Raidījums: LDZ vadībai ievērojami paaugstinātas algas

88

Komentāri (88)

dace_re 03.02.2013. 17.45

par to ozolu zāģēšanu gar līnijām Magoņu zem Annuškas vajag pariktēt. Tie ozoli vēl simts gadu nebūtu traucējuši.

0
0
Atbildēt

0

Sandra Apine 08.01.2013. 10.25

Domāju, ka tas noteikti nepalīdzēs uzlabot džini koeficientu Latv8ijā Žēl, ka daži no mums ir tik rijīgi.

0
0
Atbildēt

0

Kristīne 06.01.2013. 19.15

Valsts kā akcionārs uzvedas stulbi – kāda jēga maksāt vairāk, ja esošie darbinieki ir (bija) ar mieru strādāt par jau iepriekš noteikto algu, bet jaunu (kaut kādā ziņā labāku) darbinieku meklēšana nav paredzēta.

+2
0
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Kristīne 06.01.2013. 23.19

    kristaps_freimanis
    “Valsts kā akcionārs uzvedas stulbi….”

    Pēc Godmaņa klasifikikācijas Vaškēvičs ir valsts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janispauls 06.01.2013. 16.58

Atvainojos, turpinu – tādām biļetēm kā Koknese – Pļaviņas ar ilgu apstāšanos Alotenē, vai Pļaviņas -Krustpils ar garu stāvēšanu Ozolsalā, mazajā piebildē nav ne vārdiņa.
Tā jau laikam neskaitās ar attiecīgām komisijām saskaņojama pasažieru vilcienu tarifu izmaiņa?

0
0
Atbildēt

0

janispauls 06.01.2013. 16.47

tas jauki sasaucas ar LDZ mājaslapā pie vilcienu saraksta pamanīto sīku burtu piebildīti, ka vicieniem Rīga-Daugavpils, Rīga-Rēzekne un vēl dažiem biļetēm noteikta 20 santīmu piemaksa PAR ĀTRUMU! Vai visu mūžu braukājot no Rīgas uz Līvāniem,varu droši apgalvot, ka pirms dažiem gadiem mans ceļā pavadītais laiks bija pusstundu īsāks, tagad vilcieni kustas tikpat lēni ka manā padomjlaiku bērnībā.
Un vēl – par to vai 20 santīmu piemaksa PAR ĀTRUMU ir arī “īso distanču” biļetēm, tādām kā piem. Koknese

+1
0
Atbildēt

0

Kristīne 06.01.2013. 12.50

“Kā interesēs ir IIN likmes samazināšana, nevis neapliekamā minimuma palielināšana?”
===
Kretīnu jaunās paaudzes…

+1
0
Atbildēt

0

efeja60 05.01.2013. 19.49

Tagad parēķinām, cik IIN samazināšana par 1% ieripinās papildus latus Magoņa makā un cik santīmus medmāsas makā. Kā interesēs ir IIN likmes samazināšana, nevis neapliekamā minimuma palielināšana?

+4
-9
Atbildēt

3

    dace_ampermane > efeja60 05.01.2013. 21.01

    ieripinās papildus latus Magoņa makā

    normi! kur tu to marihuānu pīpē, kas tā pa ķieģeļu siena aiz tevis? Un kas ar tām magonēm? Vai no magonēm kokaīnu taisa?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 05.01.2013. 21.56

    Normunds
    Nepārdzīvo par medmāsām!!! Lai tiktu par medmāsu tev gadus astoņus vēl jāmācās

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 05.01.2013. 22.58

    Pārdzīvoju gan, vai zini, cik uz ķepas saņem operāciju māsa?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Kristīne 05.01.2013. 14.38

Vai šie tagad strādās labāk?

+5
-2
Atbildēt

1

janazakovica 05.01.2013. 14.20

vienotiba un ZRP legali megina parpirkt PLL ielikto LDZ adminstaciju lai sie speletu vinu laukuma pusee..tas bus par maz..jo izhemotas tiek tadas naudas..variants 2.gatavo sev un savejiem silti apmaksatas vietas..paslaik launajiem konkursa izgazejiem pacela algas..lai pec kada laika nostatos vinu vietaa..un mekletu savu vilcienu piegadataju.

+5
-4
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.01.2013. 13.23

Kas attiecās uz Roni un Sprūdžu, Dombrovskim vajadzētu ņemt vērā to, ka no ZP ir aizgājuši seši deputāti un tai vairs nepienākas naudīgākās siles.

+3
-4
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.01.2013. 12.47

andrejs
Pēc Ino loģikas, Vienotībai, kā jau SM patronesei. Es gan domāju savādāk.

+2
-4
Atbildēt

5

    Ojārs > Sandris Maziks 05.01.2013. 13.15

    Tieši tā. Nez vai bez ministra Roņa (ZRP, Vienotība) atbalsta tas būtu iespējams

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sandris Maziks 05.01.2013. 17.56

    articulus100. Sāc jau domāt manā vietā? Varu atgādināt, ka man nav svētas partijas, bet svarīga nacionālā ideoloģija.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sandris Maziks 05.01.2013. 19.58

    Ino, Tev svēts ir zelta teļš, nevis latviešu strādnieku (tautas lielākās daļas) intereses.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 05.01.2013. 22.03

    lno
    Amicus Plato sed Magis Amica Veritas
    Kā lauva es pirmais metos virsū labklājības ministrei, kad tā bija sadomājusi morāli sakropļot mūsu bērnus, padarot tos tolerantus pret fizisku sakropļošanu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Sandris Maziks 06.01.2013. 12.56

    articulus100. Nu tad dari to vienmēr, kad darbi nesakrīt ar vārdiem:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.01.2013. 12.29

Vai tad Magonis visu algu tērēs pats, gan jau kaut ko ziedos arī partijai uz vēlēšanām?:)

+11
-6
Atbildēt

41

    Ojārs > dro 05.01.2013. 12.36

    Kura tā varētu būt – ZRP, GKR?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 05.01.2013. 13.25

    Priekš tam ir LDz mārketinga budžets! Viņam 2008.gadā nebija žēl noziedot 10 tūkst. Šleseram, bet gan jau ka vairāk naudas plūda netieši!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 05.01.2013. 14.30

    Gaidīsim, kad klusais mūs “apgaismos”. Viņš zinās. Viņš gan ne vienmēr saka, ko zina, bet, nu, cerēsim.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 05.01.2013. 19.54

    Vienotībai, kā SM kuratoram un Latvijas offšorizācijas lobistiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 06.01.2013. 01.49

    Neapgaismoja, kaut gan bija šeit iegriezies :( Sāk nelabas aizdomas rasties. :(

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 10.00

    Labrīt Betij!
    Saīsinātā variantā priekš Tevis .
    Kad ieviesa vienoto atalgojuma sistēmu , tad lai saglabātu algu piramīdu LDz valdes locekļi noslēdza darba līgumus , kuros noteica sev algu , kas bija augstāka kā vienotais atalgojums , bet ar piebildi , ka nesaņem šo algu līdz brīdim ,kamēr ir spēkā vienotā atalgojuma sistēma. Pagajušogad KNAB uzbrauca viņiem ,ka tā nedrīkst un uzlika sodu , arī Satversmes tiesa atmeta atpakaļ iesniegumu . Tas nozīmēja , ka nobrūk algu struktūra … Zinu , ka arodbiedrība bija gatava akcijām un uz galda tika mesti pirmie atlūgumi . Tā ir tā lieta , ko prese nepastāsta . Tad nu nācās Ronim risināt šo problēmu.
    Par lietu zemūdens daļu – 2012. gadu LDz izskatās noslēgs ar rekordaugstu kravu pārvadājumu apjomu, kas ir tuvs teorētiski iespējamam pie esošās infrastruktūras. Pirmajā brīdī liekas , ka kur problēma , sēdi tik un ved kravas , tirgus ekonomika taču , bet kā pieredze rāda , tad igauņi vēl 2006 gadā veda 44.4 mio t kravu , kamēr savukārt tagad mīnājas ap 30 mio t. Tātad valstī nav ieplūduši aptuveni 150 mio Ls . Lietuva visu laiku cīnijusies ar Latviju , bet uz Latvijas augošās dinamikas fona pagajušogad Lietuva ir pazaudējusi ap 7% kravu , tai skaitā 10% tranzītkravu. Tad uzzīmējot nedaudz ciparus ir redzams cik būtiska ir šī nozare tautsaimniecībai. Pie kam nedrīkst aizmirst , ka te partneri tādi ar savādāku saprašanu par biznesu :) Protams var jau nospļauties uz visu un pateikt – negribat strādāt par šito algu , tinaties , tikai kas notiks ar nozari ? Es tomēr pieturos pie domas , ka speciālistiem ir jāsaņem atbilstoša alga un tikpat loģiski tai ir jābūt saistītai ar darba rezultātiem.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 10.30

    @klusais
    Ja jau viņi tik lieli spečuki, tad kādēļ neiet prom, bet taisa n-tās algu struktūras aiz muguras? Speciālisti, kas pārliecināti par savu profesionalitāti paceļ cepures un aiziet, bet valsts uzņēmumos kaut kā tā tomēr nav! Ar zobiem un nagiem turās pie krēsla un shēmo algas!
    P.S. Var jau protams pa kapeikām pārvadāt rekordkravas, jo infrastruktūru tauta salabos pa savu naudu! Nozare ir svarīga, bet pašlaik tās panākumi ir balstīti tikai uz dempingu un sabiedrībai no tās ir tik daudz labuma kā darba vietas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 10.37

    NaSp – par kapeikām runājot – paskaties kā remontējas LDz , esi ko dzirdējis par manevru lokomotīvju pārbūvi, vai LDz ir atlaides akcīzei degvielai salīdzinājumā ar Lietuvu utml. Starp citu atlūgumi bija reāli uz galda , tas nav joks un būtu bijuši vēl. Ja Tu būtu uzņēmuma vadītājs , tad riskētu ar speciālistiem ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 10.58

    @klusais
    Tad sabiedrisko attiecību speciālisti LDz un SM būtu jāatlaiž, jo komunikācija ir izcili nesaskaņota un haotiska. To, ka vienotā atalgojumu sistēma ir viens no nekvalitatīvākajiem krīzes lēmumiem, šķiet, ka zina visi, bet vajag labot kļūdas nekavējoties nevis barot “muļķa tautu” ar populistiskiem politiskajiem lēmumiem.
    P.S. Jebkurā gadījumā arī esošais mehānisms ir nepareizs, jo 8.5 tūkst priekš fiksētās likmes ir pārāk augsts (uz valsts kopējā līmeņa) un mainīgajai likmei ir jābūt vairākpakāpju atkarībā no uzņēmuma rādītājiem un mērķu izpildes.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 11.07

    NaSp – manuprāt LDz sabiedrisko attiecību speciāliste ir bērnu kopšanas atvaļinājumā :)
    Par algu – cik vajadzētu saņemt uzņēmuma vadītājam ,kas vada 12000 cilvēku kolektīvu ? Piemēra pēc Lattelecom šefs saņem piecciparu algu :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    boss > dro 06.01.2013. 11.21

    Un cik vajadzētu saņemt valdības vadītājam, kura atbildība sniedzas krietni vien plašāk? Un cik viņš saņem?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 11.24

    Bolero – šis ar ir sāpīgs jautājums :) Domāju ,ka visi saprot , ka arī ministriem vajadzētu attiecīgi saņemt , bet te nostrādā politiskie motīvi . Reitingi ir svarīgāki par loģiku :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    boss > dro 06.01.2013. 11.29

    Diemžēl :(((

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 11.59

    @klusais
    Ja bērnu kopšanas atvaļinājumā, tad LDz sabiedrisko attiecību nav? Pēc tā, cik Magonis ir iedomīgs un lecīgs, šaubos vai viņu īpaši satrauc sabiedrības viedoklis un viņa reputācija.
    Lattelekom ļoti veiksmīgi veic savu darbību: dažu gadu laikā spējis pārorientēt savu biznesu, peļņas norma ir augsta un stabila, ievērojami servisa uzlabojumi, attīstība ir dinamiska un attiecīgi ceļ arī valsts konkurētspēju. Tāpat arī Latvenergo ir ļoti moderns un viņi veiksmīgi pelna citos tirgos.
    LDz gadījumā tas nav tik viennozīmīgi! Protams, šeit ir arī iejaukta lielā politika un ostu darbība, bet uzņēmums ir viens no necaurspīdīgākajiem Latvijā un uzņēmuma saimniecisko darbību nevar nosaukt par īpaši modernu (vismaz no malas tā izskatās)!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 12.11

    NaSp – varbūt tomēr nevajag :) Ko Lattelecom tagad ir tādu paveicis ? Nav protams 2012. gada datu , bet no 2008.gada ir vērojams stabils ieņēmumu kritums :) Un kur vēl diskutablais digitālās TV ieviešanas līgums :)
    Par peļņas normām – jautājums pārdomām – ir mums vajadzīgs Air Baltic ?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.01.2013. 12.16

    klusais. Kopējā bildē parasti man gribas vairāk piekrist Tev nekā NSp, bet arī šajā diskusijā mana subjektīvā patiesība kā vienmēr dārgāka. Kurš rādītājs tad uzņēmumam svarīgāks – apgrozījums vai peļņa? Ko līdz lielais pārvadato tonnu pieaugums, ja kaimiņiem peļņas norma ievērojami augstāka? Manuprāt kā tas pieņemts Latvijā peļņa birst dažādu LDz piesūkušos privātfirmu kasēs, jo nedomāju, ka VID ļauj ar sliežu ceļu kapitālo remontu samazināt uzņemuma peļņu. Reitingi svarīgāki kā loģika? Reitingu dēļ uzšķaudīt pašu izveidotajai un tā jau daudz kritizētajai algu sistēmai?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.01.2013. 12.25

    klusais. Vai mums vajadzīga zaļās Latvijas vietā vēl zaļāka? Tādus jautājumus varētu uzstādīt ne vienu vien. Starp AirBaltic un LDz tomēr atšķirība – AirBaltic mums atvizina tūristus. Protams, atkal var jautāt, vai mums tie vajadzīgi. Uz zemes nekas nav neapstrīdams:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 12.31

    lno – ne velti pieminēju AB … LDz ar apgrozījumu baro ne tikai sevi , bet arī ostas un visas struktūras ap tām . AB skatoties kopējo bildi var iet mīnusos , jo tie plusi , ko pārvadātie pasažieri atnes citos segmentos ir daudz nozīmīgāki :)
    Protams ir daudz mīnusu LDz darbībā , bet te vaina jāuzņemas ir arī mums , kuri gadiem pacieš politisko sistēmu ,kas barojas no valsts uzņēmumiem . LDz patreiz daudz pūles ieliek , lai pieaudzētu pārvadājamo kravu apjomus – ne tikai tusojot ar kaimiņu dzelzceļniekiem , bet arī pilnveidojot infrastruktūru – patreiz pie Līvāniem būvē paralēlos sliežu ceļus, pēc diviem gadiem vajadzētu sākties vispārējai elektrifikācijai , kas samazinās tarifus un pieaudzēs tādejādi kravu apjomus. Par igauņu peļņas normu – ko dod peļņas norma , ja kravas nav ? Kas ir svarīgāks – % pieaugums vai naudas masa ? Starp citu informācijai – caur Igauniju tagad pārsvarā ved tās krievu kompānijas , kurām pieder Igaunijā termināli … igauņu nac. kapitālam reizēm nākas vest caur Latviju pāradresējot kravas :)
    P.S. Varam jau arī dzīvot naturālajā saimniecībā :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 12.44

    @klusais
    Ok, apgrozījums Lattelekomam ir samazinājies, bet paskaties, kā ir mainījies pakalpojumu klāsts no 2008-2011.gadam. Uzņēmums veiksmīgi pārorientējas tehnoloģiju jomā un internets/tv ir nomainījis telefoniju priekšgalā. Uzņēmums veiksmīgi eksistē un valsts palīdzība nav nepieciešama – tā vietā turpina stabili nodrošināt peļņu.
    LDz ir bijis tikai jāturpina darīt to pašu gadu gadiem. Tā infrastruktūras modernizācija ir par ES fondu naudu – tur uzņēmumu līdzekļu ir maz – ES un valsts budžets.
    Nevajag jau salīdzināt ar neveiksmēm kā AB, bet salīdzināt ar to, ko var salīdzināt un kas veiksmīgi darbojas. AB ir ne tikai apgrozījuma radītājs (kādu laiku radīja apgrozījumu ofšora valstīm nevis Latvijai), bet arī ģeopolitiskais rīks – principā vienīgais valsts kontrolētais transporta koridors ar ārpasauli.
    P.S. Man liekas diskusija ir iegājusi ne pa tēmu. Kā jau es teicu, man nav žēl, ka lielo valsts uzņēmumu vadītāji saņem lielas algas, ja darbs tiek veikts pēc labākās sirdsapziņas un valsts interesēs. Diemžēl, par LDz vadību man tādas šaubas pastāv. Nevis par to, cik labi LDz strādā vai nestrādā, bet kā interesēs LDz vadība strādā. Tāpat kā man nav šaubu, ka Ventspils domes darbs ir viens no labākajiem Latvijā, bet man absolūti nav pieņemams, ka dome strādā viena cilvēka iegribām un vajadzībām.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 12.49

    NaSp – un cik ienes šaubīgais TV digitalizācijas process ? LDZ jau ar netiek subsidēts :) un veiksmīgi apspēlē kaimiņus – Lietuvu ,Igauniju … Lattelecom nav ar ko salīdzināt :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 12.49

    klusais
    “LDz ar apgrozījumu baro ne tikai sevi , bet arī ostas un visas struktūras ap tām .”

    Barojas kā nemetās. Lai būtu skaidrs, cik no lielā dzīru galda drupačām iebirst valsts kasē, ņemot vērā, ka svētku rīkošanai tiek izmantoti valsts uzņēmumi, to darbībai ir jābūt absolūti tranparentai. Nav pieļaujams, ka “brālēni, šoferu dēli vai zilie draudziņi” visu noslepeno.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.01.2013. 12.50

    klusais…vaina jāuzņemas ir arī mums , kuri gadiem pacieš politisko sistēmu ,kas barojas no valsts uzņēmumiem .
    __________________
    Piekrītu, ka vainīga sistēma, bet vainu gan neuzņemšos – tas man atgādina kompartijas pārmetumus, ka varētu dzīvot pārticīgāk, ja labāk strādātu. Lai nu vainu uzņemas tie, kuri vada šo sistēmu. Tomēr tavs koments ir OK:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 12.55

    klusais
    “un veiksmīgi apspēlē kaimiņus – Lietuvu ,Igauniju …”

    Apspēlēja kaimiņus un noliecās zemāk, lai krievs varētu dziļāk iebāzt. Tāpēc jau esam tādos sūdos, ka tā vietā, lai attiecībās ar krieviju tiktu veidota vienota politika, tiek veiktas seperātas sarunas, lai ieriebtu kaimiņiem un provocētu arī kaimiņus rīkoties līdzīgi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 06.01.2013. 12.59

    Paldies, klusais, ka ievēroji manu necilo klātbūtni un ne ar vārdiņu neizteicies par manām prāta spējām :)) Tas tev ir progress :) Izlasīju tavus komentārus – interesanta informācija. Prieks, ka LDz attīstās, uzlabo infrastruktūru un, ja var ticēt taviem apgalvojumiem, ņem virsroku konkurences cīņā ar kaimiņiem. Tas viss ir labi.
    Bet tu ne ar pušplēstu vārdiņu neatbildēji uz sākotnēji uzdoto jautājumu: ” Vai tad Magonis visu algu tērēs pats, gan jau kaut ko ziedos arī partijai uz vēlēšanām?:)”, kur savukārt cits komentētājs minēja: “Kura tā varētu būt – ZRP, GKR?”Uz ko es izteicu cerību: “Gaidīsim, kad klusais mūs “apgaismos”. Neapgaismoji. Varēji arī godīgi pateikt – “nezinu”, vai “tā ir viņa privātā lieta”. Tā vietā tu ber man informāciju, ko neesmu lūgusi :)
    Būs jau labi:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 13.02

    lno – es jau nelieku uzņemties atbildību :) , es tikai gribu pateikt , ka mūsu politiskā elite ,lai ko mēs te neņemtos , neaizmirst par saviem labumiem :) LDz tagad izjūt Olšteiniešu spiedienu , nacionāļi arī nav nekādi jēriņi – to parāda Gerharda nokļūšana LDzCargo , par V šobrīd nav info , būtu pateicīgs , ja kāds pateiktu priekšā :) varētu pašūmēties .

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 13.05

    betij – speciāli Tev :) Domāju ,ka Magone neziedos nevienam :) , bet ja Tev tas ļoti interesē, varu pajautāt :) Vari arī man pajautāt vai kādam ziedošu – varu atbildēt – nē :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 13.09

    @klusais
    Es vismaz neesmu dzirdējis, ka pie Lattelekom būtu piesūkušies ofšori, kas nodrošina stabilas dividendes tās valdei.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 13.13

    NaSp – varbūt ir kas konkrēts par ofšoriem vai tikai bla,bla,bla ….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 13.19

    klusais
    “nacionāļi arī nav nekādi jēriņi – to parāda Gerharda nokļūšana LDzCargo”

    Saudzīgi izsakoties, nepatiesība.
    Šlesera cilvēks Gerhards bija TB/LNNK, to laiciņu, kad vajadzēja, lai skaitītos, ka arī tiem ir kāda ministrija.
    Tas kroplis visu laiku rīkojās pretēji valsts interesēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 13.22

    Nasing spešal!
    Arī Lattelekom ir izveidoti savi meitas(maitas) uzņēmumi, kur nogrūzt peļņu, kā piemēram “Citrus”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 13.24

    articulus – kļūda ! Gerhards ir Lemberga cilvēks :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 13.37

    Lemberga cilvēks, TB/LNNK biedrs, Šlesera uzdevumā. Vai pareizi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 13.46

    @klusais
    http://www.pietiek.com/raksti/ar__ldz__sefu_magoni_saistitai_firmai_izdevigs_ligums_ar__ldz_cargo__
    Šo stāstu man liekas visi zina! Par kapeikām izsaimnieko LDz aktīvus sev un radiniekiem, bet dividendēs saņem simtiem tūkstošu. Ak, Magonis, dzīvo valsts uzņēmuma nabagmaizē! 2008.gadā LDz algā saņēmis 95 tūkst., bet LPP samaksājis 9.9 tūkst. Vai nu traki dievticīgs vai arī politisko partiju fanāts, ka gatavs atdot 10% no savas algas vienai partijai.
    P.S. Starp citu arī par algu nav vis patiesi – visur saka 2600Ls, bet deklarācijā sanāk 3250Ls mēnesī par 2011.gadu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 13.47

    @articulus
    Nu un ka meitas uzņēmumi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 13.55

    NaSp – nu par tiem vagoniem ir nedaudz pārspīlēts :) Es savulaik urbos cauri tai lietai . Dzelzceļš ir stipri sarežģīta lieta . Teiksim brīdī , kad JET-1 sāka iet uz Afganistānu , sākās nopietnas problēmas ar cisternām. Kāda jēga ir vagoniem , ja nezini ,kad viņi atgriezīsies. Starp citu , ja runa par Bibiku , tad cik man zināms Magone nemaz tik piekāpīgs viņas biznesam nav … Un vispār es esmu nedaudz izbrīnīts par Latvijas preses impotenci :) ( tas saistībā ar Magoni :) )

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 13.58

    articulus – savulaik pateicoties Lemberga karam ar oponentiem tika Ventspilij noņemtas atlaides pārvadājumiem … Jā , tas bija Šleseram pateicoties :) Bet vai Gerhards saistīts ar Šleseru – nuuu neapgalvotu :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 15.25

    @klusais
    Nepiekāpīgs, bet liela nauda turpina ripot ķešā :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.01.2013. 17.04

    NaSp – no Tevis info par ofšoriem :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.01.2013. 18.00

    Paskaties manu komentāru augstāk, 13:46.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 06.01.2013. 23.14

    klusais
    “Ja Tu būtu uzņēmuma vadītājs , tad riskētu ar speciālistiem ?”

    Atšķaidīt LDz nomenklatūru ar izglītotiem un godīgiem latviešu speciālistiem sen vajadzēja. Interesanti gan, kur liktos tie organismi, kas 60 gadus sēžot vadības krēslos, tā arī nav spējuši latviešu valodu apgūt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 07.01.2013. 09.27

    NaSp – un kas mainās pēc būtības , ka SIA īpašnieks ir ofšors ? Samazinās kaut kādi valstij maksātie nodokļi ? Ja pa tiešo strādā ar ofšoru es saprotu , bet šitādā kombinācijā kādi ir ieguvumi ? Noslēpt patiesā labuma guvēju? Bet var tak izdomāt citus veidus …

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.01.2013. 12.07

Publikai atkal skauž? Vai tad nesaprotat, ka notiek Dombrovska solītā ienākumu izlīdzināšana, lai katrs iedzīvotājs justu ekonomikas atkopšanos?:)

+10
-9
Atbildēt

0

garausiitis 05.01.2013. 12.07

Raidījums ir pateicis daļu no visa pasākuma . Nav patreiz laika skaidrot nianses, varbūt vēlāk.

+4
-3
Atbildēt

2

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > garausiitis 05.01.2013. 23.22

    klusais. Par peļņas normām nerunāšu , man ir savi stāsti ar… Nav patreiz laika skaidrot nianses, varbūt vēlāk.
    ___________________
    Malacis! Seriāli arī pārtrūkst interesantākajās vietās, jo lielāks aktieris, jo lielākas pauzes.. Mājieni, daudzpunkti…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 06.01.2013. 00.40

    pirozkovs – pajautā vecajam , ko viņa favorīti mēģināja izsist LDz apmaiņā par pozitīviem balsojumiem Saeimā :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

alexander 05.01.2013. 12.05

Šāds pēkšņs algas palielinājums par 300% liek domāt, ka Magonis no 1. janvāra ir atklājis vismaz ātrvilcienu maršrutā Rīga-Berlīne bez pieturām vai arī savienojis Rīgu dzelzceļa tīklā ar Parīzi, Vīni, Budapeštu, Varšavu, Briseli un Ženēvu.

+21
-3
Atbildēt

2

    aijuaiju > alexander 05.01.2013. 18.38

    Tas liek domāt, ka šie kungi ir atklājuši Ameriku!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > alexander 05.01.2013. 20.53

    ——Kristaps Zaļkalns Tas liek domāt, ka šie kungi ir atklājuši Ameriku!
    ==============================================================================
    Vēlreiz un vēlreiz apstiprinās Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošās pētnieces Dagmāras Beitneres secinājums:

    ‘ ‘Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.’

    (Arnis Terzens: ‘Paldies globalizācijai’; saruna ar Dagmāru Beitneri / Kabinets/Delfi.lv)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 05.01.2013. 12.03

Neētiska rīcība mums neskaitās nekas nosodāms, izņemot atsevišķus īpatņus, pārējie to vērtē kā “māku dzīvot”.
Un algai mums nav absolūti nekāda sakara ar darba rezultātiem, bet gan ar att. amatpersonas nekaunību un “sakariem”.
Un tās firmiņas un uzņēmumi, kas piesūkušies jebkuram lielam uzņēmumam, tā jau Latvijas klasika, kā nopumpēt naudu “vajadzīgajās” kabatās, diemžēl, arī likumdevējus tas neinteresē, jo arī šis valsts nozagšanas veids mums ir pilnīgi likumīgs.
Principā, protams, lielas algas nav nekas slikts, bet, ja tās atbilst amatpersonas veikumam, un, tomēr, jābūt arī kādam samērīgumam ar minimālo vai vidējo algu valstī, nez vai šis te ir tas neaizvietojamais specs, bez kura tas dzelzceļš iznīks, ja viņam to algu arī nepacels.

+15
-1
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.01.2013. 11.52

Interesanti, Magoni Šleseram ieteica čekas saimnieki, jeb abi kopā apmeklēja Maskavas elitāros gej klubus?

+8
-3
Atbildēt

0

Una Grinberga 05.01.2013. 11.39

Man nebūtu žēl arī 20,000 Ls, ja redzētu, ka cilvēki smagi strādā valsts interesēs un valstij ienes milzīgas naudas summas, bet:
1) LDz varētu ievērojami labāk pelnīt (ja salīdzina ar līdzīgiem uzņēmumiem kaimiņvalstīs);
2) Magonim ir izcili negatīva reputācija ar visiem tiem skandāliem par neētisku (bet legālu) rīcību, izceļot sevi kā “vienlīdzīgāku par visiem citiem”;
3) Ja Magoni nomainītu ar jebkuru citu vadītāju, neviens pat nepamanītu izmaiņas uzņēmuma darbībā. Līdz ar to nav iemesla, kādēļ Magonis var šantažēt valsti par algas palielināšanu!
4) Magonis ar LDz līdzekļiem rīkojas kā ar savu kabatu: uzņēmumi, kas piesūkušies LDz un izsūc naudu (es brīnos, kādēļ vēl nav ierosināta lieta no KNAB!), miljonu piešķiršana Dinamo utt.
5) Magonis nevar sūdzēties par līdzekļu trūkumu: māja, dzīvoklis, kuteris (2008), 2 Mercedes-Benz CL 500 (2009,2010), BMW X6 (2010); uzkrājumi ap LVL 50 tūkst.; un interesantie “ofšora/Krievijas” uzņēmumi, no kuriem saņem dividendes ap EUR 0.5 milj. katru gadu.

+24
-2
Atbildēt

7

    dro > Una Grinberga 05.01.2013. 11.44

    Nasing spešal. Labs:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 05.01.2013. 12.09

    NaSp – iesaku vēl paralēli aplūkot LDz rādītājus pēdējo gadu griezumā un salīdzināt ar Lietuvu un Igauniju :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.01.2013. 13.41

    LDz: apgrozījuma pieaugums +13%, tīrā peļņas norma 4.2% (2011)
    Eesti Raudtee: apgrozījuma pieaugums +10%, tīrā peļņas norma 28.6% (2011) => tik liela mārža mani pārsteidz, bet iespējams, ka tā ir daļa no biznesa (kargo un infrastruktūra šeit nav iekļauta) vai arī valdība citādāk strukturē savstarpējos maksājumus par pakalpojumiem starp dzelzceļa uzņēmumiem
    Lietuvos Geležinkeliai: tīrā peļņas norma 5.8% (2011)

    “Jocīgi”, ka LDz tik maz pelna, ņemot vērā, cik ļoti daudz pūļu LDz vadība velta draudzīgām saitēm ar Krievijas biznesu un politiķiem.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Una Grinberga 05.01.2013. 19.51

    Vajadzētu minimālo algu un procentus no peļņas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 05.01.2013. 21.41

    Na Sp – vai mēs runājam par igauņu pārvadātajām uz pusi mazāk t pa dzelzceļu kā Latvijā ? Es domāju 2011 gadā … ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.01.2013. 23.06

    @klusais
    Ja mēs pārvadātu par brīvu, tad varētu arī četrkāršot!!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 05.01.2013. 23.13

    NaSp – man nav liela luste brīvdienās rakāties pa cipariem . Mēs nepārvadājam pa brīvu :) LDz ir pelnoša organizācija . Nemeklēšu avotu , bet ir rēķināts , ka katra pārvestā LDz tonna atnes valstī 10 LVL … Pārējo vari piemest pats . Par peļņas normām nerunāšu , man ir savi stāsti ar…
    P.S. Četrkāršot nevarētu , jo diemžēl to neļauj sliežu ceļi :) Patreiz esam tuvu maksimumam… PV atņemtā nauda ļaus nedaudz uzlabot kapicitāti :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 05.01.2013. 11.38

Mēs jau te varam atkal Magoni linčot, bet pieļauju, ka šāds paaugstinājums ir ar savu loģiku un pamatots, kā arī MK akceptēts. Ne jau dzelzceļa vadība pati sev algas pacēla:)

+4
-16
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Elīna Barkovska 06.01.2013. 23.08

    Bronks
    “Mēs jau te varam atkal Magoni linčot”

    Linčot, tas ir barbarisms, bet nodod pieredzējuša ķīniešu speciālista rokās, būtu pašā reizē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 05.01.2013. 11.18

Visādi neizglītoti, egoistiski un patmīlīgi plāngaldiņa urbēji izdomā sev fantastiskas algas un tūdaļ tās saņem! Greizo spoguļu karaļvalsts.

+11
-2
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam