Aptauja: SC patlaban populārākais spēks

106

Komentāri (106)

ievuliitis 14.08.2011. 12.05

Šoreiz tieši par aptauju un rezultātu. Ir jau rakstīts, ka aptaujas rezultāts prasa nopietnas korekcijas. Pirmkārt – liels skaits nepilsoņu, kas aptaujā piedalījās, bet vēlēšanās nepiedalīsies. Otrkārt – pašas kompānijas respondentu atlase. Jau ilgu laiku esmu reģistrējusies un piedalos Gfk aptaujās. Ja sākumā nāca dažāda satura un tēmu aptaujas, tad pēdējā laikā mani sasniedz tikai aptaujas par dažādām bankām un stipriem alkoholiskiem dzērieniem. Politiska satura aptaujas man netiek iesūtītas. Kā to var skaidrot? Gfk jau zina manu nostāju un vēlas koriģēt aptaujas rezultātus par labu konkrētam politiskam spēkam?
Gribētu zināt – vai kāds no komentētājiem ir reģistrējies, vai viņu sasniedz politiskā rakstura aptaujas? Un, ja manas aizdomas ir pamatotas, – kādam ir idejas, kur lai griežas. Es nedomāju tiesībsargājošas iestādes. Domāju pilnīgi pietiek ar dažiem preses rakstiem lai pamatīgi pazeminātu kompānijas prestižu.

+4
0
Atbildēt

6

    Sanšains > ievuliitis 14.08.2011. 12.37

    Aizejiet uz “Vienotības” biroju un mazliet pagriezieties tur.
    Varbūt, ka viņi par Jums tam GfK var aizlikt kādu vārdiņu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 14.08.2011. 12.59

    O, progress!
    Pirms kāda laika mani šeit uz sinagogu sūtīja.
    :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 14.08.2011. 13.19

    “Varbūt, ka viņi par Jums tam GfK var aizlikt kādu vārdiņu.”
    __________________________________________
    Arī nacionāli domājošiem nav sveša blatņiku un pazīšanās, kārtojot lietas, psiholoģija. Skumji.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 14.08.2011. 13.50

    Priekšvēlēšanu aptauju rezultātu publiskošana ir labs instruments, lai ietekmētu vēlēšanu iznākumu.

    >Haris Meklējam zagovorščikus no biroja?
    lama gan ies pa taisno-pie Sorosa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 14.08.2011. 14.34

    “Priekšvēlēšanu aptauju rezultātu publiskošana ir labs instruments, lai ietekmētu vēlēšanu iznākumu.”
    _________________________________
    Es teiktu nedaudz savādāk – “Uzlabotu vai vēlamā virzienā sagrozītu aptauju rezultātu publiskošana…. un tālāk, kā tavā tekstā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ievuliitis 14.08.2011. 15.11

    lama:
    Meklējam zagovorščikus no biroja?
    lama gan ies pa taisno-pie Sorosa.
    ===============================
    Nē, tā bija tikai ironija. Šķiet, arī, piemēram, LNT labprāt sadarbojas ar GfK.

    Bet, no otras puses, varu tikai atkārtot jau rakstīto: tiešām domāju, ka GfK sevi kā nopietni ņemamus socioloģisko pētījumu veicējus jau ir diskreditējuši, pagājušajā gadā iesaistoties “dzeltenās preses” cienīgajā, tendenciozajā “Dombrovska/Urbanoviča” salīdzinājumā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 13.08.2011. 17.28

Stratēģiskais apsvēruma jautājums- vai vēsture neatkārtojas un ‘urbānisti’ ir lielākais bieds VL/TB/LNNK !?
atbildot uz stratēģisko jautājumu, var izvēlēties taktiku…

+2
-2
Atbildēt

4

    ilmisimo > Pauls Puķītis 13.08.2011. 20.14

    ..atbildot uz stratēģisko jautājumu, var izvēlēties taktiku.
    ___________________________________________________
    Uz stratēgisko jautājumu jāatbild V un ZRP-tad arī vēlētājiem nebūs jāgudro visādas taktikas.
    Kamēr turpināsies vaimanas par Iesalnieka izrunāšanos un kautrīgs pieklusums par vojevodu,Biškekas solītāju, kas nākšot uz saeimu ar lielāku “voisku” un viņa sirdsapziņas bruņiniekiem- vēlētājiem tās taktikas jāštuko pašiem

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 13.08.2011. 20.36

    vēlētājiem tās taktikas jāštuko pašiem
    ———
    es jau vēlētāju biju domājis.

    / ko tad tādu Iesalnieks izrunājis?/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 14.08.2011. 10.57

    / ko tad tādu Iesalnieks izrunājis?/
    _________________________________________
    Meklē rakstos!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 14.08.2011. 20.50

    ‘urbānisti’ ir lielākais bieds VL/TB/LNNK !?
    _________________________________________
    Lielākais bieds pašlaik ir netiešā mūsu pašu koalicionistu aģitācija.Nevis ‘urbānisti’ .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 13.08.2011. 14.27

Piekrītu parunai kāds pats, tādi draugi. Tad, lūk, manu draugu radu, paziņu lokā patreiz svārstīšanās par ko balsot – par V vai NA…Iepriekšējās vēlēšanās visi “cieti” – par Vienotību:)

+5
0
Atbildēt

29

    andris902 > dro 13.08.2011. 16.04

    …lno….priekš Tevis!…:))

    PALDIES PAR ATBALSTU!

    Latvija ir pārvarējusi smagāko krīzi kopš neatkarības atgūšanas. Ar Latvijas sabiedrības un starptautisko partneru atbalstu izdevās stabilizēt finanšu sistēmu, saglabājot un pat palielinot atbalstu pensionāriem un bezdarbniekiem. Konsolidējot budžeta ieņēmumus un izdevumus, samazinot darbinieku skaitu valsts pārvaldē, veicinot ražošanu un eksportu, ir izdevies mainīt valsts ekonomisko struktūru, izveidojot ilgtspējīgu modeli. Izaugsme ekonomikā, kas vērojama jau sesto ceturksni un apliecina stabilitāti, ir balstīta uz reālo ekonomiku un atbildīgu politiku. Latvija pamazām atgūst konkurētspēju un ir ielikts pamats stabilai valsts attīstībai ilgtermiņā.
    Eiropā un citur pasaulē Latvijas pieredze pēdējo divu gadu laikā, rīkojoties efektīvi un izlēmīgi pārvarot krīzi, tiek vērtēta ļoti atzinīgi un kalpo kā piemērs virknei Eiropas valstu, kuras pašlaik saskaras ar tādām pašām problēmām. Es esmu ticies ar daudziem ārvalstu kolēģiem, žurnālistiem un ekonomikas ekspertiem, kas pauduši izbrīnu un atzinīgi novērtējuši Latvijas spēju tik īsā laikā un ar tik maziem zaudējumiem pārvarēt krīzes iespaidu praktiski visās tautsaimniecības nozarēs. Latvija ir kļuvusi par piemēru tam, ka sabiedrība var saliedēties un pārvarēt šķietami nepārvaramus šķēršļus.
    Es uzskatu, ka mūsu sašķeltība, pesimisms un nespēja vienoties ir mīts. Mēs varam noticēt un rīkoties kopēja mērķa vārdā. Mums tas nebūtu izdevies, ja nebūtu Latvijas iedzīvotāju izpratnes un ticības valdības darbam, tāpēc VĒLOS PATEIKT PALDIES VISIEM PAR ATBALSTU ŠAJĀ LAIKĀ!

    VALDIS DOMBROVSKIS
    Latvijas Ministru prezidents

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 13.08.2011. 17.16

    …svārstīšanās par ko balsot – par V vai NA…
    ____________________________________________
    taktiskais apsvērums – jo plašāk pārstāvēta NA, jo sarežģītāk būs izmanipulēt sapņu koalīciju ar ” urbānistiem-biškekistiem”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 13.08.2011. 18.37

    lama –

    Tieši tā. Lai jaukais Dombrovskis arī turpmāk bez bažām varētu vadīt valdību, balsosim par NA, jo tad būs mazāk iespēju, ka valdību sataisīs ar SC/bez Dombrovska.:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2011. 22.02

    zanE. Manā vietā atbildējuši Haris un lama:) Man no Vienotības vajag tikai vienu teikumu: SC vismaz šajās vēlēšanās k a t g o r i s k s NĒ!:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.08.2011. 22.15

    …kāpēc tieši NA?…ar ko tā labāka par ZRP?…vai tad ZRP jau norakstīta?…:))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2011. 22.24

    zanE…kāpēc tieši NA?
    _________________
    Vari 3x minēt:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.08.2011. 22.30

    …lno…mēs taču nespēlējam “Akmentiņ, lec laukā!”…:))
    …kāpēc ne ZRP?…:))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2011. 22.34

    zanE. Vai neesi pārstrādājusies? Tādēļ, ka ZRP tāpat ka Vienotībai vajag no Urbanoviča dzirdēt tikai 2 vārdus: “Okupācija bija”, lai SC būtu valdībā. Tagad skaidrs?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.08.2011. 22.51

    …ahā!…skaidrs!…bet par boksa maisu tiek izvēlēta Vienotība…ZRP tik tāda sīka vienība, ko no šiem gaidīt?!?…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2011. 22.58

    zanE.
    …par boksa maisu tiek izvēlēta Vienotība…
    ______________________
    Gluži pretēji – cenšamies Vienotību atrunāt dauzīt savu pieri pret bruģi:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.08.2011. 23.06

    …lno…tikai nesaki, ka nesaproti, kāpēc neviena partija, izņemot NA, nezvērēs un svinīgi nesolīsies pirms šīm vēlēšanām…ar ko kopā veidos, vai neveidos koalīciju…šīs nav parastas vēlēšanas un neviens nevar paredzēt to iznākumu…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2011. 23.13

    zanE…Jā, jā labāk kopā ar SC kā sēdēt opozīcijā! Kā V pozicijā tika galā ar ZZS mēs jau redzējām:) Vienotība jau noņēma SC valsts noliedzēju zīnogu, tagad laiks sēsties pie viena galda…Šajās īpašajās vēlēšanās V var izveidot koalīciju ar ZRP un NA, bet, lūk, ir jau paziņots, ka ar NA nekādā gadījumā. Kādēļ kā saka RA balsot pastarpināti par ZRP un V, ja var balsot tieši par SC?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.08.2011. 23.22

    …lno…es nesaprotu,kāpēc Tev ir tāda tieksmi pieņemt šo mītu, kā neapgāžamu patiesību?…kāpēc Tu saklausi vienu, bet nedzirdi otru?…Vienotība ir pateikusi, kādas ir fundamentālās lietas no kurām neatkāpsies…vai tas, ka šo savu pieņēmumu skaiti dienu no dienas, liks Vienotībai parakstīt zvērestu ar asinīm?…kādā veidā vēl tas ir jāpasaka?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2011. 23.34

    zanE. Mīts, Zane, ir tas, ka Vienotības solītajam var ticēt. Kādas fundamentālas lietas? Urbanovičs visu pateicis savā grāmatā, Štokenbergs savukārt apgalvojis, ka V ar NA nebūs vienā koalīcijā. Interesanti ko vēl Tev vajag? Lai arī esmu naivs, bet nevajag jau mani pieskaitīt simtprocentīgiem idiotiem:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 14.08.2011. 00.01

    …piedod, lno, piedod!…aizmirsu, ka tā ir Tava prerogatīva ieskaitīt citādi saprotošos – idiotu kārtā!…vēlreiz – no sirds – atvainojos!…:))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.08.2011. 00.40

    zanE. Ja Tev būtu ko atbildēt, Tu pierādītu, ka Urbanoviča grāmata ir objektīva, ka Štokenbergs tā nav teicis, ka Vienotība vienmēr centusies izpildīt solīto, bet… Ar labu nakti:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 14.08.2011. 00.48

    …lno…kad pamodīsies – pārlasi manus komentārus!…atbildes atradīsi, ja kaut ko pārproti – jautā!…:))

    …-“ka Vienotība vienmēr centusies izpildīt solīto”…Tu vari teikt, ka viņi nav centušies?…

    …nu, labi – turpināsim rīt!…:))
    …ar labu nakti!..:)

    P.S. …kāpēc man būtu jāpierāda, ka Urbanoviča grāmata ir objektīva?…kāpēc MAN(!) tas būtu jādara???…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.08.2011. 09.17

    zanE. kāpēc man būtu jāpierāda, ka Urbanoviča grāmata ir objektīva?…kāpēc MAN(!) tas būtu jādara???…
    ____________________________
    ??? Tikai tādēļ, lai pierādītu, ka SC tik ļoti gaidītā okupācijas atzīšana nebūs pierastā ņirgāšanās par valsts pamatiem.
    Atbildēt par Štokenberga strikto paziņojumu aizmirsās? Ko domā Āboltiņa, Pabriks un Jaunups mēs taču arī zinam, tapat V valdes sastāvu, vai ne?

    “ka Vienotība vienmēr centusies izpildīt solīto”
    ____________________________
    V centusies pildīt solīto starptautiskajiem aizdevējiem, ne sabiedrībai. To pierāda koalīcijas veidošana un augstāk minētais.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.08.2011. 11.01

    ..vai tad ZRP jau norakstīta?…:))
    _______________________________________________
    ZRP -Šrēdingera kaķis=kaķis maisā. Maiss ļoti glīts.Izrotāts ar pievilcīgu simbolu.

    Turpmāk blakus jēdzienam “Šrēdingera kaķis” būs arī “Zatlera kaķis”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.08.2011. 11.07

    ..Vienotība ir pateikusi, kādas ir fundamentālās lietas no kurām neatkāpsies…
    ____________________________________________
    Gaišā puse šai jandāliņā ir tas,ka V politiķi sākuši skaidrot valsts nepārtrauktības doktrīnu.Un:
    mācot citus jau pats ar ko iemācās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.08.2011. 11.36

    Vēlētājam ,ka vēlas,lai Dombrovskis turpina vadīt valdību Hara viedoklis ir loģisks un saprotam:
    Haris Tieši tā. Lai jaukais Dombrovskis arī turpmāk bez bažām varētu vadīt valdību, balsosim par NA, jo tad būs mazāk iespēju, ka valdību sataisīs ar SC/bez Dombrovska.:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 14.08.2011. 12.13

    Bišķiņ murgaini šis apsvērums izklausās. Vai tad NA nominēja par premjera kandidātu Dombrovski? Es esmu dzirdējusi, ka Gaidi Bērziņu.
    :))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.08.2011. 12.24

    ..murgaini šis apsvērums izklausās…
    _______________________________________
    Vēlētājiem pašiem jāštuko taktikas,kamēr nav skaidras V un ZRP pozīcijas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 14.08.2011. 16.09

    ZanE… Hm…:(

    Tie cilvēki, ko MP Valdis Dombrovskis ieskaitījis citzemnieku apbrīnotajos “mazajos zaudējumos”, pieminēšanu ar labu vārdu gan līdz šim kaut pa televizōru ir saņēmuši vienīgi no ex-prezidenta Valda Zatlera. “Visus” gan pieminējis, bet “mazo zaudējumu” terminu VD un Vienotībai gan vajadzētu neaizmirst un skaidrot biežāk, — mazajos zaudējumos taču jāskaita arī tie, kuri bezdarbu un/vai atlaišanu savas sliktās attieksmes un slikto darbu dēļ nebija pelnījuši: tieši tāpat kā ikviens, kuram trāpījušas banksterisma bvispārējās un Parex-a kraha konkrētās sekas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 14.08.2011. 18.33

    …Optiskais Tēmekli…vai Tevi “paldies” pateikšana apmierinātu tikai tad, ja to,kā papildinājumu pievienotu rīta himnai pl. 6:00, pirms pusdienlaika ziņu izlaiduma, ikvakara “Panorāmā” un vēl pirms gulētiešanas?…:))
    …protams, es ironizēju, bet šis “paldies!” ir teikts,to saka un turpinās teikt…tikai – vai ir vēlme to saklausīt, ja viss, kas saistās ar Vienotības vārdu tiek uztverts vienīgi negatīvā nozīmē…

    …plašāku skaidrojumu vari izlasīt komentāros pie raksta “ZRP premjera kandidāts – Sprūdžs; FM vadībai virza Dombrovski”….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 14.08.2011. 18.35

    …lno…”Ja Tev būtu ko atbildēt, Tu pierādītu, ka Urbanoviča grāmata ir objektīva…”

    …piedod, lno, es Tevi nesaprotu!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 14.08.2011. 19.03

    ZanE! :0
    Ino, vismaz šoreiz ir pateicis precīzi un lieliski: “MĪTS… IR TAS, KA VIENOTĪBAS SOLĪTAJAM VAR TICĒT.”

    Vari, ZanE, protams, teikt, ka Valdiņa meli pirms pašvaldību vēlēšanām par pensijām bija “baltie meli/svētie meli” — kā seksdakteris Zālītis kādreiz “Mīlestības vārdā” rakstīja, bet tā Vienotība melu reize taču nav bijusi vienīgā…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 14.08.2011. 19.37

    …puiši…vai Jūs kādreiz ieklausieties arī, ko citi saka?…vai sadzirdat tikai paši sevi?!?…:))
    …par pensijām esmu jau skaidrojusi un, kāpēc tas tika pavērsts pret VD, kā viņa paustie meli….man nav grūti – atkārtošu vēlreiz!…

    …Vienotība solīja neķerties klāt pensijām,jo budžeta caurumu varēja papildināt ar NĪ nodokli, par to toreizējā koalīcija ar TP sastāvā sprieda, bet pēkšņi pirms lēmuma pieņemšanas – TP nostājās lielo NĪ turētāju sargsuņa aizsargpozā un pateica – NĒ!!!…balsu samērs bija tāds, ka Vienotība to ietekmēt nevarēja!…par pensiju apcirpšanu balsoja visi, bet dauza Vienotību!…protams, kādam ir jābūt vainīgajam un tā bija viena no pirmajām un spilgtākajām Vienotības klupināšanas formām…jā, polittehnologi bija pareizi izrēķinājuši- uz kuru rādīs ar pirkstu un sauks par lielāko meli…
    …tā kā, puiši – lno un Optiskais Tēmekli…nevar uz visu raudzīties ar plaši aizvērtām acīm….:))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 14.08.2011. 20.07

    …nu, lūk – jaunākie dati!….10.Saeimas 44 plenārsēdēs ZZS kopā ar SC 51 reizi bloķējuši Valda Dombrovska un Vienotības virzītos priekšlikumus!!!…

    …vai ir vēl kādi jautājumi?…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 13.08.2011. 11.17

Varbūt arī pati aptauja veikta korekti (par ko gan GfK gadījumā jāšaubās), tomēr ir pilnīgi nekorekti iegūtos datus interpretēt šādā veidā – it kā neizlēmušo īpatsvars vēlēšanu dienā būtu tāds pats, kā mēnesi pirms vēlēšanām. Nekad tas nav tāds pats.
Un pilnīgi ignorētas izlēmušo krievu/neizlēmušo latviešu īpatsvara atšķirības.

Manuprāt, GfK sevi diskreditēja jau pērn, kad pēc “Vienotības” pasūtījuma atļāvās dzeltenās preses cienīgu interpretāciju Dombrovska/Urbanoviča aptaujai. Tādai firmai nedrīkstēja uzticēt arī tautas skaitīšanu.

+5
-4
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 10.01

to Janka. Pareizi, Vienotībai uz tādām diskusijām jāsūta politiķi, kas nav uz “mutes krituši”, kas var jebkuru demagogu un populistu nolikt vietā ar faktiem un skaitļiem. Savādāk aizsūta visnotaļ simpātisko lāga zēnu Sadurski diskusijas kaujā ar Lembergu, bet tas sāk strīdēties ar viņu par Dievu, un visa diskusija pārvēršās par farsu, kur Lembergs ar demagoģiju iebāž mūsu profesoru maisā. Šadurska neveiksmīgie salīdzinājumi – “ar ko viņš labprātāk brauktu zvejot” – ir pamatskolu līmenī, kur arī pa klasi mums klīda aptaujas par skolotājiem, kurus gribētu līdz uz neapdzīvotas salas. Man vienalga ar ko profesoram labāk zvejot vai tamborēt, man vajaga, lai viņš TV diskusījā sasistu Lembi lupatās – pateiktu kaut vai, ka tieši viņš apzaga pensionārus, kad uztaisīja LK tādus zaudējumus, jo no turienes nāca nauda soc. budžetam.

+6
-2
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 13.08.2011. 08.33

Man patika kā vakar Ēlerte LTV1 apstrādāja Urbi. Vēl jau laikam augstas klases žurnāliste viņā nav mirusi, jo doma tika pateikta īsi, skaidri un saprotami. Bet Urbis tikai “laida burbuļus”.

+6
-2
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Ilona Auziņa 13.08.2011. 11.12

    —–
    Moderators MareksG. arī rīkojās veikli – un tikko Ēlerte sāka aģitāciju, tā momentā pieteica reklāmas pauzi!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilona Auziņa 14.08.2011. 15.57

    to edge_indran —–
    Šļosera draudziņš, Mareks G.

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 13.08.2011. 03.17

Apšaubāmo SC pretenziju LR politkas laukā tā ironiski nodrošinājusi 20 gadu pašu latvju strausu politika, visādas kastēntipa integrācijas,utml.sviesti..Riktētajiem čaļiem vienkārši nebija laika par tādiem štruntiem domāt, jo tur nebija, un aizvien,ak žēl, nav ievērojamas atpumpējamas naudiņas :) Nu, ja neskaita visādus autiskos EU naudu projektus no sērijas ” vai jums patīk kaimiņš ” ,pēc būtības šis jautājums nav risināts.Drīzāk otrādi, kad nav ideju, sarīdam ka lohus pēc deguniem ,un kamēr šie plūcas, prognozējami ērti tiekam pastrēbties :)

+5
-1
Atbildēt

0

marisgrinbergs 12.08.2011. 23.23

Nebūs SC vairāk par 30 vietu. ZRP šo to nosmels, īpaši letiņus, kas balsoja par SC.
P.S. visu laiku kladzinu, ka VL ļoti aktīvi jāpievēršas Latgales vēlētājiem, katra balss, ko pārvilina no SC ir dubultā vērta.

To, ka ZZS dabūs vairāk par astoņām vietām stipri apšaubu.
Man liekas, ka šī aptauja ir kaut kāda greiza.

+4
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > marisgrinbergs 12.08.2011. 23.38

    —-
    Drīzāk – ”crazy”, bet tāda jau tagad ikdiena. Lai ir ”crazy”, nevis ”mad” – kā Anglijā, Norvēģijā, Igaunijā u.c. tā saucamajās rietumu labklājības valstīs?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons 12.08.2011. 22.04

Tā arī šovakar neko mēs nedzirdam no SC “trubadūriem” Urbja un Zariņa – kangara kaut ko saprotamu. Viena vāvuļošana.
Es tiešām nesaprotu, kas ir tie 1130 SC atbalstītāji?

+5
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Valdis Ādamsons 12.08.2011. 23.34

    ——
    Piekrītu – galīgi garām. 2011.g. vēl mēģināt atkārtot dziesmotās revolūcijas laiku vienotību ?- tikai galīgais ‘antiņš’ var censties pārlekt ar diviem atspērieniem to plaisu/bezdibeni, kas divdesmit gados ir izveidojies starp sabiedrību un varu. Vilks un Ēlerte to gan, manuprāt, mēģināja izskaidrot, bet neizskatījās, ka t.s. socdemokrātiski orientētajiem pieleca?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 12.08.2011. 21.54

Skumjais Bruņinieks,
Tādas sentences kā, SAEIMĀ NETIEK NO VIENOTĪBAS, VEIDOTA VALDĪBA TĪRA NO OLIGARHIEM, KRIEVI PĀRIET LATVIEŠU PUSĒ pārliecina, ka viens krievs cenšas pārnākt. Vēl ejams solis, lai nevietā nepieminētu Zīles vārdu.

+3
-4
Atbildēt

0

janazakovica 12.08.2011. 20.58

kaa var ticet un publicet tik debilas pec satura aptaujas..tads pats psedo atbalsts butu vislatvijas anarhistu partijai.

+2
-5
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 20.40

Patiesībā būs tā, to man sapnī pavēstīja Zilā kalna Marta – Vienotība 25, ZRP 20, VLTBLNNK 15. Un Saeimā netiek no Vienotības Kristovskis, no ZRP Kukule, no VL TBLNNK Rasnačs, Kirsteins, Zīle, un tiek beidzot veidota valdība tīra no oligarhiem, un Lembergs tiek beidzot notiesāts, un atklājās visi Šķēles un Šlesera noziegumi, um tie arī tiek notiesāti, un Latvijas ekonomika uzplaukst, un letiņi sāk braukt mājās, un cilvēki sāk vairāk smaidīt, un SC beidzot sašķeļās, un normāli, progresīvi krievi pāriet latviešu pusē un parāda Maskavai pigu. Vot tāds man sapnis bija.

+28
-3
Atbildēt

14

    juhans > raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 20.45

    Mēdzot būt arī pravietiski sapņi.Reti gan, bet tomēr.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 21.15

    Skumjais bruņinieks. Rasnačs, Kirsteins, Zīle, Kukule…
    ____________________
    Ar ko gan labāki Āboltiņa, Jaunups, Štokenbergs, Pabriks?:))

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 21.22

    Par Ranaču un Kiršteinu 100%, bet, Zīle, manuprāt, visumā sakarīgs un adekvāts cilvēks ar lielu pieredzi,un tāds starp tiem VL puikām ir nepieciešams.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 22.48

    to Dzeris49. Zīle ir izteikts Lemberga cilvēks. Vispār visa vecā TB LNNK kliķe ir vecā Ventspils grupējuma angažēta. lembergs sakasījās ar Stepanovu – Kristovskis palika Stepanova pusē, pārējie pie Lemberga. Lembergam tagad ir svarīgi. lai viņa cilvēki būtu pārstāvēti visās jaunās Saeimas partijās. Kirsteins, Rasnačs, Zīle tagad nelien laukā no Lemberga kontrolētā telakanāla LZK pie Puriņas. Lemberga nauda neguļ, tā strādā un aktīvi tiek tērēta uz politiķu uzpirkšanu. Ja runa iet par daudzu miljonu saglabāšanu, tad varam tikai iedomāties, ka noziedot desmito daļu no visa salaupītā Lembergam nebūs žēl. Vēl jārēķinās, ka tiek izdarīts spiediens uz tiesnešiem , prokuroriem, viņu radiniekiem, kam visiem ir bizness un kredīti. Neviens jau arī nezin, cik patiesībā lembergam ir nauda. Tas ko mēs zinām ir aizberga redzamā daļa.
    Pārsteidz NA biedru un līdzjūtēju aklums un naivums, kad viņi neskatās kritiski uz savu biedru rindām. Vienotībā tā kasīšanās un utu meklēšana varbūt ir par daudz, bet NA rindās atkal otrādi – pārsteidzošs klusums, vienprātība, paklausība un paškritikas trūkums. Tas biedē.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 00.16

    Pārsteidz NA biedru un līdzjūtēju aklums un naivums…
    ______________________
    To pašu var teikt par Vienotības faniem. Aklie ceļu rāda, bet tas nebiedē – pie tā jau pierasts:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 06.28

    Runādami par Lemberga cilvēkiem, kungi piemirsuši Gaidi Bērziņu. Protams, premjera amatu viņam neredzēt kā savas ausis bez spoguļa, taču jau pati viņa nominēšana ir kā partijas zīmola devīze
    ” Nu tik, muļķi, aši, aši, rijiet āķi labi knaši,
    Tas nekas, ka āķis pliks, darīsim, kā Lembe liks”.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 07.39

    Ka konkrēti Zīlem tik cieši sakari ar Lembergu, es nezināju, kaut arī, ja tā padomā, savādāk nevar būt, vienu brīdi TB pilnībā dancoja pēc Lemberga stabules, tikai, pateicoties TB, viņš dabūja par sviestmaizi Latvijas kuģniecību.
    Tad jau, varbūt, taisnība ir tiem, kas apgalvo, ka VL ir tikai Lemberga rezerves variants?
    Ja jau viņi virza tādus premjera kandidātus, un viņiem tur pilns ar Lemberga cilvēkiem?
    Un tos, kas kārtējo reizi nobalsos par kārtējiem “latvieti, nepadodies”, gaida kārtējā vilšanās?
    Man, piemēram, līdz šim brīdim nav skaidrs, ar ko VL labāķa par PS, izņemot kā tikai ar radikālākiem saukļiem?
    Toties tai ir daudz vairāk mīnusu, kā PS, un, galvenais mīnuss – populisms un dažādi dīvaini cilvēki ar dīvainiem uzskatiem, kas savākti tai partijā.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 07.59

    Dzeri, es vienmēr esmu bijis pilnīgi pārliecināts, ka tas ir Lemberga rezerves variants, un visi jaunākie notikumi to tikai apstiprina. Angļa Semjuela Džonsona pirms 250 gadiem izteiktais atzinums “Patriotism is the last refuge of a scoundrel” nav zaudējis savu patiesīgumu arī šodien. Vecais komunistu demagogs Lembe smalki izspēlē nacionālisma kārti, un muļķīši, kuriem dzīvē nav nekā, ar ko lepoties, izņemot to, ka viņu vecāki pieder pie konkrētas tautas, ar putām uz lūpām gavilē un aplaudē.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 10.20

    to Reālists. Savādi, es šo Džonsona tēzi izlasīju vienā Tolstoja vai Dostojevska darbā. Plaģiātisms mūžam dzīvs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 10.46

    ….atzinums “Patriotism is the last refuge of a scoundrel
    _______________________________________

    ..remember that 2×2=4, even if the Unabomber says so.” George Jonas
    ++++++++++

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kkristaps > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 10.54

    Skumjais Bruņiniek, autors laikam tomēr būs Semjuels Džonsons, pārfrazējumi ir tāds pats plaģiāts kā Kūļa Imanuela Kanta “tulkojumi”.
    http://en.wikiquote.org/wiki/Samuel_Johnson

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 13.08.2011. 13.40

    Pārsteidz NA biedru un līdzjūtēju aklums un naivums
    _______________________________________________________

    Dažiem toties ir optiska problēma-Ventspils izskatās lielāka par Maskavu, Lembergs, varenāks par Puķinu. …..tamdēl vajag sabiedroties ar mazo Kremli pret milzīgo Zilo govi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimondsb_mail_lv 14.08.2011. 15.47

    to Reālists
    Latvijas nodevējs, Abrenes andelētājs, SC sulainis, Štokenbergs, var iztikt, Gaidus Bērziņš – sliktais?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimondsb_mail_lv 14.08.2011. 15.52

    to Reālists
    Žīds bez savas dzimtenes, protams noliegs citu tautu patriotismu.
    Laikam jau tu, kropli, pats būsi čigānam no ratu pakaļas izkritis, ka ar tik zvērisku naidu attiecies pret cilvēkiem, kas mīl savu dzimteni.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 12.08.2011. 20.06

Greatest Fiction Kartello ir Latvijas uzņēmums ?

+2
-2
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 12.08.2011. 19.54

Bet tās jau nebūs Rīgas un Daugavpils pašvaldību vēlēšanas, tāpēc šī aptauja ir visīstākā galvas jaukšana cilvēkiem un reklāmas triks pēc pašu SC blēžu pasūtījuma. Ir labi ka šie triki visvairāk jauc galvu pašiem tās pasūtītājiem un rada tiem varenības sajūtu. Tomēr mēdiji gan šos murgus ņem vērā un visādi tos izceļ, lai velētāji tam noticētu. Tas gan nav pareizi.

+6
-1
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 19.28

Nevajag par velti cepties. Viss ir daudz vienkāršāk – krieviem (SC) nav neizlēmušo, viņiem viss ir jau skaidrs, un tāpēc visas aptaujātās krievvalodīgo balsis aptaujā nostrādā.

+14
0
Atbildēt

1

    Normunds > raimondsb_mail_lv 12.08.2011. 21.50

    Katrs jau balsos par to valsti (kopienu) kurai piederīgs jūtas, krievi stabili balso un balsos par savu LpsR, jeb SC. Pie mums tikai de jure ir vienkopienas valsts. De fakto ir divas kopienas (valstis), katra ar savu elektorātu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 12.08.2011. 19.06

gfk veic aptauju! un kas pasūta? atkal jaunupa laiks, atvainojiet, vienotība?

+3
-9
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 12.08.2011. 18.47

Ar to aptauju kaut kas nav kārtībā. SC Rīgā būtībā ir sastrādājis pietiekoši daudz nelietību, lai cilvēki šeit par to vēl balsotu. Dienvidu tilts tā arī netiek pabeigts. Atkal nāk sniegotā ziema, kad visas ietves būs apbērtas ar uz braucamās daļas esošo sniegu, kad braucamās daļas būs šauras kā taciņas un nevarēs pārvietoties ne gājēji, ne automašīnas,kā tas bija pagājušo un arī citās ziemās SC pārvaldītajā Rīgā, bet sniega tīrītāji rūsēs bez darba, jo nauda būs iztērēta nesaimnieciski citur.
Caur priekšpilsētu namu pārvaldēm notiek sistemātiska iedzīvotāju apzagšana visiem iespējamiem līdzekļiem, kur vien tas ir iespējams, bet ja kāds mēģina sūdzēties Rīgas Domē, tad to tur nedzird, jo roka roku mazgā un abas skaita naudu. Es šaubos vai paši cittautieši vēl balsos par šo savu blēdīgo brāļu veidojumu.

+5
-2
Atbildēt

7

    mary75 > Ilona Auziņa 12.08.2011. 19.32

    Par SC balsos nospiedošais vairākums krievvalodīgo, jo to uztver kā vienīgo krievvalodīgo interešu aizstāvi, vēl tāpēc, ka daudziem šķiet simpātisks Ušakovs, un daudzi rīdzinieki jūt lielāku sociālo palīdzību, arī pens. braukšana par brīvu tur iekšā, utt.
    Ir arī tādi, kas SC vēl arvien idealizē, jo tas pie varas nekad nav bijis.
    Un līdz ar to SC šķiet pieņemams arī daudziem latviešiem, sevišķi maznodrošinātiem un pensionāriem, kam svarīgas šīs te lietas, nevis lielā politika.
    Un par to zagšanu un nesaimnieciskumu attieksme apmēram tāda – arī iepriekšējie, kas bija pie varas, tāpat darīja.
    Tāpēc tam būs diezgan liels atbalsts.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Ilona Auziņa 12.08.2011. 19.50

    Dzeri,
    vai vajadzīgs skaitīt mantras sistām kārtīm !?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilona Auziņa 12.08.2011. 20.26

    Ko tavā uztverē nozīmē “skaitīt mantras”?
    Tā ir realitāte, patīk tas tev, vai nepatīk.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilona Auziņa 12.08.2011. 21.39

    Un līdz ar to SC šķiet pieņemams arī daudziem latviešiem, sevišķi maznodrošinātiem un pensionāriem, kam svarīgas šīs te lietas, nevis lielā politika.
    __________________________________
    Īru Lielā bada laikos tādus sauca par “souperiem”- mainīt ticību pret zupu.Lai ar bads bija baismīgs, nekādus milzīgos konvertītu barus jau nesavāca.

    Un mēs?

    Souperism was a phenomenon of the Irish Potato Famine. Non-Roman Catholic Bible societies set up schools in which starving children were fed, and were subjected to religious instruction at the same time. Its practitioners were reviled by the Catholic families who had to choose between their faith and starvation..
    http://en.wikipedia.org/wiki/Souperism

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilona Auziņa 12.08.2011. 22.31

    Ticība un politiskā pārliecība, tomēr, nav viens un tas pats.
    Ja cilvēkam tā zupa tiešām nav, un viņš ir pārliecināts, ka tikai attiecīgā partija viņam to zupu iedos, viņam var pārmest muļķību, bet ne to, ka viņam gribās ēst, un izsalkuma sajūta svarīgāka par politiskiem principiem.
    Bet, tas attiecas tikai uz tiem, kam patiešām nav tā zupa, nevis uz tādiem, kam to zupu gribās treknāku.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilona Auziņa 13.08.2011. 00.11

    to Janka
    Nozombēto organismu masai nerūp ne Dienvidu tilts, ne sniegs uz ietvēm. Ja Staļinu, kurš viņu sugas īpatņus vairāk nosūtījis uz elli kā vācieši, somi, igauņi, latvieši, poļi un japāņi kopā ņemot, atzīst par visu laiku izcilāko krievu, nebrīnies par SC panākumiem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    juhans > Ilona Auziņa 13.08.2011. 07.23

    dzeris49
    „…Ticība un politiskā pārliecība, tomēr, nav viens un tas pats…”

    Daudziem tomēr IR viens un tas pats. Redzi, parasti par ticību sauc tādus uzskatus, kuriem nav vajadzīgs pamatojums, kas balstītos uz faktiem. Cilvēks tic par spīti realitātei un loģikai un viss. Varbūt tev nav gadījies, bet es esmu sastapis daudzus cilvēkus, kuri ir balsojuši par kādu partiju, kaut arī paši nespēja izskaidrot, kāpēc. To, ka starp ticību un muļķību robežu saskatīt grūti (ja tāda vispār ir), es tev piekrītu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 12.08.2011. 18.37

Kas tur ko brīnīties, ka SC tik liels atbalsts? :)) Kādēļ man jābalso par SC pastarpināti caur ZZS, vai Vienotību, jeb ZRP, ja es to var izdarīt pa taisno,balsojot par SC. :) Visi viņa taču sadarbības partneri :)

Tas, kas notiek šobrīd mūsu acu priekšā, tas vnk pierāda to, ka latvieši nav spējīgi pārvaldīt savu valsti ilgāk par 20 gadiem

+8
-5
Atbildēt

3

    ilmisimo > buchamona 12.08.2011. 21.45

    ….., tas vnk pierāda to, ka latvieši nav spējīgi pārvaldīt savu valsti ilgāk par 20 gadiem
    ________________________________________
    Poļi reiz zaudēja milzīgu lielvalsti, jo nespēja noteiktā vēstures periodā saorganizēt sakarīgu valdīšanu.Taču, ja viņi vēl būtu sev iestāstījuši,ka poļi nav spējīgi pārvaldīt savu valsti, tad Polijas nebūtu, ne 20. gs., nedz arī šobrīd.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.08.2011. 08.42

    Latvijas situāciju nevar salīdzināt ar Poliju. Poļi nekad nav labprātīgi pie varas laiduši svešiniekus ar poļu valstij naidīgu ideoloģiju. Latvieši to šobrīd taisās darīt. Ar svešiniekiem es domāju ļaudis, kuri 20 gadus pēc LR atjaunošanas tā arī vēl nav sapratuši, kur viņi dzīvo, vai arī – vēl 20 gadus pēc LR atjaunošanas nav atmetuši cerības šo valsti iznīcināt.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 13.08.2011. 16.11

    ..Poļi nekad nav labprātīgi pie varas laiduši svešiniekus ar poļu valstij naidīgu ideoloģiju. Latvieši to šobrīd taisās darīt..
    ____________________________________
    Ja izlasa šādas intervijas, tad tādi vārdi paši prasās uz mēles

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323971:lzatlera-partija–labk-jumta-konstrukcijar&catid=95:intervijas&Itemid=113

    kā teica mazputns;
    Ko tālāk? Neatteiksimies tak no Latvijas neatkarības. Tikai būs jādomā nevis kā neatkarību nosargāt, bet kā atgūt. Nav tas mums nekas jauns, kas jādara, tas jādara. Pagaidīsim vēlēšanas un tad redzēsim kas jādara
    http://www.ir.lv/blogi/personigie-blogi/kas-leti-pirkts-jeb-ko-darisim-k-rimsa

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 12.08.2011. 18.25

Cik bija neizlēmušo? 50%? SC būs tāds pats atbalsts kā iepriekšējās vēlēšanās (varbūt mazāks, jo savi 1-2% izglītoto krievu nobalsos par ZRP) un V, ZRP, NA noteikti iegūs vairāk balsu nekā šajā aptaujā.

+2
0
Atbildēt

1

    juhans > Una Grinberga 13.08.2011. 07.07

    Nasing spešal!
    Diez vai? Sk. Skumjais Bruņinieks 12.augusts 19:28.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 12.08.2011. 18.18

Ja visiem Latvijas pensionāriem apsolīs Bērziņa mēroga pensiju,tad reitings būtu daudz augstāks.Tā Rīgas pensionāru sponsorēšana ar bezmaksas transportu arī tiek attiecīgi novērtēta.

+4
-2
Atbildēt

0

Le 12.08.2011. 17.47

Šī ir diezgan pavirša aptauja ar mazu ticamību. Aptaujām, kas nav veiktas klātienē, vienmēr ir mazāka ticamība. Un 804 cilvēki ir pārāk mazs respondentu skaits. Vēl jāpiebilst, ka pa tālruni nevar noskaidrot respondenta pilsonību. Tāpēc arī ir tik liels atbalsts SC.
Domāju, ka arī daļa saprātīgo cittautiešu diez vai balsos par SC, kas atbalsta oligarhus.

+9
-3
Atbildēt

4

    Jānis Dreimanis > Le 12.08.2011. 22.13

    Aptaujai nav ne vainas. Arī klātienes aptaujās neviens neprasa uzrādīt pasi. Patiesībā cilvēki aptaujās nemēdz melot, tikai ļoti retos gadījumos.
    Cilvēku skaitam vispār nav īpaši lielas nozīmes, tas šķiet svarīgs vairāk tiem, kas paši ar pētniecību nav saistīti. Patiesībā, ja respondentu skaits ir lielāks par pāris simtiem, tad lielākajai daļai pamatvajadzību pētījumā ar to pilnīgi pietiek. Svarīgāks rādītājs par respondentu skaitu ir izlases reprezentativitāte. Delfi.lv aptaujā var piedalīties kaut 50 000 cilvēku, bet aptauja nebūs reprezentatīva, tātad – dati nebūs nekur izmantojami.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Le 12.08.2011. 23.04

    —–
    Kādam nebūs, a kādam citam – var noderēt.
    Der atcerēties, kā Gfk sociologi apliecināja savu augsto profesionālo līmeni, kad veica aptauju pirms 10.Saeimas vēlēšanām par diviem premjera vietas kandidātiem.
    http://mosties.org/ieraksti/1296/

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > Le 12.08.2011. 23.14

    Es tieši par reprezentativitāti arī runāju, apšaubot tieši 804 respondentu kopas reprezentativitāti attiecībā pret 1,5 miljoniem vēlētāju. Varbūt jautājumos par pamatvajadzībām, reprezentatīvs būs pat viens cilvēks, kurš pateiks, ka svarīgākais ir paēst:-) Bet es šaubos, ka pēc 804 cilvēku atbildēm var ticami spriest par partiju reitingiem.
    Otrkārt, cilvēki aptaujās mēdz melot, kā arī neuztvert, un līdz ar to neatbildēt, nopietni. Taisnība, tādu nav daudz, bet mazākā izlasē ir lielāks risks, ka būs gadījušies šie meļi un jokdari.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > Le 13.08.2011. 07.03

    Krišjānis Liepiņš
    „…es šaubos, ka pēc 804 cilvēku atbildēm var ticami spriest par partiju reitingiem…”
    Nešaubies – var! Ar attiecīgu ticamību, kuru plašai publikai nedara zināmu, bet kura parasti ir pietiekoši augsta. Par aptaujas kvalitāti ļauj spriest aptaujātājas firmas reputācija: GFK – Gesellschaft für Konsumforschung, par kuru, ja nav slinkums, var gūt pietiekoši labu priekšstatu kaut vai : http://en.wikipedia.org/wiki/GfK.

    0
    0
    Atbildēt

    0

krisjanis_sondors 12.08.2011. 17.41

Aptaujāti 804 no ~1,5 miljoniem balstiesīgo. Vai šie 804 ir reprezentatīva izlase?

P.S. Arī 10. Saeimas vēlēšanās uzvaru prognozēja Saskaņas centram…

+13
-2
Atbildēt

2

    juhans > krisjanis_sondors 12.08.2011. 19.16

    Arī man ļoti gribētos, kaut es varētu teikt, kā šī aptauja ir nekvalitatīva. Tomēr izskatās, ka tas tā nav. Iebildumi, ka atlases apjoms par mazu, ir tukša pļāpāšana. Ja kāds ir dzirdējis par modernās aptauju tehnikas celmlauzi The Gallup Organization, tad tam vajadzētu arī zināt, ka, lai spriestu par gandrīz 200 milj. ASV iedzīvotāju masu, kvalitatīvai aptaujai pilnīgi pietika ar 1000 respondentiem. Un arī GFK ir vērā ņemama organizācija. Aptaujas rezultāti nepavisam nav dramatiski – sk. INO 17:37. Par ko ir jābažījas – tā nav aptauja, bet partiju līderu rīcība.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > krisjanis_sondors 13.08.2011. 00.20

    Nav svarīgi, cik iegūs SC – 27 vai 30 vietas, svarīgs ir jautājums, cik nodevīgi būs it kā latvisko partiju ZRP un V vadība un šo partiju sponsori – visādi suharenkas, belekoņi un meļņiki, kuri latviski runā ar grūtībām vai nerunā vispār (iz-za principa). Toties nekautrējas prasīt no okupētas Latvijas kompensācijas “kopienai” un līdzīgus murgus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

dro 12.08.2011. 17.37

Neticu, ka SC iegūs 36 vietas, bet arī tādā gadījumā V + ZRP + NA varētu iztikt bez ZZS un SC! Ja latvieši nebūtu paši sev vislielākie ienaidnieki, varētu sastādīt normālu valdību…

+30
-3
Atbildēt

3

    reksa > dro 12.08.2011. 18.15

    Jā, šis pētījums izskatās galīgi nekvalitātīvs.
    Galīgi nepamatoti pieņem, ka neizlēmušie balsos tāpat kā izlēmušie. Tad jau anekdotes blondīnei bija lielāka taisnība, ka viņa uz ielas satiks dinozauru ar 50% varbūtību – vai nu satiks, vai nu nesatiks :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    re_marx > dro 12.08.2011. 18.55

    Kāds gan būtu kvalitatīvāks pētījums? Pielikt gludekli pie auss un prasīt uzstājīgāk? Ja cilvēks saka, ka nezina, to nevar ticami pieskaitīt nevienai no partijām.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 12.08.2011. 21.07

    Skumjais Bruņinieks” pareizi aizrāda: “Viss ir daudz vienkāršāk – krieviem (SC) nav neizlēmušo [katrā ziņā ļoti maz – Haris], viņiem viss ir jau skaidrs, un tāpēc visas aptaujātās krievvalodīgo balsis aptaujā nostrādā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam