Tautiska izdarība

42

Komentāri (42)

Edmunds Zālīte 04.10.2012. 17.01

šodien naciķiem brīvdiena, laikam. salīduši te ka mudž vien.

+10
-10
Atbildēt

2

    grislits > Edmunds Zālīte 04.10.2012. 17.24

    Varētu pat teikt – tolerances paraugstunda jūsu izteikumos :)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edmunds Zālīte 04.10.2012. 21.39

    >frukc
    tā jau ir.
    un tūlīt pakarinās frukcus aiz fruktiem.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

Edzs 04.10.2012. 15.38

@Nasing spešal! _…ja mēs pabalstiem pieliekam 1 milj., tad tas miljons ir jāparedz arī vismaz nākamos 20 gadus…_
~~~
OK, parliecinaji. piekritu.

+5
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > Edzs 05.10.2012. 00.03

    >TanteSidra
    rrevolucionārs sveiciens!!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 05.10.2012. 00.58

    hi lama,
    prieks Tevi redzet.
    komentus es apskatu, zinu ka procesi biezhi te panesas interesanti:)
    nav man vairs nekadu politisku simpatiju, tapec ari nav man ko teikt, nu jau kads pusgads tads ir pagajis, jatiek vispirms skaidriba ar sevi. kolosala brivibas sajuta, bet tas jau nav normali jo nedzivojam jau tikai sev vien. nekas, bus kada nopietnaka vajadziba un busim atkal te visi kopa.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 05.10.2012. 06.06

    …nekadu politisku simpatiju,..
    _________________________ pakaitināt “‘tos,kas soļo priekšgalā” jau var ar bez simpātijām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 05.10.2012. 09.12

    Padomāju, un gribu izteikt piebildi. Labāk lai tā nopietna vajadzība nepienāk, kā domājiet? Esmu ar mieru kasīties līdz aizsmakumam ar zatleristiem un tiem, kam partijiskums un izdevīgums (labi, lai ir pragmātisms – politkorektāk), pārmāc godu un sirdsapziņu. Kaut tikai nepienāk tā nopietnā vajadzība.
    :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Edzs 04.10.2012. 15.20

ja demografija patiesi ir valdibas vai vismaz atsevishkju tas partiju prioritate tad te ir rodami lidzeklji un saglabasies valdibas stabilitate, risinajums gan sensitivs no serijas “kod kura pirksta gribi…”, bet, – varbut ka ja pacieshamies vel kadu gadu varam izdzivot bez Birkerta pieprojektetas baltas piebuves Okupacijas muzejam ar nosaukumu “Nakotnes Nams”:
http://www.diena.lv/sabiedriba/riga/pieminas-memorialu-strelnieku-laukuma-izveidos-lidz-2013-gada-beigam-13891115
_Latvijas radio. 2011. gada 6. jūlijs 17:19
Okupācijas muzeja rekonstrukcijai un piemiņas memoriāla izbūvei Rīgā Strēlnieku laukumā valdība uzņēmusies ilgtermiņa saistības 4,9 miljonu latu apmērā. Plānots, ka projekts tiks īstenots trīs kārtās un pabeigts 2013. gada beigās, ziņo Latvijas radio.
Izmaksas segs no uzņēmuma Valsts nekustamie īpašumi (VNĪ) līdzekļiem, kurus valsts atmaksās no 2015.gada. Šīs investīcijas plānots atmaksāt triju gadu laikā. Okupācijas muzeja atjaunošanu Kultūras ministrija nosaukusi par vienu no savām prioritātēm.
Rekonstruēt Okupācijas muzeju sākotnēji bija iecerēts vēl “treknajos” gados, tomēr dažādu iemeslu dēļ arhitekta Gunāra Birkerta Nākotnes nams Strēlnieku laukumā tā arī ir palicis tikai uz papīra. Tomēr pēc šodienas valdības sēdes ir skaidrs, ka 2014. gadā, kad Rīga būs Eiropas kultūra sgalvaspilsēta, muzejs apmeklētājus gaidīs pilnīgi jaunā veidolā…_

+2
-6
Atbildēt

2

    Una Grinberga > Edzs 04.10.2012. 15.31

    @TanteSidra
    Zināšanai šis projekts tiek atlikts un atlikts… Bet ja būtu kaut elementāras zināšanas finansēs, tad zinātu, ka ja mēs pabalstiem pieliekam 1 milj., tad tas miljons ir jāparedz arī vismaz nākamos 20 gadus. Vienreizēji tēriņi ir vienreizēji….
    Otrkārt, slimnīcas, skolas un mājas ir jebkurā valstī – es noteikti varētu atrast labāk atalgotu darbu un lepnāku mājokli jebkurā citā valstī, bet vai es tur atradīšu Nākotnes namu ar okupācijas ekspozīciju, JRT, Ķemeru nacionālo parku, Likteņdārzu, Brīvdabas muzeju…. neba liela daļa cilvēku dzīvo Latvijā, jo nebūtu spējīgi izdzīvot jebkurā Rietumeiropas valstī, bet droši vien kaut kādu nemateriālu kultūras vērtību dēļ, kuras ir jāspēj kopt pat ja naudas nav tik daudz!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 04.10.2012. 22.11

    Vēlreiz atgādinu, ka saskaņā ar bildi;

    izrādās, ka visa koalīcija balstās uz RP- RP atkal balstās uz Vēsturiskās Valža Zatlera vizītes Maskavā rezultātiem.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Ireta Čekse 04.10.2012. 12.46

Nezinu, smejieties cik gribiet par NA vēlmi atbalstīt demogrāfijas veicināšanu, bet tajā pašā laikā atcerieties cik nožēlojama ir Latvijas pozīcija jauno vecāku atbalstā salīdzinot ar Lietuvu un kur nu vēl Igauniju.

+15
-7
Atbildēt

19

    grislits > Ireta Čekse 04.10.2012. 13.03

    Tur jau tā problēma, ka Vienotībai un RP demogrāfija ir prioritāte tikai vārdos. Ašeradenam pat kauns demogrāfijai atvēlēto summu nosaukt virsrakstos viena gada budžeta ietvaros, ka jāsauc uzreiz triju gadu summa, lai kaut cik pieklājīgi izskatītos.

    Manā skatījumā Vienotības un RP cilvēkiem tā demogrāfija liekas kā uzspiesta lieta, no kuras tomēr vaļā nevar tikt, un saprot, ka nu jānosauc par prioritāti, bet faktiski kā pret prioritāti pret demogrāfiju viņi neizturas. Ja es sev patiesi uzstādu prioritātes, tad es pret tām tā arī attiecos un tām veltu atbilstošu laiku un naudas līdzekļus, bet viņi to dara ar gariem zobiem.

    Protams, NA arī muļķi, ka nedomā sistemātiski un laicīgi, un skaļāk par to neuzstāja jau agrāk valdības debatēs, bet tikai tad, kad tas nonāk līdz Saeimai.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ireta Čekse 04.10.2012. 13.21

    V un RP uzskata, ka prioritāte ir ekonomika, ekonomikas atlabšana daļēji atrisinās arī dzimstības un emigrācijas problēmas, un lielāki ienākumi budžetā ļaus arī palielināt pabalstus, bet, ne šobrīd.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ireta Čekse > Ireta Čekse 04.10.2012. 13.29

    Negribu izklausīties pēc populista, bet mani tiešām neuzrunā šīs miglainās nāktnes aprises, kad viss būs normāli kaut kad pēc “n” gadiem. Manuprāt šis jautājums ir vairāk principiāls nevis finansiāli pamatots, var ticēt NA tvītotājiem tad ~0.60% no budžeta sastāda šie grozījumi, un budžets ir agrāk grozīts daudz lielākām muļībām par daudz nopietnākām summām.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > Ireta Čekse 04.10.2012. 13.39

    dzeris49, skaidrs, ka ekonomikas atlabšana dos nākotnē labumu visam, tai skaitā demogrāfijai, bet tad lūdzu nesauciet demogrāfiju par prioritāti. Ir lietas demogrāfijā, kas šobrīd ir ātri jāizdara, kur ir jādzēš ugunsgrēks, un pāris desmit miljoni tam nav nekāda ah un uh summa.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ireta Čekse 04.10.2012. 14.18

    Kur NA bija agrāk, kad budžetu veidoja?
    Tagad viņi pēkšņi pamodušies, taisa sev PR akciju, un šantažē valdību.
    Un, ja šantāžistam piekāpjas, viņš prasa vēl un vēl.
    Tas ir principa jautājums – vai nu strādāt normāli, un visu izrunāt valdībā, bez trokšņa, vai nu speciāli to nedarīt, un taisīt lielu troksni, lai celtu savu reitingu.
    Tā neviens nedara.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ireta Čekse 04.10.2012. 15.25

    @DavisVilums
    Laiku nevar pagriezt atpakaļ – Igaunijas prātīgās pozīcijas pēc pirms 2008.gada, viņiem nebija algas jāgriež par 25-50%, kā tas notika Latvijā. Demogrāfijas problēmu cēlonis ir zemais algu līmenis nevis zemie pabalsti.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ireta Čekse 04.10.2012. 23.34

    dzeris49
    “V un RP uzskata, ka prioritāte ir ekonomika, ekonomikas atlabšana”

    Tad jau Zatleram vajadzetu staidzigi atsaukt savus ministrus, ipasi Roni un Sprudzu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ireta Čekse 05.10.2012. 00.10

    Demogrāfijas problēmu cēlonis ir zemais algu līmenis nevis zemie pabalsti
    —————————-
    Demogrāfijas problēmu cēlonis ir ieilgušais valstiskais tizlums un gļēvlatviskā svepstēšana.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 09.21

    “Demogrāfijas problēmu cēlonis ir zemais algu līmenis nevis zemie pabalsti”
    Demogrāfijas problēmu cēlonis ir vēlme dzīvot komfortabli un viegli. Pateicoties glancētiem žurnāliem un debīlizējošai TV, lielai daļai jauno cilvēku ir izmežģītas smadznes, kur materiālais stipri pārmāc garīgo un valstisko.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 14.14

    betij – labi pateici …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 14.21

    Netīšām sanāca, klusais:))
    Parasti es nevienu loģisku domu nespēju noformulēt (vai kautkā tamlīdzīgi)
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 14.25

    betij – nu forši ka tā :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.00

    Kas ir forši?
    Forši, ka sanāca, vai forši, ka nespēju?
    :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ireta Čekse > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.01

    Varbūt izklausīšos pēc piekasīga kretīna, bet nepiekrītu ka betijas teiktajām būtu loģisks domas izlkāsts. Protams, es saprotu, var vainot jebkuru, TV, žurnālus, kāmīšus, tamagoči un mobīlos telefonus, bet, kaut arī līdz ar šo līdzekļu pieejamības palielināšanos ir samazinājusies dzimstība, nevar to uzskatīt par cēloņsakarību bez nopiena iemesla. Īsti nesaprotu vārda “garīgums” pielietojumu, pēc savas pieredzes katrs saprot ar vārdu “garīgums” ko citu, piemēram, tīņu grūtniecību grūti sasaistīt ar “garīgām” lietām bet tur ir iesaistīts bērns, proti šī dzīvība. Vai arī mums visiem jāsasēžas kopā latosa pōzā un jāsaka “Zummm” līdz viss būs labi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.13

    betij – forši , ka sanāca :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.15

    Davis – Betijas teiktajam ir pat ļoti loģisks izklāsts … , jo bērnu audzināšana ir ne tikai ieņemšanas process un dzemdības .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.34

    Dāvi, droši vien esmu bijusi neprecīza. Problēmai ir daudz aspektu un tas ir tikai viens no tiem, kaut arī uzskatu par galveno. Mēģināšu izsmeļošāk. Mantu vai “deficīta” kultu, esam mantojuši vēl no padomju laikiem. Domāju liela nozīme ir tam, ka līdz ar neatkarību atvērās robežas un mantas, drēbes, apavi, skaistas lietiņas, ēdieni, dzērieni, pavisam cits dzīvesveids, ārzemju ceļojumi gāzās virsū aumaļām – tas viss, par ko ierindas padomju mietpilsonis varēja tikai sapņot. Kādā brīdī liela sabiedrības daļa aiz tā prieka par daudzām iespējām pazaudēja orientierus. Tanī procesā lielu lomu spēlēja masmediji, pārpildīti ar jaunbagātnieku skapju saturiem, popkultūras viendienīšu dzīves aprakstiem un “dziļdomīgām” frāzēm par dzīves jēgu un iespējām, bezgaumīgiem interjēriem un kādām tikai vēl nē pseidovērtībām. Un šodienas reproduktīvā vecuma paaudze ir tā laika apjukušās sabiedrības bērni.
    Ar garīguma trūkumu es apzīmēju situāciju, kad cilvēkam visas vajadzības ietilpst kategorijā, ko var nopirkt par naudu – māju, autiņu, lupatas, ceļojumus. Ir tak forši, nē? Ak, jā, arī seksu un popularitati un šmigu var nopirkt. Vai tad vajag vēl ko?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ireta Čekse > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.43

    Paldies, atvainojos varbūt par savu iepriekš, nedaudz cinisko, runas veidu. Pilnībā piekrītu tam ko Tu saki šādā garākā izklāstā. Mūsdienu daudzās iespējas tiešām samazina cilvēku vēlmi pēc bērniem un rietumvalstīs kur šī kultūra sēdējusi ilgāk ir līdzīgi demogrāfiskie rādītāji mūsējiem skatoties uz pamatiedzīvotājiem, bet pirmās un otrās pakāpes iebraucēji ir tie, kas rada iedzīvotāju pieaaugumu ar saviem bērniem. Varbūt izklausās depresīvi, bet manuprāt izejas no šīs situācijas nav. Mēs no rietumiem atšķiramies tikai ar to, ka brīvās vietas mums neaizpilda iebraucēji.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ireta Čekse 05.10.2012. 15.53

    Nav par ko atvainoties. Es nemaz neapvainojos:)
    Pašai jau šķita, ka ļoti saprotami uzrakstīju.
    Bet pareizi arī tu raksti – ko nu kurš saprot ar vardu garīgums.
    :)
    P.S. Izteikšu vēl kādu hipotēzi. Vai nevar būt, ka aizejošā krīze nav mums bišķi tās galvas pavēdinājusi? Daudzas ģimenes pajuka dēļ materiālām grūtībām, bet citas, tieši, pateicoties tām, ir kļuvušas stiprākas. Varbūt varam uz tām cerēt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 04.10.2012. 12.39

izrādās, ka visa koalīcija balstās uz RP- RP atkal balstās uz Vēsturiskās Valža Zatlera vizītes Maskavā rezultātiem.

+10
-11
Atbildēt

1

    grislits > ilmisimo 04.10.2012. 12.44

    Man ar kaut kā vairāk iekrita acīs nevis tas šo dienu standarta uzstādījums par NA, demogrāfiju, budžetu un valdības stabilitāti, bet tas, ka apakšējais balsta klucītis ir RP :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

Uldis Babris 04.10.2012. 12.12

Trāpīga karikatūra!

+11
-11
Atbildēt

0

sandra_nonberga 04.10.2012. 11.30

Pēdējās divas karikatūras nedara zīmētājam godu. Ipiķu pagastā vēl pirms 10 gadiem bija 440 iedzīvotāju, tagad 100. Latvija izmirst. Tikai pilnīgs idiots to neredz un tikai pilnīgs ciniķis par to var jokot. Sūdīga būšana, Bišofa kungs.

+15
-19
Atbildēt

2

    gstrazds > sandra_nonberga 04.10.2012. 11.43

    Jokot drīkst un vajag gandrīz par jebko. Tieši humora trūkums itin bieži noved pie fanātisma un radikālām darbībām.

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > sandra_nonberga 04.10.2012. 11.44

    Tāpēc, ka nedzemdē bērnus, jo nav lieli pabalsti, vai tāpēc, ka tur nav darbs, un cilvēki spiesti emigrēt, un bērnus nevar atļauties ekonomiskas situācijas rezultatā?
    Varbūt, tomēr, sākumā jācīnās ar cēloņiem, nevis ar sekām, ko šī valdība arī dara?

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

mary75 04.10.2012. 10.29

Un ko citu var gaidīt no cilvēkiem, kam nav citas iespējas celt savu reitingu att. vēlētāju vidū?
Kometences, izglītības, talantu trūkumu vienmēr var kompensēt ar primitīvu populismu par jūtīgām tēmām – vai nu nacionalām, vai demogrāfiju, vai ko līdzīgu, kaut demogrāfijai tāpat daudz izdarīts, izdevīgi taču uzmesties par vienīgajiem, kam rūp “latviešu izdzīvošana”, jo visu ainu kopumā viņi negrib vai nespēj saredzēt, ka valstij pastreiz ir arī citas vajadzības, kas, pastarpināti pozitīvi ietekmē arī demogrāfiju.
NA viss refleksu līmenī – izspiedīsim kādam naudu, tad tie par mums balsos.

+19
-15
Atbildēt

1

    astra_ozo > mary75 04.10.2012. 13.58

    ZRP visi ministri no malas pieaicināti, kur ir tā izslavētā kompetence. Vienīgi Kozlovskis no parķejas.
    Starp citu – Dienā nesen bija raksts, ka poliči paši attaisnojuši savu kolēģi, kas lielvekala stāvvietā bija nolicis auto tieši uz iezīmētas gājēju pārejas. Kozlovskis nekādi nav reaģējis. Tas laikam raksturīgi “tiesiskuma” faniem…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam