Bordāns: Grūtības mums no postkoloniālisma perioda

110

Komentāri (110)

nefratete 14.11.2012. 16.20

Bordāns būdams gudrs jurists ar dekolonizāciju un deokupāciju saprot ne tikai fizisku kolonistu izsūtīšanu, bet arī okupācijas seku novēršanu tiesiskajā, institucionālajā un galvenais katras personas domāšanas līmenī. Diemžēl DDD un jāsaka arī daudzi IR komentētāji saglabājot padomju taisnvirziena domāšanu šos jēdzienus redz nepamatoti šauri. Tieši “homo soveticus” domāšana ir galvenās okupācijas sekas. Un šīs domāšanas maiņa nav panākama ar “čemodan vokzal Moskva” īstenošanu, jo šis sauklis ir tiešs padomju domāšanas stils. Padomju tiesiskās domāšanas izskaušana, sarunāšanas un “telefona tiesību” izskaušana ir veids, kā panākt okupācijas seku novēršanu, jo no PSRS Latvijā tieši ierēdniecības darba stils kā institucionalizēta un neizskaužama palieka saēd valsti no iekšpuses.

+1
0
Atbildēt

0

ilma 12.11.2012. 12.02

Tagad jau man ir diezgan vienalga, lai gan kāds centīgāks varētu parakt.
Tātad, diengan konkrēti – par Lūša k-ga laiku esot kā administratoram Jelgavas siltumtīklu uzņēmumā. Varu pat pateikt priekšā, ka būtu interesanti papētīt viņa sadarbību ar tolaik esošo siltumražošanas uzņēmuma vadītāju, arī kā pašvaldība kapitalizēja savulaik neveiksmīgā 90-to gadu rekonstrukcijas laikā ietaisītos parādus utt. Kādi akcionāru sapulcēs tika pieņemti lēmumi. Arī par tarifu veidošanu. Pat esošajos arhīvos tie ir pieejami. Arī cilvēki vēl dzīvi.
Piekrītu, laiku tas prasa ne pa jokam. arī zināmus līdzekļus. Tomēr, šo to jau var atrast. Jāzina gan arī diezgan specifiskas tehniskās un finanšu lietas.
Kā teica viens klasiķis – vajag tikai rakt!

0
0
Atbildēt

0

Ainārs 11.11.2012. 14.52

Pilnīgi normāla intervija, vai tad ministrs kāds dievs, vai, ka viņu, redz, nedrīkstot tādā veidā intervēt? Ir lasītāji esot spriestpējīga publika? Hmm, pēc komentāriem šeit tā nešķiet. Man ļoti interesē, no kurienes (no kura) NA jaunieši dabū līdzekļus. Latvijā lielākā daļa mediju ir nopirkta, dažos TV kanālos rāda tikai iepriekš ierakstītas nolaizītas intervijas, arī izrēķināšanos ar Streipu un Domburu jau visi aizmirsuši. Kad kāds žurnālists vēl ir spējīgs normāli ņemt pie dziesmas kādu politiķi, tad nu ir šausmas klāt. Vai nav jau lielai daļai iedzīvotāju uzmanība pārāk iemidzināta?

0
0
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ainārs 11.11.2012. 20.12

    laurazan
    Skat: 8.novembris 2012 10:56 komentāru

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 09.11.2012. 12.29

dzeris49. DDD un tas provokators Garda ir labākie aģitatori balsot par SC un Lindermaņa partiju, un kā medusmaize krievu presei un mas. mēdijiem, pat, nerunājot par viņu murgiem un naida kurināšanu vispār, neviens Vesti segodņa šinī ziņā tiem blakus nestāv.
________________
Vari minēt kādu piemēru, dzerīt?

+4
0
Atbildēt

0

janis17 09.11.2012. 09.45

Dzeri, vai tad liberāļi, kā piemēram tu ir pret vārda un preses brīvību? Vai tad tam Gardam ar visu DDD nav tiesību teikt un drukāt to, ko domā? Arī es neesmu tiešs DDD lasītājs vai abonents, bet nesaprotu, kur tu dzīvo, ja neredzi, ka Garda ir bērna šļupsti, salīdzinot ar apjomu un saturu, ko ikdienā publicē krievu prese, internets utt. Es nespēju noticēt, Dzeri, ka tev tik šaurs redzējums, ka tu vienu radikālāku darboni redzi, bet simtus citu nez kāpēc nepamani???

+9
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 09.11.2012. 09.24

dzeris49
“nemurgo par dekolonizāciju un deokupāciju “nākotnē”

Par dekolonizaciju un deokupaciju nakotne neviens nemurgo, ta ir realitate. Par savas sugas blusaino bralu privilegijam, cilveku valsti, murgo tu, fasistu kajslauki.

+2
-1
Atbildēt

0

mary75 09.11.2012. 08.05

Ar veselību man viss OK.
Pa Misiņkalnu pastaigāties nevaru, jo Aizputē nedzīvoju, tikai viesojos.
DDD un tas provokators Garda ir labākie aģitatori balsot par SC un Lindermaņa partiju, un kā medusmaize krievu presei un mas. mēdijiem, pat, nerunājot par viņu murgiem un naida kurināšanu vispār, neviens Vesti segodņa šinī ziņā tiem blakus nestāv.
Un dažādi ideoloģizētie ksenofobi un aprobežotie naida kurinātāji, pat, ja pieņem, ka viņi nav vienkārši provokatori, man ir daudz pretīgāki par zagļiem.

0
-6
Atbildēt

0

dro 09.11.2012. 07.06

dzeris49. Nevari vairs mierīgi gulēt, Lūsis naktīs spokojas? No agra rīta jau vecā dziesma…Ja lielos vilcienos, tad DDD nav melu, tur ir radikāli viedokļi, kurus manuprāt vairs nav iespējams realizēt.Tur nav melu kā Vestji segodnja, ko ar savām reklāmām atbalsta zaglīgā Rīgas dome, kura tevi neuztrauc. Saudzē veslību, dodies pastaigā pa Misiņkalnu un netiražizē okupantu muļķības:)

+8
0
Atbildēt

0

mary75 09.11.2012. 06.29

Solīdi un inteliģenti netēlo nezinīšus att. par Lūsi un korupciju tiesu sistēmā, neizvairās no neērtiem jautājumiem, un, galvenais, nesadarbojas ar DDD, nemurgo par dekolonizāciju un deokupāciju “nākotnē”, un neorientējas uz DDD elektorātu, lai cik skaisti viņš arī nemācētu runāt par visu pārējo, šie fakti izsaka par viņu visu.

0
-8
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 09.11.2012. 00.16

——- Bordāns: Grūtības mums no postkoloniālisma perioda. ============================================================================= Mediju ziņa: ‘Rīgas kinostudija pārdota izsolē’
Cīņa ar ‘koloniālisma’ paliekām turpinās – , tā kā novēlēsim Bordāna kungam un visiem cīnītājiem lielus panākumus arī turpmāk.

IRšu žurnālistiem der pamācīties no viena pieredzes bagāta cīnītāja kā ministru darbošanos jāapraksta:

‘ Latvijas Republikas tieslietu ministrs Jānis BORDĀNS – skaidra, profesionāla, spilgta uzruna un piedalīšanās LOIB un ES “Prāgas platformas” atbalstītāju organizētajā konferencē. – Rīgā, Zinātņu Akadēmijā, 2.11.2012.’

http://bonis.lv/2012/11/08/latvijas-republikas-tieslietu-ministrs-janis-bordans-skaidra-profesionala-spilgta-uzruna-un-piedalisanas-loib-un-es-pragas-platformas-atbalstitaju-organizetaja-konference-riga-zinatnu-aka/

0
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 08.11.2012. 23.58

———clash_clash IR par ko jūs esat pārvērtušies? Kur tik kretīniski var intervēt ministru? Uzdod kaut kādus absurdus jautājumus – kad jūs beidzot sakārtosiet?
==============================================================================
IRšu žurnālistus nevajag apvainot, jo citi žurnālisti citos portālos uzdod vēl absurdākus jautājumus. Pietiek.com vispār pārkāpj visas iespējamās zolīduma robežas – sāk interesēties par pensionāra ”veiksmes stāstu”:

‘ Labklājības ministres vīrs ticis pie tūkstoš latu pensijas, par “veiksmes recepti” klusē ‘

http://www.pietiek.com/raksti/labklajibas_ministres_virs_ticis_pie_tukstos_latu_pensijas,_par__veiksmes_recepti__kluse

0
-1
Atbildēt

0

Sandris Maziks 08.11.2012. 19.42

Ciniķis
Par dzeris vemsanas refleksu.
Satiekas izgaztuve divi prusaki un viens otram stasta:
Zini vakar nejausi nokluvu restorana, tur viss tik tirs, tik sterils
Otrs atbild:
Vhaa, izbeidz, lauj man vismaz normali paest, lai es neapvemtos.

+8
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 08.11.2012. 17.55

Diemžēl IRs sāk arvien vairāk zaudēt objektīvo skatījumu un kļūt līdzīgs nra.lv vai počtaļjons tikai citā frontes pusē ….par labu tas nenāk arī izduma rūpju bērniem – neoliberaļiem un to aizstāvjiem, kā jau jebkurā siltumnīcas auglim :). Bet Bordāns malacis – precīzi izteicās arī uz provokācijām !

Par “Playboya Vinķeli” žetons teiciena autoram autoram !

+11
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > lebronj2356 08.11.2012. 19.10

    ———
    11. Saeimā tādu ”malaču” netrūkst:

    ‘ Referendumu rosināšanai no 2015.gada būs 150 000 parakstu slieksnis ‘ (IR.lv)

    – p.s.
    “Вот тебе, бабушка (Korporācija Konsolidācija), и Юрьев день”
    http://blogs.krustaskola.lv/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

rrRasa 08.11.2012. 15.06

Intervija ir laba. Bet tā vieta kur tiek runāts par Lūsi ir vienkārši graujoša. Negatīvā nozīmē. Tieslietu ministrs vairākas reizes aicina žurnālisti nosaukt konkrētus faktus, kas apstiprinātu Lūša nelikumības, bet žurnāliste visu laiku nekaunīgi izvairās un nevar minēt nevienu konkrētu faktu. Un tas viss ņemot vērā, ka viņa pirms tam ir sarakstījusi vairākus rakstu par šo tēmu! Kas tad tā par žurnālisti, kura raksta neskaitāmus rakstus par sev netīkamiem politiķiem, bet nespēj minēt nevienu konkrētu faktu, kas apliecinātu, ka viņi itkā ir veikuši nelikumības. Tā vien šķiet ka viņas uzdevums ir mēģināt uzrakt kautko negatīvu par IR netīkamiem politiķiem, bet ar šo darbu viņai galīgi nesokas.

+14
-3
Atbildēt

5

    lebronj2356 > rrRasa 08.11.2012. 17.56

    Pašpasludinātiem taisnības cīnītājiem līdzīgi kā musulmaņu džihādistiem visi argumenti runā par labu idejai !

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > rrRasa 08.11.2012. 22.24

    Konkrētu faktu par Lūsi papilnam, jābūt pilnīgi aklam un kurlam, lai tos “nezinātu”, tas, ka viņš nav aiz restēm, bet, labā amatā, var notikt tikai Latvijā un tikai pie mūsu tiesu sistēmas un ar NA politisko “jumtu”, Bordāns tēlo muļķi, un tas vien parāda, ko vērta visa viņa retorika par “attīrīšanos”, utt., un cik vispār var ticēt viņa teiktajam, un Sprance, acīmredzot, tos nemin, jo negrib tiesu darbus, notiesāts taču nav, kaut sasmērējies tā, ka smird pa gabalu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > rrRasa 09.11.2012. 00.26

    dzeris49
    “notiesāts taču nav, kaut sasmērējies tā, ka smird pa gabalu.”

    Smirdi tu, fekaliju vairs nesaturosais sodomit, un tevis slavetie Latvijas andeletaji!!!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > rrRasa 09.11.2012. 09.33

    Dzeri, ja jau to konkrēto faktu ir papilnam, tad kāpēc cienījamā žurnāliste, pat uz vairākkārtējiem aicinājumiem to darīt, nespēja nosaukt NEVIENU???
    Kurš tad no jums abiem ir aptaurēts?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > rrRasa 09.11.2012. 10.04

    “Sprance, acīmredzot, tos nemin, jo negrib tiesu darbus,”

    Raksti, uz kuriem viņa pati atsaucas, tiesas darbus nav radījuši, tā ka viņa droši varēja lūgt Bordānam pakomentēt vismaz vienu no pašas piesauktajām “aizdomīgajām sakritībām”. Domāju, ka interviju kopumā šāds jautājums tikai uzlabotu, jo tas visiem būtu interesanti.
    Vairāk gan izskatās, ka viņa baidījās izgāzties ar šādu gājienu, tāpēc no konkrētu faktu uzskaitīšanas izvairījās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 08.11.2012. 13.39

Normāla intervija. Parāda arī to, kādi valdības vīri(sievas) ir glumekļi, saka to, ko “kādam” vajag. Ja virsr teikto ir teicis Bordāns – Bordāns: Grūtības mums no postkoloniālisma perioda, tad viņam no te iecienītās vēstures zināšanām, nav ne jausmas. Kad L-ja ir bijusi kolonija? Sociālisma sekas gan “ēdīsim”, paaudzēm vēl (ja te būs tās paaudzes).

+5
-23
Atbildēt

5

    Pauze > Baiba Eglâja 08.11.2012. 13.52

    Jānis Bordāns ir patiešām inteliģents cilvēks, kura viena no kaislībām ir Latvijas vēsture. Ja visi ministri būtu tādi (varbūt vienīgi Pavļuts stāv viņam līdzi) mēs valsti ļoti ātri sakārtotu. Veselīgas nacionālās pašcieņas paraugs, trīs gaišu un centīgu puiku tēvs, patīkams cilvēks un sirsnīgs kolēģis. Un patiešām profesionālis. Intervētāja gan sevi parāda ne no tās labākās puses. Silti iesaku šādā stilā nointervēt Āboltiņu, Dzintaru Zaķi, Vinķeli vai Jaunupu.

    +23
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Baiba Eglâja 08.11.2012. 13.56

    >Ieva
    Un zatleru arī. Bet IR to neuzdrošināsies, jo viņi nav neaktarīgs, objektīvs izdevums, bet vienotības rupors (ir vērts iemest aci viņu īpašnieku sarakstā), kas izgājis lielisku smadzeņu skalošanas skolu pie Ēlertes.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Baiba Eglâja 08.11.2012. 14.20

    gunta_leona: Kad L-ja ir bijusi kolonija?
    ___________________

    Interesanti gan, kas tad Latvija bija PSRS okupācijas laikā?

    Koloniālisms – kādas nācijas suverenitātes paplašināšana ārpus savas teritorijas un politiskas kontroles ieviešana šajā teritorijā, tādējādi izmantojot kolonizētās teritorijas resursus, darbaspēku un iegūstot dažādus citus labumus un priekšrocības.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 08.11.2012. 14.24

    ——-Ieva Nikoleta Jānis Bordāns ir patiešām inteliģents cilvēks, kura viena no kaislībām ir Latvijas vēsture. Ja visi ministri būtu tādi (varbūt vienīgi Pavļuts stāv viņam līdzi) mēs valsti ļoti ātri sakārtotu….
    ==============================================================================
    Viņķele un Ķīlis jau kārto, Pabriks arī cenšas…..
    Kaislīgie vēsturnieki ‘ex-seržanti’ jau labi sajūt, kas būs ‘vadošais un virzošais’ spēks jaunajā ES federācijā – labi apjēdz, ka par feldmaršaliem viņus neiecels, bet kāda eirokrāta/”vagara” vietu ar centīgu darbošanos vēl jānopelna?

    Mācās, študenti, mācās ,’kaislīgie vēsturnieki’:

    [ 04.05.2012 ] – direktore, prof. Maija Kūle saņem LR Triju Zvaigžņu ordeni
    p.s.
    ‘Filozofijas institūta direktore Maija Kūle lībiešu virsaiti Kaupo uzskata par Eiropas civilizācijas nesēju Latvijas teritorijā, nevis nodevēju. Taču, ja paskatās no juridiskā aspekta, Kaupo darbība bija kara noziegums, jo tā iznīcināja vietējo lībiešu etnosu. Tie ir ļoti principiāli jautājumi.’

    Akadēmiķis Ronis par trešo aci

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=353598:akadmiis-ronis-par-treo-aci&catid=95:intervijas&Itemid=439

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 08.11.2012. 20.56

    ——– roberts_j gunta_leona: Kad L-ja ir bijusi kolonija?
    ___________________

    Interesanti gan, kas tad Latvija bija PSRS okupācijas laikā?
    =============================================================================
    Interesanti gan, kāpēc Rīgā tāds piemineklis vēl nav nojaukts? Varbūt ”kaislīgais vēsturnieks” sadūšosies cīņai? http://i.vietas.lv/userfiles/image_gal/big/89/image-1089.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 08.11.2012. 12.54

Jums nav diskomforta, esot blakus samērā radikālu uzskatu paudējiem? Vienā partijā.
—-
Tas nu gan ir latvietei īsti atbilstošs jautājums. Ja Bordāns būtu Lindermana partijā, tad viņai būtu bail šādu jautājumu uzdot, bet “nacionāļus” jau drīkst tērpināt līdz nepieklājībai. Man personīgi riebj šāds latviešu verdziskais mazohisms. Ļoti nekorekta intervija.

+24
-5
Atbildēt

13

    dro > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 13.01

    Visu cieņu, bet vai tik nepiederat pie “viegli manipulējamās amorfās pensionāru masas” kā patstāvīgu uzskatu paudējus kvalijficē Zane?:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 13.29

    Var to Breivika rīcības “izprašanu” no Iesalnieka puses, kas, faktiski, ir viņa attaisnošana, traktēt kā radikālismu, bet, protams, var traktēt arī kā parastu muļķibu, kā labāk patīk.

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    ——
    Par ”patikšanu” var pļāpāt, bet pret ‘interešu’ aizskaršanu ir jācīnās.

    Kamēr Bordāns ”lavierē” (Lemberga lieta), tikmēr RP dzen ķīļus:

    ‘ Latvijas Mākslas akadēmijas rektors: Uzbrukums akadēmijai ir arī uzbrukums Latvijas identitātei ‘

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/latvijas-makslas-akademijas-rektors-uzbrukums-akademijai-ir-ari-uzbrukums-latvijas-identitatei-13976847

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    “Var to Breivika rīcības “izprašanu” no Iesalnieka puses, kas, faktiski, ir viņa attaisnošana, traktēt kā radikālismu, bet, protams, var traktēt arī kā parastu muļķibu, kā labāk patīk.” – un atkal nevar saprast, vai Dzeris izliekas par muļķi, vai Sprancmanes stilā kārtējo reizi sagroza faktus viņam vajadzīgajā veidā un mēģina skalot smadzenes! Jo ar Iesalnieku visiem sen ir jau pilnīga skaidrība: viņš konstatēja faktu, nevis atbalstīja kaut ko, jo toreiz Breivika sakarā viņš pateica tikai tieši to, ko pēc īsa brīža atzīti Eiropas eksperti teica.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 14.39

    Kaut kā neatceros, ka tie Eiropas eksperti arī būtu vainojuši nevis Breiviku, bet, izskaidrojuši viņa rīcību ar to, ka nabadziņu noveda liels musulmaņu un visādu citādu “cittautiešu” daudzums Eiropā.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Breivīks pats vainoja nevis imigrantus, bet pašnāvniecisko politiku, kuru īsteno kreisie, un pret viņiem nevis imigrantim arī vērsās. Imigranti vienkārši dara to, ko imigranti dara un vēturiski ir darījuši visā pasaulē – nomāc padevīgu un pretoties nespējīgu kultūru. Rietumu gadījumā pie nespējas ko iebilst vainojama sabiedrībai iepotētā vainas sajūta un uzspiestais politkorektums, kas atņem spēju kritiski izteikties par procesiem sabiedrībā. Izteikties jau var, bet automātiski nonākot ekstrēmista, tumsoņas u.tml. kategorijā.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 15.14

    Dzeri49
    Arī es izprotu, kāpēc Breivīks rīkojās tā, kā rīkojās! ES KATEGORISKI NORAIDU ŠĀDAS POLITISKĀS CĪŅAS METODES Norvēģijas gadījumā, bet saprotu, kāpēc viņš tā darīja.
    Terorisma metodes var pielietot tikai okupētās teritorijās, kur nav citu cīņas veidu iespējas. Piemēram – Čečenija, Basku zemē, IRA, Katalonija u.c. Arī tad bērni nedrīkst būt starp upuriem.
    Breivīks juta, ka norvēģu nācijas identitāti apdraud agresīvā imigrācija, Eiropas islamizācija. Brīdī, kad suns (kaķis, žurka, cilvēks, tauta, nācija) iedzīts stūrī ir iespējamas agresijas izpausmes. Dzerim49 to vajadzētu profesionāli saprast.
    Tāpēc NEDRĪKST pieļaut situāciju, ka latvieši SAVĀ VIENĪGAJĀ zemē turpinātu justies apdraudēti – tas var radīt bīstamas “breivīkisma” izpausmes arī Latvijā.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 15.25

    Es gan saprotu tikai to, ka Breiviks ir dekompensējies psihopāts ar lielām problēmām, nu bet jums ar Iesalnieku, kā ideoloģiski tuviem, droši vien, labāk zināms.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 15.25

    Var to Breivika rīcības “izprašanu” no Iesalnieka puses, kas, faktiski, ir viņa attaisnošana
    ——————————————————————–

    Te vēl nesen uz pilnu klapi plosījās arī tavi domubiedri, Džeri, kas arī ļoti labi “izprata” Zaķa muhļīšanos ar nodoklīšiem … Protams, ka nevar būt ne runas par Zaķa “faktisku attaisnošanu”, lai gan rezultātu mēs visi zinām :)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 16.38

    nulle … kas tevi apdraud?
    —————————————————————–

    Ilgtermiņā Krievijas specdienesti, kas savas štelles bīda caur SC, PCTVL u.tml. viņu finansētiem projektiem, kas nezin kādēļ ir reģistrētas kā partijas, kā arī nekontrolētā krievvalodīgā smadzeņu skalošanas mašinērija TV, avīzēs un internetā.

    Viss, ko savā dzīvē esmu sasniedzis ir tikai pateicoties Latvijas neatkarībai, tādēļ jebkuri draudi tai ir arī draudi manai un manas ģimenes labklājībai. (tas tā piezemētāk,lai tu saprastu :)

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > My Paradise, My Rules 08.11.2012. 18.06

    Dzeri, nu izlasi kaut šo. Ne jau iesalnieki to sagudrojuši.
    http://www.opendemocracy.net/bjørn-stærk/breivik-and-norwegian-immigration-debate

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49
    “Es gan saprotu tikai to, ka Breiviks ir dekompensējies psihopāts ar lielām problēmām”

    Breivikam, tapat ka Usakovam un Zatleram, Putins ir elks, kura del var palikt par pedejo noladeto mergli.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Khm, izprast un saprast ir labi, bet šajā komentārā saredzu attaisnojumu uz apdraudējumu atbildēt ar vardarbību. Lai cik ļoti man tas nepatitku pašai, mēģinu sevi “savākt” un saprotu, ka nevienam cilvēkam nav un nekad nav bijušas tiesības nogalināt otru cilvēku. Ar to es uzsveru, ka beidzot jāsāk domāt par cēloņu risināšanu, nevis seku likvidēšanu, turklāt atceroties, vai “mēģinot atcerēties”, ka esam dvēseles cilvēka ķermenī, nevis fiziskas būtnes ar kaut “kādu tur neredzamu piedevu cik tur tos gramus smagu”. Nediskutēsim par “galējas nepieciešamības situāciju” katrā individuālā gadījumā, bet ar neveiksmīgu valsts politiku attaisnot masu slepkavību, manuprāt, nav iespējams. Jo vajadzētu taču novērtēt, ka šī neveiksmīgā politika ir sekas kādam citam procesam. Kādam tieši, neņemos tagad spriest, jo nepārzinu šīs valsts imigrācijas vai kādu citu politiku, bet ideja varētu būt skaidra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

betija.tur 08.11.2012. 12.48

Sprance ir viens no iemesliem, kāpēc šo izdevumu vairs neatbalstu ar savu naudu, lai arī ir tēmas, ko gribētos lasīt. Kad žurnālists kļūst tendenciozs, un viņa tekstos sāk parādīties izteikts subjektīvisms, lasītājam kļūst nepatīkami lasīt. Un šajā gadījumā pat nav svarīgi, ka intervējamais ir Bordāns. Te žurnālists nācis nolinčot, viņam ir klapes uz acīm un viņam neinteresē, ko otrs runā.

+21
-6
Atbildēt

3

    dro > betija.tur 08.11.2012. 12.57

    guna. Kurš IR žurnālists nav tendenciozs? Kā izņēmumu varu minēt vienīgi Andu Burvi – Rozīti. Laila Pakalniņa laikam no IR pazudusi…

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > betija.tur 08.11.2012. 15.17

    Ino … Kurš IR žurnālists nav tendenciozs?
    ———————————————————————

    Nu, Raudseps pa lielam arī ir tīri OK, bet varbūt tādēļ, ka viņa lauciņš tāds īpatnējs

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > betija.tur 08.11.2012. 17.59

    Arts. Par agru esi aizmirsis viņa rakstu pirms saeimas vēlēšanām…Tad jau jāliek Sprance mierā:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 08.11.2012. 11.46

kamēr Balvu policisti- slepkavas un dokumentu viltotāji, ir uz brīvām kājām, tikmēr nekādas ticības tiesām nevar būt principā.

+11
-4
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > Ieva 08.11.2012. 11.49

    ——-
    Bordāns: Grūtības mums no postkoloniālisma perioda.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Ieva 08.11.2012. 15.15

    tikmēr nekādas ticības tiesām nevar būt principā.
    —————————————————————–

    Tu taču netaisies atdzīvināt linča tiesu ? :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 08.11.2012. 15.27

    vajadzētu

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 09.11.2012. 09.50

    nulle, “Linča tiesas notiek tajos gadījumos kad reālā tiesa nespēj notiesāt vainīgos.”
    Ar šo frāzi tu tak neattasno Breiviku, pasarg Dievs?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.11.2012. 11.26

Bija NSDP – bija Völkischer Beobachter, bija PSKP – bija Pravda, nebūs Vienotība – nebūs IR:)
Nu bet netiesāsim Spranci tik skarbi – kā sieviete viņa ir pat ļoti jauka:)

+8
-6
Atbildēt

3

    janis17 > dro 08.11.2012. 11.35

    Nav bijusi tā laime kā vīrietim iepazīt Spranci kā sievieti :)))

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.11.2012. 11.56

    aivarsk. Manā vecumā visas skaistas:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 08.11.2012. 14.46

    Nu bet netiesāsim Spranci tik skarbi – kā sieviete viņa ir pat ļoti jauka:)
    ——————————————————————

    Jocīgi, ka nav vēl atnesusies Kažoka vai vismaz Zane un nolamājušas tevi par rasistu vai vismaz sievas sitēju … :))

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

gliters 08.11.2012. 11.17

Ja raugās objektīvi, nevar nepamanīt IR žurnālistu uzbrūkošo toni, kad tiek intervēti NA pārstāvji. Kaut vai ja salīdzina šo interviju ar Bordānu un A. Braunas neseno interviju ar R. Dzintaru un, piemēram, tās pašas A. Braunas interviju ar Štokenbergu un kādu laiciņu atpakaļ Nellijas L. interviju ar Zatleru. Atšķirīgā attieksme kā uz delnas.
Bordāns turējās labi, bet citādi – vismaz man pagaidām nepietiek info konkrētākam viņa vērtējumam. Ceru, ka viņa labie nodomi ir patiesi.

+19
-6
Atbildēt

20

    kristaps_drone > gliters 08.11.2012. 11.28

    Palasi vienu citu interviju ar Bordānu, tā viņu parāda vēl no citas puses. Viens no jēdzīgākajiem un vissimpatiskākajiem ministriem neoliberastu valdībā http://fronte.lv/2012/10/ddd-tie-ir-valsts-atjaunosanas-pamati-intervijas-1-dala/

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gliters 08.11.2012. 11.38

    Ciniķa avots liek sajūsmā lauzt krēslus.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gliters 08.11.2012. 11.47

    ——-
    ‘Fronte’ atsauc atmiņā teicienu par ‘vēstures atkārtošanos’:

    ‘(..)Bet ministrs – glums kungs, valdības suflieris (..)Dumjš viņš nebija, glums gan. Tas bija Gebelss latviskā izdevumā.’ Jānis Greste
    (‘Krist un celties’, Rīga ‘Zvaigzne’ 1990, – 158.lpp)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 08.11.2012. 11.57

    Ciniķis
    “neoliberastu valdībā”

    Ko nozime liberalisms?
    Vienam ta ir pasaules redzejuma, radosa un ekonomiska briviba, citam tiesibas plest lidzcilveka analu, izplatit zarnu infekcijas un AIDS, garigi un fiziski kroplot bernus, smirdosu izdzimtenu privilegijas uzspiest cilvekiem savus uzskatus un dzivesveidu, ko sludina dzeri, nulles un vikmani, uz ko iet ZP.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.11.2012. 12.19

    Ciniķis
    Paldies par norādi, laba intervija. Brīžiem gan nevar saprast, vai J.B. ir izvairīgs, vai vnk piesardzīgs formulējumos – kā jau jurists.

    “Jau pašā sākumā Anatolijs Gorbunovs uzmanīgi, lai it kā izvirzītos no padomju nomenklatūras uzskatiem, teica: “Neatkarība mums nav pašmērķis; mērķis mums ir dzīvot labāk, un tāpēc neatkarība varētu būt laba.”

    Šī rindkopa visnotaļ “simptomātiska”.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 08.11.2012. 13.44

    >D.Vikmanis
    Tev ir grūti iedomāties,ka, pat ja tev nepatīk avots, tam nav nekādas nozīmes, bet svarīgi ir tas, ko saka intervējamais.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 08.11.2012. 14.03

    >Zirnekliene
    Man tanī intervijā vislapbāk patika tas, ka Bordāns, būdams tieslietu ministrs, atzīst, ka okupācijas sekas nav likvidētas un tas ir laika jautājums, lai veiktu deokupāciju un dekolonizāciju. Neviens minstrs līdz šim nav uzdrošinājies to pateikt.

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.11.2012. 14.07

    Gorbunovam un viņa kastai, kas 90-to sākumā tika pie varas, neatkarība no PSRS bija vajadzīga tikai tādēļ, lai paši varētu dzīvot gan “labi”, gan bez pienākumiem pret Maskavu. Kā dzīvos pārējie (t.sk. tu) viņus neinteresēja un neinteresē. Tāpēc mums ārī ir “Zambija”…
    Ja gribi visu tepat un tūlīt brauc uz Havaju salām nekavējoties, jo, lai arī ir cerība, ka Latvija reiz pārstās būt par “Zambiju”, tas nenotiks “rīt uz brokastu laiku”, bet ja “Zambija” iekšējo problēmu un ārējā spiediena dēļ zaudēs neatkarību, tad ne jau Havaju salās tu nonāksi, bet “krievu lāča” alā.
    Un vispār – es tavā vietā brauktu uz ASV, jo ar taviem uzskatiem par to, kas ir valsts, tev ASV modelis der daudz vairāk. Varēsi dzīvot multikulturālā vidē, Obama arī ir pārvēlēts, tā ka būs iespējas baudīt varas kreisās politikas priekšrocības… Tevi tak šeit nekas cits kā ieradums un bailes izmainīt savu dzīvi netur – vismaz spriešot pēc taviem komentiem, tev nekādas pozitīvas piesaistes Latvijai tāpat nav.
    Tik vien ir kā mazohistisks kaifs no kosmopolīta (šķietamās) pārākuma pozicijas censties pievērst “neticīgos” “īstenajai ticībai”… Un nepateicīgie “aborigēni” i nedomā novērtēt tavas pūles, t.i. atteikties no nacionālās identitātes u.c. “apziņas himērām”, laimīgi saplūstot “vispasaules nācijā”. Tā ka brauc vien uz “uzvarējušā kosmopolitisma valsti” – laimīgāks būsi.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.11.2012. 14.10

    Ciniķis

    Principā tev taisnība, man tikai mazdrusciņ nepatika tā minstināšanās pie jautājuma par iespēju atņemt pilsonību tiem, kuri parakstijās par krievu valodu. Protams, man grūti strīdēties ar juristu, bet…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 08.11.2012. 14.20

    >Zirnekliene
    Nu, to minstināšanos gan vienā, gan otrā intervijā var saprast. Tomēr tieslietu ministrs, augsta amatpersona, tādēļ nevar brīvi mētāties ar vārdiem un uzskatiem kā mēs šeit komentāros, jo gan tā saucamie koalīcijas partneri, gan politiskie ienaidnieki katru neuzmanīgu vārdu var pavērst gan pret viņu personiski, gan pret partiju.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.11.2012. 14.30

    Par tevis minētajiem apsvērumiem, protams, arī es padomāju… Man tikai likās nedaudz dīvaini, ka viņa izpratnē šī iespēja nepastāv un to arī nav iespējas iedzīvināt principā, t.i. nav pat vērts to apdomāt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > gliters 08.11.2012. 15.07

    Laikam jau, cilvēkam iztrūkst vemšanas reflekss, ja viņš var dod interviju DDD.
    Un tie murgi par to, ka deokupācija un dekolonizācija vēl tikai priekšā, liecina vai nu par to, ka viņš ir absolūts “iesalniekveidīgais parastais”, vai arī par to, ka viņš vienkārši grib papildus elektorātu DDD lasītāju vidū, kas, abos gadījumos, neko labu par viņu neliecina.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > gliters 08.11.2012. 15.15

    nullei
    “apsolīto zemi” mēs ik brīdi jau varam aptaustīt TV5 un PBK…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > gliters 08.11.2012. 15.29

    Džeris … Laikam jau, cilvēkam iztrūkst vemšanas reflekss, ja viņš var dod interviju DDD.
    —————————————————————-

    Kas tev liekas tik briesmīgs DDD ?

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > gliters 08.11.2012. 15.37

    nulle … Viņi nodarbojas ar naida kurināšanu…
    —————————————————–
    Piemēri ?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 08.11.2012. 16.13

    >Dzerim “Laikam jau, cilvēkam iztrūkst vemšanas reflekss, ja viņš var dod interviju DDD.” – šis reflekss DDD sakarā darbojas tikai okupantu, kolonistu, kremlinu, SC, zatleristu vidū un vienotības neoliberastu daļā. Tas nedarbojas, ja runa ir par cilvēkiem, kuriem rūp vēsturiskā taisnība.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 08.11.2012. 17.05

    Dzeri, kopš kura laika amatpersonas labais tonis būtu šķirot preses izdevumus – šitam došu, šitam nedošu?!
    Kas viņš kāda “jauna meita”?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > gliters 08.11.2012. 19.03

    Intervija ar Bordānu tiešām laba, bet pats medijs DDD jau sen ir zināms kā “Ciānas protokolu” un tamlīdzīgu antisemītisku materiālu propogandētājs. Arī saistība ar Gardu daudz ko izsaka. Ir jāsaprot, ka tā politika, ko proponē DDD a priori Latvijā ir neiespējama – un tieši dēļ sava antisemītiskā un tīri etniskā, nevis pilsoniskā uzstādījuma. Protams, tur ir arī saturīgi materiāli, kā šī intervija, bet tie pazūd pārējā bezkompromisu masā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 08.11.2012. 19.37

    nulle
    “Jāpiekrīt ir – es labāk dzīvoju ASV štatā Havaju salās, nekā neatkarīgajā Zambijā…”

    Ja tavi domubiedri salasitos Havaju salas, ta pat nebutu Zambija, ta jau butu sodomijas parnemta Zimbabve.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    juhans > gliters 08.11.2012. 20.21

    Gan šī, gan arī Ciniķa norādītā intervija ar ministru Bordānu liek raudzīties uz viņu kā uz valstsvīru. Ministru ir daudz, valstsvīru – cilvēku, kas spēj skatīties dziļāk par tiešām sava darba problēmām – maz, vai pat gandrīz nemaz. Bija vēl E. Levits, bet, kas zina, vai viņš nav jau zaudēts Latvijai.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 08.11.2012. 10.48

Lieliska intervija! Tikai ne jau pateicoties Sprancei, bet pateicoties Bordānam. Pareizi uzrakstīja aivarsk – supertendenciozitātes mērvienība – sprance. Vēl varētu piebilst – arī nekaunības mērvienība. Ar savu bezgalīgo tendenciozitāti un bezkaunību Sprance izraisa dziļu nepatiku. Starp citu, viņa tik ļoti sākusi rakt tieslietas tieši tagad, kad ministrs ir no NA, bet visādi štokenbergi viņai tīri labi patika. IR politika.

+25
-7
Atbildēt

5

Uldis Babris 08.11.2012. 10.36

Tas Bordāns gan glumjš kā zutis…

+5
-20
Atbildēt

1

    lismanis > Uldis Babris 09.11.2012. 10.36

    tad jau tu vari teikt, ka jebkurš jurists ir glumš.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 08.11.2012. 10.31

Intervija un intervētāja laba, neizvairās no neērtiem jautājumiem, kas arī jādara žurnālistam.
Principā, neviens jau no tā Bordāna neko arī negaidīja, labi, vismaz, ka atklāti nelobē Lemberga interses, un to jau intervija lieliski nodemonstrēja, pilnīgu tukšs cilvēks un amatpersona.
Ne uz vienu aktuālu jautājumu konkrēta atbilde nav saņemta, tikai vispārīgas un nekonkrētas- jāuzlabo, jāpilnveido ( kas liedza sen to izdarīt), utt. cik glums pats ministrs, tik glumas un izvairīgas atbildes, vainīgi visi, tikai ne NA, kuras pārziņā ir TM, pats ministrs, un tiesneši korumpētībā.
Tas Daugavpils tiesneša atstādināšanas piemērs vispār ir anekdote, atrada upurjēru, kas nav saistīts ar tiesnešu – advokāstu “eliti”, no kurienes nāk arī pats minstrs, par tīri formālu pārkāpumu, kas, salīdzinot ar daudziem citiem tiesnešiem, vispār ir tīrs un balts.
Bezceris, ar šo te Latviju gaida tālāka tiesu sistēmas degradācija ar visām izrietošām sekām.

+7
-20
Atbildēt

5

    Sandris Maziks > mary75 08.11.2012. 10.56

    dzeris49
    Ka butu ja kada zurnaluga – politprostituta ta intervetu Zatleru vai Sprudzu?
    Tie abi tacu aptaisitos.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > mary75 08.11.2012. 11.14

    Vai tu no advokāta ceri saņemt konkrētu atbildi? Es – nē.
    Bet ministram gan vajadzētu spēt norādīt uz sistēmas kļūdām, kāpēc mēs esam tur kur esam, jebšu, ka mums viss ir OK un varam lēnām tālāk evolucionēt saskaņa ar grūtupu tiesiskumu

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 08.11.2012. 15.01

    Džeris … , labi, vismaz, ka atklāti nelobē Lemberga intereses,
    ——————————————————————–

    Džeri, kur jaunākās ziņas par Gaida Bērziņa atkāpšanās iemesliem ? :))
    Kad uzzināsim par lielo “otkatu” no jaunajiem vilcieniem vai valdības gāšanu ?:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.11.2012. 15.11

    Publicitāte visu to novērsa, paldies žurnālistiem, un Bērziņš bija tiktāl sakompromitēts, ka Lembergam viņš tai amatā vairs nebija vajadzīgs.
    Tāpēc uztaisīja to smieklīgo teātri ar “principiālo Bērziņu”, lai NA, vismaz, nopelna papildus popularitāti.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 08.11.2012. 15.35

    Džeris … Publicitāte visu to novērsa, paldies žurnālistiem, un Bērziņš bija tiktāl sakompromitēts, ka Lembergam viņš tai amatā vairs nebija vajadzīgs.
    ————————————————————————-

    Obamā !!! Jauna versija, kaut kas nedzirdēts :) Kurš ministrs vēl tagad atkāpsies, vai Grende ? Arī tak jau nav īpaši vajadzīga Lembergam :)

    Jā, starp citu, paskaidro lūdzu profānu baram kādā vēzī Lembergam ir izdevīga papildus nauda demogrāfijai ? Valdība nekritīs, tas vismaz ir skaidrs, bet kauč kam tak tur apakšā jābūt, nevar būt, ka tas viss “teātris” tikai kaut kādas muļķīgas “idejas pēc” ?

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

janis17 08.11.2012. 10.04

Supertendenciozitātes mērvienība – sprance!!! NRA = 0,23 sprances.

Bet, ja nopietni, IR briesmīgi skatīties, kā viens žurnāls pārvēršās par bezvērtīgu papīru – par tualetē tādu glumu nevar lietot :(

Bet Bordāns ir baigi labs, nerunā niekus un glupības, atšķirībā no Playboy modeles – Viņķeles. Laikam intervija bija vajadzīga izmisīgam mēģinājumam novērst uzmanību no SKANDĀLA!!!

+23
-7
Atbildēt

8

    mary75 > janis17 08.11.2012. 10.50

    Tu esi labs Bordāna skolnieks, viņam jautā par Iesalnieku — viņš runā par SC, tipa, mums ir vēl lielāki muļķi, te ir runa par Bordānu – tu par Viņķeli.
    To sauc par demagoģiju un izvairīšanos no atbildēm, nevis, “viņš nerunā muļķībnas”, tas, kas vispār nerunā, nekad nepateiks nevienu muļķību, neko gudru gan arī, tas, ka Viņķele pateica muļķību, jau neattaisno Bordāna demagoģiju, bezdarbību, un pilnīgāko servilitāti.

    +9
    -21
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.11.2012. 11.29

    Dzeri, Redzu, ka neesi izlasījis to interviju, ja Tev radušies tādi secinājmi :) Tas, ka tev ir senili stereotipi par visiem, ka atļaujās būt ar NA saistīti, neatkarīgi no tā, ka viņi apgalvo, ka 2×2=4, Dzeris noteikti apgalvos pretējo un apvainos demogoģijā, tādējādi sevi nostādot āksta lomā.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 08.11.2012. 13.40

    Manuprāt, par to mēra kandidāti no NA es neviena slikta vārda neteicu, tā ka nevajag man pārmest subjektivitāti, subjetīvi, manuprāt, ir tie, kas te sajūsmā par to Bordānu.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    grislits > janis17 08.11.2012. 14.08

    dzerim: Un kas vainas Bordānam? Pie tam par Iesalnieku viņš atbildēja, un ļoti labi atbildēja. Tas, ka jums pret Iesalnieku antipātijas, nenozīmē, ka citiem tādām jābūt un ka citi, kam to nav, ir sliktāki par jums.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.11.2012. 14.16

    Dzeri, es neesmu SAJŪSMĀ par Bordānu (es ne par vienu neesmu sajūsmā), es esmu NESAJŪSMĀ par Ir žurnālistes tendenciozo stilu.

    “Manuprāt, par to mēra kandidāti no NA es neviena slikta vārda neteicu”,
    __________________________________________________________________________
    paga, paga, vai tad uz Broku neattiecas tava tradicionālā visas NA apzīmēšana par “primitīviem, prastiem populistiem”, nejēgām, “fanātiskie NA atbalstītāji gatavi atbalstīt arī “ideoloģiski tuvos” rasistus, neonacistus un teroristus,” – tavi teksti, kurus var tūkstošiem atrast, ja vien būtu vērts ķēpāties…

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 08.11.2012. 14.30

    Baibu Broku kā Rīgas mēra kandidāti no NA es nosaucu par labāko kandidāti no visiem, un vēl izteicos, ka slikti, ka ne jau tādi cilvēki NA ir vairākumā, izdomāt jau gan nevajadzētu.
    Tas, ka iesalniekparādniekrasnačveidīgie viņai ne tuvu nestāv, un par tiem esmu daudz ko pateicis, tas ir fakts, bet, ne par Broku, Cilnski, Latkovski un Apsīti nevaru pateikt neviena slikta vārda.
    Diemžēl, ne jau šie veido NA tēlu.

    Un par Iesalnieku jau rakstīju, ar visiem citātiem no viņa “pērlēm”, neatkārtošos, ja viņa izteikumi neizraisa izbrīnu un riebumu, tā vairs nav mana problēma.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.11.2012. 14.48

    Dzeri, es tevi citēju savā iepriekšējā komentārā. Tur par to, ka tu pilnībā atbalsti NA Cilinski, Latkovski un Apsīti nav neviena vārda!!!
    Tur ir rakstīts, ka “NA atbalstītāji gatavi atbalstīt arī “ideoloģiski tuvos” rasistus, neonacistus un teroristus” – tātad Cilinskis, Latkivskis, Broka, Apsītis un arī es – par piemēru – esam “smagos noziegumos apsūdzēti” no Dzera49. Vai es kaut ko nesaprotu???

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > janis17 08.11.2012. 14.59

    Laikam, mēs te runājam par dažādiem komentāriem, nav ko turpināt.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

buchamona 08.11.2012. 09.56

Sprance….Pēdējo mēnešu laikā esmu rakstījusi par maksātnespējas procesu shēmām un dīvainām sakritībām, kuru loģiskākais izskaidrojums būtu korupcija. Un tajā skaitā esmu rakstījusi par to, kādā veidā arī Tieslietu ministrijas parlamentārais sekretārs ir administrējis vienu uzņēmumu.

Bordāns…Viņš ir iesaistījies korupcijā?

Sprance…Nē, to es neteicu, bet es skaidroju…

Bordāns. Bet jūs man sakāt, ka ir nelikumības… Tagad norādiet, kādas nelikumības veicis Lūša kungs! Nu, es nevaru tādā līmenī atļauties runāt.

Sprance. Kādā jūs varat?

Bordāns. Jūs man nemitīgi uzdodat jautājumus par Lūša kunga nelikumībām, par kurām izvairāties konkrēti atbildēt. Vai mēs nevaram konstruktīvi runāt par to, ko es kā ministrs saredzu, kas būtu vēlams maksātnespējas likumā un ko es piedāvāju darba grupai darīt?

Sprance…Jums nav diskomforta, esot blakus samērā radikālu uzskatu paudējiem? Vienā partijā.

Bordāns…Vai jūs esat uzdevusi jautājumu Nilam Ušakovam, vai viņam nav diskomforts atrasties kopā ar daudz radikālāku uzskatu paudējiem?

Sprance. Jūs jau neatbildējāt uz jautājumu….

Sprance….Jūs pats arī esat principiāls?

Bordāns Jā.

Sprance…Vai tas bija par iemeslu politisko spēku maiņai? (Bordāns ir bijis “Latvijas ceļa” biedrs, 10.Saeimas vēlēšanās startējis no “Vienotības” saraksta, tagad ir “TB”/LNNK biedrs – red.)…

____________________________________________________

Un tādā garā :) Vismaz tas ir labi, ka Sprances kundze godīgi nopublicēja pilnu intervijas tekstu. Es ticu, ka godīgi, jo tendenciozāk vadīt interviju diez vai ir iespējams :) Tekstā ir samesti visi iespējamie ” nakts āķi”, lai noķertu Bordānu un izvilktu šo NA ministru IR vēlamajā gaismā.:)

Bet, ja par būtiskajām lietām – tad es nezinu, vai IR tiešām nesaprot, jeb izliekas, ka nesaprot? Taču intervijas gaitā izkristalizējas prioritātes – Bordāns runā par sistēmu, kura jāpilnveido, lai uzlabotu tiesu darbu. IR metas cīnīties par taisnību, uzbrūkot atsevišķiem ļaundariem. IR – am atsevišķu ļaundaru galvas šķiet būtiskākas par to sistēmu kopumā, kura ir šos ļaundarus radījusi, vai arī kuru šie ļaundari ir radījuši, tas nav tik svarīgi.

To jau varēja arī redzēt Sprūdža – Lemberga cīņas, vai cirka gadījumā :) IR to kvalificēja, kā rīkojuma N2 turpinājumu un metās kaunināt pārējos koalīcijas partnerus par “pasivitāti.”Štrunts par bitēm, ka tikai troksnis, apmēram tā :)

+35
-7
Atbildēt

8

    kristaps_drone > buchamona 08.11.2012. 10.51

    Pilnīgi precīzs šīs intervijas un kopumā IR tendenciozitātes novērtējums! Un tādēļ jau no Vienotības nekritiskajiem faniem un IR izskaloto smadzeņu īpašniekiem mīnusi – par objektīvu intervijas novērtējumu! Ā, kamēr mans komentārs “publicējās”, mīnusi nozuda! Un vēl – “Bet, ja par būtiskajām lietām – tad es nezinu, vai IR tiešām nesaprot, jeb izliekas, ka nesaprot?” – droši vien jau ka gan redz, gan saprot, tikai maizīte taču kaut kā ir jāpelna…

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 08.11.2012. 10.55

    Ak tad pie tā, ka mums ar tām tieslietām ir, kā ir, vainīga Sprance un žurnalisti, nevis NA?
    Un tu domā, ka žurnalistam būtu jāuzdod tikai politiķim ērti jautājumi?

    +10
    -21
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 08.11.2012. 11.05

    dzeri. Žurnālistiem nav jāuzdod ne ērti, nedz arī neērti jautājumi. Žurnālistam ir jāuzdod būtiski jautājumi. Jautājums, piemēram, par to, kādēļ ministrs pārstāv tieši šādu un ne citādu (pieklājīgāku :) politisku spēku – ir vismaz nepieklājīgs :)) Žurnālistam ir jāuzdod jautājumi tā, lai vismaz tie ” slēptie zemteksti” tik nožēlojami nelīstu ārā :) Man, lasot interviju ar tieslietu ministru, neinteresē Sprances kundzes politiskās simpātijas un antipātijas, es gribu lasīt saturīgu tekstu, kurš būtu drošas info, nevis klaču nesējs.

    Par to, cik pie vainas ir NA, ka Latvijas tieslietās ir trūkumi. Pagoglē un Tu atradīsi to, ka no NA, vai TB/LNNK tieslietu ministri ir bijuši aptuveni 1/3 daļu no tā laika, kopš Latvijā ir atjaunota neatkarība. Nu, un tādā garā… :)

    Un būsim godīgi. Tagad jau nu ir pavisam skaidrs, ka šo ” vārdu kauju” īstais iemesls, kuras šobrīd notiek jau labu laiku IR – ā ir, cīniņš starp konservatīvu un liberālu, jeb, kā mani palaboja viens gudrs cilvēks – sociālliberālu dzīves uztveri.
    Tieslietas, vai kultūra, pat dzimstības veicināšana – šīs jomas tagad ir kļuvušas par ” mērķi” sociālliberāļiem tikai tādēļ, ka tās pārstāv partija, kura cenšas kļūt par spēcīgu nacionāl – konservatīvu spēku.

    +24
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 08.11.2012. 11.17

    “Ak tad pie tā, ka mums ar tām tieslietām ir, kā ir, vainīga Sprance un žurnalisti, nevis NA?” – paklau, vai “Dzeris” nav Sprances bīvā laika pseidonīms? Tāda pat kliedzoša tendenciozitāte un tieksme skalot smadzenes! Bija 14 tieslietu ministri, bet pie visa vainīgs Bordāns un NA!

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 08.11.2012. 13.11

    rinķī apkārt:
    intervijas gaitā izkristalizējas prioritātes – Bordāns runā par sistēmu, kura jāpilnveido, lai uzlabotu tiesu darbu. IR metas cīnīties par taisnību, uzbrūkot atsevišķiem ļaundariem
    =====================================
    Tas man atgādina Aināra Dimanta teikto:
    “Strādājot Sarmītes Ēlertes vadītajā laikrakstā “Diena”, es nekad nepieņēmu tur valdošo piegājienu – ka korupcija netiek saskatīta valsts nozagšanā un sagrābšanā, bet tiek saskatīta visādos sīkumos.”
    (Playboy, novembris, atbilde uz 7. jautājumu)

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 08.11.2012. 13.53

    Ja kāds grib normālu un nekorumpētu tiesu sistēmu, tad tas ir atsaldētais liberālis, un tā ir Sorosa sazvērestība?
    “Konsrvastoriem”, tātad, tā mūsu korumpētā un neefektīgā tiesu sistēma ir tā “nacionalā vērtība”, kas jāsaglabā, kāda ir?
    Un cīņa par normālu tiesu sistēmu, tātad, arī ir cīņa starp liberāļiem un konservatoriem, nu gan tu aizrunājies.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 08.11.2012. 14.05

    Intervija tendencioza, tas tā tiešām ir. Bet, ja paskatāmies no otras puses, tad šādu “skarbu” interviju publicēšana ar NA pārstāvjiem, un “mīkstu” interviju publicēšana ar citu koalīcijā pārstāvēto spēku pārstāvjiem (piemēram, Štokenbergu), nāk tikai par labu NA, jo pēc intervijām ar NA vismaz kaut ko var saprast, ko viņi domā un kā kādas lietas definē, kamēr ar “mīkstajām” “tra-ļa-ļa” intervijām ar Vienotības pārstāvjiem IR izdara lāča pakalpojumu Vienotībai, it īpaši tādēļ, ka žurnālu IR tomēr lasa vairāk vai mazāk spriest un analizēt spējīga publika, nevis publika, kas pavelkas uz labo darbu uzskaitījumu, slavināšanu presē vai skaistām frizūrām.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > buchamona 08.11.2012. 14.55

    Džeris … Ak tad pie tā, ka mums ar tām tieslietām ir, kā ir, vainīga Sprance un žurnalisti, nevis NA?

    “Konservatoriem”, tātad, tā mūsu korumpētā un neefektīgā tiesu sistēma ir tā “nacionālā vērtība”, kas jāsaglabā, kāda ir?

    Un cīņa par normālu tiesu sistēmu, tātad, arī ir cīņa starp liberāļiem un konservatoriem
    ———————————————————————-

    Ar Džera argumentiem apmēram tāpat kā ar “sieviešu loģiku” :

    – Es lasīju, ka tās bulciņas ko tu ēd ietekmē lieko svaru
    – Tu gribi teikt, ka es esmu resna ???

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

lismanis 08.11.2012. 09.51

normāla intervija! :-)

+5
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam