Ansips: Uzbrucējs varēja iedvesmoties no Norvēģijas terorista

40

Komentāri (40)

kkristaps 13.08.2011. 06.44

lama: paldies par linku. Mani visvairāk ietekmēja pēdējā raksta rindkopa: According to Postimees, Drambjan had a record with the credit reporting agencies for unpaid debts and his Maardu apartment had been seized by a bailiff. Atcerējos Kaspara Dimitera klaigāšanu stipri analoģiskā situācijā…

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.08.2011. 13.31

Drambjan Predicted Civil War, Urged ‘Slaves’ to Rise up

…in his writing, Drambjan called for the “enslaved” ethnic Russian community to rise up against the government. “It depends on every one of us whether we survive alive in the blessed Estonian democracy or will be driven out of the neo-fascist country with our pants down,” he wrote….
http://news.err.ee/f3b026ac-b275-4bd6-aca9-c42d5962fedc

+2
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 12.08.2011. 13.22

Labā ziņa, ka Igaunijas policija pārstājusi šaut. Kad norims uztraukums, varbūt uzzināsim kas noticis.

0
0
Atbildēt

1

    Gaisma; Enģelis > gundega_heiberga 13.08.2011. 00.36

    Ir arī sliktā ziņa. Kā viens sešdesmitgadīgs nekombatants var sagrābt NATO valsts aizsardzības ministriju?!!

    Nezinu kā citiem, bet man pilnīgi acu priekšā stāv mūsu AM resnuļi, kas panikā slēpjas zem saviem rakstāmgaldiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 12.08.2011. 10.05

Redakcijai
Es agrāk nespēju pat iedomāties, ka IR pakļauts krievijas “patiesības ministrijai” un Antonijas ielas nama cenzors var dzēst laukā netīkamus komentārus.

+3
-5
Atbildēt

0

ANDB 12.08.2011. 09.59

Cerams ka DP pieskata kārtīgi mūsu “antifašistus”.
Šis kretīns arī no viņiem – “Nočnoja Dozora”..

+6
0
Atbildēt

0

Andris 11.08.2011. 23.08

Citur rakstīts, ka uzbrucējs pēc profesijas bija jurists. Tas kas Rīgas kinoteātrī šāva, arī bija jurists. Manuprāt, vajadzētu aizliegt ieroču iegādi krievvalodīgiem juristiem kā īpašai riska grupai.

+15
-4
Atbildēt

13

    oskaar > Andris 11.08.2011. 23.28

    Katra neprāta gadījumā var izvēlēties 1000 un vienu grupu, kurai pieskaitīt konkrēto indivīdu un tad visai grupai kaut ko aizliegt.
    Jūs, kā redzams, esat izvēlējies krievvalodīgus juristus. Taču vēl ir lērums citu grupu, kurām var piesaistīt konkrēto ļaundari: vīrieši/sievietes; vecuma grupas; reliģiskā piederība/ateisms; ādas krāsa; acu krāsa, pēdas izmērs, mīļākais mājdzīvnieks (suns/kaķis/citi/mājdzīvniekus necieš!); mīļākais literārais varonis u.t.t. u.t.j.p..
    Droši vien gan Jūs, gan es, gan jebkurš cits piederam kādai no grupām, kurām kāds ar līdzīgu pamatojumu varētu ieteikt uzlikt kaut kādus ierobežojumus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > Andris 11.08.2011. 23.52

    Un kur rakstīts, ka šis indivīds bijis krievvalodīgs?

    Bet piekrītu andrejsg – “jumta aizbraukšana” nav atkarīga no piederības kādai etniskai, profesionālai, sociālai utt. grupai, tādēļ dažu trako dēļ kaut ko aizliegt kādām konkrētām grupām nevar.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 12.08.2011. 00.03

    Par krievvalodīgo arī citur rakstīts. Esot pat bijis aktīvs krievvalodīgo tiesību aizstāvis un Nočnoj dozor dalībnieks.
    Bet alternatīvie grupu piemēri (ādas krāsa u. c.) ir garām – tur trako šāvēju īpatsvars neatšķirsies no vispārēja fona. Turpretīm krievvalodīgo jūristu Baltijas valstīs nav tik daudz, un divi trakie no viņu skaita varētu dot nepārprotamu lēcienu uz statistikas diagrammas.
    Vēl būtu interesanti uzzināt Rīgas šāvēja attieksmi pret Putinu un “Eģinaja Rossija”. Visai ticami, ka tā ir pozitīva. Tad aina kļūtu jau pavisam interesanta – visi trīs trakie šāvēji kopā ar norvēģi būs Eģinajas Rossija eģinomišlinniki. Tad gan “krievvalodīgo juristu” hipotēzes vietā nāktu precīzēta versija. Psiholoģiem būtu viela pārdomām, bet policijai būtu pamats pārbaudīt visus Latvijas biškekiešus (SC), kuriem ir ieroču atļauja.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Andris 12.08.2011. 03.34

    boļševikiem bija skaidri zinaams ka krievam nevar ieroci uzticeet , tajos laikos nevareeja buut ne runas par kautkaadu ieroču glabaašanu , kur nu veel par pilaadeeta neesaašanu kabataa un vazaašanos ar to pa ķiniišiem , šajaa ziņaa muusu demokraatija ir paarak vaļiiga , pat krievu armijaa bija stingra kontrole par katru kaujas patronu , likumi par kaujas ieroču neesaašanu atļaijaam buutu paarskataami… nezin ko veel buutu sastraadaajis šis krievs Zikovs Nikolajs , ja buutu izvilcis ( nebuutu šaudiijies pa ķiniišiem) liidz šim norveeģu incidentam !!!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Andris 12.08.2011. 09.45

    to andrejsg
    “Jūs, kā redzams, esat izvēlējies krievvalodīgus juristus”

    Kas viņus izvēlējies? Viņi paši izvēlējās kļūt par slepkavām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Andris 12.08.2011. 09.49

    to Krišjānis Liepiņš
    Iebrucējs bija “čļens” Igaunijas apvienotājā kreisā(lasi:reakcionārā neostaļiniskā) partijā, analogs mūsu SC.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > Andris 12.08.2011. 21.48

    >Ombros
    Krievvalodīgos juristus kā ļaužu grupu, kurai būtu nosakāmi īpaši ierobežojumi, izvēlējās cien. agrunte un neviens cits.
    Es piedāvāju vēl citas iespējas, pēc kurām kāds varētu veidot ļaužu grupas, kurām tāpat varētu atbilst visdažādākie ļaundari. Agrunte jau izteica savu argumentu, kādēļ šādi alternatīvi grupēšanas varianti nav pamatoti, tomēr es šim argumentam nepiekrītu. Trakie ir atrodami visdažādākajās ļaužu grupās. Piemēram, nesenajā ziemeļvalsts gadījumā tas ļautiņš nebija ne kreivvalodīgs, ne arī jurists.
    Kā redzams- arī Jums, tāpat kā agruntem un vēl kādai daļai komentētāju, krievvalodīgi juristi šķiet visbīstamākie. Lai tā būtu.
    Man savukārt bīstami šķiet indivīdi ar līdzcilvēkus nīstošu noskaņojumu- neatkarīgi no viņu valodības un profesijas.
    Lasot Jūsu komentārus man brīžiem šķiet, ka arī Jūs- latviešvalodīgais- pie pirmās izdevības paņemtu rokās stroķi un ar baudu atšautu visus tos, kuri neatbilst Jūsu priekšstatam par īstenu latvieti. Nešaubos- mani tai skaitā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Andris 13.08.2011. 00.00

    to andrejsg
    “Piemēram, nesenajā ziemeļvalsts gadījumā tas ļautiņš nebija ne kreivvalodīgs, ne arī jurists.”

    Tas izdzimtenis bija alkatīgā, asinskārā un paranoidālā kodolterorista un pedofīla Putļera fans un ja tas būtu dzīvojis Latvijā, droši vien būtu krievvalodīgais, atšķirībā no viņa civilizētiem tautiešiem.

    “Kā redzams- arī Jums, tāpat kā agruntem un vēl kādai daļai komentētāju, krievvalodīgi juristi šķiet visbīstamākie.”

    Ne tikai juristi, kaut arī vienu varētu nosaukt, Mendeli – smieklīgo punduri, afončiku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > Andris 13.08.2011. 01.08

    to Ombros
    Eu- varbūt anglicisma “Fans” vietā vajadzētu lietot latvisko vārdu “Ventilators”? :))
    Bet ko Jūs domājat par indivīdiem ar līdzcilvēkus nīstošu noskaņojumu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Andris 13.08.2011. 01.17

    to andrejsg
    Es tos nodēvētu par organismiem vai īpatņiem un uzskatu, ka tie ir repatriējami bez ierunām.
    Par draudiem Latvijā sarīkot Biškeku, tur jau prasās pēc augstākā soda mēra.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Andris 13.08.2011. 07.37

    to andrejsg
    Vēl piebildīšu, ka latviešu izcelsmes noziedznieks parasti ir internacionālists, tas kurš jau par krievu ir piedzimis, ir šovinists. Dažādu tautību Latvijas zinātnieku sarunas valoda ir latviešu, noziedznieku – krievu. Latvijas cietumi pēdējās vēlēšanās pēc pahanu ieteikumiem draudzīgi nobalsoja par pretlatviskām SC un PLL, kuras bija sagādājusi iespējas balsot soda izciešanas laikā. Visticamākais, ka Maskava šoreiz būs atteikusies no ieceres dabūt Šļesaru valdībā, tad visas ieslodzīto balsis saņems SC.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > Andris 15.08.2011. 00.56

    to Ombros
    Pēc Jūsu izteikumiem man ir radies priekšstats, ka tos līdzcilvēkus, kuru uzskati atšķiras no Jūsējiem, Jūs ienīstat.
    Vai pats sevi Jūs arī pieskaitāt pie tiem, kas “ir repatriējami bez ierunām”? Un kas būtu tā vieta, uz kurieni Jūs repatriēt?
    Es, protams, saprotu, ka par SEVI Jūs to nebijāt domājis, bet tā nu kaut kā sanāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Andris 15.08.2011. 11.44

    to andrejsg
    “Vai pats sevi Jūs arī pieskaitāt pie tiem, kas “ir repatriējami bez ierunām”?”

    Vai esi/at idiots, jeb tikai izliecies/ties?
    Mani nevar nekur repatriēt, jo es jau esmu savās mājās. Runa bija par jebkādas cilvēcības pazīmes zaudējušiem fašistu izdzimteņiem – neostaļinistiem, bidlām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 11.08.2011. 22.28

buutu pareizi ja viirietis buutu vismaz internetaa ziimiiti atstaajis par savas riiciibas motiiviem un meerkjiem kurus veeleejies sasniegt.

iespeejams jau ka taa arii ticis dariits, bet varas paarstaavji taados gadiijumos meegjina nosleept sev nepatiikamo indormaaciju, liidziigi kaa amerikaa par pilsoni, kursh ar lidmasiinu ietriecaas stata nodoklju inspekcijas eekaa.

+3
-3
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > archoftriumph 11.08.2011. 23.21

    —–
    Aizvakar Štatos, vakar Norvēģijā, šodien Igaunijā – rīt globalizācijas procesa straumes sasniegs…..?
    Mass public shootings on the rise, but why?
    Mass public shootings have become such a part of American life in recent decades that the most dramatic of them can be evoked from the nation’s collective memory in a word or two: Luby’s. Jonesboro. Columbine.
    http://www.msnbc.msn.com/id/18249724/ns/us_news-crime_and_courts/t/mass-public-shootings-rise-why/

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    helis > archoftriumph 12.08.2011. 09.36

    ko vari “bezdēt”!?! Pēc Jūsu komentāra varētu padomāt, ka Igaunijā un ASV pilsoņu tiesības netiek ievērotas, taču, piemēram, Krievijā un Uzbekistānā valda pilnīgākā tolerance… hihihi :D

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 11.08.2011. 22.15

Vai tik uzbrucējs internetā nav lasījis Iesalnieka komentārus?:))

+8
-5
Atbildēt

2

    Māris Engers > dro 12.08.2011. 10.11

    tad tu nepiekrīti, ka cilvēki, kas masu slepkavību sauc par “vienkāršu nervu neizturēšanu”, netieši tomēr attaisno un līdz ar to arī iedrošina citus slepkavas? līdzīgi kā “tautas taisnīgo dusmu” slavinātāji (atkal varētu pieminēt Iesalnieku, ja kas) var iedvesmot cilvēkus uz vardarbīgām protesta akcijām?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 12.08.2011. 10.45

    to _M_
    Nav tik būtiski, kā kurš analizēja Norvēģijas slaktiņa cēloņus(esmu pārliecināts, ka Iesalnieka kungam līdzīgu novērtējumu savām valdībām pasniedza pasaules valstu specdienesti), kā paša slepkavas pasaules uzskati, kas liek uzmanīgāk attiekties pret noteiktu sociālu un ideoloģisku grupu aktivitātēm.
    Kā zināms Breiviks atzinīgi izteicās par Putina veiktām zvērībām pret Z-kaukāza tautām un vēlmi, ka Norvēģijā arī būtu jābūt jauniešu organizācijām, līdzīgām krievu galēji reakcionārai, ksenofobiskai “naši”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

oskaar 11.08.2011. 21.52

Šitās pirmo mirkļu ziņas nedaudz kaitina. Visdažādākajos medijos parādās visdažādākās viena otru izslēdzošas ziņas.
Tā arī šajā gadījumā- iebrucējs nošāvies; nošauts; arestēts… Man vislabāk patiktu pēdējais variants…
Bet par ietekmēšanos no norvēģa- tas jau ir pat stulbi. Protams- tā var gadīties, bet, lai to apgalvotu, tomēr būtu jāveic šāda tāda izmeklēšana. Ja pat vēl nav skaidrs- vai šis indivīds ir dzīvs, jeb vairs ne, tad atbildei uz jautājumu par viņa motīviem vajadzētu būt vēl dziļākā miglā tītiem. Vismaz virsrakstam vajadzēja būt savādākam.

+8
-2
Atbildēt

2

    reksa > oskaar 12.08.2011. 07.02

    „Notikušais skumdina, acīmredzot, kāds iedvesmojies no Norvēģijas notikumiem,” teicis Ansips. – Tas vairāk skan kā iespēja, vai kā ziemeļniecisks joks.

    Bet IR ir ielicis pavisam citu tekstu virsrakstā, kas skan kā apgalvojums.

    Kāpēc?.. Tas vairāk atbilstu Šķēles, Slesera vai Lemberga stilam…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > oskaar 12.08.2011. 10.01

    >Aldim
    Nē, tas pilnīgi atbilst IR pēdējā laika stilam – tendenciozi pasniegt ziņas un viedokļus, pozitīvi izceļot to, kas sakrīt ar redakcijas pasaules uztveri un apņirgājot to, kas nesakrīt, savu elku un varoņu melnos darbiņus noklusējot vai, labākā gadījumā, notušējot, un pārspīlējot viņu sasniegumus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

janazakovica 11.08.2011. 21.17

mees iedvesmosimies no abiem ielauzoties zzs,sc lpp/lc,pctvl un vinu isto saimnieku birojos kongresos sapulces nometnees un dzivoklos iesakumaa varbut tikai ar plastmasas lodeem..

+3
-2
Atbildēt

1

    kkristaps > janazakovica 12.08.2011. 02.27

    Vai nevarētu kādas nebūt precīzākas ziņas palūgt – kas tie par “mēs”, kad tā ielaušanās paredzēta, kur ņemsim šaujamos utt.?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 11.08.2011. 21.08

“Igaunijas policijas preses pārstāvis Postimees.ee teicis, ka iebrucējs nošāvies”

Igauņus par spēju radikāli atrisināt samilzušo interventu problēmu var tikai apskaust.

+12
-3
Atbildēt

1

ilmisimo 11.08.2011. 20.49

The entire incident took place in the entrance hall of the Defense Ministry Headquarters, where Drambjan opened fire and detonated smoke bombs and at least 10 explosive devices. Defense League members were guarding the hall at the time when the man, carrying over 100 rounds of handgun ammunition, entered and fired the first shot.

He did not enter the staff rooms of the ministry which were barred by security gates, neither did he take any hostages, Heldna said, overturning earlier reports that spoke of at least two hostages. Nobody sustained injuries during the incident, Heldna confirmed.
http://news.err.ee/Politics/60aded6d-cc91-494e-a099-4f4c88fa499d#comments

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.08.2011. 20.46

Defense Ministry Shooter Was Member of United Left

Published: 20:13 | Updated: 20:25

Karen Drambjan ( Photo: mail.ru )
See Also

* Defense Ministry Hostage Drama Ends, Shooter Killed (1) 11.08.2011 16:34

The man who was killed during a shootout with police armed response units in the Defense Ministry building in Tallinn earlier today was member of the Estonian United Left Party and was familiar to the police, Deputy Director of the Security Police KAPO, Erik Heldna, said at a press conference.

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam