Jauno vilcienu iepirkuma summa varētu samazināties līdz 170 miljoniem eiro
23Saistītie raksti
Īsumā /
4. augusts
Latvija vienā lappusē
Jauns bizness /
7. aprīlis
Multiinstrumentālisti
Radars /
13. marts
Radars Latvijā
Īsumā /
6. decembris 2021
Latvija vienā lappusē
Komentāri (23)
Juris Millers 08.08.2012. 13.36
Man personīgi daudz labāk patiktu, ja tiktu iegādāti tikai elektrovilcieni un arī tiktu elektrificēts viss atlikušais vilcienu ceļu tīkls – lai eletrovilcieni varētu kursēt līdz Daugavpilij, Rēzeknei, … Dīzeļnieki ir savu ēru nokalpojuši. Lai, varbūt, kravas vilcieniem viņi paliek (lai arī tur varētu padomāt par alternatīvām).
0
Rudīte Krūmiņa 07.08.2012. 23.36
Neviens vēl tā arī nav pamatojis kāpēc tie vilcieni ir nepieciešami.
Vai tos pa kravas sliedēm sāks ātrāk laist?
Vai jau esošie vilcieni nevar pabraukt ātrāk?
Vai tajos būs augstākas drošības tehnoloģijas? (šaubos)
Paliek neatbildēts jautājums par to kur tika norakts RailBaltic projekts? Kāpēc nav dzirdēts, ka tas tiek projektēts, sakārtotas īpašumtiesības? Kad būs rezultāts? Vai par to kāds ir atbildīgs?
3
grislits > Rudīte Krūmiņa 08.08.2012. 09.46
nejauc kopā dažādas lietas. Šiem vilcieniem nav nekāda sakara ar Rail Baltica. Un ja ar kravas sliedēm bija domātas sliedes platumā kādas tās ir pie mums un bijušajā PSRS, tad jā – šie vilcieni brauks pa šim “kravas” sliedēm :)
Rail Baltica būs atsevišķi sliežu ceļi Eiropas platumā, cik atceros.
0
Rudīte Krūmiņa > Rudīte Krūmiņa 08.08.2012. 11.19
Protams, ka vilcieniem nav sakara ar Rail Baltica, bet jautājums ir par to kādas ir alternatīvas kam tā nauda varētu tikt izlietota.
Varbūt ka tie vilcieni ir vajadzīgi. Bet varbūt ka no tiem nebūs nekāda labuma, jo sliedes būs tādā stāvoklī un tik noslogotas, ka braukšanas ātrums būs tāds pats kā jau esošajiem vilcieniem?
Vecais sliežu platums ierobežo konkurenci. Varbūt sākt likt universālas sliedes un vilcienus iepirkt lielākas konkurences apstākļos? Vai plato riteņu ražošanā tiks izmantotas tik pat modernas, drošas un pasažieriem komfortablas tehnoloģijas, kā Eiropas standartu riteņu bāzēm?
Vai iegādājamo vilcienu konstrukcijā tiks izmantoti visi pārbaudītie risinājumi pasažieru drošības nodrošināšanai?
Vai vilcieni bremzēšanas enerģiju atgriezīs elektrotīklā?
Tie ir tikai daži jautājumi, kas man kā nodokļu maksātājam un iespējamam vilcienu pasažierim interesē. Man interesē, lai naudas iztērēšana nav pašmērķis, bet gan pārdomāts ieguldījums.
0
Juris Millers > Rudīte Krūmiņa 08.08.2012. 13.33
Ātrums ir sīkums. Pasažieru komforts ir svarīgāks. Normāla gaisa kondicionēšana, tualetes, vieglāka izkāpšana un iekāpšana, detalizēti informācijas tablo, ērtākas sēdvietas, mazāka vibrācija un troksnis, … Salīdzini vecos Rīgas tramvajus ar jaunajiem. Ātrums ir sīkums.
0
smurrisrenaars 07.08.2012. 22.12
Arī 170 miljoni krievu mafijai būs brangs kumoss. Kremlis dabūs vismaz 10%.
0
Janka, Janic 07.08.2012. 18.16
… un tas viss , vai pat vairaak bija paredzeets prastai nozagšanai , zagļu apetiite ir neizsmeļama , normaali tiesiskaa valstii noteikti izmekleetu un atrastu šiis afeeras organizeetaajus un iemestu aiz resteem , bet pie mums tie vienaa mieraa pretendee uz valsts premjera amatu , baudot lielu pavalstnieku atbalstu , tiek nomineeti kaa labaakie politiķi , taadai valstij nav naakotnes , jaasaka paldies eksprezidentam Zatleram par riikojumu No-2 , ar kuru var teikt ledus ir sakusteejies….
0