Neimane: Nezinu, vai TV3 svētdienas rītā rādītu dievkalpojumu

69

Komentāri (69)

Ieva Keiša 04.02.2013. 14.18

LTV ir daudz labu raidījumu, kurus, visticamāk komerctelevīzijas nerādīs. Iespējams, tie nav pašas LTV veidoti raidījumi, bet gan producentu grupu gatavoti, taču vienalga, diez vai tos izvēlētos rādīt citas TV. Piemēram, lielisks, ļoti kvalitatīvs un unikāls (jo neviens cits Latvijas TV kanālos tam nelīdzinās) ir raidījums “100 g kultūras”! Ļoti labs ir “Vides fakti”, un vēl aizvien pietiekami kvalitatīvs ir “Zebra”. Tie ir arī izglītojoši, ne vien izklaidējoši, turklāt interesanti un spēcīgu žurnālistu veidoti. “Panorāma” vēl aizvien ir gana kvalitatīva, neskatoties uz aizvien lielākiem robiem ziņu žurnālistu rindās. Nav tiesa, ka to skatās tikai pensionāri. Daudz jaunās un vidējās paaudzes skatītāju, kam patiesi interesē visas Latvijas mēroga notikumi un arī pasaulē būtiskākais, izvēlas “Panorāmu”. TV3 ziņas ir labas, bet, ja man jaizvēlas, priekšroku dodu “Panorāmai”. Starpcitu, TV3 ziņu laiks – 19.00 – ir absolūti nepiemērots strādājošai ģimenei, kas pēc darba vēl brauc pakaļ bērnam uz dārziņu un iepērkas lielveikalā. 19.00 nav iespējams būt mājās. Darbaholiķim arī lieti noder LTV1 nakts ziņas, ko es skatos vismaz 2 reizes nedēļā, jo tad tās ir vienīgās TV ziņas, ko varu noskatīties. Tā ka – ir, ir potenciāls LTV, tikai vajag adekvāti novērtēt žurnālistus, redaktorus un režisorus, lai LTV nezaudētu savus profesionāļus un piesaistītu pašus labākos šajā nozarē. (Esmu žurnāliste, bet ne saistīta ar TV.)

0
0
Atbildēt

0

edite_zake 03.02.2013. 23.14

centies nelietot izteicienus citās valodās.
čujs, ņuhs un poņa?????

0
0
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 03.02.2013. 18.29

tomēr interesanti – ko īsti Otto Arājai ir nodarījis? ir taču jābūt kādam iemeslam, lai ar tādu neatlaidību un bez jebkādiem argumentiem Ozolu sauktu par neprofesioālu un nekam nederīgu.
tagad vismaz raidījums ir skatāms un nodrošina sab. televīzijas galveno funkciju – dod skatītajiem informāciju (ko nenonrošināja ne Rēders ar savu tendenciozitāti, agresivitāti un viedokļa uzspiešanu, ne Kolāts, kura bļaušana lika izslegt televizoru jau pēc 5 minūtēm).

+6
0
Atbildēt

0

Verners Losbergs 03.02.2013. 16.37

Kopš kura laika reliģiozas sektas lūgšanu tiešraides sabiedriskajā Tv kļuvušas par intelektu bagātinošu piedāvājumu?
Nezināju ka dogmu un iedomības audzināšana mūsdienās ir kas godā ceļams.
Replika par to ka Tv3 nerādītu ir dievkalojumus ir absolūti lieka, skandināviem mazohistiska izklaide reliģijas formātā vienmēr bijusi pēdējā vietā.

+4
-1
Atbildēt

0

pukjuzirnis 03.02.2013. 16.22

Es skatos tikai LTV1, jo te vismaz viss notiek dzimtajā valodā.

+1
0
Atbildēt

0

Anita Gozīte 03.02.2013. 13.29

ltv ir nepieciešamas nopietnas pārmaiņas.
NEPLP līdz šim nav piedāvājis nevienu risinājumu.
NEPLP vienīgais piedāvājums(nez kādā sakarā)visus spēkus veltīt Ltv un radio apvienošanai,
tad ltv atgriezīsies Nagla,Kiršblats,Krauze un Kolāts…

0
0
Atbildēt

0

Arturs 02.02.2013. 20.49

Es atkal nesaprotu, kā tas nākas, ka LTV parādās tikai kristīgās baznīcas rituāli.
Tiešām nesaprotu. Ja ir vieni, tad dodiet vietu arī citiem. Visas ticības ir vienādas, tāpat kā valstis. Lai cik mazas vai lielas.

+3
-3
Atbildēt

2

    grislits > Arturs 03.02.2013. 09.43

    Vēlies redzēt musulmaņu, budistu vai citus dievkalpojumus, dodies uz attiecīgajām zemēm. Latvijā tās un citas reliģijas nav tradicionālas, tādēļ to dievkalpojumi nav jātranslē.

    Un no kura laika valstis ir vienādas. Kam vairāk resursu, tai valstij vairāk varas un nekāda vienāduma. Vienādums ir tikai teorijā, pie tam izdevīgs lielvarām, jo mazas vastis ar maz resursiem nevar sevi aizstāvēt pret lielvarām nepielietjot specifiskus mehānismus, par kuriem lielvaras bļauj, ka tie neesot demokrātiski.

    Bet tās lielvaras neņem vērā, ka tas, ko tās var nodrošināt ar savu lielo cilvēku skaitu un milzīgajām ekonomikām, mazas vastis var nodrošināt tikai ar specifiskiem mehānsmiem, kas bieži vien nebūs īpaši demokrātiski pret visas pasaules iedzīvotājiem, bet tie būs taisnīgi, lai nodrošinātu mazas valsts pastāvēšanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > Arturs 03.02.2013. 17.18

    nullem

    Kāds sakars tam, ka reliģija ir atdalīta no valsts, ar to, vai tā ir tradicionāla vai nav?

    Un ja var noliegt to, ka Latvijā ir tradicionāli reliģijas novirzieni (abi kristietiski) – katolicisms, kas vairāk izplatīts Latgalē, un luterānisms, kas vairāk izplatīts pārējā Latvijas teritorijā – tad ar domāšanu vai zināšanām nav īsti kārtībā. Kā savādāk to var nosaukt, ja ne par tradicionālām reliģijām Latvijā, ja tās te pastāv vairākus simtus gadu un ir plaši izplatītas iedzīvotāju vidū?

    P.S.1 Pats es neesmu ticīgais un baznīcu neapmeklēju.
    P.S.2 kas jums nulle par tādu naidu pret reliģijām, esat kaut kā cietis? Normālam neticīgajam pret tradicionālajām reliģijām parasti ir diezgan vienaldzīga attieksme.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 02.02.2013. 16.50

LTV1, ieskaitot ziņu dienestu par reitingiem daudzviet neuztraucas vispār.

Kuram no TV kanāliem ir cerīgākā tiešā un atgriezeniskā kopsaite ar saviem skatītājiem — tāda kā Bez tabu ar saviem ikdienas bardaka rādijumiem, uz kuriem arvien biežāk reaģē dažādu rangu varneši, nu jau ari Rīgas apgabaltiesu ieskaitot?

Dagnijstant Neimane, kas traucē tāda tipa palīdzību savai auditorijai sniegt? Saklausit un ieraudzīt izpildvaras un likumdeveju brāķa izpausmes, ko uzrāda skatītāji — gan savās vestulēs, e-pastos un pat tvitos no laukiem? Un pat ar mobiltelefonu filmētos sižetos? TV3 ļaujat pelnīt, — interesanti, par kādam cenām? — izīrējot LTV tehniku, (labi, ka saviem mazmaizē turētajiem operatoriem ļaujat piepelnīties, lai izdzīvotu), Arni Krauzi, Ilvu Liepinu ari faktiski esat pardevuši, Domburu — izniekojuši.

Nu vēl arī idejas, kas nav jāpērk, atļaujaties neizmantot!

Un pēc visa tā vēl božaties par Ivetas Kažokas blogu?!

Uz kādu laiku, taupibas nolūkos LTV varētu iekonservēt paraudzinašanas/attapsanās nolūkos — kā esošās tehnikas nomas un bijušo darbinieku gaišās piemiņas kantori.

Ja jau Domburam vajadzēja, Dagnij, misijas dēļ strādat par pusvelti, tad kādēļ Voldemārovičs Niks Volmārs, struntīga Jaungadšova, iespējams, lielākais pelnītājs, to nav vēl manīts darām?

+6
0
Atbildēt

0

runivs 02.02.2013. 15.26

1. Virsraksts patiešām neveiksmīgs. Interviju palaidīs garām cilvēki, kas neinteresējas par reliģiju un nezin, kas ir Neimane.
2.LTV zemāk vēl varētu krist, ja no turienes aizietu vai piespiestu aiziet vēl arī Gesti un de facto komandu.
3. Skatoties uz Ozolu, šķiet, ka viņš tūlīt, tūlīt kaut ko atkal sajauks vai nonāks muļķīgā situācijā. Nepamet sajūta par viņa iespējamo angažētību.
4. Liela kļūda bija pieļaut A.Krauzes aiziešanu. Viņš būtu ideāls 100.p.preses kluba vadītājs.Žēl, ka vairāk LTV neredzēsim I.Liepiņas burvīgo smaidu.
5. Visu cieņu Rēdera k-gam, bet nav skaidri kritēriji, pēc kuriem viņš vadās uzaicinot sabiedrības pārstāvjus. Savācot nekompetentu, neobjektīvu un pat naidīgu (piemēram, 90.gadu Interfronte un viņu mantinieki) ) publiku, var panākt to, ka drīz uz šo raidījumu ies politiķi tikai ar ziloņa ādu. Vismaz Dombura raidījumos bija aicināti eksperti, bet tik daudz, piedodiet, ar dzīvi neapmierināto t.s.klaķieru nebija. Līdz ar to arī skatītāji ieguva patiesāku informāciju.
Atvainojos, ja kādu nepamatoti smu aizskārusi.

+8
-3
Atbildēt

2

    Ilgonis > runivs 02.02.2013. 15.59

    ilmac
    Jā, arī manu noskaņojumu ietekmēja I. Liepiņas burvīgais, nomierinošais smaids…
    Labprāt skatos J. Gestes vadīto raidījumu. Runājot arī par ne visai labām lietām, kuras notiek Latvijā, viņš spēj ‘nesatracināt’ skatītājus. Patīkams balss tembrs – nomierinošs un tajā pat laikā viņš runā nopietni un lietišķi. Žēl, ka no LTV1 aizgāja A.Krauze. Pat ļoti žēl! Rēdera kunga vadīto raidījumu sākumā paklausījos, bet atmosfēra tajos bija nepatīkami ‘sakaitēta’ un nervoza – tāpēc to vairs neskatos.
    Domāju, ka Rēdera kungam derētu ņemt piemēru no raidījuma “100 gr kultūras”, jo tajā uzaicinātie sarunu biedri ir gudri un interesanti cilvēki. Ar prieku skatos šīs sarunas par māklas jautājumiem Latvijā. Kāpēc runājot par politiku – nevarētu būt līdzīgi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > runivs 02.02.2013. 16.09

    /Nepamet sajūta par viņa iespējamo angažētību./

    Vai šādu frāzi nevar pateikt par jebkuru? Īsti par angažētību tad arī vajag runāt, ja ir iemesls.
    Kad A.Krauze Jums pāri mēram “uzbruka”, tad likās, ka Jūs Saeimā tā vislielākā vaininiece (kaut simpātijas gan Jūsu, gan Arņa pusē). Vienkārši daudz vairāk tur pārmetumus un atbildību būtu pelnījuši citi.
    Tagad, kad O.Ozols tiek bombardēts, it kā viņš būtu TV1 sabrukuma vislielākais vaininieks, tad, gribot negribot, tas neliekas ticami.
    Un kur bija drosmīgā D.Arāja, kad E.Kots visu šo gadu laikā netraucēti saimniekoja?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

sanitai19 02.02.2013. 11.17

Visas Arājas, Neimanes tik ļoti ieciklējušās uz Ozolu, ka tas jau izskatās pēc paranojas. “Uzēdušās”- vienā vārdā. Labie no TV1 ir pazuduši, palikušās arājas un neimanes neko nav spējīgas ne izdomāt, ne varēt. Plikas viduvējības, kuras piekaltušas pie krēsliem.

+6
-4
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > sanitai19 02.02.2013. 11.47

    —–Skaistule Visas Arājas, Neimanes tik ļoti ieciklējušās uz Ozolu, ka tas jau izskatās pēc paranojas.
    =============================================================================
    Paranoja?! Vai tik tā nav latviešiem tik raksturīgā skaudība, ko sadzīvē sauc vienkārši par greizsirdību?

    http://www.youtube.com/watch?v=JY1RJ585Fvk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > sanitai19 02.02.2013. 15.09

    Skaistule, nevis pie saviem krēsliem piekaltušas, — Dita Arāja, visticamāk, trokšņo ne tādēļ, lai pašai būtu pamats cerēt nokļut LTV studijā OOzola vieta, bet gan kādu savējo kandidāta labad… :)

    100. panta utml. diskusiju vadītāju un attiecīgo komandu Dita Arāja un visi, kas aiz viņas klusi, uzskata par nopietnu politvaras sviru, ar kuru iespējas pasargāt savējos politiķus un to sabiedrotās stutes no publiskas neizdevīgu jautajumu uzdošanas un no sev nevēlamas pašu vārgdienīšu parādišanas sabiedriskajā medijā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > sanitai19 03.02.2013. 20.58

    Visas Arājas, Neimanes tik ļoti ieciklējušās uz Ozolu, ka tas jau izskatās pēc paranojas.
    —-
    Kopš okupācijas laikiem daļā mūsu sabiedrības ir palicis tāds dīvains fenomens ,kuru okupācijas vara kultivēja,tas ir boļševistiskā pārliecība,kas nepieļauj citus viedokļus un kompromisus.Jau skolā pionierim vajadzēja skaidri pateikt ka viņš ir gatavs cīņai par Ļēņina un Staļina lietu.
    Cik man zināms tad politikas portālu.lv finansē Džordžs Soross ,pavisam atklāti,un es nedomāju ka viņš būtu saistījies ar kādiem Latvijai naidīgiem ārvalstu diversiju centriem
    Dž.Soross savā grāmatā :”Maldu varbūtības laikmets “raksta ,ka galvenais šķērslis stabilai un laimīgai pasaulei ir ASV.Viņš deklarē ka ir par globālo atvērto sabiedrību un ka valstu suverenitāte ir savu laiku nokalpojis jēdziens, tas mantots no laikmeta kad pār padotajiem valdīja karaļi.Mani viņa nostāja mulsina jo to var salīdzināt ar Marksa un Engelsa uzskatiem ka ir nepieciešama vispasaules proletāriāta revolucija ,kas novedīs pie darbaļaužu laimīgas dzīves.
    Vel var pateikt ka Sorosam savu darbību veikt Krievijā un Kīnā nemaz neveicas un tas droši vien nav iespējams arī arābu pasaulē un citos musulmaņu reģionos.Tā ka Sorosa centieniem var būt lemts nepiepildītiem.
    Latvijā sabiedriskās politikas centru “Providus ” un tā portālu politika.lv manuprāt ir pārņēmušas enerģiskas feministes un pašam Sorosam tur teikt ,laikam ,nav ko.Providus ir tāda līdzīga partijai organizācijai kas pati vēlēšanās nebalotējās ,bet kuras cilvēkiem ir ietekme politiskajās partijās un izglītības iestādēs un masu medijos.
    Man Providus šķiet līdzīga reliģiskai sektai,kas varbūt vēlas darīt dzīvi latviešiem labāku,bet te vajadzētu atcerēties teicienu:”ar labiem nodomiem ceļš bruģēts ir uz elli”.
    Ozols, laikam, vel nav pārbaudīts un tāpēc viņš nav seviški uzticams Providus.Vajag mazliet paterorizēt viņu,lai nedomā jokus taisīt.
    Sastrēgumstundas Rēders ir jau sabojāts,tur neko vairs nav ko gaidīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 01.02.2013. 21.38

Jā, TV ar tik mazu finansējumu nevar izdzīvot. Un nevar pārmest cilvēkiem, kas aiziet uz komerckanāliem. Taču, manuprāt, viņi zaudē, jo TV3, LNT ziņu raidījumi tomēr nav tik populāri kā LTV. Šajos raidījumos tomēr kā āža kāja lien ārā īpašnieka intereses. Panorāma ir ļoti labs raidījums, arī ticamība, manuprāt, ir visaugstākā. Bet tas nu ir absurds, ka “negatavus” vadītājus laiž ēterā.Lai arī mums katram ir sava gaume, atšķirīgi vadīšanas vērtēšanas kritēriji – vienam patīk māte, otram meita, trešajam – jaunā kleita – tomēr kaut kādai profesionālai vērtēšanai ir jābūt. Lai kā kritizējam padomju laikus, tomēr tad ļoti rūpīgi gatavoja jaunos diktorus, raidījumu vadītājus. Tāpat kā Neimanes kundze, arī, piemēram, radio žurnālisti sāka ar sīkiem, neuzkrītošiem uzdevumiem, nevienu neatļāvās iemest ūdenī kā kucēnu. Bija arī tādi, kas nespēja tikt pāri pirmajam slieksnim un atvadījās no ētera. Pieredzējis režisors uzreiz jūt – būs vai nebūs lietas koks un, ja neder ziņām, varbūt būs labs cita rakstura raidījumam un otrādi.
Par Otto Ozolu: lai arī nepiederu tiem skatītājiem, kas nemitīgi “alkst asiņu”, tomēr šķiet, ka kā runājošs žurnālists viņš zaudē savu rakstošā žurnālista asumu, izlaiž no rokām vadības grožus. Taču domāju, ka to var “uztrenēt”. Man patīk, ka viņš nav tik “varmācīgs” kā Rēders, kas momentā aizbāž muti katram, kura viedoklis viņam nepatīk. Ozols ir mierīgāks. To izmanto kolēģi un reizēm raidījums atgādina tirgu.

+8
-2
Atbildēt

6

    Ilgonis > My Paradise, My Rules 01.02.2013. 21.46

    con brio
    Pilnībā piekrītu Jūsu viedoklim. Jo īpaši ‘pēdiņvārdiņiem’: “negatavus”, “uztrenēt” un “varmācīgs”.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldīna > My Paradise, My Rules 02.02.2013. 07.14

    Piekrītu,taču vērtēsim objektīvi! LTV nav nakts ētera, kā ir LR, un nevienam nav kur praktizēties! Tieši tā, tevi kā dārzeni iemet tiešajā ēterā un visa Latvija var vērot kādreizējā konkursa “Ko tu Tu proti?” kroplu formu, izdzīvošanas šova sintēzi ar analītisku diskusiju. Intervijā tika atzīts, ka LTV vairs NAV speciālistu, kuri gatavo cilvēkus ēteram, izkopj to dikciju, māca ausīs dzirdēt vienu, runāt otru utt. Kur lai tas Otiņš to rauj, ja nav kur? Labi, Strautmane, Domburs ir “apēduši pudu sāls” ēterā, taču arī viņu vēlmes ($) ir vērā ņemamas. Skaidrs, ka maut pa vecam vairs nevar, kaut kas jāmaina, un sajūta ir tāda, ka Zaķusalas krastmalā viss ir tā ierūsējis, ka tur vairs nevienam nav “čuja, ņuha un poņas” un viss Zaķusalas prāmis dreifē, bet ar stūres aparātu neviens apieties nemāk, par līšanu motortelpā nemaz nerunājot! Mans “čujs” saka, ka, ja LMA, LKA un LU topošajiem māksliniekiem, režisoriem un žurnālistiem iedotu kaut 1/3 LTV budžeta, tad viņi par to naudu velnu no elles izmānītu, bet visiem čuriņa raustās, a, ja nu tiem jaunajiem, zaļajiem sanāk>?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > My Paradise, My Rules 02.02.2013. 11.50

    Eestipois, veselas diskusijas vērts ir sabiedriskās TV personas, kam vajadzetu būt atbildīgi domājošai, savdabā verbalizācija par Jāni Domburu un viņa darba samaksu. Faktiski tie ir izteikumi, kas raksturo darba devēju attieksmi pret darba ņēmejiem Latvijas darba tirgū. Redz, “našla kosaa na kaameņ”/izkapts akmeņam trāpijuse, un Neimanīša žēli smilkst, ka… Domburam vajadzējis pagulties zem Kota diktāta/ceļaruļļa un… misijas dēļ (?!)… sevi LTV par velti vai pusvelti dāvināt!

    Būtu pamēģinājusi ar Vienotibas deputātiem iz Saeimas par tādu misijas apziņu parunāt, vai ar šejienes V-partfanātiķēm par Edgara Jaunupa misionārismu klubu basketā par LVM naudu vai Edgara Jaunupa — kā Vienotibas senā talanta un vēlarvienējā biedra (!)– misionāra pozu, dalot laupījumu ar otru pundurbasketbolistu no oligarhu apkarojamās komandas. Tikpat labi — ari par Solvitas Āboltiņas u.c. V-partijas līderu pozām, grimasēm u.c. paņēmieniem, savu kasiera un reketiera hibrīdu piesedzot… :)

    Un, ja nu OOzols pēkšņi iežagotos LTV tiešraidē par kaut ko tā-ā-ādu?! Ditas Arājas tipa “profesionālēm” IR, par ko satraukties, jo par jautājumiem, uz ko Sandrai Bukanei atbildēt, sarunas fragmentā LTV etrā ar premjeru mājiens lidz publikai jau tika, — neduo’ Die’s, ja LTV producenti pacenstos — ar publiskojamam sekām/atsaucēm! — panākt, lai Sandra Bukane u.c. valsts parstāvjiem ostu utml. valdēs butu neizbegams pienākums ierasties uz 100. pantu pie OOtiņa ar “sudrabainām” rozēm noslēgumā!

    Iedomājies, Eestipois, kāda jezga koalīcijā saceltos! Dita Arāja un viņas ragutiņu stūmēji to taču tik labi saprot!

    Cerības uz OOzola neitralizēsanu iz LTV1 ētera Vienotibai un Ditai Arājai pagaidām atstāj vairākas OOtto spēju nepietiekamības — vēlmes būt saimniekam situācijā trūkums, kas paralēls sievišķīgai vēlmei izskatities pēc smukulīša TV kadrā/tā redzamajā/rādāmajā daļā virs jostasvietas. LTV steiga Otto iebuldozerēsanai kadrā izpaudās ari ar to, ka sarunas vaditājs kaut cik labi “noformēts” tika vienīgi augšdaļā. Ari tad, kad reklāmisti sagādātu lejasdaļas noformejumu, derētu pameģināt Otto patrenkāt kustību konsultantam, lai vismaz retajos TV studijas kopplānos kustētos virisķīgi, nevis lavītos, ka dūmistabā ar zemiem griestiem iedzīts.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Aldīna > My Paradise, My Rules 02.02.2013. 13.08

    Tas pat suņam skaidrs, ka Domburu vajag tagad un vajadzēja tad! Mums. Bet vai viņiem?
    Jaunups, “Vienotības” Rīgas mēra kandidāts? Vai tik viņa odiozā persona nav pie vainas, ka Rīgas mēra krēslā iesēdās Nils, jo dēļ šis neveiksmīgās izvēles varbūt ar to pāris procentu balsu pietrūka!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > My Paradise, My Rules 02.02.2013. 15.06

    Eestipois, man aizdomas, ka tiešī ar Jaunupa ielikšanu RD listē — un vēl merkandidātos! — Vienotiba ar stipri drošu iepriekšparedzamibu Rīgas Domi SC un Ušakovam faktiski uzdāvināja/atdeva bez cīņas… Relativi logiskākais attaisnojums no V puses varētu būt, ka listē V Jaunupu ielika, lai tas apjaustu savu politisko mazspēju un mazāk traucētu partijas iekšpusē… Ja tā, tad partijas ieksējās mazspējas dēļ zaudēta latviešu partijām RD?

    Ticamāk, ka RD atdošana vai RD pārdošana tika ar Jaunupa likšanu listē vienīg noformēta, — uzlīmējot Edgariņu kā etiķeti uz izmetamas pudeles. Netīsa atdošana Vienotiba nav rakjsturīga, tādēl tīša pārdošana — vienīgi hipotēzes līmenī — būtu ticamāka, jo — ja nu Vienotiba kaut ko pieprot lieliski, — tad tirdzniecība tā ir pilnīgi noteikti. Turklāt — tirdzniecība ka tikai viens no polittehnologiskajiem paņēmieniem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Estipois, ir jau arī cits variants – ja tik ļoti gribas strādāt TV, apgūsti vajadzīgās iemaņas par savu naudu – algo valodas konsultantu, režisoru, kustību meistaru… Tad, kad esi visu apguvis, piesaki savi. LR, piemēram, nereti piedzīvo šo realitāti – atnāk “pusgatavs” entuziasts. Režisors jūt, ka viņam “ir iekšā”. Vadība sākumā uztic nelielus darbiņus, jā, tās pašas nakts stundas, vēl ko citu. Tikmēr notiek mācību process: pretendentam ir runas pedagogs, valodas pedagogs, kas “atgādina ” gramatiku. Tad sāk uzticēt atbildīgākus raidījumus. Kad cilvēks jūt, ka var, viņš pasaka “paldies”, bet dažreiz arī nepasaka, un dodas uz TV vai komercradio. Arī Arnis Krauze “uztrenējās LR, tāpat Arnis Blodons, Zane Peneze un citi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 01.02.2013. 20.42

…lai visu nekrāsotu tumšās krāsās – jāizsaka atzinība par erudīcijas spēles “Sekotāji” radīšanu sabiedriskajā TV, piesaistot jaunākās paaudzes skatītājus…un raidījuma vadītājs Renārs Zeltiņš šāda formāta raidījumam ir patiesa veiksme…
…raidījums interesants un izglītojošs ne tikai jauniešu auditorijai, atraktīvs un aizraujošs, dod iespējas pārbaudīt arī skatītāju zināšanas un iegūt jaunu informāciju….
…atliek novēlēt veiksmi jaunu raidījumu veidošanā….

+10
-4
Atbildēt

0

andris902 01.02.2013. 20.25

…Otto Ozola atrašanos kadrā – uzsveru – atrašanos kadrā, varētu attaisnot vienīgi ar vēlmi mainīt raidījuma nosaukumu “Eksperiments ar skatītājiem” un sabiedriskajam TV publicējot cenrādi, cik par šādu iespēju “atrašanās kadrā” iekasē no potenciālā gribētāja pagozēties TV starmešu gaismās…..droši vien, tā būtu iespēja TV pelnīt, jo gan jau būtu ne mazums pašpārliecinātu ļautiņu, kuri gribētu pasēdēt raidījuma vadītāja vietā….atsevišķu samaksu vēl paprasot par apmācību (cerams, ka O.O. par šo pakalpojumu maksā pats, nevis tas iekļauts viņa algas izmaksās)….
…vai tad nav vienalga, kurš šobrīd sēž pie “100.panta preses kluba” galda?….tāpat visu raidījumu izvelk pieaicinātie žurnālisti….

…to, kā skatītājs novērtē šādus eksperimentus, varēja pārliecināties ar skatītāju balsojuma rezultātu – pēdējā raidījumā nesavāca pat 150 skatītājus/balsotājus….

+10
-11
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 01.02.2013. 18.38

TV nav misija. Ja kāds misionārs tur kādu laiku izturējis, tad atliek apbrīnot ( Rēdera izturība vispār ir apbrīnojama). NEPKPs valdības vārdā vēl kādu “apēdīs”.

+1
-2
Atbildēt

0

sanitai19 01.02.2013. 17.15

Ja runājam par Otto Ozolu – jā, raidījums „100. panta preses klubs” ir „zem” Ziņu dienesta, bet es tiešām nebiju klāt ne tad, kad viņu izdomāja, ne tad, kad apstiprināja. Es minēju Baibas Strautmanes vārdu, bet man pateica, ka būs proves Otto Ozolam. Kad bija izmēģināšana, es arī nebiju klāt, tā kā tas, kuram vispār tā ideja radās un kas bija tie, kas noskatījās un viņu akceptēja, tiešām būtu jautājums [raidījuma …
___
I, labi vien bij, ka nebiji klāt. Otto Ozols ir ieguvums TV, kuru Tu nenovērtē. Pati, ta, neesi nekas. Ja jau esi tik gudra un nepieciešama, ka bez Tevis nevar iztik, kur biji, ka nebiji klāt. Un nezākā Ērgli. Viņai kauns esot! Pirms kādu zākā, nosaucot vārdā, 10X apdomā! Man kauns par tādu nezinīti un nevarīti Neimani!

+8
-13
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > sanitai19 01.02.2013. 19.34

    Skaistule
    Ja Otto Ozols ir ieguvums, jājautā, kas tad vainas bija Šlesera draudziņam, Gailītim.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 01.02.2013. 16.22

Njā, izrādās, ka LTV ir vēl bēdīgāk nekā tas izskatās no malas. Ja organizācija vairs nezina, kas ir kvalitāte un kā to panākt, tad vilciens jau ir aizbraucis. Mani visvairāk šokē tas, ka saturs tiek plānots pēc ārējiem notikumiem (DzSv, vēlēšanām) nevis tiek definēti iekšēji (ņemot vērā sabiedrisko pasūtījumu un komerckanālu trūkumus). LTV vajag patiešām labu līderi ar stipriem nerviem, lai kaut cik sakārtotu to, kas ir nolaists pēdējā desmitgadē.

+14
-1
Atbildēt

1

    lailabidzane > Una Grinberga 01.02.2013. 16.32

    .
    Aha, aha!
    DzSv laikā vajadzētu saplānot rādīt hokeju! Un to katrā ziņā nodefinēt! Pēc pieprasījuma. Vai trūkumiem. Bet varbūt arī nē.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

lailabidzane 01.02.2013. 15.58

.
Ak, neatlaidīgā autore! Jūs mani piespiedīsiet iemīlēt Raini… atvainojos, Ottiņu!

+8
-9
Atbildēt

1

    piziks > lailabidzane 02.02.2013. 11.19

    VKT, ja šāda Arājkundzites saruna ar Neimaņkundzīti no tiktu TV tiešajā ēterā, lielāka daļa skatītāju jau pirms pārraides beigām šajos laikos jau tvītotu/tvīterotu par 3-reiz atkārtotu — skrūvētu — uzbraucienu 1 OOzola sakarā, par sarunas vadītājas tehnisko nespēju atrisināt jautājuma uzdevumu vienā piegājienā. Toties drukāta rakstā šī “profesionāle” atļaujas tehnisko/netehnisko ēvelēšanu un… = par publiskošanu atbildīgie IR komandas cilvēki (Nellija L.?!) atļaujas, no IR līdzīpašniekiem piezīmes nesaņemot (?!), tik netehnisku pusfabrikātu sūtīt savai — IR (!) — auditorijai. Savā pārņemtībā ar OO apkarosanu tiek ignorēti profesionālisma kritētriji, bet visi vienvirziena fani sajūsmā!

    Kam nav skaidrs, ka Vienotības partijas un arī atsevišķais Konsolidārā Totemovska pielūdzēju bariņš gan nevar piedot agrākos OOzola apzīmējumus nevirišķīgām premjera Dombrovska publiskās rīcibas izpausmem, gan, protams, ari baidās no OOzola potenciālajām iespējām “kaut ko līdzīgu” atkārtot LTV ēterā ari turpmāk — laika pirms pasvaldību vēlēšanām u.c. svarīgiem pasākumiem, jo ticami, ka Oozola izpausmem tvnet publikacijās tik lielas rezonanses nebja, kā varētu būt pēc attiecigam granātām LTV1 auditorijā.

    Vienotības partija un valdiba taču nu jau stabili uzskatāma par PR/publisko attiecību ceha spilgtiem produktiem, un tieši tādēļ tik nesievišķīga histērija tieši IR-savējo mazdārziņā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Aldīna 01.02.2013. 14.38

Taisam publisku LTV programmas apspriešanu :

Piektdiena, 1.februāris:

LAIKS PĀRRAIDE ŽANRS
06.45
Luijs (U)
Animācijas seriāls. 27. sērija (oriģinālvalodas izvēle)
Bērniem
06.52
Labrīt, Latvija!
Informatīvi izklaidējoša rīta programma
Izklaide
08.30
Rozmarija un Timiāna (12+)
Detektīvseriāls. 20. sērija.
Seriāli
09.25
Tumsas puķe
LTV iestudējums. 18. sērija.
Seriāli
10.00
Dzīvīte*
Televeikala skatlogs
Dokumentālie
10.20
Tieši sirdī (12+)
Vācijas seriāls. 81. sērija (oriģinālvalodas izvēle).
Seriāli
11.10
Tagad vai nekad (12+)
Moderna daudzsēriju drāma. 43. un 44. sērija
Seriāli
12.50
Top-Shop piedāvā…
Televeikala skatlogs
Izklaide
13.05
Firmas noslēpums*
Biznesa ideju sacensības
Raidījumi
14.05
Sapnis par Ziemeļpolu
Dokumentāla filma
Dokumentālie
14.45
Top-Shop piedāvā…
Televeikala skatlogs
Izklaide
15.00
Sveika, Robij! (U)
Daudzsēriju ģimenes filma. 29. sērija.
Seriāli
15.50
Top-Shop piedāvā…
Televeikala skatlogs
Izklaide
16.10
Luijs (U)
Animācijas seriāls. 43. sērija (oriģinālvalodas izvēle)
Bērniem
16.17
Auniņa Timija laiks (U)
Animācijas seriāls, Lielbritānija. 27. un 28. sērija.
Bērniem
16.45
Dzīvīte
Televeikala skatlogs
Dokumentālie
17.05
Rozmarija un Timiāna (12+)
Detektīvseriāls,20. sērija
Seriāli
18.00
Šodien Latvijā un pasaulē
Aktualitātes Latvijā un ārpus tās robežām (ar surdotulkojumu)
Dokumentālie
18.30
100g kultūras. Nacionālie dārgumi
Kultūras diskusija
Kultūra
19.30
Kā darbojas Zeme
BBC dokumentāla filma. 2. sērija (oriģinālvalodas izvēle)
Dokumentālie
20.30
Panorāma
20:59 – Sporta ziņas, 21:08 – Laika ziņas
Dokumentālie
21.15
100. panta preses klubs
Politiķu un žurnālistu diskusija
Dokumentālie
22.10
Midsomeras slepkavības 10 (12+)
Detektīvseriāls. 3. sērija (ar subtitriem un oriģinālvalodas izvēli)
Seriāli
23.55
Nakts ziņas
Dokumentālie
00.10
Parādes beigas (12+)
BBC vēsturiska drāma. 5. (nosl.) sērija (oriģinālvalodas izvēle)
Mākslas filmas

+2
-1
Atbildēt

0

Aldīna 01.02.2013. 14.34

Nu kā LTV var nebūt komandas kas sagatavo cilvēkus ēteram? Kur tad lai tas nabaga Otto Ozols to profesionālismu rod? Gribēšana viņam ir – super, tikai LTV nav varēšanas! Kārlis Streips, žurnālistikas pasniedzējs, “Skatā no malas” tik šūpoja kāju un ar to stundu aizpildīja ēteru, kaut varēja pilnībā izmantot TV iespējas un ielikt pa vidu iepriekš sagatavotus sižetus utt. utjp., taču raksta autore bija aizņemta ar piedalīšanos diskusijā un nemanīja, ka tiek staipīta gumija. Nu neko jau nevar gaidīt no žurnālistiem, kuru savienības priekšsēdis raksta pretvalstiskus murgojumus un nevienam ne silts, ne auksts.
Piemēram “Ielas garumā” “ražošana” domājams neprasa milzu līdzekļus, taču iespējams tas ir skatāmākais, kas LTV palicis! Tātad svarīgākais nav resursi, bet cilvēki un ieguldot cilvēkos LTV taps labāka un skatāmāka, nevis iedodot vienkārši vairāk naudas. Mums ir Kultūras un Mākslas akadēmijas no kurām var rekrutēt jaunus radošus, darboties gribošus jauniešus, kuriem droši vien ir ideju jūra ko un kā LTV varētu uztaisīt, jo rodas sajūta, ka 90% LTV ir ziņu dienas, bet pārējais – tas tā, foniņam. Nē, manuprāt tieši otrādi – ziņas vienmēr būs arī konkurentiem, taču LTV ir kultūras, vispārizglītojošo raidījumu monopolists. Ja laukos ir švaki ar darbiem – taisām motivējošu raidījumu lai cilvēki nezaudē cerību un dara tepat kaut ko uz vietas, nevis nolaistām galvām emigrē uz UK. Un ne jau “Eirobusiņa” līmenī, bet attiecīgi 21.gs. “draivam” atbilstoši. Piemēram no sērijas “Lauki var!” – sadarbībā ar LIAA vai/un LAD uztaisīt publisku konkursu un uzvarētājam studijā iedot piķi un pēc tam sekot līdzi, kā veicas. Cilvēki būs uzzinājuši, kas, kā un kāpēc raksta projektus, kā darbojas visa “Eiropas naudas” sistēma utt. Ja savādā nevar – taisam tautas akciju-ideju inkubātoru “Latvija – savai televīzijai!”!

+12
-2
Atbildēt

0

lindukjis 01.02.2013. 13.50

“Tomēr sabiedriskā televīzija ir vajadzīga, jo ir bezgala daudz lietu, ko rādām tikai mēs. Komercmediji ir pozicionēti uz izklaidi, uz to, kas ir peļņu nesošs. Bet, ja sabiedrisko pasūtījumu sadalītu pa komercmedijiem, es nezinu, vai svētdienas rītā TV3 rādītu dievkalpojumu.” Jā, tā būtu neiedomājam traģēdija mūsu tautai un valstij. Bez dievkalpojumiem ir gūti iedomāties vai sabiedrikā televīzija varētu būt iedomājama. Domāju ka tajā svētdienā, kad no mūsu TV ekrāniem pazustu dievkalpojumi, latviešu tautai tikai atliktu izdarīt kolektīvu pašnāvību! Ja nopietni, liekas ka varētu izdarīt sekojošu secinājumu no procesa, kāds notiek LTV; Turpat vai visi kaut cik interesantie raidījumi ir likvidēti. Atlikušas nedaudz programmas, kuras, varbūt, ir vērts noskatīties: Panorāma, De facto, Sastrēgumstunda, 100 panta preses klubs (nepelnīti kritizēts tā vadītājs Ozols!), iespējams, viena otra teātra izrāde, seriāls “Likteņā līdumnieki”, lai arī tas radīts daudzus gadus atpakaļ, talantīgākie cilvēki padzīti vai bijuši spiesti aiziet, palikusi nepamatoti uzpūsta administrācija un visai “papliks” raidījumu saturs, kas ved uz domām ka laikus būtu jāpadomā par dizainu plāksnītei, uz kuras būtu brīdinošs aicinājums – “Pēdējam, lūgums, izslēgt gaismu!”

+10
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > lindukjis 01.02.2013. 14.20

    ——Neimane: Nezinu, vai TV3 svētdienas rītā rādītu dievkalpojumu ============================================================================= ASV biznesa kanāls CNBC jau sen rāda,- radīs arī svensoni, kad Latvijā būs sasniegts vajadzīgais demokrātijas izpratnes līmenis (pieprasījums). Process notiek – amerikanizācija rullē…..

    Dr. Charles Stanley – Praying In A Crisis
    http://www.youtube.com/watch?v=CkBmBB0QCDY

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 01.02.2013. 12.38

Hmm, Ja Arāja savu personisku nepatiku pret Ozolu izgāztu trešo reizi, tad tas jau izskatītos pēc paranojas, tāpēc viņa to iepako intervijā.. Ļoti profesionāli …. tas īlens lien no maisa ārā.

A par pašu interviju – uzkrita tas, ka Neimane sabiedriskās televīzijas nepieciešamību pamato ar to, ka komerctelevīzijas nerādīs nekomerciālus raidījumus- to pašu dievkalpojumu. Bet tik ilgi TV strādājošai žurnālistei jau gan vajadzētu saprast, ka visu nosaka nauda, ja būs valsts pasūtījums (nauda) rādīt dievkalpojumu, TV3 rādīs arī to.

Tapēc Kažokas doma, ka LTV vajadzētu uz laiku slēgt, lai tā tiktu vaļā no stagnācijas un sārņiem (sk politika.lv) es atbalstu, jo evolucionāri to izdarīt nevar

+12
-12
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ieva 01.02.2013. 14.32

    ——-Ķīps (..) Tapēc Kažokas doma, ka LTV vajadzētu uz laiku slēgt, lai tā tiktu vaļā no stagnācijas un sārņiem (sk politika.lv) es atbalstu, jo evolucionāri to izdarīt nevar. ============================================================================= Kažoka domā?! Nu, vai zini…..Starp citu, Zīgerista kungs to jau 1994.g. paziņoja – kā pirmais darbiņš pēc valdības izveidošanas – pēdējo “sociālisma bastionu” t.s. sabiedrisko mediju, privatizācija. Neizdevās Joahimam ne valdību sastādīt, ne medijus prihvatizēt…
    Vismaz sab.TV sorozīdu “kažokmetējiem” neatdosim?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 01.02.2013. 11.37

Ja grib neatkarīgu sab. TV, tās finansējumam jābūt neatkarīgam no budžeta finansējuma, tā ka Latvijā diezin vai izies cauri variants par speciālu nodokli vai abonentmaksām, tad varētu būt variants, ka likumā nostiprināts kāds konstants lielums no IKP vau budžeta, kas iet sab. TV.
Tai pat laikā, jābūt patiešām talantīgiem cilvēkiem, kas veido raidījumus, un, no otras puses, jābūt naudas izlietojuma kontrolei no sabiedrības, jābūt kādam sab. TV pārraugošam orgānam, kas nav tikai politiķu radīta un politiķiem pakļautā NRTP, bet gan visas sab, slāņus un grupas pārstāvoši cilvēki, kaut kas līdzīgs, cik zinu ir Vācijā.
Lai tur strādātu talantīgi cilvēki, jābūt pietiekami lielai darba apmaksai.
Lai sab. TV gūtu kaut nelielas priekšrocības, salīdzinot ar komerc. TV, tur nav jābūt reklāmai.
Patreiz naudas izlietojums sab. TV ir visai neracionāls, un nekādi talanti tur vairs nav, cik var spriest, tas briesmīgais Jaungada raidījums vien ir ko vērts. Arī tā sab. TV un radio apvienošanas koncepcija ir stipri apšaubāma, tos 42 milj. varēja izlietot daudz racionālāk, manuprāt, tā koncepcija, ko noraidīja, ar lielāku neatkarīgu producentu piesaisti, bija daudz adekvātāka, bet, nebija nekādu šaubu, ka to noraidīs, jo tad jau būtu mazāk vietu dažādiem partiju cilvēkiem, mazāk birokrātijas, mazākas iespējas komandēt un regulēt, Latvijā tādi varianti neiet cauri.
Kad tikai tā 42 milj. “apgūšana” nebeidzas nevis ar kvalitatīvu apv. mēdiju, bet gan ar Latvijas radio līmeņa degradēšanai līdz Latvijas TV patreizējam līmenim.
No vienas puses, var apšaubīt tāda monstra radīšanas nepieciešamību internetlaikmetā vispār, no otras puse, vienmēr būs cilvēki, kas lielāku inf. daļu iegūs no TV, un ir svarīgi, kādas kvalitātesir šī inf., sab. TV vajadzētu, pārsvarā, orientēties uz diskusiju raidījumiem par sab. svarīgām tēmām, kā to dara, piem., ASV sab. TV (PBS), kur patreiz nepārtraukti notiek diskusijas par ieroču ierobežošanu, utt.

+10
-2
Atbildēt

3

    Ieva > ligakalnina 01.02.2013. 14.05

    Ne vienu vien reizi ir pieminēta doma, ka sabiedriskais medijs Latvijā nav iespējams, tā kā sabiedrība ir sašķelta. Drīzāk būtu jārunā par Valsts mediju.
    NEPLP jau ir tā virsorganizācija, kam viss ir jākontrolē, taču viņi tā vietā, lai ievestu kārtību 8 miljonu budžeta izlietojumā LTV šogad, būvē gaisa pilis nākotnē par 42 miljoniem. Un rezultātā mums ir skaistā jaukā vīzija par sabiedrisko mediju, un žurnālistu plūsma, kas glābjas no slīkstošās LTV. A man kaut kā gribas, ieslēdzot TV, kaut ko saturīgu redzēt tagad, ne nākotnē. Arī ideja par abonentmaksu šķiet stipri apšaubāma- pamēģiniet to iekasēt no Latvijā pastāvīgi dzīvojošiem Krievijas pilsoņiem. No tā iznāks tāds pats čiks kā auto nodoklis…
    Tāpēc NEPLP ir pierādījums demokrātijas negatīvajai pusei. Rosīšanos rosīšanās pēc. Konkursu organizēšanu konkursu organizēšanai.
    Nebūs mums saturīgas TV. Un ilgi…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 01.02.2013. 14.06

    ——-dzeris49 Ja grib neatkarīgu sab. TV, …..
    =============================================================================
    “Ja tev gribās – iekod ribās!” – vajag tak’ ar galvu padomāt, jo svensoniem jau stipru konkurentu nevajag:

    Tu un Cits – Aija Kukule, LR sieviešu vok.ans., EVMO Alņa Zaķa vad. (1980)

    http://www.youtube.com/watch?v=3zJ9btLJ9mk

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 01.02.2013. 15.20

    Ķīps – es piekrītu, pats esmu līdzīgās domās, ka sab. TV Lielbritānijas vai Vācijas izprstnē diezin vai iespējama valstī ar tik sašķeltu sabiedrību, pie kam tās vienas sab. daļas viedoklis jau ir pietiekami pārstāvēts atsevišķos kanālos, kuru popularitāte ir daudz lielāka, nekā LTV popularitate.
    Tai pat laikā, var būt TV, kura formāli saucas sab. TV, bet, kurai ir valsts pasūtījums, veidot tādas vai citādas programmas, un virzīt sab. domas uz vienu vai otru pusi.
    Un būtu kļūda pilnībā izolēt sab. daļu, kas ir pretējās domās par daudzām norisēm Latvijā, taisni diskusiju raidījumi sab. TV arī ar šo sab. daļu, pie kam pat divās valodās, kā tas notiek Ukrainā, spētu ieinteresēt arī to krievvalodīgo daļu, kas patreiz saņem informāciju tikai no PBK, RTR, ORT, ļautu izteikt tiem savu viedokli, oponentu klātbūtnē, uzreiz dzirdot alternatīvu viedokli un kontrargumentus, un taisni objektīvas informācijas sniegšana un diskusijas par jautājumiem, par kuriem sab. nav viennozīmīga attieksme, arī ir sab. TV uzdevums.
    Te, atkal uzreiz problēma, kas varētu izveidot un novadīt tādas diskusijas pietiekami kvalitatīvi, jo te pašdarbnieki neder.
    Manuprāt, labāk tā, nekā pilnībā atdod visu krievval. auditoriju krievu mēdijiem, pat nemēģinot to ietekmēt, un tādas diskusijas, manuprāt, nāktu par labu abām pusēm.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

ieva_sture 01.02.2013. 11.23

Virsraksts neveiksmīgs, bet intervija pati par sevi ļoti detalizēta un daudz jautājumus raisoša.

+12
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ieva_sture 01.02.2013. 14.02

    ——
    Jautājumi, jautājumi – uz vienu jautājumu 10 savus uzdot…..
    Ja kāds LTV sāka skaidras atbildes sniegt, tad demokrātijas “šakāļu” reakcija bija tikai viena – “saplosīt” tādus drosminiekus:

    Imanta Babīte – Skrastiņš grāmatvedībā

    http://www.youtube.com/watch?v=FKuZD5y5tUU

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 01.02.2013. 11.07

Šeit vēl ilgi nemaksās sabiedrisko mediju nodokli. Nav tādu tradīciju un pieprasījuma pēc tiešām neatkarīgas sabiedriskās TV.
Pagaidām vienīgā izeja ir budžeta nauda. Lielakā daļa skatītāju īpaši nepretosies, ja to palielinās pat 2x uz dažādu zelta tiltu, dimanta bibliotēku un citu tikpat nejedzīgu izdevumu rēķina.
Vienīgie, kam to nevajag ir parazīti – politiķi. Tem vajag kontrolētu un no sevis finansētu mediju vidi.
Baibu Strautmani gan gribas redzēt atkal. Viena no retajām žurnālistēm, kam ar galvu viss kārtībā.
Cerams, ka pa šo laiku naudas velns neko nav samaitājis :)

+12
-4
Atbildēt

0

grislits 01.02.2013. 11.05

Izskatās, ka LTV ir paliels bardaks, kas cerams tomēr sakārtosies.

Mani stipri ieinteresēja šis: “Tāpat „Ugunsgēku” un hokeju TV3 filmē mūsu operatori. To visu rāda ar mūsu tehniku”.
Īpaši normāli tas neliekas, par šo arī varētu sīkāk pastāstīt. Vai LTV strādā kā tehnikas un darbaspēka nomas kantoris konkurentiem? Es vēl saprotu, ja operatori brīvajā laikā piepelnās (pie nosacījuma, ja LTV īsti nevar nodrošināt pilnu noslodzi par adekvātu samaksu), bet dot konkurentam izmantot savu tehniku?

Un piekrītu, ka sabiedriskajai TV jābūt, jo ir tur arī vairāki normāli raidījumi, kurus regulāri paskatos, un kurus neticu, ka taisīs TV3 vai kāds cits.

Un pēdējais secinājums – Arājai tomēr laikam ir kaut kas personisks pret Ozolu.

+31
-2
Atbildēt

6

    lindapastare > grislits 01.02.2013. 12.05

    Vai nav kas līdzīgs kā ar dārgo medicīnas aparatūru, ko ārsti lieto savās privātpraksēs?

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 01.02.2013. 12.19

    yopcix Vai nav kas līdzīgs kā ar dārgo medicīnas aparatūru, ko ārsti lieto savās privātpraksēs?
    ___________________________

    No tā teksta bez tuvākiem paskaidrojumiem tā gandrīz izskatās, ka LTV nopērk dārgu tehniku, un tad privātais TV3 to par mazu samaksu (cerams, ka nav tik traki, ka bez maksas) izmanto.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ruta Sīle > grislits 01.02.2013. 12.22

    Vai nav kas līdzīgs kā ar dārgo medicīnas aparatūru, ko ārsti lieto savās privātpraksēs?
    —–
    Kas visa pirkta par valsts budžeta naudu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > grislits 01.02.2013. 14.58

    Arāja mēģina Oto Ozolu pataisīt par skabargu LTV pakaļā, kaut gan pati ir viens no IR baļķiem…

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > grislits 01.02.2013. 21.50

    … Ozolu pataisīt par skabargu LTV pakaļā, kaut gan pati ir viens no IR baļķiem…
    _____________________
    guļbaļķu celtne IR?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > grislits 01.02.2013. 22.22

    lama
    Slietenis. Baigās šķirbas…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

buchamona 01.02.2013. 10.42

Raksts par veselu kaudzi TV problēmu, bet virsrakstā kā lielākais ļaunums izcelts dievkalpojums :) Vārdu sakot, IR redakcija demonstratīvi norāda vienai daļai LV sabiedrības tās īsto vietu :)

+11
-15
Atbildēt

12

    ligakalnina > buchamona 01.02.2013. 10.56

    Nedomāju, ka tas ir izcelts kā lielākais ļaunums, drīzāk, kā piemērs, ko var aplūkot divejādi – no vienas puses,mums, kā zināms, valsts ir atdalīta no baznīcas, un ticība ir katra cilvēka intīma lieta, tāpēc, it kā nevajadzētu tērēt naudu tādiem raidījumiem, atkal, no otras puses, tas varētu būt piemērs, kāpēc vispār vajadzīga sab. TV, kura, atšķirībā no komercTV, varētu raidīt arī ko tādu, ko komercTV nekad neraidītu, jo reitings šiem raidījumiem būtu neliels, toties, tie būtu raidījumi, kas nes kādu pozitīvu lādiņu un virza to sabiedrību kādā pozitīvā virzienā ( es neskatos šo raidījumu, tāpēc pieminu to tikai piemēra pēc, bet, domāju, ka nekas slikts tur nav).
    Tāpat tas būtu piemērs, ka sab. TV varētu raidīt ne tikai “visai sab.”, bet, veidot raidījumus arī zināmiem sab. segmentiem, ko nedarītu komerc. TV, un viens segments būtu ticīgie.

    +22
    -5
    Atbildēt

    0

    maracecina > buchamona 01.02.2013. 10.57

    nē, tas “dievkalpojums” arī raksturo LTV mārketingu – izklaides jomā viņi TV3 vnk nekādi nepārsitīs un kas paliek? Dziesmu svētki, dievkalpojumi, lauku dzīve. Es nevērtēju, vnk tā sadalās auditorija.
    Līdz šim viss, ko taisa LTV ir stīvs, bāls un kā no skolas pašdarbības pulciņa. Kāpēc tā? Visas spilgtās personības ir aizdzītas un jaunas vietā nemeklē. Saki ko gribi, bet šāda kadru politika ir raksturīga vadītājiem, kam bail no par sevi gudrākiem un spējīgākiem darbiniekiem. Kontroles frīki. Šādi uzņēmumi vienmēr tikai “turās” uz ūdens un nekad nebūs topā.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 01.02.2013. 11.09

    R.A., es ar tā kā piekrītu dzerim, ka virsraksts vairāk izvēlēts, lai ilustrētu to, ka intervējamās uzkats ir, ka sabiedriskajai TV jābūt, jo ir jomas, kas komerc-TV nebūs interesantas un kuras tās uzskatīs par nereitnga tēmām un nepievērsīs tām uzmanību, kaut arī no sabiedrības interešu viedokļa tām būtu jābūt atspoguļotām.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.02.2013. 11.12

    Var jau būt, varbūt, ka pārpratu. Man virsraksts iekrita acīs tādēļ, ka personīgi pazīstu cilvēku, kuram šāds TV – dievkalpojums ir ļoti nepieciešams, viņš to gaida, jo pats uz baznīcu aiziet vairs nespēj. Droši vien, viņš nav vienīgais tāds Latvijā.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Elina > buchamona 01.02.2013. 11.22

    Lai arī var piekrist džerim un robertam par to, ka tas ir lietots kā VIENS NO piemēriem, ir pilnīgi skaidrs, ka šāds virsraksts izvēlēts tikai un vienīgi lasītāju pievilināšanas dēļ. Ticība spēj raisīt diskusijas apmēros, kādos nespēj neviens cits temats.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 01.02.2013. 15.42

    izslāpis pēc propagandas>?
    ———–
    Es arī neesmu īpaši reliģiozs, bet kristietība ir Eiropas sena tradīcija, un es cienu ticīgo uzskatus. Bet man daudz vairāk riebjas jaunas no ārpuses uzspiestas reliģijas – gejisma – aktīva propaganda.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 01.02.2013. 18.09

    nulle Es uzskatu ka ticīgajiem ir jāļauj brīvi paust savus uzskatus.
    … tērēt valsts naudu viņu uzskatu paušanai ir absolūti nepieņemami sekulārā valstī.

    _______________
    Tāpēc nekāda valsts atbalsta geju reklāmai. Lai viņi klusu pastaigājās savās muļķīgajās drēbēs pa parku un nemaitā bērnus. Es tomēr ceru, ka mēs nenonāksim līdz Holandes līmenim, kur viņi praidos galvapilsētas galvenajās ielās nekautrējoties demonstrē savus smirdīgos locekļus un dibenus.
    Jā – un viņus drīkst gan apsmiet, gan kritizēt, vai ne nulle?

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 02.02.2013. 11.32

    “Nekāda valsts atbalsta geju reklāmai” – kur tad tu redzi to valsts atbalstu vai pat geju reklāmu?
    Mums jāiet Krievijas pēdās, un jāpieņem speciāls likums, kas aizliedz “homoseksualisma reklāmu”, kaut, neviens pat īsti nespēj pateikt, kas tā tāda ir, un visi saprot, ka tas likums pieņemts vienīgi ar nolūku noskaņot to, maigi pasakot, konservatīvāko sab. daļu, pret nosacīti liberālo.
    Ja tas attiecībā uz praidu – tad, kāpēc gan, seks. minoritātes nedrīkst iet gājienos tāpat, kā visi pārējie, Latvijā, atšķirībā no PSRS un tagadējās Baltkrievijas, par homoseksuālu nekādi krimināli sodi nedraud, un praidi notiek daudzās valstīs, ne tikai ES, un neviens par to nesatraucas, ja tev nepatīk, tu vari uz to neskatīties.
    Vispār, tā vēlme pie jebkuras tēmas piepīt tos homoseksuāļus un uzskatīt tos, gandrīz vai, par vislielāko apdraudējumu, ir stipri īpatnējs fenomens, vecais Freids gan tam savu skaidrojumu sniedza.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 02.02.2013. 15.13

    Bet es gribu!!!!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 02.02.2013. 15.47

    Nulle, Tu esi izvēlējies dzīvot valstī, kur dominē dažādu konfesiju kristīgā ticība. Mēs vēl neesam un, cerams, nebūsim tikuši tik tālu, ka ieceļotāju dēļ tagad baidīsimies runāt par Jēzu Kristu, kas ir kopīgs Dievs visām kristīgajām konfesijām.
    50 gadus mēs dzīvojām kā atejisti un neko labu “nesadzīvojām”.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 03.02.2013. 17.13

    nulle, pēc jūsu loģikas sanāk, ka sabiedriskā TV nevar vispār nevienu raidījumu nopirkt vai izveidot, jo neviens nebūs tāds, kas apmierinās visas auditorijas 100% apmērā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Verners Losbergs > buchamona 03.02.2013. 20.16

    Aktīvākie geju noliedzēji, parasti tie ir katoļi, kā reiz ir lielākie geji un pedofili. Cik nav Romas pāvests glābis savu izvirtīgo garīdznieku aunu baru sūtot tos ārstēties nevis cietumā bet ar baznīcu saistītās rehabilitācijas klīnikās (ne bez Romas un Itālijas likumsargu atbalsta).
    Islams ir ļauns savā neierobežotajā dzīvnieciskumā, kristietība – liekulīgā sadismā, tik ar tādu biezu noziegumu slēpjošu mērci.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam