ar SC neveidos koalīciju, protams, ja būs tāda iespēja:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > valdis 10.03.2013. 15.37

    Un pareizi darīja, ka nepaziņoja, pirms laika neviens nebļaustās, labāk jau koalīcija SC +V, nekā SC + Amerika partija, kaut, drīzāk, par to, ar ko veidot, ar ko neveidot koalīciju, diemžēl, izlems Ušakovs, nevis V.
    Visas tās sarunas “ar Jānīti spēlēšos, ar Pēterīti nē” ir bērnudārzs, it sevišķi, ņemot vērā, ka Rīga ir tikai pašvaldība, politiķim jādomā nevis par savu spalviņu spodrināšanu, bet gan par rīdzinieku interesēm.
    Nu tas, ka V pārdevusies SC, protams, ir “kruti”, nez, ko tādu tas SC tai V par to apsolījis, manuprāt, nevajag meklēt sazvērestību tur, kur ir vienkārši muļķība un politiķu ambīciju prevalēšana virs valsts interesēm.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

austrisv 10.03.2013. 11.10

Tas, ka latvieši savā starpā, kasās un gatavi nezin ko izdarīt, lai tikai spodrinātu savas spalvas pirms pašvaldību vēlēšanām, ir skaidri redzams. bez tam interesanti uzzināt, kas samaksāja Lapsam tos it kā 30 000 Ls par to avīželi, kura nomelno tikai Vienotības biedrus, lai gan citu partiju rindās tādu pašu “ietaupītāju” nekad nav trūcis. Es, protams, arī to lapeli tūlīt saburzīju, jo man ir pilnīgi skaidrs, ka šiem kremliniem, lai nokļūtu pie varas , traucē, galvenokārt tikai Vienotība. Kam gan tas nav redzams?
Var jau pārmest Āboltiņai vēlmi toreiz sadarboties ar SC, pie tam atzīstot šiem okupācijas faktu. Tacu par laimi Vienotība satāvā ir arī PS. Kā sašķelts ir latviešu partiju elektorāts uz RD vēlēšanām , un darīts tiek pilnīgi viss. Nu jau arī Repšes sponsori sarosījušies un grib dibināt jatkal jaunu partiju, un kur tad mūsu krievmīle Sudraba. Arī tā taču nestāvēs malā, jo ir taču dikti pareizticīga un jāpakalpo Stepašinam. Lielais teātris tikai vēl sāksies!
Izskatās, ka to sauc par maigo apkampienu politiku, uz kuru man personiski nekad neuzķerties. Bet kremļa pakalpiņi stipri piestrādā interneta portālos, lai patiešām nomelnotu šo valdību, kura par spīti Kalvīša pūlēm nogrūst valsti turpat, kur tagad ir piemēram, Kipra, neizdevās, un tas ir pateicoties Dombrovskim, kurš ir labs kompromisu meklētājs, jo Vienotībai nav pārsvara saeimā. Tik daudz taču tomēr arī te dažiem vajadzētu saprast!!!

+12
-4
Atbildēt

74

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 11.18

    |Bet. Varbūt pakomentē vienotības nostāju pret ķīļa izglītības krievu valodā ieviešanas vēlmi augstskolās!?

    “Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 6., 7. un 8.līmenim, var īstenot svešvalodā, kura nav Eiropas Savienības oficiālā valoda, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā.”

    http://www.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40278484

    Ko ar viņiem runāt un par ko vienoties??????????
    Kā lai nelamā valdību par šādiem plāniem????

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > austrisv 10.03.2013. 11.22

    ——-
    Lai “kremļa pakalpiņi” bauda Rietumu tehnoloģijas un demokrātiju, “tīrie dzintari” var izvēlēties savu ceļu – beigt pļāpāt, šhēmas zīmēt, – ķerties pie reāliem darbiem savas Latvijas veidošanā!
    Tikai tā – “Katrs savā vietā, visi savas valsts prakstiskā veidošanā/darbā”: :
    “– Latvieši varētu mēģināt sākt būvēt valsti no pamatiem. (..) Šobrīd kā vienīgo iespēju, kā vēl reālu mērķi saskatu iespēju glābt Latvijas vēsturisko pamatu – viensētu struktūru un Latvijas dabu. Tam ir labvēlīga ģeopolitiska situācija, sekojot tendencēm ES kopējā lauksaimniecības politikā, kurā dominē pesticīdu ierobežošana un ekoloģiskas pārtikas ražošana.” Andris Pauls Pāvuls

    http://nra.lv/latvija/90606-aitkopis-es-milu-gan-so-zemi-gan-valsti-bet-neieredzu-so-rezimu.htm

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 11.24

    Bet…kura nomelno tikai Vienotības biedrus, lai gan citu partiju rindās tādu pašu “ietaupītāju” nekad nav trūcis.
    __________________
    Gan jau būs arī par NA, maskēšanās nolūkos arī par RP. Gaidīsim, vai kaut kas būs arī par SC…Lapsas minētos faktus jau nevar noliegt, tikai viņš no oda izpūš ziloni.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 12.30

    aivarsk – vēl nevari nomierināties par to “divplūsmu” AI, nesagrozi faktus, doma tur tāda, ka varētu atļaut atsevišķas programmas krievu valodā, paralēli tām pašām latviešu valodā, acīmredzot, lai piesaistītu studentus no NVS, absolūtu nav saprotams, kā tas varētu apdraudēt Latvijas drošību, vai tad NA ir atradusi ieganstu kārtējai histērijai?
    Būtu labāk ar to Jākobsona lietu nodarbojušies, it kā TM taču jūsējais, ko tad viņš klusē, kopā ar IM no RP, izskatās, abi vienādi, abi “pārdevušies Krievijai”?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 12.38

    Jā, dzeri, jā, paralēli latviešu valodai būs plūsmas krievu valodā!
    Pirms gada mēs referendumā noraidījā divvalodības iespēju, tagad ķīlis šo lindermana-ušakova ideju stumj iekšā pa logu!
    Es nenomierināšos šajā jautājumā, jo tas padara krievu minoritāti par pilnīgi pašpietiekamu un ir absolūts idiotisms!!!
    Redzēsi, kad tas izskanēs publiskā telpā, kādu rezonansi tas izsauks un kāds būs ķīlistu reitings!

    Jūsu partijai jau nevajag ienaidniekus, pietiek ar zatļeru, ķīli, sprūdželi un kozļiku!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 12.39

    Ko gan var gribēt no Ķīļa, kura tēvs cik dzirdēts esot bijis zinātniskā komunisma pasniedzējs augstskolā( Politehniskajā institūtā). Ābols jau nekrīt tālu no ābeles, ja patiešām Ķīlis kaut ko tik provokatorisku ir mēģinājis izgrūst cauri un atvērt vārtus krieviski runājošiem.
    To nezināju, un ja tā ir- tad nemaz par RP atbalstu kremliniem nebrīnos.
    Nav mums jātaisa vēl viena šķirba vaļā, lai Latvijā ieplūstu studenti no NVS.
    Tā sakot, ar sliktu augstāko izglītību latviešus aizdzen no Latvijas, lai te sanāktu krievvalodīgie no jauna. Jauna metode acīmredzot!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 12.42

    Lno!
    gan jau kremlis iedos naudu Lapsam lai nomelnotu arī NA, bet šaubos vao dos, lai nomelnotu RP un SC!
    Tas ar to lapeli ir tiešām interesanti, jo tika arī taču iznēsāta pa visu Latviju. Tā kā tur tā nauda iztērēta stipri vairāk par 30 000 Ls.
    Tiešām interesanti, un nemaz nešaubos, ka to dara kremlis, jo tiem visvairāk traucē Vienotība ar Ēlerti! Var viņa patikt kā kandidāte vai nepatikt, bet čekisti strādā nežēlojot līdzekļus.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 10.03.2013. 12.51

    Bet
    “ka to dara kremlis, jo tiem visvairāk traucē Vienotība ar Ēlerti!”

    Varbūt, ka pret nacionālpatriotiem Lapsa pat neko neuzsāks, jo tos no galvas līdz kājām jau apdirš noderīgie idioti, kuriem nepietiek pelēkās vielas, lai saprastu, ka bez NA, SC un ZP vienotību vienus pašus kā kaķēnus noslīcinās.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 12.59

    Bet – un Iesalnieka tēvs bija Ventspils komjaunatnes sekretārs, un, ja sāk rakties politiķu biogrāfijas un radurakstos, tur atklātos vēl ne tādi brīnumi, nu un ko tas izsaka?
    Bērni par tēvu grēkiem neatbild.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 10.03.2013. 13.06

    dzeris. …doma tur tāda, ka varētu atļaut atsevišķas programmas krievu valodā, paralēli tām pašām latviešu valodā, acīmredzot, lai piesaistītu studentus no NVS…+++ okupācijas laikā, es šādā situācijā mācījos jūrskolā – tad laikam mehāniķiem arī daļēji, formāli, bija ” divplūsmu” kurss, taču tehniskais nodrošinājums uc bija krievu valodā. Un vecākie kursi, tā pat krievu valodā. Druviete, kuru Tu uzskati par ” tādu un šitādu” pareizi norāda, ka šāda “valodu” politika bremzē latviešu valodas attīstību. Patiesībā – sekas jau tagad ir paredzamas, kas notiks mūsu augstskolās, ja tās kļūs “divvalodīgas” , krievu valodas ” legalizācij” Latvijas augstskolās – tas ir pirmais solis – latviešu valodas ” norakstīšanas” virzienā.

    Savā laikā Krišjānis Valdemārs saprata, kas notiek ar valodu, ja tā netiek pilnveidota līdzi savam laikam. Mūsu izglītības ministrs to nesaprot. :) Līdz šim uz Ķīļa reformu skatījos neitrāli, bet tikko sāka nākt ārā šitās cūcības – mans viedoklis – reforma ir jāaptur – jāpārvērtē, bet izglītības ministram ar steigu ir jāatkāpjas. Šis nu tiešām ir tas gadījums, kad ministram ir jāatkāpjas

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 13.08

    Bet! Nav mums jātaisa vēl viena šķirba vaļā, lai Latvijā ieplūstu studenti no NVS.
    _________________________________________________________________________
    ZanE gan ar putām uz lūpām aizstāvēja šo ķīļa (varbūt ne ķīļa) ideju!
    Un ne jau kautkādiem NVS studentiem tas domāts, bet vietējiem, lai var no krievu sredņās školas uz viššiju po russki mācīties aiziet.
    Kurš tad te no ārzemēm mācīsies, ja tik slikta AI, ka nav top 100 neviena skola un to tāpat ir reizes 20 par daudz pēc ķīļa domām – kautkāda putiņica sanāk – grib likvidēt augstskolas, bet piesaistīt studentus no NVS????

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 13.08

    Nu, Komjaunieši esam bijuši visi, kas kaut cik bija tajā laikā auguši. Vai bija izvēle, ja gribēji studēt? Tolaik jau bija konkurs uz studiju vietām, pie tam liels, ne tā kā tagad daudzkur. Taču kaut kas vairāk ir zinātniskā komunisma pasniedzējs. Bez tam Ķīļa tēvs mīlējis arī stipri iedzert un bijis traks tā laika režima propogandists un visādi citādi pretīgs tips. Lai Dievs man piedod, bet šitos zinātniskā komunisma pasniedzējus labi atceros arī no savu studiju laikiem! Pretīgākie tipi tolaik. Mums tāds viens dzīvoja kojās.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 13.14

    Aivar, man vienmēr bijis skaidrs tas, ka tiklīdz atvērs augstskolu studiju programmas paralēli krievu valodā, tad neviens krievu jaunietis latviešu valodu nemācīsies- jo tā viņam nav vajadzīga! Visur tāpat jau Latvijā krievu bizness pieprasa darbiniekus ar krievu valodas zināšanām! Tad latviešu valodai ir beigas savā valstī. To nu zinu un jūtu droši!
    Man nekad nav bijis šaubu, ko aizstāv ZRP! Ka ķīlis mēginās visu to bīdīt cauri, jau arī ir skaidrs, jo nav jau pirmā reize!
    Latviešiem, kuri atbalsts RP ir vai nu dīvaina pašapziņa vai izkropļoti uzskati par savu nāciju.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 10.03.2013. 13.15

    Bet, Vienotibas fani lieto savādu terminu — “nomelno”… :) Ja LLpasa melo un apmelo, tad Vienotibas juristi jolitu LLapsu ar satelītiem sakaut tiesā, tomēr — iesūdzēt tiesā vēl, cik manu, nav solijies neviens no Vienotibas augšas.

    Kas ir “nomelnošana”, Bet?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 13.17

    Bet, ķīlis ir dombrovska AICINĀTS ministrs un par valdības darbu ir tieši viņš atbildīgs, bet v vēl ne pušplēsta vārda nav teikusi…
    Ja, ZanE sajūsmu neskaita…

    http://www.ir.lv/2013/3/8/kilis-pret-vetru-versas-ar-iesniegumu-prokuratura/viedokli

    zanE …aivarsk….Tu man atgādini Ždanoku – tā arī centās savus vienvalodīgos noturēt aplokā tikai ar vienas valodas zināšanām….Tu rīkojies pēc tā paša scenārija…un brīnies, ka mūsu jaunieši var aizpildīt tikai trauku mazgātāju un krāvēju vietas, jo nepārvalda valodas….
    0

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.21

    Bet. Mēs komjaunatnē iestājamies gandrīz viss kurss, lai glābtu kursa audzinātāju, kuru apsūdzēja nacionālismā. Viņu nosargājām, bet vīru atlaida. Atlaida arī nelaiķi Apalu /vēstures zinātņu doktoru – Araišu pils idejas autoru/. Riebjas brīžiem klausīties gļēvu taisnošanos – padomju laikā cilvēki riskēja ne tikai ar karjeru, bet arī ar savu veselību un dzīvību.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.23

    OT. Visparastākā nomelnošana. Par Tavu viedokli nebrīnos, Tu arī odu proti pārvērst par ziloni:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 10.03.2013. 13.24

    Dzeri, nestāsti pasakas nu atkal! NVS valstu studentiem krievu valoda ar mācībām/AI nav galvenās, — Eiropā, ASV un statos KF un NVS krievi macās pietiekamos daudzumos. No macību programmām Latvijā krievu valoda ir jāizmēž kā ideoloģiskas ietekmes lidzeklis, nopietni iespringstot uz ES valodām, nemazinot latviešu valodas nozimi un attīstīšanu. Krievu valodu kā svešvalodu latviešiem jāapgūst kā LV aizsardzības lidzekla izmantošanu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 10.03.2013. 13.28

    lno, atbildi, lūdzu, precīzāk: vai nomelnošana ir meli, vai — vienīgi — vecu un nesenu cūcību atkārtots un koncentrēts uzskaitījums?

    Un, — kā mainijusies, Tavuprāt, Vienotiba, lai nebūtu tai vērts visu tās netiro biznesu atgādināt?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 13.28

    OT.
    Nomelnošana ir tas, ko dara Lapsa, pie tam par nezināmu naudu, jo kurš prātīgs un ne bagāts cilvēks, nezin kur ņems kredītu, vai?
    Var jau izpūst ziloni no mušas, un protams, ka daudzi uz to uzķersies, jo, piemēram, par SC , lai ko arī dara Ušakovameriks ar pašvaldību līdzekļiem, netiks ne kāda lapele izdota nekā. Bez tam, ja kāds to arī mēginās izdot, kā piemēram, Jēkabsons, tad ar viņu būs beigas. Ne tā kā Vienotība neies smērēties ar tādiem pērkamiem lapsveidīgajiem.
    Interesanti, jo tādu lapu var izdot par Ušakova saraksti ar krievu pārstāvniecību un no tās izraidīto spiegu. Tāpat par Ušakova ieguldītajiem līdzekļie stutējot R.satiksmi. Par nekārtībām Rīgas apsimniekotāju kantoros, kur iedzīvotāju samaksa par komunālajiem maksājumiem vienkārši pazūd! Tāpat par Rīgas nodokļu maksātāju ieguldītajiem līdzekļiem viena īpašnieka bankā Krājbanka. Neatceros, cik milj Ušakovs šādi pazaudēja vai 6 vai 10 milj.
    Un nesaki, ka valsts garantēja šos 6 milj nevis tikai 100 000 Ls, jo tikpat labi arī Zaķis varēja pirkt savu auto par sava uzņēmuma līdzekļiem ar atlikto PVN, jo arī to valsts likumdošana nosaka.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 10.03.2013. 13.31

    Bet, ir vēl jautrāk, — pavisam nesen RTU vecbiedri izteica aizdomas, vai šā Ķīļa tevs nav tas pats znatniskā komunisma pasniedzējs, kurs savulaik lielījies, ka žmiedzis nacionālos partizanus u.c. nacionālistus. Butu interesanti tās famīlijas koncentrēti nopietnu kopējo biogrāfiju, atbildīgi uzrakstītu, palasīt.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.32

    OT. Labs:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.34

    OT. Neko jaunu nepateikšu. Atbildēju jau Bet. Baidos, ka īstās cūcības vēl tikai priekšā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 13.34

    Lno,
    Jā, traki laiki bija tie padomjlaiki. Es iestājos komjaunatnē jau 14. gadu vecumā- jau pirmajā “iesaukumā”, jo lai gan pateicu, ka nē, mani direktors izsauca laukā no klases un vēl tagad atceros, kā mani” apstrādāja toreiz uz skatuves vairāki skolotāji un aizsūtīja steigā fotografēties priekš kartes un tempā raudošu un izmisušu uzņēma tajā komjaunatnē.
    Bet nenožēloju, jo man nekad ši ideoloģija nespēja samaitāt un partijjjjjai atteicu un tāpēc netiku pat uz Bulgāriju ekskursijā. Par to arī mans mūžigais paldies padomju varai un ideoloģijai, jo komjaunatnē bija jautri un kopā visi izklaidējāmies ne pa jokam bez kādas tur ideoloģijas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.36

    Bet. Tad man ir jautājums, kuras partijas cilvēks vada valdību?:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 13.42

    Nu jau esat “atklājuši”, ka, ne tikai RP un Ķīlis, bet, arī V un Dombrovskis ir “valsts ienaidnieki”, izskatās, Latvijā “nacionālists” un “paranoiķis” drīz vien būs sinonīmi, nu tad sekmes nākamo ienaidnieku meklēšanā, ar nepacietību gaidu, kas tie būs, cik tālu var sniegties Latvijas “nacionalista” “domas lidojums” un fantāzija.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 13.42

    OT.
    Skaidrs, ka RTU vai Politehniskā institūta vecbiedri labi atceras Ķīļa zinātniskā komunisma pasniedzēju veco Ķīli , Tas jau nebija tik sen. Skaidrs, ka šim te Ķīlim tēva idejas ir dzīvas, bet vai uzvarēs?
    Jaunais Ķīlis ir tikpat juceklīgs.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 13.46

    Ino, bet ko iesaki Dombrovskim darīt? Vai bļaustīšanās palīdzētu noturēt koalīciju, ja katra partija grib būt pirmā un viens otru nomelno vai grib pakāpties uz citu pleciem!
    Es personiski neredzu citu premjeru, ka stā pacietīgi mēģinātu ar visiem runāt?
    Vai Tu redzi citu? Un, ja redzi, tad pasaki arī man? Vai tiešām Repše ar tam aiz muguras esošo “krievmīli” un (vēl smagāko apzīmējumu viņam neminēšu)Tītavu un Belokoņu?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 13.47

    Bet, speciāli tev. Ja esi jau redzējusi, atvaino par atkārtošanos:)

    http://www.mk.gov.lv/lv/mk/t...

    Projekts

    Grozījums Augstskolu likumā
    Izdarīt Augstskolu likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1996, 1.nr.; 1997, 3.nr.; 2001, 1.nr.; 2003, 12.nr.; 2004, 13.nr.; 2006, 8.nr.; 2007, 6., 11.nr.; 2008, 15.nr.; 2009, 2., 14.nr.; Latvijas Vēstnesis, 2009, 194.nr.; 2010, 38., 206.nr.; 2011, 117., 202.nr., 2012, 190.nr., 2013, 40.nr.) šādu grozījumu:

    56.pantā:
    izteikt trešo daļu šādā redakcijā:
    „(3) Valsts dibinātajās augstskolās un koledžās studiju programmas īsteno valsts valodā. Ne vairāk kā ceturto daļu no valsts valodā īstenotās studiju programmas kredītpunktu apjoma var īstenot citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās.
    papildināt pantu ar 3.1 , 3.2, 3.3 un 3.4 daļu šādā redakcijā:
    „(3.1) Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 5., 6., 7. un 8.līmenim, citā Eiropas Savienības oficiālajā valodā var īstenot, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā. Studiju programmu, kura atbilst Latvijas Republikas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūras 6., 7. un 8.līmenim, var īstenot svešvalodā, kura nav Eiropas Savienības oficiālā valoda, ja tāda pati pēc satura studiju programma šajā augstskolā vai koledžā tiek īstenota valsts valodā.”
    Svarīgākais sākas ar (3.1)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.49

    OT. Manuprāt V mainījusies uz slikto pusi, bet LL lapele ir nav pupu mizu vērta.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.53

    Bet. Kādēļ Dombrovskim jābļaustās? Viņa rokās ir vara – jāizsauc uz paklāja iekšlietu ministrs. Vai būsi tik piedodoša, kad Tev atnāks pakaļ? Jākobsons taču nav nacionālists, bet kā runā PCTVL atbalstītājs.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 13.54

    Bet, es iesaku viņam beidzot ieņemt STĀJU!
    Nu kaut minimāli pacensties saprast, ka viņu asociē ar to, ko visa valdība dara.
    Es labi saprotu, ka NA un v nebūs citu sabiedroto Rīgā, kā vienam otrs, bet šī neizlēmība grauj v reitingus un var novest līdz vienotības sadalīšanās realitātei.
    Neticu, ka PS cilvēkiem būtu pieņemama AI krievu valodā.
    Vadītājs jebkurā vietā nav “kompromisu meistars”, bet kuģa kapteinis!
    Man nav pārliecības, ka ar kuģi viss ir kārtībā un to nevajag stūrēt…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.55

    betijacelmale. Cerēsim, ka dzeris par šo tēmu vairs muti neatvērs:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.56

    aivarsk. tieši tā:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 13.58

    OT. vai šā Ķīļa tevs nav tas pats znatniskā komunisma pasniedzējs, kurs savulaik lielījies, ka žmiedzis nacionālos partizanus u.c. nacionālistus.
    ______________________
    Dēls par tēva grēkiem neatbild, bet turpina tēva iesākto darbu:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 14.03

    Es neesmu paranoiķis vai histēriķis, kas visur redz apdraudējumu un iemeslu kārtējai histērijai, tāpēc neko briesmīgu tur nesaskatu, vēl jo vairāk tāpēc, ka, pagaidām, nekas tāds nav pieņemts.
    Nu bet partijai, kurai histērija ir tās permanents stāvoklis, būs labs arī tāds iegansts, lai, kārtējo reizi, pavaimanātu un izbļaustītos, it sevišķi tāpēc, ka neko sakarīgu tā izdomāt vispār nespēj, un tas ir vienīgais veids, kā uzcelt sev reitingu.
    Diemžēl, paranoja un histērija spēj inducēt cilvēkus ar nenoturīgu psihi un noslieci uz emocionālu, nevis loģisku domāšanu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 14.04

    lno, neceri. Vērs un daudz, jo viņam vajag kādam iestāstīt, ka tas nav nekas briesmīgs. Vakar kaut kur lasīju – kāpēc es neko par Ķīļa projektu nesaku. Neesmu ne profesionāls, ne algots rakstītājs, rakstu, kad ir laiks un vēlme. Un, atšķirībā no algotiem, un tādiem, kam vairāk brīva laika, man ir grūti simts un pirmo reizi malt vienu un to pašu. Copy/paste “nestrādāju”, vērtīgus izteicienus un datu bāzes neuzkrāju. Rakstu, ko domāju, iekopēju kaut ko nesen lasītu un viegli atrodamu, bez īpašām atlaidēm “mīļotai” partijai vai personāžiem. Ja kāds mani pārliecina, ka man nav taisnība, vai par kādu jautājumu neesmu pārliecināta, atzīstu, ka alojos. Kur nu sacensties ar dzeri, kas rakstā par jebkuru tēmu, katrā komentārā prasmīgi atrod iespēju izlamāt nacionāļus.:))
    P.S. Re, kā uzminēju – dzera komentārs ir priekšā. Kā jau paredzēju – “nekas briesmīgs”:D
    Kā nu kuram, dzeri. Ja tevi priecē, ka latviešu valoda Latvijā skan aizvien mazāk un krievu valodas lietojums arvien pieaug, tad man ir skaidrs, kāpēc vēlies cilvēkus nomierināt un notušēt to graujošo iespaidu uz valodas vidi Latvijā, ko atstās šis projekts, ja tiks akceptēts.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 10.03.2013. 14.06

    lno
    “betijacelmale. Cerēsim, ka dzeris par šo tēmu vairs muti neatvērs:)”

    Nesapņo, argumentus, ka studijas latviešu valodā ir arhaisms, staļinists dzēris, sameklēs cik uziet.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 14.12

    betijacelmale. Paldies Tev par copy – paste. Gaidīsim Zanes “skaidrojumu”:))

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 14.25

    dzeri, starp citu… Vai zini, ka tas esi tieši tu, kura komentāri kļūst histēriski tikko tu sāc runāt par NA? Tavs apzīmējums ir skaidrs, kā diena – citos tu redzi to, uz ko pats esi predisponēts. Ne man tev to skaidrot. Protams, ja tava specialitāte patiešām IR psihiatrija:))

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 14.26

    Bet – konmjaunieši bija daudzi, bet, lai kļūtu par rajona komjaunantnes sekretāru, vajadzēja stipri papūlēties un būt stipri bezprincipiālam un ciniskam, ja, saprotams, mīlestība pret Padomju varu nebija īsta un dabiska.
    šinī ziņā, iespējams, arī taisnība tiem, kas saka, ka ābols no ābeles tālu nekrīt.

    betija – pilnīgi pareizi, arī es neesmu brīvs no subjektivitātes, kā jebkurš cits, un tev ir pilnas tiesības nosaukt mani kādā vārdā tikai gribi.
    Bet, par ienaidniekiem es nevienu nesaucu, un “ienaidnieku ielenkumā” nedzīvoju, tā ka paranoja tā nav.
    Un tam, ka kāda programma krievu valodā apdraudēs latviešu valodu, neticu, pie kam nekas tāds vēl pat nav īstenots.

    aivarsk – valdības vadītājs “stūrē” tikai diktatūrās, parlamentārās demokrātijās tas taisni vairāk ir kompromisu meistars, kaut, līdera dotībām tam arī jābūt.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Elina > austrisv 10.03.2013. 15.09

    betijai u.c.: liekas, ka te daudzi izglītības reformas gaitā jau pabeiguši Vaimanoloģijas institūta Gaušanās fakultāti.
    ———–
    Runa ir par studiju programmu 6.7.un 8. līmeni pirmkārt. Otrkārt: nevis ieviest krievu valodu, bet minētā līmeņa programmu VAR ĪSTENOT arī citā ne ES valodā, ja tāda pati ir arī latviešu valodā. Tātad ir jābūt kadriem konkrētās jomas speciālistiem, mācību materiāliem un, teiksim, vēl jāsavāc grupa (maksas, protams).

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 15.10

    Dzeri, Tečere stūrēja? Reigans stūrēja? Ilvess stūrē?????????????
    Tur nav demokrātijas?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 15.12

    lno, ZanE jau ir izskaidrojusi rakstā zem ķīļa tiesāšanās ziņu sadaļā…
    Ļoti interesants viedoklis…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 15.21

    elvē. Mēs nevaimanājam, vaimanāsiet jūs pēc pašvaldību un nākošās saeimas vēlēšanām:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 15.22

    Dzeri, Bet, par ienaidniekiem es nevienu nesaucu, un “ienaidnieku ielenkumā” nedzīvoju,
    _____________________________________________________________
    pareizi, tie jau visi tavējie, gan putinisti, gan ušakovisti, gan zatļeristi – družnaja semja :)))

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 15.23

    elvē. Vai vari – ar konkrētiem piemēriem izskaidrot – kādas vēl (ne ES) valodas būtu nepieciešams ieviest Latvijā AI un ko tas dos Latvijas uzplaukumam?
    Par vaimanāšanu… nepārspīlē.. Elpo dziļi, lasi mierīgā intonācijā, tā, kā es to domāju, rakstot. Uzreiz tev cita uztvere rādīsies:D
    P.S. Ja process ir tik sarežģīts – kadri, speciālisti, programmas, uzskates līdzekļi – tātad arī finanšu resursus prasošs, kam to vispār vajag? It sevišķi, ja pat ar palielināmo stiklu labums nav saredzams. Svītrojām, un miers:))

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 15.25

    aivarsk – ASV ir prezidentāla valsts, un Reiganam bija arī republikāņu atbalsts, un, ne tikai republikāņu, tāpat, kā Tetčerei bija konservatoru atbalsts un vairākums parlamentā, gan ASV, gan Lielbritānijā, faktiski, divpartiju sistēma.
    Ar Ilvesa stūrēšanu bija nedaudz savādāk.
    “Stūrēt” pie Latvijas sadrumstolotās politiskās sistēmas, kad parlamentā un arī valdībā vairākas partijas, un katra domā tikai par savu izdevīgumu, pagrūti.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 15.48

    Betij, paldies par informāciju. Man tā ir pilnīgi jauna, lai gan Ķīlis to nedara pirmoreiz, bet es būšu šokā, ja kaut ko tādu pieņems saeima.
    Tad tiešām varu atkal teikt, ka latviešiem pakalpiņu un pretīgu neliešu netrūkst! Kaut kā mums modē veco komunistu triki ar savas tautas interešu nodošanu pat savā valstī, kurti klusiņām strādā kremļa interesēs. Nav garants, tad atrodas citi…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.03.2013. 16.03

    ….elvē…šeit loģika nedarbojas, te noteicošais ir personiskā pārliecība, kaut arī īstenības izkropļotā veidā….nav jēgas skaidrot, tāpat to neuztvers…

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 16.10

    Bet, nu garants ar visiem saviem grēkiem nebija tik drosmīgs uz TĀDU nodevību – ķīlis gan tik mauc!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 16.19

    Un Zane arī atbalsta. Tad jau patiešām. Kur nu mums – stulbām penšām, kā tev, Zane, patīk izteikties, līdz tavam izcilam tirgotājas pragmatismam. Mani tas nepārsteidz nemaz.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.03.2013. 16.20

    …Bet….par Sudrabu neuztraucies – tā savu partiju neveidos…viņai citi mērķi = abi ar Jansonu konkurēs uz prezidenta posteni….Sudraba nav tas cilvēks, kurš līdīs politikā, jo ļoti labi apzinās, cik ātri savu popularitāti zaudēs….prezidenta amats, uz kuru jau bija aci uzmetusi pirms Grigule Bērziņu iestūma krēslā, bija tik kārdinošs, lai pēkšņi mainītu imidžu un čalotu par tautas vēlēta prezidenta posteni un tā pilnvaru palielināšanu….tajā amatā varēs izrunāties uz nebēdu un atgūt norietējušās TV dīvas spozmi…un izredzes viņai ir labas, jo populisti patīk gan tautai, gan arī populistu partijām….

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 10.03.2013. 16.40

    dzeris49
    “bet, lai kļūtu par rajona komjaunantnes sekretāru, vajadzēja stipri papūlēties un būt stipri bezprincipiālam un ciniskam”

    Kas attiecas uz alkašu ķīliti, šeit kā reiz vietā teiciens “ābols no zirga tālu nekrīt”

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 16.42

    zanE. jā , tā uztvere, tā uztvere, nu pilnīgi nespēj uztvert konjunktūru:)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 16.55

    Zane, tā jau laikam ir, jo savāk partijai kaut cik jaunbiedru, nemaz nebūs tik viegli, ņemot vērā, ka Zatlers jau tos lētticīgos vai labticīgos pamatīgi piekāsa.
    Nu tad jau mums vēl vienas nepatikšanas priekšā,jo, viņa sev saeimā atbalstu nodrošinās.
    Tūlīt mani izlamās NA līdzjutēji, bet , ja nemaldos, tad tieši viņi Sudrabai veltīja tautas mīlētas un atbalstītas dīvas statusu. Tā kā atbalsts viņai būs!
    Jo tālāk, jo trakāk…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 17.05

    Bet, padalies, lūdzu par “tieši viņi Sudrabai veltīja tautas mīlētas un atbalstītas dīvas statusu”
    Tagad es laikam esmu ko palaidusi garām:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 17.09

    betijacelmale. Labi neatceros, bet manuprāt eksministrs Bērziņš LTV veltīja kādu komplimentu Sudrabai.

    Bet. Vai Tevi ar Zani vieno tikai naids pret NA?:)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.03.2013. 17.15

    …nu, redz’, Bet…ilgi nemaz nebija jāgaida – jau divi pieteicās…. :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 17.20

    zanE. Saudzē Bet, paliksi viena ar Ķīli bez draudzenēm:)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 10.03.2013. 17.28

    lno
    “zanE. Saudzē Bet, paliksi viena ar Ķīli bez draudzenēm:)”

    Draudzenes: dzēris un nulle, nekad nepametīs.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 17.30

    lno, es vispār neko tamlīdzīgu neatceros, tāpēc ar lielu izbrīnu to uztvēru:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 17.51

    “Dzimtene briesmās”, RP, V, Dombrovskis pārdevušies Kremlim, visiem patriotiem jāapvienojaas ap aivarsk, Ino, Betiju, articulus, Iesalnieku, Parādnieku Dzintaru, Rasnaču un Batjku, nākamajiem komisāriem un komandieriem!
    Rīt 7 rītā visiem patriotiem pulcēties bāzē Puzē, Parādnieks dalīs ieročus ( no tiem, ko izrādīja tai bērnudārzā), formēsim brīvprātīgās vienības cīņai pret nodevējiem, kremliniem, sorosītiem, kad būsim tikuši galā ar iekšējo ienaidnieku, dosimies uz Pitalovas rajonu atkarot Abreni!
    urā, biedri!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 17.59

    Betij, tā gan ir tikai viena saitehttp://pasaule.lv/sudrabu-politiki-redz-ne-zemak-ka-premjera-kresla/
    Bet, varu pameklēt vēl!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 18.29

    Paldies, Bet. Izlasīju. Tur gan visi aptaujātie bārsta viņai komplimentus un tad jau varētu teikt, ka arī V. atbalsta. Bet, protams, es to neteikšu. Jo saprotu, ka viena lieta ir pieklājības frāzes un fakta konstatācija, ka tauta viņai uzticas, un pavisam cita lieta – reāls atbalsts un bīdīšana posteņos.
    Tu tā nedomā?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 18.32

    dzeri, ko tu lieto? Trešo dienu tev turpinās Sieviešu diena “labākajās” PSRS laiku tradīcijās?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.03.2013. 18.34

    Bet. …Tūlīt mani izlamās NA līdzjutēji, bet , ja nemaldos, tad tieši viņi Sudrabai veltīja tautas mīlētas un atbalstītas dīvas statusu.
    _________________
    Nevajag izplatīt klačas, tad nelamās:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 18.59

    Betij, es vairāk gan satraucos atkal par parādnieka kungu, kurš, kā Apolo portālā izlasīju, prasa NA citu jau ministra amatu- Labklājības ministra portfeli!
    Ko Tu par to domā?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 19.00

    Lno, nav jau vērts, jo tikai par mirušiem saka labi vai neko!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 19.11

    Jā, Bet, esmu dzirdējusi. To viņš kongresā teica. Neesmu Parādnieka fane, bet varu paskaidrot viņa domu gājienu. Pēc viņa domām labklājības ministre netiek galā ar pienākumiem, maz dara lai palīdzētu jaunajām ģimenēm, kas veicinātu dzimstības pieaugumu. Tā vietā lien izglītības ministrijas lauciņā (grāmatiņas un metodiskie norādījumi par… neatceros, kā sauca tos bērnus). Arī tas izsauc viņa neapmierinātību. Nepiekrītu viņam, bet viņam ir tiesības gan tā domāt, gan tā teikt. Demokrātija, kā mums dzeris visu laiku atgādina.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.03.2013. 20.19

    Betij, bet demokrātijā taču arī ir kādas normas, bet izskatās pēc Parādnieka anarhijas.
    Vai tad miers nebaro un nemiers posta! to es par koalīciju un noslēgto līgumu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 10.03.2013. 21.03

    Bet, koalīcijas līgumā ir teikts, ka –
    2.10. Ierosināt ministru skaita un proporciju izmaiņas var jebkurš sadarbības partneris, bet galīgo lēmumu šajā jautājumā pieņem Ministru prezidents.

    http://valdisdombrovskis.lv/valdibas-koalicijas-sadarbibas-ligums/

    ko tad tu tagad sauc par anarhistu??????? dombrovski?
    To, ko pārējie domā, to Parādnieks pasaka, par to bieži atraujas, jo nav glumš diplomāts (es arī neesmu viņa fans), bet pārmest destrukciju un koalīcijas līguma neievērošanu gan viņam nevar

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 10.03.2013. 21.04

    Bet, tu tak zini, kur ir mūžīgais miers? Gan jau koalīcija neizjuks. Ja piecieš anarhistu-Ķīli, kāpēc anarhistu-Parādnieku – nē? Dzīvosim, redzēsim.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.03.2013. 21.52

    Atšķirība tāda, ka viens izglītots cilvēks, otrs, drīzāk, klauns, nevis anarhists.
    Bet, demokrātija ir demokrātija, ja tauta par klauniem balso, arī klauniem saeimā jābūt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

ligakalnina 10.03.2013. 09.21

Te nu tu tu nedaudz kļūdies.
Varas kritika ar mērķi uzlabot situāciju un novērst trūkumus ir pilnīgi normāla rīcība, un ar to nodarbojas gan opozīcijas partijas, gan žurnālisti jebkurā demokrātiskā valstī.
“Kritika” ar mērķi situāciju nevis uzlabot, bet gan pasliktināt, panākot rezultātu, kas ir labvēlīgi nevis valstij, bet gan kādiem naidīgiem spēkiem ārpus valsts, vai graut valsts teritoriālo veselumu, vairs nesauc par kritiku, bet gan par provokāciju, un tur tiešām būtu darbs drošības struktūrām.
Bet, ja mūsu drošības struktūras, tā vietā, lai sāktu interesēties par Ušakova sakariem ar to Hapilovu, kurš izraidīts no valsts, Krievijas specdienestiem, naudas avotiem, viņā ietekmi uz PBK saturu, utt., tur par daudz ko varētu interesēties, sāk vajāt žurnālistu, kas to visu atklājis un nopublicējis, un politiķi par to klusē, kā ūdeni mutē ieņemuši, it kā tā tam arī jābūt, tad te tiešām jājautā, kas mums par drošības struktūrām, kas mums par politiķiem, un kas mums par tādu jocīgu valsti, kurā viss tas iespējams?
Un pasludināt sev par sadarbības partneriem to ER vai Lukašenko kabatas partiju – tas fakts jau nevienam godu nedara, kaut, no otras puses, neviena normāla parlamentarā partija, ar ko varētu sadarboties, ne Krievijā, ne Baltkrievijā vispār nav, bet, tad jau labāk nesadarboties ne ar vienu, nevis sadarboties ar šīm marionetēm, kāda tam praktiskā jēga, šīs partijas pašas vispār neko nelemj.

+9
-4
Atbildēt

15

    dro > ligakalnina 10.03.2013. 09.36

    Un pasludināt sev par sadarbības partneriem to ER vai Lukašenko kabatas partiju – tas fakts jau nevienam godu nedara…
    ____________
    Agrāk tev taču nebija iebildumu? Man saprotama SC pozicija -viņi ienīst šo valsti, bet pilnīgi nesaprotami kā var atbalstīt tās partijas, kuras vēlas sadarboties ar SC?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 10.03.2013. 09.58

    Dzeri. ” ..Varas kritika ar mērķi uzlabot situāciju un novērst trūkumus ir pilnīgi normāla rīcība, un ar to nodarbojas gan opozīcijas partijas, gan žurnālisti jebkurā demokrātiskā valstī…” ++++ pamatota, argumentēti – precīza kritika, jā – piekrītu. Bet ne vispārināti – aiz matiem pievilkta ” pētnieciskā žurnālistika”, vai arī tik pat vispārīgs komentēšanas stils :)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ligakalnina 10.03.2013. 10.39

    lno..nu tā partija kas taisijās sadarboties ar kremliniem nesadarbosies ne ar ko..viņa nosprāgs dabīgā nāvē, ja ne pēc pašvaldību vēlēšanām, tad pēc Saeimas ..vienīgais man žēl ekonomikas ministra, sakarīgs vecis, bet man liekas ka viņs tur tā arī neiestājās..cita lieta ir tā ka pārējo partiju piedāvājums varēja būt daudz daudz kvalitatīvāks, tai skaitā arī NA un V..un vēl mani besī latviešu sīkmanīgā savstarpējā kasīšānās..Rīgā nu nekādi nevarēja apvienoties pret Kremļa filiāli..laikam jau atkal tā pati nauda..liela nauda.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.03.2013. 10.43

    Andrew. Ekonomikas ministrs nav partijas biedrs. Manuprāt viņu uzņemt savās rindās būtu priecīga jebkura partija, bet pats saka, ka savu nākotni ar politiku nesaistot.
    Kamēr NA kasīsies ar V, naudu pievāks SC:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > ligakalnina 10.03.2013. 10.59

    Kamēr NA kasīsies ar V, naudu pievāks SC:)

    Kāds būtu ieteikums? NA “nekasīties”? Būt klusiņiem kā pelītēm, kā jau jaunākajam brālim pieklājas?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 10.03.2013. 11.06

    con brio. Labi varu apmainīt vietām, V kasīsies ar NA, jo V līdz šim brīdim nav pateikusi, ka RD nesadarbosies ar SC. Tomēr uzskatu, ka NA varētu apmierināties ar 2 ministriem, jo rezervistu soliņš viņiem tomēr īsāks kā V, lai gan ar tai nav īpaši liela izvēle, to pierāda Matīsa iecelšana.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.03.2013. 11.10

    lno
    “Kamēr NA kasīsies ar V, naudu pievāks SC:)”

    Kā tas bija jāsaprot? Vai NA kopā ar V vajadzēja atbalstīt SC tīkamo Matīsu?

    “jo rezervistu soliņš viņiem tomēr īsāks kā ”

    Par kādu NA “īso” soliņu var murgot, kamēr ZP ir vēl kaut viens ministra amats?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 10.03.2013. 11.10

    ——–
    Bij. ultra-nacionālists Andris Pauls Pāvuls rāda labu piemēru, – kad atgriežoties pie saknēm, var sākt būvēt savu ideālo Latviju.
    Katrs savā vietā – nacionāļi var darīt reālus darbus laukos, pārējie internacionāļi, ozoliņi u.c. bij. bohēmisti – tie var turpināt reformācijas pilsētās:

    “– Latvieši varētu mēģināt sākt būvēt valsti no pamatiem. Piemēram, es nesaprotu, kādēļ Smiltenes novadā, kurā dzīvoju, nevarētu būt viena spēcīga novada partija, jo pēc vēlēšanām no centra partijām ievēlētie deputāti tāpat kautrējas no savas partijas piederības, sakot, es jau tur tikai tā… Novadu partijas varētu pēc Saeimas vēlēšanām veidot apvienības un pārvaldīt valsti. Šādi mēs kaut nedaudz spētu mazināt lielvaru ietekmi. Kamēr vēl ir laiks un nav uzmeties sūbējums, es ieteiktu Ingunai Sudrabai nemāžoties un doties uz savu dzimto Gulbenes novadu sākt strādāt Latvijas nākotnes labā. Bet ikvienam politiķim, arī Sudrabai, ir jāsaprot: sabiedrisko attiecību speciālisti, veidojot politiķu publisko tēlu, laupa viņiem seju. Viņi visus pārvērš kotlešu masā, kuru, sagrupējot pēc reitingiem kā mājas kotletītes, belašus vai bifštekus, iebaro tautai. Un tauta joprojām balso par sapucētām bārbijām un smuki saķemmētiem keniem.”

    http://nra.lv/latvija/90606-aitkopis-es-milu-gan-so-zemi-gan-valsti-bet-neieredzu-so-rezimu.htm

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    valdis > ligakalnina 10.03.2013. 11.10

    /un vēl mani besī latviešu sīkmanīgā savstarpējā kasīšānās..Rīgā nu nekādi nevarēja apvienoties pret Kremļa filiāli./
    Arī mani besī. Bet mūsu daudzu izjūtas nevienu neinteresē, ļoti daudzu. Manuprāt, ļaudis novērtētu saliedēšanos. Bija reiz lieli gari, kas mācēja lūkoties pāri ķildām, kur viņi tagad?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 10.03.2013. 11.14

    Andrew, problēma apvienoties ir apstāklī, ka rp mērķi = sc mērķiem.
    paskaties kaut vai uz ķīļa vēlmi krievu valodas plūsmas organizēt Latvijas augstskolās!
    Ar v vēl varētu, bet viņi tik greizsirdīgi par NA iniciatīvām, ka paši to nav izdomājuši. Vienošanos vienoti noraidīja :)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 10.03.2013. 11.16

    ——–con brio Kamēr NA kasīsies ar V, naudu pievāks SC:)

    Kāds būtu ieteikums? NA “nekasīties”? Būt klusiņiem kā pelītēm, kā jau jaunākajam brālim pieklājas?
    ============================================================================
    Process turpinās: “Latvijā aizvien izteiktāka kļūst tendence pašvaldību līmenī iesaistīties lokālos, uz konkrētu vietvaru darbu orientētos politiskos spēkos ar prognozējamu augstu iedzīvotāju atbalstu.”

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/pagastveci-maina-paradumus-dibina-vairak-regionalo-partiju.d?id=43129156

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 10.03.2013. 13.12

    Andrew, — vai, vērojot nespēju latviešu partijām apvienoties, Tev nekad nav radusās aizdomas, ka stiprākā no “latviskajām” partijām — Vienotiba — dara visu, lai SC no Rigas Domes tuvākajā laikā neizsistu pat vairāku latvisko partiju koalīcija? Vienotiba pati RD vēlēsanu listēs liek pilnigi nereālus, vinnēt nespējigus, kadrus un atsakās but pat par RD koalicijas bāzi! :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 10.03.2013. 13.35

    Jā, OT, es arī nesaprotu, ar ko V. ir izdevīga Rīga, kas ir pret Latviju?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ligakalnina 10.03.2013. 14.40

    articulus100. Vai Tev vakar bija patīkami skatīt vaigā “vecos kareivjus” Dobeli, Birku u.c., kuriem nebija nekas pretī sadarboties ar SC Rīgas domē, izšūpot Aksenoku, nomanīt Loskutovu u.t.t.? Birks atkal valdē:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.03.2013. 16.34

    pirozkovs
    “Vecais kareivis” Dobelis bija savā vietā, taču tik ilgi čekas pederastu un staļinistu demonizēts, ka beigās samaitājās. Birks, kā mērs bija absolūta nulle, ielikts amatā par pliku aldziņu, lai Latvijas radio žurnālisti to varētu dīrāt, kamēr komunistu cūka, Ameriks, radio Baltkom stāstīja, kā viņš rūpējas par rīdzinieku labklājību. Pieņemt Rīgas domes zicpriekšsēdētāja amatu bija TB/LNNK drausmīga kļūda.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

buchamona 10.03.2013. 08.30

….kā pašu pirmo no Krievijas slēptajiem mērķiem Latvijā nosauca: “Iztēlot Latviju par “neizdevušos valsti”, kura neatkarības laikā neko nav sasniegusi”.+++ tur jau īpaši Krievijai nav jācenšas. :) Mēs, bez kādiem vērā ņemamiem pierādījumiem, vai balstoties uz apšaubāmiem ” argumentiem,” savu valsti, savas valsts amatpersonas, savu tautu, valodu utt noniecinām paši – putinistu vietā. Paši mēs tādu rīcību dēvējam par ” kritiku” :)

+17
-3
Atbildēt

36

    dro > buchamona 10.03.2013. 09.31

    rinķī apkārt. Protams, ir tāda tendence, bet kādēļ atkārtot Majakovski: domāju Latvija – saprotu Dombrovskis, domāju Dombrovskis – saprotu Latvija. Cik svarīga tad vairumam valsts vadītāju mūsu valoda, ja pie pirmās izdevības cenšas pāriet uz krievu valodu? Greizsirdīgajam vīram arī trūka pierādījumu – pēdējā momentā vienmēr nodzēsa gaismu…
    Rakstītais pagaidām nav vērsts pret Dombrovski, neskatoties uz viņa iniciēto Matīsa iecelšanu ministra amatā:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.03.2013. 10.01

    Ino. Es neko daudz par Matīsu nezinu. Par viņa izdarītajiem ” sliktajiem darbiem” ? izlasīju zinošāku komentētāju tekstos, bet savkārt IR publicētajā intervijā ar Matīsu – neko īpašu nepamanīju – tādu ar ko Matīs daudz atšķirtos no pārējiem ministriem.

    http://www.ir.lv/2013/3/7/matiss-par-koalicijas-sadarbibu-ar-huti-nezinu

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 10.11

    lno – skrobe ,ka Iesalnieku tēvu neiecēla?

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 10.21

    klusais. Nespried pēc sevis:) Es savas merkantīlās interesesnesaistu ne ar amatpersonām, ne austrumu virzienu. Turpini sapņot par Latvijas finlandizāciju.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 10.32

    lno – slikti gulēji naktī? Kāda vaina , ja jautājums tiek skatīts no komerciāla viedokļa ? Ne jau ar pļurkšķešanu var pabarot tautu , pats tak labi zini ,ka jārukā un nauda pa zemi nemetājas . Un kāds sakars ar amatpersonām ? Tev ir kas konkretāks zināms ko un ka es daru un kur man kādas merkantīlās intereses un kā tās izpaužas ?

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > buchamona 10.03.2013. 10.32

    Par SM ..da lūdzu..pasažieru vilciens – nevar normālu konkursu uzrīkot lai sū..30 električkas nopirktu bez otkatiem , Latvijas autoceļi – brūk un brūk, tai pašā laikā pašizmakas remontiem nezkāpēc lielāka kā kaimiņos, Air Baltic arī brūk, Rail Baltica – tiek sabotēts..toties uz krieviju taisās elektrificēt un pārvadājumus atdot ..vēl vajag?..SM pāraudzības uzņēmumu valdes locekļu nozīmēšana, algu skandāli..varu arī daudz sīkāk un konkrētāk.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 10.41

    klusais. Ar “pļurkšķēšanu” tiešām nevar pabarot tautu, to var izdarīt tikai Jēzus, bet daudz reālāk tautai pašai jārūpējās par savu labklājību, varai jārada apstākļi, bet “darītājus” mēs jau iepazinām – nauda pazūd viņu kabatās.
    P.S. Par Tavu nodarbošanos un sakariem ar amatpersonām zinu tikai to, ko pats internetā stāsti, bet pēc tam vaino citus, ka tie netur muti:)
    Ak jā, vēl Tavi komentāri rada iespaidu, ka esi īsts Kazanova, ka neviena sieviete Tev nespēj atteikt:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 10.53

    Andrew – un tur es saprotu , ka vainīgs Matīss , vai ne ? PV konkursu aizsāka tad kurā laikā ? Gadījumā ne Gerharda laikā ar no tā visa izrietošo nolikumu , vai es ko jaucu ? Un Gerhards manuprāt patreiz sēž LDz Cargo valdē , interesanti par savām profesionālajam īpašībām vai pateicoties aizkulišu sarunām ?
    Latvijas autoceļi – interesanti , kur mums Valsts kontrole , ja reiz par cenām :) Ir kādi cipari par pašizmaksas salīdzinājumu ar kaimiņiem ?
    Air Baltic brūk …. , ja nekļūdos , Baltijas reģionā AirBaltic vēl kaut cik turas salīdzinot ar kaimiņiem , AirBaltic ir tieši tas , kas sāk kārpīties āra un problēma ir eiropas regulās , kas ir pret valsts atbalstu . Taču AB ir svarīga asinsrites sastāvdaļa , kura principā ir jābaro , jo citiem celiem ienes valstī naudu.
    SM uzņēmumu valdes locekļu nozīmēšanas sakarā griezties ne jau pie ministra , tā virtuve sakas Saeimā un ne velti pieminēju arī Gerhardu . Ja ir interese , tad no partijā 3 cilvēki ved sarunas par vajadzīgajiem personažiem – Zaķis, Olšteins un Parādnieks. Olšteinam vēl piesūcies ir Martinsons , kuru iespejams daudzi nebūs dzirdējušī .

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 10.56

    lno -” Ak jā, vēl Tavi komentāri rada iespaidu, ka esi īsts Kazanova, ka neviena sieviete Tev nespēj atteikt:) ”
    Šito vari kā precīzāk , ar piemēriem nopamatot ? :)
    Cik saprotu to ir daudz ,ja reiz tāds priekšstats radies :)
    P.S. Tiešām izskatās ,ka Tev šodien sabozies garastāvoklis un velk uz kašķi.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 11.06

    klusais
    “Andrew – un tur es saprotu , ka vainīgs Matīss , vai ne ?”

    Galīgi esi nojūdzies aiz priekiem, ka pirtī vari paberzt muguras un paturēt rokās “lielo” puiku, šleseru, magoņu, savicku un rāvju krāniņus?
    Valsti graujošais līgums “severstaļ” interesēs, kam Eiropas komisija, loģiski, naudu atteica, tika parakstīts Roņa vadībā un Matīss tur bija augsti stāvoša amatpersona. Var meklēt un atrast arī vēl citus vainīgos, bet pirmiem lokomotīves kurtuvē jābūt Ronim un Matīsam.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 11.06

    klusais. Paskaties atpakaļ, ar ko pats sāki:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 11.11

    lno – Iesalnieks seniors bija NA spazmu pamatā , ne jau Matīsa iecelšana, bet Iesalnieka neicelšana . Un tās spazmas ir tikai formāla demonstrēšanās no sērijas – redz kādi mēs principiāli.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 11.15

    klusais. Aizkustinoši:) Gerhards tāpat kā Matīss pirms ministra bija valsts sekretārs un ministra amatā turpināja priekšgājēja politiku. Kāds pamats cerēt, ka Matīss, kurš bijis klāt pie visām nebūšanām SM pēdējos gados, tagad kaut ko mainīs? Kādēļ Matīss neapturēja Gerharda “iestrādes”? Līgumu par PV neparakstīja Gerharda, bet Roņa – Matīsa laikā:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 11.16

    articulus – bez jēlībām nespēj dzīvot ?

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 11.17

    klusais. Iespējams, bet ar ko tad Matīss labāks?:) Saprotu, Tev jau sirdij tuvs tas austrumu ekspresis. To jau apstiprina arī fakts, ka biji par SC koaīcijā.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 11.27

    lno – par līguma parakstīšanu – ” 2012.gada 10.maijā Finanšu ministrija nāca klajā ar publisku paziņojumu, ka Nila Freivalda vadītā PV valde tomēr ar CAF ir parakstījusi līgumu, kas neatbilst konkursa nolikumam un valdības mandātam, kas draud ar ES fondu līdzfinansējuma zaudēšanu. Uz to norādīja arī Eiropas komisija. ” Tad kurš ir vainīgs pie situācijas – Freivalds , kurš parkāpa doto mandātu vai tie ,kas apzinoties riskus izsniedza mandātu rīkoties noteiktos rāmjos ? Atliek tikai minēt ar kādām metodēm tika izdarīts spiediens uz Freivaldu ,lai viņš rīkotos pretēji valdības uzstādijumam . Tas, kam varu piekrist ir fakts ,ka pamatproblēmas konkursā saveidoja Augulis . Neoficiāli runā ,ka gan CAF bijis piesolīts ka vinnēs, gan arī Stadleram un abi bijuši pārliecināti par savu uzvaru … Starp citu igauņu projekts ar neiet kā velētos – bāleliņi esot pa daudz sasūtījuši tos vilcienus un ir davājuši mums tos iznomāt.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 11.30

    klusais
    Tu atgādini man zaļknābi, kurš cenšās kādam “svarīgam”, lai kāds arī tas izdzimtenis nebūtu, pieslieties, lai pats arī varētu justies svarīgāks.
    Normāli cilvēki iztiek bez apjūsmotājiem, bet visādi kropļi puišeļus izmanto vai nu kāda nozieguma paveikšanai, kur tie, visdrīzāk, iekrīt, vai arī tos izdupsē.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 11.31

    klusais. Tas, kam varu piekrist ir fakts ,ka pamatproblēmas konkursā saveidoja Augulis .
    ________________
    Matīss tajā laikā bija atvaļinājumā?:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 11.35

    klusais
    “Tas, kam varu piekrist ir fakts ,ka pamatproblēmas konkursā saveidoja Augulis .”

    Un atkal no slimās galvas uz veselo.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 11.51

    lno – nu beidz , visas pamatnostādnes konkursam novirzīja politiski un valsts sekretārs ir tikai skrūvīte visā tajā sistēma . Atceramies kaut Gersti , kas pirmais skaļi pievērsa uzmanību PV konkursam un kuru pēc tam izsmērēja pa sienu . Politisko virzību nosaka ministrs . Starp citu tas pats Iesalnieks ir liels cilvēks Dzelzceļa sistēmā , no viņa arī nekas nav dzirdēts par kādām konkrētām negācijām… :) Kaut reizi esi dzirdējis, kad valsts sekretārs publiski nostājas pret politisko šefu – ministru ? Laikam viens izņēmums bija – Zvidriņa KM salamājās ar Jaunzemi …

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 11.53

    articulus – par asociācijām , manuprāt jau reiz rakstīju par kaimiņu džeku sedoša suņa augumā , bet ar varen bravurīgu runšanu :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 12.04

    klusais… nu beidz , visas pamatnostādnes konkursam novirzīja politiski un valsts sekretārs ir tikai skrūvīte visā tajā sistēma .
    _______________
    Mosties, mēs vairs nedzīvojam PSRS. Matīsam taču nebija nagāns pie deniņiem, mutīte arī nebija aizšūta? Varbūt tas bija Dombrovska valdības kolektīvs lēmums, vai troikas Dombrovska, Vilka un Roņa lēmums? Es neko neapgalvoju, tikai jautāju:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 10.03.2013. 12.16

    No malas izskatās, ka Klusajam, tomēr, ir uz informācijas pamata balstīti reāli argumenti, pārējiem, toties, vairāk “pārliecība”, kurai vairāk sakars ar politiku, nekā ar reālo ekonomiku.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 12.32

    lno – tad jāsāk šķetināt tā visa epopeja no sākuma . Ronis te vismazāk ir vainīgs , jo viņš saņēma jau notikušu konkursu , kuru meģināja noprotestēt Stadler, bet tiesa protestu noraidīja. Visus konkursa pamatprincipus ielika tieši Gerharda laikā . Pirmais konkurss tika izsludināts 2009. gada decembrī , kad Gerhards bija satiksmes ministrs un ja tas būtu nosledzies ar rezultatu, tad jau jaunie vilcieni te braukātu :) Stadler izslēdza no konkursa nomainot konkursa noteikumos paris būtiskas lietas. Izdarīja to nomainot PV valdi un konkursa komisiju… , bet tas jau bija Auguļa pirksts. Visur cauri vijās RVR intereses ….
    lno – jautājums no dzīves , esi kādreiz mēģinajis burāt ar vindserfingu? Lai tiktu uz priekšu un nepeldetos ūdenī ir jaspej panakt balans starp veja virzienu, ātrumu un savu atbalsta punktu uz dēļa . Politikā ar lai kustētos uz priekšu ir jāmeklē balanss.
    P.S. Kā tur ar to Kazanovu palika ? Gribējās kadus manus izteikumus dzirdēt ,kas liek Tev tādas domas domāt ? Nav ? Tad no kurienes tādas asociācijas ?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 12.43

    klusais
    “Ronis te vismazāk ir vainīgs , jo viņš saņēma jau notikušu konkursu”

    Neviens kroplis, izdzimtenis, pederasts nedrīkst pastrādāt noziegumu, atsaucoties uz kādu. Ronis nav nekāds izņēmums.
    Normālā valstī viņš jau sen būtu izstāstījis, ne tikai visu par vilcienu afēru, bet arī kā bērnībā sunītim adatas ēdienā bāza vai kaimiņu meitenei mīļoto lelli ar sūdiem apsmērēja.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 10.03.2013. 12.57

    Klusais,
    es gan atceros, ka arī Izglītības ministrijā bija tāda Kristīne valsts sekretāre , kura nostājās pret ZZS ministri liekas, ka tā bija Rivža nevis tā “krieva”. Kas pēc tam notika ar Kristīni, mēs visi zinām, bet paldies Dievam, Kristīnei ir laba izglītība un viņa ir atkal, cik dzirdēju , augstā amatā, atškirībā no Rivžas, kura turpināja sačakarēt IM, kā jau tas ierasts ZZS biedriem.
    Protams, ka Valsts sekretārs nenosaka valsts politiku ministram attiecīgajā ministrijā , bet sastrādājas ar ministru, jo cita ceļa jau nav.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 10.03.2013. 13.02

    Articulus, spriežot pēc tā, cik enerģiski Tu te un daudz kur citur lamā tieši Roni, Tu publikai faktiski centies iestāstīt, cik tas Ronis ģeniāls džeks, kaut iepriekš satiksmes lietām tuvumā nav bijis un Satiksmes ministrijā paburzijās knapu gadu. Vai Tu Roņa ģenialitāti — kaut, Tavuprāt, negatīvo — nepārspīlē? Un, ja pārspīlē, tad kuru degunu un pēcpusi Tu centies piesegt?

    Kas ir tas Roņa lielais noziegums, ko šis tik atri paspēja nodarīt?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 13.08

    klusais. Konkurs bija noticis, bet līgums nebija noslēgts. Ja ES nebūtu brīdinājums /kā gandrīz vienmēr/, tad RVR jau skaitītunaudu.
    Par Kazanovu laikam trāpīju vārīgā vietā? Kurš vēl te tik bieži piemin “sievietes reproduktīvā vecumā” un večus, kam mīlas prieki esot liegti? Un ne tikai – tiem jau vairs neesot arī spriešanas spējas.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 13.13

    Optiskais Tēmeklis
    Ja domā, ka Ronis ir mans jājamzirdziņs, tad rūgti maldies, Tavas pielūgsmes objekts, Šlesers, ir nesalīdzināmi lielāks maita un, atķirībā no Roņa, ir trīs reizes pakarams.

    “Un, ja pārspīlē, tad kuru degunu un pēcpusi Tu centies piesegt?”

    Atbildēšu ar jautājumu, kādiem kropļiem tu taisi dūmu aizsegu, nemitīgi visā vainojot Vienotību?

    “Kas ir tas Roņa lielais noziegums, ko šis tik atri paspēja nodarīt?”

    Ronim sociāli tuvo(pēc Solžeņicina klasifikācijas) bandītu sabiedrībā, par daudz niecīgāku nodarījumu, kā Freivalda parakstītais Maskavā sagatavotais līgums ar CAF, pēc pamatīgas apstrādes, viņš būtu izbeigts.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 14.33

    lno – par sievietēm reproduktīva vecumā ja nekļūdos , tad articulus mums te kaut ko ziņoja :) Bet nu lai lieki nekultu putas ir tak Copy Paste – vari taču iekopēt manus orģinālizteikumus saistība ar asociācijām par Kazanovu :)
    Ja par PV , tad turam īkšķus, lai pirmdien PV nebūtu ko ziņot , jo tad naksies naudu pārdalīt un smagakā pozicija PV iepirkumā ir tieši dārgajā apkalpošanā, ko nevar samazināt , jo tad eiropa cels traci ,ka pārkapts nolikums.
    Vispār paspēju nedaudz vēl paintereseties par lietu – pirmo PV vilcienu graudu ir iesējis Šlesers kā izrādās , Gerhards tik turpinajis … , Augulis principā piebeidzis un nometis Ronim rezultātu.
    Es šo situaciju labprāt redzētu forma – vilcienu eiropas naudu sadala citiem projektiem, vilcienus iepērk no CAF kada LDz meitas struktūra un valsts vinnē uz mazāku apkalpošanas maksu :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 16.27

    klusais
    “Augulis principā piebeidzis un nometis Ronim rezultātu.”

    Ja Ronis bija ministrs, kam kaut ko var tā vienkārši nomest, tad par tāda garā vārgā nominēšanu ministra amatā, Dombrovskis jāvelk uz āķa.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 10.03.2013. 17.28

    Kādā Kirgizstānā padzīvo, ja gribi redzēt, kas ir “neizdevusies valsts”.
    Ja ne viss ir izdevies tā, kā gribētos, tas nenozīmē “failed state”, un to “brukšanu kopā” arī kaut kā nemana.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 10.03.2013. 17.32

    S&M
    Ne jau nu bidlas, cilvēces atkritumi, varēs Latviju par neizdevušos valsti saukt. Lai paskatās, kā ir tur no kurienes paši nākuši!!!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > buchamona 10.03.2013. 17.50

    Klusais ..Dies pasarg..Šis tak tur par drēbju pakaramo 4 gadus strādāja..kā es to varēju aizmirst..ai ai ai..

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.03.2013. 21.56

    Bet. Manuprāt viņas uzvārds bija Jarinovska?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 10.03.2013. 23.09

    lno – Jarinovska tiešām … , starp citu te viņas pārdomas par darāmo IzM – http://www.diena.lv/latvija/viedokli/jarinovska-soli-intelekta-ekonomikas-virziena-13997751 tiesa neesmu optimists par to vai kādam tas IzM interesē

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam