Pēc “Ir” eksperimenta ierosinātajā lietā turpinās izmeklēšana

45

Komentāri (45)

Egitazz 23.07.2012. 11.12

un beidzot par pašu rakstu. Var piekrist ministram, ka tagad tieši tajā vietā tirgoņi droši vien nebūs sastopami pēc tādas publikācijas. Ja viņi protams, nav galīgi idioti.

0
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 22.07.2012. 22.41

Vēl viena ziņa, kuru IR.lv nav pamanījis.
—-
Krievijas IA Regnum ziņo, ka 19. jūlijā organizācijas “Alternatīvā izvēle” (Latvija) valde nolēmusi iekļauties starptautiskajā kustībā “Internacionālā Krievija”. Kustībā individuāli nolēmuši iestāties “Alternatīvās izvēles” biedri Dmitrijs Čubukovs, Normunds Ozoliņš, Jevgeņijs Okss, Guntra Vīksna un Andžejs Zdanovičs. “Mūsu mērķis – uzbūvēt Latviju visiem tās iedzīvotājiem, neatkarīgi no viņu tautības. Tāpēc mums ir tuvas “Internacionālās Krievijas” idejas”, aģentūrai Regnum paziņoja “Alternatīvās izvēles” pārstāvis.
http://regnum.su/news/fd-abroad/1553492.html
Pašas “Internacionālās Krievijas” vietnē starp Latvijas internacionālajiem “alternatīvistiem” pieminēts arī Kaspars Dimiters
http://evrazsojuz.ru/?p=405
bet Regnum ziņā viņa vārda nav.
——
Par minēto personu iepriekšējo darbību
http://www.ir.lv/2012/1/24/ludz-vertet-zatlera-rikojuma-nr-2-atbilstibu-satversmei

+7
-1
Atbildēt

0

Andris 22.07.2012. 16.36

Nepatīk man mūsu policijas priekšnieks, kaut kā stipri atgādina sovoku miličus. Un neticu, ka tik resns tips var būt labs darbinieks, viņam tak liela svara dēļ pat pakustēties grūti – piemēram, paņemt no plaukta kādu mapi ar dokumentiem vai grāmatu. Man ir aizdomas, ka viņš ir slinks un stulbs vienlaikus. Karikaturisks krievu žandārms no Čehova lugām. Un piedevām ar medaļām apkaries, kā kāds 9. maija okupants.

+8
-3
Atbildēt

0

andris902 21.07.2012. 17.38

…nu,ko!…ja jau šeit visi pārpublicē interesantas ziņas – tad šī varētu būt viena no ļoti amizantām ziņām….mums patiesi ir paveicies ar Kultūras Ministri…:)

-“Kultūras ministre Žaneta Jaunzeme-Grende (Nacionālā apvienība) nākamnedēļ uzaicinājusi uz tikšanos jauno izpildītāju festivāla “Jaunais vilnis” rīkotāju Krievijas komponistu Igoru Krutoju, lai pārrunātu pasākuma finansiālo ietekmi uz Latvijas ekonomiku.

“Es ar Krutoja kungu gribētu runāt tikai par vienu lietu ‒ es gribu zināt, cik konkrēti naudas paliek Latvijā. Ja nauda Latvijā nepaliek, tad kāds tur nodarbojas ar labdarību,” intervijā aģentūrai BNS pastāstīja ministre. Atbilde par tikšanos no Krutoja gan pagaidām vēl neesot saņemta.

Jūrmalas domes priekšsēdētājs Gatis Truksnis iepriekš intervijā aģentūrai BNS sacīja, ka “Jaunais vilnis” Latvijas ekonomikai ienes apmēram 10 līdz 12 miljonus latu.

Jaunzeme-Grende “Jauno vilni” uzskata par tipisku radošo industriju un salīdzina to ar ārvalstu filmām, kas tiek uzņemtas Latvijā. “Mums ir ļoti labi piemēri, kā Latvijā veido Japānas, Korejas, Francijas, Indijas un citu valstu filmas. Viņi izmanto Latvijas filmēšanas paviljonus, un mēs uz to nopelnām, ēdinot, šujot, izgatavojot rekvizītus un veicot citus darbus. Šeit “Jaunais vilnis” izmanto paviljonu ‒ Dzintaru koncertzāli ‒, lai raidītu uz Krieviju un citām krieviski runājošām valstīm, nosacīti sakot, filmu “Jaunais vilnis”,” teica ministre.

“Mans jautājums ‒ cik daudz naudas paliek Jūrmalai un dažādiem servisa devējiem? Šis skaitlis mums pagaidām nav zināms. Nākamnedēļ esmu aicinājusi Krutoja kungu uz tikšanos, lai pārrunātu šo jautājumu,” viņa paskaidroja. Ministre norādīja, ka uz līdzīgu sarunu nākamnedēļ aicinājusi arī mūzikas un mākslas festivāla “Positivus” rīkotājus, lai iepazītos ar to, kā festivāls pelna un kāda ir tā panākumu atslēga.

Apmeklēt “Jauno vilni” ministre gan neplāno. “Es izmantoju katru brīvu brīdi, lai būtu kopā ar ģimeni un dabā,” viņa atzina.

Jau vēstīts, ka konkurss “Jaunais vilnis” šovasar risināsies no 24. līdz 29.jūlijam. Latviju šogad konkursā pārstāvēs vokālā grupa “Framest”.”
/delfi.lv 21.07.2012./

+10
-6
Atbildēt

2

    juhans > andris902 23.07.2012. 08.44

    zanE
    Kas šeit amizants? Varbūt Jums tāda savdabīga humora izpratne? Mēdz būt cilvēki, kuri atstāsta notikumu, kurš viņuprāt ir “amizants”, un, ja neviens cits nesmejas, tad vismaz paši glābj situāciju, palaižot smiekliņu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > andris902 23.07.2012. 11.10

    Es ar Krutoja kungu gribētu runāt tikai par vienu lietu ‒ es gribu zināt, cik konkrēti naudas paliek Latvijā
    =====
    jāsaka, ka samērā dīvaina izvēle, kam uzdot jautājumus. Krutoja pienākums rēķināt, cik nopelnīs viesnīcas un kafejnīcas?

    Bet par to, cik nopelna festivāla rīkotāji..baidos, ministrei eleganti paskaidros, ka tas ir komercnoslēpums.
    Un vai ministre pieprasīja informāciju no Džekija Čana, cik viņš nopelnīs ar savu filmu?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.07.2012. 13.17

Drošības iestāžu un izmeklētāju kauna traips

…………..,Neilgi pirms slepkavības – 2001. gada maijā – J. Laukroze nolasīja spriedumu trim Krievijas nacionālboļševikiem, kuri bija apsūdzēti terorismā. Uzkāpuši Pēterbaznīcas tornī un izkāruši savu pēc nacistu simbolikas parauga veidoto karogu, radikāļi piedraudēja izmantot līdzi paņemtās granātas (par laimi, tās izrādījās viltotas). Diviem apsūdzētajiem tika piespriests 15 gadu cietumsods, trešajam līdzdalībniekam – brīvības atņemšana uz pieciem gadiem.

Sprieduma nolasīšanas brīdī klāt bija arī vietējie nacionālboļševiki un V. Lindermans solīja, ka nu “Latvijā līs asins jūra!”.

Var jau teikt, ka tā ir tikai sakritība, bet pēdējos gados Latvijas tiesas ir vairījušās no bargiem spriedumiem personām, kas apdraud Latvijas neatkarību un drošību. Spilgtākais piemērs ir tieši V. Lindermans, kurš attaisnots par aicinājumu veikt valsts apvērsumu un nelikumīgu sprāgstvielu glabāšanu. Turklāt tiesa pat lēmusi, ka par nepamatotu apsūdzību viņam pienākas kompensācija. Lindermana triumfs iedrošinājis pārtraukt agrāko slapstīšanos un pārnest politisko darbību jaunā līmenī, kam valstiskā līmenī nekādi šķēršļi nav likti. Nupat Uzņēmumu reģistrs piekritis reģistrēta viņa partiju “Par dzimto valodu”.

Starp citu, arī J. Laukrozes notiesātie nacionālboļševiki piespriesto sodu neizcieta – pēc laika viņi tika izdoti Krievijai un tur atbrīvoti.

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=355554:kauna-traips&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+9
-4
Atbildēt

0

janazakovica 20.07.2012. 21.26

tas tikai pierada ka policija latvijaa ir tikai nosaukums..un milicis kurs peksni tapis par ministru ir tads pats sistemas auglis..kurs sanem naudu par bezjedzigu procesu un ne par konkretu rezultatu..protams ka vinam kadam bus jasakarto uzvara liel iepirkuma konkursos …padomju laikaa visiem bija zinams ka tie kas negrib neko darit iet stradat uz miliciju..kas mainijies.?

+5
-2
Atbildēt

0

Inga Vītola 20.07.2012. 19.51

biju lasījis šo rakstu un vēlos teikt, ka tas bija tāds izteikti diletantisks attiecībā pret pētāmo jomu. Ne parāk sen arī Neatkarīgā aktualizēja jautājumu, ka blakus Āboltiņas privātmājai, neskatoties uz drošības dienesta pastāvīgo klātesamību, netraucēti gadiem ilgi strādā alkohola točka. No NRA raksta laikam vajadzēja sākt domāt, ka tagad spīkeres miesassargiem būtu blakus mājā caurlaižu režīms jāievieš. Smieklīgi. Arī IR rakstā – baigais sasniegums, nopirkt kāsīti! Varētu padomāt, jebkurā citā pasaules valstī žurnālists nevarētu izdarīt to pašu. Protams, Irānā vai Ķīnā neriskētu – paliktu bez galvas. Bet kas attiecas uz konkrēto krimināllietu, tad tiešām nevajag izlikties par muļķīšiem, Kozlovskis visu pateica pareizi. Ja ļoti gribas rakstīt par kādu tēmu, tad vajag pirms tam nedaudz kaut ko noskaidrot, un tad būtu zināms, ka lietās par narkotiku realizāciju notiesājošus pierādījumus var iegūt tikai operatīvā eksperimenta laikā. Tā kā ierosinātā lieta var mierīgi turpināt čučēt plauktā un gaidīt noilgumu.

+12
-9
Atbildēt

0

smurrisrenaars 20.07.2012. 18.12

Policija taču dara to,ko krievu mafija liek darīt.

+4
-5
Atbildēt

0

Sanšains 20.07.2012. 16.56

Labprāt ir.lv redzētu publicētas arī šādas ziņas:)

1. Pusgada laikā likvidējamās Latvijas Krājbankas administrators [atgādināšu: tas nav sliktais Lūsis no NA – Haris] un tā palīgs atlīdzībā saņēmuši kopumā 1,529 miljonus latu.
http://www.diena.lv/bizness/finanses/krajbankas-administrators-jau-miljonars-13958690

2. Saskaņā ar jaunākajiem socioloģisko pētījumu firmas SKDS datiem, jūnijā “Vienotības” reitings piedzīvojis lielāko kritumu vienā mēnesī, kāds jebkad fiksēts kopš šīs partijas izveidošanas.
(2012. gada 12. jūlijs)
http://puaro.lv/lv/politikas-raksti/-jurgis-liepnieks-vienotibas-reitings-junija-piedzivojis-lielu-kritumu

Šeit paši SKDS pētījuma rezultāti, kas ir spilgtā pretrunā ar ir.lv (2012. gada 2. jūlijā) publicēto virsrakstu “Jūnijā augusi “Vienotības” popularitāte” (“Latvijas faktu” dati).
http://puaro.lv/media/files/Part_062012.pdf

+12
-10
Atbildēt

32

    andris902 > Sanšains 20.07.2012. 19.55

    …Hari….Tu esi nokavējis!…pirms vairākām dienām kāds jau Tevi apsteidza ar pseidoaptaujas rezultātu paziņošanu….un arī saņēma atbildi…
    …bet Tu jau vari arī rīt to pašu pajautāt….

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 20.07.2012. 20.25

    Zane –

    Pseidoaptauja? Kāpēc “pseido”?
    Vai tad SKDS nav pietiekami leģitīms kaut ko pētīt? Manuprāt, “Irā” ne reizi vien ir redzētas arī SKDS aptaujas.

    Un kāda bija “atbilde” pirms tām pāris dienām?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 20.07.2012. 22.11

    Haris Labprāt ir.lv redzētu publicētas arī šādas ziņas:)
    ____________________
    Izslaukt no gos vairāk kā tā spēj dot?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 21.07.2012. 18.07

    …Hari….atbilde atrodama Tevis publicētajā saitē:

    – pētījumam pievienota piezīme: “Jāņem vērā, ka aptaujās noteiktie partiju reitingi attiecas uz visiem balsstiesīgajiem respondentiem, nevis tikai uz tiem, kas ir gatavi piedalīties vēlēšanās.”

    …tātad – Kaktiņš iejuties Dieva vietā un sadalījis 38,4% respondentu sniegtās atbildes “nezinu” un “vēlēšanās nepiedalīšos” pēc savas vēlmes, intuīcijas un goda prāta….

    …ja šādi notiek visas Kaktiņa kantora veiktās aptaujas, tad vairs nav jābrīnās par:
    – “42,6% iedzīvotāju uzskata, ka Latvija nespēj pastāvēt kā neatkarīga nacionāla valsts”….
    – “Vairāk nekā puse (56%) iedzīvotāju ir pārliecināti, ka iestāšanās ES veicināja ekonomisko lejupslīdi Latvijā”….
    – “71% uzskata, ka no Latvijas līdzdalības Eiropas Savienībā labumu gūst tikai neliela cilvēku grupa”….
    – “Dati uzrāda dziļu iedzīvotāju vilšanos ES: 78% uzskata, ka Latvija Eiropas Savienībā ir otrās šķiras valsts”….

    …kā arī pēdējais Kaktiņa paziņojums – “Sabiedrības sentiments virzās Saskaņas centra virzienā”….
    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/kaktins-sabiedribas-sentiments-virzas-saskanas-centra-virziena-13958614

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.07.2012. 20.09

    Zane:

    pētījumam pievienota piezīme: “Jāņem vērā, ka aptaujās noteiktie partiju reitingi attiecas uz visiem balsstiesīgajiem respondentiem, nevis tikai uz tiem, kas ir gatavi piedalīties vēlēšanās.”

    …tātad – Kaktiņš iejuties Dieva vietā un sadalījis 38,4% respondentu sniegtās atbildes “nezinu” un “vēlēšanās nepiedalīšos” pēc savas vēlmes, intuīcijas un goda prāta….
    =================================================
    Hm, hm, hmm…

    Vai tad esat redzējusi tādas aptaujas, kur vērtētu tikai to respondentu atbildes, kuri vēlēšanās piedalīsies un turklāt zina, par ko balsos? Visas aptaujas šajā nozīmē ir tādas, kā šī SKDS aptauja, un tieši tāpēc tantukiem, večukiem un ceļojošajam Zīgerista elektorātam ap vēlēšanu laiku šķiet, ka kārtējo reizi notiek zili brīnumi – jo vēlēšanās atbirst nepiedalījušos procents un katra partija saņem no aptauju rezultātiem atšķirīgu procentu.
    Šis negaidītais pavērsiens:) tantukiem, večukiem un ceļojošajam Zīgerista elektorātam bieži vien liek secināt, ka vēlēšanu rezultāti tiek masīvi viltoti.:)

    Tad nu uzmetīsim aci, ko tai manis atgādinātajai “”Vienotība” rullē!” aptaujai bija piebilduši “Latvijas fakti”:
    “Gandrīz trešdaļa aptaujāto jeb 29,8% atzinuši, ka nav izlēmuši, par ko balsotu. Salīdzinot ar maiju, neizlēmušo skaits ir nedaudz samazinājies – maijā tādu bija 32,2%. Bet 15,1% vēlēšanās vispār nepiedalītos.”
    http://www.ir.lv/2012/7/2/petijums-junija-augusi-vienotibas-popularitate

    Hmm, skat, arī Aivars Freimanis tātad ir “iejuties Dieva vietā”, vai ne? :)

    Bet īstenībā ir tieši pretēji – gan Kaktiņš, gan Freimanis uzsver, ka neizlēmušo/vienaldzīgo viedokli viņi nekādi NEINTERPRETĒ.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.07.2012. 20.24

    Domāju, Kaktiņš savu pētījumu ir veicis pēc Dzintara Zaķa izdarību atklāšanās, Freimanis acīmredzot – pirms. Ne velti starp abu aptauju publiskošanu bija apmēram 10 dienu. Tā ka viss ir tikai loģiski.

    Mana doma bija uzsvērt, ka “vienmēr patiesību meklējošais” “IR” pagalam dīvainā veidā ir izvairījies no šīs “Vienotībai” netīkamās ziņas publiskošanas – pretstatā tam 2. jūlija rakstam, kad kārtējo reizi varēja atļauties tendenciozās SPĒLES AR VIRSRAKSTIEM, izbazūnējot “”Vienotības” izrāvienu”. :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.07.2012. 20.35

    Zane:
    …kā arī pēdējais Kaktiņa paziņojums – “Sabiedrības sentiments virzās Saskaņas centra virzienā”….
    ==================================
    Man prieks, ka esat nobažījusies par iespējamo “SC” popularitātes pieaugumu un laikam arī par “ekspertiem”, kuri nekautrējas norādīt, ka jāsadarbojas ar “SC”.

    Atgādināšu, ka pirms un pēc pēdējām vēlēšanām par “SC” ņemšanu valdībā izteicās gan “Latvijas faktu” Aivars Freimanis, gan Klāvs Sedlenieks, gan Tālis Tīsenkopfs, gan Eduards Liniņš, gan Iveta Kažoka. Protams, arī Juris Rozenvalds. Tāpat arī Zatlers, Pabriks, Āboltiņa, Štokenbergs. Par Arņa Kaktiņa viedokli šajā jautājumā man nav informācijas.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 21.07.2012. 21.27

    …Hari….neesmu pārliecināta,ka vēlies sagrozīt faktus un “pētījumam” pievienoto piezīmi atstāj bez ievērības….tāpēc pieņemu – tas ir zināšanu trūkums….
    ….kā jau ievēroji, abas firmas uzrāda neizlēmušo procentu, tikai atšķirība tajā, ka Kaktiņa kantoris manipulē ar neizlēmušo balsu skaitu, to atvēlot katrai partijai pēc sava ieskata – faktiski pievieno, atņem, sadala “zilu gaisu”,jo šie respondenti savu izvēli nav izdarījuši….turpretī LF uzrāda tikai to respondentu balsis, kuri nosaukuši konkrētas partijas par kurām būtu gatavi savu balsi atdot un min arī neizlēmušo skaitu….šīs balsis nevar iekļaut “kopējā katlā”, jo tām nav “seguma”….
    …tad jau arī vēlēšanās varētu bojātās un tukšās aploksnes pēc CVK ieskata pievienot kādai partijai, jo ļautiņi tak vēlēšanās piedalījušies….

    ….to, vai Zaķa skandāls būs ietekmējis reitingus, mēs varēsim redzēt jūlija aptaujās, bet….būs uzmanīgi jāpaseko Kaktiņa kaktu kantora interpretācijām….

    …kāpēc IR šīs “pseidoaptaujas” rezultātus nepublicēja?….apskatot un izlasot aptaujas rezultātus – saprata ar ko Kaktiņš nodarbojas….:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.07.2012. 21.39

    Zane –

    Jūs esat… īpatnēja.

    Labi, beidzu šo disputu.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 22.07.2012. 11.19

    par “SC” ņemšanu valdībā izteicās gan “Latvijas faktu” Aivars Freimanis, gan Klāvs Sedlenieks, gan Tālis Tīsenkopfs, gan Eduards Liniņš, gan Iveta Kažoka. Protams, arī Juris Rozenvalds. Tāpat arī Zatlers, Pabriks, Āboltiņa, Štokenbergs. Par Arņa Kaktiņa viedokli šajā jautājumā man nav informācijas.
    ____________________ Tas pats vien ir- ar Kaktiņu.

    Kas savukārt aprāda, cik plaša sakņu sistēma ir izaudzēta SCenogrāfiskam uzvedumam valdībā. Tā nav vis uzaudzēta vienā vai divos gados.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 11.54

    SKDS aptaujā atsevišķās pozīcijās parādās 25% neizlēmušo un 13% to, kuri vēlēšanās piedalīties netaisās. Neviens viņu balsis patvarīgi nav sadalījis. Līdz atklātiem meliem jau nu gan nolaisties nevajag.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.07.2012. 14.05

    Šeloba –

    Gaidīju, vai vēl kāds pamanīs šo acīmredzami sagrozīto (pārprasto?) Zanes interpretāciju, t.i., vai kāds vispār arī apskatās pirmavotus, pirms liek “+” vai “-“.

    Paldies, Šelobas k-dze!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 14.25

    Gan jau zanE bija redzējusi arī “pirmavotu”, taču viņai piemīt nepārvarama tieksme izraut kādu frāzi no konteksta un uz šo teikumu balstīt visu argumentāciju, lai iztēlotu lietas tā, kā pašai gribētos tās redzēt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 23.07.2012. 14.35

    Atklāti sakot, man žēl Zanes. IR pirmsākumos, kad visi soļoja zem Vienotības karoga, cerot uz apvienības uzvaru, viņas komentāri gāja uz urrā. Šaubas radās, kad viņa uzbruka trejmeitiņām, kuras bija pret vienošanos ar SC, bet tālākie komentāri kļuva arvien dīvaināki…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 14.52

    lno

    Ko padarīsi, viss plūst, viss mainās…
    Uzjautrina kas cits – raksts bija par apšaubāmiem objektiem pie varas pārstāvju dzīves vietām un, attiecīgi, Kozlovska komentārs. Diskusija, kā parasti, ievirzijās ierastajās sliedēs…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Sanšains 23.07.2012. 14.59

    Kaktiņ Kantoris.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 23.07.2012. 15.00

    …zirneklienei allaž bijušas grūtības ar lasītā uztveri, bet Hara vēlme “pietēlot” izraisa izbrīnu…..

    …tāpēc skaidroju vēlreiz – lielākiem burtiem – aptaujā piedalās 1000 respondentu, no tiem 38% nav izdarījuši savu izvēli, tāpēc sniedz atbildi “nezinu” vai “vēlēšanās nepiedalīšos”….tātad vēlēšanās piedalīsies un par konkrētām partijām gatavi savas balsis atdot 62% respondentu….

    …SKDS balsis sadala uz visiem 1000 respondentiem, neņemot vērā, ka 38% respondentu nav konkrētas atbildes, to apliecina “pētījumam” pievienotā piezīme: “Jāņem vērā, ka aptaujās noteiktie partiju reitingi attiecas uz VISIEM balsstiesīgajiem respondentiem, NEVIS TIKAI UZ TIEM, KAS IR GATAVI PIEDALĪTIES VĒLĒŠANĀS”…..

    …hmmm…kā Kaktiņš var izzīlēt,ko domā 38% neizlēmušo?….
    …tāpēc arī ir tik liela atšķirība LF un SKDS aptaujās, jo LF korekti paziņo iegūto rezultātu no tiem respondentiem, kuriem ir skaidra izvēle, bet SKDS strādā uz tādu auditoriju kā zirnekliene un Haris, kuriem par iegūtajiem datiem nav priekšstata vai vēlmes atzīt, ka ar viņiem tiek manipulēts…..

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 23.07.2012. 15.05

    ….zirnekliene….”Uzjautrina kas cits – raksts bija par apšaubāmiem objektiem pie varas pārstāvju dzīves vietām un, attiecīgi, Kozlovska komentārs. Diskusija, kā parasti, ievirzijās ierastajās sliedēs… ”

    …vai tad Tavs komentārs par raksta tēmu arī izdzēsts???…briesmoņi – tā IR redakcija!…:)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.07.2012. 15.10

    Šeloba:
    Diskusija, kā parasti, ievirzijās ierastajās sliedēs…
    =======================================
    Laikam es esmu vainīgs. Atvainojiet!

    Raksta tēma mani nesaistīja, bet izteikties gribējās ļoti.:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 15.13

    “…hmmm…kā Kaktiņš var izzīlēt,ko domā 38% neizlēmušo?….”

    Viņš jau arī “nezīlēja”…

    Skaidrs, zanE ir interneta trollis, kurus lama savulaik ieteica nebarot. Sekošu šim ieteikumam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 15.14

    “Laikam es esmu vainīgs. Atvainojiet!

    Raksta tēma mani nesaistīja, bet izteikties gribējās ļoti.:)”

    Tikai konstatēju faktu – es jau arī tāda pati….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.07.2012. 15.15

    Zane –

    Izskatās, ka laikam tiešām PĀRPROTAT, nevis tikai izliekaties.

    Tāpēc, lūdzu, atveriet SKDS pētījuma rezultātus un saskaitiet procentu cipariņus, kas pierakstīti pie katras pozīcijas! Tā Jūs varētu nonākt pie atziņas, ka KOPĀ tie visi veido 100% – ieskaitot arī nekādi neinterpretētās neizlēmušo un vienaldzīgo atbildes.
    Tas ir, šis pētījums ir veikts gluži tāpat kā minētais “Latvijas faktu” pētījums – tāpat kā tiek veikti gandrīz visi tamlīdzīgi pētījumi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 15.24

    Zane neskaitīs, bet turēsies “kā partizāns” pie tās piebildes, lai varētu pasludināt Latvijas faktu rezultātus, kas ir labvēlīgāki Vienotībai, par vienīgo nepstrīdamo patiesību.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 23.07.2012. 15.26

    ….Hari….turpini “tēlot”?….tas ir galējais rezultāts ar Kaktiņa veikto “balsu sadalījumu”….ja tas tā nebūtu, tad arī šī piebilde nebūtu vajadzīga…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 23.07.2012. 16.13

    Sanšains > Sanšains 23.07.2012. 16.24

    Šeloba –

    Redzu, ka Jums ir taisnība. Un tomēr neticami.:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 23.07.2012. 16.30

    >Ino
    “IR pirmsākumos, kad visi soļoja zem Vienotības karoga,” – visi nesoļoja, jo es toreiz svārstījos, vai izvēlēties Vienotības vai VL karogu :o) Tā kā vairākas pazīmes jau toreiz deva iespēju izdarīt pieņēmumu, ka V varētu sākt draudzēties ar SC, es izvēli izdarīju par labu VL, un joprojām to nenožēloju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 16.36

    Haris

    Cilvēks kopumā ņemot ir irracionāla būtne, tā ka nemaz tik neticami nav.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 23.07.2012. 16.38

    Tipiņš

    Man bija tieši tāpat.
    P.S. Paskatījos to zanE’s norādi un nošausminājos – cik daudzi skaidrā prātā un pie pilnas saprašanas 10. 2010. bija gatavi brīvprātīgi doties uz “gaļas kombinātu”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 23.07.2012. 17.36

    zanE. Palasījos un ar gandarījumu varu konstatēt, ka man savas domas par SC nebija jāmaina, tādēļ nesaprotu, kas man būtu jāatsvaidzina:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 23.07.2012. 17.42

    Tipiņš. Malacis, bet es arī šobrīd neesmu sajūsmā par NA un balsoju tikai kā par nacionālās ideoloģijas nesējiem – līdzsvaram…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 24.07.2012. 10.04

    >Ino
    “bet es arī šobrīd neesmu sajūsmā par NA un balsoju tikai kā par nacionālās ideoloģijas nesējiem – līdzsvaram…” – piekrītu, viņi nav bez trūkumiem. Pie mums nu jau 20 gadus visu laiku bija jābalso par “mazāko ļaunumu”, un NA šobrīd ir vismazākais ļaunums, faktiski ir pat izrādījušies labāki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam