Prezidents: Koalīcijā ir problēmas, kas jārisina

57

Komentāri (57)

dro 24.01.2013. 13.37

«Es Aivi Roni pazīstu kā vienu no pieredzējušākajiem Latvijas diplomātiem un ārlietu ekspertiem, taču labu laiku arī kā atsevišķu finanšu aprindu lobistu, kuru mērķis «buma» priekšvakarā bija radīt Latvijā ārvalstu finanšu pakalpojumu centru. Latvijai ir paveicies, ka viņam tas neizdevās,» atbildot uz laikraksta Diena jautājumu, kādi ir novēlējumi nākamajam satiksmes ministram, sacījis Eiropas Parlamenta deputāts Roberts Zīle.
«Citādi, iespējams, iestājoties krīzei, mūsu finanšu institūciju saistību apjoms būtu tuvs Īslandes vai Īrijas līmenim,» viņš turpinājis. /DB/

+4
-3
Atbildēt

10

    garausiitis > dro 24.01.2013. 13.55

    lno – neatceries kuram bija iesauka – Glumais Roberts ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 24.01.2013. 14.20

    Kā sauca to kluso gaisa maitāšanu, vai tas nebija bezdiens?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.01.2013. 14.22

    klusais. Atceros, bet tas nenozīmē, ka viņš patstāvīgi melo. Ronis pameta diplomāta darbu, lai pievērstos tam, par ko saka Zile. Tāpat kā šoreiz.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 24.01.2013. 14.45

    klusais lno – neatceries kuram bija iesauka – Glumais Roberts ?
    —————
    Ronim iesauku nav?
    Paskatoties uz Roni un paklausoties viņa nez kur radušos īpatnējo, a’ļa “mēs no Toronto” izrunu, viņam varētu dot desmitiem trāpīgu iesauku.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 24.01.2013. 14.56

    articulus – Tu kā vienmēr lakonisks un asprātīgs :)
    lno – es taču neteicu ,ka Zīle vienmēr melo :) Vienkārši Zīle ir centies kļūt gan par SM, gan LDz šefu :) Tagad viņam dikti interesē lielais rietumu virziena projekts , bet Ronis bija samēra vēss pret to :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.01.2013. 15.00

    klusais. Zīle ne tikai centies, bet ir bijis Satiksmes ministrs Repšes valdībā. Ja mēs gribam doties uz austrumiem, tad nevajag arī euro.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 24.01.2013. 15.01

    klusais
    “Vienkārši Zīle ir centies kļūt gan par SM, gan LDz šefu :)”

    Izglītots un talantīgs Zīle nevar, tur der tikai tāds, kurš atsūkājis čekai? Ronis vēl joprojām kopā ar SC “latvieti” gazpromizatoru, Zariņu, mēģina PV projektu pieskaņot čekistu un krievu bandītu “severstaļ”

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 24.01.2013. 15.31

    lno – saistībā ar Zīli es biju domājis pēdējo periodu no 2009. gada :) Zinu ,ka transporta nozarē priecājas ,ka viņu ievēlēja EP :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.01.2013. 15.52

    Skaidrs. Par Roni Magone skums:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 24.01.2013. 22.09

    Klusais – ja transporta nozare priecājās, tad tas ir kvalitātes rādītājs!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.01.2013. 13.23

Protams, ka ierosinātā ministru izvērtēšana ir prasts populisms un šantāža, kas pirmām kārtām kaitē pašai NA. Cita lieta, ka RP būtu pilnīgi loģiski atdot vienu portfeli NA. Premjers, kurš pārvalda situāciju, pats var pieprasīt ministru nomaiņu. Pie mums tā nav, koalīcija ir vāja, to plosa pretrunas, neviens īpaši par savu vietu neuztraucas, jo citi iespējamie valdības modeļi var būt vēl sliktāki. Tādēļ rodas tādas situācija, ka par vienu ministriju atbild 2 partijas, tātad neatbild neviena, jo katru reizi vainu var nogrūst uz partneri. Tā kā līdz pašvaldību vēlēšanām mīdīsimies uz vietas, bet vēlēšanu rezultāti var izsaukt izmaiņas koalīcijā.

+4
-2
Atbildēt

0

l_abola 24.01.2013. 11.58

aivarsk> Pēc Tava piecminūšu vērtējuma “pilnīgi garām” visi, kas kaut ko dara. Vai, Tavuprāt, valdībā ministriem tie 4 gadi vienkārši jāatsēž?

+7
-5
Atbildēt

1

    janis17 > l_abola 24.01.2013. 12.29

    Absolūti nē!
    Es protams vēlētos, lai Rinkevičs būtu kā Ilvess, kad bija ārlietu ministrs, bet vismaz nenotiek milzīgi skandāli, kā ar radariem, vilcieniem, studentiem, grāmatiņām. Nedomāju, ka, atklājoties skandaloziem faktiem, ir liekama vienlīdzības zīme ar “strādāšanu”.
    Var strādāt mierīgi un daudz, ko izdarīt, bez skandalozas vājprāta pieskaņas darbībā!
    Vai tad Vilks neko nedara?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 24.01.2013. 11.37

aivarsk
“Satiksmes ministrs Aivis Ronis – garām!”

Не понял
Kāpēc ne pilnīgi, absolūti garām.
Par summu, ko viņa dēļ valsts varēja zaudēt PV afērā, pat mēdz izgriezt visus tuviniekus līdz trešai pakāpei.

+6
-2
Atbildēt

3

    janis17 > Sandris Maziks 24.01.2013. 12.21

    Nu kaut vai tāpēc, ka demisionēja, gaidi, ka to izdarīs sprūdžs vai ķīlis, vai kozļiks!!!
    Jebkurš SM ministrs principā ir SM citā nozīmē, jo tas, kas notiek tur, ir salīdzināms vienīgi ar to, kas notiek Valsts policijā…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 24.01.2013. 12.40

    aivarsk
    “Demisionēja”!!!! Pastrādāja un pietiek, visi jau nav kā Šlesers. Pāris izdevīgu līgumu ar ceļu būves uzņēmumiem, ko papildus iepriekšējiem vēl varēs noslēgt, kamēr nepametīs ministriju un vecumdienas nodrošinātas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sandris Maziks 24.01.2013. 13.21

    visi jau nav kā Šlesers
    _________________________
    paldies Dievam!
    ja Šlesers ir “pilnīgi garām”, tad Ronis “garām”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 24.01.2013. 11.30

gribeja teikt atraak laidiet zzs koalicijaa RP vietaa..

+2
-2
Atbildēt

0

Janka, Janic 24.01.2013. 10.59

kam uz roku valdiibas šuupošana? kurus jefiņus jau gadiem izmanto valdiibas gaašanas scenaarijaa , kurus liidz šim visvieglaak bijis uzpirkt eenaa staavošajiem ? tie ir visiem zinaamie pseidonacioonaaļi , vai ir kaada valdiiba bijusi kuras sastaavaa šie nav atradušies? protams visaas , tikai kopaa ar zeezeeesu to solidaari paveikuši , par boļševistisko spaarnu nerunaajot , tur arii var peec vajadziibas piepirkt labas kaartis.taads mans viedoklis , tagad luudzu miinusus.

+7
-8
Atbildēt

4

janis17 24.01.2013. 10.59

Es to izvērtējumu varu izdarīt dombrovska vietā pilnīgi bez atlīdzības!
Vērtējums ir vienkāršs un saprotams, tajā izmantoti nozares un sabiedrības viedokļi.

Aizsardzības ministrs Artis Pabriks- 50/50

Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs- ir OK

Ekonomikas ministrs Daniels Pavļuts- ir OK

Finanšu ministrs Andris Vilks – ir OK

Izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis – pilnīgi garām!!!

Kultūras ministre Žaneta Jaunzeme-Grende 50/50

Labklājības ministre Ilze Viņķele- pilnīgi garām!!!

Satiksmes ministrs Aivis Ronis – garām!

Tieslietu ministrs Jānis Bordāns- ir OK

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis- pilnīgi garām!!!

Vides aizs. un reģ. attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs- pilnīgi garām!!!

Veselības ministre Ingrīda Circene – pilnīgi garām!!!

Zemkopības ministre Laimdota Straujuma 50/50

+5
-9
Atbildēt

20

    Una Grinberga > janis17 24.01.2013. 11.23

    @aivarsk
    Tad priekš kam ir vajadzīgs ministru izvērtējums, ja katrs to var izdarīt 5 min? Izvērtējums ir vajadzīgs tādās jomās, kur rezultātu nevar tik vienkārši redzēt.
    P.S. Es Tavam vērtējumam nepiekrītu, jo tas ir balstīts populismā: piem. Viņķele un Circene ir uzsākušas sāpīgs reformas, ko priekšgājēji pat nekustināja, un pagaidām nekādas lielas kļūdas nav pieļāvušas. Straujuma ir viena no labākajām zemkopības ministrēm vismaz kopš 2004.gada, jo spējusi izcīnīt vismaz pusi no tā, ko iepriekšējie ministri bija pazemīgi piekrituši attiecībā uz ES naudām un viņa ir spējusi ļoti ātri reaģēt uz problēmām un pieprasījumiem nozarē. Ķīļa “pilnīgi garām” ir balstīts tikai tajā, ka “sakustinātie mēsli sāk smirdēt” un ka IZM kolektīvs pēdējo 20 gadu laikā bija tā nolaists, ka reāli nav, kas vispār realizē reformas.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.01.2013. 11.32

    NS, ja to var 5 minūtēs katrs pats izdarīt, tad varbūt ministru priekšnieks paskatīsies uz saviem padotajiem un ierosinās partijām kādu varbūt nomainīt? Vai tiks gaidīta koalīcijas izjukšana nepārvaramu sūdu savārīšanas dēļ?

    par ķīli http://www.delfi.lv/news/national/politics/tiesa-atzist-par-prettiesisku-bijusas-izm-valsts-sekretara-vietnieces-stales-atbrivosanu-no-amata.d?id=42955962 Straujumai varu pārmest darbošanos TIKAI lielsaimniecību interesēs saistībā ar uzspiestu zemes pārdošanu, kad 75% nonāk ārvalstnieku rīcībā, bet darījumus finansē Latvijas valsts. Lauksaimniecības zemes cena ir VIENAS RAŽAS robežās. Viņķele – paprasi pensionāru federācijai! Circene – kompensējamo zāļu, ģimenes ārstu, un veselības pakalpojumu piesaiste nodokļiem – nozarē TOTĀLS BARDAKS!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janis17 24.01.2013. 11.40

    @aivarsk
    Piekrītu. Premjers varētu palūgt nomainīt Grendi un Sprūdžu, bet Grendi jau NA varēja paši nomainīt, bet par Sprūdžu varētu koleģiāli aprunāties ar RP! Priekš kam jātaisa PR?

    Vai Ķīlim jāatbild par to, ka korumpētus vai stulbus ierēdņus nevar ne atlaist, ne rotēt?
    Un Tu gribi, lai laukos pat nebūtu lielsaimnieku? Vajag pabraukāt pa laukiem un paskatīties, kā izskatās tur, kur ir lielsaimnieku un tur, kur to nav. Tur, kur nav lielsaimnieku, viss ir miris! Ja jau zemes cenas tik zemas, tad kāpēc latvieši nepērk? Negribam strādāt, jo “kupi – prodaj” ir vieglāk nekā nodarboties ar lauksaimniecību.
    Latvija ir vienīgā Eiropas valsts, kur nav obligātā veselības apdrošināšana!!! Vot, tas ir bardaks, ka Igaunijā un Lietuvā tāda sistēma ir gadu gadiem, bet Latvijā ir jācer, ka koalīcijai veselības nozare kādreiz kļūs par prioritāti augšgalā.
    Visu cieņu pensionāru dzīves pieredzei, bet 99% no ekonomikas un finansēm neko nejēdz, lai saprastu, ko Viņķele vēlas pateikt. Var jau protams skatīties, kā pensijas ar katru gadu samazināsies pieaugošā pensionāru skaita dēļ, bet Viņķele izvēlas tomēr celt pensijas vecumu, lai pensijas kļūtu lielākas nevis mazākas.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 24.01.2013. 11.56

    aivarsk
    “Viņķele – paprasi pensionāru federācijai!”

    Vai svoločam ar žurkas ģīmi, Verzei, GKR tovariščam, kura man atgādina čekas nagu maucēju un kura atbalstīja Kalvīša valdības miljarda sociālā budžeta naudas ieskaitīšanu pamatbudžatā ierēdņu amatu vairošanai paša un Šķēles brālēniem un Šlesera ziliem draudziņiem?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.01.2013. 12.12

    Par laukiem tev nav ne mazākās nojēgas!!! Nu tikai pilnīgs muļķis var pajautāt – “kāpēc latvieši nepērk”, tāpēc, ka latviešiem 1991- 1995.g . nebija uzkrātā kapitāla, lai īsā laikā kļūtu par lielsaimniekiem. Latvieši bija SPIESTI zemi izīrēt, bet tagad ir spiesti to pārdot, jo mainās nosacījumi nodokļiem un ES platībmaksājumiem.

    Viņķele – pensionāri, grāmatas,

    Circene – Nasing, tu arī vari dabūt hepatītu!!!
    http://nra.lv/latvija/veseliba/87406-petijums-partrauc-arstet-c-hepatitu-jo-nav-naudas.htm

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 24.01.2013. 12.20

    aivarsk
    “tāpēc, ka latviešiem 1991- 1995.g . nebija uzkrātā kapitāla, lai īsā laikā kļūtu par lielsaimniekiem.”

    Tāpēc, ka čekas mērgļa Godmaņa valdība pārstrādes uzņēmumus uzdāvināja to sarkaniem direktoriem, partorgiem, proforgiem, komsorgiem un 1. nodaļu darboņiem, kuri izputināja zemnieku, nemaksājot tam par piegādāto produkciju un par latu no izmisumā iedzītiem atpērkot tiem pieškirtos sertifikātus.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 24.01.2013. 12.26

    aivarsk – izvērtējums ir detalizēts un padziļināts profesionāls pētījums, nevis subjektīvs viedoklis.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 24.01.2013. 12.32

    aivarsk – kaut kā ļoti virspusējs Tev tas novertējums . Es nesapratu piemēram piebildi par C hepatītu – kas Circene samazināja līdzfinansējumu ? Noteica zāļu cenas? Par Vinķeli tāpat pievilkts aiz matiem. Ko tad ļaunu Kozlovskis sadarījis?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.01.2013. 12.32

    Dzeri, Nāc ar savu subjektīvo viedokli – pierādi, ka sprūdžš un kozlovskis un ķīlis ir labākie iespējamie ministri, bet Pavļuts ir “duriks”, ja man nepiekrīti!!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janis17 24.01.2013. 12.34

    @aivarsk
    Viņķele – vai viņa izveidoja pensiju sistēmu un uzrakstīja grāmatu? Tu te vērtē viņas viedokli nevis darbus.
    Circene – nebūsi pamanījis, ka C-hepatīta ārstēšanai zāļu kompensāciju samazināja uz 50% iepriekšējās valdības laikā, bet Circenes laikā atbalsts tika palielināts uz 75%? Sanāk, ka Circene tomēr ir “izsitusi” papildus 25% atbalstu savā laikā un par to ir sliktā!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.01.2013. 12.36

    klusais!
    Circenes darbība/bezdarbība REĀLI apdraud visu sabiedrību – mani, tevi, bērnus!!!
    Kozļiks tā mocījās, lai reanimētu radaru līgumu, ka nedēļu pēc līguma laušanas noslēdza “vienošanos” -kā redzi – bez radariem uz ceļiem ir haoss???

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 24.01.2013. 13.14

    aivarsk – es neteicu, ka tev piekrītu vai nepiekrītu, vienīgais, ko pateicu, ka kāda subjektīvam viedoklim nav nekāda sakara ar pētījumu, pateikšu, ka Grende man nepatīk, jo viņa galīgi nepiemērota šim amatam, un kuram tas interesē, cita lieta, kad kāds ministrs, kā bijušais TM Bērziņš, atklāti lobē kāda intereses, un tāpēc maina likumdošanu.
    Par to, cik nolaista Latvijā medicīna, esmu jau runājis, bet, tā nav tikai Circenes vaina, ja tur grib ko reformēt un sakārtot, tur vajadzīga visas valdības politiska griba, jo Circenei spēciņi par vāju, lai pārvarētu to ietekmīgo spēku pretestību, kas ieintersēti bardaka turpināšanā med. sfērā, tur taču apgrozas pārāk lielas naudas, bet, medicīna nav mūsu valdības prioritāte, principā, viņa iet pareizā virzienā, bet, kā parasti, beigu beigās, sanāks atkal nevis Igaunijas modelis, bet, kāds nenosakāms hibrīds, un paliks vēl sliktāk, pagaidām visas reformas pacientu situāciju tikai pasliktinājušās.
    Bez tam, 3,1% no IKP medicīnai ir pārāk maz, lai panāktu tur kaut cik ciešamu situāciju, bet, tā ir Saeimas un valdības kompetence, paaugstināt to kaut līdz 5-6%, kas būtu kaut cik normāls rādītājs Eiropai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 24.01.2013. 13.54

    aivarsk – Tu kaut kāds histērisks.
    Kā mums patīk lozungi :) Ar ko apdraud Tevi, mani, bērnus – ar C hepatītu? ar cīņu ģimenes ārstu tusiņā ? ar plāniem medicīnas finansēšanas piesaistei ar nodokļu maksašanu?
    Ar jautājuma zīmēm par haosu – nesapratu – ir vai nav haoss ? Un ko Kozlovskis nepareizi izdarīja Tavuprāt?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 24.01.2013. 14.38

    dzeris : Par to, cik nolaista Latvijā medicīna, esmu jau runājis
    ————
    Tā laikam tev ļoti sāpīga tēma. Bet tu jau kā īsts liberālis :) esi spējīgs “paļauties uz saviem spēkiem” (ceru, ka precīzi nocitēju tavu domu), – kam tev valsts budžeta finasēta medicīna. Nu ir tak tāds ‘Premium medical’ – vizīte pie ģimenes ārsta – nieka 50 lati, varbūt tagad vēl dārgāk.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 24.01.2013. 14.57

    andrejs – pirms ko teikt par liberāļiem un liberālu politiku, derēja, vismaz, noskaidrot, ko nozīmē liberālis mūsdienīgā izpratnē.
    Kas jums, NA piekritējiem, par modi – runāt par lietām, par kurām jums vai nu visai virspusēja saprašana, vai vispār nav nekāda saprašana.
    Neskatoties uz to, ka orientējatis uz att. elektorātu, kādas elementārām zināšanām jau vajadzētu būt, vismaz, par tēmatu, kuru gribi komentēt, šeit jau nav tikai NA elektorāts, vai tad tik ļoti vajag visiem izrādīt to savu nekompetenci, lai pateiktu vienalga ko, vai, vienkārši, absolūti neadekvāts pašnovērtējums uz neadekvātu ambīciju fona?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 24.01.2013. 15.10

    dzeris49 andrejs
    Es taču saku, ka tu esi eksperts. Ne jau es. Un tie bija tavi vārdi,ka “liberāļi neko negaida no valsts, bet paļaujas uz saviem spēkiem”. Nu tad – uz priekšu. Tas, kas notiek valsts medicīnā, uz liberāļiem neattiecas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 24.01.2013. 15.32

    Es arī tev saku – ja jau absolūti neesi tēmā, priekš kam komentē?
    Nu kaut vai guglē pameklē par tiem liberāļiem un liberālo politiku, vismaz, nejauc to ar libertārismu ,”Tea Party” un mežonīgo kapitālismu.
    Liberālās valstis ir praktiski visas ES valstis, sevišķi Nīdelande, Beļģija, utt., un tās ir tāisni tās valstis, kas ir ar visaugstāko dzīves līmeni un visaugstākām soc. garantijām, ieskaitot medicīnu.
    NA un tās atbalstītāju nekompetence jau sen pierādīts fakts, vēlreiz tev tas nav jāpierāda.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 24.01.2013. 15.45

    dzeris49
    “šeit jau nav tikai NA elektorāts”

    Un tad? Vai tagad visiem būs jāizdara defekācija, nenovelkot bikses?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 25.01.2013. 01.09

    Dzeri, tev būtu kaut viena grāmata mūžā jāizlasa par liberālismu, lai tu neputrotos terminoloģijā, kad gribi izlikties gudrs!

    Otra lieta – man apnikuši tavi teksti – “NA un tās atbalstītāju nekompetence jau sen pierādīts fakts, vēlreiz tev tas nav jāpierāda”!!!
    Es, kā NA patreizējais atbalstītājs izaicinu tevi uz intelektuālu dueli!
    IQ tests, politikas zinātne, erudīcijas spēle, ko vēlies?!
    Pierādi, ka parasts rp atbalstītājs ir labāks par parastu NA atbalstītāju!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 25.01.2013. 08.05

    Ja jau duelis, tad tikai ar “Beretta 686”, no 20 soļiem.
    Bet, ja nopietni, tad kurš cilvēks, kurš ko dzirdējis par liberālismu, var domāt, ka tas ir tas pats, kas mežonīgais kapitālisms, un tur nav nekādas sociālas garantijas, un par medicīnu katram jāmaksā pašam pilna cena?
    Es saprotu, tu tā nedomā, bet, tad organizē kādus kursus, vai, un nolasi saviem domubiedriem kādas lekcijas politiskās zinātnēs, lai neraksta tādas aplamības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 24.01.2013. 10.31

“Bērziņš pauda viedokli, ka iekšēja darba izvērtēšana būtu nepieciešama, taču problēmas rada pašvaldību vēlēšanu fons, kas vedina uz konfliktiem, jo visi valdības koalīcijas partneri pašvaldību vēlēšanās nav vienā laivā.”

Protams, ka Bērziņš šeit izsakās visai gudri, jo iekšējā izvērtēšana gan MK, gan partiju valdēs, lai notiek, taču tas nav jādara par lielu prieku masu mēdijiem, kuri to vien dara, kā iztaisīs visu par sensāciju un netīrās veļas mazgāšana notiks par prieku SC! Vai tad tas nav skaidrs Dzintaram un Parādniekam, vai arī viņi ir tik aprobežoti vai pat uzpirkti, ka nesaprot vienkāršas lietas, kas skaidrs pat parastam pensionāram.
Stulbeņu bars tajā NA laikam augšgalā.
Vai tad nav zināms , ka miers baro, bet nemiers posta! Vai tad nav zināms, ka skaldi un valdi! Vai tad nav zināms, ka katram sava ķeša tuvāka utt.

+4
-10
Atbildēt

4

    janis17 > austrisv 24.01.2013. 11.02

    Bet “taču tas nav jādara par lielu prieku masu mēdijiem”,
    pareizi, lai bauru tauta nezin, ko tie izredzētie lemj!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    v_laivins > austrisv 24.01.2013. 11.46

    Nevis, lai nezin, bet lielākā daļa masu mēdiju Latvijā nav neatkarīgi, nav objektīvi. Kā šos notikumus pasniegtu ,piemēram, hūtaiņa NRA, vai “uztjūnētā” Diena?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 24.01.2013. 12.05

    Vislabāk bija tā, kā iepriekšējā Saeimā, vai ne?

    “Vienotība” toreiz izveidoja valdību TIKAI ar ZZS vien, bet katru reizi, kad opozīcijā atstātā NA nebalsoja kā valdība, tā tika kārtīgi izsunīta par darbošanos pret valsts interesēm.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 24.01.2013. 14.04

    >vilburs
    Tu aizmirsi pieminēt arī IR, kura īstie īpašnieki un lēmumu pieņēmēji ir noslēpti labāk un profesionālāk, nekā NRA un Diena.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 24.01.2013. 10.10

Piepildīti Pietiek jau vasaras beigās aprakstītie plāni par shēmu, kādā valstij pašlaik piederošā lidsabiedrība airBaltic varētu izvairīties no būtiskas daļas nodokļu nomaksas par pilotiem izmaksājamo atalgojumu tai pašai Latvijas valstij. Par jaundibinātās akciju sabiedrības vienīgo valdes locekli uz pieciem gadiem iecelts ilggadējs airBaltic darbinieks, vienlaikus Saeimas deputātes Lolitas Čigānes (Vienotība) dzīvesbiedra biznesa partneris Juris Pauls Cālītis.

Kā rāda Lursoft datubāze, pērnā gada 19. septembrī – vien pāris nedēļas pēc tam, kad atbildīgās amatpersonas Pietiek vairījās apstiprināt un komentēt plānu par nodokļu optimizāciju attiecībā uz pilotu algām, Uzņēmumu reģistrā reģistrēta akciju sabiedrība Aviation Crew Resources ar darbības veidu – darbaspēka meklēšana un nodrošināšana ar personālu.

Uzņēmuma juridiskā adrese ir lidostā Rīga, Pilotu ielā 6, kur reģistrēti arī atsevišķi airBaltic meitasuzņēmumi. Jaunizveidotās akciju sabiedrības padomē iecelti trīs airBaltic viceprezidenti. AS Aviation Crew Resources padomes priekšsēdētājas amatā iecelta airBaltic viceprezidente personālvadības jautājumos Daiga Ērgle, bet padomē pārstāvēti lidsabiedrības viceprezidenti Ilze Mālkalne un Imants Jansons.

Par uzņēmuma vienīgo valdes locekli uz pieciem gadiem iecelts airBaltic ilggadējs darbinieks Juris Pauls Cālītis, kurš zināms arī kā Saeimas deputātes Lolitas Čigānes (Vienotība) dzīvesbiedra Nila Studenta biznesa partneris uzņēmumā SIA Meknes. Šīs firmas vārds neilgi pēc 10. Saeimas vēlēšanām izskanēja saistībā ar tā dēvēto “lakatiņu skandālu”, kad atklājās, ka Čigāne savulaik nav deklarējusi un tādējādi izvairījusies no nodevu nomaksas par lielu daudzumu ievesto lakatu un citu aksesuāru. Līdzīgas preces nopērkamas SIA Meknes jūgendstila suvenīru veikaliņā klusajā centrā.

AS Aviation Crew Resources akcionāru saraksts publiskajos reģistros nav atrodams. Tomēr jau šovasar, kad tapa zināms plāns par airBaltic nodokļu optimizēšanu, neoficiāli izskanēja, ka par uzņēmuma akcionāriem kļūs lidsabiedrības piloti, kā rezultātā daļu darba samaksas viņi saņemtu algā, no kuras jānomaksā sociālie nodokļi, bet daļu – dividendēs, no kurām maksājamo nodokļu likme ir būtiski zemāka, turklāt nerezidentiem, kādi ir daļa airBaltic pilotu, nodokļu likme par dividendēm ir vēl zemāka. Tādā veidā airBaltic iespējams samazināt pašas īpašniekam – Latvijas valstij – nodokļos nomaksājamās summas.

+2
-6
Atbildēt

1

    Ojārs > varbūt ka tā 24.01.2013. 15.05

    interesanti, kāpēc pie šī komenta salikti mīnusi? :)))
    interesanti, vai Ozoliņš kādos trijos rakstos analizēs Čigānes un viņas draugu biznesa, prāta spēju, rakstura, izskata un citas īpatnības

    0
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam