Ripo galvas atejā

113

Komentāri (113)

BaleLiina 23.03.2013. 12.14

Ļoti sakarīgs un prātīgs raksts, kas labi izskaidro šo divu politisko kultūru principiālās atšķirības.

0
0
Atbildēt

0

jautājumu karaliene 16.02.2013. 11.23

Viss jau ir tākā raksta, bet nu šķiet, ka autoram citējot jebkuru, Putinu vai Obamu, būtu vispirms jāsaprot ko konkrētais izteiciens nozīmē konkrētās valodas dziļākā būtībā! Piemēram “Budem mochitj terroristov v sortire!” (Putina citāts), pārnestā nozīmē ir izteeiciens- “Teroristus klapēsim/piekausim atejā!”, nevis mērcēsim….

0
-7
Atbildēt

2

    ——Sanita Upleja: “Politisko kultūru izvēlamies paši, to neviens nevar uzspiest.” ============================================================================= Jāsaprot?! Jāsaprot, ka cilvēkam dzīvojot Dānijā uznāk vēlme ar savu ‘lineālu’ izmērīt ne tikai Latviju, bet arī Krieviju. Ne velti jau dzejnieks Tjutčevs/Тютчев tādu pantiņu sacerēja:”Умом Россию не понять, / Аршином общим не измерить.”

    – Visi tie Uplejas u.c. stāsti par kādu tur “izvēli” ir, maigi izsakoties, “jokaini” (kļūdaini) apgalvojumi – , jo atliek vien palasīt ziņas par nepārtrauktajiem škandāliem Eiropā, lai saprastu reālo situāciju.
    “Paņemt un uzmest”, jeb “apčakarēšana” – tā arī, diemžēl, ir plaši izplatīta prakse ne tikai uz austrumiem no Latvijas, bet arī uz rietumiem:

    ” EU ministers urge action after horsemeat scandal ” http://www.youtube.com/watch?v=GvmYEPMSvMM

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    BaleLiina > jautājumu karaliene 23.03.2013. 12.19

    Jā, principi ir universāli (`cilvēciski`) gan uz austrumiem , gan rietumiem, taču pilnīgi atšķirīga ir to izmantošanas intensitāte un apjoms. Kas ir šis nelielais un praktiski lokālais zirgu gaļas skandāls salīdzinājumā ar tiem desmitiem cietumos nogalināto (jā, nogalināto) citādi domājošo cilvēku?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 15.02.2013. 23.22

———Sanita Upleja: “Politisko kultūru izvēlamies paši, to neviens nevar uzspiest.” ============================================================================= 1986.g. nāca smiekli par “politisko kultūru”, taču šodien nākas atzīt rietumu propagandas lielo spēku – spēju iesmērēt (“apčakarēt””), nevis ko uzspiest:

http://www.youtube.com/watch?v=Ac-wto_Ur6A

0
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 15.02.2013. 21.55

It kā nebūtu pilnīgi un galīgi vienalga- kāda ir SCientoloģiskuo ameriku , Scenogrāfiskā mēra un citu “‘jasnacholeru” tipa sērgu kremlinoloģiskās rekonkistas retorika….

+5
-5
Atbildēt

0

lailabidzane 15.02.2013. 16.56

.
Tā rakstīt var. Tas ir iedarbīgi. Tikai tad nevajag pretendēt uz objektīvu, vai pat tikai līdzsvarotu, viedokli.
Šis konkrētais raksts ir propagandas materiāls. Un tas pārsteidz. Vismaz mani.

Kas ļauj/liek rakstu saukt par propogandu?
Pirmkārt jau specifiskā leksika, kādu citos autores darbos tik masīvi novērot nevar.
Otrkārt, faktu selektīva atlase, turklāt miksējot tos ar nepārprotamiem, bet zināmai lasītāju daļai tīkamiem, izdomājumiem.
Treškārt, pozitīvā un negatīvā varoņu primitīvs pretstatījums.

P.S.
Gribēju uzskatāmībai kādu citātu no raksta. Apmulsu. Būtu jācitē no A līdz Z, tik pieblīvēts tas ir ar augstākminētiem trīs propagandas paņēmieniem.

+3
-17
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > lailabidzane 15.02.2013. 18.28

    ——-varbūt ka tā . Tā rakstīt var. Tas ir iedarbīgi. Tikai tad nevajag pretendēt uz objektīvu, vai pat tikai līdzsvarotu, viedokli… ============================================================================ Rīgas vicemērs Andris Ameriks rāda uzvaras žestu pie Rīgas grausta. Foto: Kaspars Krafts, F64

    – Vajag vienreiz APJĒGT: “Nav tādu graustu Rīgā, kurus GKR nespētu nojaukt”

    Oriģināl-atziņa:
    “Нет в мире таких крепостей, которых большевики не могли бы взять”
    ( Цитируется как поощрение решительного намерения, поступка, смелого предприятия и пр. (шутл.-ирон.).)

    http://www.bibliotekar.ru/encSlov/13/203.htm

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 16.02.2013. 17.36

    .
    Re, nu! Cipariņi pie komentāra nepārprotami apstiprina manis teikto, ka zināmai komentētāju daļai propagandiski izteikumi ir tīkami!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Ojārs 15.02.2013. 16.11

Ši konkrētā galvu ripošana bija vistīrākais Ušakova PR gājiens.
Ceļus Ušakova kontrolētā Dome nelabo, nojauta, ka pavasarī būs sūdi un mašīnas lauzīs ne tikai latvieši, bet ar viņu elektorāts, tad nu atrada vienu vainīgo latvieti.
Starp citu, šāda stila remontēšana nāk tieši no padomju laikiem. Toreiz ušaku papucīši par to nebrīnījās un domāja, ka tieši tā vajag celt un remontēt ceļus.Tāpat kā viņi cēla tās šķībās betona barakas,kurās tagad dzīvo.

+18
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ojārs 15.02.2013. 22.39

    ——-andrejs (..)
    Starp citu, šāda stila remontēšana nāk tieši no padomju laikiem. Toreiz ušaku papucīši par to nebrīnījās un domāja, ka tieši tā vajag celt un remontēt ceļus.Tāpat kā viņi cēla tās šķībās betona barakas,kurās tagad dzīvo.
    =============================================================================
    “Viņi” cēla, jo “viņiem” bija jādzīvo saskaņā ar padomju likumiem, bija “jāciena Kriminālkodekss” (O.Benders) – par soc.īpašuma zādzību, oi,oi, cik varēja ‘ne-tālās’ vietās pastrādāt. “Paldies” Godmanim, Gorbačovam un Latvijas Tautas Frontei, ka tagad var brīvāk ar nodokļiem un ES fondu naudiņu rīkoties, brīvāk ņemt kredītus, nebaidoties no atbildības par atdošanu!
    Starp citu, der paskatīties statisku, salīdzināt cēlāju sasniegto, lai varētu ‘brīvās un neatkarīgās’ laikā paveikto objektīvāk novērtēt:

    “Kā liecina Rīgas domes pētījums, lielākā daļa rīdzinieku mīt mājokļos, kas būvēti pēc Otrā pasaules kara, tajā skaitā vairums no 1961. līdz 1990.gadam, kad plaši tika izvērsta dzīvojamo ēku būvniecība, izmantojot tipveida projektus un saliekamās dzelzsbetona paneļu konstrukcijas.

    Šajā laikposmā būvētās mājās dzīvo 66,4 procenti Rīgas iedzīvotāju, vēl 7,7 procenti mitinās padomju laikā pirms industriālās būvniecības perioda celtās ēkās. Ievērojami mazāka rīdzinieku daļa mīt pirms padomju laika būvētos mājokļos, no tiem vairākums namos, kas celti 19.gs. pēdējā un 20.gs. pirmajā desmitgadē. Deviņdesmitajos gados celtajos mājokļos dzīvo tikai 2,3 procenti rīdzinieku. Līdzīga situācija ir vērojama arī citās Latvijas pilsētās.”

    http://www.lvportals.lv/print.php?id=248304

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Egitazz 15.02.2013. 15.47

Jo, ja es atbalstu šādu galvu ciršanas politiku vienā ziņā, tad tā agri vai vēlu atsauksies uz mani pašu citā ziņā.
====
nepieļaujiet savā darbā “bedrītes” un nekas uz jums neatsauksies.

Bet ja Ameriks pakratītu ar pirkstu un kādu rājienu izrakstītu, raksts būtu “kāpēc galvas neripo un kas tas par sodīšanu par kļūdām ar pirksta kratīšanu”

+3
-14
Atbildēt

0

ilma 15.02.2013. 14.41

Mazs skatījums.
Valdības strādā “lācēna” vadībā cik GADUS? Kādus 5-trus. Tūlīt būs. Cik ilgs ir mūžs “atjaunotajā” Latvijā? Tūlīt būs 23 gadi.
Jautājums. Ja tu reiz esi tik ģeniāls, neuzpērkams premjers, kurš pārstāv tikpat neuzpērkamu partiju un tātad koalīciju, 5 gados ir/nav spējīgs valsts ekonomisko situāciju “savest kārtībā”?
Un kāds būtu tā paša “pūkainīša” koments mūsu stratēģiskā partnera – ASV prezidenta runai 12.februārī?

Atgādināšu, ka tas notika A.Linkolna dzimšanas dienā (republikānis), kad Obama paziņoja, ka valsts mugurkauls/pamats IR vidusšķira. Ja kāds to lausījās, tad atcerās, ka min.alga tiek pacelta līdz līmenim, kas niodrošina ģimenes ar 2 bērniem cilvēka cienīgu iztiku.

Un ko vakar apstiprināja šajā jomā Latvijas Republikas Saeima?

Nulli.

+6
-14
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > ilma 15.02.2013. 15.04

    ——-
    Bez panikas – , jo saplūšana ar ES ‘kodolu’ turpinās! Drīz ikviens vēl labāk sapratīs O.Vācieša dzejas rindas : “…- Tu esi Latvija!”

    1990.g.4.maijā sākto, un 1991.g.21.augustā turpināto ‘atgriešanos Eiropā’ vairs neapturēt: ‘’Ja ideja, kas ir valsts pamatā, ir vēsturiski pareiza izvēle, tad pat idiots valsts vadībā nespētu nodarīt valstij ko sliktu. Taču, ja valsts ideja pati par sevi ir postu nesoša, tad pat ģēnijs tādas valsts priekšgalā nespētu tai palīdzēt. Lai ko viņš nedarītu, viss tikai nestu valstij vienas vienīgas nelaimes. ’’
    «Если идея, на которой зиждется государство, исторически верна, то будь во главе этого государства даже идиот, он все равно не сможет ему навредить. Но, если государственная идея сама по себе порочна, то будь во главе такого государства даже гений, он все равно ничем ему помочь не сможет. Что бы он ни делал, все будет приносить этому государству один вред».)

    Ja ideja ir ļaundabīga / Если идея порочна (29-ā lpp/slaids) http://zinoviev.info/wps/wp-content/uploads/2010/05/zinoviev_2010_1.pdf

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilma 15.02.2013. 15.09

    ——
    Uz priekšu, līdz galīgai kapitālisma uzvarai un pilnīgai saplūšanai ar Eiropu! 1988. – 1991.gg. sapņotais ar katru dienu kļūst par realitāti:

    http://www.youtube.com/watch?v=c5M-5dtSbLY&list=PL772745F8E005654E&index=1

    0
    -10
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 15.02.2013. 14.35

to Bet
Bet Susur,
“Igauņi, leiši un citi Merkeli nekur nesūtīja, bet dabūja daudz vairāk.”
Kā man zināms, tad leiši ir skaitliski lielāka tauta un tāpēc varbūt dabūja vairāk, bet igauņi papildus dabūja mazāk nekā latvieši. Tas, ka sākuma kapitāls mums ir mazāks nekā abām minētajām valstīm, nav Dombrovska vaina, jo iestāšanās sarunās tāda Dombrovska nemaz nebija pie varas, bet visas tās saruna spar iestāšanos ES veica taču LC, ZZS un TP politiķi. Tā kā vajadzētu tomēr būt korektam.”

Ka vainīgi ir vecie politiķi, kas visu agrāk ir salaiduši dēlī – tā ir veca dziesma, kas sāk jau neiedvesmot.
Lieta tāda, ka Vienotība un Dombrovskis ir ilgu laiku pie politiskās stūres – tā kā sen varēja sākt visiem skaidrot un pārliecināt. Tas pats attiecās uz eirodeputātiem – tie taču tikko nenokrita no Mēness un netika nostādīti fakta priekšā?
Pirms budžeta pieņemšanas visi, arī Dombrovskis, Kalniete, apliecina, ka svarīgi, lai tiešmaksājumi būtu lieli jau no paša sākuma.
Un Jūs visi tam piekrītat un atbalstāt.
Tagad, kad tas nav izpildīt, Jūs sākat meklēt muļķīgus attaisnojumus .
Bet.
Vai kādreiz esat piedalījusies skriešanas sacensībās?
Vai ziniet, ko nozīmē – visiem vienādi starta noteikumi?
Tagad izskatās tā, ka visi zemnieki stadionā nolikti uz starta līnijas, bet latvieši tik kaut kur tribīnēs čammājās.

+2
-14
Atbildēt

28

    austrisv > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 18.34

    Susur, Tu esi bezcerīgs, jo Tev simtām reižu nav vērts atgādināt vienu un to pašu, ka pirms iestāšanās ES iestāšanās nosacījumi katrai Baltijas valstij bija dažādi. saki paldies tolaik pie varas esošajiem LC, ZZs un TP politiķiem, ka ES mums dod tik cik dod un Dombrovskis un pārējie ES deputāti nevar izplēst vairāk vien tā apstākļa dēl, ka ES budžets tiek SAMAZINĀTS!
    Priecājies, ka dod tik cik dod un izmantosim to pašu, pie tam lietderīgi nevis būvējot ceļus par visdārgākām izmaksām uz 1 km uut!
    Vai tur arī Dombrovskis vainīgs?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    to Bet

    Priecājies, ka dod tik cik dod un izmantosim to pašu, pie tam lietderīgi nevis būvējot ceļus par visdārgākām izmaksām uz 1 km uut!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    to Bet
    Priecāties par to, cik dod – tas gan ir labs novēlējums.
    Paldies. Kaimiņi gan negaida, bet cīnās.
    Paliekat līdzīga zanE – rakstāt jau vispārējas, citur jau dzirdētas atrunas.
    Norakstu to uz naivumu. Bet es iesaku iet kaujā, neapstiprināt budžetu un izcīnīt latviešu zemniekiem daudz maz vienādas starta pozīcijas.
    Jūs tagad jau iemetāt plinti krūmos. Ar pazemīgi noliektu galvu, mums visiem jāņem no Jums piemērs un jāpriecājās par to, cik mums iedeva (atmeta).
    Bet ir vēl otra iespēja.
    Visi pasaules susuri un bruņinieki ies cīņā uz Briseli un cīnīsies par saviem zemniekiem.
    Un ja mums izdosies uzlabot pozīcijas, ko tad teiksiet?

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 20.45

    susurs to Bet
    Norakstu to uz naivumu
    ——————
    Es arī – tik naivu būtni reti var sastapt.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 23.10

    susurs – atkārtošos , bet kā Tu domā Sprūdžs būtu spējis panākt vairāk ? :) :) :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    to klusais

    susurs – atkārtošos , bet kā Tu domā Sprūdžs būtu spējis panākt vairāk ? :) :) :)

    Tādus nekorektus jautājumus parasti uzdod tad, kad pietrūkst argumentu. Agrāk man tāds ( Jums pašam laikam liekās, ka varen “āķīgs” ) jautājums no klusā puses liktos dīvains, bet pēc Jūsu slavenā man adresētā “ko personīgi Tev Lembergs sliktu ir nodarījis?”, mani tas neizbrīna.
    Nu protams, protams, klusais, Sprūdžs nebūtu spējis vairāk, tas nopietni, bez ironijas. Un Jūs pats ļoti labi ziniet, kāpēc.
    Jūs speciāli gribiet salikt cilvēkus ar dažādām svara kategorijām un ceriet patīksmināties par savu “asprātību”.
    Sprūdžs nebūtu panācis vairāk, varbūt tik viena iemesla pēc – viņš, klusais, politikā ir iesācējs, mazliet vairāk par gadu – pats ziniet.
    Sprūdžs ir tāds pats, kā Dombrovskis 2002. gadā, kad Repše viņu, jaunu zeņķi paņēma pie sevis.
    Dombrovskis politikā ir vairāk kā 10 gadus un četrus no tiem ir visaugstākajā līmenī. Dombrovskis ir izstaigājis krustu šķērsām visus Briseles gaiteņus, viņu personīgi visi līderi pazīst.
    Salīdzināt iesācēju politikā Sprūdžu ar rūdītu, pieredzējušu politiķi Dombrovski ir ne tikai nekorekti, tas ir nožēlojami un Jums, klusais, godu nedara.
    Šis jautājums piestāvētu zanEi, tas ir viņas stilā.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 10.04

    susurs – Labrīt!
    Ceru , ka pamanījāt pie mana jautājuma smaidiņus :):):)
    Bet Jūsu atbildes sakarā gribētos pāris piebildes .
    1. Sprūdža nominēšana MP amatam kā tāda bija ZRP ( es pat nespēju atrast pareizo vārdu ) muļķība, vieglprātība, kaitniecība viss kopā … vai kāds vispār spēj iedomāties ko viņš tajā amatā spētu sadarīt , kādus brīnumus nogāzt , nemaz nerunājot par patreiz apspriežamo ES budžetu.
    2. Dombrovskis zaļknābis 2002. gadā radikāli atšķiras no Sprūdža zaļknābja 2011. gadā . Tā nu ir sanācis , ka ir nācies redzēt viņu abu darbu no iekšpuses , tā teikt no sētas puses . Es te nerunāšu par privātām lietām , kur Sprūdžs sevi ir parādījis no ļoti nesmuka rakursa ( diemžēl politiķiem ir arī jāpiedomā pie tā , ko dari ārpus darba ) , bet tās arī ir salīdzināmas lietas ,kas raksturo cilvēku . Es pieskāršos tīri praktiskām lietām – abi starp citu sāka ar reformu saukļiem. Abiem bija komandas , kas strādāja pie sistēmas maiņas. Cepuri nost starp citu Antānei . Un te sākas atšķirības – ja Dombrovskim bija reāls plāns ko viņš gribēja sasniegt , tad viņš sistemātiski gāja uz mērķi – piemēram Sončika atbrīvošana ir viņa darba rezultāts un cik zinam , tad Sončiks pēc tam visas tiesas zaudēja , vēl varam minēt , ka viņa laikā nopietni aizsākās cīņa pret degvielas kontrobandu , kas pārrēķinot iekasētajos nodokļos gada laikā valsts kasē ienesa par 27% vairāk , viņa laikā FPP nopietni piegrieza PVN shēmas , to varēja just pēc tā kā pieauga cenas paršo pakalpojumu :) Starp citu patreiz Sprūdžs amatā ir aptuveni tik pat ilgu laiku cik Dombrovskis tolaik bija ministrs. Tagad par Sprūdža rosīšanos – protams pirmais kas krīt acīs ir pompozais gājiens ar Lembergu , bet parunāsim ar ļaudīm , kas kaut ko no tā sajēdz – visi kā viens apgalvo ,ka juridiski Lembergs sakaus Sprūdžu par dubulto atstādināšanu un visa tā atstādināšanas lieta ir lēts populisms , vienīgi būs atklāts jautājums cik valsts pēc tam samaksās Lembergam . Vēl mēs pie Sprūdža darbiem varam pieskaitīt informācijas vākšanu un analīzi birojā par ZZS atstāto mantojumu , taču mani izbrīna , ka ar to nekas jēdzīgs tālāk nav sadarīts. Vispār izskatās ,ka pēc nepilna pusotra gada Sprūdžs ir “izlaidis gaisu ” un manuprāt viņu vairs politikā neredzēsim. Tās arī atšķirības par zaļknābjiem.
    3. Par ES līdzekļiem – cik mēs vispār zinām par to ,kas un kā bija Briselē. Mēs lasām presi, skatamies TV un gudri spriežam . Atnāk piemēram Gribauskaite un stāsta par Lietuvas ieguvumiem no budžeta pielīdzināmās cenās kā izrādās , mūsējie saķer galvu un kliedz – kā tad tā … , izrādās Latvija pēc tās metodikas saņem procentuāli vēl vairāk. Vai ziniet , ka Lietuvai piemēram pusmiljards budžetā paredzēts saistībā ar Ignalīnas staciju , bet cik naudas pati Lietuva zaudē ik gadus dēļ tā , ka stacija ir apstādināta ? Ir vajadzīga nopietna analīze, lai izdarītu atbildīgus secinājumus. Starp citu – vai kāds ir parēķinājis kā ir mainījusies Latvijas situācija budžeta sakarā salīdzinot ar sākotnējo piedāvājumu ?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ——klusais susurs – Labrīt! (..) Starp citu – vai kāds ir parēķinājis kā ir mainījusies Latvijas situācija budžeta sakarā salīdzinot ar sākotnējo piedāvājumu ? ============================================================================= Būs pieprasījums (finansējums) – sāksies arī rēķināšana. Ja kāds vēl nav apjēdzis, kādā sistēmās/iekārtā dzīvojam, kādi tādi tikumi un likumi darbojas, tad tāds cilvēks vēl ilgi jautājumus uzdos – vēl ilgi “muļķi laidīs”. Kampēju šlakas pārstāvjiem un eirokrātiem, kas valsts pārvaldē šiferē, tiem nepārtraukti patīk “gudrus” jautājumus uzdod, nepārtraukti ‘āži-dārznieki’ par tautu un valsti lielas rūpes runās/rakstos izrāda. Kā saka, rupji domājot, taču pieklājīgi izsakoties – ‘zin suns, ko ēdis’.
    Kurš te brīnās par “liel-meistara” jautājumiem – , lai brīnās tāļāk:
    “Bijušais premjerministrs, tagadējais Eiropas Parlamenta deputāts Ivars Godmanis uzskata, ka nav pieļaujama situācija, ka Latvijā nav neviena, kas patiesi uzrauga, kā tiek apgūti Eiropas Savienības (ES) fondu līdzekļi.”

    Godmanis: Premjeram jāuzņem virsvadība par ES fondu apguvi http://www.diena.lv/latvija/viedokli/godmanis-premjeram-jauznem-virsvadiba-par-es-fondu-apguvi-13969826

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    to klusais

    “Sprūdžs nebūtu panācis vairāk, varbūt tik viena iemesla pēc – viņš, klusais, politikā ir iesācējs, mazliet vairāk par gadu – pats ziniet.”

    Šeit teikums no manis augšā rakstītā. Pievērsiet uzmanību vārdam “varbūt”.
    Tiešām – varbūt jā, bet varbūt arī nē. Droši vien Dombrovskis (iesācējs) bija spējīgāks par Sprūdžu (iesācēju) un, droši vien, Sprūdžs nesasniegs nekad to, ko paveicis Dombrovskis.
    Bet jautājums jau nav par to.
    Jūs salikāt salīdzināšanai divas personas ar dažādām svara kategorijām.
    Jūs un pārējie Vienotības atbalstītāji savā bezspēcībā ar vien biežāk sākiet vicināt to vienīgo Dombrovska karogu, kas Vienotībā vēl daudz maz plīvo.
    Paši labi apzināties, ka aiz Dombrovska nekā nav.
    Dombrovska zobens, kas spīdumu ieguva, kad Vienotība izvilka valsti no krīzes, sāk pamazām nosūbēt. Uz šo sasniegumu, gan Vienotībai, gan Dombrovskim būs grūti ilgi veģetēt.
    Mūsu valstī ir radīta ilūzija – viss labais, kas izdarīts, ir Dombrovska(labā cara – tētiņa) nopelns, bet pie sliktajām lietām un afērām vainīgi ir bajāri(ministri).
    Bet agri vai vēlu Dombrovskim(es par Vienotību nemaz nerunāju) nāksies atbildēt par to, kas notika un notiek aiz viņa muguras.
    Un nevajag teikt, ka Dombrovskis neko nezin.
    PV iepirkums un LM neuzraudzīšana ir uz Domrovska sirdsapziņas, viņš ir galvenais atbildīgais, jo ir visu ministriju uzraugs un prezidents.
    Ja aiz premjera muguras notiek nelikumības, afēras un nolaidība, kas rada valstij milzīgus zaudējumus, tad var būt tādi varianti:
    1.Dombrovskis neko nezina par to.
    Tad viņš ir slikts ministru prezidents – nemākulis, jo nevar kontrolēt savus ministrus.
    2.Dombrovskis zina, bet viņam ir izdevīgi aizvērt acis.
    Arī slikti, jo te jau var meklēt nozieguma sastāvu.
    3. Dombrovskis ir arī iejaukts tajās lietās.
    Vēl sliktāk.
    Izvēlieties variantu, kas Jums vislabāk patīk.
    Un visam tam fonā ir Dombrovska (maigi izsakoties) aizdomīgie ģimenes biznesa darījumi ar valsts bankas pārņemšanu un smieklīgajiem gada procentiem par aizdevumu.
    Atgādināšu – par apmēram 1,2 milj. LS aizņēmumu gadā jāmaksā apm. 3500 LS.
    Par tādu pretīmnākšanu Jūsu “neatkarīgais” IRs varētu izvērst “pētniecību”, bet laikam velti gaidīt, jo viņiem svarīgāks ir Belokoņs(lasi – Repše).
    Tā kā pārāk aktīvi to Dombrovska karogu neiesaku vicināt – var gadīties visādi.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    ——susurs to klusais (..) Tā kā pārāk aktīvi to Dombrovska karogu neiesaku vicināt – var gadīties visādi. ============================================================================= Vilis Vītols: “Neviens negrib domāt par nākotni,….”

    Domstarpībās starp premjeru un NA abām pusēm ir taisnība http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=362092:domstarpbs-starp-premjeru-un-nacionlo-apvienbu-abm-pusm-ir-taisnba&catid=93&Itemid=440 ============================================================================ Runā, ka demokrātiskās valstīs negādas valstiskās ideoloģijas neesot, jo ideoloģija esot totalitāras valsts pirmā pazīme. Padomāsi – , kas ir tas izslavētais ‘American way of life’/amerikāniskais dzīves stils – ja ne dzīvošana vienai dienai, bez kādām raizēm un domāšanas par rītdienu? Strādā ‘smadzeņu skalotāji’, strādā – sekas daudzi pamana, bet par cēloņiem retais sāk domāt…..

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 12.28

    susurs – ja reiz runājam par Dombrovski , tad atļaušos izteikt pāris savas domas , kas manā redzējumā raksturīgas Dombrovska vadīšanai :
    1. Dombrovskis nejaucas sadalītajās atbildības sfērās , kamēr nenobriest kritiska situācija . ( tas kā pilnīgs pretstats Godmanim … )
    2. Dombrovskis nestrebj karstu , viņš vispirms nopietni izdomā , pēc tam dara.
    3. Manuprāt viņam apkārt trūkst saliedētas komandas , bet manuprāt tas ir arī koks ar diviem galiem – komanda grib arī bonusus , valsts pārvaldē algas ir nekādas , tātad principā komanda var izveidoties , bet finansējums varētu būt tas uz kura var paslīdēt kāja…

    Mani reizēm tiešām ir kaitinājusi lēnība utml. , bet skatoties ilgtermiņā visu tomēr nosaka rezultāts. Dombrovskis ja kam ķeras klāt , tad iet uz mērķi un to sasniegs bez skaļas bravūras un blefa.

    Par PV lietu esmu jau daudz rakstījis , īsumā pateikšu šo – PV mums būs , visticamāk tos nopirks LDzCargo , kohēzijas naudu nepazaudēs , jo ja neaizies vilcieniem, tad aizies citiem projektiem. Galvenais , ka atšuva Antonova kantori ar uzspiesto 30 gadu līgumu .
    Par LM – tā ir blefošana , valsts naudu nezaudēs, jo ķīlas vērtība pārsniedz garantijas – tas sliktākajā scenārijā . Ne velti tur visi ir ļoti mierīgi … Starp citu , ko Zatlers meklēja jubilejā :)
    Par aizdomīgajiem biznesiem – no kurienes ir informācija par 3.500 Ls gadā ? Ko starp citu Jūs vēl zināt piemēram par Bukānes finansu stāvokli ? Starp citu ja nekļūdos , tad Vējziedos palikušas nepārdotas vēl tikai 2 sekcijas :)
    Par kadriem runājot – tā nav tikai V nelaime , ka trūkst kadru , parādiet man kādu partiju , kur ir spilgtas personības , kam Jūs uzticētu svarīgas jomas :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    ——-klusais (..) Par kadriem runājot – tā nav tikai V nelaime , ka trūkst kadru , parādiet man kādu partiju , kur ir spilgtas personības , kam Jūs uzticētu svarīgas jomas :) ============================================================================= Aizraušanās ar neo-liberālismu ekonomikā un sekošana ‘American way of life’ ideloģijai jau bez SEKĀM nepaliek – “neviens par nākotni nedomā” (V.Vītols), kā arī par kadru SAGATAVOŠANU nerūpējas (‘Kadri izšķir visu’ J.Staļins). Sak’, ne jau vienu repšiku no Marsa atsūtīja, ne jau vienu lāčuku no Briseles komandējumā uz Rīgu nosūtīja? Ja vajadzēs, tad vēl kādu pareizo kadru gan no Marsa, no Briseles vai Kanādas atsūtīs? Un, labi ja atsūtīs dzīvu cilvēku – , tagad jau digitalizācijas laikmetā var virtuāli valsti vadīt. Banku lietas jau neo-liberālisti vada sekmīgi:

    “Bankas padome nodrošina bankas uzraudzības funkciju, bet ikdienā nepiedalās bankas vadībā. Tas ir bankas valdes uzdevums – realizēt bankas stratēģiju un mērķus, kurus ir apstiprinājusi bankas padome. Citadeles padomei ir augsti pārvaldības standarti, un ikdienas darbu organizējam tā, lai tas būtu maksimāli efektīvs, proti, Citadeles padomes locekļi ikdienā sazinās ar dažādu komunikāciju līdzekļu starpniecību,….”

    Citadeles padomes locekle Rubesa, klātienē neapmeklējot nevienu valdes sēdi, nopelnījusi 2000 latu
    http://www.diena.lv/latvija/zinas/papildinata-18-13-citadeles-padomes-locekle-rubesa-klatiene-neapmeklejot-nevienu-valdes-sedi-nopelni-13990419

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    to klusais
    1. Par PV iepirkumu.
    Jūs te mazliet ar demagoģiju(faktu sajaukšanu, noslēpšanu) nodarbojieties.
    Runa jau neiet par to, kas tagad būs ar PV iepirkumu.
    Pretenzijas pret Dombrovski ir par to, ka PV iepirkums tika izplānots un izveidots iepriekšējās koalīcijas ( Vienotība + ZZS ) laikā un, kā zināms, nevienam nekādas pretenzija nebija. Neviens valdībā nesaskatīja tur afēras un nelikumību pazīmes. Viss tas iepirkums ar 30 gadīgo līgumu norullētu uz nebēdu.
    Tikai viena bēda oligarhiem un vienotībai – Zatlera rīkojums N2 neļāva notikt šai afērai. RP panāca, ka PV iepirkums tika par jaunu pārskatīts.
    Un te ļoti nepatīkamā stāvoklī nokļuva Vienotība un Dombrovskis, kas par tām lietām bija līdz šim klusējuši.
    Tātad
    Ja Dombrovska degungalā tika izplānots un gandrīz realizēts PV iepirkuma līgums ar milzīgiem zaudējumiem valstij, tad ir vai nav viņš līdzatbildīgs?
    Novelt visu vainu tik uz Lemberga un NA ministriem neizdosies.
    2. Par LM
    Ja Zatlers personīgi tiek uzlūgts uz svinībām, kuras organizē valstij ļoti liela un nozīmīga uzņēmuma īpašnieks un, ja šis uzņēmums ir pamanījies dabūt 60 milj. valsts galvojumu, un, ja šis uzņēmums Dombrovska, Vilka nolaidības dēļ netika savlaicīgi (neskatoties uz akcionāra Lipmana vairākkārtējiem brīdinājumiem par afērām) kontrolēts, un, ja šis uzņēmums sāk valsti šantažēt, un, ja šā uzņēmuma iespējamā bankrota gadījumā darbu varēs zaudēt daudzi valsts iedzīvotāji, un, ja šī iespējamā bankrota gadījumā valsts nedabūs plānotos nodokļus, tad tāda Zatlera “vizīte” ir pat nepieciešama.
    Un nav svarīgi, kas tur vēl ieradās Vešņakovs vai kāds cits maita.
    LM ir kā karsts kartupelis valdībai – neviens negrib to rokā turēt.
    Bet nāksies.
    LM nenokrita pēkšņi no gaisa un nolaidība no Dombrovska puses te ir acīmredzama.
    Domrovska bizness.

    Ministru prezidenta Dombrovska ģimenes un viņa padomnieces Sandras Bukanes ģimenes uzņēmumam Land Development šā gada pavasarī Swedbankai, kura saskaņā ar paša Dombrovska valdības ziņu iegādājusies līdz šim premjera ģimenes firmai būtisku labvēlību izrādījušās Latvijas Hipotēku un zemes bankas kredītportfeli, jāatdod vairāk nekā 1,25 miljoni latu. Kā rāda uzņēmuma gada pārskats, visa 2011. gada laikā tas Hipotēku bankai no šīs iespaidīgās summas bija atdevis tikai 3184 latus.

    Par jaunajiem kadriem runājot.
    Ja jaunai un tik ātri izveidotai partijai kā RP trūkst kadru, tad tas vēl būtu saprotams, jo kadru audzēšanai vajaga laiku.
    Bet Vienotība (tajā iekļautās partijas) politikā ir ļoti ilgu laiku un ko mēs redzam – vienas un tās pašas sejas, vecās stagnātiskās piepes Čepāne, Druviete, Kursīte.
    Kurš “aptaisās” to uz laiku ( kā Kamparu ) pamarinē – patur “atstoiņikā” un drīz vien atkal laidīs rikšot arēnā.
    Starp citu, lielam vairumam no patreizējā Vienotības deputātu bara šis sasaukums ir pēdējais.
    Vienotība ar Āboltiņu priekšgalā, kad no viņiem būs aizgājis Repše ar domubiedriem(lūdzu nejaukt domubiedrus ar patreizējiem deputātiem), nākošajās Saeimas vēlēšanās cīnīsies intervālā 5% – 10%.
    Tā kā – Zaķim, Čigānei(tagad jau knapi tika), Druvietei, Čepānei, Kursītei un pārējiem šie ir pēdējie kviecieni.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 15.48

    susurs
    “Salīdzināt iesācēju politikā Sprūdžu ar rūdītu, pieredzējušu politiķi Dombrovski ir ne tikai nekorekti..”

    Cilvēks vai nu ir vai viņa nav, gadam vai desmit gadiem, nav nozīmes. Dombrovskis nekad nebūtu gājis Zatlera bandā, tukšais Sprūdžs nekad nebūtu ticis Repšes komandā.
    Jādomā, Sprūdžam nebūs iespēju parādīt visas savas sliktās puses, jo Zatlera priekšgājēju, Čevera un Šlesera, laiki ir pagājuši.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 17.33

    susurs –
    1. Par PV iepirkumu – pieļauju , ka zoli spēlējat un saprotiet , ka jāspēlē ar tādām kārtīm kādas iedala . Reizēm nākas atmest plato,lai vinnētu partiju . Pieļauju ,ka politikā arī tā mēdz būt . Starp citu ZRP tieši tā arī apspēlēja – rokā bija spēcīgas kārtis , bet rezultātu redzam… Starp citu ir naivi domāt , ka Lembergam šodien nav ietekme … varam vicināt Rīkojumu Nr.2 cik gribam , bet Lembergs ir nedaudz salīdzināms ar Cepli no zināmās filmas. Parunājiet ar cilvēkiem politikā , viņi pastāstīs cik tomēr ir saglabāta ietekme pat pēc divkārtējās atstādināšanas – ja kāds tiks ar viņu galā , tad tas būs Simons no Vitol … un tikai dēļ naudas …
    PV pasākumu aizsāka Gerhards … Gerhards starp citu tagad ir LDzCargo valdē … PV lietu gaismā jau nu neizvilka RP , varbūt nevajag demogoģiju … Zaķis nostājās pret šo lietu par ko dabūja PVN skandālu , grūti iedomāties ar kādām metodēm Freivaldu piespieda parakstīt līgumu pretēji nospriestajam, bet domāju ka likmes bija augstas. Starp citu – ja Zatleru otroreiz ievēlētu par prezidentu tad no rīkojuma Nr.2 nebūtu ne smakas . Viss diemžēl ir relatīvi …
    Par LM – nu malacis Zatlers. Žēl, ka neuzaicināja Bērziņu, Āboltiņu, Dombrovski – viņi noteikti ar būtu braukuši :) Par pārējo LM jau rakstīju , man aizdomas, ka tur ir vienkārši blefs un nekas vairāk :)
    Neesi dzirdējis , Zatlera kundze tur labi ieņēma ? :)
    Par biznesu – mēs par procentiem runājam vai par kredīta brīvdienām ? Tās laikam būs tomēr dažādas lietas :)
    Par kadriem – nu Zatlers ar co ,kas patiesībā ģenerēja ideju ( Kukule, Rinkevičs ) , jau nu nav jaunienācēji politikā un zin noteikumus. Tas tiesa – JL bija divreiz vairāk laika partijas saveidošanai , bet ZRP savukārt bija JL pieredze . Tiesa ZRP salīdzinoši sagāza daudz lielākus kokus un esam tur kur esam. Ja par 5-10% robežu , tad izteikšu savu viedokli – cīņa būs vecā – starp SC un V , varbūt mūžīgajiem laimes lāča meklētājiem baltā zirgā izjās Sudraba , kas var sajaukt kārtis , bet īsti neticas…. Vēl gaidam NA uznācienu , tas vienmēr pieprasīts produkts. RP un ZZS domāju cīnīsies par 5% , ZZS ar lielāku varbūtību.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 17.46

    klusais
    “grūti iedomāties ar kādām metodēm Freivaldu piespieda parakstīt līgumu pretēji nospriestajam”

    Kādas vēl tur metodes vajadzēja? Ronis pateica, ka viss būs OK, Maskava “dala dobro”

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 17.52

    susurs: “Ja jaunai un tik ātri izveidotai partijai kā RP trūkst kadru…”
    – tad tai vajadzētu reāli novērtēt savas spējas, audzēt kadrus un muskuļus, nevis pēc varas jāsnaikstās. Protams, ja tā partija pirmkārt par valsts labumu domā, nevis apmierina savas pārspīlētas un nepamatotas ambīcijas.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 17.55

    articulus – Ronis tur nav nekādā sakarā …

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    to klusais
    Laikam nevajadzēja man Jums atbildēt’
    Gan jau pirmdien tiksimies.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    to klusais
    Par to zoles spēlēšanu gan salīdzinājāt….?
    Jūs sauciet to par “platā atmešanu”, bet es par afēras piesegšanu.
    Bet ja jau spēlējam to zolīti tālāk, tad mans galvenais cepiens pret Vienotību sākās tad, kad Vienotība sāka spēlēt ar Lembergu pret RP uz vienu roku.
    Kārtis beidzot bija iedalītas tādas, ka varēja sākt Lembergu sist, bet Vienotība darīja visu, lai savu sabiedroto nogremdētu.

    Vai šis Jūsu teikums
    “Neesi dzirdējis , Zatlera kundze tur labi ieņēma ? :)”
    neliecina, ka esiet diezgan lēts?
    Šādas sentences + “ko personīgi Lembergs Tev ir nodarījis” + pēdējais
    “atkārtošos , bet kā Tu domā Sprūdžs būtu spējis panākt vairāk ? :) :) :)”
    par daudz ko liecina.
    Ziniet, klusais, turpmākajās dienās un nākotnē atklāsies daudz visādas lietas un būs interesanti pavērot Jūsu un pārējo te “gudrīšu” locīšanos.
    Un tad redzēsim, vai manas prognozes piepildīsies. Te jau daudziem varēs atgādināt:
    “ko lieto, susur”
    “Tev laiks uz trako māju”
    “Tu pats tam tici, ko runā”
    utt.
    PS
    Par tām, Jūsu piesauktajām, “kredītu brīvdienām”.
    Vai neliekās, ka pārāk aizdomīga tā pretīmnākšana Dombrovskim, no kura lielā mērā atkarājās bankas nākotne?
    Gan jau laiks visu noliks savās vietās, varbūt beigsim.
    Ja gribiet pēdējo vārdu, variet man atvadām mēli parādīt vai vēl ko, bet es neatbildēšu.
    PS
    Saprotu, Jums tas pie kājas, bet Jūs man sagādājāt lielu vilšanos.
    Jūsu psiholoģiskais portrets man sen ir skaidrs.
    Susurs te var jokus dzīt, “kūleņus mest” utt, bet ir lietas, kur esmu ļoti nopietns.
    Es par saviem vārdiem vienmēr esmu atbildējis un atbildēšu, ja kļūdīšos, droši to atzīšu.

    Saki…”dažreiz nākas atmest plato, lai vinnētu…” – nu, nu, interesanti…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    to klusais

    PV lietu gaismā jau nu neizvilka RP , varbūt nevajag demogoģiju … Zaķis nostājās pret šo lietu par ko dabūja PVN skandālu , grūti iedomāties ar kādām metodēm

    Demagoģija te jau no Jūsu puses – Kāpēc neviens no Vienotības un tas Jūsu Zaķis nenostājās pret PV iepirkuma skandālu iepriekšējās koalīcijas ( Vienotība + Lemberga ZZS ) laikā? Kāpēc Vienotību, kad tā bija koalīcijā ar Lembergu, šis PV iepirkums apmierināja?
    Jūs tagad iztaisāt Zaķi par varoni, kas apturēja PV iepirkuma afēru.
    Pašam smiekli nenāk?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 20.41

    susurs – un kurš tad uzvilkās ? :) :) :) Psihologs … :) :) :)
    Varbūt es patiesībā esmu Bukāne … :) :) :)
    Neķer krenķi , Tava reakcija attiecībā uz lietām arī neko labu neliecina , centies būt vienkāršāks un adekvātāks .

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 20.45

    …Susur…varētu jau turpināt apcelties, jo Tavs fanātisms un mīlestība pret elkdievu Zatleru – ir tam iemesls….taču…Tu centies pārmest citiem tieši to, ar ko pats nodarbojies – vai esi aizmirsis savu vēlmi piesaukt gultas skatus ar Lembergu, uzdot sev vēlamo par esošo – Āboltiņas braucienu uz Puzi (tā līdz šim arī neesi atbildējis – vai pats izkārtoji braucienu?)….
    …Zatlera viesošanos pie Liepājas “prominentām” personām attaisnoji tik bērnišķīgi naivi,ka izsauci smaidu….bet nesmaidīšu – ticībai ir milzu spēks….

    …atgriezīsimies pie ZRP veidošanas pirmsākumiem….žēl,ka Zatlers kļuva par vadāmu lelli un klausīja glaimīgus čukstus ausīs, neapjauzdams, ka tiek izmantots – izmantots no bezdarbnieku puses, kuri vēlējās iegūt varu uz Zatlera slavas viļņa….teicu, cik ātri pacēla, tik ātri var nomest….
    …Tu piesauc Vienotību, kura “abižojot” tuvāko līdzgaitnieku….tikai…Tev aizmirsies, ka Zatlers un viņa komanda izvēlējās nepieņemt V piedāvājumu sadarboties/pievienoties topošajai partijai Vienotība….tobrīd V vēl bija apvienība un Zatlers varēja saglabāt vēsu prātu,ja būtu apveltīts kaut ar kripatiņu domāt perspektīvā un pievienoties V, tā gūstot politisko pieredzi….saprotu, tūlīt vīpsnāsi, jo Tavs arguments būs – V varēja sabojāt tīrradni Zatleru….vīpsnā!….
    ….kas būtu noticis, ja Zatlers būtu pievienojies Vienotībai, kā apvienība, ne kā steigā sastiķēta partija?….pie amatiem nebūtu tikuši?…būtu!….kāds no pils mūru bezdarbniekiem būtu zaudējis savu ietekmi – vai šobrīd tā ir liela?….nevarētu pildīt savu programmu un solījumus vēlētājiem?….vai viņiem kāds aizliegtu stāstīt par nesaskaņām, tā uzaudzējot muskuļus nākošajām vēlēšanām un bez steigas izveidojot nopietnu politisko spēku, kurā nesaskrietu gadījuma cilvēki?…
    …steiga ne pie kā laba nekad nav novedusi….
    …vai atrodoties ar V vienās rindās nebūtu iespēju panākt un padarīt vairāk,kā tas ir šobrīd?…no kā tad īsti Zatlers baidījās?…no tā, ka reformu slavas laurus plūks apvienība bez Zatlera vārda?….kas tad ir svarīgāk – paveikt ko valstij noderīgu, vai greznoties ar lauru vainagu?…un Zatlera vārda piekabināšana steigā sastiķētam formējumam – izskatījās pagalam nesmuki un tas bija pirmais brīdis,kad sabiedrībā jau iezagās šaubas par patiesajiem mērķiem….nevar pārmest citiem negodīgus paņēmienus, ja pats izmanto tādus pašus….
    …ja nebūtu varējuši sastrādāties zem viena nosaukuma partijas logo – nekas netraucēja vēlāk atdalīties no Vienotības jau ar gūtu politisko pieredzi un atpazīstamību….
    …skatoties uz notikušo – arvien lielāku pārliecību gūst doma, ka partija Zatleram bija vajadzīga, lai izmantotu brīdi ar SC ievešanu Saeimas koalīcijā, gribējās būt tam, kurš ieies vēsturē ar sabiedrības “saliedēšanu” triecientempā….paanalizējot Zatlera prezidentūras laikā izrādīto neapmierinātību ar Saeimas darbu – dīvaini, bet Zatlers pret SC balsojumiem un darbu nav iebildis ne ar pušplēstu vārdiņu….kaut kāds saudzējošais režīms…aklums?….kurlums?….apzināta pietāte?….ar tālejošu mērķi?….Tev šādi jautājumi nekad nav radušies?….varbūt zini arī atbildes?….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 22.02

    susurs – sasmīdināja mani tikko teksts no eirovīzijas – ” man patīk fotogrāfēt , man ir fočiks … ” , nav par mums ? :) :) :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 17.02.2013. 00.04

    susurs – līdzības nesaskati ? – http://news.sport-express.ru/2013-02-16/567910/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 17.02.2013. 10.44

    Pie vakardienas diskusijas atcerējos 9 gadus vecus notikumus – “Ceturtdiena, 2004. gada 5. februāris 18:57
    Pēc nepilnu 15 mēnešu darba Eināra Repšes vadītā valdība ceturtdien paziņoja par atkāpšanos.
    Repše vairs neredzot iespēju turpināt strādāt, kad Saeimā viņa vadītajai valdībai ir mazākuma atbalsts un tiek pieņemtas likuma normas, kas grauj valsts budžetu.”
    Un ar ko viss sākās ? – “BNS | 26. janvāris 2004 15:52 Premjers Einars Repše (“Jaunais laiks”, JL) pirmdien paziņoja, ka pieprasa Ministru prezidenta biedra Aināra Šlesera (Latvijas Pirmā partija, LPP) demisiju.”
    Ko Latvija ieguva ? – Emsi, Kalvīti, Godmani … zaudēja 5 gadus … Vai varēja rīkoties savādāk ? Domāju , ka varēja …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 17.02.2013. 14.02

    klusais
    Un kā vēl ir. Būtu mums valsts, tas mūdzis, Šlesera lietu turpinātājs, nolādētu to dienu, kas māte to laida pasaulē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 17.02.2013. 16.12

    articulus – svini bobsleja uzvaru ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 15.02.2013. 13.34

Dzirdējāt par vakardienas Ušakova murgiem par to, ka “Lindermana projekts” ir Vienotības un LV specdienestu roku un smadzeņu darbs? Lūk tā arī politiskā kultūra, kas nāk, nu, skaidrs no kuras debess puses. Apzināts, blefs, meli un dezinformācija – pārbaudīti krievu čekas instrumenti ciņā ar politiskajiem pretieniekiem.

+25
-1
Atbildēt

3

    austrisv > putekliic 15.02.2013. 13.50

    krieviem tāpat kā Gebelsam savulaik, jo trakāki meli, jo iespējams, ka vairāk tam notic. Abas nācijas tak savulaik cīnījās par pasaules pārdali.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > putekliic 15.02.2013. 14.28

    ——-Sanita Upleja: “Ripo galvas atejā”
    =============================================================================
    Gebelsa, Hitlera, Gēringa, Rozenberga u.c. nacistu liel-vadoņu un maz-vadoņu līdzskrējēju galvas krievi kopā ar amerikāņiem, angļiem un francūžiem (latvieši arī piepalīdzēja) ieripināja vēstures atejā, taču viens otrs to vēl pat 2013.g. nav apjēdzis?! Prātiņ, nāc pie blondīnēm!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > putekliic 15.02.2013. 14.31

    ——-
    Blondīnēm jāmācās no rudmatēm!

    Hokeja fani mīl Āboltiņu

    http://www.youtube.com/watch?v=l9EF47J82AY

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

Ieva 15.02.2013. 13.32

Ķēkšām faktus nevajag, ķēkšām ir pārliecība.

Tā vietā, lai uztrauktos par sevi, kāpēc nemākam nopelnīt, bļaujam par to, ka man nemaksā. (Un dzīvojam apķēzītās mājās, sēžam 4 stundas dienā pie televizora, izdzeram 7 litrus alkohola gadā… )

Tie, kam ir vairāk,ir maitas, jo “godīgā celā jau to nopelnīt nevar”. Sociālistiskā uravņilovka ir dzīvāka par dzīvu. Bet paši bāžam aploksni kabatā dakterim, atpērkamies no policistiem un šmaucamies ar nodokļiem… un pārmetam politiķiem, ja viņi dara kaut ko līdzīgu.

Pārmetumi valstij ir par to, ka tā nedod, nemaksā neiedala, nenodrošina, nelabo… ar skaidru vīziju, ka valsts sēž uz naudas maisa un nedod. Īstenībā jau runa var būt tikai par pārdali. Atņemsim medmāsām, lai maksātu skolotājiem, atņemsim policistiem, lai palielinātu pensijas, vai jebkura cita kombinācijā.

Kritizējam tos, kas dara. Nesaprotam, ka tur, kur malku cērt, skaidas lec. Visur un vienmēr var labāk, vairāk, ātrāk. Tik, cik tad paši varam? Vai Grigule būtu spējusi izcīnīt Dombrovska vietā kaut pusi no tā? Bet kritizēt tak ir tik viegli… Kur ir tie bļāvēji, kad jādara?

RD atlaida Ceļu pārvaldes šefu par to, ka viņa darbinieki ar kājām piemīdīja asfaltu bedrītēs.
Pēc tehnoloģiskā procesa tas bija jādara ar lāpstu. Bet ar kāju pat ir labāk, neuzspiedīsi ar lāpstu tik stipri, kā ar kāju, tak.
Katrā organizācijā ir pārvaldes hierarhija, Priekšnieks atbild par sev padoto struktūru un reportē priekšniekam, kas ir augstāk ,un atbild arī par viņa darbu.
Zaueru-Zaulu par bedrīšu lāpīšanu no darba atbrīvoja, Ameriku par 1,5 miljonu izniekošanu- ne. Vai nu ne tā galva, vai ne tā ateja.

+24
-3
Atbildēt

3

    putekliic > Ieva 15.02.2013. 13.40

    Labs. Tipisks “homo sovieticus” raksturojums. Smagākais okupācijas radītais zaudējums, kas ir tik grūti skaitliski izmērāms, bet kas tik ļoti ietekmē mūsu valsti joprojām.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 15.02.2013. 13.48

    Tiešam labi un precīzi, jo sev neko nepārmetam, ja sēžam un tik pukstam, bet citam pat skabargu acīs iztaisām par baļķi, jo tas tak mums modē- lamāt valdību!Starp citu, būs traģiski, ja Dombrovskim tas piegriezīsies reiz, jo tad saņemsim populistu, ka stā riktīgi piegriezīs skābekli. nemaz tik sen tas nebija, ka visu nodzīvoja līdz bankrotam.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Ieva 15.02.2013. 18.11

    Bet…

    Ķīps pats, it sevisķi.

    Ķipa monologs ir nu jau klasisks vienotibnieka uzskatu plakāts. “Kur mežu cērt, tur skaidas lec,” — tieši ar šo pašu teicienu, Ķīp, savulaik karstākie padkomunisti attaisnoja Staļina briesmudarbus. Nuja, Dombrovska uzspiestais aizņēmums no pensionāriem, tie vēlāk “atgrieztie” 180 miljoni latu pensionāru (kas, Viņķelesprāt, neko nav nopelnijuši, bet… = kuri tik labi noder, lai glabtu valsti…) ir labākas skaidas par Staļina līķu kaudzēm, bet arī par šīm skaidām īstermiņā paspaiditajiem pensionāriem — atšķirība no starptautiskajiem aizdevējmalačiem — neviens noteiktus procentus par aizdevumu Veiksmes stāsta autoram — nav apsolijis. Redz, kad izdevīgik, var ne tikai solīt, BET — ari nesolīt, vai ne?

    Tikko Ķīps tik neveiksmīgi pieminēja no citiem kontekstiem zināmo skaidu teicienu, uzreiz arī skaidrs, ka pats Ķīps starp sīm skadam tomer diez vai gribētu būt: toties ar mieru ziedot svešas skaidas, jo pats taču drošibā, kaut kur cirtējiem aiz muguras.

    0
    -15
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 15.02.2013. 13.31

“Neiedziļinoties nedz skaitļos, nedz ES budžeta veidošanās kopsakarībās, būtībā tādā skaļā kopkorī pārmetam V.Dombrovskim, ka viņš nav aizsūtījis Angelu Merkeli atpakaļ uz virtuvi pie katliem, Fransuā Olandu ēst gliemežus vai Deividu Kameronu medīt lapsas, kamēr pats atgriezies uz balta zirga un dažām uz durkļa uzspraustām asiņainām galvām, līdzi velkot lielo Eiropas naudas maisu.”

Nevajaga tā visu te pārspīlēt – neviens neprasa, lai “sūta Merkeli uz virtuvi” ( ko nemaz nevar izdarīt ) pie katliem.
Igauņi, leiši un citi Merkeli nekur nesūtīja, bet dabūja daudz vairāk. Neviens man neiestāstīs, ka Dombrovskis izdarīja visu ko varēja. Ar tādu autoritāti un ietekmi nu pēkšņi kļuva tik nevarīgs.
Lai dabūtu lielākus tiešmaksājumus jau no 2014. gada, nekāda lielā summa ( salīdzinot ar budžetu ) nav jāpieliek.
Esmu pārliecināts, ka to galu galā izdarīs, ja būs lielāks spiediens no sabiedrības puses,jo citādīgi Dombrovska un pārējo eirodeputātu reputācija cietīs.
Mums Dombrovskis pēdējos gadus ir uztaisīts par tādu “labo caru – tētiņu”, kas domā tik par globālām lietām, bet par sliktajiem ministriem ( bajāriem ) neatbild. Kaut kur jau dzirdēta tēma, vai ne?
Ja runā par politiķu “vārda kultūru”, tad autore visu pasaka pareizi, bet aiz izslavētajiem “tankiem” tomēr aizmirst pieminēt piemērus no Vienotības arsenāla.
Vienotība savus vēlētājus atbaidīja ne tik daudz ar neveiksmīgiem vārdiem, kā ar saviem “darbiem” un attieksmi pret tuvāko sabiedroto Reformu partiju.
Tātad, runājot par kultūru politikā, pirmkārt – jābūt cieņai pret savu politisko pretinieku.
Ja jau runājam par politiķu vārdu, darbu un uzvedības kultūru, tad grēks nepieminēt te žurnālistus un tos, kuri skaita sevi par žurnālistiem.
Žurnālistu “kultūra” mums neatpaliek daudz no politiskās kultūras, bet varbūt pat pārspēj. Uz rokas pirkstiem varētu saskaitīt patiesi neatkarīgus žurnālistus – parējie ir tādi pusžurnālisti vai lēti propogandisti, kas nespēj tikt pāri savām simpātijām un antipātijām.
Ļoti svarīga lieta neatkarīgam žurnālistam ir arī viņa pagātne. Ja kāds žurnālists ir tikko izkāpis laukā no Šķēles gultas, nav pat aizgājis nomazgāties, bet jau sāk moralizēt un rādīt uz citiem, ka tie ir pērkami, tad man nāk smiekli.
PS
Žurnālista vārdam un politiķa vārdam ir vienāds spēks un atbildība.
Ir jānāk jaunai politiķu un žurnālistu paaudzei, kuri nebūs saindēti ar Lemberga un Šķēles radītās sistēmas indi.

+3
-16
Atbildēt

6

    austrisv > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 13.45

    Susur,
    “Igauņi, leiši un citi Merkeli nekur nesūtīja, bet dabūja daudz vairāk.”
    Kā man zināms, tad leiši ir skaitliski lielāka tauta un tāpēc varbūt dabūja vairāk, bet igauņi papildus dabūja mazāk nekā latvieši. Tas, ka sākuma kapitāls mums ir mazāks nekā abām minētajām valstīm, nav Dombrovska vaina, jo iestāšanās sarunās tāda Dombrovska nemaz nebija pie varas, bet visas tās saruna spar iestāšanos ES veica taču LC, ZZS un TP politiķi. Tā kā vajadzētu tomēr būt korektam.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 13.50

    …redzi, Susur, Tava aplamība rodas no tā, ka neiedziļinies…vai nespēj – iedziļināties skaitļos….tad arī saprastu, ka “piemestie” 67 miljoni aizies tiešmaksājumiem, kas spēs ātrāk izlīdzināt starpību…un tieši no 2014.gada….
    …neblamējies vairs, labi?…. :)

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    to zanE
    Beidziet ar demagoģiju nodarboties – paskataties tabulu.
    Sagroziet faktus un viss. No 2014, sāks pakāpeniski tik izlīdzināt, kamēr pārējie varēs darboties uz pilnu klapi no paša sākuma.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 15.02.2013. 18.21

    …nezināju, ka riesta laikā arī susuriem zūd spriestspējas, pavājinās redze un dzirde….

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    to zanE
    Tāda sajūta, ka nākamajās Olimpiskajās spēlēs Sočos ir iekļauta disciplīna liekuļošanā – demagoģijā un Jūs šajā portālā uz mums praktizējaties.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 16.02.2013. 15.33

    susurs
    “kā ar saviem “darbiem” un attieksmi pret tuvāko sabiedroto Reformu partiju.”

    ZP ir knapi pieciests kaimiņš, ko vislabāk gribētos aizskalot atejpodā. Katru reizi, kad Zatleram sistu galdu pa galvu(profilaksei reizi nedēļā), viņam derētu atgādināt, kādu lomu viņš kopā ar savu līdzdalībnieku un kremļa saimniekiem bija paredzējis Vienotībai un Dombrovskim.
    Appļūtījās abi kuces bērni.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 15.02.2013. 12.38

Man personiski tagad labi naktīs nāk miegs, jo zinu, ka ši valdība, vismaz ne V. Dombrovskis, man nenozags “pēdējo kreklu”, bet gan gluži otrādi pašlaizliedzīgi darīs visu, lai izvilktu Latviju ne tikai no finanšu krīzes , bet arī no ekonomiskās krīzes.
—————————
kaut arī oponenti klaigās ka vienotība un koalīcija ir tādi paši zagļi kā visi iepriekš, tomēr gribu atgādināt par ko šodien galvenokārt publika šūmējās….vai šodien kāds šūmējās par to, ka kāds zaķis ir ticis pie valsts galvota privāta kredīta?…varbūt kāds šūmējas par to ka zaķis ir pa lēto noprivatizējis kādu valsts uzņēmumu vai dzīvokli?….varbūt par to ka zaķis uz pēdējo lasījumu ir atstiepis kāda likuma izmaiņas kas tieši būtu izdevīgas vilka privātajam biznesam?…..šodien tauta šūmējas par to vai zaķa auto pirkums ir veikts ētiski no deputāta viedokļa vai nē, vai čigāni ir nomaksājuši pārdesmit latus par ievesto preci no trešajām valstīm utt….es domāju ka atšķirības ir kosmiskas un mēs esam tālu pavirzījušies uz priekšu….

+16
-3
Atbildēt

4

    gliters > Līna Kārkliņa 15.02.2013. 12.57

    Var jau pašūmēties arī par m-me Dombrovskai piederošo NĪ biznesu un ievērojamām kredītsaistībām šī biznesa sakarībā un tad sākt apcerēt, vai V nevēlēšanās vienreiz izbeigt Latvijas iztirgošanu pret uzturēšanās atļaujām gadījumā nav ar to saistīta. Un ka nesanāk “pēdējo kreklu” atdot par NĪ nodokli dēļ zemes kadastrālās vērtības, kas šādā veidā sacelta “aborigēniem” nesamaksājamā līmenī.
    Nē, nu var jau protams turpināt ceļojumu “aizvien dziļāk Eiropā” līdz pat ES kodola centram, velkot līdzi šo Šlesera radīto “asti” un iestāstīt sev, ka platā solī ejam prom no Eirāzijas un tās politiskās kultūras.

    +7
    -18
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > Līna Kārkliņa 15.02.2013. 13.10

    prieks dzirdēt zirneklien…gribas cerēt, ka kredītsaistības radās ne tad kad valdis jau bija kļuvis ietekmīgs vīrs, bet gan ep deputāts, kura ietekme ir nenozīmīga….tāpat gribas cerēt, ka iztirgoti netiek valsts īpašumi, bet gan privātie….šie tavi argumenti vien apstiprina manis augstāk minēto…..

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Līna Kārkliņa 15.02.2013. 13.26

    Jā, protams, kā parasti – otmazka otmazkas galā… Pirmkārt, nav svarīgi, kas bija V.D., kad viņam radās saistība ar NĪ biznesu, bet ir svarīgi kas viņš ir šobrīd ar visām šīm saistībām.
    Un nav nekādas atšķirības, vai tiek iztirgoti valsts īpašumi vai valsts teritorija kā tāda – turklāt vēl desmitiem un simtiem tūkstošiem konkrētiem Bizantijas politiskās un biznesa kultūras nesējiem ar ievērojamiem līdzeļiem (lasi “iespējām”).
    Un tas viss komplektā ar nepretošanos ES politikai, kas jaunpienācējiem labprāt dala zivis, vienlaikus visiem spēkiem cenšoties atņemt makšķeri.

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    kristrun > Līna Kārkliņa 15.02.2013. 14.10

    Atšķirības, protams, ir kosmiskas – lielo kombinatoru vietā parādi tagad komandē sīkie blēži. Par savu kreklu tagad naktīs varat būt mierīgi, bet taupiet gan viņu, kamēr pirmie nav uz un otrie zem nārām.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

valdis 15.02.2013. 12.30

Te kāds vaino Dombrovski Air Baltic sāgā. Jā, nu žēl, ka tā galva neparādās Latvijā, laikam jau saprot, ko sastrādājis. Un Šlesers jau arī nekādu atbildību nenes, bet tuvākais domu biedrs A.Ameriks nodibinājis jaunu veidojumu no tiem pašiem PLL/LC u.c. pārpalikumiem un visas galvas atkal savās vietās, un neviena nav ripojusi.

+20
-4
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > valdis 16.02.2013. 15.23

    urga
    “Te kāds vaino Dombrovski Air Baltic sāgā.”

    Nevainos taču Zatlera priekšteci.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 15.02.2013. 11.57

SC politiskā kultūra ir tā pati vecās PSRS “politbirokrātijas” politiskā kultūra, arī valoda atbilstoša, vēl jau var atcerēties Ušakova lamāšanos, kad viņš domāja, ka mikrofoni izslēgti.
Dombrovska politiskā kultūra ir civilizētas Eiropas politiskā kultūra.
Tāpēc zināmās sab.daļas vidū Ušakovs vienmēr būs populārāks par Dombrovski.

+39
-4
Atbildēt

2

    piziks > ligakalnina 16.02.2013. 00.46

    Dzeri… :) Ķīlis, kurš teica “f+-+no…” labāks par Ušakovu, kurs teica “b—+ģ”? :)

    Jeb — tomēr abi tie kreisie zābaki ir viens pāris?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 16.02.2013. 15.21

    dzeris49
    “Tāpēc zināmās sab.daļas vidū Ušakovs vienmēr būs populārāks par Dombrovski.”

    Zināma sabiedrības daļa uzskata, ka fašistu mēsls, neostaļinistiskais ekstrēmists, vergu nācijas pārstāvis, ir tiesīgs valdīt pār latviešiem.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

lindapastare 15.02.2013. 11.46

Šādu galvu ripinātāju un atejā mērcētāju lielākā problēma ir tā, ka ar šādām darbībām viņi balsta un stiprina birokrātiju, kur svarīgākais ir nevis atrisināt problēmu, bet jebkurai problēmai atrast un sodīt vainīgo. Ne ar vienu vārdu misters 20% nepateica, kādā veidā panāks, lai turpmāk pavasaros “pēkšņi” neparādītos milzīgas bedres uz maģistrālajiem ceļiem. Tā vietā tikai atradīs vainīgo un sodīs. Līdzīgi kā Ušakovs sodīja par bedres it kā nepareizu aiztaisīšanu – vai viņam ir kaut mazākā nojēga, kas būtu jādara/jāmaina, lai nākotnē tā vairs nenotiktu? Tak nē – galvenais ir atrast vainīgo un sodīt.
Kas tur kaimiņzemē teica – katrai problēmai esot vārds un uzvārds… Izskatās, ka Rīgas gaiļi nekur tālāk savā domāšanā nav tikuši.

+16
-4
Atbildēt

0

gliters 15.02.2013. 11.33

Varat likt man “-” daudz un dikti, bet pēdējā laikā esmu kļuvusi par pārliecinātu ES noliedzēju, jo nu man ir pilnībā skaidrs, ka paplašināšanās uz Austrumeiropas valstīm no ES kodola puses ir tikai un vienīgi neokoloniālais projekts, kura mērķis ir panākt, lai Austrumeiropas valstis nekad savā konkurētspējā nepanāktu “veco” Eiropu, toties būtu labi izmantojamas kā “tirgus placis”, darbaspēka donori utml.
Sorry, ka ārpus raxta tēmas – vnk Sanita Upleja minēja nesenos notikumus Briselē un mani izteikumi ir šajā sakarībā.

+5
-24
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > gliters 15.02.2013. 11.43

    ——-
    Nu, un? Tagad “apskaidrotie” stāsies Dimitera TVF, kā reiz “koloniālisma” laikos 1988.gadā LTF, lai īsto brīvību un demokrātiju izcīnītu?

    Sēdiet rāmi, rakstiet komentārus – un slavējiet 4. maija režīmu!

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 15.02.2013. 11.52

    Antonijas ielas troļļiem būs vilšanās – netaisos stāties ne Grigules, ne Dimitera, ne citu tml. fanu klubā.
    Man vnk reizēm sagādā baudu nepolitkorekti teikt to, ko citi izliekas neredzam. Karalis ir pliks!

    +5
    -19
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 15.02.2013. 13.38

    Šeloba, vai par maz saņēmi ES donorvalstu naudu? Piedod, bet es nesaņemu neko par velti un neraudu, ka man nedod to naudu. Man gan prieks, ka virzāmies, es tā ceru, prom no Krievijas ietekmes. Ja pazust, tad labāk pazūst starp eiropas tautām nekā nokļūt atpakaļ kremļa nabadzībā. Nekāda nauda te nav galvenā vismaz ne šajā ziņā . Kaut kā atgādina vienu apšaubāmu iestādi, kurā viss pērkams, tā sakot, kas vairāk dos, tam piederēšu…

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 15.02.2013. 13.52

    Es personiski neesmu neko saņēmusi un arī nevajag, bet man ir ļoti lieli iebildumi pret to, ka MŪSU ZEMNIEKI TIEK MĀKSLĪGI NOSTĀDĪTI NEVIENLĪDZĪGOS KONKURENCES APSTĀKĻOS? Vai grūti to saprast?
    Neskatoties uz manu nepatiku pret ES kā struktūru, nenoliedzu, ka ģeopolitiski mums jāorientējas uz Eiropu.
    Vēlreiz un lēnām – TURPINOT IZTIRGOT (t.sk. ar Dombrovska un pārējās V svētību un līdzdalību) LATVIJAS TERITORIJU KRIEVIJAS PILSOŅIEM, NE NO KĀDA KREMĻA MĒS REĀLI PROM NEEJAM. Dalība ES un eiro ieviešana mums tieši piesaista Eirāzijas investorus.
    Un vispār – laikam lieki te cepos, jo V faniem ir tā:
    1. Viss ko dara V un Dombrovskis, ir pareizi un nav apspriežams vai apšaubāms.
    2. Ja kāds nepiekrīt, sk. 1. punktu.

    +11
    -19
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 15.02.2013. 14.13

    Šeloba. Par uzturēšanās atļauju izsniegšanas aizliegšanu es pilnībā piekrītu!
    Bet ar V un NA ir par maz, lai tās izbeigtu! Jāprasa uz nākošajām vēlēšanām pārtraukt to izsniegšanu.
    Mani arī uztrauc to atļauju izsniegšana ne tikai krieviem un tml, bet ķīniešiem, kuri te ieperināsies un savilksies miljonos.
    Tāpat nedrīkst izpārdot zemi un mežus- tur pilnībā piekrītu. Dombrovskis nebūt visās jomās nav paraugzēns, bet tikai finansēs, un viņš dara to, ko pārzin, bet, tad pasaki, kur ņemt tādu tautsaimnieku kā piemēram , bija ulmanis? Vai Tu personiski redzi tādu?

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 15.02.2013. 14.23

    Sāksim ar to, ka tikai NA konsekventi iestājās par šīs izpārdošanas pārtraukšanu (jā, fui Grendei, protams), bet V un RP to visu nobremzēja. Nenoliedzu Dombrovska nopelnus, taču pats fakts, ka viņš savu biznesa interešu dēļ faktiski atrodas konfliktā ar valsts lielākās daļas iedzīvotāju interesēm (turklāt vitāli svarīgām interesēm), vismaz mani attur no slavas dziesmu dziedāšanas.
    Patiesībā, lai cik tas nebūtu paradoksāli, mēs faktiski ejam tieši Eirāzijas virzienā, neskatoties uz “tuvināšanos ES kodolam” un nav godīgi to noliegt.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 15.02.2013. 14.56

    BET : Bet ar V un NA ir par maz, lai tās izbeigtu
    —————
    Beidz tak vienreiz tēlot naivo – V bija PRET atļauju tirgošanas atcelšanu.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 15.02.2013. 15.52

    Bet ar V un NA ir par maz, lai tās izbeigtu!
    ====
    vai šodien ir jau 1.aprīlis?:)))

    te divas pilsētas galvas 5 gadu laikā neko ar zelta tiltu izdarīt nevar, te tagad 2 no 3 koalīcijas partijām neko nevar izdarīt ar uzturēšanas atļaujām:))) droši vien SC atkal kaut kādā brīnumainā kārtā vainīga, V un NA atliek tikai rokas platīt (un pa klusiņām arī izmantot šo iespēju:)))

    Bet, vai jums maksā SC vai Lindermanis, lai jūs V un NA par pilnīgi bezspēcīgām būtnēm atspoguļotu?:)))

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Egitazz > gliters 15.02.2013. 15.54

    Ja pazust, tad labāk pazūst starp eiropas tautām nekā nokļūt atpakaļ kremļa nabadzībā
    ===
    tad jau tā arī vajadzēja pateikt, ka jautājums ir tikai cenā:))

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 15.02.2013. 20.43

    Andrejs: BET : Bet ar V un NA ir par maz, lai tās izbeigtu
    —————
    Beidz tak vienreiz tēlot naivo – V bija PRET atļauju tirgošanas atcelšanu.
    – 3
    —————-
    spriežot pēc mīnusiem Vienotība bija par tirgošanas atcelšanu, bet nobalsoja “pret”… vai ne?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > gliters 16.02.2013. 00.40

    Bet, a kādēļ tas paraugzēns un viņa komandas biedrs, finansu ministrs, nepiegriež/nerosina piegriezt — pa istam, nevis kosmētiski/ar māņkustībam vien — skābekli zviedru pensijfondiem, kam te ne tikai bankas, bet nu arī ātro kredītu dalītāji?

    (Interesanti, vai Pirktiņas-Fromanes, kādreizējās JL aktivistes un jaunas ceribas, vadītā nebanku kredītdalitaju apvieniba Vienotībai ziedo kaut ko vai pavisam neko?)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > gliters 16.02.2013. 09.43

    Ja kāds grib kaut ko komentēt, tad vispirms silti iesaku VISMAZ pārzināt tēmu un ar to saistītos notikumus.
    Šaubos, vai bija daudz tādu, kuri ES budžeta veidošanas procesā, kā arī, – kādas vēlmes no savas puses izteica Lietuva un Igaunija, iedziļinājās un izdarīja secinājumus. Turklāt, lai tam sekotu un pēc tam kādam (kaut vai ES pārstāvniecībai Rīgā Aspazijas bulvārī) uzdotu pašam interesējošus jautājumus, ir par maz ar iegūtās informācijas “nolikšanu” galvā, ir nepieciešama vismaz elementāra spēja spriest un analizēt. Vismaz tik daudz, cik katram māca skolā.
    Nevienam šeit, portālā neinteresē kaut kādi viedokļi, pēc kuriem ir jūtams, no kuras puses tā “smaka” nāk, un kuri atklāj komentētāja visai trūcīgo intelektu (ar ko diezin, vai būtu jālepojas).
    Iesaku izlasīt šo, un mazāk pakļauties prokremlisko un citu mafijas demagogu apmaksāto provokatoru ietekmei: http://www.ir.lv/2013/2/13/budzeta-gaudas

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

valdis 15.02.2013. 11.24

Ieskatoties Dienā (Freimanis: Vēlētāju izvēle Saeimas un pašvaldību vēlēšanās ir krasi atšķirīga) pēdējā rindkopa, kas veltīta Rīgas Domei, vareni gan sociologam izdevusies:). Tik tieši un nepārprotami:).

+4
-2
Atbildēt

0

Egita 15.02.2013. 11.09

un kāda ir šī raksta tēma?

+2
-15
Atbildēt

2

    janis17 > Egita 15.02.2013. 11.11

    Nu kategorija – “political AD”

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Egita 15.02.2013. 11.30

    ——
    Tēma vecu vecā, tikai jauni formāti jaunajos laikos.

    Vecā dziesma, jaunās skaņās: “Sirdzapziņas tīrība”

    http://www.youtube.com/watch?v=2qNZnrUFNEQ

    “Aiz kūtiņas laukmalē būcenis sīks /Kur viegli var aizstaigāt kājām
    Un vecus žurnālus pārlasīt / Ko šai pusē nemanu krājam
    Un vecus žurnālus pārlasīt / Ko šai pusē nemanu krājam..”

    0
    -16
    Atbildēt

    0

janis17 15.02.2013. 11.05

Visumā labu un pareizu rakstu sabojā pēdējā reklāmas nodaļa par IT KĀ viena paša cilvēka “labo kultūru” IT KĀ aiz viņa nestāvētu īstie lietu kārtotāji. IT KĀ visu demokrātiskā valstī nokārtotu VIŅŠ – visas valsts LAIMES LĀCIS!!!
Pretruna sanāk.
Mēs taču zinām, ka kaimiņos ir valstis, kur kāds prezidents ir valsts galvenais hokejists, kādā citā valstī dzērves nelido uz ziemeļiem, ja tās nepavada prezidents, viņš Amūras tīģerus ārstē un lido ar iznīcinātāju, sargājot robežas – viens pats visu dara!!!
Tad kur tā mūsu kultūra ir pavirzījusies, ja valdiņš viens pats sakārto lietas?

+10
-21
Atbildēt

0

buchamona 15.02.2013. 11.04

Rakstā tomēr saplūst kopā divas atsevišķas lietas.
1. Cilvēka iekšējā gaume, kultūra – proti, kā, ar kādiem valodas līdzekļiem tiek formulēts viedoklis par lietām, kuras notiek paša degungalā.

2. Jautājums par to, cik lielā mērā mēs katrs esam atbildīgi par savu vārdu? Jautājums par to, kas demokrātiskā sabiedrībā ir vārda brīvība un, jautājums par to, vai demokrātiskā sabiedrībā pastāv robeža starp vārda brīvību un nelietību, kuras vārdā tiek izmantota ” vārda brīvība”? Šinī gadījumā es jēdzienu – vārda brīvība apzināti liku pēdiņās.

Ja mēs runājam par vārda spēku demokrātiskā sabiedrībā, man šķiet, ka visbīstamākā tendence ir meklējama nevis pārspīlētā kategorismā ar kuru publiski tiek formulēts viedoklis, bet gan tas, ka jēdzienā – vārda brīvība mēs sākam saskatīt visatļautību. Mēs sākam jaukt divas lietas – tiesības uz vārda brīvību un apzināta melu paušana, baumošana utt, kura notiek, piesedzoties ar vārda brīvību.

+25
-3
Atbildēt

0

austrisv 15.02.2013. 10.23

Ir taču tik viegli sēdēt siltā istabā un lamāt tos, kuri patiešām kaut ko dara, kā V. Dombrovska valdība pašreiz.
Man personiski tagad labi naktīs nāk miegs, jo zinu, ka ši valdība, vismaz ne V. Dombrovskis, man nenozags “pēdējo kreklu”, bet gan gluži otrādi pašlaizliedzīgi darīs visu, lai izvilktu Latviju ne tikai no finanšu krīzes , bet arī no ekonomiskās krīzes.
Kauns visiem tiem, kuri neko nedara valsts labā, bet tikai zākā valsts vadītāju, kurš ir pats labākais no līdzšinējiem premjeriem.
Bet zagļu banda jau nesnauž, jo viņu rokās ir prese, un līdz ar to mēģina satracināt to tautas daļu, kura neko nejēdz un arī negrib sajēgt kas ir kas!
Es tomēr negribu noliegt kremļa roku, jo logs uz Eiropu un impēriskās idejas vienmēr viņiem būs tuvas, jo paši viņi neprot saimniekot savā valstī, bet vienmēr mēģinās skaldīt un valdīt, it seviški, ja dzeguzes ola ir iedēta kādā kaimiņvalstī, kurai sāk iet arvien labāk ekonomikā.

+31
-9
Atbildēt

20

    gliters > austrisv 15.02.2013. 10.56

    “Es tomēr negribu noliegt kremļa roku, jo logs uz Eiropu un impēriskās idejas vienmēr viņiem būs tuvas, jo paši viņi neprot saimniekot savā valstī, bet vienmēr mēģinās skaldīt un valdīt, it seviški, ja dzeguzes ola ir iedēta kādā kaimiņvalstī, kurai sāk iet arvien labāk ekonomikā.”

    Mja… Pašsuģestijai liels spēks. Man gan izskatās, ka Krievijai nekas nav pret uzsēsties mums uz astes, lai tādā veidā aizvien dziļāk iespiestos ES. Un izskatās, ka Briseli tas nemaz nesatrauc.
    Nav vairs Pētera I laiki, kad logu uz Eiropa cirta ar karaspēku (no tā par laimi mūs glābj NATO) – šobrīd Krievijas ieroči ir gan energonesēji, gan korupcija, gan FSB jumtotā “biznesa” aktivitātes un tie ir gana iedarbīgi.
    Neglābj mūs dalība ES no Krievijas ne mazākā mērā.

    +9
    -23
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > austrisv 15.02.2013. 10.58

    —–Bet: “(..) Es tomēr negribu noliegt kremļa roku, jo…..” =============================================================================
    Jo iepriekšējās septiņgades ES fondi ir APGŪTI tik veiksmīgi, ka pat “liel-meistars” Godmanis savu sajūsmu neslēpj:

    “(..)nav pieļaujama situācija, ka Latvijā nav neviena, kas patiesi uzrauga, kā tiek apgūti Eiropas Savienības (ES) fondu līdzekļi.”

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/godmanis-premjeram-jauznem-virsvadiba-par-es-fondu-apguvi-13969826

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > austrisv 15.02.2013. 11.02

    ——-Bet Ir taču tik viegli sēdēt siltā istabā un lamāt tos, kuri patiešām kaut ko dara, kā V. Dombrovska valdība pašreiz.
    =============================================================================
    Un IRši arī nekaunās “lamas” izplatīt – paša Bērziņpapus neslēptu irgāšanos par V.Dombrovska valdības ministru saceptajiem plāniem:

    “Prezidents Īrijā: Patlaban reemigrācijas plāns nedarbojas”

    http://www.ir.lv/2013/2/14/prezidents-irija-patlaban-reemigracijas-nav-spejigs-darboties

    +1
    -23
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 15.02.2013. 11.09

    Bet, tavs mīlas objekts tak visiem zināms! Vakar rozītes aizsūtīji?
    Neskatoties uz kāda cilvēka apmātību, gribu atgādināt – centies saglabāt objektivitāti, veselo saprātu un atceries, ka pēc iemīlēšanās skurbuma nāk rūgta un patiesa atklāsme – viņam arī vakarā smird zeķes un no rītiem mute! :))

    +7
    -22
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > austrisv 15.02.2013. 12.01

    tik tiešām ripo galvas atejā
    Dombrovska ”veiksmes stāsts” – valsts parāds 5.7miljardi Ls, 250000 darbspējīgo aizbraukšana no valsts, bezdarbs, nabadzības padziļināšanās, pensionēšanās vecuma palielināšana, sabiedrības novecošana, vissliktāk pieejamā medicīnas aprūpes sistēma, sagaidāma pieaugoša imigrācija, izmirstoši lauki, kur daudzviet nav pat ģimenes ārsta, nodokļu celšana (zemnieku subsīdiju un peļņas, noguldījumu-depozītu aplikšana ar nodokli), Latvenergo tarifu palielināšana.
    Pie ”veiksmes stāstiem” pieder arī likumīgā zagšana AirBaltic jomā izmantojot Krājbankas bankrotu, ko apliecina ierosinātās lietas pret tiesiskuma koalīcijas iecelto administratoru un viņa mahinācijām, Hipotēku bankas uzdāvināšana skandināviem, nespēja menedžēt fotoradaru līgumu, PV līgumu, gāzes termināļa izbūvi, šos procesus paslēpj ar vienkāršu risinājumu – atteikšanos no šiem līgumiem.
    Krīze beigusies, taču Tiesiskuma koalīcija ir atteikusies segt 50% trūcīgo personu komunālajiem maksājumiem, tajā pašā laikā nekaunās deputātiem un savējiem valsts kapitālsabiedrību barotnēs celt algas. Arī zaudējums par ES finansējumu Latvijai tiek liekulīgi pasniegts par uzvaru.
    Dombrovska valdības veiksmes stāsts ir arī geju un lesbiešu praidu, kā arī anarhistu-huligānu atbalstītājs Rimševičs, „reformatori” Ķīlis un Sprūdžs (ļoti ”ētiskais” mainot sievas), Loskutova un Viņķeles tandēms algu celšanā savējiem vienlaikus ministre ir ieinteresēta, lai no Satversmes pazustu pants par to, ka laulība ir savienība starp vīrieti un sievieti, Vilka netaisnīgā un šķeltnieciski politiskā pieeja nodokļu pārdalē pašvaldībām, miljonu uzdāvināšana tirdzniecības ķēdēm samazinot PVN, nolaidība Liepājas metalurga uzraudzībā, Āboltiņas ”godīgie” balsojumi par likumiem kas saistīti ar vīra firmu, Circenes profesionālās biznesa intereses ar ”naudu seko grūtniecēm” un riskanto citviet Eiropā neesošo apdrošināšanas plānu, Gremdes neprofesionalitāte un subjektīvums pret ierēdni, bieži vien neadekvātā rīcība, kā arī slavenie nodokļu optimizētāji Zaķis-partijas frakcijas vadītājs, Štokenbergs, Kampars, Čaklais, Pulka „klamburu abonementa” izmatošana. Savukārt Ēlerte būdama ārštata padomniece pamanās sev izkārtot algu 1000Ls apmērā.
    Otrajā plānā ir godīgs, atbildīgs un kompetents zaglis Kampara izpildījumā piešķirot savējiem enerģijas kvotas, liekulīga savējā Štokenberga ielikšana PV valdē, šķeltnieka Klāva Olšteina sievas Lauras Ošlejas kļūšana par Āboltiņas padomnieci politiski juridiskajos jautājumos, ar budžeta apstiprināšanu galvojuma izsniegšana ar Vienotību saistītajam miljonāram Donatam Vaitaitim, Dombrovska ģimenes biznesa partneres Bukanes atrašanās divos krēslos-algu saņem gan no Valsts kancelejas, gan Ventspils brīvostas valdē, Investīciju baņķiera, partijas Vienotība līderiem draudzīgā Ģirta Rungaiņa treknās valsts apmaksātās finanšu konsultāciju, Ķekavas novada domes priekšsēdētāja, Vienotības pārstāvja Roberta Jurķa padomdevējam juridiskajos jautājumos Imantam Muižniekam uzvara pašvaldības iepirkumā, Dombrovska padomnieka Krievāra spējas „godīgi” izgrozīt savai piena rūpnīcai labvēlīgus Ministru kabineta noteikumus, tāpat labvēlīgus noteikumus savai firmai izgrozīja Dombrovska zelta puisēns ministrs Gavars. Čigānes kontrabandistes gaitas, kā arī deputātes dzīvesbiedra biznesa partneris Juris Pauls Cālītis ”nejauši” kļūst par Air Baltic apakšuzņēmuma nodokļu apiešanā Aviation Crew Resources vadītāju.

    +8
    -33
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 15.02.2013. 13.28

    Bet, Tu esi Vienotības biedre vai vienkārši tāpat kaifo par viņiem?

    +7
    -20
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 15.02.2013. 13.32

    Es nedaru tā kā tu, kam viss slikti!
    Man tagad ir labi, jo Dombrovskis valsti neizzog par spīti tam, ko tas bimbis tur murgo, jo valsts parādu sataisīja iepriekšējās valdības. Kādam gan muļķim jābūt lai ticētu tādam bimbim.
    Bez tam ne visi ir pērkami!

    +24
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 15.02.2013. 14.27

    “Man tagad ir labi, jo Dombrovskis valsti neizzog par spīti tam, ko tas bimbis tur murgo, jo valsts parādu sataisīja iepriekšējās valdības.” – nu tas taču ir skaidrs, ka valsts parādu sataisīja iepriekšējās valdības un Dombrovskis valsti neizzog. Taču bimbo jau neraksta, ka sataisīja parādu un izzog. Viņš uzskaitīja tikai konkrētus FAKTUS, un neko citu.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 15.02.2013. 14.45

    BET Kādam gan muļķim jābūt lai ticētu tādam bimbim.
    ————–
    kam tieši no Bimbo teiktā Tu nepiekrīti? :))))))))))
    Starp citu – kāpēc nevienu no IR žurnālistiem neuztrauc īpatnējā un klusā Hipotēku bankas atdošana zviedriem? Tur būtu darbs tādam nopietnam pētniekam, analītiķim un birku karinātājam kā A.Ozoliņš…

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 15.02.2013. 14.49

    Bet: jo valsts parādu sataisīja iepriekšējās valdības
    ————
    kura iepriekšējā valdība sataisīja parādus?

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 15.02.2013. 16.40

    Bet, Bet… :) Ja vēlies runāt par godīgumu un pati vēlies būt solīda, nevajadzētu izmantot noklusējuma panēmienu Vienotibas un premjera Dombrovska propagandēšanā.

    Prieks, ka atgādināji, ka Dombrovskis nezog, bet kādēļ — aizmirsi, kā Dombrovskis un pārējā Vienotiba klusēja un turpina klusēt pēc tam, kad Edgars Jaunups no Latvijas Valsts Mežiem izsita Ls 900 000 “ziedojumu”, ko sadalija brālīgi/uz pusēm ar Lembergu 2 privātbumbotāvām/basketklubiem VEF un “Ventspils”. Turklāt Edgars Jaunups vēl arvien ir Vienotības biedrs, — interesanti, kādēļ? Vai tādēļ, ka partijas biedri LV likumos nav paredzējuši krminālatbildību par politiskā reketa “ziedojumu” izsišanas paņēmienu? Ērti, vai ne? Un ari premjeram ērti, — LV likumi ļauj klusēt, vai ne?

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 15.02.2013. 17.41

    andrejs
    “kāpēc nevienu no IR žurnālistiem neuztrauc īpatnējā un klusā Hipotēku bankas atdošana zviedriem?”

    Ja Latvijas Krājbanka būtu atdota zviedriem bet ne krievu bandītam un čekistam….

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 15.02.2013. 20.40

    Ja Latvijas Krājbanka būtu atdota zviedriem bet ne krievu bandītam un čekistam….
    —————
    Man nepatīk, ja manu (valsts)īpašumu kādam atdod bez konkursa vai izsoles.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 16.02.2013. 10.45

    andrejs
    Nevienam nepatīk. Kad smirdīgā komunistu cūka, Andra Amerika čoms, Vladimirs Kuļiks, kurš par noguldītāju naudu, rupji pārkāpjot banku noteikumus, bija sev nopircis krievu vērstpapīrus, 1998. gadā izputināja RKB, uzradās investors, kurš banku ar visiem parādiem pārņēma un noguldītāji netika izputināti.
    p.s. par kuļiku. “latvijas ceļa” pederasti, čekisti, komuņagas un zagļi bija tam piešķīruši Latvijas pilsonību “par īpašiem nopelniem”

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > austrisv 16.02.2013. 18.40

    @bet
    “Ne visi ir pērkami!” Pajautājiet jebkuram PR speciālistam, kas ilgstoši strādājis ar politiķiem, un viņš pateiks, ka pat viscēlākais bruņinieks (arī ezītis savā konsolidācijas kažociņā), nonācis politikā, ētiski degradējas. Jā, nenoliegšu, par Dombrovski labāku premjeru šī atjaunotā valsts nav redzējusi, bet neaizmirsīsim Vienotības liekulību, netīro darījumu slēgšanu ar ZZS par eiro atbalstu un ko tik vēl nē. Varbūt Dombrovskis ir neuzpērkams, bet kukuļotājs gan.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 16.02.2013. 19.42

    andrejs: Man nepatīk, ja manu (valsts) īpašumu kādam atdod bez konkursa vai izsoles.
    ————
    dīvaini, ka par šādu komentu liberasti saliek 8 (!) mīnusus… Par ko? :)))))))))))

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > austrisv 16.02.2013. 21.00

    Ja runājam konkrēti par Dombrovski, viņam var pārmest pretējo – tēlainu izteicienu nelietošanu. Tas jau būtu labi, ja būtu vērojams, ka grēkāži, pareizāk sakot grēka zaķis, Jaunups un citi vismaz kaut kā tiktu “nolikti pie vietas”, apsaukti, norāti, nokaunināti… varētu jau teikt, ka cilvēki alkst redzēt, kā “galvas ripo atejā”, taču ir jāsaprot, ka politiķu visatļautība un nekaunība ir tracinoši apnikusi. Cilvēki alkst dzirdēt stingru, ne rupju vārdu, vēlas redzēt noteiktu darbību. Tās Dombrovskim attiecībā pret “Vienotības” politiķiem trūkst.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    info > austrisv 17.02.2013. 17.55

    es domaaju, ka nevajag jaukt pinci ar pirkstu.
    ir kjiilis un ir Dombrovskis.
    ministru nekontroleejamaa oraalaa ejakulaacija ir briesmas… aber mums visa saeima ir beernudaarzs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    info > austrisv 17.02.2013. 17.56

    bimbo tu esi patiesi tumss ljautinsh

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    info > austrisv 17.02.2013. 17.59

    taa ir maaksla manevreet…
    jo redz ZZS piem redz tikai savas intereses un vinjiem pajaat naakotne. Valdis manevree.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam