Šteinbuka: Vēl nav teikts, ka Latvija saņems ielūgumu uz eirozonu

56

Komentāri (56)

AndisLiepa 23.02.2013. 13.57

Gan jau ielūgumu saņemsim, jo tas vien parādīs Eiropai ka ceribas uz izaugsmi ir un ka cilvēkim šim projektam tic. Tas Eirozonai būs daudz labāk nekā redzēt kadu valsti to pametot.

0
0
Atbildēt

0

gliters 22.02.2013. 15.50

“Manuprāt ātro kredītu šausmas atspoguļo patieso ekonomisko situāciju, nevis finanšu tabulas.”

Tāpēc jau EK tāda domīga, neskatoties uz (it kā) atbilstību Mānstrihtas kritērijiem.

+4
-1
Atbildēt

1

    Gaisma; Enģelis > gliters 22.02.2013. 17.01

    Ātrie kredīti ar ekonomisko situāciju ir saistīti stipri pakārtoti;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 22.02.2013. 12.17

Eiropa, ja pat negribēs, uzaicinās Latviju iestāties, jo, ja tā to nedarīs tad tas ir principiāls politisks jautājums, kas kardināli mainītu Eiropas savienības uzbūves principus.
Cita lieta ir jocīgā lieta ar eiropretiniekiem. Neskatoties uz to, ka lielākajai daļai kredīti ir eiro, lielākā daļa šad tad ceļo, lielākā daļa grib, lai būtu investīcijas, eiro negribētāju skaits ir liels. Pie kam argumenti vairāk ir izdomāti, uz faktiem nebalstīti un emocionāli. Lai cik jocīgi tas nebūtu, loģiski argumenti šai kategorijai nestrādā, jo viņi vienkārši zin labāk. Zin, un cauri!
Es vēl saprastu to slāni, kam nav kredītu, kuri nebraukā, internetā neiepērkas, nav radinieku, kas strādā ārpus Latvijas, nav nekādu pārskaitījumu no ārzemēm, ir vienaldžiga jaunu darba vietu radīšana… Pensionārs dziļos laukos, piemēram. Bet cik tādu ir? No otras puses -to, ka muļķu pietiek, parāda dziļā ziepe ar ātrajiem kredītiem. Un te nu nevar vainot ne valdību, ne politiku ne krīzi, jo galvu cilpā kredītu ņēmējs jau ir iebāzis pats.
Un vispār- cik tālu iesim, lai aizsargātu cilvēku no viņa paša-iekrīt ātro kredītu nagos – pats vainīgs. uzrāpjas tornī – lai lec, ja dzīvo tādā dzīvoklī, kuru nevar atļauties, lai pārvācas uz plītsistabu.,
Nē! Mēs esam humāni, un vidējam Latvijas iedzīvotājam ir jāpalīdz ne tikai dabas apdalītajiem, bet arī neapdomīgajiem, slinkiem un dzērājiem. Tas kas ir godīgs čakls un strādīgs apmaksā gan pensionāru pensijas, kas būtu dabiski, gan slinkus un dzērājus, jo kaut kam jau tā nauda pabalstiem patversmē, dienestiem ir arī jānopelna.

Oslo ir speciālas brīvi pieejams istabas narkomāniem kur durties- ar valsts apmaksātām sterilām šļircēm. Kad mums būs?

+11
-3
Atbildēt

3

    Elīna Barkovska > Ieva 22.02.2013. 15.42

    Ķīps. Visam piekrītu līdz sāki par ātriem kredītiem šļupstēt. Visi man zināmie cilvēki, kas ņēmuši šos kredītus to ir darījuši, jo nav spējuši samaksāt komunālos vai pabarot bērnus. Neviens aiz labas gribas to nedara un par tiem 200-300 latiem luksusa preces nepērk.
    Manuprāt ātro kredītu šausmas atspoguļo patieso ekonomisko situāciju, nevis finanšu tabulas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 22.02.2013. 17.35

    un cik šie cilvēki saprātīgi rīkojās? Par komunālo pakalpojumu nemaksāšanu ne visur ir pat soda procenti, un ja ir, tad ne lielāki kā ātrajiem kredītiem. Ušakovs pat nesen visiem soda procentus atlaida vairumā. Vai cilvēki tad paņemdami kredītus vinnēja? Es par gudriem viņus nu nekādi nesauktu. Tāpēc jau tikai paši, tikai un vienīgi paši bāž to galvu cilpā. Un mums ir jājūtas vainīgiem, ka viņi to dara.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > Ieva 22.02.2013. 19.25

    Bronks, kā šie cilvēki iztika, pirms parādījās ātrie kredīti?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Anta Laurāne 22.02.2013. 11.30

Zel, ka ari ir.lv viedoklu sadala pamanijusies ieklut tadi idioti ka krusttevs:(

+6
-3
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Anta Laurāne 22.02.2013. 11.37

    ——-
    Vajag sekot Imanta Ziedoņa padomam -, uzdziedāt, lai strīda “duraks – pats duraks” laikā pauzi radītu!

    http://www.youtube.com/watch?v=8H-TbwiadFs

    0
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > Anta Laurāne 22.02.2013. 12.14

    Toto Cotugno uzstājās arī šogad Sanremo kopā ar krievu armijas kori un pat dziedāja nedaudz krieviski, tomēr tas nekādā veidā nemazina manas simpātijas pret viņu kā dziedātāju. :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Anta Laurāne 22.02.2013. 12.45

    Ja esat tas pats Gatis Eglitis, kurš bija vienigais latvietis/”aborigēns” aizdevēju komandas sastāvā un pieredzēja LV FM vidusslāņa profesionālās kompetences izpausmes, tad jau, ceru, Innas Šteinbukas izteiktais aizaizkaru mājiens Jums labi saprotams un neparsteidz itin nemaz?

    Skatoties uz Latvijas pusi no Briseles puses…, — nu nedrikst aizmirst, ka “krusttēvs” te tāds nav vienīgais. Protams, nav verts parspīlet to hipotētisko daudzumu, tomēr savā ziņā labi, ka šie tipāži sevi parāda paši. Vismaz rodas iespēja ar viņu eksistenci rēķināties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

alexander 22.02.2013. 11.27

Tomēr LESD paredzētā formālā prasība, lai Latvijai atceltu izņēmuma statusu, ir vienīgi noturīga konverģences līmeņa sasniegšana konkrētu, izmērāmu kritēriju ziņā: stabilas cenas, gadu pirms novērtējuma inflācijas līmenis neparsniedz 1,5%, budžeta stabilitāte un 2 iepriekšējo gadu laikā stabila nacionālā valūta attiecība pret eiro. Sabiedrības noskaņojums nav kritērijs, jo faktiski visu konverģences kritēriju nodrošināšana ir valdības atbildība. Ja spriež racionāli, tad sabiedrībai šo kritēriju ievērošana būtu jāizjūt pozitīvi, jo tie kopumā raksturo stabilu un ilgstspējīgu ekonomikas attīstību vairāku gadu garumā. Tādēļ, ka nav iespējams panākt neviena no šiem kritērijiem ievērošanu tikai iepriekšējā vakarā pirms lūguma uzņemt eirozonā – tie ir ilgstošu un mērķtiecīgu pasakumu rezultāts. Bet diemžēl ekonomikas politika obligāti nav racionāla un kādam noteikti var šķist, ka Latvijas pašreizējā ekonomiskā politika ir nejēdzīga. Tādēļ diskusijā par eiro ieviešanu nevar iztikt tikai ar racionāliem un ekonomikā balstītiem argumentiem, tai jābūt vienkāršākai, neformālākai, tā jāveido tiešā kontaktā ar vienkāršo cilvēku. Un Latvijas tauta ir pietiekami dzīvesgudra un atvērta pārmaiņām, ko lieliski pierādīja pārvarētā krīze. Latvijas veiksmes stāsts nekad nebūtu iespējams bez tautas dzīvesgudrības, sīkstuma un spējas pielāgoties neizbēgamām pārmaiņām. Politiķi ne vienmēr prot pienācīgi novērtēt šo resursu.

+2
-1
Atbildēt

1

janazakovica 22.02.2013. 10.54

kapec zidene steinbuha taa runaa..? lai pieraditu kapec 20 gs zidi tika iznicinati..un kapec visas tautas vinus taa neieredz kops vini piesita krustaa Jezu no Naceretes.

+1
-17
Atbildēt

2

    austrisv > janazakovica 22.02.2013. 11.09

    beidz muldēt.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 22.02.2013. 13.24

    zidu auglotaju intreses vienmer aizstav tautiesi..vienkarsi cilveki nespej ieraudzit zidu sazverestibas ne ideologiskos-religiskos celonus ne ari smagaas fin.sekas..parex piemers ir tikai loti mazs ledus gabals zem milzigaa aizberga neredzamaas dalas..sionas gudro protokoli to skaidri pierada..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 22.02.2013. 10.13

Cerība muļķu un ciniķu mierinājums.

+10
-6
Atbildēt

0

kristaps_drone 22.02.2013. 09.55

Gribas cerēt, ka vismaz eirobirokrāti kaut kādu savu iemeslu dēļ nolems, ka Latviju šobrīd nevar uzņemt eUro zonā.

+4
-22
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 22.02.2013. 11.29

    ——-
    Vēlies ko apjēgt par EURO-zonu kā ĢEO-politisko projektu, par tā būtību, par tās paplašināšanos un integrāciju pašreizējā, Latvijas varnešu nolemtības gaisotnē? Sērfo uz vietni ‘EU-Russia centre’, lai pasekotu tirgošanās procesam, saprastu globālo spēlmaņu lomu:

    “EU-Russia Centre is the leading independent information and expertise resource for anyone interested in modern Russia, its democratic status and the future of EU-Russia relations.”

    http://www.eu-russiacentre.org/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 22.02.2013. 09.51

Vēl nav teikts, ka Latvija saņems ielūgumu uz eirozonu
———————
Vai, vai, mēs jau nobījāmies…

+1
-11
Atbildēt

0

austrisv 22.02.2013. 09.45

Man personiski jau apnicis gan tas, ko saka Ilze, gan lno, gan Žorš! Cik var runāt radio- Rimševics, Dombrovskis, cik var skandināt LTV gan Sastrēguma stundā, gan reklāmasklipiņi par EUR ieviešanas labumiem, bet tie, kas negrib dzirdēt- to arī nedzird, bet dzied tikai vienu dziesmiņu: valdība neskaidro tautai, valdība vainīga, ka daži nedomā ar galvu, valdība vainīga, ka to nav darījusi agrāk utt! Toties tautas daļa ir gudra un konservatīva un par spīti valdības skaidrošanai, pastāv uz savu! Ko tad žagarus vajag valdībai paņemt un uzskaitīt kā skolas bērniem, kuri nemācās?
Es arī piekrītu Šteinbukai, jo šitā tautas daļas īdēšana beigsies ar to, ka paliksim pie Ls, kuru populisti nākošajā saeimā un valdībā ņems un nodevalvēs, un tad gan tauta atkal klaigās, ka igauņi lūk varēja, bet iepriekšējā valdība neskaidroja pietiekami kurlajiem, kuri nemaz to negrib dzirdēt!
Slava stulbumam un neko nedarīšanai, lai virzītos prom no nestabilitātes norēķinu valūtā!
Ak, ši latviešu un krievvalodīgo mūžigā valdību vainošana un pašu neizdarības un domāšanas infantīlisms, ka citi vainīgi, bet mēs vienmēr varēsim teikt, ka mums pietiekami neskaidroja

+26
-13
Atbildēt

17

    peerku > austrisv 22.02.2013. 09.54

    Te nu es varu piekrist.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > austrisv 22.02.2013. 09.55

    Bet Nevajag lietot terminu “latviešu un krievvalodīgo”, tas ir nelabs tonis.
    Kāpēc krievvalodīgiem, protams ne visiem, euro ir slikts mēs visi labi zinām:))
    Pietiktu, ja vien puse nepilsoņu rakstītu savus komentārus internetā latviešu valodā, un mums visiem liktos, ka “tauta” domā ne tā!!!:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 22.02.2013. 09.59

    “Cik var runāt radio- Rimševics, Dombrovskis, cik var skandināt LTV gan Sastrēguma stundā, gan reklāmasklipiņi par EUR ieviešanas labumiem, bet tie, kas negrib dzirdēt- to arī nedzird” – tieši to pašu var teikt par eUro ieviešanas fanātiķiem, ko apdullinājusi valdošās kliķes propaganda un akla ticība vadoņu nemaldīgumam. Ieteiktu nevis tikai jūsmot par Rimševica, Dombrovska un Co makaroniem, ko viņi karina uz ļautiņu ausīm, bet arī palasīt augsta līmeņa ekonomikas ekspertu rakstus.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > austrisv 22.02.2013. 10.07

    >>>bet arī palasīt augsta līmeņa ekonomikas ekspertu rakstus. >>>>

    Krugmanu?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.02.2013. 10.08

    Ciniķi, paldies, izrādās vēl kāda dziesmiņa, kuru nebiju pieminējusi!

    “ko apdullinājusi valdošās kliķes propaganda un akla ticība vadoņu nemaldīgumam.””

    Tev laikam liekas, ka neviens nav spējīgs domāt un analizēt pats! Vai pats esi tāds, ka vai nu apdullināts vai arī īdošais, kuram vēl nav pietiekami skaidrots.
    Ja jau es esmu apdullināta no reklāmām, tad taču izrādās , ka to reklāmu un skaidrošanu nav par maz, bet ir pietiekami!
    Tā man atliek secināt! Tātad , man jāklausās mazāk, bet Ilzei, lno un Žoržam, kam vēl tās ir par maz, papildus jāklausās, un viss būs skaidrs!

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > austrisv 22.02.2013. 10.13

    Visu laiku domāju, ka esmu latvietis, bet izrādās latzviedrangļvāclatīņvalodīgais.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Vladimirs Lavrenovs > austrisv 22.02.2013. 10.30

    Nav tik slikti. Paziņu lokā ir tikai daži kas natbalsta eiro, toties bļauj viņi skaļi un intensīvi. Aptauju rezultāti ir visai nosacīti ņemami vērā, jo vairumam cilvēku pietiek ko darīt un aptaujās tie nepiedalās.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 22.02.2013. 10.33

    Bet. Nevajag satraukties jau no paša rīta:) Prātīgāk būtu, ja Tu minētu kaut vienu gadījumu, kad es esmu iebildis pret euro:)
    Esmu minējis negatīvus momentus, piem. bailes apturēt vai ierobežot uzturēšanās atļaujas, aiztikt Ušakovu, jo tas var izsaukt Krievijas neapmierinātību, kas savukārt varētu apgrūtināt ekonomisko sadarbību un atsaukties uz valsts ekonomiku u.t.t..
    Man žēl, ka tik nacionāli noskaņots cilvēks pievienojas jūsmiņu pulkam un pareizi raksta Ilze ,ka protests nav pret euro, bet varnešu uzpūtību.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.02.2013. 10.43

    Ino, es nepievienojos nekādam jūsmiņu pukam, jo pati saprotu, ka gribu un atbalstu EUR ieviešanu Latvijā, jo esmu vecs grāmatvedis ar diezgan pamatīgu darba stāžu un strādāju kokmateriālu eksportfirmā ,un redzēju cik daudz mēs zaudējām no valūtas konvertācijas!!!!
    Bez tam saprotu arī to, un man nav nevienam jāskaidro, cik Latvija zaudē daudz no valūtas konvertācijas apkalpojot valsts parādu gan saņēma taču EUR, bet valsts budžeta izdevumi taču ir Ls! Vai tad ne tā. Katrs normāli domājošs cilvēks saprot, ka ja nebūtu jāmaina valūta no EUR uz Ls, tad šo starpību varētu izlietot algu palielināšanai valsts iestādēs strādājošiem, vai uzcelt jaunu koncertzāli, kaut vai! (ap 900 milj Ls tikai apkalpojot valsts parādu)
    Bez tam, kur tad vēl no ES fondiem saņemtā nauda, kas taču arī ir EUR, un būs atkal jākonvertē uz Ls, un atkal būs zaudējumi!
    Nemaz nerunājot par to, ka mēs taču vēlamies arī aizbraukt ciemos pie savējiem radiem (bērniem), draugiem, un ko tad atkal pirksim EUR no bankām?
    Par investīcijām nemaz nerunāšu un devalvāciju arī, jo tas jau ir runāts un ne tikai!
    Par to, ka milzu daudzumu preču importējam no ES un tās jāpērk EUR nemaz nerunāšu, jo atkal vairumbāzes un veikalu īpašnieki zaudē no valūtas konvertācijām abos virzienos! Jo, ko tad mēs paši ražojam, un tik maza ekonomika arī visu nesaražos: ne iekārtas, ne mašinas, ne plaša patēriņa preces visos virzienos.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 22.02.2013. 10.51

    Bet. Jautājums iepriekšējais: kad es esmu uzstājies pret euro?:To pašu varētu jautāt par Ilzi:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.02.2013. 11.05

    Lno, es neesmu rakstījusi, ka Tu esi pret EUR, bet gan tas, ka pievienojies itin bieži īdētājiem, kuri ir , ak Dievs, ka tik atkal Tevi neaizvainoju, ir pret visu, vai precīzāk, atbalsti Ilzes teikto, ka par maz skaidrots un , ka to vajadzēja agrāk jau nezin cik valdību atpakaļ! Kāda tai skaidrošanai jēga, jo tas, kas gribēs atradīs lai saprastu, bet tas kas negribēs, tāds ari paliks un nekāda skaidrošana nelīdzēs: skaidro cik gribi, kā tas ir redzams dzīvē.
    Tas tāpat, ja ko negribēsi darīt, tad atradīsi simtiem iemeslu, lai nedarītu un viss. Neuzņem tik personiski un tieši.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 22.02.2013. 12.07

    Bet. Es neapvainojos, jo zinu, ka esi Latvijas patriote. Publika ir aizkaitināta – runa jau nav tikai par euro, varu atgādināt tautības ierakstu pasē, absurdās runas par integrāciju u.t.t..

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 22.02.2013. 12.19

    Bet… :)

    Tur jau tā neraža, ka esi “vecs grāmatvedis”, turklāt no jēlmateriālu, nevis produktu ar smadzeņu PVN, eksportfirmas. Tikpat veci grāmatveži — saturā, ne formā — ir arī premjers Valdis Dombrovskis, finansu ministrs Andris Vilks, Ilmārs Rimševics, kuri — kaut paši liegsies — Eiropas Savienibas kontekstā faktiski pārstāv Latviju kā trūcīgu lēta darbaspēka eksportfirmu, kamēr Latvija kā šīs firmas mātes un tēva zeme atstāta bez attīstibas perspektīvas.

    Bet, Tevi kā “veco grāmatvedi” no jēlkoksnes eksportfirmas ar vecajiem gramatvežiem Valdi, Andri un Ilmāru vieno prasme un vēlme skaitīt vienīgi naudu — lielākoties, ne savu nopelnīto. Ja Tu, Bet, savā firmā skaiti pašu nopelnito naudu, tad kā “vecs grāmatvedis” starp “vecajiem grāmatvežiem” no Latvijas valdoņu kopas esi par viņiem cienijami jaunāka — garā jaunāka, kaut netieši, darba rakstura dēļ — piespiesti.

    Visi Latvija redzamie “vecie grāmatveži”, kuri publiskajās runas uztur uznemsanu eirozonā ka jau izlemtu un notikušu faktu, “veci” ir tieši tādēļ, ka, paralēli “vecu grāmatvežu”, kas cilvēcigumu ignorē, niķim skaitit vienīgi naudu, jaunāki grāmatveži, kuri Eiropas savienībā nedrikstētu politisku iemeslu dēļ ar cilvēcibu nerēķināties, ir spiesti skaitīt arī dzīvus un mirušus, aizbraucošus un paliekošus, jau dzimušus un vēl nedzimušus cilvēkus.

    Visai bezatbildīgi, kaut pašiedvesmoti eiforiski, “vecie grāmatveži” no Latvijas tagadējā priekšgala uzņemšanu eirozonā turpina uztvert ka Eiropas savienības politiski passaprotamu pienākumu, ko no Latvijas puses pietiek stimulēt vienīgi ar PR/publisko attiecību akciju, — citiem/plašai publikai galvojot par atbilstību Māstrihtas kritērijiem un pašiem labi zinot, ar kādām statistikas, diplomātijas utt., utml. manipulācijam pašreizējā “atbilstība” sasniegta un pasniegta. Nevajadzētu brīnīties, ka ES galvagalis pamanījis gan pērnās manipulācijas ar PVN, gan paredzamās Latvijas iekšpolitiskās sekas tuvā nākotnē tādiem it kā egoistiski populistiskiem gājieniem kā Labklajibas ministrijas — taktiski! — aplamajiem, tieši pirms eirozonas ieņemšanas (?!), publiskotajiem plāniem par izdienas pensiju piešķirsanas noteikumu maiņu! Pirms eirozonā mūs kāds uzņēmis, sociāli tik ietekmīgu — bistamibā — plānu apskaņošana, protams, EK galvgalī radīs šaubas par Latvijas atbilstibu eirozonai ilgtspējigi. Tieši tādēļ eiropeiski labais — un ari nedumjais! — tonis liek sūtīt Latvijai signālus, ka LV mazprātīgums ir Brisele pamanīts un valdības fanfaru partija — priekslaicigi pārak skaļa.

    Ja Innas Šteinbukas izteikumi EK politiskajos zemtekstos paredzēti vienīgi kā pirksta pakratīšana “mēs Briselē zinam, ko jus Latvijā darījāt pagājušajā vasarā!”, tad gan varētu cerēt, ka premjeram Dombrovskim Latviju var izdoties iešmugulēt eirozonā. Šobrid izskatās, ka var ari neizdoties. Un, ja Inna Štinbuka saka “vēl iesniegums nav uzrakstits/iesniegts”, var gadities, ka premjers Dombrovskis zina vairāk nelabu signālu nekā mums saka skaļi.

    Es noteikti esmu par eiro pašreizējai Latvijai, — lai tiešam mes te nedabūtu rubli, bet… var gadīties, ka Valda Dombrovska valdībām iekšpolitisko un ekonomisko pašuzdevumu izvēle bijusi parāk mazsvarīga, un tieši tādēļ — it kā pēksņi — var izrādities, ka Latvija pelnīti un objektīvi tiek atstāta ārpus eirozonas. Un pilnīgi logiski — turpmākajos gados LV ari nespēs kritērijiem atbilst, jo krīzes pārvarēsanas paņēmienu sekas LV ekonomikā tā īsti tikai tagad sāk sevi parādīt, bet no vajadzīgajām prevencijām 3 valdībām ir izdevies izvairities, konstruktīvu rīcību aiztsājot ar eirozonas PR akcijām.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 22.02.2013. 13.47

    Pilnīgi piekrītu rakstītajam, izņemot frāzi “Es noteikti esmu par eiro pašreizējai Latvijai, — lai tiešam mes te nedabūtu rubli”.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > austrisv 22.02.2013. 15.04

    Gan jau perpektīvā tas eiro tomēr būtu vajadzīgs…
    OT pieliku “+”, skaidrojums visnotaļ ticams – EK nav vajadzīgs, lai eirozonai pievienotos sociāli “sprādzienbīstama” valsts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.02.2013. 15.18

    OT, raksti esejas vai garus romānus, un, kā redzu, tad iedvesmu vari smelties no Ir komentāriem!
    Lai Tev veicas…, bet varbūt labāk, lasi lekcija skādā no augstskolām. Arī tām vari smelties iedvesmu šajā portālā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 22.02.2013. 18.07

    “Par to, ka milzu daudzumu preču importējam no ES un tās jāpērk EUR nemaz nerunāšu, jo atkal vairumbāzes un veikalu īpašnieki zaudē no valūtas konvertācijām”
    Tur Tev taisnība, importējam gan un tā nelielā konvertācijas maksa arī kalpo kā neliela aizsargbarjera, padarot importa preces nedaudz dārgākas. Baigi Teb rūp visādu kupi-prodaj darboņu peļņa?
    “jo esmu vecs grāmatvedis ar diezgan pamatīgu darba stāžu un strādāju kokmateriālu eksportfirmā ,un redzēju cik daudz mēs zaudējām no valūtas konvertācijas!!!”

    Vispār jau galvenie koka eksporta tirgi ir Zviedrija, Vācija un Lielbritānija…. no šim valstīm tikai vienā ir EUR, varbūt Tava firma eksportē tieši uz Vāciju, bet firmām kuras eksportē uz UK un SWED konvertācija saglabāsies(vecais grāmatvedis neļaus sameloties)….

    Par tēmu- Šteinbuka protams d*rš EURzonā mūs uzņems tik un tā, viņiem mūs vajag tikpat cik mums viņus. Jo palielinot EURzonas lielumu, samazinās var piedrukāt vēl pāris miljardus klāt. Tā kā štie eksperti ir vienkārši izsmiekls…

    Man gan jāatdzīst, ka no EUR pretinieka esmu kļuvis par mērenu atbalstītāju, cita varianta diemžēl tiešām nav…. lats tiešām ir pārāk maza valūta un ņemot vērā, ka vēlētāji LV ir pilnīgi stulbi un balso par visādiem Zatleriem un SC un premjers ir kā nobijies skolaspuika, bet stāsta ka ir baigais cīnītājs, tad es tiešām jutīšos drošāk, ja par manu valūtu atbildēs un rūpēsies Brisele, nēsam mēs vēl izauguši līdz tādam līmenim, kad mēs spētu veksmīgi aizstāvēt savas intereses.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 22.02.2013. 09.30

Kādam sāk kāda kripatiņa saprāta parādīties. Protams, argumentācija gan ir nožēlojama, kā parasti pie lielākās elites glupības Latvijas vēsturē, tauta vainīga. Gatavojam atkāpšanās ceļu, nu labi, labi, bet derētu padomāt arī par to, ka EURO projektam ar lielu blīkšķi lidojot miskastē, būs varas vakums. Šobrīd to varu gatavojās pārņemt visādas neordināras personas, kuras, labi saprot, ka euro pipec būs viņu lielā iespēja. Diez vai to varu pārņems SC, kuri ir tāda pat elite, līdz ausīm ieinteresēti euro ieviešanā, tāpat kā ZSS, un šo varas pārņemšanas iespēju ir nogulējuši. Kārtējo reizi, SC – guļavu partija, nevis Krievijas bieds. Tas tā, bet sliktākais scenārijs – vasarā kļūstot skaidram, ka euro ir bijis tikai elites murgs, kā viss pārējais un valstij ieslīdot recesijā, esošie tiks patriekti, vietā nekā leģitīma nebūs un iestājas haoss ar anarhiju. Par to derētu padomāt, ja kādam NA un V vēl ir saglabājušās smadzenes euro trakumā. Karstākais laiks un visi līdzšinējo krīžu pīķis euro zemei būs vasara. Ja arī viņi to euro izvilks tādā vai savādākā veidā, kas gan ir mazāk ticamais, bet vienalga par Latvijas uzņemšanu nekāda runa nebūs. Ja vien euro krīzes epicentrā mūsu aptrakusī elite to joprojām gribēs, kas gan ir diezgan reāli, ka info tiks noklusēta un joprojām gribēs, gluži kā pagājušā vasarā. Kāpēc pīķis vasarā? Tāpēc, ka to rāda visi grafiki un reālā notikumu gaita, ja vien spriest un analizēt spēju nav aizmiglojis euro. Diez par ko naudu saņem visa FM, LB un EM analītiķu banda, kuriem tomēr jāspēj notikumi paredzēt un modelēt. Vai ar euro mums ir kā Staļinam, kurš saka, ka karš būs, to nošaut. Pēc tā izskatās.

+4
-19
Atbildēt

8

    Elīna Barkovska > dzerkaleliva 22.02.2013. 09.38

    Atstāj savu demagoģiju savā virtuvē:) Euro ir norēķinu līdzeklis tāds pats kā Lats. Ja Latam būtu peldošais kurss, tad varētu gudrot visādas versijas, bet ja Lats ir sen jau ar Euro salaulāts, tad ceļa gals ir tikai euro ieviešana, un jo ātrāk jo labāk.

    Šteinbukas kundze ar nedaudz pasakas stāsta, jo ja tāds milzis, kā Swedbank jau lēnām uzsāk pārejas procedūru no lata uz euro, tas nozīmē ka Briselē neformāli sen jau viss ir izlemts.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 22.02.2013. 09.43

    Swedbanka tas tiešām ir drošākais veids, kā modelēt notikumus. To rāda visa līdzšinējā pasaules pieredze, ka nav nekā precīzāka un drošāka par banku analītķiem, vadību, ekonomistiem un lēmumiem.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 22.02.2013. 09.51

    Bet vispār jau man ir vienalga. Diez vai Tu vispār saprati, ko rakstu. Manis pēc. Es tikai ieteicu pamodelēt situāciju. Man jau nav nepieciešamas tās propogandistu standarta frāzes, droši vien kampaņas ietvaros, priekšā sarakstītas. Es katru dienu ar to pelnu naudu, ka paredzu un modelēju situāciju, kur birža dosies, kur valūta un izejvielas dosies. Man jau nav nepieciešama euro propaganda, lai spētu situāciju vērtēt adekvāti. Veiksmi, euro pašnāvniekiem

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > dzerkaleliva 22.02.2013. 09.58

    korporācija konsolidācija: tad apstāsti man varenās valūtas Lata prioritātes pret Euro???:) Pacenties lūdzu īsi un lakoniski pāris priekšrocības bez devalvācijas protams:))

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 22.02.2013. 11.21

    Šķiet, Tev lati kabatu dedzina, ja tā traucē, tad droši vari atdot man. Vai ir vēl kādi, kuri vēlas to darīt? Atdot tik ļoti traucējošos latus man? Ak, jā par tām varenajām valūtām runājot, tad galvenais euro zonas krīzes iemesls ir valstu nespēja realizēt savu monetāro politiku, tad, kad viņām tas visvairāk nepieciešams. Monetārā politika ir, kas stipri vairāk par devalāciju/revalvāciju. Jā un viena lieta ir 21 gadā novest valsti līdz iznīcībai. Līdz. Otra lieta uzsākt reālu iznīcināšanas procesu. Protams, ir dziļi saprotama pie krīzēm pieradušu, krīzē dzimušu un augušu, cilvēku dziļi zemapziņā slēptā vēlme izbaudīt vēl pēdējo krīzi un galvenais – to nosponsorēt, jo – euro jau tas pats lats vai kā tur tas sauklis ir. Veiksmi, euro pašnāvniekiem. Saku vēlreiz – VEIKSMI! Man tomēr bērniem maizi jāpelna, šitais baigi novērš uzmanību. Veiksmi.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > dzerkaleliva 22.02.2013. 11.38

    korporācija konsolidācija: Neviena paša argumenta:)Atkal tukša iršana! Analītiķis, birža…:))

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > dzerkaleliva 22.02.2013. 11.57

    Jurģi, neuzskati cilvēkus par muļķiem. Visiem tāpat skaidrs, ka Tev nav pretenziju pret eiro, bet ir pretenzijas pret ieviesējiem. Ja pie stūres būtu Andr-Aivar-Aināri, tad tu būtu gatavs savu bērnu nosaukt par Euro vai Eiru, uztetovēt “Euro” sev un savai sievietei uz pieres vintāža stilā, lai pierādītu savu lojalitāti eirozonai un valūtai.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 22.02.2013. 12.08

    Pie veselā saprāta esoši cilvēki nepērk bankrota stāvoklī esoša uzņēmuma akcijas tikai tāpēc, ka kādreiz šis uzņēmums ir bijis samērā veiksmīgs, pirms tas veica liktenīgas un neatgriezeniskas kļūdas.
    ——————
    Tā varētu darīt tikai pašnāvnieki, ārkārtīgi ambiciozi vai vēl citādi traumēti cilvēki.
    —————–
    Vēl tā varētu darīt miljardieri ar 95% atlaidi, bet ne nabagi par pilnu cenu par pēdējo naudiņu, kas kabatā.
    —————–
    Šāda pirkuma sekas priekš nabaga, kurš to veic par pēdējo grasi kabatā, cerot, ka tas viņu novedīs laimē ir skaidras.
    ——————————————————————
    Pirms saukt citus par muļkiem un zīmēt d-šanu, jo ir pretenzijas pret biržu, jo nav skaidrs kā funkcionē šodienas pasaules finansu sistēma, tad iesaku tomēr painteresēties, ka euro krīzes pamatā ir biržas (tirgus) neticība, ka euro valstis, kuras nav spējīgas veikt monetāro politiku, spēs segt savus parādus šīs pašas biržas (tirgus) dalībniekiem, kuri šīm valstīm aizdevuši.
    Pagājušā gada vasarā šī neticība sasniedza līdzšinējo maksimumu (tas nekas, ka Latvijas mediji par to nerakstīja un te ritēja euro smadzeņu skalošana). Situāciju izdevās novērst tādejādi, ka Mario Dragi (ECB šefs) apsolīja sadrukāt tik daudz naudas cik nepieciešams, lai parādus apmaksātu. Bet tas neko nerisina pašās krīzes skartajās valstīs. Tas tikai palielināja, pie tam ārkārtīgi šo valstu parādus un situācijas smagumu. Šovasar tas viss atgriezīsies ar jaunu spēku. Viss vairāk neko nestāstīšu, internets un biržas grafiki pieejami katram, kuru interesē kas vairāk par LB&Co propagandu.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

mariam 22.02.2013. 09.28

Var piekrist Ilzei, ka šī propagandas kampaņa,- tāda smadzeņu skalošana, ir dikti nebaudāma. Vara nav daudz mācījusies kopš ES iestāšanās referenduma. Acīmredzami Dombrovskim tikai viens mērķis, un visi līdzekļi labi. Tik gaidāmās pašvaldību vēlēšanas liek mazliet iespringt arī citā virzienā, – re, Vilks pat sola minimālo algu celt.

+6
-16
Atbildēt

0

dro 22.02.2013. 09.13

Ilze+1

+4
-8
Atbildēt

0

exotika19642 22.02.2013. 09.08

Valdošie politiķi atkal kāpj uz viena un tā paša grābekļa – ar cilvēkiem vajag RUNĀT! Lielai daļai eiro nepatīk nepatikšanas pēc. Tikai tāpēc, ka to vajag elitei un tā to uzspiež bez normālas aprunāšanās. Taciņu uz eiro faktiski vajadzēja sākt gludināt līdz ar iestāšanos ES. Kāpēc to nedarīja, ir cits jautājums. Vai nu domāja, ka no bauriem tāpat nekas nav atkarīgs (nav pirmā reize, kad Eiropa ar mūsu cilvēkiem rēķinās vairāk nekā vietējie vagari), vai arī domāja, ka izies tāpat kā iepriekš – pateiks, ka vajag, un būs!

+12
-9
Atbildēt

3

    peerku > exotika19642 22.02.2013. 09.42

    > Ilze

    Tā vajadzētu būt, tomēr dažbrīd liekas, ka valdošie politiķi ir tik nepopulāri lielā sabiedrības daļā, ka pretestība EUR jau izskatās pēc protesta formas pret valdību, Saeimu, jebkuru pie varas esošo, jo cilvēki domā, ka tiem nepamatoti dzīve vieglāka un iztikšana labāka. Tāda pati situācija bija, kad tauta nobalsoja par iepriekšējās Saeimas, ko pirms pāris mēnešiem paši bija ievēlējuši, atlaišanu.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > exotika19642 22.02.2013. 09.47

    DD1 + :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    juhans > exotika19642 22.02.2013. 20.41

    Ilze
    Taisnība. Bet, vai tad, kad notika iestāšanās ES, toreizējā valdība nebija atšķirīga no patreizējās?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam