Latus pret eiro varēs apmainīt 245 banku filiālēs

47

Komentāri (47)

buchamona 02.02.2013. 13.16

Taisīju šorīt brokastis un pārdomāju pēdējo mēnešu notikumus, un nonācu pie secinājuma, ka pirmo reizi, kopš tika atjaunota mūsu valsts neatkarība, diez vai spēšu izvēlēties politisko spēku par kuru varētu balsot nākošajās vēlēšanās.

Par NA, ja viņi ” nepārdomās dzīvi”, noteikti vairs ne. Un ne jau Dombrovas balsojuma dēļ, bet gan tādēļ, ka nevaru piekrist tam, kā NA novērtēja kolēģa rīcību:

” Nacionālā apvienība (NA) uzsver, ka tās frakcijas deputāts Jānis Dombrava, kopā ar opozīciju balsojot pret eiro ieviešanas likumu, balsojis morāli atbildīgi un atbilstoši savai sirdsapziņai…..
..NA pauž, ka respektē Saeimas Kārtības rullī un Ētikas kodeksā ietverto normu, ka “deputāts ir morāli atbildīgs savu rīcību (runām, balsojumiem u.c.)”. “Deputāts nevar aizbildināties ar valdības pārstāvju, partiju vai citu personu spiedienu, lai attaisnotu balsojumu pret savu sirdsapziņu,” un Dombrava ir rīkojies atbilstoši tam, skaidroja NA….” +++ http://www.delfi.lv/news/national/politics/na-dombrava-pret-eiro-ieviesanas-likumu-balsojis-pec-sirdsapzinas.d?id=43022592

Viss jau ļoti labi izklausās, taču es pirms balsoju par NA, izlasīju viņu programmu, kurā nepārprotami bija pausts apvienības atbalsts eiro ieviešanai Latvijā. Kā tas varēja gadīties, ka Saeimas vēlēšanās no NA listes startēja deputāta kandidāts, kura pārliecība nesaskan ar savas partijas programmu ? Kur man ir garantija, ka nākošreiz, kad Saeima nonāksim līdz ļoti būtiskam balsojumam, šī situācija apvienībā neatkārtosies?
Ar Dombrova balsojuma vērtējumu NA sevi apliecina kā neprognozējamu politisku spēku, kuram nevar uzticēties, jo priekšvēlēšanu programmu jebkurā brīdī var izkoriģēt kāda NA deputāta ” sirdsapziņas lēkme”.

Par Vienotību arī nevarēšu balsot līdz brīdim, kamēr partija nepārprotami nenoformulēs savu attieksmi pret Satversmes punktu, kurš skaidro, kas Latvijā ir ģimene. Kā arī vispār neformulēs savu attieksmi pret mūsu sabiedrībā pieņemtajām tradicionālajām vērtībām, kuras šodien tiek mēģināts koriģēt ” dzimumu līdztiesības” vārdā. Pārāk neizplūdīšu skaidrojumos, esam par šo tēmu diskutējuši līdz nelabumam.

Nevarēšu balsot arī par RP, ja arī viņi tiks pāri 5% barjerai, jo viņi tā arī līdz šim nav atbildējuši uz jautājumu – ar ko ZZS oligarhi atšķiras no SC oligarhiem un nav sapratuši to, ka SC pārstāv nevis krievvalodīgo iedzīvotāju daļu, bet gan ir viens atjaunotajai LR naidīgs spēks.

Nekad vēl neesmu balsojis un laikam nebalsošu par partiju, kura ir uzcepta pirms vēlēšanām, lai arī ” pavārs” šoreiz būtu pats Repše.

Par ZZS pat runāt vairs nav vērts – tā kā – pilnīgs bezceris :)

+7
-2
Atbildēt

3

    Sanšains > buchamona 02.02.2013. 13.27

    Nav tik bezcerīgi. Joprojām spēkā ir (un vienmēr būs) princips, ko pirms 11. Saeimas vēlēšanām jauki formulējis Ritvars Eglājs:

    “Paša vēlētāja interesēs ir pavilkt Saeimu iespējami tuvu savām domām, kas un kā darāms. Kā to izdarīt? Neejot balsot, nekas nebūs līdzēts.

    Tāpēc pirmais — iet balsot. Balsojot par sīkpartijām, kas netiek Saeimā, arī nekas nebūs līdzēts.

    Tāpēc otrais — balsot par sarakstiem, kam izredzes tikt Saeimā. Šais vēlēšanās tie ir: Nācionālā apvienība, “Vienotība”, Zatlera reformu partija, Zaļo un zemnieku savienība, “Saskaņas centrs”.

    Trešais — balsot par tuvāko no sarakstiem, kam izredzes tikt Saeimā. Diez vai jūsu viedoklis pilnībā sakritīs ar kādu partiju, un diez vai tuvākā partija būs rokas stiepiena attālumā. Pie vella, man arī viedoklis atšķiŗas no savas partijas, turklāt nopietnās lietās. Taču arī tad, ja tuvākā partija ir kilometra attālumā, jābalso par to, jo pārējās ir vēl tālāk un tikai tā iespējams Saeimu pavilkt kripatu tuvāk sev.” (13.09.2011)
    http://ritvars.wordpress.com/2011/09/13/par-ko-balsot/

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 02.02.2013. 14.10

    riņķīapkārt. Tavs vētējums ir pareizs, bet es tomēr piekrītu Harim. Kā vari ignorēt vēlēšanas, ja klejotājs Tev paredzējis lauksaimniecības ministriju?:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 02.02.2013. 15.39

    Ino. Nē, nu protams – vēlēt ir jāiet gluži vienkārši tādēļ, ka ir tāda sodība Latvijā, kā SC. Diezgan pazemojoša situācija.

    Es divas reizes esmu mēģinājis audzēt kartupeļus. Abas reizes lauku novāca meža cūkas un brieži, ar šādu praksi es tiešām būtu labs lauksaimnieku ministrs :) Taču klejotāja ierosmi uzņemu kā komplimentu :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 02.02.2013. 12.50

VVF mazmeita esot piedzimusi. Dēla Kārļa ģimenē.
Suminām ! Lai aug Latvijai!
Stiprā dzimtā piedzimusi.

+5
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 02.02.2013. 11.04

Es te esmu klusībā, savā lauku sētā, tādu kā ēnu kabinetu sastādījis un diezgan nacionālu pēc sastāva, lai Latviju beidzot uz īstā ceļa nostādītu.
Un tad par premjerministru es liktu Zirneklieni [labāku kandidatūru es nevaru iedomāties]. Ārlietu ministrs būtu lno, lamu es savkārt vēlētos redzēt kā kultūras ministru. Satiksmes ministriju es uzticētu Tantei Sidrai. Valsts drošibu pārredzētu betijaceļmale. Ekonomijas ministrijā galvenais būtu nothing special. Man šajā nacionālajā valdībā gribētos dot kādu posteni riņķī apkārt, es gan nezinu vai viņš piekristu vadīt lauksaimniecības ministriju. Par kara ministru [atvainojos!], par aizsardzības ministru es nešaubīgi ieceltu artikulus 100, tas gan liktu kremlim no mums trūkties, bet arī pielaizīties. articulus 100 arī liktu NATO apspriesties ar Latviju, visus daudz maz svarīgos lēmumus pieņemot.Jā, un beidzot par labklājības ministru es vēlētos redzēt dzeri.

tas viss :) have a nice day :)

+7
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > dace_ampermane 03.02.2013. 14.11

    klejotais, tu mani uz Kažociņa vietu nominē?:) Paldies, jūtos pagodināta :) Skat, arī valstsvīri meklē kandidātus viņa vietā http://www.pietiek.com/raksti/izsijats_pirmais_sab_direktora_kandidatu_loks
    Paskatījos un nospriedu, ka tiem nosauktiem kvalifikācija ir augstāka. Sapratu, ka ar karstu sirdi un Dzimtenes mīlestību vien nepietiek un nolēmu nekandidēt :)
    Apskaužu tevi par atrašanās vietu. Es savā agrāk par dziļu pavasari diez vai tikšu:(
    Lai tev jaukas dienas arī tālāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 02.02.2013. 10.05

plašapziņas un pašapziņas līdzekļi [medija] izvērtusi īstu histēriju par to, ka pēc gada kad ievedīs euro, piecu euro naudas zīme iesprūdīs naudas izmaksas automātos! Visai cienījami cilvēki no valsts pārvaldes aparāta ar gudriem ģīmjiem cepās par šo tēmu televīzijā.

+3
-1
Atbildēt

0

reksa 01.02.2013. 22.12

Skatos “100.pantu” un brīnos.

Agrāk man vienmēr bija labs iespaids par Viņķeli.
Bet nu ar šodienas dēmagōģiju viņa labu iespaidu ir iznīcinājusi.
Slesera cienīga muldēšana…

+3
-9
Atbildēt

0

māsa 01.02.2013. 22.01

Jau sākumā teicu, priekš kam mums tie sū.. lati, uz vienu vietu ko iet! Tikai! Repsīšus uzreiz vajadzēja mainīt pret eurorubuļiem un tauta ar visām četrām būtu par! Pie rubuļiem tak pierasts! Saimnieka nauda ar provi, segumu un riktīga! Pat iekosties skanošā sudrabā var, nevis kā pašu – štruntīgais, smirdigais un nevērtīgais lats! Kā jau Saule Laime rakstīja. Sabrauks te lielā skaitā atlētiski Afrikas dēli, noliks iezemiešiem klaušās ieti, ko pasāksi? Ja būs pie rokas eurorubuļi, varēsi droši laisties trimdā! A ko ar tādiem latiem?
Jā, latvietis nekad 750 gadus nevienam nav vergojis un nevergos, ja eirorubuļi kabatā, noteikti nē!
Ar naudu tiksim galā, cieti! Nākošais dienas (vai gada) kārtībā – valoda. Visi tur cilvēki kā cilvēki. Vāciski šprehē, angliski spokē, bet bauri pa savam. Neviens kulturāls eiropietis nesaprot, ko viņi buldurē. Ja ejam Eiropā, tad ar valodu tāpat kā ar štrunta latu! Nevajag mums ne vienu, ne otru! Cienīsim Eiropu, kā viņi mūs, un atradīsimies viņu rindās, bez aizspriedumiem, eiropeiski!

0
-12
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 01.02.2013. 20.40

Neņemos spriest par Aivara gudrību. Toties droši zinu, ka izcili pieklājīgais Normunds nav “Latvijas tauta”, kā pats te zemāk uzstājas, tikai par godīgumu gan tik drošs neesmu.

+12
0
Atbildēt

0

Ilgonis 01.02.2013. 20.34

Murgs! Esot savākti 34 paraksti… Atkal muļļāšanās uz vietas un naudas tērēšanas pasākums!
Kā ir ar to 68…”Ja to pieprasa vismaz puse Saeimas locekļu, būtiskas izmaiņas nosacījumos par Latvijas dalību Eiropas Savienībā…” – vai šis nav tas gadījums?! Ko saka juristi? Igaunija allaž ir gudrāk uzvedusies par Latviju. Lietuva arī ir ceļā uz pārmaiņām, tikai mēs, kā tāds aunu bars, mīņāsimies uz vietas. Tā tie pseido Latvijas mīlnieki (SC) un zemnieki (kuri faktiski nav zemnieki) atkal ākstās…

+11
0
Atbildēt

12

    Una Grinberga > Ilgonis 01.02.2013. 21.19

    @Misija
    Ja par pamatojumu tiktu ņemts šis pants, tad varētu droši izmest mēslainē Griguli ar savu šaiku. Vēl jau tomēr paliek Bērziņu Andris, kurš jau iepriekš ir pateicis, ka atbalsta eiro un šajā jautājumā uzticas ekspertiem. Ja tur būs griba, tad cerams likumu neiesaldēs, kas jau apdraudēs eiro ieviešanas gaitu! Skaidrs, ka neviens nevētīs uzņemšanu eirozonā, kamēr Latvijas visas institūcijas nebūs sniegušas skaidru “par”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Ilgonis 01.02.2013. 21.28

    Paldies! Palieku cerībā, ka gudri cilvēki novērsīs šos muļķīgos izlēcienus.
    Grigule gan sola vērsties ST, gan vākt tos daudzos tūkstošus parakstu… no tā secinu, ka par velti viņa to nedara gan – droši vien atrasts ‘bīdītājs’ un sponsors…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ilgonis 01.02.2013. 21.50

    @Misija
    Kādas cerības Grigulei savākt 150 tūkst. balsu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Ilgonis 01.02.2013. 22.05

    Nekādu! Tikai par sevi atstās nesavaldīgas fūrijas iespaidu.
    Tā kā esmu nopietnos (pensionāres) gados – man šādas izdarības radīja satraukumu piektdienas vakarā…, bet palasot savu domubiedru komentārus – pamazām nomierinos. Paldies par to arī Jums Nasing spešal!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Ilgonis 01.02.2013. 22.14

    Kādēļ gan Grigule nevarētu savākt 150k parakstus, ja iesaistās arī SC? Un SC iesaistās jebkurā gadījumā, ja jau ir 34 paraksti sarunāti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Ilgonis 01.02.2013. 22.28

    Tādēļ ka tie vairs nebūs profesionālu politiķu (= čekas aģentu), bet gan vienkāršu cilvēku paraksti. Un kā rakstīja augstāk Nasing Sp., krievi Rīgā labprāt pārietu uz eiro un diezvai principā pēc sabotēs savas nākotnes perspektīvas.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ilgonis 01.02.2013. 23.22

    @roberts_j
    Vakar braucu autobusā, kur šoferis klausījās kaut kādu krievu radio. Runa bija par eiro. Žurnālista un intervējamā speciālista retorika bija par to, ka eiro ir jāievieš. Krievi ir arī aktīvi uzņēmējdarbībā – viņi par eiro. Ja latvieši latu papildus ekonomikai identificē arī kā neatkarības simbolu, tad krieviem darbojas tikai ekonomiskie motīvi un tie ir par labu eiro ieviešanai.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilgonis 02.02.2013. 01.09

    ….prezidents Bērziņš jau ir paudis savu nostāju….arī juristi ir izteikušies, ka par starptautiskiem līgumiem referendumu nevar rīkot….
    …izskatās, ka aizdusas nomocītajai Grigulei tā ir pēdējā iespēja sevi apliecināt….

    …bet….situācija varētu kļūt pavisam interesanta, ja eiro ieviešanas apstrīdēšana nonāktu līdz Satversmes tiesai – ko darīs Kūtris, kurš neapdomīgi jau paudis savu nostāju PRET eiro?….pēc Abrenes jautājuma “pievilkšanas aiz matiem” – uzticība ST ir krietni iedragāta….Kūtra divdomīgā nostāja Muižnieces atstādināšanā, tagad eiro jautājums – un ST var norakstīt kā neatkarīgu un uzticamu iestādi….

    ….Grigulei ir mazsvarīga notikumu gaita, galvenais sacelt jezgu….šobrīd Latvijai pievērsta pastiprināta ārvalstu preses un amatpersonu uzmanība, tas jau parādās ziņu apskatos….drīzāk viņas cerība balstās uz to, ja Latvijā skandāls sekos skandālam – Eiropa var sākt šaubīties, vai Latviju uzaicināt pievienoties eirozonai….

    …vērojot viņas hiperaktivitātes prezidenta vēlēšanu laikā un tagad eiro ieviešanas laikā – tam sievišķim ir novirzes….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Ilgonis 02.02.2013. 08.29

    Par to, ka Grigule pēc uzvedības sprežot reizēm liekas jokaina, es piekrtu. Piekrītu arī par Kūtri. Un ceru, ka jautājums tiks novērtēts kā referendumam nevirzāms.

    Tomēr par tiem 150k parakstu, ja tie būtu nepieciešami, tik pārliecināts par to nesavākšanu nebūtu. Kā redzējām valodu referendumā, tas elektorāts ir ap 270k. Domāju, ja SC nopietni iesaistītos, pusi varētu nodrošināt un gan jau arī ap 15k preteiro latviešu atrastos. Kopā tak atrastos 150k lumpenproletariāts, kas ārpus sava rajona nekust un kuriem ekonomiskās intereses saistībā ar eiro vienkārši nav.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ilgonis 02.02.2013. 10.27

    @roberts_j
    Girgule ir “jokaina”? Tu gan esi diplomātisks. Viņa ir stulba un destruktīva. No politikas viņa neko nesajēdz un ne velti viņu izslēdza no Zaļās partijas. Bērziņa izvirzīšanai bija jābūt kā politiskajai spēlei nevis mērķim, bet viņa gāja uz visu banku. Tāds “fanātisms” ir izskaidrojams ar vienu – viņa par 150% kalpo Lemberga katrai idejai. Lembergs viņai piezvanīja “eu, druška, tagad mums jāpagāž Dombrovskis tronī un jānobremzē eiro ieviešana!” Šīs spēles vienīgais mērķis ir turpināt kaitēt situāciju valdībā un izgāzt Dombrovska šīs valdības galveno uzdevumu, lai V nevarētu turpināt stiprināt savas pozīcijas. Un lielā mērā pie šīs situācijas ir vainīgs Dombrovskis, kurš pārāk dedzīgi publiski rādīja savu entuziasmu pie eiro. Eiro izrādās ir Dombrovska ahileja papēdis. Latvija varētu ieviest eiro arī 2015.gadā (Māstrihtas kritērijus izpildītu!), bet vēlēšanu cīņā V vairs nespētu tik labi cīnīties ar vēl neredzamiem “eiro labumiem”, kā “eiro riskiem”, ko var redzēt citās valstīs. Grigules uzdevums ir apturēt likumu ar jebkādiem mērķiem – nevienu referendums neinteresē! Likuma apturēšana uz diviem mēnešiem nozīmē, ka eiro vairs nevar paspēt ieviest 2014.gadā un aptur V pozīciju nostiprināšanos.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Ilgonis 02.02.2013. 10.43

    NS, vai droši zini, ka “nevar paspēt”? Esmu lasījis, ka konverģences ziņojumu ES sāk gatavot tikai pēc tam, kad tai būs pieejami marta ekonomiskie dati, t. i. ne āgrāk par marta beigām. Ja tagad februāra sākuma likumprojektu apturēs, tad divi mēneši iztecēs apriļa sākumā – vai tiešām šī pāris nedēļu starpība ir tik izšķiroša.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ilgonis 02.02.2013. 10.57

    @agrunte
    Satversme
    69. Valsts Prezidents izsludina Saeimā pieņemtos likumus ne agrāk kā desmitā dienā un ne vēlāk kā divdesmit pirmā dienā pēc to pieņemšanas. Likums stājas spēkā četrpadsmit dienas pēc izsludināšanas, ja likumā nav noteikts cits termiņš.

    +1 mēnesis, kamēr likums “marinējas” pie prezidenta.
    Konverģences ziņojums ir tikai ziņojums. ES Padomei ir jāapstiprina uzņemšana. Skatos, ka Igaunijas gadījumā tas ir noticis 13.jūlijā. Tas nu laikam būtu tas pēdējais laiks, līdz kuram visam ir jābūt apstiprinātam.

    Kaut gan palasot tvītus, nav vēl nemaz tik liela garantija, ka tie 34 paraksti Grigulei būs! http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/452064-zzs_referendumu_saistiba_ar_eiro_ieviesanu_neorganizes_sc_doma

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 01.02.2013. 20.17

Sastrēgumstundā Grigules retorika bija ZZS firmas mērcē. Viņai vērās vaļā mute atsaukties uz citu valstu prezidentiem un premjeriem, kurus viņa labi, ja redzējusi avīzē, bet runāja, kā vakar būtu kafiju malkojusi Davosā:))
Grigulei pat pietika nekaunības runāt par valsts novešanu līdz nabadzībai, kaut vienīgā partija, kura vēl pastāv un joprojām būtu par šo faktu tiesājama ir viņas pārstāvētā ZZS, jo tuvāko sabiedroto N-tās valdības vairs nav,(TP LPP/LC).
ZZS izdomājuši Euro jautājumā iet uz visu banku… uz priekšu, tas būs Jūsu partijas pēdējais centiens norakt Latviju.

+17
0
Atbildēt

0

efeja60 01.02.2013. 19.44

Eiro ir nāve!

0
-15
Atbildēt

1

efeja60 01.02.2013. 19.41

Aivar, tu gudrs neesi!

+1
-14
Atbildēt

0

simpsons 01.02.2013. 19.14

Eiro pretinieki uzskata, ka lata pastāvēšanas galvenais pozitīvais punkts ir iespēja to devalvēt un tādejādi veicināt ekonomisko attīstību.

Par cik valdība latu nedevalvē, tad viņi visu saņemto algu uzreiz samaina Baltkrievijas rubeļos. Tie devalvējas, tādejādi veicinot eiroskeptiķu personisko labklājību un turību.

Līdz ar to eiro ieviešana viņus neiekmēs, jo latu viņiem nav.

+13
-1
Atbildēt

0

efeja60 01.02.2013. 19.13

nekāda eiro nebūs! eirozona iet uz grunti!

0
-14
Atbildēt

0

Andris 01.02.2013. 19.11

Hmm, tikmēr Diena raksta:
“Grigulei izdevies iegūt 34 deputātu atbalstu referenduma rosināšanai par Eiro ieviešanas likumu”
http://www.diena.lv/latvija/politika/grigulei-izdevies-iegut-34-deputatu-atbalstu-referenduma-rosinasanai-par-eiro-ieviesanas-likumu-13991421
Vai tiešām tas ir iespējams?

+5
-1
Atbildēt

7

    efeja60 > Andris 01.02.2013. 19.14

    IR!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Andris 01.02.2013. 19.38

    @agrunte
    Iz Satversmes:
    72. Valsts Prezidentam ir tiesības apturēt likuma publicēšanu uz diviem mēnešiem. Viņam likuma publicēšana ir jāaptur, ja to pieprasa ne mazāk kā viena trešā daļa Saeimas locekļu. Šīs tiesības Valsts Prezidents vai viena trešā daļa Saeimas locekļu var izlietot desmit dienu laikā, skaitot no likuma pieņemšanas Saeimā. Šādā kārtā apturētais likums nododams tautas nobalsošanai, ja to pieprasa ne mazāk kā viena desmitā daļa vēlētāju. Ja augšminēto divu mēnešu laikā šāds pieprasījums neienāk, tad pēc šī laika notecēšanas likums ir publicējams. Tautas nobalsošana tomēr nenotiek, ja Saeima vēlreiz balso par šo likumu un ja par tā pieņemšanu izsakās ne mazāk kā trīs ceturtdaļas no visiem deputātiem.
    73. Tautas nobalsošanai nevar nodot budžetu un likumus par aizņēmumiem, nodokļiem, muitām, dzelzceļa tarifiem, kara klausību, kara pasludināšanu un uzsākšanu, miera noslēgšanu, izņēmuma stāvokļa izsludināšanu un tā izbeigšanu, mobilizāciju un demobilizāciju, kā arī līgumus ar ārvalstīm.
    68. …Ja to pieprasa vismaz puse Saeimas locekļu, būtiskas izmaiņas nosacījumos par Latvijas dalību Eiropas Savienībā izlemjamas tautas nobalsošanā.

    Likums tiek apturēts uz 2 mēnešiem, kuru laikā ir jāsavāc 10% vēlētāju balsu referenduma rīkošanai tikai tādā gadījumā, ja tas netiek uzskatīts par budžeta sastāvdaļu vai starptautisku līgumu. ZZS ar savu reitingu nesavāks 10%. Vai SC pirms vēlēšanām izies uz anti-eiro kampaņu? Es domāju, ka nē, jo daudzi krievi, it īpaši Rīgā, labprāt pārietu uz eiro – tas nozīmē sev atņemt daļu balsu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 01.02.2013. 19.43

    Paldies par info, NS! Bet izklausās bēdīgi, jo es cerēju, ka prezidentam ir tiesības likumu neapturēt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Andris 01.02.2013. 19.48

    Man tikai nav absolūti skaidrs, vai likumu, kas neatbilst tautas nobalsošanai, ir obligāti jāaptur uz 2 mēnešiem. Te vajag juristu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 01.02.2013. 21.49

    Skaidrs ka Dombrava. Sabotāžas Centram 31 balss, pati Grigule 32., par 33. atrāda vēl kādu no savas partijas, bet 34. jābūt Dombravam.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > Andris 01.02.2013. 22.10

    Nepatiesas baumas jau nu gan nevajag izplatīt. Pagaidām ir sarunāti 34 paraksti, kuri pirmdien pārtapšot reālos parakstos uz papīra, un Dombrava pagaidām nav devis piekrišanu parakstīties. Tas pat atreferēts rakstā, uz kuru jūs pats linku iedevāt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 01.02.2013. 22.16

    Tā nav bauma, tas ir tikai mans viedoklis. Dombrava ir kvēls jaunietis, īsts revolucionārs. Leņins tādus sauca par “полезный идиот” (Useful idiot).
    “In political jargon, useful idiot is a pejorative term for people perceived as propagandists for a cause whose goals they do not understand, and who are used cynically by the leaders of the cause.”
    http://en.wikipedia.org/wiki/Useful_idiot
    Kas attiecas uz “Dombrava vēl esot atturīgs” – vajag taču palauzīties mediju priekšā un notēlot, ka viņš visu rūpīgi apdomā.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

efeja60 01.02.2013. 19.07

Nekāda eiro nemaz nebūs! Latvijas tauta ir pret eiro! Eirozona sabruks šī gada laikā!

0
-17
Atbildēt

3

    marmed > efeja60 01.02.2013. 19.23

    Normund,

    beidz te figņu runāt, uz tava fona mēs mērenie eiro skeptiķi arī pēc lohiem izskatamies. Visdrīzāk Eirozona nesabruks un mūs tikuntā piespiedīs pievienoties. Vienīgais kā mēs varam savu stāvokli nepasliktināt ir sākt vairāk ražot un eksportēt uz Eiro valstīm. Sastrēgumsstundā Ošlejam bija ļoti labi argumenti prectatā Dombrovska šļupstiem un galvenais no tiem ir, ka eiro ir izdevīgs ražotājvalstīm, citas iespējas mums nav!

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > efeja60 01.02.2013. 19.31

    Piekrītu, ka tādi kā Normunds ar stulbiem argumentiem un stulbu klaigāšanu bojā eiroskeptiķu tēlu.

    Nepiekrītu, ka Sastrēgumstundā Ošleja argumentācija bija labāka par Dombrovska argumentācju. Manuprāt, bija pilnībā otrādi :)

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 01.02.2013. 19.44

    Dombrovskis tur vispār neko nepateica.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

Cīnītājs 01.02.2013. 18.51

Sapratu, ka mums ģimenē nebūs ko daudz mainīt, lai būtu vērts meklēt kādu banku vai pat pasta nodaļu. Jo uzkrājumu apjomszeķē varbūt būs pārdesmit latu, ko tāpat iztērēsim pirmā mēneša pirkumiem pārtikas bodē.

Bet varbūt kādam ir tie n-tie cipari jāmaina?
Nu ja , dažam labam deputātam tak ar bija skaidras naudas uzkrājumi. Varēs braukt ar ķerru uz banku mainīt!

+4
-5
Atbildēt

0

Janka, Janic 01.02.2013. 18.29

veel vajadzeeja piebildi – 100 gadus!

+2
-1
Atbildēt

1

    dace_ampermane > Janka, Janic 02.02.2013. 10.09

    Ebenemezers +++++ veel vajadzeeja piebildi – 100 gadus!

    +++++++++ un 100 grammus!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam