Dombrovskis: Pāragri mēģināt mani norakstīt

154

Komentāri (154)

andris902 01.10.2012. 22.38

….skat, kā Kiršteins – nākošais vislatviešu potenciālais RD mēra kandidāts vienlaicīgi ar jauno apvienību “Gods kalpot Ušakovam” – sācis priekšvēlēšanu kampaņu….viena stratēģija?…un viens režisors?….

+3
-2
Atbildēt

0

austrisv 01.10.2012. 18.45

Vai tā ir priekšvēlēšanu aģitācija.
labāk būtu paskatījies pats, kas notika RD Birka laikā vai Kalvīšvaldībā kopā ar valsts nozadzējiem bija arī Tēvzemieši, kuri balsoja par visiem TP valsts nozagšanas projektiem.
Nekad neaizmirsīšu, kā tēvzemieši iebīdīja Birku Rīgas mēra krēslā apmaiņā pret koalīciju ar TP. Pērkamās dvēseles, bet es agrāk balsoju par tēvzemiešiem, bet ar to gājienu man pietiek.

+4
-2
Atbildēt

0

dzerkaleliva 28.09.2012. 17.52

Valdība ir visu sakārtojusi, investoriem (haizivīm) par prieku. Pārējās valstis vēl ķepurojas.
http://media.economist.com/images/images-magazine/2011/07/16/WW/20110716_WWD000.jpg

0
-15
Atbildēt

0

dzerkaleliva 28.09.2012. 17.48

Dombrovskis grib būt pīlīte, nevis lācītis un peldēt kopā ar pārējām, pēk-pēk!
http://4.bp.blogspot.com/-tcxNkFbM5Tg/TyXuTcZnHuI/AAAAAAAADlw/5f8SHLoYKRw/s1600/Eurozone%2Bdebt%2Bcrisis%2Bcartoon.png

0
-15
Atbildēt

0

dzerkaleliva 28.09.2012. 17.30

dro 28.09.2012. 16.22

Šodien interesants jaunums PV līguma sakarā – LR 1 ziņo, ka Latvijas puse izmainījusi neskaitāmus līguma punktus ES noprotestēto 5 vietā. Lūk, te jums Štokenbergs, bet ķeriet, kopā ar IR Bērziņu. LTV 1 uzved rotaļu aklās vistiņas, raidījuma dalībieki laikam saprot reālo situāciju un kopīgi pūderē skatītājiem smadzenes, cerot vinnēt pasākumu zem deķa.
Otrs Bērziņš Rīgas /eksmērs un ekspremjērs paziņojis, ka koalīcijas partijām nav Ušakova cienīga kandidāta, tagad uzmanību – kurš tik labi orientējas saimnieciskās problēmās:)

+7
-7
Atbildēt

2

    ievuliitis > dro 28.09.2012. 16.58

    Pasaule pārsteigumu pilna. :)
    Bet, ja padomā, izmainot piecus punktus, tie automātiski velk līdzi nepieciešamību mainīt daudzus citus, jo neštimmējas. Kā likumizmaiņās – mainot vienu vārdu vai formulējumu vienā likumā, tam automātiski nāk klāt izmaiņas vairākos citos likumos un normatīvajos dokumentos.
    Nedzirdēju raidījumu. Izsaku hipotēzes:)
    Par ekspremjēru Bērziņu nav pārsteigums. Jo starp Ušakovu un Šleseru atšķirība ir tikai izglītības līmenī. Abi mērgļi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.09.2012. 17.02

    betijacelmale. Negribēju mazgāt NA Bērziņu, bet tikai izteikt viedokli, ka abi no vienas šlakas.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

austrisv 28.09.2012. 15.05

Ja es kaut ko pārmestu Dombrovskim un valdībai, tad par to, ka netiek sakārtots ostu jautājums Latvijā!!! ostas nevar piederēt tikai kādai pilsētai, pie tam tam pašam Ušakovam&co. Ostas ir visas valsts kopējs īpašums un labums no tām! Tas tā nedrīkst tālāk turpināties, ka ostas pilnīgi neko nedod valsts budžetā, ja neskaita tos nieka Ie ien nod un soc nod, bet varbūt pat to nedod? Par peņņa snodokli gan gribētos dzirdēt, kad beidzot ši joma tiks sakārtota Latvijā, lai valsts budžets saņemtu kādu labumu no Latvijas lielākās bagātības- ostām!!!

+21
0
Atbildēt

3

    garausiitis > austrisv 28.09.2012. 16.03

    Bet – šis jaunvārds mani fascinē – “peņņa snodokli” :)
    Par ostām – vai ir iespējams atšūt pašvaldības no ostām ? Domāju , ka tas neizdosies , jo brēciens būs pamatīgs un lielā mērā pamatots. Līdz ar to paliek variants ievēlēt tādas pašvaldības, lai tā nebūtu problēma :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 28.09.2012. 17.59

    “Peņņa snodoklis” ir brīnišķīgs!:) Par to es arī gribētu dzirdēt vēl – tāpat kā Bet.

    Vakar man arī bija jāsmejas, kad izlasīju lno rakstīto:
    “Kad karavīrs ierauga ienaidnieku, viņam jānomet uniforma, jāuzvelk krūšturis un jākliedz: Es esmu Anniņa!”

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 28.09.2012. 20.19

    Forši, bet steidzos dikti un nepārlasīju. Forši, ka pamanījāt, bet tas jau nemaina lietas būtību!
    Bet, joks labs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 28.09.2012. 13.41

Es domāju ka, attiecībā uz ienākuma nodokļa lielumu, šeit tā laipošana ir tiešām bezjēdzīga. Ne tikai RP Dombrovskis un Pavļuts, bet arī daudzi neatkarīgi eksperti uz to ir norādījuši, ka mūsu valstī tas ir daudz par augstu un pamatīgi bremzē gan valsts attīstību, gan investīcijas valsts rūpniecības attīstībā. Diemžēl Vienotība un premjers Dombrovskis to samazināt praktiski netaisās, tikai muļķo cilvēkus. Viņi baidās ka valsts tā var palikt bez ienākumiem, jo nesaprot ka strauja ražotņu attīstība, investīciju pieplūduma rezultātā, būtu tieši tas, kas paceltu valsts ienākumus un arī paceltu iedzīvotāju dzīves līmeni, tieši nodarbināto iedzīvotāju dzīves līmeni. Bet kāpēc riskēt, ja var tā pavisam lēnām, pa tādiem maziem gabaliņiem, bet bez kāda riska. Bet vai tas nav lielāks risks pamosties valstī, kuru vispār ir pametuši visi darba spējīgie cilvēki?

+4
-9
Atbildēt

5

    austrisv > Ilona Auziņa 28.09.2012. 15.01

    Janka, par kādām ražotnēm ir runa! konkrētāk lūdzu, jo pasauli ir piepildījusi ķīniešu ražotās lētās preces. Paskaties uz Eiropas valstīm, uz Spāniju, Itāliju, Portugāli, jo ķīniešu mēsli izkonkurē ES valstu plaša patēriņa preces.
    Bez tam, vai tad Tu nezini, ka valsts nevar veidot uzņēmumus par nodokļu maksātāju naudu, jo tūlīt uzradīsies visādas inspekcijas, kuras pateiks, ka valstij nav jānodarbojas ar uzņēmējdarbību, it seviški jau plaša patēriņu preču ražošanu!!!!

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ilona Auziņa 28.09.2012. 16.06

    Bet – ķīniešu mēsli ? Skarbi teikts … Es varētu tagad nosaukt virkni ķīnā ražotu preču par kurām negribētos teikt ķīniešu mēsli , cits stāsts , ja blakus pieliktu šiltīti ar cenu kāda maksāta par šo preci rūpnīcā :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 28.09.2012. 16.26

    >Bet. Vai tad augstais ienākumu nodoklis nav ļoti bremzējošs faktors gan vietējiem ražotājiem, gan iespējamiem investoriem? Kāpēc tad valstīs, kurās šis nodoklis ir stipri vien zemāks un tas nav viens no lielākajiem valsts un pašvaldību budžeta veidotājiem, bet tos galvenokārt veido tieši nopelnītais no saražotā, cilvēku dzīves līmenis ir daudz augstāks, bet uzņēmēji nebaidās veidot arvien jaunas darba vietas? Bet varbūt es šeit pateicu ko pavisam jaunu?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilona Auziņa 28.09.2012. 20.14

    Janka, Latvijā nav augstākie nodokļi ES! Vai tad pats neredzi kāda cīņa notiek par šo IE.Ie nodokli! pašvaldības cīnās kā dobermaņi dēl ši nodokļa, bet valstij paliek vien nieka 20 % , kuri, cik saprotu aiziet ši Ie ienākuma nodokļa atmaksai tiem iedzīvotājiem, kuri iesniedz gada deklarācijas gan par izdevumiem izglītībai, gan veselības aprūpei utt! Pašvaldības ar Ušakovu priekšgalā, tērēs uz nebēdu, tāpēc ko Tu iesaki valdībai, ko iesviest kādu nodokli šiem ušakoviem rīklē, jo pat tas milzu nekustāmā īpašuma nodoklis, kuru šie resnie runči katru gadu palielina par 25% , viņiem nepietiek un nepietiek. Nejustāmā īpašuma nodokli taču ieviesa privātpersonām tieši, liekas no 2010. gada, kas ir papildus milzum liela summa pašvaldību budžetos, bet vēl nav diezgan. Tātad ko iesaki, ši Ie ienākuma nodokļa samazināšanas vietā , jo kliegšana no resnajiem runčiem būs milzīga!?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Ilona Auziņa 28.09.2012. 21.45

    @bet:
    >>>bet valstij paliek vien nieka 20 % , kuri, cik saprotu aiziet ši Ie ienākuma nodokļa atmaksai tiem iedzīvotājiem, kuri iesniedz gada deklarācijas gan par izdevumiem izglītībai, gan veselības aprūpei utt! Pašvaldības ar Ušakovu priekšgalā, tērēs uz nebēdu,
    >>>>
    Neaizstāvēšu Ušakovu, iespējams, ka Rīga arī tērē uz nebēdu, bet paskaties, kas notiek citur. Izskatās, ka nojēga par pašvaldības finansu avotiem un tēriņiem Tev ir stipri nosacīta…

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

rrRasa 28.09.2012. 13.37

Pēc šādas intervijas tā vien gribas balsot par Vienotību. “Ir” žurnālists ir ļoti “profesionāli” nostrādājis. Uzreiz redzams – Vienotības atbalstītājs. Lielākā daļa jautājumu ir pozitīvi attiecībā pret Vienotību. Garām ejot, tā starp citu pieminēja Zaķi. Bet par Āboltiņas virzīto likumprojektu, kura rezultātā viņas vīrs, un tātad arī viņas ģimene kopumā kļūtu par miljonāriem, neviena jautājuma. Neinteresanta tēma… Arī par politiķu mēģinājumu ietekmēt “Pasažieru vilciena” konkursu nekas netiek jautātās. Bet iepriekš taču bija vesela sērija raksta par tēmu, kā NA bijušais ministrs Bērziņš ar savu demisiju itkā gribēja ietekmēt “Pasažieru vilciena” konkursa rezultātus. Tagad izrādās, ka nevis NA, bet gan Vienotība to ļoti aktīvi dara Štokenberga vadība. Bet tas laikam “Ir” komandai vairs nešķiet interesanti, jo kārtējais nesmukus Vienotības virzienā sanāks, bet “Ir” kā oficiālais Vienotības atbalstītājs to nedrīkst pieļaut. Arī par to ka Āboltiņa sūta draudu vēstules, piedraudot ar zibens nosperšanu, neviena vārda. Protams netiek pieminēts arī tas, ka SAB ir dots uzdevums vākt kompromitējošus materiālus par NA politiķiem. Par to kā Loskutovs caur Viņķeli Nodarbinātības valsts aģentūrā ir ļoti labi iekārtojis savu sievu. Šo sarakstu varētu vēl ilgi turpināt… Vai varam iedomāties ka šādā pat stilā notiktu intervija ar kādu no NA politiķiem? Protams ka nē…

+13
-10
Atbildēt

2

    lebronj2356 > rrRasa 28.09.2012. 14.24

    Savulaik TBišņiekiem šuva klāt ko vien varēja, tagad, dažreiz liekas, ka līdzīgi vēlas izrīkoties ar NA – bet iet grūtāk, jo daudzi ir pamodušies un sapratuši, ka koķetēt ar moskovītu partijām un balsot par neoliberāļiem ir vienkārši bīstami viņu valstij un pašiem personīgi !

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    bekijja > rrRasa 29.09.2012. 19.08

    Par radariem arī IR aizmirsa pavaicāt…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Ieva 28.09.2012. 12.35

Par Zaķi: “Tas, protams, tālāk jau ir jāvērtē vēlētājiem.”
Un reitingi krītas jau tagad…
Vai tiešām Vienotībai šī cena ir jāmaksā?

+7
-10
Atbildēt

33

    austrisv > Ieva 28.09.2012. 14.53

    Ķīps!
    uz likumu nezinātājiem pat ar pirkstu parādīsi: Ķer zagli, un tas jau skries neko nedomādams!
    Vai rakstu izlasīji? Pērkot Zaķis mašīnu uz sava uzņēmuma, tam nodoklis(PVN) jāmaksā nebija, bet tā kā tauta, kura nezina likumu par PVN un ir slinka lai to izlasītu, tad mīļā miera labad, Zaķis samaksāja to PVN kā privātpersona! Kā mani kaitina tas, ka likumu neizlasa, bet blēj un blēj vienu un to pašu. Piedod!
    Izlasi likumu par ievestajiem pamatlīdzekļiem un PVN samaksu, tad nebūs jāvaimanā!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 01.10.2012. 09.20

    Es tikai citēju Dombrovski, kā arī pēdejo aptauju rezultātus
    Zaķis likumu nepārkāpa, to arī nekur nesaku, un nevajag man to piedēvēt, auto uz uzņēmumu pērk daudzi, jo tā pilnīgi oficiāli var apiet PVN. Bet BET arī Jums ir skaidrs, ka ar auto ta braukā Zaķis pats.
    Un te nu nonākam pie jautājuma – vai augstā amatā esošs politiķis, kas sludina taisnīgumu un godīgumu, pats var rīkoties negodīgi, Vai viņš visai Latvijia drīkst rādīt, kā legāli apiet likumus? Tas nav maza IU īpašnieks. Tas ir redzams politiķis…
    Manuprāt, ne. Jusuprāt, jā

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 01.10.2012. 10.03

    …Ķīps….skaidroju pēdējo reizi!…Zaķis neapgāja likumu un neapčakarēja valsti, kā vienam otram to gribētos domāt….tika sacelta mākslīga ažiotāža no kuras neko neieguva neviens, bet zaudēja valsts – naudas izteiksmē….biju jau ielikusi aprēķinus,kāds ir valsts ieguvums vienā gadījumā, kāds otrā….vairāk neatkārtošos – paskaties komentāros pats….
    …kāpēc Vienotība piespieda Zaķi atvainoties un kaisīja pelnus uz galvas?…jā, lai izdabātu pūlim, nevis skaidrotu situāciju….aizgāja vieglāko ceļu un tagad muļļās gadiem kāds Zaķis nelietīgs likuma pārkāpējs….

    …dīvaini, ka arī gudriem cilvēkiem emocijas ņem virsroku un neļauj saprātīgi spriest…šādā veidā varam norakt jebkuru sev netīkamu personu un tas jau ir bīstami….pūlis grib asinis un aiziet – arī Tu pievienojies!…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 01.10.2012. 10.05

    Ķīps!
    neko Tu neesi sapratis šajā jautājumā par Zaķa auto , jo , ja Tev pašam būtu uzņēmums, vai tad Tu neizmantotu vieglo auto , lai vadītu uzņēmumu, bet visur dotos kājām? Bet, godīgi padomā, bez populisma kā tas mums lielākajai daļai modē: darīt vienu, bet runāt un būt svētākam par Romas pāvestu!
    Bez tam, Tev laikam nekad nav iznācis saskarties ar PVN uzskaiti uzņēmumā, jo, ja arī Zaķis būtu samaksājis to PVN, kā juridiska persona, tad šo pašu PVN pa izdevumu pusi uzskaitītu, un atņemtu no PVN kopsummas no ieņēmumu puses. Tā kā arī tad šo pašu PVN valsts atmaksātu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 10.21

    Bet. Nu nav Zaķis izdarījis nāves grēku, bet nav arī tik absolūti patiess Tavs viedoklis. Es arī nopirku mašīnu pēc Zaķa shēmas tikai skandināvijas valstī NEPIEMAKSĀJOT 1000 euro, bet iegūstot atlaidi apmēram 1500 LS, salīdzinot ar pirkuma cenu Latvijā, pie tam mašīna neatradās Latvijā, bet tur kur tai bija jābūt. Zaķis mākslīgi veidoja situāciju, tātad krāpa valsti, kas deputātam godu nedara. Ja Tev būtu taisnība, tad taču Zaķis nebūtu atvainojies:)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 10.37

    zanE..tika sacelta mākslīga ažiotāža no kuras neko neieguva neviens, bet zaudēja valsts – naudas izteiksmē….biju jau ielikusi aprēķinus,kāds ir valsts ieguvums vienā gadījumā, kāds otrā…
    _______________________
    Man jau sen bija aizdomas, ka 2×2 nav 4:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 01.10.2012. 13.38

    Ino!
    “Ja Tev būtu taisnība, tad taču Zaķis nebūtu atvainojies:)””
    Piedod, bet šis nu gan nav arguments!
    Manuprāt, Zaķis saprata, ka nav ko skaidrot, jo tāpat lielākā daļa tautas likumu par PVN uzskaiti nezina un tāpēc samaksāja to PVN nodokli kā privātpersona, nevis kā juridiska persona, ja jau viņš būtu kļūdījies! Vai jūti atšķirību starp privātpersonas PVn un juridiskas personas PVN nomaksu. Vienkārši Zaķis samaksāja, lai ir miers.
    Vai nelasīji Apollo vai citos portālos, kur VID skaidroja atšķirību starp Zaķa un Biedriņa PVN samaksu? Galvenā un vienīgā atšķirība ir saimnieciskā darbība: ir tā vai nav tās un viss.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 01.10.2012. 14.48

    Uz BET, neesmu es svētāks par Romas Pāvestu, pats pirku un izmantoju uzņēmuma auto savām vajadzībām, līdz Robežniece izdomāja ģeniālo ideju, kā no tā iekasēt naudu…Ideju, no kuras čiks vien iznāca… Bet es neesmu Vienotības frakcijas vadītājs, a Zaķis ir.
    Un jautājums te nav par likuma pārkāpumu, jautājums ir par ētiku. Un, manuprāt, Zaķis nedrīkstēja radīt šo precedentu – rādīt visai Latvijai, kā izmantot likuma nianses savā personīgā labā.
    Tikai un vienīgi tik. Atkārtoju vēlreiz, lai būtu skaidrs- jautājums nav par naudu, jautājums nav par juridisko likumu pārkāpumu, jautājums ir par to, cik godīgi Zaķis rīkojās. Un mans viedoklis – ir – nē tas nebija godīgi, ne pret valsti, ne pret vēlētājiem.

    Un esmu rakstījis vairākkārt – godīgums ir absolūts jēdziens. Nav iespējams būt pa pusei godīgam, tāpat kā nav iespējams sievietei būt pa pusei stāvoklī.
    Tieši mūsu bezprincipialitāte ir mūsu nelaimju cēlonis. Tas ka pieļaujam, ka drusku grēkot nav grēkot, drusku ņemt nav kukulis… Tas, ka esam jau velnam mazo pirkstiņu iedevuši…

    Un es nebūt neesmu tas, kas šo jautājumu atkal ir pacēlis. Es tikai citēju Dombrovska teikto, ka izvērtējums ir vēlētāju rokās…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 15.06

    Bet. dodies Zanes pēdās? Lai Tev veicas:)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 01.10.2012. 18.38

    Ino, Ķīps! paldies jums abiem , jo velti te ko skaidrot, bet man vinkārši nepatīk un nepatiks nekad, ja kādu personu, kaut arī tas ir frakcijas vadītājs kā Zaķis, ne par ko ņem un iznīcina vai aplej ar dubļiem un vēl Vienotība nezin kāpēc neesot izmetusi Zaķi no savām rindām.
    Bet, kāpēc? Vai tāpēc, ka daļa tautas alkst asiņu?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 18.43

    Bet. Tev pat retorika jau aizņemta no Zanes. Turpmāk zināšu, ka PVN aprēķināšanu Latvijā pārzini tikai Tu un Zane:)
    Pret Zaķi man bija iebildumi jau agrāk, visu vairs neatceros, bet atceros viņa sašutumu, kad Andrējevai pārmeta azartspēles: Kas to organizē, kam tas izdevīgi:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 01.10.2012. 18.50

    lno – nu beidz kasīties … Bet ir pilnīga taisnība par PVN .
    P.S. Bez Zanes pieminēšanas laikam nevari :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 01.10.2012. 18.51

    Ino!
    Paldies, ka mani ierindoji pie Zanes! Man patiess prieks par to, katrā ziņā labāk, nekā pirms kāda laika Betija mani ieridoja pie kolpanta un tās acs!
    Uh, no sirds priecājos. Nu tad beidzot!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 18.56

    Bet. Sievietēm vienmēr taisnība /t. sk. arī Betijai/:) Nezinu neko par Betijas pārmetumu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 18.57

    klusais. Ko gribu, to rakstu. Pieņemu zināšanai, ka Latvijā tomēr ir 3 cilvēki, kuri prot aprēķināt PVN:) Visjautrākais jau ir tas, ka Zaķis bija uz mieru piemaksāt vēl 1000 euro:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 01.10.2012. 19.06

    Ino!
    Jā, Zaķim labāk šķita piemaksāt 10000 Eur nekā ļaut savu vārdu vazāt pa visiem kaktiem! Ko nedarīsi miera labad!
    Bet dažas sievietes nekad neaizmirst pāridarījumus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.07

    klusais, Bet. Jums ir lieliska iespēja ierosināt valsts budžeta papildināšanai visas preces, ne tikai mašīnas, bet arī citas sadzīves preces pirkt caur sev piederošajām firmām – pašiem nebūs jāmaksā PVN un arī valsts budžets pildīsies /pēc Zanes aprēķiniem:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 01.10.2012. 19.07

    lno – par 1000 EUR piekrītu , tāpat draudzīgi varu pateikt , ka nesagādā problēmas PVN atskaiti sagatavot un nodot :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.09

    Bet. Nejauc – Zaķis piemaksāja 1000 eur, lai darījumu izlaistu caur Lietuvas firmu. Acīredzot rūpējas arī par brāļu tautas budžetu:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.11

    Bet.Bet dažas sievietes nekad neaizmirst pāridarījumus.
    ________________
    Poļka?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 01.10.2012. 19.15

    Ino!
    tas sen jau notiek un nekas! Vai neesi pamanījis cik daudz cilvēku veikalos liek apzīmogot čekus ar parakstu, un tāpat saimniecības veikalos, kuros ir sava uzskaite žurnālos, lai pēc tam piestādītu rēķinus !
    Tu gan esi atpalicis šajos vērojumos.
    Daudzi ir ērti iekārtojušies, daudz daudz ērtāk par Zaķi.
    Pavēro! tad arī redzēsi kas notiek Latvijā?
    Uz otru komentāru varu teikt, nebūt ne! visparastākā latviete.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.20

    Bet. Protams, ka notiek, un Zaķis rāda piemēru, un Bet to atbalsta. Nu kur tad jūs esat tikuši, bēgot no TP? Es par JL balsoju 1. kā par nacionālu partiju, 2. par godīgas konkurences atbalstīšanu. Abi uzstādījumi ir aizmirsti.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.30

    klusais. Draudzīgi skan jauki:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 01.10.2012. 19.31

    …lno….piedalījies darījumā, ja zini par ko tika maksāts 1000 EUR?…tad jau esi līdzdalībnieks!…atklāj tautai – par ko tad samaksāji to tūkstoti?…vai tomēr nezini ne nieka un tikai atgremo lapsas pilnmēness nakts murgus….
    …kad pirki savu VOLVO, Tevi a/m komplektācija apmierināja?…neko nevēlējies nomainīt vai papildināt?….neko nepiemaksāji?….

    …Tev vajadzētu aknas pārbaudīt…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.36

    zanE…..Tev vajadzētu aknas pārbaudīt..
    _________________________________________
    Nervi vairs netur jeb Tu šobrīd identificējies ar pretējo dzimumu? Tādā garā turpinot, tu pārspēsi ne tikai Lapsu:)
    Varbūt vari apliecināt arī, ka mašīna atradās Lietuvā?:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 01.10.2012. 19.47

    lno – nu beidz ākstīties , pats labi saproti Zaķa funktieri. Pats arī tā būtu darījis :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 19.52

    klusais. Kā darīju jau aprakstīju, bet es neesmu Zaķis.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 01.10.2012. 21.54

    lno – ok , piekrītu , dažādi statusi :) , bet kā vērtē šo – “Nacionālās apvienības valde pirmdienas vakarā pieņēmusi lēmumu nebalsot par valsts nākamā gada budžeta pieņemšanu Saeimā, ja pārējā koalīcija neatbalstīs tās priekšlikumus demogrāfijas problēmu risināšanai, kuru kopējās izmaksas būtu ap 31,6 miljoniem latu, Pietiek uzzināja no avotiem apvienības valdē. Balsošana pret valdības sastādīto budžetu koalīcijas līgumā pēc būtības tiek pielīdzināta aiziešanai no valdības. Nacionālā apvienība gatava balsot par budžeta nodošanu Saeimas komisijām un pieņemšanu pirmajā, bet ne otrajā – galīgajā – lasījumā.”

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 01.10.2012. 22.26

    …jā, Klusais…tas paziņojums no nacionālistiem tāds stipri dīvains – ja piešķirs naudu viņu PR akcijai, tad štrunts par pārējo budžetu – balsos kaut tur būtu pēdējās aplamības…ja nepiešķirs, tad nebalsos, lai gan budžets veiksmīgs valsts attīstībai….izrādās, NA tādas – pērkamās dvēseles….:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 01.10.2012. 22.32

    lno – es par ultimātiem , bez bet …. Un ja par demogrāfiju , tad lielisks ir Parādnieka iznāciens ar abortu komisiju :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 01.10.2012. 22.40

    klusais. Nepatīk mana atbilde – nejautā:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 01.10.2012. 22.51

    lno – atbilde ar bet :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Andis 28.09.2012. 11.46

Šī ecēšanās par čeku un tās ietekmi uz partijām ir panaiva. Austrumu ietekme tiek pirkta visās partijās, t.sk. Nacionālajā apvienībā un, protams, Vienotībā. Politikā iesaistītie dažādos veidos tiek pielauzti uz noteiktu lēmumu virzīšanu un pieņemšanu. Daudziem cilvēkiem ir vājības – tās var veiksmīgi izmantot. Daudziem vienkārši patīk saņemt labu naudu par viegliem darbiem. Un ne viens vien iekrīt naivuma dēļ – pēkšņu tiek piedāvāts virzīt valstiski svarīgu jautājumu (piem. lielas, skaistas ārzonas investīcijas parādos slīgstošajiem masu mēdijiem), kurā viņš ne visai labi orientējas, bet kas šķiet gluži jauki un skaisti.
Sabiedrībā gadu desmitiem kultivētā nepatika pret politiķiem arī nospēlē – nu, saiet tur ne mazums cilvēku, kas sev kabatas grib vieglā ceļā piesist vai televīzijā pazīmēties, savukārt ideālisti lepni paziņo, ka no politikas turas pa gabalu, jo grib būt tīri. Tas, lūk, piederot pie labā toņa.

Lietuva ir labs piemērs – tur tādu spēcīgu “krievu” partiju nav, viņi nejūtas apdraudēti – bet, šķiet, tieši tāpēc tur ietekme politikā tiek pirkta vēl vieglāk, nekā šeit. Tāpēc ļoti uztrauc atomstacija – ja tā tiešām tiks būvēta, 100%, ka tā beigās caur kādām ārzonām piederēs krieviem.

+12
-4
Atbildēt

2

    bekijja > Andis 28.09.2012. 16.39

    Cik spēcīgu krievu partiju var uzbūvēt, ja Lietuvā 87% (man liekas) iedzīvotāju ir ne-krievi

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Andis > Andis 28.09.2012. 23.29

    Tas, ka Lietuvā nav īpaši daudz krievu, nepalīdz. Nauda, tā teikt, nesmird arī lietuviešu politiķi un tukši solījumi patīk arī lietuviešu vēlētājiem.
    Paskatieties uz Lietuvas vēlēšanu rezultātu prognozēm. Kas ir dinozauriskā sociāldemokrātu partija (Nr.1. pašlaik, atbalsta 17,9%), kur pie teikšanas ir bijušie komunisti, kam mūsdienu Krievija šķiet visnotaļ simpātiska?
    Kas tad ir Uspaskiha “Darbo partija” (Nr.2. pašlaik, atbalsta 16,9%) Kas ir eiroskeptiskā, ar krievu mafiju it kā saistītā “Tvarka ir teisingumas” (Nr.3., atbalsta 9,4%), kurai nepatīk, ka Lietuva ir Eiropas Savienībā? Un kas ir tā jokainā poļu partija, kuras locekļi (nebaidos šī vārda) runā krieviski?

    http://www.bloomberg.com/news/2012-09-05/lithuanian-opposition-gains-before-election-poll-indicates.html

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 28.09.2012. 11.43

Žurnālists kopumā uzdeva daudz labus jautājumus. Diemžēl varam pārliecināties, ka Dombrovskis ir apguvis tās īpašības, kas tik vērtīgas ir politikā un, kuras pēdējā laikā ir novērojamas Vienotībā – liekulība, neatbildēšana uz jautājumiem, atrunāšanās ar vispārīgām frāzēm.
Atceros, cik ļoti pārdzīvoju par Dombrovski, jutu līdz viņam, kad Šķēle salīdzināja viņu ar “sabrauktu ezīti”. Nu ir pagājis krietns laiciņš un redzam, ka nav ne miņas no vakarējā naivā “lācīša”. Šis “lācītis” nu ir kļuvis par lielu lāci un pats tagad ar lielās Vienotības mašīnas palīdzību, kā ar ceļa rulli, ir gatavs citus pataisīt par “sabrauktiem ezīšiem”.
Skaidri redzams, ka Vienotību neapmierina RP acīmredzamā dominēšana valdībā. Nedomāju, ka kāds varētu mēģināt gāzt valdību līdz pašvaldības vēlēšanām – tas tik paaugstinātu RP popularitāti. Tie “oficiālie” reitingi ir pupu mizas – īsto tendenci variet vērot, kad TV rāda reformu diskusiju balsojumus, kur Druviete(senas aizdomas par lojalitāti lembergam) atklāti nostājās opozīcijā Ķīlim.
Ja nu tomēr kāds mēģinātu valdību gāzt, tad nekas jauns nav jāizdomā, jāatcerās kā oligarhi izrīkojās ar Jauno laiku. Vispirms jāizveido RP neciešami apstākļi koalīcijā, jāpārpērk RP deputāti, jāpieprasa kāda ministrija utt. Beidzot izskanēs viedoklis, ka jāpaplašina koalīcija ar ZZS, jo pašreizējai koalīcijai nav 51 balss.
Vienotība sauks RP jaunajā koalīcijā ar Lembergu, zinot to, ka RP ir “sarkanā līnija” ar smagos noziegumos apsūdzēto. RP tam nepiekritīs un tad notiks pēdējais gājiens, kur varēsim redzēt RP ministru lojalitāti Zatleram – jaunajā koalīcijā ar Lemberga ZZS daļai RP ministru tiks piedāvāts turpināt strādāt un veikt reformas.
Ļoti daudz kas būs atkarīgs no drīz gaidāmā Vienotības saieta, kur izšķirsies Āboltiņas liktenis.

+9
-16
Atbildēt

26

    Sanšains > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 14.10

    Druviete (senas aizdomas par lojalitāti lembergam)
    =============================
    Kurā kaktā nīkuļo šīs “senās aizdomas”?:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 14.16

    Kurā kaktā nīkuļo šīs “senās aizdomas”?:)
    ——–
    pavisam drīz pareizie IRieši šīs “senās aizdomas” padarīs par neapgāžamu “faktu”(ja, protams, tas viņiem būs izdevīgi) :)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 14.22

    Fanātiķis, ko lai saka – vismaz labi, ka cilvēks kam tic, tikai argumenti mazliet smieklīgi – no sērijas ”sam durak!”. Komentārs reitingi neko neizsaka vispār ir super, gan jau, ka šlesers un šķēle arī tā domāja, tagad tā savukārt domā viens labi nodrošināts dakteris, kas savos politiskajos izgājienos ir pamatīgi aplauzies ! Ķīļa svaidīšanās ar apvainojumiem un puspabeigtu reformu grūšana ar skaidru mērķi uztaisīt arī studiju kredītu burbuli arī interesanta. Kozlovskis nekādi netiek galā ar radariem, par šo tēmu bija labs Latkovska raksts šodien…RP vadošā loma vispār var izdomāt kāds īsts narciss !

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 14.46

    Krix! 100% piekrītu.
    Tas, ka tie reformieši klaigā, vēl nebūt nenozīmē, ka reformas ir izstrādātas, lai tās ieviestu dzīvē, tā sakot!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 14.47

    Susur,
    “Nu ir pagājis krietns laiciņš un redzam, ka nav ne miņas no vakarējā naivā “lācīša”.”

    Baigais tētuks atradies!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 15.56

    “Skaidri redzams, ka Vienotību neapmierina RP acīmredzamā dominēšana valdībā.”
    Lūdzu, sīkāk?
    Kā tas izpaužas?
    Kādi “dominēšanas” taustāmi rezultāti?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    to Haris,andza un parējiem saules dūriena ķertajiem

    Tie saucamie īstie patrioti un nacionāļi man atgādina sektu, kas te IRā ir savākušies mazā čupiņā un kladzina vienus un tos pašus tekstus. Jūs esiet līdzīgi tam PLL priekšvēlēšanu kampaņas sviestam LNT bijušā šefa Ēķa televīzijas raidījumā “Latvija, Tu mani dzirdi” vai kaut kā tamlīdzīgi.
    Visi taču atcerās tos reklāmas saietus LNT kanālā, kur nozombēti cilvēki pustumšā telpā, aplī sasēdušies, gvelza glupības?
    Tā arī Jūs te aplī sēžiet, slavējiet viens otru un lielaties ar savu “nacionālo stāju”. Apļa vidū ir nolikts Lilitas dīvāniņš, uz kura atrodās izslavētie kartona tanki. Par kārtību šajā sanāksmē rūpējas lno, kas uzmanīgi apstaigā visus pa apli ar piezīmju blociņu un pārbauda vai visiem ir sapogāta bikšupriekša.
    Šeit ir sapulcējušies visādi “tipiņi”, kam sāp sirds par mūsu Latviju. Lūk, redzam Hari, kas ir ieradies ar atjautības galda spēli “Ebrejs nedabū neko” padusē, ko izmānīja no piedzērušā bruņinieka par velti. Ieradies ir arī andza ar gramatikas un pareizrakstības grāmatām kulītē.
    Betija ir parūpējusies par telpas dekoratīvo noformējumu un laikam tāpēc sienas ir drapētas ar sarkanmelnu samtu.
    Apkārt klīst krusttēvs, kam šī visa padarīšana vismazāk interesē. Krusttēva vienīgā rūpe ir pievākt burzmā no kāda nekustamo īpašumu un pēc tam izlikt no tā visas sievietes uz ielas. Ļoti aktīvs ir lama, kas pirms sēdes speciāli sarijies citronus, nu var spļaudīties un siekaloties bez mitas.
    Aplim pa ārpusi apkārt savus lipīgos pavedienus ir apvijusi zirnekliene, un visiem ir skaidrs, ka ārā izkļūšana no šīs sabiedrības būs apgrūtināta.
    Telpas tālākajā, tumšajā stūrī ir redzamas divas maziņas, sarkanas uguntiņas – tur spīd ar naidu pret visiem pasaules “žīdiem” pielietās destras acis.
    Pēkšņi visa kompānija pieceļās un sadodās rokās. No malas izskatās, ka visi tūlīt sāks iet rotaļā “kas dārzā, kas dārzā”. Bet nē, tagad sākas viens no daudzajiem vakara rituāliem – visi pēc kārtas, gluži kā anonīmajos atkarībniekos, iznāk apļa vidū un izstāsta kā katrs ir sācis ienīst Zatleru.
    Kaut kur pavisam netālu stāv visi Vienotības pārstāvji – sakrustotām kājām tie visi ciešās, jo tiem arī gribās piedalīties šajā Zatlera apspļaudīšanas kampaņā. Gribās jau ļoti, bet tagad nedrīkst, jo Vienotība gaida no RP “jā” vārdu. Nu ja Zatlers un RP atteiks, tad gan, kā gadu atpakaļ, Vienotība novilks bikses un nopļūtīs Zatleru no galvas līdz kājām.
    Kad visi ir izkratījuši sirdi, vakara vadītājs lno pavēstī, ka ir gaidāms viesis.
    Un tur jau viņš nāk – tas ir klusais, vecais jūras vilks. Kas gan var būt kopējs tik atšķirīgiem cilvēkiem? Nekas nevar labāk apvienot, kā kopējs naids – sena patiesība, vai ne?
    Bet klusais “nacionāļiem” ne tāpēc ir tuvs un vajadzīgs. Principā pa šo gadu nekas vairāk par tankiem, dīvāniņu un koalīcijas veidošanas mēģinājumu ar SC nav pievienojies. Visu laiku jāmuļļā viens un tas pats.
    Klusais jau veselu gadu sola pastāstīt šausmu lietas par Zatleru. Apbraukājis tālas jūras, pabijis daudzās ostās, klusais ostu krodziņos ir saklausījies visvisādas lietas.
    Nu padalies ar mums, lūdz “nacionāļi”, izstāsti ko zini par maitu Zatleru. Nevaru, atbild klusais, esmu devis tirgotāja un jūrnieka goda vārdu. Esmu zvērējis pie visām jūras veltēm, ka neizpaudīšu šos drausmīgos noslēpumus, jo varu iegāzt ziņotāju.
    Vienīgais ko klusais veselu gadu mēdz atkārtot ir – “ļaunas mēles melš, ka Zatlers to un to”, “nu ja piepildīsies tas, par ko te visi runā”, ” ir aizdomas, ka aiz Zatlera stāv”, “kāds no malas to visu vada…” utt.
    Pēkšņi destra iesaucas – “Uz šautuvi!”. Ierakumos, ierakumos – iesaucās pīrādziņš, kas nokavēja rituāla sākumu, bet ir priecīgs, ka paspēja uz galveno atrakciju.
    Visiem izdala plintes un patronas. Kompānija pacilātā garastāvoklī aizsteidz uz šautuvi, kur sāksies šaušana par Zatleru un RP ministriem. Šautuvē uz uguns līnijas jau atrodās viss vecais oligarhijas zieds – TP Kučinskis, Sesks, “nacionāļu” mīlulis Ušakovs. Augstu virs ierakumiem atrodas komandtiltiņš, kur sēž mūsu trīsvienība ar Lembergu priekšgalā.
    “Uguni”, norēcas oligarhi, un visi paklausīgi sāk šaut.
    Esat nonākuši vienos ierakumos ar smagos noziegumos apsūdzēto un ar to arī Jūs visus apsveicu.

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 17.19

    trīsvienība ar Lembergu priekšgalā.
    ————
    saprotu, ka jūs uztrauc ne tikai kļūdas latviešu valodā,bet Lemberga visaptverošā bet joprojām nepierādīta vara.
    Tikai nevajadzētu aizmirst, ka Zatlers savu vēsturisko rīkojumu izpīpēja pēc draudzīgas (bez pēdiņām) pasēdēšanas ar to pašu nīsto Lembergu. Draudzība būtu turpinājusies, un to izjauca ne jau principiālais Zatlers, bet gan Lembergs.
    Un tad jau nebija cita varianta – bija jāiet uz pilnu klapi – jāatlaiž korumpētā Saeima. Ja vēl nav aizmirsies – iegansts Šlesera īpašumu neizdošana kratīšanai. Vai atgādināt, kā nobalsoja NA, kas bija opozīcijā. Vai atgādināt, kas bez ZZS nobalsoja par neizdošanu – SC (27 balsis). Ar kuru no partijām Zatlers uzreiz pēc vēlēšanām nolēma veidot vienotu nesaraujamu bloku?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Agris Āva > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 17.54

    Susur, iespaidīgs un lasāms garadarbs. Varbūt ne visam piekrītu, bet stils un humors līmenī.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 18.11

    susurs –

    Skaidri uztverams, ka jūtaties neiederīgs, nesaprasts un atstumts. Nav viegli būt vilkam Lemberga stepē. Tomēr rakstīts mundrā noskaņojumā un vietām arī asprātīgi. Secinu, ka “uz bēdām” esat mazliet “ieņēmis”.:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 18.33

    susurs
    “Skaidri redzams, ka Vienotību neapmierina RP acīmredzamā dominēšana valdībā.”

    Un pilnīgi nepamatota dominēšana. Abiem no NKVD šineļa izlīdušiem, Ušakovam un Zatleram, vairs nav vairākums Saeimā un arī tad, kad bija, ārkārtīgi zemā intelektuālā potenciāla dēļ, bez Vienotības nevarēja izveidot valdību.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 18.37

    betijacelmale
    “Kādi “dominēšanas” taustāmi rezultāti?”

    Visdziļākās, platākās un garākās siles, SM un VARAM, ārkārtīgi nozīmīgās, ĀM un IeM.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mariterage > Māris Bārzdainis 28.09.2012. 21.41

    >susurs
    “to Haris,andza un parējiem saules dūriena ķertajiem” – aizraujošs literārais darbs, vienīgi pārējie aktīvie Ir komentu rakstītāji nedaudz vīlušies, ka nav minēti šai stāstā!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 00.24

    susurs. Ļoti reālistisks tēlojums, bet kā Tu varēji nepamanīt Zani, kura stūrī skūpstās ar Kīli un mēģina viņam uzvilkt kleitu, čukstēdama: Ar to tu būsi vēl neatvairāmāks, bet Ķīlis atgaiņājas: Tā pasaku grāmata taču domāta muļķiem, bet mēs ar tevi dosim vaļā pa īstam!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 01.15

    susurs – labs, plusiņš no manis :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 02.02

    Ko no tā visa var secināt? Tvīkstošais bruņinieks, kas nu jau kautrīgi sevi pārdēvējis par susuru, ir apveltīts ar bagātu fantāziju, kam faktoloģiskais materiāls nav nepieciešams un pat izsauc mērenas vēdergraizes. Ļaudis, kas nelieto reibinošas vielas un lūdz uzrādīt vismaz kādus taustāmus pierādījumus tām fantāzijām, izpelnās nesaudzīgu kritiku un nosodījumu. Tā arī es līdzīgi, kā citi, gribēju noskaidrot ko vairāk par diezgan apšaubāmu dominēšanu un tās rezultātiem, tiku ielikta telpā, kas stipri atgādina lētas pornofilmas kadrus. Tā man vajag! Nav ko dzejnieka bagātai fantāzijai prasīt kādus tur pierādījumus! Beigšu, palika bail.Ja nu uzliks rokudzelžus?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 09.23

    betijacelmale. Susurs neko nav samelojis, tikai noklusējis to, ka es viņu izraidīju no pasākuma, jo nekādi nepiekrita aizpogāt bikses – jebkurā momentā varot satikt Zatleru. Tas jau gadu solot pārbaudīt, vai viņam viss kārtībā – pārmērīgs uzbudinājums jau sācis traucēt piedalīšanos akordeonistu ansamblī, bet par braukšanu ar moci, nevarot pat sapņot….Viņš taču esot solījis izvizināt Zani!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    susurs. Par humoru 10 balles, par loģiku 0, tādēļ no manis mīnuss.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 10.16

    Betij – nespļauj nu akā – ” tiku ielikta telpā, kas stipri atgādina lētas pornofilmas kadrus. ” cik saprotu , tad tas dēļ šīs fantāzijas ” Betija ir parūpējusies par telpas dekoratīvo noformējumu un laikam tāpēc sienas ir drapētas ar sarkanmelnu samtu.” Bet fantāzijai ir arī kāds pamats un to manuprāt var ieraudzīt Betijas profila bildē :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 10.30

    pirozkovs – ar loģiku tur viss ir kārtībā. Vienkarši ir jāmāk arī pasmaidīt par sevi :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 10.42

    klusais
    Jums, pēdējās cilvēcības pazīmes zaudējušiem organismiem, neostaļinistiem, tas gan nāktu par labu.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 10.44

    articulus – kas ? Palikt tikpat nervoziem ? :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 11.38

    klusais
    Nevajadzētu acis pārgriezušam, ar putām uz lūpām lamāt nacionālpatriotus, bet varētu kritiskāk pavērtēt NKVDešņika mazdēla Ušakova un viņa līdzdalībnieka, Zatlera “darbus”.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 11.48

    articulus- ” Nevajadzētu acis pārgriezušam, ar putām uz lūpām lamāt nacionālpatriotus ” – nevajadzētu pārspīlēt lietas un kritiku uztvert tik saasināti :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 29.09.2012. 12.17

    klusais, nezinu, un mani neinteresē, kur sakņojas susura fantāzijas, bet par tevi gan man viss ir skaidrs :))
    Tu tak neliksi man atkal izpaust, ko es zinu?
    :))

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 30.09.2012. 10.43

    Betij – susura fantāzijas sakņojas mūsu izpausmēs :)
    Bet nu par Tev zināmo informāciju vari izpausties krustu šķērsu , ja Tev tas ļoti patīk :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 28.09.2012. 11.41

Prātīgs un simpātisks vīrs tas Dombrovskis. Nez, kā pašlaik jūtas sarainais, uzburbušais tēviņš, kurš savulaik atļāvās kaut ko dvest par “sabrauktajiem ežiem”?…

Tomēr gribētos redzēt “Vienotības” solījumu turēšanu vienā, manuprāt, būtiskā aspektā, kas vakar atkal mazliet tika aktualizēts: uzturēšanās atļauju tirgošanas izbeigšanā.

“Vienotība” (precīzāk – JL un PS) savulaik, atrazdamās opozīcijā, balsoja pret šādu tirgošanu. Bet nožēlojamā kārtā, nokļūstot pie varas, “Vienotība” tirgošanu sāka ATBALSTĪT un ATBALSTA JOPROJĀM – kopā ar paša Dombrovska minētajām “oligarhu partijām”.

Izmantojot Ozoliņa jaunākos leksikas šedevrus, šajā aspektā acīmredzot var teikt:
“Vienotība” SAGUĻ AR OLIGARHIEM.

+16
-8
Atbildēt

6

    austrisv > Sanšains 28.09.2012. 14.43

    Nu gan, tā nav Vienotība, kura atbalsta to imigrāciju no trešās pasaules valstīm par naudu, bet gan tieši ZRP. Līdz ar to, Vienotībai nav pietiekoši balsu koalīcijā , lai aizklapētu to tirgošanos ciet!

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.09.2012. 15.33

    Bet –

    “”Vienotība” nacionālās apvienības idejas nav detalizēti analizējusi, taču ideja “desmitkārtīgi palielināt maksu par iespēju trešās valsts pilsoņiem iegūt uzturēšanās atļauju Latvijā” nedos finansiālo efektu. ŠĀDAS IDEJAS MĒŖKIS DRĪZĀK IR NOŅEMT ĀRVALSTNIEKIEM INTERESI [izcēlums mans – Haris] par uzturēšanās atļauju iegūšanu šādā veidā, klāstīja Zaķis.”

    2012. gada 28. septembris. Šī esot LETAs ziņa.
    http://puaro.lv/lv/puaro/zakis-jaatrod-kompromiss-demografijas-jautajuma-par-pieskirto-naudas-apjomu

    “Saeimas vairākums ceturtdien neatbalstīja Nacionālās apvienības (NA) sagatavotos Imigrācijas likuma grozījumus, kas paredz atteikties no uzturēšanās atļauju izsniegšanas apmaiņā pret ieguldījumiem nekustamajos īpašumos. Par tā nodošana tālākai izskatīšanai nobalsoja 14 parlamentāriešu – NA deputāti, kā arī Zaļo un zemnieku savienības deputāts Ingmārs Līdaka. Pret balsoja 64 deputāti, bet astoņi atturējās, ziņo BNS.

    NA kā valdības pārstāvji šā jautājuma izskatīšanu Saeimā virzīja bez iepriekšējas saskaņošanas ar partneriem. Premjers pirmdien pēc koalīcijas sanāksmes aicināja likuma grozījumu atsaukt līdz ziņojumam par situācijas izvērtējumu, kas gaidāms jūnijā.”
    2012. gada 22. marts http://www.ir.lv/2012/3/22/saeimas-vairakums-negrib-atteikties-no-uzturesanas-atlaujam

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 28.09.2012. 16.00

    Starp citu, “situācijas novērtējums: jau ir valdībā un koalīcijā saņemts aptuveni pirms mēneša.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 28.09.2012. 18.26

    Bet
    “Līdz ar to, Vienotībai nav pietiekoši balsu koalīcijā , lai aizklapētu to tirgošanos ciet!”

    Tikai nevajag!!!!!
    Ar V, NA, ZZS un Olšteina sirdsapziņas sešinieka balsīm pietiks. Laiks pārtraukt koķetēšanu ar prokremlisko ZP.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.09.2012. 20.57

    articulus100 –

    Nekur nav teikts, ka lembergistiem būs ļauts balsot pret uzturēšanās atļaujām.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 28.09.2012. 22.39

    Haris
    Ar lembergistiem var runāt, zatleristi ir tik tālu diskriditēti, ka paši sev vairs nepieder.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 28.09.2012. 11.37

Dombrovskis nav Skārleta Johansone :DDDDDDDDDDDDD tur tā atšķirība.

+1
-5
Atbildēt

0

Sandris Maziks 28.09.2012. 10.54

dzeris49
“Dombrovskim jābūt diplomātam, viņš taču nedrīkst teikt, ka koalīcijas partija NA arī lobē Lemberga interses”

Tomēr viņš vairs nedrīkst būt diplomāts, kad būtu jāpasaka, ka čeka izveidoja ZP, Šlesera Reformu partijas vietā, tieši tāpat, ka savulaik JP tika radīta, lai aizstātu aizejošo Čevera bandu(DPS)

Es nešaubos ne mirkli, ka visi bijušie DPS, LPP/LC un ZP darboņi saplūdīs ekstāzē, ja vien kremļa torņi netiks sagrauti dažu tuvāko gadu laikā.

Stafetes nodošana
http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/01.08.2011/finala_noesleguma_pasakums.jpg

+10
-12
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 28.09.2012. 19.20

    Nu piedošanu, smukāku bildi, kur abi Putina pakalpiņi kopā, neatradu.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

austrisv 28.09.2012. 10.20

Bet, Džeri, vai Tu kaut ko sīkāk zini, par Ķīļa augstskolu reformām?
Pat tās slikti novērtētās augstskolu programmas, cik zinu, uzņēma kārtējos studentus. Kur tad ir Ķīļa stingrā nostāja?
Manuprāt, sabiedrības spiediens, ka reformas augstskolās ir jāveic, bija daudz vairāk dzirdams, nekā Ķīļa nopelni šai jomā.
Man izskatās, ka tikai un vienīgi sabiedrības spiediens būs tas, vai reformas Latvijā notiks vai nenotiks.

+13
-12
Atbildēt

6

    mary75 > austrisv 28.09.2012. 10.51

    “Sabiedrības spiediens” ir kaut kas amorfs, un tas, pats par sevi, nekāds reformas veikt nespēj, lai to spiedienu realizētu praktiskos darbos, nepieciešams konkrēts izpildītājs.
    Runas par reformu vajadzību bija jau sen, toties pieķeries tam klāt tikai Ķīlis.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 28.09.2012. 10.58

    @Bet
    Es gan drīzāk teiktu, ka Ķīlis radīja sabiedrības spiedienu uz izglītības sektoru visās jomās – un tas ir viņa lielākais nopelns līdz šim. Viņš labi zina, ka politiķi/ministri nāk un iet, bet radīt līdzdarboties spējīgu sabiedrību ir ilgtermiņa stabilitātes garants.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > austrisv 28.09.2012. 10.59

    Kā tad. Pie mums visi grib reformas, kad reformē citus, jo sevišķi – valsts iestādes. Kad jāreformējas pašiem – kauc kā aizkauti, ka viss tiek sagrauts.

    Reformas reformu dēļ? Reforma kā mērķis un līdzeklis?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 28.09.2012. 11.19

    @raitis_licitis
    Tipisks Latvijas sabiedrības pārstāvis:
    1) Vajag reformas! => sāk reformēt
    2) Reformas tiek veiktas reformu pēc! => reformas aptur
    3) Vajag reformas! => sāk reformēt
    ….

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    lindapastare > austrisv 28.09.2012. 11.28

    Bet, dažus centimetrus augstāk rakstīji, ka vispirms vajagot septiņreiz nomērīt, un tikai tad griezt. Ja Ķīlis uzreiz būtu aizklapējis šīs studiju programmas – tad tu brēktu vēl vairāk.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 28.09.2012. 11.42

    @yopcix
    Augstskolas taču brēc par otrreizēju mērīšanu!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 28.09.2012. 09.40

Dombrovskim jāpaliek par premjeru, bet,iespaids, ka Vienotībai, tomēr, tā RP ir kā kauls rīklē, tas “atbalsts” reformām visai nosacīts, D atbildes visai izvairīgas, skaidrs, ka ļoti daudziem, kas saistīti arī ar V, tās reformas traucē, kaut, visi saprot, ka vajadzīgas tās ir.
Nu skaidrs, Dombrovskim jābūt diplomātam.
Man gan iespaids, ka svešķermenis šinī valdībā ir NA, kuras līmenis, arī atbildības, ir katastrofāls, un kura savu nekompetenci un galējo populismu maskē ar nacionālpopulistiskiem lozungiem, izspiež naudu ne sliktāk, kā ZZS, nepārtraukti šantažējot valdību – nedosiet mums naudu, nebalsosim, kā vajag Dombrovska valdībai, tātad, arī valstij ( izskatās, viņi sen sajaukuši NA un valsts interses).
Nezinu, kādi var būt varianti, bet, cik tad ilgi valdība pakļausies zema līmeņa un intelekta populistu diktātam?
Iespējams, citi varianti vienkārši nav, zināms jau, ka tos visi pārējie pacieš, kā zobu sāpes.

+20
-13
Atbildēt

22

    austrisv > mary75 28.09.2012. 10.06

    Džeri, tikai nepārslavē to ZRP, jo lai reformas notiktu, tām jābūt izstrādātām pilnībā visās jomās. Kā tas sakāmvārds ir latviešiem: pirms dari, septiņas reizes nomēri un tad nogriez!
    Pagaidām man izskatās, ka Ķīlim nav konkrēts augstskolu reformēšanas plāns vai pasākumi, bet ir tikai kaut kas , kas izrauts no kopējā konteksta un tad steigā pasniegts.

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2012. 10.10

    Un kas traucēja visiem, kas bija pie varas līdz RP, sen tās reformas izstrādāt?
    Tas Latvijai raksturīgi – visi vaimanā, ka vajag reformas, ka neviens neko nedara, nozare grimst, utt.
    Tikko kā kāds sāk ko darīt, sākas pretēja vaimanāšana – ak un vai, kas nu būs, tas nav tā, un šitas nav tā, utt.
    Ir viņam plāns, jāpieslīpē detaļas, neviens plāns nespēj paredzēt visu.

    +22
    -9
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 28.09.2012. 10.14

    svešķermenis šinī valdībā ir NA, kuras līmenis, arī atbildības, ir katastrofāls, un kura savu nekompetenci un galējo populismu maskē ar nacionālpopulistiskiem lozungiem, izspiež naudu ne sliktāk, kā ZZS
    ———–
    NA prasa naudu demogrāfijas programmas īstenošanai. Tā tev liekas mazsvarīga?

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2012. 10.20

    Tad, kad Latviju pametuši 150000darbaspējīgu pilsoņu, man tiešām šķiet, ka valstij ir jābūt citām prioritātēm.
    Veicināsim jaunu bezdarbnieku un emigrantu ražošanu?

    +21
    -10
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 28.09.2012. 10.35

    Veicināsim jaunu bezdarbnieku un emigrantu ražošanu?
    ———
    Tu progresē… Tā tu sauc programmu, kuras mērķis ir mēģināt palielināt latviešu dzimstību? Smagi.

    +11
    -17
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2012. 10.46

    Nešķiet, ka ļoti daudzi nedzemdē tikai tāpēc, ka uzskata, ka šai valstī bērnam nav nākotne?
    Ja uzlabotos ekonomiska situācija, uzlabotos arī dzimstība, bez visām NA histērijām.
    Un, par to “latviešu” dzimstību – tu vari garantēt, ka nepalielināsies taisni krievu dzimstība, nevis latviešu, un latviešu īpatsvars taisni samazināsies?
    Runāju nepolitkorekti, dabiski, visi ir Latvijas pilsoņi, bet, tu pats izcēli taisni latviešu dzimstību.

    +20
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 28.09.2012. 10.52

    dzeris – par dzimstību te jau laiku atpakaļ diskutējām – ekonomiskās sviras ir tikai daļa un pat īsti nav saprotams cik liela …. no problēmas risinājuma.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2012. 10.56

    Nē, nu dabiski, ar to dzimstību vispār ir sarežģīti, un pat īsti nav saprotams, cik daudz to sekmē pabalsti, utt., un cik citi faktori.

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 28.09.2012. 10.57

    dzeris49
    “Ja uzlabotos ekonomiska situācija, uzlabotos arī dzimstība”

    Vai ZP SM un VARAM ministri to uzlabos? Roņa afēru ar PV jau piedzīvojām, tagad gaidām kādu palielāku nelietību no Sprūdža.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 28.09.2012. 10.59

    dzeris – atceros kaut kādā reģionā bija uz laiku pazudusi elektrība un tad pēc 9 mēnešiem izrādījās , ka strauji pieaugusi dzimstība :)

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 28.09.2012. 11.03

    dzeris: šai valstī bērnam nav nākotne?
    ——–
    Traki, bet vispār labs jautājums Valdības vadītājam, ekonomikas ministram, kāpēc tā?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    lindapastare > mary75 28.09.2012. 11.24

    Lai uzlabotos demogrāfija, nepieciešams uzlabot ekonomisko situāciju. Savukārt, lai uzlabotos ekonomiskā situācija, pašlaik galvenais šķērslis ir problēmas tieslietu sistēmā.
    Lai uzlabotos tieslietu sistēma, galvenais šķērslis ir… tieslietu sistēma. Plašākā mērogā – arī ierēdņu (bez)atbildības sistēma. Tas, manuprāt, ir visas Latvijas vājā vieta, kam vajadzētu visvairāk pievērst uzmanību. Ja sakārtotu tiesu sistēmu, tad ļoti, ļoti daudz citu problēmu atrisinātos pašas no sevis.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2012. 11.26

    Pajautā, labāk, NA, daļa no kuras ilgu laiku uzlasīja ēdienu atliekas no Kaulīša valdības, ko tai žēlīgi atmeta par “pareizajiem” balsojumiem.

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 28.09.2012. 12.18

    no Kaulīša valdības
    —————
    Ko Kalvītis tik ļoti nepareizi darīja. Man viņš arī nesimpatizēja, bet neko traģiski ļaunu viņš nepaveica. Palielināja skolotājiem un medmāsām algas – vai tad viņi to nebija pelnījuši. Par dažiem latiem indeksēja nožēlojamās pensijas? – Pabriks ar Štokenbergu gribēja vēl vairāk.
    p.s. starp citu, tas mūžīgais “Kaulītis” ir no tev apkārt dzīojošo krievu leksikas?

    +5
    -20
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 28.09.2012. 13.28

    nulle: Vai nacionāļu tieslietu ministram šis sods liekas adekvāts?
    4 gadi par slepkavību…
    ———-
    :))))
    Vai tu līdz šim vēl nezini, ka Tieslietu ministrs nav “tiesnešu ministrs”, un, ka tiesa ir pakļauta tikai likumam, nevis ministram vai premjeram?

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 28.09.2012. 14.22

    yopcix:
    Ja sakārtotu tiesu sistēmu, tad ļoti, ļoti daudz citu problēmu atrisinātos pašas no sevis.
    ==============================
    Nē, nē, ja sakārtotu kultūras jomu, tad gan viss atrisinātos pats no sevis, jo, kā zināms, “viss ir galvās”.

    Bet, padomājot vēl kādu reizi – vai nav tā, ka ļoti, ļoti daudz problēmu atrisinātos pašas no sevis, ja mums būtu laba satiksmes infrastruktūra? Ne-e, paga, laikam tomēr tā ekonomikas joma visam ir pamatā – jo ekonomikai jābūt ekonomiskai. Hm, bet varbūt tomēr izglītība… ja nebūsim izglītoti, tad nebūs nākotnes.

    Nudien, esmu pavisam apjucis – varbūt tomēr visam pamatā ir finanses? Bet, no otras puses, ja nebūs veselīgas, aizsargātas tautas ar iekšējām lietām, tad nebūs pat nekādu finanšu un labklājības.:)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 28.09.2012. 15.05

    nulle –

    Sodu paaugstināšana nav ceļš uz progresīvu, iekļaujošu 21. gadsimta sabiedrību. Domāju, katram 21. gadsimtā dzīvojošajam tas ir saprotams.
    Mums daudz vairāk pūļu jāpieliek, cenšoties pārliecināt krāpniekus un slepkavas, ka viņi tiek mīlēti, ka viņi ir vajadzīgi – tad drīz arī redzēsim odziņas.
    Viņu iekļaušanai sabiedrības norisēs ir jāpiešķir daudz vairāk līdzekļu, un arī mums, katram vienam, ar savu piemēru jāapliecina, ka grūtdieņa-slepkavas bērnībā gūtās traumas nav un nebūs šķērslis viņa iespējām tapt silti mīlētam un maigi iekļautam.

    Un noteikt 20 gadu sodu kā minimālo cietumsodu? Fui! Vai tad Jūs nezināt, ka progresīvās cilvēces avangardā lepni soļojošās Norvēģijas likumi nosaka, ka šāds sods var būt tikai MAKSIMĀLAIS sods?!

    Man rodas senas un neviltotas aizdomas, ka Jūs esat tumsonis un nemaz neesat no 21. gadsimta, lai gan par tādu uzdodaties. Vai Jūs vēl varbūt gribēsit atjaunot nāvessodu, jau tā cietsirdīgi atstumtos sadedzinot uz sārta?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2012. 19.20

    ANDZA – tev taisnība par to, ka TM nav nekāda iespēja ietekmēt konkrētos tiesu lēmumus, bet, viņš var ierosināt pārbaudi, nākt ar likumdošanās iniciatīvām, un daudz ko vēl.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 29.09.2012. 16.35

    Tieši dombrovskīša laikā izbraukšana sasniedza apogeju!
    NEKAS netiek darīts, lai tos motivētu atgriezties!!!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 29.09.2012. 16.50

    Dzeri!
    Kāpēc aizmirsti, ka trekno gadu pašā apogejā Kalvīša valdības sili dalīja tieši Vienotības kodols jaunlaicēnu izskatā?????????
    Latvijas Republikas valdības sastāvs 2004.gada 2.decembris – Valdības pilnvaru izbeigšanās – 07.11.2006.
    Ministru prezidents Aigars Kalvītis (TP)
    Linda Mūrniece (JL)
    Krišjānis Kariņš (JL)
    Solvita Āboltiņa (JL)
    Einars Repše (JL)
    Artis Pabriks
    Aigars Štokenbergs
    Jānis Reirs (JL)
    Ainars Latkovskis (JL)

    Tieši šie varoņi tautai būtu jāzina budžeta deficītu sakarā, apstāklī, ka pirms krīzes netika taupīts, tieslietu ministre bija tieši Solvita, starp citu!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 29.09.2012. 17.12

    …aivarsk…trekno gadu apogeja bija 2007., 2008 gads….

    – “Latvijā 19% iedzīvotāju cieš no smagas materiālās atstumtības (deprivācijas), kas ir trešais augstākais rādītājs Eiropas Savienībā pēc Rumānijas un Bulgārijas, liecina ES statistikas biroja “Eurostat” pirmdien publiskotie dati. Dati apkopoti par 2008.gadu – par laiku, kurš tiek dēvēts par trekno gadu apogeju.

    Saskaņā ar tiem skaitliskā izteiksmē smagu materiālo atstumtību izjūt 425 tūkstoši mūsu valsts iedzīvotāju.

    Eirostatistiķi kā smagu materiālo atstumtību definē stāvokli, kad cilvēks materiālu iemeslu dēļ nevar atļauties vismaz četras no deviņām dzīvei nepieciešamām lietām.” /financenet.lv/

    …425 tūkstoši!!! pašos treknākajos gados!!!….

    …esi uzmanīgāks ar datu piesaukšanu….:)

    P.S. …trekno gadu inflācija – 2007.gadā 14,1%, 2008.gadā 10,5%….

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 29.09.2012. 18.37

    Aivaramk- viss vienā kalvīšputrā gan , nezin kāpēc 2004. gads, kad Latvijas ekonomika gāja uz augšu, bet inflācija bija 2% līmenī, gan papildus iekasēja vairākus simtus miljonus budžetā.
    Der atgādināt šim Aivaram K, ka pēc viņa nosauktās 2004 . gada MK, par ministru prezidentu kļuva Emsis ar citu MK, kura laikā sākās inflācijas uzvaras ceļš augšup! Tikai pēc tam to Emša putru vēl stiprāk savārīja Kalvītis&co!
    Ne jau nu visiem ir tik vāja atmiņa kā šim Aivaramk.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 28.09.2012. 09.36

Tā arī ir, ka pašreiz Latvijā nav alternatīvas Dombrovskim, kā Latvijas premjeram. Valdis ir cilvēks, kurš nestreb karstu un prot runāt un darīt visu ar vēsu galvu un karstu sirdi.
Diezin vai Vienotībā ir cits tik erudīts premjera kandidāts, un diezin vai tāds ir kādā citā partijā, bet, ja ir, tad lai tiek nosaukts.
Protams, ka Dombrovskis nav mesija un tas nebūt arī nav slikti: viņš ļauj un arī vēlas, lai citi no varā esošajiem, paši domā un arī lemj savā nozarē.

+32
-6
Atbildēt

6

    Una Grinberga > austrisv 28.09.2012. 11.03

    @Bet
    Tā ir. Pašlaik neviens nespēj būt tik konsekventi stabils kā Dombrovskis (kas spēj strādāt jebkādas koalīcijas sastāvā), bet gribu piezīmēt, ka aug un attīstās labs premjera kandidāts – Pavļuts – viņam gan vēl pietrūkst iekšpolitiskās un ārpolitikas pieredzes. Tomēr viņa komunikācijas stils un arī idejas ir konkrētākas un vienkāršākas nekā Dombrovskim.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    Andris > austrisv 28.09.2012. 11.05

    Vilks arī varētu būt premjers.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 28.09.2012. 11.26

    @agrunte
    Oi, nē… viņam nav “aknas”, bet kā FinMins ir tiešām profesionāls!

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 28.09.2012. 11.32

    Pavļuta jājamzirdziņš patreiz ir zaļā enerģija – sen nobriedis jautājums. PAr pārējo man grūti spriest, bet domāju ,ka viņu vairāk vada nekā viņš pats iet savu ceļu.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 28.09.2012. 13.30

    “Oi, nē… viņam nav “aknas””
    Nesaki viss. Dombrovskis ir lielisks piemērs, ka cilvēki var būtiski izaugt un attīstīties. Šobrīd neviens, pat vislielākais nelabvēlis, nelietos teicienus “sabrauktais ezītis” un “lāchuks” attiecībā uz Dombrovski. Jo saprot, ne kādam tas šķitīs atbilstošs, ne – smieklīgs.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 29.09.2012. 16.33

    Urā, urā!
    Nav alternatīvas, lai dzīvo lielais Vadonis!!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

buchamona 28.09.2012. 09.26

Ceru, ka daļa komentētāju nepalaida garām divas lietas – Dombrovskis intervijā skaidri norādīja uz partijām, kuras varētu būt tās, kas lobē ” oligarhu” intereses LV, un Dombrovskis vairāk kārt uzsvēra – NA ir valdošās koalīcijas sastāvdaļa. :)) Ceru, ka Raudseps to pastāstīs arī Ozoliņam :))

+14
-9
Atbildēt

14

    mary75 > buchamona 28.09.2012. 10.08

    Dombrovskim jābūt diplomātam, viņš taču nedrīkst teikt, ka koalīcijas partija NA arī lobē Lemberga interses, vismaz, par Bērziņu tas ir visiem zināms fakts, un kurš tad to Bērziņu uzspieda, ja ne Dzintars?
    Viņš jau nedrīkst par to NA neko sliktu teikt, zēni atkal “uzmetīs lūpu” , viņi mums tādi emocionāli nestabili,un, kā kompensāciju, prasīs, dabiski, vēl vairāk naudas savai pašreklāmai.

    +24
    -14
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 28.09.2012. 10.19

    prasīs, dabiski, vēl vairāk naudas savai pašreklāmai.
    ———–
    Man, savukārt, šķiet, ka Valdas Zatleres partijas beidzamo mēnešu reformu bums ir visriktīgākā pašreklāma. Pat Kažoks no providus atzīst (izmuldējās ono), ka ZRP nav kur atkāpties un tagad “jādragā uz pilnu klapi”, ka vel ir cerība ielīst RD utt.

    +12
    -20
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 28.09.2012. 10.39

    dzeris – vēl jau bija laba piebilde par Lūsi :)

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 28.09.2012. 10.52

    nu un?
    ņemot vērā pašreiz notiekošo karstu diskusiju starp SC un V, skaidrs, no kā mājieniem kājas aug. Tuvojoties pašvaldību vēlēšanām, ne to vien dzirdēsim.

    Un protams, ka V.D. atgādina par NA, jo tas arī mājiens NA, ka ja daudz lēkās, vairs nebūs koalīcijā.

    Jo pašreiz V ir ļoti izdevīgā situācijā. ZZS ir labs atgādinājums gan PR gan NA, ka viņus ir pret ko nomainīt. Un tas, ka deva naudu ZZS prasībām, ir skaidrs signāls PR un NA. Jo citu variantu koalīcijai nav. PR ar NA un ZZS nav reāls variants, SC+PR arī (kaut vai balsu skaita dēļ). Pluss Vienotībai ir azotē Olšteina sešinieks.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 28.09.2012. 11.32

    klusais –

    Vai nevarat, lūdzu, pāris teikumos raksturot, kāda, Jūsuprāt ir problēma ar to Lūsi? Viņš ir labs, slikts, kompetents, nekompetents, vai pārstāv Lemberga intereses, Latvijas intereses, latviešu intereses, savas intereses?

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 28.09.2012. 11.51

    Haris – publiski skaļākais process bija Jelgavas siltuma maksātnespējas lieta. Protams juridiski viss beigās bija ok, bet aiz restēm tika nedaudz pabija . No nepubliskajiem stāstiem ir neprincipialitāte un sava labuma gūšana . Tas arī bija viens no iemesliem ,kapēc visiem spēkiem centās nepieļaut viņam kļūt par krājbankas administratoru.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 28.09.2012. 12.04

    klusais –

    Paldies!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 28.09.2012. 12.10

    klusais: sava labuma gūšana
    ——-
    tagadējais administrators nekādu labumu sev negūs? Runā, ka viņa kopīgie ieņēmumi visā KB maksātnespējas laikā varētu būtu 20 milj. latu

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 28.09.2012. 15.54

    andza – sava labuma gūšana bija domāta nedaudz savādākā plāksnē… Neiedziļinoties niansēs man kādam labam paziņam bija sekojoša pieredze ar šo kungu – kungs ar klientu bija atnācis kārtot pie paziņas kaut kādus klienta jautājumus. Pēc sarunām kungs sazinājās ar paziņu un vienkāršoti piedāvāja uz klienta nedaudz vēl “uzvārīties” , peļņu protams sadalot :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 28.09.2012. 18.19

    klusais
    Viena tante(SC aktīviste) teica…

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 29.09.2012. 10.28

    articulus – tā nebija viena tante , tas bija labs paziņa, kurš pastāstīja savu nevis cita atgadījumu.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 29.09.2012. 10.35

    klusais
    Vai tādā gadījumā nebija jādodas uz KNAB, nevis jāizplata ziņas caur saviem paziņām, alkašiem?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 29.09.2012. 10.46

    articulus – paziņas alkaši :) , kuri tie būtu ?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > buchamona 01.10.2012. 10.06

    Dombrovska ”veiksmes stāsts” – valsts parāds 5.7miljardi Ls, 250000 darbspējīgo aizbraukšana no valsts, bezdarbs, nabadzības padziļināšanās, pensionēšanās vecuma palielināšana, sabiedrības novecošana, kvotu sistēma, kas ierobežo iedzīvotāju pieejamību valsts apmaksātajai medicīnai, sagaidāma pieaugoša imigrācija, izmirstoši lauki, kur daudzviet nav pat ģimenes ārsta, nodokļu celšana (zemnieku subsīdiju un peļņas, noguldījumu-depozītu aplikšana ar nodokli), Latvenergo tarifu palielināšana.
    Pie ”veiksmes stāstiem” pieder arī likumīgā zagšana AirBaltic jomā izmantojot Krājbankas bankrotu, Hipotēku bankas uzdāvināšana skandināviem.
    Dombrovska valdības veiksmes stāsts ir arī geju un lesbiešu praidu, kā arī anarhistu-huligānu atbalstītājs Rimševičs, „reformatori” Ķīlis un Sprūdžs, Loskutova un Viņķeles tandēms algu celšanā savējiem, Vilka netaisnīgā un politiskā pieeja nodokļu pārdalē pašvaldībām, Āboltiņas „godīgie” balsojumi par likumiem kas saistīti vīra firmu, Circenes profesionālās biznesa intereses ar „naudu seko grūtniecēm” un riskanto citviet Eiropā neesošo apdrošināšanas plānu, Gremdes neprofesionalitāte un subjektīvums pret ierēdni, bieži vien neadekvātā rīcība, kā arī slavenie nodokļu optimizētāji Zaķis, Štokenbergs, Kampars.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

inesite15 28.09.2012. 09.12

Kas butu šaubījies – pie apstākļiem, kad “Tu-104” – samij bistrij samaļot …

+1
-10
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam