Poļu fanu plosīšanās laikā Liepājā aizturēti 16 cilvēki

68

Komentāri (68)

janazakovica 20.07.2012. 12.16

ta iet ka postpadomju poli seko anglu un citu piemeram kur miljardieru un futbola industrijas turetaju intresees vienkarso lauzu pratos fubols partaisits par religiju ar milzigas pelnas iespejam taas ipasniekiem …22 cilveki uz laukuma un viena bumba kura jaiesit stap diviem stabiniem…butu labak poli ar savam sievam plosijusies zem segam..un radijusi bernelus ta kompensejot katinaa tukstosiem nogalinatos virsniekus..

+3
-3
Atbildēt

0

dro 20.07.2012. 12.09

Atšķirībā no gļēvlatviešiem igauņi izrāda cieņu saviem leģionāriem:
http://www.newsru.com/world/19jul2012/eston_nazizm.html

+7
-4
Atbildēt

0

gstrazds 20.07.2012. 12.00

Jūs te vīri un sievas galīgi pārcepušies esat.

Šeit pavisam cits stāsts – pirms gadiem Liepājā Mediņi aizklapēja dzertuvi ar nosaukumu “Pablo”. Tas bija smags trieciens ikvienam liepājniekam, jo vēju pilsētas iemītnieki mīlēja piektdienās uzvilkt vecas drēbes, doties uz Pablo, lopiski piedzerties, izkauties, izvārtītīties pa deju grīdu, vienvārdsakot, lieliski atpūsties. Un, jūs tas droši vien īpaši interesēs, neatkarīgi no nacionalitātes.

Un nu, pēc ilgiem gadiem, Pablo gars uz vienu dienu bija atdzimis pilsētas ielās! Vakar Liepājā varēja pārdzerties, kauties, čurāt pa stūriem, atcerēties vecos labos laikus – pilsētā bija svētki!

+7
-10
Atbildēt

7

    buchamona > gstrazds 20.07.2012. 12.08

    Dāvids Vikmanis. Es, kā dzimis liepājnieks, kurš patstāvīgi un pastāvīgi šajā pilsētā ir nodzīvojis vismaz ceturdaļ sava mūža :), varu pateikt tikai to, ka Tu šobrīd apmelo manu dzimto pilsētu :) Esmu sēdējis arī Pablo, arī naktī, taču nekā tāda, ko Tu te zīmē, neatceros

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 20.07.2012. 12.10

    Es esmu jaunāks par Tevīm, man sanāk, ka pusmūžu Liepājā nodzīvojis esmu. Un švaki sēdējis esi laikam tai Pablo!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > gstrazds 20.07.2012. 12.15

    Dāvids Vikmanis. Vecumam šeit nav nozīmes. Vienkārši vajag izvēlēties kompāniju ar kuru iet uz krogu. Veca patiesība :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > gstrazds 20.07.2012. 12.17

    riņķī apkārt. Jūsu pretrunas viegli izskaidrot un saprast. Tu ar savu komāaniju uzvedies civilizēti, bet Dāvids ālējās, kāvās un čurāja, kur pagadās, tādēļ arī jūsu iespaidi un atmiņas tik dažādas:)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > gstrazds 20.07.2012. 12.19

    Ino. Ceru, ka Tu kļūdies, ja runājam par Dāvi :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gstrazds 20.07.2012. 12.21

    riņķī apkārt. Tolerance:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 20.07.2012. 12.47

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 20.07.2012. 11.44

Sveika Betija! Tev kaut kas misējies – komentārs atkārtots jau 4 reizes.

+1
-2
Atbildēt

3

    ilmisimo > dro 20.07.2012. 11.57

    IR varētu sarīkot koloniālā pantnmēra dzejas konkursu- kandidāti-
    kolopants , ebuna, alias, suprakodlarazvarots u. c.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 20.07.2012. 11.59

    Laicīgi pamanīju, paspēju izdzēst. Tas TELE 2 mobilais internets un mana neatlaidīgā vēlme izlabot gramatiskās kļūdas noveda pie šāda rezultāta :))
    Līdz pirmdienai!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.07.2012. 12.10

    lama. Ar trakiem tikai ar labu:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 20.07.2012. 11.08

>riņķī apkārt
“Laiks, kad ienaidnieki savā starpā brāļojās, ir sen pagājis.” – tikai mūsu tā saucamais prezidents to nevar saprast un cenšas “saliedēt” un “integrēt” kara veterānus.

+7
-1
Atbildēt

0

Egitazz 20.07.2012. 10.00

ja to izdarītu Krievijas fani, tad gan būtu tracis, arī komentāros:)))

+3
-11
Atbildēt

25

    Kaspars Špūle > Egitazz 20.07.2012. 10.13

    Neskumstiet.
    Krievu fani to darīja Polijā.
    Nevar jau gribēt visu uzreiz.
    Un vispār – mums pietiek ar Jauno vilni.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egitazz 20.07.2012. 10.16

    kolpants. Nu, ko Tu te pats uzprasies? :) Nevienam latvietim nevar būt pretenzijas pret krieviem, kuri dzīvo Krievijā. Viņi tur var darīt ko grib, pat staļinistu zvērības attaisnot, pat saistīt šos noziegumus ar savu nacionālo lepnumu un identitāti. Latvijā tas neiet cauri – tur tas sāls.

    Bet, kas attiecas uz pašiem ” faniem” – atceros, kad Liepājā bija tāda futbola komanda Zvejnieks, bet leišiem, aizmirsu jau kurā viņu pilsētā, bet LV pierobežā,Lietuvas futbola komanda Granitas, tad jau mēs arī braucām uz leišiem just līdz Zvejniekam un pie reizes ” zirga galvas” sist :) un otrādi – viņi brauca pie mums ar tādu pašu nolūku :). Mums toreiz likās, ka viss tas piederas pie lietas, ja runa ir par līdzjušanu :)) Lai gan – mums jau bija tolaik tikai kādi padsmit gadu, šitie poļi, kurus redzēju fotogrāfijās – vnk “aizkavējušies” – infantili ļaudis, kuriem nav nekāda sakara ar poļu tautu kopumā.

    koplant – nevajadzētu jau nu aizrauties ar tādām lētām provokācijām :)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 10.17

    bet sajūties starpību – lieta par petardes spridzināšanu stadionā un policijas viedoklis, ka tas nekas traks nav! re kas nozīmē starpība spridzināt petardi austrumnieciski mežonīgi vai rietumnieciski toleranti!

    P.S. par zīmēšanu uz māju sienām un dabisko vajadzību nokārtošanu Varšavas ielās gana nepamanīju, droši vien ЧАс, Вести Сегодня un kas tur man vēl obligāti jālasa, pakautrējas par to rakstīt, bet tas noteikti bija!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 10.23

    rinķī apkārt
    Jā, uzrakstīju ar zināmu provokācijas piegaršu, bet ja nopietni – palasiet komentārus par krievu uzvedību Polijā un poļu fanu uzvedību Liepājā – cik krasa attieksme par vienādi cūcisko uzvedību.

    Protams, es netaisos attaisnot dažu Krievijas fanu uzvedību. Bet nu tā attieksmes starpībā ir milzīga un tas krīt acīs.

    Mani drīzāk var pieskaitīt pie hokeja līdzjutējiem, pret futbolu esmu neitrāls. Un vai mums bija problēmas ar Krievijas faniem PČ 2006 Rīgā? es neatceros ne rakstus latviešu presē, ka no Krievijas brauks pārģērbtie omonieši (Polijas prese rakstīja par to pilnā nopietnībā un kas tas ir, ja ne klajākā provokācija?), lai demolētu pilsētas, ne krievu fanu gājienu, ne latviešu fanu uzbrukumus krieviem faniem. Cik atceros, vispār kautiņu nebija.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Egitazz 20.07.2012. 10.29

    es netaisos attaisnot dažu Krievijas fanu uzvedīb
    —-
    noteikti nedariet to. Šprigins jau attaisnoja.

    Polijas prese rakstīja par to pilnā nopietnībā
    —–
    kolpant, vai jūs protat poļu valodu un lasāt poļu avīzes?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 10.32

    fretka
    kas ir Šprigins? Man atkal jāatbild par katra krieva darīto un teikto pagātnē un tagadnē? Es vēl neesmu izdomājis laiku un vietu, kur nostāties uz ceļiem pēc Ēlertes aicinājuma.

    Nē, neprotu. Bet protu lasīt tulkojumus. a, sapratu, droši vien atkal tie krievi visu sameloja un ne tā traktēja, bet poļi patiesībā bija miermīlīgi, muļķības nerakstīja. Un droši vien krievu faniem tie paši pārģērbtie krievu fani uzbruka:)))

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egitazz 20.07.2012. 10.34

    koplants. Man arī futbols ir pilnīgi vienaldzīgs, es arī skatos vienīgi hokeju :)un tur Tev taisnība, ka ir liela starpība starp hokeja un futbola faniem – kādēļ tā nezinu. Bet, kas attiecas uz politiskajām provokācijām, kuras tika sarīkotas uz fanu rēķina Eiropas čempionāta laikā – tad taču katram ir skaidrs, kurš tās rīko un ar kādu mērķi. Muļķīgi ir visam šitam ” pavilkties” līdz un sākt kaut kādu ” nopietnu” diskusiju šajā sakarā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 20.07.2012. 10.39

    kolpant, tu lieliski zini atbildi un velti tēlo zināmu Nosova personāžu. Ir Latvijā īpaša attieksme pret krieviem. Tas ir likumsakarīgi, tam ir savi cēloņi un sekas. Būtu Polijas valsts ar mums izdarījusi to, ko PSRS 40. un turpmākajos 50 okupācijas gados (gribi uzskaitījumu?), būtu šeit sarīkojusi valodas referendumu, “antifašistu” un citu atsaldēto ālēšanos pie Brīvības pieminekļa, pie šī raksta būtu tik pat daudz komentāru, kā pie raksta par krievu fanu izdarībām Polijā. Bet ņemot vērā, ka poļu kultūras un citas biedrības vienmēr ir atbalstījuši Latvijas valstiskuma centienus, visi kaut cik pazīstami poļi, kas dzīvo Latvijā, perfekti pārvalda valsts valodu un ir Latvijas patrioti, attieksme pret šiem – ne labākiem un intelektuālākiem savas tautas pārstāvjiem ir savādāka. Un šāda divējāda un pelnīta attieksme Latvijā būs vēl ilgi. Kaut kā ne pārāk daudzi krievvalodīgie cenšās ar saviem darbiem un rīcību mainīt viedokli, kas mums ir izveidojies par viņiem.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 10.47

    betijacelmale
    nu jā nu jā, un jums ir pilnīgs, protams, noslēpums, ka tā īpaša attieksme arī tiek cītīgi un veiksmīgi auklēta un barota.

    Par to poļu izpalīdzību es gan nebūtu tik pārliecināts. Un palasiet, kā poļi tagad Lietuvā par poļu valodu kasās.
    Ja mūsu SC var nosacīti uzskatīt par krievu partiju, jo tas mēģināja arī ar latviešiem draudzēties, tad Lietuvā ir nepārprotami etniski veidota poļu partija.
    http://www.diena.lv/pasaule/lietuva-poli-valodas-jautajuma-skalaki-par-krieviem-13918855

    arī Ignalinas AES projektā Polija nemaz neuzvedās kā partneris.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 10.48

    rinķī apkārt

    bet kāpēc mierīgi nepadiskutēt par šīm lietām? spēja mierīgi to apspriest jau ir laba zīme tam, ka nākotnē tas nebūs tik traki provokatīvs.
    savādāk katrs paliks pie pārliecības, ka noteikti vainīga tikai otrā puse.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Egitazz 20.07.2012. 10.50

    Diezgan dīvaini, kolpant, ka jūs tik aktīvi un plaši izsakāties par lietām, par kurām neko nezināt vai zināt ļoti maz.
    Laikam tiešām jums galvenais ir pakašķēties.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 20.07.2012. 11.00

    …huligānu izdarības piesegt ar politiku!!!…nu, līdz tam vajag aizdomāties!…tāpēc, ka vieni huligāni nāk no pareizās tautas, otri no nepareizās – tā arī vērtēsim viņu ālēšanos?….
    ….par izlaupīto veikalu Nīcā un policijas reakciju, par vietējo sašutumu un sabiedrības attieksmi – vakar tā bija spilgta divkosības paraugstunda!…
    …tad jau mūsu hulīšiem, kas veikalus apzog – arī pakratīsim ar pirkstu un vērtēsim to piederību “pareizajai” izcelsmei….grafiti huligāniem – godarakstus pasniegsim, ja atbildīs “pareizajai” politiskajai piederībai….
    ….varbūt – pirms rakstīt muļķības, vajag kaut nedaudz ar prātu draudzēties….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 11.03

    fretka
    par kādām lietām? Jūs neticat, kā arī paši poļi sevi aktīvi uzskrūvēja pirms spēlēm ar Krieviju?

    Jūs neticat teiktajam par poļu uzvedību sakarā ar valodu Polijā? palasiet Dienu. Es ceru, Dienai ticat, tā jau nav Čas vai Vesti segodnja

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egitazz 20.07.2012. 11.06

    koplants. bet kāpēc mierīgi nepadiskutēt par šīm lietām? +++ par kādām lietām? Par LR okupāciju, staļinistu represijām, uzspiesto kolektivizāciju utt? Te ir par ko diskutēt? Manprāt, runājot par šīm lietām, ir iespējams ieņemt vienu no divām konkrētām pozīcijām, starp kurām nav iespējams nekāds kompromiss. Un, ja nav iespējams kompromiss, tad viss pārējais ir tikai lieka laika sišana. Laiks, kad ienaidnieki savā starpā brāļojās, ir sen pagājis. Laikam pēdējo reizi kaut kas tāds notika 1. pasaules kara laikā

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 20.07.2012. 11.10

    “…ka tā īpaša attieksme arī tiek cītīgi un veiksmīgi auklēta un barota.”
    Domāju, katrā Latvijas ģimenē ir stāsti, kas dzimtā piedzīvots 40., pēckara, okupācijas gados. Bērni ir ziņķārīgi un vecmāmiņas stāsta. Arī es stāstu. Vai tā ir kurināšana? Esmu jau kadreiz rakstījusi, bet speciāli tev atkārtošu, esmu taisījusi salīdzinošo latviešu un krievu preses analīzi vācu žurnālistei. Tāpēc varu droši apgalvot, ka krievu presē vairāk, kā 20 gadus tiek “cītīgi un veiksmīgi auklēta un barota” nepamatota pāridarījuma un aizvainojuma atmosfera, kas nu jau nes mums leknus augļus. Iedomājies, kāda atmosfēra valstī valdītu, ja krievu masmēdiji jau sākotnēji stāstītu saviem lasītājiem, ka katrai valstij ir tiesības pieņemt tādus likumus, kādus likumdevēji uzskata par nepieciešamie, ka ir pats par sevi saprotams, ka Latvijā valsts valoda ir latviešu un katrs kaut cik ar smadzenēm apveltīts spēj to apgūt, ja vēlas, gada laikā, ka tas ir tikai normāli, ka pirmām kārtām valsts pilsonība ir tiem, kam tā pienākas pēctecības kārtā, neatkarīgi no tautības. Vai kaut kas tāds ir bijis?
    “Ja mūsu SC var nosacīti uzskatīt par krievu partiju, jo tas mēģināja arī ar latviešiem draudzēties,…”, – tas tev patiesi smieklīgi sanāca. Ну, комик, уморил.
    :D

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 11.13

    riņķī apkārt

    piemēram, kaut par nevienlīdzīgo fanu izdarību vērtēšanu.

    Un kas ir ar kolektivizāciju? Jūs esat pārliecināts, ka es to attaisnoju? Neatceros, ka to būtu teicis. Jā, es neteicu, ka kolhozu veidošana bija milzu sitiens zemniekiem. Jo mēs par šo lietu nerunājām. bet es teiktu, ka pati kolektivizācijas ideja nav slikta. Slikts bija tās izpildījums. Ka pirmkārt tā bija piespiedu, ar “kulaku” izvešanu, otrkārt, to veica darboņi no pilsētām, kam nav nekādas sajēgas par lauksaimniecību kā tādu (ka nevar novākt ražu uz kādu sarkano datumu, bet jāvāc tad, kad tā ir gatava).

    arī neatceros, ka attaisnotu Staļina represijas. Lielākas diskusijas ir par apjomiem – viens saka, ka desmitiem miljonu izsūtīja, cits saka, ka mazāk par miljonu. Bet abi piekrīt, ka represijas bija.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Egitazz 20.07.2012. 11.16

    Liepājas gadījumā ir tikai un vienīgi poļu huligānu ālēšanās un nekas vairāk, t.i. nekādas politikas, kamēr Krievijas fani Polijā sarīkoja gājienu, demonstrēja PSRS simoliku un atļāvās pat mājienus par Smoļenskas aviakatastrofu, vēl tikai trūka plakāta “hozjajeva prijehali”, kāds reiz bija uzlīmēts uz krievu tūristu mašīnas Tallinā.
    Tā ka ir atšķirība.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 11.22

    betijacelmale

    stāstiet, cik gribat, tās ir jūsu tiesības. Jautājums ir par pasniegšanu. Tikai nez kāpēc, kad baltkrievi vai kāds cits stāsta par latviešu soģu bataljonu izdarībām, uzreiz nāk neapmierinājums “tie nebija visi latvieši”.

    Ja jūs spējat objektīvi stāstīt, ka bija dažādi latvieši un krievi, tas ir viens. Bet ja stāstāt, cik slikti bija krievi, bet klusējāt par Biķernieku mežu, lai nebojātu labo latviešu tēlu, tas ir cits.

    Jūs sasmīdināja vārds “mēģināja”. apsveicu ar savādo humora izjūtu.

    Un viena lieta, ko raksta kaut kāda avīze, un cita lieta, ko saka augsti stāvošs politiķis.
    Bija smieklīgi un skumji vērot, ka sākotnēji Ēlerte krievu delfos mēģināja iestāstīt, ka ar asimilāciju baida pati krievu prese Latvijā un neviens latvietis to negrib. Un tad pēc kāda laiciņa Kariņš, kas ir eirodeputāts un ne pēdējais cilvēks Vienotībā, atklāti paziņo, ka mērķis ir asimilēt krievu bērnus.
    Varbūt jūs uzskatāt krievus par idiotiem, kas neprot atšķirt starpību starp “zināt latviešu valodu” un “jāasimilējas, jāpieņem latviskumu”, bet vairākums krievu idioti tomēr nav. Jo zināt latviešu valodu, to lietot saskarsmē ar latviešiem ir viens, bet asimilēties, pieņemt latviskumu – tas ir cits.

    P.S. atgādināšu, pa latviskuma pieņemšana ielikta valsts integrācijas programma- lai man nerakstītu, ka atkal tā krievu prese nepatiesības raksta un neviens latviskumu nepieprasa pieņemt.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 20.07.2012. 11.24

    zirnekliene Šeloba
    atšķirība ir tāda, ka arī poļi provocēja krievus cik vien varēja.
    Atšķirība ir tajā, ka tur bija vainīgas abas puses,ko daži nespēj pieņemt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Egitazz 20.07.2012. 11.26

    palasiet Dienu
    —–
    Diena Bībeles vietā? Amizanti mums tie kolpanti :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Egitazz 20.07.2012. 11.32

    Poļi “provocēja” pat neklātienē? Citādi kā izskaidrojams, ka krievi bija paņēmuši līdzi priekšmetus ar Polijā aizliegto simboliku? Un lai kā “provocēja”, Smoļenskas pieminēšanu nu gan tas neattaisno. Un gājiens arī bija pilnīgi lieks, zinot poļu vēsturiski pamatoto attieksmi pret krieviem, tas tieši no krievu puses izskatījās pēc provokācijas.
    Ja krievi būtu tikai ālējušies, kā poļi Liepājā – t.i. dzēruši, bļaustījušies un rakstījuši uz sienām savas komandas nosaukumu, tad par viņiem arī runātu tikai kā par vieniem no daudzajiem futbola huligāniem, nevis šovinistiem, kuri aizskar poļu nacionālās jūtas.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egitazz 20.07.2012. 11.49

    koplants. Nē nu, protams, atklāti Tu neesi aizstāvējis staļinismu :) Taču, lasot Tavus komentus par šo tēmu, nevar nepamanīt, kā Tu mēģini notikušo ” nomīkstināt” un tas reizēm tracina vēl vairāk :)

    Kas attiecas uz to, ka ” …bet es teiktu, ka pati kolektivizācijas ideja nav slikta…” . Šeit jau runa ir par krievu un latviešu atšķirīgām mentalitātēm. Man kā kurzemniekam tādi jēdzieni kā kolhozs, komunalka un viss, kas saistās ar brāļošanos ir nepieņemama un, ja kāds ” no malas” cenšas man uzspiest šādu dzīves modeli, tad tā ir vardarbība pret mani :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 20.07.2012. 11.53

    Kolpant, mani sasmīdināja vārds “draudzēties”.
    Turpini vien meklēt ieganstus aizvainojuma un pāridarījuma sajūtai. Tu bojā savu un savu bernu nākotni. Kas attiecas uz mani, es agrāk bērniem stāstīju, ka katrā tautā ir savi varoņi un savi nelieši. Tagad aizvien biežāk man gribas teikt – “Hipotētiskie labie krievi dzīvo viskautkur citur, tikai ne Latvijā”. Vēl savaldos, bet, jo biežāk lasīšu tavus komentārus, jo lielāka varbūtība, ka teikšu to skaļi.
    :))

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Egitazz 20.07.2012. 12.27

    kolpant, Tavi komentāri “krievu jautājumā” zaudē provokācijas elementu, par kuru Tu nesen kā izteicies. Tie vnk. kļūst nogurdinoši garlaicīgi kā dziesma, kas jau iet pa riņķi nez kuro reizi. Vārdi zināmi, meldiņš arī – nu nevajag to dziedāt, kur vajag un kur nevajag. Vēl jo vairāk tāpēc, ka jādzied stila pēc, ne tāpēc, ka patīk vai gribas.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 20.07.2012. 15.34

    Izlasīju Latiņinas raksta tulkojumu un atradu rindas, kas, kā kulaks uz acs, der lai noraksturotu kolpanta un viņam līdzīgo “spēli”: “Tas noved pie pašas destruktīvākās cilvēciskās uzvedības, kāda tik vien var būt: pie agresora uzvedības, uzskatot sevi par upuri.”
    Izlasi, kaut gan neticu, ka tas apturēs tavu gaušanos.
    http://www.ir.lv/blogi/politika/speles

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam