1:1 oligarhu labā

122

Komentāri (122)

Oba Osazuwa 14.09.2022. 02.15

Es nekad nedomāju, ka publicēšu šo ziņojumu. Notika liela lieta, kas mainīja manu pasauli. Saņēmu kredītu, veiksmīgi nomaksāju parādus. dzīve šobrīd jūtas labi. Es biju parādā, man steidzami vajadzēja naudu. Vairāki tiešsaistes uzņēmumi, ar kuriem sazinājos, nevarēja man piedāvāt naudu, jo nevarēju samaksāt apstrādes maksu. mana draudzene Emīlija mani atsauca uz [email protected], es pieteicos un parakstīju viņu līgumu ar advokātu. ja jums ir nepieciešams godīgs uzņēmums, kuram varat uzticēties, lai pieteiktos kredītam, ļoti iesaku sazināties ar [email protected]

0
0
Atbildēt

0

Dace Vakermane 05.06.2011. 20.16

Hei! Gribēju lūgt atbalstīt ne tikai Latvijas politiku, bet arī studentu jauno realitātes šovu “Māceklis”. Tev tikai jāuzklikšķina uz linka!
http://www.rupori.blogspot.com/

0
-1
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 05.06.2011. 05.52

kurmītim.
“kas jādara, lai bērziņš 8.jūlijā naatceltu Zatlera rīkojumu+++ A kamdēļ gan lai viņš to darītu ?? Kaut vienu iemeslu nosauc! VISĀM partijām, izņemot jenotību ir kā medusmaize šīs Saeimas atlaišana…”
1. neredzu pamatojumu apgalvojumam, ka VISĀM (lasu – SC, PLL, zemniekiem) partijām tas būtu izdevīgi. drīzāk – pārmēru rikanti. Ja tā nebūtu, Saeima pati sevi var atlaist ar 2/3 balsu (VISĀM partijām kopā šo balsu pietiek) un vēlēšanās “paņemt” vairāk. Taču šamie to nedara, jo drošāk ir kā šobrīd! (par Lembergu pat nerunājot – tam vispār izgadījusies “zelta karte”).
no teiktā – 2. A.Bērziņš ir kauls no kaula un asins no asins “savējais” un domā tajās pat kategorijās kā VISAS partijas. Lai saglabātu esošo status quo, viņam tas pat JĀDARA!
P.S. jūsu pastāvīgi lietotais apzīmējums “jenotība”, liek domāt, ka vēlamais tiek uzdots par esošo.

0
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 04.06.2011. 09.35

Balsošanas pirmā kārta uzrādīja aizklātas balsošanas nepilnību – Kravcovam bija jāiet kabīnē bez tulka.

0
0
Atbildēt

0

Nadja Jansone 03.06.2011. 22.34

1:1? atkarīgs, no kura brīža sākam skaitīt. gan jau beigās sanāktu, ka oligarhu pretinieki sen ir krietni astē ar kādiem n miljardiem pret 5 vai 10.

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 03.06.2011. 22.02

Es nesaprotu vienu lietu- kā var iestājas par Vienotību un reizē “sists” pa tās pr-sēdi-“galvu”… vai tā var kādu balsi piedabūt , vai tieši otrādi – kādu atbaidīt?
Pēc loģikas – kāds pr-sēdis, tāda apvienība…(?)
Pievienojos T.S. aicinājumam – jāsāk būtu filtrēt bazars…vismaz līdz rudenim. Uz to arī aicinu.

/Sandra ar Ivaru sēž Briselē, uz viņiem tas neattiecas…/

+1
-2
Atbildēt

2

Pauls Puķītis 03.06.2011. 21.29

A.Z. 08:21

Āboltiņa Repšes lolojumu ir nolaidusi līdz kliņķim.
=========
Lej ar mēru!
Citādi Tev sanāk kā Ceplim – jaunais virsnieks nolaidis plaukstošu uzņēmumu.

“Nolaišana līdz kliņķim” sākās ar Sandriņas uzņemšanu JL . Tā bija E.Repšes kļūda. Baldzēnu mēs “nobloķējām”, bet ar Sandriņu nebija tik vienkārši…
Neba jau te Tev kāds klāstīs patiesību, bet pie vakardienas raksta Jani(m)s komentāra bija daudz “+”

+1
-3
Atbildēt

0

Sandra Vētra 03.06.2011. 19.10

Aivars Ozoliņš: Zatlers visur

Aivars Ozoliņš, 2007. gada 31. augusts 00:00

Diemžēl Zatlera pēdējā laika hiperaktivitātē pazūd prioritātes, bet viņa runātajam trūkst satura vai pat ir anekdotiska pieskaņa.

Nu, it kā skaidri liek saprast un deklarē, ka svarīgākais ir izglītība, taču, vaicāts, ko pats šogad vēlētos jaunu iemācīties, prezidents atbild, ka tādu lietu neesot, viņš gribētu tikai “saprast izglītības sistēmu Latvijā”.

Nu, it kā vēlētos sakārtot veselības aprūpi, taču paša gadu gadiem ņemto “aplokšņu” izskaušanai vajadzēšot vēl veselus četrus gadus, turklāt — ja būšot “politiskā griba”.

Bet veselības sistēmas finansēšanas modeli nezin kāpēc apspriež ar Valsts ieņēmumu dienestu, kas viņam pašam palīdzēja izkārtot “likumīgu” nodokļu nemaksāšanas “modeli”. Un kādēļ valsts galvam regulāri jātiekas ar Rīgas pašvaldības vadītāju?

Var jau saprast, ka prezidentam ir “bažas — vakari lielpilsētā”. Proti, ceļu satiksmes negadījumi, spēļu zāles un narkotikas — “tās ir ēnas puses, kas uzrunā mani kā tēvu”.

Vai mērs un dakteris Birks, kas diezin vai reizi mēnesī par šīm ēnām runā ar iekšlietu ministru, turpmāk būs Zatlera psihoterapeits?

+1
-1
Atbildēt

0

Sandra Vētra 03.06.2011. 19.06

Īsa gan tā atmiņa. Lūk, ko 2007. gadā rakstīja starptautiskā prese:

International Herald Tribune: prezidents, ķirurgs un nereģistrētu maksājumu ņēmējs

Laikraksts International Herald Tribune ziņo, ka Latvijā par prezidentu ievēlēts ķirurgs bez politiskās pieredzes, toties plaši pazīstams ar skaidras naudas maksājumu pieņemšanu no pacientiem. IHT norāda, ka nereģistrētu maksājumu pieņemšana ir izplatīta prakse bijušajās PSRS valstīs.

Vācu avīze: Zatleru izvirzīja “politiskā banda”

Vācu avīze Frankturter Allgemeine Zeitung, aprakstot Valda Zatlera ievēlēšanu amatā, lieto visai spilgtus epitetus, sakot, ka jaunais prezidents izvēlēts šaurā lokā, ko Rīgā dēvē par “politisko bandu.”

FAZ pirmās Valda Zatlera uzstāšanās novērtēja kā “lempīgas” un uzsvēra, ka jaunais prezidents pats neatceras cik naudas viņš ir saņēmis aploksnēs. Zatlera pieņemto maksājumu un nenomaksāto nodokļu lietu FAZ dēvē par “afēru.”

0
-2
Atbildēt

0

dagne7 03.06.2011. 17.57

Es ceru, ka vakardienas ļoti daudzu cilvēku vilšanās un bezspēcības sajūta līdz rudens vēlēšanām nepazudīs, bet materializēsies papildus balsīs V vai VL.

+1
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dagne7 03.06.2011. 18.08


    Noteikti ‘materializēsies’, tikai lai šīs partijas startē vienā apvienībā – kā vienots spēks.
    Bet vai pastāvot esošajiem ‘spēles noteikumiem’/vēlēšanu kārtībai šīs partijas spēs iegūt 51 procentu balsu?
    Tālavs Jundzis, jurists:”Manuprāt, jāmaina vēlēšanu sistēma. Es uzskatu, ka pārejas periodos vienīgais risinājums ir mažoritārā sistēma.(..)
    Tagad visi var taisnoties, ka viņiem nav bijuši 50 procenti. Un nākamreiz atkal nevienam nebūs puse parlamentā, jo proporcionālā vēlēšanu sistēma pēc definīcijas nevar dot kādam vairākumu parlamentā.”
    (‘Lai vēsture par viņiem uzzinātu’.16.04.2010.LA.)
    – Kam pie esošajiem ‘spēles noteikumiem’, kad pat prezidentu neievēlē tauta – bija, ir un būs vairāk par 50 procentiem – pēc vakardienas ir skaidrs?!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Laumiņa 03.06.2011. 16.47

Ir nepieciešama politiska platforma, kura spētu piesaistīt demokrātiskos rietumnieciski domājošos krievus, kuri vai nu ignorē vēlēšanas vai arī balso par SC, jo nav citas izvēles, jo, saprotams, viņus baida latviešu partiju nacionālistiskie lozungi un izteikumi, un ne tikai no VL puses.. Īstenībā viņi ir iedzīti stūrī. Vajag dot viņiem izvēles iespējas piedalīties politisko procesu veidošanā, un nevajag baidīt ar piespiedu valodas mācīšanu jau no dzemdību nama, viņi prot, un ne tikai latviešu. Es protams nerunāju par SC esošajiem esseriem, boļševikiem un vareno bunda frakciju. Vajag runāt ar tiem krieviem, kuri nav jāpazemo ar kaut kādu “sarkano līniju ” vilkšanu, kuri saprot, kur un kāpēc atrodas.

+2
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Laumiņa 03.06.2011. 18.00

    —–
    Kas ta apjēdz notikušo? Nesen atmoda, dziesmotā revolūcija, barikādes – šodien oligarhi pārņem varu? Domburšovs, Pietiek.com. u.c. brīvās preses, TV žurnālistu, kā arī interneta sociālo vietņu ‘čivinātāju’ oligarhu fenomena skaidrojošie raksti/komentāri pieaug lavīnveidīgi – , taču ol’karavāna dodas tālāk’.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

lindapastare 03.06.2011. 16.17

Latvijas atkarības reitings paaugstināts no AAA uz AAAA.

+2
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > lindapastare 03.06.2011. 18.20

    ——-
    1993.g.6.jūlijs – tā ir diena, ko var uzskatīt par oligarhu 2011.g.2.jūnijā sasniegtā triumfa ‘atskaites punktu’. Atgādināšu – tai dienā 5.Saeimas pirmajā plenārsēdē deputāti netikai nobalsoja, bet arī ar parakstu apliecināja par 1922.g. LR Satversmes atjaunošanu pilnā apmērā.
    Un, te nu mēs esam – ar izbrīnu pilnām sejām, ar dūrīšu vicināšanu un šoviem ‘a la SouthPark’. Prātiņ, nāc pie demokrātiem ”tusētājiem” !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Rutiņa 03.06.2011. 15.52

1:1 IR NEIZŠĶIRTS nevis viena vai otra labā!!!! DDDD

+1
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Rutiņa 03.06.2011. 17.44

    —–
    Viss pareizi.Droši vien neesi vēl lasījis par akciju ”Oligarhu kapusvētki” ? Process turpinās – ūdens uz oligarhu dzirnām tiek liets bez apstājas. Reālā demokrātija rullē tālāk….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

karlis_zenfs 03.06.2011. 14.54

Manuprāt, ir taisni labi, ka Zatleru neievēlēja, jo tagad ir reāla iespēja mainīt Saeimas spēku samēru. Zatlers nodibinās jaunu partiju, piemēram, Tautas vara, un ap to sapulcēsies daudz cilvēku. Savukārt katram normālam cilvēkam aktīvi jāiesaistās vēlēšanu procesā un saviem radiem, draugiem jāieskaidro, kāpēc nedrīkst balsot par SC, ZZS, PLL. Un tādā veidā savāksim nepieciešamo balsu skaitu, lai pie varas nāktu tikai viena partija. Bet Vienotībai nav nekādas jēgas, tur ir 3 partijas, kas savā starpā nesatiek. Tātad daļa varētu pāriet pie Tautas varas partijas. Un nevajadzēs nekādus miljonus vēlēšanu procesam. bet ja tauta grib mūžīgi ciest un dzīvot nabadzībā, tad jau SC, ZZS, PLL ir vislabākās, kas to nodrošinās.

+1
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 03.06.2011. 14.12

Lidz sim gan uz lugumiem paplasinat balsosanas iespejas arvalstis un ieviest e-balsosanu biezak dzirdeta atbilde ir “pasi aizbraucat, pasi vainigi”…
——————————————–
Tur kādai nvo vajadzētu paplosīties.

+3
0
Atbildēt

0

Agnese Cimuška 03.06.2011. 14.08

Pēc grandiozās eiforijas un pēkšņo vilšanos ,būtu labi steidzīgā kārta plašām tautas masām redzēt ,dzirdēt Gudrās Galvas .Arī Radošie vai cien. Stradiņa kungs ,u.c. ,kas uzmundrinātu cilvēkus ,spēcinātu ticībā.Jo sācies lielais gānīšanas laiks ,kurš kuru ,tak vēlēšanu cīņa sākusies.Sāk jau nelabi kļūt no naida ,arī TV ekrānos redzētās drūmās sejas .Par ko priecāties nav ,bet cerība jābūt!!!
!

+4
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Agnese Cimuška 03.06.2011. 14.18

    ..būtu labi steidzīgā kārta plašām tautas masām redzēt ,dzirdēt Gudrās Galvas .Arī Radošie…..
    _________________________________________________
    Būtu.

    Ja tā sauktie viedokļu līderi turpinās klusēt vai atrunāties par šmucīgo politiku- drīz izrādīsies,ka tautai vairs tādu viedokļu līderu nav. Tad par tādu var kļūt kāds Lukašenkoveidīgs tipāžs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

jessdrthomas 03.06.2011. 12.34

Runājot par mafijas metodēm un atriebību – vairumam jau aizmirsusies LZS ekonomikas ministra Strujēviča padomnieka Anda Bumbiera mīkalinā “izkrišana pa balkonu” vai Ata Sausnīša, tolaik premjera Šķēles padomnieka, fiziskas izrēķināšanās draudi Latvenergo vadītājam Ginteram, kurš pārbijies aizskrēja sūdzēties pie VVF ar Sausnīša draudu ierakstiem. Šai “mati saslējās stāvus”, bet beigās lietu no prokuratūras cietušais atsauca un izmeklētāji “tur neko nevarēja darīt”, “tāds ir likums”.

Vēl arī Jaunaksnes sarunu noklausīšanās lietu figuranti, kas “neko nevar atcerēties”, Šķēles digitalizācijas lietas liecinieks, kurš “sajūk prātā”, vai Lemberga stipendiātu liecinieki, kas no mafijas atmaksas nevar paglābties pat ne tālajā Paragvajā.

Bet publiskajās debatēs – nostādam priekšā zvēru draugu Līdaku, Kuldīgas šahisti, jauno tēti Šleseru, kura ģimenes mieru un laimi grib izpostīt KNAB nelieši, tostarp Mākoņtēva rūpju rūpe – protams, demogrāfija un demogrāfija vien, bet Lembim jāsvec Ventspils mazie dzidātāji.

“Kas par saimnieku, kas par vīru! Kāda izskatās Ventspils!” nospriež elektorāts un dodas vēlēt jauno Saeimu.

+26
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > jessdrthomas 03.06.2011. 13.00

    —–
    Tāda ir reālā demokrātija. Nevar vairs elektorātu tikai ar skaistiem vārdiem apvārdot, tagad arī kādi reāli darbi jāparāda!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 03.06.2011. 11.31

liela nozīme būs tam kā reaģēs zzs vēlētājs. tiem lauku zemniekiem ir jāatver acis un jānostāda fakta priekšā – zzs labprātāk strādā un strādās kopā ar krieviem no saskaņas centra, nevis v.

+5
0
Atbildēt

2

    Roberts Gūtšmits > Uldis Kaldre 03.06.2011. 12.04

    >> http://www.auramuzika.com
    Aha, aha. Un kurš ta tiem zemniekiem tās „acis vērs” ? ozoliņtipa jenotības propagandisti? TV pirmā kanāla masu dezinformatori? Letas ziņu falsifkatori ar JL biedra karti kabatā?
    A tu gadījumā neesi kaut ko sajaucis? Zemnieku elektorāts NAV jenotu lumpenizētais, primitīvais un tik viegli manipulējamais pūlis, ko varējām vērot vakar. Tie ir cilvēki, kuri turas vairāk pie zemes, un tos ar tādiem lētiem saukļiem kā ozliņa „atdodiet varu tautai”, nenopirksi. Viņi tomēr vairāk novērtēs pielikumu pie algas, bērnu pabalstus un vietējās slimnīcas saglabāšanu … :)))

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    bekijja > Uldis Kaldre 03.06.2011. 12.07

    Tikpat liela nozime – kadas iespejas tiks dotas arvalstis studejosajiem un stradajosajiem. Provizoriskie tautas skaitisanas dati rada, ka arvalstis stude un strada vairaki simti tukstosi. Jau pagajusajas Saeimas velesanas cilveki bija neapmierinati ar ierobezotajam balsosanas iespejam. Lidz sim gan uz lugumiem paplasinat balsosanas iespejas arvalstis un ieviest e-balsosanu biezak dzirdeta atbilde ir “pasi aizbraucat, pasi vainigi”. Bet tas ir milzigs V un NA potencialo atbalstitaju skaits.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.06.2011. 10.23

Andrew Gatiņ..dabas bērns..ej labāk paspēlējies laukā, nejaucies lielu vīru sarunās, ok?:)
_______________________
Gatiņu jau Tu vari apklusināt, bet ko darīsi ar ar tiem, kurus IR auditorija uzskata gandrīz par ceļa rādītājiem? Nepagāja ne nedēļa, bet vairums jau uzskata, ka pie visa vainīga Vienotība. SC var balsot par ko grib, bet neskatoties uz to, pat IR redakcijā uzskata, ka ar SC jāvienojas.
Interesanti kā vakar jutās autors starp kampēju sulaiņiem, kuri sevi pastāvīgi pasniedz par lielākajiem speciālistiem demokrātijas jautājumos un saņem dziedātāju tautas aplausus?:)

+5
-2
Atbildēt

7

    mary75 > dro 03.06.2011. 11.27

    Pie visa V nav vainīga, bet, galīgi nevainīga arī nav.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.06.2011. 11.31

    dzeris49. Kurš var būt bez vainas koalīcijas bandā? Tomēr vislielākā vaina Vienotībai ir par pēcvēlēšanu amatu dalīšanu un solījumu laušanu, kas tev bija ļoti pa prātam, izņemot to, ka tavējie palika aiz borta:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.06.2011. 11.38

    dzeris49. Vai esi pamēģinājis saskaitīt, cik reizes esi manījis savu nostāju par un pret SC?:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.06.2011. 11.54

    ..V nav vainīga, bet, galīgi nevainīga arī nav.
    ________________________________________________________

    2009. gada martā V uzņēmās tā ēzelīša lomu, kas pārnes skorpionu pār upi.Valsts glābšanas vārdā.
    Vai izglābs valsti gan nebija skaidrs, bet ,ka ar to izglābti valdošie, par to nebija šaubu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > dro 03.06.2011. 12.08

    >> lama

    Ja, ja. Tik to gandrīz triju gadu laikā, kopš tas “ēzelītis” to “skorpionu” nesa, viņam i tā pakaļa, i tas mūlis gandrīz divreiz platāks palicis. Laikam no piepūles … :)))

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.06.2011. 12.42

    ..autors starp kampēju sulaiņiem, kuri sevi pastāvīgi pasniedz par lielākajiem speciālistiem demokrātijas jautājumos un saņem dziedātāju tautas aplausus?:
    ————————————————-
    “eksperti” cholera jasna…

    Galvenais mērķis – mazināt vēlētāju aktivitāti un audzēt pārliecību, ka nekas nemainīsies.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.06.2011. 18.36

    dzeris. Njemnožko beremenna?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Mārtiņš Lukstiņš 03.06.2011. 10.23

Tas, ka uz gaidāmajām vēlēšanām, kliķe noteikti mēģinās izbraukt ar līdzšinējiem ekonomiskajiem lozungiem (pabalsti, pensijas, slimnīcas, ES naudas) ir fakts. Jādod informatīvs pretspars – galvenais vēlēšanu jautājums ir demokrātijas atdošana tautai. Par ekonomiskiem jautājumiem – ka viss ir saistīts – ja nebūs oligarhu, mazināsies korupcija, otkati, paliks vairāk naudas visam pārējām. Līdzšinējos neatkarības 20-gados, Latvija ir vairojusi šo cilvēku un viņu pietuvināto kapitālu un tie ir simti miljoni, kas tuvāko gadu laikā varētu tikt atkal tautai.

+4
0
Atbildēt

0

lindapastare 03.06.2011. 10.04

Dzeri 49,

Manuprāt, problēma ir nevis vērtībās vai personālijās, bet partiju dalībnieku skaitā (vai precīzāk – to mazskaitlīgumā). Līdz ar to lai vai kādi principi būtu partijai, beigu beigās tā ir relatīvi šaura interešu grupiņa ar savām iekšējām intrigām un nekompetenci plašākā mērogā.
Vai kāds ir redzējis partiju, kurā valdei būtu reāli jācīnās par savām pozīcijām, cenšoties pārliecināt partijas biedrus kongresā balsot tieši par viņiem? Nē! Jo partija iekšienē arī sastāv no statiski nemainīgām vēl mazākām interešu grupiņām.

Rezultātā atsevišķām personām partijā ir tik liela ietekme, ka vēlēšanās mēs balsojam tiešām par personālijām, nevis par partijām pēc būtības.

Un lūk, kur ir risinājums: IT. Pat ja e-vēlēšanas mums pašlaik, nezināmu iemeslu dēļ, ir nesasniedzams mērķis valsts līmenī, tad partijas iekšienē nav nekādu objektīvu iemeslu tādas neieviest. Ja to papildina ar tādu jauku principu, ka, piemēram, valdes vai pat frakcijas lēmumu pieņemšanā kaut vai 30% ietekme ir visu partijas biedru elektroniskam balsojumam… Es būtu pirmais, kas tādā partijā iestātos!

Respektīvi, ir jāpanāk personas lomas nozīmes mazināšanās Saeimā, kaut daļēji pavirzot lēmumu pieņemšanu “uz leju”, tādējādi ļaujot plašākam cilvēku lokam (partijas biedriem) piedalīties politikā biežāk kā tikai vēlēšanās un kongresos.

+3
-1
Atbildēt

2

    mary75 > lindapastare 03.06.2011. 10.10

    Tam var tikai piekrist.
    Pirmām kārtām jāsāk ar lielākas demokrātijas ieviešanu pašās partijās.
    Tas gan var nepatikt “līderiem” un partiju spicēm, kas visus lēmums raduši pieņemt šaurā lokā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > lindapastare 03.06.2011. 10.14

    :Yopcix
    Plusoju!! Vienīgi māc šaubas, ka pašreizējās organizācijās tas izbrauks cauri. Bet hipotētiskajā “Zatlera kustībā” – kāpēc ne.

    Vadonība arī ir viena no Latvijas politikas nelaimēm un maksimāli decentralizēta tīklveida organizācija būtu tās drapes pret iespējamo korupciju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 03.06.2011. 09.52

>> ozoliņam

1:1 ??
Common, vecīt! Nu ir jau saprotams, ka filologam ar tiem cipariem tā pagrūtāk, bet nu taču nemācēšana pat kaut vai līdz 2 saskaitīt ir jau krimināla seniluma pazīme. Patiesībā rezultāts ir 0:2.
Viens punkts – par Saeimas atlaišanu. Un fakts, ka to iniciēja paši jenoti – pēc Zatlera „konfidenciālās” apspriedes ar dombrovski un āboltiņu, tikai apliecina kārtējo reizi šo ļautiņu politiskā šaha kvalitātes. Par tādu jēdzienu kā „autogols” esi lasījis? Šis bija klasisks sitiens SAVOS vārtos, filozof ! … :)
Otrs punkts – par Bērziņa ievēlēšanu. Lai gan tas bija daudz maz prognozējams jau arī pirms tam, pēc sestdienas tas no pašvērtības pārvērtās jau par Saeimas priekšvēlēšanu cīņas sastāvdaļu. Un jenotu oponenti to izspēlēja gudri. Zatleram, kurš tagad nu ir ticis pie Baltā Tēva statusa faktiski (galvenokārt pateicoties tieši ozoliņveidīgo sorozīdu pēdējo dienu slavas dziesmām) nav cita ceļa, kā iet politikā. Kur, ja viņš dibinās savu partiju, viņš kļūs vistiešākais konkurents tieši jenotībai. Tas laikam nu ir pielecis arī beidzot pašiem diženajiem šaha spēlmaņiem, tāpēc arī tagad tie izmisīgie kviecieni un spiedzieni, ka Zatleram esot jāiet un jāpievienojas … jenotībai ?? …

… tai pašai, kuras darbu viņš tikko kā novērtēja ar divnieku?
… tai pašai, kuras līderi vēl sestdienas vakarā apliecināja savu maziskumu un neatbilstību savam valsts un koalīcijas līderu amatam, jebkādas vīzijas trūkumu par tās valsts nākotni, kuru sakās , ka vadot ?
… tai pašai, kura laikam taču solīja viņam nodrošināt balsis atkārtotajai ievēlēšanai Saeimas atlaišanas scenārijā un puisi uzmeta ???

Nē nu var jau, protams, noslaucīt šo spļāvienu sejā un iet ar spļāvējiem tagad draudzēties … tikai – viņiem jau tāds Zatlers ir vajadzīgs – kā ratiem piektais ritenis. Pašiem to silto vietu kārotāju un kārtotāju ir atliku likām un jau arī bez Zatlera trūkst krēslu, lai visus savus radus, draugus, šoferu dēlus un klases biedrus sasēdinātu … Un lai nu cik necilas ir Zatlera politiskās kvalitātes, tik daudz tomēr viņš pa šiem gadiem sapratis ir, ka jenotībai ir vajadzīgs tikai līdz vēlēšanām, a pēc tam tiks atmests kā izlietots prezis (no vārda prezervatīvs … :)) …

Tā ka. Pirmo setu jenotība ir pārliecinoši zaudējusi.
Un ir visi priekšnoteikumi, lai zaudētu arī nākamos.
Gala rezultāts manā prognzē būs 0:4.
Kā, minimums.
Par labu Latvijai ! … :)))

+2
-6
Atbildēt

1

    ieva_antons > Roberts Gūtšmits 04.06.2011. 11.43

    Kurmīt, kāpēc Tu ganies šajā portālā. Tavas domas manī interesē, varētu padiskutēt, bet šajā portālā , kā pats atzīmēji, ir tikai apsveicams jenotu viedoklis.Tas man nav pieņemams, tāpēc te reti parādos. Pats taču nodēvēji Ozoliņu par pieneņu galvu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 03.06.2011. 08.57

to Walthers
Piekrītu – ja tā padomā, cik reizes Ozoliņš un visā vecās Dienas komanda nav kļūdījusies, cik reizes nav atblstījusi neliešus un zagļus. Cik reizes nav gānījusi un metusi mēslus uz Latvijas patriotiem. Ņemot vērā cik ļoti ietekmīga bija Diena visus 90-tos gadus, uz viņu sirdsapziņas ir daudz Latvijai zudušu cilvēku

+1
-8
Atbildēt

14

    Gaisma; Enģelis > astra_ozo 03.06.2011. 09.10

    :Andza

    Uz Latvijas patriotiem vislielākos mēslus ir metuši tādi “nacionālisti” kā Motte, Straume, Lakučs.. Vai turpināt? Kas attiecas uz Dienas kļūdām, tad kļūda bija viena – mazākā ļaunuma meklēšana. Un kā sekas melošana sev un citiem.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.06.2011. 09.45

    Tici Dienas pasaciņām par slikto Lakuču un TB prihvatizatoriem?
    Šo pasaciņu Diena sacerēja tad, kad Lakučs, būdams ļoti zinošs ekonomiskajos jautājumos, sāka traucēt nagļiem un šķēļiem izzagt valsti. Starp citu, nesen netā atradu interviju ar Lakuču, vecu, senu interviju kādam no žurnāliem – tajā viņš stāsta, ka viņš bija viens no tiem, kas neļāva nozagt Latvenergo. Tur bija arī minēts fakts, ka Dienas atbalstītā PA bija nopārdevusi visus valstij piederošos īpašumus 2,4 miljardu latu vērtībā par 150 miljoniem latu. Kur palikuši 2,2 miljoni latu? – šādu jautājumu uzdod Lakučs.
    Par šo pretdarbību šķelēm tad arī viņš iemantoja Dienas naidu un viņi nerimtīgi rakstīja melus un veidoja mītus par sliktajiem TB.
    Ja esi pietiekami vecs, vai atceries, kā bieži dēvēja dienas īpašnieci – par “Šķēlerti”. Interesanti – kāpēc?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > astra_ozo 03.06.2011. 09.53

    Ar iegūtajiem, pārbaudītajiem un novērtētajiem pierādījumiem apelācijas instances tiesa ir pamatojusi pierādīšanas priekšmetā ietilpstošo faktu esamību, to, ka N.Lakučs bijis VDK aģents, apzināti sadarbojies ar VDK, slepeni sniedzis informāciju par citām personām. Saskaņā ar speciālā likuma 4. pantu viena un tā pati persona var būt bijusi gan cietušais, gan VDK informators.
    ++
    Kādi vēl var būt jautājumi?? Jeb Ēlerte ir nopirkusi tiesu?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 03.06.2011. 09.57

    Kāda TB pretdarbība Šķēlem, ja TB un TP vienmēr darbojušies vienā koalīcijā un dzīvoja pēc principa – roka roku mazgā, mēs nerdzam, ko tu dari, tu neredzi, ko es daru?
    Kāda starpība, ko tur Diena rakstīja vai nerakstīja, ja fakti liecina, ka TB un TP lieliski sadarbojās?
    “Nacionālists” ar “kļičku” Batjka, tādu ļoti “latvisku”, vien ir ko vērts.
    Citi, vismaz, zaga un blēdījās, neslēpjoties aiz muldēšanas par patriotismu un “nacionālo vērtību prioritāti”, tas bija tas pretīgākais TBLNNK.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.06.2011. 10.15

    Es nerunāju par okupācijas laikiem, bet par to, ko ASV vēstniece nosauca par valsts izzagšanu – bet pie mums par privatizāciju.
    Tolaik bija skaidrs, ka apzīmējumu “TB prihvatizatori” diena izdomāja, jo TB traucēja LC un TP izzagt valsti. Jo Dienas atbalsts privatizācijai bija milzīgs un nepārprotans – līdz ar to nav saprotams, kāpēc gan tieši TB atbalstoši uzņēmēji nevarētu piedalīties privatizācijā.
    jautājums ir viens – kāpēc tautā figurēja apzīmējums Šķēlerte un kāpēc daudzkārt Dienas sacerētie VIEDOKĻI avīzes 2. lapā tik ļoti atgādināja šķēles runas stilu?
    p.s. esi baigais čekistu nīdējs? Un kā ar komunistiem? :)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.06.2011. 10.20

    Nacionālists” ar “kļičku” Batjka, tādu ļoti “latvisku”,
    ———-
    ja krievu zeki izdomā kādam latvietim tādu kļičku, vai viņš pie tā ir vainīgs?
    Kāpēc Diena tikai Straumi regulāri dēvēja iesaukā?
    Esmu dzirdējis, ka politiķu aprindās Gorbunovam bija iesauka “glumais”, bet nekad neesmu lasījis Dienā šādu apzīmējumu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.06.2011. 10.31

    Kāda starpība, ko tur Diena rakstīja vai nerakstīja, ja fakti liecina, ka TB un TP lieliski sadarbojās?
    ————
    Protams, ka ir svarīgi – ne velti Dienu dēvēja par Patiesības ministriju.
    Tikai nesaprotami, ka tolaik Diena Tautas partiju slavēja, bet TB gānīja. TP Saeimā bija kādas 25 balsis, bet TB tikai 10-13… Tātad arī TP ietekme uz visiem procesiem bija vismaz 2reiz lielāka nekā TB.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > astra_ozo 03.06.2011. 10.48

    Īsti neatceros tādu Šķēlerti. Tā nebija Necīņas dota iesauka?

    Jau minēju, ka tābrīža Dienas pozīcija – atbalstīt Tautas partiju, bija, maigi sakot, kļūda. Kas attiecas uz privatizāciju, tad tā bija neizbēgama. Ceru, ka to vismaz saproti. Cits jautājums kā tā notika.

    Kas attiecas uz TB/LNNK un tās priekštecēm, tad cik valdībās 90.-jos gados tās neietilpa? Pie varas praktiski nonstopā..

    P.S. Es neienīstu nevienu, vismaz cenšos. Un Tev arī iesaku – no naida kuņģis maitājoties;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.06.2011. 13.00

    Ja tev ir vienalga vai cilvēks ir bijis čekists vai komunists, tad kāda velna pēc citē tiesas spriedumu par VDK, kam nav nekāda sakara ar Tavu iepriekšējo tekstu par Mottēm un baķkām?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > astra_ozo 03.06.2011. 14.23

    Kurš teica, ka man ir vienalga? Bet es šos cilvēkus neienīstu, drīzāk mēģinu saprast. Pēc manas saprašanas, pietiekami ir šos ļaudis turēt tālāk no varas, tas arī viss. Un pats galvenais, neaizmirst!

    Naids, kā jau teicu, ir vienas no graujošākajām jūtām. Tas nenozīmē, ka nedrīkst rīkoties cieti (eh, PLL) un pret attiecīgo cilvēku pat nežēlīgi. Tu taču neienīsti, piemēram, vistu, kura tev jānokauj;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 03.06.2011. 16.13

    andza. Nu Tu gan mani pārsteidzi! Lakuču LPSR komjaunatnes CK lietu pārvaldē iekārtoja KGB. 80. gadu beigās viņš vēl dzērumā plātījās ar savu apliecību. Ar komjauniešu patruļu nāca uz Arkādiju skatīties, kas tad apmeklē LNNK saietus. Viņa saistība ar čeku tiesā pierādīta. Varen nejauks tips…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.06.2011. 16.32

    Ino! Mani biku pārsteidz, ka Tu komentē tikai šo tekstu, un neko citu.
    (Es taču neapšaubu, ka viņš sadarbojās ar VDK – daudzus no Centra čaļiem sašņorēja un viņiem bija izvēle -vai nu daudzi gadi čokā vai piekrist sadarboties.)
    Problēma jau ir tāda, ka šiem zēniem – dzeriem, morgeniem – vajag latviski runājot “opredeļitsja” – vai slikti ir visi čekisti vai tikai tie, kas vēlāk atbalstīja TB. Vai LPSR augstākā ranga kompartijas darbinieki ir noziedzīgas partijas biedri, vai ne? Utt
    Lai gan – es jau iepriekš diskusijā runāju par Dienas atbalstu valsts izzagšanai, bet par čeku un stukačiem – tas ir pakārtots jautājums. Kas tik starp tiem nav minēti – Godmanis, Kreituss, Inkēns, Ulme… ātrumā pat visus neatceros.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > astra_ozo 03.06.2011. 17.40

    :Andza
    Problēma jau ir tāda, ka šiem zēniem – dzeriem, morgeniem – vajag latviski runājot “opredeļitsja” – vai slikti ir visi čekisti vai tikai tie, kas vēlāk atbalstīja TB.
    ++
    Kas te ko nesaprast – čekistiem Latvijas politikā nav ko meklēt. Ir pietiekoši daudz citu darbības sfēru, kur viņiem ir iespējas pielikt savus spēkus. Man gan īpatnēja liekas pat tavos tekstos (nu tipiski tēvzemiešiem) jaušamā morālā elastība. Ja zog mūsējais, tas ir normāli, vai ne? Man atkal savā stulbumā liekas: ja zog savējais, tad viņš ir divkārt vainīgs – kā zaglis un kā savas organizācijas diskreditētājs jeb tautas valodā NODEVĒJS. To ir tik grūti apjēgt?!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 03.06.2011. 18.55

    to andza
    Protams, Lukačs bija padla un nebija nekā, kas būtu par iemeslu viņa piespiedu kalpošanai čekai, kā tikai justies svarīgam. Viņa pietuvināšanās TB bija tikai tās diskriditēšana. Starp citu, sadarbība bija tīri voluntāra un vervēšanā čeka nepielietoja milicijas metodes. Pajautā Kreitusam, Ķirsonam, Plaudei, Šļeseram, Godmanim un citiem izdzimteņiem. Šļesera labā roka Lancmanis jau vairs nepastāstīs, kāpēc viņš kļuva par padlu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 03.06.2011. 08.51

Ja triju oligarhu promaskaviskajai koalīcijai arī pēc tam būs vairākums
—-
kaut kas ir jādara, lai nedotu šai koalīcījai iespēju iegūt jaunas asinis. Jācenšas apturēt naturalizāciju. Vai nebūtu loģiski, ja visus pilsonības pretendentus pārbaudītu ne tikai ierēdņi (kā mēs zinām tad šo jomu ilgi kontrolēja veca komunistiene), bet arī sabiedriska komisija, kas veidota tikai no īsto vecpilsoņu vidus.

+1
-4
Atbildēt

0

Aina Rumba - Berjozkina 03.06.2011. 08.37

Līdz šim man likās, ka žurnālisti nav muļķi, bet pēdējā laikā “vienotības” trubadūri Ostrovskis un Ozoliņš ir sākuši gvelzt tādas muļķības, ka tas varētu liecināt tikai par divām lietām – vai nu viņi patiešām savā muļķībā nesaprot, ka tautai jau ir piegriezusies “vienotības” dubultmorāle, iedomība un nepārtrauktā melošana, vai arī viņi formāli atpelna Jaunupa samaksāto naudiņu, ciniski saprotot to, ka uzrakstītais un teiktais ir tikai parodija par žurnālistiku …

+1
-12
Atbildēt

4

    mary75 > Aina Rumba - Berjozkina 03.06.2011. 08.43

    Kur tieši Ozoliņš uzrakstīja kādu muļķību?
    Un V nav ideāla, bet, pārējie vēl sliktāki, vai, varbūt, labāki?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Aina Rumba - Berjozkina 03.06.2011. 09.17

    walther..izlasi rakstu..un padomā, ja ir ar ko domāt

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Aina Rumba - Berjozkina 03.06.2011. 10.45

    Šitas nav no lasītājiem, tas ir no rakstītājiem. Netērē laiku.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    >> walthers

    Kušššš!!
    Kā tu tā tik atklāti ! Nu lai taču visi šie jenoti un ozoliņveidīgie turpina dzīvot savā izolētajā virtuālajā pasaulītē, kurā nevajag nedz ēst, nedz dzert, nedz bērnus skolā laist, nedz uz darbu iet un naudu ģimenei pelnīt! Viņiem ir citas rūpes – jācīnās PRET ! … pret oligarhiem, pret krieviem, pret pozitīvistiem, pret visiem tiem, kas nav ar mums … u.t.t. !
    Nu taču neliedz zēniem šo priektu ! … :)))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

marcis_zembergs 03.06.2011. 08.18

Vakar 100 pantā redzēju AIVARU OZOLIŅU! Tas tik mācēja runāt tik par oligarhiem un vairāk ne par ko,kā jau citi pareizi viņam aizrādīja,ka viņš tik atbalsta Vienotību! Aivariņ jums tiešām ir mazs vārdu krājums,vai tāds vispār nav…tik oligarhi oligarhi….žēl ka ir tādi švaki žurnālisti kā Aivars Ozoliņš :(( žurnāls IR ir pelnījis daudz labākus žurnālistus

+1
-18
Atbildēt

5

    mary75 > marcis_zembergs 03.06.2011. 08.46

    Un kā tad, pēc tavām domām, sauc cilvēkus, kas ieguvuši bagātības pateicoties politiskai varai, kas nosaka valsts politiku, kam ir savi propogandas mēdiji, kas izmanto politisko varu savām šaurām intersēm, tā graujot demokrātiju?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > marcis_zembergs 03.06.2011. 09.15

    Gatiņ..dabas bērns..ej labāk paspēlējies laukā, nejaucies lielu vīru sarunās, ok?:) šī te vieta tomēr nav labākā kur savu aprobežotību izrādīt..Tev līdz Aivara Ozoliņa intelektam un erudīcijai attālums mērams gaismas gados..

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > marcis_zembergs 03.06.2011. 10.35

    >> Gatis34

    Vai, puis. Tu vai tad nezināji, ka irieši ir jenotības rupors un ozoliņš tajā pilda galvenā politpropagandista lomu? Viņš vakar 100-jā pantā vienkārši „strādāja” – darīja to darbu, par ko viņam maksā algu. Reklamēja un propagandēja jenotības jauno politisko platformu gaidāmajās vēlēšanās … :)))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dzintarz > marcis_zembergs 03.06.2011. 10.42

    Ozoliņš bija vienīgais tajā raidījumā, kas turēja fokusu. Turklāt gandrīz perfekti, pārējie gan pēc kaut kādiem auniem un aitām izskatījās.
    To vienu jauno āpsi vispār nepazinu, vai tas bij tas Vienotības uzlēcošais iznirelis, kas taisās klāt Zatlerim?
    Dieva dēļ, to gan triecat prom uz fārmklubu, vai bērnudārzu!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > marcis_zembergs 03.06.2011. 10.43

    >> dzeris

    +++Un kā tad, pēc tavām domām, sauc cilvēkus …+++
    Zini, dažus no tiem dēvē par ēlertēm, dažus par repšikiem, vēl citus par berķiem, skokiem un stepanoviem … Esi tādus dzirdējis ? … :)))

    Un, ja runājam par demokrātijas graušanu, tad kā reize šajās Prezidenta vēlēšanās tieši jenoti izcēlās ar visciniskāko demokrātijas principu izvarošanu, paģērot, lai AIZKLĀTĀ balsojumā VISI viņu frakcijas deputāti balsotu nevis tā, kā tiem liek sircapziņa vai vēlētājs, bet gan – kā šķiet izdevīgi partijas bosiem … Prasīja atskaitīties par sava balsojuma rezultātiem un draudēja ar sankcijām tiem, kuri nebalsos tā, kā „partijai vajag”…
    Vakardienas balsošanas mašīna jenotu izpildījumā bija satriecošs savā apstulbinošajā nekaunībā mēģinājums graut tautas ievēlēta pārstāvja – deputāta izvēles brīvību un tiesības paust savu un savu vēlētāju viedokli ! … :)))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

mariam 03.06.2011. 08.12

Nevaru teikt, ka bija vilšanās, drīzāk būtu bijis pārsteigums, ja Zatleru ievēlētu. Drīzāk likās, ka šajā reizē netiks neviens un tad radīsies kaut kur sagatavotais nākamais, kas tomēr varētu izrādīties kaut mazliet atbilstošāks par pelēcīgo, murmulējošos Bērziņu. Taču – arī bez visas vilšanās sajūta tik un tā mazliet sāja.

Taču no otras puses – tas droši vien ir atbilstoši – ja reiz prezidents ir simbols, tad šis droši vien ar simbolizē valsti kāda nu tā ir un ko tur izlikties, ka tā ir labāka. Vismaz nav ilūziju.

Daudz būtiskāks man šobrīd šķiet jautājums par vēlēšanām. jo lai arī ir pastāv zināmas cerības tikt vaļā no PLL pavisam, tad tomēr ir arī liela iespēja, ka kopumā nākošās saeimas sastāvs būs vēl bēdigāks, kā šobrīd. Kaut arī nekad neesmu bijis diezkāds Vienotības atbalstītājs, tomēr balsojis par viņiem kā mazāko ļaunumu, rādās, ka šoreizi atkal būs tāpat jādara, jo atkal jau sanāk, ka tas ir dikti izškiroši.

Bet par Zatleru – pieļauju, ka runājot to sestdienas runu viņam vēl nebija nekādas domas stāties kādā partijā vai savu veidot. bet nu sanāk, ka tas gandrīz vai pienākums – lai savāktu tās Vienotībai zaudētās balsis un iespējams, kādas no ZZS atkritušās. Un lai ar cik tas varbūt jocīgi vai muļķīgi neizskatītos, laikam jau reālākais un efektīgākais veids viņam būtu pievienoties kritizētajai un bēdīgajai Vienotībai.

+8
-1
Atbildēt

5

    mary75 > mariam 03.06.2011. 08.24

    Domāju, pievienoties V būtu kļūda.
    V rīcību daudz kur var saprast, bet, daudzu cilvēku acīs tā sevi tomēr sakompromitējusi, daudzi vairs par to nebalsos, aiz dažādiem iemesliem, un, galvenais, V stipri jāmainās, ja tā grib būt vērā ņemams spēks.
    Te jau Zviedris teica – Zatleris jāizmanto, kā brends, un jāveido jauna partija.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 03.06.2011. 08.39

    > Dzerim

    taisnība jau tev ar ir. Vienotība, protams, ir sevi diskreditējusi un būtu labi, ja savāktu kaut divas trešdaļas no tām balsīm, kas bija iepriekšējās vēlēšanās.

    Bet cik nu žigli var tādu partiju uzveidot? Tās ātrās partijas ar raksturīgas ar to, ka ir viens vai daži vadoņi un tad tiem aiz muguras nezināmi cilvēki, kuru plusi un mīnusi atklājas tikai tad, kad vesels bars viņu tikuši saeimā. Un – grūti iedomāties tomēr Zatleri, kā partijas vadoni, viņš vairāk tiešām noder tik kā brends un simbols. Tas atkal nozīmē, ka tie partijas īstie veidotāji varētu būt kādi veikli riktētāji, kas nu jūt sagaidījuši savu kārtu.

    Un – uz kād tad atškirīgu ideoloģiju tāda partija pretendētu? Ciņa pret oligarhiem un korupciju – ar to jau savu laiku JL nāca, Vienotība sevī iekļauj veselu spektru ideoloģiju (kas mani tiešām arī kaitina), bet līdz ar to tā iespējamā Zatlera partija vienalga izskatīsies pēc tāda Vienotības palīgprojekta. Bet nu – var jau būt, ka viss var būt un izskatīties labāk, nekā es te zīmēju.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 03.06.2011. 08.52

    Latvijā ideoloģijai otršķirīga loma, balso par personālijām.
    Zatlers tagad ir tautas varonis, nobalsos par Zatleri.
    Ideoloģijai jābūt pēc iespējas vienkāršai un saprotamai – par godīgu politiku, pret korupciju, pret deputātu imunitāti, pret slēgtajiem balsojumiem, vēl jāpadomā, vai nevar runāt par vēlēšanu sistēmas maiņu uz mažoritāro vai jaukto, partiju bezatbildība vēlētāju priekšā visiem piegriezusies.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > mariam 03.06.2011. 09.04

    Pret zemtepiķa manipulatoriem var līdzēt tikai vienas zāles – masveidība, pie kam, aktīvu cilvēku līdzdalība. Ideoloģijai, loģiski, jābūt centriskai (jā, jā – Latvijas specifika).

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    atispraulins > mariam 03.06.2011. 12.39

    > Un – uz kād tad atškirīgu ideoloģiju tāda partija pretendētu?

    “Brīvu” nišu mums ir daudz. Pirmkārt jau no centra un uz kreiso pusi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Nauris Sadovskis 03.06.2011. 08.06

Ja Bērziņam neizdosies atcelt Saeimas atlaišanu, tad vēlēšanas ir vienīgā cerība. Kā organizēties? Kā pārliecināt? Par to jāsāk domāt nekavējoties. Bet pagaidām n esīšim savu kaunu, ko sagādājis pašu ievēlēts parlaments.

+4
0
Atbildēt

0

itommy_ 03.06.2011. 07.59

Divdesmit gadu pieredze pierādījusi, ka praktiski ikviens deputāts, nacionālists, centrists vai sarkanais, pēc iesēšanās mīkstajā un augstajā kreslā var palikt par cūku, kam naudas priekšā širmis aiziet ciet un roka pati grābj bez domāšanas. Pēdējās transporta kompensācijas to atkal apliecina.

Nevajag meklēt tīrradņus, tādus neatradīsim. Līdz ar to arī nav pamata meklēt cilvēkus ar “nevainojamu reputāciju”. Tā ir utopija un argumentāls ierocis pret kādu sameklēt skapī skeletu, lai izgāztu vai ieriebtu. Zatlera atlaistās Saeimas vietā labāka nenāks, būs citāda. Bet protams, Zatleram sanāca pareizi – sodīt vajadzēja! Un nākamo būs jāsoda tāpat, ja atkal “maukosies” (O.Vācieša apzīmējums).

Pirms šīs Saeimas vēlēšanām ļaudis par demokrātiskām uzskatīja pamatā Vienotību un VL: par tām balsojot, cerēja uz labām pārmaiņām. No VL pagaidām esam sagaidījuši galvenokārt nacionālisma miglas pūšanu acīs un godīguma solījumus (bet kā tad ar tām transporta kompensācijām sanāca vienam otram?). Vai viņi ko citu arī prot?

No Vienotības esam sagaidījuši iekšējās cīņas par varu izrasītu rīcības paralīzi (iekšējie veto), joprojām neizstrādātu un neieviestu apvienības organizatorisko mehānismu, kā arī trulu valsts attīstības ekonomisko programmu un vēl vājāku praktisko iedzīvināšanu dzīvē caur saviem ministriem.

Saskaņa izdarījās kā piparbodīšnieki. Bet tur arī vairāk nevar sagaidīt. Kas radīts rāpot, tas nelidos.

Oligarhu partijas bija savā ampluā un pēdējo cēlienu nospēlēja lieliski.

Vai ir cerība uz jauno “Zatlera” partiju (ja tāda radīsies)? Protams, ja vien tiks ņemtas vērā citu kļūdas. Es apzināti “Zatlera” partiju liku pēdiņās. Tā nedrīkst kļūt par kārtējo viena cilvēka kabatas partiju, turklāt Zatlers nav tas, kuram kas tāds varētu sanākt. Bet šobrīd Zatkera vārds ir brends, ko labi var izpamtot par karogu, un tāds noteikti ir vajadzīgs.

Oligarhus izdosies sakaut tikai tad, ja pret tiem radīsies politiski konkurējošs piedāvājums. Turklāt kvalitatīvs! Oligarhus nevarēs saukaut ar skaļu retoriku a la TRĪS TREKNI RUNČI AP KRĒJUMPODU NEĻAUJ NABAGA DOMBROVSKIM LABI VADĪT VALDĪBU. Vienotība nav spējusi parādīt pietiekami nopietnu un profesionālu sniegumu ne cīņā pret oligarhiem, ne sadarbībā ar tiem atkopjot valsti pēc krīzes.

“Zatlera” jaunajam politiskajam spēkam ir, kurp tiekties. Vai arī kādam citam šai pašā nišā.

Runājot par Vienotību, es neredzu, kā JL var palikt kopā ar PS, neredzu, kā Āboltiņa var turpināt vadīt JL, un nesaprotu, ko SCP muļļājas ar neekonomisko absurdu, ja pašai ir lielisks ekonomists.

+5
-4
Atbildēt

17

    mary75 > itommy_ 03.06.2011. 08.16

    V un JL lielākā kļūda bija Repšes “aiziešana”, un taisni Jaunups un Āboltiņa tur pielika savas pūles visvairāk.
    Pēc tam gan V, gan JL, pārvērtās par tādu izplūdušu, amorfu masu, bez kādiem principiem, cik tālu var aiziet kompromisos, bez mugurkaula, bez līdera.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.06.2011. 08.21

    Pilnīgi piekrītu, ka bez Repšes tur sākās bardaks. Repše saturēja viņus kopā un rāmjos. Kā jau visiem, arī Repšem bija savas blusas, konkrēti – zināms ekscentrisms pašapliecināties un izrādīties. Bet tā vietā, lai cīnītos un ierobežotu ekscentrismu, partijas biedri cīnījās pret pašu Repši, kā rezultātā tika vaļā ne tikai no ekscentrisma, bet arī no partijas smadzenēm.

    Āboltiņa Repšes lolojumu ir nolaidusi līdz kliņķim.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > itommy_ 03.06.2011. 08.56

    Tad kādas ir reālās iespējas patriekt no varas oligarhus?

    Jāatzīst, ka SCP un PS vienā apvienībā ir nonsenss. Acīmredzot, ka rudenī vēlēšanas būs, tāpēc JL būtu jāizdara izšķiršanās – ar ko viņi iet kopā. Šeit ir vairāki varianti:
    1)JL+PS,SCP – pastāv liela iespēja, ka SCP nepārvar barjeru, bet JL+PS iegūst 10-20 vietas
    2)PS, JL+SCP – PS iegūst ap 10 vietām, JL+SCP apmēram tikpat
    3)PS+VL, JL+SCP – PS+VL ap 20 vietas, JL+SCP virs 10 (plusā nāk PS atbalstītāji, kas ir skeptiski pret VL)
    4) viss paliek pa vecam – VL +-15, V – tikpat

    Tā, protams, ir zīlēšana kafijas biezumos, daudz kas būs atkarīgs no finansējuma un dažām personālijām, bet pats galvenais – no vēlētāju aktivitātes. Nu neticu es, ka bez hipotētiskās “Zatlera partijas” iespējams savākt 51 “antioligarhisku” deputātu pārstāvniecību. SC saprotams savus 10. Saeimas vēlēšanu panākumus nespēs atkārtot, tās balstiņas aizies pie Osipova-Lindermana, kuru bloks gandrīz 100% uz valodas aktivitāšu rēķina iebrauc Saeimā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.06.2011. 09.20

    Es esmu skeptisks par šo sastāvdaļu – PS, JL, SCP nākotni jebkādā kombinācijā vai kopā. Ja nav vienojošas domas, kas satuvina cilvēkus, tad nekāds kopdarbs nesanāks. Nevienai no šīm frakcijām es neredzu ne ideoloģiju, ne reālu makroekonomisko programmu, kura ļautu pakārtot partijas visas pārējās lietas galvenajam mērķim – valsts attīstībai. Ja nav skaidru pamatprincipu un pamatvērtību, un nav nosprausta virzības kursa, tad partijas šūniņas un individuāli biedri nezina, kur un kā pielikt spēkus kopējā mērķa labā, nenotiek partijas attīsītība, nedarbojas asinsrite. Ir tikai daži trekni trombi, kuri blīst gaidās savākt sev visus lielākos amatus, bet mazākos partijas biedrus labprāt redz nākam tikai atnesot biedru naudas un maksājot par vietām listēs.

    Mani uz šādām bēdīgām domām uzvedināja vājā Vienotības 4000 zīmju programma ekonomikā, kuru visas trīs frakcijas izlaida cauri.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > itommy_ 03.06.2011. 09.32

    Pamatnelaime jau ir tur, ka V sastāvdaļas ir no augšas veidoti prožekti, tieši tāpat kā oligarhu “partijas”. Latvijas problēmas var atrisināt tikai no apakšas veidota kustība, bet tauta tam, acīmredzot, nav gatava. No nozīmīgākajām partijām tikai VL un sociķiem ir šādas “no apakšas” veidotu organizāciju iezīmes.

    Bet nu jārēķinās ar to kas ir un bez V (jeb tās sastāvdaļām) patriekt siles partijas ir, diemžēl, nereāli.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.06.2011. 09.52

    Manuprāt, loģiskāk būtu PS saplūšana ar VL savācot “nacionālo” elektorātu, un JL ar SCP, ieņemot centrisko nišu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > itommy_ 03.06.2011. 10.09

    Principā jā. Jautājums, vai VL ir vajadzīga PS, ja nu vienīgi īsā kandidātu soliņa pagarināšanai.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.06.2011. 10.23

    Man ir grūti iedomāties Lietussargus kopā ar VL. Rietumu demokrātijā ir mūsdienīgāks skats uz citādi domājošiem un runājošiem, vismaz tolerantā attieksmē un retorikā. Tad būtu jādomā par vēl vienu šķiršanos – PS satāvā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > itommy_ 03.06.2011. 10.25

    >> Andrejs Zviedris

    +++Oligarhus nevarēs saukaut ar skaļu retoriku a la TRĪS TREKNI RUNČI AP KRĒJUMPODU NEĻAUJ NABAGA DOMBROVSKIM LABI VADĪT VALDĪBU.+++

    Vispār jau nevis trīs, bet gan tikai viens treknais runcis. Un tas pats pie tā krējuma poda sēdēja priecīgs un smaidīgs KOPĀ ar jenotības hunveibiniem. Un smeļamā karotīte tika laista pa riņķi. Ne velti šiem tādi tauki purni, resnas pakaļas un paliek arvien taukāki un resnākas …
    Abi pārājie treknie runči jau gandrīz gadiņš kā pie krējuma poda nesēž … :)))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > itommy_ 03.06.2011. 10.29

    >> Andrejs Zviedris

    +++Runājot par Vienotību, es neredzu, kā JL var palikt kopā ar PS,+++
    Tas nav acīmredzams tikai aklajam.

    Mana prognoze – nekādas vienotības nebūs. Būs cirks, kad pisenieku atliekas pievienosies Štokija dīvainīšiem un jēlajiem klauniem. A pirms tam būs PS šķelšanās. Un tieši šie te – no PS aizgājušie arī būs jaunās „Zatlera partijas” kodols. Tiem būs vajadzīgs karogs, a šim jau gatava kompaška – pilnīgi jaunu izveidot laika pamaz.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.06.2011. 10.34

    Ēlerte ar Zatleru? Vai Zatlers būs piedevis Slogas ārdīšanos?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 03.06.2011. 10.36

    A.Zviedris – bet, iespējams, VL varētu šķelties, un viena daļa kļūt eiropeiskāka un nosacīti liberālāka?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.06.2011. 10.47

    To viņiem (VL) vajadzētu ļoti nopietni apsvērt. Un vēl – pie bakalaura grāda vēsturē un politoloģijā jaunajiem censoņiem vajadzētu arī ko praktisku iemācīties. Citādi sanāk tā, ka vienīgais, ko cilvēki prot, ir latviešu valoda. Nu un ap to tad arī visu laiku riņķī apkārt notiek ņemšanās. Žēl, jo ja ar šādu pat degsmi ķertos klāt ekonomikai un biznesam, varētu lielas lietas izdarīt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > itommy_ 03.06.2011. 16.32

    Piedot būtu diezgan nenopietni. Vismaz ne tik drīz. Kādēļ jāpiedod visiem tiem, kuri tagad nezina, ko iesākt ar prezBerjozkina izkombinētajiem SAPARD līdzekļiem un Unibankas akciju tirgošanu, izmantojot draudzīgus sermuļus/zebiekstes un bankas iekšējo informāciju, toties ēvelēja dr. Zatleru par pateicībām, ko šis pats atzina, pēc nevis pirms operācijām? Vienotība vēl nav manīta pateicamies dr. Zatleram par viņa ilgi vilkto un bezcerīgo labvēlību, nesodot Vienotību jau agrāk, toties tagad Āboltiņa ziņo, ka Zatleram morāls pienākums stāties Vienotībā un vilkt Vienotību uz nākamo Saeimu tāpat kā uz iepriekšējo šie vilkās aiz Dombrovska, ko Āboltiņa pati — laikam taču — jau kā lokomotīvi norakstījusi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > itommy_ 03.06.2011. 16.32

    Piekrītu. Un vajag atmest idejas par kaut kādu vienošanos ar SC. Kāpēc mēs pakļaujamies iedomai, ka viņi pārstāv visus krievvalodīgos? Tur ir gan esseri, gan boļševiki, gan pamatīga bunda frakcija,gan tīrie šovinisti. Bet kas pārstāv demokrātiskos rietumnieciski domājošos krievus, dēļ kuriem nebūtu jāvelk kaut kādas “sarkanās līnijas”, nebūtu jābaida ar piespiedu valodas mācīšanu,jo viņi to prot un ne tikai latviešu. Dot iespējas viņiem piebiedroties politikas veidošanā, dot alternatīvu izvēli no SC. Neticu, ka inteliģentam, domāt spējīgam krievam Urbanovičs vai Kravcovs varētu būt domubiedrs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > itommy_ 03.06.2011. 18.30

    to dzeris49
    Varētu VL veidoies eiropeiskāka, pret krievu fašistiskiem izdzimteņiem radikālāk noskaņota frakcija. Vienmēr esmu teicis, ka VL nacionālistiem vēl jāaug līdz Izraēlas cionistiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > itommy_ 03.06.2011. 20.30

    Pirmo reizi no tevis kaut kas ~ sakarīgs. Patīk man vai nepatīk, bet scenārijs izskatas ticami.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 03.06.2011. 07.33

Ja dzērājam ir paģiras, tad ļoti gribas vainot šņabi, nevis pašu dzērāju. Nevajag strtēbt to draņķi, tad paģiru nebūs.
Nav labs tonis lamāt vēlētājus, bet citu pamatiemeslu visam tam murgam neredzu.Nevis Satversme, pērkamie deputātiņi, vai pat vietējā mēroga “ologarhi’ vainīgi, bet partastais, ar balstiesībām apveltītais Latvijas pilsonis.
Gudrākā tautas daļa ir iznīcināta, vai emigrējusi. Palicis biedējoši liels skaits bezsmadzeņu zombiju, ar dīvainiem uzkatiem par to, kas ir labi un kas ir slikti.
Ko darīt – nezinu. Laikam jau kādi 40 gadi jāceļo pa tuksnesi, kamēr nomirs pēdējais verdzību pieredzējušais. Un protams – jādrupina akmens pamazām un mērķtiecīgi. Ja nē, tad tas nospiedīs un iznīcinās visus. Pat zombijus, kas ap to dejo.

+15
-2
Atbildēt

9

    mary75 > oktaavs 03.06.2011. 08.06

    Jā, tie 40 gadi, varbūt, derēja Izraelas tautai, Latvijas tautai, izskatās, ar to nepietiks.
    Manuprāt, salīdzinot ar 80 gadu beigām esam nevis progresējuši, bet regresējuši.
    Labi, tie veči izmirs, bet, kas tad nāks vietā?
    Visur politiski aktīvākā daļa, tomēr, ir jaunatne, studenti.
    Un mums šis stapslānis ir politiski visneaktīvāks un visneizglītotāks, ja viņus kas intersē, tad personiskā karjera, no vienas puse, tas ir pareizi, no otras ppuse, viņi kaut kā nesaprot, ka karjeras un labklājības iespējas Latvijā ir atkarīgas lielā mērā arī no politiskās varas.
    Cik tur, 30% pat nezināja, kas tas tāds Dombrovskis, vai tad uz tiem var cerēt, ka viņi te ko mainīs?
    Lielākā daļa jau izlēmusi braukt projām.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 03.06.2011. 08.23

    Tem, kas sagrāva padomju režīmu, vairs nav spēka cīnīties vēlreiz. Viņi savu darbu izdarīja.
    Par jaunatni piekrītu.Infantili večuki.It sevišķi salīdzinot ar R-Eirpu. Tie, kas aktīvi visur piedalās, ir tikai maza daļa.
    Kur ir studentus vienojoša organizācija, kas var sasaukt lielas jauniešu masas vajadzības gadījumā, ja vara sākt kāpt uz galvas visnekaunīgākajā veidā ?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > oktaavs 03.06.2011. 09.05

    Jā, situācija arvien veidojas tāda, ka izglītotam un domājošam cilvēkam šajā valstī paliek arvien derdzīgāk. 20% (!) balso par Hūti un normālam cilvēkam vēmienu uzdzenošo Brigmani, vēl 7% par Šķēli un Šleseru – tā jau ir gandrīz 1/3. Vēl 1/3 balso par SC tikai tāpēc, ka viņi ir “par krieviem”.
    Un kas atliek? Kā te šajās proporcijās kaut ko var izmainīt? Vienmēr ir kaut neliela un naiva cerība, ka nu šoreiz būs varbūt lūzums, izrāviens utt. Bet tai pat laikā saproti, ka nē – nu nenotiks nekādi brīnumi. Un ticiet man – jaunā Saeima būs vēl briesmīgāka par šo! Un nemānīsim sevi un necerēsim arī uz Zatleru – nu nevarēs viņš ne to celt ne to nest, pat ja ļoti vēlēsies. Diemžēl.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > oktaavs 03.06.2011. 09.43

    Zatlers varētu būt brends, ja tam pievienoties vēl vairāki cienījami cilvēki, kaut vai Maizītis, Guļāns, Endziņš, kādu jau vēl aizmirsu, tur varētu gan kaut ko sanākt.
    Zatlerim, galvenais, būtu jārunā reti, bet, pareizi, galvenais darbs būtu jāpaveic citiem, skaidrs, Zatlers viens uz to spējīgs nebūtu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > oktaavs 03.06.2011. 10.02

    Dzeri: Ko Tu zini par Guļānu???:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > oktaavs 03.06.2011. 10.05

    Es zinu tikai to, ka sakomromitējis sevi viņš nekur it kā nav, ja tu zini ko vairāk, tad varētu pastāstīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > oktaavs 03.06.2011. 10.20

    Ja, ja, ja, ja, ja, !
    Žetons, dzeri !!! … :)))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > oktaavs 03.06.2011. 10.30

    @west
    Ko var izdarīt tā saujiņa jauno cilvēku, kuri ir atkarīgi no pensionāriem, kuri nosaka vēlēšanu rezultātu? Es nepārmetu vecajiem cilvēkiem – viņi daudz ir pārdzīvojuši un vēlas kaut vismaz kādu brīdi dzīvot kā cilvēki un tādēļ naivi pakļaujas smukajiem puķu stendiem Ventspilī un balso par ZZS.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > oktaavs 03.06.2011. 10.44

    Parunā ar advokātiem, būsi ļoti pārsteigts:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Dmitry 03.06.2011. 07.21

Zatlera solis bija laikā un vietā. Spēle turpinās. Un tā noteikti ir jāturpina.

+29
-1
Atbildēt

0

aivars_silins 03.06.2011. 07.11

1;1 oligarhu labā – precīzi manas domas. Tikai naivais var ticēt visām tām muļķībām, ka “Zatleram bija laba iespēja tikt ievēlētam, bet viņš ar savu sestdienas paziņojumu visu samaitāja”. Viss jau bija izlemts labu laiku iepriekš, tikai izskatās, ka beigās Lembergs, kā vienmēr, apspēlēja Vienotību. Ja nebūtu rīkojuma Nr. 2, Zatleram neviens pat puķes neiedotu. Domāju, ka Bērziņš arī nebija paredzēts, kā īstais kandidāts, vienkārši nebija laika visu scenāriju izspēlēt līdz galam un Lembergs negribēja riskēt, ka kas nenoiet greizi.
Spēle turpinās. No mums atkarīgs, vai sekos 2:1, 3:1 mūsu labā.

+38
0
Atbildēt

0

tereze_ziberte 03.06.2011. 06.54

Atcelt Nr.2 varot tikai Satversmes tiesa, un arī tad ir jābūt 60-un-cik-tur deputātu pamatotam iesniegumam.

+1
0
Atbildēt

2

    tetrapack > tereze_ziberte 03.06.2011. 09.06

    Iveta Kažoka raksta, ka 20 deputātu iesniegums, nevis 60 (http://www.politika.lv/blogi/index.php?id=62333&did=62333&stp=2#c). Tomēr mēģinājums referendumu tagad atcelt viņiem jebkurā gadījumā labi nebeigtos, beigās tas vienalga notiktu, bet iesniedzējiem tā būtu politiskā pašnāvība.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > tereze_ziberte 03.06.2011. 11.29

    Kaut kāda loģika būtu, ja piemērotu Satversmes 51. panta garu.
    Tobiš- puse iesniedz priekšlikumu par nr.2 atcelšanu un 67 nobalso Par.
    ST, domājams, neko nevar līdzēt oligarhiem. ST varētu vērtēt darbības pēc tam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 03.06.2011. 06.32

” kuri vēlas oligarhiski feodālu Latviju pašreizējās pagaidām vēl demokrātiskās vietā”.
——————————————————–
Par to “patreizējo demokrātisko Latviju” gan jau jāsāk šaubīties.
Samērā brīvas vēlēšanas ir vienīgais, kas mums vēl ir saglabājies no demokrātijas.
Pie kam, vēlēšanu tiesības, tomēr, paredz arī zināmus pienākumus no to puses, kam šīs tiesības piešķirtas, kā arī zināmu saprašanas līmeni, un zināmu atbildību, atdodot savu balsi.
Un kas tad ir mums – politiski stulbs un neizglītots vēlētāju vairākums, kas, gadu no gada, balso par tām zināmām partijām, bez kāds domāšanas, bez kādas vēlmes iedziļināties tāda Lemberga darbībās, kaut ko dziļāk izpētīt, padomāt.
Tai pat laikā – agresīvs, pieejams visprimitīvākajam populismam, tumsonīgs, naidīgs pret visām viņam neizprotamām demokratiskām un liberalām vērtībām, gaidošs “stipro roku”, ar absolūtu sovoku mentalitāti, bez kādām morālām un ētiskām bremzēm ( tas nekas, ka zog, visi viņa vietā tā darītu, mums jau arī atmet).
Nu un kā mums tiek vēlētas valsts augstākas amatpersonas, un kādi tur tiek ielikti cilvēki, visi zina.
Tā ka ja mums arī ir demokrātija, tad tāda latīņamerikas tipa, pie kam ne jau Čīles vai Argentīnas, bet Bolīvijas vai Paragvajas.
Kaut arī tur tāds prezidents, kā Bērziņš, diezin vai būtu iespējams.
Kaut arī, ja muļķuzemes tauta turpinās gulēt letarģiskā stulbumā, un tas Zatlers neizmantos savu popularitāti, un kopā ar Striķi neizveidos savu partiju ar venu vienkāršu saukli – cīņa ar korupciju un nozagto īpāsumu atgriešanu “tautai” ( saprotu, populisms, bet, kāda tauta, tādi lozungi), tas varētu nostrādāt), tad Paragvaja drīz vien būs noiets etaps, atradīsimies Somālijā.

+9
-3
Atbildēt

3

    Roberts Gūtšmits > mary75 03.06.2011. 10.10

    >> dzeris

    +++Un kas tad ir mums – politiski stulbs un neizglītots vēlētāju vairākums,

    Tai pat laikā – agresīvs, pieejams visprimitīvākajam populismam, tumsonīgs, naidīgs pret visām viņam neizprotamām demokratiskām un liberalām vērtībām,+++

    Hi, hi., hi …. ja, ja – vakar kā reize daļu no šī „vēlētāja” varējām redzēt TV ekrānos mītiņā pie Saeimas – senili večuki un vecenes, kuri paši neapjēdz, ko grib – naidā saviebtas mutes, paceltas dūres, brēcieni, kliedzieni, lamas – viegli manupilējams, ietekmējams un apmuļķojams pūlis. Plus Delnas un Mozaīkas stipendiāti. Kuri vēl vakar šo te pašu Zatleru lamāja tieši tāpat, kā šodien slavē … Kas mainījies? Nekas. Tikai šī lumpenizētā pūļa manipulatoru ieskatā Zatlers pēkšņi vienu brīdi bija kļuvis par „savējo”, cienīgs nosēsties blakus āboltiņai, jaunpupam, kŗŗŗistovskim un pārējiem „godīgajiem un tiesiskajiem”, toties Bērziņš – ne … tas arī viss … Ja rīt tiks dota komanda atkal lamāt Zatleru, šis te pats pūlis metīsies viņam atkal ar akmeņiem mest … :)))

    P.S. un šis scenārijs, starp citu, ir visai reāls. Tiik vien vajag kā Zatleram pateikt, ka viņš tomēr veidos savu partiju vēlēšanām … :)))

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Aleksandrs > mary75 03.06.2011. 11.22

    Tu neeesi cilvēks

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    vegan > mary75 05.06.2011. 02.55

    +++Un kas tad ir mums – politiski stulbs un neizglītots vēlētāju vairākums,

    Tai pat laikā – agresīvs, pieejams visprimitīvākajam populismam, tumsonīgs, naidīgs pret visām viņam neizprotamām demokratiskām un liberalām vērtībām,+++

    Jā, šis albs, ne?
    // kaut kā baisi to apzināties, tā no malas vērojot kā viņi ienīst paši sevi..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 03.06.2011. 06.16

taisniiba , rezultaats pabaigs , valsts ekonomika 50% tumsaa , parlamentaa 20 gadu laikaa miljonaari ar savu partiju paliidziibu paarņeemuši nedaliitu varu valstii , valdiibas koaliiķija ir tikai fikcija , pamataa visa valsts darbiiba tiek izlemta privaatajos ofisos , nezkaapeec lielaakaa daļa sabiedriibas ceļ godaa un atbalsta kriminaalnoziegumos apsuudzeeto , neredzu arii jeedziigu rezultaatu peec aarkaartas veeleešanaam , jo taas pašas partijas vien atkal startees , dažam labam gan reitings taads paplucis un liidz veeleešanaam diezvai atguusies, pasaules karš ar tik aatri nav gaidaams…revoluucija? neizskataas , vakar vien kaads simts protesteetaaju uz to noraadiija , nebuus. vaariisimies tai pašaa sulaa taalaak ???

+5
-1
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 03.06.2011. 05.57

Tā jau viš’i’. Tomēr šobrīd aktuāli būtu – kas jādara, lai bērziņš 8.jūlijā naatceltu Zatlera rīkojumu kā “valstij un tautai kaitīgu un nevajadzīgu” (vai kaut kā tā… Šāda paziņojuma leģimitāti un juridisko pamatojumu pat nepieminu). Otrkārt – jāpiespiež CVK referendumu pārcelt no 23. uz 2.jūliju.
Cerams, ka Zatleram sirds ir spēcīga un nepievils – karstums, saspringts darbs, zaudējums (tā saucamajās) vēlēšanās… bites un dunduri vasarā arī nikni…
Šī kauja zaudēta, bet vēl ne viss kautiņš!

+11
-1
Atbildēt

2

    Roberts Gūtšmits > Lidija Apsīte 03.06.2011. 10.02

    >> hmmmm
    +++kas jādara, lai bērziņš 8.jūlijā naatceltu Zatlera rīkojumu+++

    A kamdēļ gan lai viņš to darītu ?? Kaut vienu iemeslu nosauc!
    VISĀM partijām, izņemot jenotību ir kā medusmaize šīs Saeimas atlaišana, kurā nepelnītu varu ar melu un populisma palīdzību pagājušā rudenī bija sagrābusi jenotība. Situācija ir tieši otrāda un pretēja. Tieši jenoti tagad ir ieinteresēti, lai referendums izgāztos. Lai cilvēki nobalsotu par to, ka paliek esošā Saeima. Jo jaunajā viņiem nu nekādi nespīd vairāk kā kādas 15-20 vietas – uz pusi mazāk nekā šobrīd … :)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Lidija Apsīte 03.06.2011. 18.20

    to Kurmītis
    SC dabūs sava pretlatviskā elektorāta balsis, varbūt ne visas. Daļa Vienotības balsu pēc šķēlistu: štoka un pabiras gājieniem, aizies VL. ZZS par čupošanos ar galēji fašistiskiem, neostaļinistu ekstrēmistiem, SC, zaudēs daļu latviešu vēlētāju. Kas tiks PLL(pedofīliem laba Latvija)?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 03.06.2011. 09.18

to clash_clash
Pēdējā instance – Dakšu revolūcija un Linča tiesa.

+5
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam