Pasažieru vilcienu iepirkums

16

Komentāri (16)

ivetao2007 30.07.2012. 10.36

Tas, ka Latvijā nebūves Eiropas ceļiem piemērtus vilcienus ir viena nagla Latvija zārkā. Un tos, kas pieņema lēmumus būvēt, cik saprotu, krievu platuma vilcienus Spēnijā, ir jāietupina fekaliju mucā. Kur VAIROGS, alis RVR, RAF. Godmani, kura vd;ibā izputināja šos uzņmeumsus jātiesā. Čehi spēja atjaunot savu ŠKODAu, palīgā ņemot vācu tehnoloģiju. Kapēc tā nenotiek Latvijā. Vajdzētu kā Ķīna, lur par kukuļpšanu, pardzēts nāves sods. Vai Somija,kur par kukuļošanu ņēmājs un devējs savai karjērai piesptiež simbolisku “nāves sodu”.

+1
0
Atbildēt

0

Juris Millers 30.07.2012. 09.45

28.06.2122 ? Ir patiešām vērienīgu prognozē to iepirkuma ilglaicību :)

0
0
Atbildēt

0

Lāsma Pudule 30.07.2012. 08.23

Es domāju ka Stadler loma šajā stāstā ir bišķiņ izpušķota un nenovērtēta, bet RVR centieni ir saprotami, jo līdzīgi kā Zasulauks, pēc vilcienu iepirkuma, ja šie uzņe’mumu “nepieliks roki” tam tad to nebūs vispār…. Bet par dokumentu izstrādāšanu… Igauņiem Stadler vienoto platformu izveidoja tikai pirms gada un drīz jau būs pirmie vilcieni gatavi… Stadler nespēja iesniegt gala konkursa varianu, pirms tam apzinoties risku, bija manipulācijas mēģinājums ar konkursa iznākumu. Par to liecināja iepiriekšējie Stadler izteikumi, kuru šajā raksta vispār nav…

+1
0
Atbildēt

0

janazakovica 29.07.2012. 12.36

pareizi..bet ko dara knab un citi..gul..vai piesedz..vai gaida komandu..bet taas var ari nebut..jo lielie var vienoties..

+1
0
Atbildēt

0

janazakovica 28.07.2012. 16.18

kur liks veco bet izremonteto vilcienu juru..?pareizi pa limonadi pardos kadai krievijas firmai..bet kiniesi vai indija vienalga samaksatu piecreiz vairak.

+2
-1
Atbildēt

0

buchamona 28.07.2012. 09.05

Man šajā stāstā vairāk interesē tas, cik lielā mērā apstiprināsies IR uzturētā sāga par to, ka G. Bērziņa atkāpšanās iemesli ir meklējami šī vilcienu iepirkuma sakarā.
Es neesmu nekāds Bērziņa fans un īpašs NA karsējs :),man viss šis stāsts interesē galveno kārt tādēļ, ka es lasu portālu un žurnālu IR un IR uzturētā versija par G. Bērziņa atkāpšanās iemesliem man šoreiz ir kļuvusi par tādu kā lakmusa papīru IR sniegtās info ticamības testēšanai vispār, taču pagaidām nekā konkrēta šajā sakarā, tikai kārtējie zīmīgie minējumi :))

+6
-4
Atbildēt

5

    Nellija Ločmele > buchamona 29.07.2012. 09.44

    Kas, jūsuprāt, būtu apstiprinājums šādai versijai? G.Bērziņš to nemūžam neteiks, un citi iesaistītie arī ne. Ir vairāku faktoru kopums, kas par to liek domāt, un, rakstot par šo versiju, IR tos ir izklāstījis.
    Vēl jau daudz ko parādīs CAF stāsta turpinājums.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 29.07.2012. 10.14

    IR šo versiju pasniedza ar ļoti lielām pretenzijām uz ” vienīgo patiesību”, tādēļ tiešām gaidu kā noslēgsies šis stāsts.
    G. Bērziņš, atkāpjoties no ministra posteņa, viens pats – bez NA frakcijas atbalsta nebija spējīgs sašūpot valdību. Tā tad,pēc šīs versijas iznāk, ka ne tikai G. Bērziņš, bet visa NA ir nelieši, kuru plānos bija šī iepirkuma kontekstā gāzt valdību. Tā ir smaga apsūdzība, kuru tik vienkārši ” piemirst” vairs nedrīkst, tas vnk vairs nav iespējams. Ir radusies situācija no kuras ir tikai divas izejas – vai nu jāpierāda, ka tieši šāds scenārijs tika veidots, jeb šī versija publiski ir jāatsauc.
    Pagaidām, cik esmu varējis no mediju sniegtajām ziņām saprast, nekas par šādu NA noziedzīgu ieceri neliecina. Visi notikumi, kuri turpmāk risinājās ap TM, skāra citas, dažādas sīkas pretrunas koalīcijā, bet ne vilciena iepirkumu.

    Var jautāt, vai ir adekvāti koalīcija domstarpības risināt šādā veidā, man šķiet, ka nē – bet tas ir arī viss, kas pagaidām ir sakāms šajā sakarā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 29.07.2012. 10.55

    Anita Brauna. Putina Krievijā pie visām nebūšanām vaino amerikāņu imperiālistus, IR rekcijā – NA. Vai tiešām tiesiskuma koalīcija /protams bez NA/ bija tik akla, ka neredzēja, ka no līguma summas gandrīz 2/3 sastāda piekabinātie vilcienu ekspluatācijas izdevumi? Tagad Vilks ieraudzījis zelta vilcienus, kurus IR jānoraksta uz NA kaitniekiem…Mērķis vecais – par katru cenu koalīcijā iešmugulēt SC?:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 29.07.2012. 11.29

    Pilnīgi pievienojos Anitai Braunai , ka nez vai kāds būtu gatavs klāstīt apstiprinājumu , ka demisija ir saistīta ar izvirzīto versiju. Redzēs kā viss attīstīsies . Kā notikumus ietekmēs tas , ka RVR ir pārfinansējies. Bet nu Bērzina oficiālā demisijas versija joprojām izraisa smaidu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 29.07.2012. 11.48

    Anita Brauna. Kas, jūsuprāt, būtu apstiprinājums šādai versijai? G.Bērziņš to nemūžam neteiks, un citi iesaistītie arī ne.
    _____________________
    Apstiprinājumam der tikai fakti. Ja notiesāšanai derētu tikai vainīgā atzīšanās, tad demokrātiskā sabiedrībā cietumi būtu tukši. Cita lieta Staļina valstī, kur spīdzināšanā panāktā atzīšanās kalpoja par pamatu spriedumam. Pagaidām IR par PV iepirkumu galvenokārt publicējis spekulācijas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

juhans 27.07.2012. 19.02

Toreiz, kad atklātībā parādījās tikai drupačas no ziņām par vilcienu iepirkumu, pat ar neapbruņotu aci bija saskatāms, ka tur kaut kas “nelabi ož”. Tagad, redzot līdz šim plašāko pārskatu, pārņem šausmas.

Kaut vai par šo: “PV un CAF sarunās apspriesta iespēja vilcienu iepirkumā RVR vietā kā apakšuzņēmēju iesaistīt citu Latvijas uzņēmumu, kas būtu tehniski un finansiāli spējīgs to īstenot”.

Iesaistīt citu uzņēmumu, nezinot, vai tāds vispār ir.

+3
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 27.07.2012. 18.02

kas var buut liigumaa sleepjams un no kaa??? nepietiek ar to ka labuma guveeju var tikai mineet? … valsts nozadzeeji nedomaa rimties , kautarii kriminaallietu vezums jau pamatiigs , vajag taču beidzot viņu mest aiz resteem …

+2
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam