Kas es esmu?

159

Komentāri (159)

ilmisimo 14.10.2011. 18.29

>andrejsg
ak ko nu tur par Zatleru-ģībels..pārtrumpoja Zīgeristu un drīz aizies pa Zīgerista taku..

0
0
Atbildēt

0

oskaar 14.10.2011. 01.03

Kas viņš ir???- Manuprāt, viens no tiem daudzajiem latviešiem, kuri itin labi saprotas ar tiem krieviem, kuri viņam dzīvo līdzās.
Ja mēs gribam dzīvot demokrātiskā vidē, kur lēmumus pieņem nevis ielās izgājis pūlis, bet ļaudis pie vēlēšanu kastītēm, tad vajadzētu ņemt vērā arī mums tik ļoti netīkamos SC piekritējus. Un, manuprāt- Zatlers to tik tiešām vēlējās paveikt.
Ja uzskatām, ka latviešiem jābūt pāri visam, un visus pārējos jāuzskata par neliešiem okupantiem, tad agri vai vēlu (pēc gadiem 10, 20, 30) varu pārņems ielās izgājis “okupantu” pūlis. Vai arī- kā alternatīva- nacionālistu pūlis. Un abos gadījumos uzvarētājs uzskatīs par savu pienākumu maksimāli pazemot zaudētājus, t.i. normālos vidusmēra ļaudis- pamēģiniet atcerēties pretīgās “uzvarētāju” izdarības pēc jebkuras revolūcijas. Jums tas viss šķiet piedzīvošanas vērts?
—————–
Tiem, kuri šaušalīgi pārdzīvo par Zatlera pārrunām ar SC gribu pajautāt- Jūs paši, personīgi, pazīstat daudzus “krievvalodīgos”, kuri nopietni vēlas Latvijas pievienošanu Krievijai?

0
-4
Atbildēt

5

    ievuliitis > oskaar 14.10.2011. 19.06

    Pastāsti, cik labs ir Zatlers un labu gribošs, cilvēkiem, kas pirmdien no 8:00 līdz 12:00 piketēs pie saeimas. Tur tu noteikti satiksi gan nacionālistus, gan šovinistus.
    Riskēsi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 14.10.2011. 20.12

    Konkrēts jautājums prasa konkrētu atbildi: “Nē, neriskēšu!”.
    Ļaudīm, kuri pieturas pie radikāliem uzskatiem (es esmu labs, savukārt visi tie, kuri maniem uzskatiem nepiekrīt, ir slikti), pat nevar neko pastāstīt. Viņi vienkārši aizver ausis un neklausās. Un- tā kā es neesmu ne nacionālists, ne arī šovinists, es šo pasākumu neapmeklēšu.
    Kā redzu, tad viss manis Zatlera sakarā rakstītais tiek vērtēts negatīvi. Nu, labi- viedokļi var būt dažādi. Bet neesmu redzējis nevienu nopietnu, argumentētu komentāru par to- kādēļ SC valdībā ir nevēlamāks par NA. Pilnīgi iespējams, ka lielajā informācijas gūzmā tadu vienkārši esmu palaidis garām (nu- par pieņemamu argumentu uzskatu Urbanoviča draudpilno interviju kuram tur krievu valodā raidošajam radio).
    Man arī nepatīk tas, ka SC ir spējis vēlēšanās iegūt tik daudz balsu, un pilnīgi pieļauju iespēju, ka SC un ZZS ir vienā maisā bāžami korupcijas atbalstītāji. Bet neesmu pārliecināts, ka NA tādi nav.
    Man vispār šobrīd ir vienalga, kāda galu galā izveidosies valdošā koalīcija. Manuprāt, jebkurā gadījumā tā būs labāka par iepriekšējo. Bet pieļauju arī variantu, ka ar laiku atklāsies kaut kas nesmuks arī par Vienotību un Zatlera partiju. Kā redzam no pasaules prakses- vienmēr jebkurā partijā atrodas kāds, kas politisko amatu pamanās izmantot personīgās labklājības vairošanai. Jo ātrāk tādi ļautiņi tiks izvilkti no politiķu rindām, jo labāk būs mums pārējiem. Un man vienalga- kuras partijas biedrs izrādīsies atklātais blēdis. Vienīgi pagaidām man šķiet, ka V un ZRP tādi netiek atbalstīti, atšķirībā no TP, SC, LPP, TB/LNNK, ZZS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > oskaar 14.10.2011. 21.07

    Lielākā daļa krievu ar kuriem nācies sastapties sabiedriskā vidē uzskata, ka viņiem Latvijā viss pienākās. Varu tevi apgaismot, ka viņiem šeit nekas nepienākas.
    Katram imigrantam ir JĀPIERĀDA, ka viņš ir vajadzīgs LV, ka spēj strādāt Latvijas labā ar sūru darbu. Vieta Eiropā ir jānopelna.
    Un nepilsoņu skaits mani vispār neuztrauc, tas tikai pierāda viņu slinkumu, stulbumu un nelojalitāti LV, pašiem sliktāk. Lai brauc uz Āziju, Krieviju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 14.10.2011. 23.20

    >IvarsA Paldies par apgaismojumu.
    Apgaismojuma sakarā jautājums. Teiksim- kāds krievs ir Latvijas pilsonis, godprātīgi šeit strādā un darba devējs par viņu maksā visus pienākošos nodokļus. Kā- pēc Jūsu ieskata- šim pilsonim kaut kas šeit pienākas vai nē?
    Ar imigrantiem ir savādāk- viņiem tik tiešām kaut kas ir jāpierāda, ja viņi vēlas kļūt par pilsoņiem. Bet laikam viņi nemaz tā nesteidzas kaut ko pierādīt, un mierīgi dzīvo tajā statusā, kāds viņiem ir.
    Par nepilsoņu skaitu Jūsu vienaldzība ir dīvaina. Vairums no viņiem ne uz kādu Āziju, ne Krieviju nebrauc- viņiem tepat ir labi. Un kas būs tad, ja viņu skaits krietni pārsniegs pilsoņu skaitu, bet viņi vienalga ne uz Āziju, ne Krieviju nebrauks?
    Jūs acīmredzot pieturaties pie uzskata, ka visas problēmas var atrisināt ar Staļina metodēm- salādēt nevēlamos ļaudis vagonos un aizsūtīt prom no acīm. Šai sakarībā man būtu apgaismojums Jums- mūsdienu pasaulē tā vairs nenotiek!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > oskaar 15.10.2011. 00.56

    Mūsdienu pasaulē krievija joprojām ir agresors. Mūsdienu pasaulē nekas nav mainijies. Tikai metodes.
    Un krievu skolas LV ir tikai laika jautājums. Ir jāsāk ar krievvalodīgo bērnu apmācību tikai latviešu val. un tad jau tā ķēdīte aizies tālāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 13.10.2011. 21.58

    dace_ampermane > ilmisimo 13.10.2011. 22.07

    Kur Tu šitos dabū? Vai Latgalītē? :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 14.10.2011. 05.29

    lama

    jociņš/špāse

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 14.10.2011. 18.24

    Vai Latgalītē? :))
    _____________________
    Daugavpilē, pagājšgad.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 13.10.2011. 17.18

Tad jau laikam Zatlers nāks uzrunāt šos , vai tomēr noslēpsies?:

В понедельник объединение “Центр согласия” у Сейма проведет акцию протеста против политической ситуации в стране.

Согласно заявке на проведение акции, в пикете могут принять участие не менее 1000 человек. Пикет будет проходить у здания парламента с 8:00 до 12:00.
http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/centr-soglasiya-gotovit-tysyachnyj-piket-u-sejma.d?id=41161643

+1
0
Atbildēt

0

dafri 13.10.2011. 16.46

Incanti, ja Dule shodien sadomatu taisit exPrezidentu kapusvetkus, kuru laika tiktu dedzinata un ar daksham durstita lelle, ar idiota frizuru un brillem, cik daudz cilveku ierastos? Manuprat ka butu pilns – gan SC veletaji, gan ZRP. Hmmm varbut, pat tas varetu izversties par vienu kartigu Latvijas pilsonju vienoshanas pasakumu. :P Kads negrib ieteikt Dulem?

+7
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > dafri 13.10.2011. 20.03

    —–
    Sameklē vienu gruntīgu sponsoru – un ‘dullie’ šovmeņi paši nāks pieteikties…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dafri 13.10.2011. 23.42

    Kadrs 16:46
    zini, otrreiz varbut tautas masas tada parsteidziga jautriba negribetu krist, bet tas idiots ar frizuru un brillem varetu gan lieti noderet krieviem pirmdienas mitinja pie Saeimas, uzmesti te ir visi bet tie vel ir ta riktigi piesmieti. piekritu ka tas var vienot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 13.10.2011. 16.13

.
Kas traucē uztvert lietas un procesus līdzsvaroti un izsvērti?
Vai sava viedokļa trūkums, kas, neapšaubāmi, liek bezierunu kārtībā pievienoties kāda cita (vai citu, sajūsminātā vai saniknotā pūļa (vārda ne pašā labākajā nozīmē)) uzskatiem? Un tad tikpat pārliecinoši vilties!
Vai arī (tam gan ir grūti noticēt) tas ir šeit lietoto niku garums (piemēram, niks sastāv no trim burtiem)? ;)

0
-5
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 13.10.2011. 15.18

Izskatās pēc vecā trika ar Satiksmes ministriju, ko dikti kāro arī SC..

+4
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 13.10.2011. 15.05

piektā kolona satrakojusies, laikam neiet tā kā vajag [spriežot pēc aktivitātes] kur tad Bueņja? Varbūt dabūjis puķovku uz pionieru nometni Arteka pie melnās jūras?

+12
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dace_ampermane 13.10.2011. 17.45

    …piektā kolona satrakojusies…
    ________________________________________
    Cītīgi nopūlas demonstrēt publikai kantainus riņķus un lodveida kubus……..

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

tuba76 13.10.2011. 14.52

Laikraksts Diena ceturtdien vēstīja, ka tā rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka ZRP paziņojuma par pauzes ieturēšanu patiesais iemesls varētu būt neskaidrā situācija, kāda izveidojusies ar Satiksmes ministrijas vadību.

+1
-1
Atbildēt

0

dro 13.10.2011. 14.42

Šobrīd, kad Latvijai ir nepieciešama stabila valdība, Valda Zatlera darbības neliecina par pieredzējuša politiķa rīcību, uzskata 11.Saeimā ievēlētā deputāte Ilma Čepāne (Vienotība).
“Manuprāt, Zatlera kungs nav pamanījis, ka ir mainījies viņa statuss,” Dienai teica I.Čepāne. “Viņš un daži viņa padomnieki joprojām uzskata, ka var brīvi diktēt visus noteikumus – pat viņa izteiciens “Mēs nominējam Dombrovski!” liecina, ka viņi kaut ko nav sapratuši. Tāpat viņu ultimāts par reformām – tās ir laba lieta, bet nevar tikt uzspiestas par katru cenu. Pie pašreizējās situācijas, kad Latvijai ir nepieciešama stabila valdība, Zatlera darbības neliecina par pieredzējuša politiķa rīcību.”
Viņas kolēģe Janīna Kursīte-Pakule (Vienotība) pauda, ka “pauze vienmēr ir divdabīga – ja tā ieilgst, tā nav labdabīga, bet neliela pauze parasti apskaidro prātu”. “Varbūt, ka partijai, kas tikai nesen radusies, šāda pauze ir nepieciešama. Ceru, ka veselais saprāts uzvarēs.” Jautāta, vai, viņasprāt, ZRP ir vairāki varas centri, deputāte norādīja, ka šādas informācijas viņai neesot.
Rasma Kārkliņa (Vienotība) sacīja, ka ir labi vienmēr apdomāties pirms izdarīt svarīgus lēmumus: “Domāju, ka viņš [Zatlers] grib noformulēt savu nostāju par amatiem, ko viņi laikam vēl nebija paspējuši izrunāt. Sadarbība ar Saskaņas centru gan, manuprāt, ir aizgājis etaps un nav šīs pauzes iemesls.”

+7
0
Atbildēt

3

    ilmisimo > dro 13.10.2011. 14.49

    Rasma Kārkliņa (Vienotība) sacīja, ka ir labi vienmēr apdomāties pirms izdarīt svarīgus lēmumus: “….. Sadarbība ar Saskaņas centru gan, manuprāt, ir aizgājis etaps un nav šīs pauzes iemesls..
    ____________________________________________
    Rasma Kārkliņa nemaz nedrīkst runāt ko citu. Te jau katrs vārds var tikt izmantots, lai dotos atpakaļ uz teātri-pie Nila.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 13.10.2011. 15.01

    —–
    Bišofa zīmējums atsauc atmiņā 1991.g.23.augustu, kad LKP CK ēkā bij’ palicis viens vienīgs cilvēks – A.Rubiks. Vēsture atkārtosies? Nav jau pārsteigums, ka Latvijas zemnieki protestē Briselē, nevis tepat Rīgā.
    Kaut ko reāli ietekmēt jau Jēkaba ielas Augstajā namā sēdošie vairs nevarēs.
    Šodien Latvijas valsts varu pārstāvošajiem ir tik niecīga uzticība, ka globalizācijas/amerikanizācijas procesa bīdītājiem nav lielas pūles jāpieliek, lai tos diskreditētu tik zemu, ka aizstāvēt Saeimu dosies tiek pat daudz pilsoņu, cik 1934.g.15.maijā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 13.10.2011. 15.16

    ” Ceru, ka veselais saprāts uzvarēs” ….,ja domāts ZRP saprāts, tad tas ir neapdomīgi, jo paģēr, ka Zatleram dažkārt ir arī nevesels (slims) -saprāts, vai arī nav vispār. Bāc, kas nu būs…?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 13.10.2011. 13.13

Vēl vakar Zatlers nejēdza no Satversmes un likumiem ne draņķa. Šodien viņš ir izlasijis Satversmi un “parunājies” ar čomiem. Tagad viņš ir “apskaidrotais” !
Varu tikai iedomāties to “attīstību”…., kurai noteikti jāvainagojas ar daudzu Zatlera pieminekļu uzstādīšanu katrā LV pilsētā. Rīgā Ļeņina pieminekļa vieta vēl tukša.
Traģēdija ir tā, ka labi zinam ar ko šīs mānijas beidzas, īpaši tiem ,kas ir apkārt.

ZATLERS VS ČAK NORIS:
Zatlers nebaidās no tumsas, tumsa baidās no Zatlera!

+9
0
Atbildēt

1

    Edzs > Ligiña Doniña 14.10.2011. 00.07

    IvarsA _…daudzu Zatlera pieminekļu uzstādīšanu katrā LV pilsētā. Rīgā Ļeņina pieminekļa vieta vēl tukša._
    ~~~
    tam kas Riga butu jagrozas saules virziena, – ists Lettimen-Bashi.
    kas to butu domajis bet Dakterim Shkjerrocim sanak smagaks aplauziens par Gunti Ulmani, tas ka tagad labi redzams bija godigaks un atbildigaks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

anete_raugule 13.10.2011. 12.26

Lai kas būtu Zatlers, ir skaidrs, ka tagad mums ir vēl viens politiķis, kuru iespaido pilnmēness ;))

+10
0
Atbildēt

2

    dro > anete_raugule 13.10.2011. 12.47

    …mums ir vēl viens politiķis, kuru iespaido pilnmēness ;))
    Manuprāt Zatlers uzskata, ka pats spēj iespaidot mēnesi, ne otrādi:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > anete_raugule 13.10.2011. 12.59

    …Zatlers uzskata, ka pats spēj iespaidot mēnesi, ne otrādi:)
    _____________________________________________
    dzēst zvaigznes un iedegt supernovas?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 13.10.2011. 12.05

—-
”Vēstījums ir melu, maldinošu solījumu, rēgainu cerību un mānīgu ilūziju pārpilns” – tā par K.Ulmaņa vēstījumu tautai 1939.g.12.oktobrī pēc tikko noslēgtā savstarpējā palīdzības pakta ar PSRS grāmatā ‘Ulmaņlaiki. Leģendas un fakti’.
Gaidiet, pilsonīši, gaidiet – nākamnedēļ 11. Saeimas deputāti sāks savu darbu – un uzrunu teikts jaunais Saeimas pr-ājs. Tad jau tiks sniegta atbilde gan uz jautājumu ‘Kas es esmu?’, gan pastāstīts par nākotnes perspektīvām.

0
-4
Atbildēt

2

    dro > Signija Aizpuriete 13.10.2011. 12.15

    Ulmanis: Kas ir, tas ir, kas nav, tas nav.
    Zatlers: Kas ir, tas nav, kas nav, tas būs.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 13.10.2011. 12.50

    Ulmanis: Kas ir, tas ir, kas nav, tas nav.
    Zatlers: Kas ir, tas nav, kas nav, tas būs.
    _________________________________
    Rainis-zili stikli, zaļi ledi…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dro 13.10.2011. 11.24

/Diena/…Bez komentāriem: No Zatlera puses izskanēja vēlme Vienotībā runāt vien ar premjeru Valdi Dombrovski, un viņš pauda aizdomas, ka Vienotībā varētu būt vairāki varas centri. Āboltiņa atzīmēja, ka ir tikai normāli, ka Vienotībā lēmumus pieņem nevis viens pats Dombrovskis, bet gan partijas valde….

Freimanis: ZRP ir vairāki varas centri; rīcība liecina, ka partijas lēmumi top vienlaikus vairākās vietās…
Jautāts, vai Valdis Zatlers šajā situācijā neparāda sevi kā ļoti neprognozējamu politiķi, A.Freimanis sacīja: “Viņš to noteikti ir jau izdarījis krietni senāk, jau ar šo mazliet fobijisko stāstu par tankiem, kas šķirs viņu no koalīcijas ar Saskaņas centru un vēlāko atteikšanos no šīs vienošanās un apgalvojuma. Es domāju, ka šis apgalvojums ir mazliet nostrādājis arī šajā gadījumā, kad izskanēja šī pārsteidzošā ziņa vakar.”

+10
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 13.10.2011. 11.20

Mesija esi, Valdi, sabiedrības vienotājs un mūžīga miera Latvijas zemei nesējs esi. Kapus tas miers atgādinās.
Tomēr tie krēsli – gan pirmais, gan tagadējais – bija tev stipri par lielu – kājas līdz zemei nesniedzas.

+23
-1
Atbildēt

7

    Ilziiiic > ievuliitis 13.10.2011. 13.04

    -> betijaceļmale
    Tev ir nenoturīgi viedokļi. Te Tava reakcija uz Ino citētu Jurģa Liepnieka teikto laikā, kad Zatlers atlaida Saeimu:
    ————————————————

    lno
    Lūk, ko pareģoja Kurmīša domu biedrs: “Es domāju, ka Zatlera kungs grasās izmantot iespēju, lai vēlreiz liktu vilties sevī,” runājot par sestdienas vakarā gaidāmo uzrunu Latvijas televīzijā sacīja politikas analizētājs un bijušais Tautas partijas tēla veidotājs Jurģis Liepnieks.
    Viņš uzskata, ka šāda uzruna liecina par “situācijas neizpratni”. Pēc viņa teiktā, Latvija nav prezidentāla valsts un runu ar šādu pieteikumu parlamentārā valstī vajadzības gadījumā pienāktos teikt izpildvaras vadītājam. “Tas varētu būt ASV, bet mūsu gadījumā tas nav tas formāts lietot šo nosaukumu, šādu pieteikumu,” sacīja Liepnieks.
    +8
    28.maijs 2011 21:27

    betijacelmale
    Liepnieks saka nevis to, ko viņš domā, bet to, ko grib lai domātu mēs.
    +11
    28.maijs 2011 22:04

    Bet
    Betij, viedi vārdi! Liepnieka runas radio un TV ir propoganda priekš apmātās un spriest nespējīgās tautas daļas, un tādu jau nav mazums. pati nesen saskāros ar sievieti labākajos gados no laukiem, kura ne TV ne radio neklausās, bet fano par …. Pati jau zini droši vien par ko. Man bija patiess izbrīns, ka ir tik stulbi cilvēki…
    +1
    29.maijs 2011 09:26

    __________________________________

    tad ko Tu īsti domā?
    to nosaka lika apstākļi?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 13.10.2011. 13.18

    Es esmu citējusi Liepnieku ? Kad? Šoreiz? Toreiz? Ko tu gribēji teikt, grūti saprast. Domā, es esmu lno? Varbūt – lno, betijacelmale un bet vienā personā?
    Vismaz par to, ka neesmu Jurģis Liepnieks, esi drošs?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 13.10.2011. 13.25

    betijaceļmale. Malējais ir sašutis, ka viņa domubiedri /Liepnieks/ neraksta to, biedrs vēlētos. Ja niez, tad jākasās:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 13.10.2011. 13.26

    Vismaz par to, ka neesmu Jurģis Liepnieks, esi drošs?
    ________________________________________________________
    kas zina…???

    Vai Upanišādās nav sacīts, ka viss ir 1?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ievuliitis 13.10.2011. 13.43

    -> betijaceļmale
    zinu, ka par dumju dažkārt ir izdevīgi izlikties.
    http://www.ir.lv/lv/news/opinions?day=28&month=5&page=1&slug=zatlers&year=2011

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 13.10.2011. 14.50

    Malējais Ērik. Vēl joprojām – nesaprotu. Tur, kur tu mani aizsūtīji ir 8 lapas komentāru. Kā lai zinu, kuru no tiem tu domā. Laikam ne tikai izliekos, bet vienkārši neesmu tik gudra lai spētu lasīt tavas domas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > ievuliitis 13.10.2011. 15.34

    “Tomēr tie krēsli – gan pirmais, gan tagadējais – bija tev stipri par lielu – kājas līdz zemei nesniedzas.”
    Un tāpēc nēsājiet mani uz rokām !!!!! ja negribat piespiedīšu!!!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 13.10.2011. 11.17

Nekur neliksimies – šī Saeima ir jāatlaiž. Zatlera dēļ

Par to sačukstas arvien vairāk.
Iepriekšējās Saeimas atlaišanu Zatlers ierosināja četras dienas pirms savu pilnvaru beigām, kad bija skaidrs, ka viņa politiskā karjera ir beigusies. Pateicoties visādām dzejniecēm, dažādām radošo savienību atbalsta vēstulēm, milzīgam preses un „neatkarīgo” politologu atbalstam, šo soli viņam izdevās pārvērst jaunievēlētās Saeimas kontrolpaketē.
Un te nu mēs esam. Patiecoties tieši viņa neprognozējamībai, neprofesionalitātei, kaprīzēm, iedomām, komandas izvēlei, pateicoties tieši Zatleram šis parlaments ir paralizēts. Protams, nepalīdz arī citas lietas, taču ceteris paribus* šī Saeima varētu strādāt. Tagad … vai nu Zatleram ir kaut kā jānāk pie prāta, vai Zatlera partijai viņš beidzot jāizmet, jāiespundē vai kā citādi jāatstumj ,vai arī šo Saeimu nāksies atlaist. Zatlera dēļ .
Un atgādiniet man, lūdzu, vēlreiz, kā mēs nonācām šajā situācijā, ak jā, pareizi, Zatlera dēļ.
Var jau vienmēr teikt, ka tauta ir gudra un demokrātija ir pati labākā sabiedrības pārvaldes forma, tomēr līderu un vadītāju lomu vēsturē, sabiedrībā, valstī nekad nav iespējams novērtēt par zemu. Ja līderi ir bezatbildīgi, savtīgi un neprofesionāli kā Zatlers, tad neatliek nekas cits, kā sakost zobus un ļaut demokrātijai darboties, cilvēkiem vēlēt. Nav jau tik traki, reizēm ar pirmo nolējumu neizdodas atbrīvoties no visām duļķēm, ar pirmo lasījumu saprast galveno domu.
Kļūdas ir jālabo, tauta ir pelnījusi tādu iespēju. Puaro.lv

+15
-1
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > dro 13.10.2011. 11.47

    —–
    ”Kļūda” tiek labota, process notiek…..Kāds vēl 1988.gada oktobri, kad LTF tika nodibināts ATCERAS? 3 gadi toreiz pagāja vienos mītiņos, kongresos un ķīviņos, bet vēstures ‘vilnis’ 3. dienās 1991.g. augustā aizskaloja to visu vienā momentā.
    p.s.
    Vairāk par šodienas procesu :”(..)ja ES arvien uzstājīgāk vedina valstis atteikties no politiskas dezintegrācijas un fragmentācijas, par kādu nacionālu valsti var iznākt runa? Par kaut kādu kultūrautonomijas veidojumu, kurš formāli saglabā valsts varas institūtus? Vai arī par nacionālu valsti tiks uzdota «savienības republika»?(..)
    Pārliecības vietā, ka šī koalīcija būs spējīga mobilizēt visus resursus Latvijas un tās ļaužu cilvēcīgai pastāvēšanai globālā kontekstā, ir plāksteris, kas piesedz koalīcijas partneru kompleksus un apjukumu šī konteksta priekšā.”
    http://zinas.nra.lv/viedokli/viktors-avotins/57763-plaksteris.htm

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 13.10.2011. 21.10

    lno _Nekur neliksimies – šī Saeima ir jāatlaiž. Zatlera dēļ_
    ~~~
    noskatijos 100.pantu. Filips Rajevskis un Dans Titavs, – vienads situacijas novertejums.
    Zatlera sapnis par Saeimas priekshsedetaja posteni nerealizesies jo vinsh netiks ievelets.
    ar Zatlera klatbutni jebkada sastava koalicija nebus darba spejiga tapec atlaizhama bus visa Saeima, lai tas nenotiktu vinjam ir janoliek deputata mandats.
    (Z)RP ka negataviem patstavigam darbam ir jauzsucas esoshajas partijas – Vienotiba, Nacionala Apvieniba, Saskanjas Centrs.
    skatijos klausijos un man atlika visam piekrist.
    gan Rajevskis gan Titavs shajos notikumos Solvitu Aboltinju verteja ka profesionalako politikji ar valstiski atbildigako ricibu.
    P.S. Danam varetu but bijis iemesls turet sliktu pratu uz Solvitu par kadreizeju tas paridarijumu, prieks bija redzet ka izdevies tam tikt pari.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 13.10.2011. 21.23

    Arī mani pārsteidza pēkšņa Tītava labvēlība pret Solvitu. Vērtējumam piekrītu.
    Un ko saki par Jurkāna interviju Panorāmā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 13.10.2011. 21.37

    Betija, Panoramu diemzhel nenoskatijos.
    Dans ir solids puisis un vinji runaja par valsti, tapec tika parkapts personiskam sajutam.
    izcils skats bija ka abi lasija domas viens otram no acim un viens runaja to ko otrs taisijas teikt. super, tadas lietas nav iespejams pie redaktora saskanjot, tas tiesham nak no ieksham.
    sabiedriba ir sashkjelta ka 20 gadus atpakalj un katra diena nes valstij milzu finansialus zaudejumus.
    Zatleram ir janoliek mandats.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 13.10.2011. 21.47

    Jurkāns – īsumā – attiecīgi noraksturoja V.Z., pateica, ka SC nemaz netaisījās iet valdībā, jo nav ne premjera, ne ministru un visa brēka tikai muskuļu pieaudzēšanai un, ka V.D. nostrādās visus 3 gadus premjera krēslā. Diezgan loģiska bija piezīme par to, kāpēc, kad bija V.Z. šogad ASV, Obamam pat 5 min. neatradās lai paspiestu roku un nofotografētos?
    Vai viņš mūs mierināja vai tiešām tā domā? To grūti atšķirt. Katrā gadījumā – man nav iebildumu.
    Šovakar – aizeju. Līdz rītam!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dro 13.10.2011. 21.55

    betija, tante Sidra

    labi norūcāt! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 13.10.2011. 22.01

    betija
    OK, noskatishos atkartojumu, atta.
    klejotājs – paldies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 13.10.2011. 11.17

Ja medijos katru dienu tiek gāztas virsū samazgas Zatleram, tad jāsāk domāt – kāpēc? Kam tas ir izdevīgi? Pirmkārt tiem, kas pie varas, ir izdevīgi ar varu ne ar vienu citu nedalīties. Tātad paņemt varā ZRP ir tas pats, kas daļu savas ietekmes zaudēt. Nu un te jāsaka, ka vislielākie zaudētāji šobrīd ir Vienotība un ZZS. ZZS vispār tiek atstumti no siles, Vienotība daļēji. Žēl, ka pagaidām vēl nav obligāti jānorāda mediju patiesie īpašnieki. Iespējams, ka skats uz ZRP un Zatleru ar to pašu arī kļūtu skaidrāks?

+2
-17
Atbildēt

44

    dro > disassociative 13.10.2011. 11.26

    alias. Padomā, vai pārāk bieži neesi sācis jaukt cēloņus ar sekām?:)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 11.36

    a medijos katru dienu tiek gāztas virsū samazgas Zatleram, tad jāsāk domāt – kāpēc?
    ____________________________–
    Tiešām………… par ko gan viņu nabadziņu šitā?

    ..vai tiešām par šo-/Jaunā valdība apņemas attiecības ar Krieviju turpināt tajā labu kaimiņattiecību un savstarpēja izdevīguma gaisotnē, kuru radīja Valda Zatlera darbība Valsts prezidenta amatā/…?????

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.10.2011. 11.38

    Nu tad apskaidro man, muļķim, prātu. Es šobrīd redzu zirnekļu cīņas burkā un nevēlēšanos tikt atstumtiem no siles, lai pielaistu kādu citu. Un redzu ceturto varu, kas aktīvi palīdz patreiz pie varas esošajiem. Tiesa gan, neredzu neko labāku kā iepriekš bija pie siles čupojamies.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > disassociative 13.10.2011. 11.48

    alias

    pārpildītā trolejbusā iekāpj sieviete. vīrieši sēž un nepiedāvā viņai vietu.
    sieviete: mums nav džentelmeņu! viens sēdošs vīrietis: džentelmenov u nas dah-jā a vot troleibusov mālo!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 11.49

    ..Un redzu ceturto varu, kas aktīvi palīdz patreiz pie varas esošajiem…
    _______________________________________________________
    Domā krievu presi un radio Baltkom&PBK?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.10.2011. 11.54

    Beidziet visur pīt krievi – latvieši. Ir akla kauja par sili, viss pārējais tikai ieroči. Arī nas da.. un trolejbusi.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 11.59

    ..neredzu neko labāku kā iepriekš bija..
    _______________________________
    Optimistiska atbilde:

    Var būt sliktāk. Daudz sliktāk.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > disassociative 13.10.2011. 12.00

    Tīri žēl un kauns noskatīties, kā Zatlers ik dienas pats ar savām rokām gāž sev virsū šmucspaiņus.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 12.02

    Beidziet visur pīt krievi …….
    _______________________________
    Jā.
    Puķins vakar aizgāja pensijā un Kremlī iekārtoja botānisko dārzu.
    Lindermans ar Osipovu iestājušies krišnaītos.

    Urbanovičs-svētceļojumā uz Katmandu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 12.19

    “valdība apņemas attiecības ar Krieviju turpināt tajā labu kaimiņattiecību un savstarpēja izdevīguma gaisotnē, kuru radīja Valda Zatlera darbība Valsts prezidenta amatā/”
    ===
    Kas tur īpašs? Atsauce uz VZ? Cik zinu, visas valdības ir vēlējušās vai apņēmušās “uzlabot” vai “uzturēt” labas attiecības ar Krieviju… Tas gan parasti nav atkarīgs no LV puses, bet no Krievijas t. s. “politiskās konjunktūras” (aka – kas nu šiem kuro reizi iešaujas prātā).

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > disassociative 13.10.2011. 12.27

    -> alias

    IR redalcija nekad agrāk nav demonstrējusi tik primitīvi neslēpti tendenciozu viedokli. Tik ļoti aizrāvušies, ka arvien vairāk ļautu sāk aizdomāties – kaut kas nav īsti adekvāti situācijai.

    Piegājiens aizgājis tādās pārmērībās, ka pat lielākā daļa karikatūru tiek veltīta tieši Zatlera personai. Tas nozīme – ja nav ziņu, uz kuru pamata šo apakāst, nu tad vismaz pimpīšus uz sētas pazīmēs.

    Izrādās – sākumā domāju, ka tā būs Nellijas personīgā attieksme pret Zatleru, jo atcerēsimies Zatlera pirmo preses konferenci ar Dienas “žurnālistu” prasto iznešanos. Taču dusmas, kuras iespēja izklāt uz papīra, parasti mazinās. A šeit redzu vienā konstantā līmenī ar galēji pārspīlētiem argumentiem viedokļa veidošanu par spīti savu lasītāju pietiekami augstajam inteliģences līmenim. Viņi taču saprot, ka lielu daļu abonentu tādā veidā zaudēs, bet acīmredzot mērķis attaisno zaudējumus.
    Jautājums tikai – cik par to ienākas no Vienotības…..
    To, ka Vienotība piķo “savām” āgentūrām par šo melno PR, ir absolūti viennozīmīgi. Par to ziņo no visām pusēm visnotaļ ticami pirmavoti.
    Pieļaujams jau arī cits variants – IR.lv knapi vilka dzīvību. Vai viņiem nebūs radies visas redakcijas viedoklim vienots “labvēlis”?

    histēriskajiem tautiešiem:
    ja jūs te būtu krituši pretējā galējībā un jūsmotu par ZRP/Zatleru, būtu jums tik pat kaitinošs ar savu viedokli.
    nevajag būt lemingu baram – tie sasniedzot pārāk lielu populāciju, vienkārši ņem un saskrien Lielajā ledus okeānā.
    Galējības nav ilgtspējīgas un vienmēr rada vilšanos/kaunu par savu viedokli agrāk! atcerēsimies visas vēlēšanas ar histērisko pacēlumu un proporcionāli histērisko vilšanās naidu pēc tam.
    Tās pašas karikatūras kontekstā:
    vēl dažus mēnešus atpakaļ šajā portālā masveidā lasīju tekstus – Zatlers ir atbildējis – Kas viņš ir? Viņš ir manas valsts Prezidents!
    pat nedaudz kaismīgāk un milzīgu skaitu plusiņiem zem šī histēriskā slogana.

    ko Jums, galējībās krītošie, šis pasaka???

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 12.27

    Kas tur īpašs?
    _______________________
    Nekas. Tāpat kā PSRS/LPSR konstitūcijas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 13.10.2011. 12.45

    Malējais…vēl dažus mēnešus atpakaļ šajā portālā masveidā lasīju tekstus – Zatlers ir atbildējis – Kas viņš ir? Viņš ir manas valsts Prezidents!
    ___________________
    Kurš vainīgs Zatlers vai tie, kurus viņš prasti piešmaucis? Bija viens “uzņēmējs”, kurš šmauca vecas tantiņas, slēdzot līgumus par viņu īpašumu pirkšanu, pēc kura vecie ļaudis atradās uz ielas…Tavs vērtējums būtu: Malacis, ko vecās nelasa līgumu?! Neatgādina – Zatlera lasiet Satversmi?:)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 12.47

    2 lama
    Nesapratu kontekstu salīdzināšanai ar PSRS/LPSR konstitūcijām. “Labas kaimiņattiecības” mūžam ir bijis viens no ārpolitikas mērķiem, ko gan brīžam ar pasakām par Kreivu zeltu, kas te tagad plūdīs straumēm, pastiprina, piem., Ušakovs vai Šlesers (senākā vēsturē citi tipiņi). Tā nav nekādā veidā “jauna ārpolitikas doktrīna” vai kas tamlīdzīgs, tāpēc nesaprotu, kāpēc tas tiek kaut kā īpaši izcelts.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 12.50

    Cik zinu, Zatlers ir “piešmaucis” tikai Rajecku…

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 12.56

    Nesapratu kontekstu salīdzināšanai ar PSRS/LPSR konstitūcijā
    ___________________________________________________
    Visi šie dokumenti jālasa izmantojot Orvela dubultdomas metodiku.

    –?izdevīguma gaisotnē, kuru radīja Valda Zatlera darbība Valsts prezidenta amatā/— nu ko šitas nozīmē???, ………
    vai ne to pašu ko pskp vadošā loma visnotaļ it kā demokrātiskajā psrs konstitūcijā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 13.10.2011. 13.05

    Kristaps Freimanis. Nu nekautrejies, nosauc vismaz M. Zālīti:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 13.06

    “Dubultdomas metodika” ir jāpiemēro piesardzīgi, pārlieku ātri var iedzīvoties paranoiskā vēlmē visur saskatīt sazvērestības.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 13.07

    2 Ino
    Ok, arī Zālīte…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 13.08

    Cik zinu, Zatlers ir “piešmaucis” tikai Rajecku.
    ___________________________________________
    Nezināšana ir spēks.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > disassociative 13.10.2011. 13.10

    Kristaps Freimanis..Cik zinu, Zatlers ir “piešmaucis” tikai Rajecku… .. Nu, to Tu redzēsi tad, ka parādīsies jaunākie reitingi :)) Zatlers piešmauca apmēram pusi savu vēlētāju, tā vismaz vadonis pats atzīst, tā tad reāli ZRP var justies tieši uz pusi mazāk ” resni”, kā šobrīd viņi ir. Nebūs liels brīnums, ka tie ” uzpotētie mandāti” – kādi desmit, pavisam ātri atbirs un tad arī LR iestāsies kārtība un miers :)

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 13.12

    “Dubultdomas metodika” ir jāpiemēro piesardzīgi…
    _______________________________________________
    Kas vienlīdz attiecas uz” psicholoģisko metodi Primāta dzīves mērcē”…..sk.:
    “bārdaino” piemēru par amerikāņu pilsoņkara izcelšanos:
    Linkolns bija gejs un mīlēja ģenerāli Grantu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > disassociative 13.10.2011. 13.18

    -> Ino
    piešmaukt var tikai to, kurš tic saukļiem.
    un kad šādu piešmauc, tas iekrīt pretējā galējībā – demonizē katru “piešmaucēja” vārdu.
    nenobriedušas sabiedrības pazīme.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.10.2011. 13.20

    piešmaukt var tikai to, kurš tic saukļiem.
    ____________
    Viedi vārdi. Piešmaukt var arī tos, kas tic medijos rakstītajam.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 13.29

    Piešmaukt var arī tos, kas tic medijos rakstītajam
    ________________________________________________________
    Piešmaukt var arī tos,kam ir VISA informācija(kā Čemberlenu un Daladjē).

    Priekšnosacījums – vēlmju domāšana.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 13.31

    2 Ino
    Ok, arī Zālīte…
    __________________________
    2 lno?

    …un cik Zālītes?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 13.10.2011. 13.45

    Malējais… piešmaukt var tikai to, kurš tic saukļiem.
    ____________________
    Interesanti gan, saeimas atlaišana ir sauklis? Pateicoties šim solim amatu pazaudēja Vilnītis un tika pieņemti vairāki svarīgi likumi, kas bez saeimas atlaišanas nebūtu iespējams.

    …demonizē katru “piešmaucēja” vārdu.
    _________________
    Tikpat labi vari apgalvot, ka tiek demonizēts misters Bīns:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.10.2011. 13.59

    Pateicoties šim solim amatu pazaudēja Vilnītis un tika pieņemti vairāki svarīgi likumi, kas bez saeimas atlaišanas nebūtu iespējams.
    ____________
    Taisnība. Precizēsim; šie soļi bija daļa no priekšvēlēšanu kampaņas, bet arī labi. Vismaz kaut kas uz priekšu pakustējās. Arī KNAB sakarā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    sinsila > disassociative 13.10.2011. 14.03

    Pievienojos šim viedoklim, jo tas tik tiešām sāk izskatīties pēc ZPR nomelnošanas kampaņas.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 14.45

    Tikpat labi vari apgalvot, ka tiek demonizēts misters Bīns:)
    ___________________________________________________________________

    hmmmmmmmmm….

    V.Z. kā mr. Bīns, Vrubeļa daimona veiduolā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 14.50

    2 lama
    Nešaubos arī par “psiholoģisko metodi”. Būtībā stāsts par “apnikušo Āboltiņu” bija minējums. Var skatīties arī savādāk – džeki paņēma pauzi, lai pārbaudītu, kādi trumpji šiem vēl ir ķešā, paši tiktu skaidrībā ar to, ko var izdarīt u. tml.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > disassociative 13.10.2011. 15.04

    -> ojārs
    par “Pievienojos šim viedoklim, jo tas tik tiešām sāk izskatīties pēc ZPR nomelnošanas kampaņas.”:
    ————-

    tāds iespaids, ka Vienotība tik ļoti nobijusiies/sadusmojusies, ka pārmaksājusi par šo pasākumu, kādēļ āgentūras pāršāvušas pār strīpu.
    un nu jau “peregnuļi palku”, kā saka brālīgais kaimņš.
    tautai aizsmok rīkles un sāk mulsi viens uz otru skatīties…..ar domu….khmmm….jāiet mājās tēju padzert…citādi kaut kā smieklīgi izskatos…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 15.20

    ….džeki paņēma pauzi, lai pārbaudītu, kādi trumpji šiem vēl ir ķešā, paši tiktu skaidrībā ar to, ko var izdarīt u. tml.
    ______________________________________________________
    …kas konkrētajā situācijā ir līdzvērtīgi lauku vecim,kas aizdedzinājis kūlu pameta grāvi un ūdens spaņņus, lai dotos uz tuvāko točku.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 13.10.2011. 15.24

    lama,
    Vai jau Zatlers sāk izklausīties pēc Brežņeva, kura nopelnus valsts vadībā arī visur lika citēt!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > disassociative 13.10.2011. 15.29

    -> Kristaps Freimanis
    Āboltiņa visādi vilka gumiju, līdz ZRP piespieda atteikies no SC. A tagad ZRP vilks gumiju, līdz Vienotība publiski neatteiksies no Āboltiņas ;)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.10.2011. 15.32

    Vēl neviens nav nosaucis premjeru, kas veidos valdību, bet klope iet pilnā sparā. neticu, ka 4000 vēstuļu no SC elektorāta Bērziņu atstās pilnīgi vienaldzīgu. Tā ka koalīcijas šobrīd nav un neviens nezin, kāda tā būs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 13.10.2011. 15.55

    lamam (-ai)
    =
    “konkrētajā situācijā ir līdzvērtīgi lauku vecim,kas aizdedzinājis kūlu pameta grāvi un ūdens spaņņus, lai dotos uz tuvāko točku. ”
    ==
    Pastāsti, kāpēc tas ir “līdzvērtīgi” Tevis aprakstītajam lokālajam armagedonam. Es neko tādu tur nesaskatu. Visas puses muļļājas jau 3 nedēļas, 2 dienas šur vai tur būtību nemaina.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 16.30

    ..Es neko tādu tur nesaskatu…
    _________________________________________

    Arī krievu preses virsrakstus ne?
    http://imhoclub.lv/material/ostrov-rus#.TpdzqnLbxth

    ..счет шнура – им может стать даже публикация в желтой прессе. А тут вообще ничего изобретать не надо – все уже присутствует – только поливай, да удобряй.. Почитайте коменты в Дельфи по поводу призыва Ушакова писать Берзиньшу – их как раз по 600 – и с русского, и с латышского портала – народ уже готов друг дружку резать. Так что всё готово к банкету. Осталось только спичку поднести.. И поднесут, не сомневайтесь. Just-in-time будет… Печально конечно… сам не хочу, поверьте… Но вот логика событий подсказывает, что будет так и не иначе…
    http://imhoclub.lv/material/programma-novoj-pravitelstvennoj-koalicii/c/45366#.Tpdz9nLbxtg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 16.34

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > disassociative 13.10.2011. 16.36

    Malējais. tagad ZRP vilks gumiju, līdz Vienotība publiski neatteiksies no Āboltiņas ;)
    __________________
    Neizaicini likteni, ka dakteri neatsakās tevi ārstēt:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 16.53

    ar šo pietiks:
    Урбанович пообещал вывести народ на улицы…

    Я пойду
    53 (38%)
    С удовольствием посмотрю, как он это сделает
    73 (52%)
    С удовольствием посмотрю, как у него не получится
    9 (6%)
    Пойду, но в поддержку правящей коалиции
    1 (1%)
    А мне по барабану
    4 (3%

    http://www.imhoclub.lv/material/programma-novoj-pravitelstvennoj-koalicii#.Tpd5GXLbxtg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 13.10.2011. 17.38

    Vai jau Zatlers sāk izklausīties pēc Brežņeva…
    _____________________________________________________
    pēc Reishtāga dedzinātāja………

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > disassociative 13.10.2011. 19.34

    Tā samazgu gāšanas vienprātība ZRP ir identiska tam kā tika apstrādāta Jaunā laika valdība kad tā uznāca pirmo reizi. Visžultainākais raidījums tad bija “Rīta vingrošana” ko vadīja trīs zināmie guru un krietni pārspēja ierasto krievu preses žultainību.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 13.10.2011. 20.41

    alias 11:17 _…Ja medijos katru dienu tiek gāztas virsū samazgas Zatleram, tad jāsāk domāt – kāpēc?…_
    ~~~
    velu pamodies bet tas “kapec” tev sanaca forshi. doma talak.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

snjuu 13.10.2011. 11.02

Nez, pēc novēlēšanas par ZRP esmu par to ļoti apmierināts – šamējie ir pat labāki nekā likās. Alternatīva varētu būt SCP, bet šie tajā V ūberlabējo-centriski kreiso kokteilī pazūd.

0
-16
Atbildēt

23

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 11.30

    ..pēc novēlēšanas par ZRP esmu par to ļoti apmierināts – šamējie ir pat labāki nekā likās..
    ______________________________
    Proti ar:
    -atnāca, sajāja valsti un paņēma pauzi?

    Gaumes lieta.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 12.09

    Izskatās, ka “pauzi” šamējie paņēma tīri psiholoģisku iemeslu pēc – nespēja izturēt Āboltiņu.
    =
    “Sajāja valsti”? Neko tādu neredzu. Ļautiņi nabaidījās pieķerties palielai un nerisinātai problēmai, bišķi pietrūka spēka (pārliecības par sevi un spējas pārliecināt citus) turēties pretī latviski paranoiskai histērijai plašsaziņas līdzekļos. Nekas, reizēm arī jāaplaužas / Rome wasn’t built in a day.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 12.12

    Izskatās, ka “pauzi” šamējie paņēma tīri psiholoģisku iemeslu pēc…
    ________________________________________
    Avens nosķaudījās?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > snjuu 13.10.2011. 12.12

    Kristaps Freimanis. Un tādus tu uzskati par korgnesējiem?:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 12.22

    Kāds vēl Avens?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 12.24

    Karognesējiem? Laikam tā sanāk. Šobrīd šos var uzskatīt par progresīvāko vietējo politisko spēku. V lēnām kļūst par kaut ko starp TP un ZZS (gan bez diriģentiem aka A1 un A2).

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 12.24

    >Kristaps Freimanis

    Mūsu zociumā pastāv divi vielīdz aizraujoši jautājumu aplūokuošanas veidi:
    1 )no mums nekas nav atkarīgs, visu nosaka Ciānas gudrie!(fatāls determinisms).

    2) Latvija atrodas ārpus laika un telpas – visu nosaka mūsu pašu personāžu psicholoģiskas problēmas(tāda kā Berklija mācības sadzīves modifikācija izdevuma Primāta dzīve gaumē)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 12.30

    Šobrīd šos var uzskatīt par progresīvāko vietējo politisko spēku.
    _______________________________________________________________
    Vēl progresīvāks būtu SC. Tikai- tas nav gluži vietējais.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 12.35

    2 lama
    Ja Ciānas gudro vietā liek, piem., pastāvošo politikas praksi (ar to apzīmējot plašu jautājumu loku, sākot ar tabu sadarboties ar “krieviem” (SC, senāk – TSP u. tml.), kas izriet no senākiem pāridarījumiem, par kuriem patiesībā ir atbildīgi pavisam citi ļautiņi, un beidzot ar tradīciju ministrijas padarīt par partiju lēņu muižām), tad var piemērot 1. notikumu aprakstīšanas metodi.

    Par psiholoģisko daļu – sanāksmes (“sarunu vešana”) tīri fiziski nogurdina, īpaši, ja vārda “sarunas” vietā drīzāk reizēm būtu jālieto vārds “kašķēšanās”. Iespējams, ka ir jēga visām pusēm bišķi atvilkt elpu…

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > snjuu 13.10.2011. 12.36

    Kristaps Freimanis. Ja nepārtraukti melot un braukt no viena grāvja otrā, tad neapšaubāmi:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 12.36

    …Pat ja Zatlera vaina ir “laimīga”, viņa paša “drosmīgās pārvērtības” pārsniedz jebko, ko varētu labticīgi un saprātīgi pieņemt. Cilvēks, kurš ņēmis “pateicības” aploksnēs, iecelts par prezidentu politiski apšaubāmu darījumu rezultātā un savās personīgajās interesēs pieņēmis lēmumu par parlamenta atlaišanu, diez vai var mainīties tiktāl, lai kļūtu par politiskās ētikas jauno mērauklu. Tas ir, 11. Saeimas deputāta Zatlera pagātne neiztur jaunos standartus, kurus viņa Rīkojums Nr. 2 ir ienesis politiskajā procesā un attiecībā uz politiķiem. Tiesa, bijušais prezidents ir kaut kā spējis vēlētājus pārliecināt, ka viņa pārvērtībām var ticēt. Zatleram ir izdevies padarīt sevi par pārmaiņu ierosinātāju un adresātu vienlaikus, viņš pats simbolizē un iemieso pārveidojumus, kurus bijušā prezidenta lēmums ir izraisījis sabiedrībā un politiskajā vidē. Līdzīgi kā ierosinātie procesi virzās no apšaubāmas pagātnes uz, cerams, labāku nākotni, arī kādreizējais ķirurgs simetriski mainās tiem līdzi. Latvijas elektorāta gatavība attaisnot Zatlera grēkus un viņam personīgi visu piedot ir apbrīnojama un iedvesmojoša … ..
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/martins-vanags-rigas-laiks-zatlera-laimiga-vaina.d?id=41107283

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 12.40

    “Vēl progresīvāks būtu SC.”
    ===
    Nebūtu jau gan. Pārāk liels kokteilis ar diezgan augstu padomiskās domāšanas koncentrāciju (pamatā saistībā ar pašvaldību kantoriem u. tml.).

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 12.41

    Pastāsti par tiem “meliem”…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 12.42

    ..tabu sadarboties…
    ____________________________
    ja esam starp Scillu un Haribdu, tad loģiski- tad došanās Haribdas virzienā tabu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 13.03

    Vai esam “starp Scillu un Haribdu”? Neliekas, ka šis salīdzinājums šobrīd ir piemērojams (īsu brīdi pēc PSRS sabrukšanas varbūt bija). Drīzāk liekas, ka līdz šim latviešiem ir bijušas nelielas redzes grūtības: 1. nespēja saskatīt, ka jau 20 gadus valsti vadām paši, un 2. nespēja saprast, ka vietējie krievi un Krievija ir divas dažādas lietas.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > snjuu 13.10.2011. 13.24

    Vai tad SC noslēgtais vietējo krievu sadarbība slīgums ar Krievijas krieviem saka, ka tie ir dažādi vēži dažādās kulītēs? Mani vispār interesē jautājums: kas ir tās patiesās krievvalodīgo intereses par kurām te tiek visu laiku pieminēts un , kuras it kā netiekot ievērotas??? Tā katrā ziņā nav pārstāvniecība valsts pārvaldē, jo ir pietiekami daudz krievu, kuri strādā valsts pārvaldē un ir ievēlēti arī saeimā, pie tam gan ZRp, gan Vienotībā? Tad kur ir patiesā problēma??? To gan neviens negrib nosaukt, jo dzinējspēks ir otra valsts valoda, jo krievi vienkārši aiz slinkuma vai savas šovinistiskās pārliecības nevēlas mācīties valsts valodu, kurā tie dzīvo.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 14.25

    Vai esam “starp Scillu un Haribdu”? Neliekas, ka šis salīdzinājums šobrīd ir piemērojams (..
    ______________________________
    tad kur esam? Pie itakas krastiem?

    Vai varbūt viesos pie Kirkes( kura kā zināms pamanījās gandrīz visus pārvērst par cūkām)?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > snjuu 13.10.2011. 14.36

    Freimanim
    vietējie krievi un Krievija ir divas dažādas lietas
    ————-
    Vari paskaidrot sīkāk? Ar ko viņi atšķiras?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 14.41

    ..vietējie krievi un Krievija ir divas dažādas lietas..
    __________________________________________
    labi.

    Vai Sc un Jeģinaja Rossija arī divas dažādas lietas?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 14.46

    “Vai tad SC noslēgtais vietējo krievu sadarbība slīgums ar Krievijas krieviem saka, ka tie ir dažādi vēži dažādās kulītēs? ”
    ===
    Nu jau gan… Ja LR noslēdz līgumu ar Ķīnu (gan jau kāds ir), tad mēs esam ķīnieši?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 15.15

    ja LR noslēdz līgumu ar Ķīnu (gan jau kāds ir), tad mēs esam ķīnieši?
    ___________________________________________________
    Ja Hitlers slēdz ligumu ar Staļinu, tad kurš no viņiem kļūst par Gandiju?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 13.10.2011. 15.50

    Jā, jā. Priekš kam man ledusskapis, ja nepīpēju…
    =
    Svarīgs ir līguma priekšmets.
    =
    Šāds – tāds labums var jau būt arī no Visu Latvijai – Tēvzemei un Brīvibai/Latvijas Nacionālās neatkarības kustības iesaistīšanas valdībā – šiem ir ļoti simpātiska energoneatkarības doktrīna.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 13.10.2011. 16.21

    ,,1. nespēja saskatīt, ka jau 20 gadus valsti vadām paši, ,,
    _____________________________________________________
    Valsti(pārsvarā) ir vadījuši “tie paši”(t.i. vecā lpsrs laiku nomenklatūra, kas savu darbības stilu puslīdz veiksmīgi adaptēja jaunajai situācijai-kaut vai attiecībās ar Briseli rīkojās tāpat,ka savulaik ar Maskavu), nevis “”mēs paši”.
    Un “laist krievus valdībā” nozīmētu papildspēkus šai pašai vecajai nomenklatūrai un viņu pašu audzinātajiem draugiem. T.i. “krievi” SC personā ir šīs pašas nomenklatūras uz Maskavu orientētā daļa( ar visu jauno paaudzi, kas saglabājusi pēctecību – citādi jau nemaz netiek pie stūrēšanas).

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 13.10.2011. 10.59

..diemžēl nešķiet gluži neticami arī minējumi, ka Zatleram kāds atgādinājis par kādām iepriekšējām norunām, vai arī — viņš cenšas vismaz atrast ieganstus, lai parādītu saviem pirmītējiem partneriem, ka pašreizējie nav labāki vai ir sliktāki. Sak, Vienotība un VL – TB/LNNK nepiekrīt manām reformām, bet SC gan bija gatavs piekrist. Zatlera runātais pastāvīgi atstāj iespaidu, ka pašu galveno viņš nesaka. Viņa negaidītie politiskie kūleņi šādu iespaidu tikai pastiprina. …
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/395452-zatlers_kuleno_atkal

+15
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 13.10.2011. 10.59

—–
Pēdējais brīdis katram apjēgt, sev pašam uzdodot jautājumu, jo nākamais krīzes vilnis var arī Latvijā divdesmit gados izveidoto ”oligarhu piramīdu” (M.Zālīte) aizskalot kā izkurnējušo padomju.
Vilnis tuvojās – pūlis var kļūt nevaldāms un nevadāms (bez SC- ?):
The Coming Crisis:
Violence on Wall Street as protesters clash with police during march on Chase bank – 12th Oct 2011
http://thecomingcrisis.blogspot.com/

+1
-8
Atbildēt

0

austrisv 13.10.2011. 10.49

Jā, šis, “kas es esmu” ir skaidrs, ka Zaltlers ir pārliecināts ka viņš ir mesija un mētājas savā sabiedrības saliedēšanas iedomu jūklī no viena grāvja otrā, pie tam sēžot tankā.
Tankā tāpēc, ka vinš cer tā izsist sev visus iespējamos labumus no ievēlēšanas 11 saeimā, lai gan pats negrib redzēt, ka saņēmis tikai 22 deputātu vietas. Nu gluži kā Urbanovičš.
Interesanti vai Zatleram arī ir plāns C, jo tas, ka ir bijis plāns A(sadarbība ar SC) un bijis plāns B(sadarbība ar nacionālo bloku), un kad mums pasniegs plānu C pēc šis pauzes jau nu noteikti būs kāda apspriede aiz slēgtām durvīm!

+10
-1
Atbildēt

7

    Ilziiiic > austrisv 13.10.2011. 12.57

    -> Bet
    pagātnes rēgi:
    —————–

    “Bet Te nu var piekrist, ka tautas liela daļa neguļ!
    Man prieks par jauniešiem. Žēl, ka nevarēju vakar vakarā būt pie pils, jo nedzīvoju Rīgā. Žēl, ka tur nevarēšu būt arī 2. jūnijā, jo jābrauc uz lielu jubileju. Kā nekā tikšanās ar jaunības draugiem.
    Uh, kas vakar man par lielu pozitīvu emociju daudzumu, ko saņēmu pēc Zatlera vakardienas runas!
    Žēl Freibergas, kura kritizē Zatleru, jo pati nebija spējīga pieņemt šo valstij svarīgo lēmumu toreiz, tad vēzis būtu izopere’ts daudz ātrāk…”
    http://www.ir.lv/lv/news/opinions?day=28&month=5&page=2&slug=zatlers&year=2011

    +5
    29.maijs 2011 09:19

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 13.10.2011. 13.12

    Nu gan Tu pārspīlē, jo tas bija dažādos laikos teikts un tikai par Rīkojumu Nr2, nekad par ZRP! Tas, ka priecājos, ka saeima ir atlaista, to nu nekādi nenoliedzu nekad, taču nekad nevarēju iedomāties, kas ir Zatlers patiesībā, jo viņš pats jau nav ar to ticis skaidrībā joprojām. Pasaki, kurš gan varēja iedomāties, ka Zatlera Rīkojums Nr2 bija pavisam citi iemesli nekā to redzam tagad? Kurš gan normāls cilvēks varēja iedomāties, ka oligarhu aizstāvji un Šlesera atbalstītāji tiks iedalīti : tie, kas Zatleram ir mīļi pēc etniskiem principiem un tādi, kas nav mīļi. Šitāds liekulis vēl nav redzēts, kas maina savus uzskatus katru otro dienu atkarībā kura puse vairāk iedos!
    Tomēr par ZRP nebalsoju, jo bija jau redzams tomēr, kas viņš ir un kādas milzu ambīcijas viņam ir! Vai tādus citātus Tu nemeklēji tīšām?Arī par Liļa iespaidu jau rakstīju pirms vēlēšanām, kad dabūju nezin cik mīnusus un apšaubīju ZRP mērķus, bet Rīkojums NR2 patika un to atbalstīja ap 900 000 pilsoņu, un to nekad neesmu noliegusi!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > austrisv 13.10.2011. 13.35

    -> Bet
    un tādēļ gribēji aizskriet naktī līdz Prezidenta pilij ar maijpuķītēm rokā un pateikties vadonim?

    nu, nu…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > austrisv 13.10.2011. 14.53

    -> Bet
    starp citu…
    man jau nav grūti vēl iegūglēt.
    ir tāda ērta lieta kā izvērstā meklēšana un vēl visādas smalkas gūglēšanas metodes. Atrast, ko kurš un kad šajā portālā par kaut ko ir teicis, nav nemaz tik sarežģīti…..ja kas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 13.10.2011. 15.16

    Kā vēlies, vari ieguglēt, bet tā jau Tava vēlme. Bet nepūlies necenties tā, jo tikai vakar vai aizvakar, ja palasīji manus komentārus, par ko man liels prieks, ka tieku citēta, tad pati jau arī uzrakstīju, ka man ļoti patika Rīkojums Nr2. Tā kā arī to vari iecitēt, ka nesen rakstīju, ka man riebjas jebkādi meli utt!
    Varbūt vēlies izdot manus kopotos rakstus, ja tā pūlies, bet tāpat neko jaunu un pretrunīgu neatradīsi, jo tieši meli jau tracina cilvēkus, kas ticēja, ka Zatlera pamatmērķis , vēlreiz saku, bija tiesiskums un cīņa pret visiem oligarhiem( arī pret Karginu un Krasoviscki, ko tik jau nu traki lobēja SC deputāti) Varbūt arī palasi vai ieguglē šos SC atbalstītos lēmumus 10. saeimā par nekādu privilēģiju neatņemšanu abiem Krā un Kar!
    bet vairāk ar Tevi par šo tēmu nediskutēšu, jo nav vērts laiku izšķiest ..Tā kā nepūlies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > austrisv 13.10.2011. 15.34

    -> Bet
    es nerunāju par Zatleru, es runāju par Tevi.
    par Tevu viedokļu noturību.

    un Tev veicas, man slinkums vienkārši meklēt.
    bet esmu pārliecināts, ka atrastu pietiekami Tavu komentāru, kuri būtu pretrunā ar šībrīža histēriju, precīzāk labi sasaukots.

    lai paliek.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    tuba76 > austrisv 13.10.2011. 21.12

    Malejais: Pastaves, kas mainisies un mainies uz augsu! Drausmigi neaugliga nodarbosanas – sita komentaru meklesana. Redzi, es ari pirmaja vakara biju sajusma, par so Zatlera lemumu, bet tad atcerejos visu, ko par vinu zinu un sapratu, ka Zatlers so iespeju totali izpurgas. Pec tam, kad vins pienema lemumu dibinat jaunu partiju, sapratu, ka sniega bumba ir sakusi ripot un pat nebraucu tos 500 km uz tuvako velesanu punktu Zeneva piedalities referenduma, ka biju sakotneji domajusi. Un ne jau tapec, ka butu baigi gudra gaisrege, bet gan tapec, ka ir sanacis so cilveku diezgan labi iepazit. Man laikam nav dzive sanacis satikt otru tadu personu, kura butu nacies ta vilties. Bet so vilsanas pakapi, kadu spejis sagadat sis cilveks gandriz visai Latvijai – pat man tas sliktakajos murgos neradijas. No tiesas jutu lidzi visiem, kas jutas piemaniti un vilusies – es zinu, ka jus jutaties!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 13.10.2011. 10.48

Putina vasalis:)

+8
-2
Atbildēt

0

buchamona 13.10.2011. 10.46

Šitā bilde tiešām ir trāpijusi ” desmitniekā” :)

+14
-1
Atbildēt

4

    Ilziiiic > buchamona 13.10.2011. 14.46

    -> riņķī apkārt
    aha…….desmitniekāaaaa:
    ————————-

    rinķī apkārt
    Piekrītu, ka viens no ceļiem, kā var nobremzēt gājienu pret ” oligarhiem”ir sākt izplatīt ” ticamas” baumas. Tas ir pietiek.com lauciņš un viņi to dara profesionāli.
    Ja tieši par Bondaru – man nav viedokļa par viņu, bet tas, ka Bondars ir vadījis VVF kanceleju, un tas, ka viņš šobrīd studē ASV – tie jau nu gan nav mīnusi :) Vairāk tādu sabiedroto Zatleram :)
    Un vēl viena lieta. Ja jau mēs uzticamies Zatleram, tad jāuzticas līdz galam. Nebūs taču tā, ka mēs tagad sastādīsim viņam komandu no cilvēkiem, kas mums pa prātam un tad dosim komandu – uz priekšu Zatler! :) Tā nenotiek
    +2
    15.jūnijs 2011 07:35
    —————————–

    rinķī apkārt
    Ino…Zatleram tuvu stāvoši cilvēki uzsvēruši, ka Sondorei-Kukulei un prezidenta Stratēģiskās analīzes komisijas vadītājam Robertam Ķīlim bijusi lielākā loma lēmuma par Saeimas atlaišanu tapšanā.+++ Ja pietiek. com atkal nemelo, tad jau Kukuļu ģimenei nav ko pārmest :)), jeb arī tiešām Lembergam ir taisnība un mūsu acu priekšā Soross iznīcina latviešu naconālo buržuāziju. :)
    Šaubas un mētāšanās bez iemesla – “zāģis” visām labām cerībām. Pagaidām Zatlers neko tādu nav izdarījis, lai viņam neticētu. Galu galā – Zatlers ierosināja Saeimas atlaišanu, noformulēja ” demokrātijas privatizēšanu” Latvijā, viņš neslēpās aiz kārtējās metaforas, bet nosauca vārdos to ” ļaunuma sakni”, ar kuru ir jātiek galā. Vai vari nosaukt iemeslu, lai tagad Zatlers atteiktos no sava varoņstatusa? :) Varoņstatuss – tā ir tāda lieta, kuru nevar nopirkt veikalā.:) Protams, ka visādi var gadīties un Vienotība tam piemērs, bet tādēļ jau mums ir acis pierē, lai fiksētu faktus un tašķirtu tos no plikām emocijām
    +3
    15.jūnijs 2011 09:24
    ———————————

    rinķī apkārt
    Ino – Ja mēs runājam par uzticēšanos, tad, es vairs nespēju skatīties uz Vienotību bez aizdomu buķetes :)) Ir ļoti daudz jautājumu, piemēram, par Vienotības saulvežu spējām tikt ar savu varas kāri galā, vai viņiem tiešām Zatlers ir vajadzīgs kā vienotājs un cīņā saucējs, jeb Zatlera patiesā vieta ir ieplānota uz Vienotības ” goda pjedestāla” blakus citiem tik pat godājamiem Vienotības biedriem – statistiem? Vai SCP un Āboltiņas vēlme brāļoties ar SC bez jeb kādiem priekšnoteikumiem ir vēl tik pat spēcīga, kā iepriekš, kāda būs Vienotības attiecībās ar VL/LNNK utt.
    Ideālā gadījumā, protams, tas būtu pareizākais risinājums – Zatlers stājas Vienotībā un Vieontība veido jau pirmsvēlēšanu apvienību ar VL/LNNK. Tad visi spēki pirms ” kaujas” būtu izkārtojušies pārskatāmā kārtībā un tumšajiem zirdziņiem vairs nebūtu vietas. Lai tad vēlētājs lemj, kā spēlēt šo spēli tālāk.
    0
    15.jūnijs 2011 11:39
    ————————————

    cik ļauni ir tad, ja nonākam tik drausmīgās pretrunās.
    tieši tas pats ir ar pašu IR.lv redakciju. es taču viņiem varētu sagatavot veselu blāķi matērijas, kā viņi gaisā cēla Vienotību, bet pēc tam to zemē mina pēc 10.S vēlēšanām. Un tagad iet pa to pašu vēstures loku.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.10.2011. 17.50

    Malējais ++++Paldies, ka ar tādu rūpību es ” izkonspektējis” manus komentus :) Visa šīs vasaras LV politika paskrēja gara acīm garām. Un, vai skatoties no šodienas skata punkta mans koments, kuru esmu rakstījis 15.jūnijs 2011 11:39, nebūtu tas labākais risinājums: ” … Ideālā gadījumā, protams, tas būtu pareizākais risinājums – Zatlers stājas Vienotībā un Vieontība veido jau pirmsvēlēšanu apvienību ar VL/LNNK. Tad visi spēki pirms ” kaujas” būtu izkārtojušies pārskatāmā kārtībā un tumšajiem zirdziņiem vairs nebūtu vietas. Lai tad vēlētājs lemj, kā spēlēt šo spēli tālāk…”

    Un arī pārējos manis rakstītajos komentus nesaskatu ne kā pretrunīga ar tā brīža situāciju. Pretrunas, jab meli sākās pēc 11. Saeimas vēlēšanām, kad Zatlers savu ” vērtību sistēmu” sagrieza ar kājām gaisā

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > buchamona 13.10.2011. 18.23

    -> riņķī apkārt
    labi jau labi. nav mans mērķis kādu te sasist lupatās.
    protams, bija tāda sajūsma, ka daudzi sarunāja atbilstoši patosam.
    arī man bija prieks, ka pavērsiens tieši tāds.

    tomēr galvenā ziņa no tā visa ir tāda – nevajag šobrīd krist tādā pašā galējībā. citādi var sanāk vēl pēc gada tā, ka es te atkal lieku citātus no šī brīža un ir “jālien trubā”. saproti?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > buchamona 13.10.2011. 18.28

    -> riņķī apkārt
    un labi, ka Tu šeit ierakstījies. tas ir kā vīram pieklājas. citādi būtu tā, ka nobēgi.
    ievelkam elpu, nogaidam, un pēc mēneša varēsim jau vēsāku galvu saprarst mūsu disociācijas pakāpi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dro 13.10.2011. 10.43

Cilvēks, kuram Putins izsniedzis Mesijas apliecību uz nenoteiktu laiku teritorijā līdz Zilupei.

+22
-2
Atbildēt

16

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 12.48

    -> Ino

    Tava mazā/bara pilsoņa sajūsma ar maijpuķītēm rokā:

    “lno
    Esmu lepns, ka Latvijā vismaz ir viens Valstvīrs! Ja arī Zatlers netiks ievēlēts, viņš ir parādījis uzpūtīgajiem kretīniem un viņu atbalstītājiem, ka tomēr ne visus Latvijā var nopirkt!:)

    +49
    28.maijs 2011 21:16”
    http://www.ir.lv/2011/5/28/zatlers/viedokli
    _________________________________________

    Tagad tekstos te redzu tekstus par to, ka viņu nopircis SC, Kremlis un kas vēl tur nē.
    vismaz saprotu, kādēļ Tev tāds naids pret Valdi.
    Nav vairs, ko pielūgt.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.10.2011. 13.00

    Malējais. Paldies par atgādinājumu:) Tas bija par lēmumu atlaist saeimu. Tomēr neesi slinks, un atrodi komentāru, kurā es apšaubu, ka Zatlers ir rīkojies sabiedrības interešu vadīts:) Balsoju par NA, jo Zatleram neuzticējos. Katrā gadījumā mana pārliecība nav, ka visi ir cūkas, kā to kādreiz deklarēja Kalvītis, jo dzīvē gadījies sastapt daudzus krietnus cilvēkus, kuri nav pievīluši.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 13.10.2011. 13.24

    “Cilvēks, kuram Putins izsniedzis Mesijas apliecību uz nenoteiktu laiku teritorijā līdz Zilupei.”
    – teritorijā AIZ Zilupes, lno. No Putima skatu punkta mēs atrodamies aiz Zilupes.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.10.2011. 13.28

    betijacelmale. Dzirdu un uzklausu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 14.26

    -> Ino
    viss ir labi, bet vai neesi pats iekritis šobrīd tajā galējībā par kuru biji sašutis vēl nesen attiecībā pret Vienotības maniakiem pirms gada:

    “betijacelmale.
    Necenties nu pamācīt mani. Es “gaišajiem” spēkiem neesmu ticējis Atmodas laikā. un saistīt mani ar SC manas muļķības vai blēdības dēļ ārpus jebkādas loģikas.
    Nu ko darīt, ka man nesakrīt viedoklis ar Dombrovska /Vienotības/ apjūsmotājām, kuras atradušas Repšes aizvietotāju? Līdz šim mani saistīja ar VL, tagad ar SC? Kādēļ? Tikai tādēļ, ka man nepatīk “kā var nesolīt? Lūk, Loskutovs jau saka, ka laiks atsākt sarunas ar SC!!:)))”

    26.oktobris 2010 10:20

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 13.10.2011. 16.40

    Malējais : … viss ir labi, bet vai neesi pats iekritis šobrīd tajā galējībā par kuru biji sašutis vēl nesen attiecībā pret Vienotības maniakiem pirms gada:
    —————————————————————

    Kaut kā palasoties tavus komentārus, rodas iespaids, ka vairāk par visu tu iefano par kāda “krišanu galējībās” un attiecīgi par savu personisko spēju “nekrist” :) … Nu ko, bravo, malacis , laikam 3xdienā ar jogu nodarbojies, tikai jautājums ir – kāds tam sakars ar lietas būtību ? Tas kaut kā ietekmē procesu virzību ?

    Visi mēs esam cilvēki, PAMATOTI mainīt viedokļus un pārdzīvot emocijas ir normāli un cilvēcīgi. Vai arī tavuprāt visa sāls ir pašapmierināšanās ar apziņu par personisko spēju “nekrist galējībās” ?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 17.28

    -> ARTs
    es nefanoju.
    es tiešām ceru, lai kā Zatleram šī avantūra beigsies, kaut ko izdarīs vai tikai sūdus savāris, bet vismaz vienu labu lietu paveiks –

    liks uzņemties atbildību par savu izvēli un vārdiem.
    un tas, savukārt, iemācīs dzīvē pielietot veco latviešu parunu –
    7x nomēri…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 13.10.2011. 18.01

    Malējais … es tiešām ceru, lai kā Zatleram šī avantūra beigsies, … bet vismaz vienu labu lietu paveiks – liks uzņemties atbildību par savu izvēli un vārdiem.un tas, savukārt, iemācīs dzīvē pielietot veco latviešu parunu -7x nomēri…
    ——————————————————————-

    Nu redzi cik smuks, maziņš sausais atlikums. Un tā dēļ bija vērts sēdēt Guglē un piegāzt pilnu komentāru lapu ar to, ko, kurš, kad ir teicis ? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 18.09

    – ARTs
    un varētu domāt, ka kādam pielec, ja pasaka “nekrīties galējībās!”
    toties, kad iebāž ģīmi paša šmucē, tad sāk saprast, cik šķidrs izskatās viss tas, ko izklājuši uz šīs baltās vietnes šobaltdien.
    tikai konfrontējot cilvēku var pārleicināt….vai ieļaunot.
    tā tas notiek arī psihoterapijā.

    Tu jau arī te ar karogiem nēsajies.
    traucēju psihozi?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 18.17

    -> ARTs

    ja man būtu vairāk laika, uzceptu skaistu tekstu par to, kādās pretrunās ir nonākuši paši žurnālisti. citādi viņi pieraduši, ka drīkst konfrontēt ar teikto tikai politiķus un visus pārējos. bet šie pat nenojauš, cik kaut vai šajā pašā vietnē atrodami smieklīgi kuriozi.
    A Twitteris…..oooo……tur tik skaisti visu ko var sasaistīt ar notiekošo.
    un interpretēt…..

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.10.2011. 18.54

    Malējais…viss ir labi, bet vai neesi pats iekritis šobrīd tajā galējībā par kuru biji sašutis vēl nesen attiecībā pret Vienotības maniakiem pirms gada
    _________________
    Pēc tavām domām tikai maniaki var gaidīt ātrāku valdības sastādīšanu?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 13.10.2011. 18.56

    Malējais … Tu jau arī te ar karogiem nēsajies. traucēju psihozi?
    —————————————————————-

    Nezinu, neesmu pārbaudījies :)

    Jā, starp citu – un kā gan sauc vēlmi “iebāzt ģīmi paša šmucē, lai sāk saprast… ” , “konfrontējot cilvēku pārliecināt vai ieļaunot ” (kā tas, noteikti baigi smalki “notiek arī psihoterapijā” ) ?
    Nez mums Latvijā psihoterapija interneta komentāros skaitās legāla ? :) … Nu vismaz ja ne likumā, tad asociācijas iekšējos dokumentos ? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 20.04

    ->> Ino
    ātrāku valdības sastādīšanu?
    kādēļ?
    tik ļoti baidies palikt bez vadoņa?
    ar tādām ekspektācijām atkal nav tālu līdz kārtējai vilšanās sajūtai un sekojoši naidīgām dusmām.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > dro 13.10.2011. 20.07

    – ARTs
    da beidz, nav nekāds psihoterapets.
    vēl jo vairāk, ja man būtu tāda licence, par tādām tēmām te vispār neieminētos.
    tagad vari apvainot mani diletantismā.
    tāpat kā Sprūdžu saukt par vidusskolnieku.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 13.10.2011. 20.58

    Malējais … tagad vari apvainot mani diletantismā. tāpat kā Sprūdžu saukt par vidusskolnieku.
    ————————————————————-

    Da nu beidz, nevajag jau pēc sevis spriest. Tas jau sāk izklausīties pēc tāda mazohistiska “… ieper mani vēlreiz, jā, jā …” :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Malējais, tev maksā par sakrāto mīnusiņu skaitu?
    Būsi krietni piepelnījies tādā gadījumā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 13.10.2011. 10.41

Kas viņš ir – redzams INFOGRAFIKA-2011 zili iekrāsots. Latvijas uzmetējs

+8
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 13.10.2011. 10.40

Jaunā valdība apņemas attiecības ar Krieviju turpināt tajā labu kaimiņattiecību un savstarpēja izdevīguma gaisotnē, kuru radīja Valda Zatlera darbība Valsts prezidenta amatā
_________________________________________________________
Kādam vēl nav skaidrs?

+16
-3
Atbildēt

1

    Aldīna > ilmisimo 13.10.2011. 12.14

    Nu precīzi! Gluži manas domas, jo rādās Zatlers Maskavā ir ko sasolījis un tagad par visu vari cenšas to realizēt … un SC zināja ko Zatlers Maskavā solija un tieši tāpēc jau pēc rīkojuma Nr.2 Urbis ziņoja ka tā īstais mērķis ir ar Zatlera spēkiem veidot jauno valdību un rīkojuma nr.2 īstais mērķis ir kaut kāds Zatlera kašķis ar Vienotību (melš, ka tapēc ka V negribēja ņemt SC valdībā), kam sākumā neticēju, bet tagad jau rādās viss savādāk!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam