Premjerministri parādē – Latvija ir sekmīga

68

Komentāri (68)

Mārtiņš 18.11.2012. 19.35

Apsveicu visus Latvijas dzimšanas dienā! Par spīti nebūšanām, esam sasnieguši ļoti daudz. Novēlu visiem Latvijas iedzīvotājiem kuplas ģimenes, labklājību un mīlestību pret sevi, saviem līdzpilsoņiem un Latviju. Saules mūžu mūsu valstij!

+10
0
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Mārtiņš 19.11.2012. 00.02

    Eriks
    “Par spīti nebūšanām, esam sasnieguši ļoti daudz.”

    Mus var apsveikt. Par spiti Urbanovica un Zatlera izteiktiem draudiem, mes vel joprojam esam dzivi.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 18.11.2012. 15.11

Ozoliņš:
Izrādās, visskandalozāko priekšlikumu […] atnesis TB/LNNK tieslietu ministrs Gaidis Bērziņš. […]
Taču minētā ir tikai viena no daudzajām spilgtajām epizodēm šajā stāstā par Latvijas jaunāko laiku vēsturi.
======================================
Toties minētā epizode ir VIENĪGĀ no “daudzajām spilgtajām”, ko Ozoliņš izvēlas atreferēt.
Turklāt epizode, ko atstāsta visnepopulārākais un “Irai” it kā visnetīkamākais premjers, kura toreizējo notikumu interpretācijai tomēr tiek dāvāta tā vislielākā uzticība.:)

Var jau būt, ka Fantomass ir Lembergam uzticīgs sulainis. Bet, pat ja tā – vai tā ir Latvijas politikas lielākā problēma? Manuprāt, varbūt kāda Nr. 28.

+5
-10
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Sanšains 18.11.2012. 18.40

    ——–
    Lielākā Latvijas politikāņu veiksme kopš 1990.g.4.maija – tā ir mantojumā saņemtā ideoloģija. Tikai stingri turoties pie savas ideoloģijas varēs turpināt ”veiksmes stāstu” (sk.Re:Baltic pētījumu par nabadzību):

    ‘ Kas ir tas, ko mēs, latvieši, pieminam? Lietas pieminēšanas biežums, acīmredzami, liecina par aktualitāti un ietekmes spēku. Un te nu nepamanīta nevar palikt pēc Pāvila Rozīša romāna «Ceplis» motīviem uzņemtā filma, kas goda vietā (televizora ekrānā) tiek celta ik 18.novembri un vēl pāris reižu gadā – vienkārši, lai neaizmirstās. Un tieši Ceplisms ir tā mitoloģija, saskaņā ar kuru dzīvo mūsdienu Latvijas sabiedrība.’

    Ceplisms – Latvijas nacionālā ideoloģija

    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/ceplisms-latvijas-nacionala-ideologija-699622

    0
    -3
    Atbildēt

    0

valdis 18.11.2012. 15.03

A.Ozoliņam. Vienmēr ļoti būtisks Jūsu viedoklis. Sveicieni mūsu visu dzimšanas dienā.
Domājot par mūsu pēctecību, ļoti pietrūkst prātu, kas spēj redzēt “uz priekšu”. Tikai tagad apjaušam visus mūsu riskus, iestājoties Eiropas savienībā. Tikai tagad, kad esam pieļāvusi tik daudz kļūdu. Bet kur bija mūsu gudrie prāti, kas, diemžēl, neprata prognozēt robežu atvēršanas riskus, jo ienācām savienībā ar daudz augstāku dzīves līmeni. Kāpēc neatradās neviens, kas apjaustu un savlaicīgi sabiedrībai spētu atvērt acis , kas mūs sagaida? Mums bija jāapjauš un jābūt gataviem visiem riskiem, jābūt stratēģiem. Nedrīkstējām ļauties pašplūsmei. Ar mums notika gluži tas pats, kas ar cukura ražošanu. Nebijām gatavi, diemžēl – mūsu polittehnologi bērnu autiņos. Joprojām cīnāmies tikai ar sekām.

+2
-4
Atbildēt

2

    Ainārs > valdis 20.11.2012. 13.06

    Kas tie par murgiem? Kāda tad ir Latvijai alternatīva, ja mēs nebūtu iestājušies ES un NATO? Vai kādam tiešām nav skaidrs, kur mēs būtu? Moldova, Ukraina, Gruzija?? Aicinu visus, kam nepatīk ES, pārcelties aiz Zilupes, tur gan ir laimes zeme!
    Un šajā premjeru izdevumā Emsis, starp citu, pateica ne jau ko jaunu, bet ļoti svarīgu, kas ir jāatgādina atkal un atkal īsprātīgajai un īsatmiņu tautai:
    Dižai kaimiņvalstij mēs esam interesējuši pēdējos 1000 gadus, un interesēsim arī nākamos 1000 gadus. Dižā kaimiņvalsts nekad nepateiks, ka Baltijas valstis viņus neinteresē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 20.11.2012. 16.17

    Komentārs nebija par to, lai nestātos Eiropas Savienībā, bet gan par to, lai ietājoties ES, apzinātos daudzos riskus, kas mūs sagaida un jau savlaicīgi darīt visu, lai novērstu tos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 18.11.2012. 13.19

Vispār jau tā premjeru aptauja dod ieskatu par mūsu valsts pilsoņiem, vai arī par visiem, kuri dzīvo Latvijā!
Mani patiesi izbrīna tas, ja vienādi tiek vērtēti Repše un Gailis piemēram! Varbūt, ka atmiņa ir īsa tiem, kuri tā vērtē, jo Repšes laikā taču ekonomika gāja uz augšu un pat papildus budžetā tika dalīti līdzekļi miljonos, bet Gaiļa laikā bija pats lielākais budžeta tēriņš un budžets tika nodzīvots līdz pamatīgam mīnusam. Kā var zemu vērtēt Krasta premjerēšanas laiku?
Kur tad vēl Godmanis ar savu premjerēšanu, jo tiklīdz pie varas tā nepatikšana Latvijai klāt!Pirmajā premjerēšanas periodā tā epopeja ar metālu izvešanu, bet otrajā Parekss, kas vēl ilgi sitīs pa Latvijas iedzīvotāju ienākumiem! Ak, ši mūžam īsā atmiņa, kā tajā dziesmiņā, jo tālāk mans brūtgāns, jo mīļāks viņš man!

+14
-3
Atbildēt

5

    dro > austrisv 18.11.2012. 13.23

    Bet. Priecīgus svētkus Tev un ģimenei:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 18.11.2012. 13.59

    Bet
    “Pirmajā premjerēšanas periodā tā epopeja ar metālu izvešanu”

    Epopejai ar metala izvesanu nebija ne vainas, tikai Godmana valdiba licenzes dalija savas sugas braliem, ka piemeram Lancmanim, visus parejos speletajus izsledzot no biznesa. Igaunija bija rekordists metalu eksporta, jo tur licenzes vareja sanemt vienkarsi un katram, kam pietika uznemibas bija iespejas uztaisit miljonus uz no krievijas izvesta metala.
    Bija simts citas lietas, par ko Godmanim un Gailim, katram varetu ieskiebt pa desmit augstakiem soda meriem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > austrisv 18.11.2012. 13.59

    ——-Bet(..)
    Ak, ši mūžam īsā atmiņa, kā tajā dziesmiņā, jo tālāk mans brūtgāns, jo mīļāks viņš man!
    ==============================================================================
    http://www.youtube.com/watch?v=aYWOWSYOM-Q
    (..)
    Bet, kas lielīdamies pārdot / Ved uz tirgu pelavas,
    Tas kā pelus, vējam ārdot, / Zūd no ļaužu piemiņas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.11.2012. 17.49

    Ino, paldies! Tev tāpat un Tavējiem arī! Kas var būt labāks par ŠIEM svētkiem!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > austrisv 18.11.2012. 19.50

    Gailis ir viens no premjeriem , kurš savas premjereešanas laikaa no plikadiidas iekļuva miljonaaru sarakstaa,proti , kameer šis bija premjers , veel nebija dibinaata privatizaacijas aģentūura ,lembe noprivatizeeja visu Ventspili , šis viirelis aadas mantelii liidz zemei liidziigs Alkaponem veelaak nopirka Ķiipsalu un vienaa mieraa ar “Mildu” apbraukaaja pasauli ,nez kaadeeļ šim viirelim nesekoja KNABa uzbrukums , paaraak augstos plauktos? …ļaujot šiem meergļiem mieriigi guleet ,taaa mees savaa valstii tiesiskumu neatguusim ,

    +11
    0
    Atbildēt

    0

Leons Rapiņš 18.11.2012. 12.55

1. Ino: “latvieši savā valstī atdod vienu poziciju pēc otras…” – Ino tomēr pamanījis. Un laiks nespēlē latviešu pusē. Tātad, būtu jāmaina taktika. Bet tas ir latviešu vairumam aiz spēju robežas. Un kāpēc? – tāpēc, ka vairums tautiešu nesaprot šahu. Zirdziņa gājiens tiem aiz saprašanas robežas.
2. Nu nebija tie latvieši arī tajos laikos tik vienoti savos uzskatos. bija daudz dramatiskāka situācija – pilsoņu karš, kad latvietis karoja pret latvieti. (Stučkas strēlnieki, varonīgi un spējīgi.kurus visi bāleliņi piemirsuši.
3.Sapuvušajām Eiropas vērtībām reāla alternetīva ir šariāts – tur ir arī tradicionālās kristīgās vērtības vairumā. Izvēle brīva.

+5
-8
Atbildēt

1

    dro > Leons Rapiņš 18.11.2012. 13.26

    guste. Un kāpēc? – tāpēc, ka vairums tautiešu nesaprot šahu.
    ____________________
    Vairums tomēr saprot, ka šahā nevar ziedot karali, bet daļa Vienotība nesaprata, un guste tagad nesaprot, ka ar SC nevar veidot koalīciju:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

dancis4 18.11.2012. 12.35

Premjeru pārlūks izdevies – izlasot visu jutos kā pēc laba vīna baudīšanas – apcerīgi un pozitīvi. Paldies, Ir, un visiem jaukus svētkus !

…vecāmamma man atstāja
Latviju pašu
viņa neteica lai to mīlu
viņai nebij par to bažu. /U.Auseklis/

+17
0
Atbildēt

0

    Signija Aizpuriete > dace_roze_lmt_lv 18.11.2012. 11.56

    ——-
    ‘Melnsimtnieku/Черносотенцы’ aicinājums tieši laikā – tūliņ’ sāksies translācija no Saeimas….off

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dro 18.11.2012. 11.22

Man Latvija ir tāda pati vērtība kā ģimene, bet vērtējot gadus no neatkarības atjaunošanas, ar pilnu atbildību varu apgalvot, ka latvieši savā valstī atdod vienu poziciju pēc otras…Ilustrācijai tikai daži piemēri – vai 90. gadu pirmajā pusē kāds varēja iedomāties, ka 16. martā Brīvības piemineklis būs jāiežogo, ka latviešu politiķi nopietni apsvērs iespēju veidot koalīciju ar inerfronti?

+11
-6
Atbildēt

8

    mary75 > dro 18.11.2012. 11.40

    Nu nezinu, salīdzinājums, manuprāt, nekorekts, bet, ja reiz salīdzina, sieva un bērni, gandrīz jebkuram, manuprāt, vienmēr būs pirmajā vietā.
    Pat dižie skolotāji Markss un ļeņins teikuši – ģimene ir jebkuras sabiedrības un valsts pirmsākums un pamats, un tu tam nepiekrīti?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 18.11.2012. 11.42

    ———– – vai 90. gadu pirmajā pusē kāds varēja iedomāties, ka 16. martā Brīvības piemineklis būs jāiežogo, ka latviešu politiķi nopietni apsvērs iespēju veidot koalīciju ar inerfronti? ============================================================================= Domāt vajag – un LTV1 pašlaik demonstrēto k/f ‘Pie bagātās kundzes’ paskatīties, var būt kāda apjēga par 1988. – 1991.gg. iesēto radīsies?

    http://www.youtube.com/watch?v=ab6rOk7BkPs

    Un kāpēc jūs domājat, ka es vēl domāju
    – epizode no k/f Pie bagātās kundzes (1969)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.11.2012. 12.11

    dzeris49. Pat dižie skolotāji Markss un ļeņins teikuši – ģimene ir jebkuras sabiedrības un valsts pirmsākums un pamats, un tu tam nepiekrīti?
    ____________________
    Tavi dižie skolotāji ir tik daudz teikuši un tikpat bieži mainījuši domas kā tu, ka beigās diez vai paši zinājuši, kāda ir viņu nostāja. Ja Ļeņins būtu domājis, ka ģimene ir valsts pamats, tad jau pēc revolūcijas nebūtu valdījusi tāda vakhanālija.Varbūt painteresējies, ko Engelss domāja par ģimeni, kā Markss cerēja organizēt sabiedrības dzīvi. Griezies pie edges, tam bez pārliecības vēl ir arī zināšanas:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 18.11.2012. 12.44

    Nu tak neuzvelcies tik ļoti, es jau par tiem “skolotājiem” ar humoru.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 18.11.2012. 14.04

    dzeris49
    “Pat dižie skolotāji Markss”

    Diza skolotaja Marksa merkis bija bernus izaudzet inkubatoros, bet vinu vecakus nodarbinat darba nometnes.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 18.11.2012. 14.07

    lno
    “vai 90. gadu pirmajā pusē kāds varēja iedomāties, ka 16. martā”

    Vai 90. gadu pirmaja puse kads vareja iedomaties, ka politiki atteiksies pieminet musu varonus, legionarus, noliekot ziedus pie Brivibas pieminekla 16. marta?
    Viena pati mazaka piekapsanas fasistu izdzimtenu un vinu pakalpinu prieksa, provoce tos uz jauniem uzbrukumiem.
    Butu kriev-zidu fasistu izdzimtenim, Gilmanam, par musu varonu pieminas apganisanu, ierodoties pie Brivibas pieminekla stripaina ancuka, piespriedusi desmit gadus “без права переписки”, nekas tads vairs neatkartotos un pabriki un freibergas butiski samazinatu savas ambicijas un degsmi, kalpojot cekai.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > dro 19.11.2012. 20.20

    >lno
    …vēl Bernards Šovs ko domāja un rakstīja, un vēl ar staļinu tikās par to pašu jautājumu – kurus iznīcināt un kurus nē!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > dro 19.11.2012. 20.21

    >edge indran -laikam esi aizmirsis, kas bija pasūtītājs k/f ‘Pie bagātās kundzes’

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 18.11.2012. 09.55

Patreiz lielāksis apdraudējums Latvijai ir vēlētājs, kas balso par SC, ZZS un arī NA, kas jau tradicioanāli izmanto gan nacionālpopulismu, gan sociālpopulismu savu mērķu sasniegšanai, un šo partiju pārvaldītajā Latvijā gan gribētos dzīvot mazāk par visu.
Principā, visas trīs partijas ir antidemokrātiskas, antiliberālas, ar simpātijām pret autoritarām valsts pārvaldes formām, kaut vai tas, ka par “sorosītiem” murgo visas trīs pilnīgi vienādi, jau daudz par ko liecina.
Tas Latvijas elektorāts gan neko daudz nav mainījies, vēl arvien uzķeras uz tiem pašiem saukļiem un diezgan daudzi pat domāt īsti negrib ( vai nespēj).
Uz nākamo Saeimas sastāvu skatos stipri pesimistiski.
Ja arī varēja veikt nepieciešamās reformas gan izglītības sist., gan tiesu sistēmā, kas ir divas Latvijas vājās vietas, tad to varēja veikt šī Saeima, tā vietā redzam, faktiski, absolūto neieinteresētību neko mainīt gan no V, gan no NA puses, drīzāk jau, vēlmi tās reformas nobremzēt, atkal jau kādas šauras grupas interses izrādījās spēcīgākas par valsts kopējām interesēm.

+13
-14
Atbildēt

12

    dro > mary75 18.11.2012. 11.03

    “Sabiedriskās domas veidotājs” postenī jau no agra rīta, un cenšas improvizēt par savu iemīļoto tēmu. Tagad par SC aģitēt būtu pavisam muļķīgi – paliek vāja cerība uz RP, tādēļ “Štirlics” nopūšas: -Uz nākamo Saeimas sastāvu skatos stipri pesimistiski-:)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 18.11.2012. 11.13

    ———–
    Vilis Vītols:’ Atgādināšu pulkveža Jukuma Vācieša četrus vārdus no uzrunas saviem strēlniekiem Piņķu baznīca: “Zemgalieši, apzinieties savu spēku…” Mums visiem Vācietis šodien droši vien teiktu – latvieši, apzinieties savu spēku.’ (Delfi.lv)
    – Ja pat Venecuēlā miljonus ‘godīgi un likumīgi’ nopelnījušie sāk piesaukt Sarkanās Armijas pirmo virspavēlnieku, tad ne tikai uz nākamo, bet arī 2030.g. saeimas sastāvu jāskatās pesimistiski. Pareizi jau Ulmaņlaiku paaudzes pārstāve, kas visu apzinīgo mūžu LPSR nostrādājusi,publiciste Anda Līce raksta:

    ‘Patiesība bez mīlestības ir postoša’

    Tautas gudrība saka – ar diegiem nav aršana. Bet mēs tomēr aram, jo pirmajā brīdī šķiet: nav jau ar ko citu art – striķi ir sapuvuši, auklas atvijušās, bet virves, lai varētu vieglāk izvazāt, sacirstas gabalos. Nav brīnums, ka visu laiku kaut kas iet grīstē.’

    http://la.lv/index2.php?option=com_content&view=article&id=363124:lai-nkams-paaudzes-ms-piemintu-ar-labu-vrdu&layout=print&tmpl=component&Itemid=440

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.11.2012. 11.34

    Ino, tavi domubiedri jau taču zināja teikt, ka ne jau tāpat vien es to daru, vai tad tu vēl nesaproti, ka man maksā par katru komentāru?
    Jo vairāk komentāru, jo lielāka alga, plus vēl piemaksa par kvalitāti un prēmijas.
    Kremlis gan palicis skops, bet Soross vēl arvien maksā labi.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 18.11.2012. 11.51

    dzeris49. Nezinu kā citi, bet es nemaksātu:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 18.11.2012. 11.52

    ——-dzeris49 Ino, (..)
    Kremlis gan palicis skops, bet Soross vēl arvien maksā labi.
    =============================================================================
    VVF runa Ņujorkā 1994.g.18.novembrī:
    ‘Tas, ko mēs Latvijā gribētu redzēt, būtu jauns, tieši Latvijai piemērots sabiedriskais modelis, kas sevī apvienotu to labāko, kas izmantojams gan no sociālisma mantojuma, gan no kapitālistiskās sistēmas……’
    (Tādi esam…..03.02.1995.Latvijas Avīze)

    – Верной дорогой идите, товарищи (Владимир Ленин )

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 18.11.2012. 12.02

    dzeris49. Pieslīpē gan savu filozofiju, jo nav saprotams, kā var aģitēt par SC, nosodot Krieviju /agrāk/ vai, nosodot SC, atbalstīt RP /tagad/. Tāpat droši vien tikai ezim saprotama vienlaicīga Berluskoni nosodīšana un Sorosa slavināšana.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.11.2012. 12.39

    Ienaidnieki tak vienādi gan SC, gan NA, gan ZZS – sorosīti, “liberasti”, pilsoniska sabiedrība, tātad, principā, visiem kopā ir pret ko draudzēties.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 18.11.2012. 13.02

    ZZS, NA pret pilsonisko sabiedrību? Tas man ir jaunatklājums. Tiesa viņi ir pret Jaunās Eiropas viendzimumu ģimeni, bet ģimene kā saprotu, tev ir svēta?
    Viendzimumu ģimene kā valsts un ES pamats skan lepni:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 18.11.2012. 14.20

    dzeris49
    “Uz nākamo Saeimas sastāvu skatos stipri pesimistiski.”

    Tas vies zinamu optimismu, kaut gan nevar nenemt vera vecu teicienu “suni rej, vejs iznesa”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.11.2012. 14.40

    Jā, Lembergs un NA jau nu īstie pilsoniskās sabiedrības atbalstītāji, tāpēc jau gan Lembergam, gan Iesalniekam Soross, kurš dod grantus pilsoniskas sab. veidošanai, ir lielākais ienaidnieks.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > mary75 19.11.2012. 20.10

    Tik daļēju taisnību pasaka LV!
    Tautas gudrība saka – ar diegiem nav aršana,
    AR ZĀRKIEM NAV SĒŠANA!
    ——
    Un vēl: ne jau Tev mācīt Vītola kungu – vienu no izcilākajiem šodienas latviešiem: Jukums Vācietis motivēja zemgaliešus, cerībā, ka “godīgie krievi” kopā cīnīsies, bet, atvainojos, “piekāsa”, kā vienmēr!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    marmed > mary75 19.11.2012. 22.18

    Principā, visas trīs partijas ir antidemokrātiskas, antiliberālas, ar simpātijām pret autoritarām valsts pārvaldes formām, kaut vai tas, ka par “sorosītiem” murgo visas trīs pilnīgi vienādi, jau daudz par ko liecina.

    NU un kāpēc gan cilvēki kas sevi uzskata par antiliberāliem nevarētu balsot par kādu no šīm partijām, un tikai nevajag saukt viņus par tumsoņiem, tam ar intelekta līmeni nav nekāda sakara, vienkārši kāds ir konservatīvs kāds vairāk liberāls…. par antidemokrārtisku es sevi gan nenosauktu, patīk iespēja vēlēt par ko velos, bet drošvien ja ar antidemokrātiskām metodēm varētu novēst to, ka pie varas nāk kāda man netīkama partija, drošvien pret to man nebūtu iebildumu, jo tāpēc jau es balsoju par kādu partiju, jo es ticu tai partijas programmai, nevis, demokrātijai vai nedemokrātijai. Par autoritārismu, teikšu, ka tomēr esmu pret to, jo mēdz būt gudri autoritāri līderi, bet tomēr viņi paliek veci un dumji un no varas brīvprātīgi neaiziet un tad sākas problēmas, tā kā, pat ja daži līderi šobrīd liekas simpātiski, ar laiku viņi tādi neliksies.

    un runājot par sorosītiem, es protams te negribētu meklēt baigo sazvērestību, bet kā mēs zinām, tad Latvijā ir Sorosa fonds, un ar viņu ir sakars dažiem V un RP biedriem, tātad kaut kāda politiskā ietekme viņam ir. UN, kas ir pats Soross? No Krievijas viņš ir izraidīts, bet nu protams Krievija ir nedemokrātiska valsts, to nav vērts ņemt vērā, bet viņam ir apsūdzība arī Francijā!!! un arī Anglijā laikam! Vai ta tas nebija viņš, kas uzbruka Agļu mārciņai? Tas, ka viņš ir finansu spekulants tas ir skaidrs, ko vairāk šobrīd nevar pierādīt. un ņemot višu šo vērā ar’ko Lemberga stipendiāti ir sliktāki par Sorosa stipendiātiem? es neredzu atšķirību!

    un vispār lasot Tavus komentārus tā vien leikas, ka kādā 90tajā gadā kāds Rietumu onkulis uzpirka tevi ar jauniem džinsiem un kožļeņu bloku un kopš tā brīža Tu esi ķluvis par Rietumu fanātiķi. :) tas tā joks

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 18.11.2012. 09.20

„….Kalvīša teiktais, ka konkrētos grozījumus, kuri ļautu oligarhiem piekļūt operatīvai informācijai, ierosinājis šis “Tēvzemes” politiķis…” – vai tad kādam nav skaidrs, ka Kalvītis Sorosa un neoliberāļu uzdevumā apmelo vienīgos patiesos Latvijas aizstāvjus? Bail pat iedomāties, kas gan būtu palicis pāri no mūsu valsts, ja to nesargātu plikvēderi ar lāpām.

+8
-11
Atbildēt

0

mariam 18.11.2012. 08.28

Ozoliņš jau neapgalvo, ka sistēma garantē kādas konkrētas personas kļūšanu par premjeru, bet drīzāk saka to, ka tā rada priekšnoteikumus attīstībai un ka ļauj īstenoties “tautas kolektīvajai gribai”. Ir jau sava taisnība teicienam, ka katrai tautai tāda valdība, kādu tā pelnījusi un arī tam, ka saeima ir kā spogulis vai esence. Parlaments un caur to arī zināmā mērā valdība atspoguļo sabiedrību, kurā ir gan ZZS, gan SC, gan arī – NA piekritēji.

Attīstības ceļu šais divdesmit gados gājusi ne tikai vara, bet pirmkārt jau pati sabiedrība. Un tas ceļš jau objektīvu apstākļu dēļ nevar būt ātrāks un straujāks, kā nu tas ir, būtiskas pārmaiņas sabiedrībā var pamanīt lūkojoties tikai desmit, divdesmit gadu griezumā. Un līdz ar to arī vara – ir jau, protams, brīži, kad kaut kas notiek straujāk – kā Atmoda vai saeimas atlaišana, kad jau pēc pusgada vai gada ir redzamas kādas kvalitatīvas izmaiņas, bet tie ir tikai brīži un ilgākā laika posmā skatot tas izlīdzinās un attīstība ir pakāpeniska, lai ar varbūt ikviens no mums kādas pozitīvas izmaiņas gribētu ātrāk. Bet, kā jau Ozoliņš norādīja – attīstība notiek.

+5
-7
Atbildēt

1

    dace_ampermane > mariam 18.11.2012. 19.13

    žoržs Bet, kā jau Ozoliņš norādīja – attīstība notiek.

    Bet, kā jau Ļeņins norādīja :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 18.11.2012. 08.16

Neesmu nekāds politikas eksperts :), taču mana intuīcija man saka priekšā, ka, lai arī esam NATO un ES dalībvalsts un šobrīd liekas, ka Latvija ir uzņēmusi pārliecinošu kursu ārā no krīzes, mēs nebūt nevaram sākt justies pārāk pašpārliecināti par atjaunotās LR drošību ilgtermiņā. Un ne jau ārējā apdraudējuma dēļ – no Kremļa putinistiem mūs pasargā NATO un ES dalībvalsts statuss,un arī ne vietējo Latvijas putinistu dēļ, jo pagaidām vēl demokrātiski un Latvijai tradicionāli domājošo LR pilsoņu kopums ir arī mūsu pilsoņu vairākums un tieši šis fakts ir tas, kurš šobrīd vēl Latvijā ir spējīgs nodrošināt mūsu valsts pēctecību ar 1918. gada 18. novembrī dibināto Latvijas Republiku.
Taču neizbēgams ir arī fakts, ka šis “tradicionāli” domājošais LR pilsoņu vairākums, kurš apzinās to, cik mūsu tautas dzīvotspējai ir nepieciešams tieši šīs dienas atjaunotās LR pēctecība ar 1918. gada Republiku, samazinās. Cilvēki vienkārši nodzīvo savu mūžu un mirst, un vietā nāk jauna paaudze, ar citām vērtībām un tas ir dabiski līdz brīdim, kad aiz nevērības pret it kā pašsaprotamām lietām tiek pēkšņi pazaudēti valsts pamati. Bet šobrīd tieši “uz to viss iet” , ja salīdzinām – ko runāja un rakstīja, kādas vērtības uzturēja latviešu inteliģence 1918.gadā, un kādus ideālus uztur un par ko runā, un spriež mūsu intelektuāļi šobrīd, bieži vien.
Ja 1918. gadā tauta bija spējīga radīt pati savu, vēl nebijušu valsti, tad šobrīd mūsu “domātāju glavgals” :) bieži vien ir spējīgs tik vien, kā sekot kādam svešam un apšaubāmam piemēram.
Atjaunota Latvijas Republika var pastāvēt tikai tad, ja mūsu valsts tiek balstīta uz tradicionālām, gadsimtiem ilgi pārbaudītām latviešu tautas garīgajām vērtībām.
Bet, ja par 21.gs “gaismas nesējiem”, kuri te pēdējā laikā sevi tik bravūrīgi mēģina pieteikt, ārdot zem savām kājām esošos pamatus :), tad vispirms sevi ir jāpierāda un tad var taisīt šādus šovus. Tas attiecas arī uz žurnālu – portālu IR. Priecīgus svētkus visiem :)

+13
-9
Atbildēt

18

    mariam > buchamona 18.11.2012. 08.59

    Nezinu, cik tev gadu, bet pieņemu, ka cienījams vecums, tāpēc arī tik liela loma tradīcijām. Bet kas tad ir tās “tradicionālās, gadsimtiem ilgi pārbaudītās latviešu tautas garīgajās vērtības”? Domāju, ka ļoti lielā mērā tās ir tās pašas kristīgās pamatvērtības, uz kurām veidojusies rietumu civilzācija. Plus vēl – apgaismības ienestās vērtības – individuālā brīvība, tiesību vienlīdzība, demokrātija. Uz to pamata bāzējas gan vairums rietumu valstu, gan tika radīta arī 1918. gada Latvija. Vēl var piebilst, ka Eiropas kultūra ir lielā mērā pilsētu kultūra – un pilsonība ir nevis no valsts, bet no pilsētas un pilsoniskās vērtības ir pilsētas vērtības – gan demokrātija, gan tolerance pret citādajiem. Nu kopumā tās ir gan šodienas Eiropas, gan Latvijas vērtības un tas nav pretrunā. (ja nu vienīgi – latviešu viensētnieciskums ir tā vērtība – par kuras saglabāšanu jāšaubās, jo nez vai to Latvijas iedzīvotāju skaits, kas dzīvo viensētās, ir lielāks par pāris procentiem).

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.11.2012. 09.28

    žorž. Nezinu, cik nu tas ir cienījams vecums :), bet man šobrīd ir 58 gadi, taču savu ” piecīti” no rītiem noskriet vēl spēju, arī ar galvu liekas viss kārtībā, tā vismaz pašam liekas :)

    .. Bet, kas tad ir tās “tradicionālās, gadsimtiem ilgi pārbaudītās latviešu tautas garīgajās vērtības”? +++ Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu -“… Domāju, ka ļoti lielā mērā tās ir tās pašas kristīgās vērtības, uz kurām veidojusies rietumu civilzācija…”,
    taču plus vēl – katrai tautai ir savs īpašs logs, caur kuru tā redz pasauli, arī iedarbojas, veido savu apkārtējo vidi, to sauc arī par mentalitāti, kurā ieslēptās vērtības slāņojas mūsu tautas atmiņu simtgadēs un vēl senāk, un tā ir vērtība, kura īpaši jāsargā, jākopj jebkurai tautai, sevišķi tik mazai, kādi esam mēs.

    Ja runa ir par kosmopolitismu – tā tad sapni par dzīvi pāri robežām un nacionālajām identitātēm, tad no vienas puses tā ir sapņošana par sev nezināmām lietām, citā gadījumā- ja runa par migrantiem un migrāciju, tad tā ir migrantu aprobežotākās daļas praktiska nepieciešamība, proti, rast risinājumu – iekārtoties jaunos apstākļos, sevišķi neapgrūtinot sevi ar ” integrāciju”, tā vietā agresīvi uzspiežot sevi pamatnācijai. Tieši šādam egosistiski – aprobežotam baram ir izdevīgi kosmopolitismu pasludināt par īpaši gaišu, liberālu cilvēces mērķi

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > buchamona 18.11.2012. 09.29

    Pirms kara Latvijā bija gan intelektuāļi, gan „inteliģence”, kuras loma valsts likteņos ir vismaz apšaubāma („sveiks, saulainais maijs!” un nedaudz vēlāk „tik traki jau nebūs”). Tagad mums, diemžēl, krievu specifiskā raznočincu paveida „inteliģences” noskaņojumi ir valdošie. Sekas nebūs ilgi jāgaida. (Padrūms tāds skats svētku rītā, bet priekam pamata maz :( )

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > buchamona 18.11.2012. 09.45

    > J.Biotopam – Jā, tas “inteleģences” specifiskais, provinciāli autrumnieciski redzējums un viņu “vērtības” Latvijā ir sērga.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.11.2012. 09.51

    J.Biotops. Ja par pirmskara “sveiks saulainais maijs!” :), tad tāds “saulains maijs” bija iestājies lielā daļā Eiropas, laikam jau cilvēcei bija jāizdzīvo šis ” saulainas maijs”, lai to apraktu, vismaz lielā daļā, tas ir aprakts uz neatgriešanos, un, ja mēs skatāmies uz šo slimību Eiropas kontekstā, tad Ulmaņa apvērsums Latvijā bija tikai tādas vēja bakas. :)

    Par Ozoliņa atsauci uz Kalvīti un Bērziņa saistību ar ” drošības likumu” – tā tas var būt, tā tas var arī nebūt. Kopš brīža, kad IR ” atklāja un novērsa” valsts apvērsumu, nespēju bez piesardzības vairs lasīt šo portālu :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.11.2012. 10.05

    Nesaprotu, ar ko tādu tās Eiropas vērtības apdraud tās “tradicionalās” latviskās vērtības?
    Ar demokrātisku valsts pārvaldes formu?
    Ar attīstītu pilsonisku sabiedrību un varas kontroli no sabiedrības?
    Ar tendenci visiem nodrošināt kasut minimālu labklājības līmeni?
    Ar izglītības iespējām visiem, ar visiem pieejamo med. palīdzību?
    Ar tiesiskumu un likumību, godīgām tiesām, profesionālu policiju?
    Ar CTB ievērošanu?
    Ar vēlmi visus konfliktus risināt ar kompromisu palīdzību?
    Ar toleranci pret mazākumgrupām?
    Ar to, kāda tur attieksme pret bērniem, invalīdiem, pensionāriem?
    Kas konkrēti no tā visa apdraud tās latviskās vērtības?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 18.11.2012. 10.51

    ——–
    Ja skolas laikos stāstīto par ”pūstošajiem Rietumiem” esi aizmirsis, tad pārlasi Zviedrijas profesores S.Veinbergas 2012.g.15.novembrī publicēto rakstu. Šodien Rietumu sabiedrības morāli-ētisko degradāciju vairs slēpt nav jēgas, jo komunisma ideja ir mirusi – viss tagad ir atļauts:

    ”Sabiedrībai (joprojām!) svaigā atmiņā BBC ilgstošā līdzstrādnieka Jimmy Savile (1926-2011) pedofīlas akcijas, kuras viņš nesodīti varēja īstenot savas garās žurnālista karjeras laikā BBC, izvarojot ap 300 meitenīšu.
    Kā šis cilvēks varēja ilgi un netraucēti vadīt bērnu raidījumus un pie viena seksuāli izklaidēties ar bērniem pat televīzijas studijas stūrī?
    Kāpēc to neviens neredzēja? Neņēma par pilnu?
    Par vieniem klusējam. Par citiem izkliedzam nepatiesības.
    Kāpēc?’

    Varas aklums, skandālu kairinājums: BBC, CIP šefs un Ulofs Palme

    http://sandraveinberga.lv/2012/11/15/varas-aklums-skandalu-kairinajums-bbc-cip-sefs-un-ulofs-palme/#comment-3429

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.11.2012. 11.05

    Aizmirsi vēl pastāstīt, ka Amerikā nēģerus linčo.
    Pedofīli, pēc tavām domām, mēdz būt tikai “pūstošajos Rietumos”?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 18.11.2012. 11.14

    dzeris49. Tu vēl varēji iekopēt Staļina konstitūciju, un daudzi būtu sajūsmā. Es negribu ES pielīdzināt Gulaga valstij, drīzāk Kerenska Krievijai, kurā daudz tika pļāpāts, bet nekas netika darīts, kamēr komunisti pielika demokrātijai punktu.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.11.2012. 11.31

    Tā ir Ino, kas var būt sliktāks par to “pūstošo Eiropu”, kuras bojāeju pareģo jau gadus 200, vismaz, bet, tā vēl arvien dzīvo, un ir sapņu zeme ļoti daudziem cilvēkiem no ļoti daudzām valstīm.
    Nez kapēc neviens no turienes projām nemūk, visi cenšas nokļūt tai briesmīgo leberāļu pārvaldītajā Eiropā, acīmredzot, arī tāpēc, ka tur vini bez bēdām var vēlāk teikt par tiem pretīgajiem liberāļiem visu, ko tikai grib, un neviens viņus par to cietumā neliek.
    Nu tas salīdzinājums ar Staļina konstitūciju, saprotams, stipri adekvāts, ES viss tas, ko es uzrakstīju, arī tiek ievērots, iespēju robežās, atšķirībā no Staļina konstitūcijas.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 18.11.2012. 11.47

    dzeris49. Kādi iebildumi tev pret Staļina konstitūciju? Kādas brīvības tajā tiek ierobežotas? Protams, nav brīvā tirgus:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 18.11.2012. 11.59

    ——dzeris49 Nesaprotu, ar ko tādu tās Eiropas vērtības apdraud tās “tradicionalās” latviskās vērtības?
    ==============================================================================
    Sāk raidīt Āboltiņas runu Saeimā…..

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 18.11.2012. 12.01

    —–lno dzeris49. Kādi iebildumi tev pret Staļina konstitūciju? Kādas brīvības tajā tiek ierobežotas? Protams, nav brīvā tirgus:)
    ==============================================================================
    Latvijas Vadonis Kārlis Ulmanis labāk saprata gan Staļinu, gan latviešu tautu – tāpēc 1934.g.16.maija rīts Latvijā bija mierīgs – tāpat kā 1940.g.17.jūnijs….

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.11.2012. 12.08

    dzeri. … Nesaprotu, ar ko tādu tās Eiropas vērtības apdraud tās “tradicionalās” latviskās vērtības?..++++ Kas tās tādas ” Eiropas vērtības”, ja priekšā nelieto skaidrojošo vārdiņu konservatīvas, vai liberālas, vai vēl kādas Eiropas vērtības? Eiropa, tā tad arī Latvija, nav viendabīga savā pasaules uztverē, kā to varbūt vēlētos redzēt mūsu Latvijas “pēkšņie” liberāļi :)
    Tevis uzdotie jautājumi, liekas, tomēr ir jāsagrupē pēc ” specialitātēm”, šobrīd tur ir no visa pa druskai, otrs – Tu jautājumus uzdod tādā ” tonī”, it kā Eiropa (kāda?), visas šīs problēmas būtu jau atrisinājusi, ievērojot visu eiropiešu cilvēktiesības, kas, dzīvojot demokrātiskā valstī, nav iespējams, jo, kas, piemēram, vienam ir viņa tiesības, tas otram tas ir grēks. Aptuveni visiem vienādas “cilvēktiesības” ir iespējamas ” baudīt” tikai dzīvojot totalitārā valstī.

    Ja runa ir par tradicionālajām latviskajām vērtībām, kuras Tu nez kādēļ liec pēdiņās, tad šeit galveno kārt runa ir par lietām, kuras pat grūti ir uzreiz noformulēt. Dzīves ziņa, varbūt. Tas ir tas, kas šobrīd Latviju vēl pagaidām atšķir no pārējām valstīm, tas ir tas, uz kā balstoties, lielai latviešu daļai veidojas kopīgs mērķis, kā tautai, tas ir tas, kas mūs satur kopā kā latviešus un pret ko šobrīd ir uzsākta nesaudzīga cīņa, un ne jau Eiropa šo cīņu ir uzsākusi. Eiropa tieši ir viens no tiem balstiem, uz kuriem varam mēs atsperties, sargājot savu identitāti. Visbiežāk mēs paši sev esam ienaidnieki – ar savu pārprasto demokrātiju un pārprasto izpratni pret cilvēktiesībām. Manas valdības ministre man uzspieda tumsoņa zīmogu uz pieres, ne jau Briseles birokrāte, vai kāds draņķa putinists Kremlī :))

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.11.2012. 12.33

    Nē, nu tādai NPD, tās, protams, nav vērtības, bet gan tradicionālajiem konservatoriem, gan liberāļiem tās ir vērtības, ar nelielu nobīdi uz vienu vai citu pusi vai ar nacionalām īpatnībām.
    Un kādā veidā tas viss apdraud to mūsu identitāti vai “dzīves ziņu” ( īsti nesaprotu, ko tu ar to domā), man arī nav skaidrs.
    Dabiski, tur arī notiek daudzi pārspīlējumi, un viss nebūt nav ideāli, kaut ar to pašu politkorektumu, par Briseles birokrātiju neviens nav sajūsmā, bet, tas jau neatceļ to galveno.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.11.2012. 12.49

    dzeris. “Dzīves ziņu” mēģināšu noformulēt varbūt vakarā, tagad vairs nav laika :)
    “…Un kādā veidā tas viss apdraud to mūsu identitāti vai “dzīves ziņu…” ++++ K. Skalbe rakstīja, mēģināšu pēc atmiņas
    – mazu tautu lielākā nelaime ir tā, ka tās ir spiestas sekot svešiem paraugiem-

    Tā tas ir arī ar mums. Mazām tautām raksturīga ir arī sakāpināta Dzimtenes mīlestība, sava nacionālā apziņa – tad tieši šie lielumi Latvijas ” gaismas nesēju” acīs ir kļuvuši par mērķiem, kuri jānolīdzina vismaz ar ” smalku” ironiju un pārākuma sajūtu :)

    Ok, jādodas :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 19.11.2012. 09.49

    Ne vienmēr sekot svešiem paraugiem ir slikti, es te par Eiropu, no kuras mums ir ko pamācīties, tāpat, kā ir lietas, kurām piekrist nevar.
    Nelaime jau tā, ka mēs, bieži vien, paņemam to sliktāko, un to labāko no tiem paraugiem ignorējam.
    Un es jau galīgi negribu ar to pateikt, ka mums jāatsakās no savām tradīcijām, nelaime tā, ka īsti tā arī nesaprotu, kādas tad ir tās mūsu tradīcijas, kuras ir pretrunā ar tām Eiropas ( patreizējās), tradīcijām.
    Galu galā, neviens mums neuzspiež pieņemt to, kas vairākumam šķiet nepieņemams, kaut to Viņķeles grāmatiņu, homoseksuālas laulības, utt., manuprāt, taisni tas te vairākumu uztrauc.
    Bet, kādi iebildumi var būt pret tolerances politiku vispār,( ja tā netiek novesta līdz absurdam), pret pilsoniskām brīvībām, pret tiesisku valsti, utt.
    Labi, nesalīdzināsim sevi ar Šveici, bet, kaut ar Igauniju, kas mums kādreiz bija tuva pēc visiem parametriem.
    Igaunijā ir liels atbalsts ES, daudz lielāks, kā Latvijā, igauņi daudzos rādītājos ir priekšā daudzām vecām ES valstīm, un tāpēc igauņi zaudējuši savu identitāti?
    Varbūt, problēma ir mūsu pašu mentalitātē?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > buchamona 19.11.2012. 20.05

    Izskatās, ka neesat lasījis IR speciālizlaidumu par lielo 11-nieku!

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 18.11.2012. 06.37

Vēlēšanu patreizējā zistēma ne tuvu nav garantija tēmā kurš būs nominētais premjērs :) .. lūdzu, nevajag pūst cukurainas taurītes, cien. Ozoliņa k-gs :) Visādi citādi ok, un priecīgus Latvijas Svētkus ! ;)

+1
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam