Ārvalstu mediji par Latvijas vēsturisko pieteikumu iestājai eirozonā

55

Komentāri (55)

dzerkaleliva 05.03.2013. 14.28

Šobrīd lasu Benta Jensena grāmatu – Lielais Gulags, Krievijas traģēdija un Rietumu atmiņas zudums XX gadsimtā.
————————–
Brīžam pārņem sireāla sajūta vai lasot par visām šīm masveida, gigantiskajām ekonomiskajām pārmaiņām, kas tika realizētas idejas vārdā. Vai lasu par Krieviju 20.gs. sākumā un vidū vai par Latvija 20.gs.beigās un 21.gs. sākumā. Ak, jā, slepkavību vietā eksperiments un idejas tiek realizētas humāni ar labprātīgu deportāciju uz rietumiem, nevis piespiedu uz austrumiem palīdzību.

+3
-4
Atbildēt

0

dzerkaleliva 05.03.2013. 14.24

Jā, nu euro zona, tas ir forši, apsveicu visus fanātus. Ceru, ka mēs tur uzņems, ka paspēs uzņemt pirms euro sabrukumu, lai varam izbaudīt procesu pilnībā.
—————————————————-
Jā, pats esmu pret euro, pret taupību un konsolidāciju, esmu pret LV izvēlēto ekonomisko politiku, kā pret bezjēdzīgām un neko nedodošām ciešanām tautai.
Norādu uz V liekulību, apgalvojot vienu, bet darot tieši 100% to pašu, ko visas labējās valdības līdz šim un pat vēl vairāk un negantāk.
—————————————————-
Žagas, gan mani nemoka un kremļa naudu arī nesaņemu, esmu gan šo to nopārdevis dažiem resniem un ļoti resniem vācu investoriem, situācijas spiests, bet kā risinājumu to nesaskatu, drīzāk, kā bezizejas risinājumu.
—————————————————-
Savukārt par to vai šis lēmums par euro zonu, par realizēto piespiedu emigrāciju, par konsolidāciju, galu galā par nabadzību, vai tas valstij var ko dot. Tas ir tikpat iluzori, kā iedomāties, ka RP vai V var uzvarēt RD vēlēšanās.
—————————————————–
Neredzēt, ka pēdējo 20 gadu saimniekošana Latvijai ir nesusi tikai postu. Neredzēt, ka Dombrovska & Rimšēvica & Vilka (Vienotības + Latvijas Bankas) valdība makroekonomiski turpina 100% to pašu politiku, kas bija pirms 20, 15 un 5 gadiem, to neredzēt var tikai aklais.
—————————————————-
Var jau saukt tos, ka uz to norāda par kremļa išakiem un tautas nodevējiem. Bet tas viss man arvien vairāk ar mediju telpā (īpaši latviešu) esošo tikai vienu viedokli. Ar citas informācijas totālu neatspoguļošanu un slēpšanu. Tas viss arvien vairāk atgādina vienas lielas valsts vēsturi kaimiņos, mēs bijām tās sastāvā.

+3
-3
Atbildēt

2

    Dace > dzerkaleliva 05.03.2013. 15.28

    Pret ko Tu esi, tas ir skaidrs, bet būtu labi pateikt arī PAR ko Tu esi.Kritizēt ir labi un vajadzīgi, bet jāliek priekšā arī savs risinājums un redzējums.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dzerkaleliva 06.03.2013. 09.24

    pšl nax COLAapakšbikse!
    Vai ņem nākošo niku un paroli no Entonijas ielas brigādistu datubāzes..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Dace 05.03.2013. 14.10

Lielākais eiro pluss ( vismaz no parasta cilvēka skatu punkta ) būs tas, ka vienā jaukā brīdī kāds tomēr nevarēs nodevalvēt tavus ienākumus. Protams valsts līmenī tas sašaurinās opciju skaitu krīzes situācijā, kaut principā jau gan devalvācija, gan izdevumu mazināšana ( austerity ) jau abas ir domātas ar dzīveslīmeņa pazemināšanas ( bet citādi nevar, jo tad ir jāatrod sponsors, kas apmaksā rēķinus )atgut konkurētspēju. Skaidrs, ka nekonkurētspējīgām ( algu/produktivitātes ziņā )un uz reformām nespējīgam valstīm ( lielākoties ES dienvidu periferija ) eiro iespējams nav labākā izvēle, bet nu jau ir par vēlu. Viņi gribēja apvienot Vācijas dzīves līmeni ar Grieķijas ( un citu dienvidnieku ) nacionālajām īpatnībām. Tagad nāksies to kaut kā sasmelt.Latvijai un citām Baltijas valstīm eiro, domājams, neko sliktu nenodarīs. Tīri politiskā plāksnē tas būs instruments, lai ciešāk integrētos ES, kas mūsu gadījumā ir svarīgi.

+2
-2
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > Dace 05.03.2013. 16.12

    Devalvācija pirmkārt samazina uzkrājumus naudā (depozīti, pensiju fondi), bet ienākumi samazinās tikai 3-6 mēnešu periodā. Tāpēc devalvācija ir izdevīga ekonomiski aktīvajiem, kamēr tiem, kas dzīvo no procentiem, nav.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 05.03.2013. 12.43

Nespēju pievienoties vispārējai līksmībai, jo
http://www.apollo.lv/zinas/arvalstnieki-izperk-ipasumus-ari-piejura/556741
Nerezidentu noguldījumu īpatsvars arī mūsu eirobruņiniekus nesatrauc, no gāzes tirgus liberalizācijas atlikšanas mūs glābj tikai nesenais EK uzbrēciens, satiksmes nozare ar V un RP svētību arī tiks atdota Krievijai un vēl Ēlerte šajā situācijā demonstrē liekulības kalngalu, nekaunoties apgalvot, ka būt pret eiro ir tas pats, kā būt par krievu kā otro valsts valodu.
Es gan sevi neuzskatu par eiro pretinieci, bet man ir skaidrs, ka paliekot spēkā visam, ko minēju iepriekšējā rindkopā, no eiro ieviešanas nebūs itin nekāda labuma. Taču šajās lietās pārmaiņas nav gaidāmas, jo krievu nauda nesmird, bet NĪ biznesa un ar to saistīto kredītu māktajiem (politkorekti neminēšu vārdu un uzvārdu) krievu naudas smaka ir kā ceriņu aroms.
Optimisti protams var turpināt kolektīvo pašsuģestiju un ķert kaifu, liekot man “-” par netīkamo lietu atgādināšanu.

+8
-4
Atbildēt

2

    dro > gliters 05.03.2013. 14.03

    zirnekliene Šeloba. Piekrītu. Vai Latvija pratusi izmantot iestāšanos ES? Izcūkojuši piešķirtos miljonus lāzeršoviem un aizņēmušies miljardus parazītu glābšanai. Neskatoties uz to, daži joprojām uzskata Godmani par vienu no ievērojamākiem otrās republikas vadītājiem. Man iespaids, ka šajā absurda teātrī nomainītas lelles, bet diedziņu raustītāji palikuši tie paši. To pierāda pēdējie notikumi saeimā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 05.03.2013. 14.26

    “Man iespaids, ka šajā absurda teātrī nomainītas lelles, bet diedziņu raustītāji palikuši tie paši.” – precīzi! Jo jau 20 gadus pie varas nospiedošajā vairākumā ir bijušie komunisti un čekas aģenti.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 05.03.2013. 11.16

Pozitīva ziņa, viennozīmīgi.
Visu laiku pārliecinos, ka eiro pretiniekiem nav argumentu, ir tikai emocijas un pliki apgalvojumi.
Labs piemērs ir Grigule, kurai loģiķu nevajag, jo ir misijas apziņa…

Arī šeit eiro pretinieku komentāros nav faktu, loģikas, argumentu, tikai tēzes un lozungi. Jo viņi jau zin labāk. Paranoiķi atkal saskata sazvērestību starp Briseles ierēdņiem, bankām un Latvijas valdību, lai degradētu nabaga latvieti. Te nekādus pierādījumus nevajag, jo vienkārši tā ir!

Bet neskatoties uz šo darboņu pūlēm, eiro atbalstītāju loks aug. Jo cik ilgi ticēsi plikiem lozungiem, cik ilgi ignorēsi reālus faktus, konkrētu valstu pieredzi pāŗejai uz eiro. Cik ilgi ticēsi, ka viss ir melns, visi melo, valdība tikai to vien dara, kā darbojas pret Latvijas iedzīvotājiem? Cik ilgi dzīvi var skatīt tikai melnu?

Domāju, ka Latvijā ir izveidojusies iedzīvotāju kategorija, ko var saukt par vaimanologiem. Krievu laikos melnstrādnieki saņēma vairāk par “inteliģentajiem”, varēja dzert, un darbā tāpat tevi darbā turēja. Tā ir sociālismā samaitātā paaudze. Diemžēl šīs krievu okupācijas sekas jūtamas joprojām. Nu šie cilvēki bez izglītības, bez profesijas ir apvainojušies, jo nu vairs tā nav. Naudu pelna uzcītīgie, strādīgie, tie, kam ir kādas zināšanas un profesionālas iemaņas. Un tā ir tā žulatsgāzeju kategorija, kas draud ar aizbraukšanu, noliek JRBKURAS valdības aktivitātes (to lamāja gan tad, kad nodokļus pacēla, gan tad, kad samazināja), nemaksā nodokļus, bet tajā pašā laikā dzīvo no valsts dotajiem pabalstiem. Domāju, ka jāpaiet vēl gadiem 10, lai no šiem vilkačiem tiktu vaļā…

Simtlatnieku programmas laikā 40% nenostrādāja nolikto laiku. Pārsvarā aizdzērās. Vai domājat viņi ir Latvijas politikas fani? Ir par eiro?

+12
-5
Atbildēt

17

    kristaps_drone > Ieva 05.03.2013. 11.24

    “Visu laiku pārliecinos, ka eiro pretiniekiem nav argumentu, ir tikai emocijas un pliki apgalvojumi.” – man gan liekas tieši pretēji.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ieva 05.03.2013. 11.46

    Tam, ka eiropretiniekiem nav argumenti, gan nevarētu piekrist, argumenti ir, un spēcīgi, tāpat gan, kā eiro atbalstītājiem.
    Tas, ka Dānija, Zviedrija, Lielbritānija, valstis ar izcili attīstītu ekonomiku un labklājības līmeni, nesteidzas pievienoties eirozonai, pats par sevi ir arguments.
    Bet, ne mazāks kontrarguments ir tas, ka mēs neesam ne Dānija, ne Zviedrija, ne Lielbritānija, mūsu iekšpolitiskā situācija, vēsture, un ģeogrāfiskais stāvoklis.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Ieva 05.03.2013. 12.18

    “Naudu pelna uzcītīgie, strādīgie, tie, kam ir kādas zināšanas un profesionālas iemaņas.”

    Tikai ne Latvijā…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 05.03.2013. 13.44

    Eiropas stabilitātes mehānisms (ESM) (angļu: European Stability Mechanism) ir finansiālas palīdzības fonds eirozonas valstīm, kurš aizstās īslaicīgos Eiropas finanšu stabilitātes fondu un Eiropas finanšu stabilizācijas mehānismu. Līgums par ESM stāsies spēkā, tiklīdz to būs ratificējušas dalībvalstis, kas pārstāv 90 % kapitāla saistību (kopā 0,7 triljoni eiro)

    Latvijas Saeima 2012. gada 9. martā gandrīz vienbalsīgi ratificēja Lisabonas līgumam izdarītos papildinājumus par ESM.[2] Latvija nav pakļauta ESM, kamēr tā nav ieviesusi eiro. Tiek paredzēts, ka pēc eiro ieviešanas Latvijai būs 5 gadu laikā jāiemaksā fonden.wikipedia.org/wiki…ā 186 miljoni eiro, maksimālā kapitāla daļa, kas pēc pieprasījuma būtu jāiemaksā Latvijai, būs, apmēram, 1,4 miljardi eiro

    Igaunijas tieslietu kanclers Indreks Teders, kurš lūdzis Igaunijas Augstākajai Tiesai izvērtēt ESM Līguma atbīlstību Igaunijas Konstitūcijai, izteicies, ka “[Igaunijas] parlamentam nav tik daudz pilnvaru, lai viņi lemtu par to vai Igaunijai būs ‘neatgriezeniski un bezierunu kārtībā'[p 4] jāiemaksā glābšanas fondā, iespējams, vairāk nekā miljards eiro uz noteikumiem, kas [pēc ESM ratificēšanas] būs atkarīgi no kādas iestādes, kura neatrodas Igaunijā

    Tāpat paredzēts, ka nākotnē ESM var vienpusēji lemt par pašreiz noteiktā kapitāla apjoma izmaiņām.
    =========================================
    Maksimālā summa 10 gadu laikā 2,8 miljardi, bet ESM var vienpusēji lemt par noteiktā kapitāla apjoma izmaiņām neatgriezeniski un bezierunu kārtībā!!!Ir jābūt pilnīgi stulbam, lai bāztu galvu šajā cilpā! Jūs visi eirofīli pilnīgi nojūgušies esat??? ,.,

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 05.03.2013. 14.00

    Uz Dzeri
    manuprāt, tas labi izskaidrots ir šeit:
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/latvijas-banka-es-valstis-bez-eiro-vairakas-bet-iemesli-un-situacija-dazada.d?id=43094816
    Šo izlasot, man argumenti par bagātajām – neeiro valstīm pazūd. Var šīs valstis saprast, bet, ja pat Dānijai ir 10X lielāks tirgus, tad vēl jo vairāk saproti, ka Latvijai nav citu scenāriju…
    Ja mēs to nedarīsim, tad tas būs tikpat smieklīgi, kā Ventspils atlaižu kuponus saukt par naudu

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 05.03.2013. 14.03

    Uz zirneklieni. Esat skatijusies “Latvija var”?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 05.03.2013. 14.26

    Ķīps, lasīju par Tavu komentāru un priecājos, jo nav argumentu EUR pretiniekiem.
    Vai tad Grieķija grimst EUR dēļ? Taču, nē!Grieķija grimst tāpēc, ka tērē vairāk nekā maksā nodokļus. Grieķija grib tērēt to, ko maksā Vācija un citas donorvalstis! tas taču viņiem likās tik saprotami. bez tam griķi lielā skaitā ir pamanījušos 100 tostūkstošu EUR noguldīt Šveices bankās un tā apzagt arī savējo tautu.
    Tas, ka Britānijai ir milzu ekonomika un saražotais kopprodukts ļauj viņiem pašiem nepieciešamo saražot, ne tā kā Latvija vairāk ievved tehnoloģijas un pat pārtiku, ka stur ES dalībvalstīs ir lētāka!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Ieva 05.03.2013. 14.35

    Ķīps

    Pozitīvisma kampaņām neticu. Un kuri tad ir tie “centīgie, izglītotie, gudrie utt.” – valsts uzņēmumu valžu locekļi, ierēdniecības biezais gals, banku sektora vadība, kupi – prodai biznesa “giganti”?
    Mums puse iedzīvotāju pēc ES standartiem ir nabagi – teiksi, ka viņi visi ir neizglītoti luņi? Neuzņemies par daudz?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 05.03.2013. 14.58

    Zirneklien. Vai tad nu Tu esi tik naiva, ka tici statistikas datiem un pat nepieļauj saprātīgu domu, ka privātsektorā, vismaz mazajos un vidējos privātuzņēmumos maksā aplokšņu algas. Ne visos, bet lielā daļā!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva 05.03.2013. 15.34

    Kāds sakars tirgus lielumam ar valūtu? Ir kādi pētījumi? Fakti rāda pretējo, pēc Slovēnijas (1,5 miljoni iedzīvotāju) iestāšanās eirozonā, tur ir iestājusies dziļa krīze.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Ieva 05.03.2013. 15.53

    Drīzāk statistikas dati neatspoguļo nabadzības patiesos apmērus, kas attiecas uz aplokšņu algām, tad ne jau visur tās maksā un ja maksā, tad tie ir daži desmiti latu, kas principiāli neko nemaina.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 05.03.2013. 16.26

    Uz zirneklieni. Nu es stāstus par reāliem darītājiem, reāliem ienākumiem, reāliem pelnītājiem nesauktu vis par pozitīvisma kampaņu.
    No otras, puses gatera īpašnieks vairs nenodarbina gatera strādnieku, kas mīl ieraut darba laika, vai paģiru dēļ “aizmirst” atnākt uz darbu. Kolhoza laikā varēja gan to, gan to. Tagad vairs ne. Un censoņus esmu redzējis pietiekami daudz. Tos, kas sevī ir ieguldījuši, čakli strādājuši, mācījušies gan šeit, gan ārzemēs. Tie visi ir pie vietas, strādā labus darbus gan valsts iestādēs gan privātfirmās. Tāpat pazīstu jauniešus “dzīves baudītājus”, kurus īsti neviens darbā neņem, jo nav ne zināšanu , ne profesijas, un, kuri ir pirmie, kas lamā valsti un Latviju.
    Darbu var atrast 2 nedēļās – tā TVNet rakstīja. Labu darbu – vienā vai divos mēnešos. Ja grib un dara. Bet negrib jau. Vieglāk ir vaidēt par grūtajiem laikiem, nekur nesūtīt CV, jo “tos jau tāpat nelasa”, neiet uz intervijām, jo “darbā jau ņem tikai ar pazīšanos”.
    Un mediji vēl pielej eļļu ugunī, un šo kategoriju padara par varoņiem. Ir, ir, protams, neveiksminieku un sociāli neaizsargāto iedzīvotāju kategorija, bet mēs to bāžam vienā kategorijā ar sliņkiem un “baudītājiem”. Statistika rāda izaugsmi, bet mēs ticam sazvērestības teorijām. Zirneklien, Jums jau ar tā – fakti runā vienu, bet Jūs pati labāk zināt, kā īstenībā ir.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Ieva 05.03.2013. 16.39

    Fakti runā, ka algu zem 200Ls pēc nodokļu nomaksas saņem 34% strādājošo. OK, ir jau labi, ka cilvēki izglītojas, iet un dara un gūst panākumus biznesā vai kāpj pa karjeras kāpnēm, bet sabiedrība nevar iztikt ne bez apkopējas, ne sētnieka, ne Maxima’s kasieres, ne slimnīcas sanitāres, ne melnstrādnieku darba, tad kāpēc tiek uzskatīts, ka šie cilvēkiem nepienākas kaut cik normāli dzīves apstākļi? Kāpēc viņi nosodīti būt par “strādājošiem nabagiem”?
    Starp citu, fakts ir arī tas, ka dažs labs simtlatnieks tika izmests no darba par 0,3%, toties Kabanovs, kurš ieradās uz komisijas sēdi reālā dzērumā, joprojām sēž Saeimā. Problēmas mums ir tāpēc, ka 10-20% mūsu valsts iedzīvotāju dzīvo faktiskā sociālismā, pārējiem atstājot vien likumu visā ta bardzībā un kapitālisma “džungļu likumus”.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 05.03.2013. 16.59

    Latvija valdība ar nodokļu politiku tieši vissmagāk dauza savējos: tos, kuri vairāk strādā, ilgāk un vairāk maksā nodokļus, un vēl ilgi dzīvo… utt. .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 05.03.2013. 18.38

    zirnekliene, es Jums piekrītu. Cilvēkiem būtu jāvar nopelnīt vairāk. Latvijā cilvēki nav ne ar ko sliktāki vai nevarošāki kā citur, ja nu vienīgi labāk iemācījušies slinkot, un būt divkosīgāki. Bet tās ir sociālisma sekas, kas pamazām pazūd. Bet Jūsu variantā ir tie, kas strādā, un tie, kas maksā. Tad nu lūk, tas viss saucas Latvijas iedzīvotāji, un lai kādam maksātu, tā nauda kādam būtu jānopelna. Tad varētu “maksāt” bez problēmām. Bet fakts ir tāds, ka darba ražīgums Latvijā ir vidēji trīs reizes mazāks , kā Īrijā, piemēram. Iepriekšējais mēģinājums maksāt vairāk par mazāk darba, noveda pie krīzes. Tāpēc tikt “pie cilvēka cienīga atalgojuma” var tikai ceļot darba ražīgumu, kaut gan Jums, acīmredzot, ir kāda cita recepte. Naudas drukāšanu, es ceru neminēsiet. Tāpat lūdzu nepiedāvājiet bagāto ekspropriāciju, kuras sekas baudījām 50 gadus.
    Kas tad ir tā Jūsu sudraba lode , lai “maksātu”?
    Es esmu ar rokām, kājām, par..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 06.03.2013. 00.14

    Šodien, vai nu jau vakar, LR1 Krustpunktā Baldzēns publiskoja datus, ka darba ražība Latvijā ir 50% no ES vidējā, bet algas 28% no ES vidējā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 06.03.2013. 00.17

    Ja paaugstinās minimālo algu par tiem 25 latiem, tad darba devējam izmaksas pieaugs par 31 latu, darbinieks saņems ap 13,50, bet par 17,50 palielināsies valsts ieņēmumi. Tas pats ir ar strādāšanu vairāk, jo es vairāk strādāju, jo vairāk valsts atņem un atņem lielāku daļu, nekā paliek man pašam. Tas ir tas, par ko ir runa, bet tu runā par sliņķiem. Kas tev tajā paurī darās?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzintarz 05.03.2013. 11.02

Jauki, ka visādiem 5 kolonas brigādistiem – “p”ežas indrāniem, korporācijām, kolapakšbiksēm, vienačiem un citiem “89-91 barikāžu varoņiem” šī ziņa izraisa nekontrolētas žagas un vemšanu.

Runā, ka kremļa asiņainais punduris esot piežmiedzis finansējumu išakiem..

Vai taisnība, išaki?

+9
-4
Atbildēt

5

    austrisv > dzintarz 05.03.2013. 11.10

    man gan izskatās, ka tieši otrādi un kremlis iedevis naudu, lai nomelnotu Vienotību, jo kaut kāda pretīga avīžele ielikta paskastē un tikai pret Vienotību, ne pret kādu citu partiju!
    Tas jau vien ir rādītājs, no kā baidās kremlini. Ir iedarbināta baisa propogandas mašina Gebelsa stilā.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > dzintarz 05.03.2013. 11.23

    “kaut kāda pretīga avīžele ielikta paskastē un tikai pret Vienotību, ne pret kādu citu partiju!” – ir ar kaut ko jāsāk, un tikai loģiski, ka sāk ar vadošo lielpartiju. Būtu ļoti labi, ja arī par citām partijām būtu līdzīgas avīzes ar faktiem, tautai, vismaz tai tās daļai, kas grib domāt, fakti ir vajadzīgi. “Avīželi” nevajag saukt par pretīgu, ja tur ir publicēti fakti, “avīžele” nav vainīga, ka fakti ir pretīgi. Ne jau “avīžele” šos faktus izdomāja. “Ir iedarbināta baisa propogandas mašina Gebelsa stilā.” – Gebelss jau nodarbojās ar melošanu, acīs skatoties, bet te ir fakti.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dzintarz 05.03.2013. 11.29

    Tas noticis vēl uz iepriekšējā kampaņā notērētā budžeta.
    Asiņaiņais kremlins taisa revīziju išaku zagļubandā (par Latvijas diskreditēšanas efektivitāti), tāpēc išaki steidzīgi “slēpj galus”…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dzintarz 05.03.2013. 13.41

    Bet man gan izskatās, ka tieši otrādi un kremlis iedevis naudu, lai nomelnotu Vienotību
    ==================
    jā gan, kremlis iedeva naudu – eiro.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dzintarz 05.03.2013. 16.57

    Bet, kā tai Laps’slapā vairāk, — tiešām melu vai drukātāji/izdevēji iztikuši vienīgi ar faktiem un to atgādinājumiem?

    Lato Lapsa gan nav no tiem, kam ticēt vienmēr: šis labi jauc kokteiļus, — kā šoreiz?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 05.03.2013. 10.44

Izskatās, ka EUR ieviešana ir cerīga, un tas mani no sirds iepriecina, jo nebūtu vairs jāpērk EUR, bet tie ienākt pa tiešo bankas kontā!
Pie tam nebēdājos, ja tie tur ienāk ne visai daudz!
Vienīgi tā pustrakā Grigule ārdās pēc kādas spalvainas rokas pasūtījuma, jo tai rokai vieglāk izmantot pustraku ambiciozu, pat negribas teikt, bet sievieti

+9
-4
Atbildēt

1

    efeja60 > austrisv 05.03.2013. 13.39

    Priekš kā Tev jāpērk eiro? Pērc dolārus.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 05.03.2013. 09.46

Un tādu sajūsmas rakstu, kur tiek slavēts Latvijas paveiktais un salīdzinājumam kritizēta Grieķija, tādu nav, tikai nevajag. Pārsvarā attieksme pret Latvijas eksperimentu ir klaji negatīva, ja vien tas nav SVF vai ES. Labākajā gadījumā attieksme ir neitrāla, norādot ko tas ir maksājis, bet visu jau viņi vienalga nezina un nesaprot. Ko tas vēl tikai maksās viņiem arī nav ne jausmas. Liela daļa rietumu tāpat par PSRS eksperimentu sajūsminājās līdz pat arhīvu atvēršanai.

+5
-8
Atbildēt

8

    dace_ampermane > dzerkaleliva 05.03.2013. 10.35

    korpor

    ej bekot! [steidzīgi]

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dzerkaleliva 05.03.2013. 10.42

    korporācijai

    ej uz delfiem!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dzerkaleliva 05.03.2013. 11.09

    Nē, nu bet tiešām, daži absolūti nesajēdz, ko raksta, Latvijas paveiktais ir galīgi garām un pilnīgākais sviests.
    Grieķija ir pareizais variants, no tās mums jāņem piemērs.
    Aizņemties, krāpties, dzīvot pāri līdzekļiem, pēc tam apvainot visus tos, kas tevi vairs negrib uzturēt fašismā, utt., tas ir pareizais variants.
    Dzīvot saskaņa ar ienākumiem un atdod parādus ir galējā muļķība, “darbaļaužu” tiesību ierobežošana, nu īsts labējais ekstrēmisms un pat fašisms.
    Celsim komunismu – katram pēc vajadzības, neatkarīgi no darba!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > dzerkaleliva 05.03.2013. 11.12

    Izskatās, ka arī Kiprā, kur milzīgs daudzums krievu “uzņēmēju”, valsts ir iedzīta bankrotā. Cik jau nu līdzīgs scenārijs- maitāt biznesu un gaisu ES dalībvalstīs.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dzerkaleliva 05.03.2013. 11.22

    korporācija konsolidācija
    “Pārsvarā attieksme pret Latvijas eksperimentu ir klaji negatīva, ja vien tas nav SVF vai ES.”

    Vai mums obligāti jāpievērš uzmanība izteikti naidīgam fašistu krievijas un kremļa zagļu, žuļiku un pedofīlu partijas Latvijā pārstāvētā, SC, vērtējumam?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dzerkaleliva 05.03.2013. 13.38

    Parādi man vienu valsti, kura būtiski ieguvusi no eiro ieviešanas. Neliels pieaugums Vācijai, Austrijai, Nīderlandei, dažām citām valstīm, bet būtisks kritums Grieķijai, Īrijai, Slovēnijai, Spānijai, Itālijai, Portugālei, Kiprai. Vilks aizbrauca pēc biļetes uz titāniku.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dzerkaleliva 05.03.2013. 15.52

    Dzeri, bet kāpēc mēs gribam ielīst tajā eirozonā pie grieķiem un spāņiem, kur negrib maksāt parādus un krāpjas ar statistiku? Vai mēs neesam pelnījuši kaut ko labāku?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dzerkaleliva 05.03.2013. 16.52

    Dzeri, a kāda Tava attieksme pret tiem, kuri nesamērīgus kredītus negrāba, toties kurus tomer valdība ir piespiedusi/iespiedusi svešu parādu atdosanas lidzdalībā? Tu tos — gadījumā — neesi karstasinigi kā parasti aizmirsis?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 05.03.2013. 09.35

Nemaz tik tupi tie ārzemnieki nav, kā gebelsa mediji mums te mēģina iestāstīt. Iekš BBC lasām. Latvia’s currency, the lat, has been pegged to the euro since 2005 and Mr Dombrovskis argues that joining is the next natural step.

However, opinion polls in the country suggest that nearly two-thirds of the population are against joining the single currency. http://www.bbc.co.uk/news/business-21656254. Komentāru pie šiem rakstiem nav, jo interese nekāda, vienīgi franči mums dažus veltījuši. Le Figaro. Nul doute que cette candidature de la Lettonie à l’euro restera dans les annales, comme le dernier spasme de la désintégration européenne.

Nav šaubu, ka Latvijas kandidēšana uz eirozonu ieies vēsturē kā Eiropas izjukšanas pēdējās spazmas.


Ca y est, encore un mendiant qui va venir pomper l’argent des européens.
Tā vēl joprojām ir ubags, kas izsūknēs eiropiešu naudu.

+5
-11
Atbildēt

7

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam