Ceļā uz Saeimas atlaišanu

61

Komentāri (61)

Liga Riga 10.06.2011. 13.37

Jā, Mārtiņ Mit, es pilnībā pievienojos, ka jaunajam Valsts prezidentam Andrim Bērziņam būs jāstrādā. Es viņam uzrakstīšu, kāds Tu, Tava māte un vēl dažs labs mans bijušais darba un studiju biedrs esat nelieši. Tiešām, jaunajam prezidentam būs jāstrādā, lai atbrīvotu Latviju no tādiem neliešiem kā Jūs, kuri izlikāties mani nepazīstam, kad es runāju par nelietībām pret mani tiesā, par valsts nozagšanu un tā tālāk un tā joprojām.

0
0
Atbildēt

0

Pēterītis 10.06.2011. 09.10

Pieņemsim, Andris Bērziņš izprot krīzes cēloņus. Tikai kā tīri tehniski viņš to mums darīs zināmu? Ar runāšanu viņam neveicas. Arī neko viņa rakstītu līdz šim nav izdevies atrast. Ja nu vienīgi zaļzemniekiem viņa dziļās domas izdodas nolasīt.

0
0
Atbildēt

0

Jānis Blumbergs 06.06.2011. 11.12

Kas tā par koalīciju, kas nevar dabūt cauri Zatlera pārvēlēšanu?

0
0
Atbildēt

0

Dace Vakermane 05.06.2011. 20.11

Hei! Gribēju lūgt atbalstīt ne tikai Latvijas politiku, bet arī studentu jauno realitātes šovu “Māceklis”. Tev tikai jāuzklikšķina uz linka!
http://www.rupori.blogspot.com/

0
-2
Atbildēt

0

Ilva 04.06.2011. 22.30

atvainojos par re-post. pārdomas likās gana incantas, lai iemestu akvārijā :)

sestdienas pārdomas:

No vienas puses Tev taisnība – labāk pieskatīt šajos tumšajos brīžos jautājumus, kas nokļūst līdz Saeimai un iespējami bremzēt draudošu lēmumu pieņemšanas

No otras puses, ļaut lai “puzatjiks” ar svešām un “vienotām” rokām bīda savas štelles, pie tam visā pulgojot šīs “vienotās” rokas ir mazākā mērā riskanti. jo cik ta vairākos līmeņos domājošu cilvēku ir Latvijā. IMHO vairāk ir virspusēji un savās raizēs aizņemtu cilvēku, kuri redz bruģētas ielas, nepadomājot, ka viņu “kauli un asinis” un raižu iemesls – par pamatu ielikti

kod kurā pirkstā gribi – abi sāp.

Ja prasītu manu viedokli – es izmestu ZZS no valdības un paņemtu VL/TB/LNNK un rullētu ar mazākuma valdību. Ja kvadrāts grib, lai vēlreiz nodemonstrē brāļošanos ar lielo nedalāmo (ar publsiko balsojumu par valdibas maiņu). Ja tā nedara, tad kārtīgi uzlikt auditu ZZS pārvaldītajām ministrijām un institūcijām . pirms vēlēšanām varētu incanti atklājumi nākt ārā :)

+7
0
Atbildēt

0

Aleksejs Dimitrovs 04.06.2011. 10.47

Oligarhus rada sistēma, kura gan tika izveidota ar pašu oligarhu rokām. Tāpēc pirmkārt jārunā par sistēmas pamatiem – kas ir tas kas nodrošina veiksmīgu oligarhu darbību.
Manuprāt tā ir ienākumu nedeklarēšanas sistēma, kas ļauj korupcijai un “bandītismam” zelt un plaukt, Sākot ar puķu Ansi nevienam nav jāpierāda, ka no ienākumiem ir samaksāti nodokļi. Ļoti izdevīgi visiem.
Otrs ir ofšoru nekontrolētā darbība jomās, kur lēmumus pieņem valsts vai pašvaldības personas: tie ir iepirkumi, privatizācija valsts īpašumu izīrēšana, utt.
Vismaz šie divi aspekti ir tie kas nodrošina pamatu koruptīvām finanšu shēmām un lai nāk kādi svētie tautas pārstāvji viņi tiks samalti šajā sistēmā, ja tā netiks mainīta.
Ja tiktu pieņemti likumi, kas ierobežo šīs lietas tad tiktu dots nopietns trieciens finansēšanas shēmām, bet neizskatās, ka tuvākajā laikā tas tiks darīts, jo pat tizlo nulles deklarāciju nevar pieņemt jau 20 gadus. Tā ka turpināsim vien tālāk un cerēsim, ka jaunā Saeima būs “godīgāka” šīs postpadomju un mežonīgā kapitālisma tiesu sistēmas ietvaros.

+4
0
Atbildēt

1

    ——-
    Kāda sistēma tika izveidota Latvijā pēc 1991.g.21.augusta? Varbūt tāda parādība ‘oligarhi’ Latvijā bij’ vērojama arī laika posmā no 1918.g. līdz 1990.gadam – jebšu tas ir pēdējo lielo pārmaiņu fenomens, demokrātijas un kapitālisma ieviešanas negaidīts rezultāts/blaknes?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 04.06.2011. 08.11

Andrim Bērziņam, kurš nu ir ierauts politikas virpuļos no pilnīgi cita skatu punkta, vispirms ir jādemonstrē, ka viņš izprot krīzes iemeslus, kas sakņojas tiesiskuma problēmās Latvijā.+++ Šai situācijai ir tikai divi skata punkti. Pirmais, tas kuru izcēla Zatlers, otrs tas – no kura tiek paziņots, ka Zatlers ir ” Romas dedzinātājs,” :) kurš ar šādu ugunsgrēku grib celt savas akcijas.
Trešā punkta, no kura skatotītos tikai Bērziņš uz šo situāciju – tāda vnk nav un nevar būt. Ja Bērziņš ko līdzīgu meklēs – tā būs tikai tāda darba imitācija ” demokrātijas kopšanas druvā”, un to viņš, protams, mēģinās darīt. Cits jau Bērziņam nekas neatliek, vismaz līdz Saeimas vēlēšanām. Pēc vēlēšanām, tad mūsu prezidents :)rīkosies pēc situācijas, kā kārtis būs sakritušas. Vai nu viņš kļūs par dedzīgu demokrātijas aizstāvi, jeb ar vēl lielāku degsmi turpinās to pašu demokrātiju privatizēt saviem šī brīža domu biedriem par labu.

+8
0
Atbildēt

11

    Signija Aizpuriete > buchamona 04.06.2011. 09.04

    —–
    Ja pēc 1991.g.21.augusta Latvijā netiktu daudz darīts demokrātijas indeksa paaugstināšanai, tad jau 2011.g.21.augusta ar daudzskaitlīgu t.s. ”kampēju šķiru” mēs nesaigaidītu. Demokrātijas indeksa paaugstināšanai neapšaubāmi ir jābūt vienai no jaunā prezidenta un jaunās Saeimas prioritātēm nr.1 !
    http://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index
    – Tikai der apjēgt: terminam ‘demokrātija’ ir n-tie skaidrojumi, jo katram cilvēkam var būt sava izpratne/priekšstats.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.06.2011. 09.39

    Tevis piespēlētajā saitē, starp tām pazīmēm, pēc kurām “mēra” :) demokrātiju neatradu vienu – būtisku – mentalitāte.Ķīniešiem savs skatījums uz demokrātiju, krieviem savs, Rietumeiropai savs, postpadomju sabiedrībai savs.

    Ja par 1991.gada 21. augustā pieņemto Konstitucionālā likuma garu, tad ar to vien nepietiek, ka tiek deklarēta piederība Rietumiem. Pieņemot šo dokumentu, jau vajadzēja paredzēt līdzdekļus ar kuriem cīnīties pret Rietumu demokrātijas ienaidniekiem. Šādas atrunas nav un tā ir liela kļūda, kuras augļus mēs šobrīd baudām. Es domāju rīcības ierobežojumus bijušajiem kompartijas funkcionāriem utt. kā tas notiek citur pasaulē. Piemēram, neviens neapšaubīs to, ka šodien Vācija ir valsts, kura ir būvēta uz stingriem Rietumeiropas demokrātijas pamatiem, bet Vācijā līdz pat šodienai pastāv ierobežojums bijušajiem komunistiem strādāt par skolotāju. Un tas ir loģiski, jo ko var iemācīt bijušais komunists? :)) Tas tā pārdomām :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 04.06.2011. 10.47

    riņķī apkārt, kāds trešais punkts? Bērziņš ir histēriski smējies, noklausoties Zatlera uzrunu tautai. Tad jau laikam arī to par Romas dedzinātāju noturējis:(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.06.2011. 10.54

    Es jau arī saku, ka tāda nav, bet paredzu, ka Bērziņš rādīs tautai, ka to tomēr meklē un sauks šādu nodarbi par ” smago prezidenta darbu” , kuru tagad viņam nākas veikt :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 04.06.2011. 11.07

    Piekrītu:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 04.06.2011. 16.47

    —-Riņķī apkārt
    – Loģiski, ka nekas nav par mentalitāti. Rietumu demokrātijas eksportētājiem un demokrātijas indeksa palielinātājiem jau tādas nianses neinteresē – viņiem savi mērķi un uzdevumi, kas ilgtermiņā jāisteno:
    ”(..)- Manuprāt, ļoti precīzi šo situāciju prognozē vēsturniece Ilga Kreituse, paužot, ka, iespējams, jau pastāv kāda slepena vienošanās par to, ka, piemēram, Vācija pārcels savus iedzīvotājus uz mūsu atbrīvoto zemi. Ir ļoti liels pamats domāt tieši tā.”
    Arnis Terzens: ‘Mēs esam tādi neērti Eiropai’; saruna ar Ritu Grāveri
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-mes-esam-tadi-neerti-eiropai-saruna-ar-ritu-graveri-fragmenti.d?id=35812901

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.06.2011. 23.12

    Paldies par interesantu saiti, var piekrist par tām Eiropas pārprastajām cilvēktiesībām uc, taču latviešiem nav izvēles.Bez Rietumu demokrātijas vairoga esam nolemti bojā ejai. Tas viss ir tik pašsaprotami, dzīvojot Krievijas pierobežā, ka ir neērti par to rakstīt, bet ko tur Kreituse filozofē, piedod, nekad šo sievieti neesmu ņēmis par pilnu :).
    Kas attiecas uz Rietumu demokrātiju, tad Rietumu sabiedrība pamazām attopas un atsakās no savām pārprastajām “jauno laiku” vērtībām. Viss pamazām atkal nostājas savās vietās. Migrantu pūļus, kuri atsakās iekļauties vietējā sabiedrībā, sūta atpakaļ uz etnisko dzimteni. Patiesībā būtu jāievieš Eiropā tāda kārtība – cīnīties par savām tām tiesībām, kuras skar nacionālo piederību uc līdzīgas lietas, indivīds ir tiesīgs tikai un vienīgi savā etniskajā dzimtenē :)Ja esi ieceļotājs, vai ieceļotāja atvase – lūdzu esi tik laipns un apzinies savu vietu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 05.06.2011. 16.42

    ——
    Tā filozofēšana/priekšstati par t.s. Rietumu vērtībām tiešām izsauc izbrīnu. Lūk, “Latvijas Literatūras gada balvas 2010″ ieguvējas dzejnieces Liānas Langas atziņa:”– Mēs esam pārdzīvojuši mežonīgā kapitālisma periodu, sociālpolitiskas sistēmas maiņu, un domāju, ka arī lielākā daļa rietumvalstu pilsoņu dzīvo pozīcijās “katrs par sevi”. Bet, ja gribam bērniem un mazbērniem labāku pasauli, būs jāatsakās no šādas pozīcijas un jāmeklē veidi, kā apvienot domas un darbus.”
    («Valoda jāmācās visu mūžu».04.06.2011.LA)
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=317556:lvaloda-jmcs-visu-mur&catid=87:aktuli&Itemid=202
    p.s.
    Jāatsakās no Rietumu vērtībās labākas pasaules labā?! Kas te tagadiņ’ notiekās – atkal sociālisma/sociāldemokrātu idejas tiks propagandētas?


    0
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.06.2011. 19.36

    Kopā būšana jau nav tikai – dzīvošana sādžā, komunalkā, kolhozā utt :) Par kopā būšanu bāza arī aiz restēm tajā pašā sociālismā, ar kuru Tu te nepārtraukti koķetē. Kopā būšana vispirms ir kopā domāšana, bet domāt kopā var tikai domu biedri. Runājot par kopā būšanu latviešu valodas kopšanas kontekstā, kas ir raksta galvenā tēma, dzejniece saka pavisam ko citu, pavisam pretēju tam, ko Tu no šitā tekstu centies izlobīt :) Šais teksts ir pilnīgi appolitsks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 06.06.2011. 17.00

    —–Riņķī apkārt
    – Loģiski domā, nekādas politikas, tikai faktu atzīšana –
    Māra Zālīte, dzejniece:”(.)Kultūrimperiālisms nāk arī no Rietumiem – vispirms jau no Holivudas. Citas tautas pret to jau sen cīnās, un labs piemērs šajā ziņā ir Kanāda, kas ļoti kopj savu nacionālo identitāti. Arī mums būtu jādomā, ko no viņiem mācīties. Vispirms tā ir kultūras politika, kas aizsargā nacionālās kultūras savdabību. Ja to atstāj pašplūsmā, ir maz izredžu, ka maza nācija varētu pilnvērtīgi izdzīvot…”
    (‘Jāizšķiras, vai gribam palikt latvieši’11.12.2010.LA.)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 06.06.2011. 17.03

    —–Riņķi apkārt
    Nekādas politikas, tikai faktu atzīšana –
    Sandra Veinberga, žurnāliste: ‘Brīvais tirgus devalvējis žurnālistikas kvalitāti’
    http://www.diena.lv/sabiedriba/veinberga-brivais-tirgus-devalvejis-zurnalistikas-kvalitati-760107?cp=3#comments

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 03.06.2011. 23.17

To apstiprina pat daļas politiķu neapmierinātība nevis par to, ka rosināta Saeimas atlaišana, bet gan par to, kad tas darīts, – esot bijusi jārosina jau 9.Saeimas atlaišana. Krīze ir ilgstoša. Valsts krīze! Der apstāties un padomāt.
——————–
Diemžēl neredzu nekāda pamata cerībām, ka nākošā Saeima varētu būtiski atšķirties no pašreizējās.
Kas apstāsies un padomās? Vēlētāji? AŠ2 un Lembergs? Saskaņas centrs? Ja nu pirmie kaut kā varbūt padomās kaut ko, tad otrie un trešie savu domāšanas un darīšanas stratēģiju jau ir pierādījuši- neko viņi nemainīs! Un vēlētāju domas, šķiet, nebūs viņiem iemesls kaut kā koriģēt savus plānus.

+6
-1
Atbildēt

0

Laura Avotiòa 03.06.2011. 23.15

Visai dīvaini ir valstī, kurā valda netaisnība runāt par “demokrātijas privatizāciju”, jo netaisnība un demokrātija ir nesavienojamas lietas. Tad, kā var piesavināties to, kas nav? Pat pret tiem trijiem “oligarhiem” notiek netaisnība, ja visus grēkus uzkrauj uz viņiem, lai gan sabiedrība lieliski zin, ka sociālā grupa, kuru materiālo labumu/bagātības iegūšana bijusi problemātiska, ir ievērojami lielāka. Katrs, kas ietekmējas no masu mēdijiem labi redz daudz bīstamāku sociālo slāni – ohlokrātu(demagogu) slāni, kas ik dienu manipulē/ietekmē sabiedrības apziņu.

+1
-8
Atbildēt

2

    oskaar > Laura Avotiòa 03.06.2011. 23.43

    Cinījamais! Vai esat dzirdējis kādu līdz šim pie varas esošo sakām, ka valstī valda netaisnība? Ka nebūtu demokrātijas?
    Droši vien taču Jūs esat pietiekoši gudrs, lai saprastu- ko nozīmē ” demokrātijas privatizācija”.
    Jūsu sarakstītais teikums “Pat pret tiem trijiem “oligarhiem” notiek netaisnība, ja visus grēkus uzkrauj uz viņiem, lai gan sabiedrība lieliski zin, ka sociālā grupa, kuru materiālo labumu/bagātības iegūšana bijusi problemātiska, ir ievērojami lielāka.” man šķiet vājprāta kalambūrs, kuru Jūs pats diezi vai spēsiet (un vēlēsities) izskaidrot.
    Jeb varbūt tomēr mēģināsiet ietērpt vidusmēra jeb pat zem tā (teiksim, manam) izpratnes līmenim izprotamā formā?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > Laura Avotiòa 04.06.2011. 01.46

    Nu ja- pieminot Ohlokrātus Jūs kaut kā piemirsāt uzskaitīt šobrīd iespaidīgākos. Droši vien Jums nesagādās grūtības tos uzskaitīt. :)
    Manuprāt- vai tik viens no iespaidīgākajiem šobrīd nav a/s ” Diena”? Bet var jau būt, ka es kļūdos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 03.06.2011. 21.54

—-
”Krīze ir ilgstoša. Valsts krīze ! Der apstāties un padomāt.” –
– Kāda krīze? Šodien jau Latvijas pret-krīzes ”eliksīrs” tiek propagandēts visā pasaulē kā brīnumlīdzeklis. Kungiem iesaku:
”Ministru prezidenta Valda Dombrovska (V) un starptautisku atzinību ieguvušā ekonomista Andera Aslunda grāmatā “Kā Latvija pārvarēja finanšu krīzi” (“How Latvia Came through the Financial Crises”) minēti deviņi padomi, ko citas valstis varētu mācīties no krīzes Latvijā, šodien (27.05.2011) grāmatas atklāšanā teica Aslunds. ”
http://www.financenet.lv/zinas/379228-dombrovska_gramata_devini_padomi_ko_macities_no_latvijas

+1
-5
Atbildēt

4

    buchamona > Signija Aizpuriete 04.06.2011. 10.52

    Patiesībā, ar šo komentu Tu ” atvēri” pats sevi :) Tikai nesaprotu mērķi. Tu te trenējies paradoksu mākslā, vai dzen pliku demagoģiju? Ja tomēr dzen to demagoģiju, tad uz tik pliku āķi diez vai kāds vēl ķeras :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 04.06.2011. 12.30

    Patiesībā, ar šo komentu Tu ” atvēri” pats sevi :)
    _____________________________________________________

    Presei palīdz dažādi blogeri, kuru apziņu no rīta līdz vakaram nomoka sorosisti, nacisti, pederasti, Salemas raganas, zviedru bankas, trockisti – zinovjevieši un zaļais pūķis
    http://bit.ly/kasElS

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    —–
    ”Grāmatu/rakstu lasījis neesmu, bet uzskatu, ka…..” – god.kungs un cien.kundze gan joprojām apliecina savu nemainīgo piegājienu ” a’la šarikovs”.
    Vajag pieaugt, vajag apjēgt reālijas, tad jau veiksmīgāk varēs savu ”misiju” izpildīt. Pamācieties no ‘Kurmīša/Mārča’, tas kungs jau labāk apjēdz notiekošo politisko spēlīti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Signija Aizpuriete 05.06.2011. 22.31

    lama
    paldies par saiti, izlasiju Ritas Nashenieces rakstu, specigi.
    pashlaik blogi Diena nav pieejami, spiezhot uz linkiem paradas uzraksts:
    Lapa nav atrasta
    Tam varētu būt vairāki iemesli:
    * – Dokuments ar norādīto adresi vairs nav pieejams;
    * – Kļūdaini norādīta saite.
    Atvainojamies par sagādātajām neērtībām

    +1
    0
    Atbildēt

    0

briede_karosta 03.06.2011. 21.53

Jā, daudzi tagad pa pilnu programmu klūp virsū Dombrovskim par to, ka viņa valdībai nākās pieņemt tādus nepopulārus lēmumus, bet aizmirst, kuri noveda šo valsti tik tālu, ka šādi lēmumi tagad ir nepieciešami… tā teikt – “ar gāzi grīdā iemaucām purvā”… tagad jākuļas laukā, viegli nav, bet to nedarot mēs vnk nogrimsim… ;)

+27
0
Atbildēt

18

    kreëstliv > briede_karosta 04.06.2011. 01.08

    Katra zina, ja Vienotiba tuprinas apriet TP un parejos oligarhus ka krizes izraisitajus, tad tas labi nebeigsies, tapat ka, ja savas partijas rindas nesaks tirit savlaicigi (taja skaita – no ielikteniem, un to ir pietiekami daudz). Latvija ir loti daudz nabadzigi cilveki, kam nav tik vienkarsi ar iztiku, tas bija neatbilstosi platities ar krizes parvaresanu, tas aizskara loti daudzus, jo vini bija tie, kas iznesa krizi uz saviem pleciem un vel arvien nes.
    Ja Vienotiba nenodrosinas kaut kadu tiesiskumu savas rindas, tad nekads lielais panakums velesanas nebus, bet, ja ta notiks, tad pavers durvis prettiesiskumam.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > briede_karosta 04.06.2011. 01.11

    Bija domats prettiesiskumam valsts limeni. Viniem ir jaizdara lemums par labu ambicijam vai par labu valstij. Kampars nevar but ekonomikas ministrs, tapat ka cilveki bez darba pieredzes nevar but valsts sekretari, tas pats attiecas uz pelekajiem kardinaliem Jaunupiem, kam vispar nevajadzetu radities tuvuma valdibas darbam. Ja bus par labu ambicijam un prettiesiskumam pasu rindas, tad velak nav ko brinities, diemzel tada gadijuma ar to Vienotiba ari ieies vesture.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > briede_karosta 04.06.2011. 09.09

    man patīk, ka pa nakti econ salikti tik daudz mīnusi. Tas pierāda tikai to – Vienotības faniem nepatīk, ja kāds norāda uz traipiem viņu gaišzaļajā ancukā

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > briede_karosta 04.06.2011. 12.51

    Man ari mazliet parsteidz tik daudz minusu, bet tas neko nemainis taja, ko uzrakstiju – ja Vienotiba ta turpinas, tad tikai ar baidisanu, ka, redz, oligarhi naks pie varas, neko nepanaks. Jo ari man patiesam ir apnikusi ta nepartraukta noradisana uz TP ka krizes izraisitaju, lai gan vini par to tiks soditi ne tikai ar velesanu rezultatu, bet ari tiesiski, jo ticu, ka KNAB izdosies.

    Visadi citadi – vai valsts sekretari var but cilveki bez normalas izglitibas (pasi tacu LU ekonomikas izglitibu sauc par absoluto nelikvidu, ko apliecina ari tie vaciesu studenti, kas sacela traci) un vispar bez darba pieredzes, pazistu vairakus ar loti labu arzemes iegutu izglitibu un pieredzi arvalstu uznemumos, kas so amatu konkursa kartiba varetu uznemties, tas pats attiecas uz ekonomikas ministru, kas pienem anonimas investcijas un ir arkartigi neizglitots (interesanti, kadu prieksstatu pats rada jauniesiem – nevajag ne izglitibu, ne ipasu censanos, pietiek but partija – ka jau pieradija pedeja laika sociologiskas aptaujas) sim amatam, vai tas ir normali? Vai Bendrates lieta nav saistita ar to pasu korupciju, par ko Vienotiba tik loti uzstajas? Un par Jaunupu labak vispar neizteikties, atradies te septesanas organizators.

    Un, jaa – taa ir taisniba, Vienotibai ir iespeja ieiet vesture ar to, ka paklauj so valsti lielakam prettiesiskumam un emigracijai utt., ja neattira savas rindas, jo sis neattirisanas del sanems ne tika daudz balsu, cik sanemtu preteja gadijuma.

    Minusinus (bez ta, ka kads pamato, kadel tad ir ielikusi minusinu) tulkoju ka atsevisku Vienotibas ieliktenu nepatiku pret manis rakstito, jo no valsts parvaldes dzirdams, ka si partija ar nepotismu ir arkartigi aizravusies. Vel viena lieta – Vienotiba tiesam nekad nav pateikusies cilvekiem par vinu upuriem krizes laika, bet nepartraukti akcentejusi to, ka sie, redz, starptautiski atziti krizes menedzeri un vel kas ne. Un ar to vien varetu zaudet balsis starp tiem, kas visa si del cietusi, jo vienkarsi nozime, ka Vienotiba ir loti augstpratiga un ir svariga arvalstu atziniba, nevis cilveki.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > briede_karosta 04.06.2011. 13.09

    Tas, kas ir jadara, ir jaiet ar tadu ka pozitivu zinu, nevis baidisanu. Vai kadam vel saubas, ka cilveki tik stulbi, ka viniem jasaka, ko tie oligarhi ir sadarijusi. Cilveki pasi spej spriest, tie, kas to nespej, sadu baidisanu medz uztvert ka sazverestibas teoriju – sorositi utt. Visi tacu pamanijusi, ka komentaru vide atkal baiditaji ar sorositiem ir sarosijusies, tadel Vienotibai ir jaskaidro, ko dara, un ka to dara cilveku laba un skaidri japarada, ka var sodit ari savas partijas biedrus par principu neieverosanu.

    Un vel viena lieta – beidzot ir jaizdara ta izvele – vai ir jaturpina baidit ar saukliem “krievi nak” vai ari PS japievienojas VL.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > briede_karosta 04.06.2011. 15.19

    Aizmirsu pajautat vienu lietu minusu licejiem – vai ta nav taisniba, ka Jaunups, slepjoties aiz bernu sporta, finanse basketbola komandu savai izklaidei, taja skaita – sacensoties ar zinamo personazu Lembergu, kas to pasu dara par nezinamas izcelsmes naudu, bez tam sacensoties burtiska izpratne (vel nesen komentaros lasiju, ka kads sumejas par to, ka Vienotibas parstavji bija pirecajusies par it ka Jaunupa panakumu cina ar Lembergu (viena basketbola komanda uzvareja otru)). Tas gan ir kaut ka ciniski un minusu liksana taja neko nemainis, jo so naudu vareja izteret bernu tiesam atbalstam – ja slimi bezdarbnieki neiet pie arsta (CSP sis nedelas dati), jo nav naudas, kada parlieciba, ka vini savus bernus ved pie arsta, nevis nodarbojas ar arstesanu majas.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > briede_karosta 05.06.2011. 08.10

    Es Econ ieliku lielu plusu, un, pa lielam, visam viņa teiktajam piekrītu.
    Izskatās, dažiem V atbalstītājiem pie mīt zināms nekritisks fanātisms, nespēja atzīt savas kļūdas, un sava pareizuma un nekļūdīguma apziņa kā aksioma.
    Sekas tam var būt ļoti bēdīgas, pirmkārt jau, pašai V, bet, arī valstij, ja V pat vēl tagad to nav sapratusi, tad kam vēl ir jānotiek?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilva > briede_karosta 05.06.2011. 10.56

    pilnībā pievienojos gan econ, gan dzerim

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > briede_karosta 05.06.2011. 13.03

    to krabis
    Atturies gan, jo dzēri un econ kopā ar SC saspers zibens. Tāda naida izpausmes uz latviešu zemes Dievs apturēs

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > briede_karosta 05.06.2011. 13.54

    To ombros

    Par ko tad interesanti saspers? Man ne ipasi lielas problemas stradat visas Eiropas lielajas ekonomikas, tadel ari saspersana (laikam nozime visu oligarhu paliksana pie varas) personigas labklajibas limeni diezin vai ta satrauc, cik daudz satrauc valsts nakotne.

    Par to, kas uzrakstits – nenemu atpakal nevienu savu uzrakstito vardu. Naida izpausmes? :) Tas nav naida izpausmes, ta ir realitate, jo ari Vienotiba tika atlaista kopa ar Saeimu. Un tiesi ta to ari pati uztvera uzreiz pec atlaisanas – to vareja lasit vinu sejas. Dala Zatlera runas bija viennozimigi versta ari uz pasu Vienotibu.

    Liekulibai te isti nav vietas, piemeram, manis uzrakstita nodevesanu par naidu, jo tas mazliet atgadina Lemberga sorositu meklejumus. Var sanakt nepatikami parsteigumi Saeimas velesanas.

    SC visdrizak sanems daudz balsu un, jo lielaka Vienotibas vienaldziba par nekartibam savas rindas, jo vairak.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > briede_karosta 05.06.2011. 20.49

    Par nožēlu, nākamajā Saeimā, visdrīzāk, visvairāk pārstāvēti būs SC un ZZS, kas arī veidos valdību.
    Un tas ir tikai pateicoties V netālredzīgai politikai – iet kopā ar Lembergu, un ignorēt SC.
    Apmēram tādas bēdīgas beigas šādai V rīcībai varēja paredzēt jau tad, kad PS spārns cēla milzīgus iebildumus pret koalīciju ar SC, un pārējie tam piekrita.
    PS, visdrīzāk, apvienosies ar VL, jo šis te spārns, nešaubīgi, arī dabūs vairāk balsis, bet, visdrīzāk, kopā ar V atliekām pasēdēs opozīcijā.
    V palaiga garām vēsturisku momentu izveidot koalīciju, kurā oligarhi nespēlētu vadošo lomu, izveidot stabilu valdību, un iegrūda SC oligarhu apkampienos
    Negribēdama sakompromitēt sevi sadarbojoties ar SC, galīgi sakompromitējusi sevi sadarbojoties ar Lembergu, kurš beigās tāpat to “uzmeta”, dīvaini, ka V cerēja, ka tas nenotiks,jo Lembergs spēlējās ar V kā kaķis ar peli.
    SC ir slikts, bet, tā rīcība ir saprotama – tas atbalstīs tos, kuriem nav pretenzijas iet ar to valdībā, atzīst SC publiski okupāciju, vai neatzīst.
    Neliela cerība, ja Zatlers ko izveido, bet, maza, jo tā jau savāks, pārsvarā, V bijušo elektorātu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    atispraulins > briede_karosta 05.06.2011. 22.57

    Džeri, beidz tak cepties par to SC… tāpat ko tur vairs līdzēt. Lembis acīmredzami ir apsolījis Urbim vietu koalīcijā, apmaiņā pret balsīm par Bērziņu (kurš eventuāli šo koalīciju nodrošinās). Šahs un mats.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > briede_karosta 05.06.2011. 23.22

    “PS, visdrīzāk, apvienosies ar VL”
    Vai esi pārliecināts, ka Ēlertes grupa – arī?
    Es par to nebūtu droša.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > briede_karosta 05.06.2011. 23.45

    Suns -Pareizi, šahs un mats V.
    To, kas bija uzreiz jāizdara tai, to V atļāva izdarīt Lembergam – dabūt savā pusē spēku, kam ir zelta akcija.
    Taisnība jau ir, moments nokavēts, ko vairs cepties.

    Betija – es vispār nesaprotu, kāpēc tā Ēlertes grupa pievienojas PS, nevis JL.
    Manuprāt, PS radikālais spārns daudz tuvāks VL, protams, bez tās homo u.c. fobijām , kas tur daudziem piemīt.
    Vispār, tas projekts apvienot tās trīs partijas, manuprāt, izgāzies, tam vairs nav nekādas perspektīvas.
    Izrādījies praktiski darboties nespējīgs, izņemot Dombrovski un vēl pāris cilvēku, kas visu to vezumu kaut kā vilka.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > briede_karosta 06.06.2011. 00.55

    “es vispār nesaprotu, kāpēc tā Ēlertes grupa pievienojas PS”
    Domāju – lai atšķaidītu to radikālismu. Arī ministru vietas un citi amati…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    atispraulins > briede_karosta 06.06.2011. 01.05

    Man ir tāda smaga aizdoma, ka neviens nekam nepievienosies, un V paliks tāda, kā ir. Diemžēl. Labi zināms, ka visas olas vienā grozā likt nav prāta darbs. Nav grūti iedomāties cilvēkus, kuri nepiedalās vēlēšanās, jo “nav par ko balsot” (reāli). Ja paskatāmies, tad latviešiem pašlaik ir tikai divas sakarīgas izvēles – V un VL. Krievu vēlētājam pat vienas īsti nav.

    Vispār es nevaru vien sagaidīt, kad izbeigsies šīs stulbais dalījums starp latviešiem un krieviem, un mums būs “normālas” partijas. Starp citu, mani krievvalodīgie kolēģi tāpat.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > briede_karosta 06.06.2011. 10.34

    Dzeris jau atkal par SC. Nav brīnums, ka aizmirsis, kas noraidīja kopā strādāšanu Rīgas domē, bet aizmirst nupat notikušo balsojumu par Bērziņu…???
    Dzeri, ar ko tu atšķiries no Lemberga vēlētāja?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > briede_karosta 06.06.2011. 12.53

    to Econ
    SC elektorāts ir konstants lielums, tie kas zvēriski nīst Latviju un latviešus un citas civilizētas tautas. No kurienes viņiem uzradīsies papildspēki?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Imis 03.06.2011. 21.51

Es,personigi ari domaju,ka atlaizot Saeimu, amata nevar palikt prezidents,kuru ievelejusi Saeima,kurai tauta ir izteikusi neuzticibu…

+22
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Imis 03.06.2011. 22.41

    —–
    Manuprāt, doma pareizajā virzienā. Esi domājis par atlaišanas iemesliem,kārtību un laiku? Sasteigt nevajadzētu, jo priekšā vēl pamatīga budžeta griešana, aizdevuma parāda atdošana,u.tt.u.tmj – ‘oi,māmiņ, nebēdā, – par maz neliksies. Pēc karstās vasaras sekos ”jautrs” rudenis, tad barga ziema, tad…..atkal pārmaiņām bagātais maijs?
    p.s.
    Papildus info:”(..)ZZS arī ir ieņēmuši visai populistisku pozīciju strukturālo reformu jautājumā, un tas ir ļoti riskanti. Šī pozīcija ir simpātiska lielai vēlētāju daļai, taču tikai līdz tam brīdim, kamēr nenotiks finansiāls krahs. Tad var iznākt kā trekno gadu arhitektiem – var nonākt politikas aizkrāsnē.”
    http://zinas.nra.lv/latvija/politika/42204-intervija-ar-sandru-kalnieti-nenoversami-eiropas-saliedesanas-un-reformas-latvija.htm

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kasparslore1 > Imis 04.06.2011. 00.06

    Gluži manas domas – ja tauta atlaiž Saeimu, tad kāda var būt uzticība šīs Saeimas ievēlētajam prezidentam, it sevišķi, ja to ievēlējusi Saeima, kurai jau izteikta neuzticība ?

    Bet, ja gadijumā, kas ir maz ticams, tauta tomēr neatlaiž Saeimu, tad prezidents skaitās atlaists sakaņā ar Satversmes 50. pantu:

    “Ja tautas nobalsošanā vairāk nekā puse no nodotām balsīm izsakās pret Saeimas atlaišanu, tad Valsts Prezidents uzskatāms par atlaistu un Saeima ievēlē jaunu Valsts Prezidentu uz atlaistā Prezidenta atlikušo pilnvaru laiku.”

    Un šajā pantā runa ir tikai par esošo, bet nevis kādu iepriekšējo Valsts Prezidentu.

    Tā kā AB nav variantu – viņš var būt par VP v.i. tikai līdz 23. jūlijam.

    Izskatā, ka “lielie puikas” veco zēnu šoreiz būs uzmetuši. Bet cerams, ka viņš to neņems ļaunā un tāpēc no zvēresta nodošanas neatteiksies…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > Imis 05.06.2011. 14.05

    Paturpinot Tavu (un ne tikai Tavu) loģiku varētu cerēt, ka, ja tauta ir tik ļoti vīlusies šajā Saeimā, tad jaunajai Saeimai būtu jābūt radikāli savādākai, labākai. Ja tā notiktu, tad taču tai nebūtu nekādu problēmu ar 66% balsu patriekt Bērziņu ar visām viņa parpalām vēl līdz Jaunajam gadam, vai ne? Bet vai ir lielas cerības, ka rudenī tauta savēlēs ko jēdzīgāku? Laikam ka ne. Varbūt tāpēc labāk, lai pagādām ir šāds “mazāk leģitīms” prezidents, nekā ja tādu Bērziņu ievēlētu jaunā Saeima? Viennozīmīgas atbildes nav, jo grūti tomēr prognozēt kā viss kopumā attīstīsies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 03.06.2011. 21.07

Lielākā nelaime jau tā, ka tā motivācija balsot par Saeimas atlaišanu ir katram sava.
Daļa neapmierināta ar oligharhu diktātu, korupciju, tiesiskuma graušanu.
Otrai daļai tas viss maz intersē, tā ir neapmierināta ar ekonomisko situāciju, pie kam vaino tanī nevis īstos vainīgos – tos pašus oligarhus un tiem piederošās partijas, kuras te izveidojušas “brālēnu” ekonomiku un totāli korumpētu valsti, bet gan tos, kas cīnās ar sekām, kā nu prot, un kā tiem ļauj tie paši oligarhi.
Vispār grūti iedomāties, kam vēl jānotiek, lai cilvēki saprastu, ka nevajag balsot par ZZS, par mums jau smejās Lietuvā un Igaunijā, bet, šī elektorāta vērtību sistēma, motivācija, domu gājiens ir kaut kas ierindas prātam neaptverams.
Vismaz, ir cerība, ka PLL netiks, un arī vēl nevar zināt.

+27
-1
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > mary75 03.06.2011. 21.55

    Ir cerība – ja nebūs labāk, tad būs vismaz savādāk (vietu sadalījums Saeimā)? Man gan skolā mācīja, ka ‘summa nemainās, ja saskaitāmos maina vietām’.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ArmL > mary75 03.06.2011. 23.53

    Ekonomiskā situācija un tiesiskums ir saistītas lietas. Kādā pētījumā tika konstatēts, ka Latvijā lielāki riski ekonomikā ir no korupcijas puses, kā globalās ekonomiskās krīzes (ja nemaldos, arī Itālijā bij līdzīgi).
    “Demokrātijas privatizācija”, iespējams, nav pats veiksmīgākais izteiciens. Jautājuma būtība ir tāda pati kā Ēģiptē u.c. – tā ir patiesās demokrātijas sadursme ar fiktīvo demokrātiju.

    P.S.
    Starp citu ir valstis, kur ekonomiskās krīzes risinājuma meklējumi tika sākti ar vārdiem “Lai paliktu dzīvi mūsu sapņi”, “Lai mēs saglabātu savu labklājību”.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 04.06.2011. 10.00

    Tas ir skaidrs, bet, trakākais, ka vairākums Latvijas vēlētāju to nesaprot un domā, ka ekonomika, tiesiskums un godīga politika ir savstarpēji nesaistīti jēdzieni,un vajag “saimnieku”, tādu Lembega tipa, ka, redz, “sakārtojis” vienu mazpilsētu, tāpēc nu tik nāks un sakārtos valsti, bet tiesiskums un godīga politika tiem vispār nešķiet svarīgi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 05.06.2011. 13.40

    Lemberga “kontingents” manuprāt ir t.s. “sovoki”. Ja kāds nezina – “sovok” ir žargons no krievu val. – sovetskij. Tātad tie ir mazizglītoti ļaudis ar saglabājušos komunistisko mentalitāti, bet šajā gadījumā arī “nacionāli domājoši”. Viņu radniecīgās dvēseles visvairāk ir SC, kas principā ir tādi paši ar to vienu atšķirību, ka tiem raksturīga ir impēriskā nostalģija. Šis ļaužu kopums nav nekādi ietekmējams, nekas viņus nevar pārliecināt, ka, ja ne Lembergs un viņam līdzīgie, tad pie viņu pensijas būtu kāds simtiņš vairāk, mazbērni nebūtu tik lielā skatā “stroikā ar skatu uz Temzu” un, ka galu galā arī lauki nebūtu palikuši tik tukši. Nekādi argumenti uz šiem ļaudīm neiedarbojas. Skarbi, bet ir jāgaida, kad tie aizies “dabīgā ceļā”. Pagaidām Lembergam ir nodrošināti 20%, lai ko viņš darītu vai nedarītu. Pat viņa nonākšana aiz restēm diez vai ko mainītu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > mary75 06.06.2011. 06.40

    Balsošana par ZZS , protams, šokē, bet vai nav tā, ka tomēr liela daļa ZZS elektorāta ir apmierināti ar tādu politiku, jo saņem ES subsīdijas un visādus atbalsta maksājumus, pie kuru sadales lielākā noteikšana ZZS? Lauksaimniecībā taču tiek gāzta iekšā milzu nauda, ap 40% kopējā ES budžeta. Tur arī simtiem falšās par ES naudu uzceltās viesu mājas, diskotēkas parastajos ciematos un taml. Baidos, ka tieši tā, jo nevar būt, ka cilvēki ir tik stulbi!! Bet, ja atlec kāds labums, tad tas visu izskaidro. Mums tak par pārējo nospļauties, ka tik man nāk “piķis”!
    Vajadzētu riktīgi papētīt tās lauku naudas ceļus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 06.06.2011. 08.42

    neitro:
    Daļa tādi ir, bet noteikti ne lielākā. Viņus vēl var saprast un attaisnot. Mentāli vesels cilvēks taču nav pats sev ienaidnieks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam