Divi pasaules

87

Komentāri (87)

ingban 11.12.2012. 20.50

Tikai mieru, kungi! Strīdu dedzībā nesarunājiet lietas, kas var tikt spēcīgi izmantotas pret pašiem. Es domāju par vēstures periodu, kurā veidojās latviskā pašapziņa, par pirmo atmodu, 19-tā gadsimta vidu. Par laikiem, kad darbojās jaunlatvieši, mūsu intelektuāļu ciltstēvi, latviskās tradīcijas aizsācēji. Uzskatu, ka pirms iesaistīties runās par nacionālismu, vispirms būtu vajadzība labi izpētīt šo vēsturi. Šķēle un Šlesers nav nekāda nacionālā vēsture, tā, kamēr dzīvi un kaitina laikabiedrus. Runa iet par kaut ko citu, proti, ar desu ir labi, bet vai var (un vajag) arī kaut kā bez desas. Un kuri tie būs, kuri iztiks, ja vajadzēs, arī bez desas. Vai mēs būtībā esam pirmās atmodas mantinieki, vai kas cits.

0
0
Atbildēt

0

vmonta 08.12.2012. 19.11

Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах Латвии и России и всего СНГ: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, личная переписка и многое другое. Да кстати все данные в открытом доступе, но можно скрыть свою анкету если вы не хотите чтоб ее увидели другие. +Вот сайт– http://ovbaza.2sms.ru

0
0
Atbildēt

0

bekijja 07.12.2012. 11.27

Kur meklēt partiju programmas ar Rīgas nākotnes ieceru izklāstu?

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.12.2012. 05.59

Katrā ziņa gaidāmā vēlēšanu ambrāža nav tālāk tikusi par krievi- latvieši grūstīšanos. Ušakovs ar savām biļetēm,un nekautrīgu gozēšanos jebkur, .. un fonā labēji centriski labējie latviskie latvieši ( pamanījušies tomēr nevienoties vienā listē.Kāpēc? ) piedāvā – mēs vienkārši esam bērziņi,liepiņi,āboliņi, un tas pats par sevi jums, vēlētāj, jāsaprot kā vērtība. Labrīt! :)

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 06.12.2012. 20.46

Par operu- likums, par Rīgas Domu -likums.

Par mūsu galvaspilsētu- “ņi kuku”.

Amizanti.

+1
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 07.12.2012. 01.00

    ——–
    Reāli. Vajag skatīties plašāk – galu galā Eiropas Savienībā dzīvojam, ne kādā ‘Sūnu ciemā’:

    ‘ «Mēs nevaram aizstāvēt Baltiju. Tāpēc, ka nav nekādu Krievijas draudu,» atbildēja vadošs NATO birokrāts.*
    Līdzīga nostāja šodien ir raksturīga arī oficiālajai Zviedrijas līnijai: «Prezidenta Putina vadībā krievu ārpolitikas orientācija turpina tuvoties Rietumeiropas un ASV nostādnēm, kaut vai tāpēc, ka Rietumiem labvēlīgā nostādne veicina arī Krievijas ekonomisko attīstību. Tam pieslēdzas arī nepieciešamība integrēt Krieviju eiroatlantiskajās drošības struktūrās, kas uzlabo priekšnosacījumus visu veidu ārpolitiskās sadarbības tālākai attīstīšanai» (turpat).’ Sandra Veinberga,

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/445678-aukstais_kars_nr_2_ir_sacies_musu_slepenais_ierocis_slanekla_gaze

    0
    0
    Atbildēt

    0

sanitai19 06.12.2012. 20.44

Kārtējais Sanitas Uplejas nevīžīgais rakstu gabals. Bla, bla, bla.

+2
-3
Atbildēt

1

    Ilgonis > sanitai19 08.12.2012. 19.09

    Iespējams, ka blonda skaistule…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 06.12.2012. 19.33

Kas ir diskusija? Tad, kad visi pūš vienā stabulē un nogāna kādu citādi domājošo? 100 gudrās galvas jau arī sauc par cūkām. Sauc, kaut paši baro.’Zigerista laikā bija vēlētāji, kas pārdevās par banānu. Tagad netrūks to, kas izvēlēsies desas luņķi, ne garīgas lietas. nabadzības kultūra plešas plašumā un diži aug. Vienotība, manuprāt, Ēlerti “uzmeta”, lai viņa nemaisītos pa kājām partijas vadības cīņas laikā. Jā, Lācis bija normāls, labs rakstnieks, tāpat kā A. Upīts. Tikai partija redzēja, ka jāķeras klāt talantiem,lai varētu “apstrādāt” tautu. Tas notiek arī šodien. Rejat, cik iekšā, bet paši vien šo riešanas iespēju esat izcīnījuši. Ar riešanu pietiek

+2
-5
Atbildēt

0

janis17 06.12.2012. 18.03

Dzeri, neproduktīvi ir būvēt valsts namu uz mēslu kaudzes. Pirms kaut ko būvēt mēsli ir jāaizvāc. Ja cilvēks izturās kā okupants, jūtās kā okupants un sapņo par okupācijas laiku atgriešanos, krievu valodu un citām mēslu lietām un ir valsts ienaidnieks, tad viņam ne Rīgā, ne Latvijā, ne valsts un pašvaldības politikā vietai nevajadzētu būt.

+8
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 06.12.2012. 16.56

“Saskaņas centra” biedri: “Saskaņas” latvieši kritizē nacionālismu un aizstāv Ušakovu
…………..
PARAKSTĪJUŠIES:

Jānis Ādamsons – Saeimas deputāts

Andrejs Elksniņš – Saeimas deputāts

Jānis Tutins – Saeimas deputāts

Jānis Urbanovičs – Saeimas deputāts

Ivars Zariņš – Saeimas deputāts

Normunds Aizpurs – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Gulbenes novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Modris Auziņš – žurnālists

Aivars Bergers – SDP „Saskaņa” valdes loceklis

Andrejs Burvis – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Ikšķiles novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Jānis Garbovskis – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Madonas novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Guntars Jirgensons – SDP “Saskaņa” ģenerālsekretārs

Ivars Jakovels – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Jelgavas pilsētas teritoriālās nodaļas vadītājs

Māris Kalve – SDP “Saskaņa” domes loceklis, Rīgas Kurzemes priekšpilsētas teritoriālās nodaļas vadītājs

Raimonds Kalvišs – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Krāslavas novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Modris Karpovs – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Kārsavas novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Jānis Matulis – Raiņa un Aspazijas fonda priekšsēdētājs

Sandris Miļūns – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Ozolnieku novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Astra Ozola – SDP „Saskaņa” domes locekle, Jūrmalas teritoriālās nodaļas vadītāja

Gints Ritums – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Olaines novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Andris Rutko – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Jēkabpils un Krustpils teritoriālās nodaļas vadītājs

Juris Silovs – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Garkalnes novada teritoriālās nodaļas vadītājs

Dainis Zelmenis – SDP „Saskaņa” biedrs, Rīgas Stradiņa universitātes Reģionālās ekonomikas un biznesa katedras lektors

Uldis Zommers – SDP „Saskaņa” domes loceklis, Mārupes novada teritoriālās nodaļas vadītājs
http://www.saskanascentrs.lv/lv/zinas39/saskanas-latviesi-kritize-nacionalismu-un-aizstav-usakovu/

+3
-1
Atbildēt

8

    Andis > ilmisimo 06.12.2012. 17.37

    Mjā. Divus no viņiem pazīstu bezmaz kopš bērnības, tak normāli džeki bija. Nesaprotu viņus…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.12.2012. 17.53

    >Gatis

    Ar laiku maitājas vislabākie tauki.

    Lācis bij normāls rakstnieks.

    Kirchenšteins – normāls profesors.

    Sudrabkalns- patiešām talantīgs dzejnieks.


    Igauņu Barbaruss vismaz padarīja sev galu, kad saprata,ko stutē…

    ——-
    …………Pilsonim nav jābūt konstitucionālo tiesību speciālistam, bet viņam vismaz lielos vilcienos jāorientējas savas valsts vēsturē, tās valstiskajos pamatos, un jāapzinās sava personīgā atbildība par savu demokrātisko valsti. Varbūt sabiedrība beidzot nonāks pie secinājuma, ka mums nepieciešama demokrātiskās izglītības sistēma, līdzīgi, kā tā, piemēram, pastāv Vācijā, kura pārdzīvojusi divus totalitārus, sabiedrības pilsonisko apziņu kropļojošus režīmus. ….
    http://www.ir.lv/blogi/politika/ari-tautu-saista-atbildiba-ii

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 06.12.2012. 18.52

    ———
    ‘Paldies’ vācu kungiem, ka 700 gadu laika posmā lielākajai daļai latviešu tauki biezā slāni neparādījās…..
    Latvijas prezidents ne sev galu padarīja, ne vēl kādus 300 000 līdzi neparāva, kad 1940.g. jūnijā saprata, ka visi Rietumu sabiedrotie viņu un Latvijas valsti bija ”uzmetuši”. ‘Škrobe’ jau vācu līdzskrējējiem bija un ir baigi lielā, bet tas jau ‘tautas sirdsapziņu’ (O.Vācietis) neietekmē:

    – Kā jūs vērtējat Kārļa Ulmaņa rīcību 1940. gadā, par ko sabiedrībā ik pa laikam uzvirmo lielas diskusijas un vēsturnieki nosoda?

    Indulis Ronis, habilitēts vēstures doktors, profesors :'(..)
    Es kā profesionālis varu sacīt, ka tad, ja mēs apskatām notikumus sarežģītos vēsturiskos periodos, jāredz aina kopumā, ne tikai Latvijā, bet kaimiņzemēs, pasaulē. Ulmanis un Munters bija ļoti kompetenti, ar labām zināšanām…’

    http://blogs.krustaskola.lv/archives/5457

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ilmisimo 06.12.2012. 21.57

    lama – nopublicē arī NA sarakstus, nu un?
    Vai tad tu tiešām esi tik aprobežots, ka nesaproti, ka katrs drīkst domāt tā, kā viņš grib, un stāties tanī partijā, kurā viņš grib?
    Tipisks NA atbalstītāja domāšanas stils, totāli primitīvs un infantīls.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ilmisimo 06.12.2012. 23.32

    dzeris49
    Domā ko gribi, tikai neceri uz veselību latviešu valstī, izturoties ar tādu naidu pret latviešiem!!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > ilmisimo 07.12.2012. 00.56

    Tur no tā saraksta vienu džeku pazīstu. Kopā mācījāmies, uz barikādēm bijām un kopā šņabi kojās dzērām. Gudrs un talantīgs bija, mācībās viens no labākajiem. Smuks un stiprs no skata, latviešu ozols.
    ———————————–
    Apskatījos viņa CV iekš CVK. Parādsaistības vairāk kā 500.000.00 naudiņas. Trīs bērni, sieva, īpašumi, no iepriekšējā darba laikam krīze atlaida.
    ————————————
    Šis laikam viņam bija vienīgais variants. Skumji, bet konsolidētāji, euro ieviesēji un kredītņēmēju uzmetēji arī tāda veidā veidā ir valstij bedri rakuši.
    ————————————–
    Jo tas jau ir fakts, ka Vienotībai un Co cilvēkus valstī nevajag. Mazāk cilvēku, mazāk problēmu. Dažs ved narkotikas, dažs laupa, dažs iet pie Saskaņas, kuri nevar aizbraukt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ilmisimo 07.12.2012. 10.57

    korporācija konsolidācija
    “Dažs ved narkotikas, dažs laupa, dažs iet pie Saskaņas, kuri nevar aizbraukt.”

    Arī padumjos laikos bija neliešu elite, tos uzaicināja VDK, mazāk talantīgie aizgāja komjaunatnes darbā, intelektuāli vistupākiem atlika krievu kara skola.
    Mēs te par normāliem cilvēkiem, vai cilvēces atkritumiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > ilmisimo 08.12.2012. 19.05

    dzeris49
    Tipisks NA atbalstītāja domāšanas stils, totāli primitīvs un infantīls…
    Esmu NA atbalstītāja un izsaku Jums kategorisku protestu par mana domāšanas stila novērtējumu! Man nav fiziskās un psihiskās attīstības atpalicība sakarā ar iedzimtiem defektiem vai iegūtām slimībām.
    Jūsu komentārs ir nožējams un izteikti nekorekts!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Egitazz 06.12.2012. 16.49

Uz Birku bija milzīgs spiediens, lai aizliegtu 9.maiju, bet viņš jau saprata, cik daudz nāksies skaidroties, kāpēc aizliedz.

Par krievu skolu slēgšanu- NA jau to mēģināja darīt valsts līmenī. Pie tam it kā ļoti viltīgi-redzot, ka ir arvien lielāka tendence, ka krievi atdod bērnus latviešu skolās, NA faktiski piedāvāja apturēt šo procesu, iekonservējot krievu skolas. Kas netic, lai lasa pašas NA skaidrojumus par viņu piedāvājumu.
http://www.sargivalodu.lv/
“Latviešu skolās masveidīgi ieplūdīs cittautieši, tādējādi mazinot izglītības kvalitāti.”
Patiesībā – iecere paredz saglabāt dažādu tautību skolas, kurās pastiprināti mācīs šo tautu valodu, kultūru un vēsturi. Mainīsies tikai pamata apmācību valoda.”

Pēc būtības tad jau tās pašas skolas arī paliktu, tikai dalījums būtu vēl etniskāks, jo tad nāktos veidot vēl baltkrievu, ebreju, lietuviešu utt. skolas, jo paši taču saka, ka „saglabāt dažādu tautību skolas, kurās pastiprināti mācīs šo tautu valodu, kultūru un vēsturi”, bet ciparos ir tā – Latvijā ir ap 40% cittautieši kopā, un 27% no visiem iedzīvotājiem ir krievi.
Tā kā tā bija ļoti apzināta provokācija, lai apturētu dabisko un nepiespiesto procesu, kad zūd sadalījums „latviešu-krievu skolas”

Bet šitais neko, izņemot smieklus, neizraisa
„Šie grozījumi ir izprovocējuši krievu radikāļus vākt parakstus par valsts valodas statusu krievu valodai.”
Patiesībā – ir naivi domāt, ka šāda krievu radikāļu iniciatīva agri vai vēlu nebūtu nākusi tik un tā. Bailes no tā, ko domās vai darīs citi, nevar būt arguments, domājot par valsts nākotni.”

Attaisnojums līmenī „es piekāvu savu kaimiņu, jo man bija aizdomas, ka viņš mani tik un tā kādreiz piekaus”

Nemānīsim sevi un neļausimies tapt ierauti bezjēdzīgi šķeltnieciskās diskusijās par neesošu problēmu.
=====
Ā, droši vien par to latviskumu Ušakovs izdomāja, ne Ēlerte un viņš piedāvāja veidot latvisko koalīciju un viņš visu laiku runā par latviskumu.

kamēr otrā pusē ir neiecietība pret korupciju un godīga saruna par to, kā nopelnīt un kā tērēt visu Rīgas nodokļu maksātāju naudu
====
Un kā tā neiecietība darbos, nevis vārdos, izpaužas? Pagaidām godīga saruna ir līmenī „sociālās garantijas atstāsim”

+4
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 06.12.2012. 16.34

…………Самый яркий пример – Нил Ушаков. Ушаков был корреспондентом ИТАР-ТАСС в Латвии и главным редактором новостей на ПБК. Во время выборной кампании его почти каждый день показывали в каждой новостной передаче ПБК, изображая как единственного возможного спасителя русскоязычной общины. В то же время с экрана ПБК исчезли все конкуренты, представители других «русских» партий Латвии. ПБК помог «Центру согласия» одержать победу на выборах, и Ушаков стал мэром Риги.

Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии. В Эстонии ПБК смотрят около 70% русскоговорящей общины, в Таллине 80%. Во время местных и парламентских выборов ПБК показывал передачи о том, какая хорошая партия Центра и ее председатель Эдгар Сависаар.

– Кто решает, кого и как поддерживать?

– У ПБК есть эстонская редакция, но решения принимаются в Риге. Однако я не верю, что решение поддерживать Сависаара принято в Риге. Это сделали в Москвe..

Читать далее: http://www.inosmi.ru/baltic/20110930/175364284.html#ixzz2EHZQ6DnY
Follow us: @inosmi on Twitter | InoSMI on Facebook

+6
0
Atbildēt

2

Ojārs 06.12.2012. 16.31

dzeris49 Aizmirsis neesmu, bet, esmu sen sapratis, ka balstīt uz to visu politiku ir neproduktīvi.
————–
saskaņas centrs gan balsta – visa viņu politika balstīta uz 70 gadus seno it kā taču svešas valsts, vai ne – Krievijas “uzvaru” karā. Okupācijas gadadienu pompozās svinības Rīgā, kurās ik gadu nekautrējoties piedalās šīs partijas vadība, ir tam spilgts pierādījums. Pats vienmēr raksti, ka latviešiem esot jāsaprot, ka nekā cita Viņiem nav.

+6
-2
Atbildēt

0

beckerby 06.12.2012. 16.19

Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах Украины и России и всего СНГ: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, личная переписка и многое другое. Да кстати все данные в открытом доступе, но можно скрыть свою анкету если вы не хотите чтоб ее увидели другие. Вот http://ovbaza.2sms.ru

0
0
Atbildēt

0

ligakalnina 06.12.2012. 16.17

Aizmirsis neesmu, bet, esmu sen sapratis, ka balstīt uz to visu politiku ir neproduktīvi.

+1
-3
Atbildēt

0

Ojārs 06.12.2012. 16.07

dzeris: sklerotiskai publikai, kuriem, acīmredzot, nav citas problēmas, un kuri dzīvo pagātnē
———-
sklerotisks esi tu, ja jau esi “pacenties” aizmirst 17 gadus nesenu pagātni.

+6
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 06.12.2012. 15.57

Jo vairāk runās par “okupantiem”, jo mazāks efekts tam visam būs, neesi pamanījis, ka šis vilciens sen aizbraucis, un pat VL pārslēgusies uz “demogrāfiju”, tie “okupanti” aktuāli tikai nelielai daļai sevišķi ideoloģizētas vai sklerotiskai publikai, kuriem, acīmredzot, nav citas problēmas, un kuri dzīvo pagātnē, nesaprotot, ka jāsadzīvo vien tai Latvijā būs visiem kopā, ieskaitot “okupantus”.

+2
-7
Atbildēt

0

ilmisimo 06.12.2012. 15.00

..

Patiesībā pirmais no atjaunotās neatkarības laika Rīgas mēriem, kurš tiešām nevietā ir cilājis sabiedrības šķelšanas kārti, ir pats Ušakovs, ja atceramies divu valsts valodu referendumu un ne tikai to vien.

Rīgas nodalīšanu no pārējās Latvijas Ušakova vadītā dome ir turpinājusi, gan līdzās Latvijas valsts karogam demonstratīvi pie skolām izkarinot Rīgas karogus, gan līdz galam neizprotamu iemeslu dēļ izstājoties no Latvijas Pašvaldību savienības. …
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dagona tautu nebūs aiztikt:

..Another race were the Deep Ones, who live in the blackest depths of our oceans and are a monstrous hybrid of humans and sea-creatures. However, in spite of being mainly marine creatures, they will sometimes come up to the surface to make deals with humans and can survive for some time on land. In exchange for human sacrifices and various gifts, the humans get gold jewelry and lots of fish in their waters, herded nearby by the Deep Ones….
http://www.vaidilute.com/

aiz ko šim tās pērļu rotas- tak laikam jau tamdēl..ka dzīlis?Un kā jau ūdens dzīļu radība iz Dagona tautas nevar skriet sauszemnieku maratonus

+2
0
Atbildēt

2

    Andis > ilmisimo 06.12.2012. 15.18

    Latvju modernā folklora: “Nav viegla Baltā Tēva dzīvīte. Viņa kuslo augumiņu spārda cietie krustnešu zābaki, salīkušo muguriņu kapā vagara pātaga, bārzdu izplūkā labiešu skaudrie pirksti, grūto galviņu slāna bajāru un to karadraudzes kulaki. Tik vien ir tā prieciņa kā apkoklēties svētvakarā un pavaidēt par izpostīto Dievzemīti.”

    http://tehvi.dv.lv/VaiTasis.html

    Ja sanāk brīvs brīdis, tur var palasīties Balto tēvu saraksti ar Nigērijas naudas mijējiem – zem virsraksta “Kas man dos bajāram kļūt…”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 06.12.2012. 16.13

    Paldies.

    Vēl mēs varētu aizpildiht balto tehvu testus(ir(bija?) tak ar tests vaidelotēm).

    Vietne gan zaudējusi daļu savu bagātību.

    Laikam jau krustneši, melngalvji un sliktie tehvi nevarehja izciest…

    P.S- no kurienes gan lama izrāva – ”nuorakstīšu grāmatiņu Bērziņtēvam”?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 06.12.2012. 13.39

jāizmanto Šlesera piemērs – jārunā par 100 000 darbavietām, par jauniem uzņēmumiem, par ekonomisko attīstību. Galvenais – jāstrādā ar latviešu publiku – nav jākautrējas atgādināt par ušaka prastumu – , par saraksti ar lamu vārdiem (no pietiek.com) par to, ka viņa senči ir okupanti. Nevajadzētu būt parāk inteliģentiem un tolerantiem(šo kļūdu jau pieļāva Birks).
Vienmēr jāuzsver, ka brīvbiļetes un citi sociālie labumi nav ausaiņa dāvana, bet ir nākuši no mūsu nodokļiem.

+8
-2
Atbildēt

0

Ieva 06.12.2012. 13.24

Viss ir pareizi. No Sanitas Uplejas skatu punkta. No domājoša vēlētāju skata punkta. Bet ko tas dod, ja vidējo vēlētāju ietekmē populisms, desas luņķis un nacionālais jautājums. Un te ne Uplejas kundzei nepiekrītu- vidējais Rīgas vēlētājs nav intelektuālais latvietis, vidējais vēlētājs ir pensionārs, visdrīzāk krievu. Te autores pieņēmums nav pareizs. Tāpēc Ēlertes kazuistika viņam iet gar ausīm, bet Ušakova demagoģija ir labi sadzirdama. Un brīvbiļete tramvajā IR arguments. Visu cieņu Ēlertes kundzei, bet viņa ir uzlikta ne uz tās trases. Ja viņu jau izbrāķēja vidējais Latvijas vēlētājs, tad izbrāķēs arī vidējais Rīgas vēlētājs. Ja savulaik nostrādāja banāni ,un Zīgerists vinnēja, kāpēc, lai tā nebūtu ar brīvbiļetēm?
Un vispār ir tāds iespaids, ka Vienotība stāv kalna galā, lai ietu lejā pa skuju taku ar Ēlerti pa priekšu, kā apstāvētāju, Domāju, ka visiem , ne tikai man ir apriebies Vienotības nihilisms, ko labi, piemēram, pierāda Kampara izraudzīšana par runas vīru 100. pantā, un viņa teksti Zaķa atbalstam. Juridiski viņi droši vien ir tīri, bet man Vienotības priekšgalā gribētos redzēt arī morāli tīrus cilvēkus. Savējo piesegšana bija raksturīga arī Tautas partijai- pirms tās norieta. Teksti,ka mēs visu daram pareizi, bet tauta mūs nesaprot, arī bija viņu mutēs. Domāju, ka vēl uz pašvaldības vēlēšanām visa skuju taka nebūs noieta, bet uz nākošajām gan. Viss, kas ir vajadzīgs- jauna saule pie apvāršņa, un tā būs…
Piemēram, ja Dombrovskis, Vilks nodibinātu savu partiju, lai nomazgātos no Vienotības sārņiem, domāju, ka viņiem sekotāju būtu daudz vairāk.

+8
-2
Atbildēt

2

    ligakalnina > Ieva 06.12.2012. 13.30

    No domājošu un samērā labi situētu vēlētāju skatu punkta.
    Daudzi, kam svarīga braukšana par brīvu, pabalsti, utt., nemaz nav tik nedomājoši, vienkārši trūcīgi.
    Bet tas, ka Ēlerte Rīgai ir galīgi nepiemērots kandidāts – 100% taisnība.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > Ieva 06.12.2012. 15.08

    Piekrītu, ka Vienotība pēdējā laikā ir daudz ko zaudējusi. Saeimas vēlēšanās balsoju par šo apvienību, bet nākošajās būs smaga izvēle. Domājams, ka Dombrovskis arī tas, kura dēļ Vienotības reitingi vēl kaut cik turas. Iespējams, ka pati Vienotība nemaz tik vienota iekšēji nav, tāpēc tāda neētiskas rīcības piesegšana ir visnotaļ racionāls apsvērums, ko vada pašsaglabāšanās tieksmes.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Elina 06.12.2012. 13.18

Neliekam mīnusiņus, bet labāk atbildam. Kas tad ir tas, ko Ēlerte liek pretī? Un būsim atklāti – pirmajā intervijā runāt par Jauno Vilni ir vienkārši stulbi. Kādēļ tas bija vajadzīgs?

+8
-3
Atbildēt

0

varbūt ka tā 06.12.2012. 11.13

lūk tiesiskuma koalīcijas izpildījums – mahinācijas:
Valsts policijas Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvalde pēc maksātnespējīgās AS „Latvijas Krājbanka” (LKB) kreditora Andra Ārgaļa iesnieguma ir sākusi resorisko pārbaudi par iespējamām nelikumīgām darbībām, kas veiktas ar bankai ieķīlāto mantu, kā rezultātā Latvijas valstij Noguldījumu garantiju fonda personā, iespējams, radīti zaudējumi vairāk kā 42 miljonu latu apmērā.

Iesniegums par personu saukšanu pie kriminālatbildības iesniegts pret LKB administratoru Jāni Ozoliņu un tām fiziskajām personām, kuras īstenoja 2012.gada 27.augusta darījumu. Šī darījuma rezultātā bankai ieķīlātā manta, kuras vērtība bija vairāk kā 62 miljonu latu, tika pārdota SIA „Atlantijas Biroji” par trīs reizes zemāku cenu – par nedaudz vairāk kā 20 miljoniem latu, turklāt atliekot pirkuma cenas samaksas termiņu uz 15 gadiem.

LKB administrators nerīkoja izsoli, bet šo mantu pārdeva paša administrētās maksātnespējīgās bankas meitas sabiedrībai SIA „Atlantijas biroji”, kurai nav līdzekļi pirkuma cenas samaksas veikšanai, portālam Diena.lv norāda Ārgaļa advokāts Gatis Gailums.

“Darījuma rezultātā administrators nevien ir samazinājis atgūstamās mantas vērtību vairāk kā 42 miljonu latu apmērā, bet ir nodrošinājis sev „mūža” algu 15 gadu garumā. Šī darījuma dēļ LKB likvidācijai būs nepieciešama administratora turpmāka „palīdzība” vismaz šos nākamos 15 gadus, jo tieši tik ilgā laikā mantas ieguvējam ir jāveic maksājums. Ņemot vērā līdzšinējās administratora darbības izmaksas, var droši secināt, ka lielākā daļa no 15 gadu laikā maksājamās summas tiks novirzītas nevis kreditoru prasījumu apmierināšanai, bet gan administratora atalgojuma izmaksāšanai. Tādēļ pat nolīgto pirkuma maksu par bankas mantas pārdošanu kreditori visticamāk nesaņems,” teikts Ārgaļa paziņojumā.

Kā zināms, maksātnespējīga uzņēmuma administratora likumā noteiktais pienākums ir nodrošināt efektīvu un ātru mantas realizāciju, rīkojoties atklāti. Plašsaziņas līdzekļi līdz šim ir pārpludināti ar dažādiem administratora paziņojumiem par izsoļu rīkošanu, kurās tiek piedāvāts pārdod bankas mantu. Izsolēs administrators piedāvāja gan nekustamos īpašumus, gan arī nebūtiskas lietas.

Tomēr attiecībā uz vienu no likvīdākajiem bankas aktīviem – parāda prasījumi pret AS „Air Baltic Corporation”, administrators rīkojies pilnīgi pretēji un slepus to ir atsavinājis, ignorējot likumā noteiktos maksātnespējas procedūras galvenos principus, norāda Ārgalis, piebilstot, ka administratoram nebija pamata trīskārtīgi samazināt ieķīlātās mantas vērtību, ja parādnieks ir AS „Air Baltic Corporation”. Iespējams, tieši šīs LKB administratora rīcības rezultāts ir masu medijos atspoguļotais fakts, ka „noguldījumu garantiju fondā robs būs vēl divus gadus”.

Iepriekš norādītās administratora darbības kreditoriem liek secināt, ka, iespējams, izdarot vairākus likuma pārkāpumus, ir apzināti nodarīti zaudējumi bankai, tās mantu atsavinot par būtiski zemu cenu un ar nesamērīgi ilgu cenas samaksas termiņu. Administratora neattaisnojamās rīcības rezultātā kreditoriem, iespējams, ir nodarīts zaudējums vairāk kā 42 miljonu latu apmērā. Šis zaudējuma apmērs var būt būtiski lielāks, jo mantas ieguvējs ir tāda sabiedrība, kura nespēj veikt un tai faktiski arī nav tiesisku iespēju saņemt kredītu nolīgtās cenas 15 miljonu latu apmērā samaksāšanai. Par lielāko kreditoru, kuram nodarīti zaudējumi, atzīstams Noguldījumu garantiju fonds, kuram banka ir parādā gandrīz 300 miljonu latu.

Šie apstākļi tiks izmeklēti Valsts policijas uzsāktās resoriskās pārbaudes ietvaros.

Ārgalis norāda, ka minētais gadījums apstiprina kreditoru iepriekš izteiktās bažas par administratoru J.Ozoliņa un Latvijas SIA „KPMG Baltics” iespējamām prettiesiskajām darbībām, banku administrējot nevis kreditoru , tai skaitā valsts, interesēs, bet gan savās.

+3
-6
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > varbūt ka tā 06.12.2012. 11.48

    ——bimbo1 ‘(..)
    Ārgalis norāda, ka minētais gadījums apstiprina kreditoru iepriekš izteiktās bažas par administratoru J.Ozoliņa un Latvijas SIA „KPMG Baltics” iespējamām prettiesiskajām darbībām, banku administrējot nevis kreditoru , tai skaitā valsts, interesēs, bet gan savās.’
    ==============================================================================
    Kāds vēl ‘iespējams’ ? Ja kādam 22 gados nav pielecis, kas ir reālā demokrātija un kapitālisms, tad par tāda cilvēka spriestspēju jāspriež mediķiem. Kam vēl galvā vismaz viena kroka smadzenēs palikusi, tas tak apjēdz notiekošo – apjēdz Ārgaiļa rīcības iemeslus. Viss notiek tā, kā jānotiek valstī ar kroplīgu ‘sociālo organizāciju’ jeb ‘ragainā zaķa iekārtu’ (prof.Zinovjeva ironiski tēlainais post-padomju sistēmas)apzīmējums.
    Būsim mierīgi -,jo ‘katrs savā vietā, visi sistēmas labā’:

    Dienvidu tilta būvniecības lietā nevienu nesodīs

    ‘Valsts policijas Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvalde izbeigusi 2009.gada pavasarī sākto kriminālprocesu Dienvidu tilta būvniecības lietā, intervijā pastāstīja ekonomikas policijas priekšnieks Gatis Gudermanis. Dienvidu tilta celtniecība sākās 2004.gada novembrī, kad pilsētu vadīja LSDSP partijas pārstāvis Gundars Bojārs. 2005.gada martā viņu nomainīja Aivars Aksenoks no «Jaunā laika», bet kopš 2007.gada februāra Rīgas mērs bija Jānis Birks.’

    http://www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/426052-izbeigts_kriminalprocess_dienvidu_tilta_buvniecibas_lieta

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > varbūt ka tā 06.12.2012. 11.56

    Nez, kad sāks izmeklēt Ārgaļa “varoņdarbus” Rīgas mēra krēslā, tur būtu daudz kas interesants.
    šim te kungam jau nu labāk vajadzētu vispār nolīst maliņā un paklusēt.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > varbūt ka tā 06.12.2012. 13.47

    šim te kungam jau nu labāk vajadzētu vispār nolīst maliņā un paklusēt.
    ——–
    Kāpēc gan viņam būtu jāklusē? Turklāt par iespējamu mahināciju ar faktiski valsts naudu, jo naudu kompnsāciju izmaksai KB noguldītājiem deva Valsts kase. :)
    Kur pēkšņi pazudis tavs izslavētais “tiesiskums” un viedokļu daudzveidība? lindermaņi un no Krievijas sabraukušie vatūļini gan Latvijā drīkst runāt un darīt visu ko tik vēlas, vai ne?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > varbūt ka tā 06.12.2012. 15.50

    Ja viens blēdis sāk kritizēt citus blēžus, ar alternatīvu viedokli vai tiesiskumu tam nav nekāda sakara.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > varbūt ka tā 06.12.2012. 16.02

    dzeris49 Ja viens blēdis sāk kritizēt citus blēžus
    ————
    Ārgalis nekritizē – viņš likumīgi vēršas tiesā ar prasību izmeklēt iespējamos noziedzīgos darījumu ar valsts mantu.
    p.s. Dzeri, vai Ušakovs ir blēdis?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > varbūt ka tā 06.12.2012. 16.21

    Šeit piekrītu dzerim. Ārgalis kā reizi sāk līst ārā uz vēlēšanām. Tādus dinozaurus presei vispār vajag turēt pa gabalu. To subjektu dēļ valsts lielā mērā ir tur, kur ir, labāk būtu muti turējuši un ārā nelīduši. Ja arī iesniedza prasību tiesā, vai par to ir jābazūnē medijos uzreiz? Diez vai, izņemot ja ir interese ietekmēt politiku.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > varbūt ka tā 06.12.2012. 17.54

    Kādas partijas biedrs tad ir Ārgalis? Kādām vēlēšanām tad viņš gatavojās?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

mariam 06.12.2012. 10.48

Lai arī man priekšats, ka autorei dikti patīk rakstīt gari un par visu kaut ko, arvien biežāk sajūta, ka diezgan bezjēdzīgi un virspusēji. Arī šoreiz tādas vispārzināmas lietas vien viļātas. Taču var jau rakstīt te nez cik, ka Vienotība ar NA ir pārāka par SC + Amerika piedēkli un tīksmināties par šo pārākumu, taču ja nesekos kas vairāk no Vienotības puses, cenšoties pārliecināt tikai ar latviskumu, tikmēr lielas cerības nomainīt varu Rīgā nav.

Jāpiekrīt Kažokai, ka izškirošā var izrādīties Reformu partija, kam ir iespēja atņemt kādas balsis SC koalīcijai. Viņi gan vēl nav nākuši klajā ar saviem Rīgas vēlēšanu uzstādījumiem un tāpēc varbūtība, ka viņu piedāvājums būs kas stipri jēdzīgāks par esošo Vienotības kursu, pagaidām ir tikai stipri teorētisks. Taču kaut arī viņu reitings Rīgā ir noteikti krietni augstāks, nekā Latvijā kopumā, tik un tā tas var būt nepietiekami

+4
-4
Atbildēt

3

    buchamona > mariam 06.12.2012. 12.22

    …taču ja nesekos kas vairāk no Vienotības puses, cenšoties pārliecināt tikai ar latviskumu…+++ vienā no saviem rakstiem Cilēvičs žēlojas, par latviešu īpatno nacionālismu, kurš pieļauj draudzēties ar krievu, bet nepieļauj dot varu krievam :)
    Visu okupācijas laiku Latvija bija PSRS skatlogs, ” mazie Rietumi” pārējām, ” brālīgajām” republikām. Jautājums – kādēļ? Manprāt atbilde vienkārša – tādēļ, ka divdesmit gadus pirms okupācijas latvieši bija būvējuši savu valsti pēc sava ģīmja un līdzības, tādēļ, ka pirms Latvijas valsts dibināšanas šī brīža Latvijas teritorijā esošajās pilsētās dominēja vācu mentalitāte. Baltijas telpa nekad nav bijusi tipiska Krievijas sastāvdaļa ar krievisku domāšanu un vērtību izpratni. Tāds ir konteksts šai vienkāršai un saprotamai frāzei par latvisku Rīgu un atbilde jautājumam, kādēļ mums šī vērtība – latviska Rīga ir jāaizstāv.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > mariam 06.12.2012. 15.02

    Jā, līdz pat PSRS laikiem Rīga nekad nav bijusi krieviska. Vācu ietekme gan milzīga, bet tā īsti latviska tā kļuva 20.gs. sākumā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Elina > mariam 13.12.2012. 23.14

    Manuprāt, nevis izškirošā var izrādīties Reformu partija, bet izšķirošā BŪS Reformu partija. tas ir labs plāns un gudrs plāns. Un pauze gudra, kā Zatlers saka: jo lielāks aktieris jo ilgāka pauze. Un visas kopā koalīcijas partijas ir pietiekams spēks pret Ausainīti. Un te vairs nav būtiski, kurš būs mērs, bet tas būs mūsējais. Svarīgi, lai mediji beigtu sēt šaubas, bet ja nu..? bet ja nu..? Vienkārši nevaram atļauties neuzvarēt, un viss. Ēlertes vīzija, piemēram, ir ļoti reāla un skaidra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 06.12.2012. 10.42

Sanita Upleja!
Ieteiktu papētīt kādām skolām cik naudas remontiem, iekārtām, siltināšanai atvēlējusi Rīgas dome ušakova laikā un kādā valodā tur norisinās mācības.
Esmu šo jautājumu pētījis un rezultāti ir ŠOKĒJOŠI!

+10
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > janis17 06.12.2012. 11.25

    ——–
    Tas ir ‘štrunts’, ja salīdzinam ar demokrātu-liberāļu-nacionāļu-liberaristu (viņi arī ‘sorozīdi’) paveikto 20 gadu laikā:

    ‘ Vai tiešām vēlētājiem ir pilnīgi vienalga, ko pašvaldība dara ar viņu nodokļos samaksāto naudiņu? Atbilde bija īsa un vienkārša – Sabiedrība ir salūzusi. Visus šos gadus, sākot no „Latvenergo” 3 miljonu lietas līdz nelaimīgajiem fotoradariem un pasažieru vilcienu iepirkumam nupat, pat ezītim bija skaidrs, ka notikusi krāpšana, kukuļošana un līdzīgas lietas, bieži vien pat bija diezgan redzams, kuri ir shēmās iesaistītie, bet viss vienmēr ir beidzies ar neko. Izskatās, ka arī šīs pēdējās divas lietas ar fotoradariem un vilcieniem beigsies tieši tāpat, kā vienmēr: tiks samaksāts no mūsu nodokļu naudas. Cilvēki vairs nereaģē, jo tā ir kļuvusi par ikdienu.’

    Salauztā sabiedrība http://www.ir.lv/blogi/politika/salauzta-sabiedriba

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > janis17 06.12.2012. 12.42

    aivarsk 10:42
    tavs petijums bija interesants, secinajumi tam satraucoshi.
    vareji uzlikt linku uz kadu no saviem rakstiem, te viens ir:
    http://www.ir.lv/blogi/izglitiba/laba-krieva-nila-labie-darbi

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 06.12.2012. 10.18

Lieta ir pavisam vienkārša. Ušakovs un viņa pārstāvētais SC ir ienaidnieks, kurš ir jāsasit. Kādēļ? Tādēļ, ka tas ir mūsu valsts nākotnes jautājums, tas ir jautājums par to – uz kādiem pamatiem būvējam savu ekonomiku, ar kādu filozofiju saimniekojam. Pirmsvēlēšanas sauklis varētu būt jautājums – vai vēlaties dzīvot Pitālovā? Ja jā, tad balsojiet “par” Ušakovua, ja nē – tad formulējiet, kādēļ nē, kādēļ nevēlaties dzīvot Pitālovā, un balsojiet “pret” Ušakovu.

Filozofēt par “gudrām” lietām nav ne laika, nedz arī jēga. Pirmsvēlēšanas kampaņā ir skaidri un gaiši jāparāda tas, ka Rīga un Latvija – tas ir viens vesels, ka Rīgai un Latvijai ir viens attīstības ceļš ejams un šīs ceļš ved vienā virzienā un virziens ir nepārprotams – un šim virzienam nav nekā kopēaja ar putinismu.

+13
-5
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > buchamona 06.12.2012. 12.04

    ——–rinķī apkārt Lieta ir pavisam vienkārša. Ušakovs un viņa pārstāvētais SC ir ienaidnieks, kurš ir jāsasit.
    ==============================================================================
    Kā tad – ‘vienkārša’, gluži kā 1943.g. pēc Ā.Hitlera pavēles par Latviešu SS-brīvprātīgo leģiona izveidošanu. Toreiz arī tādi vietējie bāleliņi ‘mutesbajāri-propagandisti’ par sišanu Latvijā plātījās, bet turēja muti ciet, kad piespiedu kārtā mobilizētos un neapmācītos uz Volhovas purviem vācieši nosūtīja.
    Tukšs numurs – neies cauri, lai cik šodien plātītos ”liel-sitēji” un melnsvārči:

    ‘ Guntis Kalme: 16.marts veidojas par nacionālās pretestības dienu ‘

    http://www.tb.lv/jaunums/guntis-kalme-16marts-veidojas-par-nacionalas-pretestibas-dienu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > buchamona 08.12.2012. 18.31

    Tikai žēl, ka nevaru balsot “pret” – ja būtu tāda iespēja, es visās balsošanās izsvītrotu: Ušakovu, Ždanoku, Urbanoviču,Brigmani, Zatleru, Kabanovu, Rubiku…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

janis17 06.12.2012. 10.14

Sanita Upleja “aizlieguši 9.maija pasākumus un pareizticīgo reliģiskos svētkus.”
Es gribētu autorei aizrādīt par nekorekto attieksmi “metot pār vienu kārti” kādas konfesijas reliģiskos svētkus un 9. maija pretvalstiskos pasākumus!

+12
-4
Atbildēt

4

    buchamona > janis17 06.12.2012. 10.24

    Piekrītu, kaut vai tādēļ vien, ka – esmu pārliecināts, ka arī starp pareizticīgajiem var atrast tā režīma upurus, kuru sev līdz atnesa 9. maijs un vēl – Latvijā ne jau krievi vien ir pareizticīgi

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Elina > janis17 06.12.2012. 10.27

    Tā nu gluži nebūs, ka krievi vien ir pareizticīgi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 06.12.2012. 12.14

    Andris
    “Tā nu gluži nebūs, ka krievi vien ir pareizticīgi.”

    Arī starp latviešiem bija pravoslavnutijie, kuri tāpat kā kompartijas biedri bija apmainījuši savu nemirstīgo dvēseli pret īslaicīgiem labumiem.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Elina > janis17 13.12.2012. 23.05

    Pēc 1940. gada okupācijas Latvijas Pareizticīgā Baznīca atgriezās Maskavas Patriarhātā, kas Ziemassvētkus svin janvārī. Konstantinopoles patriarhātam piederošie pareizticīgie Ziemassvētkus svin kā visa pasaule 24. decembrī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 06.12.2012. 10.12

Diezgan vienpusējs raksts.
No vienas puses, dabiski, ka cilvēkam jābūt arī kādām garīgām vērtībām, utt.
No otras puses, ja cilvēkam nav pat tas “desas luņķis”, un viņs nemitīgi spiests domāt, kā lai izplāno ienākumus, lai laicīgi apmaksātu arī komunālos maksājumus, sagatavotu bērnus skolai,utt., ne tikai nopirkt to “desas luņķi”, diezin vai viņš stipri domās par tām garīgām vērtībām, kāda kuram ideoloģija, un citām augstām lietām, un, visdrīzāk, nobalsos par to, kas atvieglos viņam izdzīvošanas iespējas, ļaus viņa bērniem un vecākiem braukt par brīvu ( normāla prakse daudzās ES valstīs), maksās lielākus pabalstus, utt.
Un tādu cilvēku mums, diemžēl, nav maz, un pārmest to viņiem tiem, kas ir labāk situēti, vienalga, kādu iemeslu dēļ, galīgi nevajadzētu.
Un tas, ka Ušakovs ir tik ļoti populārs, vainīgas arī “latviskās” partijas, tas arī ir fakts, 20 gadu laikā cilvēki zaudējuši ticību politiķiem vispār, lielā mērā taisni latviešu politiķu “varoņdarbu” dēļ, kaut, kā tagad redz, krievu politiķi ir ne mazāk “talantīgi”.
Un autore ne visai pārzina realitāti, pensionāriem braukšana par brīvu nozīmē ļoti daudz, viņi var braukt uz kādu tirgu, kur nopirkt sev lētāku pārtiku, un tas ļauj tiem lētāk izdzīvot, jo daudziem pēc komunālo nomaksas un zāļu iegādes maz kas paliek pāri.

+10
-8
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 06.12.2012. 11.37

    ——-dzeris49 (..)
    Un tas, ka Ušakovs ir tik ļoti populārs, vainīgas arī “latviskās” partijas, tas arī ir fakts,……
    ==============================================================================
    Nevis vainīgas, bet ”vainīgas” par radušos situāciju, ka ‘Ušakovs ir labākais Rīgas mērs otrās brīvvalsts laikā’ (G.Belēvičs sava radiointervijā LR)
    http://www.latvijasradio.lv/zinas/raksts.php?id=55085&gr=0

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > ligakalnina 06.12.2012. 14.10

    Reizēm, dzeri, nevar saprast, uzraksta kaut ko reti sakarīgu un pēc tam atkal lej kaut kādu putru.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Dzidra 06.12.2012. 10.06

pārvarējusi etniskās robežas
raugās nākotnē tālā
mūžsenā latviešu tauta
daudznacionālā

Kāpēc latviešu mediji nekritiski pieņem mums nedraudzīgu specdienestu izstrādāto terminoloģiju un valkā vārdu “nacionālisms”, tiklīdz ir runa par latviešu tautas pašnoteikšanās tiesību realizācijas rezultātā 1918.gada 18.novembrī nodibinātās Latvijas valsts interešu aizsardzību? Vai jau citā valstī dzīvojam? Kas tad Latvijā ir alternatīva šim “nacionālismam”? Reālās divvalodības arvien plašāka ieviešana, kā to jau savās reklāmās dara Lattelecom un dažs cits uzņēmums ar valsts kapitāla daļu, vai šīs divvalodības nostiprināšana Latvijas Republikas likumos, par ko ar savu parakstu iestājās pašreizējais Rīgas mērs?
Un nav Latvijā arī “latviešu – krievu” jautājuma, jo šāda nostādne automātiski visus Latvijas krievus ieskaita impēristos. Latvijā ir Latvijas patriotu un Krievijas impēristu jautājums, un kā krievs var būt Latvijas patriots, tā latvietis – apzināts vai neapzināts impērists, ja par tramvaja biļeti un lētāku gāzi gatavs atdot savu balsi un dvēseli piedevām tam politiskajam spēkam, kurš parakstījies par krievu valodu kā otru valsts valodu Latvijā.
Nuja, bez šiem diviem vēl ir trešie, kurus Ļeņins sauca “poļeznije iģioti” – tie, kas darbojas Krievijas specdienestu interesēs, tikai paši to nezina.

+17
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Dzidra 06.12.2012. 11.29

    ——–
    Bez Ļeņina citātiem jau pat ‘sorozīdi’ un ultra-nacionāļi vairs neiztiek?
    Pilsonīši, atveriet actiņas – novērtējiet globalizācijas/amerikanizācijas procesa sekas, nevis kārtējo Aukstā kara sazvērestības teoriju vērpjiet:

    ‘Situācija latviešu literatūrā šodien ir līdzīgai tai, kādu to aprakstīja Kārlis Skalbe pēc 1. Pasaules kara. Viņš secināja –izpostīta nacionālās rakstniecības druva. Pēc 100 gadiem mēs, protams, lietojam citus vārdus un arī postītāju ir smagi nosaukt par ienaidnieku, kaut arī valsts tieši tā ir rīkojusies, nīdēdama pati savas pastāvēšanas pamatus.(..)
    mēs skaidri pasakām – valsts vara nacionālo rakstniecību ir metodiski nīcinājusi, savā aprobežotībā neapzinādamās, ka valsti mūsu senči varēja nodibināt tikai tad, kad jau bija nacionālā literatūra un tās sekmētā nacionālās pašapziņas kustība. Nevis otrādi…’

    Gundega Repše: Pēc rakstnieku vizītes Saeimas komisijā

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/gundega-repse-pec-rakstnieku-vizites-saeimas-komisija.d?id=42140554

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Dzidra 06.12.2012. 12.39

    Reālās divvalodības arvien plašāka ieviešana, kā to jau savās reklāmās dara Lattelecom un dažs cits uzņēmums
    ——————–
    Reālu divvalodību mūsu valsts jau sen ir ieviesusi visās valsts un pašvaldību budžeta iestādēs. Šādā situācijā kaut ko pārmest komercuzņēmumiem ar valsts kapitāla daļu, kuriem tomēr ir jākonkurē tirgū, ir nedaudz dīvaini.
    Krievu valoda pēc bēdīgi slavenā referenduma ar Dombrovska valdības klusu atbalstu tiek nostiprināta valsts iestādēs (ko es arī paredzēju, kad aicināju ignorēt kolonistu organizēto provokāciju).

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Andis 06.12.2012. 10.06

Izskatās, ka te ir grūtības uzrakstīt par tēmu, kas viļāta 1001 reizi.

Manuprāt, @Urgas teiktais: “Domāju, ka sabiedrības iesaistīšanai visās jomās jābūt aktīvākai un izšķirošai.” ir vislabākā recepte jebkurai partijai. Ja tas tiek darīts, sabiedrība piedos daudzas darba kļūdas, bet ja tas netiek darīts, nepiedos arī sīkumus.

+5
0
Atbildēt

0

kruskops 06.12.2012. 10.02

Autorei ir pašvaki ar matemātiku – manuprāt, nav nekādu jautājumu par to, kurš svaru kauss ir smagāks – tas, kurā ir desa, brīvbiļete transportā un iespēja tikt vaļā no kavējuma naudām par apkuri vai tas, kurš ir pārlādēts ar abstraktu gvelšanu par ziemeļeiropas zvaigznēm un mistiskajām vērtībām no personas mutes, kura nupatās vēl sev bija izkārtojusi taukšķi mēnesī par atskaišu sacerēšanu par saviem dižajiem darbiem integrācijas padomu došanā.

+6
-9
Atbildēt

2

    Ojārs > kruskops 06.12.2012. 13.32

    tas, kurā ir desa, brīvbiļete transportā un iespēja tikt vaļā no kavējuma naudām par apkuri
    ———
    desas pašvaldība vēl nedala – tās tomēr jānopērk pašam.
    Lai būtu brīvbiļetes – milzīga daļa pilsētas budžeta naudas tiek atdota Rīgas Satiksmei. To naudu varēja izmantot arī citām vajadzībām. Turklāt, cik esmu dzirdējis, RS nemaz nav spējīga pateikt, cik pensionāru mēnesī (vai gadā) viņi pārvadā.
    Tas pats par iekšpagalmu asfaltēšanu. Tas ir vāks, ka dzīvojamās mājas/ dzīvokļi ir privatizēti, no nez kurienes sabraukušie tagad Rīgā jūtas kā “krutie” likumīgie privātīpašnieki, tomēr celiņu pie savas privatizētās mājas kopīgiem “ipašnieku” spēkiem neremontē, bet prasa to no valsts. Kāda vella pēc man jāapmaksā viņu piebraucamā ceļa remonts?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > kruskops 06.12.2012. 14.56

    andrejs_
    Taisnība. Ja padomā pēc būtības, tad kāda pašvaldībai daļai gar iekšpagalmu. Jā, nebūs smuki, varbūt tur pašvaldības zeme arī ir. Tomēr iekšpagalms lielākoties vajadzīgs pašiem mājas iedzīvotājiem, ja viņiem ir vienalga, tad kālab pašvaldībai jāraizējas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Elina 06.12.2012. 10.00

“Bez skaidrām un kopīgi cienītām vērtībām līdzsvarota attīstība nav iedomājama.”

Nulle, gaidām tavu komentāru par vērtībām.

+5
-3
Atbildēt

0

Elina 06.12.2012. 09.50

“…tad patiesībā mazāk nozīmīgs ir personāliju jautājums, jo izšķirīgas šajā gadījumā ir vērtības,…Vienā pusē ir populismā balstīta pašu nenopelnītas naudas dāļāšana…otrā pusē ir neiecietība pret korupciju un godīga saruna par to, kā nopelnīt…”

Ironiski, ka autore min, ka desas lunķis nav pats svarīgākais, bet raksta beigu rindkopā pie galvenajām vērtībām min attieksmi tieši pret “desas luņki – [attieksmi pret finansēm un godīgumu]…”

Es saprotu, ka ir grūti saprast cilvēkus, kas dzīvo ar 150 Ls mēnesī un es to arī no autores nemaz neprasu, bet par pamatvajadzībām ironizēt nevajadzētu.

Kas attiecās uz vērtībām – katrs dzīvo pēc savām vērtībām un izvēlas politiskos spēku, kas atbilst viņa svarīgākajām vērtībām [vai vismaz velk uz to vērtību pusi]. Tādēļ pateikt, kas būs vēlēšanu izšķirošās vērtības un piesaukt korupciju, ir nevērtīgi.

+6
-1
Atbildēt

0

valdis 06.12.2012. 09.33

Piekrītot visiem S.Uplejas argumentiem, tomēr ir kaut kāda zaudējuma sajūta, kas ir nomācoša. Vissāpīgākais, ka “nabadzības un turīguma” plaisu koalīcijas partijas līdz šim ignorējušas, pieņemot, ka pret to nav iespējams aktīvāk cīnīties. Tā ir tā absurdā situācija, ka cilvēks, kas tērē iekrāto, kas balso par divvalodību, kas ņirgājas par Gaismas pili, šis cilvēks ir Rīgas mērs.
Bet kļūda ir jāmeklē pašos, lai kā to negribētos.
Un S.Āboltiņas “valšķīgā” piezīmīte par skuju taku kongresā liecina, ka viņa neizprot situācijas nopietnību. Arī I.Viņķeles attieksme pret pensionāriem diez vai partijas reitingam nāks par labu. Tikai apzinoties savas pieļautās kļūdas, tās atzīsot, tikai tad ir cerība.
Domāju, ka sabiedrības iesaistīšanai visās jomās jābūt aktīvākai un izšķirošai. Jāmeklē personības, kas var pieslēgties. Te vairs nejaušības neder.

+14
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > valdis 06.12.2012. 09.45

    ——-urga(..) Tikai apzinoties savas pieļautās kļūdas, tās atzīsot, tikai tad ir cerība.
    ==============================================================================
    Kādas vēl ‘kļūdas’ jāmeklē, ja 22-u gadu laikā Latvijā ir panākts tāds progress, ka tagad varneši nepārtraukti kladzina par ”veiksmes stāstu” ?! Prātiņ, nāc mājās – , tagad ir jāturpina solīt, solīt, solīt labumus- pārsolīt Ušakovu/ SC+GKR !
    Kas vēl ATCERAS partijas V priekšvēlēšanu solījumus pirms 11. saeimas vēlēšanām, tas apjēgs ko tagad darīt….

    0
    -3
    Atbildēt

    0

putekliic 06.12.2012. 09.19

Primārais tomēr ir dalījuma līnija “latvieši versus krievi”. Bet, ja par nākamo kolīciju, tad viss būs atkarīgs no tā cik daudz būs latviešu, kam par visu svarīgāks būs “desas luņķis un brīvbiļete”. Tie ir tie, kam diemžēl Rīgas gadījumā piederēs “zelta akcija”. Tā ir tā daļa, ko ar savu populismu uzpērk Ušakovs. Viņa “dabiskajam vēlētājam” tas nav tik svarīgi, jo tie par Ušakovu balsotu arī bez šīm dāvanām – galvenais, ka “mūsējais”, kas ir jautājums par vērtībām. Tieši tāpat kā lielākā daļa (gribas ticēt!) latviešu, kurus nevar uzpirkt ar brīvbiļetēm – viņi balsos patiesībā ne jau par Ēlerti, bet pret Ušakovu un tām vērtībām, to mantojumu, ko viņš pārstāv (ikgadējais šovinistu fetišs pie Pārdaugavas monstra, Jaunā viļņa disenes, referendumi utt.). Diemžēl aptaujas rāda, ka uzpirkto latviešu daļa ir biedējoši liela.

+18
-2
Atbildēt

0

dro 06.12.2012. 09.03

tvverotajs…Vai tiešām jautājums par to vai patīk LNB jaunā ēkas ir svarīgāks par saimnieciskiem jautājumiem? Es kaut kā nepamanīju citus ieteikumus.
________________
Tas nozīmē, ka jāmaina lasāmviela. Varu ieteikt Saldo dzīvi, vari pamēģināt arī Klubu, bet tas var izrādīties tev par sarežģītu:)

+9
-6
Atbildēt

2

    aldis_grunde > dro 06.12.2012. 09.16

    Nu tad lūdzu, kas ir svarīgāks par “dienišķo desu”? Tas vai runā vai nerunā par korupciju – vai, precīzāk sakot, kurš pirmais pasaka vārdu ‘korupcija’, tas ir uzvarētājs? Vai tad līdzšinējie piemēri ar Zaķi, radariem, PV nav parādījuši, ka cīņa ar korupciju dažiem ir tikai tukši vārdi?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Elina > dro 06.12.2012. 10.15

    Domāju, ka Ebreju tautas vēsture parāda, ka, iespējams, ir lietas, kas ir svarīgākās par ēdienu.

    Ebreju tauta ir aptuveni 2000 gadus pastāvējusi bez savas valsts. Lielākā daļa tautas ir bijusi briesmīgos apstākļos – tādos, kur pamatvajadzības, šķiet, būtu pašas svarīgākās. Un tomēr – viņi vienmēr ir likuši milzīgu uzsvaru uz savu vēsturi, identitāti, valodas kopšanu, ticību Dievam. Tieši šīs vērtības viņus uzturēja un palīdzēja kļūt par ļoti ietekmīgu un izglītotu tautu.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

aldis_grunde 06.12.2012. 08.52

Šis jau kaut kā velk uz pasūtījuma rakstu…
Vai tiešām jautājums par to vai patīk LNB jaunā ēkas ir svarīgāks par saimnieciskiem jautājumiem? Es kaut kā nepamanīju citus ieteikumus.
Ja gribam korekti runāt par saimnieciskām lietām, tad vajag, piemēram, esošā budžeta izdevumus sadalīt skaidri saprotamās kategorijās un apakškategorijās (sociālā palīdzība – pabalsti tik procenti, sabiedriskā transporta kompensācijas – tik procenti, infrastruktūra – ielu seguma atjaunošana, tiltu būve, rekonstrukcija, jauna koncertzāle, u.t.t) un tad ļaut visām partijām izteikties un pārdalīt procentus no vienas grupas otrā, tikai sekojot līdzi, lai kopā nebūtu vairāk par 100%. :)

+5
-9
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 06.12.2012. 08.35

Brīvbiļetēm nav nozīmes. Kāds zina, cik reizes mēnesī pensionārs lieto brīvbiļeti? Nozīme laikam ir tikai partijai. Tā valsts pati vien novedusi pie tā, ka desas luņķis ir svarīgāks par visu.

+5
-14
Atbildēt

5

    grislits > Baiba Eglâja 06.12.2012. 09.26

    Varbūt brauksit prom? Ko jūs te darāt, ja visu laiku komentāros Latviju dēvējat – tā valsts, šitā valsts u.tml. Ko jums te vajag, ja tā nav jūsu valsts?

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Baiba Eglâja 06.12.2012. 10.17

    Apriebusies šī bezsakara gānīšanās. Bezsakarīgi un apnicīgi…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > Baiba Eglâja 06.12.2012. 14.52

    Tie pensionāri, kas vispār mēdz braukāt, tagad ar brīvbiļetēm braukā gandrīz “vienā laidā”. Turklāt īpaši laikā, kad transports jau tā ir piebāzts. Vai tad nevarēja, teiksim, noteikt laika posmus, kad tā brīvbiļete nedarbojas.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Baiba Eglâja 06.12.2012. 16.15

    Tieši tā – tās brīvbiļetes pensionāriem tak varēja noteikt piemēram, no 10-15, lai nemaisās pa kājām tiem, kas brauc uz darbu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Baiba Eglâja 06.12.2012. 22.54

    roberts_j
    Jocīgais, kuru no čekistu, komuņagu, krievu armijnieku, neostaļinistu, sātanistu un kleptokrātu koalīcijas tas interesē?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 06.12.2012. 08.24

Pietiek.com raksta, kā O.Pulks izmanto savām (sievas) mašīnām stāvēšanas bonusus Rīgas pilsētā. Par datoru, telefonu un naudu futbolam no Rīgas ostas varam arī pie reizes atcerēties. Grozaties kā gribat, bet šie bonusi nāk no Ušakova rokas.
Normālā Eiropas valstī O.Pulks jau nākamā rītā atkāptos, vismaz no V Rīgas nodaļas vadītāja amata, ja ne pats, tad partijas iespaidā, bet Vienotiba viņu pārvēl partijas valdē.
Ar šo gribēju teikt, ka stāsts pat vairs nav par Ēlerti, bet V izredzēm vispār uzvarēt vēlēšanās.
Nilu Ušakovu un SC ir radījušas un audzē latviskās partijas ar savu amorālo darbošanos.

+12
-7
Atbildēt

2

    dro > Elīna Barkovska 06.12.2012. 08.31

    Bronks. Varētu pievienoties, bet vai latviskās partijas nav jāraksta ar mazo burtu?:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Elīna Barkovska 06.12.2012. 10.09

    Es te par stāvvietu biļetēm – teikšu grēkoju – kad vēl Birks bija mērs , man nācās aizkavēties Vecrīgā ilgāk pie viena no nacionāļu deputātiem . Uz iebildi ,ka man tulīt beidzas stāvvietas biļete un jāiet pagarināt , es saņēmu atbildi , lai neuztraucos , jo , ja uzliks klamburu , tad pazvanīs Bemhenam un to noņems – tā arī bija :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam