BAS: Valdības jaunais partneris ir “Finnair”
31Saistītie raksti
Ziņa /
23. oktobris 2017
Kučinskis: sarunas par investora piesaisti “airBaltic” notiks līdz gada beigām
2
Radars /
30. jūnijs 2015
Valstij joprojām nav izdevies panākt vienošanos par “airBaltic” obligācijām
30
Komentāri (31)
cheszz 23.09.2011. 19.28
The scriptwriters for the new Bond film need look no further for a plotline than the recent antics at Latvia’s airBaltic. All the ingredients of a ripping yarn are there: more than 60 exotic locations across the globe, a mysterious Russian billionaire, a president held against his will and, most important of all, a first-class baddie in the form of a blond-haired, blue-eyed German mastermind controlling an international network from a secret location somewhere near Berlin.
Pilns raksts: http://www.bne.eu/storyf2917/Latvias_airBaltic_to_Fly_Another_Day
0
Normunds Namnieks. T 23.09.2011. 16.08
Drīz LNT un TV3 varēs sūdzēt tiesā valsti un BAS par ziepju operu tirgus graušanu.
Visā šajā epopejā sižets ir spraigs un nebijis, jauni notikumi vairākas reizes dienā – kurš gan skatīsies kaut kādu teatriāli samākslotu, klišejisku mīlas drāmu ar triviālu “noslēpumu” :D
0
astra_ozo 23.09.2011. 15.53
Vai Finnair ir valsts vai privātuzņēmums?
1
Gunārs Nažinskis > astra_ozo 23.09.2011. 16.00
Un kas ir Finnair ofšoru patiesie labumu guvēji? :)
0
Jeļena Delegāne 23.09.2011. 15.32
Pat ja tā būtu taisnība par Finnair, nesaprotu lielākās komentētāju daļas sajūsmu. Lai cik “labs” Finnair būtu, viņu intereses pavisam noteikti nebūs noturēt Rīgu kā lielu tranzītcentru, nerunājot par kaut kādu attīstību.
2
austrisv > Jeļena Delegāne 23.09.2011. 15.35
Kāpēc tad nē?
0
Mārtiņš Mits > Jeļena Delegāne 23.09.2011. 15.47
Lai uzzinātu par Finnair – parunājiet ar Somiem. Finnair (tāpat kā AB) ik pa laikam atceļ reisus uz čuhņām un dara visādas citas cūcības saviem klientiem.
0
Gunārs Nažinskis 23.09.2011. 15.15
Interesanti, vai ir Latvijā vismaz viens cilvēks, kas tic Flikam? Tiešām neticu!
Tomēr viedokļus šis BAS no mums ārā dabon:):):)
Arī es uzskatu (lidoju bieži), ka nacionālā aviokompanija Latvijai ir ļoti, ļoti vajadzīga. Pie tam tāda, kas nav t.s. satelīt-aviokompānija. Tikai tā, mums ir iespēja uzturēt Latviju par reģionālu centru – ir vērts pat pārmaksāt – tikai ne bandītiem.
Tiešām agrāk nebiju aizdomājies cik tālu BAS var aiziet ar shēmām. Izskatās, ka visus 17 milj. Ls pagājušo gadu būs ieguldījis savās apakškompānijās (acīmredzami izauga BalticTaxi, North Hub). Interesanti būs, ja izrādīsies, ka arī jaunie Bombardier būs nevis nopirkti, bet izīrēti – reāls bandītisms. Un tā ir nežēlīgi ļauna zīme mums – mūsu bagātie lēmumu pieņēmēji ir klaji naidīgi Latvijai.
2
Mārtiņš Mits > Gunārs Nažinskis 23.09.2011. 15.46
C’mon, vai tad nezini, ka visi jaunie Bombardieri uzreiz pēc iegādes tika pārdoti Dāņu līdzinga kompānijai un no tās arī tiek īrēti.
0
Gunārs Nažinskis > Gunārs Nažinskis 23.09.2011. 15.59
Dabīgi, ka nezinu, nav man parasts skatīties uz visiem kā uz noziedziniekiem.
Pie tam, saskatīju naivumu savos izteikumos. 17 milj. Ls no valdības droši vien pa tiešo aizgāja labumu guvēju kabatām (“viegla nauda”, vai krieviski “nastojašķi babki”), kamēr jaunās lidmašīnas, North Hub, Baltic Taxi izveidoja no bankas aizdevumiem.
Nu reāli netīri …, dzīvojam īstu noziedzinieku pavadā!
0
Roberts Gūtšmits 23.09.2011. 14.23
Teicami! Kāds lielisks jenotu pakaļā līšanas stratēģijas noslēgums! Vēl pēdējās savas valdīšanas dienās pagūt nopārdot Latvijas aviācijas nozari somiem. Nevis aviokompāniju, bet tieši nozari !!
Somi ļoti baidījās un joprojām vēl baidām no airBaltic, jo tas viņiem ir atņēmis daudzus klientus un no vairākiem Somijas reģioniem faktiski izspiedis Finnairu. Somi cīnījās pret airBaltic ekspaniju visiem iespējamiem līdzekļiem, iesaistot arī savu valdību. Tagad zēniem nāks palīgā vēl arī Pīļknābja komanda un aviācija tiks tiem atdota par sviestmaizi! Un pēc tam tiks sacerētu kārtējā grāmatiņa – „Kā es glābu airBalticu”…
Vai tiešām ļaudis vēl nav sapratuši, kādu ļaunumu Latvijai nodara šis Valūtas fonda grāmatvedis, kurš cenšas izpārdot un iznīcināt visu, kas vien Latvijā labs vēl palicis ?
airBaltic sāga ir jenotu valdības nekompetences, neprofesionālisma un aŗi valsts interešu nodevības paraugstunda. Kad visa jēlo un zemnieku komanda neprata tikt galā ar vienu Fliku …
Pilnīgs sviests!
2
Gunārs Nažinskis > Roberts Gūtšmits 23.09.2011. 15.20
Vai cik prātīgi secinājumi! Būtu zinājuši pirms vēlēšanām, visi būtu balsojuši par kurmīša SC & lembjiem :):):)
Vai tik nav jau pienācis laiks atmest šīs pirmsvēlēšanu klišejas: pīļknābji, grāmatveži.
Ja interesē, tad varbūt lai Kurmītis palīdz uzrakstīt lembim grāmatu – kā es privatizēju “LAtvijas Kuģniecību” un cik tā tagad ir varena kompānija!!!
0
Normunds Namnieks. T > Roberts Gūtšmits 23.09.2011. 16.16
AirBaltic vada tikai viena konkrēta persona – vienīgais valdes loceklis Bertolds Martins Fliks. Un viņš pat gada pārskatu nevar sagatavot nu jau gandrīz 10 mēnešus. Un niķojas kā 3 gadīgs bērns – mantiņas nekrāmēs, bet konfekti grib…
0
Valdemārs Valdemārs 23.09.2011. 14.05
Varbūt, ka pozitīvās ziņas par Finnair ir labs blefs. Tomēr ir acīm redzams, Fliks ir pārspēlējies, jo ar līdzšinējo darbību un spēka demonstrāciju panācis, ka valdībai vairs īsti nav ko zaudēt. Labāk fiksēt zaudējumus un par stratēģisko partneri izvēlēties kādas civilizētas valsts lidsabiedrību nevis mocīties ar Fliku, kurš par neskaidras izcelsmes naudu no SAS nopirka AB, un daļu tālāk pārdeva investoram, kurš par draudošo bankrotu runā tik atsvešināti, it kā runa nebūtu par viņa piederošu uzņēmumu.
0
Una Grinberga 23.09.2011. 13.53
Man tikai būtu gods lidot ar Finnair, ja viņi spētu piedāvāt lētākas biļetes un vismaz to pašu airBaltic servisu!
Un domāju, ka Finnair tieši domā par lētā gala lidojumu piedāvāšanu. Rīga tam varētu būt laba platforma, jo laba atpazīstamība NVS-ES valstu virzienā. Tāpat airBaltic vēl nevarēs ilgi piedāvāt tālos lidojumus, ko piedāvā Finnair.
Ja Baltijas valstis varētu apvienoties, tad varētu pat izveidot Baltijas+Finnair aviokompāniju ar centru Rīgā.
4
Gunārs Nažinskis > Una Grinberga 23.09.2011. 17.18
Skan forši, tomēr neizmērojami naivi – somi būs tie kas Rīgu veidos par aviosatiksmes centru :) :)
Vienkārši tipisks latviskais naivums.
P.S. Šā gada pavaarī biju Helsinku lidostā, kur visās malās varēja dabūt brošūru par jūras ceļeim uz Krieviju – interesanti – caur Latviju zīmējumu nebija, toties caur Somiju – absolūti visi un trekni. Padomā…, neviena sevi cienoša valsts savus aktīvus nevienai citai nekad neados.
0
Inese Grigoruka > Una Grinberga 23.09.2011. 19.17
Piebiedrojos- no Rīgas būs lidojumi tikai uz Helsinkiem. Neatceraties kā bija visur lidot caur Kopenhāgenu?!
Protams- kā bizness Airbaltic izskatās diezgan skumīgi, tomēr cerēt, ka Somi strādās Latvijas interesēs ir, maigi sakot, naivi.
0
raimonds_bossltd > Una Grinberga 23.09.2011. 21.15
to $OCIETY?
Cita lieta Slesars un Fliks. Lai to merglu dzimtas iznikst!!!
0
Inese Grigoruka > Una Grinberga 24.09.2011. 10.05
Don`t worry, be happy !
0
Zaķītis Baibiņa 23.09.2011. 13.53
Principa, loti laba valdibas riciba! Finnair ir kompanija ar idealu reputaciju, un bez visadiem mistiskiem offsoru investoriem! Ja Riga ienaks Finnair, tad nebus nekadu iebildumu caur Helsinkiem lidot! Vel ka alternativu varetu izmantot Flybe iespejamo ienaksanu Tallinas lidosta! Ja Flybe Nordic tiks dibinats, un uz to bridi Airbaltic bus aizgajis pa pieskari, tad ilgi nebus jagaida, kad viniem bus baze ari Riga.
0
laura_sondore 23.09.2011. 13.49
Ļoti jauki,ko arī atbalstām!
1
austrisv > laura_sondore 23.09.2011. 15.33
Es arī piekrītu, jo somu Finair noteikti ir drošāks partneris un nekrāps valsti, kā Fliks ar savu ofšoros noslēpto bandu.
Cik var valsts aicināt ieguldīt naudu arī mazākuma akcionāru proporcionāli akciju %??????
Fliks tikai grib zagt , zagt un zagt sev un savējiem ofšorniekiem.
0
janazakovica 23.09.2011. 13.42
varbut sagraus beigas to cekistu oligarhu un dzimtenes nodeveju kontroleeto airbaltik..fliks doma ka vins vienigais kas mak santazeet un but stingraa roka biznesaa.
0
andrisskrastins 23.09.2011. 13.30
Hahahahahaha, Flikam gan ir humora izjūta, avantūra….ar…Finnair.
Starp citu Finnair ir viena no retajām aviokompānijām ar salīdzinoši labu finanšu stāvokli, jo māk stratēģiski domāt, nevis fantazēt un iecirsties par dažādām shēmām.
Lai taisa jaunu.
0
disassociative 23.09.2011. 13.26
Finnair varētu būt labs parteris. Protams, pie nosacījuma, ka tiek saglabāti visi populārākie galamērķi, nodokļus maksā Latvijas valstij un neplūdina naudu projām nezināmiem ofšoru astoņkājiem. Es Par. Guldīt iekšā naudu Air Baltic un nezināt, kur tā nonāks, ir noziedzīgi pret mums visiem kā nodokļu maksātājiem.
2
astra_ozo > disassociative 23.09.2011. 13.59
Kā šodien ziņoja radio – AB joprojām nav iesniedzis gada pārskatu… galīgais termiņš bija 1. augusts.
Nu cik ilgi mēs pacietīsim šo friča un to, kas stāv aiz viņa, ņirgāšanos?
p.s. Prudentia – iespējamie AB zaudējumi 3 gadu laikā – 94 miljoni latu!!!
0
austrisv > disassociative 23.09.2011. 15.31
Andža!
Nu piedod, bet gada pārskatā auditoram ir jānorāda, kas segs zaudējumus!!!! Un tie ir mainīgi, cik zinu: te tie ir 36 milj, tad parādās cits skaitlis 90 miljoni utt!
Auditors nevar pabeigt gada pārskata ziņojumu, ja nav no kā segt zaudējumus un tātad viņš nevar apliecināt, ka uzņēmums ir spējīgs strādāt tālāk. Tie ir obligāti noteikumi!!!! Kā bijušais grāmatvedis to zinu. Nu cik var…
0