FOTO: Klintone: Ebreju īpašumu restitūcijas ātra atrisināšana ir visu interesēs

83

Komentāri (83)

gliters 29.06.2012. 09.14

Ar “visiem žīdiem pasaaulē”, protams, neviens karot netaisās. Cita lieta, ka absolūtais vairākums “žīdu visā pasaulē” ir Suharenko potenciālie sabiedrotie, ņemot vērā šīs nācijas kopīgos “uzstādījumus” – tas bija tas, ko ar iepriekšējo komentu vēlējos teikt.
Un diemžēl ar “sirdi un dvēseli” vai vnk merkantīlu apsvērumu dēļ “holokosta tirgotājiem” kalpo ne tikai tādas mazas valstiņas, kā Latvija, priekšstāvji, bet arī lielvalstu varas.
Tā ka gaidāmā spiediena nopietnību nemaz nav iespējams pārvērtēt. Es jau nerunāju par visādiem “sapuvušajiem liberāļiem”, dod Dievs to izturēt arī NA.

+1
-1
Atbildēt

0

gliters 29.06.2012. 08.23

lno

“Ja holokausts atsevišķām organizācijām un personām kļuvis par biznesu, nevar jau vainot visu tautu.”

Tomēr šīs “organizācijas” pozicionē sevi kā visas tautas intereses pārstāvošas. Un vienīgie iebildumi pret šādu “pārstāvniecību” ir tikai Finkelšteinam un vēl dažiem.

+2
-1
Atbildēt

1

    dro > gliters 29.06.2012. 08.49

    Mīļā zirnekliene, negribu ar Tevi vairāk par šo tēmu debatēt. Neko mums nespēs izdarīt ne Zurofs, ne Putins, ja būsim godīgi, gudri un vienoti. NA taču negatavojas pieteikt karu visiem žīdiem neatkarīgi no tā, kurā valstī katrs no viņiem dzīvo tikai tādēļ, ka ne viens vien no latviešu spices gatavs kalpot ar sirdi un dvēseli holokausta tirgotājiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 29.06.2012. 00.31

——–
Klintone: Ebreju īpašumu restitūcijas ātra atrisināšana ir visu interesēs.
==============================================================================
Uzdevums noteikts, tā kā – pie darba, pilsonīši…

+2
-2
Atbildēt

0

mariam 28.06.2012. 20.53

Skaidrs, ka šis jautājums ikvienā īstā latvietī liek uzbangot viņa slēptajām vai atklātajām antisemītisma jūtām. Sak, mēs nevienu neesam slepkavojuši, tad arī neatdosim noslepkavoto radiniekiem to mantu, pie kuras esam tagad laimīgā kārtā tikuši.

+3
-10
Atbildēt

3

    janazakovica > mariam 28.06.2012. 21.40

    rietumu bankas-nosaukumaa jau meli vaditajs –arkadijs suhorenko-ukrainu zids ar savu kabatas organizaciju protams ir radinieks visiem nosklepkavotiem-bet varbut vienkarsi aizmukusiem zidebrejiem.Latvijaa vins iebrauca 70 gadu vidu..kads vinam butu sakars ar pirmskara ebrejiem.32 miljoni LATU uN desmitiem ipasumu faktiski taisas ATDOT viena cilveka organizacijai..noteikti pa ‘atkatu’..KNAB gul.un ker sikos.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > mariam 28.06.2012. 22.08

    man nav nekadu antisemitisma jutu, tik pat labi ari es bez jebkada pamata kaut ko apgalvot. Neskatoties uz to man nav skaidrs, kapec Latvijai ir jaatdod ipasumi tiesi ebrejiem, bet visiem citiem lidzigiem veidojumiem tatad nav jaatdod (vai ari jaatdod, ja prasis ?). Cik es saprotu, tas ir pretruna ar Latvijas likumiem, kuros tika noteikts, ka denacionalizacija tiks veikta taa, kaa taa tika veikta un kam es piekritu ka Latvijas pilsone. Man nav skaidrs, kaapeec okupetajai divreiz Latvijai tagad ir jamaksa par divu okupacijas varu paveikto ?! Es uzskatu, ka tas nav taisnigi. Un viss.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janazakovica > mariam 28.06.2012. 22.40

    ka zino latvijas avize arkadijs suhorenko Latvijaa iebraucis 1982 gada no ukrainas ka komunistikas partijas biedrs un nomenklaturas darbinieks..par cekas virsnieka pakapi aizmirsa piemineet.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Vilma Kovaļova 28.06.2012. 20.33

cik smalka diskusija… Tikai nekur nav lasams diskutetaju viedoklis par to, vai jadod atpakal vai nav jadod atpakal pieprasitie ipasumi. Interesanti, Ino, DZeris utml tipaziem nav viedokla, vai vini baidas to izteikt ?? Kurs zina ? Es gan varu pateikt, ka esmu kategoriski pret atdosanu. Kapec preti- tapec, ka cilvekiem vai nu ir principi un mugurkauls vai arii taa nav. Atdevejiem nav ne viena ne otra. Un ar pragmatismu te nav nekada sakara. Musu “pragmatisms” jau novedis pie ta, ka visi driiz buus prom. Paliks tie “pragmatiskie” piesucekni

+2
-6
Atbildēt

5

    Sanšains > Vilma Kovaļova 28.06.2012. 20.37

    “lno” savu viedokli paudis ne reizi vien. Viņš pilnīgi noteikti ir par likumiem atbilstošu, godīgu, taisnīgu un atklātu šī jautājuma izvērtēšanu – tāpat kā vairums te komentārus rakstošo.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > Vilma Kovaļova 28.06.2012. 21.21

    veel smalkaak… Nu nu… taatad veertees…Skiet, ka jau “veerteja” vienu reizi, kaut kur ap 2007. vai 2008. gadu vel VVF un Kalvisa laikaa… . Kaa saceelaas veetra tautaa, taa uzreiz “elite” mainija viedokli. Un ko mes te tagad atkal gribam ap stuuri apvest ? Es par viedokli personiigo jautaaju- tatad viedokla nav, jo jagaida vertejums…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Vilma Kovaļova 28.06.2012. 21.43

    Haris. Paldies:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Vilma Kovaļova 28.06.2012. 21.44

    usne –

    Ja “teikšana” būtu tādiem kā es, tad “izvērtēšanu” varētu likt malā, jo tiešām nekādu neskaidrību taču nav.

    Tomēr, ja reiz ir pieprasījums, tad jau būs vien jāturpina tā izvērtēšana. Ja reiz tik daudziem vēl vajadzīgas kompreses “grūtai galvai”, tad tik diskutēsim vēl un vēl.:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    3r0s_ramazotti > Vilma Kovaļova 02.07.2012. 12.21

    Vai tiešām http://atrais.lv/ ir izdevīgākais ātrais kredīts? Pagaidām labāku neesmu redzējis nevienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 28.06.2012. 20.22

Cik viegli(ar virsrakstu) tomēr var novirzīt diskusiju no būtības- viens likums, viena taisnība visiem.

IR labi darbojas.

+5
-1
Atbildēt

0

Jānis Blumbergs 28.06.2012. 20.18

Ja mums iet bojā kādas biedrības visi biedri, tiek deportēti un iebiedēti, tad manta nonāk tieši vai caur bāreņtisu mūsu valstij. Tāpat notiek ja mūsu pilsoņu-ebreju biedrība vairs nav. Ja biedrību atjauno, var atgūt īpašumu, domājams. Kas notiek, kāda būs procedūra ja biedrība likvidēsies un pārdos mantu pēc atgūšanas? Kas būs ja biedrībai pietrūks līdzekļu mantas uzturēšanai? Var gadīties, ka biedrība ieved Latvijā jaunus biedrus, lai var pilnvērtīgi darbināt īpašumu…
Ok, kāds bij’ vainīgs pie genocīda. Kurš? Kāds palīdzēja pirms kara un kara laikā stiprināt Vācijas un CCCP kara industrijas, tas pats, kas vinnēja karu globāli? Varbūt Viņš arī lai kompensē un restutē, ne tikai pamudina ASAP?

+5
-3
Atbildēt

0

dro 28.06.2012. 19.44

Luix … studentu korporāciju
__________________
Tās nu gan manuprāt saņēmušas…

0
0
Atbildēt

2

Rinalds Āriņš 28.06.2012. 19.38

Parasti nepiekrītu K.Rozenvalda viedokļiem, šoreiz piekrītu:

“Izlasīju Lipkes memoriāla ziedotāju sarakstu. Nav brīnums, ka H.Klintone pēkšņi atteicās to atklāt kopā ar ziedotājiem http://www.diena.lv/latvija/...”

Ja redzu, ka lielākie ziedotāji ir A.Lembergs, vecie čekisti Savickis, Plaudis u.c. līdzīgi tipāži, arī es nebrīnos.

Cits jautājums, kamdēļ tik īslaicīgi, jo saraksts droši vien nav no šodienas, bet jau zināms labu laiku. US embassy vāji sagatavojusi Klintones vizīti, kopš no Vēstniecības padomnieka amata uz Briseli aizlaidies šķēlists un “holokausta” upuris M.Zemītis…

+5
0
Atbildēt

1

mārtiņš meiers_ 28.06.2012. 19.28

ASV stingri atbalsta restitūciju tiem, kuru īpašums tika konfiscēts – vai nu to izdarīja nacisti vai komunisti.
____________
Ceru rīt izdzirdēt, ka tiks skatīti VISU restitūciju pieprasījumi. Arī “Aizsargu” arī lauksaimnieku organizāciju, studentu korporāciju, utt.

Tieši tas, ko prasīja NA…
(Dažam vēl joprojām vilcieni rēgojas…)

+9
-5
Atbildēt

1

    H.K. prasa sos ipasumus atdot, bet istie mantinieki tacu nav dzivi, lidz ar to nekas nav jaatdod! Latvijas zidu ipasumi, ja nav mantinieki, pecteci pienakas Latvijas valstij. Es domaju, ka Suharenko nav tiesibu neko pieprasit, jo vinam nav nekada sakara ar pirmskara Latvijas valsti.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 28.06.2012. 19.09

Skat, joskes atdzina veco miesu klintonu madāmu uz Latviju, lai palej iezemiešiem ausīs medu par veiksmīgo valsts iznīcināšanu (veiksmes stāstu), lai paslavē konsolidovski par tautas genocīdu un iezemieši aiz laimes vai apčurāsies un, beigās, lai pasaka pašu galveno – īpašumi joskēm jāatdod ASAP, tā teikt, lai godam pabeigtu iesākto darbiņu – tautas genocīdu.
Slava joskēm, konsolidovskim, vienotībai un viņu fanātiem – šo tautas slepkavu paveiktais, paliks mūžīgā tautas atmiņā.

+4
-9
Atbildēt

2

    mary75 > dzerkaleliva 28.06.2012. 19.37

    Sameklē guglē, ko nozīmē “genocīds”, nelieto vārdus, kuru jēgu neizproti.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 28.06.2012. 19.41

    Genocīds ir darbība, kas vērsta, lai pilnībā vai daļēji iznīcinātu kādu nacionālu, etnisku, rases vai reliģiskās piederības grupu kā tādu: nogalinot šīs grupas locekļus, fiziski sakropļojot vai garīgi traumējot tos, apzināti radot šādai grupai tādus dzīves apstākļus, kuri paredzēta tās pilnīga vai daļēja iznīcība, apzināti ierobežojot dzimstību šajā grupā, ar varu pārvietojot vienas grupas bērnus dzīvošanai citā grupā.
    ——————————————–
    Kam no šīs definīcijas tu nepiekrīti un ko es lūdzu nezinu vai neizprotu?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

ilmisimo 28.06.2012. 19.04

ASV valsts sekretāres vizīte Latvijā noslēgsies ar Samnera Velsa ielas svinīgo atklāšanu pie ASV vēstniecības Rīgā. ASV diplomāta vārdā tiks pārdēvēts Remtes ielas posms no Kalnciema ielas līdz Lielirbes ielai. 1940.gada 23.jūlijā ASV valsts sekretāra pienākumu izpildītājs Samners Velss nāca klajā ar paziņojumu, ka ASV neatzīst Baltijas valstu inkorporāciju Padomju Savienībā. Vēlāk šis paziņojums kļuva pazīstams kā Velsa deklarācija un kļuva par pamatu ASV ilgtermiņa ārpolitikai, kas neatzina PSRS varas leģitimitāti Baltijas valstīs. Šai neatzīšanas politikai vēlāk sekoja vairāk nekā 50 pasaules valstu, tādējādi tā kalpoja kā spēcīgs atbalsts Latvijas valstiskās neatkarības idejai nebrīves laikā.
__________________ lūk:
nav jau nemaz tik slikti.

Der atcerēties labo:

Bush denounces the Yalta Treaty of 1945
http://www.wsws.org/articles/2005/may2005/yalt-m12.shtml

Tāpat der atcerēties, ka mūsu vietējiem “pragmatiķiem” pret šo vizītes aspektu uzreiz piesitās vistas aklums.

+8
-3
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 28.06.2012. 18.56

Rinkēvičs arī sapīpējies – bez saeimas lēmuma jau gatavs visu atdot un kompensēt. Rinkēviča pēdējo dienu teksti rāda, ka Bērziņa demisija galīgi uz smiltīm vis būvēta nebija…

+8
-5
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 28.06.2012. 18.51

Izlasīju virsrakstu un sāku rūpīgāk pētīt fotogrāfiju. Es kaut kā tādu vēstījumu nesaskatīju. Klintones skats drīzāk vēsta, ka viņas šeit nav, un domas aizklīdušas kaut kur tālumā.
Par švaku mana fantāzija, vai arī kaut kas sevišķs jāpīpē?

+3
-5
Atbildēt

0

dro 28.06.2012. 17.24

Optiskais Tēmeklis. Ja “visu cieņu” jau esi veltījis/atdevis, kāds Tavs “bet” vairs iespējams?! :)
________________________
Tu sevi prezentē kā visu problemu redzošs un atrisinājumu zinātājs, bet man atgādini emocionālu jaunkundzi:) Nedomāju, ka uz pasaules atradīsi daudz cilvēku, ar kuriem uzskati sakritīs visos jautājumos. Vai Latvijai nav domstarpību ar Igauniju, Lietuvu, Vāciju u.c. ES valstīm, bet tās taču mūsu sabiedrotās. Kādēl mums nevarētu atšķirties domas atsevišķos jautājumos ar ASV valsts sekretāri? Ja mēs viņu cienam, tad pēc tavām domām mums visam jāpiekrīt.? Tas taču elementāri, notīri linzas, OT:)

+9
-1
Atbildēt

0

dro 28.06.2012. 16.57

zirnekliene Šeloba….bet ne visām tautām pie kolektīvajām nācijas ambīcijām pieder vara pār pasauli.
___________________
Bet daudzām:)

+3
-1
Atbildēt

1

    gliters > dro 28.06.2012. 17.03

    Daudzām, tas tiesa. Taču, ja ir jātur aizsardzība, tad skaidri apzināties ar ko ir darīšana, nemaz nav par skādi. Un nejaukt lomu situācijā ar “labiem un sliktiem cilvēkiem”.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

gliters 28.06.2012. 16.55

Katrā tautā ir gan labi, gan slikti cilvēki, bet ne visām tautām pie kolektīvajām nācijas ambīcijām pieder vara pār pasauli.
Ja kas, visu bērnību nodzīvoju kāpņu telpā, kur puse kaimiņu bija žīdi – nekādu sliktu atmiņu šajā sakarībā nav. Taču ir likumsakarības un ģeopolitiskās lomas, kas pastāv neatkarīgi no tā, vai to atzīstam, vai nē.

+7
-7
Atbildēt

0

gliters 28.06.2012. 16.38

lno, dabā pastāv gan ASV atbalsts “starptautiskajam cionismam”, gan mūsu varnešu gļēvulība un bailes aizstāvēt valsts intereses.

+11
-6
Atbildēt

16

    dro > gliters 28.06.2012. 16.46

    zirnekliene Šeloba. Cīņā pret žīdiem nebūšu sabiedrotais. Ebreji – žīdi ir tāda pati tauta kā citas, tajā ir labi, ir slikti cilvēki. Arī holokaustu žīdi vērtē dažādi, vieni ka tas ir pārspīlējums, citi, ka tas ir bizness, vairums, ka tā bija šausmīga traģēdija, ko arī es atzīstu. Mani vecāki piedzīvoja žīdu apšaušanu Aizputes Misiņkalnā. Tur nesaudzēja ne zīdaiņus, ne večus…Juden frei…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 17.11

    lno:
    vieni ka tas ir pārspīlējums, citi, ka tas ir bizness, vairums, ka tā bija šausmīga traģēdija
    ==============================================
    Tie “vieni” ir tikai daži cilvēki (piemēram, Finkelšteins, Acmons (Atzmon)), kurus nesaudzīgi vajā un sociāli izstumj.
    “Citi” – tādu jau ir krietni vairāk un tie nosaka toni gan Izraēlā, gan “diasporā”.
    “Vairums” – ir tikai klusējoši “citiem” piekrītošais vairākums.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 17.31

    Haris. “Vairums” – ir tikai klusējoši “citiem” piekrītošais vairākums.
    _____________________________
    Interesanti, ko Jūs domātu, ja latviešus apšautu kā žīdus sākot no zīdaiņiem un beidzot ar veciem, kuri nespēj pārvietoties pašu spēkiem?:

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 17.34

    zirnekliene Šeloba..dabā pastāv gan ASV atbalsts “starptautiskajam cionismam”, gan mūsu varnešu gļēvulība un bailes aizstāvēt valsts intereses.
    _____________________
    To, protams, es arī nevaru noliegt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 17.50

    lno:
    Interesanti, ko Jūs domātu, ja latviešus apšautu kā žīdus sākot no zīdaiņiem un beidzot ar veciem, kuri nespēj pārvietoties pašu spēkiem?
    =========================================
    Te laikam jāprecizē. Nedomāju, ka starp žīdiem vispār ir kāds, kurš uzskatītu, ka “holokausts” kā tāds vispār nebūtu noticis, vai arī uzskatītu, ka ciešanas bijušas krietni mazākas, nekā “vispārpieņemtā” versija to pauž.

    Ir tie daži, kurus minēju – kuri uzskata, ka “holokausta” tēma tiek amorāli un pārspīlēti izmantota, lai nekaunīgā (“chutzpah”) veidā (a) pelnītu naudu un (b) apklusinātu kritiķu balsis par Izraēlas izrīkošanos ar palestīniešiem. Šie daži ir niecīgs mazākums.

    Ja es būtu žīds, domāju, ka es gribētu līdzināties Finkelšteinam. Kaut vai tāpēc, ka viņam ir godīga cilvēka seja. Daudz tādus viņējos esat redzējis?:)

    http://www.lannan.org/images/people/norman-finkelstein-200×200.jpg

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 18.11

    Haris. Nu kā tad ir, bija holokausts vai nebija? Vai Latvijā bija pilsēta, kurā nebūtu 100% iznīcināti visi apzināie žīdi? Ja kas tad Finkelšteins nav vienīgais. Viens ārzemju latvietis man katrā viesošanās reizē atveda materiālus par šo tēmu.
    Ja holokausts atsevišķām organizācijām un personām kļuvis par biznesu, nevar jau vainot visu tautu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 18.23

    lno:
    Nu kā tad ir, bija holokausts vai nebija? Vai Latvijā bija pilsēta, kurā nebūtu 100% iznīcināti visi apzinātie žīdi?
    ===========================================
    Nē, par to man nav ko teikt. Lai ar to nodarbojas tie, kuri prot izmērīt un salīdzināt sāpes un ciešanas – kā, piemēram, Iveta Kažoka, Dans Titavs, u.c.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 18.28

    lno:
    Ja holokausts atsevišķām organizācijām un personām kļuvis par biznesu, nevar jau vainot visu tautu.
    ===============================================
    Vai atceraties, ka apspriežot tēmu “Latvijā ir arī labie krievi”, vienmēr neatbildēts paliek jautājums – kā tad īsti manifestējas šie labie, “ne-SC” krievi?

    Līdzīgi – kur tad ir ietekmīgas, redzamas žīdu organizācijas, kuras publiski apsauktu un nokauninātu alkatīgos arkašas suharenko?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 18.47

    Haris…Nē, par to man nav ko teikt.
    ________________________
    Manuprāt pilnīgs sviests:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 18.52

    Haris. Līdzīgi – kur tad ir ietekmīgas, redzamas žīdu organizācijas, kuras publiski apsauktu un nokauninātu alkatīgos arkašas suharenko?
    ____________________
    Latvijā manuprāt ir tikai viena organizācija. Palasiet kompromat. lv un redzēsiet, ka ne visi ir apmierināti ar tās darbu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 18.53

    lno –

    Pag, nu, ko tad Jūs īsti gribat, lno? Noskaidrot, vai esmu “holokausta noliedzējs”? Nē, neesmu.

    Noskaidrot, vai uzskatu viņus par “visvairāk cietušajiem”? Par to man nav ko teikt.:) Jo, ja sāktu par to visu runāt, tad izbeigt šādu diskusiju laikam izredžu nebūtu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 18.58

    lno:
    Palasiet kompromat. lv un redzēsiet, ka ne visi ir apmierināti ar tās darbu.
    =========================================
    Izlasīju to rakstu, kura saiti ielika “fretka”. http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=7447
    Manuprāt, tur redzama tikai godkāres un varbūt arī mantkārības motivēta “savējo grūstīšanās”, nevis IEBILDUMI pret Suharenko grupējuma (ja tāds ir) nodomiem “restitūcijas” lietā.
    Domāju, ka beigu beigās “iekasēt” būs gatavs jebkurš no viņiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 19.09

    Haris..Pag, nu, ko tad Jūs īsti gribat, lno? Noskaidrot, vai esmu “holokausta noliedzējs”? Nē, neesmu.
    ____________________
    Nu tad esmu gandarīts.

    Noskaidrot, vai uzskatu viņus par “visvairāk cietušajiem”? Par to man nav ko teikt.:)
    ______________________
    Protams, arī Āfrikā nesen izgrieza cilti > par miljonu, var atcerēties armēņus, golodomoru Ukrainā, kas gan nebija vērsts pret atsevišķu tautu, bet zemniecību u.c.. Peace:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 28.06.2012. 19.19

    Haris. Esmu bijis Izraēlā gandrīz 2 mēnešus. Redzēju betona sienas, kas atdala ebreju teritorijas no arabu teritorijām – iespaids nepatīkams. Komunikācija ar arabiem man izvētās nepatīkamāka kā ar arabiem. Redzēju ebreju ortodoksus, kuri manuprāt neatšķiras no muslimu fanātiķiem, bet Eiropas, Krievijas , ASV ebreji nav viens un tas pats. Ja ebreji visā pasaulē būtu vienas sazvērestības ierindnieki, tad ņemot vērā viņu potenciālu, jau sen būtu nodibinājuši kundzību visā pasaulē, bet viņiem trūkst vienprātības pat Izraēlā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 28.06.2012. 19.26

    lno:
    bet viņiem trūkst vienprātības pat Izraēlā
    =========================================

    Arī PSKP bija “partijas iekšējās diskusijas”. Tās tomēr maz ietekmēja ideoloģiskos pamatprincipus un “vadlīnijas” – tādas kā ārpolitika, piemēram.:)

    Un, turpinot analoģiju – nudien nav īpaši svarīgi, ko pauž un cik brīvdomīgs ir partijas ierindas biedrs vai komjaunietis (piemēram, ārsts vai programmētājs). Būtiski ir tikai tas, par ko vienojas dažādie partijas ELITES flangi.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    3r0s_ramazotti > gliters 02.07.2012. 12.21

    Vai tiešām http://atrais.lv/ ir izdevīgākais ātrais kredīts? Pagaidām labāku neesmu redzējis nevienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.06.2012. 16.05

Nu ko, tagad šis Valsts sekretāres teiktais kalpos pamatam sašutumam par amerikānu imperiālistu atbalstu cionistiem?:) Varbūt gļēvlatvieši tomēr saņemsies un atbildēss: Cienītā kundze, mēs cienam ASV un jūsu viedokli, esam pateicīgi pat jūsu atbalstu, bet savas problēmas risināsim pēc savas saprašanas?

+24
-6
Atbildēt

16

    garausiitis > dro 28.06.2012. 16.09

    lno – drosmīgais lno :) :) :)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 28.06.2012. 16.18

    klusais. Tukli cilvēki parasti ļoti omulīgi, kādēļ tu tik nejauks?

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 28.06.2012. 17.14

    lno, kāds vairs Tavs “bet”, — tikko un tepat, vien mazliet augstāk pats rakstīji “Visu cieņu ASV amatpersonai!:)”

    Ja “visu cieņu” jau esi veltījis/atdevis, kāds Tavs “bet” vairs iespējams?! :)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.06.2012. 18.30

    ASV ir valsts, kas nekad nav atzinusi Latvijas okupāciju, ASV ir vienīgā valsts ( ne jau ES), ar kuras atbalstu Latvija vienmēr var rēķināties.
    Tāpēc, ja draudzīgai lielvalstij tik ļoti svarīgi tie ēbreju īpašuma jautājumi, un viņi lūdz Latviju to nokārtot, manuprāt, nebūtu nekas briesmīgs, ja Latvija, kā ASV draugs un sabiedrotais, panāktu ASV pretīm.
    Palīdzēt draugiem nav nekas slikts.
    Protams, var jau nostāties pozā, kā tagad dara NA, pasludināt, ka mēs jau savu muguru nelocīsim, un neko tiem ēbrejiem neatdosim, ASV mums nav nekāds priekšnieks, mēs paši lieli un vareni, bet, tas būtu tikpat “gudri”, kā patreizējā mūsu pseidonacionāļu uzvedība.
    ASV, vispār, draugus neaizmirst, un pragmatiska rīcība būtu taisni tāda, nevis āža cienīga uzvedība – “kaut ko ēbrejiem – tikai pār mūsu līķiem”.

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.06.2012. 18.37

    dzeris49. Nu nefleitē. Nevis pār līķiem, bet pēc konsultācijām saeimā. Paklausies, ko Krustpunktā par šo jautājumu saka tavs domubiedrs Liniņš:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    marmed > dro 28.06.2012. 18.44

    dzeris49. Man sāk likties, ka Tu esi kaut kāds nacists. Visas šitās runas par vienu izredzēto tautu sāk atgādināt Hitlera runas par izredzēto vācu tautu. Likās jau ka Pasaule ir pārslimojusi šito slimību par “izredzēto tautu” , bet izskatās ka Džeris vēl nav tam ticis pāri.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.06.2012. 18.59

    Un kurā vietā es kaut ko pateicu par “izredzēto tautu”?
    Es te runāju par ASV un Latviju, ja kas.
    Visur rēgojās tā “izredzētā tauta”?

    Ino – vai tad es teicu, ka bez konsultācijām, rīt ap pusdienas laiku?
    Viss jādara likumīgi, bet, ar prātu.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    marmed > dro 28.06.2012. 19.19

    dzeris49. Tieši tā izredzēto tautu nav, tāpēc arī ēbrejiem vajadzētu rīkoties likuma ietvaros, un ja īpašumu atgūšana ir nokavēta tad neko darīt. Neizprotams ir tas ka ASV būdama demokrātijas citadele, kur visi ir vienlīdzīgi, sādi cenšas izcelt kādu tautu…..

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.06.2012. 19.24

    Cik zinu, mums tāda likuma nav.
    Katrs konkrēts gadījums tiek izlemts ar Saeimas lēmumu( vai MK, neatceros).

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    marmed > dro 28.06.2012. 19.31

    dzeris49.Cik es zinu visi kas gribēja īpašumus ir atguvuši, ārī daudzi ēbreji. Domāju jautājumu par īpašumu atgūšanu tādēl var slēgt

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.06.2012. 20.15

    …traks_sunsxxx…nejauc privātīpašumu ar sabiedrisko organizāciju īpašumiem….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > dro 28.06.2012. 20.15

    nepiekritu un protesteju pret nodomu atdot ipasumus selektivi. Tikai paar muusu liikiem.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.06.2012. 20.59

    Ja atdotu aizsargu organizācijai, arī nepiekristu, tad Bērziņš arī sarīkotu to histēriju, NA tāpat brēktu pēc taisnīguma un likumības?
    Cik dažādi izbijušie čekisti un stukači netika pie īpašumiem ar TB palīdzību, tad, kaut kā, neviens tā nebrēca, un neviens no TB nedemisionēja un klaunu netēloja.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.06.2012. 21.39

    dzeris49. Privatizācija sen jau beigusies. Nezināji?:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.06.2012. 22.22

    …kā man patīk vīrieši, kuri vēlās izteikties par tēmu, visu laiku putrojoties!….:)
    ….galvenais, lai varētu izteikties/izrakstīties!…

    Privatizācija – valstij piederoša īpašuma (nekustamie īpašumi, kapitāla daļas, zeme) privatizācijas subjekta iegūšana par naudu vai privatizācijas sertifikātiem….

    Namīpašumu denacionalizācija ir process, kurā likumīgajiem īpašniekiem vai viņu mantiniekiem atjauno īpašuma tiesības uz agrāk nacionalizētajiem īpašumiem….

    Gaidis Bērziņš (vēstulē MP): “…vēlos vērst Jūsu uzmanību uz to, ka īpašumu denacionalizācijas process un zemes reforma Latvijā IR NOSLĒGUMA POSMĀ…” (izcēlums zanE) ….:))

    …papildinot –
    Gaidis Bērziņš: “Ir būtiski ņemt vērā, ka biedrības (sabiedriskās organizācijas), kurām bija interese atgūt savus īpašumus, to izdarījušas vai arī TURPINA šo procesu, vēršoties LR Saeimā ar lūgumu pieņemt speciālu likumu….”

    …hmmm…pēc Gaida Bērziņa vārdiem – viss notiek!…tikai….diez’ kāpēc viņam sašutumu izraisīja tieši ebreju lūgums?….

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.06.2012. 22.33

    zanE. Iedomājos par to, bet bija jau par vēlu – nevarēja vairs izlabot:) Tomēr prieks, ka atradi iemeslu man ieskost:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Ieva 28.06.2012. 15.48

Cik saprotu mums nav likumu, kas regulē īpašuma atdošanu organizācijām. Un arī nevajag, jo tas izsauks visādu pirmskara pretalkohola vai sporta biedrību atjaunošanos, teātra biedrības, pērkoņkrustus, korus, aizsargus, namīpašnieku apvienības, izdevniecības, fabrikas, utt…Toreiz atļautas, tagad aizliegtas vai otrādi, juridiski pārsauktas, mantotas, apvienotas.. Tāpēc nav skaidrs kāpēc tieši žīdu pirmsakara orgaznizācijām vajag taisīt izņēmumu. Viņi smagi cieta holokaustā, bet, šķiet, ir pārvērtuši šo savu lielāko nelaimi par lielāko kapitālu, no kura atkal taisa jaunu kapitālu. Neviens jau te nav ticis apbižots, privātpersonām taču īpašumus atgrieza nestkarīgi no tā vai prasītājs bija latvietis, vācietis, žīds vai čigāns.. Kāpēc tagad daži grib būt līdzvērtīgāki par citiem. Kāpēc mums viņiem ir jāatgriež īpašumi, bet citiem ne? Starp citu, te aizdomājos par pirmskara Latvijas zeltu. Vai Krievija to atgrieza Latvijai?

+21
-5
Atbildēt

0

Indra Vijupe 28.06.2012. 15.41

Man gan šķiet, ka ASV viedoklis nav tas pēc kura LV gadījumā būtu jāvadās. Katrai valstij ir sava situācija, līdz ar to rīcībai arī jāatšķiras. Jauki, ka Klintones kundze izbrīvēja laiku, lai apciemotu mūs, bet ne jau viņai šeit jādzīvo pēc tam, kad būs veiktas kādas izmaiņas likumos. :)

+9
-5
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 28.06.2012. 14.06

Par visu, ko esat sasnieguši, gribu uzslavēt jūs, premjerministr, valdību, un īpaši Latvijas iedzīvotājus – noteica Klintone.
——-
Saturs patīkams, teksts tizls. Saderam, ka viņa teica “premjerministra kungs”, nevis “premjerministr”. Atskaitē par oficiālu tikšanos neiederas arī darbības vārds “noteica”. Tā nav nav nekāda papļāpāšana kafejnīcā. Varbūt Ir.lv beidzot sāks pievērst uzmanību tam, ko publicē…

+7
-1
Atbildēt

2

    Dace Martinsone > Kaspars Špūle 28.06.2012. 15.43

    Pilnīgi iespējams ka tieši tā arī pateica , jo kas tad mēs esam viņas acīs ? Pat ne ASV štats , bet vienkārša “banānu” valstiņa .

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kaspars Špūle 28.06.2012. 19.06

    Varbūt Ir.lv beidzot sāks pievērst uzmanību tam, ko publicē…
    _____________________________
    Uz Mēness reiz būs pilsētas….. varbūt

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.06.2012. 12.27

Visu cieņu ASV amatpersonai!:)

+8
-8
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > dro 28.06.2012. 22.58

    Bet virsraksts ir ko vērts. It kā, tomēr viegls mājiens, ka tas ir Klintones ierašanās iemesls:) Paldies Hilarijai par spārnoto domu. Tikai ipašumu jautājumi nekad nav “visu interesēs” ! Tagad arī mēs LV to zinam.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

janazakovica 28.06.2012. 12.25

ipasi ASV var but lepna par savas vestnieces piedalisano geju lezbijiesu transeksualu transpersonu un vinu draugu rikotajaa sa gada junija Rigas praidaa.un var but pat klut par vinu partneri.

+7
-19
Atbildēt

3

    Elīna Barkovska > janazakovica 28.06.2012. 13.25

    KRUSTTEVS. “Tukša muca tālu skan” ir par tevi. Tu esi no tās kategorijas, kas sevi uzskata par lieliem asprāšiem, kuri domā ka apkārtējie smaida par viņu jēlībām, taču patiesībā par viņiem pašiem.
    Šaubos, ka Tev pašam guļamistabā viss ir OK :))

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    oktaavs > janazakovica 28.06.2012. 18.53

    ASV vēstniece ir no demokrātu partijas. Tāpēc viņa nekādi nevarēja nepiedalīties zilajā sajūsmas praidā. Šīs partijas pastāvīgais elektorāts ir geji, nēģeri, ebreji, latīņamerikāņi, hipiji un visi pārējie pamatoti, vai nepamatoti apbižotie. Tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakts. Ja kāds netic, lai piezvana un pajautā saviem pazīstamajiem ASV.
    Baltieši, poļi un visi pārējie, kam skaidra galva, parasti atbalsta republikāņus. Izņemot tos, kam + ar – sajucis vietām :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    3r0s_ramazotti > janazakovica 02.07.2012. 12.20

    Vai tiešām http://atrais.lv/ ir izdevīgākais ātrais kredīts? Pagaidām labāku neesmu redzējis nevienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam