Baltijas premjeri vienojas par kopuzņēmumu “Rail Baltica” īstenošanai

18

Komentāri (18)

reksa 11.11.2011. 19.20

Un kāpēc pārējās dzelzceļa līnijas nevarētu pārveidot par Eiropas platuma ceļiem?
Dzelzceļu taču rēgulāri remontē. Lūk, paņemtu kārtējo līniju un remontējot uzreiz pārveidotu pēc Eiropas platuma. 20 gadu laikā jau visas līnijas būtu kā Eiropā.

+2
0
Atbildēt

0

helis 11.11.2011. 13.44

Paldies, Dombrovski!

YOU MADE MY DAY!

+4
0
Atbildēt

0

juhans 11.11.2011. 13.36

Lai veicas!

+3
0
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 11.11.2011. 11.30

Vai tad Latvijā pēkšņi dzelzceļš kļuvis rentabls?

0
-4
Atbildēt

1

    helis > brigita_damme_rtk_lv 11.11.2011. 13.48

    /mūsu alum/

    Latvijā pasažieru dzelzceļš, kas ved uz Krieviju, ir nerentabls. (“airBaltic” to jau sen ir izkonkurējis) vajadzētu to pagājušā gadsimta murgu slēgt, lai taču Alla beidzot sāk lidot ;) :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 11.11.2011. 11.06

Ļoti ceru, ka šis projekts tuvākajos gados tiešām tiks realizēts. Tas būtu super – tā regulārā Polijas šķērsošana ir vienkārši murgs. Varētu uzkraut mašīnu uz vilciena, pats guli līdz Vācijai. Super! Tikai biroju nevajadzēja Rīgā un projekta vadību nevajag uzticēt latviešiem. Biroju Tallinā un projekta vadību igauņiem. Tad ātri tiksim pie rezultāta un bez līdzekļu izzagšanas un izsaimniekošanas.

+8
-1
Atbildēt

1

    helis > disassociative 11.11.2011. 13.54

    Nē, tieši labi, ka galvenais birojs būs Rīgā, jo mēs tak esam tā Baltijas “rūpju valsts”, kurai šad tad vajag pendeli pa di****. Ja galvenais birojs ir šejit, ir cerība, ka būs lielāka kontrole un lielāks stimuls pateicoties kaimiņiem, kas, pieņemu, bieži uzturēsies šejit.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

aldis_grunde 11.11.2011. 10.39

Iespējams, ka laba ziņa, bet es nedomāju, ka šādam dārgam infrastruktūras objektam ir jābūt par politisku instrumentu. Vēl nekur neesmu redzējis šī projekta ekonomisko pamatojumu, bet ar to būtu jāsāk. Skumji būs, ja projektu uztaisīs, bet tad sapratīs, ka tā ekspluatācija ir par dārgu un tas ir nerentabls.
Un vēl kāds sīkums, agrākās publikācijās bija teikts, ka Igaunijā būs 3 pieturvietas, bet Latvijā viena. Kāpēc Igaunijā var šo dzelzceļu izlocīt caur viņu lidostu, bet pie mums nevar, lai gan līkums ir apmēram tāds pats?

+2
-4
Atbildēt

2

    Andris > aldis_grunde 11.11.2011. 11.41

    Un neredzēsi, nav šim projektam nekāda tiešā ekonomiskā pamatojuma un nebūs, līdzīgi kā vairumam valsts infrastruktūras objektu. Šis ir tīri politisks Eiropas projekts, un labi ka tā, jo citādāk mums šī dzelzceļa nebūtu nekad.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > aldis_grunde 11.11.2011. 12.28

    tvverotajs – es pat savai eksistencei nekādu EKONOMISKU pamatojumu nevaru atrast. Vēl mazāk – komentu rakstīšanai internetā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

liina 11.11.2011. 09.55

Paldies par labām ziņām. Gribas beidzot kā Eiropietim iesēsties vilcienā un aizbraukt uz Vāciju, Franciju vai vēl tālāk. Nevis tikai uz Maskavu pa sliedēm, kuru platums “na h* shire”. Un ļauns prieciņš arī par to, ka mazā oligarhiņa iebildumi netiek ņemti vērā.

+10
0
Atbildēt

0

anita_meistere 11.11.2011. 09.53

slikti kā rīgā!Jo pie mums papilnam pērkamu kretīnu, kurus krevija notiekti liks lietā, lai šo te projektu izgāztu.

+2
-1
Atbildēt

0

kkristaps 11.11.2011. 09.52

Patiess prieks par šo ziņu! Jācer, ka Rīgas – Maskavas ātrvilcienu trases projekts, ko tik cītīgi bīdīja iepriekšējie satiksmes lietu fīrētāji, būs izmests miskastē.

+8
-2
Atbildēt

0

FaLcoN 11.11.2011. 09.39

Beidzot, kāda virzība ! Paldies igauņiem un S.Kallasam. Laikam arī zvaigznes būs sastājušās, jo līdz šim Latvijai interesēja tikai Ventspils virziens un Maskava.

+17
0
Atbildēt

2

    anita_meistere > FaLcoN 11.11.2011. 09.54

    Latvijai nekad nav interesējis virziens un Maskavu. Tie ri tikai perkamie politiķi, kas šos un līdžigus projektus bida. tas apts stāsts kas ar gāzes termināli, tec2, visaginas aes utt utt utt.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > FaLcoN 11.11.2011. 12.11

    freifunkLV. Piedod, bet arī Dombrovskis izteicās, ka jāparēķina, kurš virziens ekonomiski izdevīgāks:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Juris Millers 11.11.2011. 09.31

Sasodīti labas ziņas – gan kopuzņemums, gan offiss Rīgā, gan 85% procenti. Pēc gadiem 20 lidmašīnas atgriezīsies luksus pakalpojumu līmenī, dēļ degvielas cenu neizbēgamā pieauguma un tam ir jābūt gataviem ar labiem savienojumiem ar Eiropu.

Turklāt uz vilciena var uztaisīt auto pārvadāšanas vagonus (kā Somijā), ko lidmašīnās nevar.

+19
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam