Parādnieks: naudu demogrāfijai

115

Komentāri (115)

gliters 03.10.2012. 09.36

Citēšu lno:

“Skaidrs, ka ne jau Parādniekam vajadzēja risināt šo problēmu.”

+2
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 03.10.2012. 09.00

fretka
Ja kadam ir bijusi ta nelaime piedzimt krievija vai pat krievu gimene, nenozime, ka tas jau uz muzu nolemts.

+2
-3
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 03.10.2012. 07.48

Ja nekļūdos, tad tu pats nesen klaigāji, ka Google piederot krieviem :)

+4
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 02.10.2012. 21.09

Tai bildē- tas i Zinovjevs,Kameņevs vai Trockis?

+2
-6
Atbildēt

0

ltvpanorama 02.10.2012. 16.53

sorry, bet šis pipars pats ar savu biogrāfiju vairāk atgādina nenopietnu fruktu nekā nopietnu politiķi..tāpēc mans žetons Ernestam.. P.s. es par to ka par nopietnām problēmām jārunā nopietniem ļaudīm,tādiem kas dzīvo laikmetam līdz..un vēlams ar lielāku izpratni par to, ka nu vairāk tomēr tā kā piederam vai vismaz tiecamies piederēt Rietumu civilizācijai..

+9
-10
Atbildēt

2

    astra_ozo > ltvpanorama 02.10.2012. 21.34

    bet šis pipars pats ar savu biogrāfiju
    ———-
    kas vainas biogrāfijai?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ltvpanorama 02.10.2012. 23.01

    Andrew
    “es par to ka par nopietnām problēmām jārunā nopietniem ļaudīm,tādiem kas dzīvo laikmetam līdz..”

    Vai kremla pakalpini, SC un ZP, butu tie “nopietnie”.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 02.10.2012. 15.49

Parādniekam vajadzēja piedzimt par sievieti. Varbūt no kamīnu meistara pārtapt par ginekologu? To zirgasti viņam noteikti vajadzēja atstāt, ar to viņš tik tālu “auzās” nelaidās.

+8
-10
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ilona Auziņa 02.10.2012. 21.14

    Janka
    Vai tu, dzives pabern, gariga darba invalid, doma, ka apd…sot citus, pacelsies? Ludzies labak, lai RS autobuss reiz izbeidz tavas ciesanas!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

inesite15 02.10.2012. 13.17

1.- kārt – par ko valodizētāji guļ ?
… DZIMENES APBĒRNOŠANAS VAIROŠANAS PADUMNIEKU KOPA ?
2. – kārt – Kungi nevarētu gadījumā vēl pietaisīt kādu unterkomisiongu par paša bērnu taisīšanas procesa regulēšanu slātaviešu-čangaliešu runsvīru politiskā vadībā un valstiskā uzraudzībā ?

Vispār jau DEMOGRAFIJAS – tāpat ka emigrēcijas vai kaut neirožu – skaitļi laikam gan arī ir no tās – REZULTĀTU – sērijas – kas PATS PAR SEVI NAV GROZĀMS – tas par to, ka “naudu TIEŠI demografijai” patiešām velk uz lohatronu.

+6
-6
Atbildēt

0

tuba76 02.10.2012. 13.08

Interesanti – man nav īsti komentāra par pašu objektu – karikatūra kā karikatūra. Bet es šoreiz pievērsos komentāriem. Aborti it kā ir jautājums, kas skar ne tikai emocionāli, bet arī fiziski tieši sievietes (atšķirībā no vīriešiem). Var jau būt, ka tieši tāpēc sievietes ir tik atturīgas komentāros par šo tēmu.
Ja mēs protams pieņemam, ka komentētāji referē kaut cik korekti uz savu dzimumu, tad izskatās, ka šeit ir tikai divas sievietes, kas izvēlējušās kaut ko komentēt. No tām viena tika arī tradicionālā veidā “atsēdināta” – sak, “Vīriešiem nepiestāv histērija, atstājiet to zanēm:)”.
Hm – zīmīgi. Nāk prātā zviedru feministu termins – mansgris un viss, kas dzirdēts par t.s. vadonības mācību, kuras mērķis ir uzspiest savu viedokli, cenšoties pazemināt diskusijas partnera statusu un pašvērtību, ar ko īpaši mēdz izcelties t.s. seksisti u.c., kuriem trūkst objektīvu argumentu.

+12
-8
Atbildēt

3

    Edijs Lūsis > tuba76 02.10.2012. 15.50

    Nelasīju visas diskusijas komentāros, bet mazliet aizdomājos par šo komentāru un tādēļ atbildēšu šeit.
    Negrasos veikt abortu un ceru, ka man šādas izvēles priekšā nekad nebūs jāatrodas, BET, pilnīgi hipotētiski iztēlojoties sevi šādā situācijā, vīrieša lēmums nekad nebūtu noteicošais, atvainojiet stiprais dzimums. MAN būtu jāiznēsā bērns un MAN par viņu pēc tam būtu jārūpējas vismaz līdz 18 gadu vecumam. Vīrietis var būt blakus, bet tikpat labi var arī nebūt. Redzu vientuļās mātes ikdienā un viņām nav viegli. Tādēļ esmu pret abortu aizliegumiem, par ko tik centīgi plēšas NA puiši. Ne jums tie negribētie bērni ir jāiznēsā, ne jūs par viņiem rūpēsieties vai tos pametīsiet (arī tā ir realitāte, ar kuru dažām sievietēm pēc tam visu mūžu jāsadzīvo, jo tajā brīdī šāds lēmums ir šķitis vispiemērotākais). Protams, ir arī vientuļie tēvi un vīrieši, kas par saviem bērniem, ar kuriem nedzīvo kopā, rūpējas. Un ir sievietes, kas bērnus izmanto vīriešu šantāžai. Situācijas ir ļoti daudz un dažādas. Bet bērnus dzemdē sievietes un tā, galvenokārt, ir viņu izvēle un viņu dzīve, kurā jūt vislielākās sekas, kaut dažos gadījumos tikai uz salīdzinoši neilgu brīdi – 9 mēnešiem.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Andis K. > tuba76 02.10.2012. 20.24

    Nevaru apgalvot, ka tas būs patiesi visos gadījumos, taču domāju, ka starp sievietēm, kuras uzskata sevi par tradicionālu vērtību piekritējām, ir daudz vairāk tādu, kuras uztic arī sava/abiem kopīgā viedokļa paušanu saviem vīriešiem, nekā starp ultraliberālēm, kultūrmarksistēm, feministēm. Tādēļ pēc komentēju sadalījuma pa dzimumiem nevar objektīvi spriest par viena un otra viedokļa faktisko atbalstītāju dzimumstruktūru.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > tuba76 02.10.2012. 22.55

    …aradhana…vai ilgi piestrādāji, lai izveidotos Tava “dzimumstruktūra”?…:)

    …un savu viedokli saskaņoji ar kungu pavēlnieku – “kuras uztic arī sava/abiem kopīgā viedokļa paušanu saviem vīriešiem”….

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

Ireta Čekse 02.10.2012. 12.34

Skumji, viss ko varu pateikt ieraugo šo karikatūru. Es neesmu fundamentālistu atbalstītājs vai bezierunu NA atbalstītājs. Neuzskatu ka aborti ir jaaizliedz, bet uzskatu ka sievietēm pirms lēmuma izdarīšanas būtu obligātas konsultācijas ar psihologu, izvēle ir jāatstāj, bet tas nav tas pats, kā aiziet pie friziera.
Visvairāk skumji ir tas ka jautājums ir vienlaicīgi sasiets ar, manuprāt, nosacīti saistīto jautājumu – Demogrāfiju. Jo varbūt arī NA idejas nav ideālas, bet to nevar neuzskatīt par problēmu un vienkārši izsmiet. Šī ciniskā pieeja neērtam viedoklim rada iespaidu par kultūras trukumu IR pusē.

+13
-11
Atbildēt

0

Sanšains 02.10.2012. 12.10

riņķī apkārt:
IR turpmāk vajadzētu sākt ar savu auditoriju sazināties tikai ar komiksu palīdzību
===========================
Ļoti labs! :):)

+9
-12
Atbildēt

0

aivarstraidass 02.10.2012. 11.05

Atšķirībā no, teiksim, ceļu remonta vai gāzes termināļa celtniecības – atbalsts dzimstībai un ģimenēm ar bērniem ir diezgan visaptveroša problēma, kas vienā vai otrā veidā saistīta ar JEBKURU lēmumu politikā. To nebūtu pareizi noreducēt līdz politiskam cīniņam – sak, iedos vai neiedos “naudu demogrāfijai”.

Tai vietā, lai strīdētos, kuram politiskam spēlētājam ir pirmtiesības uz šo jautājumu – vajadzētu saprast, kāds ir citu koalīcijas partneru redzējums. Varbūt arī Vienotībai vai ZRP ir kaut kas sakāms. Ģimeņu ekonomisko drošību, atbalstu bērniem var taču vairot ļoti dažādos veidos – un tieši to vajadzētu diskutēt, lai atrastu labāko piedāvājumu un to arī prasītu no Saeimas. Bet šie risinājumi nevienu žurnālistu neinteresē. Vieglāk ir ņirgāties par I.Parādnieku.

+15
-7
Atbildēt

8

    Kaspars Špūle > aivarstraidass 02.10.2012. 11.10

    Žurnālistus un ernestus kļaviņus realitāte interesē tikai tad, ja par tās ietekmēšanu kāds maksā.
    IMHO.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 02.10.2012. 11.38

    Tā ir… Varētu domāt, ka tas, ka “demogrāfijas korifejs” Parādnieks ir problēma pats par sevi, atceļ vai samazina nepieciešamību risināt demogrāfiskās problēmas.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > aivarstraidass 02.10.2012. 12.24

    Problēma sen tiek risināta iespēju robežās arī bez Parādnieka un NA, viņi gan ieintersēti to pasniegt tā, ka viņi vienīgie norūpējušies par demogrāfiju, kā parasti,viss, ko viņi dara, tiek pārvērsts par skaļu PR, kur trokšņa vairāk, kā satura vai reālas virzības.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > aivarstraidass 02.10.2012. 12.51

    dzeris49: Problēma sen tiek risināta iespēju robežās…
    _____________________________

    Tikai problēma tā, ka tiek risināta ļoti negribīgi un minimāli, ņemot vērā, ka tā tomēr izvirzīta par prioritāti. Ja tā būtu reāla prioritāte un interese Vienotībai un RP, tad paši sen būtu atraduši tai problēmas risināšanai daudz vairāk līdzekļus. neizskatās, ka valdībā demogrāfija būtu prioritāte, jo ja reāli kāds sev izvirza prioritāti, tad tā arī pret to attiecas – kā pret prioritāti. bet pagaidām attieksme ir ar gariem zobiem – kā nevis pret pašu izvēlētu prioritāti, bet kā pret uzspiestu uzdevumu.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 02.10.2012. 13.25

    Jā, neredz V un RP vēlmi risināt šīs lietas.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > aivarstraidass 02.10.2012. 19.03

    Šeloba, kā neredz?! 3 jaunāko laiku valdības taču tik labi pelna ar darbaspēka eksportu, — darbaspekam nodokļus nemazina, toties, mazinot PVN kaut par 1%, uzdāvina tirgotājiem 50 miljonus.

    A jūs te par demogrāfiju… Kāda demogrāfija, šī viena eksporta nozare Latvijas naudas apritē ar mešanu iemet 354 miljonus latu… :)

    A VL apšaubāmām — neticamas lietderibas demogrāfijas remonta fikcijformām grib izmest 30 mio.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > aivarstraidass 02.10.2012. 21.20

    dzeris49
    “arī bez Parādnieka un NA, viņi gan ieintersēti to pasniegt tā, ka viņi vienīgie norūpējušies par demogrāfiju”

    Mes te pasi, lai NA nelien!
    Ja NA nebutu norupejusies par demografiju, tai tiktu tas parmests. Vecuma marasma parnemto demagogu taktika labi zinama.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > aivarstraidass 02.10.2012. 21.27

    zirnekliene Šeloba
    “ka tas, ka “demogrāfijas korifejs” Parādnieks ir problēma pats par sevi”

    Es palaujos, ka ikviens, kam Paradnieka kungs ir problema, netiek ar to gala un nobeidzas aiz zelabam.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Janis 02.10.2012. 10.52

Ļoti labi!
Tas, ka trāpīga, nomanāms arī pēc NA atbalstītāju plosīšanās komentāros. :)

+14
-11
Atbildēt

2

    AUTOEXEC.BAT > Janis 02.10.2012. 11.12

    nomanāms arī pēc NA atbalstītāju plosīšanās komentāros. :)
    —————————————————————

    Tāpat kā vienmēr nomanāms, ka “objektīvos” un “neatkarīgos” lepnuļus visvairāk uztrauc nevis lietas būtība, bet gan “NA atbalstītāju” viedokļa ESAMĪBA. Jo šāda situācija pamatos grauj “neatkarīgo liberāļu” EKSISTENCES principus (… par DZĪVI to saukt kaukā mēle negriežas :))

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 02.10.2012. 21.30

    j_zalitis
    Ja tu teatra izrades laika skali demonstrativi nopirdies tas nav “trapigi”.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 02.10.2012. 10.52

@riņķī apkārt, Krix, Ino, ARTs
Varbūt vāciet parakstus Ernesta Kļaviņa iekļaušanai mākslinieku melnajā sarakstā?… Šajā rudens laikā jau tā trūkst saules gaismas… Humors ir vienīgais, kas ļauj ģenerēt C vitamīnu!

+18
-10
Atbildēt

18

    dro > Una Grinberga 02.10.2012. 10.55

    nasing spešal, J_zalitis. Vīriešiem nepiestāv histērija, atstājiet to zanēm:)

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 02.10.2012. 10.58

    Nasing spešal! +++ var jau būt, ka man ar humora izjūtu nav viss kārtībā, jo es sāku nopietni uztvert šo uzbrūkošo IR bezargumentu patiesības vilni, kurš te jau kādus pāris mēnešus “viļņojas” :) Var jau būt, ka Kļaviņa pieeja ir pareiza un vispār IR turpmāk vajdzētu sākt ar savu auditoriju sazināties tikai ar komiksu palīdzību :) IR sāk kļūt “plakans” kā CA ” Bojevoj ļistok”,tur tā problēma un te nav nekāda sakara ar ” nacionaļu” aizvainojumu un citām muļķībām. IR nespēj sniegt savam lasītājam vispusīgu informāciju, tā man sāk likties.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 02.10.2012. 11.00

    @Ino
    Par ko jākrīt histērijā? Nav jau uzzīmēts Mohameds.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Una Grinberga 02.10.2012. 11.07

    Humors ir vienīgais, kas ļauj ģenerēt C vitamīnu!
    ————————————————————-

    Nu, a es ta par ko ?? Es jau arī ieteicu Ernestam labu sižetu, lai var gardi nosmieties :))

    P.S. – starp citu nenoliedzu, ka talantīgs mākslinieks un arī neteicu, ka šī te nebija smieklīga. Bija. Bet tu taču nenoliegsi, ka jābūt daudzpusībai ? :)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 02.10.2012. 11.10

    @riņķī apkārt
    Paskaties, cik daudz Ernests ir zīmējis NA pēdējo 2 mēnešu laikā! Būsi pārsteigts – tas Tavs IR “plakanums” ir parādījies tikai šodien. Būsi kļūdījies, ja uzskati, ka IR ir valstiskās audzināšanas iknedēļas žurnāls… tas tomēr ir izglītojoši izklaidējošs!

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 02.10.2012. 11.12

    Nasing spešal! Es Ernesta zīmējumus neatdalu no pārējā IR satura un pieejas problēmām. Man tas ir viens vesels :)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 02.10.2012. 11.16

    @riņķī apkārt
    Varbūt vajag palasīt VL mājas lapu? Tur ir 100% objektivitāte. Es gan atceros labu laiku atpakaļ mans komentārs cauri cenzūrai neizgāja, jo neatbilda mājas lapa objektivitātes prizmai.

    Vispār baisi ar IR objektivitāti – NA pēdējā žurnālā nepieminēta ne reizi – vienīgi tā “papardes zieda” meitene, kas tieši nerunā par NA, bet par aborta jautājumu kā tādu! Bet iepriekš gan – nomelnošanas kampaņa – nevainīgais Lūsis un Bērziņš, kuri ar maksātnespējas administrēšanu nav saistīti nemaz.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 02.10.2012. 11.21

    Es nelasu VL mājas lapu :) Es, piemēram, vēlētos redzēt IR Viņķeles un Rībenas viedokļus blakus un tad arī IR sarunas kļūtu interesantākas :)Bet Vilcienu iepirkuma skandālu un stāstu, kā NA šajā sakarā gatavojās gāzt valdību, to labāk nepiemini, ja vēli IR labu :))

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 02.10.2012. 11.32

    @riņķī apkārt
    Kas Tev nepatika Luīzes Ratnieces (“Papardes zieds”) viedoklī pagājušajā numurā? Parādnieka viedokli mēs jau zinājām no neskaitāmajiem portālu rakstiem.
    Viņķeles un Rībenas viedokļi ir jau portālos. Kādēļ atražot vecu saturu?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 02.10.2012. 11.39

    Runa ir par viena – konkrēta portāla ” politisko uzstādījumu”. Delfos, arī Dienā es lasu dažādus viedokļus par vienu un to pašu problēmu. IR mēģina “audzināt” savu lasītāju un tas man sāk kļūt nepieņemami.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 02.10.2012. 12.00

    @riņķī apkārt
    Ir kaut kādas robežas, kad portāls pārvēršas par miskasti. Tici man, tas, ka Bībers ir apvēmies uz skatuves, pat iziet ārpus jauniešu žurnālu auditorijas interesēm, bet delfos tas lec pašā priekšā!
    Rībenai neviens neliedz publicēt to vēstuli arī “IR” blogā, vai vienkārši nosūtīt redakcijai – tā ieliks. Acīmredzot, Rībenai baidās, ka viņas haotiskais un brīžiem no problēmas attālais viedoklis varētu tikt pamatīgi nokritizēts. Es pat nesaprotu, ko viņa ar to vēlas pateikt? Publiski nokritizēt savu partiju tā vietā, lai paceltu šo jautājumu partijas iekšienē?

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Una Grinberga 02.10.2012. 12.22

    Nasing spešal! :
    Tici man, tas, ka Bībers ir apvēmies uz skatuves, pat iziet ārpus jauniešu žurnālu auditorijas interesēm, bet delfos tas lec pašā priekšā!
    =====================
    Taisnība – pirms dažām dienām “Delfos” redzamā vietā bija arī Ozoliņa uztriepe par viņam sāpīgo “sagulēšanu” un “drāzieniem”.:)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 02.10.2012. 12.35

    @riņķī apkārt
    Starp citu Gatis Šļūka arī iesmej:
    http://ermi.delfi.lv/?action=view&id=196486

    Delfi arī kļūst plakanāks un audzinošāks?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 02.10.2012. 12.43

    Labs, precīzs piemērs, paldies :) Salīdzini tagd šo abu karikatūru saturu :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 02.10.2012. 18.47

    …Riņķī apkārt….nupat Tu uzvedies tieši tāpat kā Tev nepieņemamie migranti – lād valsti, bet prom nebrauc, uzstāda prasības un pieprasa privilēģijas…kāda Tava atbilde viņiem? – ja nepatīk, brauciet prom!….Tu dari to pašu – Tev šeit nepatīk, jūties aizvainots, nekas nav pieņemams, bet turpini sevi spīdzināt šeit uzturoties…mocies un pārdzīvo, vēlies, lai viss būtu pēc Tava prāta, bet – nesanāk!….
    …var taču atrast vietu, kur Tevi viss apmierinās, būs saskaņa ar domubiedriem un VL! mājas lapā Tevi noteikti sapratīs….

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 02.10.2012. 18.58

    zanE. Riņķī apkārt jau dienas pirmajā pusē paskaidroja, ka žēl portālu pamest ierasto sarunu biedru dēļ. Nezini, kādēļ valsti nepamet migranti? Viņus piesaista mogili:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Una Grinberga 02.10.2012. 21.18

    ..mēģina “audzināt” savu lasītāju un tas man sāk kļūt nepieņemam
    _______________ ūja!

    nekad jau nav bijis ne mazāko zīmju,ka varētu būt kā citādi-“‘…. Vai var nēģeris mainīt savu ādas krāsu, un vai leopards var pārveidot savas ādas raibumus?..”
    http://bdl.lv/bibele/Jer/9

    nekad nav bijis nekādu šaubu par to kādā teritorijā(mēs IR) atrodamies.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Una Grinberga 02.10.2012. 21.23

    no nasing spešal, J_zalitis. Vīriešiem nepiestāv histērija…
    ______________________ Tie IR tikai un vienīgi atpakaļrāpulīgi retrogrādiski,ancient regime lakmetam atbilstīgu tumšuoņu aizspriedumi.Tumšuo kruoga apmeklētaju pļāpas.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

gstrazds 02.10.2012. 10.49

Parādnieks ir vienkārši ideāls tips dažādām karikatūrām un feļetoniem, neskatoties uz viņa politisko piederību.

+23
-10
Atbildēt

1

Una Grinberga 02.10.2012. 10.47

Labs!

+9
-9
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 10.44

Ernest, starp citu labs ieteikums nākamajai karikatūrai – Dombrovskis, Viņķele, Āboltiņa, Loskutovs (nu varbūt arī Vilks & Zaķis) visi kopā izbrīnā paceltām uzacīm, dažs labs arī pavērtu muti – “KĀ ??? DEMOGRĀFIJA MUMS IR PROBLĒMA ??? DA JŪS KO ???”

P.S. – fonā vēl varētu piezīmēt “Mozaīku”, kas lēkā ar plakātiem – “NĒ ! NĒ ! Dzimum-nelīdztiesība ir problēma !!!”

+21
-17
Atbildēt

37

    Janis > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 10.53

    Jā, jo aizliedzot abortus, ieviešot harēmus (“audžuģimene pieaugušai sievietei”) un dodot 31 miljonus visādām radikālām “pro-life” organizācijām, risina demogrāfijas problēmas..

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 10.56

    j_zalitis:
    dodot 31 miljonus visādām radikālām “pro-life” organizācijām, risina demogrāfijas problēmas..
    ===============================
    Kauna nav “laist” TĀDU demagoģiju?:)

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 10.56

    j_zalitis. Ak vai, nu īsta lēkme:)

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 11.07

    Demagoģija ir krāšņa, bet Parādnieks nudien ir sitams. Dēļ viņa murgiem aizstāvēt visnotaļ labu un derīgu ideju par papildus finansiālu atbalstu demogrāfijai ir kļuvis daudz grūtāk.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 11.41

    Abortiem ir jābūt brīvi pieejamiem. Tādam jābūt mērķim visā civilizētajā pasaulē. Morāli ir divi spēcīgi argumenti par to, lai katrai sievietei būtu droši un vienkārši veikt abortu – pirmkārt līdz auglis spēj patstāvīgi dzīvot tas ir sievietes ķermeņa daļa un tikai viņai ir tiesības lemt ko ar to darīt, otrkārt sievietei ir jābūt ļoti lielā izmisumā, lai izlemtu uzņemties risku un sāpes un izdarīt abortu. Viņai ar šo lēmumu uz sirds būš jādzīvo visu atlikušu dzīvi. Nevajag to vēl vairāk sarežģīt ar apvainojumiem un lielām izmaksām. Nedod dievs, ja par abortu jāmaksā līzingā – katru mēnesi atgādinājums par to ko nespēja izdarīt.
    Bet ja grib pāris ciniskus un praktiskus argumentus: 1. ja abortus aizliegt liela daļa izmisušo vienalga meklē kur to izdarīt, tikai tas vairs nebūs tīrā un sterilā slimnīcā pie kvalificēta ārsta, bet gan kādā netīrā dzīvoklī pie kakta dziednieka. Un tā daudzas sievietes mirst vai kļūst neauglīgas uz mūžu. Tas tautas izdzīvošanu apdraudētu vēl vairāk. 2. Ja paskatās uz ASV kur dažādos štatos dažādā laikā aizliedza un pēc tam atļāva abortus, tad vienmēr pēc abortu aizliegšanas 15-20 gadus vēlāk to štatu skāra pamatīgs noziegumu vilnis (laupīšanas, zādzības, huligānisms) un tas strauji mazinājās 15-20 gadus pēc abortu legalizācijas. Ja sieviete domā, ka viņa nespēs uzaudzināt šo bērnu, tad tā arī visticamāk būs. Bērnu nami un audžu vecāki te nelīdz – starp bērniem, kas būtu abortēti noziedzinieku procents ir trīs reizes lielāks nekā vidēji.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 12.23

    Aigarius … otrkārt sievietei ir jābūt ļoti lielā izmisumā, lai izlemtu uzņemties risku un sāpes un izdarīt abortu. Viņai ar šo lēmumu uz sirds būš jādzīvo visu atlikušu dzīvi.
    ——————————————————————–

    HAHAHAHAHAHAHAHAAAA !!!!!! Atvainojos, protams, par cinismu, bet (profesionālā pieredze man to ļauj) atļaušos apgalvot, ka varbūt 50% no sievietēm , kuras nonāk līdz abortam kā problēmas risināšanas līdzeklim, ir Tevis pieminētā problēma. Padomju laikos nācās pieredzēt … pat nevaru izvēlēties īsto vārdu, kā tās mašīnas nosaukt – tādas, kas nāca uz, teiksim, 17.abortu – mierīgi pīpējot. Bet, OK, tā protams ir padomju perversija.

    Taču pirms steigties ar moralizēšanu, ja kas – šeit ir laba saite uz info par to, ar ko nodarbojās “Parādnieka komisija” – bez eksaltētām frāzēm. Lūdzu pievērst uzmanību galvenajam – tur nav ne runas par abortu AIZLIEGŠANU VISPĀR. Iesaku uzmanīgi izlasīt pirms steigties ar spriedumiem. … http://www.ir.lv/blogi/politika/darba-grupu-par-nedzimusa-berna-tiesibam-uz-dzivibu-atstaj-papardes-zieds-providus-un-marta-1

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Janis > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 12.36

    Jā, un tādām, kuras nāk uz 17. abortu tomēr vajadzētu dzemdēt, vai ne?
    17 bērnus, kuri izaugs par tādiem pašiem deģenerātiem.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 13.14

    j_zalitis
    Šoreiz piekrītu gan tev, gan nullem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 13.23

    Bet citādi – nudien nesaprotu, kāpēc šis jautājums vispār bija jākustina. Ja tiešām grib samazināt abortu skaitu, tad jāstrādā pie tā, lai samazinātu nevēlamu grūtniecību daudzumu. Un tas ir iespējams, ja izglītošanas process notiek skolas laikā – veselības mācība, ģimenes mācība vai kā tml. Pēc manas saprašanas expertiem būtu jāstrādā šajā virzienā, nevis lai papildinātu ierobežojumus un pastiprinātu vainas apziņu tām, kuras vēlas pārtraukt grūtniecību.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 13.58

    Šeloba … Ja tiešām grib samazināt abortu skaitu, tad jāstrādā pie tā, lai samazinātu nevēlamu grūtniecību daudzumu. Un tas ir iespējams, ja izglītošanas process notiek skolas laikā – veselības mācība, ģimenes mācība vai kā tml.
    ———————————————————————-

    Precīzi, bet par to jau tas stāsts – pirms bļaut par “komisijas nejēdzību” varbūt der iepazīties, ar ko tā PATIEŠĀM nodarbojas ? NEVIENS jau tur (cik var noprast no informācijas) negrasās abortus AIZLIEGT. Abortu “aizliedzēji” ir tie, kas par to bļaustās presē, kuriem noteikti vajag apIRst Parādnieku. Runa ir par stingrākiem noteikumiem, nevis pilnīgu aizliegumu.

    P.S. Tos idiotus nulli un zaļīti vispār nav jēgas komentēt, būtu bijusi komisija par piespiedu sterilizāciju – tad droši vien abi aktīvistu baurotu par “cilvēktiesībām”

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 14.12

    j_zalitis …. Jā, un tādām, kuras nāk uz 17. abortu tomēr vajadzētu dzemdēt … 17 bērnus, kuri izaugs par tādiem pašiem deģenerātiem.
    ————————————————————————-

    Ievērojiet – to raksta cilvēks, kas sevi (pretstatā “konservatīvajiem nacionāļiem”) visticamāk uzskata par “modernu”, iespējams – “liberālu” un pilnīgi noteikti ir gan par “vienlīdzību”, gan par “cilvēktiesībām”

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 14.20

    Lasīju Parādnieka interviju, kur viņš izteicās apmēram tā, ka jāpanāk, lai aborts mūsu sabiedrībā skaitītos “neiedomājama lietā”. Tā ka viņš personiski jau labprāt aizliegtu.
    Ja jau runa būtu tikai par izglītošanu, t.i. darbu skolās, tad neviens neceltu brēku, bet stāsts jau ir par to, ka grib papildināt bērnu aizsardzības likumu ar normu par to, ka valsts aizsargā dzīvību “kopš ieņemšanas brīža” un ar “pārdomu laika pagarinājumu”. Pirmais esot vajadzīgs “morālu apsvērumu dēļ”, lai liktu saprast, ka valsts abortus nosoda, kamēr otrs var liegt iespēju izdarīt abortu tāpēc, ka pēc “pārdomu laika” atļautais termiņš būs cauri.
    Demogrāfisko situāciju šādi pasākumi būtiski neietekmēs, toties kašķus un domstarpības jau tagad radījuši vairāk, nekā nevajag.
    Varbūt tomēr vajadzēja koncentrēties uz budžeta grozījumiem u.c. pasākumiem, lai atbalstītu bērnus un vecākus, nevis ierobežojumiem un represijām, izraisot nevajadzīgas domstarpības sabiedrībā? To jau tāpat pietiek.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 14.22

    Nu bet ja atmet vārdu “deģenerāti” – tiešām, vai sabiedrība vinnētu no tā, ka attiecīgā būtne 17.reizē būtu spiesta dzemdēt?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 14.35

    nulle … Kur es teicu kaut ko par piespiedu sterilizāciju?
    ————————————————————————

    Ak jā, atvainojos – pārlasīju vēlreiz un apsmējos : ” pēc kāda, teiksim, 5. aborta vajadzētu piedāvāt BEZMAKSAS sterilizāciju – lai nevairojas TĀDAS … ”

    Es tev , “modernais” , protams nejautāšu, kā modernas smadzenes spēj sadzīvot ar terminu “TĀDAS”, viņu “vienlīdzība”, protams, netiek apspriesta :))

    Bet jautrākais ir – kā tu PRAKTISKI IEDOMĀJIES šo “brīvprātību” ?? 100% garantiju sieviešu gadījumā dod tikai kastrācija (t.i. atstāšana bez olšūnām un tātad arī bez sieviešu hormoniem) vai arī daļēja iekšējo orgānu izņemšana. Kādēļ gan kaut vienam idiotam(-ei) būtu uz to jāparakstās , ja var , mierīgi svilpojot, bez maksas atlaist kārtējo “tīrīšanu” ?
    Starp citu (ja vien nav būtīSki mainījusies likumdošana pēdējā laikā) vēl ne tik sen māte varēja mierīgi pamest savu bērnu dzemdību namā (pat oficiāli dzemdējot palātās) un aiztīties – un viņai par NEKAS, PILNĪGI NEKAS NEBŪTU

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Janis > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 14.58

    Jums ir problēmas ar jēdziena “liberāls” izpausmi, kā arī birku karināšanu citiem.

    Liberāls nebūt nenozīmē, ka cilvēks atzīst sociāli nelabvēlīgu vidi par labu.

    Ja sievietei, kura nevēlas bērnus, aizliegsim veikt abortu, rezultāts būs negribēti, nemīlēti, nelaimīgi bērni.

    Var jau iet ar karogu un bļaut nacionālradikālus saukļus, bet galu galā realitāte paliek realitāte – mīlēti bērni nedzimst nejau tāpēc, ka ir atļauti aborti.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 15.15

    zaļītis …. Ja sievietei, kura nevēlas bērnus, aizliegsim veikt abortu, rezultāts būs negribēti, nemīlēti, nelaimīgi bērni.
    Var jau iet ar karogu un bļaut nacionālradikālus saukļus, bet galu galā realitāte paliek realitāte
    ———————————————————————–

    Paskat, paskat, kā dziesma mainās tiklīdz ar seju pļekā iekrītam ? :))
    Nezināju gan, ka vēlme uzlabot tautas demogrāfisko stāvokli tagad arī jau ir iekļauta “nacionāl-radikālo” ideju kategorijā :) Laikam jau kā viss, kas nepatīk, tādēļ, ka to piedāvā ienīstie “nacionāļi” ? :)

    Gribu tikai VĒLREIZ atgādināt , ka neviens, pat tavi nīstie “nacionāļi” negrasās AIZLIEGT abortus. Visas pārējās racionālās idejas un labos priekšlikumus, kas radīsies komisijas darbā gan jau ieviesīs cilvēki, kurus tas patiešām interesē, t.sk. atbilstošu izglītojošo darbu.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 15.26

    Šeloba … Nu bet ja atmet vārdu “deģenerāti” – tiešām, vai sabiedrība vinnētu no tā, ka attiecīgā būtne 17.reizē būtu spiesta dzemdēt?
    ———————————————————————

    Šeloba, tu esi pieaudzis cilvēks – brīnos, kādēļ tev šajā tematā izsprūk tīņa-nulles cienīgi melni-balti spriedumi ? Tu tiešām nepieņem variantu, ka pie attiecīga finansējuma “attiecīgajai būtnei” VAR pietiekami labi izskalot smadzenes, lai viņa pirms nākamā drāziena vismaz ieslēdz galvu un liek savam vecajam uzvilkt TO ? Vai arī varbūt ja “attiecīgajai būtnei” VISMAZ vienu reizi nāksies pa īstam dzemdēt – viņa nākamreiz 100 reizes padomās pirms …sties ar katru otro ? Variantu ir 100-iem un arī problēmas VIENMĒR BŪS, pat pie ideāla finansējuma visas nekad neatrisināsim. Bet tā ir bezatbildība izlikties, ka viss ir PILNĪGI OK , ka pilnīga brīvība ir super risinājums. Tā tas bija PSRS laikos.

    P.S. … un, starp citu, vēl bezatbildīgāk ir aurot par “pilnīgu aizliegšanu”, ja skaidri zini, ka tas netiek plānots. Starp citu viens mans draugs, kuram ģimenē bija patiešām neatrisināma, bioloģiska rakstura problēma, kādēļ viņiem nevarēja būt tik ļoti gribēto bērnu, tieši tādā veidā tika pie lieliska dēlēna (dumja padsmitniece, kuru uzmeta jaunais krievs, nepaspēja uztaisīt abortu noteiktajā termiņā)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 15.55

    Man tomēr liekas, ka “smadzenes jāskalo” skolas laikā, lai iestāstītu jaunajai paaudzei, gan ka nepieciešams uzvilkt TO, gan arī ka nevajag gluži darīt TO ar kuru katru.
    Nodarboties ar pieaugušu cilvēku pāraudzināšanu, manuprāt, ir garām – turklāt kāda tā sieviete būs māte savam bērnam un kāds bērns (no fiziskās un garīgās veselības viedokļa) būs sievietei, kura nāk pieteikties uz abortu smēķēdama? Gan jau ka no alkohola arī nevairījās…
    Par “aizliegumu” pārmetums nevietā – visu laiku runāju par “ierobežojumiem”. Kas attiecas uz Parādnieku – mana personiskā interpretācija “lasot starp vārdiem” un redzot, cik ļoti viņš par šo visu “iededzies”.
    Saprotu, ka šādās lietās mēdz būt arī “happy end”, bet tomēr man tas neliekas pietiekams apsvērums vairot negribēto, dzemdību namos vai baby box pamesto vai vēl ļaunāk – miskastes konteineros izmesto jaundzimušo skaitu. Un, kopumā ņemot, esmu pret cilvēku brīvības un privātās dzīves ierobežojumiem no valsts puses, īpaši tad, ja tie nekādu taustāmu pozitīvo iznākumu nesolas dot. Tu taču nedomā, ka šie ierobežojumi būtiski uzlabos demogrāfisko situāciju?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Andis K. > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 16.19

    Idejai par “audžuģimeni pieaugušai sievietei” nav nekā kopīga ar ideju par “harēmu”. Labs piemērs mūsu daiļliteratūrā ir Ilonas Leimanes romānā “Vilkaču mantiniece” aprakstītā situācija, kurā stipra un vieda lielas lauku sētas saimniece dod patvērumu nabadzīgai meitenei un viņas mazulim. Cita situācija – vientuļi cilvēki, kuru materiālās iespējas un zināšanas būtu pilnīgi pietiekamas bērniņa adoptēšanai, bet gadi vairs tā kā īsti neļauj. Kādēļ gan liegt viņiem iespēju kļūt nevis par audžuvecākiem, bet par audžu vecvecākiem? Vēl viena iespēja – variants, kas ir ļoti populārs ASV: adoptētāji vienojas par bērniņa pieņemšanu savā ģimenē ar sievieti, kura gaida mazo, dod viņai patvērumu uz laiku, kamēr mazais tiek iznēsāts un barots ar krūti, ar domu, ka vēlāk no bērna netiks slēpts adopcijas fakts, viņš būs pazīstams arī ar savu bioloģisko māti.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 16.54

    Šeloba … Man tomēr liekas, ka “smadzenes jāskalo” skolas laikā,
    —————————————————————–

    Un kad tad, Tavuprāt, tā 17-reizīgā mašīna TO izdarīja pirmoreiz ? 35 gados ? :))) comon, Šeloba :)

    ————————————————————
    Tu taču nedomā, ka šie ierobežojumi būtiski uzlabos demogrāfisko situāciju?

    ———————————————————————-

    Vot ko es noteikti nedaru – neskrienu ar apIRsošiem plakātiem pirms lācis vēl mežā …. dzīvosim-redzēsim. Skaidrs ir tas, ka problēma pastāv.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 17.09

    Bet tas brīdis, kad viņa to izdarīja pirmo reizi, sen jau ir garām… Kāda jēga pāraudzināt pieaugušu sievieti, kurai šāds dzīvesveids jau kļuvis par normu? Un kāda jēga spiest viņu dzemdēt? Kuram no tā kļūs labāk?

    “Tu taču nedomā, ka šie ierobežojumi būtiski uzlabos demogrāfisko situāciju?

    ———————————————————————-

    Vot ko es noteikti nedaru – neskrienu ar apIRsošiem plakātiem pirms lācis vēl mežā …. dzīvosim-redzēsim. Skaidrs ir tas, ka problēma pastāv.”

    Es jau arī nekur neskrienu… Tikai nedaudz pamodelēju un redzu, ka nekāds dižais ieguvums nebūs.

    “Skaidrs ir tas, ka problēma pastāv.”
    Ja tādas vien mums problēmas būtu. Tad jau mani lielais pašnāvību skaits satrauc vairāk… Un ir pamats domāt, ka starp tiem “izglābtajiem” attiecīgā riska grupa varētu būt lielāka par vidējo statistisko. Vairot ciešanas nudien nav prāta darbs, lai ar cik labiem nodomiem tas tiktu darīts.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 18.32

    …ARTs…kā saprotu, Tava specializācija nav ginekoloģija un kā psihoterapeits Tu arī būtu nekam nederīgs, bet kā vīrietis – pagalam cūcisks, ja vari ņirgāties par sievieti, kura 17.reizi devusies uz abortu…interesanti, ka moralizētājiem ne ar pušplēstu vārdu nav nācies bilst par vīrieša atbildību…vai Tev ir zināms, cik vīriešu piespieduši savas sievas/sievietes doties uz abortu, jo bērnu negribās, bet drāzties gribas gan!…

    …nepatīkami lasīt Tavus ciniskos komentārus…protams, varu nelasīt, bet kādreiz tajos varēja ieklausīties un atrast kopēju viedokli…diemžēl…

    …par Parādnieka aplamībām vakar ļoti labi pateica ginekoloģe, kura pameta absurdam līdzīgo veidojumu Parādnieka ambīciju apmierināšanai – kurš apmaksās Parādnieka vēlmi klausīties sirdspukstus, USG pakalpojumu, psihoterapeita konsultācijas?….Tev gan vajadzētu zināt, kad USG kaut kas saklausāms un saskatāms….
    ….vai tāpēc Parādniekam vajadzīgi miljoni, lai bezmērķīgi tos izkleķerētu, bet faktiski panākt abortu aizliegumu?…ja naudu neizsitīs no valsts, tad liks pašām sievietēm to apmaksāt?….cik šādi pakalpojumi maksā un vai to varēs sieviete atļauties – nevarēs!….jau šobrīd pie ginekologiem ir pieraksts un rindas neizmērojamā garumā, tātad ārsta pakalpojumi arī parastām pacientēm kļūs nepieejami….varbūt Parādnieks šo pakalpojumu veikšanu pāradresēs/pārfinansēs kustībai “Par dzīvību”?….

    …tāpēc atmet savu cinismu un sāc domāt ar galvu….

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 18.45

    Arts, Šeloba. Dzīvosim draudzīgi. Skaidrs, ka ne jau Parādniekam vajadzēja risināt šo problēmu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 20.45

    zane … nāksies tevi apbēdināt – tieši tādēļ, ka mana specializācija kādreiz bija ginekoloģija & dzemdniecība + diezgan daudz studēju kontracepciju un ģimenes plānošanu, + apm. 8 gadus nostrādāju veselības aprūpes vadībā – tādēļ arī varu izdarīt tos spriedumus, kurus tu sauc par ciniskiem. Jā, zināmā mērā tā ir, par ko arī uzreiz atvainojos. Tikai lūdzu pievērst cienītās k-dzes uzmanību, ka ne es nosaucu šādas sievietes par “deģenerātiem” un “attiecīgajām būtnēm”.

    Pazīstot tevi, man rādās, ka īstais iemesls “sašutumam un pretīgumam” ir fakts, ka nav jau īsti ko teikt. Visas tās rezonācijas par to, kā nu būs un kur raus “miļjonus” – saliec attiecīgajās vietās savas karsti mīļotās Vienotības “problēmas” un uzvārdus – dabūsi precīzi tik pat “argumentētu” murmulējumu, kā par nīsto Parādnieku.
    Esi taču godīga – kādēļ tev vienkārši atklāti nepateikt, ka tik ļoti gribās norakt Parādnieku, ka tamdēļ pat esi gatava demagoģijai un sameloties ?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 20.56

    zirnekliene Šeloba
    “bet Parādnieks nudien ir sitams.”

    Zatleristi un saskaniesi vieni netiek gala, japalidz.
    Ja atklatos, ka Zatlers ir izvarojis, nogalinajis un apedis mazu bernu, ZanE, nulle un dzeris, neparstatu to milet.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 21.00

    zirnekliene Šeloba
    “Tā ka viņš personiski jau labprāt aizliegtu.”

    Vai tiesam psihiska kaite, nemotivets naidigums pret nacionali domajosiem, ir tik lipiga.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 22.19

    …ARTs…jo ļaunāk!…ja esi bijis saistīts ar ginekoloģiju & dzemdniecību + diezgan daudz studējis kontracepciju un ģimenes plānošanu, + apm. 8 gadus nostrādājis veselības aprūpes vadībā un vari atļauties, kaut ar atvainošanos, ņirgāties – tas ir zemiski!…
    …protams, tā Tev bija ikdiena un Tavā izpratnē darbs pie “konveijera”, bet Tavā priekšā bija sieviete ar savu likteni un savu dzīves stāstu….
    …un šoreiz es nerunāju par Parādnieku vai NA….es runāju par vīrieša attieksmi – vēlmi izrīkot, izlemt, izņirgāties, pazemot….
    …diemžēl bieži vien sievietes iekrīt tieši šādu augstprātīgu tipu dēļ, lai izdabātu un apmierinātu viņu vēlmes un allaž pēdējais vārds piederējis vīrietim – paturēt bērnu vai doties uz abortu….ja Tu šo gadu laikā to netiki pamanījis, veicot savu profesionālo darbu, tad arī šobrīd nespēj saskatīt nianses, kad vīrieši izlemj sievietes vietā….

    …vispār jau labi, ka šāda diskusija ir radusies, jo šeit vislabāk atklājas vīriešu domāšana un rīcība…it kā anonīmi komentāri, bet tik spilgti raksturojoši pašu komentētāju….

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > AUTOEXEC.BAT 02.10.2012. 22.57

    zanE …
    “un allaž pēdējais vārds piederējis vīrietim – paturēt bērnu vai doties uz abortu….”

    Tas ir tikai taisnigi.
    Gudra(es nedomaju diplometu pargudrnieci) sieviete vienmer panaks savu bez trauku plesanas un histerijas.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 08.50

    artikulus
    Atklāti sakot, man ir nepatika pret Parādnieku kā tādu, vnk kamēr nepacēlās jautājums, kurā es viņa nostāju kategoriski neatbalstu, man nebija motivācijas šo nepatiku izrādīt.
    Skaidrs, ka viņš atklāti nepropogandē aizliegumu, bet, MANUPRĀT, tāds ir viņa stratēģiskais mērķis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 08.57

    zirnekliene Šeloba
    “Atklāti sakot, man ir nepatika pret Parādnieku kā tādu”

    Man nav personigas nepatikas pat pret tadiem organismiem ka Zatlers un Sprudzs, es tos verteju tikai pec vinu izteikumiem un darbiem. Personiga nepatika pret nacionali domajosiem, tas raksturigs dzerim, ZanEi un nullei.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 09.02

    Vai “attiecīgā būtne” būtu aizskarošs apzīmējums? Vismaz es tā to nebiju domājusi.
    Bet, lai kā tur būtu – tā sieviete ir degradējusies un apšaubu, ka ir vērts censties viņu atgriezt “uz īstā ceļa”. Visticamāk viņa arī pati to nevēlas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 09.08

    Pag, artikulus, cilvēka psihe tomēr ir gana sarežģīta un nesastāv tikai no attieksmes pret nacionālo jautājumu vien. Starp citu, jautājums par abortiem manā skatījumā neietilpst nacionālajos jautājumos. Pēc manas saprašanas jau dzimušo tiesības un intereses tomēr ir pirmajā vietā, salīdzinot ar augļa “tiesībām”. Tāds ir mans personiskais uzskats un pie tā arī palieku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 10.06

    Šeloba … Bet, lai kā tur būtu – tā sieviete ir degradējusies un apšaubu, ka ir vērts censties viņu atgriezt “uz īstā ceļa”. Visticamāk viņa arī pati to nevēlas.
    ———————————————————————-

    Attiecīgo piemēru, cienītā Šeloba (bez ironijas), minēju tieši tādēļ, lai ilustrētu kas NETIKA izdarīts, kad viņa VĒL MĀCĪJĀS SKOLĀ. Manuprāt, tieši tur mums nav domstarpību, un TIEŠI AR TO arī strādā Parādnieka komisija (bez visām citām tēmām). Jā, nav izslēgts, ja būtu Parādnieka griba – viņš varbūt pat aizliegtu abortus. Bet tieši tādēļ arī ir t.s. “demokrātiskais”, komandas darbs – ja tas tiek nodrošināts, tad normālā situācijā radikālas idejas cauri netiek. Spriežot pēc viena no blogiem – pašlaik uztraukumam nav pamata.

    Runājot par zani … nu tur ir problēmas, vēlmju domāšana jāārstē steidzami … nu jau bez jebkādiem pierādījumiem visi vīrieši tiek nosaukti par cūkām, kas piespiež sievietes kaut ko darīt (protams, pat nepainteresējoties, vai konkrētajam personāžam maz bija regulārs dzīvesbiedrs, un ja bija – vai viņš vispār zināja uz ko viņa tur slimnīcā bija “ātri aizskrējusi”). Interesanti, kas būs nākošais, viss velk uz kaukādu karojošo feminismu … :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 10.16

    ART’s

    Labi, miers!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 10.47

    zirnekliene Šeloba. Miers baro, nemiers posta:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 11.57

    Zane: “kā vīrietis – pagalam cūcisks, ja vari ņirgāties par sievieti, kura 17.reizi devusies uz abortu…interesanti, ka moralizētājiem ne ar pušplēstu vārdu nav nācies bilst par vīrieša atbildību…vai Tev ir zināms, cik vīriešu piespieduši savas sievas/sievietes doties uz abortu, jo bērnu negribās, bet drāzties gribas gan!…”, “tavā priekšā bija sieviete ar savu likteni un savu dzīves stāstu….”, “es runāju par vīrieša attieksmi – vēlmi izrīkot, izlemt, izņirgāties, pazemot….”, “.diemžēl bieži vien sievietes iekrīt tieši šādu augstprātīgu tipu dēļ, lai izdabātu un apmierinātu viņu vēlmes un allaž pēdējais vārds piederējis vīrietim”
    Nu nevajag jau tik tālu “atkailināties”.
    Pat es, stāstot par tevi, neesmu atļāvusies uzrādīt šos tavus kompleksus. Pati vien, pati vien.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > AUTOEXEC.BAT 03.10.2012. 12.03

    zirnekliene Šeloba
    “Pēc manas saprašanas jau dzimušo tiesības un intereses tomēr ir pirmajā vietā, salīdzinot ar augļa “tiesībām”.

    Vai es jau butu ta sajucis prata, ka apgalvotu pretejo?
    Vajag rupigak izlasit pasa Paradnieka kunga sacito, bet nevadities tikai pec latviesu nideju naidigiem komentariem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dro 02.10.2012. 10.37

Kas cits atliek kā naudu demogrāfijai vākt ziedojumos, ja budžeta nauda tiek tērēta, lai Kārlīti pārtaisītu par Anniņu?:)

+16
-24
Atbildēt

9

    andris902 > dro 02.10.2012. 10.46

    …Tev jau reiz paskaidroja, ka budžeta nauda “grāmatiņu” izdošanai netika tērēta, bet līdz Tavai apziņai tas nenonāca…nekā pārsteidzoša!….

    +20
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 10.51

    zanE. “Aizturēta uztvere”, vai ne?:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 14.19

    Es tomēr lasīju par valsts līdzfinansējumu. Tad kā tad tur tomēr IR?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    uxxxxjxuxxju > dro 02.10.2012. 16.44

    6 tūkstoši līdzfinansēja, cik sapratu

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 02.10.2012. 18.03

    …Betij!…

    …”Projektu „Dāņu bērnu grāmatas “Todien, kad Kārlis bija Karlīna” un “Todien, kad Rūta bija Rihards”” un metodiskā materiāla skolotājiem „Pirmsskolas, kurās ir vieta PepijPrinčiem un PirātPrincesēm” tulkošana, izdošana un pirmsskolas mācību iestāžu personāla un vecāku izglītošana par vienādu iespēju veicināšanu zēniem un meitenēm” pilnībā finansē ZMP, tā kopējās izmaksas ir Ls 6430.”

    – ZMP = Ziemeļu Ministru padome….

    http://www.lm.gov.lv/news/id/3900

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 18.11

    zanE. OK! Šoreiz Tev taisnība.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 18.43

    “… zīmīgi, ka šis precedents parādās tieši Latvijas valdības (un tātad no nodokļu maksātāju kabatas) līdzfinansētā izdevumā.”
    Ingūna Rībena: Ļaujiet mums palikt pie īstām un dabiskām vērtībām
    Neinformētība? Vai zina, ko vairāk?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 02.10.2012. 19.46

    …jā, Betij, paņēma no tumbočkas un piemeta….:)

    …tāpēc jau rakstīju, ka zinot, cik Rībena mēdz būt emocionāla, viņas raksts tapis emociju iespaidā, ir haotisks un arī kļūdains….

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 02.10.2012. 20.48

    zanE …
    “Tev jau reiz paskaidroja, ka budžeta nauda “grāmatiņu” izdošanai netika tērēta”

    Vai pedini noziedoja? Ja ta bija ES nauda to vareja izlietot lietderigi.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

lebronj2356 02.10.2012. 10.37

Ernest, tev ir diagnoze…..Būtu interesanti vākt statistiku, kura kārtējā karikatūra būtu veltīta NA apkarošanai + vē klāt kādu grafiku pievinot ! Man šķiet, ka krietni vairāk sanāktu kā pret citiem politiskiem spēkiem, līdz ar to ir skaidrs kāds ir šī ”mākslinieka” mēŗkis !

+17
-19
Atbildēt

0

buchamona 02.10.2012. 10.37

Uhh – kāda prese palaista :) Un par ko? Par to, ka NA izmanto ielikto mehānismu budžeta pieņemšanas kārtībā – izdiskutēt problēmu? Vai nebūtu prātīgāk pasekot līdz, kas notiks starp starp diviem budžeta lasījumiem, kādi tur būs argumenti, kā tiks meklēts risinājums un tad izdarīt savus secinājumus?
“…Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (V) žurnālistiem skaidroja, ka izveidotā koalīcijas partiju frakciju darba grupa turpina strādāt pie šī jautājuma. Noteiktā laika periodā darba grupa atskaitīsies koalīcijas padomes sēdē, kad būs iespējams komentēt panākto progresu šajā jautājumā…”
http://www.diena.lv/latvija/politika/vl-tb-lnnk-sola-atbalstit-budzeta-projektu-pirmaja-lasijuma-bet-otraja-virzit-demografijas-priekslik-13970617

Pagaidīsim izveidotās darba grupas pieņemto lēmumu, un tad spriedīsim tiesu un zīmēsim karikatūras :). Man sāk neomulīgi palikt no IR neoliberāļu piedāvātās bezargumentu patiesības. Pārpratums, ne apziņas brīvība :)

+18
-16
Atbildēt

11

    andris902 > buchamona 02.10.2012. 10.56

    …Riņķī apkārt….budžetā jau ir iekļautas pozīcijas demogrāfijas veicināšanai 37 miljonu apmērā….tas, ko NA kuļ, ir putas, vai arī paši nav spējīgi rēķināt vai tēlo, ka budžeta veidošanā nav piedalījušies…
    …ar ultimatīviem paziņojumiem sagribējies reitingus paaugstināt – muļķīgi!….
    …kā jau iepriekš teicu – nenopietna attieksme….tas, ka “patriotisma karodziņš” nomainīts pret demogrāfijas kārti, lai piesaistītu lielāku atbalstītāju loku,parāda vien – cik vērtības mainīgas, ja nepieciešams politiskais kapitāls….

    +19
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 02.10.2012. 11.00

    zanE. ..”patriotisma karodziņš” nomainīts pret demogrāfijas kārti…
    ______________
    Ko tik nesamurgosi, lai noliktu oponentus:)

    +14
    -17
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 02.10.2012. 11.06

    zanE. Es neapstrīdu to, ka Tev var izrādīties taisnība. Es tikai palieku pie tā, ka vēlos patstāvīgi izdarīt savus secinājumus, bet, lai to izdarītu man ir jābūt pilnai info par problēmu, kuru ceru sagaidīt, esmu pat izveidojis īpašu mapi, kur sāku krāt faktus par šo jautājumu. :) Ja NA būs iebraucis auzās, tad ok, nesākšu to noliegt. Bet jau pirms laika nosaukt kādu par idiotu…:)

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 02.10.2012. 11.40

    RA: …vēlos patstāvīgi izdarīt savus secinājumus, bet, lai to izdarītu man ir jābūt pilnai info par problēmu, kuru ceru sagaidīt…
    ___________________________________

    man jau brīžam sāk likties, ka zanEi šāda doma rādās lieka, jo ja vadība pateica, tad tā arī ir, cilvēkam pašam nav jādomā.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Andis K. > buchamona 02.10.2012. 16.04

    Atšķirība starp esošajā budzēta projektā jau iestrādātajiem un NA virzītajiem priekšlikumiem demogrāfiskās situācijas uzlabošanai ir ne tikai kvantitatīva. Šobrīd jau panāktais (māmiņalgu “griestu” atcelšana, valsts apmaksāta mākslīgā apaugļošana), lai gan, neapšaubāmi, arī ir labas un vajadzīgas lietas, vairāk tomēr vērstas uz visai nelielu mērķauditoriju, kuras aptuvenais portrets varētu būt – trīsdesmit gadus veca vai vecāka sieviete ar labu izglītību un karjeru, kura plāno pirmo vai labākajā gadījumā otro bērniņu. Priekšlikumi, kam NA prasa papildus līdzekļus – bērnudārzu vispārēja pieejamība, neapliekamā minimuma palielināšana par bērnu, “māmiņalgu” maksāšanas laika pagarināšana līdz bērna pusotra gada vecuma sasniegšanai – attiecas uz visu mūsu tautu, nevis tikai uz tās turīgāko daļu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 02.10.2012. 17.06

    @aradhana
    http://www.fm.gov.lv/files/presesrelizes/2012-09-25_ppt_budzets_2.pdf 48-49 slaids
    IIN atvieglojumi no 2013.gada jūlija
    NĪN atvieglojumi no 2014.gada 1.janvāra
    Bērnu pieskatīšanas pabalsts no 2013.gada 1.septembra

    Vajag arī atcerēties, ka katrs lēmums ir ilgtermiņa saistības – ja valdība šaubās, ka tā spēs nodrošināt iniciatīvas pilnā apjomā pēc 3-5 gadiem, tad labāk nogaidīt ar to ieviešanu līdz ir 100% garantijas. 2006.gadā arī pacēla pensijas un algas sabiedriskajā sektorā – pēc 3 gadiem bija jāīsina! I.Meža izslavētā Igaunijas demogrāfijas politika tika radīta 10 gadu laikā nevis pa pus gadu, uz citu nozaru rēķina!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Andis K. > buchamona 02.10.2012. 17.58

    “Ja nav 100% pārliecības, vai varēsim nodrošīnāt arī pēc 5 gadiem, tad labāk nogaidīt…” Kam labāk? Vienkāršajiem cilvēkiem, kuri pa šiem pieciem gadiem būs paspējuši atrisināt un sakārtot daudzas lietas arī priekšdienām, vai konkrētiem politiķiem, kuri baidās, ka tādā gadījumā ar viņu vārdu varētu tikt saistīti uzkrītoši nepopulāri lēmumi nākotnē?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 02.10.2012. 21.17

    Budžetā nav naudas latviešu bērniem, toties tiek meklēti “risinājumi” kā samaksāt naudu ebreju “kopienai”. Un viņi jau neprasa daudz – tikai 30 miljonus.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 02.10.2012. 22.48

    andza –

    Vakar Latvijas radio mazliet paintervēja žīdu pārstāvi Benjaminu Kajemu pēc viņa tikšanās ar Reformu partijas frakciju Saeimā. Trešdien, t.i., rīt viņi tikšoties ar “Vienotības” frakciju.
    Šis teica, ka viņaprāt “PUSGADA LAIKĀ šo problēmu esot iespējams atrisināt”.

    Cik tad viņi tagad grib? “Kopējā kompensācijas summa būšot mazāka par 32 miljoniem latu.” http://www.diena.lv/latvija/zinas/ebreju-kopiena-velas-lai-tas-zaudetie-ipasumi-tiek-kompenseti-ar-naudu-vai-citu-ipasumu-ieradisanu-13970575

    Hm, un kādu summu demogrāfijas mērķiem gribēja Nacionālā apvienība?
    Vilis Vītols: “Nacionālās apvienības “ultimāts” patiesībā ir ļoti pieticīgs – 31,6 miljoni, kad diskutē par budžetu 5000 miljonu tuvumā”.
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=362092:domstarpbs-starp-premjeru-un-nacionlo-apvienbu-abm-pusm-ir-taisnba&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    Pārsteidzoši līdzīgas summas, vai ne?:):)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > buchamona 03.10.2012. 07.08

    Harim atkal mīnusi par faktiem.
    “Inteliģencei” patīk dzīvot ar aizmiegtām acīm :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 03.10.2012. 08.43

    Pieliku “+” par šiem faktiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam