“Estonian Air” nomaina vadītāju
22Saistītie raksti
Viedoklis /
22. novembris
Vai lepnums par savas valsts sasniegumiem var palīdzēt tās attīstībā?
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Radars /
6. novembris
Radars pasaulē
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Pusdienās /
16. oktobris
Kino kā pelnītājs
Komentāri (22)
Jean 31.10.2012. 14.16
Rakstā nav pieminēts, ka Jans Palmers pirms tam vadīja šī gada maijā bankrotējušo aviokompāniju Cimber Sterling. Tādas zīmīgas paralēles ar Air Baltic, kuru vada cilvēks, kurš pirms tam vadīja vēlāk bankrotējušo Malev. Tā rādās, ka izveidojusies topmenedžeru-bankrotieru grupa.
0
lebronj2356 31.10.2012. 13.02
Brīnumi nenotiek, piesolītais tīģera lēciens garām Airbaltikam arī atsities pret sienu. Baltijā optimāli būtu dibināt vienu kopēju aviosabiedrību uz Airbaltika bāzes, gan šīs kompānijas lieluma, gan Rīgās ģeogrāfiskā novietojuma dēļ, gan arī godīguma principa vārdā, jo LV netika ne LPG terminālis ne kas cits – vai to atbalstīs leišu un igauņu ambīcijas, šaubos !
1
Jean > lebronj2356 31.10.2012. 14.17
Tādas kopvalstu aviokompānijas ir vēsture, jo pārāk smagnēji vadāmas. SAS pašlaik uz maksātnespējas robežas.
0