Ķīli salīdzina ar Martinu Luteru Kingu

60

Komentāri (60)

Edzs 10.12.2012. 21.13

dzeris49 _…tolerance ir labāka par agresiju un naidu, ja tikai, kā teica Ino, tā netiek novesta līdz absurdam, bet, manuprāt, Latvijā nekas tāds vēl ilgi nenotiks._
~~~~~
dzeri, – manuprat tas ir labi ka tu lno uzklausi.

+2
0
Atbildēt

1

    ligakalnina > Edzs 10.12.2012. 21.39

    Es visus uzklausu, bet, ne visiem piekrītu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 10.12.2012. 14.27

super_

ko TU te nedorāzvitī sadomājies latviešus mācīt? Tava istā vieta būtu pie pomoikām un krievu baznīcas savu bidlu izglītot, jom%@+!y raz, Jēzus Krists atradies! Te tādi ir gadsimtiem nākuši un gājuši un bez pēdām pazuduši :))

+4
-2
Atbildēt

4

    ligakalnina > dace_ampermane 10.12.2012. 16.20

    Tev un superim tas līmenis neatšķiras, viens “par krieviem”, otras “par latviešiem”, visa starpība, ka superis par tevi, izskatās, izglītotāks, un savas domas spēj izteikt pieklājīgā formā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 10.12.2012. 18.24

    dzeris49

    dzeri, Tu tā saprāta balss, Tu tas zelta vidusceļš :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dace_ampermane 10.12.2012. 18.49

    dzeris49 _…superis par tevi, izskatās, izglītotāks, un savas domas spēj izteikt pieklājīgā formā._
    ~~~
    nee.
    lieta tada ka mes tev traucejam realizeties, tapec tu mus nemili un suti uz mezhu.
    superacs idejas tu uznjem labveligi, jo no tolerantiem gudrakais visur piekapsies.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 10.12.2012. 20.20

    Nezinu, kā jūs varat man traucēt realizēties.
    Bet, man tiešām nepatīk ne lielkrievu šovinisti, ne ksenofobi, ieskaitot rusofobus vai judofobus, ne homofobi, ne rasisti, ne vispār cilvēki ar bipolāru domāšanu, kas pasauli redz melnbaltu, un kuriem visi citādi domājošie ir ienaidnieki, neatkarīgi no tā, pie kādas rases, nācijas, vai tautības viņi pieder.
    Un es tiešām uzskatu, ka tolerance ir labāka par agresiju un naidu, ja tikai, kā teica Ino, tā netiek novesta līdz absurdam, bet, manuprāt, Latvijā nekas tāds vēl ilgi nenotiks.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

sarmīte 10.12.2012. 12.49

Nevis Luters Kings, bet Švauksts un Prātnieks vienā personā, turklāt uz steroīdiem. Tie arī uz zemnieķeļu fona bija augstās skolās gājuši, viens, pastāvīgi uzbudināts, mētājās ar svešvārdiem, kur nevajag, otrs pārējos uztvera kā dumju un manipulējamu masu. Brāļiem Kaudzītēm mūsdienās nevajadzētu divus personāžus, pietiktu ar Ķīli. Vārds arī atbilstošs darbošanās veidam.

+8
-4
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > sarmīte 10.12.2012. 13.19

    ———-
    ‘Es lauzu, tu lauzi, mēs lauzām, viņi lūza.’ Sandra Kalniete
    http://www.ibook.lv/BD_es-lauzu-tu-lauzi-mes.aspx?BID=347cf1fd-c111-4db1-adfd-2ec41eeb7ed6
    ==============================================================================
    Vj.Dombrovska versija par ‘politisko greizsirdību’ ir visai ticama – galu galā salauzt izglītības nozari Latvijā reformatoriem JL/V tomēr neizdevās tik veiksmīgi kā finanšu un rūpniecības sfēras. Bet vai Ķīlim&RP tā izglītības&zinātnes neiesprūdīs kā ‘kauls rīklē’ ? Ar tādiem partijas reitingiem kā pašlaik jau reformācija var iesprūst…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > sarmīte 10.12.2012. 18.43

    Kārli, labi un konkrēti pateikts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 12.41

Еще одна жертва билингвального образования:

“Ja mēs padomāsim par tiem cilvēkiem, kuri vēsturē bijuši lielākie reformātori, tad [Nikolaju] Koperniku sadedzināja, Martinu Luteru Kingu nošāva.”

Кинга застрелил снайпер, это правда, но Коперника никто не жёг, он умер в 70 лет от инсульта в своей постели. Сожгли Джордано Бруно.

+2
-3
Atbildēt

0

alexander 10.12.2012. 11.40

Manuprāt, precīzs vērtējums premjera attieksmei, neatbalstot savas valdības, bet ne savas partijas ministru, kurš patiešām pirmais 20 gadu laikā piesaka Latvijas augstākās izglītības nozarei akūti nepieciešamās reformas. Politiskā greizsirdība it īpaši labi saprotama, ņemot vērā dažu šajā jomā iesaistīto Vienotības politiķu bezdarbību vai nespēju. Tomēr politiskā greizsirdība ir emocijās balstīta izpausme, tādēļ cilvēciski saprotama, turpretim reformu vilcināšana, nesniedzot vajadzīgo politisko atbalstu, apdraud šo reformu iespēju.

+9
-7
Atbildēt

3

    dro > alexander 10.12.2012. 12.33

    Zatlers un Ķīlis ir mūsu Miņins un Požarskis, kuri izdzina poļus no Krievijas, mūsējie izdzīs rietumniekus no Latvijas. Neviens neizdzēsīs no tautas atmiņas Zatlera vēsturisko vizīti Maskavā…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > alexander 10.12.2012. 16.12

    Tāpat, kā visu Eiropas valstu galvu vizītes Maskavā, to mēs viņiem nekad nepiedosīm!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > alexander 10.12.2012. 18.42

    Manuprāt, dumjāk par dumju, ja piesauc greizsirdību sakarā ar Ķīļa sekunžu aktivitātēm. Kur viņam programma par augstākās izglītības reformu! Vien izrauti teikumi, kas izskan pasaules telpā un čiks no darbības, jo nav jau nekā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 10.12.2012. 11.34

vienotībai pietrūkst politiskās drosmes, ģļēvuļu bars, ar pašu valdi priekšgalā! nafig tās druvietes, čaklos un citus ‘tautas pārstāvjus’ izlidināt vajadzētu.

+6
-9
Atbildēt

0

dro 10.12.2012. 11.28

Štirlics dzeris un radiste zālītis jau no agra rīta rosās Centra uzdevumā:)

+8
-7
Atbildēt

2

    ligakalnina > dro 10.12.2012. 16.13

    Ieņem haloperidolu, palīdz paranojai.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > dro 10.12.2012. 18.10

    džeri, šādā stadijā vairs nekas nepalīdz.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 10.12.2012. 11.09

Bieži vien “lielajiem reformatoriem” ir plašākai publikai mazāk zināmi “padomdevēji” un “virzītāji”. Piemēram, Zatleram viens no tādiem bija pats Ķīlis.

Ja reiz Ķīlis ir līdzīgs Mārtinam Luteram Kingam, tad varbūt arī Ķīlim ir savs Stenlijs Levisons – bīdītājs un padomdevējs?

“Stanley David Levison (May 2, 1912 – September 12, 1979) was a Jewish businessman from New York, who had also attained a law degree from St. John’s University. He was a lifelong activist in progressive causes. He is best known as an advisor to, and close friend of the Rev. Martin Luther King Jr., whom he helped write speeches and organize events.
[…]
Levison was in the leadership of the Communist Party USA in the 1950s.
[…]
Levison was instrumental in all the activities of the Southern Christian Leadership Conference (SCLC), the organization established by King and other Southern black preachers to further the cause of civil rights. He professionalized the fund raising of the organization and took on much of the publicity tasks, in addition to serving as King’s literary agent. He was also a close adviser of King.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Levison

Repšem, kurš arī dižens reformators, arī bija (ir) Belokoņs un Krupņikovs.:) Nemaz nerunājot par vienu pasaules mēroga fondu, kas nesavtīgi un altruistiski reformē, palīdzot uzreiz daudziem reformatoriem.:)

+7
-8
Atbildēt

1

    ligakalnina > Sanšains 10.12.2012. 20.28

    Un vai tad Repše maz izdarīja?
    Kaut vai tika vaļā no diviem visodiozākiem ID ierēdņiem, nemaz nerunājot par pārējo.
    Repše bija viens no tiem, kam bija tas “mugurkauls”, atšķirībā no TB, kuri tikai muldēja par to mugurkaulu, bet, kalpoja Lembergam.
    Ja V priekšā vēl arvien būtu Repše, nevis Āboltiņa, daudz kas būtu savādāk.

    Un, pateicoties Sorosa findam, mums te, lielā mērā, vairs nav Latvijas PSR, bet, kaut cik atklāta un demokrātiska sabiedrība, un taisni tāpēc jau Lembergs un NA griež zobus, par to dzirdot.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 10.12.2012. 11.02

Ķīli salīdzina ar Martinu Luteru Kingu
__________________________
hmmmmm…………

Kā būtu – King Kongs un Godzilla?

+12
-8
Atbildēt

1

    dace_ampermane > ilmisimo 10.12.2012. 16.01

    lama

    Kā būtu – King Kongs un Godzilla?

    kā būtu- buldozers un samosvāls? kā būtu car kolokol un car puška? kā būtu US Intrepid un de Golla lidlauks Parīzē? kā būtu Čingishans un Aleksandrs Lielais? Kā būtu plāns Barbarosa un Visu Karu māte? Kā būtu babka i repka?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 10.12.2012. 10.46

“pārmetumi izglītības ministram Robertam Ķīlim saistīti ar partijas “Vienotība” politisko greizsirdību.”

ZP ar savu uzvedību aizvien vairāk sāk atgādināt novecojušu, vairs neviena negribētu mauķeli.

+6
-12
Atbildēt

1

    austrisv > Sandris Maziks 10.12.2012. 18.39

    Šoreiz pasmējos, jo kāda gan greizsirdība var būt uz kaut kādu partiju, kuras reitings nevar un nevar sasniegt 5%

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Janis 10.12.2012. 10.39

Vjačeslavs Dombrovskis pareizi saka – informatīvais ziņojums, kas saturēja daudzus no risinājumiem, kurus par labiem atzina, jau 10. Saeima un minētais Kampars, publicēts 2009. gadā.

Valdis Dombrovskis laikam par to un savu ministru neveiksmēm reformējot ir aizmirsis.
Kas tikai priekšvēlēšanu laikā negadās.

“Kā var nesolīt” loģiskais turpinājums – “kā var neaizmirst” (kas solīts).

+12
-10
Atbildēt

1

    ilmisimo > Janis 10.12.2012. 10.54

    “kā var neaizmirst” (kas solīts).
    _____________________
    je-zalitim pa čaiņiku?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

aguslens 10.12.2012. 10.37

Nu gan aizmuldējušies.

+8
-5
Atbildēt

0

efeja60 10.12.2012. 10.36

Gaismas nesējs Ķīlis pret tumsoņām Druvieti un Vētru, par Ratnieku nemaz nerunājot… Katram latvietim ir jāizvēlas, nostāties gaismas vai tumsas pusē. Vai Tu jau izvēlējies? Paraksties manabalss.lv par atbalstu Ķīlim.

+12
-11
Atbildēt

0

austrisv 10.12.2012. 10.33

Ķīlis ir baigais aktieris. Pirms tika saeimā, jau nešķita nopietni strādājošs ar valsts izglītības problēmām Zatlera paspārnē , bet nu tēlo svēto mocekli!
Vai konkrētas programmas kā reformēt izglītību Latvijā, Ķīlim vispār ir!
es neko neesmu dzirdējusi, kā Ķīlis vēlas reformēt vismaz augstāko izglītību Latvijā? Kaut kādi saraustīti izteikumi, kuri tiek izmesti laiku pa laikam un saceļ traci, bet pasākumi, kurus apspriest ar valdību, kā nav tā nav.
Kaut ko bezjēdzīgu muldēt nav liela māksla. Ķīli, lūdzu, programmu galdā!

+13
-20
Atbildēt

26

    Janis > austrisv 10.12.2012. 10.36

    Labrīt!
    Rakstā tieši teikts, ka ir lietas, kas nāk līdzi vēl no senākiem laikiem.
    Liela daļa, ko Ķīlis grib izdarīt ir bijis zināms kopš 2009.
    Šeit raksts, kur ir arī apkopojums:
    http://www.ir.lv/2012/12/7/miti-un-patiesiba-par-izglitibas-reformam-un-kili

    Citādi sanāk “pa ausu galam kaut ko padzirdēju, man ir viedoklis”.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 10.12.2012. 10.38

    Ņečitala, no mņeņije imeju. Bet, ar revolucionāro pārliecību, ka Ķīlis ir slikts, nepietiks.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 10.12.2012. 10.39

    Bet, Jums piestāvētu ādas mētelis un mauzers pie sāniem.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 10.12.2012. 10.55

    Ķīli salīdzina ar Martinu Luteru Kingu
    ___________________

    Varbūt;

    Sv. Sebastiānu?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.12.2012. 11.07

    Aktieri un klauni mums ir citā partijā, tanī, ko atbalsta lama, articulus, un līdzīgie.
    V un Dombrosvskis, atkal, izskatās, sasirguši ar populisma lēkmēm uz akūtas atmiņas zuduma fona, kas, īstenībā, ir tā pati vecā Latvijas politiķu slimība – savu partijas interešu dominēšana virs valsts interesēm, kad iznīcināt politisko pretinieku ir daudz svarīgāk, kā atbalstīt vajadzīgās reformas.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > austrisv 10.12.2012. 11.10

    >j_zalitis
    Lūdzu reformu plānu, nevis ieteicamās literatūras sarakstu.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 11.33

    …Dzeri, ko premjerministrs pateica reālajai situācijai neatbilstošu?….kur tad ir Ķīļa paveiktais, ja neskaita videorullīšus?….ja jau tiek atzīts, ka 2009.gadā radītais reformu plāns ir gana labs un tās ir iestrādes uz kurām balstīties, tad procesam vajadzēja attīstīties straujiem soļiem….diemžēl, pat vienkāršākās lietas nav izdarītas….
    …pieņemu, ka Ķīļa biežā slimošana traucē aktīvam darbam, bet….kur tad ir viņa komanda?….bez Ķīļa nav spējīgi strādāt?….tikai viena J.Zālīša aizstāvības komentāri neatrisinās samilzušās problēmas….

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > austrisv 10.12.2012. 11.40

    Varbūt vēl labāk:
    sv. Labrencis?
    Bet ka tik V.Dombrovskis neapvainojas… :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 10.12.2012. 11.43

    @zanE
    Atver acis, ir diena!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 10.12.2012. 11.49

    zanE
    .kur tad ir Ķīļa paveiktais, ja neskaita videorullīšus?
    ==================
    Kur ir Dombrovska strukturālās reformas? 3.termiņš jau premjera amatā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 12.25

    …Nasing spešal!….starp citu – nobalsoju par atbalstu Ķīļa reformām, bet….mani neapmierina šī reformu gaita….

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 12.29

    …Normund, ar savu neinformētību nav jālielās!….

    …izglītojies!…

    http://www.mk.gov.lv/lv/vk/miti-valsts-parvalde/

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > austrisv 10.12.2012. 12.37

    to j_zalitis

    Citādi sanāk “pa ausu galam kaut ko padzirdēju, man ir viedoklis”.

    Nu gan naivums no Jūsu puses – cerēt, ka te daudzi informāciju iegūst caur ausīm vai “ausu galiem”.
    Esmu nācis pie secinājuma, ka lielais vairums te “gudrīšu” informāciju no dzīves telpas uztver ar vietu, kas atrodās daudz zemāk par ausīm.
    Ar šo pašu vietu tad viņi to informāciju arī pārstrādā un pa to pašu vietu arī izlaiž ārā.
    Vienlaicīgi taisa gudras sejas un paši sev liekās svarīgi un viedi.

    Ar cieņu.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.12.2012. 12.44

    zanE – nejauc, lūdzu, parastu saīsināšanu ar strukturalām reformām.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 12.49

    ….Dzeri….neslinko!….ar detalizētu strukturālo reformu izklāstu par katru nozari vari iepazīties norādītajā adresē….

    …kā to darīt?….lapas apakšā ir norādes…lai Tev un Normundam – veicas!…. :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 10.12.2012. 13.06

    Dzeri, tu jau atpakaļ?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.12.2012. 13.28

    Ino – un ko tu darītu, ja manis nebūtu?
    “Diskutētu” ar articulus un lamu?
    Nekļūtu garlaicīgi?
    Tikpat labi tad jau varētu DDD diskutēt ar Gardu.

    zanE – es to sen izlasīju, tev, derēja, izprast, ko nozīmē “strukturalās reformas”, jums derēja vienkārši aizbraukt uz Igauniju, un paskatīties, kā tur viss iekārtots, pat nevajadzētu pašiem pārāk piepūlēties, un arī Circeni paķert līdzi.
    Cita lieta, ka igauņi domā par valsti, mūsu politiķi, labākajā gadījumā, par savu partiju, ar dažiem izņēmumiem, tāpēc, kā Igaunijā, mums nebūs nekad.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 10.12.2012. 13.38

    dzeris49 _Aktieri un klauni mums ir citā partijā, tanī, ko atbalsta lama, articulus, un līdzīgie…_ 11:07
    ~~~~~
    nu redziet, viss kartiba, dzeris ir atkal atpakalj.
    bet es jau sabijos.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 14.13

    …piekrītu, Dzeri!….kā Igaunijā mums nebūs nekad, jo…mēs esam latvieši! īpašie un savādākie!…atšķirībā no igauņiem, kuri visi kopā domā par valsti, jo katrs uzskata par goda lietu pieņemt valsts likumus, savu valdību neuzskatīt par ienaidnieku un nedalīt visus – viņi un mēs….tā ir tā lielā atšķirība, kāpēc igauņi var, bet mēs – tikai kurnēt….
    …mums vajag strukturālas reformas, kuras neskar mani, mums vajag integrāciju, kas neskar mani, mums vajag valdību, kas pakļaujas manām individuālām vēlmēm, mums vajag likumus, kas neierobežo mani, mums vajag….lai katrs šeit varētu dzīvot pēc sava prāta un saviem ieskatiem….likumi ir priekš – kaķiem!…viss ir slikts un tikai šeit dzīvojošais indivīds ir balts un pūkains….teiksi – murgs?….nu, tad paskaties apkārt, kas notiek!….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > austrisv 10.12.2012. 14.18

    Tante Sidra

    es jau arī biju galīgi sakreņķējies :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 10.12.2012. 14.24

    zanE – Mums vienkārši vajadzētu valdību, kam pietiktu dūšas veikt tās reformas, pārvarot visu to, par ko tu te runā, pretestību, kam tās reformas traucē.
    Cerēju uz V, bet, izskatās, tā nespēj pārvarēt pat “izglītības biznesmeņu” pretestību, vienīgā partija, kas tiešām grib veikt tās reformas, nevis tikai par tām runāt, ir RP, nav svarīgi, kāpēc viņi to dara, kaut vai PR pēc, svarīgi vektors un rezultāts, kas būtu iespējams, ja nebūtu V un NA sabotāžas.

    Tante, klejotājs – es, atkal, brīnos, ka jūs vēl arvien esat šeit, nevis Abrenes mežos, visas NA frakcijas, lamas, Ino, utt.pulkā, cīnoties pret okupantiem ar ieročiem rokās.
    Kad, reiz, beigsies vārdi, un sāksies darbi?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 14.34

    …Dzeri…par kādu sabotāžu Tu runā?…līdz valdībai vēl nav nonācis konkrēts IZM izstrādātais rīcības plāns, ir tikai pamestas idejas…Tu taču zini, ko nozīmē plāns, darbības grafiks utt. ….
    …mani arī kaitina Druvietes nekonsekvence, matu skaldīšana, jo pati – kā ministre, neko atmiņā paliekošu, neizdarīja….

    …neesmu dzirdējusi arī aprēķinus, cik šādas reformas izmaksās…tikai gaisā pasviestus ciparus, kas ik pa brīdim mainās….

    …kaut kā nenopietni….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 10.12.2012. 15.25

    zanE
    savu valdību neuzskatīt par ienaidnieku un nedalīt visus – viņi un mēs….tā ir tā lielā atšķirība
    ===============================
    Pag, bet ko darīt, ja valdība (valdošā kliķe) lielāko daļu sabiedrības uzskata par ienaidniekiem jeb cērpamām aitām? Kā var iztulkot 25% IIN minimālajai algai no 46.lata, ja ne par naidu, pat genocīdu? It īpaši ņemot vērā, ka kopējais nodokļu slogs Latvijā ir ap 30%??? Un tad vēl IIN atlaide tiem, kas nogulda bankās naudu. Tas ir pilnīgs absurds! Ja es nopērku bērnam zeķubikses, man uzliek 25% IIN un 21%PVN, bet ja noguldīšu bankā, šie nodokļi man iet secen. Nu kā nosaukt valdību, kas turas pie šādām “vērtībām”? Un tagad varētu piesaukt Igauniju un salīdzināt nodokļu sistēmas un pie reizes Circenes “reformu” apskatīt. Tāda nodokļu sistēma, kā ir Latvijā, nav ne Ēlertes piesauktajām Skandināvijas valstīm, ne arī kādai citai ES valstij. Līdzīga sistēma ir tikai Horvātijā. Kāpēc Jūs, zanE, nebrēcat pēc Igaunijas nodokļu sistēmas, tāpēc, ka tas skar Jūs pašu?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 10.12.2012. 15.43

    …Normund… “Ja es nopērku bērnam zeķubikses, man uzliek 25% IIN un 21%PVN…”
    ————————–
    …nu, jau vairs nepārsteidz Tavas zināšanas nodokļu sistēmā…
    …izsaku – līdzjūtību!….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.12.2012. 18.30

    Normund, vai Tev tāds mētelis un mauzeris ir jau ierastsa lieta?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 10.12.2012. 18.36

    Zane, Normunds Grostiņš neko nesaprot no finansēm, jo tajā skolā, kurā viņš, domājams, ir mācījies, tik gudras lietas nemāca, jo kā izskatās tur viss aprobežojas tikai ar ādas mēteļiem un mauzeriem pie sāniem, kā jau viņš iepriekš to te uzsvēris un nespēj no tām abām lietām ne distancēties , ne , kur nu vēl atteikties.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam