Ja runājam skaitļu valodā…

126

Komentāri (126)

Iluta Jurēviča 07.01.2013. 08.48

Pareizi, Šišonam iespraust spalvu dibenā, lai svarīgais putns lido tālāk. pašiem mums to mūziķu kā dubļu kartupeļu laukā. Lai saviem tiek desa un siers uz maizītes. Ko te visi cepjās par ŽJG? Kultūrai skaistas sievietes piederās. Sliktākajā gadījumā var pleibojam foto sesiju uztaisīt un kultūrai naudu ievākt! Daudz pievilcīgāka nekā Demakova ar nekoptām uzacīm un sarkaniem briļļu rāmjiem. Nākošajās vēlēšanās balsošu par nacionāļiem, ja ŽJG būs sarakstā!

+3
0
Atbildēt

0

reksa 06.01.2013. 17.11

nulle raksta: “Tie tavi procenti noteikti ir pārspīlēti”

Iespējams.
Iespējams, ka mazāk nekā 95% heteroseksuāļu un mazāk nekā 5% homoseksuāļu līgst laulību. Bet jēga jau ir tā pati: lielākā daļa heteroseksuāļu un ļoti maz homoseksuāļu līgst laulību.

nulle raksta: “bet jebkuŗā gadījumā tas nozīmē ka homoseksuālisti laulību uztveŗ krietni nopietnāk”

Nav loģisks spriedums.

Procenti jārēķina nevis no tiem, kas ir līguši laulību, bet gan no visiem.

Piemēram, ja 95% heteroseksuāļu ir līguši laulību, bet 46% laulību tika šķirtas, tad var secināt, ka 51% (0,95 x 0,54) heteroseksuāļu uztveŗ laulību nopietni.
Un ja 5% homoseksuāļu ir līguši laulību, bet 17% laulību tika šķirtas, tad var secināt, ka 4% (0,05 x 0,83) homoseksuāļu uztveŗ laulību nopietni.

Tas jau nebūt nenozīmē, ka man būtu kādi iebildumi pret geju laulību.
Ar laiku geju laulības protams kļūs daudz izplatītāka parādība. It īpaši, ja geji drīkstēs adoptēt bērnus. Jo bieži vien laulība tiek saglabāta tieši bērnu dēļ.

+3
-1
Atbildēt

0

reksa 06.01.2013. 15.52

Tas, ka geju laulības ir stabilas, nenozīmē, ka geju laulību ir daudz.

Kādi 95% heteroseksuāļu līgst laulību, no tām 46% tiek šķirtas.
Tikai kādi 5% homoseksuāļu līgst laulību, no tām 17% tiek šķirtas. (Bet kādi 95% laulību nemaz nelīgst.)

+1
-1
Atbildēt

0

janazakovica 06.01.2013. 13.05

pidorasi.. teica kadreiz hrusovs ieejot modernistu izstaadee maskavaa..bet tas netrauceja vinam dot paveli nojaukt pareizticigo baznicu jurmalaa jomas ielas galaa..bet tiesi tagad tur jau sak notikt nojauktaas baznicas atjaunosanas darbi.

+1
-4
Atbildēt

1

janis17 06.01.2013. 13.04

Dzeri, vai cilvēks Latvijā var būt liberāls un nacionālists un vēl arī heteroseksuāls, kurš ciena ģimeniskas vērtības?
Vai tu atkal izvilksi savus sūdu maisiņus ( naciķi ar tārpa intelektu un slieks redzesloku) un turpināsi ar tiem mētāties, degradējot liberālās vērtības, pēc tevis jau spriež par visiem liberāļiem?

+3
-3
Atbildēt

21

    ligakalnina > janis17 06.01.2013. 13.28

    Nē, nu ko tu runā, liberālim noteikti jābūt homoseksualistam un ar sūdu maisiņiem, ko viņš varētu izdalīt “konservatoriem”, lai tie var apmētāt to liberāli praida laikā.
    Ja nopietni, tev nav skaidrības par jēdzieniem.
    Un kāpēc jebkurai tēmai jāpiesien tās seks. minoritātes, tev viņi kaut kā traucē dzīvot, neļauj tev veidot ģimeni, utt?
    Dzivo tu, kā gribi, un ļauj dzīvot viņiem, kā viņi grib, viņi tev savu dzīvesveidu neuzspiež, un par tavu heteroseksualitāti nesatraucas, tu un pārējie “nacionāli orientētie”, spilgtākie piemēri articulus un krusstēvs, katrā komentā piemin “pidarus”, utt., pēc Freida tas liecina par latentu homoseksualismu – cilvēki izjūt sevī homoseksuālas tieksmes, un tāpēc skaļāk par visiem nosoda homoseksuālistus, lai kompensētu savu iekšējo konfliktu, pavisam vienkāršoti izsakoties.
    Ne vienmēr tā notiek, bet, bieži.
    Apmēram kā zaglis pirmais sāk bļaut – “ķeriet zagli”, lai novērstu aizdomas no sevis.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 15.09

    Hmm…

    Viena no lielākajām mūsdienu latviešu nācionālistu kļūdām ir iepīt homoseksuālitāti svarīgāko tematu sarakstā.

    Katram cilvēkam ir svarīgi identificēties ar citiem cilvēkiem. Ar ģimeni, tautu, valsti, kādu reliģisku, sociālu vai citu grupu, utt.
    Taču šīm identifikācijām ir dažāda nozīme cilvēka dzīvē.

    Ar ko mēdz identificēties heteroseksuālis un homoseksuālis?
    Heteroseksuālis mēdz identificēties ar ģimeni un tautu.
    Homoseksuālim nav ģimenes, tāpēc iespēja identificēties ar savu tautu viņam ir pat lielāka nekā heteroseksuālim. Tāpēc arī geju vidū ir daudz nācionālistu. Jo viņiem ir tikai viena dabiska cilvēku grupa, ar ko viņi var viegli identificēties, tā ir viņu tauta. Austrijas Brīvības partiju bija padarījis ietekmīgu tieši gejs. Nīderlandes nācionālistu partiju bija padarījis ietekmīgu arī gejs.

    Latvijā homofobija nācionālistu vidū uzplaukusi pēdējā desmitgadē. Pat rodas aizdomas, ka homofobijas idejas nācionālistu vidū pacentušies iesakņot Putina specdienesti. Jo kā tad Krievija varētu mazināt iespēju, lai potenciālie latviešu nācionālisti kļūtu par nācionālistiem?
    Mazinot iespēju identificēties ar savu tautu.

    Ja nācionālisti ir spilgtākie tautas pārstāvji, bet viņi vienlaikus ir arī homofobi (vai uzvedas kā homofobi), tad gejam būs mazāka vēlme identificēties ar savu tautu un kļūt par nācionālistu. Tā vietā viņam tiek piedāvāts identificēties ar kādiem nedabiskiem veidojumiem, piemēram, ar internācionālu geju kustību.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 15.19

    Vēl daži vārdi.

    Kā cilvēki identificējas ar reliģiskām grupām?
    Katoļu un ortodoksu (pareizticīgo) identifikācija ir diezgan stipra.
    Savukārt luterāņu identifikācija ir daudz vājāka.
    Ko tas nozīmē?
    Luterāņi ir diezgan līberāli. Katrs cilvēks ir individuālitāte. Katrs cilvēks ir brīvs.
    Katoļiem un ortodoksiem piemīt totālitārisma pazīmes.
    Luterānis var precēties ar jebkādas reliģijas un nereliģijas pārstāvi.
    Savukārt katoļi un ortodoksi bieži pieprasa, lai potenciālais laulātais pārietu viņu ticībā. Arī bērnus cenšas nokristīt tieši savā ticībā. Ekspansija ar laulību :))

    Lielākā daļa latviešu ir luterāņi vai luterāņu pēcteči. Tāpēc latviešiem līberālisms piemīt diezgan lielā mērā.
    Nu, pašreizējie luterāņu baznīcas vadītāji gan neskaitās (ja jau brīžiem pat pieļauj apvienošanos ar katoļiem).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 15.25

    Nulle raksta: “Ģimenes ir daudziem, taču tās neļauj oficiāli reģistrēt.”

    Es runāju par cilvēka vajadzību identificēties ar citiem cilvēkiem.
    Par ko raksti tu?..

    Heteroseksuāļu vidū ir daudz cilvēku, kam ir viena ģimene visās mūža gaŗumā.
    Un ir daudz, kam ir divas vai dažas ģimenes mūža gaŗumā.

    Homoseksuāļu vidū šādu ir ārkārtīgi maz.
    Bet protams, ja viņiem būtu iespēja oficiāli reģistrēt laulību, tad viņiem būtu arī sarežģītāk to šķirt, un tad geju vidū arī būtu mazliet izplatītāka ģimenes identifikācija.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.01.2013. 15.32

    Nulle, savienību starp tevi un tavu aitu arī tu sauksi par ģimeni?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 15.37

    aivarsk raksta: “Nulle, savienību starp tevi un tavu aitu arī tu sauksi par ģimeni?”

    Tavs jautājums nav loģisks.
    Laulība ir līgums.
    Līgumu līgt var tikai rīcībspējīgi tiesību subjekti.
    Cilvēks ir tiesību subjekts.
    Aita nav tiesību subjekts.
    Aita nevar līgt līgumu. Aita ir īpašums. Aita ir objekts.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.01.2013. 15.48

    Dzeri, es visu laiku domāju, ka esmu liberālis – tāpat, kā savlaik R.Reigans, M. Tečere, kuri ietekmējās no tādiem politiskās zinātnes liberāļiem, kā Hajeks, bet tavs liberālisms ir iekavējies laikam kādos angļu apgaismības laikos…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 06.01.2013. 16.34

    Ja tu esi liberālis attiecībā uz ekonomisko darbību, bet, noliedzoši izturies pret seks. minoritāšu tiesībām, tātad, mazākumgrupu un individualās tiesības tev nav galvenais, tad tu, drīzāk, esi t.s. “konservatīvais liberālis” vai libertists, apmēram, kā tā “Tea Party” ASV, vismaz, pēc manas saprašanas.
    Dabiski, ka tas liberālisms arī ir mainījies, un tam ir dažādi paveidi, patreiz arī liberāļi iestājas par ienākuma pārdali, utt., bet, es te runāju par liberālismu plašākā izpratnē un kontekstā, kā par dzīves uztveri un filozofiju, nevis kā par konkrētu politisko novirzienu, tik smalks liberālisma teorētiķis es neesmu, lai pārzinātu visas tās nianses un novirzienus tik perfekti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.01.2013. 17.34

    Aldi, lasīt proti? Kur es minēju laulību?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.01.2013. 19.27

    Dzeri, liberālis vispirms ir par indivīda tiesībām, tad ģimene, tauta, valsts, cilvēce. Tātad liberālis ir antikosmopolīts.
    Liberālis nevar atbalstīt slepkavību, nevar atbalstīt veselas tautas iznīcināšanu. Tātad Latvijas liberālis ir nacionāli noskaņots.
    Nekur nav teikts, ka liberālim nav vērtību, ka viņš nemīl savu tuvāko kā sevi pašu, viņš mīl savus bērnus un ir gatavs tos aizstāvēt arī pret morālu kropļošanu. Tātad liberālis ir pret bērniem un viņu vecākiem uzspiestām grāmatiņām par dzimummaiņu.
    Tas tā iesākumam…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > janis17 06.01.2013. 21.45

    Aldis _…Heteroseksuālis mēdz identificēties ar ģimeni un tautu. Homoseksuālim nav ģimenes, tāpēc iespēja identificēties ar savu tautu viņam ir pat lielāka nekā heteroseksuālim. Tāpēc arī geju vidū ir daudz nācionālistu. Jo viņiem ir tikai viena dabiska cilvēku grupa, ar ko viņi var viegli identificēties…Ja nācionālisti ir spilgtākie tautas pārstāvji, bet viņi vienlaikus ir arī homofobi (vai uzvedas kā homofobi), tad gejam būs mazāka vēlme identificēties ar savu tautu un kļūt par nācionālistu. Tā vietā viņam tiek piedāvāts identificēties ar kādiem nedabiskiem veidojumiem, piemēram, ar internācionālu geju kustību. 15:09
    Aldis _Vēl daži vārdi…Lielākā daļa latviešu ir luterāņi vai luterāņu pēcteči. Tāpēc latviešiem līberālisms piemīt diezgan lielā mērā.
    Nu, pašreizējie luterāņu baznīcas vadītāji gan neskaitās (ja jau brīžiem pat pieļauj apvienošanos ar katoļiem)._ 15:19
    ~~~~~~~~~~
    tev baigi samākslotas konstrukcijas.
    homoseksuāļi ir transnacionāļi vai virsnacionāļi kas sevi identifice galvenokārt tikai ar savu grupu un savas vajadzības ar savas grupas vajadzibam. demokrātija valstī vai kārtība pasaulē iestāsies tikai tad kad viņu grupa iegūs neierobežotu varu.
    ir lietas kas viņiem pietrūkst un viņi to apzinās, – lai sevi turpinātu tiem ir vajadzīgi bērni. interesanti skatīt te Fretkas piespēlētu linku http://www.diena.lv/latvija/viedokli/kazoka-tendences-kas-parveidos-pasauli-13986475 kur mazā Kažoka priecājas ka drīz pie bērniem varēs tikt bez pārošanās, tāpat vien uzsitot pa plecu vai iekniebjot: “…Pirmo reizi tikai un vienīgi no cilmes šūnām radīts zīdītājs: pele…”.
    tu te par luterāņu liberālismu runājot kautko apmeti otrādi – _”..pašreizējie luterāņu baznīcas vadītāji gan neskaitās (ja jau brīžiem pat pieļauj apvienošanos ar katoļiem).”_, – nu kapec tad neskaitas ja pat tik liberali ka “pieļauj apvienošanos ar katoļiem”.))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 06.01.2013. 22.42

    Aldis
    “Aita nav tiesību subjekts.”

    Cilvēces gaišās nākotnes vardā no tāda arhaisma varētu atteikties.

    Anyway, drāzt aitu ir mazāk necilvēcīgi, ka to darīt ar pusaudzi, par ko sapņo praktiski visi sodomīti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 22.58

    aivarsk rakstīja: “Kur es minēju laulību?”

    Tavam rakstītajam bija jēga tikai tad, ja ar vārdiem “ģimene” vai “savienība” tu biji domājis laulību.

    Citādi, kāda tam nozīmē – kā kāds cilvēks sauc savas attiecības, piemēram, ar kaktusu?..
    Jēga tavam jautājumam ir tikai tad, ja šis cilvēks gribētu, lai arī sabiedrība uzskatītu viņa attiecības ar kaktusu par kādu oficiālu savienību.
    Jādomā, ka ar savienību neesi domājis SIA, akciju sabiedrību vai komanditsabiedrību :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 23.06

    TanteSidra rakstīja: “tev baigi samākslotas konstrukcijas. homoseksuāļi ir transnacionāļi vai virsnacionāļi kas sevi identifice galvenokārt tikai ar savu grupu un savas vajadzības ar savas grupas vajadzibam.”

    Ģimene un tauta ir dabiski veidojumi. Cilvēkam rodas dabiska vēlme ar tiem identificēties.

    Reliģiskas grupas, polītiskas grupas, geju kustība nav dabiski veidojumi. Lai cilvēks gribētu ar tiem asociēties, cilvēkam vispirms ir jāizskalo smadzenes.
    Tātad – ar ko lai asociējas jauns latviešu gejs (kuŗš tikko sapratis, ka viņš ir gejs)?
    Ģimenes viņam nav – ar to viņš nevar asociēties.
    Sava tauta viņam ir – ar to viņš var asociēties.
    Kāds var mēģināt panākt, lai viņš asociētos ar geju kustību.
    Ja viņš (kā gejs) lieliski jūtas savas tautas ietvaros, tad viņam geju kustība simt gadu nav vajadzīga.
    Bet ja tautas vidū valda homofobija, viņš jūtas atstumts un var nonākt internācionālajā geju kustībā.

    Un kā tu domā – kas Putina specdienestiem ir izdevīgāks? – lai latviešu gejs kļūtu par latviešu nācionālistu vai lai viņš kļūtu par internācionālu deģenerātu?
    Un tagad arī – kāds labums Latvijai no tā, ka daži cilvēki, kas sevi sauc it kā par nācionālistiem, tomēr dara visu iespējamo, lai nozīmīga latviešu daļa nekļūtu par nācionālistiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > janis17 06.01.2013. 23.09

    TanteSidra rakstīja: “nu kapec tad neskaitas ja pat tik liberali ka “pieļauj apvienošanos ar katoļiem”.”

    :)))

    Ja cilvēks kļūst tik “brīvs”, ka ir gatavs kļūt par vergu, tad ar brīvību vai līberālismu te ir mazs sakars. Te ir vajadzīga Tvaika ielas palīdzība :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 07.01.2013. 00.48

    Aldi, es nezinu, kā nosaukt nulles potenciālo savienību ar viņa aitu, bet zinu, ka divu geju vai lesbiešu savienību nevar saukt par laulību vai ģimeni, jo šis termins eksistē tūkstošiem gadu un nozīmē ko pavisam citu, ne to, ko homoseksuālā savienība paredz.
    Es uzskatu, ka tā ir nepareiza jēdziena interpretācija uz ko pamatoti ir norādījusi arī Satversmes tiesa.
    Es absolūti neesmu homofobs un lai viņi dara, ko grib, bet viņu savienību piedāvāju saukt kādā citā vārdā. Pirms 20 gadiem taču latviešu valodā nebija vārda “dators”, “mēstule”, “zibatmiņa” utt. Sen jau bija laiks nosaukt šīs attiecības tā, lai nerastos pārpratumi – sabiedrība, labāk paši geji lai diskutē, kā to labskanīgāk izdarīt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > janis17 07.01.2013. 02.42

    Aldis _…Ja viņš (kā gejs) lieliski jūtas savas tautas ietvaros, tad viņam geju kustība simt gadu nav vajadzīga.
    Bet ja tautas vidū valda homofobija, viņš jūtas atstumts un var nonākt ajā geju kustībā…_
    ~~~~~~~~~~~~~~
    nu lai jau viņiem veicās, lai tā internācionālā kustība simt gadu nav vajadzīga. ))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 07.01.2013. 16.44

    Visu cieņu – Aldim ir visnotaļ saprātīgs domu gājiens. Arī man nepatīk pēdējā laika nacionālo spēku tendence novirzīt “smaguma centru” no nacionālas valsts nostiprināšanas centieniem uz “ģimenes vērtībām” kādreizējās LPP stilā.
    Protams, ka stingrs “nē!” jāsaka visādām “karlīņu grāmatiņām” bērnu dārzos vai geju centieniem panākt tiesības adoptēt bērnus, bet ne vairāk.

    http://www.ir.lv/blogi/personigie-blogi/lv-realitate-nolama-par-runasanu-latviski

    Kamēr šādas lietas ir mūsu ikdiena, radīt “frontes līniju” starp dažādām attieksmēm pret t.s. ģimenes vērtībām ir kļūdaini.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 07.01.2013. 16.58

    zirnekliene Šeloba. Ģimene ir sabiedrības un arī valsts pamats.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 07.01.2013. 17.07

    Un tas nozīmētu, ka tie, kuriem tādu vai citādu apstākļu dēļ ģimenes tās tradicionāli pieņemtajā izpratnē nav vai kuriem ģimenes radīšana nav prioritāte Nr.1, būtu izraidāmi no valsts un no sabiedrības?
    Nu ko, var jau mēģināt – lai jau veicas!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 07.01.2013. 19.42

    zirnekliene Šeloba. Kādēļ izraidīt? Bez attaisnojama iemesla nošaut uz vietas:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 06.01.2013. 11.44

klejotājs
“bet tas ir tas pats Liberālis+ pederasts jeb krieviski pidar”

Liberālim un pederastam nekā kopīga. Mūsu pederastijas sludinātāji ir paši neiecietīgākie radījumi, kādus vien gadījies sastapt. Jebkurš homofobs ir nesalīdzināmi tolerantāks. Viss, kas neatbilst viņu pasaules uzskatiem ir kā bullim sarkana lupata.
Neesmu dzirdējis, ka homofobi rekrutētu savās rindās sūdu stumdītājus, kamēr pederasti visu sabiedrību gribētu padarīt par cilvēkiem ar īpaši īpašām vajadzībām.
Liberasts ir par liberāli uzdevies pederasts.

+3
-3
Atbildēt

0

dzintarz 06.01.2013. 10.30

Autore ir kultūras ministre, Nacionālā apvienība
==========
Ak Tu Kungs, kádu rakstu LU abzolventes – blondás zjurna’lugas saceréjushas blondínei zhanetai…

+1
-3
Atbildēt

0

dace_ampermane 05.01.2013. 20.54

viens džeks uzraksta muļķības un dabū 33 atbildes [varbūt jau 34 kamēr rakstu savu gudrību]

+4
-2
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 05.01.2013. 20.46

“Ja runājam skaitļu valodā…”, tad aizvadītais gads, Grendes kundze, Jums finansiāli nebij slikts, vai ne? Visu laiku tāds nemazs kredīts uz kakla, bet tad pēkšņi pēc neilgas pabūšanas ministres amatā, aizdomīgā kārtā izdodās itin labi pārdot neejošu īpašumu.
Un aizdomīgā kārtā pircēji ir kaukāzieši, kuriem ar NA līderiem ir cieši kontakti. Paskatījos NĪ tirgū, tur diezgan liels tādu īpašumu piedāvājums, bet “palaimējās” tieši Jums. Bez Jums šajā darījumā vēl bija divi “laimīgie”, kuri dabūja uzturēšanās atļaujas mūsu valstī un, kāda sakritība, akurāt tāda summa tika samaksāta, lai atļaujas iznāktu abiem saulainā Kaukāza iedzīvotājiem.
Grendes kundze, kā domājiet, vai ir tā īsti kulturāli, ja valsts kultūras ministre tik nabadzīgi pārvalda angļu valodu? Vai neizjūtiet kauna sajūtu ar tādu valodprasmi, kad pārstāviet “tautu, kas dzied”?
Dzirdēju, ka gribējāt tulkot Jauno vilni valsts valodā un piedot tam kādu latvisku piesitienu. Bet nu laikam tas vairs nav vajadzīgs, jo Latvijas televīzijā parādījās JV aizstājējs – “Blaumaņa mistērija”.
Interesi saista arī tās iekšējās intrigas LNSO, kur aktīvi rosās Jūsu partijas biedrs, neizdevies iepūtējs Grunde. Kā saka – ja nevaru būt labs mūziķis, tad jākļūst par nacionāli noskaņotu cilvēku. Un kur tādam “nacionālim ir īstā vieta ? Nu, protams, par arodbiedrības līderi.
Vai nav aizdomīgi līdzīga situācija ar studentu biedrību, kur arī viens veikls Jūsu partijas biedrs Ratnieks ir uzmeties par aizstāvi saviem amata brāļiem un runā vairākuma vārdā.
Jūs, Grendes kundze, esiet ieņēmusi ļoti ērto nacionālo nišu. Šī niša ir pieprasīta un ievērojama ar to, ka šajā lauciņā nav jābūt īpaši profesionālam.
Kā teica Briedis P. Rozīša romānā Ceplis, kad viņu pieķēra blēdībās – ” LAI TIK PAMĒĢINA AIZTIKT NACIONĀLI DOMĀJOŠU CILVĒKU!”.

+8
-11
Atbildēt

3

    dro > Māris Bārzdainis 05.01.2013. 21.41

    susurs…Ja runājam skaitļu valodā…”, tad aizvadītais gads, Grendes kundze, Jums finansiāli nebij slikts, vai ne?
    ___________________
    Ei, nu ei susuriņ! Kas tad nu tas par kampienu pārdodt savu īpašumu? Lūk, saulvedim Zatleram gan bija kampiens ne no sava īpašumu, bet no nodokļu maksātāju naudas – gan dzīvoklis turpat pusmiljona vērtībā + augstas klases limuzīns. Neesmu dzirdējis dakteri ieminamies par uzturēšanās atļauju apturēšanu, gluži preēji – kopā ar Vienotību balsoja pret NA priekšlikumu. Jūrmala šobrīd pilna ar Krievijas auto, kad kļūs siltāks, sēdies uz moča un aizbrauc pārliecināties:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Māris Bārzdainis 05.01.2013. 22.54

    Tas viss Z, kā jebkuram eksprezidentam, pienākas pēc likuma, tāpēc nav nekāds “kampiens”.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 06.01.2013. 03.02

    lno
    “gan dzīvoklis turpat pusmiljona vērtībā”

    Ne tas, ka pusmiljona vērtībā, jo kad radītājs aizsauks piebiedroties Staļinam, tas tāpat paliks valstij. Būtiski, kāda sagadīšanās, ka tieši sugas māsas, Pulkinenas, dārgais dzīvoklis izrādījās vienīgais piemērotais.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

bebiekste 05.01.2013. 20.15

…pamest Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra krēslu…

Skan jauki :)

+5
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 05.01.2013. 20.07

dzeris atkal tarkšķ kā kara veterāniem dāvats zaporožecs.
___________________
mhmm…

absints ar ciklodolu?

+5
-8
Atbildēt

0

dro 05.01.2013. 18.14

dzeris atkal tarkšķ kā kara veterāniem dāvats zaporožecs.

+8
-12
Atbildēt

0

juhans 05.01.2013. 16.40

Man gan šķiet, ka te nevar runāt par konfliktu starp ATSEVIŠĶĀM PERSONĀM: ministri un operas direktoru vai literātu un diriģentu, bet par konfliktu starp DIVĀM PASAULĒM – starp MŪSU REĀLO PASAULI, kurā gan maizei, gan izklaidei jāiztiek ar to, ko paši nopelnam, un starp daudziem iztēlē vēl dzīvo veco, „labo” PADOMJU PASAULI, kurā ne vien negribējās, bet nemaz nedrīkstēja skatīties, no kurienes nāca nauda tēriņiem; tad arī radās iespaids, ka nauda birst no gaisa, spēj tikai tērēt. To, kas tam nāca tam līdzi … tie taču „sīkumi”.

+10
-5
Atbildēt

0

Ainārs 05.01.2013. 16.05

Gremdes kundze, ko jūs darījāt komandējumā Austrālijā, kur šobrīt ir vasara? Cik izmaksāja šis brauciens? Rakstā pateikts nav pilnīgi nekas – 125 000 tika piešķirti remontiem u.tml., tas jau agrāk presē bija minēts, nevis mūziķu algām. Un kāpēc jānostata ārzemnieks pret mums? Kas tie ārzmenieki ir kādi citplanētieši, vai?

+17
-16
Atbildēt

2

    ievuliitis > Ainārs 05.01.2013. 19.29

    laurazan, jūs patiešam nezināt, ko ministre darīja Austrālijā? Par to bija visos portālos rakstīts, arī IR gari izrakstījās par izmaksām un cik tas nodoļu maksātājiem….bla,bla,bla. Un tikai beigās vienā skopā rindkopā paskaidroja, ka ministre bija Austrālijā, pildot savas Kultūras ministres pienākumus. Laikā, kad mēs visi svinējām draugu un ģimenes lokā Ziemassvētkus un Jauno gadu, ministre strādāja – apmeklēja Latviešu Kultūras dienas Austrālijā. Šaubos, vai to norises datums bija izvēlēts pēc ministres lūguma.
    Vajag ne tikai rakstīt, bet arī lasīt, kundzīte.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ainārs 05.01.2013. 20.55

    P.S. Teikšu pat vairāk, Austrālijas Latviešu Kultūras dienu datumi bija noteikti iepriekšējās, ja ne vēl agrāko Kultūras ministru laikā.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

Ieva 05.01.2013. 15.57

Varu atkātot to, ko reiz jau teicu- vidēji lielā ASV vidienes pilsētā, kas ir ne mazāka par Rīgu, kultūras dzīve un kultūras kvalitāte ir ar kārtu zemāka. Tajā pašā laikā Rīga un Rietumeiropas pilsētas ir salīdzināmas pat ar visu krasi atšķirīgo finansējuma līmeni.
Domāju, ka problēma visdrīzāk ir citā mentalitātē, nez vai Latvijas māksliniekiem vispār vajag piesaistīt ārzemju kolēģus. Naudas lietas te nav galvenās, tās ir tikai formāls iemesls. Protams, ka tas ir svarīgi, bet, ja mākslinieks grib uztaisīt sev vārdu, tās ir pieciešamas. Un Šišons, acīmredzot, ir atklājis, ka ar diegiem nav aršana. Jeb, šīs situācijas otra puse – uz ko LNSO vispār ir spējīgs? Ja tas būtu neslīpēts dimants, ko Šišons varētu izcelt saulītē, vai viņš ietu prom? Tagad sūbējums ir noņemts, un viņš ir atklājis, ka tur apakšā rūsa. Es, protams, nezinu, un varbūt apvainoju LNSO mākslinieku, bet tā netieši izriet, lasot starp rindām.
Ja izaugsme nav paredzama, tad jātiek pēc iespējas ātrāk vaļā. Teikt, ka onkuļi un tantes ir iesūnojuši, nevar, tāpēc jāizdomā kāds visiem saprotams iemesls. To arī Šišons dara.

+14
-5
Atbildēt

0

Ilze Nagla 05.01.2013. 15.05

Visā šājā putrā man nav saprotams, kāpēc orķestra mākslinieciskajam vadītājam un diriģentam ir jānodarbojas ar administratīvām lietām (algas, finansējums, kaut kāda sarakste) – vai tad tāpēc nav orķestra direktors/adm.vadītājs??
Domāju, ka reāli kašķis bija starp arodbiedrību/mūziķiem un diriģentu, jo LNSO jau neviens diriģents nav pietiekami labs – ne pašmāju, ne ārvalstu – visus izēduši, jo kāds lika strādāt un vērtēja kvalitāti. Bet nu labi, to es nosapņoju.

+12
-6
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Ilze Nagla 05.01.2013. 15.12

    ——–deis Visā šājā putrā man nav saprotams,…..
    ==============================================================================
    O – , gluži kā latviešu tautas pasakā ‘Ķīseli ēdu’:

    ‘(..)
    Ņemas nu visi trīs, jāsaka, sviedriem vaigā. Te piebrauc mācītājs.
    – Ko jūs te meklējat, mani bērni?
    – Dārgas mantas, — kungs atbild. — Stājieties vienā rindā!
    Sāk arī mācītājs pa grāvi jaukties un sauc vēl savu kučieri talkā. Tas pienāk un paskatās grāvī — dūņas sasistas vai putās.
    – Tad nu gan sakūluši kā ķīseli, — kučieris nosaka.
    Dēls, izdzirdis šos vārdus, mudīgi no grāvja laukā un aizskrien, saukdams:
    – Ķīseli ēdu! Ķīseli ēdu!
    Šie visi paliek, rokas plātīdami. ‘

    http://www.youtube.com/watch?v=NA8hOzOVoBU

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Ilze Nagla 05.01.2013. 15.13

    Jā un nē (par administratīvajām lietām). It kā jau, protams, priekš tam ir orķestra direktors, bet, ja pats diriģents ir līdz ausīm iekšā savā orķestrī, tad var iet apkārt arī naudu mangodams. Jansons savulaik ar Oslo orķestri bija tieši tādā pat stāvoklī un pats gāja un sagādāja orķestrantiem krietni lielākas algas.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

ievuliitis 05.01.2013. 14.45

“Nedaudz izbrīna Šišona kunga intervijā žurnālam „Ir” minētais par ministrijai un ministram it kā sūtītām vairākām vēstulēm, uz kurām atbildes līdz šim tā arī neesot saņemtas. Nezinu, ko Šišona kungs ar šo ir gribējis sacīt un panākt, bet vismaz manu kultūras ministres pilnvaru laikā nevienu mākslinieka adresētu vēstuli personīgi neesmu saņēmusi un tādas nav saņēmusi arī Kultūras ministrija.”
Šišons saka ” “Domāju, ka viņa savā amatā ir absolūta nulle, nepārzina savu atbildības jomu un pat nezina, kā komunicēt.”
Es tak teicu, ka Šišons domā, ka ministre vēl joprojām ir tā pati, ar ko tam sarakste un tikšanās bija vēl aizpagājušajā – 2011 gadā. Es gan neteiktu, ka Ēlerte neko nejēdz no kultūras. Tur mākslinieks stipri šauj pār strīpu savā augstprātībā.

+16
-16
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 05.01.2013. 15.06

    —–betijacelmale (..)
    Es gan neteiktu, ka Ēlerte neko nejēdz no kultūras. Tur mākslinieks stipri šauj pār strīpu savā augstprātībā.
    ==============================================================================
    Šāva, šauj un šaus – ,gluži tāpat kā Bloomberg TV žurnāliste, kas ar Latvijas finanšu ministra kalkulēšanas spējas nespēja adekvāti novērtēt:

    http://www.youtube.com/watch?v=wH92DT0TLxQ

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > ievuliitis 05.01.2013. 15.59

    ….vismaz manu kultūras ministres pilnvaru laikā…
    Pareizi lasu?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 05.01.2013. 17.12

    Ķips, tu runā par gramatiku vai kas cits ir nepareizs citātā no šī raksta?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > ievuliitis 05.01.2013. 18.12

    es neesmu ne žurnālists, ne arī kā saistīts ar kultūru. Tāpēc nezinu, kas zem kāda vārda raksta. No teksta sapratu, ka Jums ir bijušas kultūras ministra pilnvaras.
    Jautājums- vai sapratu pareizi?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 05.01.2013. 19.20

    Paldies par uzticēšanos, Ķips:)
    Pēdiņās ieliktā frāze, ko citēju no šī raksta – tā raksta, par kuru mēs te šobrīd diskutējam, pieder tagadējai Kultūras ministrei. No tā es izsecināju, ka Šišons kopš iepriekšejos gados veiktas vēstuļu apmaiņas ar ministriju un tikšanās ar iepriekšējo ministri ir pārliecināts, ka postenī vēl joprojām ir tā pati ministre.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    liepinsoskars > ievuliitis 05.01.2013. 19.48

    Šaubos, ka diriģents nezina, kas ir kultūras ministre. Starp citu, kultūras ministru maiņai nevajadzētu ietekmēt darbu (vismaz R-eiropā ne!), jo nākamais ministrs turpina darīt iepriekšējā ministra iesākto, pastāv pārmantojamība. Tāpēc ministru maiņa nav nekāds attaisnojums. Uzskatu, ka ministram jābūt spējīgam sevi “iznest” no darba kabineta un klātienē jāpārliecinās, ka viņa nozarē viss ir kārtībā, nevis jāreaģē tikai tad, kad skandāls izplatījies visos medijos!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 05.01.2013. 20.21

    Piekrītu, jāturpina, Ēlerte nepaaugstināja orķestrantiem algas un Ž-G. – arī nepaaugstināja :)) Tikai 125 tūkstošus atrada orķestra vajadzībām.
    Kaut gan tam nav īsti nozīmes. Jo Šišons sarīkoja skandālu ne dēl orķestrantu algām, bet, protams, tas bija labs un cēls iegansts, lai lauztu līgumu.
    Tā tak ir absolūta aksioma – talantīgs, pat ģeniāls mākslinieks nekad nav garantija, tam, ka persona ir arī labs cilvēks.
    Un nav nekāds brīnums, ka Šišons nezina, kas ir un kā izskatās ministre. Būdams Rīgā daudz mazāk, kā desmit reizes gadā, uzreiz pēc koncertiem un mēģinājumiem taisnā ceļā dodoties uz viesnīcu un tur nododamies intensīvam radošam darbam (citēju pēc atmiņas no IR pēc iepriekšējā konflikta ar Kultūras ministri, toreiz S.Ēlerti, publicētas intervijas ar diriģentu,)var nezināt par tādām banālām un primitīvām lietām, kā ministru un valdības maiņa, pat tam, ka valstī gadiem bija smaga ekonomiska krīze, no kuras mēs tikai tagad ar lielām grūtībām ķepurojāmies ārā. Protams, ka māksliniekam ir citas intereses un tādām prozaiskām lietām nav ne vēlēšanās, ne intereses pievērsties.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

janazakovica 05.01.2013. 14.39

krusons ir zilaa zagara ieliktais draudzins..tapec vien vinam nav vietas musu kulturas pilu dikii..vai mums trukst pascienas..laut izpausties saviem dirigentiem jau ar vardu pasaulee kuri izklidusi pa visu pasauli..bet mums jaimportee svesie..labako savu atdodam..atlaizam prom..pasi perkam pa dargo no arzemeem ar viltus zagara pompu…kur logika..?

+1
-11
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.01.2013. 12.57

Dāvids Vikmanis
“šaubos gan, ka fizkultūras ministre ko vairāk par LR-2”

Tas gan. Ar Zatleru, Šleseru un Ūdri kopā JV VIP ložā nesēdēja.

+16
-10
Atbildēt

0

gstrazds 05.01.2013. 11.46

Mūsu fizkultūriete piemirsusi, ka, ja nav ko teikt, ir vērtīgi paklusēt. Turklāt vēl jau U2 nav Latvijā ieradies, droši vien visi spēki tiek tam veltīti.

+18
-23
Atbildēt

59

    dro > gstrazds 05.01.2013. 11.55

    Dāvids Vikmanis. Veselā miesā vesels gars, pretējā gadījumā neko neizsaka pat cipari:)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 05.01.2013. 12.21

    skat, cik tie liberasti asprātīgi! Un arī epitetus prot tādus inteliģentus piemeklēt.
    Vēl tikai trūkst uzstādītas diagnozes un piedāvājums “iedzert kādu tableti”…

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 05.01.2013. 12.39

    Dāvid, ko tad tu tādu vajadzīgu pateici, varēji izmantot iespēju paklusēt un arī es tādu varu izmantot.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 05.01.2013. 12.44

    Vēl varu ieteikt mēģināt atsaukt atmiņā LNSO skanējumu pirms Šišona ierašanās. Bija jābūt patiešām drosmīgam un pacietīgam, lai spētu klausīties onkas (īpaši jau pūtējus, ar stīgām vienmēr situācija ir bijusi krietni labāka) ar savu pofigistisko attieksmi un absolūtu nevēlēšanos strādāt, nograujam jebkuru repertuāru.

    Šišons viņus ar s… mietu vienkārši aizsūtīja makaronus virpot un tas ir tas, kas diriģentam ir jādara. Tas, ko viņš runā par orķestra progresu un kvalitāti, ir 100% pareizi – šaubos gan, ka fizkultūras ministre ko vairāk par LR-2 ir dzirdējusi, tapēc vispār nezin par ko Šišons runā.

    +23
    -15
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 05.01.2013. 12.59

    Lasiet un mācieties, lāpneši, kā jārunā patiesi inteliģentam cilvēkam :)

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > gstrazds 05.01.2013. 13.29

    Dāvids Vikmanis. Tavā iespaidā :) 2X pārlasīju ministres rakstīto, bet ” izlobīju” tik vien to, ka Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris pagājušajā gadā vairākas reizes saņēma papildu finansējumu – kopumā vairāk nekā 125 000 latu. Kā arī Grendes viedokli, ka šī brīža finansu situācijai Latvijā tā ir vērā ņemama summa. Un vēl, ka Šišona sprēgāšana ir nevietā, godīgāk no viņa puses būtu vienkārši aiziet, ja ir labāki darba piedāvājumi starp kuriem izvēlēties.
    No visa tā var secināt, ka Tavs ” uzbrauciens” Grendei ir nepamatots. :)

    +26
    -9
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 05.01.2013. 13.37

    Riņķī – tieši par to es arī runāju, ka fizkultūriete nav pateikusi pilnīgi neko, īpaši Šišona izteicienu kontekstā. Tad priekš kam vispār kaut ko teikt?
    Un Šišons ir dienvidnieks, sprēgājis ir vienmēr, cik nu viņu atceros. Arī mūzikā. Viņš ir mākslinieks, viņam tas ir piedodams, fizkultūriete, savukārt, pārpratuma pēc ir kultūras ministre, tapēc viņai nav pieļaujami tukši un nepārdomāti izteicieni.

    +18
    -24
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gstrazds 05.01.2013. 13.46

    ——-rinķī apkārt Dāvids Vikmanis.
    Ja runājam skaitļu valodā…
    ==============================================================================
    Pirms galīgos secinājums izdarīt, vajag uz Diena.lv aizsērfot – tur komentārus palasīt -, tad ministres kalkulēšanu varēs objektīvāk izvērtēt –

    Vilis Krištopāns:’Dodiet 10 miljardus, izārstēšu visus!’

    http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/kristopans-bagatajiem-ir-jatic-13986350

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 05.01.2013. 14.30

    andrejs – kas ir “liberasti”?
    Tie paši, kas “sorosīti”, vai kaut kas cits?
    Tas pats, ko ar to domā Lembergs, vai NA ir kādas nianses, atšķirīgas no Lemberga vai jūsu Krievijas domubiedru – “patriotu” interpretācijas, kuriem arī tie “liberasti” ir vislielākie ienaidnieki?
    Pastāsti, būs interesanti uzzināt.
    Ja tie ir liberāļi, tad tas skaitās lamuvārds visiem, kas atbalsta NA, SC, un ZZS, vai tikai atsevišķiem indivīdiem?
    Cik zinu, nekur citur civilizētā pasaulē liberāļi nav lamuvārds, izņemot, dabiski, Krieviju, un Latvijas NA, SC un ZZS elektorāta daļu.

    +22
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 05.01.2013. 14.52

    dzeris
    liberasti ir tie, kas kultūras ministri sauc par “fizkultūrieti” tikai tāpēc, ka viņa iestājās nepareizajā partijā.
    Nekad neesmu no liberālajiem vikmaņiem dzirdējis nievājošus izteikumus par sprūdžu no “liberālās ZRP”, kuram nav pat “fizkultūras” izglītības.

    +18
    -14
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 05.01.2013. 14.56

    Šinī rakstā un tēmā iet runa par Sprūdžu? Jeb ir kāds saraksts ar personām, kuras noteikti jebkurā tēmā ir jāpiemin un jāapraksta?

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 05.01.2013. 14.57

    Ahā, saprotu, “liberasti” ir visi, kas necienīgi izturas pret NA, un nesauc tās ministrus par ģēnijiem, tagad skaidrs.

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gstrazds 05.01.2013. 15.01

    ——-dzeris49 (..)
    Cik zinu, nekur citur civilizētā pasaulē liberāļi nav lamuvārds, izņemot, dabiski, Krieviju, un Latvijas NA, SC un ZZS elektorāta daļu.
    ==============================================================================
    ‘Liberāļi un libertisti’ http://lv.wikipedia.org/wiki/Libertisms
    nebūs lamuvārds Latvija 2030.g. – vai vēlākais 2050.gadā, kad arī Rīgā būs tāpat kā ASV štatos, kur legalizēta marihuāna un/vai Amsterdamā. Liberāļi un libertisti strādā,- atgriešanās Rietumos, kas Latvijā sākās 1991.g.21.augustā, turpinās:

    ‘ Kaža: Amsterdamas kafijas namu modelis strādā ‘

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/kaza-amsterdamas-kafijas-namu-modelis-strada-13928588

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmars_slapins > gstrazds 05.01.2013. 15.15

    edge indran, kas notiek tava galva, brīžiem liekas ka neesi vēl izrausies no omes klēpja.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > gstrazds 05.01.2013. 15.24

    ——edge_indran (..)
    nebūs lamuvārds Latvija 2030.g. – vai vēlākais 2050.gadā, kad arī Rīgā būs tāpat kā ASV štatos
    ==============================================================================
    ASV štatiem ir zināma autonomijau, taču tos koordinē ASV kongress.
    Amerikas Savienoto Valstu Kongress (angļu: United States Congress) ir ASV Federālās valdības likumdevējvara — divpalātu parlaments, kas sastāv no Senāta (augšpalāta) un Pārstāvju palātas (apakšpalāta).

    http://lv.wikipedia.org/wiki/ASV_Kongress

    PS Mācos no edge-indran- stilu – nerunāt par par lietu, bet iekopēt sev iepatikušos linku. Šķiet izdodas…

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gstrazds 05.01.2013. 15.50

    …kā jārunā patiesi inteliģentam cilvēkam :)
    ________________
    Tiešām;
    vikmaņi kā gejkretīniskā ģenitālintelektuālisma etalons…liec kaut uzreiz muzejā. … Dabas..

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 05.01.2013. 16.30

    Dzeris:
    Cik zinu, nekur citur civilizētā pasaulē liberāļi nav lamuvārds, izņemot, dabiski, Krieviju, un Latvijas NA, SC un ZZS elektorāta daļu.
    ==========================================
    Jaunākais liberāļu sasniegums: jaunajā Otfrīda Preislera “Mazās raganiņas” (ļoti jaukas un populāras bērnu grāmatiņas, ja gadījumā nezināt) izdevumā Vācijā vairs netiks publicēti vārdi “nēģerēns” un “nēģeris”, jo “grāmatām ir jāatspoguļo lingvistiskās un politiskās pārmaiņas”. Šie vārdi vienkārši tikšot izlaisti.
    Grāmata pirmo reizi publicēta 1957. gadā.
    http://www.spiegel.de/kultur/literatur/thienemann-verlag-streicht-neger-aus-der-kleinen-hexe-a-875839.html

    Pieredze liecina, ka Jūs, Dzera k-gs, šajā konkrētajā jautājumā varētu teikt, ka “tas nu ir par traku”, ka Jūs tam nepiekrītat.

    Bet tas jau nemazina “ātrumu”, vai ne? Pēc pāris dienām citā kontekstā, laimīgi aizmirsis šo KĀRTĒJO piemēru, Jūs un Jūsu domubiedri atkal kaismīgi uzbruksit tiem, kuriem šāds “liberālisms” šķiet apdraudošs.

    Savā ziņā es varu saprast vikmaņus, kurus atbaida dažu aktīvu nacionālistu acīmredzami šaurais un neelastīgais redzesloks un pasaulskats. Tomēr līdz galam vikmaņus saprast man laikam neizdosies – kad redzu, ka tajā pašā laikā viņi par labiem esam atzīst kultūras ārdītājus-nihilistus un pat nodevējus burtiskā nozīmē (piemēram, vēsturnieku Kasparu Zelli, kurš savulaik notiesāts par pilsonības tirgošanu).

    Vai tad mūs REĀLI apdraud šauri domājošu, fanātisku un cietsirdīgu nacionālistu nonākšana pie varas, vai arī ir daudz REĀLĀK, ka pie varas nostabilizēsies tādi, kuri politkorektuma, “progresa” un “liberālisma” vārdā grib pārtaisīt sen izdotas grāmatas?

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 05.01.2013. 17.21

    Ja jau runājam par makaronu virpošanu, tad ar to īpaši izcili Dienā nodarbojas latvju liberālisma karognesēja Iveta Kažoka
    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/kazoka-tendences-kas-parveidos-pasauli-13986475
    Obligāta lasāmviela visiem noskumušiem lāpnešiem.
    Nav ieteicams lasīšanas laikā ēst vai dzert – var aizrīties :)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 05.01.2013. 17.24

    Visas galējības ir sliktas, un visu var novest līdz absurdam, kas arī, lielā mērā,patreiz notiek tai Rietumeiropā ar to popolitkorektumu, kas, principā, nav nekas slikts, tāpat gan, kā arī nacionalisms, ja tas aprobežojas ar mīlestību pret savas tautas kultūru un tradīcijām, tai pat laikā, neuzskatot, ka citu tautu kultūra un tradīcijas, saprotams, ja tā tradīcija nav, piemēram, kanibālisms, ir sliktākas.
    Un īstam liberālismam un liberāļiem ar to līdz absurdam novesto politkorektumu ir tikpat daudz kopēja, kā Eiropas nacionalistiem ar Hitleru.
    Liberālisms nozīmē iecietību pret visu citādāko un minoritātēm, cilvēktiesību prioritāti virs “valsts” tiesībām, pats par sevi, brīvu tirgus ekonomiku, atklātu sabiedrību un tiesisku valsti, un katra personisko atbildību par sevi, nevis valsts atbildību par visiem, bet, nebūt ne atteikšanos no savas kultūras un tradīcijām.
    Visam tam pārspīlētajam politkorektumam un izdabāšanai musulmaņu kopienām, vispār, nav nekāda sakara ar īstu liberālismu, to dara Eiropas kreisie, kam tie musulmaņi, pamazām, kļūst par galveno vēlētāju, un, kā zināms, kreisums un liberālisms ne visai iet kopā, liberālisms paredz vārda un uzskatu brīvību, patreiz notiek pilnīgi pretējais – politkorektuma mērcē, faktiski, tiek ieviesta cenzūra un ierobežojumi, kas galīgi nav raksturīgi liberalai ideoloģijai un brīvai valstij.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 05.01.2013. 17.52

    Dzeri, pārspīlēts liberālisms ir tik pat kaitīgs, kā pārlieku liela fāstfūda lietošana. Jāsaprot, kurā brīdī un vietā noderīga kāda liberāla lieta un kad jāturās pie konservatīvām vērtībām. Mūsdienu Latvijā gan daudzi vispār nesajēdz, ko runā un dara, propogandē kādu kosmopolītisma sajaukumu ar kremļa komunismu un tīru gejismu, pie tam sauc to par “liberālismu”, tādejādi degradējot šo jēdzienu. Lūk šādus pilsoņus arī dēvē par “liberastiem”.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 05.01.2013. 18.06

    fretka –

    Var redzēt, ka Kažokai bijušas brīvdienas – http://politika.lv/ viņa pēdējās desmit dienās sabērusi kādus piecu rakstiņus, piemēram, “Kādas ir cilvēcības robežas: vai legalizēt brīvprātīgas amputācijas?” un “Videospēles koncepcija: “koncentrācijas nometne””.

    Ļoti plašs redzesloks, daudz plašāks nekā caurmēra lāpnešiem. (vien Iesalnieks var sacensties http://www.veritweet.com/viewupdate.php?id=4957797&[email protected]: un https://twitter.com/JanisIesalnieks/status/217538208047697920)
    Un tas nekas, ka nav nekāda diža sakara ar dzīvi – “ekspertam” tas jau tik iet labumā.:)

    P.S.
    Turpat atrodami arī pāris relatīvi nesenu, amizantu Curikas sacerējumu.:)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 05.01.2013. 18.31

    nulle –

    Vai sākat atskārst, ka būtībā tomēr esat nedziedējami konservatīvs?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 05.01.2013. 18.33

    aivarsk – ja reiz iesāki runāt par “gejismu”, tad tur jau ir civilizētu Eiropas konservatoru un nacionalistu atšķirība no pašmāju “konservatoriem” – tiem seks. minoritātes un seks. orientācija sen nav problēma, mūsu pseidonacionāļi un pseidokonservatori, toties, visi, kā viens, homofobi, un, ja par to kremli – tad taisni mūsu “konservatoriem” daudz vairāk kopīga ar Kremļa “konservatoriem”, nekā mūsu liberāļiem, katrā ziņā, ienaidnieki jums vieni – liberāļi, seks monoritātes, “kosmopolīti”, kuri bija arī lielākie visu totalitāro režīmu ienaidnieki, civilizētā Eiropā kosmopolīti sen nav lamuvārds, tāpat, kā geji vai liberāļi.
    Tā ka mani atbaida nevis tie, kas sevi dēvē par “nacionalistiem”, bet gan viņu milzu atšķirības no Eiropas nacionalistiem, toties milzu līdzība ar Krievijas tumsonīgajiem un aprobežotajiem “patriotiem”, vari, protams, tam nepiekrist, bet, fakti paliek fakti, mūsu un Kremļa “patriotiem” vairāk kopīgā, nekā atšķirīgā, dabiski, vieni “par Krieviju”, otri “par Latviju”, bet gan galvenie ienaidnieki, gan pasaules uztvere, tiem stipri līdzīgas.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 05.01.2013. 18.45

    Tur, Dzeri, viss ir vēl vienkāršāk. Tie ir tipiski padomju cilvēka uzskati par lietu kārtību pasaulē. Komunisms, liberālisms un gejisms (kas tas tāds ir vispār?) vienā katlā – vāja izpratne par tiesību pamatiem un politiskajiem procesiem mūsdienu pasaulē. Un grūti jau arī ko pārmest – padomju laikā taču mācīja tikai ļeņinismu-marksismu, to, ko tagad zin jebkurš vidusskolnieks, toreiz nebija iespējas apgūt.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 05.01.2013. 18.48

    Speciāli nullei

    Mense wat niks doen, doen nie niks nie: hulle hinder dié wat werk.
    —–
    C. J. Langenhoven

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 05.01.2013. 19.31

    Dīvaini, ka tie padomju cilvēka uzskati, īstenībā, totāla aprobežotība, piemīt arī daudziem jauniem cilvēkiem, kas, it kā, uzauguši jau brīvajā Latvijā, varētu padomāt, ka dzīvojuši kādā rezervācijā.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 05.01.2013. 19.35

    Man patīk nulles metode: kolīdz kāds viņam nepiekrīt, tā šis tūliņ sāk visus baidīt ar dekolonizāciju.
    Kā tāds fizkultūrietis :)

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 05.01.2013. 19.48

    Hari, paldies par norādēm, bet man Kažokas pietiek ziņu portālos :)
    Toties Curikas gadījums ir interesants. Droši vien jau lasījāt šo
    http://politika.lv/article/berni-un-reklama-ka-rotala
    un redzējāt (komentāros zem raksta), kā nabaga sieviete gandrīz zaudēja godpilno “īsta liberāļa” nosaukumu :D

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 05.01.2013. 20.30

    fretka –

    Nē, nebiju lasījis. Man jāatzīstas, ar tiem sorosmeiteņu – Kažokas, Curikas, Akules – rakstiem it tā, ka to baudīšanai vajag īpašu noskaņojumu. Pieļauju, ka īpašos, retos brīžos arī (manis neredzētais) LTV Blaumaņbalagāns var sniegt ironiskas attieksmes caurvītu baudījumu.:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > gstrazds 05.01.2013. 21.24

    ….mūsu pseidonacionāļi un pseidokonservatori, toties, visi, kā viens, homofobi, un, ja par to kremli – tad taisni mūsu “konservatoriem” daudz vairāk kopīga ar Kremļa “konservatoriem”, nekā mūsu liberāļiem, katrā ziņā, ienaidnieki jums vieni – liberāļi, seks monoritātes, “kosmopolīti”, kuri bija arī lielākie visu totalitāro režīmu ienaidnieki, civilizētā Eiropā kosmopolīti sen nav lamuvārds, tāpat, kā geji vai liberāļi….

    Dīvaini, ka tie padomju cilvēka uzskati, īstenībā, totāla aprobežotība, piemīt arī daudziem jauniem cilvēkiem…+++

    Nu Tu gan esi uzvilcies, nevajag skriet tā pa gaisu :)) Esmu pārliecināts, ka absolūts vairums latviešu ir miermīlīgi noskaņoti ļaudis, kurus Tu apvaino nevietā. Tas, ka pagaidām mūsu sabiedrības lielākā daļa ir konservatīvi noskaņota, ja runājam par morāles vērtībām un nacionālo jautājumu – tad tas ir pilnīgi dabīgi, jo mums, kā katrai tautai, ir savs kopējs pašsaglabāšanās instinkts, kurš rada mūsu sabiedrībā vajadzīgo noskaņojumu, lai izdzīvotu. Paies kādi 100 gadi, latviešu tauta būs atkopusies no pārkrievošanas uc 50 gadu ilgajām okupācijas sekām, varbūt tad arī uz dzīvi ļaudis Latvijā skatīsies citādi.

    Kas attiecas uz Rietumu demokrātisko sabiedrību – Tu runā tādā ” toņkārtā” :), tik kategoriski un pamācoši, itkā visu mūžu būtu tur nodzīvojis, tajos Rietumos :)
    Mans znots ir rietumvācietis, skolotājs pēc profesijas, kurš labi runā latviski, nu tad caur viņu, viņa radiem, kolēģiem un draugiem es aptuveni esmu ” uztaustījis” to, kādās kategorijās domā viens ” vidusšķiras” rietumvācietis – tur nav nekā no tā, ko Tu te deklarē :) Ok, es nevispārinu, es tikai saku to, ko pats ar savām acīm esmu redzējis un ausīm dzirdējis :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 05.01.2013. 21.35

    lama …
    Kādā dabas muzejā? Panoptikums 18+.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 05.01.2013. 21.43

    rinķī apkārt:
    aptuveni esmu ” uztaustījis” to, kādās kategorijās domā viens ” vidusšķiras” rietumvācietis – tur nav nekā no tā, ko Tu te deklarē
    =======================================
    Vai neuzrakstīsit, lūdzu, mazliet izvērstāk? Interesanti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > gstrazds 05.01.2013. 21.55

    Hari. Nu ko es Tev lai izvēršu šajā sakarā – mietpilsoņi, bez revolucionāra piesitiena :)). Pārsvarā svētdienās iet baznīcā, maksā baznīcas nodokli, nelamā gejus, jo nav tāda vajadzība – nav tādas agresīvas Mozaikas, vismaz neko par tādiem nedzird, sociķi ir populāri, zaļie :)

    Katrā valstī jau tā politika ir cita, problēmas citas. Vāciešiem nav jācīnās par savu izdzīvošanu, nav jāiet uz referendumu, lai cīnītos par tiesībām savā dzimtenē runāt savā dzimtajā valodā utt.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 05.01.2013. 22.22

    Nu, labi, paldies!:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 05.01.2013. 22.50

    R.A. – es jau nerunāju te par sabiedrības vairākumu, sabiedrība, dabiski, ļoti dažāda, bet gan par tiem komentētājiem, kas te it kā uzdodas par konservatoriem un nacionalistiem.
    Par to Vāciju, dabiski, ka tu zini vairāk par mani, bet, nedomāju, ka tur cilvēki, kas uzskata sevi par konservatoriem, būtu tik ļoti neiecietīgi pret liberāļiem, seks. minoritātēm vai kosmopolītiem.
    Un par to agresīvo Mozaīku – nu gan nezinu, Vācijā notiek seks. minoritāšu gājieni un citi pasākumi, kur piedalās tūkstošiem reižu vairāk cilvēku, nekā tās “agresīvās” Mozaīkas pasākumos, un, kaut kā, vācieši neprotestē un ar fekālijām nevienu neapmētā.
    Tā ka man nešķiet, ka vidusmēra vācietim varētu nebūt nekā no tā, ko es deklarēju – vācieši ir toleranti pret mazākumgrupām, pieraduši paļauties uz saviem spēkiem, tur ir demokrātija, tiesiskums, atklāta sabiedrība, preses un vārda brīvība, uzņēmējdarbības brīvība, utt., un ko tad es citu deklarēju, tas jau arī ir tas liberālisms.
    Dabiski, arī Vācijā un visur citur Rietumos ir gan homofobi, gan rasisti, utt., bet, tur tie pieder pie marginalām grupām.
    Manuprāt, tu to liberālismu izproti kā sinonīmu “izlaidībai”, bet, tas nebūt tā nav.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 05.01.2013. 23.30

    dzeris49
    “andrejs – kas ir “liberasti”?”

    Liberasti ir sodomīti, kam privilēģija plēst līdzcilvēka anālu un uz mūžu sakropļot nepilngadīgos, ir “liberālisms”

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > gstrazds 06.01.2013. 00.01

    artiķelis

    redz, ir jau tomēr kāda robeža kur jāapstājās. tā kā tu runā var rasties doma , ka tu esi maskavas provokātors, jo tu mūžīgi šauj pār strīpu un paliec nebaudāms ar savu krievisko maķerščinu. tas nav latviešu stils, tas ir aziātu stils kādā tu te izsakies. Davai , davai liekās tev ir kremļa uzdevums. tāpat kā es neuzskatu to skandalozo krievu pēroņkrustieti par latviešu interešu pārstāvi, maskavai vajaga lai mūs iztaisītu par fašistiem un tas krievu pērkoņkrustietis to dara. čekā jau viss ir labi izplānots :))

    tu esi kopa ar ežu un ar superīti, piedod,ka es tā saku :) nekā personīga :)

    daudz jau latviešu ir sadarbojušies :(

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 06.01.2013. 00.17

    Dzeri, runa nav par homofobiju, katrs lai dara ko grib, bet redzi, tik liels liberālis, kā dāvids pat nezina, kas ir gejisms. Tas ir skumji un liecina par aprobežotību. Bet tās ir viņa problēmas.
    Cita lieta, ka tu esi iesprūdis viktoriānisma laikmeta izpratnē par liberālisma progresīvo būtību, pretstatā stagnatīvajam konsetvatīvismam. Atver acis – pasaule ir mainījusies kopš tiem laikiem. Tas, kas reiz bija progresīvi un skaitījās labais tonis, nu tāds vairs nav…
    Klajais liberālisms ir ATTĪSTĪBU kavējoša dogmatiska paradigma.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 01.07

    jau vēls, itkā vajadzētu doties pie miera bet redzu ka mans draugs Dzeris jau kuro reizi kurā topikā atkal vaicā “kas ir liberasti?”, un es tā nevaru iet projām tāpēc pateikšu ko par to domāju.
    parastie liberasti sevi un visus sev līdzīgos sauc par liberāļiem, tos kam uzskati ir citādi tie sauc par nacistiem, fašistiem un rasistiem.
    liberastiem vienmēr visbūtiskākās un vissvarīgākās ir viņu grupas brīvības un tiesības. tie bieži ir ar netradicionālu seksuālo orientāciju un šī ipašā orientācija nosaka tiem arī citas viņu ekstravagantas vajadzības kas vienkāršam vai vulgāram neliberastam var likties nesaprotamas un neatbalstāmas ačgārnības, – ja liberasts runā par integrāciju tad viņš ar to noteikti domā vairākuma pakļaušanos vai iekļaušanos viņa eksotiskā mazākumā un ne citādi.
    var daudz vēl skaidrot, daudz piemērus pievest, bet varbūt viss tāpat ir saprotams.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > gstrazds 06.01.2013. 01.35

    Tante Sidra

    pilnīgi idiotisks 2 vārdu liberālis un pederasts savienojums lai aizskārtu pret 3A nostājušos cilvēkus [toreiz tas sākās]

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 02.22

    klejotājs _…lai aizskārtu pret 3A nostājušos cilvēkus [toreiz tas sākās]_
    ~~~~
    liberāļi nostājās pret 3A? pret Lembergu OK, bet, – pret Šķēli un Šleseru?? tie jau paši ir lielā mērā liberāļi.
    vai tiešām pret 3A būtu nostājušies tādi multikulti-polittolerantie sociologi un antropologi ka Iveta Kažoka un Klāvs Sedlenieks, – tas uz ātru roku, piemēram.
    kautko esmu palaidusi garām, – jautājums zālei.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > gstrazds 06.01.2013. 02.34

    Tante!

    Tu esi tik gudra! Kāpēc Tu šito nesaproti? Bija laiks kad uz brīvibas ielas 2 dienas pirms vēlēšanām izdalīja netīras lapas kuras bija pret dirsā grūdējiem un plakātiņi un viss kas. Naida izpausme un politiķi [domāju šlesis, kuru pašu daudzi vainoja pederastijā, to organizēja] tas bija populisms uz kuru veiklie izdomāja balsis dabūt. un, protams, dabūja no stulbeņiem. Vārds liberasts radās ap to pašu laiku.Tas ir tā: tie kuri ir pret varenajiem ir kropļi, pediņi u t t . ombross te bieži nevajadzīgi apsaukājās

    es pats esmu vienmēr dzīvojis ar sievietēm, bet neciešu gudreļus

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 06.01.2013. 02.42

    klejotājs
    “tu esi kopa ar ežu un ar superīti, piedod,ka es tā saku :) nekā personīga :)”

    tava pasaulīte: dzēris, nulle un vikmanis ar aids, C hepatītu un zarnu infekcijām. “Pankūkas Pētersonei”

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 06.01.2013. 02.48

    klejotājs
    “es pats esmu vienmēr dzīvojis ar sievietēm, bet neciešu gudreļus”

    Tad nepielaiko uz sevis ādas stringus, ka neiepatīkas!!!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 02.53

    klejotājs! _…Vārds liberasts radās ap to pašu laiku. Tas ir tā: tie kuri ir pret varenajiem ir kropļi, pediņi…_
    ~~~~~
    apzimejums ‘liberasts’ Krievija pastav vismaz 20 gadus, to lieto tie kurus t.s. liberaļi sauc par nacistiem fašistiem rasistiem.
    es arī negribu dzīvot tādā Latvijā kā skandināvu tipa hvz ziemeļvalstī, kur piparkukas vairs nedrikstes cept un pa melniem mērķiem biatlonisti nedrīkstēs šaut, mana valsts vienmēr piederēs latviešiem un tie noteiks lietu kārtību savā zemē.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 06.01.2013. 02.56

    klejotājs
    Liberastiem 3A traucē ne vairāk kā Lembergam Soross. Tas ir tikai aizsegs preteklībām un noziegumiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > gstrazds 06.01.2013. 02.59

    tante Sidra

    apzimejums ‘liberasts’ Krievija pastav vismaz 20 gadus, to lieto tie kurus t.s. liberaļi sauc par nacistiem fašistiem rasistiem.

    To es nezināju:) Es latviešu portālos to ievēroju 3=4 gadus atpakaļ un noturēju un vēl joprojām noturu to par naida izpausmi

    ombross nabadziņš ir baigi sapūties, vārīgā vietā trāpīju :) 4 atsauksmes!!!!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 03.01

    > klejotajs
    tu krievu burtus lasi, nevelos te atkartoties, te bus salidzinoshs skaidrojums shiem apzimejumiem, tads kam liela mera varu piekrist, varbut piekritisi ari tu, un pavisam labi ja vel Dzeris:
    http://www.apn.ru/publications/article22164.htm
    _Юрий Нестеренко
    Либералы и либерасты
    Опыт логического исследования
    Либералов и либерастов часто путают. Основные усилия для создания такой путаницы прилагают именно последние, полагающие (и утверждающие), что истинными либералами являются именно они, а термин «либерасты» используют исключительно враги свободы и демократии как таковых…_

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > gstrazds 06.01.2013. 03.05

    T.S.

    bet tas ir tas pats Liberālis+ pederasts jeb krieviski pidar

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 03.11

    > klejotajs
    nu var arī tā saukt, bet kāpēc tevi tas satrauc, līdzības tur ir lielas.
    krievu grupas “Leningrad” solists dzied “Vybory, vybory – ģeļegaty pidory”..
    nu tie ir tādi kas jēdzienus sagroza un apmaina vietām, tad tiem viss iznāk otrādi, ir tāds paņēmiens.
    viņi ir ļoti skaļi un neatlaidīgi un tāpēc parasti tiem viss izdodas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 06.01.2013. 09.59

    Tu mani šoreiz pārsteidzi.
    Izskatās, nesaproti atšķirību starp līdz absurdam novesto politkorektumu un liberālismu.
    Liberāļi neko necenšas aizliegt, vari cept piparkūkas, dedzināt eglīti, svinēt ramadānu, ko tikai gribi, ja tas reāli netraucē otram, nevis viņi tikai iedomājas, ka tas viņiem traucē.
    Pārspīlētais Skandināvijas politkorektums, drīzāk, tuvs komunismam, kur arī bija tēmas, par ko vienkārši bija aizliegts runāt, ar liberālismu tam nav nekāda sakara, “liberālisms” un “aizliegums” neiet kopā.
    Un visu to pārspīlēto politkorektumu, ja kas, ieviesuši socialisti un citi kreisie, nevis liberāļi.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    armn > gstrazds 06.01.2013. 10.57

    pilnīgi idiotisks 2 vārdu liberālis un pederasts savienojums lai aizskārtu pret 3A nostājušos cilvēkus [toreiz tas sākās]

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 06.01.2013. 11.21

    Tante –
    “…apzimejums ‘liberasts’ Krievija pastav vismaz 20 gadus, to lieto tie kurus t.s. liberaļi sauc par nacistiem fašistiem rasistiem…”
    No kura laika tev kā arguments kalpo Krievijas aprobežoto nacionālputinistu viedoklis?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    armn > gstrazds 06.01.2013. 11.35

    Nav jau nakaada brinumaina, ka dalja latviesha domaashanas ir iekraasota krievijas kraasaas. Paraak tuvu esam un paaraak maz discipliinas, lai atbriivotos no padomju domu “konstruktiem”. Es saku par disciplinu, jo varu iedomaties, ka emocionali ir reizeem guti uz pasauli paskatiities no jauna, bet mums sodien ir pieejama cita informaacija un citi saliidzinaajumi.
    Iesakumam, vards “liberasts” ir postpadomju telpas dalas latvieshu un krievu vienjojosha paziime, gan lingvistiski (viens un tas pats vaards), gan peec buutiibas savaa brutalitaatee. Anglju vai franchu domai tas buus svess.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > gstrazds 06.01.2013. 12.41

    Palasot komentārus, sanāk tā:

    līberasti it tie, kas nācionālistus sauc par nāciķiem
    nāciķi ir tie, kas līberāļus sauc par līberastiem

    :)

    līberāls, latīņu: līberālis (līber – brīvs)
    nācionāls, latīņu: nātiōnālis (nāscī – piedzimt)

    Gan brīvība, gan nācija ir vērtīgas lietas.

    Gan līberālisms, gan nācionālisms ir jaukas ideoloģijas.
    Protams, Krievijā ir tāds dīvainis Žirinovskis, kuŗš, nodibinot Nācionāllīberāļu partiju, mēģināja degradēt šo jēdzienu.
    Tāpat kā Hitlers – ugunskrustu.
    Bet vai Hitlera un Žirinovska dēļ būtu jāatsakās no ugunskrusta un līberālnācionālisma?

    Hmm…
    Ar ko līberālnācionālisms atšķiŗas no nācionāllīberālisma? :)
    Ar kādām niansēm? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 20.03

    dzeris49 _…mūsu pseidonacionāļi un pseidokonservatori, toties, visi, kā viens, homofobi, un, ja par to kremli – tad taisni mūsu “konservatoriem” daudz vairāk kopīga ar Kremļa “konservatoriem”, nekā mūsu liberāļiem, katrā ziņā, ienaidnieki jums vieni – liberāļi, seks monoritātes, “kosmopolīti”, kuri bija arī lielākie visu totalitāro režīmu ienaidnieki, civilizētā Eiropā kosmopolīti sen nav lamuvārds, tāpat, kā geji vai liberāļi…_ 18:33
    _…No kura laika tev kā arguments kalpo Krievijas aprobežoto nacionālputinistu viedoklis?_ 11:21
    ~~~~~~~~~~~~
    aha, sanāk sāpīgi. tā ir kad savstarpēji lamājas.
    pareizi secinājumi ir Aldim, kam palasot komentus sanāk tā: _”līberasti ir tie, kas nācionālistus sauc par nāciķiem, nāciķi ir tie, kas līberāļus sauc par līberastiem”_
    Dzeri, tas ka kautkas sakrīt ar krieviem pats par sevi nav nekas slikts, – latvieši vismaz 1920. gada neapšauba to ka Krievija ir krievu zeme, tāpat kā Latvija ir latviešu zeme.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > gstrazds 06.01.2013. 20.33

    Ķencis&Pāvuls _…vards “liberasts” ir postpadomju telpas dalas latvieshu un krievu vienjojosha paziime, gan lingvistiski (viens un tas pats vaards), gan peec buutiibas savaa brutalitaatee. Anglju vai franchu domai tas buus svess._ 11:35
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    piekrītu uz 100% – vienojoša gan lingvistiski gan brutalitātē.
    par to kas mūs vieno mums vajag priecāties un man ir prieks ja redzu ka ir lietas kurās krievu vairums vai kaut daļa nav vēl prātu izkūkojuši. angļi un franči var nesteigties ar padomiem un skandināvu doma mums ir sveša.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    armn > gstrazds 07.01.2013. 00.25

    tante sidra. 100%, tie kam tas šķiet pievilcīgi, lai arī turpina dzīvot greizā kopīgā pasaulē, kuras lielākā balva un ironisks simbols ir kāds no nolietots pagājušā gadsimta franču aktieris.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 07.01.2013. 08.05

    Tante -” Dzeri, tas ka kautkas sakrīt ar krieviem pats par sevi nav nekas slikts…” – nav nekas slikts, ka sakrīt ar normāliem krieviem, nevis ar visreakcionārākajiem un tumsonīgākajiem krieviem, kā mūsu NA homofobiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.01.2013. 11.22

Gaidīsim pie komentāra ļautiņus ar “platajām pierēm”, lai edge nejustos vientuļš:)

+15
-16
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 05.01.2013. 10.25

——-
‘(..)novēlu Šišona kungam veiksmi turpmākajās radošā darba gaitās!
=============================================================================

Visiem intelektuāļiem jānovēl uzlabot kalkulēšanas spējas:

‘ (..)iespējams, arī reemigrācija sāksies tad, kad rūpes par viņiem tiks īstenotas bez nemitīgas un klajas kalkulēšanas par mūsu ieguvumiem.’

http://sedlenieks.wordpress.com/

+2
-12
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam