Lūsis: viduvējība politikā sit augstu vilni

129

Komentāri (129)

runivs 06.07.2012. 15.08

Saeima ir sabiedrības spspogulis.
Vai tad advokātu vidū nav arī daudz viduvējību?

+1
0
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 06.07.2012. 14.25

Interviju nelasīju. Ja tiešām to teicis tāds Lūsis, tad viduvējība tiešām sit augstu vilni politikā. Tā pat valda. Politikāņiem pat lieluma mānija un mazvērtības komplekss neiet rokrokā, ir tikai lieluma mānija. Tās politiskās karjeras izaugsmes kāpnes nodrupinātas – mamma ielika, dēls, draugs ielika… Cik ilgi? Kamēr tēvi un mātes ieliks bērnus?

0
-3
Atbildēt

0

mary75 05.07.2012. 22.49

Manuprāt, es par dēlu, nevis par māti.

+2
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 05.07.2012. 22.46

>dzeris49

Parunāsim par Tavu māti?

+1
-1
Atbildēt

0

mary75 05.07.2012. 22.36

Sakarīgāka par dēliņu noteikti izskatās.

+2
-2
Atbildēt

0

Iveta Banka (ex Lapiņa) 05.07.2012. 20.52

Kas tur slikts?Paradnieka mates CV izskatas pat loti iespaidigs, ta ka kundze bus atbilstosa amatam.

+5
-2
Atbildēt

0

mārtiņš meiers_ 05.07.2012. 20.51

viņa pēdējos 15 gadus strādājusi ar personāla vadību saistītos amatos valsts pārvaldē – bijusi Administratīvā departamenta direktore Nodarbinātības valsts aģentūrā, Personāla daļas vadītāja Centrālajā dzīvojamo māju privatizācijas komisijā, Civildienesta ieviešanas daļas vadītāja un Personālmenedžmenta attīstības daļas vadītāja Valsts civildienesta pārvaldē.
=
Šofera dēls?!

+6
-3
Atbildēt

0

Ingrida 05.07.2012. 17.21

Pēc intervijas spriežot liekas, ka cienījamais kungs būtu klasifikācijā jāievieto stipri zemāk, nekā viņa paša pieminētās viduvējības. NA viens (-) no manis par šo kadru.

+10
-10
Atbildēt

0

buchamona 05.07.2012. 17.20

Raita intervija, kurā, man prāt, visvērtīgākā frāze bija:

” … jums visiem un arī man tajā skaitā ir jānotic, ka var notikt procesi pārliecības dēļ, nevis kāda ietekmes dēļ. Nu, var tā būt! Es saprotu, ka ir grūti noticēt …”

Jo tā ir taisnība, ka ja mēs visā kas notiek meklēsim ” zemtekstus”, jeb akli turēsimies pie kaut kādiem stereotipiem, visur redzēsim zagļus, kā tas arī šobrīd bieži vien notiek, tad aiziesim pa burbuli.

+7
-6
Atbildēt

6

    dro > buchamona 05.07.2012. 17.31

    riņķī apkārt. Lūk ko izdevies izspiest Ozoliņam:.. ir naiva un bīstama iedoma “ņemt valdībā” prokremliskus politiķus, cerot viņus “integrēt” un tā veicināt arī sabiedrības integrāciju. Lielajos impēriskās politikas jautājumos viņu lojalitāte “centram” vienmēr paliks nepārkāpjama, bet etniski sašķelta sabiedrība paliks šo mērķu sasniegšanai obligāts priekšnoteikums.
    ________________
    IRam tas ir daudz, ja atceramies, ko agrāk rakstīja Jemberga un Strautmane. Visi tie, kuri tagad dažādās toņkārtās rej uz NA taču arī atbalstīja šo viedokli…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.07.2012. 18.20

    Ino. …. ir naiva un bīstama iedoma “ņemt valdībā” prokremliskus politiķus, cerot viņus “integrēt” un tā veicināt arī sabiedrības integrāciju…+++ jautājums tikai, kur mēs velkam to robežu, kas atdala ” prokremlistu” politiķi no LR lojāla politiķa. Par SC un viņu sabiedrotajiem skaidrs, par viņiem nav vērts runāt. Bīstamākie jau ir tie ļauži, kuri, atrodoties demokrātu pozicijās, “lobē” prokremliskas idejas. Ķīlis, piemēram, par integrāciju un valodu :)

    Bet Ozoliņš pats? :) Viņš jau ar to vien nodarbojas, kā cenšas vājināt šī brīža valdošās koalīcijas pamatus. Es esmu nācis pie secinājuma, ka tāds ir viņa mērķis :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Iveta Banka (ex Lapiņa) > buchamona 05.07.2012. 20.55

    Ja par Kili Jus trapigi pateicat! Nezinu kapec, bet man liekas, ka vins sagraus galigi izglitibas sistemu, nevis uzlabos. Tiesam tada tipa cilveki ir viss bistamakie.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 05.07.2012. 20.56

    zoliņš pats? :) Viņš jau ar to vien nodarbojas, kā cenšas vājināt šī brīža valdošās koalīcijas pamatus. Es esmu nācis pie secinājuma, ka tāds ir viņa mērķis :)
    ____________
    Protams.

    Sagrausim koalīciju un pārējo paveiks parlamentārā aritmētika. Sprādzeņi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 05.07.2012. 22.47

    Jā, es arī, gandrīz vai asariņu nobirdināju – cik pareizi visu pateica šis godavīrs, nu īsts Latvijas patriots!
    Lūsi par prezidentu!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.07.2012. 23.16

    Dzeri :) Kā Tu domā, vai pienāks tāds brīdis, kad mēs te IR beigsim sacensties asprātībās, jeb vnk savas dusmas izgāzt un tā visa vietās sāksim runāt ” par lietu”? :) Es domāju par konkrētiem faktiem, notikumiem utt Citādi te – vienas vienīgas emocijas pēdējā laikā :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

designhouse.lv 05.07.2012. 16.15

Gandrīz vienmēr piekrītu dzeris, Ino, Betijas… komentāriem. Taču tikko runa ir par Visu Latvijai! tā vienmēr absolūti neargumentēta kritika un nonievāšana.

Tā jau laikam ir, ka ‘IR’ izskatās pēc Vienotības slavināšanas avīzes ar visu tai piederošo slavinātāju kori. Līdz ar to šķiet, ka VL! šiem tā krietni traucē, jo kritizē pie katras iespējas!

Par rakstu – kāpēc netika pierakstīts kad intervētāja pārtrauca intervējamo? Tas bija redzams vairākās vietās!

Citādi cienu #IR un komandu, taču lieciet mierā VL!

+12
-12
Atbildēt

3

    Janis > designhouse.lv 05.07.2012. 17.15

    Jā, jā lieciet mierā, citādi te atkal būs VL jaunatnes uzlidojums – nedrīkst taču kritizēt nākamo Vadoni, tas var slikti beigties!

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > designhouse.lv 05.07.2012. 17.16

    judzhins. Paldies pa labu vārdu. Pēdējā laikā reti nākas dzirdēt:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > designhouse.lv 05.07.2012. 20.40

    j_zalitis Jā, jā lieciet mierā, citādi te atkal būs VL jaunatnes uzlidojums ..
    ________________-
    atlidos un nopļaus zālīti ar visu J?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Ieva 05.07.2012. 12.44

Sakarīga intervija. Es pēdejās vēlēšanās nebalsoju par NA, bet man nav saprotama viņu noriešana. Brieduma trūkums ir jūtams, bet to laiks labo. Savukārt Vienotība pārvēršas par Tautas partiju, un par to es neesmu balsojis nekad. Tāpēc tagad apsveru domu par NA. Man vairāk simpatizē viņu tiešums, arī tas, ka brīžiem sava naivuma dēļ skrien ar pieri sienā, mazāk Vienotības intrigas, divkosība un nekonsekvence. Labāk tieši un dedzīgi jaunieši, kā gudri intriganti. Diemžēl V to pierāda atkal un atkal… Un, ka tik beigās neiznāk, ka nepiekrītu ne vieniem ne otriem, bet tuvākā partija, lai arī kilometru attālumā, būs NA.

+11
-11
Atbildēt

10

    mary75 > Ieva 05.07.2012. 12.57

    “Dedzīgi jaunieši” der mītiņā, valsts vadīšanā gan labāk kompetenti cilvēki, kaut ne tik “dedzīgi”.
    Par to “dedzīgumu” arī varētu stipri pastrīdēties, tāpat par to, vai tas “tiešums” nav tikai atklāta nekompetence un primitīvs populisms.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 05.07.2012. 13.34

    ..s nebalsoju par NA, bet man nav saprotama viņu noriešana. Brieduma trūkums ir jūtams, bet to laiks labo…
    __________________
    Kas nu tur nesaprotams.

    Paniskas bailes,ka var izveidoties nopietna, plaša konservatīva partija- tāda kā to vēlas redzēt Kalvis Apsītis.

    Tādēl delirioza trakošana, riešana un “marģinalizēšana” par visu vari un visāda citāda duktošana.

    Bailīgie gnīdas.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 05.07.2012. 13.38

    Dzeri, es vēl nezinu. Varbūt atkal balsošu par “gudrajiem intrigantiem”, varbūt NA. Ja parādīsies nākošais vārds (aiz Bendrātes, Kampara un Zaķa) tad visdrīzāk balsošu par NA.
    Tas , ka viņi nav burzījušies politikā, protams, ka ir viņu nekompetence, bet arī priekšrocība vienlaikus, savukārt, piemēram, Iesalnieka izteikumus par populismu saukt nez vai var, tie drīzāk ir nevietā izlauzušies dvēseles kliedzieni, kas izsauc pretreakciju.

    Tā kā nezinu. Ja Vienotība panāks to, ka par viņiem nebalošu, tad kādam vietā jau ir jābūt..
    Tik neatbalstu kategorisku birku piekāršanu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 05.07.2012. 13.52

    Tik neatbalstu kategorisku birku piekāršanu.
    _______________
    Tu neatbalsti.

    Bet:

    dzerim49 IR vajadzība. Liela.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ieva 05.07.2012. 16.09

    Kas nebalsio par NA, tie ir “bailīgie gnīdas”?
    Varbūt, taisni otrādi, adekvāti cilvēki, kas spēj adekvāti novērtēt šīs partijas potenciālu, un aiz tās retorikas spēj saredzēt arī tās būtību?
    Tad, kad NA Saimas frakcijā būs kaut vai daži Kalvi Apsīši, nevis tie, kas tagad, tad, varbūt, varēsi ko tādu pārmest.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 05.07.2012. 17.19

    dzeris49. Cik kvēli tu tagad aģitē PRET NA, tikpat pārliecināts agrāk aģitēji PAR SC. Tagad atzīsti, ka kļūdījies, kas tev liek cerēt, ka šoreiz nekļūdies?:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 05.07.2012. 20.44

    dzeris49 Kas nebalsio par NA, tie ir “bailīgie gnīdas”?
    __________________
    Precizēju:

    Nevis tie,kas nebalso.,bet gan tie,kas še un citur taisa amizieri(mētājas ar verbāliem mēsliem-ko paši izdomājuši nosaukt par argumentiem).

    Piemēram -Tu dzeri49.

    Vai tas IR personiski? Protams,ka IR.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 06.07.2012. 12.10

    lno, citējot tavu “dzeris49. Cik kvēli tu tagad aģitē PRET NA, tikpat pārliecināts agrāk aģitēji PAR SC.”
    Bet tas tak skaidrāks par skaidru – par SC šobrīd aģitēt – virtuālais autodafē, bet pret VL – tāpēc, ka ar simtprocentīgu garantiju var paredzēt, ka tie nekad neparakstīsies par SC vai kāda jauna promaskaviska spēka ņemšanu koalīcijā. Par citām partijām tādas pārliecības nav, kā jau to esam pieredzējuši.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 06.07.2012. 12.23

    betijacelmale.
    -:) Ciniits pazudis. Droši vien uzskata zem sava goda apgrozīties šajā kompanijā:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 06.07.2012. 12.40

    “Kompānija” ļoti cenšas. Un arī ierochi kampaņā netiek šķiroti. Grābj visu, kas pa rokai gadās.
    :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kruskops 05.07.2012. 12.30

Kāpēc vienam it kā labā maizē esošam veiksmīgam advokātam līst strādāt par parlamentāro sekretāru, ja pieņem, ka pēdējie, kas nodarbojās ar politiku idejas dēļ sēdēja Staļina laika politbirojā?

+7
-3
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 05.07.2012. 12.14

——
Ir jāatgriežas pie tā, lai tas – būt saistītam ar kādu politisko spēku – nebūtu kauns un negods.
==============================================================================
Galīgi cilvēks Lūsis neapjēdz esošo realitāti – nav apjēdzis pat Kārļa Ulmaņa 1934.g.15.maija paveiktā vēsturisko nozīmi? Vēl viena IRšu intervija, kas apliecina Latvijas gudrāko prātu veiktā pētījuma atziņu:

‘Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.’

Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere

(Arnis Terzens: ‘Paldies globalizācijai’; saruna ar Dagmāru Beitneri / Kabinets/Delfi.lv)

p.s. ‘Lai cik partiju Jūs nenodibinātu, visas tās neizbēgami pārvērtīsies par biznesa/mafijas klaniem. Šodienas sabiedrībā nav iespējams nodibināt Rietumvalstu tipa partiju, te jārunā par cita veida parādībām’ A.Zinovjevs diskusijā ar B.Jeļcinu, 1990.g. 9.marts, Francijas TV raid. Apostrophes

http://zinoviev.info/wps/archives/136

0
-5
Atbildēt

0

ilmisimo 05.07.2012. 12.06

Atmiņas atsvaidzināšanai:

klusais ABC – tapēc,ka Goldmane veiksmīgi veica Komercbankas sanāciju, bet Lūsis veiksmīgi izveda AKO BAnkas maksātnespēju , kad kontos palikusī nauda tika atgūta precīzi 0.00 Ls.
+1 Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 10.decembris 2011 15:01
lama Goldmane veiksmīgi veica …
____________
a et šo?
Mužik ali baba?:

INTS GOLDMANIS, MAKSĀTNESPĒJAS PROCESA ADMINISTRATORS
http://zo.lv/uznemumi/maksatnespejas-procesa-administrators-ints-goldmanis

http://www.ir.lv/2011/12/10/par-krajbankas-maksatnespejas-administratoru-virzis-intu-goldmani/viedokli

+5
-6
Atbildēt

0

janazakovica 05.07.2012. 10.36

sabiedribas negacijas tev uzliek zimogu ka esi tads pusbledis..nabaga cietejs godigs advokats un administrators..varbut vel pieminekli uzcelt vinam.. vareja labak pakluseet..advokats un nacionalists…loti rets salikums..bet ko tu tik neizdarisi lai pieraditu ka neesi bledis..

+14
-5
Atbildēt

0

Elīna Melngaile 05.07.2012. 10.17

Šo saraustīto interviju spēju izlasīt līdz vietai, kur tiek slavināti tirliņi iesalnieki un dombravas. Jebkuram ar pašcieņu slimojošam cilvēkam nevērtos mute kaut ko tādu runāt. Bet, ja nu gadījumā cilvēks tiešām par viņiem fano, tad lai paseko līdzi twiterī kādu sviestu bieži vien abi gāž laukā.
Par NA balsoju pirmo un pēdējo reizi. Sorry, džeki, jūs ne ar ko neatšķiraties no citiem.

+20
-15
Atbildēt

14

    grislits > Elīna Melngaile 05.07.2012. 10.41

    par saraustīto interviju – pilnā jālasa abonentversijā vai drukātajā versijā, tad varbūt neliksies tik saraustīta.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elīna Melngaile 05.07.2012. 11.32

    mazauto:
    Par NA balsoju pirmo un pēdējo reizi. Sorry, džeki, jūs ne ar ko neatšķiraties no citiem.
    =============================
    Tātad pievienosieties tiem, kuri nebalso vispār?:)

    P.S.
    Īsti neticu, ka esat balsojis par NA. Vai arī esat ļoti jauns un emocionāli nestabils.:)
    (Kas savukārt atsauc atmiņā vienu NA iniciatīvu, kurai nepiekrītu – par pašvaldību vēlēšanu tiesībām jau 16 gadu vecumā)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Melngaile > Elīna Melngaile 05.07.2012. 11.58

    Haris: vienmēr esmu gājis uz vēlēšanām un gadiņi ir pietiekoši, lai kā reiz nebalsotu vairs par pašpuikām dombravām un iesalniekiem vai parādnieku, kam tas viss ir cīņa par tikšanu pie siles. Vienīgais, kas tur ir normāls, ir Raivis. Diemžēl ar to ir par maz…
    Tāpat esmu izteikts nacionālists, bet mana nacionālisma izpratne krietni atšķiras no visu noliedzošā, ko skandina dombraviesalnieki…

    Godīgi sakot lēmumu nebalsot par NA pieņēmu, kad ieroči tika aiznesti uz bērnudārzu. Tad jau aizvedam bērnudārzniekiem un parādam arī citas pieaugušo štelles, piemēram, parādam dzimumaktu tuvplānā, parādam dzērājus, bomžus, cietumniekus, narkomānus, parādam dzīvajā kā operē aklo zarnu, parādam kā kauj vistas utt. Lai sīkie saprot, kādā pasaulītē ir piedzimuši jau 3 gadu vecumā!

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elīna Melngaile 05.07.2012. 12.02

    Godīgi sakot lēmumu nebalsot par NA…
    ______________________________

    nuuuuu….

    Bet- ja tā pavisam godīgi?bez “‘zvaigznītes”?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elīna Melngaile 05.07.2012. 12.11

    mazauto –

    Tad, lūdzu, tomēr apdomājieties un neesiet tik emocionāls! (man arī Parādnieks diez ko nepatīk un Dombrava šķiet pārāk jauns)

    Sameklēju NA aktīvista, NA pārstāvja Centrālajā vēlēšanu komisijā Ritvara Eglāja jauki formulēto “teorētisko pamatojumu” izvēlei balsojot, kas turklāt der jebkuras partijas atbalstītājam.:)

    —-
    Par ko balsot

    Paša vēlētāja interesēs ir pavilkt Saeimu iespējami tuvu savām domām, kas un kā darāms. Kā to izdarīt? Neejot balsot, nekas nebūs līdzēts. Tāpēc pirmais — iet balsot. Balsojot par sīkpartijām, kas netiek Saeimā, arī nekas nebūs līdzēts. Tāpēc otrais — balsot par sarakstiem, kam izredzes tikt Saeimā. Šais vēlēšanās tie ir: Nācionālā apvienība, “Vienotība”, Zatlera reformu partija, Zaļo un zemnieku savienība, “Saskaņas centrs”. Trešais — balsot par tuvāko no sarakstiem, kam izredzes tikt Saeimā. Diez vai jūsu viedoklis pilnībā sakritīs ar kādu partiju, un diez vai tuvākā partija būs rokas stiepiena attālumā. Pie vella, man arī viedoklis atšķiŗas no savas partijas, turklāt nopietnās lietās. Taču arī tad, ja tuvākā partija ir kilometra attālumā, jābalso par to, jo pārējās ir vēl tālāk un tikai tā iespējams Saeimu pavilkt kripatu tuvāk sev.

    13.09.2011 http://ritvars.wordpress.com/2011/09/13/par-ko-balsot/

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Elīna Melngaile 05.07.2012. 12.29

    @ Haris

    Labs citāts. Precīzi manas domas.

    Cilvēki nez kādēļ nesaprot, ka vienalga kāda būs balsošanas sistēma – proporcionāla, mažoritāra, jaukta, vienalga kāda būs iekārta – parlamentāra, prezidentāla vai vēl kāda, nekad nebūs nevienas personas, nekad nebūs nevienas partijas, ar ko balsotājam 100% sakritīs viedoklis visos jautājumos. Tādēļ ir jāizvēlas sev būtiskākie jautājumi, un jāvēl par subjektu, ar kuru sakrīt vai ir tuvi uzskati sev būtiskākajos jautājumos. Un nav tā nekāda izvēle par mazāko ļaunumu, tā ir optimālākā risinājuma izvēle.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Melngaile > Elīna Melngaile 05.07.2012. 13.21

    Labs citāts par to, par ko balsot. Pa lielam to var uzrakstīt īsāk – izvēlies mazāko (tavuprāt) ļaunumu un par to balso.

    Tomēr, kamēr vien NA būs tik smagnēji un mētāsies ar lozungiem un būs tik sakāpināti, tikmēr man ir laiks pašaubīties, ko darīt. Bez tam tuvākās ir pašvaldību vēlēšanas un es atrodos novadā, kur viņi iegūs max vienu balsi, jo vnk nav mums iekš NA līderu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Elīna Melngaile 05.07.2012. 13.27

    Es tieši par to teicu, ka nav tā balsošana par mazāko ļaunumu. Izskalotas visiem tās smadzenes ar to mazāko ļaunumu. Tā ir optimālākās izvēles izdarīšana. Kā jebkurā citā dzīves situācijā.

    Jo pēc analoģijas tad jebkura izvēle dzīvē ir mazākā ļaunuma izvēle. Sveiciens pesimistiem!!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Melngaile > Elīna Melngaile 05.07.2012. 13.38

    nu tās jau ir vairāk vārdu spēles. Rezultāts ir tas pats. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elīna Melngaile 05.07.2012. 13.42

    Jo pēc analoģijas tad jebkura izvēle dzīvē ir mazākā ļaunuma izvēle.
    _____________
    Traka lieta.

    Nedod ne Debesu valstību zemes virsū, nekā…

    Nekas- varbūt mazauto sapelnīs Lielauto- ja šitā centīsies.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Melngaile > Elīna Melngaile 05.07.2012. 13.44

    Vai es kaut ko esmu palaidis garām? Vai tāpēc, ka neesmu sajūsmā par NA (kaut gan teju vai esmu tajā iestājies) automātiski skaitos nopirktais komentētājs? :D Paranoja…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elīna Melngaile 05.07.2012. 22.44

    skaitos nopirktais komentētājs
    _________________
    Kāpēc “‘skaitos”?

    Derīgie idioti ir lētāki.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elīna Melngaile 05.07.2012. 23.06

    lama – tu to par tiem, kas tic tiem makaroniem, ko tiem karina uz ausīm NA, bet, neredz viņu darbus?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Melngaile 05.07.2012. 23.15

    dzeris49. Tos makaronus tu te karini no rīta līdz vakaram, būtu tā kā laiks kaut ko pavēstīt par NA šausmu darbiem. Ceru, ka IR pekstiņus par PV līgumu neatkārtosi:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 05.07.2012. 10.13

Lūsis pareizais cīnītājs :) Un par Jelgavas siltumtīkliem – ak viss pareizi , ko varēju darīt , bet par Krājbanku – kapēc nav procesu u.t.t. – elementārs jautājums – vai ir dzirdēts kāds administratora virzīts process par mazuta iepirkumiem Jelgavas siltumtīkliem , kur apzināti pārmaksāja starpniekiem ? Visi pirmdokumenti bija pieejami … Un kā bija ar Rolandu ? Vispār ļoti glums tipāžs , ko arī apstiprina intervija …

+13
-10
Atbildēt

3

    ilmisimo > garausiitis 05.07.2012. 10.35

    ģevuška aļi Lomonosov?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > garausiitis 05.07.2012. 11.27

    klusais Lūsis pareizais cīnītājs
    _________________
    Iemācies atsķirt vīriešu personvārdu Ints. no siev.dz.Inta.

    Kādai labticīgi sirdsķīstai Kukažiņai gan jābūt, lai ņemtu nopietni baumu biroju “‘admirālis klusais”?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 05.07.2012. 12.08

    lama – un ? Kur te Ints vai Inta? Par baumu biroju – atslēgas vārds Aldis Masteiko :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

gliters 05.07.2012. 09.37

Es allaž esmu kritiski noskaņota – arī pret politisko spēku, par kuru pati balsoju. Un šobrīd no redzamākajām NA figūrām kā nopietnu politiķi uztveru tikai Raivi Dzintaru. Dombravam un Iesalniekam vēl jāaug.

+13
-7
Atbildēt

26

    gstrazds > gliters 05.07.2012. 10.02

    Dzintars cenšas un pielāgojas, šaubu nav, bet viņam pietrūkst inteletuālā potenciāla. Tad jau drīzāk es Tavā vietā Eināram Cilinskim uzmanību pievērstu.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 10.10

    Cik esmu lasījusi Dzintara rakstus un intervijas, nav radusies doma apšaubīt viņa intelektuālo potenciālu. Sakarīgs un loģisks domu gājiens un laba izpratne. Par Cilinski tiešām maz ko zinu, laikam tāpēc, ka viņš reti ir mēdiju uzmanības centrā.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > gliters 05.07.2012. 10.15

    zirnekliene – Dzintaram ir labs potenciāls , tikai ne tad, ja jāatbild nesagatavotam :)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 10.25

    Domāju, ka tikai rūdīts demagogs ir spējīgs atbildēt uz jebkuru jautājumu nesagatavojies – t.i. nepadomājis, neiedziļinājies utml.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    janazakovica > gliters 05.07.2012. 10.38

    to var izdarit zirinovskis un godmanis..viena skola..cekas.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 10.43

    Nu ja… Šādas “skolas” neesamību laikam daudzi uzskata par trūkumu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > gliters 05.07.2012. 10.47

    ja kads ar so skolu butu ko labu paveicis..tad vel varetu runat..bet taa tik viena kalposana vieniem saimniekem..

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 10.51

    Jā, starp citu… Manuprāt, arī Dombrovskis gluži nav no tiem, kuri “uz muti nav krituši”.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > gliters 05.07.2012. 11.00

    ja gribetu tv3 neka personiga varetu dombrovski miltos samalt..kaa jeb kuru politiki..butu tikai komanda dota.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 11.08

    Nešaubos… un arī būtu konkrēti par ko. Tomēr Latvijā mums ir viens mēdijiem nesamaļams “dzirnakmens”. Un tas ir Lembergs.
    Laikam dažiem viņš ir politiķa ideāls.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 05.07.2012. 11.28

    klusais:
    Dzintaram ir labs potenciāls, tikai ne tad, ja jāatbild nesagatavotam
    ===================================
    Kaut kad nesen pa radio dzirdēju Āboltiņu atbildam uz dažādiem jautājumiem.
    Ļoti labs un acīmredzot jau praktiski piepildīts potenciāls.
    Vēl mazliet, mazliet un būs jau tik neaizrunājama un visās situācijās neapgāžami stabila kā Kalvītis. Kā vaņka-vstanķa.:)

    http://elkin52.narod.ru/zadichi/images/vanka.jpg
    Vakar savukārt dzirdēju Ilzi Viņķeli – tā gan ir viena sakarīga un, kā rādās, arī godīga dāma. Vienīgi viņas izcelsme ir nosodāma – nacika Jura Vidiņa meita (kurš līdzīgi Slucim neārstētu krievu šovinistus), turklāt kādreiz viņa bija “tēvzemiete”.:)

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 05.07.2012. 12.00

    …nesamaļams “dzirnakmens”. Un tas ir Lembergs.
    ______________________________
    nekas tik labi nenostiprināja Lemberga pozīcijas kā
    antilemberģistu demonstrētā gatavība sabiedroties ar SC.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > gliters 05.07.2012. 12.11

    Haris – par Āboltiņu un Vinķeli piekrītu :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 12.16

    lama
    “nekas tik labi nenostiprināja Lemberga pozīcijas kā
    antilemberģistu demonstrētā gatavība sabiedroties ar SC.”
    Taisnība. Es gan vairāk par Lemberga muldēšanas talantu. Laikam nekaunība arī pieder pie Dzintaram trūkstošā “intelektuālā potenciāla”.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 05.07.2012. 12.28

    lama…. nekas tik labi nenostiprināja Lemberga pozīcijas kā
    antilemberģistu demonstrētā gatavība sabiedroties ar SC
    ______________________
    Es šo ieteiktu dienas citātam!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > gliters 05.07.2012. 12.48

    Dzintaram un pārējoem “potenciāls”” ir jau gadus desmit, un, nekur tālāk par “potenciālu” viņi netiek, sirmā vecumā arī paliks tikai “potenciāls”.
    To gan sauc citā vārdā – par infantilitāti un nekompetenci.
    Tas gan nenozīmē, ka tiem nebūs piekritēji, diemžēl.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 05.07.2012. 12.57

    dzeris49. Dzintaram un pārējoem “potenciāls”” ir jau gadus desmit, un, nekur tālāk par “potenciālu” viņi netiek, sirmā vecumā arī paliks tikai “potenciāls”.
    ____________________
    Pirms desmit gadiem R. Dzintaram bija divdesmit, bet Dombravam 14…Brīžam liekas, ka NA panākumi tev laupa veselo saprātu:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 13.01

    Lemberģistu prezis, atšķirībā no Zatlera, stipri rezervēti izturējās pret ZZS (it kā) draugu SC koalīcijas sastāvā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > gliters 05.07.2012. 13.03

    Tad jau gan, Ino, tev taisnība, p[irms 10 gadiem abi bija vēl pavisam bērnu prātā, laikam jau tāpēc brāļojas ar krievu fašistiem.
    Tad jau man tev jāpiekrīt – progress jūtams, ar osipoviešiem vairs nebrāļojās, tagad brāļojas ar TB blēžiem.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 05.07.2012. 13.06

    dzeris49. Tad jau gan, Ino, tev taisnība, p[irms 10 gadiem abi bija vēl pavisam bērnu prātā,
    _______________________
    Vai neesat samainījušies vietām bērnībā? kā nekā 10 gadi?:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 05.07.2012. 13.17

    Tad jau sanāk, ka Bērziņš uzmeta SC, jo neizmantoja iespēju iedabūt šos koalīcijā. Turklāt par attieksmi un (ne)ieinteresētības pakāpi liecina, ka pēcvēlēšanu pārrunas ar SC viņš beidza 10 min ātrāk par paredzēto laiku.
    Vienīgi Zatlers metās “ar krūti uz ambrazūru”, lai nīsto “oligarhu” draugus SC dabūtu koalīcijā un arī pirms vēlēšanām necentās pozicionēt SC kā “oligarhu draugus”.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 05.07.2012. 13.37

    ..Brīžam liekas, ka NA panākumi tev laupa veselo saprātu
    ___________________ eeee…

    mhmmm…. vai ta.. ē.. IR ko ..eee ..laupīt?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 05.07.2012. 22.41

    …par Lemberga muldēšanas talantu
    ___________________ ļoti talantīgi spēlē vienkāršo, viltīgo mazpilsētas veci.Labi iestudēts.

    Bet:
    ja mūsu 49 numura IRŠU Dārza dzeriem nebūtu Lemberga- tas viņiem būtu jāizgudro.

    Aiz kā tad slēpsies, ja nebūs?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 06.07.2012. 00.48

    …..”Brīžam liekas, ka NA panākumi tev laupa veselo saprātu…”

    …hmmm…vai ar tiem NA panākumiem varētu iepazīties, vai arī – tas ir valsts noslēpums?…:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 06.07.2012. 08.54

    “ja mūsu 49 numura IRŠU Dārza dzeriem nebūtu Lemberga- tas viņiem būtu jāizgudro.

    Aiz kā tad slēpsies, ja nebūs?”

    Dzerim jātaisa slepenā līdzekļu vākšanas kampaņa Anglijas tiesas piekukuļošanai. Ja Lemberga platā mugura galu galā pazudīs kaut kur Brasas vai Matīsa cietuma kambaros, aiz kā tad slēpsies?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 06.07.2012. 08.59

    zanE…..hmmm…vai ar tiem NA panākumiem varētu iepazīties, vai arī – tas ir valsts noslēpums?…:)
    ____________________
    Tas ir noslēpums ežiem un ežām, pārējie saprot, ka pēc gada dubultot savu pārstāvniecību saeimā jāuzskata par lielu panākumu:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 05.07.2012. 08.57

No tās Dombrava un pārējo iesalnieku cildināšanas vien jau var noprast, ka, vai nu runā to, ko nedomā, vai nu ir visai liels “īpatnis”.
Tas “es esmu Lembergs” jau tīri pēc Freida.
Ticība viņa teiktajam nekāda, kur tā NA atrod tādus blēdīgus glumiķus, tādi viņiem visi TM kandidāti, kaut, laikam pareizāk, kāpēc tie atrod taisni NA?

+22
-17
Atbildēt

31

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 09.03

    >
    dzeris49
    Kas un kur atrod tādus dzeris49(latviešu rakstniekus, kas tik raksta-bet! nekad neko nelasa latviešu valodā- tādēl viņa
    tanti Līviju un māsīcu Sionu apkalpo bezdzimuma kosmopolīti)?

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 05.07.2012. 09.06

    …mjaā…kas to būtu domājis, ka tai partijā tādi asprāši…tādi – sirsnīgie jokotāji…:)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 09.07

    lama – nav tā ka laiks griezties pēc palīdzības?
    Tā Siona un viss, kas ar to saistīts, jau nav pāraugusi slimīgā uzmācībā?

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 05.07.2012. 09.12

    …Lama….kas ar Tevi noticis?…argumenti aptrūkušies, ja ķeries pie komentētāja vai tā nika ķidāšanas?….slikti piemēri – lipīgi?….:)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 09.15

    zanE. Tēma doktora disertācijai: kādēļ tieši vientuļas sievietes nīst nacionāļus? Šajā jomā daudz ko varētu pastāstīt Ždanokas bijušais vīrs…

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 09.16

    ja ķeries pie komentētāja vai tā nika ķidāšanas…
    ___________________________-
    Vai tad eeee…”‘at života vejerom” atļauts tikai dzerim49?

    Kā mežā sauc..

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 09.19

    ..pārējo iesalnieku cildināšanas ….
    _________________
    Iesalnieks Tev piemakša par PR?

    Kā nezināms- tas jau nekas PR mells- reklāma paliek reklāma.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 09.19

    Cita tēma – kādēļ taisni daži nacionāļu atbalstītāji ir tik agresīvi, ka argumentu vietā izmanto tādus bērnišķīgus “uzbraucienus” oponentiem, ko paši, acīmredzot, uzskata par pieļaujamiem un asprātīgiem?
    Vispār, pie tādas iekšējas agresijas viss varētu beigties pavisam slikti, vēl ar kādu šaušanu uz cilvēkiem vai ko līdzīgu, analoģiski gadījumi bijuši.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 09.25

    …argumenti aptrūkušies,…
    __________________
    Tie jūsu” argumenti” jau labu laiku(kopš IR ieslēguse mēslu metēju kanonādi) pārvērtušies par to pašu “‘amizieri” no vecā joka.

    Tā jūs arī uztver.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 09.25

    dzeris49. Atšķirībā no tevis izvairos kādu nosaukt par tizlu vai stulbu, jo iespējams, ka viņš ir blēdis:)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 09.28

    Kā redzi, izlaboju uz “agresīvu”.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 09.30

    dzeris49. Pārmest tev agresiju nevar, bet aizdomas tas nenovērš:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 09.31

    >zanE ..

    Tu saskati šajos dzeris49 tekstos kaut ko,kas varētu saukties “arguments”?

    Kurā vietā?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 09.34

    dzeris49. ..vēl ar kādu šaušanu uz cilvēkiem vai ko līdzīgu, analoģiski gadījumi bijuši.
    ___________________
    Ir, ir bijuši – Štokenberga fantāzijās:)

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 09.35

    lama – ja tas Ir tik slikts, kāpēc sen neesi DDD?
    Tur Parādnieks arī vaimanā, ka “cionisti atkal pacēluši galvu”, būtu starp savējiem.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 09.41

    Vispār,dārgai dzeri49, ja Tu kādu nosauc par d…., tad tak jārēkinās, ka saņemsi paskaidrojumu, ka tev pašam ir divas pēcpuses.

    T.i., ja Tu uzskati savus uzbrēcienus un lāstus par “‘argumentiem”- Tu saņemsi atpakaļ tieši tādus “‘argumentus”.

    Vonnegūta vārdiem:

    ..Pie dirsas Hāgas konvenciju un Kijoto protokolu un In These Times, un pabučo man pakaļu. …
    http://www.satori.lv/raksts/583

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 10.02

    dzeris49. Jā, lasīt DDD ir amorālāk kā meklēt piedzīvojumus uz Rīgas apvedceļa:)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 05.07.2012. 10.16

    lno – esi piedzīvojumu meklētājs uz apvedceļa ?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 11.23

    dzeris49 lama – ja tas Ir tik slikts, kāpēc sen neesi DDD?
    _____________________
    dzeris49-kāpēc jau sen neesi pie Lindermana un Osipova?

    Būsi starp savējiem.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 12.40

    lama – Osipovs jau Dzintara draudziņš, jau aizmirsi?
    Vairs nesaproti, ko tad īsti man inkriminēt – vai nu liberālismu, vai fašismu, vienreiz vienu, citreiz otru, kaut kā neloģiski sanāk?
    Cerams, tas tikai aiz argumentu trūkuma, atšķirību taču zini.
    Vai jau nolaidies līdz “konsultanta” Iesalnieka līmenim?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.07.2012. 12.50

    Dzeris: “Cita tēma – kādēļ taisni daži nacionāļu atbalstītāji ir tik agresīvi, ka argumentu vietā izmanto tādus bērnišķīgus “uzbraucienus” oponentiem, ko paši, acīmredzot, uzskata par pieļaujamiem un asprātīgiem?”
    Tu to par ABC, Zani un kluso?
    Neesi pamanījis viņu neķītrus pret oponenta personību vērstus “argumentus”? Vai tie vairs nav nekritiskie Vienotības fani?
    Žēl, ka jāskrien prom, varētu te biezā slānī nocitēt apbrīnojami “inteliģentus un smalkjūtīgus” komentārus.
    Starp citu, vai tu lepojies ar visiem saviem pusaudžu gadu draugiem un paziņām?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 13.06

    Betija – man tādi paziņas, vēl jo vairāk, draugi, nevarēja būt pēc definīcijas ne pusaudžu, ne citos gados.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 13.08

    dzeris49…. man tādi paziņas, vēl jo vairāk, draugi, nevarēja būt pēc definīcijas ne pusaudžu, ne citos gados.
    ___________________
    Bez pārtraukuma baznīcas korī?:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.07.2012. 13.14

    klusais… mana atbilde tev lamas citāta 5.jūlijs 2012 09:41 pēdējā teikumā:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 14.23

    …”konsultanta” Iesalnieka līmenim?
    ________________
    atkal reklamē Iesalnieku.

    Vjadzētu nodibināt Iesalnieka balvu un svinīgi apbalvot Tevi.

    Tu tiešam iedomājies,ka Tevis producētie lāsti, uzbrēcieni un unterpraporščika cienīgās pamācības jāsauc par
    argumentiem?

    Tad jau Tavs suns ir Lauva zvēru ķēņinš-vismaz.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 14.34

    Bez pārtraukuma baznīcas korī?:)
    _____
    starp eņģeliem no ņeržaveikas(skat. V.Jerofejeva nemirstīgo darbu)?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.07.2012. 14.50

    Esmu atpakaļ, varu vēl pāris vārdus. Dzeri, tu tā arī neatbildēji man – vai Zane, ABC un klusais pārstāv VL fanu auditoriju? Nē? Tad jau izņēmuma kārtā tev šķiet pieņemamas viņu sarakstītas neķītrības? Kā tad tur ir ar nesmalkjūtīgiem un ne pa tēmai rakstošiem komentētājiem?
    Ne pārāk ticu, ka tev “tādu” draugu nebija (kādu?). Noteikti bija arī tādi, kā mums visiem, par kuru dzīves gājienu un “sasniegumiem” nekādu prieku un gandarījumu neizjūti.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 14.51

    lama – visi tie iesalnieki – dombravi – parādnieki jau paši par sevi ir argumenti, lai par šo partiju nebalsotu, citus nemaz nevajag, tāpēc turpināšu viņus “popularizēt”.

    Betija – jā, visiem gadās, bet, es te taisni par šo konkrēto rakstu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.07.2012. 22.38

    dzeris49 lama – visi tie iesalnieki – dombravi – parādnieki jau paši par sevi ir argumenti,..
    ___________________
    Tu esi”‘arguments”.

    Jo vairāk Tu kliedz par “‘dombraviem”, jo skaidrāk redzams, ka centies pietuvināt mums Ukrainas scenāriju.

    Nograusim koalīciju un pārējo,lai paveic parlamentārā aritmētika.Tad plātīs ķepiņas un svepstēs par pragmatismu un reālpolitisko marazmatismu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 05.07.2012. 22.38

    Betij – nu tad nepaslinko , nocit­ē :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2012. 23.02

    Kā tad, nebūs NA, būs Ukraina.
    Vienīgie “latviskuma” aizstāvji.
    Taisni jābrīnās, kā tā Latvija 20 gadus bez tiem iztika, izdzīvoja, un sen nepārvērtās par Krievijas guberņu.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

gstrazds 05.07.2012. 08.47

“Dombrava – nākotnes valstsvīrs, Iesalnieks arī ir spēcīgs, tikai viņš vēl nav atklājies” pretendē vismaz uz mēneša citātu.

+12
-15
Atbildēt

10

    dro > gstrazds 05.07.2012. 08.54

    Dāvids Vikmanis. Pagrozi galvu, neskaties tikai uz vienu pusi: Runātājs Josifs Jākobsons saka šādus vārdus: “Kad kara sākās, daudzi ebreji brauca [no Latvijas] prom, bet daudzi palika, jo neviens neticēja, ka latvieši to var izdarīt, ka dedzinās, iznīcinās ebrejus”. http://www.ir.lv/blogi/politika/dazi-naivi-jautajumi-pec-nakts-zinam

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gstrazds 05.07.2012. 08.58

    Pagrozi galvu…
    ________________

    Nevar. Vikmaņiem tur vilka kauls. Ja pagriezīsies. atd Dāvids vairs neredzēs Goliātu. Jo-aču pakaļa Dāvidam nav?

    http://www.ir.lv/blogi/politika/dazi-naivi-jautajumi-pec-nakts-zinam

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 05.07.2012. 09.06

    Un kāds tam sakars ar šo interviju?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > gstrazds 05.07.2012. 09.07

    dzeris49. Nepatika?:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 05.07.2012. 09.09

    Izskatās, ne par ko citu, izņemot ēbrejus, abi ar lamu domāt vairs nespējat?
    Pie jebkuras tēmas – ēbreji?

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gstrazds 05.07.2012. 09.12

    dzeris49 Izskatās, ne par ko citu, izņemot ēbrejus, abi ar lamu domāt vairs nespējat?
    ___________ par ko ne?

    Domājam,ka indrānu ežas programma ir progresīvāka par programmu dzeris49- tajā nav tādu apburošu krievu valodas kalku.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > gstrazds 05.07.2012. 09.17

    dzeris49. Pie jebkuras tēmas – ēbreji?
    ____________________________________
    Tu to par mani? Interesanti:)

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > gstrazds 05.07.2012. 09.31

    Un par ko tad tava saite?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gstrazds 05.07.2012. 09.35

    Tu to par mani? Interesanti:)
    _________________
    Mācās no Duktu Aivara.

    Nosaukt oponentu par antisemītu- tas tak tas pats,kas senos laikos apvainot buršanā un sakaros ar wellu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gstrazds 05.07.2012. 09.42

    Katram laikmetam savas “reliģiskās dogmas”, savas “ķecerības” un “raganu medības”. Tā nu tas ir.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.07.2012. 08.33

..patiesais ministrijas vadītājs tomēr būsiet jūs, nevis Bordāns.
__________________________________-
Nuja, valdību jau ar vada nevis Dombrovskis, bet tā mollīgā dāma no biroja.

Tā viš i.
______________________-

…Nils, ,,,,, Bislans…. vakaros abi satiekas un dzer tēju ar Indru?

+10
-11
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam