Dombrovskis: budžeta konsolidāciju var palielināt ieguldījumi “airBaltic”
12Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Ārpolitika /
25. septembris
Baltiešu uzvara Briselē
Radars /
18. septembris
Radars pasaulē
Aktuāli /
12. septembris
Žurnāls: Cik pelna valsts kapitālsabiedrību vadītāji?
Komentāri (12)
Marija 31.08.2011. 13.38
Klau, vai nevar kāds pateikt Valdim Dombrovskim, ka bez ‘konsolidācijas’ vēl kaut kas cits arī dzīvē notiek, ir nozīmīgs un interesants?
Piemēram, dārgi mediju treniņi…
1
piziks > Marija 01.09.2011. 09.22
FED-2, nepārliecinoši apklačotie — (gaidu pārliecinošus pierādījumus) — Štokenberga mediju treniņi bija pirms 4 gadiem, bet Valda Dombrovska elitārā pašreklāmas akcija gan Latvijā, gan ASV kopā ar zviedru līdzautoru Aslundu = šogad, gandrīz tikko. Diemžēl. Valda Dombrovska — ar Vienotības partijiskajiem līderiem kopā — pēdējā gada attieksme pret dažām lietām būtu jāvērtē smagāk: vēl tikai pērnajā oktobrī, premjeram labi apzinoties AirBaltic problēmas vērienu un obligāti paredzamo neizbēgamību, Vienotība pati savu Valdi nodarbināja valdības veidošanas laikā ar Kristovska akprīzēm ārlietu ministrijas virzienā, toties pavirši un BEZTABILDĪGI atdeva ZZS un Augulim ar visu back-ground/intrigu un šeptēšanas fonu visu Satiksmes ministriju kopā ar AirBaltic! Tobrīd Vienotība tai raksturīgajā augstprātībā un cinismā centās nedomāt — kaut ļoti vajadzēja! — par AirBaltic nenovēršami paredzamajām šaizēm! Nu tik vien atliks, kā konsolidēt AirBaltic problēmas kā visu vēlētāju un iedzīvotāju problēmu?!
Take it easy regeja stils attieksmē pret valsti!
Reizē kauns un dusmas par Vienotības cilvēku attieksmi pret reālo dzīvi ne tikai AirBaltic lietās, — augusta pēdējās dienās LR Finansu ministrija ar Andra Vilka gaišo tēlu priekšaglā satraukusies par pērnās ziemas apkures parādiem! Piedāvā risinājumus… Pat IR komentos par šo vienkārši saprotamo mīnu te runājām marta beigās un aprīlī. Kādēļ Andri Vilku un viņa Smilšu ielā nemainīto un stīvo “mazā cilvēka” cirpēju armiju siltumparādu Ls miljoni neuztrauca ne maijā, ne jūnijā, kaut uztraukt derēja — preventīvi! — jau martā?
Gan AirBaltic dārgā ķibele, gan pērnās ziemas siltumparādu atcerēšanās ir vienā buntītē ar Vienotības spēju saimnieciski domāt un pārvaldīt valsti. Un atkal Vienotība vēlēšanās būs mazākais ļaunums, par kuru balsot?!
Saskaitot kopā tos zaudējumus un paredzamos cirpumus, ko radījusi Vienotības izvairīšanās un bēgšana no finansiāli dārgām valsts problēmām, kā Vienotība domā sev par labu ietekmēt vēlētājus godīgos, nevis demagoģiskos veidos?
0
Andžs 31.08.2011. 12.39
Šajā gadījumā diemžēl Dombrovskis tiešām nav bez vainas. Bija viņam laiks un iespēja novērst tagadējo situāciju AB. Tā ka tā patreizējā problēmas atainošana kā force majeure neiztur nekādu ticamības testu…
1
dro > Andžs 31.08.2011. 13.26
Tā tas IR, ka ar Fliku vajadzēja karot, parakstot līgumu. Novilcināts laiks, un kaite tikai gājusi dziļumā un plašumā.
0
martins_spravniks 31.08.2011. 12.01
Gribas redzēt reālu cenas aprēķinu, nevis 100% “Flika & Co” ieguldījumi + kompānijas saglabāšanai nepieciešamā summa. Loģiski, ka AŠ2 + AL grib pelnīt, bet drusku mēra sajūtai arī jābūt.
0
disassociative 31.08.2011. 09.56
Ja Air Baltic šobrīd vajag 170 miljonus, tad mums tos nāksies samest? Un tas būs jādara uz konsolidācijas rēķina? Tātad atkal kādi finansiāli un ne tikai pārspēlējušies zēni mierīgi uzvārīsies uz visu mūsu rēķina? Varbūt var darīt citādi – šos 170 miljonus noziedo Šlesers. Par savu akcionāru līgumu. Godīgi būtu arī Dombrovskim piemest savu daļu. Arī par atkārtoti parakstīto akcionāru līgumu. Nu un, ja gribam būt pavisam objektīvi, tad sava daļa darba ir jāveic tiesībsargājošajām iestādēm un pēc tam jāpiedzen zaudējumi no visām iesaistītajām personām. Kāpēc atkal mēs?
0