Ģenerālprokurors bažīgs par sevišķi smago noziegumu pieaugumu

17

Komentāri (17)

Sandris Maziks 12.02.2013. 14.37

tarax_tara
“Ventspilii 80 gadu beigaas blakus lpolicijas ēkai atradās īsts narkomānu
Midzenis”

Simbioze, “odnako”.
Vēl joprojām, pilna iekšlietu ministrija ar kondrašoviem, bugajiem, krasovskiem, griguļiem, bogdanoviem, koņuhoviem un citiem mērgļiem, kas saauguši ar organizēto noziedzību. Uz Kozlovski nav ko cerēt, galvenais lai tikai nepaliek vēl sliktāk.

+1
0
Atbildēt

0

egils_krastins 12.02.2013. 13.14

Tas vel no krievu laikiem palicis Ventspilii 80 gadu beigaas blakus lpolicijas ēkai atradās īsts narkomānu
Midzenis Milicijas darbinieki katru dienu gāja garām ,zināja , bet neko nedarīja

0
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 12.02.2013. 13.08

noziegumu kuri saistiiti ar narkotikaam mums kaudzeem , bet vai kaads no lielaas peļņas guveejiem vispaar meeģinaats noķert? ar ko ntad policisti vispaar nodarbojas , ja mums galvenais noziegumu pienesums tik tiešaam ir narkotikas muusu valsts daudzreiz mazaaka par Čikaagu , tur saprotama lieta ka policijas diviizija vajadziiga , pret narkobiznes liekas mums tabuu , nedriikst taču aiztgikt un kas zin kuraa varas kantorii seed iistais barons….

+2
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 12.02.2013. 12.34

susurs
“Ja valsts amatpersona ar kādu savu lēmumu ir nodarījusi lielus materiālos zaudējumus, tad tāda rīcība ir jākvalificē kā “sevišķi smags noziegums”.”

Vai Zatlers nebūtu izdodams viņa Maskavas vizītes laikā apzagtiem pensionāriem, gandarījumam?

+1
-1
Atbildēt

0

janazakovica 12.02.2013. 11.11

lielo bazu vecitis..galvenaa prokurora funkcija baza.

0
0
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 12.02.2013. 11.01

Tas jau labi, ka mūsu ģenerālprokurors tik “bažīgs”.
Ir viena joma, kur mūsu valstī es nejūtu ne galvenā prokurora, ne valdošo politiķu “bažas” – valsts ierēdņi nenes nekādu kriminālu atbildību par pieņemtajiem lēmumiem, kas radījuši lielus zaudējumus valstij.
Likumi ir tā uztaisīti, ka Tu viņu tā, pa īstam, pat atlaist nevari – kaut kur “jāaizrotē” ir kaitnieks, lai turpina citur taisīt skādi.
Šī ierēdņu visatļautība patiesībā ir labākā augsne korupcijai un, lai cīnītos ar to, vajadzētu tam visam pielikt punktu.
Ja valsts amatpersona ar kādu savu lēmumu ir nodarījusi lielus materiālos zaudējumus, tad tāda rīcība ir jākvalificē kā “sevišķi smags noziegums”.

+6
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.02.2013. 10.00

Kad augšu nevēlās tīrīt tad apakšu nevar vairs savaldīt, kā saka, visi grib dzīvot.

Laukā auksts, sniegs ar lietu mijas, vējš. Vecmāmiņa nopūšās : ” nabaga zaglīšam arī grūti”

+2
0
Atbildēt

0

Ieva 12.02.2013. 09.45

Taisnība. Balvos policisti noslepkavo cilvēku, vilto ekspertīzi un nekas, uz brīvām kājā, Jēkabpilī laupa spēļu zāles un šauj savējos, nupat policists aplaupīja veikalu. Tā jau ir kā mana māte teica- godīgs cilvēks uz policiju strādāt neies…
A par tiesu varu – Ja Bičkovičs uzskata, ka uzsākt izmeklēšanu pat divus gadus pēc nozieguma izdarīšanas ir normāli…

+3
0
Atbildēt

0

andrejs_murnieks 12.02.2013. 09.38

Tās ir sekas korumpētajai tiesu varai. Arī bagātākie autobraucēji nebaidās sabraukt cilvēkus uz ielām, jo labi zina ka tos par to nesodīs, ka varēs no soda vienkārši “atpirkties”, kā atpirkās jeremeičiki. Lielie džipi brauc tā, it kā uz ielas nebūtu ne gājēju, ne velosipēdistu. Bet ja gadās, tad vēl piedod gāzi. Labi, ja tad paspēj nomukt malā, ja nē, tad pats vien esi vainīgs. Nav ko maisīties “dižajiem” pa kājām. Bet policija vispār nelien laukā no saviem siltajiem kantoriem, jo aldziņa tiem maza, bet laiks ir auksts. Tie gaida algas pielikumu, protams sēžot siltumā. Viņi uzskata ka algas pielikums tiem pienākas par uniformas nēsāšanu, ne par darba darīšanu.

+2
-2
Atbildēt

3

    ineta_rr > andrejs_murnieks 12.02.2013. 15.06

    Nojaušu, ka runa ir par gājēju pārejām, tādēļ atgādinu, ka atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumu 24. pantam:
    “Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_murnieks > andrejs_murnieks 12.02.2013. 16.17

    >ex-diena-lasitaji. Uz pārejām nav problēmu, ja ir acis pierē. Problēmas ir uz ceļa apdzīvotā vietā, pilsētā, kad cilvēks brauc ar savu divriteni pa labo maliņu un viņam no aizmugures brauc virsū, brauc virsū tā, it kā velosipēdista vispār tur nebūtu. Fūre vēl “iebliež” to savu “gaisa tauri”, lai cilvēku vispār nobiedētu līdz triekai, bet džips apdzenot nolauž spoguli, aiziet garām dažus milimetrus no kreisās kājas. Tad kādi te vairs noteikumi, kādi panti, kad uzdarbojas slepkavas uz ceļa. Viņi taču zina ka bičkoviči vispirms ir biznesmeņi un tikai pēc tam, ļoti tālu pēc tam, tikai tiesneši, ka viņi tiesā ne jau pēc likuma, bet pēc maka biezuma. Arī policiju tas vispār neinteresē, jo viņiem alga nemainās no negadījumu skaita. Pat CSN nemaz nav tāda panta, kas aizliegtu velosipēdista tīšu sabraukšanu, velosipēdists ir aizsargāts tieši tik pat cik autobraucējs, bet citi kodeksi savukārt neattiecas uz ceļu satiksmi un ar tiem var manipulēt kā patīk. Valsts šeit sargā tos tajos džipos, ne tos kuri brauc ar velosipēdu. Viņi tikai melo par zaļo domāšanu un gaisa tīrību, bet reālos “zaļos” šeit drīkst nesodīti sabraukt, lai tie nemaisās bičkovičiem un policistiem, uz ceļa, pa kājām, lai neliek samazināt ātrumu arī apdzīvotās vietās un pilsētās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > andrejs_murnieks 14.02.2013. 15.44

    Vasarā dažkārt braucu ar velosipēdu, tajā skaitā arī pa ielām un agrāk esmu bijis gana neapdomīgs, lai brauktu pa šoseju, un ikdienā esmu autovadītājs, tādēļ saprotu abas puses, un diemžēl mana atbilde ir šāda – ja nespēj braukt kā pārējie ceļu satiksmes dalībnieki, tad nerādies tajā vietā. Neatkarīgi vai esi uz dēļa, slēpēm vai jaunākajā Golf, ja nespēj iekļauties plūsmā, tad tev tur nav jābūt. Bet likums atļauj? Tad likums ir jālabo, patlaban jau uz šosejām ir minimālais ātrums 40 km/h, bet acīm redzot vajag vēl vienu pantu, ka aizliedz braukt ar ātrumu, kas vairāk par, teiksim, 20 km/h atšķiras no plūsmas ātruma, tātad reāli pilsētās minimālais ātrums vairumā vietu sanāktu kādi 35 km/h – profesionālam velobraucējam nekas īpašs, bet vairumam gan būtu trīsreiz jāapdomā, vai vajag līst uz ceļa.

    Ja labi padomā, 20 km/h būtu pieļaujamā ātruma atšķirība no plūsmas ātruma ārpus apdzīvotām vietām, taču apdzīvotās vietās jau gan 40 km/h, gan 70 km/h rada bīstamas situācijas, tādēļ apdzīvotās vietās būtu pieļaujama tikai 10 km/h atšķirība no plūsmas ātruma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam