Latvijas sabiedrības šķelšana

184

Komentāri (184)

vmonta 08.12.2012. 19.09

Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах Латвии и России и всего СНГ: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, личная переписка и многое другое. Да кстати все данные в открытом доступе, но можно скрыть свою анкету если вы не хотите чтоб ее увидели другие. Вот сайт– http://ovbaza.2sms.ru

0
0
Atbildēt

0

Ilgonis 08.12.2012. 18.03

Pietiek ieskatīties Zatlera sejas izteiksmē un jau kļūst nepatīkami…

+5
0
Atbildēt

0

acabaricsocial 08.12.2012. 15.46

Domāju, ka “Zālamana lēmums” šajā situācijā būtu iespēja izvēlēties vienu (vai pat divas) papildus brīvdienas jebkurā datumā – tas ņemtu vērā ne tikai latviskās dzīveziņas sekotāju, bet arī budistu, hinduistu, islamticīgo vajadzības. Ir jau tā, ka katrai šai tradīcijai atsevišķi Latvijā nav sevišķi daudz sekotāju, bet, saskaitot tos visus kopā, tomēr sanāk ievērojams cilvēku skaits. Ja nu tomēr paliekam pie konkrētiem piedāvātajiem datumiem – starp tiem pilnīgi noteikti jābūt gan ziemas, gan vasaras astronomiskajiem Saulgriežiem.

0
-6
Atbildēt

0

Andris 07.12.2012. 23.14

Nāgela kunga jautājums ir ne vairāk, ne mazāk kā par Satversmes principiem:
divi panti, kas ietverti Satversmes jaunākajā – VIII nodaļā „Cilvēka pamattiesības”, –
91. Visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā. Cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas.
un
99. Ikvienam ir tiesības uz domas, apziņas un reliģiskās pārliecības brīvību. Baznīca ir atdalīta no valsts.
Tātad nav runa par to, cik ilgi kurai reliģijai ticošais mīt Latvijā, bet gan par apziņas/reliģiskās pārliecības brīvību, kas ir universāla.
Pieņemot šo nodaļu, tika akceptēts tolaik esošais „status quo”, kas attiecās arī uz reliģiju. Līdz to spēlēties ar jauniem likuma grozījumiem ir vienkāršs populisms.

Nabaga eksprezidents, kurš pat Satversmi nav lasījis!… Veicas gan mūsu valstij!!!

+6
-2
Atbildēt

0

ieva_pipike_inbox_lv 07.12.2012. 22.37

Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах Латвии и России и всего СНГ: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, личная переписка и многое другое. Да кстати все данные в открытом доступе, но можно скрыть свою анкету если вы не хотите чтоб ее увидели другие. Вот сайт– http://ovbaza.2sms.ru

0
0
Atbildēt

0

andris902 07.12.2012. 22.21

….absurdi populistisks un nepārdomāts priekšlikums….tiek spēlēts uz emocijām – mēs viņiem, viņi – mums…piekāpšanās, pretimnākšana utt….
…tikai Zatlers nav padomājis, kādu haosu radītu šāda priekšlikuma īstenošanās….

…kā Zatlers iedomājas darba organizāciju uzņēmumos, ja puse ir pareizticīgie, kuri Ziemassvētkus nesvin 24.-26.decembrī, bet viņiem ir vajadzīga brīvdiena 7.janvārī?….tātad – šiem cilvēkiem ir jānodrošina iespējas Ziemassvētkos veikt savus darba pienākumus, jo tie nav viņu svētki un tās būtu parastas darba dienas….toties puse no darbiniekiem “pazustu” pareizticīgo Ziemassvētkos, bet pārējiem būtu jāuzņemas papildpienākumi, lai nodrošinātu nepārtrauktu darba procesu….vēl kādi vēlēsies brīvdienu katoļiem piederīgajos svētkos un atkal uzņēmumā tiek izjaukts darba ritms, bet mums taču tik dažādu konfesiju pārstāvji strādā dažādās iestādēs!….svinēsim svētkus pēc “slīdošā grafika”?….

…varbūt Zatleram vajadzētu skatīties plašāk un izsludināt brīvdienas, kā Krievijā – līdz pat vecajam Jaunajam gadam….:)

+6
-1
Atbildēt

0

mxblack 07.12.2012. 17.09

Ja Saeima būtu pieņēmusi šo likumu, tad es par savu brīvdienu izvēlētos 18.novembri, lai mans darba devējs, Latvietis pēc tautības un Latvijas patriots pēc izteikumiem, nevarētu man vairs šajā dienā likt lāpīt savas sadilušās iekārtas, itkā vairs tam nebūtu cita laika, bet es arī varētu svinēt savas valsts Dzimšanas dienu. Lai viņš šajā dienā aizrijas ar to dubulto samaksu kopā ar visu to darba devēju Saeimu, kurai vienkāršais cilvēks ir bezvērtīgs pēdējās šķiras radījums, gan pēc darba samaksas, gan pēc viņu attieksmes pret to.

+1
-7
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > mxblack 07.12.2012. 19.46

    ——
    Ilgi šitā Saeima svētku brīvdienas nepiešķirs. Redz, šogad Portugālē pēdējo reizi valsts neatkarības diena bija brīvdiena – , tādos parādos portugāļi iedzīvojušies, ka tagad lielā svinēšana būs uz pāris desmitgadēm jāpiebremzē:

    ‘ В числе отмененных праздничных дней: 1 ноября – День всех святых; Корпус Кристи, или Праздник тела и крови Христовых, отмечаемый на 60 день после Пасхи; 5 октября – годовщина образования Португальской республики в 1910 году; 1 декабря – годовщина освобождения Португалии от испанского владычества в 1640 году. ‘

    В Португалии из-за кризиса отменят праздники

    http://www.euromag.ru/portugal/21080.html

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 07.12.2012. 14.02

Lai nebūtu jādomā par strādāšanu (nestrādāšanu) cer ieviest jaunu brīvdienu. Tad tak no darba atpūtīsies arī tie pārliecinātie ateisti. Vai tad tādu nav? Un ko darīs jumja meklētāji? Un tie daudzie 7.d adventisti (vai kā viņus sauc)?

0
-5
Atbildēt

1

    ilmisimo > Baiba Eglâja 07.12.2012. 15.00

    ..Un ko darīs jumja meklētāji?..
    ______________________
    Kā -ko darīs?

    Plūdoni tak atceraties?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

peerku 07.12.2012. 13.11

Nav nekādu cerību no Zatlera sagaidīt jel ko citu kā tikai pliku populismu.

Man vispār nešķiet pareizi, ka valsts svētki tiek saistīti ar jebkuru no reliģiskajām konfesijām. Nevēlos identificēties ne ar vienu no tām. Paturu tiesības uz ticību Dievam bez cilvēku izdomātiem, sastarpēji cits citu apkarojošiem rituāliem un vairumā gadījumu liekulīgiem priesteriem-starpniekiem (ir arī augstas morāles cilvēki, kā, piemēram, Juris Cālītis).

+11
-5
Atbildēt

1

piziks 07.12.2012. 12.06

Latvija nebija vienīgā, kur bija pagāni ar saules u.c. dabas parādību kultiem, un arī latvieši nebija vienīgie pagāni pirms atbrīvotājiem (no pagānisma) kristiešiem. Kriestieši jau vispār tādi miermīlīgi/neagresīvi literāti, — ar to vien nodarbojās, kā senebreju un ebreju folkloru izplatīja, īpaši populāras bija Ziemsvētku un Lielas dienas teikas un pasakas. Pagāni gan nebija literāri apgaismoti, tādēļ tika saceltas bibliotēkas, ko taktisku apsvērumu dēļ tagad sauc par baznīcam, dievnamiem un tempļiem.

Tādēļ būtu vērts ieviest vienkāršu starpkonfesionālo — ekumenisko — bibliotekāru dienu.

:)

+5
-2
Atbildēt

0

Egitazz 07.12.2012. 11.52

Rezumējot – skaidrs, ka RP izmisīgi cenšās meklēt savu vēlētāju, arī no krievu puses. Skaidrs, ka V un NA ne par ko neatbalstīs tagad šo RP ideju un pati par sevi normāla doma tiek sačakarēta ar politisku pieeju. Pie tam nāks “latvieti, nepadodies”, pasniedzot to iespējamo dienu kā pievienošanos Krievijai nākamgad.

Bet nu gan jau visādus cirkus piedzīvosim.

Viens jau vakar delfos bija Ēlertes raksts par nepieciešamību pacelt algas (dīvaina sakritība pēc RD lēmuma palielināt algas)

+7
-6
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Egitazz 07.12.2012. 11.56

    ——–kolpants Rezumējot – skaidrs, ka RP izmisīgi cenšās meklēt savu vēlētāju……
    ==============================================================================
    Смотри в корень!

    Альгирдас Палецкис:'(..)
    Новая элита привела Литву за последние 20 лет на грань экономической, политической и демографической катастрофы. Это очевидно уже всем. Властные структуры в глазах большинства не имеют легитимности. (Каждый опрос и выборы, на которые не ходят половина граждан, а приходящие выражают протест, тому доказательство). И только эмиграция, а так же кредиты иностранных финансовых структур и полицейщина – плюс дебилизация всей страны путём телевизионных шоу – только это поддерживает искусственное дыхание правящему режиму, до поры до времени. Вопрос кардинальной смены его и проводимого им экономического и политического курса встаёт ребром. Он вызрел сам. Дело только во времени, когда это произойдёт.’

    http://www.baltexpert.com/2012/12/05/apaleckis_itogi_xx_lt/
    =============================================================================
    Vairāk nekā puse jeb 60% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atbalsta atsevišķu referendumu par eiro ieviešanu Latvijā, liecina pētījumu kompānijas TNS veiktā aptauja.

    http://financenet.tvnet.lv/zinas/445954-60_iedzivotaju_grib_referendumu_par_eiro_ieviesanu

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Egitazz 07.12.2012. 12.30

    kolpants
    “(dīvaina sakritība pēc RD lēmuma palielināt algas)”

    Uz kā, valsts subsīdiju, vai jaunu kredītu rēķina?
    Fašistu mērgļi – neostaļinisti un komunistu cūkas nekad neko nav radījuši, tikai pārdalījuši citu saražoto, neaizmirstot paši sevi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 07.12.2012. 13.13

    articulus100.
    =======
    Вот и спроси у Элерте, за чей счет собирается зарплаты поднимать, что за популизм у нее

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 07.12.2012. 11.45

Neredzu te nekādu sabiedrības šķelšanu. Ticībai ar latvietību un latviskajām vērtībām nav nekāda sakara.
Latvijā ir ļoti daudz pareizticīgo, kas sevi uzskata par latviešiem un, kuriem ir dārgas latviskās vērtības. Tā pat ir ar vecticībniekiem.
Nevajaga pareizticību “pielipināt” Latvijai naidīgi noskaņotajai krievvalodīgo daļai.

+2
-10
Atbildēt

2

Sanšains 07.12.2012. 11.39

Kāpēc liekulīgi runāt par sabiedrības šķelšanu/nešķelšanu? Manuprāt, pietiek ar to, ka nav jāatbalsta tādas iniciatīvas, kuru realizācija krieviem Latvijā ļaus justies vēl komfortablāk, un tādā veidā vēl vairāk viņus iedrošinās.

Vai mums argumentiem nepietiek ar, piemēram, šādām gluži svaigām ziņām:
—————————–
(a) Krievijā milzu interese par Jaungada svinībām Latvijā; vēstniecībā rekordliels vīzu prasītāju skaits.
http://www.delfi.lv/news/national/politics/krievija-milzu-interese-par-jaungada-svinibam-latvija-vestnieciba-rekordliels-vizu-prasitaju-skaits.d?id=42884446

(b) Latvijas vēstniecība Maskavā trešdien, 5.decembrī, saņēmusi 1050 vīzu pieteikumu. Tik liels skaits vīzu pieteikumu vienā dienā līdz šim nav saņemts nevienā Latvijas pārstāvniecībā.
http://financenet.tvnet.lv/zinas/445847-vestnieciba_maskava_rekordaugsts_vizu_pieteikumu_skaits
Protams, ka zatlerieša Rinkeviča vadītā Ārlietu ministrijas pārstāvis par to ir sajūsmā: “Latvijas ārlietu resors ir gandarīts par krievu tūristu interesi par mūsu valsti.”
Pilnīgi iespējams, ka Rinkeviča vadībā tās vīzu lietas tiek kārtotas īpaši labvēlīgā un efektīvā veidā.

(c) Krievija plāno integrēt Baltiju savā tūrisma tīklā – Krievijas tūrisma industrijas savienība plāno veidot vienotu Baltijas un Krievijas tūrisma maršrutu tīklu. […] Kā pastāstīja Krievijas tūrisma industrijas savienības Baltijas nodaļas vadītāja Ilona Ansone, pirmie kopējie tūrisma maršruti varētu tik izveidoti jau nākamā gada pavasarī.
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/94038/krievija-plano-integret-baltiju-sava-turisma-tikla

Šāds krievu tūristu pieplūdums un arī “Vienotības” un zatleriešu joprojām stutētā un lolotā uzturēšanās atļauju tirgošana Krievijas krieviem vēl vairāk gan Latvijas krieviem, gan latviešiem sniedz vēsti, ka “Krievi nāk!”, ko savulaik jau pieteica Ždanokas vadītā PCTVL.

Un arī Zatlera atbalstītā “pareizticīgo” lieta tikai stiprinās gan Latvijas krievu pašapziņu, gan Krievijas vēlmi šeit braukt vēl lielākā skaitā, kas savukārt vēl vairāk Latvijas krieviem uzburs sajūtu, ka Latvija var būt un arī būs krieviska. Sajūtu, ka visapkārt arvien vairāk “svojaku”.
“Svojaki” uz mums lielā skaitā nolūkojas arī no afišu stabiem.

P.S.
Bet euro ieviešana, kā zināms, gan būšot tas brīnumlīdzeklis, kas vienā mirklī anulēs visus “Vienotības” un zatleriešu prokrieviskās politikas augļus, un mēs tikšot vaļā no Krievijas un krievu ietekmes. Redz, tikai daži NA pajoliņi vēl šaubās par šā brīnumlīdzekļa efektivitāti.

+7
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Sanšains 07.12.2012. 11.47

    ———Haris
    (..)

    P.S.
    Euro ieviešana, kā zināms, būšot tas brīnumlīdzeklis, kas vienā mirklī anulēs “Vienotības” un zatleriešu politikas augļus, un mēs tikšot vaļā no Krievijas un krievu ietekmes.
    =============================================================================
    Tieši tā uzskata ne tikai Briselē un Vašingtonā, bet svensonu baņķieru mītnes zemē. Kas iebildīs, kas pret svensonu banksteriem tagad ies?

    Sandra Veinberga:
    ‘ «Mēs nevaram aizstāvēt Baltiju. Tāpēc, ka nav nekādu Krievijas draudu,» atbildēja vadošs NATO birokrāts.*
    Līdzīga nostāja šodien ir raksturīga arī oficiālajai Zviedrijas līnijai: «Prezidenta Putina vadībā krievu ārpolitikas orientācija turpina tuvoties Rietumeiropas un ASV nostādnēm, kaut vai tāpēc, ka Rietumiem labvēlīgā nostādne veicina arī Krievijas ekonomisko attīstību. Tam pieslēdzas arī nepieciešamība integrēt Krieviju eiroatlantiskajās drošības struktūrās, kas uzlabo priekšnosacījumus visu veidu ārpolitiskās sadarbības tālākai attīstīšanai» (turpat).

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/445678-aukstais_kars_nr_2_ir_sacies_musu_slepenais_ierocis_slanekla_gaze

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Ojārs 07.12.2012. 11.12

Cik strauji bijušie komunistiskās ideoloģijas (un kultūras, protams) nesēji un sludinātāji ir pārtapuši par dedzīgiem pareizticīgajiem! Baigi ātri pārkārtojušies… :)

+13
-3
Atbildēt

27

    Egitazz > Ojārs 07.12.2012. 11.15

    Cita lieta bijušie komunisti katoļi un luterāņi. Tikai nevar saprast, kurā brīdī viņi tad bija īstie – īstie tad vai īstie tagad?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ojārs 07.12.2012. 11.25

    ———Gunārs Nāgels: ‘Papildus brīvdienas visiem, gandrīz visiem.’
    =============================================================================
    Vaira Vīķe Freiberga: ‘Tādi nu mēs esam, un tur nekā nevar darīt’,
    runa Ņujorkā par latviešiem, Latviju, par ticību, cerību, mīlestību 1994.g.18. novembrī.

    – Kanādas Broka universitātes politoloģijas profesors Juris Dreifelds:
    ‘(..)dzīves baudīšana jeb dzīves svinēšana var būt latviešus vienojošs faktors – latvietim «vajag pirtiņu, tusiņu, sasaukt draugus, iedzert aliņu un – apkampt dzīvi».

    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/politologs-latvieti-ir-krievu-sals-polu-pipari-ebreju-mercite-736264

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 11.27

    Nu gan, visi bijuši lielākie komunistu funkcioanāri pulcējas Vanaga dievkalpojumos.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ojārs 07.12.2012. 11.36

    ——–dzeris49 Nu gan sasmīdināji, visi bijuši lielākie komunistu funkcioanāri pulcējas Vanaga dievkalpojumos, ieskaitot mūsu prezidentu Bērziņu.
    ==============================================================================
    Viss pareizi, jo ne bez pamata Jēzu Kristu par ”pirmo komunistu” dēvē –
    un kristietību kā komunisma uzcelšanas teorētisko bāzi piesauc:

    Моральный кодекс строителя коммунизма — свод принципов коммунистической морали, вошедший в текст Третьей Программы КПСС, принятой XXII съездом (1961).

    (..)
    3.Забота каждого о сохранении и умножении общественного достояния.
    4.Высокое сознание общественного долга, нетерпимость к нарушениям общественных интересов.
    5.Коллективизм и товарищеская взаимопомощь: каждый за всех, все за одного.
    6.Гуманные отношения и взаимное уважение между людьми: человек человеку друг, товарищ и брат.
    7.Честность и правдивость, нравственная чистота, простота и скромность в общественной и личной жизни.
    8.Взаимное уважение в семье, забота о воспитании детей.

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 07.12.2012. 11.44

    kolpants Cita lieta bijušie komunisti katoļi un luterāņi
    ————-
    Latvijai, latviešiem komunisms tika uzspiests no ārienes. Ne velti liberasti okupantus politkorekti dēvē par komunistiem, boļševikiem un tamlīdzīgos vārdiņos.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 07.12.2012. 11.48

    dzeris49 Nu gan, visi bijuši lielākie komunistu funkcioanāri pulcējas Vanaga dievkalpojumos
    —————–
    Tu domā tos LC darboņus (Gorbunovu u.c.), kurus tādi kā dzeris biezā slānī savēlēja 5. Saeimā? Pats taču arī pirms kļuvi par “liberāli”, biji komunists, vai ne?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ojārs 07.12.2012. 11.51

    andrejs
    “Cik strauji bijušie komunistiskās ideoloģijas (un kultūras, protams) nesēji un sludinātāji ir pārtapuši par dedzīgiem pareizticīgajiem!”

    Vai abreviatūra НКВД-РПЦ neko neizsaka?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ojārs 07.12.2012. 12.24

    dzeris49
    “Nu gan, visi bijuši lielākie komunistu funkcioanāri pulcējas Vanaga dievkalpojumos.”

    Tas, ka Vanags apgānīja Doma baznīcu, uzaicinot tur čekas pederastus, komunistu cūkas, krievu armijniekus – deģenerātus un sātanistus, uz viņa rēķina.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Ojārs 07.12.2012. 12.36

    articulus100 – „…Vai abreviatūra НКВД-РПЦ neko neizsaka?…” Pod rizoi pagon ņe vidno!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 12.44

    andrejs – un cik tev bija gadi, kad Latvija atguva neatkarību?
    Arī Gorbunovam un pat Vagrim tur ir nopelns, nemaz nerunājot par Vulfsonu, Kostaņecku, utt., kas pirmie Maskavā ierunājās par M-R paktu un Latvijas neatkarību, un vēl Helsinku grupējumam, kuru var cienīt, Vidiņš utt., tavējie TB parādījās tikai pēdējā brīdī, kad nekas par to vairs nedraudēja, LNNK bija galvas tiesu pārāka, viss nebija tik vienkārši, kā tev izskatās.
    Es gan komunists nebiju nekad, bet, ne visi komunisti bija slikti, Lietuvā bija lozungs – stājaties partijā, labāk, lai mēs paši nosakām savu likteni.
    Tagad jau viegli muldēt un tēlot pareizo, īpaši tiem, kas tad vēl zem galda kājām staigāja, tad viss nebūt nebija tik vienkārši un viennozīmīgi.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 07.12.2012. 13.02

    Dzeri, atceros, ka Vulfsons no PSRS deputāta tribīnes runāja par Rībentropa-Molotova paktu. Kāds tam sakars ar Kosteņecku?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ojārs 07.12.2012. 13.11

    Latvijai, latviešiem komunisms tika uzspiests no ārienes.
    ====
    Kurš par to šaubās, stāsta, ka Tabuns pēc demonstrācijām, kurās bļāva no tribīnes “Слава КПСС”, vairākas naktis pēc kārtas raudājis, un Ēlerte, iestājoties komunistos un dodot zvērestu, kabatā pirkstus krustiņā turēja-tad neskaitās. Vaidere ar asarām acīs rakstīja disertāciju “VFR ekonomikas reģionālās struktūras valsts monopolistiskā regulēšana” utt.

    Un ja toreiz īstie latvieši jau zināja, ka uz krieviem nevar paļauties, piemēram, mana māte vairākas reizes atteicas iestāties KP, nesolidarizējoties ar tiem latviešiem, kas iestājās.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 07.12.2012. 13.31

    Vai stājoties komunistos bija jādod zvērests, kā stājoties pionieros? Cirks!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 13.31

    Kostaņecka kopā ar Vulfsonu bija tai delegācijā Maskavā, un tie arī ir Latvijas neatkarības pirmsākumi, dabiski, sākums bija Vulfsona raksts “Literatūra un māksla”, bija tāda avīze, diemžēl, vairs nekas līdzīgs un tāda līmeņa nav.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    juhans > Ojārs 07.12.2012. 13.45

    > dzeris
    Tagad jau viegli muldēt un tēlot pareizo, īpaši tiem, kas tad vēl zem galda kājām staigāja…

    Labāk, lai “muld” tie, kas tad vēl zem galda staigāja nekā tie, kas toreiz pie galda dzīroja. Vai tu arī tā nedomā?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 07.12.2012. 14.06

    dzeris: “Kostaņecka kopā ar Vulfsonu bija tai delegācijā Maskavā,”

    Kostenecka, nevis “Kostaņecka” – tas ir pirmkārt. Un otrkārt, tai delegācijā kopā ar Vulfsonu bija dažādi cilvēki, par piemēru – Rubiks. Tu tak nepierakstīsi arī viņam nopelnus par milzīgu Vulfsona uzdrīkstēšanos :D
    Ja, nu, vienīgi, tadus nopelnus, ka nebija licis Vulfsonu iespundēt “Stūra mājā”, lai novērstu “pretpadomju aģitāciju” :D

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 14.07

    To, kas “dzīroja”, bija daudz mazāk, kā tādu, kas vienkārši piedalijās neatkarības atgūšanā, un daudz mazāk, nekā tādu, kas, pateicoties tam, ka atrodas pareizajā partijā, “dzīro” tagad, pie kam absolūti nepelnīti.
    Betija – jā, tai delegācijā bija dažādi cilvēki, tur jau tā lieta, bet, visi bija ievēlēti godīgās vēlēšanās un pārstāvēja Latviju.
    Nu par to pareizrakstību – lai tā būtu, bet, jādomā, tas lietas būtību nemaina.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 07.12.2012. 14.49

    dzeris: “To, kas “dzīroja”, bija daudz mazāk, kā tādu, kas vienkārši piedalijās neatkarības atgūšanā”
    Ta nekāda neatkarība tiem simts gadus nebija vajadzīga – “за границу слинять” – bija vienīgais dzinulis nomācoši lielākai nelatviešu daļai. Latvijas valsts neattaisnoja viņu cerības – strādāt (pareizāk – nestrādāt) un saglabāt privilēģijas, kā līdz šim, bet pelnīt un dzīvot, kā Rietumos. Izrādās, bija gan jāstrādā savādāk, gan svešu valodu mācīties vajadzēja un arī par pliku velti naudu neviens nedod. Plus, pie visa mantotas no PSRS laikiem zaglīguma, pašlabuma un “savējo”, “roka roku mazgā” tikumi krietni paputināja valsts kasi un mantu. Lūk kur ir saknes.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 07.12.2012. 15.32

    dzeris49 Nu gan, visi bijuši lielākie komunistu funkcioanāri pulcējas Vanaga dievkalpojumos

    Arī Gorbunovam un pat Vagrim tur ir nopelns
    —————-
    Nejūti, ka esi iebraucis auzās? :) Kuri tad ir sliktie komunistu funkcionāri, kas “pulcējas dievkalpojumos”?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 18.22

    Izņemot dažas lietas, nekas nav absolūti labs, vai absolūti slikts, ieskaitot tos komunistu funkcionārus, viss ir relatīvs.
    Zināmā periodā arī tie komunistu funkcionāri nospēlēja pozitīvu lomu, viss atkarīgs no konkrētas rīcības.
    Piemēram – LPSR funkcionāri 70jos – 80 jos gados gandrīz visu Latvijā saražoto gaļu sūtīja uz Krieviju, cik zinu, apgādāja ar to Pēteburgu ( ļeņingradu), Latvijā bija liels gaļas deficīts.
    Lietuvas funkcionāri, savukārt, atteicās pilnā mērā pildīt Maskavas rīkojumus, un Lietuvā gaļa bija.
    Latvieši autobusiem brauca uz Lietuvu iepirkties, un lietuvieši uz Latvijas autobusiem rakstīja, brīžam pat ar krāsu – prasiet gaļu Vosam!
    Arī ļeņingradā ( un Minskā), gaļa veikalos bija, tāpat, kā alus bāri un kioski uz katra stūra, kas strādāja no 7 rīta līdz 12 naktī, kad Latvijā iegādāties alu, sevišķi vasarā, bija lielas problēmas.
    Es to zinu, jo toreiz ilgu laiku strādāju šinīs pilsētās, bet, ik pa laikam, biju arī Rīgā.
    Tas par to mūsu Vosa laku funkcionāru mentalitāti, nerodas līdzības ar šodienu, kad jebkuru Briseles neobligātu ieteikumu šeit traktē kā obligāti pildāmu un tās prasības vēl divkāršo vietējā birokrātija?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 07.12.2012. 18.52

    dzeri, tu novirzies no tēmas. Gribi pēdējo vārdu paturēt? Un vēl sajaukt visu tā, lai atkal mūsu esošās neizdarības un trūkumus pacelt, kā karogu par attaisnojumu visiem, kam mūsu valsts ir vēstures kļūda? С больной головы на здоровую? Turpini vien, bet neceri, ka kādu te pārliecināsi.
    Ne par desām ir runa. Vismaz tiem, kas nesaskata desā dzīves jēgu.:D

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 19.09

    Dabiski, ka ne par desām, bet gan par funkcionāriem, vai tad nu pati nesaprati.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 07.12.2012. 19.40

    Bet es domāju, ka par karogiem, kāds, nu, kuram tuvāks – sarkanbaltisarkans vai melnioranžs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 07.12.2012. 23.01

    Saprotams, ka man tuvāki alus un desa, nevis karogi.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 08.12.2012. 00.50

    dzeris….TB parādījās tikai pēdējā brīdī…
    _____________________
    Īsta čekista muldēšana. Visi redzamākie TB cilvēki līdz TB darbojas vai nu Pilsoņu kongresā, vai TF radikālajā spārnā, neatceros precīzi kā to sauca. Visvaldi Lāci pirmo reizi satiku 1988. gada rudenī vai 1989. gada pavasarī TF seminārā Jūrmalas komponistu namā, kurā viņš uzdeva jautājumu Bojāram: vai taisnība, ka viņš strādājis čekā, Grīnblats bieži rakstīja Atmodā, baķka iespējams parādījās vēlāk…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 08.12.2012. 21.13

    dzeris:Tas par to mūsu Vosa laku funkcionāru mentalitāti
    ——————
    “Mūsu” Augusts Voss bija dzimis Krievijā, iesūtīts no turienes, lai tēlotu “nacionālo kadru”.
    Tu taču pats esi vecs, un ļoti labi zini, kas bija visi šie “latvieši” – kompartijas 1. sekretāri – Pelše, Voss, Pugo – visi no Krievijas. Neviens nebija no Latvijas. Brāļi Rubeņi – LPSR ministri un Ministru Padomes vadītāji – tādi paši – Satļina represiju iebaidīti un pārkrievoti Krievijas “latvieši”. Latvisks viņiem bija tikai uzvārds.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 09.12.2012. 09.51

    Par to jau arī runa – funkcioanāri arī bija dažādi, lietuvieši neko tādu nepieļautu, jo tiem bija lozungs – visi stājaties partijā, un ieņemiet augstus amatus, un viņi tur, pārsvarā, visi bija vietējie, un viņi savējos aizstāvēja.
    Un lietuviešiem arī padomju laikos bez valodas nevarēja dabūt darbu ne par ārstu, ne par skolotāju, vispār nevienu normālu darbu, lietuvieši metināja pie sliedēm vagonu riteņus, kad uz Krieviju gribēja sūtīt pārtiku, un ko latvieši?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 07.12.2012. 11.09

Atsevišķu brīvdienu noteikšana pēc indivīda reliģiskās pārliecības sekmēs Latvijas sabiedrības šķelšanu.
=========
izlasīju rakstu, nepamanīju, ka autors iebilstu arī pret Ziemassvētku brīvdienām, kas tad arī šķel sabiedrību pēc reliģiskās pārliecības.

+3
-12
Atbildēt

6

    grislits > Egitazz 07.12.2012. 11.25

    kolpant, ielikšu vēlreiz savu komentāru, ko atbidlēju jums augstāk:
    Latvijā līdz 1940. gadam pareizticīgie svinēja svētkus pēc Eiropā spēkā esoša kalendāra (Gregora kalendāra), atšķirībā no Krievijas pareizticīgajiem, kas svinēja un joprojām svin pēc Juliāna kalendāra. tas, ka tagad Latvijas pareizticīgie pievienojušies Maskavas pareizticīgajiem ir viņu problēma, nevis Latvijas, un viņiem nekādas īpašas brīvdienas nav jādod.

    Un vēl papildināšu: pie tam runa nav par Ziemassvētkiem, kurus svin visā Eiropā un vēl citur, bet gan par to, ka Latvijā ir spēkā Gregora kalendārs, un mēs šeit pēc tā dzīvojam. Gribat dzīvot pēc cita kalendāra, dzīvojiet pēc tā, bet savā iekšienē, valstij ar to nav nekāda sakara.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 07.12.2012. 11.43

    Latvijas pareizticīgie praktiski visu laiku bija pakļauti Maskavas patriarhātam, kaut formāli bija autokefāla Latvijas pareizticīgā baznīca (bet saglabājot sakarus ar Maskavas, nevis Konstantinopoles patriarhātu). 1934.Pommeru nogalināja (kāda sakritība, tieši apvērsuma gadā) un tad jau nākamais arhibīskaps Augustīns panāca Latvijas pareizticīgās baznīcas izveidi Konstantinopoles patriarhāta jurisdikcijā. Pēc 1945. vienkārši tika atjaunota piederība Maskavas patriarhātam.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > Egitazz 07.12.2012. 12.02

    Nu bet kāds sakars Latvijai ar to, ka kaut kāda konfesija izvēlas dzīvot pēc kāda savādāka kalendāra? Lai viņi dzīvo kā grib, bet tādēļ nav viņiem jāpiešķir kaut kādas brīvdienas, tādēļ ka viņi redziet ir gudrāki par pārējiem un izdomājuši tos pašus svētkus, ko citi svin, svinēt citā datumā.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 07.12.2012. 12.57

    “tas, ka tagad Latvijas pareizticīgie pievienojušies Maskavas pareizticīgajiem ir viņu problēma, nevis Latvijas, un viņiem nekādas īpašas brīvdienas nav jādod.”
    Lieta ir pat vēl interesantāka, ne tikai ar pareizticīgiem. Arī latvijas jūdi, pēc Izraelas rabināta 1998.gadā ieceltā Natana Barkāna nāves, ir uzgriezuši muguru Izraelas rabinātam un pavērsušies ar seju pret Krievijas virsrabīnu – vienu no diviem (to, kuru atbalsta Putins.)

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 07.12.2012. 13.04

    Bet vēl ir interesantāk uzmanīgi lasīt un izlasīt, ka pareizticīgo jauns arhibīskaps pievienojas Konstantinopoles patriarhātam tikai 1934.g, bet līdz šīm bija ar Maskavas patriarhātu.
    bet nu dažiem 1934. un 1998. nav liela starpība:))

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Egitazz 07.12.2012. 14.00

    Ziemassvētki ir starpkonfesionāli svētki, ko atzīmē visdažādāko konfesiju kristieši, folkloristi un arī nereliģiozi cilvēki (tradīcija ar privātuzņēmumu “eglītēm” un Santa Klausu ir faktiski laicīga tradīcija). 25. un 26.decembris ir brīvdienas arī vairumā Eiropas valstu. Tādēļ atbilde ir – nē, Ziemassvētki neveicina sabiedrības šķelšanos pēc reliģiskās pārliecības.

    Savukārt Zatlera ierosinājums piesaistīt brīvdienu noteikšanai atsauces uz konkrētām reliģiskām konfesijām (nezkāpēc tikai “septiņām tradicionālajām”) nozīmē nevienlīdzīgu attieksmi pret dažādu pārliecību cilvēkiem. Tādēļ tas veicina šķelšanos. Jau tāpat ir gana slikti, ja dažām konfesijām ļauj slēgt valsts atzītas laulības vai mācīt ticības mācību vai ieviest kapelāna dienestus armijā. Šīs atšķirības vajag censties samazināt nevis palielināt.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

dro 07.12.2012. 11.07

Laikam mūsu sabiedrība šajā jautājumā varētu vienoties, nojaucot visu reliģiju tempļus un uz to pamatiem uzbūvējot spēļu elles un bordeļus:)

+8
-3
Atbildēt

7

    Elina > dro 07.12.2012. 11.44

    Jā, bet tad jānojauc arī visi veikali :) Nesen paziņa stāstīja, ka viņam atbrauca biznesa partnere no Indijas un ātri vien nonāca pie slēdziena, ka Latvijas ir ļoti reliģiska zeme. Cilvēki to vien dara, kā pielūdz iepirkšanos un naudu – 7 dienas nedēļā līdz vēlam vakaram.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > dro 07.12.2012. 14.19

    Ino, kādēļ tāda ironija?
    Neuzskatu, ka tempļi un spēļu zāles ir pretpoli. Fanātiķu gadījumā tie ir pat ļoti līdzīgi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Elina > dro 07.12.2012. 14.49

    Nulle, man savā ziņā patīk tavs komentārs. Ja Kristiešus izdzītu no viņu namiem, kristietība vienkārši eksplodētu. Ķīna laikam ir spilgtākais piemērs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Elina > dro 07.12.2012. 15.48

    Nulle, ko tu tur lej. Kurš prasa no valsts naudu? Tā tas notiek Zviedrijā, kur valsts finansē luterāņu baznīcu, un rezultāts visiem ir redzams. Latvijā tas tā nenotiek.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Elina > dro 07.12.2012. 16.21

    Tā jau man likās, ka tu runā par kultūrvēsturiskajiem pieminekļiem. Tādā ziņā, protams, ka valsts finansē. Varēji nemaz linku nemeklēt. Varēji vienkārši pieminēt Doma Baznīcas jumta rekonstrukciju. Es saprotu, ka pēc tava skatījuma būtu labāk, ka Doma Baznīcu vienkārši aizlaistu pa pieskari. Bet tev ir jāparaugās plašāk par katoļiem un luterāņiem, un tu ieraudzīsi, ka ticīgajiem valsts atbalsts 100 gadus nav vajadzīgs. Visas baptistu, vasarassvētku, adventistu, kā arī visas nekonfesionālās draudzes dzīvo tikai no tā, ko ticīgie paši ziedo. Es ceru, ka Latvijā nekad valsts neatbalstīs baznīcas funkcionēšanu ar naudu, jo tas nozīmētu baznīcas beigu sākumu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Elina > dro 07.12.2012. 16.50

    Ja godīgi, tad es tev piekrītu. Kristiešiem vajadzētu pamest ēkas, kuras tie paši nevar uzturēt. Tas tikai palīdzētu kristiešiem ieraudzīt viņu ticības būtību, kam nav nekāda sakara ar ēkām un labklājību. Klausies, tev to ideju vajadzētu virzīt plašākai apspriešanai.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.12.2012. 14.37

    DD1. Nekavējies ne mirkli – sēdies un raksti. Ja spēsi pamatot, doktora grads nodrošināts:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 07.12.2012. 11.00

Protams, protams. Svinēt svētkus Latvijā drīkst tikai uzņēmumu administrācijas un visa varenā mūsu ierēdniecība ar politiķiem priekšgalā, bet vergiem ir jāstrādā arī svētkos, ja darba devējs to vēlas. Likums viņam šādu iespēju ir devis pilnībā. Vienīgā problēma ir dubultā samaksa vergam par darbu šādās dienās un te nu tos “dārgākos” vergus pie darba neliek, tikai tos, kuru rokas ir lētas, bet ļoti vajadzīgas. Bet te vēl Zatlers grib dot iespēju vergiem un plebejiem pašiem izvēlēties kad strādāt un kad nē. Šī jau nav nekāda sociālistu valsts, kur arī vienkāršajam strādniekam drīkst būt kāda noteikšana par savu dzīvi. Šī ir labēja valsts, kura visu nosaka kungi, kur labi dzīvo tikai kungi un kur plebejs ir un paliks tikai beztiesīgs plebejs. Bet tie paši kungi šeit ļoti mīl vārdu DEMOKRĀTIJA. Protams, viņiem šeit ir piešķirta visaugstākā demokrātija attiecībā pret viņa kalpiem. Bet viss, kas ir pa kreisi no centra, ir sajaukts ar krievu nacionālistu partiju interesēm un viņu pretvalstisko darbību, ar pagājušā komunisma rēgu. Tāpēc jau arī šeit ir tik milzīga atšķirība starp iedzīvotāju slāņiem, ka modelis ir līdz nejēdzībai izkropļots. Vai tas ir kapitālisms? Nē, tas ir feodālisma, jo demokrātijas starp visiem cilvēkiem šeit nepastāv. Bet Zatlers grib tikai kaut nedaudz izlīdzināt šo ačgārno demokrātiju.

+3
-13
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > mxblack 07.12.2012. 12.33

    Nez, no kurienes vergiem tik daudz laika internetā rakstīt? Feodālis izsniedza datoru?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 07.12.2012. 16.38

    Tieši dēļ tādiem ciniskiem vampīriem un “labdariem” Tik daudzi ir bijuši spiesti pamest šo valsti, tieši vienas dienas saimnieķeļi, kā tu un tev līdzīgie, ir radījuši šo milzīgo nevienlīdzību šeit. Datoru devējs un noteicējs kad un ko es rakstīšu, bet faktiski kaunu pazaudējis ķerlis. Nedomā ka tas tā būs mūžīgi, ka mūžīgi var pastāvēt šāds izkropļots līdzsvars, kad šādi mēsli peld pa virsu, bet vienkāršie strādnieki ir spiesti viņus tur noturēt. Gan jau pienāks brīdis kad arī tādiem būs jāatbild.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > mxblack 07.12.2012. 17.33

    “…vienas dienas saimnieķeļi, kā tu un tev līdzīgie…” – pat zināt, cik dienas kurš ir “saimnieķelis”. Vergam verga runa.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

lismanis 07.12.2012. 10.44

Pievienojos rakstā paustajai skepsei par šādu RP ideju. Pagaidām ideja nešķiet atbalstāma. Manuprāt rakstā uzdotie jautājumi ir būtiski un būtu nepieciešams, lai RP uz tiem pārliecinoši atbildētu. Ja viņi to nevar, tad … es personīgi bez tās brīvdienas varētu arī iztikt.

+19
-4
Atbildēt

32

    grislits > lismanis 07.12.2012. 10.46

    Koalīcija tāpatās jau noraidīja šo jautājumu, ar piebildi gan, ka vēlāk, pēc pašvaldību vēlēšanām, var atgriezties pie tā izskatīšanas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 10.59

    Un tev tā brīvdiena tik šausmīgi traucētu?
    Latvijā ir liels pareizticīgo skaits, un pretīmnākšana šai iedzīvotāju grupai izraisītu att. reakciju no tās, un lielāku atbalstu valdībai, it kā elementāri, kāda tur šķelšana, drīzāk, saliedēšana.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    grislits > lismanis 07.12.2012. 11.13

    dzeris, beidz dzīvot ar utopiskām domām, ka kaut kāda pretimnākšana kaut ko atrisinātu. Un Latvijā nav jānāk pretī nekādām kopienām ar īpašiem noteikumiem. Nav protams nekas jāaizliedz, lai kopienas svin savā iekšienē kādus savus svētkus grib, bet valstij jāatbalsta tikai un vienīgi uz latviskām vērtībām balstītas lietas. Savādāk sanāk kā ar tām Ziemassvētku eglēm Eiropā, kuras negrib likt pretimnākot musulmaņiem.

    Te ir mūsu mājas, kas izveidotas un balstītas uz latviešu valodu un latviskām vērtībām, un tiem, kas te grib dzīvot, tās ir jāievēro un jārespektē. Ja nē, lai brauc uz savu pirmdzimteni un tur atzīmē savus svētkus un visas citas lietas valstiskā līmenī.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 11.20

    Te nav tikai “mūsu” mājas, bet, arī krievvalodīgo, pilsoņu un nepilsoņu, pareizticīgo, vecticībnieku, politisko pretinieku, citādi domājošo, utt., mājas, reiz vajadzētu to saprast un ar to samierināties

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    grislits > lismanis 07.12.2012. 11.31

    dzeri, mājas ir visiem, bet uz mūsu vērtību pamata. Tāpat kā Eiropā mājas ir visiem tur dzīvojošajiem, bet uz Eiropas vērtību pamata, un nav nevienam tur tiesību prasīt nelikt Ziemassvētku egles, lai kādam nāktu pretim, jo tās ir Eiropas vērtības, kurām no citurienes iebraukušajiem ir jāpakļaujas.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Elina > lismanis 07.12.2012. 11.39

    Robert, ieteiktu tev papētīt, kādā veidā ir attīstījusies Eiropa (es te nerunāju par 100 gadiem), un tad varam atgriezties pie sarunas par pamatiem un vērtībām. Papēti arī, kādām kustībām ir bijusi nozīmīga loma gan 18. gada LR dibināšanā un 91. gadā un kas tās ir par vērtībām. Ne jau nu ticība bluķim un saulei motivēja cilvēkus.

    Bet par musulmaņiem. Kādēļ gan viņiem būtu jāpieņem Eiropas “Vērtības” [kuru, starp citu, Eiropā nav], ja jau viņiem ir vara, skaits, mugurkauls un viss pārējais, kas nepieciešams, lai mūsdienu Eiropas “vērtības” noslaucītu?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    lismanis > lismanis 07.12.2012. 11.39

    dzeris – netraucētu, bet ne par to ir stāsts.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lismanis > lismanis 07.12.2012. 11.51

    Andris, uz ko tu tēmē?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > lismanis 07.12.2012. 13.20

    “Te nav tikai “mūsu” mājas, bet, arī krievvalodīgo, pilsoņu un nepilsoņu, pareizticīgo, vecticībnieku, politisko pretinieku, citādi domājošo, utt., mājas, reiz vajadzētu to saprast un ar to samierināties” – nez, dzeris nodarbojas ar smadzeņu skalošanu neoliberastu stilā vai patiešām arī tā pats domā?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 13.25

    Un tu tā nedomā?
    Jo sliktāk priekš tevis, ja tu neredzi acīmredzamas lietas, un dzīvo savās fantāzijās.
    Nu tas “neoliberasti” jau arī licina par tavu “adekvātumu”.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lismanis 07.12.2012. 13.35

    Dzeri, ja kāds atnāk dzīvot manā mājā, es pret viņu izturos, kā pret līdzvērtīgu. Līdz brīdim, kad sāk jau man uzspiest savas paražas, dzīvesveidu, vērtības… vienalga ko. Kad tas notiek, man viņam ir jāatgādina, ka tā ir mana māja un, ja nepatīk, lai meklē citur, kur dzīvot. Tik vienkārši.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 13.57

    Visiem šīs valsts pilsoņiem ir vienādas tiesības, un visiem šeit ir mājas, viss ir elementāri.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lismanis 07.12.2012. 14.25

    Aga, multeni par alni un visiem, kas sāk viņa ragos dzīvot atceries? ” A, я здесь живу”,- teica izbrīnīts lācis, kas kopā ar zīlītēm, kurmīšiem, zaķīšiem un pelītēm bija ierīkojies alnim uz kakla (burtiski gan – uz ragiem). Jo tā tak ir ērtāk un vieglāk – pašiem nav no mednieku suņiem jābēg, alnis aiznesīs.
    Tā arī tie mūsu nelūgtie ciemiņi – Krievijā ar viņas milzīgo kriminālu, “bespredelu” un korupciju, kāda mums pat sapņos nav rādījusies, – dzīvot negrib, bet ap… (trūkstošo vari pats papildināt) Latviju un latviešus gribas ļoti. Kauns atzīt, ka latviešu valsts ir daudzkārt labāka, taisnīgāka un, kas visvairāk kremt, civilizētāka par viņu roģinu, ar ko nabassaite nav pārrauta. Un nestāsti, ka šeit viņiem ir mājas. Viņiem šeit ir dzīvesvieta – “место жительства”. Mājas man un normāliem cilvēkiem ir vieta, kur ir mana sirds, ko es mīlu un cienu un necenšos pakļaut un pārveidot pēc sava ģīmja un līdzības.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lismanis 07.12.2012. 14.44

    ..nez, dzeris nodarbojas ar smadzeņu skalošanu neoliberastu stilā vai patiešām arī tā pats domā
    _________________________
    nedz “‘nodarbojas”‘, nedz domā…

    tikai reproducē gatavus tekstus.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lismanis 07.12.2012. 14.45

    dzeris49 Visiem šīs valsts pilsoņiem…
    _____________________________________
    Lichtenšteinas?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Elina > lismanis 07.12.2012. 14.46

    Betija, visnotaļ labs komentārs. Bet jāpiemin nianse, ka valsti ar dzīvokli īsti salīdzināt nevar. Ja Francijā sabrauks musulmaņi un paši francūži tikai dievinās viendzimumu laulības un izdabās demokrātijas vārdā arī musulmaņu vēlmēm, tad loģiski, ka no franču nācijas drīz nekā pāri nepaliks. Līdzīgu stāstu var attiecināt uz jebkuru valsti, kurā sastopas divas nācijas. Uzvar tā, kurai ir “labākas” vērtības un kuras paliek nemainīgas. Ebreju tautas vēsture par to ļoti skaidri runā – ka stipra ir tā tauta, kas turas pie vērtīgām vērtīgām (nevis vienkārši pie vērtībām).

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    lismanis > lismanis 07.12.2012. 14.50

    dzeris49 – tad katrs svinētu savus svētkus. vecticībnieki svinētu savus svētkus, pareizticīgie savus, luterāņi savus, katoļi savus, krievi savus, poļi savus, baptisti savus, ateisti savus, budisti savus, utt. kur tur saliedētība? man liekas, ka tieši otrādi, tad katrs paliek savā nišā un nekāda saliedētība nerodas.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lismanis 07.12.2012. 14.58

    Andri, neaiziesim no tēmas diskusijā par viendzimuma attiecībām, reliģiju atšķirības niansēm un to, cik slikti vai labi būt pagānam, ateistam vai dzenbudistam. Runa šeit par to, kas kuram ir mūsu valsts.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    lismanis > lismanis 07.12.2012. 15.00

    starp citu, dzeri49, palestīnieši arī grib dzīvot Izraēlā. vai tad viņiem nav tādas tiesības?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Elina > lismanis 07.12.2012. 15.03

    Tajā virzienā tiešām nevajag iet. Tas bija tikai piemērs par to, ka nācija var saukt savu valsti par savu valsti un censties to nosargāt, bet ja tai pietuvojās cita nācija, kurai ir stingrāks mugurkauls, bezkaunīgāka attieksme, kā arī stabilākas un ilgtspējīgākas vērtības, tad pirmajai vienkārši agri vai vēlu ir jākapitulē.

    Un ja uz to raugās no šādas perspektīvas, tad patriotisms un mīlestība pret savu valsti var būt ilgtspējīga tikai ar nemainīgām vērtībām, kuras negrozās ar katru paaudzi. Citādi patriotisms ir tikai pāris paaudzēm un viss.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 17.59

    Un kāds sakars Krievijas korupcijai utt. ar to, ka vietējiem parezticīgajiem piešķirtu brīvdienu, un ko tad viņi grib – piespiest visus kļūt par pareizticīgajiem, vai likvidēt Ziemassvētku brīvdienas?
    Ko tādu viņi te grib tev “uzspiest”?
    Kārtējā mūsu mazvērtības kompleksu un fobiju izpausme, nekas vairāk.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lismanis 07.12.2012. 18.39

    Viss ir zemtekstos un attieksmē, Dzeri. Atceries, kā nesen Hamazs svinēja “uzvaru” pēc pamiera noslēgšanas? Tā arī naidīgie manai valstij cittautieši (nē, dažādu tautību sovoki), kuri šeit dzīvo, pēc šī likuma pieņemšanas svinēs kārtējo uzvaru, ko izcīnīja pār nīstamo vālsti.
    Nu, negribas man viņiem to prieku sagādāt, nu, it nemaz.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 19.05

    Tur jau tā lieta – “negribas viņiem to prieku sagādāt”, un tā ir visa mūsu “gudrā” politika – “par spīti”, kaut, ja viņiem atļautu to brīvdienu, Latvijas valsts tikai iegūtu, jo daudzi no viņiem savu attieksmi mainītu.
    Un no kurienes tev tāda pārliecība, ka viņi visi kādi ienaidnieki, absurds tas viss.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Edzs > lismanis 07.12.2012. 19.49

    dzeris _…ja viņiem atļautu to brīvdienu, Latvijas valsts tikai iegūtu, jo daudzi no viņiem savu attieksmi mainītu…_
    ~~~
    ja tu Dzeri tiesham tici tam ko te runa, tad man jasaka – tu esi traks no dzimshanas.
    gandriz gadu neesam redzejushies, man tomer liekas ka tik dulls neesi ka tagad izliecies, drizak ka sludini te latvieshos liberastiju Antonijas ielas uzdevuma.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lismanis 07.12.2012. 19.52

    “…jo daudzi no viņiem savu attieksmi mainītu.”
    Kaut kā nemanu, ka būtu mainījuši pēc daudzkārtējas valodas un pilsonības likumu mīkstināšanas, neatkarīgi no tā aiz kādiem apsvērumiem tas būtu izdarīts.
    Tu tiešām dzīvo mākslīgi konstruētā realitātē.:D
    “…Un no kurienes tev tāda pārliecība, ka viņi visi kādi ienaidnieki, absurds tas viss.”
    Lasu imhoklubu, krievu Delfus, kaimiņienei, kad vairākas reizes gadā brauc uz Krieviju, tukšoju pastkasti, arī avīzēs ieskatos, cilvēkus uz ielām intervēju reizēm. No redzētā un lasītā ir pārliecība, ka uz vienu lojālu valstij ir desmit ienaidnieki.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > lismanis 07.12.2012. 20.19

    betijacelmale _”…a я здесь живу”,- teica izbrīnīts lācis, kas kopā ar zīlītēm, kurmīšiem, zaķīšiem un pelītēm bija ierīkojies alnim uz kakla (burtiski gan – uz ragiem)…_
    ~~~
    nu Betija, – tu gan dod, tas tev izdevas un tu mani burtiski salieci un satrieci: lacis vel ar visadiem ezishiem alnim uz kakla, – a mi mestnije… )))))))
    vienmer vinji paplashinasies uz citu rekjina tagad vinjiem ipashi nosauktas dienas no 90 gadu veca krievu kalendara vajadzigas. vienmer tie kaps ar kajam tur kur kur citi sezhas. ta ka J.Biotops jau Susuram 12:41 skaidroja, _…„naš sapog svjat”…_.
    jebkada tolerance, jebkura piekapshanas pazime tadiem pat sikumos ir bistams kairinatajs kas izraisis aizvien jaunas prasibas. kas to vel nezina ir provokatori vai gara vajie.
    vinji ir ipatneju cilveku daudzveidiba kas sava zeme viens otru satiekot nevis sasveicinas, bet tausta azote pasleptu cirvi. kas vienmer un visur pasaule ir dzivojushi po principu – chto mojo to mojo a o vashem pogovorim.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > lismanis 07.12.2012. 22.21

    dzeris49
    “Kārtējā mūsu mazvērtības kompleksu un fobiju izpausme, nekas vairāk”

    Redzi, sūdēdāj, pastāv arī tāda lieta, ka personīgās higiēnas prasības.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 07.12.2012. 22.23

    Tante – nu paskaidro man vienreiz, kas tad ir tā “liberastija”, es tā īsti nesaprotu?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > lismanis 07.12.2012. 22.35

    Ja kāds to multeni tomēr nav redzējis…
    http://www.youtube.com/watch?v=GAfdG2d1c9Y

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > lismanis 08.12.2012. 00.29

    Ciniķis. Tiešām vēl neesi sapratis, ka dzeris ir “neredzamās frontes cīnītājs”?:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lismanis 08.12.2012. 08.10

    Atklāji kārtējo valsts ienaidnieku, Ino?
    Nevajag jau mani apvainot, es nekāds ierindas cīnītājs neesmu, ņem augstāk!
    Raksti vēl, tu man liec smaidīt un uzlabo garastāvokli.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > lismanis 08.12.2012. 10.27

    dzeris49. Nevajag jau mani apvainot, es nekāds ierindas cīnītājs neesmu…
    _______________________
    Nešaubos, ka uzskati sevi par izcilu sabiedriskās domas veidotāju portālā, bet neglaimo sev – tie, kuri nedomā, ka esi saistīts ar SC, uztver tevi kā derīgo idiotu:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

putekliic 07.12.2012. 10.42

RP joprojām dzīvo savā lielo Latvijas integratoru mesijas apziņā, izmisīgi cenšoties dabūt savā pusē kādus “lojālos cittautiešus”. Principā jau doma saprotama – terorētiski var pārvilināt kādus no SC flanga. Tikai ar tām metodēm un izredzēm kaut ko saraut īstermiņā ir švaki. Vēl paliek cīņa ar oligarhiem, bet arī tā diemžēl vairs nedod un nedos vajadzīgo pienesumu reitingprocentiem.

+12
-4
Atbildēt

27

    grislits > putekliic 07.12.2012. 10.46

    Bet lai jau viņi zvejo tās balsis, būs varbūt kaut drusku mazāk balsis SC :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > putekliic 07.12.2012. 10.52

    Dabūt “savā pusē” lojālus cittautiešus ir slikti, labāk, lai tie būtu Ušakova un Lindermaņa pusē?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 07.12.2012. 11.00

    dzeris49. …Dabūt “savā pusē” lojālus cittautiešus…
    _____________________
    Manuprāt lojāli cilvēki jau sen pareizajā pusē. Lai tev veicas kalamburu sacerēšanā:)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 07.12.2012. 11.10

    Jautājums ir par metodēm, kā tās balsis tiek sazvejotas – lai tā maksa par tiem dažiem %, kas tiks varbūt atņemti SC, nav nesamērīgi augsta.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > putekliic 07.12.2012. 11.14

    Manuprāt lojāli cilvēki jau sen pareizajā pusē
    ===
    un droši vien svin Ziemassvētkus decembrī, lai vēl vairāk apliecinātu savu lojalitāti?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 07.12.2012. 11.23

    kolpants. Nē, 31. decembrī raķetes šauj plkst. 23:00 / neazmirsti – šogad 22:00/ un lielākie svētki – 9. maijs ar voblu, vodku un avīzi Vestji segodnja:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > putekliic 07.12.2012. 11.39

    “…voblu, vodku…” – neapnika tiražēt Freibergas lielāko muļķību?
    Krievvalodīgie, krievi, latvieši,kas svin to 9 maiju, nebūt nav sliktāki par tevi vai kādu citu, citādi politiskie uzskati cilvēkus par mežoņiem nepataisa, aprobežots,, drīzāk, esi tu pats, ja vari visus šos cilvēkus asocēt tikai ar voblu un vodku.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Egitazz > putekliic 07.12.2012. 11.48

    lno
    jā, par to voblu un vodku VVF liels paldies, tieši pateicoties viņas tam izteicienam nākamajā gadā bija atnācis vēl vairāk cilvēku.
    Kaut gan voblu ar vodku droši vien dzer tikai Kanādas trimdas latvieši, krieviem ar voblu asociējās alus.

    Droši vien 22.00, lai netraucētu svinēt 24.00 īstiem latviešiem un īstiem lojāliem (asimilētiem).

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 07.12.2012. 11.48

    dzeris49
    “Dabūt “savā pusē” lojālus cittautiešus ir slikti, labāk, lai tie būtu Ušakova un Lindermaņa pusē?

    Vai tad tas kuces bērns pats nav Ušakova un Lindermaņa pusē?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > putekliic 07.12.2012. 11.49

    dzeris49
    nē, nē, par voblu un vodku bija labs. Labāku aicinājumu nākt nākamgad vēl kuplākajam skaitam bija grūti iedomāties.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > putekliic 07.12.2012. 11.51

    jā dzeri, vēl bez vodkas un voblas viņus var asociēt ar naidu pret Latvijas valsti, kuru viņi uzskata par vēstures negadījumu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > putekliic 07.12.2012. 12.03

    roberts – nav viņiem nekāds naids pret Latvijas valsti, vismaz, vairākumam.
    Vieni svin uzvaru par fašismu 8, citi 9.05., visa atšķirība.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    grislits > putekliic 07.12.2012. 12.07

    dzeri, un Tu pats tam tici?

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > putekliic 07.12.2012. 12.16

    Nevis ticu, bet zinu, jo pazīstu daudzus no šiem cilvēkiem.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 07.12.2012. 12.17

    dzeris49
    “Vieni svin uzvaru par fašismu 8, citi 9.05., visa atšķirība.”

    Uzvara pār fašismu tiks svinēta, kad pēdējās liecības par “ļaunuma impēriju” būs likvidētas, kad vairs nebūs neviena smirdoša, ar bļembakiem apkārušos tavas sugas brāļa ar ko pagalmā uzspēlēt domino, iedzert krutku un palamāt “naciķus”

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 07.12.2012. 14.30

    dzeris49 “…voblu, vodku…” – neapnika …
    _______________
    Ko ta?

    žvačku sagribēji?

    Grūdīs taksim taukus.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 07.12.2012. 14.41

    Vieni svin uzvaru par fašismu 8, citi 9.05., visa atšķirība.
    _____________________________________
    9.05 svin čekistu un nekvedešņiku uzvaru pār gestapoviešiem.

    Un (kas galvenais) :

    sava veida”pateicības dienu” – Mayflower”‘a vietā -tanki.

    Tītara lomā- A.Mielavs.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > putekliic 07.12.2012. 17.47

    lama – vispār, ne jau “čekisti” vien karoja ar to Hitleru, tur bija vēl daudzi, kas to atzīmē 8 maijā, tie, kas to atzīmē 9 maijā, pa lielam, ne ar ko neatsķiras no visiem pārējiem, tev tā ir atkārtotas Latvijas okupācijas diena, viņiem tā ir uzvaras diena par fašismu, neviens tur Latvijas okupāciju nesvin, vajadzētu it kā mēģināt izprast arī viņu viedokli, un nemeklēt ienaidniekus tur, kur to nav.
    Cita lieta, ka vienmēr un visur būs dažādi klauni, kas jebko izmantos saviem mērķiem un naida kurināšanai, un arī šo cilvēku vidū tādi gadās.
    Un uzskatīt Mielavu par kādu tur “nodevēju” vai par ko jūs, NA atbalstītāji, viņu uzskatāt, vispār bērnišķīgi un stulbi, tikpat stulbi, kā pārmest R. Paulam to, ka viņš piedalās Rīgas dienās Maskavā kopā ar Ušakovu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > putekliic 07.12.2012. 18.57

    lno 11:23 _…lielākie svētki – 9. maijs ar voblu, vodku un avīzi Vestji segodnja…_
    ~~~
    jaa, – pareizticigs 9. maijs ar voblja vodka un spasibo djedu za pobedu. shaja diena vurdalaki svin Eiropas pakljaushanu tapec 8. maija Miera dienai vinji nekad nevares pievienoties.
    labi vien ir, viss notiek pec butibas. kad Eiropa bija izzinjots miers vinji vel 9. maija turpinaja kara darbibas, to aviacija turpinaja bombardet civilos objektus. viens no notikumiem, – Sudetenland, Kulm krievu lidmashinas 9. maija nometa bumbu kravu uz slimnicu un tas teritoriju, uz ekam un darzu, kur uzturejas beglji un vacu armijas smagi ievainotie karaviri, tadi bez rokam, bez kajam, kas pashi nespeja parvietoties. sajaukt neko nevareja, slimnicas jumts bija iezimets uz baltu palagu fona ar lielu sarkanu krustu.
    nekadus svetkus nekadas achgarnas kalendara dienas tadiem nav jadod, nekadu gljevu piekapshanos. liberastiskie kapitulanti kas ar zhelam sejam sludina padoshanos ljaunumam ir izliekami visparejam nosodijumam un apsmieklam.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 07.12.2012. 22.01

    Un uzskatīt Mielavu par kādu tur “nodevēju” vai par ko..
    ________________
    Par tītaru.

    “Nodevējs”- tas tītariem par lepnu(cik nu tītaram tā prātiņa).Pēc svinībām svinētāji tītarus apēd. Parasti.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 07.12.2012. 22.05

    …neviens tur Latvijas okupāciju nesvin…
    _____________________
    Kāda tur vēl “‘okupācija”‘?

    Pateicības diena-svin savu “‘izcelšanos krastā” un teritorijas kolonizācijas sākumu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > putekliic 07.12.2012. 22.15

    Tante – tu tik agresīva un varonīga, un tāds naids tev pret tiem krieviem, kāpēc sen neesi Abrenes mežos, un necīnies par Abrenes atgūšanu līdzīgi domājošo pulkā?
    Varētu tak ar visu NA frakciju izveidot kādu mežabrāļu vienību, un sākt rīkoties, ko līdz pļāpāšana virtuālā telpā, patriotisms un naids pret okupantiem jāpierāda darbos, skaties, kļūsiet par leģendām, kad to Abreni atkarosiet, jūs taču visu laiku raudat – atdeva Pabriks to Abreni, nodevējs tāds, liberasts – sorosīts, nu tad tikai uz priekšu, ar Dzintaru priekšgalā, lamu arī varētu paķert, vēl te ir daudzi vaimanātāji, skaties, vesela kaujinieku brigāde sanāktu, nu, uz priekšu!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 08.12.2012. 09.41

    kolpants. Savā vēsturiskajā teritorijā cittautiešu asimilācija ir nepieciešama, ja valsts grib sevi saglabāt. Tā nenozīmē atteikšanos no viņu tradīcijām un valodas, bet apzinātu iekļaušanos pilsoņu lokā pretstatā integrācijas Trojas zirgam, kuru sludina kremļa sulaiņi un derīgie idioti rietumos.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 08.12.2012. 09.54

    dzeris49
    “lama – vispār, ne jau “čekisti” vien karoja ar to Hitleru”

    Čekisti vispār ar Hitleru nekaroja. Viņi tikai karotājiem ar ložmetēju kārtām no muguras paaugstināja cīņas sparu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > putekliic 08.12.2012. 19.59

    lno 11:00 _…lojāli cilvēki jau sen pareizajā pusē…_
    —-
    ta tas ir. ir dazhi lojali un tie neprasa sev ipashu statusu, tiem nevajag ipashu brivdienu un nevajag podachkas nahaljavu lai butu pareiza puse.
    diemzhel lojalo ir ljoti maz un tie pashi ir apdraudeti no savas sugas braljiem. varbut uz 10 ienacejiem viens valstij lojals baltais zvirbulis atradisies.
    lidz 1992 krievi sedeja majas kaklus ieravushi, atsevishkjus t.s. socialistiskas Interfrontes pasakumus var nenjemt vera, citadi miers un klusums, nji sluhu nji duhu. gaidija ko tie latvieshi ar vinjiem daris. bet latvieshi neko nedarija, domaja ka krievi bus regulejami. lai gan vareja darit, vareja lielu dalju no tadiem atgriezt vinju izcelsmes valsti. kad tie saprata ka ir atstati uz palikshanu saka rosities, – vispirms sanaca kopa slepeni mazskaitligas grupinjas ka pagridnieki sazvernieki, kad jau saprata ka latvieshi tiem netrauces pulcejas atklati, masu formejumos manifeste savu nelojalitati valstij.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 08.12.2012. 21.53

    TanteSidra…. lidz 1992 krievi sedeja majas kaklus ieravushi…vispirms sanaca kopa slepeni mazskaitligas grupinjas ka pagridnieki sazvernieki, kad jau saprata ka latvieshi tiem netrauces pulcejas atklati, masu formejumos manifeste savu nelojalitati valstij.
    _________________
    Un beigās noveda līdz porno producenta organizētam referendumam, kas varnešos izsauca lielāku paniku kā Parex bankrots:) Tā vietā, lai referendumu ignorētu, visi MM skaļruņi tika ieslēgti uz max jaudu, lai aicinātu tautu balsot pret, bet jau pēc provizorisko rezultātu paziņošanas steigšus tika organizēta “izlīgšanas komisija”, lai zaudētāji neņemtu ļaunā šo uzdrīkstēšanos. Sākās bijušo un esošo politiķu šaustīšana par nepārdomāto integrācijas politiku, valsts valodas nemācīšanu u.t.t.. Neticu, ka DP uzsāktās aktivitātes pret Lindermani ir vietējā iniciatīva, drīzāk tās sāktas pēc NATO vai ASV aizrādījuma…Leģionāri jau gadus 15 pieskaitīti nacistiem, bet sarkanie karotāji – upuriem.
    Žurnāls IR – aktīvākā kapitulācijas taure, tādu “šķīstumu” nevar atrast ne Dienā, ne NRA.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > putekliic 08.12.2012. 22.30

    lno _…Žurnāls IR – aktīvākā kapitulācijas taure, tādu “šķīstumu” nevar atrast ne Dienā, ne NRA…_
    ~~~~~
    piekritu. daudzas problemas panesas un nelaimes var sakties no shiem uebertolerantajiem politikas verotajiem kas nesaprot ka neesam uz bezsaimnieka zemes kur katram ienacejam lidzigas ertibas sagadat bet nacionalu valsti mantojuma esam sanjemushi. diemzhel to neizprot pat musu esoshais un bijushie prezidenti, tas ir ljoti bistami.
    tagad paraleli 2 topikos shi tema, te itka kustiba jau nobeigusies. mazputns ielicis rakstu http://www.ir.lv/blogi/personigie-blogi/krievu-ziemassvetki-un-durvis-kuras-labak-nevert-vala/viedokli#viedoklis_274607
    tur redzu lamu, fretku un Hari.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mariam 07.12.2012. 10.29

Visumā jau pretrunīgs jautājums. Domāju, ka lieka brīvdiena nevienam par sliktu nenāktu (nu labi, kādiem kapitālistiem jau droši vien arī sistu pa kabatu). Nav noliedzama arī ticības brīvība. Taču vai tādēļ valstij, kura oficiāli ir sekulāra, kur valsts vara atdalīta no baznīcas, vajadzētu tā nosaukt vēl kādus reliģiskus svētkus dodot tajos valstiskas brīvdienas, – par to gan šaubos. Ar ziemassvētkiem gan ir citādāk, tiem, protams, ir kristietisks pamats, bet nu – sen jau tā kristietiskā komponente tur sarukusi ļoti maza, tie vienkārši tādi tradicionāli, pašsaprotami eiropeiski un var teikt, visas pasaules mēroga svētki.

Tāpēc šoreiz visumā piekrītu autoram – nav ko šķirot pilsoņus reliģijās (cik nu liels vispār ir to reliģiozo ļaužu procents Latvijā?), liekot katram savus svētkus izvēlēties, bet vienkārši garantēt vienu brīvdienu, kuru tad katrs izmanto pēc saviem ieskatiem.

+9
-11
Atbildēt

9

    grislits > mariam 07.12.2012. 10.44

    Ziemassvētkiem patiesībā nav kristietisks pamats. Visām pagānu tautām un jebkurām nekristītām tautām vienmēr ir bijuši svētki saulgriežos. Kristietība tikai piemērojās šiem datumiem, lai to varētu vienkāršāk ieviest.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Elina > mariam 07.12.2012. 11.00

    Nu vecīt, tu iebrauci teritorijā… :) Vai esi pamanījis, ka Kristietība nesākās Latvijā? :) Tur ar saulgriežiem nav nekāda sakara.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > mariam 07.12.2012. 11.07

    Kāds sakars ar Latviju? Visām tautām no senseniem laikiem ir bijuši svētki saulgriežos. Un kristietība tiem datumiem ir piemērojusies. Tak ne jau es to izdomāju, sen zinātnieki izpētījuši, konstatējuši. Un tos saulgriežu svētkus svinēja bez visas Kristus dzimšanas atzīmēšanas pirms kristietības faktiski visas tautas visur..

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 07.12.2012. 11.07

    Nu, saprotams ir kaut kas arī no pagāniskā. Latvijā varbūt nedaudz vairāk, citur mazāk. Tomēr kopumā jau tā kristiestiskā ir ievērojami vairāk. Taču mūsdienās, protams, vēl daudz vairāk ir tas komerciālais, aizēnojot visu pārējo – gan tā nejēdzīgā dāvanu pirkšana un reklāmas, gan tas vīriņš CocaColas krāsās, gan “ziemassvētku egles dzimtene” – nu skaidrs taču, ka tam jau sen vairs nav tiešas saistības ne ar kristīgiem, ne pirmskristīgiem ziemassvētkiem, lai gan nosaukums un dažas sastāvdaļas vēl atlikušas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > mariam 07.12.2012. 11.15

    žorž, tam, ka šodien tajos svētkos ir vairāk kristīgā elementa es piekrītu, un piekrītu, ka vēl vairāk komerciālā elementa.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Elina > mariam 07.12.2012. 11.32

    Robert :) Tāda sajūta, ka tu lasi manu un žorža tekstu, bet pārproti to, ko sakām. Lai jau paliek.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > mariam 07.12.2012. 12.03

    Andrīt, pats esi auzās.

    Latvija nebija vienīgā, kur bija pagāni ar saules u.c. dabas parādību kultiem, un arī latvieši nebija vienīgie pagāni pirms atbrīvotājiem (no pagānisma) kristiešiem. Kriestieši jau vispār tādi miermīlīgi/neagresīvi literāti, — ar to vien nodarbojās, kā senebreju un ebreju folkloru izplatīja, īpaši populāras bija Ziemsvētku un Lielas dienas teikas un pasakas. Pagāni gan nebija literāri apgaismoti, tādēļ tika saceltas bibliotēkas, ko taktisku apsvērumu dēļ tagad sauc par baznīcam, dievnamiem un tempļiem.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Elina > mariam 07.12.2012. 12.13

    “Ar to vien nodarbojās, kā senebreju un ebreju folkloru izplatīja, īpaši populāras bija Ziemsvētku un Lielas dienas teikas un pasakas.”

    Kāds senebrejiem vai ebrejiem sakars ar ZSV un Lieldienām?

    “Pagāni gan nebija literāri apgaismoti, tādēļ tika saceltas bibliotēkas, ko taktisku apsvērumu dēļ tagad sauc par baznīcam, dievnamiem un tempļiem.”

    Interesanta interpretācija. Šajā sarakstā tev jāiekļauj arī visas izcilākās Eiropas vēsturiskās universitātes.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > mariam 07.12.2012. 16.19

    Tieši otrādi, kristietība pielāgoja datumu, netici, apskaties, kuros datumos ir saulgrieži, parasti ap 19. jūniju un decembri nevis kaut kādā 24. vai vēl vēlākā datumā. Sen bija laiks pagriezt vismaz Jāņus atpakaļ, pavisam korektāk būtu noteikt, ka Jāņi ir dienā pirms gada garākās nakts (nez, cik iespējamas ir divas vienāda garuma naktis?), jo tie tāpat ir lokāli svētki, un tāpēc vienīgie “pamatotie” bļāvēji var būt Vatikāns par to, ka pie mums atdzimst pagānisms, bet, nu, krustnešus jau otrreiz nesūtīs, tā kā varam neklapēt ne ausi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Elina 07.12.2012. 10.28

Visi kaut kam tic. Pat ateists tic lietām, ko viņš ir pieņēmis par patiesību, bet nevar pierādīt. Tādēļ brīvdiena pienāktos absolūti visiem.

+11
-9
Atbildēt

2

    ligakalnina > Elina 07.12.2012. 10.47

    Galīgi neadekvāti.
    To “visi kaut kam tic” tikpat labi varētu attiecināt uz katoļiem, luterāņiem, baptistiem, utt, ar ko tad pareizticīgie atšķiras?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Elina > Elina 07.12.2012. 10.55

    Nu ja. Es jau arī uz visiem attiecinu – gan tiem, kas pie kaut kādas konfesijas ir pieskaitījušies, gan tie, kas nav – visi tic. Pareizticīgos it kā nenodalīju kaut kā īpaši. Parasta konfesija, kas “nedaudz” savā virzienā paņem bībeles mācību.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

grislits 07.12.2012. 10.26

RP šo atkal pacēla visdrīzāk gaidāmo pašvaldību vēlēšanu sakarā, lai nozvejotu kādas nelatviešu balsis, jo pamatā visa ideja nāca no pareizticīgo ziemas svētkiem.

Bet vienreiz tak pēc referenduma jau tika izdiskutēts, ka Latvijā visus saliedēt var uz latviešu valodas un latviešu vērtību pamata, nevis katrai mazākumtautībai piešķirot savus svētkus, savas atlaides valodas lietošanā u.t.t. Tas tikai šķeļ arvien vairāk. Bet darbi kaut kā izpaliek. Uz šī pamat tak bija jāsāk reformēt izglītību (bērnudārzos un skolās) pārejai tikai uz latviešu valodu u.t.t. bet reformisti atkal izdomājuši veicināt šķelšanos.

+23
-7
Atbildēt

8

    Egitazz > grislits 07.12.2012. 11.12

    ja, nu skaidrs. droši vien nākama prasība būs atteikums no pareizticīgo un vecticībnieku Ziemassvētku svinēšanas janvārī, jo tas nevieno sabiedrību un ir pret latviešu vērtībām.
    Ielās krieviski vēl var sarunāties?

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 07.12.2012. 11.20

    kolpant, Latvijā līdz 1940. gadam pareizticīgie svinēja svētkus pēc Eiropā spēkā esoša kalendāra (Gregora kalendāra), atšķirībā no Krievijas pareizticīgajiem, kas svinēja un joprojām svin pēc Juliāna kalendāra. tas, ka tagad Latvijas pareizticīgie pievienojušies Maskavas pareizticīgajiem ir viņu problēma, nevis Latvijas, un viņiem nekādas īpašas brīvdienas nav jādod.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > grislits 07.12.2012. 11.22

    Varbūt, lai pareizticīgie paši lemj, ko un kad tiem jāsvin?

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 07.12.2012. 11.27

    dzeris, lai viņi lemj un svin savas kopienas iekšienē kad un ko grib, bet valstij, kas dzīvo pēc Gregora kalendāra un kura vēsturiski, tradicionāli nav pareizticīgās reliģijas valsts, ar to nav nekāda sakara un tādēļ nekādas īpašas brīvdienas nevienam nav jāizkārto.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > grislits 07.12.2012. 11.43

    dzeris49
    Mēs pagaidām krievijas svētku dienu noteikšanā neiejaucamies, lai tokš viņi pie sevis tur svin.
    Cik nu tiem vēl atlicis…

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > grislits 07.12.2012. 12.38

    Kolpant, es tiešām būtu superlaimīga, ja Rīgas ielās mazāk skanētu krievu valoda. Nu, nepatīk man šis atgādinājums par PSRS laikos nodarīto netaisnību pret latviešu tautu.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > grislits 07.12.2012. 13.01

    con brio
    nu tad lai Ēlerte vēlreiz un skaļāk pieprasa, ka ja krievi uzskata sevi par lojāliem, lai pieņem latviskumu, atvainojas par okupāciju un nerunā krieviski.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > grislits 07.12.2012. 21.59

    dzeris49 Varbūt, lai pareizticīgie paši lemj, ko un kad tiem jāsvin?
    _________________
    Lai lemj- un lai valsts tur neiejaucas. Un visādas “reformētā sarkanā krusta partijas” nepavisam.

    Labāk jau, lai izgudro sev jaunu logo.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.12.2012. 10.25

Slīcējs ķeras pie salmiņa, Zatlers – pie pareizticīgo Ziemassvētkiem. Ja izdosies, nākotnē varēs domāt par Ramadanu.

+20
-7
Atbildēt

27

    ligakalnina > dro 07.12.2012. 10.43

    Pareizticīgie te dzīvoja gadu simteņiem, tā ir tradicionalā reliģija Latvijā, viņi arī ir kristieši, kāds tam sakars ar ramadanu un musulmaņiem?

    +5
    -17
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.12.2012. 10.48

    dzeris49. Painteresējies, Rīgā musulmaņiem ir seni kapi.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 07.12.2012. 10.51

    Nu kādi pareizticīgie te dzīvoja gadsimtiem? Daži cilvēki, kādi tirgotāji iebraukušie, bet ne kaut cik nozīmīgs skaits iedzīvotāju, kaut vai viens procents.

    Un vispirms parādījās vecticībnieki, kad šos Nikons dzenāja Krievzemē, un tikai ar Krievijas varas ienākšanu Latvijā pirms pāris gadsimtiem, parādījās arī pareizticības piekritēji lielākā skaitā, pie tam daļu piespieda iestāties pareizticībā (bija brīdis, kad savādāk cilvēki faktiski varēja palikt ārpus sabiedrības, ja nepārgāja pareizticībā, laikam Latgalē tāda politika bija vienu brīdi).

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 07.12.2012. 11.40

    dzeris49
    Bizantijas sātanisko ideoloģiju, t.s. pravoslāviju, Latvijā ievazāja grāfa Šeremetjeva karapūļi un tās vārdā ir pastrādāts vairāk noziegumu kā visu pārējo ideoloģiju vai reliģiju vārdā.
    Zatlers tiem droši var pievienoties, jo no elles mokām viņam tāpat vairs neatpirkties.
    http://ipvnews.org/3rd_column/images/528.jpg

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > dro 07.12.2012. 11.42

    Lielākajā Latgales “pirmvalstī”, Jersikā, 13. gs. bija ievērojams pareizticīgo skaits.
    Un tie nebija iebraucēji, bet rezultāts tam, ka vairāki Jersikas valdnieki bija pārgājuši pareizticībā.
    Vēlāk krustneši centās pareizticīgos pievērst “vienīgajai pareizajai”, jeb katoļticībai, bet tas nebija diez ko sekmīgi līdz laikam, kad Latgali iekaroja poļi.
    http://lv.wikipedia.org/wiki/Jersika

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 07.12.2012. 11.46

    j_zalitis
    Netiražē melus, nelieti!!!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 07.12.2012. 12.25

    Ne visi ortodoksi pasaulē turas pie vecā kalendāra. Te runa ir par Krievijas agresijas sastāvdaļu – specifiskās politiski angažētās reliģijas pravoslāvisma izplatīšanu un stiprināšanu. Kaut minimāla pravoslāvu laika skaitīšanas ieviešana Latvijā ir atklāti aprakstīta krievu imperiālistu plānos kā nepieciešams solis Lielkrievijas atjaunošanai. Kalpojam apzinīgi?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > dro 07.12.2012. 12.34

    j_zaliti! Jums piemīt apbrīnojama lasītprasme! Pārlasīju Jūsu norādīto atsauci un – nekā! Ne vārda par pareizticību. Par bīskapu Albertu un zobenbrāļiem gan. Jūsu komentārs laikam domāts lētticīgajiem, kam slinkums atvērt vietni, lai pārliecinātos, kā tad īsti ir.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.12.2012. 13.51

    Nu jau gan, pareizticīgo 90% nedomā ne par kādu politiku vai kalpošanu Kremlim vai vēl kādam, un viņu atzīšana, kā līdzvērtīgus katoļiem, tikai stiprinātu šo valsti un šīs iedz. daļas simpātijas valdībai, taisni neatzīšana ļauij Kremlim spekulēt uz to, manuprāt, tas ir pašsaprotamas lietas, dīvaini, ka mums te kas līdzīgs paranojai – ļausim viņiem svinēt savus svētkus, būs Kremļa uzvara.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 07.12.2012. 14.08

    Dzeri – nevis „paranoja” par to, ko domā daži krievi Latvijā, bet atvērtas acis uz to, kas notiek un tiek plānots Krievijā.
    To, cik precīzi tie plāni te īstenojas, var redzēt gan šajā diskusijā, gan nupat precīzi izpildītajās Lindrmaņa aktivitātēs par Latgali, gan ZZS+SC+NA svētajā karā par latu – viss kā no grāmatas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.12.2012. 14.12

    Tas, ka Kremlis un pareizt. bazn. ir cieši saistīti, zina visi, nu un tad?
    Manuprāt, ja iedos to brīvdienu, nekas nemainīsies, būs viens arguments Kremlim mazāk, un lojalitāte šai valstij lielāka.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 07.12.2012. 14.24

    ja iedos to brīvdienu, nekas nemainīsies, būs viens arguments Kremlim mazāk, un lojalitāte šai valstij lielāka. .

    __________
    ,,,,,,,,,,,, dai rubļ!-… tad busu lujals!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 07.12.2012. 15.15

    dzeris: nekas nemainīsies, būs viens arguments Kremlim mazāk
    ————-
    tieši tā – nekas nemainīsies. Kremlim un tā 5. kolonnai Latvijā argumenti nekad neaptrūksies. Nepilsoņus legalizējām, okupantus atstājām, no Abrenes atteicāmies… veco robežlīgumu nepieminējām… Kas vēl?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 07.12.2012. 15.37

    Dzeri, par to “nemainīsies” es uzticos Kremļa politikas plānotājiem. Pats taču kiriļicā lasāt?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.12.2012. 15.49

    Kremlis spēlē dambreti, un arī neplāno uz priekšu vairāk, kā vienu gājienu.
    Mums būtu jāspēlē šahs, bet, mēs to tik vien varam, kā spēlēt ar Kremli to dambreti, un arī tikai atbildēt uz Kremļa gājieniem, šahisti mūsu politiķu starpā nav, un, ja kāds parādās – dambretes spēlētāji momementā sāk kliegt – kā viņš te staigā, kas tie par gājieniem, mums tak jāvadās tikai un vienīgi no tā, kā spēlē Kremlis!
    Ar to gribu pateikt, ka darīt “par spīti” Kremlim ne vienmēr ir pareizi, jādomā stratēģiski, nevis taktiski vai situatīvi.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    kristrun > dro 07.12.2012. 18.11

    Vajag drusku šķirot arī, ko tu lasi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.12.2012. 19.45

    Поддавки ir tā gudrā spēle, ko aicini spēlēt ar Kremli? Tad jau pēc Abrenes un robežlīguma mums te paradīzei zemes virsū bija jēiestājās, tik “meistarīgi” atdevamies. Ko, izņemot “ēzeļa ausis” esam dabūjuši? Šahist…

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 07.12.2012. 21.07

    betijacelmale _…Ko, izņemot “ēzeļa ausis” esam dabūjuši? Šahist…_
    ~~~
    pareizi Betij, – shahists grjobanijs.
    zini, dazhreiz liekas ka vinsh dzivo talu no realitates, varbut tiesham ir aptaurets ka shita dzejniece kas prasa mazliet milestibas. ievero, skatiens tai reali vajpratigs:
    http://www.ir.lv/2011/12/21/mazliet-milestibas
    _Anna Auziņa, dzejniece, Mazliet mīlestības
    “Vai papildu brīvdienas pareizticīgo Ziemassvētkos šķeltu sabiedrību?”_

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.12.2012. 21.24

    Var manīt, ka, ka šahu nespēlējat, šahs prasa domāšanu, nevis emocijas.
    Citādu viedokli paciest nespējat, uzreiz pārejat uz personiskiem uzbraucieniem un epitetiem.
    Nu, sievietēm pārliekā emocionalitāte, saprotams, piedodama, kaut žēl, ka tik ļoti ņemat pie sirds visu to politiku, mierīgāk pret to jāizturas, ģimene, bērni, utt. – tas ir galvenais dzīvē.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 07.12.2012. 21.56

    dzeris49
    “Mums būtu jāspēlē šahs”

    Šahu spēlēja latviešu Leģionāri un ja nebūtu brutāli iejaucies vēl viens spēlētājs ar lielu kuvaldu, no fašistisko izdzimteņu impērijas smakas vairs nebūtu

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.12.2012. 22.02

    Ko tu ar to gribēji teikt? Ka sekošana politikai ir “stiprā” dzimuma prioritāte? :))
    Dzeri, tu – lielais liberālis un visu apdalīto un nepatiesi apvainoto aizstāvis – norādi man, ka mana vieta virtuvē pie katliem un pie netīrās veļas bļodām? :)) Un kā tad paliek ir ar dzimumu līdztiesību? :))
    Stipri smieklīgi, dzeri:))
    Tev par lielu sarūgtinājumu, man ir gan ģimene, gan bērni un mazbērni. Un prieku dzīvē ir daudz vairāk par skumjām. Ko arī tev novēlu… :))

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.12.2012. 22.32

    Un kur tad tu manā komentā pamanīji tādu norādījumu, ja vienīgais, ko pateicu – nevajag visu uztvert tik emocionāli?
    Atkal jau atrodi to, kas vispār nav, tāpat, kā visur saskati tos ienaidniekus un apdraudējumu, grūta tev dzīve.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.12.2012. 23.22

    Vai man ir grūta dzīve, jo ir liela ģimene? :))
    Man ir laba dzīve, bet tu tā arī neatbildēji man un (ceru) vēl citiem interesentiem – kā Latvijā uzlabojās dzīve pēc robežlīguma ar Krieviju noslēgšanas?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 08.12.2012. 00.04

    betijacelmale
    “kā Latvijā uzlabojās dzīve pēc robežlīguma ar Krieviju noslēgšanas?”

    Dzērim uzlabojās pašsajūta. Tagad atkal ir sākušās “lomkas” kuras atvieglot varētu pravoslavnutijie ziemassvētki, vai nelegāļiem piešķirtās privilēģijas vēlēt pašvaldības.
    Uz visu latviešu salādēšanu lopu vagonos un izvešanu uz Sibīriju, viņš vēl necer.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.12.2012. 00.12

    j_zalitis, dzeris49. Te nu darbs Milleram, lai atšifrētu, kurš no jums ir Štirlics, kurš radiste:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 08.12.2012. 07.44

    Nu tu, Ino, noteikti esi Dzeržinskis, vai, varbūt, Jagoda vai Berija – nemitīgi atklāj jaunus un jaunus spiegus un tautas ienaidniekus, esi modrs arī turpmāk, Dzimtene tevi neaizmirsīs!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.12.2012. 09.49

    dzeris49. Nu ko tu tā ironizē par slepkavām – neveiksminiekiem, kuri bija tās pašas ideoloģijas nesēji, kuru ar tādu pacilājumu atceras 9. maija svinētāji? Fašisti /urlu terminoloģija/svin uzvaru pār fašismu! Kas var būt vēl lielāks farss?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam