Referendumā savākti 32,83 procenti no nepieciešamā parakstu skaita

57

Komentāri (57)

atispraulins 10.06.2011. 02.22

Žetons par lokomotīvi un lampiņu. Biju vnk šokā, kad šito izlasīju (ne skolā, bet gan tualetē “uz nagliņas”, kur tādai literatūrai ir īstā vieta).

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 08.06.2011. 15.10

Kirsteins atkal izvairās no atbildes… :))))))

+1
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 08.06.2011. 14.53

Tava partija slimo ar “uzmanības defecīta trūkumu”,partijas kase ir tukša,trūkst naudas reklāmām..?
Nebēdājies, taisi savas partijas reklāmas par valsts naudu ,kā tas ir iespējams,vienkārši izvēlies populistisku tēmu un sāc taisīt “referendumus”
Sīkāka informācija Visu Latvijai partijas birojā :)

0
0
Atbildēt

2

    astra_ozo > Agnese Lûse 08.06.2011. 15.16

    tava partija spiež naudu no uzņēmējiem, kas cer saņemt valsts pasūtījumus. Tikai tāpēc Vienotībai ir kaut kāda naudiņa saziedota. Neticu, ka kāds vienkāŗšs pilsonis jums ziedo. Bet lai dabūtu vietas Saeimā, jums tas izmaksā daudzas reizes dārgāk nekā NA.
    Šoreiz būs vēl sliktāk – ja nepierunāsit Zatleru, tad 40% balsu zaudējums jums ir garantēts, neraugoties uz ščipčinskim iešķiebto naudiņu un priekšvēlēšanu meliem par nacionālu valsi un sociāli atbildīgu politiku.
    Vienreiz jau jūsējie samelojās, tā ka pat jūsu mērenākie atbasltītāji bija šokā. Tagad nāksies plūkt augļus…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 08.06.2011. 15.19

    Neuzdod vēlamo par esošo :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

pandapattz 08.06.2011. 14.27

Nu jā, es arī nesapratu, referendums diez vai varētu notikt tā, ka man ārzemēs ne čiku ne grabu. Šī vai tad nav vienkārši parakstu vākšana, lai vispār parādītu, ka ir pietiekama proporcija vēlētāju, kuri gribētu referendumu par šo jautājumu?

+1
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 08.06.2011. 12.36

to andza
Tik tiešām, ZZS kopā ar JL, PS un VL varēja nobalsot par latviešu valodu, bez kāda referenduma un būtu izrādījuši valstisku stāju, ietaupot līdzekļus.

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 08.06.2011. 12.36

Ik katram ir roka jāpieliek, lai valodas zināšanas uz priekšu tiek…
Man personīgi ir kauns, ka pēc 20 neatkarība sgadiem ar latviešu valodas zināšanu krievvalodigo vidū paliek arvien sliktāk, jo viņi cer, ka krievu valoda agri vai vēlu tika pasludināta par 2. valsts valodu. Tāpēc arī parakstījos par latviešu valodu. Vismaz mana sirdsapziņa būs tīra, jo darīju, ko varēju darīt savas tautas un valodas dēl!

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 08.06.2011. 11.42

Kāpēc Jūsu partija neko nedara, lai labotu šo nenormālo situāciju? Kāpēc “zemnieki” neatbalsta parakstu vākšanu? Un ko par to saka jūsu saimnieks Lembergs? Viņam taču par visu ir viedoklis…

+3
0
Atbildēt

0

astra_ozo 08.06.2011. 09.42

Vēl vakar mana meita un jaunākais dēls izvadāja pa mājām katrs pa 100 atgādinājumiem parakstīties par latviešu valodu. Latvietis jau ir tāds nedaudz paskubināms.
Vēl ir laiks!

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 08.06.2011. 08.26

Un viņi vēl nesaprot, kāpēc viņu populāciju Turcijā regulē ar metilspirtu: http://www.youtube.com/watch?v=ggzs6agyOGo&NR=1

0
0
Atbildēt

0

oskaar 08.06.2011. 00.17

Visas parakstu vākšanas laikā man neviens nav uzmācies ar informāciju- kas būs labāk tad, ja šie Satversmes grozījumi tiks pieņemti, un savukārt- ko Latvija zaudēs, ja netiks pieņemti. Man kaut kā nepietiek ar prastu nacionālo skatījumu- gribas saprast, kā tas realizēsies reālajā dzīvē, un vai rezultātā savstarpējais nacionālais naids nekļūs vēl lielāks.
Man no paša sākuma bija savs viedoklis (skolu valoda nav šobrīd svarīgākais- varbūt labāk, lai viss paliek, kā līdz šim, un parakstīties es neiešu). Laika gaitā, NEJAUŠI uzzinot kaut kādu līdz tam nezinātu informāciju par šiem Satversmes grozījumiem, savas domas esmu mainījis (proti- šodien jau droši vien parakstītos).
Mans jautājums- vai kampaņas organizētājiem nevajadzēja TAURĒT par to- kas šajos grozījumos ir paredzēts? Jeb kampaņa paredz, ka visi Latvijas iedzīvotāji paši sameklēs paredzamo grozījumu projektu, visu rūpīgi izlasīs, izanalizēs, un tad uz šīs izziņas bāzes izdarīs pamatotu izvēli?
Jeb kampaņas organizatoriem kāds liedza pieeju medijiem? Jeb bija par maz naudas savu ideju skaidrošanai? Jeb bija ” pie kājas” – gan jau uz nacionālo ideju uzķersies tāpat, bez kādas skaidrošanas?

+2
-1
Atbildēt

2

    astra_ozo > oskaar 08.06.2011. 09.46

    mēģināšu izskaidrot ar piemēru. Nesen, pirms apt. mēneša laikr. Diena intervēja kādu Latvijā dzīvojošu ķīniešu pavāru. Viņš savus sīkos sūta mācīties krievu skolā. Laikam jau ir sapratis, ka latviešu valoda nav patiesi ieviesta, kā valsts valoda.
    Ja sāksies jauns migrācijas vilnis? Ne tikai no Dienvidiem, bet atkal no “austrumiem”? Brīnos, ka Jūs to nesaprotat… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 08.06.2011. 11.34

    Nu, lūk! Es arī jautāju- kādēļ kaut kāds tur necils raksts Dienā- nevis skaļas taures no VL puses, plakāti, u.t.t.?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Līga Lētiņa 07.06.2011. 23.48

skat, kādi tie rakstošie jefiņi.
1.5 m ir vēlētāju skaits , bet 10.Saeimas vēlēšanās balsotāju sarakstos tika ierakstīti 967 162 vēlētāji. aļo! grūti cvk lapu atrast? profesionāļi saucas.
bet vl izsaku līdzjūtību. nekas . tur vīri kā ozoli , kājas līdz zemei, gali atliekušies, un galvas kā ozolzīles,pardzīvos. uzbliezīsiet takš jaunu parakstu vakšanu. vai nu nejēdzīgu ideju , un valsts naudas trūkums?

+3
-4
Atbildēt

0

Agnese Lûse 07.06.2011. 20.51

Visu Latvijai jau “cep” nākošo referendumu par “Vadonismu” ha-ha-ha-haaa Ja vēl kāds šaubījās ka VL nav populisti,tad lūk šis ir lielisks pierādījums tam !Tā ir milzīga bezatbildība pret valsts ekonomiku, nodokļu maksātāju naudu,bet viņiem taču vienalga,ka tik uz tā rēķiņa likt sabiedribai par sevi atgādināt.Ir jāmaina noteikumi,jo tas nav normāli ka tik maz parakstu 10.000 un tik ilgā laika perjodā (1.gads) var ierosināt parakstu vākšanu..
Būtu normāli ja parakstu vākšana neizdotos tad izdevumus segtu tā rīkotāji,citādi populisms Latvijai jau sāk padārgi izmaksāt !

+5
-7
Atbildēt

2

    martins_spravniks > Agnese Lûse 07.06.2011. 21.10

    Paturpinot šo tēmu. Notariāli apstiprināmo parakstu vākšanas laikā devos uz parakstu vākšanas vietu, lai pajautātu no TB/LNNK ievēlētajam vietējās pašvaldības deputātam par viņa redzējumu – kas ir šī brīža aktualitāte? Tā ir parakstu vākšana, nevis skolas jumta remontam izniekoto līdzekļu atgūšana, nevis siltuma tarifi, kurus grūti samaksāt gan tautiešiem, gan nepilsoņiem. Baķka arī nav ne pie kā vainīgs. Tā teikt, viss kārtībā, un ja vēl parakstus savāktu, tad te būtu ja ne gluži paradīze, tad kaut kas līdzīgs.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > Agnese Lûse 08.06.2011. 14.03

    Paskaties cik cilvēki no TB/LNNK ir Saeimā.. Turklāt Poga neko nesajēdz no parakstu vākšanas un nav aptvēris, kādēļ pirms tam ir j;asavāc 10’000 parakstu, un kas par tiem maksā. Cilvēk mīļais, pirms stāsti aplamības pamācies likumus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ilze Nagla 07.06.2011. 18.11

Par pabalstu ierobežojumiem – parakstīšos un vēl līdzi uzaicināšu cilvēkus. Jo šai valstij ir beidzot jāparāda, ka tā prot ietaupīt, revidējot savas funkcijas,efektīvāk organizējot darbu un procesus, netērojot naudu par vienu un to pašu dažādās organizācijās, aģentūrās, ministrijās – to, ko uzņēmumi izdarīja krīzes laikā (jā, saucas strukturālās reformas).

Savādāk, šie grozījumi liek domāt, ka atkal taupīs uz parasto cilvēku rēķina.

Tas, ka daži negodprātīgi palielina algas pirms BKA, nenozīmē, ka to dara visi un ar to jācīnās citā veidā.

Par valodu neparakstīšos, jo ar varu mīļš nekļūsi. Krievu valoda kā otra valsts valoda, būsim reāli, neizies cauri.

+1
-4
Atbildēt

0

janis_novicans 07.06.2011. 16.51

Virsraksts- Referenduma pēdējās dienās????? Vai tad ir jau referendums, vai parakstu vākšana referendumam?

+3
-1
Atbildēt

0

mary75 07.06.2011. 15.30

Izskatās, iedzīvotāju vairākums, tomēr, spriež daudz sakarīgāk, kā referenduma ierosinātāji.
Kā redzams, krievu skolu problēma nodarbina tikai VL piekritējus, un arī ne visus.
Par pabalstu griestiem pat runāt negribas, manuprāt, tur VL pat nesaprata, par ko ierosināja referendumu, un, ja saprata, tad nostājas 10% visbagātāko pusē pret 90% relatīvi nabadzīgāko, un par sociāla budžeta bezjēdzīgu tukšošanu.

+7
-7
Atbildēt

2

    aivarstraidass > mary75 07.06.2011. 16.34

    >>> … par sociāla budžeta bezjēdzīgu tukšošanu.
    =======
    Par to var pastrīdēties. Viss atkarīgs no tā, kā Tu (vai attiecīgi citi sociālā nodokļa maksātāji) uztver sociālo pabalstu sistēmu. Vai sistēmas mērķis ir palīdzība trūcīgajiem, vai arī tas ir apdrošināšanas pakalpojums? Ja tā ir palīdzība trūcīgajiem, tad pirmajā vietā ir solidaritātes apsvērumi – piemēram, visiem bērniem ir kaut kādas pamatvajadzības (neatkarīgi no tā, cik vecāki ir pirms tam iemaksājuši). Un ja sociālais budžets var visiem nodrošināt kaut kādu mazumiņu, tad tas tā tiek darīts.

    Savukārt, ja sociālie pabalsti būtībā ir apdrošināšanas pakalpojums, tad protams par “griestiem” nav jēgas runāt – jo cilvēki iemaksājuši dažādas apdrošināšanas prēmijas. Vienīgais, kas interesē apdrošinātāju – vai ir iestājies apdrošināšanas gadījums, un cik liela atlīdzība konkrētajā gadījumā pienākas. Ja jau pensija, kā mēs labi zinām, var būt 4,5 tūkstoši latu mēnesī – tad kāpēc arī citi pabalsti nevar būt tikpat lieli?

    Kur Dzerim piekrītu – par šīm lietām ir jāstrīdās citās instancēs. Par tām nav loģiski rīkot parakstu vākšanas vai referendumus. Ja nu ir vajadzīgs kāds referendums – tad taisni par fiskālo konservatīvismu (par to, lai visi budžeti būtu bezdeficīta; lai nevarētu ierosināt referendumus, kas saistīti ar budžeta jautājumiem).

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.06.2011. 23.54

    Varbūt, jāsāk no otra gala – jāierobežo šīs negodīgi uzrēķinātās pensijas?
    Visi taču zina, kā tas notika, kad uz pāris mēnešiem tika pieņemts speciāls likums, lai daži var tādā veidā nopelnīt sev pensiju.
    Tikai jāatrod, kā to juridiski noformēt.
    Nevar uz tā pamata, ka pieņemts viens netaisnīgas likums, turpināt tādā pašā garā.
    Socialā palīdzība nav apdrošināšana, tur jāvadās pēc solidaritātes principiem, kā tas ir vairumā valstu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

elvonix 07.06.2011. 15.14

Tiešām čābīgi ar to parakstu vākšanu veicas. Taču problēma, manuprāt, nav vis organizatori, bet gan pats definējums, kuram kontekstā ar otru referendumu pēc būtības nav nekādas jēgas. Proti – ja definējums ir “valsts valodā”, tad kur ir garantija, ka pēc otrā referenduma krievu valoda nekļūst par otro valsts valodu? Attiecīgi šis referendums ir cik īss tik garš. Galu galā šis referendums nenovērš krievu valodas ieviešanu.
Un būtībā arī ja satversmē ierakstītu, ka mācības notiktu Latviešu valodā, arī tad tas nepasargā no otras valodas ieviešanu citās sfērās. Savukārt pret to cīnīties var tikai cilvēki referendumā, ja vien krievvalodīgie paši savāks parakstus savām izpriecām.
Taču ja piepildās ļaunākais scenārijs un krievu valoda kļūst par otro valsts valodu, man šķiet, ka tauta nebūs īsti mierīga un tas patiešām sašķels sabiedrību, jo gribas domāt, ka tad parādīsies latviešu nacionālās jūtas un daudzi principa pēc nerunās krieviski, kas izraisīs daudzus sadzīviskus konfliktus.

+4
-2
Atbildēt

1

    aivarstraidass > elvonix 07.06.2011. 16.38

    >>> Proti – ja definējums ir “valsts valodā”, tad kur ir garantija, ka pēc otrā referenduma krievu valoda nekļūst par otro valsts valodu?
    ====
    No kurienes Jums tāds pieļāvums, ka krievu valoda varētu kļūt par otru valsts valodu? Satversmes 4. un 77.panti tādu iespēju padara nereālu – praktiski neiespējami būtu savākt kvorumu. Ja par SC nobalsoja 250 tūkstoši balsotāju, kur pēkšņi radīsies tie 750 tūkstoši cilvēku (trīsreiz vairāk), kuri visi kā viens gribēs krievu valodu kā valsts valodu?

    Manuprāt, šis ir satraukums nevietā.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 07.06.2011. 15.02

http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/SmadzenuSkalosana_VL.jpg
Ja šo parakstu vākšanas kampaņu nebūtu rīkojuši nacionālie radikāļi,tad protams es parakstītos,citādi vēl manu parakstu automātiski pieskaitīs VL atbalstītājos !
Gan Visu Latvijai gan Linderamnieši ar savām darbībām grūž Latviju uz vēl dziļāku divkopienu valsti,jo tikai uz sašķeltas sabiedrības pamatiem, radikāļi var veiksmīgi pozicionēties un pastavēt !Tā ir kā sava veida politiskā “simbioze”,viens otru uztur !
Izskatās ka veselais saprāts tomēr ir uzvarējis pār populismu un šizofrēniju! Un šīs VL kamapaņas, citādāk nevarētu nosaukt kā par pašreklāmu uz nodokļu maksātāju naudu ir izgāzusies !
Vai VL atmaksās valstij iztērēto naudu ?

+8
-11
Atbildēt

8

    pavasaris_berzins5 > Agnese Lûse 07.06.2011. 15.17

    Kāda starpība, kurš virza…. it sevišķi šādā jautājumā. Paskaties uz grozījumiem pēc būtības, tie tiešā veidā ir uz skolu apvienošanu un kopēju sabiedrību. Man arī dažas lietas problēmas risinājumā nepatīk, bet mērķi ir atbalstāms. Tā kā ej vien parakstīties vai arī min patiesos argumentus kāpēc esi pret. Runājot Tavā argumentācijas līmenī, tad es varu Tevi pieskaitīt pie SC atbalstītajiem, jo neparaksties referendumā… Tā taču nav, vai ne?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 07.06.2011. 15.26

    Manis pēc, tu vari mani pieskaitīt,kaut vai Putina vai batjkas Lukašenko atbalstītajos,man no ta ne silts,ne auksts :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    pavasaris_berzins5 > Agnese Lûse 07.06.2011. 15.39

    Kā tad tā? Tu taču raksti “Ja šo parakstu vākšanas kampaņu nebūtu rīkojuši nacionālie radikāļi,tad protams es parakstītos,citādi vēl manu parakstu automātiski pieskaitīs VL atbalstītājos !” un tagad raksti “ne silts, ne auksts.”
    Neredzu konsekvences … ;)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 07.06.2011. 15.46

    Gāja runa ne par kampaņu rīkotājiem,bet gan par to,kur tu taisies mani pieskaitīt ja es neiešu parakstīties !Un arī tev pateicu,kāpēc es neiešu parakstīties !

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    marčiks > Agnese Lûse 07.06.2011. 16.00

    @✔ Vispār fakts, ka VL! rīko kādu kampaņu, arī man ir pietiekams iemesls tajā nepiedalīties.

    P.S. Tev laba jaunā profila bilde :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 07.06.2011. 16.04

    Paldies :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    pavasaris_berzins5 > Agnese Lûse 07.06.2011. 16.07

    Palasi pats ko raksti! Es Tevi nekur netaisos pierakstīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > Agnese Lûse 08.06.2011. 13.57

    Alhandro un pogai.. Vismaz 50’000 acīs jūs būsiet padibenes, jo aģitējiet uz pasivitāti nevis uz rīcību. Tas nozīmē, ka paši neesiet spējīgi rīkoties un pārlieku atgādiniet “Homo Sovietus”. Tātad jūsu komentārs un lielā bilde šeit ir pilnīgi bezjēdzīga. Tas ir pretrunā ar jūsu būtību – neko nedarīt, bet protams bezpersoniskā vidē pat sētnieks var kļūt par karali. Pat pretēja rīcība būtu apsveicamāka, nekā pasivitāte. Miers virs zemes un cilvēkiem labs prāts!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

pavasaris_berzins5 07.06.2011. 14.20

Tā nav Visu Latvijai ideja, tā domā ļoti daudzi latvieši un arī daļa kriev-valodīgo. IR jābeidz šitā šķelšana un 2 pretēju grupu atbalstīšana. Piekrītu Kultūras ministrei, ka tikai latviešu valoda var būt vienojošais elements Latvijā dzīvojošajiem. Mums ir jāpārorientē izglītības sistēma uz valsts valodu.

Šobrīd IR savākti 30 000 parakstu + 10 000 pirmajā kārtā. Rīt būs zināmi jau jaunākie dati, kopā nepieciešami ir 153 232 info no http://web.cvk.lv/pub/public/29863.html Tāpēc esam aktīvi un izmantojam šīs 3.dienas līdz 9.jūnijam, lai parakstītos.

Te Zigmāra Liepiņa viedoklis http://www.youtube.com/watch?v=dCxUi6wh2YM&feature=player_embedded

+12
-2
Atbildēt

1

    marčiks > pavasaris_berzins5 07.06.2011. 14.48

    VL! īstenoto parakstu vākšanu tiešām var raksturot ar Zigmāra Liepiņa un cita kaismīga VL! atbalstītāja Kaspara Dimitera sarakstē lietoto latvisko izteicienu – banaļņiks jau krutatronais.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 07.06.2011. 14.18

Jautājumā par pabalstu griestiem – manuprāt, nesenās prezidenta vēlēšanas vēlreiz izgaismoja šo jautājumu. Sk. Maijas Aleksejevas rakstu rubrikā Ciemos pie Kalkulatora – “Kā nopelnīt pensiju 4.5 tūkstošus latu?” ( http://www.imhoclub.lv/material/kak-zarabotat-pensiju-v-45-tis-latov ).

>>> А где же те миллионы уплаченных налогов? Миллионы виртуальные. Они рассчитаны из предположения, что все 33 года до введения новой системы страхового пенсионного обеспечения заработная плата была 42 тыс. латов в год (или, с учетом деноминации при переходе с рублей на латы, 8,4 млн. советских рублей). Для этого всего лишь один год надо было выписать себе вознаграждение в 130 тысяч и заплатить с него налоги. В результате, уплатив за свою жизнь 100 тыс. налогов, можно получить от государства обратно миллион. Неплохая инвестиция. Остается дожить до 80 лет.

(Kur gan miljoni, kas nomaksāti nodokļos? Šie miljoni ir virtuāli. Tie izriet no pieņēmuma, ka visus 33 gadus PIRMS jaunās pensiju sistēmas ieviešanas darba alga bija 42 tūkstoši latu gadā. Bet, lai tas ieskaitītos, vajadzēja tikai vienu gadu piešķirt sev darba algu 130 tūkstošu latu apjomā un nomaksāt par to nodokļus. Galarezultātā, nomaksājot darba mūža laikā ap 100 tūkstošus nodokļos, var no valsts atpakaļ [pensiju veidā] saņemt miljonu. Tā nav slikta investīcija. Atlicis tikai nodzīvot līdz 80 gadiem.)

Es šo neuzskatu par naudas skaitīšanu svešā kabatā (nevienam taču nav žēl, ja ir kāds pensionārs, kurš 20 gadu laikā pēc pensionēšanās saņem no valsts miljonu – jeb 50 tūkstošus katru gadu). Drīzāk jau Maijas Aleksejevas aprēķini izgaismo milzīgās anomālijas, kas ir “iebūvētas” mūsu valsts likumos. Šīs anomālijas parāda, ka ne jau ilgstoši un godīgi maksāti nodokļi, bet gan pareiza “likumu caurumu” izmantošana noved pie lieliem sociālajiem pabalstiem. Kamēr neviens Saeimas deputāts nepiedāvā SISTĒMISKU veidu kā tās novērst; kā panākt ilgtspējīgu sociālā budžeta attīstību – nav nekāds brīnums, ka pabalstu iniciatīva (SC, PLL, NA) negūst lielu iedzīvotāju atbalstu. Es arī neiešu parakstīties par “pabalstu griestu atcelšanu”.

Manuprāt, būtu laiks pēc Arta Pabrika ciniskās akcijas (“cilvēka cienīgās pensijas” – par ko balsoja 2008.g. augustā) un arī nesenā pabalstu griestu referenduma izbeigt cilvēku nerrošanu – un vairs neizsludināt referendumus, kuru galvenā jēga ir budžeta naudas pārdale. Respektēsim Satversmes 73.pantu!

+8
-3
Atbildēt

10

    astra_ozo > aivarstraidass 07.06.2011. 14.28

    Par valodu, es ceru, esi parakstījies? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 07.06.2011. 14.40

    Jā – parakstījos vēl tad, kad bija jāiet pie notāra. Manuprāt, Latvijā ir pakāpeniski jāattīsta vienotas skolas, kurās vairs nav etniskas segregācijas. Kur ir iespēja labi apgūt gan latviešu valodu, gan ES tautu valodas, gan arī (mazākumtautību) skolēnu dzimtās valodas. Lai cik jocīgi tas neizklausītos – vislielākie panākumi šinī ziņā tiek gūti daudzos Latgales lauku novados. Tur tiešām visu tautību bērni mācās kopīgās klasēs – parasti latviešu valodā. (ASV skolu desegregācija bija 60-to gadu politikas dienaskārtībā. Un tolaik atšķirības starp baltajiem un melnajiem, kaut arī viņi runāja vienā valodā, bija milzīgas. Tāpat daudzi neticēja, ka tas ir iespējams…)

    Par skolām ir normāls referendums. Bet no “pabalstu griestu atcelšanas” referenduma un Pabrika/Štokenberga “cilvēka cienīgo pensiju” referenduma (2008.g.) man metas zosāda.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivarstraidass 07.06.2011. 20.29

    Latvijas valstsviriem par to vajadzeja runat jau no pirmas valsts neatkaribas dienas, ja vien tie nebutu bijushi tik aiznjemti ar sev tuvam valsts mantas pardales lietam, – mums nebus segregacijas pec etniskam pazimem, mums nebus aparteida un mums visi berni bus ar vienadam attistibas iespejam vienlidzigi savas tiesibas un pienakumos jo turpmak macisies valsts valoda vienotas Latvijas skolas.
    shadu sabiedribas desegregacijas posmu ir izgajushas gan ASV, gan Dienvidafrikas Republika gan vel daudzas vietas pasaule un nekur tas nav noticis bez nopietnas pretestibas. Martinu Luteru-Kingu nogalinaja melnie rasisti, Nelsons Mandela savas dzives lielako dalju pavadija cietuma.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivarstraidass 07.06.2011. 21.18

    ja atjaunotas Latvijas valstsviri butu bijushi mazak aiznjemti ar laicigam zemes lietam, t.i. valsts zagshanu, iespejams ka mes jau dzivotu vienota informativaja telpa ar vienadu izpratni par vestures jautajumiem. aicinataji uz aparteidu sedetu cietuma, nebutu PCTVL un nebutu “russkije shkoli”, pie maizes un udens kronja maja savas dienas vaditu gan tads kas var pateikt “malo vas streljalji, malo vas mochilji” gan tads kas braviere ar sedinashanu lopu vagonos lidz Zilupei.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > aivarstraidass 08.06.2011. 00.01

    >TanteSidra Paga- vai Martinu Luteru-Kingu nenogalināja baltie rasisti? Visam pārējam piekrītu. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivarstraidass 08.06.2011. 00.47

    jaa, kljudas labojums – formali James Earl Ray, baltais rasists, bet tur ir joprojam daudz neskaidribu, daudz provokacijas versiju, lidzigi ka ar atentatu uz Kenediju. Martin Luther King bija ljoti neerts melnajiem rasistiem, un vinja nave 1968 kljuva par ieganstu lielu apmeru varmacigiem melno dumpjiem. Black Panthers Party, kas tos inicieja, uzvediba nebija neka kopeja ar cilvekmilestibas idejam kuras sludinaja Martin Luther King. no shis melno rasistu organizacijas mums varbut vairak zinama ir Angela Davis, dama ar milzigiem matiem uz galvas kas biezhi viesojas Maskava.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ciparsone > aivarstraidass 08.06.2011. 12.15

    Tātad tiem, kas parakstījušies pie notāra otrreiz (un potenciāli trešo reizi) nav jāiet?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 08.06.2011. 13.57

    Otro reizi viņiem tiešām nav jāiet, t.i. paraksti pie notāra tiek pieskaitīti tiem, kuri parakstās tagad – parakstu vākšanas vietās viena mēneša laikā.
    Savukārt pašā referendumā (ja līdz tam vispār nonāks) gan būs jāpiedalās – jo tur kvorumu skaitīs atkal no nulles.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivarstraidass 08.06.2011. 15.14

    shodien biju, parakstijos par valodu.
    neliela rindinja, cilveki nakot visdazhadakie, ne tikai latvieshi, ari krievi baltkrievi ukrainji. pie blakus galdinja meitene vilinaja “nakiet, parakstieties ari “Par tautas nobalsošanas ierosināšanu par apturētajiem likumiem” (atbalsts lielo pensiju sanjemejiem), bet mana klatbutne neviens uz to neatsaucas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivarstraidass 08.06.2011. 15.16

    par pensijam parakstishos paaudzhu solidaritates referenduma kur to griestu apmers tiks noteikts lidz 1000 Ls.
    gaidu kad kada sabiedriska organizacija vai partija sava priekshveleshanu kampanja shadu parakstu vakshanu sakumam kautvai interneta peticijai ierosinas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 07.06.2011. 14.17

vienai desmitajai daļai no pēdējās Saeimas vēlēšanās balsstiesīgo pilsoņu skaita jeb vismaz 153 232 vēlētājiem.
—-
Kaut kā tautas skaitīšanas dati neliecina, ka Latvijā varētu būt 1,53 miljoni vēlētāju, ja Latvijā ir tikai 1, 9 milj. iedzīvotāju, starp kuriem ir milzīgs skaits kolonistu, kuriem nav tiesību piedalīties vēlēšanās.
////
Cimdar, no kurienes cipars – ka Latvijā ir tik daudz vēlētāju?

+6
0
Atbildēt

1

    lebronj2356 > astra_ozo 07.06.2011. 14.19

    Andza, tiek pieskaitīti visi ārzemju latvieši, uz Īriju, Angliju, utt. strādāt izbraukušie, tad iespējams līdzīgs skaitlis veidojas, tomēr savs skepticisms par lielo skaitli man arī paliek..

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

mariam 07.06.2011. 14.05

Kaut kā skaitļi neliecina, ka VL idejai būtu pārlieku daudz piekritēju.

+6
-7
Atbildēt

4

    lebronj2356 > mariam 07.06.2011. 14.17

    Kļūdies, ideja jau nav VL!, bet praktiski latviešiem kopumā, kurus uztrauc nenormālā divkopienu situācija Latvijā, kas veidojas kā tramplīns samta rusifikācijai…par skaitļiem varēs ko spriest pēc tam, kad akcija beigsies, nevis kārtējo reizi izgāzt žulti pār VL! – žēl, ka tik mazai tautai ir tik daudz internacistu un kosmopolītu !

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mariam 07.06.2011. 14.22

    skaitlim, ka pie Pārdaugavas okupācijas pieminekļa 9. maijā pulcējās 200 000 atbrīvotāju, gan tu tici, vai ne?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mariam 07.06.2011. 14.52

    Starp citu, visā Purvciemā ir tikai viena (sic!) parakstīšanās vieta. Darba laiks arī variē – dažas dienas tikai no rīta, citas – tikai vakarā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mariam 07.06.2011. 16.52

    Andza, tāds darba laiks ir visām parakstu vākšanas vietām :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam