Latviešu sekss un politika

164

Komentāri (164)

bebiekste 02.10.2012. 13.24

Izlasīju tās grāmatiņas un jāsaka – nebija vērts tulkot un vispār ar to ņemties.
Nekā briesmīga arī tur nav, taču… mulķīgi un netalantīgi gan.

Šķiet, autores nav sapratušas, ka lej ūdeni uz tām pašām dzirnavām ar – ir jāpamostas par meiteni, lai ieliktu šķīvi izlietnē utt.

+2
0
Atbildēt

0

matissk 01.10.2012. 13.53

Jā ,diemžēl Viņķelei taisnība. Un nav ko dusmoties, ka zāles rugtas. Cilvēks ir jāgatavo no mazotnes izmantot rietumu demokrātijas brīvības, citadi var nonākt pie situācija, ka kads indivīds guļot uz miršanas gultas lepni pazino – krāniņus neesmu sūkajis, neesmu bijis ne transvestīts, ne lezbis , ne transseksuālis, juneimit perversijas un dragus neesmu mēginājis,- tāds kā tāds Ostrovska tērauds, vienvardsakot mērkaķis vai islamists.

0
0
Atbildēt

0

gliters 01.10.2012. 12.39

Šodien labu komentu ieraudzīju:
“…никто даже не пытается вдуматься в трагизм современной ситуации, болтают о всякой несущественной ерунде и даже восхищаются самой вздорной и позорно-глупой статьей ВИН, за которую приходится краснеть её поклонникам (в число которых вхожу и я ).
Прекрасно Вы сказали: терпимость – штука взаимообязательная. Иначе терпимость приводит к сдаче на милость агрессивного людоеда. Что сейчас и делает Запад, возглавляемый леволиберальными подонками под аплодисменты наших прекраснодушных путаников-“мультикультуралистов” и “гуманистов” заполонивших Грани: Скобова, Руденского, Рубинштейна, вот теперь и Новодворской. Никак не очнутся, не сообразят, что гуманность и терпимость к агрессивным дикарям – предательство тех самых свобод, которая им так мила и борьбе за которую они отдали много сил, а Новодворская – посвятила свою героическую жизнь.”
http://grani.ru/opinion/novodvorskaya/d.206707.html#comments

Raksta tēmai gan tikai daļēji atbilst, bet atspoguļo vispārējās Rietumu situācijas būtību.

0
-1
Atbildēt

0

dro 01.10.2012. 10.34

На днях представитель Комиссариата ЕС по развитию сельского хозяйства и села Роджер Уайт предупредил латвийских производителей молока, что если они — производители — не умерят свой производственный пыл, то их оштрафуют на миллионы латов, пишет “Телеграф”.

+1
-2
Atbildēt

0

aldis 01.10.2012. 09.57

Vai tad organizācijai ar nosaukumu ” Latvijas Ordeņu Brālība” patiešam varētu būt viduslaiku uzskati???!!!

+2
-1
Atbildēt

1

    andris902 > aldis 01.10.2012. 10.21

    ….gribēji teikt – varētu nebūt?….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

oskaar 01.10.2012. 01.02

Diemžēl grāmatiņu man nav iznācis palasīt. Tikai atsauksmes par to.
Un no atsauksmēm es secinu, ka grāmatiņai ir tikai- manuprāt- idiotisks nosaukums, bet normāls saturs.
Pats bērnībā kopā ar meitenēm esmu spēlējis meiteņu spēles, un ne reizi vien meitenes ir spēlējušas puišu spēles. Ja grāmatiņā tas ir normāli apskatīts (par ko man nav bijusi iespēja pārliecināties)- tad taču viss ir normāli!
Bet izskatās, ka šī grāmatiņa tiek izmantota kā iegansts valdības sašķobīšanai. Kas jau ir nopietnu, turklāt itin pretīgu pieaugušo ļaužu (droši vien ar konkrētiem vārdiem) rotaļa. Un šiem ļaudīm ir pilnīgi vienalga- kas attēlots tajā grāmatiņā.
Tāpat, kā tiem musulmaņiem, kuri Bengzi pilsētā nogalināja ASV vēstnieku. Diezi vai viņi bija noskatījušies to nožēlojamo telerullīti, kas viņus itkā tik ļoti aizvainoja. Linčotājiem tikai kāds pateica, ka tāds YouTube rullītis pastāv, un ka tas ir Musulmaņus aizvainojošs.

+5
-2
Atbildēt

0

bebiekste 30.09.2012. 23.51

Katram “kārtīgam vecim” uz dienu vajadzētu iejusties sievietes ādā – paplašina redzesloku.

+6
-2
Atbildēt

1

buchamona 30.09.2012. 21.15

“…Vēl viens fakts uztveres dažādībai. Savulaik, kad biju ASV, man iznāca neformāla saruna ar kādu Valsts departamenta pārstāvi par mormoņiem – vienu no slēgtākajām un konservatīvākajām reliģiskajām grupām pasaulē. Un es uzzināju, ka gandrīz visi ASV kara flotes atomzemūdeņu kapteiņi ir mormoņi. Miniet, kāpēc – nedzer, nespēlē azartspēles, nepārkāpj laulību un neeksperimentē ar savu seksuālo orientāciju, sakralizē valsti un savus pienākumus pret to…
Tā ka, mani mīļie brāļi liberāļi, agnostiķi un relatīvisti, netrivializēsim konservatīvismu. Tas mums vēl var noderēt…” Dažādības pēc palasiet Dienu :)))
Panteļējevs: Par tumšajiem viduslaikiem http://www.diena.lv/latvija/viedokli/pantelejevs-par-tumsajiem-viduslaikiem-13970231

+7
-7
Atbildēt

6

    bekijja > buchamona 30.09.2012. 21.19

    riņķī apkārt: Mēs te daži esam arī pacifisti ;) Mums atomzemūdenes nav vajadzīgas kā šķira. Un attiecīgi nav vajadzīgi arī tādi konservatīvie, kas karu piesauc

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.09.2012. 21.22

    Sleepwalker Uz ASV – tā tad NATO zemūdenēm (LR ir NATO dalībvalsts) turas Tava ” siltumnīca”, kurā Tu tik labprāt izdzīvo savu pacifista dzīvi :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 30.09.2012. 21.37

    riņķī apkārt: Nu es tomēr negribētu, lai kāds tās atomzemūdenes kādreiz laiž darbībā. Ja uz skatuves ir ierocis, tas noteikti reiz izšaus… Vai tas pasaulei būtu vajadzīgs?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.09.2012. 21.51

    Sleepwalker. Tici man, es arī nevēlētos piedzīvot to brīdi, kad sāktos atomkarš un viens no priekšnoteikumiem, lai šāds karš nesāktos, ir nodot minētās zemūdenes tādu cilvēku rokās, uz kuriem var paļauties :) Es ceru, ka mēs te neuzsāksim diskusiju par to – vajag, vai nevajag ASV vienpersoniski sagriezt savas zemūdenes lūžņos :) Taču pats raksts jau nav tikai par zemūdenēm :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 30.09.2012. 22.04

    tādu cilvēku rokās, uz kuriem var paļauties :)
    ========
    un kā uz viņiem var paļauties, ja “sakralizē valsti un savus pienākumus pret to…”? sanāk jau cilvēki bez smadzenēm. atnāks kāds aukstā kara fanātiķis, dos pavēli šaut uz “ASV ienaidniekiem” un šitiem bez mazākajām aizdomām arī šaus.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.10.2012. 01.37

    kolpants. Nu protams – putinistu, vai Ziemeļkorejas armiju virsnieki noteikti apdomās pavēli – šaut, vai nešaut pēc tam, kad būs saņēmuši pavēli – šaut :)

    Virsniekam ir jābūt uzticīgam savai valstij, vai tad Krievijas armijas virsnieki tādi nav? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 30.09.2012. 20.31

Sorosīta murgojums.

+4
-6
Atbildēt

0

janis17 30.09.2012. 18.01

Tas, cik % komentāru tiek apspriesta tā bezjēdzīgā grāmatele, liecina par problēmas “svarīgumu” Latvijas sabiedrībā.

+5
-5
Atbildēt

2

    andris902 > janis17 30.09.2012. 18.46

    …aivarsk…kā-ā-ādu svarīgumu!?!…vasara beigusies, ārā kļūst drēgns, ļautiņiem svētdienas vakarā gribas papļāpāt….:))

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 30.09.2012. 18.54

    Nu netiek runāts par to grāmatu, pat kosmo-ozoliņš par svarīgāku uzskata vienotības NA atiecību risināšanu savā savārstījumā…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

Egitazz 30.09.2012. 17.19

Bet par pašu grāmatu. Man liekas, 70% vainas ir dēļ ļoti neveiksmīga grāmatas nosaukuma.

cik zinu, vismaz mūsu bērnudārzā puišiem māca, ka meitenes jāpalaiž priekšā, jādod vieta utt. Interesanti, kā tas viss tiks pasniegts grāmatas sakarā?
Vai nu meitenes ir vājais dzimums, vai nekādu starpību, savādāk mazajam galva sajuks.

+8
-3
Atbildēt

0

rrRasa 30.09.2012. 14.53

Šis “interesantais” sacerējums Ozoliņam ir izdevies īpaši histērisks. Interesanti kāpēc? Varbūt tāpēc ka “Ir” komandai, kā Vienotības atbalstītājiem, ir jācenšas rakstīt labas lietas par Vienotību un sliktas lietas par citām partijām (it sevišķi par NA). Strādājot vecajā “Dienā” tagadējā “Ir” komanda ļoti aktīvi rakstīja par korupcijas jautājumiem. Tagad diemžēl tā vairs nav. Kāpēc tā? Varbūt tāpēc, ka par viņu nīsto NA šādas lietas nevar atrast, bet par viņu atbalstīto Vienotību šādu lietu ir bezgala daudz? Kautvai tā pati Aboltiņa, kuras vīrs bija uzvarējis konkursā par policijas mašīnu piegādi un tagad tika mēģināts panākt, lai viņas vīra pārstāvētā firma bez konkursa tiek pie miljonu vērta līguma, bet kura virzību vismaz pagaidām apturēja Tieslietu ministrija, kuru starp citu vada “sliktās” NA pārstāvis. Vēl jau ir Štokenbergs, kurš bīda Vienotības intereses konkursā par vilcienu iegādi. Bijusī iekšlietu ministre Linda Mūrniece (Vienotība) kontrolēja konkursu par radaru iegādi, ar kuriem tagad mums ir tik daudz problēmu. Toreiz jau parādījās dokumenti, kuros figurēja Vitronic firma, kautgan konkurs vēl nebija beidzies. Un pat pēc konkursa, kad jau uzvarētājs bija zināms, tika mainīti konkursa noteikumi, jo attiecīgai firmai kautkas nebija kārtībā ar radaru sertifikāciju. Vēl jau ir slavenais Vienotības bijušais kasieris, kurš kontrolē basketbola klubu VEF, kuram regulāri lielas summas pārskaitīja valsts firmas. Vēl pavisam nesen Vienotības finanšu ministrs un bijušais Swedbank darbinieks Vilks piedraudēja ar demisiju, ja “Hipotēku bankas” aktīvi netiks pārdoti Swedbankai, kautgan pirms tad Swedbankas firma veica auditu par šiem “Hipotēku bankas” aktīviem. Vēl jau varētu te atkārtot stāstu par Kampara dīvainajiem naudas darījumiem, kuri tika vai arī netika atspoguļoti viņa amatpersonas deklarācija, Pulka kunga pārstāvētā valsts uzņēmuma sponsorēšanu viņa bērna skolas vajadzībām, slavenais Zaķa darījums un daudzi citi. Vai visi šie Vienotības izgājieni, kur varētu saskatīt korupcijas pazīmes interesē “Ir” darbiniekus? Protams ka nē. Viņi taču bez ierunām atbalsta Vienotību, tā pat, kā savā laikā to darīja ar Tautas partiju. “Ir” mēģina koncentrēties uz Vienotības konkurentu sliktajiem darbiem. Bet tā kā neko sakarīgu nevar atrast, tad paši piefantazē vai arī no bezspēcības histēriski ārdās, kā to šajā sacerējuma dara Ozoliņš.

+11
-6
Atbildēt

20

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 15.49

    … vakcinētais…pirkstiņi nepiekusa?….visiem Taviem minētajiem “piemēriem” tiesībsargājošās un uzraugošās iestādes ir devušas atzinumu – likums NAV pārkāpts…skandālus uzpūst visi ir naski, tikai pēc tam atsaukumus neviens nevīžo nopublicēt…izņemot diena.lv portālu, kura saprata, ka iesaistījusies netīrā PR kampaņā un Štokenbergam publiski atvainojās…

    …vienā punktā gan Tev varu piekrist – par Jaunupa un Lemberga sporta klubiem “izsistajiem” ziedojumiem….diemžēl, arī tas atbilda tā laika likumiem….
    …iesaku šovakar paskatīties “De Facto”, kurā kaut nedaudz tiks izgaismotas LOK aizkulises….
    …ziedojumu kārtība no valsts uzņēmumiem būšot sakārtota “vistuvākajā” laikā, tā sola Pavļuts un cerēsim, ka tāda valsts naudas piesaiste privātajiem sporta klubiem vairs nebūs iespējama…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    rrRasa > rrRasa 30.09.2012. 16.19

    Visiem Taviem minētajiem “piemēriem” tiesībsargājošās un uzraugošās iestādes ir devušas atzinumu – likums NAV pārkāpts…skandālus uzpūst visi ir naski, tikai pēc tam atsaukumus neviens nevīžo nopublicēt…
    =====================================================
    Vai Ozoliņa “piemēriem” par NA tiesībsargājošās un uzraugošās iestādes ir devušas atzinumu, ka likums IR pārkāpts, ja jau Ozoliņš regulāri atkārto, ka NA ir kopā ar oligarhiem?
    Mums diemžēl tie likumi ir ļoti švaki. Katrs tur atrod to, kas viņam ir izdevīgs. Tieši tāpēc pirms vēlēšanām NA piedāvāja runāt nevis par tiesiskumu, bet gan par taisnīgumu. Piemēram, ja Zaķis ir apčakarējis valsti nesamaksājot lielu nodokli, tad tas protams nav taisnīgi. To taču jebkurš normāls cilvēks saprot. Kautgan viss ir itkā likumīgi. To pašu var teikt par visiem pārējiem maniem piemēriem. Arī vecie oligarhi likumus rakstīja tā, lai viņi varētu apčakarēt valsti, bet viss būtu likumīgi. Bet diezvai zanE rakstītu šādus komentārus, ja manus pieminētos piemērus dzīvē realizētu, piemēram Tautas partija vai Šlesera partija.
    Par skandālu uzpūšanu piekrītu. “Ir” uzpūta pamatīgu “skandālu” pēc Bērziņa (NA)demisijas, sasaistot to ar vilcienu konkursu. Tagad pat aklajiem ir redzams, ka vienīgais politiskais spēks kurš spēj ietekmēt šo konkursu ir Vienotība. Bet protams “Ir” netaisās šo nepatieso pieņēmumu par NA un vilcienu iepirkumu atsaukt vai vēl trakāk atvainoties Bērziņam…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 16.52

    …vakcinētais….Zaķis nav apčakarējis valsti…ari Pulks nav apčakarējis valsti, tāpat Tevis piesauktā Vienotība, kura tagad ietekmējot PV līguma slēgšanu….
    …Tev patīk rotaļāties ar uzpūstiem faktiem, ne pamatot darbību ar likuma normām…aplami!…

    …kuram, pēc Tava prāta, bija jāsastrebj absurdais PV līgums?…kuras partijas par to bija atbildīgas, līdz nonāca līdz līguma apturēšanai?…uzticēt tiem pašiem, kuri šo līgumu sačakarēja?….

    …mani kaitina tas, ka netiek saukti pie atbildības tie, kuri radīja šo haosu ap PV…būtu jābeidz piesegties tikai ar “politisko atbildību”, kā tas bija Šķēles laikos….

    …saprotu, tūlīt piesauksi fotoradarus…jā, arī tur vajadzētu ierosināt lietu, lai noskaidrotu katra atbildības pakāpi…ja Mūrniece pieļāvusi nolaidību – ir jāsauc pie atbildības….tomēr ļaunprātību fotoradaru sāgā diez vai atradīsim…tas pasākums līdzīgs “grāmatiņu” spēlei….ir savi objektīvie apstākļi kāpēc fotoradaru ieviešanas pasākums izgāzās – tas ir vesels apstākļu kopums:
    1. sabiedrības noraidošā attieksme /nevis ievērot CSN, bet sašust par soda naudām/ sakāpināja emocijas līdz absurdam;
    2. zaudētais Krājbankas finansējums;
    3. ceļmalu zemes privātīpašnieku nevēlēšanās savā teritorijā atļaut radaru uzstādīšanu – pārprastā solidaritāte ar sabiedrības noliedzošo attieksmi;
    4. firmas mazspēja risināt samilzušās problēmas;
    5. IeM pasivitāte, drīzāk ignorance – līguma izpildes noteikumu kontrolē….

    …kurš uzņemsies atbildību?….

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > rrRasa 30.09.2012. 16.59

    Kurš tad pēdējos 5 gadus uzrauga iekšlietu ministriju??????
    Jā, jā, vienotība un zrp!
    Ja jums, vienotības fani, norāda, kur darbi nesaskan ar runām un solījumiem, jūs apvainojaties un līdzīgi, kā dzeris49 sākat vaukšķēt, ka pārējie ir neonacisti…
    Diskusijas kultūra???!!!

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > rrRasa 30.09.2012. 17.15

    Zaķis nav apčakarējis valsti
    ========
    protams, jo apčakarēšana sākas no 10 000 LVL, bet tur bija zem 10 000 EUR. Jāsaka,ļoti laicīgi, jo man tādi paši plāni, darīt to pašu, bet summa būs vēl zemāka, jo mašīnas cena ir ap 30 000 EUR.

    tā kā liels paldies Zaķim, tagad es gulēšu mierīgi:)
    P.S. es ceru, ka šis darījums nebūs par pamatu apvainot mani nelojalitātē?:)))

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    rrRasa > rrRasa 30.09.2012. 17.17

    Tāpat Tevis piesauktā Vienotība, kura tagad ietekmējot PV līguma slēgšanu.
    ====================================
    Nesapratu, ietekmēt PV līguma slēgšanu ir labi vai slikti? Kad itkā NA ietekmēja (to gan neviens nevar apstiprināt ar faktiem, tātad tas ir tikai “Ir” sacerētais stāstiņš) tad bija slikti, tagad kad Vienotība – tad jau ir labi? Kas vienam nav atļauts, tas otram ir pat vēlams?

    Tev patīk rotaļāties ar uzpūstiem faktiem, ne pamatot darbību ar likuma normām.
    =================================
    Kurš izlems to kuri FAKTI (un nevis izdomājumi) ir uzpūsti un kuri nav? Ozoliņš un zanE?
    Starp citu stāsts par Šlesera šofera dēlu ir labs vai slikts, likumīgs vai nelikumīgs, uzpūsts vai neuzpūsts? Tiesībsargājošās iestādes neko sliktu itkā nesaka…

    Ja jau Tev tik ļoti patīk atsaukties uz likuma normām un nevis uz taisnīgumu, tad atskatoties pagātnē mēs visi ļoti labi atceramies, ka vecos oligarhus sākumā neviena tiesībsargājošā iestāde pie dziesmas negribēja ņemt, jo visas šīs iestādes kontrolēja oligarhu partijas un līdz ar to viņas uzskatīja, ka viss ir atbilstoši likuma normām. Un tikai vecā “Diena” bļāva (vai varbūt zanE uzskata ka arī toreiz “Diena” rotaļājās ar uzpūstiem faktiem un nevis pamatoja darbību ar likuma normām) ka kautkas tomēr nav kārtībā. Pēc tam kad pie teikšanas nāca JL un tika izveidots KNAB, kura vadībā JL ielika savu cilvēku, tikai tad sāka parādīties informācija ka oligarhu izdarības nav likumīgas. Tas pats notiek tagad. Kamēr visu kontrolē Vienotība, tikmēr viss būs likumīgi.
    Un tomēr es gribētu, lai Tu zanE atbildi uz vienkāršu jautājumu. Vai ja manis pieminētos piemērus dzīvē realizētu Aivars Lembergs, Andris Šķēle un Ainārs Šlesers, tad arī Tu tos uzskatītu par likumīgiem, nekā slikta tajos nesaskatītu un bļautu “rokas nost no oligarhiem”?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > rrRasa 30.09.2012. 17.24

    Pēc tam kad pie teikšanas nāca JL un tika izveidots KNAB, kura vadībā JL ielika savu cilvēku, tikai tad sāka parādīties informācija ka oligarhu izdarības nav likumīgas.
    ======

    īstenībā jau sanāk, ka kamēr nav tiesas spriedums, neko nevar apgalvot.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 17.49

    …vakcinētais….piedod, vārdu “ietekmējot” neieliku pēdiņās…:)

    ….vari formulēt “viena tante teica”, kā “faktu” un nedēļām zelēt, apaudzēt ar izdomājumiem un tenkām, bet tas nebūs ne krimināls, ne noziegums….attiecībā uz Pulku, Zaķi, Kamparu, ko vēl tur pieminēji – faktus pārbaudīja tiesībsargājošās un uzraugošās iestādes un deva savu slēdzienu….tas vairs nav “viena tante teica” vai “misters lapsāns” tā publicēja….

    ….mēs varam cepties un sarīkot virtuālu linča tiesu tāpēc, ka mums kaut kas nepatīk, vai mums “tā šķiet”, bet kādu notiesāt var tikai tiesa….

    …ko Tu vēlies pateikt – “balstoties nevis uz likuma normām, bet taisnīgumu”?….Tu vēlies apgalvot, ka likums var būt netaisnīgs?….vai tas ir jāsaprot – likumus var neņemt vērā, galvenais ir kāda indivīda saprastais taisnīgums?….kurš tad pieņems un nodefinēs to taisnīguma mēru?…par “grāmatiņām” taču arī katram ir savs taisnīguma mērs, pat Tiesībsarga ziņojums tiek apšaubīts no vienas konfliktā iesaistītās puses….

    …ja sāksim traktēt likumus pa savam prātam, nonāksim galējībās….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    bekijja > rrRasa 30.09.2012. 17.52

    zanE: Šajā sakarā lūdzu Jūsu viedokli arī par Lembergu. Viņš arī nav notiesāts.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 17.54

    …kolpants….ja pirksi automašīnu savai firmai kā pamatlīdzekli – nekādu problēmu…
    …kāpēc sabiedrība tik viegli “pavelkās” uz šādām linča tiesām?….tāpēc, ka niecīgs procents sabiedrības pārstāvju interesējas par likuma normām, likumu radītajām iespējām, to piemērošanu….un vai tāpēc, ka esam neizglītoti, vainīgs atkal būs kāds cits?….

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > rrRasa 30.09.2012. 17.57

    zanE
    :)))
    protams, ka FAKTISKI es pirkšu savām privātām vajadzībām. Protams, ka es izmantošu šo iespēju, lai samazinātu savus izdevumus un čakarēšanos ar PVN. Un protams, ka tagad tas ir PILNĪGI likumiski un neviens man nevarēs aizrādīt, ka es mēģinu veikt nodokļu optimizāciju:)

    Kāpēc “pavelkas”? un jūs tiešam nesaprotat, kāpēc? Tāpēc, ka zivis pūst no galvas.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 18.04

    …Sleepwalker…varu atbildēt – Lembergs ir apsūdzēts un ne tikai aizdomās turamais, notiek tiesas process, par tā iznākumu lems tiesa….tas, ka Lembergs neievēro tiesas un prokuratūras uzliktos ierobežojumus un tos ignorē, bet tiesa un prokuratūra to pieļauj – jā, tas var izraisīt sašutumu, arī man….tomēr ir augstākstāvošas instances, kuras kontrolē gan tiesu, gan prokuratūras darbu un tām būtu jāreaģē, kāpēc Lembergam netiek mainīts drošības līdzeklis, ja tas ir pārkāpts….
    ….ar manu patikšanu vai nepatikšanu, ar manu sašutumu – es to izmainīt nevarēšu….

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 18.05

    …Kolpants….tikai nekļūdies ievērojot visas likuma nianses….lai Tev veicas!…:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > rrRasa 30.09.2012. 18.07

    Sleepwalker. Zane izsniedz indulģences Vienotības biedriem ne tikai par pagātnes, bet arī par nākotnes grēkiem. Zane mums ir ētikas etalons:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    rrRasa > rrRasa 30.09.2012. 18.17

    zanE

    vari formulēt “viena tante teica”, kā “faktu” un nedēļām zelēt, apaudzēt ar izdomājumiem un tenkām, bet tas nebūs ne krimināls, ne noziegums.
    ===========================================
    Piekrītu. Šis ļoti labi ir attiecināms uz Ozoliņa izdomājumiem par to ka NA itkā gribēja ietekmēt vilcienu konkursu (kuru īstenībā ietekmēja Vienotība) un par to, ka NA itkā ir saistīta oligarhiem (kautgan īstenībā ar Lembergu ir saistīta Vienotība). Šoreiz tev ir taisnība.
    Bet kas attiecas uz maniem pieminētajiem faktiem (bez pēdiņām), kurus pat Tu nenoliedz, tad vai Tu tiešām vari iedomāties, ka ja tagad būtu vecā “Diena” un šos pašus manis pieminētos piemērus dzīvē realizētu Aivars Lembergs, Andris Šķēle un Ainārs Šlesers, ka tad “Diena” klusētu un izliktos ka nekas tāds jau nav noticis? Ne taču, tad būtu vesela rakstu sērija par to cik viņi slikti, jo ir iedzīvojušies uz valsts naudas rēķina. Kautgan visas šīs izdarības ir likumīgas, jo nav pārkāpts neviens likums!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > rrRasa 30.09.2012. 18.18

    zanE
    rakstos par Zaķi tas viss tik smalki aprakstīts, ka grūti kļūdīties. Paldies:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > rrRasa 30.09.2012. 18.43

    …vakcinētais….ja esi pamanījis – pie mums ir demokrātija…:)

    …hmm…kaut kā dīvaini sanāk – kritizē Ozoliņu, bet savā komentārā izsaki iekavās ietvertus apgalvojumus….ar ko Tu labāks par Ozoliņu?…
    …pie tam – kā pats mini – Ozoliņš lieto “it kā”, bet Tavi paziņojumi ir apgalvojuma formā….tātad – tomēr esi sliktāks par Ozoliņu….:))

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > rrRasa 01.10.2012. 00.06

    Atraduši gan visa ļaunuma sakni un viskorumpētāko partiju – Vienotību, cirks, un tikai.
    Tas vien, ka izņemot to Zaķi un vēl pāris ne pārāk būtiskas lietas, jau nav ko minēt, vien liecina, ka no mušas gribētos uzpūst ziloni, bet, neizdodas.
    Kļūdas, savas vājības, var atrast visiem, cilvēki nav enģeļi nekur, jāredz, tomēr, galvenais un kopaina, un jāskata viss salīdzinājumā, un salīdzināt V kļūdas un pat sīkus skandālus ar valsts nozagšanas sistēmu, ko radījuši ZZS, PLL un TB, un pret kuru V un RP, pateiz arī ar NA atbalstu, cīnās, ir galīgi garām.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > rrRasa 01.10.2012. 00.35

    Dzeri, Vienotība nav balta un nevainīga aitiņa par kādu izliekas un liek citiem domāt, ka ir pasaules godīguma etalons.

    paskatīsim faktus:
    Lindas Mūrnieces fotoradaru “demisija”. Pēc ilgas turēšanās pie sava krēsla, savas ministrēšanas laikā parādot apbrīnojamu neizpratni par iekšlietu ministra darba būtību, tomēr demisionēja. Demisija parasti nozīmē, ka politiķis aiziet no amata. Bet ne Linda Mūrniece. Vajadzēja saņemt atrulli par radaru līguma parakstīšanu?

    Arta Kampara “situācija”. Cilvēks sedz vidējam Latvijas iedzīvotājam lielas parādsaistības (35 000 lati) ar mistisku anonīma investora avansa maksājumu. Un nekas. Partijas ētikas komisija neredz problēmu.

    Andris Ķipurs, JL deputāts Jelgavā. KNAB pieķer kukuļņemšanā, apcietina. JL vērtē, vai nav provokācija un gatavi izslēgt tad, kad tiks pierādīta vaina. Acīmredzot pēc trešā, pēdējās instances sprieduma. Kaut kur pēc 5 gadiem.

    Jau pašos pirmsākumos bija Repše un ziedojums un biznesi ar belokoņiem
    Vēlāk Jaunups un viņa melnā kase – labi Tu teiksi šie smerdeļi ir prom no baltā kuģa, bet
    Ražuks un ominasis
    Mārtiņš Greste un mercedes
    Zaķis un volvo
    Kampars un kampiens dalot elektro kvotas un EM naudu…
    Štokijs un nodokļi
    Aboltiņas vīra auto policijas bizness…

    Slinkums pat visu atcerēties…

    Jā, POLITISKI vienotība ir daudz mazāks ļaunums par sc un rp un lindermana draugiem.
    Tikai nevajag izlikties par svētuli un savās acīs neredzēt baļķus…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    GirtsSudrabins > rrRasa 01.10.2012. 12.38

    Lasot ZanEs tekstus kļūst skumji par to, ka daži Vienotība atblstītāji nespēj saskatīt, ka Vienotība veidojas par jauno TP ar savu attieksmi pret valsti, un turpina tikai fanot. Populārākais sauklis “likums nav pārkāpts” un par morāli nerunājam. Atceramies spilgtu piemēru no TP – “Mākoņu” epopeju. Aizliegumu būvēt kāpās apgāja ar “suņubūdas pamatiem” un pats Šķele jau neko – tikai nomnieks, formāli nav kur piesieties. Bet vai tiešām mēs gribam valsti, kur amatpersonas tik domā, kā apiet likumu, lai tas formāli nebūtu pārkāpts?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

rrRasa 30.09.2012. 14.11

Ir uzjautrinoši no Ozoliņa regulāri dzirdēt pārmetumus par to, ka NA (precīzāk šoreiz gan ir norādīts uz Raivi Dzintaru, tātad VL) itkā ir uz vienu roku ar oligarhiem. Bet dīvainā kārtā izskanot šādiem pārmetumiem netiek minēts neviens reāls fakts, kurš apstiprinātu šo pieņēmumu. Šis ir precīzi tāds pats stāsts, kāds bija ar “Pasažieru vilciena” konkursu, kad “Ir” metās virsū bijušajam tieslietu ministram Bērziņam (NA), itkā viņš mēģinot ietekmēt šo konkursu, bet nevienu konkrētu faktu, kas pierādītu šo pieņēmumu neviens nevarēja minēt. Vienīgais kas bija pilnīgi noteikti zināms ir tas, ka šo konkursu ietekmē Štokenbergs no Vienotības. Ar oligarhiem ir tieši tas pats stāsts. Ja vajag faktus, kas pierādītu “neoligarhu” partiju sadarbību ar oligarhiem, tad tos ļoti viegli var atrast Vienotības gadījumā. Vēl nesen viņi bija aizmuguriski vienojušies ar ZZS par budžeta grozījumiem, kuru rezultātā ZZS kontrolētajām pašvaldībām tika piešķirti papildus naudas līdzekļi. Ja jau “Ir” tiešām interesē, kurš sadarbojas ar oligarhiem, tad kāpēc par šo tematu nekas netiek rakstīts? Tāpat visiem ir labi zināms, ka Solvitai Āboltiņai ir ļoti labas attiecības ar Lembergu. Viņa pat esot Saeimas priekšsēdētājas amatā viesojās Lemberga villā. Vai kāds no NA politiķiem būtu viesojies pie Lemberga Puzes muižā tā kā to ir darījusi Vienotības pārstāve? Nu tad kurš te, runājot Ozoliņa leksikā, saguļ ar oligarhiem? Un vai vispār “Ir” redakcijai reāli interesē šī sagulēšana ar oligarhiem? Vai arī viņiem kā oficiāliem Vienotības atbalstītājiem fakti ir krietni mazāk svarīgi nekā viņu safantazētie stāstiņi?

+14
-7
Atbildēt

3

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > rrRasa 30.09.2012. 14.25

    vakcinētais. Vai Ozoliņš kādreiz kādreiz neizsmēja JL? Tad viņš jūsmoja par TP un Šķēli, tādēl nav jābrīnās, ka tagad par viņa favorīti kļuvusi Vienotība, kura ar katru gadu kļūst līdzīgāka tiem, kuru vietu ieņēmusi.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > rrRasa 30.09.2012. 15.36

    Atliks pieaugt NA īpatsvaram Saeimā, Ozoliņš rakstīs slavas dziesmas Dzintaram un atcerēsies dažādas latviešu vērtības un psihos par multikulturizāciju un globālismu. Maziņš lunkans ozoliņš, kārtīgs PSRS produktiņš…ar faktiem un ziņām te tiešām nekāda sakara.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > rrRasa 30.09.2012. 16.07

    IvarsA –

    Tā nu gan nebūs. Domāju, ka Ozoliņš VIENMĒR apkaros tos, kuri pasaulē uzdrīkstas lūkoties kā latviešu nācijai piederīgie. Nu, tādas grupas vienkārši nav un nedrīkst būt. Un tāpēc šādai grupai nedrīkst būt arī interešu.

    Izskatās, ka Ozoliņš pieder tiem, kuri tic idejai par nācijām kā “iedomātām kopienām”; tic, ka nācija ir tikai “sociāls konstrukts” un nekas vairāk:

    “Nāciju kā iedomātu kopienu uztvere piedāvā skatīt nacionālismu kā MODERNU FENOMENU, kas ir PRETĒJS UZSKATIEM par nācijām kā dabiskām, no cilvēces pirmssākumiem pastāvošām, noteiktām cilvēku grupām ar konkrētām iezīmēm.

    Benedikts Andersons uzskata, ka nācijas kā iedomātas kopienas definē un raksturo:
    (a) cilvēku identificēšanās ar kopienām un to dalībniekiem pat tad, ja visi kopienas locekļi savstarpēji nav pazīstami;
    (b) robežas, kas tās nošķir no citām iedomātajām kopienām – tās var būt gan teritoriālas, gan kulturālas, gan reliģiskas gan arī balstītas valodā;
    (c) cieša, horizontāla attiecību struktūra starp kopienu dalībniekiem.”
    http://www.amazon.com/Imagined-Communities-Reflections-Nationalism-Edition/dp/1844670864
    http://lv.wikipedia.org/wiki/Iedom%C4%81tas_kopienas

    Ja reiz nācija ir “iedomāta”, tad skaidrs, ka tai nevar būt nekādas pašvērtības, savukārt nācijas jēdzienu pēc vajadzības var paplašināt, kā nu vien ienāk prātā un ir izdevīgi, un tāpēc var muldēt arī par “politisku nāciju” vai “eiropeisku identitāti”.

    Pat ja nācijas daļēji arī ir “sociāli konstrukti”, REALITĀTE rāda, ka šie “konstrukti”:) funkcionē ļoti labi, dziļāk kultivēto “konstruktu” piederīgajiem nodrošinot daudz priekšrocību un labumu.

    Kāpēc tādi kā Ozoliņš to grib liegt latviešu nācijai? Manuprāt, galvenokārt tāpēc, ka iedomīgiem un augstprātīgiem cilvēkiem ir grūti pārvērtēt savus uzskatus un zināšanu bagāžu, pat ja fakti spītīgi lec acīs.:)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

mariterage 30.09.2012. 13.41

Vēstules autori piesauc Satversmi un virkni citu likumu un pieprasa, pirmkārt, ministres Viņķeles demisiju. Otrkārt, “nekavējoties aizliegt” grāmatas izplatīšanu. Treškārt, “aizliegt metodisko materiālu pedagogiem”. Ceturtkārt, “saukt pie atbildības visas amatpersonas, kuras piedalījušās šī prettiesiskā materiāla sagatavošanā un izplatīšanā”.
============================================================================
Varēja jau vēl piekto prasību piemest klāt – visus kas minēto grāmatu vai metodisko materiālu jau izlasījuši ievietot infektoloģijas centra karantīnā, uz novērošanu – pētīt vai to ietekmē nenotiek kādas pataloģiskas izmaiņas organismā!

+8
-5
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 30.09.2012. 12.46

Iedomājieties, kas notiktu, ja mēs dzīvotu Islāma pasaulē, ja I. Viņķele būtu paņēmusi vīra “kalašņikovu” kopā ar viņa biksēm, bet viņas vīram būtu jāvelk viņas paranža un ietērpta bikasēs, ar automātu plecā, no Saeimas tribīnes visiem stāstītu ka tā ir dzimumu līdztiesība. Imāms viņu liktu piesiet pie koka un nomētāt ar akmeņiem. Bet vai mēs stāvam tālu no šāda lietas iznākuma? Paranža sievai, automāts vīram un nekādā gadījumā to nedrīkst sajaukt, par to draud nāvessods visbriesmīgākajā veidā. Tieši to mums grib pateikt visi ministres demisijas pieprasītāji, protams, mūsu demokrātijas izpratnē.

+13
-6
Atbildēt

15

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 14.49

    Janka. Nosauc savu adresi; lai vismaz kaut kā kompensētu tavu drūmo bērnību, aizsūtīšu tev lelli un krāsainus flaumasterus:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 30.09.2012. 15.01

    Varbūt man tev nosaukt arī savu personas kodu un bankas kartes PIN kodu? Kad tu pēdējoreiz mērīji temperatūru?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 15.11

    Janka. Tad jau iznāk, ka gribi naudu, ne lelli un flaumasterus?:) Ko tu vēl gribi?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 30.09.2012. 15.54

    Nē, nu tiešam slims, pat nesaprot ko šim saka. Vai tad personas kods un PIN nozīmē naudu? Ā, sapratu, tavā pasaulē vēl nepastāv ne personas kods, ne bankas kartes un tu pat nesaproti, par ko iet runa. Vai, atvaino, es nezināju. Tāpēc jau arī tās bērnu grāmatiņas tajā izraisa tādu sašutumu, jo kur tas ir redzēts, ka skuķi sāk rāpot pa kokiem, vai pilotēt lidmašīnas. Bet mūsu pasaulē viņas dara visu to pašu ko dara vīrieši un tici man, ne sliktāk par vīriešiem. Bet par manu bērnību neraizējies, ar to viss bija kārtībā, bet ja gribi man “uzbraukt”, tad neesi atradis īsto, vari pats trāpīt un nežēlīgi.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 30.09.2012. 16.10

    Te ar kukuli neviens man “muti neaizbāzīs”. Varbūt man piezvanīt KNAB, ka viens kaķu dzimtas pārstāvis gribēja mani piekuļot, lai es neizsaku savus viedokļus portālā?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 16.11

    Janka. Piedod! Nezināju, ka esi biezais:) Varbūt esi pat uzņēmējs! Kā tad sauc tavu firmu? Tu jau visu saproti, nav man ne PIN, ne personas koda par bankas kontu nerunājot. No kurienes, lai tumsonis ņemtu tik modernas lietas?
    Varbūt tev ir pat mobilais telefons?:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 16.15

    Janka…Te ar kukuli neviens man “muti neaizbāzīs”.
    _______________________
    Tā jau visi saka, kuriem nepiedāvā:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 30.09.2012. 16.27

    Kad izārstēsies, tad arī parunāsim, citādi ko vēl ar slimiem var zināt … . Un nekreņķējies ne par manu bērnību, ne par telefonu, ne firmu. Ar tiem viss ir kārtībā. Lai tev jauks vakars un labs noskaņojums.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 16.36

    Janka. Argumenti tev spēcīgi, vai tik neesi no inteliģentajiem?
    Vai tā būda uzcelta sunim jeb tas ir tavs kabinets?:) Paliec sveiks! Lai tev laba veselība un jauks vakars:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilona Auziņa 30.09.2012. 17.47

    Jaunieši – varbūt nedaudz bezkaunīgi , bet tieši saistībā ar tēmu –
    a) kad Jums pēdējoreiz ir bijis sekss
    b) kad Jums pēdējoreiz ir bijusi politika
    :) :) :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilona Auziņa 30.09.2012. 18.06

    lno – raksts saucas – ” Latviešu sekss un politika ” :
    a) Tu neesi latvietis
    b) Tev nav tuvs sekss
    c) Tev nav tuva politika
    Kur es kaut ko nojaucu ?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 18.11

    klusais. Jauc gan. Raksta virsraksts neatbilst saturam. Bērnu audzināšana var uzbudināt tikai pedofilu:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilona Auziņa 30.09.2012. 18.20

    lno – uzbudinājie – 14 no 104 komentāriem ? Novēlu veiksmīgi beigt :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ilona Auziņa 30.09.2012. 18.29

    klusais. Tev vāja atmiņa, bet ja kāds atceras, ko esi kādreiz pats rakstījis, tad pārmet Betijai, ka viņa klačojas. Tātad vēlreiz es neesmu latvietis, varbūt tādēļ arī mani vairāk kaitina viss notiekošais.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilona Auziņa 30.09.2012. 23.16

    lno – pa sarežģītu man šodien :) Pārāk daudz darāmā bij :) To ,ka neesi latvietis nezināju , tad nu pieņemu šo info.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 30.09.2012. 12.30

Ozoliņa histēriskās bābas raksturs ir gana uzjautrinošs. Kas liecina, ka ar “izglītojošām” grāmatiņām tomēr kaut kas nav kārtībā.

+9
-15
Atbildēt

0

dro 30.09.2012. 11.26

Informācijas šakālim Ozoliņam ir izcila oža, un tā līdz šim viņu nav pievīlusi. īpaši viņš nīst nacionāļus. Viņš ir ļoti piesardzīgs. Viņš nepievienojās jauktajam korim par SC valdošajā koalīcijā, šad tad pieklājības dēl pakritizē arī Vienotību. Viņš juta, ka jāatbalsta LC, kad jāpārmetas uz TP, bet pēc tam uz Vienotību. Ne visi taču aizmirsuši Dienas attieksmi pret JL? Vai tiešām tā būs arī šoreiz? Diena bez IR žurnālistiem taču nav bankrotējusi:)

+14
-18
Atbildēt

4

    Edmunds Zālīte > dro 30.09.2012. 11.34

    Smieklīgi ir tas, ka NA aizstāvji pret faktiem un argumentiem spēj likt vienīgi demagoģiskus personiskus apvainojumus.

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.09.2012. 11.37

    copy-paste:
    o_ja3_14 Domāju, ka tagad, kad šis ļembasts ir ildzis pietiekoši ilgi, var secināt, ka:
    1) nosodošie komentāri visā visumā ir labāk argumentēti nekā atbalstošie,
    2) ārpus „IR” (piem. Delfi, Diena) negatīvie vērtējumi daudzkārt pārsniedz atbalstošos,
    3) rodas iespaids, ka + pārsvarā ir vērtējuši tie, kas:
    – atzīst principu „jo ūdeņi duļķaināki”, jo labāk,
    – fanātiķi, kas uzskata, ka Vienotība nekad nevar kļūdīties,
    – sabiedrībā mazatzītas grupas un indivīdi.
    4) pastāv neatspēkoti (un laikam jau neatspēkojami) iebildumi:
    – pret valsts (t.i. sabiedrības) līdzekļu izmantošanu apšaubāmas lietderības izdevuma publicēšanai,
    – Labklājības ministrijas iesaistīšanos ar tās profilu nesaistīta izdevuma publicēšanā.

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 30.09.2012. 11.42

    ——-
    Izdzīvos, kas pielāgosies!

    Правила и законы приспособленчества и паразитизма

    http://zinoviev.in.ua/?p=253

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > dro 30.09.2012. 14.17

    viņš miiliit pareizi saodis , proti , ka nacionaaļos ieperinaajušies taa sauktie čekas šestjorkas , es ar labpraat atbalstiitu nacionaaļus , bet kameer tur taa biezputra ar vecajiem boļševikiem nu atvainojiet , roka neceļaas…ne velti lembe zin kuram stipuška pienaakas.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

Līga Lētiņa 30.09.2012. 10.21

skat! šlesers ar domubiedriem kārtīgi izļurkājuši smadzenes ozoliņam. raksts nesanāk nepieminot klāt neesošos. labais. tik daudz gadu pavadīti mīlestībā , ka ne aizmirst.

+7
-21
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 30.09.2012. 09.32

Malacis Ozoliņš. Ja izdotos reizē aizliegt grāmatiņu un ienākumus no tās nodot demogrāfijas uzlabošanai, tad gan Raivis būtu apmierināts. Demogrāfija taču pastāv izolēti no politikas, ekonomikas… Ja algas būtu 100 lati mēnesī, demogrāfija uzreiz uzlabotos – visi, kas māk taisīt bērnus (bez seksa) to vien darītu, kā tapinātu jaunos…

+24
-13
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 30.09.2012. 11.07

    ——- Ne tikai Raivis – arī Hermanis tad būtu spiests pārdomāt savu secinājumu:

    ‘- latviešiem visvairāk skādē tas, ka viņi nemitīgi veic divas pilnīgi pretrunīgas darbības un ir pārliecināti par abām šīm darbībām.’

    Latvieši kā indiāņi
    http://www.ir.lv/2010/9/8/latviesi-ka-indiani

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

buchamona 30.09.2012. 09.09

…Viņa pārstāvētā apvienība tradicionāli sagulējusi ar oligarhiem, bet nupat varētu justies kā vienīgais spēks, kas var, piedodiet, izdrāzt šo valdību…+++ melīga muldēšana. Man ir kļuvis pretīgi lasīt šī IR demagoga ” analītiskos” rakstus, kurus viņš štancē visus vienādus, visus pēc vienas piegrieztnes. Nesaku es to tādēļ, ka esmu akls NA fans :). Vienkārši lasu es IR kopš pirmā numura un jo ilgāks laiks paiet, jo grūtāk man šo mediju nosaukt par savējo. Ino ir taisnība – IR sāk pārvērsties par “neoliberāļu” pravdu, IR nekādas problēmas nesagādā apliet ar mēsliem tos, kuri nepatīk – ir kāds patiesības grauds, vai nav – kārtējā revolucionārajā kampaņā – tam šeit nav nozīmes :) Bet, ok – ir svarīgākas lietas par Ozoliņa rakstiem Latvijā šobrīd.

Un viena no problēmām ir jautājums – kādu mēs gribam redzēt Latvijas sabiedrību? Viņķeles aizstāvībai ir cēlušies aktīvisti ar lozungu:

“Latvijā ikvienam ir tiesības uz viedokli, tomēr katra deputāta un amatpersonas uzdevums ir izvērtēt, vai šis viedoklis ir samērojams ar visas sabiedrības interesēm un Latvijas kā mūsdienīgas Eiropeiskas valsts vīziju, un vai ir atbalstāms valstiskā līmenī…”

Tad es tagad gribētu saprast, kas mūsu gaišo “neoliberāļu” izpratnē ir Eiropeiska valsts? Kādas ir šādas valsts pazīmes, kuras man ir jāpieņem bez iebildēm, ja nevēlos kļūt par tumsoni.

Ja par konkrēto gadījumu ar grāmatiņu – es gribētu saprast visu šī pasākuma ideoloģisko bāzi. Kas ir šī pasākuma iniciatori? Konkrēti ar kuriem Latvijas ekspertiem šis pasākums tika saskaņots pirms tika pieņemts lēmums drukāt šo grāmatu? Kādi konkrēti bija šo ekspertu atzinumi? Jeb vienīgais eksperts šajā situācijā ir Viņķele?
Ja tā, tad viņa ir rīkojusies gluži kā komunistu partijas ” aparačiks” – vecāku vietā vienpersoniski pieņemot lēmumu, kā būs pareizi audzināt bērnus Latvijā :)

+18
-21
Atbildēt

20

    andris902 > buchamona 30.09.2012. 09.26

    …Riņķī apkārt….Tu taču nelasi, ko citi raksta!….

    – “Grāmatas adaptācijai latviešu valodā Labklājības ministrija izveidoja darba grupu, kurā piedalījās divi bērnu psihologi, Izglītības un zinātnes ministrijas, Valsts izglītības satura centra, Latvijas Privāto pirmskolu biedrības, Limbažu pirmskolas izglītības iestādes, Dobeles novada Izglītības pārvaldes un biedrības Resursu centrs sievietēm Marta pārstāvji.”

    +21
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.09.2012. 09.35

    zanE. Ja tāds troksnis ir sacēlies, tad acīm redzot kaut kas nav kārtībā bijis ar šo ” ekspertu grupu” :) Un protestē, un iebilst pret šo iniciatīvu rīkot karnevālus bērnu dārzos ne jau tikai tumsoņi un viduslaiku paliekas, bet arī Latvijas sabiedrībā pazīstami ļaudis. Ar dažu šādu viedokli varēja iepazīties Delfos, IR jau viņu viedoklis nav interesants :))

    Droši vien zini, ka Austrālijā bija laiki, kad aborigenu vecākiem atņēma bērnus un nodeva balto “progresīvai” pāraudzināšanai. Tas viss beidzās ar lielu traģēdiju. Šis eksperiments ir no tās pašas austrāļu sērijas- tādi paši cēli mērķi un tik pat neparedzams rezultāts

    +17
    -17
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 30.09.2012. 09.49

    ….noliedzējiem būtu vērtīgi saprast:

    Dzimumu līdztiesība – vīriešu un sieviešu loma sabiedrības attīstībā tiek atzīta par līdzvērtīgu, viņiem tiek piešķirtas vienādas tiesības un vienāda atbildība, nodrošināta vienāda pieeja resursiem un to izmantošanas iespējas. Vīriešu un sieviešu ieguldījums sabiedrības
    labā un viņu problēmas tiek uztvertas kā līdzvērtīgas. Būtiski nošķirt LĪDZTIESĪBAS un VIENLĪDZĪBAS jēdzienu izpratni.

    DZIMUMU LĪDZTIESĪBA nozīmē nodrošināt abiem dzimumiem
    vienlīdzīgas tiesības un iespējas, nevis uztvert vīriešus un sievietes kā vienādas būtnes.(Koncepcija dzimumu līdztiesības īstenošanai, Rīga, LR Labklājības ministrija, 2003)

    Tiešā un netiešā diskriminācija – tiešā diskriminācija izpaužas situācijās, kur sievietei vai vīrietim tiešā veidā tiek liegta kāda iespēja tikai viņa vai viņas dzimuma dēļ. Netiešā diskriminācija izpaužas situācijās, kurās vīrietim vai sievietei ir liegta iespēja īstenot savas tiesības sociālo, ekonomisko, kultūras, vēsturisko vai citu faktoru, bet ne dzimuma dēļ, tomēr tās rezultātā dzimuma iespējas vai ieguvumi nav līdzvērtīgi.(Koncepcija dzimumu līdztiesības īstenošanai, Rīga, LR Labklājības ministrija, 2003)

    Dzimumsociālās lomas – ir tradicionāli pieņemtas lomas, kas izveidojušās socializācijas (audzināšanas, mediju, citu faktoru ietekmes) rezultātā, bet kurām nav rodams objektīvs pamatojums, tomēr rezultātā tās ierobežo cilvēka uzvedību un arī viņa labklājību un pašsajūtu(….) (Dzimumu līdztiesības principa integrēšana praksē. Rokasgrāmata, Rīga,
    UNDP, 2003)

    Dzimumu stereotipi – uzskati, par sievietei un vīrietim piemītošām īpašībām, kas balstīti uz aizspriedumiem, nekritiskiem pieņēmumiem un neobjektīvu vērtējumu. Tieši dzimumu stereotipi ļoti bieži veido dzimumu diskriminācijas pamatu, liedzot viena vai otra dzimuma pārstāvim izvēlēties noteiktu nodarbinātības veidu vai uzvedību. (Dzimumu līdztiesības principa integrēšana praksē. Rokasgrāmata, Rīga, UNDP, 2003)

    +20
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.09.2012. 09.55

    Cik zinu, Latvijas sievietes dien šobrīd arī Afganistānā, tad kur ir problēma? Kāda jēga ir Tevis citētajiem – gludajiem tekstiem, kāds praktisks pielietojums tiem ir Latvijā? Par kādiem līdzekļiem šādi teksti tiek ” atražoti,” ja no budžeta, tad tā ir budžeta šķērdēšana

    +16
    -16
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 30.09.2012. 09.56

    …Riņķī apkārt….ahā!….tie, kas domā citādi kā Tu – tātad ar tiem kaut kas nav kārtībā!…
    …piedod, atļaušos paturēt tiesības uzskatīt, ka ar saceltās histērijas autoriem kaut kas nav kārtībā….

    …izdomāt un izfantazēt lietas, kas šajās grāmatiņās pat nav ietvertas un uzspiest pārējiem, ka tādas tur ir – tas jau ir samaitātas fantāzijas auglis….nespēju šādus cilvēkus uztvert nopietni….

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 30.09.2012. 09.59

    …Riņķī apkārt….vai nu Tu nelasi, vai nespēj uztvert lasīto….Jūsu (noliedzēju) fantāzija aprobežojas ar dzimumu vienādību….bet nespējat saprast jēdziena “dzimumu līdztiesība” nozīmi…..skumji!…

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.09.2012. 10.25

    zanE. Man jau bija nojauta, kad kādreiz šī ” problēma” tiks pacelta politiskā līmenī. Acīm redzot ir pienācis laiks, kad politiskajiem spēkiem Latvijā pirms vēlēšanām ir jāformulē sava attieksme ne tikai pret putinismu, bet arī pret visiem šiem “karnevāliem” uc līdzīgām ” vērtībām”,un problēmām, kuras pēkšņi var rasties ” uz līdzenas vietas”

    Es, kā vēlētājs gribu balsot par prognozējamu politisku spēku, kurš ” ar visām četrām” balstās uz man saprotamām vērtībām. Es negribu dzirdēt neko par 21.gs” apgaismību” un šīs ” apgaismības” nesējiem – viņu mesijām :)

    +15
    -20
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > buchamona 30.09.2012. 11.20

    prognozeet var lembi , turies droši pie ZZS nebuusi viilies …
    es jau agraak piemineeju , ka oligarhi izmantos katru iespeeju sabiedriibas šķelšanai , pamataa boļševiku ideoloģijaa ļaužu praatu apstulbinaašana, neredzu kas šajaa graamataa buutu tik nepareizs , kaadeeļ to izmanto politiskajaas intrigaas ?,protams parastais veeleetaajs tiek zombeets ar televiizijas paliidziibu un izpaliek bez jebkaadas diskusijas par teemu un tas jau ir tas kas vajadziigs muusu bijušajiem varenajiem kuri atstumti šobriid malaa, kaadam jau tas jaaskaidro , kaa to dara Ozoliņš , nu kam nepatiik , lasiet lembes ciiņu tajaa juus atradiisiet sev veelamos žurnaalistus , kuri savus rakstus štempelee peec saimnieka riikojuma.

    +20
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 30.09.2012. 11.41

    zanE…vai nu Tu nelasi, vai nespēj uztvert lasīto…
    ___________________
    šo frāzi Tu esi spiesta atkārtot ik pēc pāris komentāriem:)

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 30.09.2012. 11.48

    Kur piekrītu riņķī apkārt – kaut kur nolaista laža konceptuāli. Ķīļa reformām apakšā ir zināmas pamatnostādnes par to, uz kādām vērtībām un principiem būtu būvējama izglītības sistēma. Šādai diskusijai – un plašā sabiedrībā – būtu jānotiek arī par to, ko māca bērnudārzos. Vai ir bijusi? Attiecīgi jelkāds plašai lietošanai veidots palīgmateriāls būtu vētījams to nostādņu un vērtību garā. Ja grāmata uzvēles materiāls, bērnudārziem būtu obligāti jākonsultējas ar vecākiem, izmantot to vai ne, un jārada iespēja tiem bērniem, kuru vecāki šos nostādījumus neatbalsta, izvēlēties saviem bērniem tosneuztiept. Visbeidzot piekrītu arī tiem, kas saka, ka Kaķīšu dzirnaviņas, tā pati Pepija vai Makss un Morics iespējams ir daudz vērtīgāki lasāmgabali mazo personību attīstībai.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > buchamona 30.09.2012. 11.56

    Tas jau sāk ost pēc totalitārisma. Vienotība iedomājusies valdīt mūžīgi, tādēļ arī tādi uzstādījumi referendumu ierobežošanai, bet šim ierosinājumam par revolūciju bērnu audzināšanā obligāti būtu jārīko referendums.

    +8
    -19
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 30.09.2012. 14.31

    …Riņķī apkārt….lūk, lūk!….drīz mēs nonāksim līdz tam, ka politisko kapitālu varēs izsist apšaubot arī “pareizās” krāsas tualetes papīra lietošanu….Tu pats nejūti, ka sāc lietot absurdas teorijas?….kurš tad šo problēmu pacēla politiskā populisma līmenī?….vai tie nebija Tavi brašuļi no NA, kuriem mēles kustās ātrāk par smadzenēm?….tāpēc arī 2x bija jālabo paziņojuma teksts….

    …”Es negribu dzirdēt neko par 21.gs” apgaismību” un šīs ” apgaismības” nesējiem – viņu mesijām” – Tu jau tāpat neko nedzirdi!…tāpat kā lno drillē vecu plati un dzirdi tikai pats sevi….OK!…Tu vari to darīt, bet nemēģini to uztiept citiem!…var pastāvēt viedokļu atšķirība, tas ir normāls process, bet nevajag to pārvērst raganu medībās….

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 30.09.2012. 14.45

    ZanE….OK!…Tu vari to darīt, bet nemēģini to uztiept citiem!.
    _________________________
    Oho! Tu jau portālā sāc justies kā savā bodē:) Droši vien pieskaiti sevi pie inteiiģentiem? Es vēl saprastu, ja tādā garā tu runātu ar mani, jo es arī neesmu eņģelis, bet ar riņķī apkārt – vienu tolerantākajiem un pieklājīgākiem IR viesiem!? Nu to diez vai atļautos visprastākās tirgus sievas:)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 30.09.2012. 14.55

    Arī ZanEi taisnība – NA un prese pamanījās no mušas uzpūst dinozauru. Ja par lietu – ja ģimenē viss kārtībā, neviens bērnu dārzs nespēs bērnam kādu savādāku ideoloģiju vai vērtības iepotēt. Par ja tur lasīs kādas “savādākas” grāmatas, mājās vecākiem būs tikai interesantākas sarunas ar bērniem.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 30.09.2012. 15.29

    sleepvalker..NA un prese pamanījās no mušas uzpūst dinozauru
    ________________
    Sliktie MM! Kaut kur agrāk jau tas dzirdēts:)

    ja ģimenē viss kārtībā, neviens bērnu dārzs nespēs bērnam kādu savādāku ideoloģiju vai vērtības iepotēt
    ___________________
    Ak tad atgriezīsimies padomju laikā – bērnu dārzā vienu, mājās citu? Vai nebūs par daudz mazam cilvēkam? Kur paliek komunikācija ar sabiedrību, lēmumu skaidrošana? Kad nolēma skolās ieviest ticības mācību, notika diskusijas un pieņēma kompromisu – tiem, kuri šo priekšmetu nevēlas, aizvietot ar ētiku.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 30.09.2012. 16.06

    lno: nav vienas patiesības – katram sava. Tāpēc ko universāli uzspiest visiem bērnudārziem diez vai būs iespējams. Nav jau arī no NA dzirdēts, ka tie aģitētu par dzimum-nošķirtiem bērnudārziem. Kamēr zēni un meitenes būs vienās grupās, i lelles spēlēs kopā, i kariņus, i sejas apzīmēs, laukos mācīsies malku skaldīt, kazas slaukt, olu uzcept utt. Tā ir bijis un būs. Nekādas īpašās grāmatas nav vajadzīgas, lai to veicinātu. Tāpat tādas nav nepieciešamas, lai to aizliegtu.

    Arguments mājās vienu, ārpusē citu diez vai iztur kritiku šajā gadsimtā – gan skolā, gan bērnudārzā, gan pagalmā, gan internetā viedokļu dažādība ir tik liela, ka bez vecāku palīdzības nenobriedušiem prātiem ir grūti orientēties. Kam tad ir primārā atbildība par pamatvērtību ieaudzināšanu bērniem? Bērnudārzam? Pagalmam? Skolai? Draugiem? Internetam? Baznīcai? Skautiem un gaidām? Partijām? Jeb tomēr vecākiem ģimenē?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 30.09.2012. 17.48

    Sleepwalker..Kamēr zēni un meitenes būs vienās grupās, i lelles spēlēs kopā, i kariņus, i sejas apzīmēs, laukos mācīsies malku skaldīt, kazas slaukt, olu uzcept utt. Tā ir bijis un būs. Nekādas īpašās grāmatas nav vajadzīgas, lai to veicinātu. Tāpat tādas nav nepieciešamas, lai to aizliegtu.
    _______________________
    Pilnīgi pareizi,bet kur tad Zanes taisnība? Kurš tad grib grāmatu aizliegt? Troksnis ir par to, ka viena ministrija jaucas otras ministrijas lauciņā, kamēr pašas aizaug ar nezālēm, un šo grāmatu grib uztiept bez sabiedriskās apspriešanas.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    bekijja > buchamona 30.09.2012. 21.07

    lno: Bet tak sīkums tā grāmatiņa! Jo neviens bērnudārzs nevar nevienu bērnu samaitāt. Jā, var piekrist, ka LM vajadzēja drusku vairāk padomāt, vai Latvijai šī tēmā patiesi aktuāla? Vai nekritiski vajag visus citvalstu piemērus pārņemt? Vai latviešu tautas pasakās un literatūrā, arī populārākajos tulkotajos darbos nav gana piemēru, kas tāpat šīs lietas ieaudzina (nu kaut vai visi latviešu folkloras un mitoloģijas personāži – Dievietes mums visas ar krampi un antiņu netrūkst)? Bet kā jau teicu – neviena grāmata, neviens bērnudārzs bērnu samaitāt nevar, ja ģimenē tiek ielikti stingri pamati un vecāki ar bērnu runā. Tad kam tas tracis ir vajadzīgs? Vētra ūdensglāzē

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 30.09.2012. 21.17

    Tas pats citāts:
    Ir vērts piezīmēt, ka Lūcija ir ZAUDĒJUSI daļu sava tradicionālā, dzimumam piesaistītā satura
    —————–
    Piemērosim situāciju Latvijai. Piemēram, tuvojas Jāņi. Es saprotu, ka tagad Līga būs Jānis un Jāņatēvs vismaz katru otro gadu būs Zane?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > buchamona 30.09.2012. 21.39

    Daudz ūdens, nevienas sakarīgas pašas domas. Citēt var kaut vksu Gūgles māti.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 30.09.2012. 07.28

Ak, Dievs, kā te pa nakti gājis…
Nu tak nelasiet to Ozoliņu, bet vienkārši ierakstiet pie curikiem.

+8
-14
Atbildēt

2

    Sanšains > Kaspars Špūle 30.09.2012. 11.26

    fretka –

    Nu, nekādi neizdodas apvaldīties. Tas pilnmēness taču iespaido ne tikai Ozoliņu vien.:)

    Bet turpmāk tiešām centīšos.:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.09.2012. 12.08

    moenie sorg nie :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

gstrazds 30.09.2012. 05.23

Risinājums varētu nebūt viegls, taču būtu arī nolaidība samierināties ar aizvien histēriskāko un neaprēķināmo NA darbību koalīcijā. Tagad jau uz kārts ir valsts budžets – grūti iedomāties ko prioritārāku.
Populisti ir parlamentu neatņemama sastāvdaļa, taču viņiem vieta ir opozīcijā, no kuras viņi var uzjautrināt publiku cik vien tīk. Pašreizējā situācija, kad Latvijas valdošās koalīcijas sastāvdaļa ir Parādnieks, Alkometrs, Dzintars, kurus konsultē Iesalnieks, ir gluži vienkārši apkaunojoša.

+17
-16
Atbildēt

24

    mārtiņš meiers_ > gstrazds 30.09.2012. 07.02

    Nu ja, NA ārā no koalīcijas, un ar ZZS roku rokā diesim laimē…
    ___
    Un vispār, šeit vienīgais histēriskais apkaunojums ir pats Ozoliņš!

    +13
    -21
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 30.09.2012. 09.15

    Ozoliņam ir sava pozīcija, viņš raksta emocionāli, bet, visi fakti atbilst patiesībai.
    Visi pārējie jau viņus tur arī piecieš, kā mazāko ļaunumu, salīdzinot ar ZZS,bet, viņi ātri progresē, naudu izspiest iemācījušies ne sliktāk, kā ZZS, un, acīmredzot, drīz vien var sasniegt ZZS “līmeni”.
    Atšķirībā no NA, ZZS, tomēr, neatbalstīja neonacistus, neslimoja ar ksenofobiju un homofobiju, un prata civilzēti uzvesties.

    +22
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 30.09.2012. 12.20

    Dzeris:
    naudu izspiest iemācījušies ne sliktāk, kā ZZS
    =======================================
    To naudu viņi “izspiež” savās interesēs, vai ne?
    Apmēram tā – jo lielāka būs dzimstība, jo vairāk būs latviešu, jo lielāks būs latviešu īpatsvars, jo relatīvi lielāks atbalsts “Nacionālajai apvienībai”.

    Viltīgi, maitas! Vajadzētu izjaukt viņu savtīgos nodomus.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 30.09.2012. 13.18

    nulle –

    Latviešu dzimstība visus neatkarības gadus ir bijusi augstāka nekā krievu dzimstība. Nav pamata domāt, ka tas varētu mainīties.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 30.09.2012. 16.03

    Kad no valsts aizbraukuši ap 150000, bieži ar bērniem un ģimenēm, prioritāte būtu atgriezt šos, nevis stimulēt jaunu bezdarbnieku un emigrantu ražošanu, tāpēc VL saceltā ažiotāža un naudas izspiešana demogrāfijai šinī momentā vērtējama kā populisms, vismaz, pēc manām domām, jau par to rakstīju.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 30.09.2012. 16.53

    Dzeri, izrādās, ka mana meita, kopā ar citiem saviem vienaudžiem priekš tevis un tavas mīļotās vienotības ir “jaunu bezdarbnieku un emigrantu ražošanas” produkts, nevis jauna latviešu paaudze?!?!

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 30.09.2012. 18.15

    Un bez VL saceltās ažiotāžas tev tā meita nebūtu, jaunā paaudze neb’tu?
    Par to jāpateicas NA, vai vecākiem?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > gstrazds 30.09.2012. 18.21

    dzeris49. Tev neienāca prātā, ka nevajag nodarboties ar muļķībām, tad nebūs par ko “sacelt ažiotāžas”:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 30.09.2012. 22.01

    Dzeri, Tu tēlo muļķi vai esi izliecies? :)
    Latvijā dabiskais pieaugums (starpība starp dzimušajiem un mirušajiem) ir ap
    MĪNUS 11 000 gadā.
    Tāpēc labāk savu un savu fanātisko atbalstītāju enerģiju vienotība varēja veltīt bērnu un dzimstības atbalstam, nevis bezjēdzīgu grāmateļu izdošanas atbalstam, popularizēšanai, ieviešanai utt.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 30.09.2012. 23.45

    Es nesaku, ka dzimstība vispār nav jāatbalsta, bet, uz doto brīdi, prioritāte, manuprāt, būtu atgriezt emigrējušu latviešu ģimenes.
    Vispār, tas arguments, ka bez NA mums neviens vairs bērnus nedzemdēs, tiešām izraisa jautrību.
    Krievu laikos bija tāds pantiņš – “prošla zima, nastaņet ļeto, spasibo partii za eto!”.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 01.10.2012. 00.10

    Kādā sakarā Tu gvelz niekus?
    Kā tad Tu atgriezīsi to jauno strādājošo latviešu ģimeni, ja nezini cik Lielbritānijas un/vai Īrijas aprobežotie un neizglītotie nacionāļi, neonacisti maksā mēnesī par bērnu un cita veida pabalstos???
    Palasi kaut vai šeit, pirms riet http://www.maminuklubs.lv/blogi/finansialais-atbalsts,-ko-lielbritanijas-valdiba-sniedz-jaunajam-maminam
    Nu vismaz puse no šīs summas būtu jāmaksā arī mūsu valstī.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 00.24

    …Dzeri….tur jau tas joks, ka NA nespēj saskatīt kopainu….viņiem miljoni vajadzīgi pabalstiem, tas, ka ir vesels pasākumu komplekss, kuru īsteno Labklājības ministrija, Izglītības ministrija, Veselības ministrija, Tieslietu ministrija – to politiskā kapitāla izsitējiem saprast par grūtu….

    …ir vienošanās:
    – par mākslīgās apaugļošanas programmu;
    – tā saukto auklītes pabalstu 50 latu apmērā;
    – NĪN atlaidēm daudzbērnu ģimenēm;
    – autotransporta nodokļa atvieglojumiem daudzbērnu ģimenēm;
    – par sociālo iemaksu dubultošanu vecākiem, kas atrodas bērnu kopšanas atvaļinājumā;
    – atvēlēti līdzekļi arī mātes un bērna veselības uzlabošanas plānam;
    – paredzēts pakāpenisks uzturlīdzekļu izmaksas apmēra palielinājums;
    – panākta vienošanās samazināt izmaksu griestus „māmiņu algām”;
    – atvieglojumu par apgādājamiem paaugstināšana;

    …droši vien esmu vēl kaut ko piemirsusi….bet…visam šim pasākumu kompleksam ir nepieciešama reāla nauda, kura jau ir iezīmēta 2013.gada budžetā demogrāfijas situācijas uzlabošanai….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 00.29

    ….aivarsk….”Nu vismaz puse no šīs summas būtu jāmaksā arī mūsu valstī.”

    …vai Tu nepateiktu, cik lielus nodokļus ārvalstnieki iemaksājuši mūsu valsts budžetā, lai pretī saņemtu pabalstus no mūsu maksātajiem nodokļiem?…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 01.10.2012. 00.36

    Zane:
    tur jau tas joks, ka NA nespēj saskatīt kopainu….viņiem miljoni vajadzīgi pabalstiem, tas, ka ir vesels pasākumu komplekss, kuru īsteno Labklājības ministrija, Izglītības ministrija, Veselības ministrija, Tieslietu ministrija – to politiskā kapitāla izsitējiem saprast par grūtu….
    ==========================================
    Šodien tviterī Ilmārs Mežs ironizēja par šo tēmu:
    “Vienotības spice saskata atbalstu demogrāfijai ikvienā savā solī – aizsardzībai, ceļiem, veselībai. Drīz ierēdņu algu pieaugums arī būs demogrāfijai.” https://twitter.com/demografs

    Cerams, ka tādas uzdrīkstēšanās dēļ viņš nenokļūs “Vienotības” orgānu nežēlastībā.:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 00.55

    …Hari…kādā, nu, tur nežēlastībā var nokļūt mūsu valsts galvenais demogrāfs, kuram neeksistē citas vērtības kā tikai nauda…nauda!…nauda, nauda, nauda!….pabalsti, pabalsti, pabalsti!….ar tik šauru domāšanu apveltīts indivīds spētu apmierināties tikai tad, ja bērnu radīšana līdzinātos rūpnieciskai ražošanai….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 01.09

    …Hari…kā Tu šo sava favorīta sacīto palaidi garām?….vai nebija izdevīgi publicēt?…:)

    Ilmārs Mežs: “Žēl – viss ēters ir pilns ar muļķīgiem pārmetumiem nevainīgām grāmatiņām, bet par spriesto demogrāfijas lietu padomē nevienam nav intereses!”

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 01.10.2012. 01.15

    Taču neinteresē to NA nekāda dzimstība, interesē tikai savs reitings.
    Tāpēc kopainu redzēt nav izdevīgi, redzēt, kas jau ir izdarīts, arī nav izdevīgi.
    Izdevīgi uzmestiem par vienīgajiem, kas nu norūpējušies par demogrāfiju, kas nu glābs tos latviešus no izmiršanas, un uztais’īt kārtējo histēriju, lai paceltu savu reitingu.
    tie, kas reāli grib ko izdarīt, tie dara bez lieka trokšņa, NA, lai ko arī nedarītu, visu pārvērš par savu PR kampaņu, tāpēc jau tai vienmēr vajadzīgi visvienkāršākie risinājumi un ienaidnieki, kas tiem traucē.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 01.10.2012. 01.16

    Zane:
    Ilmārs Mežs: “Žēl – viss ēters ir pilns ar muļķīgiem pārmetumiem nevainīgām grāmatiņām, bet par spriesto demogrāfijas lietu padomē nevienam nav intereses!”
    ===================================
    Tas precīzi attiecas arī uz šo Ozoliņa rakstu.
    Varbūt pat kādam negribas, lai publika tiktu informēta par “demogrāfijas lietu padomē spriesto”.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 01.28

    …Hari….Tev nešķiet dīvaini, ka Ozoliņa raksts tika publicēts jau trīs dienas iepriekš, bet IR portāla “patrioti” gaidīja to parādāmies šeit, lai izpaustos uz pilnu klapi….delfos “atziņu pērles” pazustu samazgu gūzmā, bet šeit pavisam cita lieta – te var paspīdēt un demonstrēt savu “intelektu”?…

    …kāpēc Tevi neinteresē, kas notika demogrāfijas lietu padomē un nav neviena citāta par tur apspriesto?….Tev taču patīk copy/paste funkcija…bet no sēdes – nekā!….

    …P.S. ….bet Ilmāra sacīto: “…ēters ir pilns ar muļķīgiem pārmetumiem nevainīgām grāmatiņām” – izlikies nepamanām….:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 01.10.2012. 01.46

    Zane –

    Nav šaubu, ka “Ir” mājas lapas formāts komentāriem ir daudz piemērotāks.

    Arī man oriģinālās grāmatiņas šķita “nekaitīgas”. Metodiskais materiāls jau bija nejaukāks. Bet diskusijas gluži pamatoti notika par ideoloģiskajām atšķirībām, par principiem un pasaulskatiem.

    Un nedomāju, ka arī “Ir” komentāru burzmā ievietota informācija par “demogrāfijas lietu padomē spriesto” tiktu pamanīta. Tēmas izvēle tomēr galvenokārt ir to rokās, kuri šajā vietnē ievieto rakstus.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 10.17

    ….Hari…”diskusijas gluži pamatoti notika par ideoloģiskajām atšķirībām, par principiem un pasaulskatiem.”

    …tas jau kļūst smieklīgi – bērnu grāmatiņas un ideoloģija!….nebūtu NA satrakojušies, i pats nekādu ideoloģiju nesaskatītu…tas nudien atgādina padomju laikus, kad kapusvētkos uz vecmāmiņas kapa uzlikām sarkanbaltsarkanas dālijas, bet kolhoza partorgs tās lika novākt….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 01.10.2012. 10.37

    Vai Tu nepateiktu, kāda ir naudas plūsma no Īrijas un GB? Vai Tu nepateiktu cik budžetā ietaupīts uz šo cilvēku uzņēmības rēķina bezdarba apstākļos doties strādāt, nevis sēdēt šeit un gaidīt pabalstus?
    Tātad Jums patiesībā nemaz nevajag viņus atpakaļ!
    Nemaz nevajag sakārtot un uzlabot situāciju, lai ģimene ar bērnu savu drošības izjūtu TUR varētu vismaz aptuveni salīdzināt ar situāciju šeit?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > gstrazds 01.10.2012. 10.48

    …aivarsk…ahā!….esi izdomājis apmaiņas programmu – vietējās ģimenes, kuras šeit audzinājušas bērnus un maksājuasi nodokļus – izsūtīt uz Īriju vai Angliju, bet turienieši, lai padzīvo uz vietējo uzkrātā sociālā budžeta?….interesanta ideja!…

    …izskatās, ka nezini no kādām iemaksām veidojas sociālais budžets….no kurienes tiks pasmelti pabalsti atbraucējiem…droši vien, Tev tas šķitīs taisnīgi, bet diez vai tā domās šeit dzīvojošie…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 01.10.2012. 11.14

    Tavas demagoģijas vai neizpratnes spējas ir vienkārši fantastiskas, nez kādu enerģiju Tu tur sublimē? :)

    Runa ir par SISTĒMAS veidošanu, lai cilvēki dzīvotu, strādātu un gribētu bērnus šeit, nevis tur. Lai tas, ka ģimenē piedzimst bērns, nebūtu milzīgs trieciens pa māmiņas/ģimenes maku, lai paziņām TUR mēs varētu teikt, ka arī šeit ir jūtami uzlabojusies attieksme pret bērnu, lai mans lielākais labums nebūtu ušakova (kā vairums uzskata) piemaksa privātajam bērnudārzam, jo valsts bērnudārzā manam bērnam nav vietas…
    Žēl, ka žurnāls ar pretenziju uz OBJEKTĪVU skatījumu uz Latviju, politiku, dzīvi arvien vairāk pārvēršas par vienotības mājaslapu, kur zākā citus un neprot diskutēt…
    Ir vēl vismaz viens tāds izdevums – saucās “vesti” http://www.ves.lv/vs/
    pamēģini tur savas idejas paust – attieksme būs tāda, ka Tevi lamās par fašisti, neonacistu, utt. – pilns Dzeris49 inteliģences komplekts.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.09.2012. 00.58

Ozoliņš:
Viņa pārstāvētā apvienība tradicionāli sagulējusi ar oligarhiem, bet nupat varētu justies kā vienīgais spēks, kas var, piedodiet, izdrāzt šo valdību.
==========================================
Domāju, ka šādu jēlību parakstīšana pat nevis ar interneta pseidonīmu, bet ar savu īsto vārdu, beidzot ir jau tāds līmenis, kas autoru diskvalificē no kaut cik nopietnām diskusijām par to, kādā veidā Latvijai attīstīties.

Ja vien Ozoliņu ņem pretī, viņš varētu pievienoties Nila Saksa-Konstantinova un Mārča Bendika “diskusiju klubiņam”, kas producē līdzīga stila tekstus.

Centīšos:) turpmāk šī “intelektuāļa” uztriepes nekomentēt.

+18
-23
Atbildēt

13

    Edmunds Zālīte > Sanšains 30.09.2012. 01.56

    kādam patiesība kož acīs…

    Ozoliņš malacis, ļoti precīzi uzrakstījis!

    +25
    -17
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 30.09.2012. 08.48

    Un vai tad NA ilgu laiku nebija pakalpiņu lomā Kaulīsa valdībā, un balsoja, kā vajadzēja oligarhiem, vai tad tās biedri – Batjka, Lakučs, nav iesaistīti korupcijas skandālos, vai tad tas, cik neatlaidīgi Dzintars virzīja par TM kandidātu to Bērziņu, par to neliecina?
    Un tie taču ir fakti, kas zināmi pilnīgi visiem un ir nepārprotami.

    +22
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.09.2012. 11.19

    frukc –

    Vai man būtu jāatgādina, piemēram, tas, no kā sastāvēja pirmā Dombrovska valdība? Atgādināšu, kaut gan saprotu, ka īsteni ticīgos šāda informācija iespaidot nespēs.:)

    9. Saeimā 1. Dombrovska valdība sastāvēja no JL, PS, TB/LNNK un – ak, šausmas! – gultā atradās arī TP un ZZS. Vēlāk TP aizgāja, bet ZZS palika.

    10. Saeimā, par spīti priekšvēlēšanu solījumiem uzvaras gadījumā turpināt darbu tādā pašā sastāvā, “Vienotība”, talkā ņemot pat MELUS (Mūrniece – par čečenu naudu vislatviešiem, Štokenbergs – par vislatviešu šaudīšanos pie Pabrika mājas) gultā izvēlējās palikt TIKAI ar oligarha Lemberga ZZS.

    Acīmredzot, lai labāk koncentrētos DRĀZIENAM (lietojot Ozoliņa uztriepi).

    Vai man būtu jāatgādina, piemēram, “uzturēšanās atļauju” epopeja? Atgādināšu, kaut gan joprojām saprotu, ka ticīgos šāda informācija iespaidot nespēs.

    Kā tagad redzams, “Vienotība” (toreiz JL un PS) tikai 9. Saeimā iebilda pret šo atļauju tirgošanu. Acīmredzot tāpēc, ka atradās opozīcijā. Kopš “Vienotība” atrodas pie varas, tā par atļauju tirgošanas turpināšanu balsojusi kopā ar OLIGARHU “Saskaņas centru” un ZZS.

    Bet, izrādās, ar oligarhiem “saguļ” nevis drīzāk “Vienotība”, bet gan tikai “Nacionālā apvienība”. Pašiem nav kauns piekrist šāda mēroga faktu sagrozīšanai?! Atkal atbildēšu pats, jo mazliet taču Jūsu domu gaitu pazīstu. Nav kauna.:)

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.09.2012. 11.31

    Dzeri, Tu no cienījama komentētāja cāc pārvērsties par melīgu vaukšķi, ja nespēj atcerēties, ka trekno gadu pašā apogejā Kalvīša valdības sili dalīja tieši Vienotības kodols jaunlaicēnu izskatā?????????
    Latvijas Republikas valdības sastāvs 2004.gada 2.decembris – 07.11.2006.
    Ministru prezidents Aigars Kalvītis (TP)
    Linda Mūrniece (JL)
    Krišjānis Kariņš (JL)
    Solvita Āboltiņa (JL)
    Einars Repše (JL)
    Artis Pabriks
    Aigars Štokenbergs
    Jānis Reirs (JL)
    Ainars Latkovskis (JL)

    Tieši šie varoņi tautai būtu jāzina budžeta deficītu sakarā, apstāklī, ka pirms krīzes netika taupīts, tieslietu ministre bija tieši Solvita, starp citu!

    +13
    -18
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.09.2012. 12.25

    Lūk, kur oligarhu piegulētāji!

    Latvijas Republikas valdības sastāvs 2009.gada 12.marts – 2010.gada 2.novembris

    Ministru prezidents
    Valdis Dombrovskis (Vienotība)
    12.03.09.-03.11.10.
    Aizsardzības ministrs
    Imants Viesturs Lieģis (Vienotība)
    12.03.09.-03.11.10.
    Ārlietu ministrs
    Aivis Ronis
    29.04.10.-03.11.10.
    Ārlietu ministra p.i. Māris Riekstiņš (TP) 22.03.10.-29.04.10.
    Ārlietu ministrs Māris Riekstiņš (TP) 12.03.09.- 22.03.10.
    Ekonomikas ministrs
    Artis Kampars (Vienotība)
    12.03.09.-03.11.10.
    Finanšu ministrs
    Einars Repše (Vienotība)
    12.03.09.-03.11.10.
    Iekšlietu ministre Linda Mūrniece (JL)
    12.03.09.-03.11.10.
    Izglītības un zinātnes ministre
    Tatjana Koķe (ZZS)
    12.03.09.-03.11.10.
    Kultūras ministrs Ints Dālderis (TP, Vienotība) 12.03.09.-03.11.10.
    Labklājības ministrs
    Uldis Augulis (ZZS)
    12.03.09.-03.11.10.
    Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministre
    Dagnija Staķe (ZZS)
    13.05.10.-03.11.10.
    Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministra p.i. Raimonds Vējonis (ZZS) 23.03.10.-13.05.10.
    Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs Edgars Zalāns (TP) 12.03.09.-22.03.10.
    Satiksmes ministrs
    Kaspars Gerhards (TB/LNNK)
    12.03.09.-03.11.10.
    Tieslietu ministrs
    p.i. Imants Viesturs Lieģis (Vienotība)
    20.04.10.-03.11.10.
    Tieslietu ministra p.i. Uldis Augulis (ZZS) 23.03.10.-19.04.10.
    Tieslietu ministrs Mareks Segliņš (TP) 12.03.10.-22.03.10.
    Veselības ministrs
    Didzis Gavars
    13.05.10.-03.11.10.
    Veselības ministra p.i. Linda Mūrniece (JL 23.03.10.-13.05.10.
    Veselības ministre Baiba Rozentāle (TP) 29.06.09.-22.03.10.
    Veselības ministrs Ivars Eglītis (TP) 12.03.09.-17.06.09.
    Vides ministrs
    Raimonds Vējonis (ZZS)
    12.03.09.-03.11.10.
    Zemkopības ministrs
    Jānis Dūklavs (ZZS)
    12.03.09.-03.11.10.

    +9
    -18
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.09.2012. 12.31

    Oligarhu kopvaldība

    Latvijas Republikas valdības sastāvs 2010.gada 3.novembris – 2011.gada 24.oktobris

    Ministru prezidents
    Valdis Dombrovskis (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs Valdis Dombrovskis (Vienotība) 03.11.10.-31.12.10.
    Aizsardzības ministrs
    Artis Pabriks (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Ārlietu ministrs
    Ģirts Valdis Kristovskis (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Ekonomikas ministrs
    Artis Kampars (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Finanšu ministrs
    Andris Vilks (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Iekšlietu ministre Linda Mūrniece (JL)
    03.11.10.-06.06.11.
    Iekšlietu ministra p.i. Aigars Štokenbergs (Vienotība) 07.06.11.-24.10.11.
    Izglītības un zinātnes ministrs
    Rolands Broks(ZZS)
    03.11.10.-24.10.11.
    Kultūras ministre Sarmīte Ēlerte (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Labklājības ministre
    Ilona Jurševska (ZZS)
    03.11.10.-24.10.11.
    Satiksmes ministrs
    Uldis Augulis (ZZS)
    03.11.10.-24.10.11.
    Tieslietu ministrs
    Aigars Štokenbergs (Vienotība)
    03.11.10.-24.10.11.
    Veselības ministrs Juris Bārzdiņš (Liepājas partija/ZZS)
    03.11.10.-24.10.11.
    Vides ministrs Raimonds Vējonis (ZZS) 03.11.10.-31.12.10.
    Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs
    Raimonds Vējonis (ZZS)
    01.01.11.-24.10.11.
    Zemkopības ministrs
    Jānis Dūklavs (ZZS)
    03.11.10.-24.10.11.

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Sanšains 30.09.2012. 13.09

    Bet vai tu atceries arī to, kā tur gāja, cik Vienotības priekšlikumu dēļ viņu mazākuma tika noraidīti, kad teikšana bija Kalvītim? Nevajag te nodarboties ar demogoģiju un iedomāties ka tev vienīgajam ir laba atmiņa. Es ļoti labi atceros kāpēc es balsoju savulaik par JL un par Vienotību. Tieši šādi rīkojās komunistu propogandisti, tā ir viņu skola, izmantot faktus neatbilstošā kontekstā, cerot, ka cilvēkiem ir īsa atmiņa, vai sagrozot faktus. Lembergs tev to visu varētu iemācīt ļoti augstā līmenī, jo tas ir tieši viņa propogandas stils.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.09.2012. 14.08

    Mīnusotāji – Jums kas ir iebilstams pret sausiem faktiem????????????????????

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 30.09.2012. 14.10

    ….Janka….jāpieņem, ka aivarsk atmiņa pavisam sūnaina, jo demagoģija cauri neiet…nākas atkārtoties:

    …aivarsk…trekno gadu apogeja bija 2007., 2008 gads….

    – “Latvijā 19% iedzīvotāju cieš no smagas materiālās atstumtības (deprivācijas), kas ir trešais augstākais rādītājs Eiropas Savienībā pēc Rumānijas un Bulgārijas, liecina ES statistikas biroja “Eurostat” pirmdien publiskotie dati. Dati apkopoti par 2008.gadu – par laiku, kurš tiek dēvēts par trekno gadu apogeju.

    Saskaņā ar tiem skaitliskā izteiksmē smagu materiālo atstumtību izjūt 425 tūkstoši mūsu valsts iedzīvotāju.

    Eirostatistiķi kā smagu materiālo atstumtību definē stāvokli, kad cilvēks materiālu iemeslu dēļ nevar atļauties vismaz četras no deviņām dzīvei nepieciešamām lietām.” /financenet.lv/

    …425 tūkstoši!!! pašos treknākajos gados!!!….

    …esi uzmanīgāks ar datu piesaukšanu….:)

    P.S. …trekno gadu inflācija – 2007.gadā 14,1%, 2008.gadā 10,5%….

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.09.2012. 17.23

    Grūti gāja, tāpēc jau tagadējam vienotības kodolam vajadzēja oligarhiem piegulēt, bet tas jau attaisnojami, Latvijas un siles labā…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.09.2012. 18.06

    2006. vai 2008. gadā vajadzēja SĀKT domāt par taupīgāku attieksmi pret valsts naudu????

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > Sanšains 30.09.2012. 21.33

    Cik jauki, ka kādam pietiek pacietības un takta ozoliņam, dzerim un citiem, kuri norej NA, to visu tā neapstrīdami parādīt. Paldies!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 30.09.2012. 23.37

    Un ko tieši viņš parādīja?
    Ja viņš gribēja ko parādīt, viņam vajadzēja parādīt visus TB balsojumus, nevis rakstīt tos palagus, kuri it neko neizsaka.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 30.09.2012. 00.53

Vispār – tiešām nevajag pārspīlēt…
Viss ir dabiski:
“Bērni ģērbjas Lūcijas dienas gājienam:
Leonorai un Emmai mugurā ir pašām savas, īpašās Lūcijas dienas gājiena kleitas ar mežģīnēm un zelta lentēm. Viņas apbrīno tās spogulī. Januss nostājas viņām blakus bērnudārzam piederošā Lūcijas dienas kleitā. Leonora liek viņam manīt, ka abām meitenēm mugurā ir pašām savas kleitas un ka, vispār, viņam ap vidukli ir virve.
[…]
Ir vērts piezīmēt, ka Lūcija ir ZAUDĒJUSI daļu sava tradicionālā, dzimumam piesaistītā satura, kad gaismu nes SIEVIŠĶĀ NEVAINĪBA. Mūsdienās gaismu nes abu dzimumu bērni. Tādējādi bērnudārzs neizvirza par līdzdalības priekšnoteikumu to, lai bērniem, kas iet gājienā, būtu SIEVIŠĶĀS ĶERMEŅA IEZĪMES. Tik un tā dzimumam ir sava nozīme, tikai tagad tā tiek uzsvērta tādējādi, ka dažām meitenēm ir pašām savas, īpaši skaistas Lūcijas kleitas.
[…]
Iedvesma turpmākajam darbam –
• Kāpēc Januss nesaņem uzslavu par SAVU LŪCIJAS DIENAS KLEITU?
• Vai kleitu var pārdēvēt par kreklu?
• Kāpēc meitenes nesaņem uzslavu par to, ka viņām kājās stilīgi zābaki?
• Vai jūs ļautu zēnam būt par Lūciju?
• Vai Januss ir mazāk nozīmīgs Lūcijas dienas gājiena dalībnieks tāpēc, ka VIŅA KLEITA nav grezna?
[…]
[…]
Atšķirībā no priekšstata, ka bērnam ir dzimums kā konstants un nemainīgs lielums, mēs dzimumlomas iegūšanu uzlūkojam kā procesu, kas norisinās ilgākā laikā un principā VAR VEST DAUDZOS VIRZIENOS. Nav vienas galīgās patiesības par to, kādiem jābūt zēniem un kādām – meitenēm. Šādu patiesību ir daudz, un tās ir mainīgas.

+20
-13
Atbildēt

3

    Egitazz > astra_ozo 30.09.2012. 17.29

    Januss nostājas viņām blakus bērnudārzam piederošā Lūcijas dienas kleitā.
    ====
    cik es saprotu, pirmkārt vilkt svešas lietas nav labi, pat neskatoties uz dzimumu. Taču šeit tas padots kā normāls fakts.
    Otrkārt, kāda jēga ir šai scenai?
    man liekas, ka ar tādiem piemēriem līdztiesību jautājums iedzīts kaut kādā murgā ar piemēriem par kleitām.

    Jā, patiesību ir daudz. Un kāpēc tad nestāsta par Austrumu patiesību, ka sievietes vieta ir virtuvē un drīkst iet ārā tikai parandžā? ja jau ir vēlme dod ieskatu par pasaules daudzveidību, tad jau jāstāsta par visām lietām. iespējams, Januss gribēs staigāt parandžā!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 30.09.2012. 23.34

    Tāpēc, ka no Ritumiem uz Austrumiem neviens nemūk, no tiem Austrumiem ar tām parandžam uz tiem “ļaunajiem” Rietumiem mūk daudzi, kādreiz Austrumu civilizācijas bija stipri priekšā Rietmiem, tagad, toties ir totāli atpalikusi, paši viņi to saprot, tāpēc jau kompensē to ar savu kolektīvo apziņu, to fanātismu, to agresiju, utt, tipa – viņi mums visur priekšā, mēs paši labprāt izmantojam visu, ko viņi radījuši, toties, mēs, redz, esam labāki, jo esam reliģiozi.
    Ir jau civilizācijas, kur arī kanibālisms vēl izplatīts, ar tām arī bērnus jāiepazīstina, lai parādītu to “dažādību”?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > astra_ozo 01.10.2012. 00.19

    dzeris49
    ja jau grāmatā speciāli izceļ “patiesības ir dažādas”, tad jāiepazīstina. Savādāk tas nekas cits, ka zem “patiesības ir dažādas” savas patiesības uzspiešana.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

astra_ozo 30.09.2012. 00.45

Diezin vai Raivis Dzintars baidās, ka varētu kādurīt pamosties kā Raiva un sākt spēlēties ar rozā nāriņām.
—————————-
ozoliņš gan nebaidās, ka Labklājības ministrija varētu ar Ziemeļvalstu atbalstu izdot grāmatiņas, kas Latvijā atbalstītu lielas un stabilas ģimenes ar daudz bērniem, jo visticamāk, ka tādu grāmatiņu “ziemeļvalstīm” nemaz nav…

+18
-21
Atbildēt

8

    mary75 > astra_ozo 30.09.2012. 08.42

    Visvairāk Dzintars baidās pamosties un konstatēt, ka Latvijas sabiedrība ir kļuvusi gudrāka, nebalso par lozungiem, bet, sāk vērtēt un analizēt, t.i. nebalso par populistiem.
    Ko tad darīs Dzintars, ko vēl viņš prot darīt?

    +19
    -18
    Atbildēt

    0

    marmed > astra_ozo 30.09.2012. 09.57

    Es atkal pārbītos, kad uzzinātu, ka lielākā sabiedrības daļa balso par pepijpriņčiem un uzklausa tādus kā Ozoliņa kungs/kundze…
    Varbūt Ozoliņa kungam vajadzētu pamēģināt vienu dienu būt par Rūtu, nu tā, lai viņām neveidotos muļķīgi steriotipi….

    +15
    -20
    Atbildēt

    0

    Andris > astra_ozo 30.09.2012. 13.28

    Te nu es Nullem nepiekritu. Lai ģimenes būtu lielas, vispirms vajag pilnībā likvidēt pensijas un stipti samazināt citus sociālus labumus. Tad katrā ģimenē būs pa 5..7 bērniem garantēti.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    bekijja > astra_ozo 30.09.2012. 16.16

    agrunte: Nepalīdzēs. ASV tā ir un pie tādiem apstākļiem populārākais bērna vārds pagājušajā gadā bija Muhameds.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > astra_ozo 30.09.2012. 21.03

    Sorosītiem jauna birka – populists. Tik nav neviena argumenta, lai Dzintaram to piekarinātu. Vienotība noraida visas NA iniciatīvas, tajā skaitā tās, kas var novērst populismu – skat. Solvitas sms par meļiem un zibeņiem.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > astra_ozo 30.09.2012. 21.25

    Nu, ko Dzintars dzerim nodarījis? Un Ozoliņš uzēdies viņam. Sajaucis pelavas ar graudiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 30.09.2012. 23.24

    Un populistiem vecā birka – kurš grib dzīvot nevis tā, kā PSRS vai Krievijā, bet, kā Rietumos, tas ir sorosīts.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > astra_ozo 01.10.2012. 12.55

    dzeris49
    “konstatēt, ka Latvijas sabiedrība ir kļuvusi gudrāka, nebalso par lozungiem”

    Tas redzams zoo-preža partijas reitingos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 30.09.2012. 00.39

Labklājības ministrijai tagad būs darba pilnas rokas, izdodot metodiskos materiālus par to, kā progresīvajai cilvēcei jāsaprot dažādas bērnu grāmatiņas. “Sniegbaltīte un septiņi rūķīši” – par alternatīvajiem ģimenes modeļiem; filmu sērija “Toms un Džerijs” – par daudzveidības svinēšanu; “Hobits” – par goblinu/elfu/rūķu/hobitu/burvju/orku multikulturālismu viendzimuma attiecībās; “Trīs sivēniņi” – par energoefektīvas būvniecības priekšrocībām, samazinot CO2 emisiju.

Man patīk arī tas, ka šo dāņu bērnu literatūras lielisko paraugu var par brīvu apskatīt Internetā un ar visām ilustrācijām skatīties e-lasītājā. Īsti mūsdienīgiem bērniem šķirstāmu bilžu grāmatu vietā būs iPad – un labklājības ministrija jau savlaicīgi gādā par to, lai šajā planšetdatorā būtu ko lasīt. Varbūt pienāks brīdis, kad Internetā varēs tikpat viegli lejuplādēt arī K.Skalbes pasakas vai Jāņa Jaunsudrabiņa “Balto grāmatu”. Tās, protams, nav tāda klasika kā “Diena, kad Kārlis bija Karlīna” un būtu grēks tādām vecmodīgām blēņām tērēt tūkstošus no labklājības ministrijas budžeta. Bet ja nu tomēr.

+29
-12
Atbildēt

5

    mary75 > aivarstraidass 30.09.2012. 08.38

    Var jau ironizēt, protams, bet, man nav saprotams, kāpēc nevar eksistēt gan “Baltā grāmata”, utt., gan Viņķeles izdotā, es tur nekādas savstarpēji izslēdzošas pretrunas nesaskatu.

    +19
    -15
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > aivarstraidass 30.09.2012. 09.24

    Nevajag aizmirst arī Latvijas ekonomikas specifiku – valsts finansētu pasūtījumu, ko šajā gadījumā par tulkošanu saņem kāds varas partijai pietuvināts SIA MIA. Cīņa jau ir tikai par šādiem pasūtījumiem un tā parasti notiek zem galda.

    +15
    -18
    Atbildēt

    0

    austrisv > aivarstraidass 30.09.2012. 10.04

    Ēs gan šajā domu apmaiņā neiesaistos, jo vienmēr būs dažādi viedokļi par lietām.
    Taču vai tad tā nav ES finansēta grāmata??? Manuprāt tā nevis par LM līdzekļiem.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > aivarstraidass 30.09.2012. 11.51

    Shēma “nahaļau” līdzekļu sadalē ir tā pati vai ES vai LV: bezriska bizness ar uzskrūvētām cenām. Tāpēc jau tā cīņa. Iedomājies, ja būtu autore šādai vai līdzīgai grāmatai un to vajadzētu izdot un vēl pārdot! Bet te “nahaļau” nauda – un uz priekšu, tikai jātiek pie tās naudiņas, bet to jau sadala čiekuru institūcijas, šajā gadījumā laikam Labklājības ministrija, ja jau uzbrauciens Viņķelei.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > aivarstraidass 30.09.2012. 20.45

    Dzeri, runa ir par prioritātēm. Dzimumu līdztiesība nu gan nav labklājības problēma nr.1 Latvijas Republikā, lai tai tērētu naudu, izdodot strīdīga satura transvestīta rokasgrāmatu pirmskolas vecuma bērniem.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 30.09.2012. 00.25

Tautā mēļo, ka Kains Ābelu esot piežmiedzis par vecu (zināmu) anekdošu stāstīšanu.
Kas piežmiegs žurnālistus par tēmas bezjēdzīgu ļurkāšanu?

+14
-16
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam