ST ierosina lietu par prasībām valsts valodas prasmēm

42

Komentāri (42)

AUTOEXEC.BAT 18.12.2012. 03.52

Tikmēr Satversmes 91.pantā ir noteikts, ka visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā un cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas.
———————————————————————-

Pilnīgi pareizi. Tieši tādēļ arī nav skaidrs, kādēļ kādam jāpiešķir īpašas privilēģijas nezināt valsts valodu normālā līmenī ? Kādēļ es, kā pašvaldības vēlētājs tieku diskriminēts ar nepieciešamību mācīties krievu valodu tikai tādēļ, ka kāds lops nav vīžojis normāli iemācīties runāt Satversmē noteiktajā valsts valodā, bet tagad vēlas kļūt par nodokļus patērējošu liekēdi ?

+1
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 17.12.2012. 18.57

Mītu par kaut kādu „īsto krievu” izpratni par savas valsts robežām un lomu mūsu zemē diemžēl paša pieredze neapstiprina.
Par te pieminētās Novodvorskas ebrejiskumu man ir nelielas šaubas – vismaz viens viņas sencis, no kura it kā uzvārds nācis, bijis pat „stolbovoj dvorjaņin” un kaut kā piefiksēts jau Vaņkas Briesmīgā un Kurbska konfliktā.
Tā vai citādi, kad viņa LNNK pirmajā kongresā (kas neatceras -1989. pavasarī) pareģoja Latvijas neatkarību dažu gadu laikā, nospriedu, ka dāma kaut ko nesaprot. Izrādījos pats tāds.
Diemžēl šī joprojām cienījamā kundze ir izņēmums, pie tam ļoti rets izņēmums. Ilūzija par „īstajiem krieviem” balstās uz atsevišķiem personiskajiem kontaktiem un ar nelieliem izņēmumiem darbojas tikmēr, kamēr netiek apspriesti jautājumi par Krievijas robežām un krievu tiesībām. Latvijas neatkarību par īslaicīgu epizodi diženās Krievzemes vēsturē joprojām uzskata pat vairākums Krievijas intelektuālās elites, nemaz jau nerunājot par „vienkāršo tautu”. Antikomunistiskā un antipuķiniskā opozīcija ne vienmēr ir arī antiimperiālistiska, pat tā sauktie krievu demokrāti reizēm brēc par Latvijas fašismu.

+6
0
Atbildēt

4

    piziks > Aivars Krauklis 17.12.2012. 19.10

    Šoreiz uz lietas izskatīšanu — valsts valodas izmantojuma sakarā! — derētu uz Satversmes Tiesu aizdabūt, izvelkot no pusmiljonu Ls vērtās aizkrāsnes Lizbetes un Brīvības ielu stūrī neseno jubilāri VVF: tieši viņa taču savulaik Valodas likuma taranēšanā piedalijās ar loti amerikānisku sparu, — šoreiz varētu liecināt Kravcova labā.

    Labi būtu, ja Kravcovs šai nolūkā VVF publiski uzrunātu: aicinātu par liecinieci savā labā!

    VVF nopelnus Valodas likuma — un latviešu valodas Latvijā lietojuma/prakses — kropļošanā parāk daudzi aizmirsuši vai arī — ļoti enerģiski pūlas neatcerēties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Nu, es ļoti labi atceros VVF “labojumus” valodas likumā, kas kā ar nazi nogrieza krievu centienus runāt latviski un atvēra slūžas latviešu valodas ignorēšanas straumei. Viņa te nesen taisnojās, ka tas esot bijis jādara, lai tiktu ES, bet es neticu tam. Tas bija vitāli svarīgs un principiāls jautājums, kura dēļ varbūt bija arī vērts nestāties tai ES. Es šo domu izsaku pirmo reizi, pat nobijos mazliet, bet, skatoties, kādi uzbrukumi šobrīd ir latviešu valodai un pilsonībai, cik joprojām esam “klanīgi” Krievijas priekšā, un to, kā Eiropa un pasaule tagad pamazām sāk atkost Krieviju, varbūt bija vērts mazliet pastāvēt uz savu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 17.12.2012. 21.26

    con brio – „…Eiropa un pasaule tagad pamazām sāk atkost Krieviju…” – diemžēl dabā redzu tieši pretējo. Pēc iebrukuma Gruzijā Eiropa parāda arvien lielāku „izpratni” par Krievijas izdarībām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Aivars Krauklis 17.12.2012. 23.42

    Con Brio
    Biotops

    Bij padsavienībā — Ukrainā noteikti, utml. — aitkopji… reizem gani, pat paši uz sava rēķina, — lai novaditu aitu baru, ari uz kautuvi –, barā tur āzi. Āzis iet, kur grib saimnieks, un saimnieks jau āzi nekauj, bet āzis uz kautuvi aizved ne vienu vien aitu baru.

    Prezidente VVF latviešu un Latvijas attiecībās ar Valsts Valodas likumu notēloja tādu āzi. Nezinu/man nav pierādijumu, vai tādēļ, ka šai attiecigi saimnieki… vai vienkārši tādēļ, ka Vairas tantei šī rīcība likās demokrātiska USA stilā un gaumē, ko pastiprināja, iespējams, “latviskais” — nepatīkamais un izskaušanas vērtais — “bauru” pakalpības gēns garā traumēti amerikāniskas KanAdas pilsones — zinātņu doktores , profesores, paidegoģijas psicholoģijas institūta macībspēka! — izpildījumā… :)

    Izglītības papīri un tituli vien pat no tik lielām avārijām nepaglābj, kur nu vēl no anekdotēm, ari par “balto lapu”. Un kurs šai situācijā ir drošs saprast atsķirības starp avāriju un diversiju, kaut neno.liedzami talantīga cilvēka izpildijumā. Varbūt pietika ar tikpat lielu muļķibu, — pārspīlētu ambīciju un elementāras “sazvaigžņošanās dēļ”?

    Un vēl — abu pašu pašreklāmismā — VVF un “profesora, doktora” Ķīļa publiskajā uzvedībā ir daudz līdzību: civilizēto pasauļu izglītibas “the dark side of the Moon”. Der uzmanīties, — maigi izsakoties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 17.12.2012. 16.12

Satversmes 91.pantā ir noteikts, ka visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā un cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas. Attiecīgi Satversmes 101.pants paredz, ka ikvienam Latvijas pilsonim ir tiesības likumā paredzētajā veidā piedalīties valsts un pašvaldību darbībā, kā arī pildīt valsts dienestu.
—-
Un kas netiek izpildīts? Jautājums ir tikai par valodu, un par to Satversmē nekas nav teikts, kā tikai tas, kas ir teikts: valsts valoda ir latviešu valoda. Runā latviski, it īpaši, ja esi pilsonis, un viss notiks!

Bet vispār uzdodu savu mūžu veco jautājumu: vai tiešām kāds naivi tic, ka SC ir tiešām par saskaņu? Vai tiešām kāds tic, ka kolonisti atmetīs savu kolonistu misiju? Varbūt valdībai un prezidentam jāizdomā vēl kādi atvieglojumi mūsu grūtdienīšiem, kas grib valdīt un pašvaldīt krieviski, tikai un vienīgi krieviski?

+7
-1
Atbildēt

2

    dzintarz > My Paradise, My Rules 17.12.2012. 16.27

    con brio ..vispār uzdodu savu mūžu veco jautājumu: vai tiešām kāds naivi tic, ka SC ir tiešām par saskaņu?..
    ======
    Jurisķagas un žurnaļugas, protams, “tic”.
    Pārējā, nekorumpētā un ar veselo saprātu apveltītā cilvēce zin, ka nosaukumi viļ: SC tikpat liela saistība ar saskaņu, kā Vienotībai ar vienotību, ZZS ar zaļo dzīvesveidu utt…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > My Paradise, My Rules 17.12.2012. 23.50

    Pelēkais Vilks

    Anglisko mediju un eirokomunistisko KF un imperisko šovinistu vajadzībām SC savu nosaukumu pamanijušies pārtulkot vēl viltīgāk, — eiropeīdu un amerikanoīdu vajadzībam SC sevi suac par Harmonijas partiju! Nav grūti iedomāties, cik pajoliņu Veceiropā un Amerikās var atrast, kam tāds nosaukums liksies tik “inteliģenti simpātisks”, — ļaunuma impērijā bija arī ļoti labas ļaunuma skolas.

    Nezinātniskās fantastikas ignorētājiem/nepamanitājiem = atgādne:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Social_Democratic_Party_%22Harmony%22

    Vēl viena atgādne. Gan sev, gan citiem neaiz-miršanai = krieviski “garmoņ” un “garmoņisti” nu itin nemaz nav harmonijas cienitāji filosofija, ētikā, mākslas vēsturē… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzintarz 17.12.2012. 15.55

Tikmēr Satversmes 91.pantā ir noteikts, ka visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā.
=====
Cilvēki protams ir vienlīdzīgi…
Bet nevis viltus ceļā “apļecība” ieguvuši siberijas pusmērkaķi.

Paties, ST gaŗš laiks! Nav ar ko nodarboties…

+5
-1
Atbildēt

0

janazakovica 17.12.2012. 15.46

parasti krievu laci-kaa kravcovs ziema gul..kads neuzmanigs mednieks laikam bus vinu pamodinajis..iesaujot lodi neteiksu kur..

0
0
Atbildēt

0

ligakalnina 17.12.2012. 15.28

Ja kāds nav spējīgs 20 gadu laikā apgūt latviešu valodu, tad tam diezin vai ir jābūt deputātam vai kam citam, drīzāk, ST jāierosina pretprasība pārbaidīt šo cilvēku intelektu, lai par deputātiem nevarētu kļūt cilvēki, kas vispār nav spējīgi domāt un mācīties.
Par politisko pusi pat nav nozīmes runāt( ja nu neiet runa par vieglu vai vidēji smagu debilitāti), bet, tā jau ir medicīniska puse, ja cilvēks negrib zināt valsts valodu politisku iemeslu dēļ, un uzskata, ka var strādāt valsts var pašvaldību iestādē, tādam, īstenībā, vieta tikai vismazāk atalgotos un nekvalificētos darbos, nekur citur.

+10
-2
Atbildēt

11

    Sanšains > ligakalnina 17.12.2012. 15.33

    ST jāierosina pretprasība pārbaidīt šo cilvēku intelektu
    =============================
    Es arī to sen jau saku: tie krievi jānoliek pie vietas – tā, lai viņi baidās pat iepīkstēties.:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.12.2012. 15.39

    Tur es tev nepiekrītu.
    Nevis “krievi”, bet, šovinisti, putinisti, staļinisti, utt., visi krievi nav tādi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 17.12.2012. 15.44

    Lai gan arī nopietni rakstot, paustu ko līdzīgu, šoreiz tas bija tikai joks, apspēlējot Jūsu kļūdu vārdā “pārbaudīt”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.12.2012. 15.51

    Man jau likās, ka diezin vai tu domāji par “visiem krieviem”, jādomā, par Novodvorsku utt. nedomāji, nu jā, “pārbaudīt” nebija īsti pareizs vārds, arī piekrītu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 17.12.2012. 15.57

    Dzeris –

    Jūs rakstījāt “pārbaidīt šo cilvēku intelektu”, nevis “pārbaudīt”.:)

    Un Novodvorska taču nav krieviete – tāds naivums Jūsu vecumā!:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.12.2012. 16.04

    Viņa ir ēbrejiete, bet, uzskata sevi par krievieti, un tas ir galvenais, nevis “asinis”, daudzi Krievijas ēbreji sevi uzskata par krieviem.
    Nu un par to “pārbaudīt” vai “pārbaidīt” – vai tad nav skaidrs, ka drukas kļūda, bet, jebkurā gadījumā, nav īstais vārds.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ligakalnina 17.12.2012. 16.10

    vina ir “vikrest” taa sauc zidus kas kristijusies pareizticibaa..piemeram ari zdanoka.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ligakalnina 17.12.2012. 16.17

    dzeris49 …par to “pārbaudīt” vai “pārbaidīt” – vai tad nav skaidrs, ka drukas kļūda, bet, jebkurā gadījumā, nav īstais vārds.
    ——–
    Haris jūs rakstījāt “pārbaidīt šo cilvēku intelektu”, nevis “pārbaudīt”.:)
    ==========
    Reizēm kļūda izgaismo būtību.
    Pārbaidītais intelekts? Akurāt par Dzeri49! Manuprāt… Tikai manuprāt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.12.2012. 16.24

    Pelēkais Vilks – mans intelekts, laikam, par vāju, lai saprastu, ko tu ar to domāji, vai nevarētu izskaidrot sīkāk?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ligakalnina 17.12.2012. 16.30

    dzeris49 Pelēkais Vilks – mans intelekts, laikam, par vāju, lai saprastu, ko tu ar to domāji, vai nevarētu izskaidrot sīkāk?
    ========
    Pārbaidīts intelekts?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 17.12.2012. 22.05

    dzeris49
    “visi krievi nav tādi”

    Pasarg dies!!!
    Tikai tie 90%, kas balsoja par močīšanu atejās un karu pret Gruziju, loģiski arī tie, kuri nobalsoja par kremļa zagļu, žuļiku un pedofīlu pārstāvēto SC.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 17.12.2012. 14.56

Valsts gļēvās politikas sekas, nekas vairāk. Valsts ar savu attieksmi krievvalodīgiem dod signālus, ka pilsonība varētu no gaisa nokrist, bet valoda otra nedaudz jāpagaida.

Latvijas valstij ir stingri ar likumdošanu jāpasaka, ka Latvijas vienīgā valoda būs latviešu un pilsonība tiks piešķirta tikai lojāliem iedzīvotājiem.
Silti iesaku ar steigu pāriet uz vien plūsmas bērnudārziem… pietiek vienreiz ģenerēt šo divkopienu sabiedrību!!!

+13
0
Atbildēt

0

buchamona 17.12.2012. 14.47

Tas bija manā agrā jaunībā, kad sēdēju es Ņevas krastā, Ļeņingradā un baudīju baltās nakts noskaņas :) Man blakus piesēdās večuks, sākām saruāties – sajutis baltiešu akcentu manā krievu valodā, viņš pajautāja – tieši no kurienes es esmu, un tad, vai es lasot Bībeli? Es atbildēju, ka Bībeli reizēm lasu, tad viņš pateica aptuveni tādu frāzi, kura tā arī pie manis palika, iespiedusies manā atmiņā.

” Es esmu piedzimis Pēterburgā, esmu dzīvojis Petrogradā, un tagad Ļeņingradā un pazīstu savu tautu. Tie krievi, kuri pēc kara pārcēlās pie jums, tie nav īstie krievi. Tie ir tie īstie siseņu bari par kuriem ir teikts Bībelē, citus negaidiet !:)”

Es gan centos iebilst, taču viņš mani apklusināja un teica:
” Īstie krievi dzīvo Krievijā, es zinu ko runāju, es pazīstu savu tautu!”

Tādu es večuku satiku reiz Ņevas krastā :) Un, skatoties, kas šobrīd notiek Latvijā – jāpiekrīt večukam, lielā mērā viņam ir taisnība. Katrā ziņā – SC dara visu, lai diskreditētu krievus latviešu acīs, lai izraisītu naidu starp latviešiem un krieviem. Interesanti, kā šajā situācijā jūtas SC latvieši ? :)

+11
-2
Atbildēt

14

    buchamona > buchamona 17.12.2012. 15.09

    Tam, ka starp putinistu Krieviju un atjaunoto Latvijas Republiku ir jāceļ ” mūris”, tam es piekrītu un kārtējais balsts šim ” mūrim” būs eiro ieviešana Latvijā.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 17.12.2012. 15.21

    rinķī apkārt –

    Bet kaut kā tomēr tā “īstā” un “labā” krievu tauta atļauj sevi vadīt tam pašam Puķinam. Kaut kā viņi tomēr pieļauj masīvus vēlēšanu viltojumus. Necēlās kājās un neaizsargāja “liberovērtību” trieciennieces no “Dzemdes trakuma”. Kaut kā tomēr tā īstā krievu tauta gadu gaitā ir bez žēlastības asimilējusi daudzās mazās, piemēram, somugru, tautiņas. Un tā tālāk.

    Diez vai tas večuks nekļūdījās?:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 17.12.2012. 15.52

    @rinķī apkārt _…tie nav īstie krievi. Tie ir tie īstie siseņu bari…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    esmu dzirdejusi ka lai iegutu Vacijas pilsonibu pie visa cita svinigais solijums satur sadu tekstu: “..apnjemos ieverot vacisku dzivesveidu..”.
    vai tas ludzu ta varetu but?
    manuprat butu lietderigi ja Latvijas toposha pilsonja svinigaja solijuma/zveresta butu iekljauts shads teksts: “..zveru/svinigi solu (uzturoties Latvija) cienit un ieverot latvisku dzivesveidu..”
    tas noverstu daudz abpuseji nevajadzigu parpratumu.
    ja neziniet atbildi vaicashu to @agrunte.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 17.12.2012. 16.00

    Nu tai Vācijā, cik dzirdēts, ar musulmaņu kopienām dažās zemēs slēdz līgumu, ka tie ievēros Vācijas likumus, un par to tiem garantētas dažādas privilēģijas, vai tad var iedomāties vēl lielāku absurdu, tas gan īsti nav tas pats, kas ievērot Vācijas dzīvesveidu.
    Daži vācu politiķi jau sludina, ka Vācija ir arī islama valsts, ne tikai kristiešu, Briselē aizliedz uzstādīt Ziemassvētku egli, Norvēģijā šur tur aizliedz svinēt Ziemassvētkus, lai neaizvainotu musulmaņus, diezin vai mums tas ir piemērs.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 17.12.2012. 16.09

    TanteSidra Nemācēšu Tev uz reiz atbildēt, bet, ja tā ir – šāda kārtība būtu “jāaizņemas.” Tas būtu interesanti, sevišķi līdz brīdim, kamēr paši tiksim pie skaidrības, kas ir ” latvisks dzīves veids”? Tā būtu ļooti karsta, bet interesanta diskusija :) Jāmēģina noskaidrot, kā tas ir ar to ” vācisko dzīves veidu” :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 17.12.2012. 16.21

    jaa, to definet butu gruti.. bet lielu dalju varetu norakstit no “vacu dzivesveida”..))
    sho lietu es dzirdeju jau 90-to gadu sakuma, kad Latvija daudzkas vel tikai formejas.
    pamata tas butu solijums ar cienju iztureties pret patveruma valsti un tas pamatiedzivotajiem.
    solijums vai liguma punkts kura parkapums nestu juridiskas sekas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 17.12.2012. 16.31

    dzeris49 _…Vācijā, cik dzirdēts, ar musulmaņu kopienām dažās zemēs slēdz līgumu, ka tie ievēros Vācijas likumus, un par to tiem garantētas dažādas privilēģijas…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tas nu galigi nav tas, dot privileghijas par to ka likumus ievero. ))
    mums to galigi nevajag, mums bus sods par to ja musu likumus neieveros.
    Zviedrija piparkukas tiks aizliegtas un biatlonisti nedrikstes shaut pa melniem merkjiem, – to mums noteikti nevajag.
    http://www.apollo.lv/zinas/vai-piparkukas-ir-rasistiskas/544809

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 17.12.2012. 16.51

    TanteSidra, es dzīvoju pa pusei Vācijas informācijas telpā, bet par šādu zvērestu neesmu dzirdējis. Tagad pameklēju internetā un atradu deklarāciju, kura jāparaksta naturalizējamiem, bet tur nav nekā par “vācu dzīvesveidu”, tikai par demokrātijas principiem:
    http://www.einbuergerungstest.biz/ablauf-anforderung-einbuergerung/loyalitaetserklaerung

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 17.12.2012. 16.57

    agrunte, – paldies par atsaucibu.
    te tachu pats nosaukums jau ir “Loyalitätserklärung” – Lojalitates apliecinajums.
    man ir jalasa tas uzmanigi un tas bus leni jo valoda to nelietojot drusku ir pazudusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 17.12.2012. 17.27

    Tev varbūt palika atmiņā gadījums, kad brāļi-kurdi nogalināja savu māsu ar trim šāvieniem galvā, saskaņā ar ģimenes “goda tradīcijām”, un pēc tam tiesā paskaidroja to tā “Sie hat sich benommen wie eine Deutschin”. (Viņā uzvedās kā vāciete). Tolaik DE sabiedrība bija liels sašutums tieši par šādu attaisnojumu slepkavībai. Bija arī diskusijas par zvēresta ieviešanu, bet vairākums to noraida. Aprobežojās ar konstitūcijas un demokrātijas principu atzīšanas deklarāciju.
    Par to slepkavības gadījumu ir daudz lasama, un ir pat filma:
    http://www.youtube.com/watch?v=y-hlbTCWKqA

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 17.12.2012. 18.36

    es nezinu ka mes varam to rosinat talak, bet daudzkas no vacu parauga ir derigs, jauki ir tas ka apnjemshanas ieverot likumus un pamatvertibas tiek apliecinata svinigi rakstveida un apstiprinata ar parakstu. ir ari punkts par to kas bus ja apnjemshanos nepildis. mums to tikai vajag lokalizet atbilstoshi saviem apstakljiem:

    _Deklarācija par lojalitāti.
    Pamatlikuma atzīšana.
    Atzīšanās Vācijas konstitūcijas pamatvērtībām.
    Vīriešu un sieviešu līdztiesības, tiesības uz vārda brīvību vai cilvēktiesību ievērošanu: Tam kas grib dzīvot Vācijā, bus arī jāatzīst valsts pamatvērtības. Šī atzīšana ir nepieciešama naturalizejoties Vācijā un ir neatņemama naturalizācijas procesa sastavdalja.
    Tie, kas saņem Vācijas pilsonību un tādējādi juridiski daļa no Vācijas Federatīvās Republikas kljus, būs atzīties jaunāko ar piegādi sertifikāta naturalizācijas brīvas demokrātiskas pamata rīkojumu Vācijā. Šī apņemšanās ir saistosha katram ārzemniekam vecumā virs 16, kas vēlas naturalizēties.
    Šī apņemšanās nav tīri formāls akts, bet tas tiešām nozīmē to. Galu galā, kurš grib dzīvot Vācijā būtu pieņemšanu vērtību un tiesiskuma valstī un. Šajā nolūkā naturalizācijas darbinieki naturalizācijas procesa laikā vairākkārt ved sarunas īpaši ar tiem, par kuriem ir šaubas cik nopietna ir to apņemšanās pamatvērtībām…
    …_

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 17.12.2012. 21.00

    Riņķī apkārt, mēs ikviens šādu domu esam dzirdējuši un tai var piekrist, taču PSRS propaganda droši vien ir ieviesusi korekcijas arī Krievijas krievu domāšanā, jo tas bija smags laiks mums visiem. Ļoti daudzi, kas mūs cienīja tajā laikā, tagad domā, ka mums nav tiesību uz neatkarību un ka tiešām darām pāri viņu tautiešiem. Bet par tiem mūsu siseņiem – precīzi. Kaut gan – vini jau ir tādi paši, kas šobrīd devušies ekonomiskajā emigrācijā no mūsu valsts. Visa nelaime jau slēpjas skaitliskumā. Ja latvieši Īrijā nenomāc vietējos, tad mūsu siseņu bars ir tik liels, ka jūtas varens un pašpietiekams.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 17.12.2012. 21.05

    Nulle, izlasīju, taču nesaprotu, kas tur nepareizs, kaut arī to ir rakstījis Slucis, kas mēdz izteikties ļoti šerpi. Arī es domāju, ka mums nevajag pārāk balstīties ne uz austrumu tirgu, ne ciešāku sadarbību, jo visai sadarbībai ar Krieviju agri vai vēlu rodas politiska piegarša.Kur tur ir naida kurināšana?
    Man kādreiz ļoti agrā bērnībā bija draudziņ, kurš dažreiz, kā man šķita, darīja man pāri. Tad es gāju sūdzēties mammai. Mamma vienmēr teica, ja tev dara pāri, neej pie viņa. Loģiski? Loģiski. Nevajag satikties tiem, kuri nevar satikt. Mūri pa vidu, kamēr kašķi beidzas. tiešā un pārnestā nozīmē.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > buchamona 18.12.2012. 03.46

    nulle … par to ka visi Latvijas krievi ir ienaidnieki – gan ne…
    —————————————————————-

    Kur konkrēti Slucis ir to pateicis ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Renāte Šate 17.12.2012. 14.39

No vienas puses cilvēkam ir ierobežotas tiesības strādāt valsts labā, bet no otras puses valstij tomēr interesē darbinieki, kas spēj pilnvērtīgi darboties. Ko dod deputāts, kas pat dokumentu neprot izlasīt?

+2
-1
Atbildēt

0

andrejs_murnieks 17.12.2012. 14.29

Viņi grib Latgali, viņi grib ieviest savu valodu šeit. Kas būs tālāk? Savulaik par naudu pirkto pilsonību īpašnieki, kuriem valoda nebija jāmācās, jo pilsonību vienkārši nopirka, tā iekļūstot svarīgos amatos, nu caur tiesu mēģina šo savu kriminālo darbību padarīt likumīgu. Tas taču ir pilnīgs absurds. Bet tiesa tam tērēs laiku, tērēs nodokļu maksātāju naudu, lai izmeklētu šo absurdu. Spriežot pēc rakstā teiktā, jau pats iesniegums ir pretlikumīgs, bet tā motivācija būtu jāizmeklē pavisam citā instancē, prokuratūrā. Kā nezinot valodu šādi cilvēki likumīgi var ieņemt valstī svarīgus amatus? Kā ar par naudu pirktu pilsonību viņi varēja kļūt par deputātiem? Kāpēc nav saukti pie atbildības šo pilsonību devēji, jeb tirgotāji? Un kā vispār šādi formulēts jautājums var parādīties tiesā, nebaidoties no izmeklēšanas un saukšanas pie atbildības par iepriekšējiem likuma pārkāpumiem pret valsti un tās likumiem? Bet Latvijā laikam joprojām viss ir iespējams.

+9
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam