Pēc diviem gadiem “airBaltic” cer pelnīt
17Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Aktuāli /
12. septembris
Žurnāls: Cik pelna valsts kapitālsabiedrību vadītāji?
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Radars /
4. septembris
Radars Latvijā
Komentāri (17)
raimonds02 25.07.2012. 17.27
tas, kas būs pēc 2 gadiem, pagaidām nākotne: pēc diviem gadiem “airBaltic” joprojām cerēs vai jau pelnīs.
jebvai “”airBaltic” cer pēc diviem gadiem pelnīt”?
0
astra_ozo 19.07.2012. 11.06
ja var ticēt presei, tad privātajiem akcionāriem pieder vien pāris procenti AB akciju. Vai tas uzreiz ļauj padarīt uzņēmuma darbību necaurspīdīgu?
PV, mācieties! :)
1
Juris Millers > astra_ozo 20.07.2012. 10.41
Emm, par ti tieši bija jautājums, un atbilde bija, ka jā tādas lietas bija un tagad ir novērstas – visas svarīgās funkcijas tagad AirBaltic dara pats un nepērk no visādiem sānu uzņēmumiem.
0
juhans 19.07.2012. 11.05
Skatot jautājumu “Kā šīs “Bombardier” lidmašīnas vērtējamas drošības ziņā?”, tīri dabīgi ienāca prātā agrākie lidmašīnas durvju neaizvēršanās gadījumi. Tomēr par tiem atbildē ne vārda.Tai vietā tika stāstīts, ka arī šajās lidmašīnās būs Boeing un Airbus izmantotā fly by wire sistēma.
2
Jeļena Delegāne > juhans 19.07.2012. 11.52
nu bet kādu atbildi tad no padomes priekšsēdētāja vēlējāties sagaidīt? Pie tam, ja viņš diezgan atklāti pasaka, ka no tehnikas neko daudz nejēdz? – “Jā, es arī izlasīju delfos, ka bombardieriem durvis neverās ciet, un esmu ļoti nobažījies…” ???
Nu, nevērās durvis, nu salaboja, tagad verās. Kāds gāja boja, vai tika traumēts tādēļ?
0
juhans > juhans 20.07.2012. 14.24
Es jau tāpat domāju – tad ta nu liela lieta, ka lidmašīnā nevar durvis aiztaisīt. Priekš kā tad drošības jostas? Piesprādzē un lido svilpodams.
0
juhans 19.07.2012. 11.00
Interesanti, kas ir tie privātie akcionāri? vai arī tas ir komercnoslēpums?
0
kreëstliv 19.07.2012. 10.57
Drīzāk jāpiekrīt SVF ziņojumos minētajam, ka tā ir afēra, kur nodokļu maksātāji ievilkti, sen jau vajadzēja tikt no aviosabiedrības vaļā. 1,5 miljardi valsts garantija ir nepanesama lieta pašreizējā situācijā, arī Vācijā būtu, jo īpaši šajā nozarē, kas sākusi konsolidēties.
0
janazakovica 19.07.2012. 09.54
ists paraugs kopanijai kura nes pelnu tikai tas sleptajiem ipasniekiem..valstij taa nesusi tikai ap 300 milj. eur minusus ..visa realaa pelna aizplust caur iepirkumiem,irem,rigas lidostaa sedoso un apkalpojoso firmu piestaditajiem rekiniem..benzina iegadi..visu lidostu tas apkalpojosas firmas tax free zonu iziresanu airbaltiku un visu industriju kontrolee dazi cilveki caur tur jau izveidotaam firmaam un uzticamu personalu.. tai skaitaa turku kompaniju ari ..par labu Latviju ………. 15 vai 17 gaudu jau firmai…bet joprojam barots tiek ar to ka saksim pelnit pec 2-3 gadiem…cik labi kadam dzivot latvijaa..
2
Juris Millers > janazakovica 20.07.2012. 10.43
Tāda situācija bija pagājušā gada sākumā. Tieši tāpēc bija lēmums – vai nu pārņemt AirBaltic un viņu pārstrukturēt, vai arī pazaudēt visu aviokompāniju. Pieņēma lēmumu pārtaisīt – padzina Fliku, lauza līgumus ar ‘meitas’ uzņēmumiem, sāk atteikties no neizdevīgajām lidmašīnām, …
Seko līdzi notikumiem, tas par ko tu bļuasties ir tieši tas, ko šie cilvēki jau gadu aktīvi un tīri veiksmīgi risina.
0
k403 > janazakovica 21.07.2012. 17.55
Par veiksmīgu risināšanu to nevarētu nosaukt. Paskaties pasažieru samazinājumu…
0
Zeks 19.07.2012. 09.13
Šķiet, šī pirmā kādas airBaltic amatpersonas intervija, kurā atklāti un pietiekami patiesi tiek skaidrots par notiekošo aviokompānijā, arī par jauno lidmašīnu “konkursa” faktiskajiem apstākļiem.
Tā kā Andris intervijā pieminējis mani, vēlējos precizēt, ka airBaltic padomē neesmu kopš 2004.gada, t.i. nu jau astoņus gadus, un tāpēc nekādā veidā nevaru uzņemties atbildību par šajos gados notikušo.
0