“Vienotības” sarakstā Rīgas domes vēlēšanās varētu būt Dālderis un Loskutovs

83

Komentāri (83)

valdis 22.11.2012. 08.41

Neizprotama ilgā kandidātu slēpšana līdz pēdējam brīdim. Saudzēšana? Bet Rīgas mēra kandidātam jābūt spējīgam izturēt visus pārbaudījumus. Un, kāpēc sabiedrība netiek iesaistīta kandidātu izvēlē? Šajā gadījumā, kad partijām grūti vienoties, varbūt tieši sabiedrība var nākt palīgā un apvienot sašķeltos, jo te nu reiz ir pienācis brīdis, kad vieglprātīga kandidāta izvēle kā tas bija iepriekšējās vēlēšanās nekam neder(E.Jaunups). Un taisnība arī VVF par nopietnību izvēlē. Rīga ir Rīga, mums jāizdara viss iespējamais, lai kandidāts mēra amatam atbilstu visaugstākajām prasībām. Izmantot visas iespējamās idejas, ne tikai šaurā partiju lokā. Es nevēlos piedzīvot vēl kādu referendumu līdzīgu divvalodībai, un jūs?

+2
0
Atbildēt

1

    nefratete > valdis 23.11.2012. 02.05

    Slēpšana notiek tāpēc, ka Vienotībai īsti nav jau ko izvirzīt. Vienotība paspējusi apbružāties un zaudēt tiesiskuma tēlu. Var nepatikt Nacionālās savienības jaunie gurķi, kuri sēž Saeimā, bet viņiem (tieši jaunajam galam) ir nenoliedzams pluss – viņi nav sasmērējušies sīkos skandālos, kas visi saistīti ar sīku (vai ne tik sīku) šmugulēšanos, nav skraidījuši pa partijām un nav desmit reizes mainījuši savu nostāju. Ja mēs skatāmies Vienotības Saeimas frakciju tur kopā ir 20 deputāti, kuru vidū šādi kadri:
    1) Zaķis ar savām PVN shēmām automašīnai;
    2) Čigāne – administratīvi sodīta par sīko kontrabandu, kad ieveda kā personīgo bagāžu lakatiņus un citus niekus priekš sava veikala.
    3) Ingmārs Čaklais ar “izpalīdzēšanu” sievai izvairīties no nodokļu samaksas, faktiski nodarbojoties ar valsts krāpsanu un naudas atmazgāšanu;
    4) Ilma Čepāne sasmērējusies ar naudu nav, bet ar saviem komentāriem par Delnas projektu padarīt publisku deputātu Saeimas komisijas sēžu apmeklējumu tabulu izgāzās pilnībā, pierādot, ka kļūstot par deputātu katram cilvēkam morāle (attiecībā uz atklātību) var sašķobīties.
    5) Dzintars Ābiķis – visi jau aizmirsuši, ka no tās pašas Tautas partijas nāk? Manās acīs viņš patiesībā ir ļoti labs deputāts, bet pietiekami daudziem tas Tautas partijas zīmodziņš var likt aizdomāties.
    6) Solvita Āboltiņa – Tiešām laba politiķe, bet daudzu acīs nezkāpēc augstprātīga. Varbūt tāpēc, ka spēj sevi novērtēt? Visādā ziņā nav viennozīmīga persona un ieņem pārāk svarīgu amatu, lai viņu varētu pārspēlēt uz Rīgas pašvaldību.
    7) Janīna Kursīte – labs un gudrs cilvēks, bet ne saimnieciska un ne politiķe. Der par ierindas deputātu, bet ne par lokomotīvi.
    8), 9) Loskutovs, Judins – kā juristi derīgi Saeimas darbā, ne pašvaldībā. Judins turklāt ir tīrs teorētiķs, kas priekš pašvaldības liels mīnuss.
    10) Atis Lejiņš – Ārpolitika, jā, viņa lauciņs, bet saimniekošana pašvaldībā?
    11) Ašeradens – Ēlerte Nr.2, ar visiem viņas mīnusiem, bet bez neviena viņas plusa.
    12) Ina Druviete – kā deputāte pat ļoti laba, bet vai pašvaldībā?
    13) Inguna Rībena – Kā deputāte diezgan draņķīga, bet kā vadītāja ne tik slikta, KM ir vadījusi, bijusi arī Rīgai 800 aģentūras ģenerāldirektore. Teorētiski varētu mēģināt, bet ņemot vērā, ka Nacionāļi jau nominējuši Broku, te vajadzētu ļoti apsvērt, vai Vienotība ir gatava kā mēra kandidāti likt sievieti. Tam varētu būt gan plusi, gan mīnusi, neatkarīgi no tā, cik kandidāts pats par sevi ir labs.
    Pārējie 7 deputāti – plašākā sabiedrībā neatpazīstami, no tiem Reirs kā mērs varētu iet cauri, bet nez vai atpazīstamības pietiek, lai kļūtu par lokomotīvi Rīgā.

    Sausais atlikums – 25% no deputātiem sevi diskreditējuši visai nesenā pagātnē, 25% ir savā vietā un negribēs doties uz Rīgas pašvaldību, 40% nekādi sevi nav parādījuši, lai viņiem būtu vispār cerība. Divi deputāti varētu mēģināt, bet nebūt nav pārliecinoši kandidāti.
    Šībrīža Rīgas pašvaldības sasaukumā manuprāt vispār neviens no Vienotības nav sevi parādījis, ne kā vērā ņemamu saimniekotāju, ne politiķi. Pulks? Jaunups? Juris Viņķelis (nekā personīga, bet Viņķeļa uzvārds bonusu šobrīd nedos)?. Par tādiem vārdiem, kā Akuratere, Lita Beire un citiem, kā mēra kandidātiem, es pat neieminēšos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

nefratete 22.11.2012. 07.58

Dālderis nu gan veiksmīgi piesūcies Vienotībai! Viņš vien jau ir iemesls lai nebalsotu par Vienotību RD vēlēšanās.

Nesaprotu, kāpēc Vienotība šo caurkritušo TP kadru velk sev līdz? Vienīgais ar ko viņš ir atzīmējies politikā – ar to, ka nekur nav tieši sasmērējies. Bet no viņa darbošanās Ministrijā jēgas nebija nekādas, kā jau iepriekš minēja komentāros – Simfoniskā orķestra darbinieki viņu atpakaļ par vadītāju nebūt negribēja. Un tieši griešanas gados Dālderim bija iespēja KM vadībā parādīt, ka viņš ir spējīgs politiķis. Tieši tas, ka Kultūra tika apcirpta līdz ādai, tomēr ir rādītājs, ka koalīcijas ietvaros viņš bija vissliktākais politiķis, ja reiz nevarēja panākt, ka pie kultūras ādas paliek nedaudz spalvas, un cirpts tiek citur.

+3
-6
Atbildēt

2

    dro > nefratete 22.11.2012. 10.40

    Pārmetot Dālderim, nevajadzētu aizmirst, cik nestabila bija Dombrovska 1. valdība, kurai uzbruka ne tikai kampēju partijas un MM, bet piedevām bija jācīnās ar SVF un Europas komisiju, arodbiedrībām u.t.t.. Tādā situācijā Dāldera rīcību var tikai atbalstīt, jo viņš nāca no TP, kura tobrīd vēl bija stipra. Iespējams, ka taisnība ir Jums un Betijai, es varu runāt tikai par saviem iespaidiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > nefratete 22.11.2012. 11.25

    >Ino
    “bet piedevām bija jācīnās ar SVF un Europas komisiju” – ar tām nu gan pīļknābis necīnījās, tikai paklausīgi izpildīja norādījumus. Vienīgais norādījums, ko viņš neizpildīja, bija atteikšanās devalvēt latu. Bet šīs atteikšanās rezultāts nu gan ir diskutējams.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ojārs 21.11.2012. 22.51

smieklīgi, ka Vienotībai nav nevienas spēcīgas kandidatūras Rīgas Domes priekšsēdētāja amatam. Pilnīgs reāli strādājošu perosnu trūkums.
Un liberasti vēl ņirdza, ka NA ir tumsoņas…:)

+8
-5
Atbildēt

5

    ievuliitis > Ojārs 22.11.2012. 00.33

    Tas nav smieklīgi, tas ir skumji. Neatkarīgi no tā, kuras partijas piekritēji mēs esam, gribētos, lai partijās būtu vairāk zinošu, izglītotu, valstiski nevis – šauri partejiski domājošu biedru.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Ojārs 22.11.2012. 03.21

    Tas ir loģiski.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Ojārs 22.11.2012. 03.26

    “Neatkarīgi no tā, kuras partijas piekritēji mēs esam, gribētos, lai partijās būtu vairāk zinošu, izglītotu, valstiski nevis – šauri partejiski domājošu biedru. ”
    ==
    Protams, bet valstiska domāšana ir nepopulāra. RP uzrāvās, cenšoties izdarīt to pašu, ko V ik pa laikam solīja. U. tml. No otras puses – pietiekami izskaidrota valstiska domāšana ir populāra – VD joprojām ir premjers (kaut arī sāk lēnām demonstrēt kalvisma simptomus). Galu galā – galvenajos virzienos latvieši ir vienoti.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mariam > Ojārs 22.11.2012. 09.04

    Kaut arī neesmu tāds milzīgs Vienotības atbalstītājs, piekrītu, ka kopumā tas ir skumji.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ojārs 22.11.2012. 10.31

    kristaps_freimanis
    “RP uzrāvās, cenšoties izdarīt to pašu, ko V ik pa laikam solīja.”

    Vai iedzīt ķīli starp izglītības iestādēm un sabiedrību, vai MK padarīt par cirku, imitējot tiesībsargājošo orgānu darbu dublēšanu?
    Par fotoradariem un vilcienu afēru pat nerunājot.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 21.11.2012. 19.37

Starp pensionāru federāciju un Viņķeli esot iestājies “ledus laikmets”. Vai tiešām Viņķelei grūti atvainoties? Viņķeli jau divreiz paklupusi – pirmoreizi ar karlīņu grāmatiņu, otrreiz ar pensionāriem. Īsta sērga Vienotībā, pirms 11. saeimas vēlēšanām izcēlās Jaunups un Štokenbergs, tagad stafeti pārņēmusi Viņķele. Lai gan viņa nav vienīgā – IR portālā savu pienesumu dod Čigāne:)

+12
-6
Atbildēt

9

    Sandris Maziks > dro 21.11.2012. 19.44

    lno
    Atvainoties pensionāriem vai pederācijai, kuru ekspluatē GKR biedrene, kura man atgādina čekas nagu macēju, Verze?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.11.2012. 20.13

    articulus100. Nu un tad ? Viņķeles izteicieni nebija bez vainas.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 21.11.2012. 20.16

    …lno….ieteikšu Tev noklausīties šodienas “Krustpunktus” ar Viņķeles piedalīšanos….

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 21.11.2012. 20.48

    lno
    Kaut arī tā ir taisnība, tur nav pensionāru vaina un to grūzt acīs pensionāriem, jābūt galīgam muļķim vai nelietim.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 21.11.2012. 22.09

    Zane:
    ieteikšu Tev noklausīties šodienas “Krustpunktus” ar Viņķeles piedalīšanos
    ========================================
    Dzirdēju.
    Piekrītu, ka vispār kopumā Viņķele atstāj mierīgas, un sakarīgas būtnes iespaidu, un praktiski viss, ko viņa iesaka sociālās politikas jomā, arī šķiet pieņemams, ieskaitot, piemēram, pārcelšanās pabalstus.

    Arī viņas iebildumi NA sakarā ar sociālās iemaksas neveikušo māmiņu atbalstu šķita sakarīgi, tomēr pat Dombrovskis vēlāk atzina, ka pakonsultējoties ar igauņiem par viņu pieredzi, esot secināts, ka nav pārāk lieli draudi, ka tādus atbalstus neproporcionāli izmantos deklasētās ģimenes, sievietes.

    Tomēr šodien “Krustpunktā” pa vidu visām labajām domām Viņķele atkal “paklupa”.
    Viņa, komentējot neizbēgamo “dzimumu līdztiesības” tēmu un to, ka vīrieši mirst agrāk nekā sievietes, teica šādus vārdus:
    “Manuprāt, sievietēm tomēr IR TIESĪBAS uz to, ka partneris nodzīvo ar viņu [visu mūžu] un sagaida pensiju, nevis nositās, pārgalvīgi braucot.”
    “Krustpunktā”, plkst. 13:06, 14. minūte http://www.latvijasradio.lv/program/1/2012/11/20121121.htm

    Parasti izvairos lietot spēcīgus vārdus, bet šis nu reiz ir tik smieklīgs stulbums, kādu neesmu dzirdējis sen, sen.:):) Apmēram kopš Zatlera “Kas es esmu?” laikiem.

    Ir tomēr Viņķele saindēta ar tām cilvēkinženierijas idejām, kas tik zīmīgi pavīdēja slavenās dāņu grāmatiņas metodiskajā materiālā.
    Īsti mūslaiku Lisenko sekotāji. http://en.wikipedia.org/wiki/Lysenkoism

    Diemžēl šo kundzi arī turpmāk nāksies paturēt acīs.
    Jocīgi, jo vecāki viņai nacionāli un patriotiski, tēvs disidents, arī vīrs tiesāts kā disidents…
    No kurienes tādas tieksmes aptrakt un koklēt atbilstoši valdošajiem vējiem?:)

    Vai sekas būtu atstājusi kādreizējā pastrādāšana Eiroparlamentā par Roberta Zīles palīdzi?:) Varbūt mācības RSU maģistrantūrā – “Sabiedrības veselībā” – ir atstājušas kādu traumu?
    Šobrīd viņa mācoties LU doktorantūrā – Politikas zinātnē, apakšprogrammā “Publiskā pārvalde un administrācija” (specializācija sociālajā un veselības politikā). Interesanti, KĀ VADĪBĀ?:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 21.11.2012. 22.36

    …Haris….konspektēji visu raidījumu?…lai atzīmētu no konteksta izraujamās frāzes un pēc tam ar tām spēlētos?….OK!…esi lietderīgi pavadījis laiku – savā ieskatā….

    …tā ir tā atšķirība – meklēt pateiktajā to, ko vēlies iztulkot pa savam, jo Tev runātājs ir netīkams un līdz ar to – loģiski, nepieņemams viņa teiktais….

    …un kas Viņķeles teiktajā ir absurds?….vajadzēja teikt, ka sievietei ir tiesības pirmajai nosisties?….

    …nemeklē utis, tur, kur to nav!….

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 21.11.2012. 22.57

    Zane –

    Jā, interesanti pavadīju laiku. Tur jau bija arī citas pērles – ne tik spožas, bet tomēr pērles.

    Piemēram, viņa ATKAL atsaucās uz “skandināvu pētniekiem”, pret kuriem man kopš tām dāņu grāmatiņām un komplektā noteikti apskatāmajām “Brainwash” (Harald Eia) filmām ir izveidojusies alerģija.:)

    Nekā gan jauna. “Skandināvu pētnieki” izpētījuši, ka sievietes publiskajā sektorā caurmērā biežāk strādā profesijās, kas atalgotas slikti, tāpēc saņem attiecīgi mazāku pensiju. Nevienlīdzība ar vīriešiem!! :) Tātad nevis par līdzīgu darbu sievietēm mazāka alga, bet ar profesiju izvēli kaut kas neesot kārtībā.

    Ko tad nu tieši darīt, viņa tomēr neprecizēja. Bet, manuprāt, te ir tikai divi varianti:

    1. Vienādot absolūti visu “publiskā sektora” profesiju algas. Piemēram, vienāda alga apkopējai, medmāsai, slimnīcas vadītājai un veselības ministrei.:)

    2. Visās profesijās noteikt kvotas, kas precīzi atbilst sieviešu/vīriešu proporcijām sabiedrībā, kad atņemts attiecīgais pārgalvīgi braucošo un slepus pīpējošo, respektīvi, potenciāli beigto vīriešu īpatsvars.

    Bet arī tad otrajā variantā saglabājas nevienlīdzība – piemēram, starp vairāk pelnošajām sievietēm un mazāk pelnošajām.:) Ko nu?

    Ilži Viņķeli droši vien teiks: Vaj’g tik rakt! Vaj’g tik inženierēt un regulēt!:):) Ar divkāršu apņēmību.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristīne > dro 22.11.2012. 03.19

    FAK! Viņķele ir vienīgā tajā peldēt gribošo tītaru dīķī, kas vismaz nemēģina citiem stāstīt, ka ir zoss. Kam atvainoties un par ko? Par grāmatvedības datu publiskošanu?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    mariam > dro 22.11.2012. 09.15

    Jā, izskatās, no Viņķeles gaida atvainošanos par to, ka nav bijusi pietiekami divkosīga un lišķīga tā izrunājoties. Kaut gan var saprast ar, ka pensionāriem nav patīkami to dzirdēt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

marmed 21.11.2012. 18.50

Negribu apvainot V fanu, bet nu izvēle ir galīgi garām.
Dālderis drošvien labs mūziķis, vienmēr labi izskatās, bet vai viņš spēs vadīt Rīgu, ļoti šaubos….
Loskutovs – lapsa vistu kūtī? kāds tiešām tā domā? drīzāk vista vilku barā… Ticu ka viņš ir godīgs un noteikti nav tāds kā Ušakovs, bet harizma viņam ir 0, vienmēr kad klausos intervijas ar viņu, dzirdu vien kaut kādu bubināšanu ( tas nav tāpēc ka kreivs, Ušakovs piemēram labi un skaidri runā). paklausieties kaut via šito interviju
http://www.youtube.com/watch?v=D3BQhr1oQ78
Atkal cels gaisā to interviju Melnajā pantērā, no vienas puses jau nekā traka tur nebija, tā protam sir katra paša darīšana ko darīt gultā, bet kāpēc par to ir jāstāsta tādam žurnālam? slavas pietrūkst? grib palielīties? es nesaprotu….
Ēlerte, tā gan ir azbesta vecene, vīrišķigākā no šis trijotnes, bet nezinu vai viņas ideoloģija ir tuva daudziem rīdziniekiem…..
Laikam jau tomēr vislabāk būtu likt Loskutvu, jo latviešiem patīk pelēcības…. un tādi nīkulīgi līderi… pietiek kaut via paskatīties uz citu V līderi…..

+7
-3
Atbildēt

0

Egitazz 21.11.2012. 18.29

Pēc Kampara domām, Loskutova ievēlēšana būtu kā “lapsas” ielaišana sasmakušajā Rīgas domes “vistu kūtī”, kur tā varētu ne tikai uzošņāt nelikumības, bet arī kādu korumpantu nokampt.
====
un daudzus Saeimā noķēris, izņemot Muižnieci? tā jau arī teiktu, ka tas ir mēģinājums krievvalodīgo balsis piesaistīt.

+7
-5
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > Egitazz 21.11.2012. 19.08

    kolpants
    “un daudzus Saeimā noķēris, izņemot Muižnieci?”

    Krievu “druška”, Šlesers, pielika pilnas bikses, bet Milušs un Lasmanis nevar apmeklēt čekistu, bandītu, mauku un pederastu shodņaku, “novaja volna”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 21.11.2012. 20.00

    articulus100.
    =====
    Ладно, раз ты не понял по-латышски, напишу тебе по-русски: в Сейме кого Лоскутов словил, не считая Муйжниеце?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

oktaavs 21.11.2012. 18.09

Pamatoju tiem, kas nesaprata.
Vēlētāji neganās tikai partiju birojos. Hrusčovkas iedzīvotājs – latvietis nekad nebalsos par Ēlerti, jo tā ir pārāk inteliģenta un no citas planētas.
Loskutova zvaigžņu stunda sen jau garām.
Kas ir Dālderis, pats momentā neatceros, lai gan dažreiz interesējos par politiku. Kaimiņmājas Anniņa tādu jau nu noteikti nepazīst.
Toties visi zina, kas ir Ušakovs. Ko pretī liksiet ?

+14
-3
Atbildēt

5

    Sandris Maziks > oktaavs 21.11.2012. 18.26

    west
    “Toties visi zina, kas ir Ušakovs. Ko pretī liksiet ?”

    Zinot, kas ir Ušakovs, derētu ikviens, arī Ēlerte, Dālderis vai Jaunups.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 21.11.2012. 18.37

    Žēl, ka gandrīz nekad nesaproti, ko rakstu.
    Likt pretī var kaut vai Jaunupu vai Vecupu, tikai jautājums – kāda jēga un kāds būs gala rezultāts ?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > oktaavs 21.11.2012. 19.05

    west
    Es tikai par to, ka sliktāk vairs nevarētu būt.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristīne > oktaavs 22.11.2012. 03.16

    “Es tikai par to, ka sliktāk vairs nevarētu būt. ”
    ===
    Var būt, var. Daudz sliktāk…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > oktaavs 22.11.2012. 10.21

    kristaps_freimanis
    “Var būt, var. Daudz sliktāk..”.

    Ja Ušakovam un Amerikam vēl pievienotos Zatlers?
    Nedomāju gan. Abiem neliešiem jau tāpat nekas netraucē zagt, krāpties un melot un Zatlera pienesumam nebūtu nozīmes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 21.11.2012. 17.39

Karot pret “bezmaksas” rozā zombijiem ar ūdens pistoli ir vismaz smieklīgi, ja ne apzināta kaitniecība.
Ikviens variants, kas nav latviešu partiju kopējais saraksts, ar tautā vispārēji atzītu populāru kandidātu Rīgā ir lemts kraham. Nekādi pašu izbīdītie, apbružātie politiķi nekad neuzvarēs. Vēlētājiem no tādiem sen jau slikta dūša. Tautai sen vairs neinteresē partiju iekšējie līderi. Tai vajag savu – ārējo. Ja latviešu partijnieki – antiņi tādu ātri vien neatradīs, tad atkal tupēs opozīcijā.

+10
-3
Atbildēt

0

alexander 21.11.2012. 15.50

Pārsteidzoši laba izvēle, Loskutovs un Dālderis katrs savā jomā ir profesionāli un kompetenti, savukārt politiskajā darbībā ir parādījuši spēju formulēt un argumentēt savu viedokli, arī rīkoties. Dāldera kapacitātei varētu rast īpaši lietderīgu izmantojumu ne tikai Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas kontekstā, bet arī Rīgas identitātes stiprināšanai kā kultūras, mākslas un arhitektūras tradīciju pilsētai. Šajā ziņā lieliska būtu arī Sarmītes Ēlertes piesaistīšana. Savukārt Loskutova zināšanas un pieredze lieti noderēs, lai mazinātu koruptīvos riskus Rīgas Domes darbībā. Sarmītes piesaistīšana nodrošinātu Par līdzšinējo Vienotības deputātu darbību Rīgas Domē man ir drīzāk negatīvs viedoklis, tā kopumā ir neizteiksmīga un bezzobaina un taisnošanās, ka pašreizējā RD sastāvā opozīcija neko nevar izdarīt, izskatās vienīgi pēc savas mazspējas un inertuma atzīšanas.

+7
-11
Atbildēt

19

    kristaps_drone > alexander 21.11.2012. 16.52

    Uzskatīt šo komentāru par vienotības priekšvēlēšanu reklāmu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 21.11.2012. 17.40

    Dālderis ir labs trompetists, vismaz bija kādreiz. Kā orķestra direktors un Kultūras ministrs – nekāds. Un vai viņam nav jāpabeidz mācības, par kurām tam tiek maksata paaugstināta ES stipendija? Vai tad, ja nepabeigs, nauda nebūs izmesta vējā?Neredzu Ēlertei vietu Rīgas domē, esam Rīgājau pietiekoši “integrēti”, kur nu vēl vairāk.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > alexander 21.11.2012. 18.15

    …Betija….”Dālderis ir labs trompetists, vismaz bija kādreiz.”….

    …Tu kļūdies!…Ints Dālderis ir klarnetists…viņš ir divkārtējs Andreja Jurjāna pūšaminstrumentu konkursa laureāts, 1991. gadā iegūstot trešo vietu, bet 1996. gadā konkursā uzvarot. Pēc 1. vietas iegūšanas A. Jurjāna konkursā sācis strādāt Latvijas Nacionālās operas simfoniskajā orķestrī. 1995. gadā kļuvis par Latvijas Klarnetistu biedrības jauno atskaņotājmākslinieku konkursa uzvarētāju. 1997. gadā piedalījies Karla Nīlsena starptautiskajā konkursā Dānijas pilsētā Odensē.

    Ir spēlējis vairākos Latvijas simfoniskajos orķestros un koncertējis daudzās Eiropas valstīs. Veicis ierakstus Latvijas radio un televīzijā. Piedalījies Maijas Einfeldes kompaktdiska ierakstā, spēlējot klarneti skaņdarbā “Manas bērnības mājas” jauktajam korim, klarnetei, arfai un zvaniem. Ir bijis Latvijas Nacionālās operas orķestra pirmā klarnete, kā arī Liepājas simfoniskā orķestra soloklarnetists. 2002. gada Lielās mūzikas balvas ieguvējs….

    No 2005. līdz 2006. gadam bija LNO simfoniskā orķestra direktors. No 2006. gada decembra līdz kļūšanai par kultūras ministru 2009. gadā bija Latvijas Nacionālā Simfoniskā orķestra direktors. Šajā laikā koncertu apmeklējums ir pieaudzis no 64 līdz 93 procentiem un ir četrkāršoti biļešu ienākumi…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 21.11.2012. 18.30

    betijacelmale. Es šoreiz arī Tev nepiekritīšu. Dālderis treknajos gados nebaidījās iestāties pret Demakovu. Ko Dālderis varēja parādīt savas ministrēšanas laikos, kad valsts bankrota draudu priekšā kultūru apcirpa līdz ādai?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 21.11.2012. 18.43

    Pieņemu kritiku par trompetistu, kas patiesībā ir klarnetists. Tai pašā laikā veci nopelni un balvas negarantē meistarību tagadnē un nākotnē. Man tak nav jāstāsta, ka mūziķim ir jāvingrinās katru dienu? To, cik daudz varēja vai nevarēja, būdams ministrs,mēs nevaram novērtēt, bet orķestris negribēja lai Dālderis atgriežas direktora postenī, kad tas vairs nebija ministrs un arī Saeimā neiekļuva.
    Un kas tad ar to stipendiju un mācībām?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > alexander 21.11.2012. 19.20

    …kļūstot par 10.Saeimas deputātu Ints Dālderis lūdza piešķirt akadēmisko atvaļinājumu un Eiropas Savienības finansēto stipendiju ieskaitīt Emīla Dārziņa mūzikas vidusskolas ziedojumu kontā, tādējādi atbalstot kultūrizglītības kvalitātes uzlabošanu….

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 22.11.2012. 00.38

    Vai tas nozīmē, ka mērķi kuru sasniegšanai tika piešķirti līdzekļi, netika realizēti un patvaļīgi aizvietoti ar citiem? Vai ES institūcijas necēla iebildumus?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > alexander 22.11.2012. 00.54

    …Betij, Tev atliek vien vērsties ES institūcijās, lai ieviestu skaidrību un novērstu līdzekļu izsaimniekošanu….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristīne > alexander 22.11.2012. 03.06

    “Dālderis ir labs trompetists, vismaz bija kādreiz. Kā orķestra direktors un Kultūras ministrs – nekāds. ”
    ===
    Salīdzinot ar šabrīža ministri – vienkārši ģeniāls…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > alexander 22.11.2012. 03.12

    Ēlertes integrācijas pasākums tomēr bija vairāk balstīts uz pātagas, nevis burkāna izmantošanu. Kas Tev tur traucē?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 22.11.2012. 11.34

    Pātagas, nevis burkāna? Kā tas izpaudās?
    Redzi, Kristap, mums ir atšķirīgi priekšstati par integrācijas politiku. Ja visus vairāk, kā divdesmit gadus valsts piekāpās soli pa solim, izrādīja labu gribu, mīkstinot valodas, pilsonības un (droši vien) vēl kādus saistītus likumus un normas (kur te pātaga?), bet sasniegtie rezultāti ir negatīvi, tad, acīmredzot, šī piekāpšanās un savu pozīciju vājināšanas politika bija absolūti aplama. Tāpēc es nevēlos lai Ēlerte vadītu Rīgas Domi un pilsētu, kur kaimiņvalsts šovinistiem ir milzīgas priekšrocības.
    Aizdodos, nevarēšu atbildēt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > alexander 22.11.2012. 13.47

    divdesmit gadus valsts piekāpās soli pa solim, izrādīja labu gribu, mīkstinot valodas, pilsonības un (droši vien) vēl kādus saistītus likumus un normas (kur te pātaga?)
    =======
    pātaga te ir tādā nozīmē, ka tas viss tika darīts tikai un vienīgi rietumu spiediena dēļ, nevis tieši valsts labas gribas dēļ un protams, ka to visi cittautieši redz un jūt. tāpēc i rezultāti ir tādi, kādi ir.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 22.11.2012. 14.11

    kāda starpība – klarnetists vai trompetists :) galvenais ,lai ir par ko gudri parunāt :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 22.11.2012. 18.07

    klusais. Tēmas sakarā absolūti nekāda, kaut vai vijolnieks vai sitamie instrumenti. Betija izteica savu viedokli par Dālderi kā ministru un orķestra direktoru.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 23.11.2012. 00.27

    “Betij, Tev atliek vien vērsties ES institūcijās,”
    Nav jau runa par mani, es nekad neesmu un netaisos kandidēt. Ir runa par cilvēku, kas bija augstā postenī, bet tad, kad vairs nebija, izkārtoja sev stipendiju mācībām. Atkal tiekot ievēlētam, šis cilvēks pēkšņi atskārta, ka tās mācības nemaz jau tik ļoti nav vajadzīgas. Ko no tā var secināt? Par izveicību? Jā varētu būt. Par zināšanu alkām? Diez vai. Par nopietnu, nobriedušu mērķtiecīgu personību? Nav ne mazāka pamata tā domāt. Tad kāpēc mums par tādu būtu jābalso?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 23.11.2012. 01.51

    kolpants:
    “pātaga te ir tādā nozīmē, ka tas viss tika darīts tikai un vienīgi rietumu spiediena dēļ, nevis tieši valsts labas gribas dēļ un protams ka to visi cittautieši redz un jūt. tāpēc i rezultāti ir tādi, kādi ir.”
    Te ir vairāki neloģismi – par pātagu un burkānu Kristaps Freimanis runāja, domājot par integrējamiem un valsts politiku, attiecībā uz tiem. Pastāsti, kā tu uz savas ādas esi to pātagu izjutis? Vai rētas palikušas? Pirms lietus – smeldz? Naabadziņš :))
    Nav svarīgi aiz kādiem apsvērumiem valsts ir darījusi to, ko izdarīja. Varēja arī nedarīt. Tas ir darīts. Aplam, veltīgi derīts. Tu jau zini teicienu par pērlēm un cūkām? Katram gadījumam atgādināšu – “nav vērts cūkām pērles kaisīt”. Nu, lūk valsts “kaisīja pērles”, piešķīra nepelnītas un netaisnīgas tiesības un iespējas, bet cūkas – integrējamie netur to nekādā vērtē.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 23.11.2012. 10.20

    lno – skaidrs . Atļaušos izteikt savu viedokli par Dālderi – nezinu kāds viņš kā mūziķis , bet iespaids ,kas radies par viņu – viņš ir jauks , zinošs cilvēks, kuram diemžēl laikam nav dots vadītāja talants , kas izpaudās gan orķestra sakarā , gan arī samērā blāvā ministra darbībā. Vai viņš būtu slikts Domes deputāts ? To es tomēr neapgalvotu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 23.11.2012. 20.35

    klusais. Es domāju apmēram tāpat.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > alexander 23.11.2012. 22.08

    ….Betija…. “Ir runa par cilvēku, kas bija augstā postenī, bet tad, kad vairs nebija, izkārtoja sev stipendiju mācībām. Atkal tiekot ievēlētam, šis cilvēks pēkšņi atskārta, ka tās mācības nemaz jau tik ļoti nav vajadzīgas. Ko no tā var secināt? Par izveicību? Jā varētu būt. Par zināšanu alkām? Diez vai. Par nopietnu, nobriedušu mērķtiecīgu personību? Nav ne mazāka pamata tā domāt. Tad kāpēc mums par tādu būtu jābalso?”
    ———————————-

    …pirms kārtējo reizi mest kādam ar akmeni – vajadzētu kaut nedaudz padomāt….

    Ints Dālderis: “Sabiedrība 10.Saeimas vēlēšanās ir balsojusi par politiskās kultūras maiņu un es esmu līdzatbildīgs tās īstenošanā. Lai arī šī nav unikāla situācija, kad ministra amatu apvieno ar studijām augstskolā, un es, pieteikdamies studijām Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā, neesmu pārkāpis nevienu likumu un neesmu nonācis interešu konfliktā, uzskatu, ka patlaban nav pieļaujama darbība, kas varētu pat iedomātā līmenī mest ēnu uz jauno parlamentu un topošo valdību….
    …Ja man būs iespēja pēc jaunās valdības izveidošanas un apstiprināšanas turpināt ministra darbu, tad, objektīvi izvērtējot apstākļus, es apsveru uz ministra pilnvaru laiku studijas pārtraukt.”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 21.11.2012. 15.19

“Pēc Kampara domām, Loskutova ievēlēšana būtu kā “lapsas” ielaišana sasmakušajā Rīgas domes “vistu kūtī”, kur tā varētu ne tikai uzošņāt nelikumības, bet arī kādu korumpantu nokampt.” – Kapmars nu cenšas būt asprātis! Loskutovs, kurš gadiem ilgi nemanīja, kā viņa padotie ņem naudu no “tumbočkas” KNABā, varēs ko pamanīt Rīgas domē! Un vispār, ja jau Loskutovs piekritīs kandidēt, tad viņš, visdrīzāk, saprot, ka tur nemaz neiekļūs, jo vai nu viņš gribētu iet uz domi par kapeikām sēdēt opozīcijā, ja Saeimā var saņemt gluži pieklājīgu aldziņu. Patiesībā, ja skatās uz vienotības ļautiņiem, tad spēcīgu kandidātu, vismaz Rīgā, viņiem nu gan nav. Par Dālderi jau Žorž pareizi uzrakstīja, bet ko integratore un saliedētāja Ēlerte darīs pašvaldībā, ir grūti iedomāties, ja nu Aldermanes vietā nodarbosies ar “saliedēšanu”.

+9
-5
Atbildēt

0

mariam 21.11.2012. 14.53

Vēl gribētu aizrādīt IR rakstītājiem, ka lai arī tas ir iegājies – tā rakstīt, tomēr jāatgādina, ka domes priekšsēdētājs nav mērs. Domes priekšsēdētājs ir pilsētas lēmējvaras vadītājs, taču mērs parasti ir izpildvaras vadītājs. Tātad Rīgā (kur diemžēl lēmējvara un izpildvara ir nejēdzīgi saaugusi un sapinusies) mēra amatam faktiski atbilstu pilsētas izpilddirektors. Tallinā, piemēram, šīs varas ir stingri dalītas. Savisārs ir Tallinas mērs, bet Tallinas domes priekšsēdētājs ir Toomass Vitsuts.

+10
-4
Atbildēt

2

    Kristīne > mariam 22.11.2012. 03.04

    Pašvaldībās tas tā tomēr ir parasti, un īpaši nodalīt būtu jēga, japašvaldības varētu pieņemt noteikumus, kas ir kaut bišķi stiprāki par MK noteikumiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 22.11.2012. 08.46

    Nu, Sprūdžs jau diezgan sparīgi runāja par varu nodalīšanu lielākajās Latvijas pilsētās un tai jomā viņu atbalstu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 14.49

Man gan liekas jocīga ideja, Ēlertei ar pašvaldību lietām nodarboties, kam viņai tas??? Tad jau drīzāk pagaidīt un uz Europarlamentu

+13
-5
Atbildēt

9

    dro > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 15.01

    skudru lācis…Man gan liekas jocīga ideja, Ēlertei ar pašvaldību lietām nodarboties…
    ____________________
    Tas būtu tāpat kā Raini iecelt par Zasulauka depo priekšnieku?:)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    nezinu kā tur ar to Raini, bet principā salīdzinājums neslikts :D

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 15.19

    skudrulaacis. Ēlerti man mazliet žēl gan viņas, gan manu “egoistisko” interešu dēļ. No vienas puses neapšaubāmi gudra personība, kādu Latvijā nav daudz, no otras – trūkst stabilitātes, tāda svaidīšanās uzskatos…Pēc 10.saeimas vēlēšanām teiktais: ņemot koalīcijā SC, mēs ne ar ko neriskējam…Cik daudz ļauna SC valstij nodarīja, atrodoties opozīcijā un kas būtu noticis, ja koalīcijā būtu bloks ZZS + SC?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 15.58

    lno

    Tas būtu tāpat kā Raini iecelt par Zasulauka depo priekšnieku?:)

    Bravo, nīgrais cilvēk, lno!!!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    enjoy > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 16.18

    Tas būtu tāpat kā Raini iecelt par Zasulauka depo priekšnieku?:)
    ————
    Brīdināt vajag līdzcilvēkus! Tagad nospļauts ar kapeju gan galds, gan monitors, gan klaviere jāžāvē. :))))

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 16.54

    lno
    “ja koalīcijā būtu bloks ZZS + SC?”

    Varbūt SC + ZP?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 20.16

    articulus100. 10. saeimā ZP nebija:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Mārtiņš Ozoliņš 21.11.2012. 20.44

    lno
    Vainigs

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 21.11.2012. 14.32

Pret Loskutovu un Dalderi Vienotības sarakstā man personīgi nav iebildumu. Ceru, ka Dombura virzīšana mēra amatam, ir tikai baumas. Manuprāt labi kandidāti šim amatam būtu Broka un Pavļuts, bet viņi jau nav klana cilvēki…

+13
-4
Atbildēt

8

    mariam > dro 21.11.2012. 15.05

    Par Broku man grūti ko sacīt, bet Pavļutam tomēr derētu mazliet to aroganci un augstprātību atmest. Nesaku, ka jāizskatās tik saldenam vai slīpētam kā Ušakovam, bet nu – bišķi vairāk iejūtības pret pārējo sabiedrību un cilvēkmīlestības Pavļutam kā politiķim par sliktu nenāktu.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.11.2012. 15.19

    žoržs. Neesmu ievērojis.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 21.11.2012. 15.36

    Es ar kaut kā neesmu manījis no Pavļuta tādas izpausmes kā žoržs.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    enjoy > dro 21.11.2012. 16.27

    Lokutovs- ļoti labi, Dalderis- nav vērtējuma, Broka- arī nav vērtējuma’. Manuprāt, vislabākais būtu Pavļuts- emocionāli nosvērts, draugos ar galvu, labas retorikas spējas, patīk krieviem, kas Rīgā nav mazsvarīgi, bet (c)….. viņš tagad ir ieķēris enerģētikā, kas Latvijai ir visaugstākās prioritātes intereses. Kurš nāks viņa vietā? Vai tam pietiks drosmes?
    Pulku gan vajadzētu delitēt no sarakstiem. Nekā personīga, bet viņam tāds alternatīvi apdāvinātā imidžs.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 21.11.2012. 20.31

    Brokas intervija Dienai
    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/broka-riga-javada-nezaudejot-latvisko-identitati-jaunais-vilnis-11-novembra-krastmala-nav-istaja-vie-13975942

    Kā jūs vērtējat Nila Ušakova darbu Rīgas mēra amatā?

    Uzskatu, ka Rīgas dome kopumā – ne tikai Nils Ušakovs – ir pieņēmusi virkni pilsētai un iedzīvotājiem pareizu lēmumu. Un es pozitīvi to novērtēju. Domāju, ka nākamajam Rīgas mēram, vienalga, kas tas būs, ir jāturpina iesāktās lietas.
    =========
    NA kļūst gudrāka un saprot, ka ar pliku “viss ir nepareizi, mēs darīsim savādāk, bet tagad neteiksim kā” tālu netiksi?

    un drīzāk ar tādu nostāju NA cer noņemt pirmkārt jau tieši latviešu balsis no V un RP

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristīne > dro 22.11.2012. 02.58

    “Pavļutam tomēr derētu mazliet to aroganci un augstprātību atmest”
    ===
    Gudrība nav arogance/augstprātība. Tiešām nav… Augstprātības novērošanai labāk izmantot Āboltiņu – šādas tāda intrigantes spējas. izteikta augstprātība, daudz ambīciju, maz pamata.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 22.11.2012. 06.32

    Pulks pat twitter lietotāju tēlu sabiedrība ir mēģinājis sablamēt, par viņa partiju (pat)nerunājot.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mariam > dro 22.11.2012. 09.01

    Nu, jauki, ja manis nosauktās īpašības Pavļutam nemaz tā nav manāmas, acīmredzot ir uz pareizā ceļa. Par viņa intelektu, reformatora ambīcijām man nav šaubu – tās Latvijai / Rīgai ir vajadzīgas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

mariam 21.11.2012. 14.29

“2014.gadā Rīga būs Eiropas kultūras galvaspilsēta, tāpēc kultūras jomā Rīgas dome nevar būt “bāla, jēla un nekāda”, uzsvēra “Vienotības” ģenerālsekretārs.” | | | “Bāls, jēls un nekāds” – tie ir taisni tie apzīmējumi, ko var attiecināt uz Dālderi kā politiķi un kultūras ministru . Tāds pat kā Zaltelrs (lielāko daļu no termiņa) bija prezidents, Vilnīts – KNAB vadītājs vai Apsīts – tiesībsargs, – tāds arī Dālders bija kā kultūras ministrs – nekāds.

Loskutovs, Rotbergs, Ēlerte – tie gan, kopumā vērtējot varētu būt Rīgas sarakstam labi kandidāti, kas Vienotības izredzes kopumā vairotu. Ceru arī, ka Pulks netiks bīdīts par domes priekšsēža kandidātu, tik daudz prāta jau cerams organizācijai būs. Nav jau man nekas pret viņu personīgi, bet nu – jāvērtē tomēr reāli. Bīdot savulaik lecīgo Jaunupu vai lauķi Kristovski par Rīgas domes priekšsēdētāju kandidātiem – tās nu bija acīmredzamas kļūdas.

Kandidātu nosaukšana – tas ir labi, taču nākamajam solim vajadzētu būt diskusijai par programmu, attīstības redzējumam. Carams, pēc tās dikti gaidītās Rīgas konferences Vienotība varēs nākt klajā ar ko jēdzīgu arī šajā jomā.

+8
-9
Atbildēt

2

    piziks > mariam 22.11.2012. 06.29

    Žorž, par alkatīgā un nesegti ambiciozā Ģirta Valda
    K-k-k-k-krrrrrrrrrrrrristovska pielīdzināšanu lauķiem īstie/kārtīgie lauķi sadotu pa Tavu augstprātīgā “Rīgas pamuļķa” purnu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 22.11.2012. 08.55

    Nu, par to nav šaubu, ka Kristovska atbalstītājiem jābūt gataviem rokas izvicināt, – Rīgā taču viņš solīja ieviest militāru disciplīnu. Tik nu, laikam ne viņam, ne viņa partijai pietika sajēgas saprast, ka Rīgas elektorāts tomēr atšķiras no provinces. To pašu kļūdu pēc tam arī Vienotība pieļāva saeimas vēlēšanās, Kristoviski bīdot Rīgas sarakstā, savukārt Ēlerti un Štokenbergu -, laikam Zemgales, vai kādā tur citā. Nu, jāsaprot, tak ka Rīgas un lauku/mazpilsētu elektorāti mazliet atškiras un liekot otrādi, tas, iespējams, būtu aizgājis, kamēr tādu, nosacīti, pilsētās vērtību sludinātāju Ēlerti bīdot laukos – tā bija izgāsānās. Un atbilstoši tas pats – par Kristovski Rīgā.
    (Piekrītu gan zemāk rakstītajiem, ka Ēlerete tomēr ir nacionāla, ne municipāla mēroga politiķe un Rīgas domē viņu varu iztēloties tikai kā atsperoties atkal nākamajām saeimas vēlēšanām.)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam